Mijn vraag
Ik heb een Oneplus 6 met officiele updates voor Android 10 (geen root oid). Ik heb een Volkswagen Golf Variant Sound uit 2017. Ik gebruikte altijd Android Auto met mijn originele laadkabel van Oneplus en dat werkte perfect. Als ik de telefoon aansluit gaat hij automatisch verbinden en gaat verder met het afspelen van mijn laatste media.
Nu sluit ik de telefoon aan, en krijg ik een scherm dat de Oneplus kan verbinden met Android Auto of Mirrorlink (het gaat niet meer automatisch). Als ik dan op Android Auto klik (dit is op het scherm van mijn auto) gaat hij verbinden, maar binnen 2 seconden krijg ik dan de melding connection lost. Weet iemand wat hier aan de hand is? Zover als ik weet heb ik niets aangepast of veranderd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oneplus 6 - Android 10 Oxygen OS 10.3.4
Volkswagen Golf Variant Sound 2017
Originele USBc kabel van OnePlus
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ándere USB kabel
Telefoon herstarten
Auto uit/aan
Cache / data Android Auto op telefoon wissen
Cache / data Google apps op telefoon wissen
Ik heb een Oneplus 6 met officiele updates voor Android 10 (geen root oid). Ik heb een Volkswagen Golf Variant Sound uit 2017. Ik gebruikte altijd Android Auto met mijn originele laadkabel van Oneplus en dat werkte perfect. Als ik de telefoon aansluit gaat hij automatisch verbinden en gaat verder met het afspelen van mijn laatste media.
Nu sluit ik de telefoon aan, en krijg ik een scherm dat de Oneplus kan verbinden met Android Auto of Mirrorlink (het gaat niet meer automatisch). Als ik dan op Android Auto klik (dit is op het scherm van mijn auto) gaat hij verbinden, maar binnen 2 seconden krijg ik dan de melding connection lost. Weet iemand wat hier aan de hand is? Zover als ik weet heb ik niets aangepast of veranderd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Oneplus 6 - Android 10 Oxygen OS 10.3.4
Volkswagen Golf Variant Sound 2017
Originele USBc kabel van OnePlus
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ándere USB kabel
Telefoon herstarten
Auto uit/aan
Cache / data Android Auto op telefoon wissen
Cache / data Google apps op telefoon wissen
[ Voor 2% gewijzigd door erikjannemann op 25-06-2020 12:35 . Reden: typo ]