Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:33
Gisteren toch Warzone TDM nog een kans gegeven, maar het is hem echt niet. Wat een ongeïnspireerde bagger. 50snipers vs 50snipers :/

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:10
Hahahaha klopt, dit is grappig en tegelijk droevig om te zien.
Maar typisch de meeste COD players dat ik tegen kom.

Ofwel spelen ze TDM in eender welke game mode en lopen ze rond gewoon voor het K/D ofwel liggen ze ergens te campen, ook al kill je ze 8 x op dezelfde plaats, nummertje 9 vind je ze daar ook.

Triestig eigenlijk...

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:59:
@Tk55 De eerdere CoD's (dus echt deel 1, 2, United Offensive en WaW hadden vaak (niet allemaal) een wat organischer gevoel in de maps. Nu kan je deze ook niet allemaal tegenwoordig inzetten maar Dawnville, Brecourt, Airfield, Outskirts en Nightfire vond ik wel gave maps.
Als ik zo naar die vroegere maps kijk dan zit er ook gewoon variatie in de omgeving. De meeste maps van nu lijken gewoon 3 gangen met wat gebouwen (of iets wat als gebouw functioneert). Er zijn ook enorm veel paden tussen de verschillende lanes. Je kan van elke kant (en soms hoogte) beschoten worden. Dat is het nadeel van de moderne setting en de focus op stedelijke gebieden. Terwijl ook deze concepten interessante maps kunnen geven, als je kijkt naar COD4 (Ambush, Bloc, Backlot, Broadcast, Crash, Pipeline). Ook MW2 had wat dat betreft interessantere maps.

Waarom het eerst zo anders was, is omdat de vroegere Call of Duty games dan ook gemaakt zijn door een vrijwel volledig ander team:
Wikipedia: Respawn Entertainment
Jason West and Vince Zampella had been leads at Infinity Ward, a subsidiary of Activision founded in 2002. Infinity Ward was a principal studio on the Call of Duty series, and in 2007, released Call of Duty 4: Modern Warfare, a critical success for the series.
In April 2010, a month after their release from Activision, West and Zampella set off to form a new independent studio, Respawn Entertainment. They sought funding from EA through the EA Partners Program. West and Zampella will retain the rights to all intellectual property produced by them in the future.[2][3][4] As of July 10, 2010, 38 of the 46 Infinity Ward employees who resigned from that studio following the firings of West and Zampella revealed through their LinkedIn and Facebook profiles that they had signed on with Respawn Entertainment.[5][6]
38 van de 46 originele teamleden zijn overgestapt van Infinity Ward naar Respawn Entertainment.

Het is daarom wel grappig om te zien dat de game terug is gegaan naar zijn roots en de game in essentie helemaal niet echt is veranderd. Veel van de maps zijn hetzelfde. Er zijn meer attachments. Deuren kunnen open/dicht. Maar verder is er qua gameplay niet veel veranderd. Desondanks is de game enorm populair.

Respawn heeft ondertussen games ontwikkeld met flinke vernieuwingen in gameplay (zoals Titanfall).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

is die pre-lobby game in warzone nu een bug of niet dat je soms spelers kunt killen en vaak niet?
Dus dat je 9 van de 10 mensen niet kunt killen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
sjufke schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:50:
Gisteren toch Warzone TDM nog een kans gegeven, maar het is hem echt niet. Wat een ongeïnspireerde bagger. 50snipers vs 50snipers :/
Ja, totaal kansloze gamemode.. Ik hoop echt dat ze vanavond Plunder/Bloodmoney weer terugbrengen..
Spyran schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:35:
[...]
Tevens: in die oudere games had je al dat XP/Battlepass/Wapens levelen gedoe niet echt. Snap vanuit dat oogpunt wel dat ze niet constant 24/7 Shipment aanbieden. Je kunt dan in een hele week alles bij elkaar grinden.
Klopt, ik ben ook nooit echt een fan geweest van zogenaamde progressiesystemen in dit soort games.. Dat is ooit begonnen in BF2 destijds.. Het zijn geen eerlijke systemen als iemand met een standaard gun tegen een ander met alle upgrades moet spelen en het dwingt je voor bepaalde unlocks op zo'n manier te spelen die je niet altijd leuk vindt.. Een goede game blijft men sowieso wel spelen, ook zonder enige "progressie".. Maar tegenwoordig denkt men allemaal dat spelers "beloont" moet worden ofzo, een zogenaamd doel moet hebben om naartoe te spelen.. Dan is de game(play) zelf dus niet meer het doel, maar de progressie.. Het is vooral een systeem om veel geld via microtransacties aan te verdienen voor de industrie..

Voor de rest ben ik wel tevreden met deze goed uitziende CoD.. Vooral ook omdat alle content inclusief alle DLC eindelijk gewoon weer "gratis" is voor iedereen die de game gekocht heeft.. Geen gezeik meer met betaalde gamemodes, maps en andere zaken die alleen maar de community opsplitsten.. Door de crossplay is de community nu zelfs groter dan ooit en maakt het niet meer uit waarop je de game speelt, PC, Xbox of Playstation, je kan altijd samenspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:32
donvalentino schreef op maandag 15 juni 2020 @ 12:15:
is die pre-lobby game in warzone nu een bug of niet dat je soms spelers kunt killen en vaak niet?
Dus dat je 9 van de 10 mensen niet kunt killen.
Ik heb tot nu toe 1x iemand kunnen killen.. 8)7 Volkomen random inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Ben benieuwd hoeveel minder mensen zijn gaan spelen sinds seizoen 4, iedereen uit mijn groep, heeft iig niet echt zin meer in warzone momenteel.
- Bring back bloedgeld !!! :P

Verder mag die SBMM ook wel uit, avondje goed gegamed, gelijk in de high skilled lobby's
Vervelende is, zonder zelf in een try-hard mode te zitten, ga je het gewoon niet redden. Hier erger ik mij groen en geel aan. Dus dan maar weer een paar potjes beetje rondlopen en bewust slecht spelen. om vervolgens weer met normale skill's gelobbyd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Ik moet zeggen dat de warzone challenges om te janken zijn.

30 downtown contracts?

25 armor boxes a 6000 de stuk,

Totaal niet leuk het is eerder een klus, ik ben met vrienden letterlijk aan het grinden voor dat soort dingen...

Maar lol gaat er vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:41
Vector unlock je bij tier 15 toch? Geen battlepas nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
heppe01 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:31:
Vector unlock je bij tier 15 toch? Geen battlepas nodig?
Dat klopt en de galil op 31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:13
Dutchone schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:11:

30 downtown contracts?

Totaal niet leuk het is eerder een klus, ik ben met vrienden letterlijk aan het grinden voor dat soort dingen...

Maar lol gaat er vanaf..
DAt heb ik nou ook.

Die lekker een splitsing tussen mp en br

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Dutchone schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:32:
[...]

Dat klopt en de galil op 31
Zijn deze guns een beetje aan te raden in Warzone? Ik speel normaal met de Grau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

30 downtown contracts?

Maar lol gaat er vanaf..
30 contracten kom je echt wel aan in 50+ dagen. Die Armor boxes kan je vrij makkelijk doen met die frenzy event, kosten ze nog 800.

Het is wel grinden inderdaad, maar je kan het wel slim aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Toch nog 3e geworden met de squad zie ik, goed busy iedereen d:)b

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:49
Steven030 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Grau blijft volgens mij gewoon de winnende meta. In mijn ervaring is het voornamelijk een kwestie van zelf proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

30 downtown contracts?

Maar lol gaat er vanaf..
Ik ga daar niet eens aan beginnen. Ik speel voor de lol, en dat lijkt me veel te veel op werk. Vind Warzone toch al niet leuk, dus laat ik lekker zitten.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Terranova schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:37:
[...]

30 contracten kom je echt wel aan in 50+ dagen. Die Armor boxes kan je vrij makkelijk doen met die frenzy event, kosten ze nog 800.

Het is wel grinden inderdaad, maar je kan het wel slim aanpakken.
Het is te doen, maar met 4 man 24k neer leggen om het lintje te halen

3 uav's is beter gespendeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985

Paar keer los gaan met fire sale event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Rappa1985 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:40:
[...]

Paar keer los gaan met fire sale event?
Een armor box kost 6000, in de fire sale 800.

Niet elke game heeft een fire sale, maar ja iedereen wilt toch het lintje halen.

Dus daar zit je dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Steven030 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:36:
[...]

Ik heb de galil 2 keer in handen gehad 1 keer van iemand in MP en 1 Legendary in Warzone. Hij smelt goed weg ALS je de recoil onder bedwang kan houden.

Maar ik ben benieuwd wat mensen er kunnen als ze hem vrij spelen en eigen blueprints kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
De galil voelt aan als een kruising tussen de AK en de Scar. Nu moet ik nog aardig wat attachments vrij spelen dus dit kan nog veranderen. De vector vind ik in Warzone echt alleen goed in super close range gevechten, heb er nu zelf een getweaked op hipfire en dan is het gewoon zo dicht mogelijk bij de vijand komen en sproeien maar met een beetje afstand kan ik er vrij weinig mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
De Galil is echt een beest!

Avondje doorzetten en toen had ik hem!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lF4hieGlQZdqfhdsucL0eDUXtc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GAywFxfFfOfdx7qRjexF1Kby.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Nu online

hamsteg

Species 5618

Van het weekend een paar uur achter elkaar door kunnen spelen maar vond de servers niet optimaal in performance. Er waren potjes waar je je alter ego wel vooruit wilde drukken. Veel 45+ms games. Trigger helemaal ingedrukt maar geen kogel verlaat het geweer meer omdat de server side al besloten heeft dat je hebt verloren met tien schoten die je zelf nog niet gezien hebt (100/100 - 5 ms ping).

Grootste ramp zijn de beperkte spawn points en het vreemde algoritme. Bij TD: ben je doodgeschoten, wordt je gewoon voor dezelfde persoon, die ondertussen een paar meter gelopen heeft, weer voor gegooid en ben je dood voordat je mag reageren. Of heb je eindelijk de drie man in een intensief gevecht gedood, ben je aan het herladen, staan ze al weer voor je. Omgekeerd bij domination/bomb wordt je helemaal aan de andere kant van de map gezet zodat je de volle lengte weer schietschijf kunt spelen. De helft van de kills gebeuren bij mij binnen 2 seconden na spawn; soms f...., eh best wel, irritant.

Misschien maar niet meer spelen met double XP weekend. Hopelijk vanavond beter.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
Die pre-game lobby.... is dat nou een bug of een feature? Op een of andere nieuws site las ik dat het kennelijk een nieuwe "undocumented" feature is? Omdat het oneerlijk was dat men XP's kon verdienen pre-game, alsdus die site.

Maar waarom kun je dan heel soms, totaal random, toch wél iemand doodschieten? Of ineens doodgeschoten worden door een derde persoon terwijl een ander al 3 magazines op je leeggeschoten heeft? Het voelt nu juist super willekeurig en frustrerend. Voelt voor mij als een bug. Net als alle geluidseffecten die je nog even "op je bord" krijgt bij aanvang van de vliegtuig-scene... Ook zo'n eeuwige bug.

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:44
Marsjee schreef op maandag 15 juni 2020 @ 13:43:
Ben benieuwd hoeveel minder mensen zijn gaan spelen sinds seizoen 4, iedereen uit mijn groep, heeft iig niet echt zin meer in warzone momenteel.
- Bring back bloedgeld !!! :P

Verder mag die SBMM ook wel uit, avondje goed gegamed, gelijk in de high skilled lobby's
Vervelende is, zonder zelf in een try-hard mode te zitten, ga je het gewoon niet redden. Hier erger ik mij groen en geel aan. Dus dan maar weer een paar potjes beetje rondlopen en bewust slecht spelen. om vervolgens weer met normale skill's gelobbyd te worden.
Heb je toevallig een bron? Ben wel benieuwd of dit echt zo werkt, of dat het puur een gevoel is van 'een high skilled lobby' waar je in terecht komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marsjee
pipapaulus schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:44:
[...]

Heb je toevallig een bron? Ben wel benieuwd of dit echt zo werkt, of dat het puur een gevoel is van 'een high skilled lobby' waar je in terecht komt.
Even via de telefoon wat gezocht, daardoor wat korte comment:

YouTube: SBMM is in Warzone! (FACTS & OPINION)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
BezurK schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:24:
Maar waarom kun je dan heel soms, totaal random, toch wél iemand doodschieten?
Het is niet willekeurig. Je kan alleen je eerste leven/wapen dood. Wanneer je daarna weer spawnt, kan je niet meer dood.

Waarom? Geen flauw idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:59

Oxigeon

En zo is dat!

Tk55 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 17:28:
[...]

Het is niet willekeurig. Je kan alleen je eerste leven/wapen dood. Wanneer je daarna weer spawnt, kan je niet meer dood.

Waarom? Geen flauw idee.
Ik krijg af en toe niemand omgelegd. En andere mij ook niet. Lijkt mij echt een bug. En anders is het een bug dat ik af en toe wel iemand vol lood kan pompen.

Leuke is dat de R3 actie op de playstation wel gewoon werkt maar je enemy weer lekker opstaat haha

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: Dubbel XP is zojuist afgelopen maar helaas hebben we daarmee Plunder niet terug gekregen :(
Titu schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:16:

[Afbeelding]
In een avond? Das wel netjes zeg.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-06-2020 19:10 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
OK, geen plunder meer... ook niet na dat ranzige weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Tk55 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 17:28:
[...]

Waarom? Geen flauw idee.
Daar lijkt het wel op, maar het is niet 100% accuuraat. Áls er doden vallen, vallen ze inderdaad in de eerste minuut zo'n beetje. Maar niet altijd. Ik had vanmiddag nog een potje waarbij ik iemand probeerde neer te schieten (van dichtbij) wat totaal niet lukte, en toen kwam er iemand bij en had diezelfde persoon met 1 kogel dood. Dat is toch raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Battle.net down? Kan geen verbinding maken.

Edit : Zo te zien wel.

https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/

[ Voor 46% gewijzigd door Ruffzz op 15-06-2020 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Laatst online: 21:39
Ruffzz schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:33:
Battle.net down? Kan geen verbinding maken.

Edit : Zo te zien wel.

https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/
Ik krijg nu een update van 200MB binnen..

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Oke dat was ff dom. Ik was vergeten dat de VPN van m'n werk nog aan stond 8)7 8)7 8)7 :') :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
BezurK schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:08:
[...]

Daar lijkt het wel op, maar het is niet 100% accuuraat. Áls er doden vallen, vallen ze inderdaad in de eerste minuut zo'n beetje. Maar niet altijd. Ik had vanmiddag nog een potje waarbij ik iemand probeerde neer te schieten (van dichtbij) wat totaal niet lukte, en toen kwam er iemand bij en had diezelfde persoon met 1 kogel dood. Dat is toch raar.
Je kan alleen mensen killen wanneer de timer nog niet aan het aftellen is. Als deze eenmaal aftelt kun je niemand meer killen. Gisteravond ontdekt toen het een tijd duurde voordat die countdown begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westlym
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 23:48
mvrooij schreef op maandag 15 juni 2020 @ 20:37:
[...]

Ik krijg nu een update van 200MB binnen..
ik ook net. en daarna liep het spel twee keer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds het nieuwe seizoen 3 warzone wins erbij gehaald. Lijkt me dat sinds het nieuwe seizoen ik in andere lobbys terecht kom ofzo want kills maken gaat ook makkelijker, nog mensen deze ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:40
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 00:09:
Sinds het nieuwe seizoen 3 warzone wins erbij gehaald. Lijkt me dat sinds het nieuwe seizoen ik in andere lobbys terecht kom ofzo want kills maken gaat ook makkelijker, nog mensen deze ervaring?
Nee, juist tegenovergestelde. Nog maar 1 win behaald in het nieuwe seizoen, het lijkt ook of de servers slechter zijn geworden. Als ik op de killcam kijk hoe ik kapot word geschoten dan blijkt mijn tegenstander mij al 1 of meer seconden eerder te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm ja speel sinds een weekje ook bedraad ipv op wifi. En heb sindsdien ook geen lag meer gehad. Misschien dat dit toch wel een enorme verbetering is op sommige momenten. Viel net samen met het nieuwe seizoen en mijn betere warzone prestaties 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Kartmans1 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Je kan alleen mensen killen wanneer de timer nog niet aan het aftellen is. Als deze eenmaal aftelt kun je niemand meer killen. Gisteravond ontdekt toen het een tijd duurde voordat die countdown begon.
Klopt ook niet, ik wordt gewoon gekilled terwijl de timer loopt door anderen terwijl ik niemand kan killen. Zo bizar dat zoiets geïntroduceerd wordt zonder een piep van de dev. En dan ook nog meerdere updates doorvoeren zonder het te fixen of toe te lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
Kartmans1 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 22:44:
[...]

Aha!! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
Gisteren iemand gehoord die een nieuwe theorie had waarom je soms wel en soms niet iemand kunt killen in de pregame van warzone.

Het kan te maken hebben met de nieuwe 50 vs 50 modus. In de pregame krijgt iedere speler een andere teamindeling onder water voorgeschoteld. Dit zorgt ervoor dat je slechts 50 man kunt killen omdat die als enemy gezien worden en zou ook verklaren waarom jij iemand niet kunt killen en die persoon jou wel.

Vond deze theorie wel geloofwaardig.

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
eddie010 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 10:31:
Gisteren iemand gehoord die een nieuwe theorie had waarom je soms wel en soms niet iemand kunt killen in de pregame van warzone.

Het kan te maken hebben met de nieuwe 50 vs 50 modus. In de pregame krijgt iedere speler een andere teamindeling onder water voorgeschoteld. Dit zorgt ervoor dat je slechts 50 man kunt killen omdat die als enemy gezien worden en zou ook verklaren waarom jij iemand niet kunt killen en die persoon jou wel.

Vond deze theorie wel geloofwaardig.
Klinkt logisch. Hetzelfde geldt immers voor je teamgenoten in bijv. trio's of quads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 16:39
Gisteren mijn tweede LMG gold gehaald. Dit waren de twee trage LMG's nu moet ik alleen nog de mg34 die is redelijk de doen. En die britse gun maar dat is infeite gewoon een AR met minder mobiliteit Dus die bewaar ik tot het laatst.

Tijdens dit grinden heb ik ook mijn PILA obsidian gehaald, was niet zo moeilijk 100 killstreaks vernietigen. Ik moet wel zeggen dat ik hem in platinum een stuk mooier vind. Nu is het echt zo's zwarte bonk staal/steen.
Ook in de pregame lobby zie je er eigenlijk weinig van. gewoon zwart, het patroon valt helemaal weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o00cYy4Gzesr3auc2nZk0GknEIE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0P7p7mrnWxTmizRVvhG6hqUl.png?f=fotoalbum_large

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
GerGio schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 11:06:
Tijdens dit grinden heb ik ook mijn PILA obsidian gehaald, was niet zo moeilijk 100 killstreaks vernietigen. Ik moet wel zeggen dat ik hem in platinum een stuk mooier vind. Nu is het echt zo's zwarte bonk staal/steen.
Ook in de pregame lobby zie je er eigenlijk weinig van. gewoon zwart, het patroon valt helemaal weg.

[Afbeelding]
Mede daarom begrijp ik ook niet dat mensen perse alles willen unlocken in dit soort games.. Ik unlock alleen wat ik echt mooi vind aan skins en nodig heb aan upgrades om de beste wapens te krijgen.. Ik heb een hekel aan grinden, zeker als het me dwingt de game op een manier te spelen die ik niet leuk vind, het moet niet op werk gaan lijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Inflatable schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 12:39:
[...]

Mede daarom begrijp ik ook niet dat mensen perse alles willen unlocken in dit soort games.. Ik unlock alleen wat ik echt mooi vind aan skins en nodig heb aan upgrades om de beste wapens te krijgen.. Ik heb een hekel aan grinden, zeker als het me dwingt de game op een manier te spelen die ik niet leuk vind, het moet niet op werk gaan lijken..
Ik vind Damascus wel een leuke toevoeging en het dwingt me om mijn spelstijl aan te passen waardoor ik beter speel met de wapens waar ik het liefste mee speel. Obsidian was meer een leuke toevoeging. Ik heb alle secondairies al gold die ik nodig heb voor Damascus. Ergens geeft het grinden me wel een deel voldoening. Soms las ik ook gewoon en brake in en ga ik lekker spelen met mijn M13 of P90

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Titu schreef op maandag 15 juni 2020 @ 15:16:

[Afbeelding]
Uhggg placebo foregrip :+ operator FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Begin mij steeds meer te ergeren aan 't feit dat game in het menu zowat elke 5 seconden vastloopt.. Al switch je maar tussen wat tabje... Freeze voor x seconden..

Is dat op pc en playstation ook zo erg?

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:02
Meer mensen hier toevallig last van micro-stutters (elke 5 a 10 sec?), eerste potje lijkt het nagenoeg niet aanwezig te zijn. Tweede potje een stuk meer en tegen het einde van het tweede potje/derde potje blijft de ellende komen.

Ben al aan het spelen geweest met Intelligent Standby List Cleaner.
Draai overigens op windows build 2004, AMD 3600 cpu + 5700XT gpu. Vriend van me ervaart geen problemen met ook een 5700XT maar windows build 1909 (daar zal het toch niet aan liggen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 14-09 21:52
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:02:
Begin mij steeds meer te ergeren aan 't feit dat game in het menu zowat elke 5 seconden vastloopt.. Al switch je maar tussen wat tabje... Freeze voor x seconden..

Of het net zo erg is kan ik niet zeggen, het gebeurt me wel vaker dan me lief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op ps4 geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Op de PlayStation ken ik dit niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030

Op de X1X merkt ik hier ook weinig van eerlijk gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Laatst online: 13-09 13:16
Steven030 schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 19:28:
[...]

Op de X1X merkt ik hier ook niet weinig van eerlijk gezegd
Bijzonder, hier ook op X1X en vrienden klagen er ook over :o

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:13:
[...]

Bijzonder, hier ook op X1X en vrienden klagen er ook over :o
Ik heb het alleen heel even bij het opstarten voor/na een potje, maar hoogstens een seconde of twee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marsjee
Menu's weer geupdated, nog steeds geen bloedgeld terug.
Natuurlijk wel plek voor 4x een contentbox voor BR... belachelijk @#$#@$#@$ spel.
Draait zoals altijd allemaal maar om geld..... bloedgeld zou wel te makkelijk zijn ( in hun ogen) voor ons om te ranken, ze hebben natuurlijk liever dat we de shop gaan gebruiken en lekker veel coins kopen.

Seizoen 4 is voor mij afgelopen denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepperNutz
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Een vriend van mij is gebanned in MW, zonder gehacked te hebben of toxic te zijn geweest. HIj heeft geprobeerd om met Bnet contact te zoeken maar die verwijzen hem naar activion die niet in gaan op ban appeals. Hij is nu dus zonder geldige reden 60+ euro kwijt.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
PepperNutz schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:58:
Een vriend van mij is gebanned in MW, zonder gehacked te hebben of toxic te zijn geweest. HIj heeft geprobeerd om met Bnet contact te zoeken maar die verwijzen hem naar activion die niet in gaan op ban appeals. Hij is nu dus zonder geldige reden 60+ euro kwijt.

Weet iemand een oplossing?
Waarschijnlijk is je vriend niet helemaal eerlijk tegen je geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:28
COD2020, kom alsjeblieft snel. Deze shitfest staat op stand 11.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TfTIADJ.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• b_art015
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-09 10:00
Marsjee schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 20:47:
Natuurlijk wel plek voor 4x een contentbox voor BR... belachelijk @#$#@$#@$ spel.
Draait zoals altijd allemaal maar om geld..... bloedgeld zou wel te makkelijk zijn ( in hun ogen) voor ons om te ranken, ze hebben natuurlijk liever dat we de shop gaan gebruiken en lekker veel coins kopen.

Donderdag wordt plunder weer toegevoegd :)

https://twitter.com/InfinityWard/status/1272953877495558144

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ari Gold schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 22:07:
COD2020, kom alsjeblieft snel. Deze shitfest staat op stand 11.

[Afbeelding]
Leg uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
6666, the neighbor of the beast :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telt een scrapped assist ook voor de launcher camo's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48

Tis maar een spelletje.
Rustig blijven :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14

Ik gebruikte als niet-MW eigenaar altijd Blood Money om wapens te levelen, maar ik moet zeggen dat Rumble net zo effectief is. Zelfs de Grau kun je hier op de meeste maps prima mee unlocken. Met nadruk op de meeste maps. Gisteren heb ik de maps in Storage Town, Port, Lumber Mill en Military Base gespeeld, en hier is veel cover te vinden waardoor het aantal snipers beperkt blijft. Er zijn ook maps die erg open zijn en dat is echt een verschrikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Chelseamarre123 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 00:59:
Telt een scrapped assist ook voor de launcher camo's?
nope :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Niekjuh schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:06:
Meer mensen hier toevallig last van micro-stutters (elke 5 a 10 sec?), eerste potje lijkt het nagenoeg niet aanwezig te zijn. Tweede potje een stuk meer en tegen het einde van het tweede potje/derde potje blijft de ellende komen.

Ben al aan het spelen geweest met Intelligent Standby List Cleaner.
Draai overigens op windows build 2004, AMD 3600 cpu + 5700XT gpu. Vriend van me ervaart geen problemen met ook een 5700XT maar windows build 1909 (daar zal het toch niet aan liggen?)
mijn squad bezit bijna allemaal dezelfde pc build als jij, en wij hadden hier ook last van.
de amd overlay uitleggen (en discord ook, eigenlijk alle overlays...) en een aanpassing doen aan een bepaalde config file , en de de launcher en exe van cod als admin laten uitvoeren hebben het grotendeels opgelost bij ons.
ik weet alleen niet meer welke config file er moet aangepast worden :x zal het deze avond eens opzoeken.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Bijna elk potje slechte teammates. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Ari Gold schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:06:
[...]

Bijna elk potje slechte teammates. ;)
Wees blij dat je nog in lobby's komt waar je het verschil kan maken. Bij mij word één goed potje meteen afgestraft met 3 kansloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Rappa1985 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:16:
[...]

Wees blij dat je nog in lobby's komt waar je het verschil kan maken. Bij mij word één goed potje meteen afgestraft met 3 kansloze.
Daar heb ik de afgelopen keren gelukkig ook geen last van gehad vna echt kansloze potjes. Alleen een aantal maps die ik nog niet kende (s3 overgeslagen) waar het wel even echt ruk was omdat ik totaal geen mapknowledge had. En heb ook even die Warzone TDM gespeeld maar wat een shitfest is dat joh.. Alleen maar van die campinggasten die snipen echt 90% van de mensen.. Om te janken gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Rappa1985 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:16:
[...]

Helaas heeft het verschil geen effect want we verliezen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Ari Gold schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:26:
[...]

Helaas heeft het verschil geen effect want we verliezen toch.
hahaha ja dat is waar.
Brubs schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:25:
[...]

Daar heb ik de afgelopen keren gelukkig ook geen last van gehad vna echt kansloze potjes. Alleen een aantal maps die ik nog niet kende (s3 overgeslagen) waar het wel even echt ruk was omdat ik totaal geen mapknowledge had. En heb ook even die Warzone TDM gespeeld maar wat een shitfest is dat joh.. Alleen maar van die campinggasten die snipen echt 90% van de mensen.. Om te janken gewoon.
Dat is ook de reden waarom ik TDM skip mocht ik dit niet moeten doen voor een challenge ofzo. Haalt echt het slechtste bij spelers naar boven.

[ Voor 61% gewijzigd door Rappa1985 op 17-06-2020 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Heb al maanden geen MW meer gespeeld maar meen ergens gelezen te hebben dat one in the chamber er weer in zit.
Kan iemand dat voor mij bevestigen? Dan ga ik het spel weer even installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Rappa1985 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:41:
[...]

hahaha ja dat is waar.

[...]

Dat is ook de reden waarom ik TDM skip mocht ik dit niet moeten doen voor een challenge ofzo. Haalt echt het slechtste bij spelers naar boven.
Dit was die 52v52 gamemode, gewone TDM werkt best aardig om je guns te grinden vind ik _/-\o_
servival7 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 10:54:
Heb al maanden geen MW meer gespeeld maar meen ergens gelezen te hebben dat one in the chamber er weer in zit.
Kan iemand dat voor mij bevestigen? Dan ga ik het spel weer even installeren.
Ja is weer een gamemode deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Dat is mooi, maar waarom donderdag pas? Ze hadden het sowieso niet moeten verwijderen.. Ik heb de game amper gespeeld sinds vorige week daardoor.. Plunder/Bloodmoney is voor mij een meer relaxte versie van BR, waar veel minder mensen lame zitten af te wachten etc omdat men weet dat je toch altijd kan respawnen (via parachute).. Wel zou het fijn zijn als ze de limiet van 1 miljoen iets verhogen, zeker in trios en quads.. Sommige potjes zijn nu te snel voorbij omdat een bepaald team rusht voor het geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Wat hebben ze nu weer met de playlists gedaan in MP. Manmanman. Shipment 24/7 was net zo lekker, geef me dan weer Shoothouse 24/7 of desnoods met Rust/Shipment. Warzone rumble is gewoon ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Alexknl schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:15:
Wat hebben ze nu weer met de playlists gedaan in MP. Manmanman. Shipment 24/7 was net zo lekker, geef me dan weer Shoothouse 24/7 of desnoods met Rust/Shipment. Warzone rumble is gewoon ruk.
Je hebt 2,5 week shipment 24/7 gehad =D Was dat niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

shipment en shoothouse 24/7 zitten er al meer dan 2 weken niet meer in ;)

Ik zie overigens scrapyard 24/7 niet in de normale playlist staan, maar hij staat wel tussen de filters voor hardcore 8)7

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Snap ook niet wat er leuk is aan Shipment? Je zet drie stappen en je ontploft en kan weer respawnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Sleeon schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:48:
Snap ook niet wat er leuk is aan Shipment? Je zet drie stappen en je ontploft en kan weer respawnen?
Ideaal voor grinden. Wapens heb je in no time max level en challenges zijn daar ook snel te doen en ook veel gebruikt voor obsidian camo grind.

[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 17-06-2020 11:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BoB_HenK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/beKMVbUFGXvmOr5k5dJIUJmmnIU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nz4c58e5waLikCKn2AXV2UaB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Rappa1985 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:50:
[...]

Ideaal voor grinden. Wapens heb je in no time max level en challenges zijn daar ook snel te doen en ook veel gebruikt voor obsidian camo grind.
Ja oke, dat had ik ook wel door, dus heel Twitter/Tweakers wilt alleen die map om te grinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Sleeon schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Ja oke, dat had ik ook wel door, dus heel Twitter/Tweakers wilt alleen die map om te grinden...
Jup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

true, maar tegelijkertijd heb ik op shipment ook m'n meeste choppergunners gehaald, want als je een beetje slim speelt (en mazzel hebt met de spawns) rijg je de kilstreaks aaneen :+

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:21:
[...]

Je hebt 2,5 week shipment 24/7 gehad =D Was dat niet voldoende?
Nimmer O-)

Shipment is heerlijk als je gewoon écht hersenloos wil knallen. Oké, de spawns zijn kut, en iedereen loopt met een RPG maar buiten dat... Je kan het zelfs met je ogen dicht nog spelen :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vrijdag op 17-06-2020 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Heb liever Shoothouse of Scrapyard dan Shipment, maar goed, nu zijn ze er dus allemaal uit..

Edit; oh, hier bedoel ik dus Scrapyard ipv Shipment, foutje:
Wat hebben ze nu weer met de playlists gedaan in MP. Manmanman. Shipment 24/7 Scrapyard 24/7 was net zo lekker, geef me dan weer Shoothouse 24/7 of desnoods met Rust/Shipment. Warzone rumble is gewoon ruk.

[ Voor 68% gewijzigd door Alexknl op 17-06-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:02
kowlier schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 08:48:
[...]

mijn squad bezit bijna allemaal dezelfde pc build als jij, en wij hadden hier ook last van.
de amd overlay uitleggen (en discord ook, eigenlijk alle overlays...) en een aanpassing doen aan een bepaalde config file , en de de launcher en exe van cod als admin laten uitvoeren hebben het grotendeels opgelost bij ons.
ik weet alleen niet meer welke config file er moet aangepast worden :x zal het deze avond eens opzoeken.
Allemaal al geprobeerd, behalve de discord overlay, die kan ik nog eens proberen.
Twijfel nu sterk om eens terug te gaan naar windows build 1909 om te kijken of dat wat op lost.

Iemand ervaring met intelligent standby list cleaner? Ik ziet echt 50-70 clears per potje warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Inflatable schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:12:
[...]

Dat is mooi, maar waarom donderdag pas? Ze hadden het sowieso niet moeten verwijderen.. Ik heb de game amper gespeeld sinds vorige week daardoor.. Plunder/Bloodmoney is voor mij een meer relaxte versie van BR, waar veel minder mensen lame zitten af te wachten etc omdat men weet dat je toch altijd kan respawnen (via parachute).. Wel zou het fijn zijn als ze de limiet van 1 miljoen iets verhogen, zeker in trios en quads.. Sommige potjes zijn nu te snel voorbij omdat een bepaald team rusht voor het geld..
Ghehehe, met mijn vaste squad zitten we tussen de 5 tot 10 minuten voor we de miljoen aantikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Froop1992 schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 18:53:
[...]

Ghehehe, met mijn vaste squad zitten we tussen de 5 tot 10 minuten voor we de miljoen aantikken.
Het is maar wat je leuk vindt.. Als je ervoor gaat is het niet zo moeilijk om te winnen, maar ook de lol er snel af.. Bloodmoney met gevechten tegen andere teams is nu ons ding, of we daarmee winnen is van secundair belang.. Sommige potjes openen we niet eens een enkele kist.. Beetje armor verzamelen en de actie opzoeken of een bepaald strategisch punt op de map proberen vast te houden, dat soort dingen..

[ Voor 18% gewijzigd door Inflatable op 17-06-2020 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
Kwam dit net tegen op YT, word je ook niet vrolijk van.. :r
YouTube: Cheaters on Warzone now have UNLIMITED AMMO???

Maarja, what else is new in de wereld van PC online competitive FPS?!? Niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Deze week maar weer eens wat tijd in deze game gestoken en ben er nu wel uit dat ik br helemaal niets vind en dat ik lekker terug ga naar tdm en kc. Komende tijd iig weer zin om cod aan te slingeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 11:37
Inflatable schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:12:
[...]

Inflatable schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:07:
[...]

Het is maar wat je leuk vindt.. Als je ervoor gaat is het niet zo moeilijk om te winnen, maar ook de lol er snel af.. Bloodmoney met gevechten tegen andere teams is nu ons ding, of we daarmee winnen is van secundair belang.. Sommige potjes openen we niet eens een enkele kist.. Beetje armor verzamelen en de actie opzoeken of een bepaald strategisch punt op de map proberen vast te houden, dat soort dingen..
Vraag je nu echt om de regels van Plunder/Bloodmoney aan te passen, omdat er spelers zijn die het spel proberen te winnen? 8)7 8)7

Je weet toch dat er een BR-mode, Domination, Capture the Flag, etc is waar jullie je lol uitkunnen halen halen? Of is het te moeilijk als je tegenstander precies hetzelfde doel heeft als jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Hopelijk snel Rumble eruit in Warzone want dit slaat nergens op.
En uiteraard dan Plunder terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Inflatable schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 20:07:
[...]

wait, whut?!

Dus jij verknalt moedwillig de gameplay voor anderen omdat jou BR niet aanstaat? Misschien moet je gewoon TDM, DM, Domination of elke andere normale MP game mode gaan spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 14-09 21:52
amahusu schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:27:
[...]

wait, whut?!

Dus jij verknalt moedwillig de gameplay voor anderen omdat jou BR niet aanstaat? Misschien moet je gewoon TDM, DM, Domination of elke andere normale MP game mode gaan spelen. 8)7
Wat is hier moedwillig verknallen aan?
Dat maakt het toch juist spannend wetende dat je opgejaagd kan worden?
Als je dat niet wilt moet je geen multiplayer game gaan spelen maar een Co-op game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
niels j schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 07:44:
[...]

Vraag je nu echt om de regels van Plunder/Bloodmoney aan te passen, omdat er spelers zijn die het spel proberen te winnen? 8)7 8)7

Je weet toch dat er een BR-mode, Domination, Capture the Flag, etc is waar jullie je lol uitkunnen halen halen? Of is het te moeilijk als je tegenstander precies hetzelfde doel heeft als jullie?
Alleen dat ze de limiet van 1 miljoen verhogen voor trios en quads zodat potjes wat langer duren als er een tryhard team in zit.. BR etc zijn geen alternatief omdat je daar niet kan blijven respawnen als in Plunder.. Daardoor zie je ook veel minder echte campers in Plunder omdat men minder bang is om dood te gaan wat het ook weer leuker maakt.. Gewone MP is ook geen optie omdat dat compleet anders op veel kleinere maps is en niet iedereen in onze groep de volledige game gekocht heeft, die speel ik eigenlijk alleen als ik wapen attachments of andere dingen wil unlocken die in Warzone anders veel te lang duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
amahusu schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 08:27:
[...]

wait, whut?!

Volgens mij snap jij het niet.. We verpesten niks, het wordt in Bloodmoney aangemoedigd om op andere spelers te jagen, daarom heet het ook 'bloed geld'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

sorry, misschien snap ik het dan idd niet goed (ik speel voornamelijk normale MP mode). Maar het kwam op mij over dat je het meer als TDM speelt om de kills te halen dan dat je echt voor de objective gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Sleeon schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 11:51:
[...]

Ja eigenlijk wel al ben ik nu snipers en marksman rifles aan het doen en dan is shipment niet helemaal ideaal.
Ik wordt overigens wel een beetje gek van de Fennec. Die maakt mijn P90 bijna nutteloos

Nickname KasPlantje.

Pagina: 1 ... 95 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.