Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:09

Xiaomi heeft vanuit het Spaanse Madrid de Mi A3-smartphone officieel gepresenteerd. Het toestel krijgt drie camera's aan de achterkant en komt uit in twee varianten: met 4GB ram en 64GB opslagruimte kost het toestel 249 euro en de variant met 4GB en 128GB kost 279 euro.

De Xiaomi Mi A3 heeft een druppelvormige inkeping voor de frontcamera en bevat drie camera's aan de achterkant, waaronder een 48-megapixelexemplaar, een 8-megapixel-ultragroothoekcamera en een dieptecamera met een resolutie van 2 megapixel. De frontcamera, een 32-megapixelexemplaar, is volgens Xiaomi de beste die het tot nu toe in een smartphone heeft geïntegreerd.

De Android One-smartphone krijgt een amoledscherm met een diagonaal van 6,088", een schermverhouding van 19,5:9 en een oppervlakte van 90,6cm². De resolutie is 1560x720 pixels en de ppi bedraagt 283,6. De Xiaomi Mi A3 bevat een in het scherm geïntegreerde vingerafdrukscanner, heeft een accucapaciteit van 4030mAh, bevat een usb-c-aansluiting en ondersteunt snelladen met 18W. De opslag kan worden uitgebreid tot 256GB en een 3,5mm-aansluiting voor koptelefoons is ook aanwezig.

De soc is de Snapdragon 665, terwijl de A2 de Snapdragon 660 heeft. De Snapdragon 665 is ook een octacore met Kryo 260-kernen, die bij de 665 echter iets lager zijn geklokt. Deze nieuwe soc is niet op 14nm, maar op 11nm geproduceerd en bezit de krachtigere Adrendo 610. Daarnaast heeft de Snapdragon 665 hardwarematige versnelling voor ai-toepassingen.

In Spanje zijn de prijzen van 249 en 279 euro, en de releasedatum 24 juli bekendgemaakt, al is nog niet duidelijk of de de Xiaomi Mi A3 ook naar de Benelux komt. De fabrikant heeft vooralsnog niets bekendgemaakt over een Lite-versie van de A3.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 9.0.0 (Android One)
CPUQualcomm® Snapdragon™ 665
GPUQualcomm® Adreno™ 610
RAM4 GB LPDDR4X
ROM64 / 128GB UFS2.1 (uitbreidbaar tot 256GB)
ConnectiviteitBluetooth 5.0, A-GPS, Glonass, Beidou, 2,4 / 5 GHz b/g/n/ac, IR Remote
AansluitingenUSB Type-C, 3.5mm
SensorenVibration motor, Light Sensor, Gyroscope, Electronic compass, Proximity sensor, Accelerometer, Hall Sensor, In screen-Fingerprint, Face unlock
Scherm6,088" HD+ AMOLED-scherm (1560 x 720px), GG5
Front Camera32MP, 1.6μm, ƒ/2.0, 79° FOV, FF
Back CameraSony: 48MP, 1.6μm, ƒ/1.79, PDAF
2e Back Camera8MP ultra wide-angle camera, FOV 118°, ƒ/2.2, FF
3e Back Camera2MP depth camera
Accu4030mAh (met QC3.0)
KleurGrijs, Blauw, Wit
Afmetingen153,5 x 71,9 x 8,5 mm
Gewicht174 g
Prijsv.a. 249 euro
Release DatumOnbekend
Bijzonderheden3 back camera's

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.017-07-2019Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 20:50
Nu lijkt het dus een rebrand van de MI 9 cc9e. Die heeft wel NFC maar de A3 niet? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

• rens-br
Jordy_413 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 16:46:
Nu lijkt het dus een rebrand van de MI 9 cc9e. Die heeft wel NFC maar de A3 niet? Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Nee, helaas geen NFC. Ik kon het althans niet terugvinden in de specs.

• True
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 00:29

True

Dislecticus

Een matige vertoning, ik zou er bijna 100€ meer voor over hebben als er wél een Full-HD scherm, NFC en een wat betere SOC in zou zitten, nu is het het wederom gewoon net niet, jammer.

Steam Profile

• hopiconjo
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:31
Mee eens, teleurstellend vind ik zelf. Toch maar kijken voor de 9t voor paar tientjes meer

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Die resolutie ... Waarom toch? 8)7

Zijn er plannen voor een A3 Pro?

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• rens-br
pven schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 19:30:
Die resolutie ... Waarom toch? 8)7
Vind dat ook behoorlijk jammer. De rest van de specs zijn meer dan prima voor de prijs, maar het scherm is echt een no-go.
Zijn er plannen voor een A3 Pro?
Daar is helaas nog niks over bekend / uitgelekt. Dus ik ga er vanuit van niet (zelfde geldt voor een eventuele Lite versie)
hopiconjo schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:30:
Mee eens, teleurstellend vind ik zelf. Toch maar kijken voor de 9t voor paar tientjes meer
Ook een prima keus. Echter is Android One de reden waarom de A toestellen hier steevast wordt aangeraden aan iedereen. (In mijn familie zwerven er inmiddels 4 rond)

rens-br wijzigde deze reactie 18-07-2019 08:32 (30%)

Kan niet zeggen dat ik de Motorola One Vision van m'n moeder zou willen inruilen voor deze Xiaomi Mi A3.
Drie camera's is zeker leuk, AMOLED-scherm had ik ook een fijne verwelkoming gevonden, maar meer ook niet. Liever een fysieke vingerafdrukscanner in deze prijsrange, dan een inscreen-variant. Persoonlijk vind ik de punchhole wat hipper, maar dat is erg meningsgevoelig. Grootste struikelpunt is imo inderdaad de resolutie, dat is gewoon onbegrijpelijk. Had maar lekker voor een fysieke vingerafdrukscanner gekozen icm een full HD-paneel. Of m'n moeder het in de praktijk zou zien, is de vraag, maar die loopt al jaren met een hogere resolutie.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 16:16
CLB schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:38:
Kan niet zeggen dat ik de Motorola One Vision van m'n moeder zou willen inruilen voor deze Xiaomi Mi A3.
Drie camera's is zeker leuk, AMOLED-scherm had ik ook een fijne verwelkoming gevonden, maar meer ook niet. Liever een fysieke vingerafdrukscanner in deze prijsrange, dan een inscreen-variant. Persoonlijk vind ik de punchhole wat hipper, maar dat is erg meningsgevoelig. Grootste struikelpunt is imo inderdaad de resolutie, dat is gewoon onbegrijpelijk. Had maar lekker voor een fysieke vingerafdrukscanner gekozen icm een full HD-paneel. Of m'n moeder het in de praktijk zou zien, is de vraag, maar die loopt al jaren met een hogere resolutie.
*knip*. Op de man.

rens-br wijzigde deze reactie 18-07-2019 10:31 (4%)

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-11 14:02
Piet91 schreef op zondag 14 juli 2019 @ 19:22:
De geruchten over de nieuwe Xiaomi Mi A3 volgen de laatste dagen elkaar rap op.
Opvallend is de Snapdragon 665; feitelijk een downgrade van de huidige 660 in de Mi A2.

[Afbeelding]

Lijkt aangekondigd te worden op 25 juli in Warschau.
Hoe is een AMOLED een downgrade vergeleken met een LCD scherm? De 665 is op basis van 11nm procedé geproduceerd en dus energiezuiniger. Tel daarbovenop een grotere accucapaciteit en ik snap echt niks van jouw post om eerlijk te zijn. :?

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:23
Tigerblood schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Hoe is een AMOLED een downgrade vergeleken met een LCD scherm? De 665 is op basis van 11nm procedé geproduceerd en dus energiezuiniger. Tel daarbovenop een grotere accucapaciteit en ik snap echt niks van jouw post om eerlijk te zijn. :?
Waterdrop notch en het aantal pixels per inch is veel lager:
https://www.gadgetsnow.co...-A2-128GB-vs-Xiaomi-Mi-A3

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Tigerblood schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Er zit maar een 720p scherm in... de A2 had 1080p (full hd)

I intend to live forever. So far, so good.

• Tigerblood
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19-11 14:02
IkWilbert schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Dat was me ontgaan. In dit artikel werd nog gesproken over een resolutie van 2240x1080 en 409 ppi.

• da_Mastah
  • Registratie: mei 2003
  • Niet online
Het is inderdaad jammer dat het scherm een downgrade in resolutie betreft. Voor velen is dat toch een zichtbare en belangrijke eigenschap, waar je geen achteruitgang wilt zien. Een AMOLED met fullHD (en niet eens meer pixels tov A2) zou beter zijn geweest.

Toch heb ik alvast mijn pre-order voor de A3 gedaan, ben indertijd begonnen met de A1 en heb nu nog de A2. Familie wil altijd wel het oude model over nemen voor een goed prijsje, en ik heb er toch hoop in dat dat ook nu we weer kunnen rekenen op snelle software-updates en ik er kijk uit naar dat een grotere batterij + AMOLED + 11nm procede gaan zorgen voor een zeer goede accutijd. En dan kijken we volgend jaar wel of de Mi A4 weer een FullHD (of meer) scherm brengt, voor het geld hoef ik het niet te laten.

• pven
  • Niet online
IkWilbert schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:38:
[...]

Zelfs de A1 heeft meer pixels.

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• easyriider
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Bij een Amoled display bestaat een pixel uit twee subpixels, terwijl bij IPS een pixel uit drie subpixels bestaat. Hierdoor is bij een display met dezelfde afmetingen en resolutie een IPS display scherper dan een Amoled display.

In dit geval is ook de resolutie een stuk lager dus zorgt naast de teruggang in de resolutie ook het gebruik van Amoled ervoor dat het display veel minder scherp is.

Zie ook https://www.reddit.com/r/..._advertise_the_amount_of/

• atacama
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-11 16:19
de Mi a3 is een beetje schizofreen inderdaad Op een aantal punten goed, zoals accu en processor. Andere punten weer niet zoals het scherm. Valt op die manier net buiten veel vergelijkingen.
Mijn Xperia xz1 compact heeft een beetje gare GPS dus ben rustig aan het orienteren voor een nieuw toestel.
Was tot nu toe op een Nokia 8.1 en een xperia 10 uitgekomen als potentieel interessant. Deze A3 is zo lastig te vergelijken met die 2... Dat die waarschijnlijk toch net buiten het lijstje gaat vallen :(

Ondanks dat hij er wel tof uit ziet voor zijn prijsklasse

-= Its dry in the dessert =- So what??

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:42

Grannd

da Granndest

Gezien dit een rebrand van de CC9e is, en er ook een 'volwaardige' CC9 is met een snapdragon 710 en Full HD display, lijkt het me een kwestie van tijd tot de Mi A3 Pro wordt aangekondigd, voor (waarschijnlijk) +/- 50 euro meer heb je dan een échte upgrade tov de A2.

• easyriider
  • Niet online
Het zou natuurlijk kunnen dat er nog een Pro-versie in aantocht is, maar de A2 en A2 Lite zijn vorig jaar juli op dezelfde dag aangekondigd.

Voorlopig zie ik dus geen redenen om mijn A2 Lite te vervangen door een A3. ;) Ook heb ik liever de vingerafdrukscanner aan de achterkant.

• Henksnavel
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 22-10 22:53
Ik had de A3 al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Vooral omdat ik door mijn werk vast zit aan Android One. Maar dit is echt geen werkbare telefoon door het gebrek aan NFC en "zwakke SoC".

Nu is het wachten op de A3 Pro. Ik wil best meer neerleggen voor een fijne telefoon met Android One. Of een andere telefoon iemand tips?

• Qbic
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 16:10
Henksnavel schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 13:44:
Ik had de A3 al een tijdje op mijn verlanglijstje staan. Vooral omdat ik door mijn werk vast zit aan Android One. Maar dit is echt geen werkbare telefoon door het gebrek aan NFC en "zwakke SoC".

Nu is het wachten op de A3 Pro. Ik wil best meer neerleggen voor een fijne telefoon met Android One. Of een andere telefoon iemand tips?
Waarom niet gaan voor de Pixel 3A (XL)? Ik heb vorige maand 1 aangeschaft en ben enorm tevreden. Enig minpunt so far is de helderheid van het scherm dat m.i. niet voldoet; zeker niet voor outdoor usage.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:53

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Wat is het probleem met de resolutie als je het vermoedelijk niet gaat zien op dit formaat?

Enige wat vervelend is het opnieuw gebrek aan NFC maar dat is een offer wat ik wel zou willen maken.

Wil eigenlijk mijn A1 vervangen voor een A3 maar ik vind de kleuren niet leuk genoeg die er nu zijn uitgekomen :+ Wacht ook nog maar hoop op een rode :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• pven
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:48:
Wat is het probleem met de resolutie als je het vermoedelijk niet gaat zien op dit formaat?
Het is denk vooral psychisch. Je hebt een nieuw toestel, waarbij de resolutie slechter is dan van zijn beide voorgangers.
Enige wat vervelend is het opnieuw gebrek aan NFC maar dat is een offer wat ik wel zou willen maken.
Ga ik niet missen. :P

Eerst zei ik: die resolutie is een nogo, maar lagere resolutie is langere batterij, dat is dan wel weer interesssant. Ik wacht maar even totdat de eerste ervaringen online staan.

offtopic:
Besimpel levert binnen 2 tot 4 werkdagen? Eerst maar eens zien ...

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

pven schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:51:
[...]

Het is denk vooral psychisch. Je hebt een nieuw toestel, waarbij de resolutie slechter is dan van zijn beide voorgangers.

[...]

Ga ik niet missen. :P

Eerst zei ik: die resolutie is een nogo, maar lagere resolutie is langere batterij, dat is dan wel weer interesssant. Ik wacht maar even totdat de eerste ervaringen online staan.

offtopic:
Besimpel levert binnen 2 tot 4 werkdagen? Eerst maar eens zien ...
Ik wacht ook op de reviews maar een lagere reso is voor mij geen dealbreaker. Zeker niet als de kleuren van het paneeltje goed zijn en het echt een langere batterijduur geeft.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 19-11 10:00
Touchdomex schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 14:48:

Wil eigenlijk mijn A1 vervangen voor een A3 maar ik vind de kleuren niet leuk genoeg die er nu zijn uitgekomen :+ Wacht ook nog maar hoop op een rode :P
Die lagere resolutie ga je absoluut zien op dit formaat. Een PPI van 283,6 op ~ 6,1" valt op, juist door de pixel-layout van veel AMOLED schermen.

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• pven
  • Niet online
Danny.G schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:59:
[...]

Die lagere resolutie ga je absoluut zien op dit formaat. Een PPI van 283,6 op ~ 6,1" valt op, juist door de pixel-layout van veel AMOLED schermen.
Ik ben er ook bang voor, maar laat eerst de reviews maar eens komen. :)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Danny.G schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 07:59:
[...]

De vraag is of het erg is dat je het ziet. Het gaat zeker opvallen maar ik denk dat ik het niet erg genoeg vind.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Not just Blue...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• mregeling
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:25
Mooie foto’s .
Jammer van de resolutie van het scherm.
Heeft het toestel iets van een always on display ?

• Jarown2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22:24
Momenteel heb ik een Mi A1, maar door alle (negatieve) comments heb ik de A3 niet blind besteld. Zoals ik al las in andere comments wacht ik ook eerst wat ervaringen af. Al met al ben ik me hierdoor wel gaan afvragen of er serieuze Android One toestellen zijn met vergelijkbare specs in deze prijsklasse (Moto One Vision?). Xiaomi heeft hardwarematig interessante alternatieven (een Mi 9 SE bijvoorbeeld), maar over MIUI zijn niet veel mensen te spreken.

Overigens ziet het toestel er keurig uit @CLB! Hoe ervaar je de 'lage' dpi? Zelf ben ik niet zo'n HD-content kijker op m'n telefoon; dan pak ik liever een groot scherm, zoals een TV :) Een goede camera-kwaliteit zou wat mij betreft zelfs meer de voorkeur hebben.

Werkt de fingerprint-sensor in het scherm snel en accuraat? En zoals @mregeling vraagt, ben ik ook benieuwd of er always-on functionaliteit aanwezig is.

• Jassy
  • Laatst online: 21:33
Het is wel een prachtig toestel om te zien... Doet deze op KPN wel 4G+?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

mregeling schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 17:57:
Heeft het toestel iets van een always on display ?
Moet ik even beter zoeken, zo snel niet gevonden namelijk
Is een prima display, maar je 'ziet' inderdaad dat het wat minder scherp is. Tekst is niet rafelig, maar gewoon net niet helemaal scherp. Dan heb ik het over tekst op websites, waarbij een letter een pixel breed is. Dan moet je wel echt dicht op het display zitten met je neus, houd je het toestel 'gewoon' vast, dan is het vrij prima.
Werkt de fingerprint-sensor in het scherm snel en accuraat?
Niet sneller of accurater dan veel andere inscreen-vingerafdrukscanners behalve bijvoorbeeld een OnePlus 7 Pro.

Mijn moeder heeft een Motorola One Vision en dat is een toestel waarvan ik ook wel gecharmeerd ben. Je mist daar de wijdhoeklens en het AMOLED-display, maar krijgt wel een hogere resolutie en bijvoorbeeld wat handige Moto Actions. Het scherm is langwerpiger, waardoor het toestel wat smaller is, handig voor in de hand.
Jassy schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 22:36:
Het is wel een prachtig toestel om te zien... Doet deze op KPN wel 4G+?
Moet gewoon werken ja, voor alle 'banden' is er ondersteuning aanwezig.

• Jassy
  • Laatst online: 21:33
CLB schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:04:
[...]

Moet gewoon werken ja, voor alle 'banden' is er ondersteuning aanwezig.
Dat klopt, dat is bij de Mi A2 ook maar daar hebben ze CA softwarematig uit gezet (of stuk gemaakt). Zie je bij de A3 wel het 4G+ icoon als je niet op WiFi zit?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Jassy schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:07:
Zie je bij de A3 wel het 4G+ icoon als je niet op WiFi zit?
Nog niet gezien vooralsnog, maar ook nog niet goed naar gekeken. Toestel nu niet bij de hand :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
Ik heb inmiddels mijn Mi A3 (grijs, 128GiB) binnen en in gebruik. Ik moet zeggen dat de scherm "downgrade" absoluut niet opvalt. Het AMOLED scherm dat ze hebben gekozen is prima kwaliteit. Daarnaast is de telefoon een stuk vlotter, wat je niet zou verwachten van de beperkte CPU-upgrade, maar wellicht betere software of hoger kwaliteit geheugen.
Ook is (zoals ik hoopte/verwachtte) de batterijduur echt heel goed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mregeling
da_Mastah schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:10:
Ik heb inmiddels mijn Mi A3 (grijs, 128GiB) binnen en in gebruik. Ik moet zeggen dat de scherm "downgrade" absoluut niet opvalt. Het AMOLED scherm dat ze hebben gekozen is prima kwaliteit. Daarnaast is de telefoon een stuk vlotter, wat je niet zou verwachten van de beperkte CPU-upgrade, maar wellicht betere software of hoger kwaliteit geheugen.
Ook is (zoals ik hoopte/verwachtte) de batterijduur echt heel goed!
Van welke telefoon kom je vandaan ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
mregeling schreef op zondag 28 juli 2019 @ 13:10:
[...]

Van welke telefoon kom je vandaan ?
Van de Mi A2 (en daarvoor de Mi A1 gehad)

• mregeling
Nou denk laat ik ook het toestel eens proberen.

Is de camera kapot, krijg alleen maar wit beeld. De wijdhoeklens doet het wel,pfff geen goede eerste indruk

• pven
  • Niet online
Iemand al ervaring met Android Auto en de A3? (Dit vraag ik bewust omdat de Mi 9t blijkbaar erg kieskeurig is mbt USB-kabels.)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 20:58
Hoe is de kwaliteit van de camera/foto's voor degene die de A3 nu hebben? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• da_Mastah
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 14:06:
Iemand al ervaring met Android Auto en de A3? (Dit vraag ik bewust omdat de Mi 9t blijkbaar erg kieskeurig is mbt USB-kabels.)
Ik gebruik de Mi A3 zonder problemen met Android Auto (op een R-Link systeem), hij is een stuk vlotter in het uitvoeren van Android Auto dan mijn oude A2. (een meevaller, want had niet echt verschil verwacht)

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 20:58
Er is een review van GSMArena voor de liefhebbers: https://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_a3-review-1964.php

• kelly.hipolito
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 14-11 00:37
Mijn Xiaomi Mi A1 begint nu aardig versleten te raken.
Op zoek naar vervanging en uiteraard passeert de Xiaomi Mi A3 de revue.

Nu lees ik op internet een review van een Xiaomi Mi A3 gebruiker die last heeft van veel 'dropped calls''.
Aangezien ik 'nog' veel telefoneer vraag ik mij af of eindgebruikers (bijv. @CLB ) op dit forum het herkennen?

• pven
  • Niet online
Nu het toestel al weer 'een tijdje' uit is: wat zijn de ervaringen mbt het scherm? Overige ervaringen zijn uiteraard ook welkom. :)

• GtrCraft
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 16:34
pven schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:55:
Nu het toestel al weer 'een tijdje' uit is: wat zijn de ervaringen mbt het scherm? Overige ervaringen zijn uiteraard ook welkom. :)
Gisteravond voor mijn moeder ingesteld. Het scherm valt hartstikke mee, ik moest er echt een andere telefoon (Mijn Pocophone) naast leggen om verschil te zien. Of ik moest de telefoon van heel dichtbij bekijken.
Verder gewoon een vlotte midranger met leuke camera's. Afgezien van de google apps die je uit kan zetten maar 2 xiaomi apps waarvan 1 de camera is. En die andere kan je verwijderen.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-11 21:30
Ik kwam dit toestel gisteren heel toevallig tegen toen ik in een webshop voor een collega naar een andere Xiaomi aan het kijken was (de Mi 9T) en stiekem kijk ik wat rond voor een vervanger van mijn Mi A1 die het overigens nog prima doet maar een chronisch geheugen te kort heeft.
Ik zag wel vergelijkingen tussen de schermen van een Mi A2 en de Mi A3. Maar niet tussen de Mi A1 en de Mi A3, zit hier veel verschil in?

• rens-br
Binnetie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:35:
Ik zag wel vergelijkingen tussen de schermen van een Mi A2 en de Mi A3. Maar niet tussen de Mi A1 en de Mi A3, zit hier veel verschil in?
In feit is het scherm van de A1, het scherm van de A2, maar dan minder lang. De vergelijkingen tussen A2 en A3 zal dus in meer of mindere maten ook gelden voor de A1.

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19-11 21:30
rens-br schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:12:
[...]

In feit is het scherm van de A1, het scherm van de A2, maar dan minder lang. De vergelijkingen tussen A2 en A3 zal dus in meer of mindere maten ook gelden voor de A1.
Mijn excuses, ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoel de vergelijk in kwaliteit van het scherm tussen de Mi A1 en de Mi A3.

• rens-br
Binnetie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:08:
Mijn excuses, ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoel de vergelijk in kwaliteit van het scherm tussen de Mi A1 en de Mi A3.
Dat begreep ik. Maar dan was ik dus niet helemaal duidelijk. Het scherm van de A1 en A2 zijn bijna hetzelfde, dus vergelijkingen tussen de A1 en A3, zullen ongeveer hetzelfde zijn als de A2 vs. A3.

• jodeltje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online
Binnetie schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:35:
Ik kwam dit toestel gisteren heel toevallig tegen toen ik in een webshop voor een collega naar een andere Xiaomi aan het kijken was (de Mi 9T) en stiekem kijk ik wat rond voor een vervanger van mijn Mi A1 die het overigens nog prima doet maar een chronisch geheugen te kort heeft.
Jazeker, de A1 heeft een 1080p LCD scherm, de A3 een 720p OLED. Minder scherp maar meer contrast.

• ovaal
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:43

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Nadat de ZTE Z17 mini getest is op waterdichtheid moest ik een opvolger zoeken voor mijn vrouw. Belangrijkste eigenschap: Camera met portrait functie.
Zelf ben ik zeer gecharmeerd van Android One en Amoled schermen (ooit een HTC Desire en One S gehad) en daarom maar meteen een A3 128Gb (voor alle foto's) besteld bij Alie.
Ik ben benieuwd hoe te A3 gaat bevallen, maa heb er alle vertrouwen in.

Lekker klooien met mijn HTC One S, Cube U65/Talk 9x, twee (gerepareerde) ZTE Nubia 7 Mini's, twee Teclast P80H’s, een Honor 6, een Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, een ZTE Z17 mini, ZUK Z2 en nu een Poco F1

• Jordy_413
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 20:50
Nadat mijn Mi A2 vanmiddag kennis heeft gemaakt met een betonnenvloer heb ik toch maar een Mi A3 besteld. Alleen nu was de opslag op mijn Mi A2 reette traag, heeft de Mi A3 dit ook? Wat ik heb op internet las lag het echt aan een aantal batches met mindere kwaliteit chips? Weet iemand of dit ook het geval is met de A3?

• da_Mastah
  • Niet online
Jordy_413 schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 15:49:
Nadat mijn Mi A2 vanmiddag kennis heeft gemaakt met een betonnenvloer heb ik toch maar een Mi A3 besteld. Alleen nu was de opslag op mijn Mi A2 reette traag, heeft de Mi A3 dit ook? Wat ik heb op internet las lag het echt aan een aantal batches met mindere kwaliteit chips? Weet iemand of dit ook het geval is met de A3?
Ik heb zelf geupgrade van de Mi A2 naar de A3, en naar mijn gevoel is het geheugen een stuk vlotter. Maar dat kan wellicht ook komen door de 'schone start'

*knip*. Linken naar V&A is niet de bedoeling.

rens-br wijzigde deze reactie 30-08-2019 09:38 (25%)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Heb sinds dit weekend een Mi A3 ipv mijn A1 met haperende aan-uitknop.

Tot op heden meer dan tevreden en het is voor mij een mooie upgrade. Resolutie merk ik weinig van maar het is wel zichtbaar als je er echt op gaat letten.

Verder gewoon een fijn vervolg van de A1 waar ik ook al tevreden over was :+

• pven
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik mijn A3 in gebruik genomen, ter vervanging van mijn A1. Tot op heden nog geen spijt van deze keuze. :)

Wat ik niet snap: is er geen recent apps knop, of heb ik iets verkeerd staan? Onderin heb ik links de back-knop, in het midden de home, en rechts is leeg.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

pven schreef op donderdag 5 september 2019 @ 08:58:
Sinds gisteren heb ik mijn A3 in gebruik genomen, ter vervanging van mijn A1. Tot op heden nog geen spijt van deze keuze. :)

Wat ik niet snap: is er geen recent apps knop, of heb ik iets verkeerd staan? Onderin heb ik links de back-knop, in het midden de home, en rechts is leeg.
Swipe de homeknop omhoog. Het werkt nu allemaal met gestures.

De enige die ik nog niet onder de knie heb is de dual screen swipe.

• evil kim
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-11 22:29
Heeft hier iemand in twijfel gestaan tussen deze en de Nokia 8.1?
Ik vind de xiaomi echt een leuke telefoon, maar voor 30 euro meer (Belgische prijzen) lijkt de Nokia meer te bieden. Of heeft iemand beiden al gehad ?

• pven
  • Niet online
evil kim schreef op donderdag 12 september 2019 @ 07:56:
Ik vind de xiaomi echt een leuke telefoon, maar voor 30 euro meer (Belgische prijzen) lijkt de Nokia meer te bieden. Of heeft iemand beiden al gehad ?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1279787;1430596/

Eigenlijk niet eens aan gedacht. Mijn A1 beviel goed, dus wilde ik een A3.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

evil kim schreef op donderdag 12 september 2019 @ 07:56:
Toestel is ouder en eigenlijk zou zoiets mij tegenstaan als je uitgaat van Android One en de updates.

• evil kim
Touchdomex schreef op donderdag 12 september 2019 @ 08:09:
[...]

Toestel is ouder en eigenlijk zou zoiets mij tegenstaan als je uitgaat van Android One en de updates.
Toestel is inderdaad een half jaartje ouder, maar komt ook met android 9
Als ik het goed begrepen heb, geeft android one recht op 2 updates en 3 jaar beveiligings updates.
Dus normaal gezien zou dit geen verschil mogen zijn op dat half jaar beveiligings updates na.

• pven
  • Niet online
Ik heb net de September-update erop gezet (105,7MB). So far so good!

• evil kim
We zullen zien, heb hem ook besteld, grote batterij en zuiniger is uiteindelijk belangrijker dan iets snellere soc. Voor whatsapp, fb en waze maakt het waarschijnlijk toch geen verschil.

• evil kim
Toestel vandaag toegekregen, alles lijkt vlot te gaan, scherm meer dan voldoende.
Naast mijn moto g5 plus zie je wel verschil, maar storen doet het niet. Batterij lijkt meer dan ok.

• MrOsman
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 23:18
wat denken jullie zal onderstaande link waar zijn?
https://www.xiaomitoday.c...DboB2FCKWhTofnyh5oioBp3QI

• tomvdlee
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-11 23:18
Lijkt me erg interessant. Zou erg benieuwd zijn naar de prijs en de camera. De gewone A3 heeft een hele goede camera. Heb de gewone A3 voor mijn vriendin gekocht en die is er heel erg tevreden over.

• MrOsman
tomvdlee schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:26:
[...]

Lijkt me erg interessant. Zou erg benieuwd zijn naar de prijs en de camera. De gewone A3 heeft een hele goede camera. Heb de gewone A3 voor mijn vriendin gekocht en die is er heel erg tevreden over.
ik heb er ook 1 besteld moet nog geleverd worden, wel jammer als de pro nu opeens wel komt :)

• Flitz76
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-11 20:29
Lijkt er wel op..

https://m.gsmarena.com/xi...l_in_spain-news-39200.php

Aardig aan de prijs vind ik..

• Zawaponga
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:28
@Flitz76 jouw link verwijst naar den mi 9 lite en de link van @MrOsman naar de mi a3 pro.

• Flitz76
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-11 20:29
Je hebt helemaal gelijk, ik maak een foutje.
Hardwaretechnisch zal de 9 Lite echter gelijk zijn aan de A3 Pro maar dan voorzien van MIUI. Dus ik vermoed wel dat er ook een versie komt met Android One.

• easyriider
  • Niet online
Zawaponga schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:02:
@Flitz76 jouw link verwijst naar den mi 9 lite en de link van @MrOsman naar de mi a3 pro.
Beide toestellen zijn gebaseerd op de hardware van de Mi CC9. Volgens een artikel op XDA komt er geen Mi A3 Pro maar de Mi 9 Lite. Dus geen Android One maar MIUI.

https://www.xda-developer...-spain-europe-launch-cc9/

• Zawaponga
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 22:28
Ah ok. Dat is dan jammer, want android one is een must voor mij en de reden dat ik de mi a1 heb.

• MrOsman
Zawaponga schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:25:
Ah ok. Dat is dan jammer, want android one is een must voor mij en de reden dat ik de mi a1 heb.
upgraden naar a3 :)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Touchdomex schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:31:
Heb sinds dit weekend een Mi A3 ipv mijn A1 met haperende aan-uitknop.

Tot op heden meer dan tevreden en het is voor mij een mooie upgrade. Resolutie merk ik weinig van maar het is wel zichtbaar als je er echt op gaat letten.

Verder gewoon een fijn vervolg van de A1 waar ik ook al tevreden over was :+
Na enkele weken gebruik zijn er een paar dingen die mij positief verrassen en een paar dingen die heel erg wennen zijn.

Positief:
  • 3.5mm jack en zijn positie is erg fijn
  • Scherm is prettig, resolutie boeit mij in ieder geval bij gebruik echt niets
  • Batterijduur is mooi lang, kan met rustig gebruik de 2 dagen halen
  • Zit gewoon een rubberen hoesje bij de telefoon geleverd
Negatief:
  • Scherm, vind hem af en toe te helder en zeker bij de vingerafdruklezen kan soms het scherm iets te helder worden als je vinger er niet volledig op ligt
  • Formaat, blijft een lel van een ding maar smaller dan een Mi A1 dus vind hem wel fijner in de hand
  • Meer een Android one dingetje maar heb nog geen goeie galleryviewer gevonden die niet werkt via Google en werkt met Android
Heb via china nu wat hoesjes besteld die mij meer bevallen dan de standaard geleverde condoom :+

Verder gewoon fijn ding.

• SanderBos
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:00
Touchdomex schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:06:
[...]
  • Meer een Android one dingetje maar heb nog geen goeie galleryviewer gevonden die niet werkt via Google en werkt met Android
QuickPic?
Ik weet natuurlijk niet wat jij zoekt in een image viewer, en ik gebruik nu zelf altijd Google Photos en ga nooit meer terug, maar ooit zweerde ik bij QuickPic.

• rens-br
SanderBos schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:33:
QuickPic?
Ik weet natuurlijk niet wat jij zoekt in een image viewer, en ik gebruik nu zelf altijd Google Photos en ga nooit meer terug, maar ooit zweerde ik bij QuickPic.
Sinds QuickPic is overgenomen door een Chinese toko moet je daar eigenlijk met een grote boog omheen lopen. Ik gebruik nu Piktures.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

SanderBos schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:33:
[...]

QuickPic?
Eigenlijk zoals de google image viewer vroeger was en soms ook nog in foto's terug komt :+ Wil gewoon per map chronologisch doet. Heb er nu enkele geïnstalleerd maar sommige gebruiken niet eens grafische versnellingen waardoor die choppy as fuck zijn :')

Bedenk mij nu wel wat ik moet zoeken en de aosp gallery apk is wat ik zoek. Dat is opgelost :+

• SanderBos
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:00
rens-br schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:36:
[...]

Sinds QuickPic is overgenomen door een Chinese toko moet je daar eigenlijk met een grote boog omheen lopen. Ik gebruik nu Piktures.
Okay, ik zei al ik gebruik het al een tijdje niet meer dus ik weet niet wat er eventueel met QuickPic is gebeurd.

Hoewel ik het toch niet kan nalaten de grap te maken dat de Xiaomi Mi A3 volgens mij ook van een 'Chinese toko' is.

• rens-br
SanderBos schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:41:
Okay, ik zei al ik gebruik het al een tijdje niet meer dus ik weet niet wat er eventueel met QuickPic is gebeurd.

Hoewel ik het toch niet kan nalaten de grap te maken dat de Xiaomi Mi A3 volgens mij ook van een 'Chinese toko' is.
Daar heb je zeker een punt. QuickPic is echter overgenomen door Cheetah Mobile, een bedrijf wat er om bekend staat om apps over te nemen en het vervolgens helemaal vol te duwen met (malafide) advertenties, zie ook:
https://androidworld.nl/a...dvertenties-en-bloatware/
https://www.droidapp.nl/n...ergenomen-cheetah-mobile/

• MrOsman
wat zijn jullie ervaringen met de stock camera?

• MrOsman
ik lees dat er 2 soorten roms zijn Globaal en Europa versie,
ik zie dat ik Europa versie heb > build_number = V10.3.7.0.PFQEUXM

wat is het verschil? moet ik globaal flashen?

• tomvdlee
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19-11 23:18
MrOsman schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:09:
ik lees dat er 2 soorten roms zijn Globaal en Europa versie,
ik zie dat ik Europa versie heb > build_number = V10.3.7.0.PFQEUXM

wat is het verschil? moet ik globaal flashen?
Volgens mij heb je het niet over de A3 want die heeft Android One en die heeft naar mijn weten geen Global of Euro versie maar is ernaar één versie.

• MrOsman
tomvdlee schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:45:
[...]

Volgens mij heb je het niet over de A3 want die heeft Android One en die heeft naar mijn weten geen Global of Euro versie maar is ernaar één versie.
Met A3 hebben ze 2 roms uitgebracht :) google maar even

• MrOsman
*knip*. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en maak dan een nieuw topic aan. Met een oneliner komen we namelijk niet echt ver.

rens-br wijzigde deze reactie 24-09-2019 08:33 (75%)

• evil kim
Nu al enkele dagen met de telefoon aan de slag en zeker tevreden. Scherm dat iets minder is. Zie k eigenlijk enkel bij foto's als ik er echt op let. Verder vlot genoeg en batterij gaat makkelijk een dag mee.

Wat ik wel merk is dat er vaak maar mail, WhatsApp of backup foto's gemaakt worden als ik de telefoon eens ontgrendel. Nog mensen die dit ervaren ?

• MrOsman
iemand de optie kunnen vinden? waarmee je tril lager kan zetten is best irritant dat motortje.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MrOsman schreef op donderdag 26 september 2019 @ 10:16:
iemand de optie kunnen vinden? waarmee je tril lager kan zetten is best irritant dat motortje.
Neen maar ben ook wel benieuwd, dacht eerst is nieuwigheid maar pakte mij Mi A1 weer en die is aanzienlijk fijner.

• MrOsman
Iemand idee wanneer Android 10 kan komen?

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MrOsman schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:26:
Iemand idee wanneer Android 10 kan komen?
Ik denk met 3 maanden oid. Niet snel in ieder geval.

• MrOsman
Wie gebruikt Gcam mod? welke wordt aangeraden?

• MrOsman
*knip*. Wazige links zonder uitleg hebben we weinig aan.

rens-br wijzigde deze reactie 10-10-2019 08:59 (127%)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Wat is dit voor link? Nieuwe firmware?

rens-br wijzigde deze reactie 10-10-2019 08:59 (32%)

• AderHamer
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:28
Ik heb dus een A3, inmiddels een ruime maand ofzo, ben er over het algemeen tevreden mee, camera goed, scherm fel genoeg, eigenlijk geen last van de 720 p, al zie ik het wel bij diagonale lijnen in een foto ofzo.

Maar de laatste weken kaant google play services geregeld tussen de 20 en 40% van mijn batterij op. Cache gecleared, de beta gedownload, locatienauwkeurigheid uitgezet, maar heb probleem blijft bestaan. Heeft iemand anders hier last van en wellicht een probate oplossing?

• pven
  • Niet online
@AderHamer Ik heb er zelf geen last van. Wellicht een inkopper: heb je je toestel wel eens herstart?

• AderHamer
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:28
Jep, herstart, uitgezet en een tijdje uit laten staan. Ook geprobeerd uit het bootmenu de cache te legen, maar die optie kan ik gek genoeg niet vinden, alleen de factory reset, maar dat doe ik liever nog niet.

• theduke1989
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 19-11 16:01
Kan iemand me vertellen hoe de bootloader te unlocken?

- in developer options
* OEM unlocked aanstaan.
* USB debugging aanstaan.

- ADB tools geïnstalleerd.
- Mi unlock tool geïnstalleerd.

Maar bij unlocken 99% krijg ik korte Chinese error message.

Iemand tips? Wil namelijk PixelExperience installeren waar Android 10 al voor draait zonder problemen..

theduke1989 wijzigde deze reactie 13-10-2019 19:02 (14%)

• David13
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 08-11 15:36
@theduke1989

De Xiaomi telefoons met Android One unlock je met een paar commando's en niet met de Mi unlock tool. Had je zelf ook wel kunnen vinden via Google...

https://www.gizmochina.co...otloader-of-xiaomi-mi-a3/

• theduke1989
@David13 dat wist ik niet. Want voor mij was het altijd via de mi unlock tool.

Ga even kijken.

• theduke1989
Krijg de volgende melding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
C:\Usersusername\Desktop\Nieuwe map>fastboot devices
4ff138514925    fastboot

C:\Users\username\Desktop\Nieuwe map>fastboot flashing unlock
usage: fastboot [ <option> ] <command>

commands:
  update <filename>                        reflash device from update.zip
  flashall                                 flash boot + recovery + system
  flash <partition> [ <filename> ]         write a file to a flash partition
  erase <partition>                        erase a flash partition
  format <partition>                       format a flash partition
  getvar <variable>                        display a bootloader variable
  boot <kernel> [ <ramdisk> ]              download and boot kernel
  flash:raw boot <kernel> [ <ramdisk> ]    create bootimage and flash it
  devices                                  list all connected devices
  continue                                 continue with autoboot
  reboot                                   reboot device normally
  reboot-bootloader                        reboot device into bootloader
  help                                     show this help message

options:
  -w                                       erase userdata and cache (and format
                                           if supported by partition type)
  -u                                       do not first erase partition before
                                           formatting
  -s <specific device>                     specify device serial number
                                           or path to device port
  -l                                       with "devices", lists device paths
  -p <product>                             specify product name
  -c <cmdline>                             override kernel commandline
  -i <vendor id>                           specify a custom USB vendor id
  -b <base_addr>                           specify a custom kernel base address. default: 0x10000000
  -n <page size>                           specify the nand page size. default: 2048
  -S <size>[K|M|G]                         automatically sparse files greater than
                                           size.  0 to disable
username\Desktop\Nieuwe map>fastboot flashing unlock

commands:

options:
                                           formatting
                                           or path to device port
  -b <base_addr>                           specify a custom kernel base address. default: 0x10000000
  -n <page size>                           specify the nand page size. default: 2048
  -S <size>[K|M|G]                         automatically sparse files greater than
                                           size.  0 to disable

C:\UsersusernameDesktop\Nieuwe map>
C:\Users\username\Desktop\Nieuwe map>adb devices
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *
List of devices attached

C:\Users\username\Desktop\Nieuwe map>fastboot flashing unlock

commands:

options:
                                           formatting
                                           or path to device port
                                           size.  0 to disable
username\Desktop\Nieuwe map>fastboot flashing unlock_critical

commands:

options:
                                           formatting
                                           or path to device port
                                           size.  0 to disable

C:\Users\Nusrname\Desktop\Nieuwe map>

rens-br wijzigde deze reactie 14-10-2019 09:15 (0%)
Reden: Code en quote tags toegevoegd

• David13
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 08-11 15:36
@theduke1989

Je doet ook niet precies wat er in de tutorial staat. Jij doet 'fastboot devices' ipv 'adb devices'.

• Jeffrey87
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 01:08
Ik heb de Mi A3 nu een aantal dagen in gebruik, en het valt mij op dat hij geen 4G+ pakt op in ieder geval het T-Mobile netwerk.

Nu las ik dat een aantal Xiaomi toestellen niet goed overweg kan met de 4G+ frequenties die in een aantal landen gebruikt wordt, maar valt de Mi A3 hier dan ook onder? Het lijkt er in ieder geval op dat hij band 3 en 8 niet kan bundelen.

Ik heb overigens de EU versie van het toestel.

Jeffrey87 wijzigde deze reactie 14-10-2019 06:50 (6%)

Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True