Volgens GizmoChina.com is de upgrade naar Android 10 voor de 3e keer terug getrokken...
https://www.gizmochina.co...he-udpate-third-time/?amp
JohnBlutarski schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:39:
Volgens GizmoChina.com is de upgrade naar Android 10 voor de 3e keer terug getrokken...
euhmmmm
Dit is niet normaal, voor mij het klinkt alsof je de OEM boot unlock in je instellingen aan hebt gezet (misschien al langer geleden?) en zodra je dan de recovery in gaat, dan start het wis-proces (dat gaat automatisch als je de bootloader de eerste keer unlockt).slow whoop schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:22:
Ik had mijn Mi A3 nog niet eerder in recovery geboot, en ik wilde dat eens proberen. Ik had gelezen dat je in het recovery menu kon komen door de telefoon uit te zetten, en vervolgens te starten door de Volume Up knop toets ingedrukt te houden. Dat heb ik geweten...
De telefoon startte opnieuw op en er verscheen "erasing" in beeld. Waar ik bang voor was, was inderdaad gebeurd. De telefoon had een factory reset gedaan. "Gelukkig" weet Google alles van me, en kon ik alle apps en data wel weer restoren, maar ik was er toch wel even een avondje mee zoet om het allemaal weer goed te krijgen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een telefoon een factory reset deed door alleen een toetscombinatie ingedrukt te houden tijdens opstarten, en nog wel zonder eerst een bevestiging te vragen om alles te wissen.
Heel vreemd. Is dit normaal? Heb ik iets verkeerds gedaan?
Goeie tip. Ik heb die ontwikkelaarsopties wel eens aangezet, maar ik kon me niet herinneren dat ik toen OEM-ontgrendeling aan had gezet. Zojuist even gekeken, en het staat gewoon uit.da_Mastah schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:17:
[...]
Dit is niet normaal, voor mij het klinkt alsof je de OEM boot unlock in je instellingen aan hebt gezet (misschien al langer geleden?) en zodra je dan de recovery in gaat, dan start het wis-proces (dat gaat automatisch als je de bootloader de eerste keer unlockt).
Wat de fuck?JohnBlutarski schreef op zondag 12 april 2020 @ 23:39:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bij de A3 van mijn vriendin maakt het nogal een verschil of Bluetooth en Locatie ook aanstaan. Probeer die eens uit te zetten en kijk eens of dat verschil maakt.Drossie schreef op maandag 13 april 2020 @ 11:39:
Mijn dochter heeft een mi a3.
Videobellen via WhatsApp of een andere app, lukt bijna niet. Het beeld en het geluid haperen.
Wanneer ikzelf met mijn telefoon probeer via dezelfde verbinding, lukt dat probleemloos.
Het lijkt aan de telefoon te liggen dus.
Iemand een oplossing?
Move along people. Nothing to see here.
[ Voor 17% gewijzigd door Vincent91 op 23-04-2020 13:11 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Vincent91 op 28-04-2020 13:44 ]
behoorlijk ja, ik irriteer me er ook flink aanVincent91 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:44:
vind dat de updates voor de mia3 lang uitblijven ?![]()
![]()
euhmmmm
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Gezien alle gezeik die er eerder is gekomen met updates wacht ik nog wel eventjes braafVincent91 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:50:
ze raden aan om de global versie te flashen op de mia3![]()
weet niet of dit een goed plan is ?
ik wacht op de security patch van april ,android 10 is leuk maar niet veel vernieuwendTouchdomex schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:51:
[...]
Gezien alle gezeik die er eerder is gekomen met updates wacht ik nog wel eventjes braaf
Dat was bij de vorige toestellen ook maar dit is echt een drama qua tempoVincent91 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 13:53:
[...]
ik wacht op de security patch van april ,android 10 is leuk maar niet veel vernieuwend
ik dacht dat android one de updates sneller zouden komen maar helaas![]()
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nouja... Android 10 is ondertussen toch al 4x uitgerold voor de A3. Alleen jammer dat het 3x fout gingpven schreef op donderdag 30 april 2020 @ 08:25:
Android 10 is inmiddels net geen 8 maanden oud ...
Het is niet dat ik de nieuwe features van Android 10 mis, maar het zou wel fijn zijn als Xiaomi de A3 nog wat aandacht zou geven,
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 30-04-2020 15:49 ]
Ik heb hem van 12/09 en zowel bij mobile vikings als Proximus geen problemen gehad.bugcyber schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:08:
"Ik gok dat de EU versie in juni komt."
Juni ? wegens 2 bugs in versie 9.0 EU voor de A3 werkt dit toestel niet met mijn provider Proximus
1) de verkeerde APN settings en sms gateway worden ingesteld (nl die van een concurrent telenet)
2) een andere bug voorkomt dat je manueel dit profiel kan aanmaken (dit verdwijnt dan gewoon als je bij carier LTE kiest)
Hierdoor is deze telefoon momenteel een veredelde mini tablet met 2G
de APN settings van Proximus en telenet zijn vermoedelijk omgewisseld, hierdoor werkt het vermoedelijk maar op 33% van het belgische netwerk. Orange (ik kan bevestigen dat dit perfect werkt)
ik heb dit ook nog eens 3 maal moeten bestellen, 1 gearbest, bleek na doane en BTW belachelijk duur. moeten anuleren. dan besteld op amazon.fr was iets mis (vergeten wat) en ook moeten annuleren. Vervolgens bij amazon.es besteld en uiteindelijk goed toegekomen.
De A3 is echt al het grootse miserie toestel geweest dat ik ooit in handen heb gehad.
vermits dit al van begin februarie is toegekomen, geopend is en er hardwarematig niets mis mee is kan ik deze ondetussen ook niet meer terugsturen.
Ik voel al dat ik dit toestel met zwaar verlies ga moeten op de Nederlands 2dehands markt
In belgië is dit toestel amper bruikbaar, dus de ertra verzend kosten naar Nederland ben ik ook nog eens kwijt.
[mbr]Waardeoordelen horen niet thuis op het forum.[/]
Vincent91 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:05:
Android 10 is binnen op mijn Europese versie
euhmmmm
Voor zover ik zie heb ik geen bugscactusman schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 10:07:
[...]
hier ook maar Bassie
wacht nog even een paar dagen
om te voorkomen dat het drommels drommels wordt... even kijken wat de ervaringen zijn her en der.
EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)
Ik heb ondertussen ook de update binnen. Ik had ook hetzelfde probleem dat de APN van proximus overschreven is door die van Telenet. Manueel aangepast naar internet,proximus.be en in orde weliswaar en heb gewoon een goede 4g verbindingbugcyber schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:08:
"Ik gok dat de EU versie in juni komt."
Juni ? wegens 2 bugs in versie 9.0 EU voor de A3 werkt dit toestel niet met mijn provider Proximus
1) de verkeerde APN settings en sms gateway worden ingesteld (nl die van een concurrent telenet)
2) een andere bug voorkomt dat je manueel dit profiel kan aanmaken (dit verdwijnt dan gewoon als je bij carier LTE kiest)
Hierdoor is deze telefoon momenteel een veredelde mini tablet met 2G
de APN settings van Proximus en telenet zijn vermoedelijk omgewisseld, hierdoor werkt het vermoedelijk maar op 33% van het belgische netwerk. Orange (ik kan bevestigen dat dit perfect werkt)
ik heb dit ook nog eens 3 maal moeten bestellen, 1 gearbest, bleek na doane en BTW belachelijk duur. moeten anuleren. dan besteld op amazon.fr was iets mis (vergeten wat) en ook moeten annuleren. Vervolgens bij amazon.es besteld en uiteindelijk goed toegekomen.
De A3 is echt al het grootse miserie toestel geweest dat ik ooit in handen heb gehad.
vermits dit al van begin februarie is toegekomen, geopend is en er hardwarematig niets mis mee is kan ik deze ondetussen ook niet meer terugsturen.
Ik voel al dat ik dit toestel met zwaar verlies ga moeten op de Nederlands 2dehands markt
In belgië is dit toestel amper bruikbaar, dus de ertra verzend kosten naar Nederland ben ik ook nog eens kwijt.
[mbr]Waardeoordelen horen niet thuis op het forum.[/]
ik vind niet hoe je de icons kan verkleinenDiseasedje schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:46:
[...]
Ik heb ondertussen ook de update binnen. Ik had ook hetzelfde probleem dat de APN van proximus overschreven is door die van Telenet. Manueel aangepast naar internet,proximus.be en in orde weliswaar en heb gewoon een goede 4g verbinding
Wat mij wel opviel is dat de icons na de update een pak groter leken :-) Fingerprint sensor lijkt toch nog mooi te werken en op het eerste zicht een mindere flash te geven bij het ontgrendelen.
Voor de rest ook nog geen bugs gevonden buiten het kwartier dat het er al op staat
deze voormidag de update uitgevoerd en ineens 4G zonder problemen, niets aan de APN moeten aanpassen, zelfs een factory reset was niet nodig.Diseasedje schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 11:46:
[...]
Ik heb ondertussen ook de update binnen. Ik had ook hetzelfde probleem dat de APN van proximus overschreven is door die van Telenet. Manueel aangepast naar internet,proximus.be en in orde weliswaar en heb gewoon een goede 4g verbinding
Wat mij wel opviel is dat de icons na de update een pak groter leken :-) Fingerprint sensor lijkt toch nog mooi te werken en op het eerste zicht een mindere flash te geven bij het ontgrendelen.
Voor de rest ook nog geen bugs gevonden buiten het kwartier dat het er al op staat
Verwijderd
je krijgt iedere maand een beveilingsupdate binnen en de camera is heel goed voor deze prijsVerwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:29:
Is deze telefoon nog een aanrader om aan te schaffen? Ik ben op zich wel aangetrokken door z'n prijs en grootte, maar het updatebeleid is dus problematisch?
Ja, updatebeleid is problematisch. In ieder geval als je graag snel updates wil hebben. Android 10 is dus vandaag uitgerold. Op de internationale markt is Android 10 drie keer eerder uitgebracht en weer ingetrokken omdat er bugs waren.Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:29:
Is deze telefoon nog een aanrader om aan te schaffen? Ik ben op zich wel aangetrokken door z'n prijs en grootte, maar het updatebeleid is dus problematisch?
Heb de A2, m'n vriendin de A3. De A2 heeft al sinds december meen ik Android 10 en draait erg goed. Als je kunt wachten zou ik kijken of er misschien een A4 komt, meestal komen ze tussen juli en september met de de nieuwe. Al zijn er nog helemaal geen geruchten of mededelen over dus zou ook kunnen dat ze stoppen. Verder is de A3 een prima telefoon als je hem voor een leuke prijs kunt vinden.Verwijderd schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:29:
bij de globale versie van de mia 3 waren er veel bugs bij android 10 updatePepperoni schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 13:46:
[...]
Heb de A2, m'n vriendin de A3. De A2 heeft al sinds december meen ik Android 10 en draait erg goed. Als je kunt wachten zou ik kijken of er misschien een A4 komt, meestal komen ze tussen juli en september met de de nieuwe. Al zijn er nog helemaal geen geruchten of mededelen over dus zou ook kunnen dat ze stoppen. Verder is de A3 een prima telefoon als je hem voor een leuke prijs kunt vinden.
Via het gewone update-proces, of heb je iets extra's gedaan?Touchdomex schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:40:
Ik trek hem nu binnen, ga niet langer wachten totdat de bugs eruit zijn. Die mogen ze er ondertussen wel uit hebben gehaald.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Handmatig op check for updates geklikt. Verder niets. Verder is ook niet veel aan te raden. Kan vaak meer dingen kapot maken dan goed is.pven schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 14:43:
[...]
Via het gewone update-proces, of heb je iets extra's gedaan?
Nee. Je telefoon reboot wel, maar een factory reset is niet nodig. Al je gegevens blijven behouden.Vincent91 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:30:
Is een reset noodzakelijk als de update stabiel is?
Ik bedoel na de updateslow whoop schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:35:
[...]
Nee. Je telefoon reboot wel, maar een factory reset is niet nodig. Al je gegevens blijven behouden.
Tenminste, zo ging het bij mij.
Ok bedankt voor de info
Wellicht dat er wat minder apps op de achtergrond draaien als je een factory reset doet. In die zin zou dat dan de batterijduur ten goede komen. Maar je telefoon gewoon een keer uit en weer aan doen kan ook al helpen.Vincent91 schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 16:59:
[...]
Ok bedankt voor de info
Dacht dat de batterijduur beter zou zijn als je reset doet
ik heb het gevoel dat de batterijduur beter is dan met android pieslow whoop schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 17:09:
[...]
Wellicht dat er wat minder apps op de achtergrond draaien als je een factory reset doet. In die zin zou dat dan de batterijduur ten goede komen. Maar je telefoon gewoon een keer uit en weer aan doen kan ook al helpen.
Mijn vriendin had laatst op haar Mi A3 een batterijduur van maar een paar uur, en haar telefoon bleef merkbaar warm. Geen idee was het was, maar door de telefoon even uit en weer aan te doen was het probleem verholpen.
Overigens houdt mijn telefoon het makkelijk een dag vol, en 's avonds gaat ie aan de oplader. Problemen met de batterijduur heb ik dus niet. Een factory reset vind ik sowieso niet fijn omdat het me altijd weer een paar uur kost om alle apps + data + instellingen te herstellen.
Dat komt omdat een deel van de security updates in Android 10 nu direct van Google komt ipv de manufacturer. Ook zonder echte update, gewoon in de achtergrond. Dus een stap in de goede richting.Vincent91 schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 12:17:
[...]
ik heb het gevoel dat de batterijduur beter is dan met android pie
kan ook waarschijnelijk te maken hebben dat dark mode geintroduceert is en het een amoledscherm heeft ?
ik vind wel google gestures stukken beter dan ervoor
er staat nu ook google play systeem van maart ,enig idee wat dit is ?
Ik heb geen reset gedaan omdat de update stabiel genoeg isPepperoni schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 16:27:
[...]
Dat komt omdat een deel van de security updates in Android 10 nu direct van Google komt ipv de manufacturer. Ook zonder echte update, gewoon in de achtergrond. Dus een stap in de goede richting.
Dus bij jou geen bugs oid? Heb je een factory reset gedaan?
Bizar genoeg was na deze update mijn apn vervangen door Telenet. Heb hem wel gewoon kunnen overschrijven en alles werkt terug.bugcyber schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 12:17:
[...]
deze voormidag de update uitgevoerd en ineens 4G zonder problemen, niets aan de APN moeten aanpassen, zelfs een factory reset was niet nodig.![]()
Geen idee waarom bij mij de APN aanpassen niet voorheen niet voldeed, of waarom het bij @evil kim wel gewoon werkte.
Vermoedelijk had een manuele reflash van android 9.0 ook gewerkt, maar dat deed ik liever niet als ik niet zeker wist of dit een oplossing bood. En uiteindelijk is deze update toch nog relatief snel uit itt de verwachtingen.
Ik heb de automatische helderheid juist weer eens aangezet (vond deze altijd te schichtig). Na ontgrendeling staat de helderheid vaak helemaal omlaag. Maar blijkbaar is het een leer-functie; door de helderheid aan te passen zoals je deze wilt zal de telefoon dit steeds vaker zelf goed doen.TVL schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:08:
Vriendin heeft de A3 en heb deze draait nu ook op Android 10. Prima en stabiel.
Puntje wat vervelend is is dat de helderheid heel vaak bij het unlocken naar beneden gaat. Dit was ook al het geval bij Android 9 maar is niet verholpen. (automatische helderheid staat uit).
Heeft iemand dit probleem ook?
Precies hetzelfde probleem hier, paar keer uit en aangezet, maar nog steeds dat euvel. Voor de rest wel tevreden over de update.TVL schreef op donderdag 7 mei 2020 @ 15:08:
Puntje wat vervelend is is dat de helderheid heel vaak bij het unlocken naar beneden gaat. Dit was ook al het geval bij Android 9 maar is niet verholpen. (automatische helderheid staat uit). Heeft iemand dit probleem ook?
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Heb je een factory reset al geprobeerd? Is vervelend om te moeten doen maar klinkt als je beste optie nu.Kiske schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 09:47:
Heb geen wifi meer na de update. Hij kan de wachtwoorden niet opslaan. Blijkt dat niets meer wordt opgeslagen. Geen foto's, helemaal niets. Weet niet wat te doen
Ja dat zou ik doen. Ik weet dat mensen snel factory reset roepen bij elk probleem, maar als je telefoon geen enkel bestand meer kan opslaan moet er iets serieus raars zijn, kan zo niks verzinnen om te doen zonder root.Kiske schreef op zaterdag 9 mei 2020 @ 10:41:
Nee nog niet. Indien geen andere oplossing zal ik dat natuurlijk nog gaan proberen. Eerst kijken of ik nog wat gegevens kan veilig stellen
[ Voor 74% gewijzigd door Vincent91 op 14-05-2020 13:41 ]
Verwijderd
Welke informatie heb je dan wel gehad, voor andere telefoons? Gezien eerdere reacties zal het wellicht zijn dat je de APN op internet,proximus.be moet zetten (link).Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:59:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit Tweakers forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds de laatste update die ik heb gedaan met mijn Xiaomi A3 kan ik (en ook mijn vrouw) mijn (onze) mobiele data (Proximus klant) niet meer gebruiken zonder verbonden te zijn met wifi.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling
Proximus stuurde mij de informatie om de toestelinstellingen aan te passen maar spijtig genoeg staat de nodige informatie voor de Xiaomi A3 er niet bij
Ik verkies geen harde reset te doen omdat ik vrees dat ik dan mijn toestel niet meer ingesteld krijg zoals het moet.
Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen?
Thx
Ik had eerder gepost dat dit probleem bij mij was opgelost maar dus totaal niet het geval.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:59:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit Tweakers forum en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Sinds de laatste update die ik heb gedaan met mijn Xiaomi A3 kan ik (en ook mijn vrouw) mijn (onze) mobiele data (Proximus klant) niet meer gebruiken zonder verbonden te zijn met wifi.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling
Proximus stuurde mij de informatie om de toestelinstellingen aan te passen maar spijtig genoeg staat de nodige informatie voor de Xiaomi A3 er niet bij
Ik verkies geen harde reset te doen omdat ik vrees dat ik dan mijn toestel niet meer ingesteld krijg zoals het moet.
Weet iemand wat ik kan doen om dit op te lossen?
Thx
Bij mij deed de carkit iets vergelijkbaars, na update naar Android 10. Wilde niet starten of gaf geen geluid. Samen met een leeglopende accu reden voor terug naar fabrieksinstellingen.Touchdomex schreef op zondag 17 mei 2020 @ 11:57:
Meer mensen die Spotify gebruiken issues hebben met bluetooth headsets? Ik heb dat hij spontaan stopt met geluid geven en kan daarna ook niet verder luisteren. Alleen met een herstart werkt het weer fatsoenlijk. Kom er niet achter of het nu iets is van de telefoon of van de app.
Ja het vervelende is dat het ook nog eens iets kan zijn van de Spotify app. Aangezien die sindsdien geen updates meer heeft gehad bijvoorbeeld.Scarra schreef op zondag 17 mei 2020 @ 17:19:
[...]
Bij mij deed de carkit iets vergelijkbaars, na update naar Android 10. Wilde niet starten of gaf geen geluid. Samen met een leeglopende accu reden voor terug naar fabrieksinstellingen.
Misschien is het wissen van de verbindingen genoeg, maar mijn carkit doet het weer.
Wel onvoorstelbaar hoeveel ik weer opnieuw in moest stellen 😳. Maar ook de accu is weer prima.
[ Voor 16% gewijzigd door Vincent91 op 20-05-2020 12:02 ]
EV: Tesla M3H 2024 | PV: 3900Wp O/W + 1620Wp O/W | D-WTW: QB1-16 | AC: MHI SCM40ZS-W + SRK25 + SRK20 | Honda CBF600SA - 2005 | Thuisaccu: 1x HW - 2,7kWh - 800w (Beta)
na de android 10 update ,wou de batterij niet meer calibreren na aantal dagen
[ Voor 7% gewijzigd door Vincent91 op 20-05-2020 17:18 ]
Ja, dat viel me ook als eerste op. Gelukkig!
[ Voor 3% gewijzigd door Vincent91 op 06-06-2020 13:30 ]
[ Voor 13% gewijzigd door henkNL op 08-06-2020 13:55 ]
anders ik welhenkNL schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:55:
Als het goed is volgt over 5 minuten weer het NL-Alert geluidje, ben benieuwd of het met Android 10 nu wel werkt op mijn telefoon
euhmmmm
Blijkbaar moeilijk.....cactusman schreef op maandag 8 juni 2020 @ 11:56:
[...]
anders ik welhoe moeilijk kan het zijn om zo iets werkend te maken
euhmmmm
[ Voor 72% gewijzigd door apis29 op 09-06-2020 12:26 ]
Hopelijk fixt dat mijn bluetooth problemen want heb eigenlijk geen zin om alles te resettenVincent91 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:25:
Ik heb de juni update binnen op de mi a3
zou willen zien welke problemen er aangepakt zijn met deze update maar helaas niks te vindenTouchdomex schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:30:
[...]
Hopelijk fixt dat mijn bluetooth problemen want heb eigenlijk geen zin om alles te resetten
[ Voor 10% gewijzigd door Vincent91 op 01-07-2020 14:20 ]
Lijkt me niet dat heel Xiaomi wordt geboycot in India, het gaat echt alleen maar om de community app (en zij interpreteren dat dan veilig ook maar voor de website):Vincent91 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:19:
wat is er aan de hand bij xiaomi ?
ik wou kijken op de site van mi community bij india maar die is niet meer toegankelijk
http://in.c.mi.com/in/
zou dit ermee te maken hebben ivm de juni update ?
[ Voor 3% gewijzigd door SanderBos op 01-07-2020 14:27 ]
waarom krijgt enkel de europese versie de juni update ?SanderBos schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:25:
[...]
Lijkt me niet dat heel Xiaomi wordt geboycot in India, het gaat echt alleen maar om de community app (en zij interpreteren dat dan veilig ook maar voor de website):
https://www.republicworld...59-apps-alternatives.html
Omdat het Xiaomi is, en dus updates een zootje zijn? Is dat niet een aannemelijkere reden dan deze Indiase boycot?Vincent91 schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:27:
[...]
waarom krijgt enkel de europese versie de juni update ?
de globale heeft ze nog niet gekregen
security updates zijn altijd op tijd en krijg je zoiezo iedere maand,SanderBos schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:29:
[...]
Omdat het Xiaomi is, en dus updates een zootje zijn? Is dat niet een aannemelijkere reden dan deze Indiase boycot?
[ Voor 16% gewijzigd door Vincent91 op 03-07-2020 13:28 ]
Zie jij je eigen post erboven met dat ze er een potje van maken?Vincent91 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:50:
weet er iemand of er een xiaomi mi a4 komt ?
normaal gezien is er volgende maand een release maar tot heden nog geen info over gezien
misschien hebben ze nu lessen getrokken uit hun fouten ?Touchdomex schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:28:
[...]
Zie jij je eigen post erboven met dat ze er een potje van maken?![]()
Denk dat ze nog eens goed nadenken over de Mi A4 als ik zie hoe ze het mis doen bij meerdere toestellenOok bij de A2 zijn er genoeg issues geweest na de updates die ze afgelopen tijd hebben gedraaid.
Ja maar veel nieuwe modellen hebben die ook niet en Android One is qua hoeveelheid toestellen niet het succes geworden wat ik er ook van had gehoopt toen ik de Mi A1 kocht destijds.Vincent91 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 11:48:
[...]
misschien hebben ze nu lessen getrokken uit hun fouten ?
de mi a3 zal" waarschijnlijk" het laatste model zijn uit hun android one segment
toch hoop ik dat er een mi a4 komt![]()
![]()
![]()
bij nokia zijn er ook steeds problemen en ze blijven ook toestellen uitbrengen dus je weet nooit
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq