De RJ45 naar de telefoon zou kunnen maar later eventueel tv via glasvezel komt er nog een kabel bij.MCP cloud schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:59:
Gewoon in de meterkast Glasvezel modem dan RJ45 naar woonkamer waar V10 is dan heb je toch internet/TV en telefoon gelijk 😁
De mogelijkheid om kabel meterkast naar tv is niet mogelijk omdat een deel van de woning niet bereikbaar is via de kruipruimte.
Edit: heb het denk ik verkeerd begrepen. RJ45 is denk ik de stekker die je op een cat 5/6 kabel zet.

Wel een bericht dat ik de Experia box V8 moet terug sturen. Er komt een KPN box 12 als vervanging en als die in de meterkast komt dan moet er toch een fysieke verbinding tot stand komen met de telefoon en TV?
De aanleg meterkast naar waar nu het oude modem staat is via de kruipruimte mogelijk. Later eventueel TV via de glasvezel dan kan de kabel achter de plintenKoekenbakkertje schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:12:
[...]
Dat kan gewoon via een netwerkkabel en gebeurt vaker. Maar zijn er mogelijkheden vanuit de meterkast in de woonkamer te komen? Want ik kom regelmatig tegen dat er weinig mogelijk is en dat zelfs de kruipruimte problemen geeft. Toevallig zit ik in rayon Gouda. Je kan altijd ff een DM sturen.
Als dit geen probleem oplevert voor de KPN monteur dan leg ik van de week een cat 6 kabel vanaf de meterkast, via kruipruimte waar nu het oude modem staat.
[ Voor 11% gewijzigd door TecTo op 09-10-2021 11:59 ]