Waarom zou je Google pay willen? Of hebben niet alle banken een mobiele betaalpas zoals ING?
Kan iedereen de clear skin bij de mediamarkt aanraden.Axety schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:00:
[...]
Helaas schijnt deze ook niet goed te zijn, wat vooral te maken heeft met de goedkope lijm die ze meegeven.
https://forum.xda-develop...iew-real-review1-t3879893
Ik gebruik het sinds de Note 9 en nu note 10, beste screen protector op de markt.Axety schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:00:
[...]
Helaas schijnt deze ook niet goed te zijn, wat vooral te maken heeft met de goedkope lijm die ze meegeven.
https://forum.xda-develop...iew-real-review1-t3879893
Deze is goed, maar na een tijdje zie alle duekjes en krasjes. Iets waar een glazen screenprotector minder last van heeft.Swizzler24 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 00:43:
[...]
Kan iedereen de clear skin bij de mediamarkt aanraden.
Gisteren een poging gewaagd om toch over te stappen naar laatste Android 10 beta.
Was wel een gedoe omdat ik weer moest downgraden naar een oudere update vanaf laatste android 9 versie met december patch.
Maar draait voor mij zonder problemen en eigenlijk zelfs beter dan de Android 9 versie.
Was wel een gedoe omdat ik weer moest downgraden naar een oudere update vanaf laatste android 9 versie met december patch.
Maar draait voor mij zonder problemen en eigenlijk zelfs beter dan de Android 9 versie.
[ Voor 12% gewijzigd door beezjeh op 08-12-2019 18:19 ]
nog enkele weken, vanaf 01-01kan ik eindelijke de note10+ via het werk bemachtigen voor ongeveer 800 bruto te betalen met vakantiedagen! kan de note 8 naar de dochter
Hoe heb je dat gedaan?beezjeh schreef op zaterdag 7 december 2019 @ 11:10:
Gisteren een poging gewaagd om toch over te stappen naar laatste Android 10 beta.
Als eerst door met Odin een PHN image versie ASJ2 te installeren/downgraden waarmee upgraden naar beta mogelijk is.
Ben zelf niet echt bekend met dit alles maar ben er zonder problemen uitgekomen door @henklbr zijn stappen door te lopen.
https://forum.xda-develop...-official-oneui2-t3987433
Waarom zou je nu naar beta 10 gaan? nog een paar weken dan is die er...
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Oh....Rohit schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:38:
Vertel...
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Lol dan wacht jij lekker bij mij draait ie als een tierelier en ben helemaal klaar om de final te installeren zodra deze er is.Rohit schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:38:
En betreft wachten dat doen wij al lang genoeg met een Samsung toestel nog even dan komt Android 11 al 😂
[ Voor 16% gewijzigd door beezjeh op 10-12-2019 14:57 ]
Beta5 is beschikbaarbeezjeh schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 14:36:
[...]
Lol dan wacht jij lekker bij mij draait ie als een tierelier en ben helemaal klaar om de final te installeren zodra deze er is.
En betreft wachten dat doen wij al lang genoeg met een Samsung toestel nog even dan komt Android 11 al 😂
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Staat er al op thanks :)👍. Had je link 2 uur geleden al gezien op XDA.
Ah, thanks! Krijg de downgrade nog niet voor elkaar, anders wacht ik nog wel even tot de OTA van Samsung zelfbeezjeh schreef op maandag 9 december 2019 @ 21:21:
[...]
Als eerst door met Odin een PHN image versie ASJ2 te installeren/downgraden waarmee upgraden naar beta mogelijk is.
Ben zelf niet echt bekend met dit alles maar ben er zonder problemen uitgekomen door @henklbr zijn stappen door te lopen.
https://forum.xda-develop...-official-oneui2-t3987433
Downgrade is vrij simpel met Odin, zip uitpakken en alle bestanden inladen alleen Home_CSC niet maar de normale CSC. Let er dan wel op dat het een complete reset betreft van het toestel.Dennischo schreef op woensdag 11 december 2019 @ 19:18:
[...]
Ah, thanks! Krijg de downgrade nog niet voor elkaar, anders wacht ik nog wel even tot de OTA van Samsung zelf
Het betreft deze update https://sfirmware.com/dow...1001181827_32hz2r3sqk_fac
Beta 1 had ik via ADB methode gedaan en alle andere via sd kaart methode.
Op zich kan er niet veel fout gaan maar indien het hoeft begin er niet aan en wacht OTA update af van Samsung
Het enige wat bij mij fout ging was het installeren van de 1e beta via de ADB methode.
@henklbr geeft aan om de naam van de zip bestand te veranderen in update.zip maar bij mij werd dit achteraf update.zip.zip in Windows dus alleen wijzigen in update volstaat of benaming is geeneens nodig wanneer je het stap voor stap doet en weet welke zip bestand de update is.
[ Voor 26% gewijzigd door beezjeh op 11-12-2019 20:46 ]
Roadmap niet gezien van Israel ofzo? S10 is er ook al in NL dus Note 10 zal niet lang duren.
Heb onze eigen roadmap gezien, de Nederlandse...Rohit schreef op donderdag 12 december 2019 @ 18:49:
[...]
Roadmap niet gezien van Israel ofzo? S10 is er ook al in NL dus Note 10 zal niet lang duren.
Please do share Henk 😉henklbr schreef op donderdag 12 december 2019 @ 19:41:
[...]
Heb onze eigen roadmap gezien, de Nederlandse...
Die staat in Samsung Members...
Volgens de planning die in Samsung members stond moeten wij nog tot januari wachten, maar ik hoop dat ze hem hier ook eerder gaan uitbrengenSwizzler24 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:09:
https://www.sammobile.com...pdate-for-galaxy-note-10/
De final version is uit.
Dat bedoel ik. Zal dus niet lang meer duren!Swizzler24 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 09:09:
https://www.sammobile.com...pdate-for-galaxy-note-10/
De final version is uit.
Gezien het bijna januari is en S10 voor op schema een final heeft ontvangen is dit niet gek hoor.Rohit schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 10:48:
[...]
Dat bedoel ik. Zal dus niet lang meer duren!
Heb gisteren pas de beveiliging patch van 1 december ontvangen op de Note 10+..
Zal nog wel even duren voordat android 10 binnen komt.
Pfoe die star wars editie van de Note 10+ is wel heel erg gaaf! Jammer dat ik mijn abonnement moet gaan verlengen en deze niet in NL beschikbaar komt.
YouTube: Galaxy Note 10 Plus Unboxing: Star Wars Special Edition!
Vond ik ook echt jammer. Ze hadden ook andere versies moeten uitbrengen : een Chewbacca bruin, Yoda groen, Darth Vader keramisch zwart en iets met Luke en Han.schumi1986 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:32:
Pfoe die star wars editie van de Note 10+ is wel heel erg gaaf! Jammer dat ik mijn abonnement moet gaan verlengen en deze niet in NL beschikbaar komt.
Denk na het weekend. Tussen de release van de S10 in Duitsland en Nederland zat ook ongeveer een weekje.038Robijno schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:41:
Heb gisteren pas de beveiliging patch van 1 december ontvangen op de Note 10+..

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 16 dec 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!
Flashen is op eigen risico!
What's new:
* December security patches (Samsung Android Security Updates)
* Android 10 / One UI 2.0
* Camera firmware/app updated
* The security of your device has been improved
Model SM-N975F
Model name Galaxy Note10+
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Build date Tue, 10 Dec 2019 08:36:18 +0000
Security Patch Level 2019-12-01
Product code PHN
PDA N975FXXU1BSL7
CSC N975FOXM1BSL7
Details for download with Frija:

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !
[ Voor 7% gewijzigd door henklbr op 16-12-2019 07:36 ]
Ik heb deze erop gezet met Odin en automatische updates is hiermee toch weer gewoon actief?henklbr schreef op maandag 16 december 2019 @ 06:27:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
What's new:
Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Product code PHN
PDA N975FXXU1BSL7
CSC N975FOXM1BSL7
[Afbeelding]
UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.1; USE HOME_CSC_OXM !
Als deze build ook in Nederland (PHN) verschijnt: Yes...beezjeh schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:11:
[...]
Ik heb deze erop gezet met Odin en automatische updates is hiermee toch weer gewoon actief?
De OTA van Android 10/OneUI 2 komt nu wel heel dichtbij!henklbr schreef op maandag 16 december 2019 @ 06:27:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
What's new:
Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Product code PHN
PDA N975FXXU1BSL7
CSC N975FOXM1BSL7
[Afbeelding]

Zoals ik al zei duurt het niet lang meer..
Denken jullie dat ze dit voor kerst gaan doen?
Hoogstwaarschijnlijk wel.blue13x schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:28:
Zojuist de Android 10 update plus oneui gedownload en geïnstalleerd. Ik ben benieuwd.
Bij mij is hij nu ook aan het downloaden. Nederlands unbranded model.
Ik heb zo'n vaag vermoedde van wel aangezien hij er nu is voor de PHN versieblue13x schreef op woensdag 18 december 2019 @ 19:28:
Maar ben benieuwd hoe Android 10 en One UI 2.0 gaat bevallen, ondanks dat het allemaal niet wereldschokkend veranderd is
[ Voor 20% gewijzigd door Trently op 19-12-2019 12:44 ]
Het enige wat voor mij interessant is is dat je nu 2 gezichten kan scannen voor de rest lijkt het me geen life changing update.Trently schreef op donderdag 19 december 2019 @ 11:41:
[...]
Ik heb zo'n vaag vermoedde van wel aangezien hij er nu is voor de PHN versie
Maar ben benieuwd hoe Android 10 en One UI 2.0 gaan bevallen, ondanks dat het allemaal niet wereldschokkend veranderd is
Yes, BSL7/BSL4beezjeh schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:09:
Kan iemand bevestigen of dit BSL7 is?
Via Instellingen > Display > Navigatiebalk > Gebaren op volledig scherm:
Is bij jullie ook de 'meer opties' knop niet selecteerbaar?
Heb na de update al cache gewiped maar de knop blijft (grijs) niet selcteerbaar.
Kan iemand dit bevestigen?
Is bij jullie ook de 'meer opties' knop niet selecteerbaar?
Heb na de update al cache gewiped maar de knop blijft (grijs) niet selcteerbaar.
Kan iemand dit bevestigen?
Bij mij zijn alle opties beschikbaar en alles werkt. Ik ben er geen liefhebber van dus ga het niet gebruiken maar helaas voor jou ligt het kennelijk aan jouw telefoon/versie.
Verder heb ik het gevoel dat mijn Note iets sneller is. Hij is natuurlijk al snel maar nu lijkt hij helemaal te vliegen. Ik hoop dat ik het me niet inbeeld.
Verder heb ik het gevoel dat mijn Note iets sneller is. Hij is natuurlijk al snel maar nu lijkt hij helemaal te vliegen. Ik hoop dat ik het me niet inbeeld.
Mijn tip voer een volledige reset uit, stel alles weer opnieuw in en laat toestel opnieuw met een frisse start beginnen:).Alsikhetwist schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:52:
Bij mij zijn alle opties beschikbaar en alles werkt. Ik ben er geen liefhebber van dus ga het niet gebruiken maar helaas voor jou ligt het kennelijk aan jouw telefoon/versie.
Kleine aanvulling: op het moment dat je gebaren activeert kan je kiezen tussen swipen vanaf de zijkant (3 streepjes) of vanaf de onderkant (1 streepje).
Ik heb ff de optie onderkant geprobeerd een kon niet eens 'terug gaan'. 😂
Bleek vegen vanaf de zijkant van het scherm te zijn.
Ik heb ff de optie onderkant geprobeerd een kon niet eens 'terug gaan'. 😂
Bleek vegen vanaf de zijkant van het scherm te zijn.
Alsikhetwist schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:52:
Thnx voor het checken!beezjeh schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:56:
Mijn tip voer een volledige reset uit, stel alles weer opnieuw in en laat toestel opnieuw met een frisse start beginnen:).
Heb al uitgevonden waarom 'meer opties' niet selecteerbaar was: ik gebruik Nova Launcher (beta)
Even terug gegaan naar de One UI launcher en de knop was selecteerbaar.
Blijkbaar werkt Nova Launcher nog niet lekker met Android Gestures in Android 10. Oh well..
https://help.teslacoilapps.com/faq/gesture-navigation
mijn navigatiebalk met gebaren werkt niet eens, en meer opties kan ik ook niet selecteren. ik vermoed iets te maken met het niet gebruiken van one ui startpagina. Gebruik zelf Nova. even zoeken hoe ik dat vorige keer had opgelost. Want had dit nadat ik nova geinstalleerd had ook.
https://android.gadgethac...ed-out-heres-fix-0200786/
zoals bovenstaand bericht kan het dus nog niet met Nova...
EDIT:
ik heb net one ui aangezet (had die uitgezet via ccswe) en gestures werken nu wel en heb nova gewoon als launcher! Alleen in de achtergrond nu wel 2 launchers runnen.. Hopelijk brengt Google snel een update uit hiervoor.
EDIT:
ik heb net one ui aangezet (had die uitgezet via ccswe) en gestures werken nu wel en heb nova gewoon als launcher! Alleen in de achtergrond nu wel 2 launchers runnen.. Hopelijk brengt Google snel een update uit hiervoor.
[ Voor 46% gewijzigd door Rohit op 19-12-2019 15:31 ]
De Samsung implementatie van android gestures heeft altijd (perfect) gewerkt bij mij in combinatie met Nova Launcher.Rohit schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:17:
mijn navigatiebalk met gebaren werkt niet eens, en meer opties kan ik ook niet selecteren. ik vermoed iets te maken met het niet gebruiken van one ui startpagina. Gebruik zelf Nova. even zoeken hoe ik dat vorige keer had opgelost. Want had dit nadat ik nova geinstalleerd had ook.
EDIT:
Was nu wel eens benieuwd naar de officiële android gestures implementatie en die werkt dus niet in Android 10 i.c.m. 3rd party launchers.

Totdat er een fix is (als die komt) blijf ik gewoon de Samsung implementatie gebruiken i.c.m. Nova Launcher.
Nadeel gevonden, de dnd notificatie kan niet uit... Nu heb ik constant dat icoontje in beeld en dat trek ik slecht
Quickstar van goodlock gebruiken alleen moet die nog worden geüpdatet voordat die werkt. Daar kan je icoontjes aan/uit zetten.418O2 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:01:
Nadeel gevonden, de dnd notificatie kan niet uit... Nu heb ik constant dat icoontje in beeld en dat trek ik slecht
Kan ik weer terug? Ik vind Android 10 helemaal geen verbetering. Ik kan geen apps meer vastzetten in het deelmenu, sterker nog, het deelmenu toont nu allemaal extra onzin apps van Samsung.... de contacten app is nu ineens thema-loos (waarom doet het het thema het daar niet? Ik heb thema ongedaan gemaakt, anderen geprobeerd... niets werkt) en je kan het grid met iconen in het snelmenu niet meer aanpassen. Ik heb een rij extra die ik niet wilde. Ook systeem onderhoud is minder prettig. Notificaties en rechten zijn veel ingewikkelder geworden. En de standaard Android notificaties werken niet met Nova launcher. Een stomme zinloze beslissing van Google. En er is nu een pijl onder het toetsenbord waardoor het veel meer omhoog komt.
Kortom, voor mij had die update niet gehoeven....
Ja dat kan maar op den duur moet je toch update....Theratron schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:04:
Kan ik weer terug?
Maar PHN image downloaden en downgraden met Odin, let wel op dat het een volledige reset betreft in dit geval.
Dank! Maar oeh... Een volledige reset gaat me wel heel veel werk opleveren...... Dan toch maar wennen vrees ik.....beezjeh schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:13:
[...]
Ja dat kan maar op den duur moet je toch update....
Maar PHN image downloaden en downgraden met Odin, let wel op dat het een volledige reset betreft in dit geval.
Na ern upgrade van 9 naar 10 nu lijkt mij een volledige reset ook het meest verstandige om te doen eerlijk gezegd....Theratron schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:31:
[...]
Dank! Maar oeh... Een volledige reset gaat me wel heel veel werk opleveren...... Dan toch maar wennen vrees ik.....
Hij loopt op zich wel soepel bij mij, batterij is ook goed. En hij liep vrij snel door de update heen. Ik laat het zo maar even 😅beezjeh schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:43:
[...]
Na ern upgrade van 9 naar 10 nu lijkt mij een volledige reset ook het meest verstandige om te doen eerlijk gezegd....
Haha kan ook Samsung en grote updates gaat niet altijd goed samen maar soms maakt het niet veel uit.Theratron schreef op donderdag 19 december 2019 @ 21:05:
[...]
Hij loopt op zich wel soepel bij mij, batterij is ook goed. En hij liep vrij snel door de update heen. Ik laat het zo maar even 😅
Ik zat er ook echt op tegen 2 week terug met beta 4 maar eenmaal achter de rug is het een opluchting.
Pijl onder toetsenbord kan je uitzetten, instellingen, display, navigatie balk. Nova launcher prime werkt hier gewoon..Theratron schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:04:
Kan ik weer terug? Ik vind Android 10 helemaal geen verbetering. Ik kan geen apps meer vastzetten in het deelmenu, sterker nog, het deelmenu toont nu allemaal extra onzin apps van Samsung.... de contacten app is nu ineens thema-loos (waarom doet het het thema het daar niet? Ik heb thema ongedaan gemaakt, anderen geprobeerd... niets werkt) en je kan het grid met iconen in het snelmenu niet meer aanpassen. Ik heb een rij extra die ik niet wilde. Ook systeem onderhoud is minder prettig. Notificaties en rechten zijn veel ingewikkelder geworden. En de standaard Android notificaties werken niet met Nova launcher. Een stomme zinloze beslissing van Google. En er is nu een pijl onder het toetsenbord waardoor het veel meer omhoog komt.
Google eens wat rond voor je probleempjes en denk dat je snel heel wat work arounds vind.
Ja hopelijk komt die snel want die clusterfuck aan Icons rechtsboven is echt irritant. Ik heb altijd bluetooth icon, batterij icon, 4g bellen icon en wekker icon uitstaan... Veel rustiger.Rohit schreef op donderdag 19 december 2019 @ 19:08:
[...]
Quickstar van goodlock gebruiken alleen moet die nog worden geüpdatet voordat die werkt. Daar kan je icoontjes aan/uit zetten.
Wel eindelijk Gmail in donkere modus. Nu nog Google Now...
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 20-12-2019 05:42 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ach: er zijn "ergere wereldproblemen", vind je niet?Phusebox schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 05:41:
[...]
Ja hopelijk komt die snel want die clusterfuck aan Icons rechtsboven is echt irritant. Ik heb altijd bluetooth icon, batterij icon, 4g bellen icon en wekker icon uitstaan... Veel rustiger.
Wel eindelijk Gmail in donkere modus. Nu nog Google Now...
Wat is er nu echt veranderd? Op mijn N10+ merk ik eigenlijk geen verschil...…...
Cogitationis poenam nemo patitur
Have a look at this: https://www.sammobile.com...face-changes-improvementsBullet NL schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 07:47:
Wat is er nu echt veranderd? Op mijn N10+ merk ik eigenlijk geen verschil...…...
Dank voor de tip betreffende de pijl! En excuus over wat ik zei over Nova launcher, ik bedoelde te zeggen dat de stock Android gestures (in plaats van notifications) niet werken met Nova. En dat is dus jammer 😅Rohit schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:01:
[...]
Pijl onder toetsenbord kan je uitzetten, instellingen, display, navigatie balk. Nova launcher prime werkt hier gewoon..
Google eens wat rond voor je probleempjes en denk dat je snel heel wat work arounds vind.
Die werken wel zolang je beide launchers maar actief houd. ik gebruik het nu ook zo, had eerst de standaard launcher uitgeschakeld toen had ik geen gestures, toen weer aangezet en ze deden het weer. Alleen de nieuwste Android 10 gestures werken niet, die van 9 nog welTheratron schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:50:
[...]
Dank voor de tip betreffende de pijl! En excuus over wat ik zei over Nova launcher, ik bedoelde te zeggen dat de stock Android gestures (in plaats van notifications) niet werken met Nova. En dat is dus jammer 😅
Zou het niet gewoon beter zijn er als er een functie was waar je aan de hand van een tijdstip bepaalde apps kunt uitschakelen.. Zie bijvoorbeeld dat snapchat 4.5 uur op de achtergrond bezig is geweest terwijl ik het 1x heb geopend vandaag... Als ik kan instellen dat hij van 00:00 tot 08:00 niet aan mag gaan zou het accu schelen.. Maar goed mijn toestel houd het toch nooit vol tot einde van de dag.. Ben benieuwd of Android 10 hier wat aan veranderd.
[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 20-12-2019 13:58 ]
Kleine verandering gemerkt waarvan ik denk dat het Android 10 is; de interface van Android auto is veranderd. Ik vind het een verbetering. Reageren op appjes gaat makkelijker en ik hoef niet meer te switchen tussen navigatie en podcasts als ik in een podcast 10 sec naar voren of achteren wil.
Thanks, irriteerde me er al een paar dagen aan.Rohit schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 01:01:
[...]
Pijl onder toetsenbord kan je uitzetten, instellingen, display, navigatie balk. Nova launcher prime werkt hier gewoon..
sedert aanschaf note 10plus werkt android niet bij mij icm opel astra K...al meerdere kabels geprobeerd en kan die niet verbindenAlsikhetwist schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:55:
Kleine verandering gemerkt waarvan ik denk dat het Android 10 is; de interface van Android auto is veranderd. Ik vind het een verbetering. Reageren op appjes gaat makkelijker en ik hoef niet meer te switchen tussen navigatie en podcasts als ik in een podcast 10 sec naar voren of achteren wil.
had gehoopt met android 10 het nu wel ging werken maar niks
Misschien staat er een update bij je dealer klaar.MrProper schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:07:
[...]
sedert aanschaf note 10plus werkt android niet bij mij icm opel astra K...al meerdere kabels geprobeerd en kan die niet verbinden
had gehoopt met android 10 het nu wel ging werken maar niks
Mierenn**ker opmerking;
Gisteren een 2e Note 10 Plus aangeschaft in huis.
Netjes uitgepakt; bij mijn eerste Note 10 Plus zaten bovenop en onderop van die vervelende plastic stripjes geplakt, en uiteraard de grote plastic bescherming op de achterkant.
Bij deze Note 10 Plus zat wel de plastic bescherming op de achterkant, maar niet meer die kleine stripjes op de boven- en onderkant (bij simslot en lader-aansluiting).
Deze nieuwe Note is geproduceerd op 28-11-2019 volgens IMEI-info.
Weet iemand of Samsung hier vanaf is gestapt?
Netjes uitgepakt; bij mijn eerste Note 10 Plus zaten bovenop en onderop van die vervelende plastic stripjes geplakt, en uiteraard de grote plastic bescherming op de achterkant.
Bij deze Note 10 Plus zat wel de plastic bescherming op de achterkant, maar niet meer die kleine stripjes op de boven- en onderkant (bij simslot en lader-aansluiting).
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ik heb gisteren mijn nieuwe Note 10+ binnen gekregen,inclusief stripjes boven en onder. Imei info geeft een manifacturing date van begin november aan.freddyathlon schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:49:
Mierenn**ker opmerking;
Ja, precies. Misschien is Samsung er vanaf gestapt. Heb met m'n nagel nog gevoeld en bepaald dat ik toch niet blind ben, ze zaten er echt nietWekko306 schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:15:
[...]
Ik heb gisteren mijn nieuwe Note 10+ binnen gekregen,inclusief stripjes boven en onder. Imei info geeft een manifacturing date van begin november aan.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Kanonnen hé die update naar One UI 2.0 is BAR slecht.
Telefoon herstartte een keer uit het niets.
Brightness bar met dark theme is een blauae bar met blauwe schuifknop😪.
Flight modus aan uitzetten duurt nu langer.
Soms kloppen de statussen van de auick Ctions niet.
Had dan gewoon een maand langer gewacht met releasen.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Misschien eens een reset uitvoeren? Jouw bovenstaande punten herken ik allemaal niet.crzyhiphopazn schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:28:
Kanonnen hé die update naar One UI 2.0 is BAR slecht.
Zoals hierboven aangegeven heb ik sinds dit weekend mijn nieuwe Note 10+ binnen. Voordat ik deze daadwerkelijk ben gaan gebruiken (koppelen aan mijn Gmail etc) heb ik hem geüpdate naar Android 10.
Mijn brightness slider ziet eruit zoals in onderstaande screenshot. Inderdaad blauw op blauw, maar met dusdanig contrast dat dit toch prima werkt?

[ Voor 15% gewijzigd door Wekko306 op 30-12-2019 06:48 ]
Heb de Note 10 sinds eind september en heb de 512 GB versie.Wekko306 schreef op maandag 30 december 2019 @ 06:44:
[...]
Misschien eens een reset uitvoeren? Jouw bovenstaande punten herken ik allemaal niet.
Zoals hierboven aangegeven heb ik sinds dit weekend mijn nieuwe Note 10+ binnen. Voordat ik deze daadwerkelijk ben gaan gebruiken (koppelen aan mijn Gmail etc) heb ik hem geüpdate naar Android 10.
Mijn brightness slider ziet eruit zoals in onderstaande screenshot. Inderdaad blauw op blauw, maar met dusdanig contrast dat dit toch prima werkt?
[Afbeelding]
Ik ga geen reset uitvoeren omdat het niet uitkomt.
Als ik de brightness aanpas via het dropdown menu dan kon je voorheen zien waar je de blauwe stip hene schoof bij mij is van 0 tot 90 ook blauw dus ik zie niet waar ik het naar toe schuif. Kan alleen maar naar de brightness zelf van het scherm kijken.
Erg irritant omdat ik ook handschoenen gebruik en ik niet zie om het dan werkt.
Jouw situatie is niet te vergelijken met die van mij omdat jij je telefoon vanaf het begin op Android 10 hebt gezet.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Ik snap dat een reset enorm vervelend is (zelf ook altijd willen vermijden) maar het is dus niet zo dat de Android 10 / One UI 2.0 implementatie per definitie slecht is, het is vooral de update vanaf Android 9 die brak is.crzyhiphopazn schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:16:
[...]
Heb de Note 10 sinds eind september en heb de 512 GB versie.
Als ik de brightness aanpas via het dropdown menu dan kon je voorheen zien waar je de blauwe stip hene schoof bij mij is van 0 tot 90 ook blauw dus ik zie niet waar ik het naar toe schuif. Kan alleen maar naar de brightness zelf van het scherm kijken.
Jouw situatie is niet te vergelijken met die van mij omdat jij je telefoon vanaf het begin op Android 10 hebt gezet.
Hoop voor jou en anderen met zulke issues dat Samsung snel met een update komt die dit verhelpt.
Ik heb met mijn Note 10 een aantal maanden op Android 9 gezeten voordat ik onlangs naar Android 10 ben geupgraded. Dus mijn situatie is wel te vergelijken met die van jou. Ik ervaar geen problemen met de slider voor helderheid in dark mode. Het ziet er bij mij uit zoals in de screenshot van Wekko306. Ik zie de knop en de balk zonder problemen. Als het bij jou anders is, is het wellicht toch een bugje dat door een reset te verhelpen is.crzyhiphopazn schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:16:
[...]
Heb de Note 10 sinds eind september en heb de 512 GB versie.
Ik heb de upgrade overigens ook zonder reset uitgevoerd, tot op heden geen eigenaardigheden tegengekomen.
Enig idee waarom Samsung dit doet?
Ik wilde graag toch eens kijken wat er onder het stukje 'Read Me' van de sticker (seal) staat.
Tot mijn verbazing zit eronder nog eenzelfde sticker.
Ik heb geen idee of deze onderste sticker/seal geopend was en er een nieuwe overheen is geplakt of dat het een dubbele dichte sticker is geweest.
In mijn zoektocht op Google kom ik meer van dit soort verhalen tegen. Ik heb op beide Note 10's deze constructie zitten. Een grotere, bovenste sticker met daarop de grote tekst 'European Sim Card Only' en eronder een kleinere sealsticker.
Heeft dit met kwaliteitscontrole te maken of iets?
De doos van de Note 10 Plus was netjes in plastic geseald ook. Besteld bij Vodafone online.
(Foto niet van mij, van een ander forum, maar wel exact zoals mijn situatie)
Ik wilde graag toch eens kijken wat er onder het stukje 'Read Me' van de sticker (seal) staat.
Tot mijn verbazing zit eronder nog eenzelfde sticker.
Ik heb geen idee of deze onderste sticker/seal geopend was en er een nieuwe overheen is geplakt of dat het een dubbele dichte sticker is geweest.
In mijn zoektocht op Google kom ik meer van dit soort verhalen tegen. Ik heb op beide Note 10's deze constructie zitten. Een grotere, bovenste sticker met daarop de grote tekst 'European Sim Card Only' en eronder een kleinere sealsticker.
Heeft dit met kwaliteitscontrole te maken of iets?
De doos van de Note 10 Plus was netjes in plastic geseald ook. Besteld bij Vodafone online.
(Foto niet van mij, van een ander forum, maar wel exact zoals mijn situatie)
[ Voor 14% gewijzigd door freddyathlon op 30-12-2019 11:37 ]
Van waar heb jij je telefoon?evdakker schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:13:
[...]
Ik heb met mijn Note 10 een aantal maanden op Android 9 gezeten voordat ik onlangs naar Android 10 ben geupgraded. Dus mijn situatie is wel te vergelijken met die van jou. Ik ervaar geen problemen met de slider voor helderheid in dark mode. Het ziet er bij mij uit zoals in de screenshot van Wekko306. Ik zie de knop en de balk zonder problemen. Als het bij jou anders is, is het wellicht toch een bugje dat door een reset te verhelpen is.
Ik heb de upgrade overigens ook zonder reset uitgevoerd, tot op heden geen eigenaardigheden tegengekomen.
Ik heb die van mij vanuit Vodafone gekregen.
Een reset is een pain in the ass met logins van alle apps die ik gebruik incl. games
Samsung Pass gebruiken?crzyhiphopazn schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:20:
[...]
Van waar heb jij je telefoon?
Een reset is een pain in the ass met logins van alle apps die ik gebruik incl. games
Precies dit. En als je een backup maakt, dan ben je zo weer up and running.
Tegenwoordig gaat dat allemaal redelijk eenvoudig en snel. Binnen een uurtje is eigenlijk alles wel weer ingesteld.
De mijne via Mediamarkt, met KPN verlenging. Misschien is het een issue met Vodafone... Vodafone is volgens mij de enige provider die nog software aanpast.crzyhiphopazn schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:20:
[...]
Van waar heb jij je telefoon?
En inderdaad... met Samsung backup en Samsung pass is het opnieuw instellen een eitje...
[ Voor 9% gewijzigd door Of-Aaargh op 30-12-2019 12:56 ]
Ahaaa thanks dan kan ik in die hoek zoeken, want dit is DRAMA.evdakker schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:55:
[...]
De mijne via Mediamarkt, met KPN verlenging. Misschien is het een issue met Vodafone... Vodafone is volgens mij de enige provider die nog software aanpast.
En inderdaad... met Samsung backup en Samsung pass is het opnieuw instellen een eitje...
Net een paar dagen een note en een vraag
Op mijn s10 had ik een optie om screenresolutie te wijzigen
Deze optie kan ik op mijn note niet vinden ,meer mensen die dit ook hebben
Volgens gebruiksaanwijzing zou de optie er wel moeten zijn onder de optie display
Volgens gebruiksaanwijzing zou de optie er wel moeten zijn onder de optie display
Als je naar settings gaat en zoekt op resolutie/resolution kan je het aanpassen. Tenzij power mode aan staat, dan moet je het wijzigen bij die instellingDutch Renegade schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:02:
Settings > Display > Screen resolution.Dutch Renegade schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 18:02:
Deze staat standard op FHD+.
De Note 10 heeft een resolutie van 1080p, die niet in de instellingen aangepast kan worden. Alleen de Note 10 plus heeft de optie om, net als bij de S10, de resolutie hoger te zetten naar 1440p (of lager). De Note 10 kan gewoon niet hoger dan 1080p. Waarom de optie om de resolutie te verlagen er niet is in de Note 10 weet ik niet. Dat is een keuze van Samsung. Ik denk omdat niet veel mensen gebruik maken van die hele lage resolutie...
Ok ,dat verklaard genoeg
Wel inderdaad vreemd dat die optie er uitgesloopt is en dat dit niet vermeld word in bv gebruiksaanwijzing
Wel inderdaad vreemd dat die optie er uitgesloopt is en dat dit niet vermeld word in bv gebruiksaanwijzing
Dutch Renegade schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 11:15:
Ok ,dat verklaard genoeg

Niet?
Ik weet niet welke gebruiksaanwijzing jij gebruikt, maar het staat er toch echt in...
Staat niet in de normale Note 10 gebruiksaanwijzing vermeld Henk. Wel in de plus versie. Mocht iemand belang hebben bij een extra note 10 lader (25 watt), heb net een advertentie geplaatst.henklbr schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:02:
[...]
[Afbeelding]
Niet?
Ik weet niet welke gebruiksaanwijzing jij gebruikt, maar het staat er toch echt in...
Sorry: dit staat toch echt in de gebruiksaanwijzing Note10/Note10+/Note10+ 5GSwizzler24 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 12:37:
[...]
Staat niet in de normale Note 10 gebruiksaanwijzing vermeld Henk. Wel in de plus versie. Mocht iemand belang hebben bij een extra note 10 lader (25 watt), heb net een advertentie geplaatst.
http://downloadcenter.sam...QQ_Dut_Rev.1.0_191227.pdf

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 02 jan 20
What's new:
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
Model SM-N975F
Country Multi-CSC OXM
Version Android 10
Changelist 17459961
Build date Fri, 20 Dec 2019 04:11:52 +0000
Security Patch Level 2020-01-01
Product code PHN
PDA N975FXXS1BSLD
CSC N975FOXM1BSL7

[ Voor 7% gewijzigd door henklbr op 02-01-2020 16:26 ]
Ik heb het gevoel dat de accu sneller leeg gaat met Android 10. Je kunt het ook niet meer goed checken met de nieuwe indeling van de instellingen.
Klopt. Apparaatonderhoud is er niet beter op geworden. Ik kan alleen nu de SOT zien en niet hoeveel uur ik met een volle batterij heb gehad.Franco10 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat de accu sneller leeg gaat met Android 10. Je kunt het ook niet meer goed checken met de nieuwe indeling van de instellingen.
Is idd zwaar irritant. Ik wil gewoon kunnen zien hoeveel schermtijd ik heb gehad sinds me laatste x opladen nu laat hij het vanaf 00:00 zien....Franco10 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:16:
Waarom is iedereen toch zo "Screen on Time"-ge*l?Rohit schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:20:
[...]
Is idd zwaar irritant. Ik wil gewoon kunnen zien hoeveel schermtijd ik heb gehad sinds me laatste x opladen nu laat hij het vanaf 00:00 zien....
Hebben we niks "beters" te doen dan heel de dag op je schermpje te kijken, en dan aan iedereen laten weten "Kijk es, ik heb een SoT van 9u, jij?"...!
Dit is niet persoonlijk aan je, @Rohit
Verwijderd
Hallo ik gebruik nu al even de note 10+
Maar ik ben op zoek naar een degelijk glas om erop te leggen heeft iemand ervaringen ?
Alvast bedankt
Maar ik ben op zoek naar een degelijk glas om erop te leggen heeft iemand ervaringen ?
Alvast bedankt
Omdat we bijna allemaal geile beren zijn.henklbr schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 09:18:
[...]
Waarom is iedereen toch zo "Screen on Time"-ge*l?
Hebben we niks "beters" te doen dan heel de dag op je schermpje te kijken, en dan aan iedereen laten weten "Kijk es, ik heb een SoT van 9u, jij?"...!![]()
Dit is niet persoonlijk aan je, @Rohit
ik heb er al vrij veel gekocht maar meeste waren met uitsparing voor vingerafdrukVerwijderd schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 15:18:
Alvast bedankt
persoonlijk vond ik dit enorm vervelend en ik ergerde me hier constant aan
maar na ongeveer week begon deze al los te komen ( ik hoop nu in garantie nieuwe te ontvangen) maar
had ondertussen op ebay deze gekocht https://www.benl.ebay.be/...ksid=p2060353.m1438.l2649
ik heb deze geïnstalleerd met behulp van UV lamp die bij whitestone zat en glaasje is duizend keer beter vind ik
ook icm vingerafdruk werkt deze perfect
ik zou dus voor dit van ebay gaan
heb er ondertussen enkele soortgelijke besteld op ali express om reserve te hebben
i
Heb begrepen dat ze bij de Vodafone store een glazen op maat laten maken voor 30 euro.Verwijderd schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 15:18:
Alvast bedankt
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy Note 10-serie] Levertijden en prijzen