Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• merino-peperino
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13-12 10:46
sokrates99 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:54:
[...]

Aha, zo werkt het. "Je vindt je spruitjes niet lekker? Sommige mensen hebben geen eten!"

Jij moet op een helpdesk gaan werken...
Dankjewel voor je baan advies. Ik zal er is naar gaan kijken! ;)

Maar even zonder grappen. Laten we het gezellig houden hier.

• Speedy-Andre
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:49

Speedy-Andre

Satio-X10-SxS-ZL-XA

Bij m'n broer in Goverwelle kwam er eerst 1 vezel, straat dicht en na een maand nog een vezel er bij in de meterkast :+
De boel moet nog afgemonteerd worden, ik ben benieuwd of er 2 fiber kastjes gaan komen.
Blijkbaar komt in het huisje op het speelveld bij het 'winkelcentrum' de centrale.
Ik heb daar een jaar of wat gewoond :)

PVoutput oost west, zuid best! Stookt met 2x Tosh Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer 3 200l. Gasloos sinds aug 2016 Sinds 6-11-2018 5590Wp

• vr6-only
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 13-12 19:21

vr6-only

Blub Blub

dolopfriet schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:35:
Zijn er mensen echt aangesloten in Bloemendaal in huis dus?
Ruim 600 zelfs en de komende weken vinden de activaties plaats van mensen die een abonnement hebben genomen.

It ain't stupid if it works!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

KPN zet opeens flink vaart, eerst een brief voor goedkeuring, vervolgens brief over bijeenkomst in garenspinnerij over aanleg in de kort akkeren. Apart dat fourstack m'n melding kwijt is (was Q4), bord bij de ingang van de wijk zegt nog steeds sept19-jul20.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• surfing john
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12:18
[quote]dolopfriet schreef op maandag 11 november 2019 @ 13:35:
Zijn er mensen echt aangesloten in Bloemendaal in huis dus?
Riet- en Veenzoom de helft van de woningen aangesloten, de rest steekt nog een draadje uit de straat :X

• jake1996
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 11:09
KPN netwerk schouwer is op bezoek geweest (K.A. 2802A.) Sticker in meterkast geplakt. FourStack zegt nu Jan 2020. (Lijkt me iets te optimistisch)

• Nexz
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13-12 10:12
Hier ligt de groene draad van Delta in ieder geval tegen de gevel aan. Niks gehoord van een KPN/Rekam schouwer. Ik vind de brieven van Rekam overigens tenenkrommend, ze lezen als 'huilie huilie, wij hebben altijd al koper geleverd dus wacht nou maar op ons'. Als ze toch nog aan de deur komen laat ik uiteraard de vezel wel leggen, maar ben benieuwd of de gemeente vergunning voor een tweede gaat verlenen 8)7

• surfing john
Brief van de Rekam ontvangen, helaas is het Rekam (nog) niet gelukt gezamenlijk met Delta 1 glasvezel kabel aan te leggen.
Ze zijn nog wel in onderhandeling, maar Rekam gaat 1e kwartaal 2020 hun eigen glasvezel aanleggen, dus weer de straat open!

• esky
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 17:07
Nexz schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:14:
ben benieuwd of de gemeente vergunning voor een tweede gaat verlenen 8)7
Dat mag de gemeente niet weigeren, hooguit vertragen...

• surfing john
Wat is de rol van de gemeente bij het aanbieden van glasvezel?
Een gemeente heeft een vergunningverlenende, coördinerende en toezichthoudende rol. Waar mogelijk probeert de gemeente de partijen te laten samenwerken in aanlegplanning en tracé-bepaling om de overlast voor de omgeving zoveel mogelijk te beperken. In het kader van de telecomwet moet de gemeente telecombedrijven gedogen.

Voor welke wijken is een vergunning afgegeven?
Momenteel is er alleen een vergunning afgegeven aan Deltafiber voor de wijken Goverwelle, Plaswijck en Bloemendaal. Het is nog niet bekend of én wanneer de andere wijken aan te beurt zijn.

KPN heeft een vergunning bij de gemeente ingediend om in de wijken Korte Akkeren en de binnenstad glasvezelnetwerk aan te leggen. Nieuwbouwwijken zoals Westergouwe en Middenwillens hebben al een glasvezelnetwerk.

Kunnen er meerdere glasvezelaanbieders in mijn straat komen?
Ja, de telecomwet geeft aan dat meerdere leveranciers glasvezelnetwerken mogen aanleggen in dezelfde straat. Ze moeten hiervoor wel een vergunning aanvragen.

Ben ik verplicht een glasvezelabonnement te nemen?
Nee, u bent niet verplicht een abonnement voor het gebruik van glasvezel af te sluiten.

• Roos79
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 14:47
Wij vroegen ons ook al af komen ze volgend jaar dan met een tweede lijn?
Heb je dan twee glasvezel kabels je huis in?
Ergens toch niet echt logisch?

• surfing john
Roos79 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:29:
Wij vroegen ons ook al af komen ze volgend jaar dan met een tweede lijn?
Heb je dan twee glasvezel kabels je huis in?
Ergens toch niet echt logisch?
Zoals het er nu uit ziet, 2 glasvezel aansluitingen in de meterkast.

• MCP cloud
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:58

MCP cloud

Op het web sinds 1998