De dagvaarding lijkt officieel, er kwam vandaag ook nog een aantekende brief aan de deur maar toen was ik niet thuis, zou van de rechtbank kunnen zijn.
Ik heb bij bol.com retourproces gekozen voor retouren via de AH, en kreeg toen een retourlabel wat op de doos moest, iets wat in de doos moest. Dit ingeleverd bij een AH wat geen PostNL was en kreeg een ontvangst bewijs.

De bestelling was met acceptgiro dus nog niet betaald.
Dit is de brief die ik van GGN heb ontvangen.

Ik heb bij bol.com retourproces gekozen voor retouren via de AH, en kreeg toen een retourlabel wat op de doos moest, iets wat in de doos moest. Dit ingeleverd bij een AH wat geen PostNL was en kreeg een ontvangst bewijs.
De bestelling was met acceptgiro dus nog niet betaald.
Dit is de brief die ik van GGN heb ontvangen.
Ja toen ik 2 maanden geleden nog een kopie retourdocument wilde opvragen kon dat nog. Toen stond er retour aangemeld. Nu zie ik net dat opeens de status is. veranderd naar: Retour geannuleerdHackus schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:03:
[...]
aankoop voldaan en je geld al retour, of via afterpay etc ?
Inleveren bij AH, dan krijg je een zegel van AH zelf vaak is dat pas te 'volgen' daags na inleveren.
AH scant geen zelf opgeplakte zegel (alleen als AH ook PostNL punt is)
Dit is een eigen systeem van retour van Bol.com, en zijn zij de partij die een overeenkomst hebben met PostNL.
Indien je netjes in de doos het zgn retourformulier hebt gestopt of afleverbon, dan is het aan je account gelinkt.
Ga in je account in Bol.com een chat aan over dit geval, dan heb je alles dop schrift zichtbaar.
(wat is btw de status in je account van deze order, en is dit recent gewijzigd?)
[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 11-07-2019 16:14 ]
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare