Xiaomi heeft vanuit het Spaanse Madrid de Mi A3-smartphone officieel gepresenteerd. Het toestel krijgt drie camera's aan de achterkant en komt uit in twee varianten: met 4GB ram en 64GB opslagruimte kost het toestel 249 euro en de variant met 4GB en 128GB kost 279 euro. De Xiaomi Mi A3 heeft een druppelvormige inkeping voor de frontcamera en bevat drie camera's aan de achterkant, waaronder een 48-megapixelexemplaar, een 8-megapixel-ultragroothoekcamera en een dieptecamera met een resolutie van 2 megapixel. De frontcamera, een 32-megapixelexemplaar, is volgens Xiaomi de beste die het tot nu toe in een smartphone heeft geïntegreerd. De Android One-smartphone krijgt een amoledscherm met een diagonaal van 6,088", een schermverhouding van 19,5:9 en een oppervlakte van 90,6cm². De resolutie is 1560x720 pixels en de ppi bedraagt 283,6. De Xiaomi Mi A3 bevat een in het scherm geïntegreerde vingerafdrukscanner, heeft een accucapaciteit van 4030mAh, bevat een usb-c-aansluiting en ondersteunt snelladen met 18W. De opslag kan worden uitgebreid tot 256GB en een 3,5mm-aansluiting voor koptelefoons is ook aanwezig. De soc is de Snapdragon 665, terwijl de A2 de Snapdragon 660 heeft. De Snapdragon 665 is ook een octacore met Kryo 260-kernen, die bij de 665 echter iets lager zijn geklokt. Deze nieuwe soc is niet op 14nm, maar op 11nm geproduceerd en bezit de krachtigere Adrendo 610. Daarnaast heeft de Snapdragon 665 hardwarematige versnelling voor ai-toepassingen. In Spanje zijn de prijzen van 249 en 279 euro, en de releasedatum 24 juli bekendgemaakt, al is nog niet duidelijk of de de Xiaomi Mi A3 ook naar de Benelux komt. De fabrikant heeft vooralsnog niets bekendgemaakt over een Lite-versie van de A3.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Belsimpel 2 tot 4 dagen levertijd.
Ben benieuwd, wil hem toch eens gaan proberen.
Ben benieuwd, wil hem toch eens gaan proberen.
Gister de Blue voor 229 Euro bij Belsimpel besteld voor mijn vriendin, komt vandaag binnen volgens Track en Trace.
Bestel meestal bij Banggood en daar was hij 215 Euro, dus scheelt niet zo heel veel en heb hem dan wel veel eerder binnen.
Bestel meestal bij Banggood en daar was hij 215 Euro, dus scheelt niet zo heel veel en heb hem dan wel veel eerder binnen.
Heeft iemand ervaring met de Mi global store via AliExpress ? De witte 64gb versie is daar nu 150€ scheelt 50€ met Amazon. Er schijnen geen extra kosten bij te komen.
ik heb daar, of bij HongKong Goldway mijn mi a1 besteld, dat ging prima je moet alleen wat geduld hebben.gjjvandenberg schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:40:
Heeft iemand ervaring met de Mi global store via AliExpress ? De witte 64gb versie is daar nu 150€ scheelt 50€ met Amazon. Er schijnen geen extra kosten bij te komen.
Ik ben nu ook daar aan het kijken omdat ik het prijsverschil toch wel erg groot vind inderdaad.
eventueel via eglobalcentral, wat ook gewoon een frontend is voor een china webshop
via eu global store heb je hem binnen een paar dagen en zonder customs. (wordt allemaal geregeld)Reloader schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:20:
[...]
ik heb daar, of bij HongKong Goldway mijn mi a1 besteld, dat ging prima je moet alleen wat geduld hebben.
Ik ben nu ook daar aan het kijken omdat ik het prijsverschil toch wel erg groot vind inderdaad.
eventueel via eglobalcentral, wat ook gewoon een frontend is voor een china webshop
https://nl.aliexpress.com....8148356.2.e8fe5e4a4mdjFQ
is alleen als je m met DHL laat versturen toch?Aggressor schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:39:
[...]
via eu global store heb je hem binnen een paar dagen en zonder customs. (wordt allemaal geregeld)
https://nl.aliexpress.com....8148356.2.e8fe5e4a4mdjFQ
;
ow ja goed gezien.. geen idee hoe dat zit?Reloader schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:47:
[...]
is alleen als je m met DHL laat versturen toch?
;
25 euro verzendkosten betalen
en binnen 15 dagen geleverd geloof ik dan.
Ik ben overigens hard aan t twijfelen of ik moet wachten op de Mi 9 SE, dat 720p scherm staat me een beetje tegen.
Voor de rest ben ik geen poweruser ofzo en wil er liefst niet teveel aan uitgeven maarja 720p is zo 2013
Ik ben overigens hard aan t twijfelen of ik moet wachten op de Mi 9 SE, dat 720p scherm staat me een beetje tegen.
Voor de rest ben ik geen poweruser ofzo en wil er liefst niet teveel aan uitgeven maarja 720p is zo 2013
[ Voor 61% gewijzigd door Reloader op 06-10-2019 10:49 ]
of misschien de Mi 9 Lite rond de 230 euro?Reloader schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 10:48:
25 euro verzendkosten betalenen binnen 15 dagen geleverd geloof ik dan.
Aggressor schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:07:
[...]
of misschien de Mi 9 Lite rond de 230 euro?
Beetje offtopic .. en dan gaan we weer ontopic :Reloader schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
![]()
![]()
dit toestel had ik niet gespot, Hopen dat ik aan miui kan wennen
Maar bij eglobalcentral kan je het 6gb en 128gb geheugen Model krijgen voor 229,99
https://www.eglobalcentra...fficiele-eu-garantie.html
Kleur zwart of blauw...
met code THANKS kom je zelfs op 223 uit.
Dit is volgens mij echt spot goedkoop? ik heb hier ongeveer 6 toestellen gekocht en nooit problemen gehad.
Voor de zekerheid wel met paypal betalen. (en ook geen douane kosten)
[ Voor 15% gewijzigd door Aggressor op 06-10-2019 11:35 ]
De Xiaomi Mi A3 128GB in de kleur grijs is nu €196,00 inclusief verzendkosten bij amazon.de.
https://www.amazon.de/Xia...au-Android/dp/B07VQQYFM6/
https://www.amazon.de/Xia...au-Android/dp/B07VQQYFM6/
Binnenkort feestdagen is de xiaomi mi 9t alweer rond de €200. Dan heb je volgens mij meer telefoon voor je geld, die ook langer mee gaat qua techniek
189,98 hele week al op Amazon.de https://www.amazon.de/dp/B07VQQYFM6/
Misschien even wachten voor komende maandag voor AliExpress.
Waarom wachten tot maandag op Ali?Malarky schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:39:
189,98 hele week al op Amazon.de https://www.amazon.de/dp/B07VQQYFM6/
Maandag is natuurlijk nog Cyber Monday ...
€159 bij Saturn in Duitsland voor de 64GB versie ... (blauwe en zwarte. Edit: de witte ook inmiddels en blauwe niet meer online verkrijgbaar).
€159 bij Saturn in Duitsland voor de 64GB versie ... (blauwe en zwarte. Edit: de witte ook inmiddels en blauwe niet meer online verkrijgbaar).
[ Voor 70% gewijzigd door apis29 op 29-11-2019 15:51 ]
Heb eentje kunnen overkopen in gesealed verpakking (iemand die hem van werkgever had gekregen) voor 100 euro; meevaller.
€144,99 bij Eglobalcentral voor de 64GB versie
€159,99 bij Eglobalcentral voor de 128GB versie
$146.70 - $10 (coupon: friday10) = €124,05 (free shipping China) bij Ali
Andere aanbiedingen bij Ali
Vergeet de 2% cashback niet van cashbackxl.
€159,99 bij Eglobalcentral voor de 128GB versie
$146.70 - $10 (coupon: friday10) = €124,05 (free shipping China) bij Ali
Andere aanbiedingen bij Ali
Vergeet de 2% cashback niet van cashbackxl.
[ Voor 48% gewijzigd door Malarky op 02-12-2019 05:54 ]
Weet iemand waarom de 128GB versie bijna niet meer goed te krijgen is, en waar hij nog wel voor een redelijke prijs te krijgen is?
Het lijkt er op dat hij niet meer verkocht wordt. Komt dat omdat er een opvolger is, of is er een ander probleem mee? De 64 GB versie is juist nog wel te verkrijgen.
Het lijkt er op dat hij niet meer verkocht wordt. Komt dat omdat er een opvolger is, of is er een ander probleem mee? De 64 GB versie is juist nog wel te verkrijgen.
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
ik ben de 128gb versie gaan halen bij krefel in belgie ,daar hebben ze hem nog welJeroen schreef op maandag 30 maart 2020 @ 10:19:
Weet iemand waarom de 128GB versie bijna niet meer goed te krijgen is, en waar hij nog wel voor een redelijke prijs te krijgen is?
Pagina: 1