Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:27

Rio

Ik heb al een boek

Swizzler24 schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:48:
Je kan toch zelf de firmware van sammobile downloaden als het je te lang duurt?
PHN staat nog niet op Sammobile.
Zie eerder de post van Henk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Rio schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 12:47:
[...]

PHN staat nog niet op Sammobile.
Zie eerder de post van Henk.
Heb contact gehad met Henk, als je de DBT versie gewoon download en erop zet houdt hij phn aan.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Rohit schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:42:
[...]

En dan? In Duitsland rolt deze update geloof ik ook al een aantal dagen uit. Maar dat weet Henk vast te vertellen.
Klopt: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/61865250

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 18:47
Rohit schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 11:53:
[...]

Haha liever gewoon OTA.. Maar dan wachten we gewoon lekker. Of toch niet? :P

Ben hem aant downloaden..
Helaas is die bij mij nog niet beschikbaar OTA :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Trently schreef op dinsdag 31 maart 2020 @ 14:49:
[...]

Helaas is die bij mij nog niet beschikbaar OTA :'(
Nee hier ook niet hoor, heb hem handmatig gedownload en met Odin er net opgezet. Niet zo spannend helaas met die nieuwe functies etc... Deed het meer omdat ik laatste tijd rare dingen ervaar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Is de update al OTA verkrijgbaar inmiddels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rio schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:07:
Is de update al OTA verkrijgbaar inmiddels?
Nope: anders had je hem toch al op je foon gehad... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op zondag 5 april 2020 @ 11:44:
[...]

Nope: anders had je hem toch al op je foon gehad... ;)
Ik heb hem er natuurlijk al op gezet mbv jouw instructies. Ik was ff nieuwsgierig of het gepeupel ;) hem ook al had inmiddels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00

Renate1970

Lef is Leven

Hoi allemaal,
Ik ben in het bezit van de Samsung galaxy note 8 (overigens dik te vrede ermee) maar ik wil graag met het vakantiegeld een nieuwe telefoon (hij is dan twee jaar). Nu zit ik dus echt te twijfelen is de note + want daar is mijn eerste oog op gevallen nog aantrekkelijk genoeg om begin juni aan te schaffen. Verder twijfel ik wat tussen de S20+ of eerlijk gezegd de overstap te maken naar de apple 11 (eventueel de pro) maar ik heb alles van Samsung (draadloos powerbank, samsung smartwatch, zelfs tablet van samsung).

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Renate1970 schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:24:
Hoi allemaal,
Ik ben in het bezit van de Samsung galaxy note 8 (overigens dik te vrede ermee) maar ik wil graag met het vakantiegeld een nieuwe telefoon (hij is dan twee jaar). Nu zit ik dus echt te twijfelen is de note + want daar is mijn eerste oog op gevallen nog aantrekkelijk genoeg om begin juni aan te schaffen. Verder twijfel ik wat tussen de S20+ of eerlijk gezegd de overstap te maken naar de apple 11 (eventueel de pro) maar ik heb alles van Samsung (draadloos powerbank, samsung smartwatch, zelfs tablet van samsung).
Ik zou wachten tot de Note 11.. Of Note 20. Weet ik veel hoe ze hem gaan noemen haha. Tenzij geld een kwestie is.. Dan heb je de functies van de S20 + iets meer. Maar ik lees dat je de apple 11 ook kunt betalen haha dus ik zou even wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Renate1970 schreef op zondag 5 april 2020 @ 16:24:
Hoi allemaal,
Wij kennen jouw criteria niet, alsmede zit je hier in een forum van bezitters van de Note 10+, dus we zijn allicht een beetje bevooroordeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Rio schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:08:
[...]

Wij kennen jouw criteria niet, alsmede zit je hier in een forum van bezitters van de Note 10+, dus we zijn allicht een beetje bevooroordeeld...
Ach over vooroordelen maak ik mij niet druk, zelf ook note fan dat maakt de beslissing gewoon moeilijk maar aan jullie mening hecht ik waarde (hele familie heeft in de tussentijd Apple maar ik heb me staande gehouden)

Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renate1970

Renate1970

Lef is Leven

Rohit schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:08:
[...]

Ik zou wachten tot de Note 11.. Of Note 20. Weet ik veel hoe ze hem gaan noemen haha. Tenzij geld een kwestie is.. Dan heb je de functies van de S20 + iets meer. Maar ik lees dat je de apple 11 ook kunt betalen haha dus ik zou even wachten..
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

April update OTA handmatig gedownload:
  • Versie N975FXXU3CTC9 / N975FOXM3CTC7 / N975FXXU3CTC7
  • Omvang 1703,52MB
  • Niveau beveiligingspatch: 1 april 2020
  • One UI update 2.1
AR Emoji
- AR Emoji is bijgewerkt met een functie voor handmatig bewerken en verbeterde herkenning van gezichtsuitdrukkingen.
※ Omdat AR Emoji is bijgewerkt naar een nieuwe versie, worden alle eerder opgeslagen AR-emoji's verwijderd wanneer u de volgende keer de AR Emoji-app opent.

Nieuwe Camerafuncties
- Er zijn verschillende menu's, standen en filters toegevoegd, zoals AR-zone, Enkele opname, Professionele video, Mijn filters, Selfietint, timelapse voor 's nachts, en een stand voor het opnemen van FHD/UHD-video's met 60 fps met de camera voor.

Galerij
- Vergelijkbare afbeeldingen worden nu gegroepeerd voor meer overzicht bij het weergeven.
- Er is een functie toegevoegd waarmee u verschillende albumgroepen in één groep kunt samenvoegen of verschillende groepen en albums in één groep.
- Er is een verbeterde zoekfunctie toegevoegd voor het zoeken naar foto's op basis van de tijd of de plaats waar de foto's zijn gemaakt.
- De functie Snel bijsnijden is toegevoegd voor het vergroten en bijsnijden van gedeelten van afbeeldingen in hoge resolutie.

Samsung-tts.bord
- Er is een meertalige vertaalfunctie toegevoegd.
- Er is een functie toegevoegd voor het tegelijkertijd zoeken naar diverse items, zoals emoji's en stickers.
- Er is een functie voor het ongedaan maken en opnieuw invoeren van tekst toegevoegd.
(Veeg met twee vingers naar links of naar rechts over het toetsenbord.)
- Er is een pictogram toegevoegd om Samsung Pass te openen.

Quick Share
- Bestanden kunnen nu met Quick Share snel en eenvoudig worden gedeeld met Samsung-apparaten in de buurt.

Music Share
- Met Music Share kunt u nu muziek delen met vrienden via een Bluetooth-audioapparaat.

Ik heb CSC Hongarije (toestel BelSimpel) mogelijk is de update nog niet beschikbaar voor jouw CSC. O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Renate1970 schreef op maandag 6 april 2020 @ 12:22:
[...]

Ach over vooroordelen maak ik mij niet druk, zelf ook note fan dat maakt de beslissing gewoon moeilijk maar aan jullie mening hecht ik waarde (hele familie heeft in de tussentijd Apple maar ik heb me staande gehouden)
Dan is mijn advies: koop de Note 10+
Je kunt altijd wel op iets nieuws blijven wachten, dan blijf je aan de gang.

[ Voor 9% gewijzigd door Rio op 06-04-2020 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Rio schreef op maandag 6 april 2020 @ 15:57:
[...]

Dan is mijn advies: koop de Note 10+
Je kunt altijd wel op iets nieuws blijven wachten, dan blijf je aan de gang.
Klopt idd, maar het feit dat hij pas ergens in juni zo een overstap wilt maken zou ik juist zeggen wacht dan die 2-3 maandjes nog zodat je de nieuwste topper hebt. Dan heb je in ieder geval de komende half jaar weer de allernieuwste haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
OneUI 2.1 update is beschikbaar in Nederland (nog niet in Belgie)

* Note10: OTA + SmartSwitch
* Note10+: SmartSwitch (OTA will follow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
henklbr schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 08:42:
OneUI 2.1 update is beschikbaar in Nederland (nog niet in Belgie)

* Note10: OTA + SmartSwitch
* Note10+: SmartSwitch (OTA will follow)
Hier nog geen update.

Ik heb de laatste tijd een bug: als je naar de recent apps gaat en je kiest voor de eerste app, heeft ie een freeze van een paar seconden tot ie de app opent. Hopelijk gaat dat met de update op een of andere manier opgelost worden :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
Ik ben nu de update aan het binnenhalen via OTA op de Note 10+ (PHN-versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Hier ook OTA aan het downloaden op de Note 10 plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Hehe eindelijk. Je kun nu de code van een QR code scannen zodat je niet meer handmatig de code van een wifi netwerk hoef in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Net een OTA update binnen van 19mb :). Ook voor het eerst zo klein.

[ Voor 3% gewijzigd door beezjeh op 18-04-2020 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast3rWill
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:07

Mast3rWill

Poffertjescrackertjes

beezjeh schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 14:01:
Net een OTA update binnen van 19mb :). Ook voor het eerst zo klein.
Jep, hier ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X0S3-AAUoPTa0sjruKRUM3__R7A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9859K69fiWzbBi8dFtTmqkre.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
Ik heb hem ook aangeboden gekregen.
Iemand enig idee wat de exacte verbeteringen zijn? Ik kan het niet zo snel op internet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:49
Tsja, Algehele stabiliteit van functies verbeterd.
Daar kan je wat mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Ik merk ineens een veel betere accuduur....lijkt me sterk bij zo'n mini update, maar ik merk wel degelijk verschil. Verder zag ik nieuwe camera opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
WhateverSuitsU schreef op woensdag 22 april 2020 @ 08:53:
Ik merk ineens een veel betere accuduur....lijkt me sterk bij zo'n mini update, maar ik merk wel degelijk verschil. Verder zag ik nieuwe camera opties.
Nieuwe camera-opties: zoals? Deze zaten niet de in de 20MB-update, maar in de OneUI 2.1-update... ;)

De laatste, kleine (20MB), update was alleen een CSC-update: aan het kernel zelf was niets veranderd (Changelist was ook niet veranderd).

Wat wel was veranderd, was het versienummer van "Software Serviceprovider" (zichtbaar in Software Info): deze was 0004, en nu 0005 (tenminste voor PHN)

[ Voor 5% gewijzigd door henklbr op 22-04-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06:48

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

henklbr schreef op woensdag 22 april 2020 @ 09:55:
[...]

Nieuwe camera-opties: zoals? Deze zaten niet de in de 20MB-update, maar in de OneUI 2.1-update... ;)

De laatste, kleine (20MB), update was alleen een CSC-update: aan het kernel zelf was niets veranderd (Changelist was ook niet veranderd).

Wat wel was veranderd, was het versienummer van "Software Serviceprovider" (zichtbaar in Software Info): deze was 0004, en nu 0005 (tenminste voor PHN)
Kun je nagaan hoe vaak ik de camera gebruik haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Ik had na de 2.1 update wel een overgevoelige accidental touch protection, die had ik dus uitgezet. Na de laatste update weer aangezet en nu doet hij weer normaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Wat is dit toch een formidabel toestel, zou hem morgen zo opnieuw kopen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Rio schreef op donderdag 23 april 2020 @ 22:52:
Wat is dit toch een formidabel toestel, zou hem morgen zo opnieuw kopen 👍
Amen. Heb ook het gevoel dat het toestel na elke update beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand hier een werkende USB c naar hdmi kabel in gebruik? Gister 1 geprobeerd die op een S9+ prima werkt en Dex start maar op de Note10+ en S20+ helemaal niks doet! Zegt steeds check HDMI kabel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heutsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Swizzler24 schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 08:09:
[...]

Amen. Heb ook het gevoel dat het toestel na elke update beter wordt.
Mee eens, al moet ik wel zeggen dat die vingerafdruk-scanner het bij mij niet altijd even lekker doet.
Wel zodra ik de vingerafdrukken hebt vastgelegd, maar het lijkt wel alsof na verloop van tijd de herkenning van de afdrukken minder wordt.
Tis al wel een stuk beter sinds een tip die ik ergens las om een bepaald proces niet in slaapstand te laten gaan, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FSWery5eF8G-OgGkS2_3wYBBbww=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zFidSrydn70PGetvi89wz1pZ.jpg?f=fotoalbum_large

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 30 Apr 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* May security patches (Samsung Android Security Updates)
* The security of your device has been improved
* Bootloader-version has been updated (downgrade NOT possible anymore!)

Model SM-N975F
Model name Galaxy Note10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18246528
Build date Mon, 20 Apr 2020 01:30:42 +0000
Security Patch Level 2020-05-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXS4CTD1
CSC N975FOXM4CTD2
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/ihXxPc.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

SM-N975F OXM multi-CSC:

ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG CAC CAM CAU CHO COO DBT DKR ECT EGY EON EUR GTO ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MXO MYM NEE NPL ORX PAK PEO PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK SMP THL TPH TTT TUN TUR XEF XEH XEO XEU XEZ XFE XME XSG XSP XTC XXV

BKD BTC BTU CPW GLB ILP LYS MM1 NZC OPS SER SIN SIO SMA STH TEL TNZ TPA VAU VNZ XFA XFV XNZ XSA

By default : AUT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

heutsm schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 09:33:
[...]

Mee eens, al moet ik wel zeggen dat die vingerafdruk-scanner het bij mij niet altijd even lekker doet.
Wel zodra ik de vingerafdrukken hebt vastgelegd, maar het lijkt wel alsof na verloop van tijd de herkenning van de afdrukken minder wordt.
Tis al wel een stuk beter sinds een tip die ik ergens las om een bepaald proces niet in slaapstand te laten gaan, maar toch.
En welke tip is dat dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• heutsm
jabberwock schreef op zondag 3 mei 2020 @ 02:50:
[...]

En welke tip is dat dan?
https://forum.xda-develop...print-speed-hack-t4071893

Voor de kijkers onder ons:
https://www.youtube.com/watch?v=woTSMD0FAFk

Vingerafdrukken misschien ook nog even opnieuw instellen.
Maakt voor mij in ieder geval de herkenbaarheid van de vingerafdrukken iets beter, ook op langere termijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

heutsm schreef op maandag 4 mei 2020 @ 09:50:
[...]

https://forum.xda-develop...print-speed-hack-t4071893

Voor de kijkers onder ons:
https://www.youtube.com/watch?v=woTSMD0FAFk

Vingerafdrukken misschien ook nog even opnieuw instellen.
Maakt voor mij in ieder geval de herkenbaarheid van de vingerafdrukken iets beter, ook op langere termijn. :)
OK, daar wordt hij idd VEEL sneller van!
Thx voor de tip 👍🏼👍🏼👍🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:28
Een vraag aan Note 10+ gebruikers.
Ik zoek een vervanger voor mijn 3.5 jaar oude Oneplus 3T. Logische keuze voor mij was Oneplus 8 PRO. Maar daarmee zijn zoveel problemen aan de hand, vooral het scherm. Dus daar ga ik even niet aan beginnen.

Toen dacht ik, is S20+ niets voor mij. S20+ heb ik even mogen vasthouden en ik was verrast met het prachtige scherm. Niet direct met 120 Hz, maar vooral de kleuren en zicht buiten en in de zon.

Waarom ik het hier vraag? Omdat Note 10+ ook op mijn lijstje staat. Is wat goedkoper dan S20+, ongeveer 200 euro en mist volgens mij alleen 5G en het scherm is 60 Hz. 5G boeit me niet, dat komt toch pas over 2-3 jaar op gang.

En nu de vraag. Is iemand in de gelegenheid geweest S20+ naast de Note 10+ te vergelijken en te testen? Het gaat me vooral om het scherm. Is het van vergelijkbare kwaliteit? 120 Hz hoef ik niet perse te hebben. Of zou ik beter voor S20+.moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bes-r
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:16
@Wenzel Voor mijn moeder heb ik vorige week de S20 klaargemaakt. Om eerlijk te zijn vind ik er erg weinig verschil in zitten. Nu stond het scherm dan ook niet op max., maar vergelijkbaar ingesteld als mijn Note 10+.

Ik denk dat je misschien een verschil gaat merken als je gaat gamen. Maar ik heb Netflix geprobeerd en ondervond geen wezenlijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:28
@bes-r dankje.

Ik kan via ICS bij Samsung shop een S20+ kopen voor € 921 en de Note 10+ voor € 765. Wat vindt je er van.Ik weet wel dat de Note een half jaar korter updates krijgt. Waarschijnlijk alleen Android 11 en dan houdt het op.

Edit: ik game niet

[ Voor 4% gewijzigd door Wenzel op 13-05-2020 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bes-r
@Wenzel voor die keuze heb ik ook gestaan. Eerder heb ik een Note 3 gehad. De S-Pen gebruik ik nog regelmatig. Dat is voor mij doorslaggevend geweest. De updates vond ik wel relevant, maar het prijsverschil te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Denk dat de Note 10+ nog wel 2 grote updates gaat krijgen hoor voor Android.. En 5G komt wel iets eerder dan die 2-3 jaar.. Vodafone gebruikt het nu al over de 4G masten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand hier last van dat hij meerdere malen op een Snapchat notificatie moet klikken voordat hij de app pas opent? Dit gebeurd bij mij in het notificatie scherm en alleen bij Snapchat.. Alle andere notificaties openen in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
http://chng.it/yN7sBpQG

Tekenen aub als je ermee eens bent!

Ze moeten echt stoppen met dat nutteloze Edge screen op de Notes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rohit schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:08:

'Hunnie moeten ...'?

Wanneer heb jij voor het laatst gezien dat een random petitie een multinational op z'n knietjes krijgt :')

Misschien een telefoon kopen die wél aan je wensen voldoet? Tis maar een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Rio schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 18:37:
[...]

'Hunnie moeten ...'?

Wanneer heb jij voor het laatst gezien dat een random petitie een multinational op z'n knietjes krijgt :')

Misschien een telefoon kopen die wél aan je wensen voldoet? Tis maar een ideetje.
Haha zijn er telefoons die alles hebben wat iemand wilt? Lijkt me sterk.. Maar dit is iets wat niet alleen mij irriteerd maar duizenden andere mensen. Probeer eens met de s-pen een gedeelte te selecteren wat begint en eindigt op het edge gedeelte.. Gaat echt niet vlot hoor..En wat heeft het nou daadwerkelijk voor nut behalve dat het er leuk uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Immersie... Als ik moet kiezen, kies ik voor een edge screen.

Denk dat die "duizenden" anderen wel meevalt. En al was het zo, er zijn miljoenen gebruikers van de Note, waarvan het leeuwendeel geen problemen heeft met het edge scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:56
Geen probleem met het Edge scherm, gelukkig zijn er apps voor die dat uitschakelen.
Ik heb 4 mm ingegeven, en nergens meer last van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rohit schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 16:08:

Ik kan niet zonder, snel even swipen om een andere app te openen, heerlijk. Enige jammere is dat je er maar 10 apps in kan zetten, terwijl er zat ruimte is voor meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 30-05-2020 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Jackson6 schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 11:12:
[...]

Ik kan niet zonder, snel even swipen om een andere app te openen, heerlijk. Enige jammere is dat je er maar 10 apps in kan zetten, terwijl er zat ruimte is voor meer.
Dat zou je op een normaal scherm ook kunnen zetten, die edge hendel is niks meer dan een app die gewoon de edge panelen naar voren haalt.. Ik heb het over het fysieke scherm dat gebogen is voor niks op een Note. Op de S lijn prima maar op een Note echt compleet nutteloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rohit schreef op zaterdag 30 mei 2020 @ 22:07:
[...]

Dat zou je op een normaal scherm ook kunnen zetten, die edge hendel is niks meer dan een app die gewoon de edge panelen naar voren haalt.. Ik heb het over het fysieke scherm dat gebogen is voor niks op een Note. Op de S lijn prima maar op een Note echt compleet nutteloos.
De enige Note, waar de "Edge" wel nut had, IMHO, was op de "Note Edge"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
henklbr schreef op zondag 31 mei 2020 @ 09:14:
[...]

De enige Note, waar de "Edge" wel nut had, IMHO, was op de "Note Edge"... ;)
Idd. Baal er nog steeds van dat hij kapot ging bij mij en ze hem na 1 jaar niet meer konden maken... Gelukkig mocht ik wel een ander uitkiezen. Dat was echt een top toestel met een geweldig scherm en coole Edge functionaliteiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Rohit schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:24:
[...]

Haha zijn er telefoons die alles hebben wat iemand wilt? Lijkt me sterk.. Maar dit is iets wat niet alleen mij irriteerd maar duizenden andere mensen. Probeer eens met de s-pen een gedeelte te selecteren wat begint en eindigt op het edge gedeelte.. Gaat echt niet vlot hoor..En wat heeft het nou daadwerkelijk voor nut behalve dat het er leuk uit ziet?
Duizenden idd. Je kleine petitie is al 5 maal ondertekend, de rest van je buren wilde niet zeker. Ik kan me voorstellen dat er een megacrisis is losgebarsten bij de R&D van Samsung hierdoor :p ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Rio op 01-06-2020 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Rio schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:54:
[...]

Duizenden idd. Je kleine petitie is al 5 maal ondertekend, de rest van je buren wilde niet zeker. Ik kan me voorstellen dat er een megacrisis is losgebarsten bij de R&D van Samsung hierdoor :p ;)
Oh jij bent zeker de leukste thuis? Maar me vragen beantwoorden kan je niet? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bes-r
Rohit schreef op vrijdag 29 mei 2020 @ 13:24:
[...]
... En wat heeft het nou daadwerkelijk voor nut behalve dat het er leuk uit ziet?
Het edgescreen zou voor een fijnere pasvorm in één hand moeten zorgen. Maar dat gevoel is natuurlijk persoonlijk.

Edit: zinsopbouw

[ Voor 3% gewijzigd door bes-r op 02-06-2020 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

Ik heb me nog nooit gestoord aan een edge en heb al een edge op mijn telefoon sinds de S6 Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

En daar is de juni update voor de Note 10+ N975FXXU4CTE9 (Multi-CSC OXM):

https://forum.xda-develop...?p=82752215&postcount=823

@henklbr Had hem daar al gespost ...

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
wiz schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 14:27:
En daar is de juni update voor de Note 10+ N975FXXU4CTE9 (Multi-CSC OXM):

https://forum.xda-develop...?p=82752215&postcount=823

@henklbr Had hem daar al gespost ...
Vreemd, zelfs bij handmatig zoeken kan mijn Note 10+ hem niet vinden... Hopelijk later.

Wat betreft de vingerafdruk hack: bij mij is hij nu ook veel sneller en iets trefzekerder, dank voor de tip!

Wat betreft de edge panelen, ik ben er ook niet echt een fan van, heb liever een niet-gebogen scherm maar neem het voor lief omdat het verder zo'n heerlijke telefoon is. Maar er is hoop, volgens de laatste leaks krijgt de standaard Note 20 een ongebogen paneel en de Note 20+ krijgt nog wel een gebogen scherm. Dus er komt keuzevrijheid wat dat betreft. Zie onder andere Pocketnow voor de leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Theratron schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:53:
[...]

Vreemd, zelfs bij handmatig zoeken kan mijn Note 10+ hem niet vinden... Hopelijk later.
Klopt .. De Nederlandse is onderdeel van de OXM CSC pool waar de Duitse ook onderdeel van is. Deze versie kun je prima installeren, maar dan moet je wel de daar genoemde procedure volgen (met Friija en Odin) .. De DHZ oplossing voor mensen die niet kunenn wachten :)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
wiz schreef op maandag 8 juni 2020 @ 13:12:
[...]

Klopt .. De Nederlandse is onderdeel van de OXM CSC pool waar de Duitse ook onderdeel van is. Deze versie kun je prima installeren, maar dan moet je wel de daar genoemde procedure volgen (met Friija en Odin) .. De DHZ oplossing voor mensen die niet kunenn wachten :)
Ah, dank. Maar ik laat het toestel liever zelf het werk doen dus dan wacht ik nog even, haha : )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

OTA nu ook beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Rio schreef op maandag 1 juni 2020 @ 20:54:
[...]

https://www.sammobile.com...-note-20-flat-screen/amp/
Toch niet de enigste blijkbaar die hier last van hebben..
Nou maar hopen dat ze dit ook echt gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Rohit schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 23:27:
[...]

https://www.sammobile.com...-note-20-flat-screen/amp/
Toch niet de enigste blijkbaar die hier last van hebben..
Nou maar hopen dat ze dit ook echt gaan doen.
En anders is er altijd nog de Note 10 Lite (of Note 20 Lite?), voor de minderheid die liever een Note met plat scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
evdakker schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:18:
[...]

En anders is er altijd nog de Note 10 Lite (of Note 20 Lite?), voor de minderheid die liever een Note met plat scherm heeft.
Ja idd, maar koop liever het top toestel haha. En ik denk nog steeds dat als er een echte poll zou komen onder Note gebruikers dat er een meerderheid voor een platte scherm zou kiezen. En dan ook echt de s-pen gebruikers, want als je de s-pen niet gebruikt kan je beter een S toestel kopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Rohit op 12-06-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxieboy40
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08-2020
Wat vinden jullie de beste screenprotector voor de note 10+? Die wat ik nu heb gehad laatste keren laten steeds los of de aanraking werkt er door slecht. Of gaan los door gebruik van hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
Maxieboy40 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:54:
Wat vinden jullie de beste screenprotector voor de note 10+? Die wat ik nu heb gehad laatste keren laten steeds los of de aanraking werkt er door slecht. Of gaan los door gebruik van hoesje.
Ga naar de mediamarkt en laat zo een clear skin op maat maken. Laat nooit los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heutsm
Heb de laatste tijd - sinds een update? - het verschijnsel dat ik geen melding meer krijg van gemiste oproepen. Dat kleine icoontje linksboven in het scherm verschijnt niet meer.
Wanneer ik opstart in veilige modus verschijnt deze wél. Lijkt dus een appje te zijn, maar welke...?
Iemand een soort-gelijke ervaring (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-03-2023
Maxieboy40 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:54:
Vandaag een whitestone screenprotector geïnstalleerd
Is met bijna €50 een beetje prijzig maar werkt erg goed en is even een werkje maar iedereen kan het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
Wanneer komt de update met beveiliging van juni ?
Mijn vrouw heeft een note 8 en heeft die al een tijdje .
Mijn note 10+ nog niet
Klopt dit of is er iets niet goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

boeffie1964 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:48:
Wanneer komt de update met beveiliging van juni ?
Mijn vrouw heeft een note 8 en heeft die al een tijdje .
Mijn note 10+ nog niet
Klopt dit of is er iets niet goed ?
Is al sinds 10 juni OTA beschikbaar (voor PHN toestellen), zie ook mijn post van die datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Rio schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:57:
[...]

Is al sinds 10 juni OTA beschikbaar (voor PHN toestellen), zie ook mijn post van die datum.
Waarschijnlijk heeft @boeffie1964 geen "PHN"-toestel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
henklbr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:02:
[...]

Waarschijnlijk heeft @boeffie1964 geen "PHN"-toestel... ;)
Je hebt gelijk ik kom er net achter dat het een toestel waarschijnlijk uit Duitsland is
Maar daar is hij niet minder om
Moet dan alleen langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
boeffie1964 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Je hebt gelijk ik kom er net achter dat het een toestel waarschijnlijk uit Duitsland is
Maar daar is hij niet minder om
Moet dan alleen langer wachten
Kun je eens naar Software Info gaan, een screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
henklbr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 15:02:
[...]

Kun je eens naar Software Info gaan, een screenshot maken van boven naar beneden en hier posten?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJUvBtNsklrZ-PsRVEd_n6b4_TY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e6aGAUyRUv5UFnxwz5ZE6WoB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Dank voor je screenshot

Je hebt een Vodafone-NL branded toestel; je krijgt geen PHN-updates (UN-branded), maar de VDF-updates (Vodafone NL)

Deze lopen echter niet gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boeffie1964
henklbr schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 17:33:
[...]

Dank voor je screenshot

Je hebt een Vodafone-NL branded toestel; je krijgt geen PHN-updates (UN-branded), maar de VDF-updates (Vodafone NL)

Deze lopen echter niet gelijk...
Dankje voor je uitleg
Ik heb wel geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Ik heb ineens last dat Android Auto niet meer werkt (in VW E-Golf). Hij annuleert de verbinding.

Iemand toevallig een oplossing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Rio schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 20:32:
Ik heb ineens last dat Android Auto niet meer werkt (in VW E-Golf). Hij annuleert de verbinding.

Iemand toevallig een oplossing?
Ik heb dat ook ineens ja. Weliswaar niet in een Golf, maar wel met een Skoda Scala, die volgens mij hetzelfde MIB heeft. Ik heb zelfs mijn note ge-reset maar zodra de initatie van Android Auto begint dan reset hij de verbinding en zegt dat ik de verbinding moet controleren. Ook op de telefoon van mijn vrouw werkt het niet meer.

ik weet nog niet of het aan de auto unit ligt, want er zijn nogal wat problemen met dat ding in verschillende skodás audi's passats en golfjes.

Ik ga waarschijnlijk morgen naar de dealer terug, mogen zij eens kijken...

edit: zie ook dit... link

[ Voor 5% gewijzigd door jabberwock op 26-06-2020 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Altijd fijn om te horen wanneer je medestanders hebt 👌

Ik ga die tip uit dat topic meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Bij mij heeft het gewerkt. Wel jammer dat ik dus eerst een factory reset van mijn Note heb gedaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Gv52MvaKBAvrCTG2qvSGEiN_1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DIzgD8rgbRpyifNxm6B8Jaqe.jpg?f=fotoalbum_large

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 02 Jul 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Bootloader has been updated to v5; downgrade not possible anymore

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18777656
Build date Fri, 19 Jun 2020 09:28:31 +0000
Security Patch Level 2020-07-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXS5CTFA
CSC N975FOXM5CTFA
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/924/KeC018.png

SM-N975F OXM multi-CSC:

ACR AFG AFR ATO AUT BGL BNG CAC CAM CAU CHO COO DBT DKR ECT EGY EON EUR GTO ILO INS ITV KSA LAO LUX MID MWD MXO MYM NEE NPL ORX PAK PEO PHE PHN ROM SEB SEE SEK SKZ SLK SMP THL TPH TTT TUN TUR XEF XEH XEO XEU XEZ XFE XME XSG XSP XTC XXV

BKD BTC BTU CPW GLB ILP LYS MM1 NZC OPS SER SIN SIO SMA STH TEL TNZ TPA VAU VNZ XFA XFV XNZ XSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 20:33
Is er iets bekend hoe lang deze Note nog updates krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
toro schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:22:
Is er iets bekend hoe lang deze Note nog updates krijgt?
Volgens mij minimaal drie jaar vanaf release.

Beveiligsupdates in elk geval. Welke nieuwe versies we gaan krijgen weet je nooit zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra88
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-07 04:17
418O2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 21:50:
[...]

Volgens mij minimaal drie jaar vanaf release.

Beveiligsupdates in elk geval. Welke nieuwe versies we gaan krijgen weet je nooit zeker.
Dit is al een tijdje hetzelfde. 2 software OS updates en 3 jaar maandelijkse beveiligingsupdates. Na jaar 3 krijg je nog maar beveiligingsupdates per kwartaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Dijkstra88 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:08:
[...]

Dit is al een tijdje hetzelfde. 2 software OS updates en 3 jaar maandelijkse beveiligingsupdates. Na jaar 3 krijg je nog maar beveiligingsupdates per kwartaal.
Waarbij wel gezegd moet worden dat die tweede update vaak wel even duurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:52:
[Afbeelding]

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 02 Jul 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Bootloader has been updated to v5; downgrade not possible anymore

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18777656
Build date Fri, 19 Jun 2020 09:28:31 +0000
Security Patch Level 2020-07-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXS5CTFA
CSC N975FOXM5CTFA
[Afbeelding]

SM-N975F OXM multi-CSC:

Nu ook OTA beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Ik heb nu ongeveer een klein halfjaar de Note 10. (Niet de plus).

Toestel bevalt prima, maar ik ben niet helemaal tevreden over de camera. Als ik bijvoorbeeld op bewolkte dagen een foto wil maken in huis (waar veel daglicht binnenkomt), dan heb ik toch al vrij veel ruis/wazig op de foto's. Maak ik een foto in een kroeg met daglicht dan is het beeld eigenlijk ook niet scherp, maar wat meer wazig.

Op zonnige dagen kan de camera ook weer ontzettend scherp zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3H1SKVi4HAbOQYEiuNJ2FcpYweg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7P054gijH5apvjXL8gxiZPQr.jpg?f=fotoalbum_large

Ik gebruik de default instellingen (HDR) van de camera, zijn er misschien opties om scherpere foto's te maken? In vergelijking met mijn oude Galaxy S8 vind ik de camera nou niet echt een hele grote verbetering (op de groothoek na).

Deze foto is in huis gemaakt. Zelfs een S7 kan dit scherper maken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DkUoTR78f0pcgh1n67JRmkThndA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/obaxBb8Fxql8UQdPXZuS4zJO.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heb mijn 10 plus laten vallen, scherm heeft allemaal barsten maar werkt nog wel. touchscreen werkte echter maar voor de helft. Maar moest nog wat dingen backuppen en wipen, maar dat wou niet omdat de bovenste helft van de touchscreen niet meer werkte

gelukkig deed de pen het nog wel, dus heb hem kunnen wipen en een backup getriggered.

Morgen wordt hij opgehaald, tot die tijd weer even met de note 9 werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LSMKUtTRpDIS11zQ6nQqLyodnD8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yO2zG2mCfb0WBGhqPuMcM761.jpg?f=fotoalbum_large

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 31 Jul 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* August security patches (Samsung Android Security Updates)
* Bootloader has been updated to v6; downgrade not possible anymore

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18777656
Build date Thu, 23 Jul 2020 11:05:07 +0000
Security Patch Level 2020-08-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXS6CTGA
CSC N975FOXM6CTGA
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/923/6esMki.png

SM-N975F OXM multi-CSC:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Werkt Smartlock bij meer mensen best slecht?
En dan met name als je vertrouwde locaties toevoegt (zoals thuis), daar trekt ie zich niks van aan, moet echt elke keer swipen/vingerafdruk gebruiken. Thuis is dat gewoon irritant.

Als ie verbonden is met een vertrouwd BT apparaat werkt het al stuk beter, maar ook lang niet altijd...

Is er misschien een instelling wat ik kan veranderen? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:30
Dat zelfde probleem ervaar ik nu ook.
Elke keer weer omhoog swipen en pincode vraag.

Terwijl ik gewoon de vingerscanner wil gebruiken.
Ook face id werkt dan niet goed.
Inderdaad heel irritant.
metallicattim schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:22:
En dan met name als je vertrouwde locaties toevoegt (zoals thuis), daar trekt ie zich niks van aan, moet echt elke keer swipen/vingerafdruk gebruiken. Thuis is dat gewoon irritant.

Als ie verbonden is met een vertrouwd BT apparaat werkt het al stuk beter, maar ook lang niet altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
metallicattim schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:22:

Als je thuis bent open google maps eens en zorg dat gps de juiste positie vind. Probeer het dan eens. Meestal klopt gps locatie niet zodat smartlock niet weet dat je al thuis bent. Is iets wat google moet oplossen want smartlock is van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:29
Rohit schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 18:09:
[...]

Als je thuis bent open google maps eens en zorg dat gps de juiste positie vind. Probeer het dan eens. Meestal klopt gps locatie niet zodat smartlock niet weet dat je al thuis bent. Is iets wat google moet oplossen want smartlock is van hun.
Dan kan je beter je Wifi instellen alles smartlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
@Rohit Thx, ga ik straks thuis eens proberen :)

@patrickt35 dat kan volgens mij niet? Alleen plaatsen en (BT) apparaten!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
metallicattim schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:21:
@Rohit Thx, ga ik straks thuis eens proberen :)

@patrickt35 dat kan volgens mij niet? Alleen plaatsen en (BT) apparaten!?
Je kunt volgens mij wel een bixby routine aanmaken dat als hij verbonden is met je wifi netwerk het toestel ontgrendelt moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ja ik zie het, thx! Straks even het eigen wifi netwerk toevoegen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 17:08:

Morgen wordt hij opgehaald, tot die tijd weer even met de note 9 werken
Nu even goed vergelijk kunnen maken.

Snelheid is iets minder op de note 9, maar nauwelijks merkbaar.

Maar God, die fingerprint scanner van de 9 is echt veel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
418O2 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:35:
[...]

Nu even goed vergelijk kunnen maken.

Snelheid is iets minder op de note 9, maar nauwelijks merkbaar.

Maar God, die fingerprint scanner van de 9 is echt veel beter
vingerprint werkt hier anders ook gewoon perfect hoor. Enige wat ik soms om de zoveel weken doe is een keer opnieuw registreren.. En me duim er 2x inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Rohit schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:40:
[...]

vingerprint werkt hier anders ook gewoon perfect hoor. Enige wat ik soms om de zoveel weken doe is een keer opnieuw registreren.. En me duim er 2x inzetten.
Blijft merkbaar trager en gevoeliger voor vuil. Dat onderschrijft elke review wel

Of het acceptabel is voor je is aan jou natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

henklbr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:00:
[Afbeelding]

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 31 Jul 20, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!

What's new:
* August security patches (Samsung Android Security Updates)
* Bootloader has been updated to v6; downgrade not possible anymore

Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 18777656
Build date Thu, 23 Jul 2020 11:05:07 +0000
Security Patch Level 2020-08-01
Multi-CSC OXM
PDA N975FXXS6CTGA
CSC N975FOXM6CTGA
[Afbeelding]

SM-N975F OXM multi-CSC:

Nu ook OTA beschikbaar.
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen