LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Had hetzelfde probleem, kwam dit artikel tegen - het uitzetten van de windows game mode hielp bij mij, wellicht een poging waard voor jullie?Niekjuh schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 17:06:
Meer mensen hier toevallig last van micro-stutters (elke 5 a 10 sec?), eerste potje lijkt het nagenoeg niet aanwezig te zijn. Tweede potje een stuk meer en tegen het einde van het tweede potje/derde potje blijft de ellende komen.
Ben al aan het spelen geweest met Intelligent Standby List Cleaner.
Draai overigens op windows build 2004, AMD 3600 cpu + 5700XT gpu. Vriend van me ervaart geen problemen met ook een 5700XT maar windows build 1909 (daar zal het toch niet aan liggen?)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het is een heel ander soort wapen. Fennec heeft enorm hoge fire rate, maar hoge range drop off. Dat wil zeggen dat wanneer je verder wegstaat, je damage heel snel minder wordt. De Grau is erg sterk op afstand door lage damage dropoff, maar dichterbij iets minder door de lagere fire rate. Je kan de Fennec beter vergelijken met de MP5 en MP7.Oxigeon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:46:
Is die Fennec een beetje te pruimen of kan ik die links laten liggen ipv mijn Grau
Fennec is meer voor de close combat en de Grau mid en long range, dus niet echt met elkaar te vergelijken vind ikOxigeon schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:46:
Is die Fennec een beetje te pruimen of kan ik die links laten liggen ipv mijn Grau
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas038 op 18-06-2020 09:52 ]
Al zie ik vaak mensen op afstand vaak ook goed schieten met zo'n fennec.
ZLR Sabre demper, 16" Sabre loop, 2-burst .45 magazijn, Ranger grip, Merc thermal en recoil of snelle ADS rear grip tape naar keuze, FMJ = ook op lange afstand erg fijndonvalentino schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:53:
vind die fennec niet zo fijn eerlijk gezegd, in huisjes / korte afstanden prima.
Al zie ik vaak mensen op afstand vaak ook goed schieten met zo'n fennec.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat is het mooie van Plunder. Iedereen kan op zijn eigen manier spelen. Het ene potje jaag je op de king. Andere potje ga je vol voor de missies.amahusu schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:39:
sorry, misschien snap ik het dan idd niet goed (ik speel voornamelijk normale MP mode). Maar het kwam op mij over dat je het meer als TDM speelt om de kills te halen dan dat je echt voor de objective gaat.
Voordeel is dat je niemand tot last bent als je niet voor de objective speelt. Dit in tegenstelling tot de multiplayer waarbij je dik in het nadeel bent als je team weer eens alle doelen negeert.
Zeker met Blood Money moet de limiet van geld wel wat hoger. Daar kan je binnen no-time aan de miljoen zitten.
psn: t-zakje
vind je die single shot fijn ja? Toch maar eens proberen danVrijdag schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:26:
[...]
ZLR Sabre demper, 16" Sabre loop, 2-burst .45 magazijn, Ranger grip, Merc thermal en recoil of snelle ADS rear grip tape naar keuze, FMJ = ook op lange afstand erg fijn
Is twee kogels, single shot is bij de Amac. Vind het wel fijn, zeker gecombineerd met die loop en demper zorgt ervoor dat je ook op langere afstand goed gecontroleerd kan schieten. De .45 munitie zorgt voor een hoge damage output.donvalentino schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:36:
[...]
vind je die single shot fijn ja? Toch maar eens proberen dan
Wel leuk dat je wapens door al die attachments ook kan inzetten voor andere doelen. De Bruenen LMG kan je bijvoorbeeld ook een soort SMG van maken door een korte loop, no stock en 60 patronen magazijn. Wel handig in bijvoorbeeld Backlot of Crash.
Nu speel ik vrijwel uitsluitend HC, dus misschien is de ervaring in de standaard modi en Warzone/roundwar wat anders.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Ligt eraan (zoals altijd). MP7 is leuk in gebouwen. M13/RAM-7 zijn wel lekker op iets meer afstand en de M13 vind je altijd silenced. Verder is het meer wat je tegenkomtInbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:09:
Bij gebrek aan Plunder/Bloodmoney speel ik momenteel wat meer BR. Wat zijn de beste wapens om te looten in de beginfase? Ik pak nu vaak mp7 / bizon als ik ze zie liggen (enkele keer een uzi) maar tips zijn altijd welkom
Met een standaard AR - M13/M4 - en een SMG genre mp7 of P90 kom je al een eind.Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:09:
Bij gebrek aan Plunder/Bloodmoney speel ik momenteel wat meer BR. Wat zijn de beste wapens om te looten in de beginfase? Ik pak nu vaak mp7 / bizon als ik ze zie liggen (enkele keer een uzi) maar tips zijn altijd welkom
Silenced is wel handigTk55 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:12:
[...]
Ligt eraan (zoals altijd). MP7 is leuk in gebouwen. M13/RAM-7 zijn wel lekker op iets meer afstand en de M13 vind je altijd silenced. Verder is het meer wat je tegenkomt
M4 Ben ik niet tegengekomen in de beginfase van BR (behalve de 3 shots, maar die is waardeloos weet ik uit ervaring. Eerste wapen dat ik te pakken kreeg na Gulag voor ik overvallen werd door 2 andere spelers)internaut schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:21:
Met een standaard AR - M13/M4 - en een SMG genre mp7 of P90 kom je al een eind.
[edit]quote gefixed
[ Voor 18% gewijzigd door Inbox4me op 18-06-2020 11:46 ]
Ik was me ervan bewust, alleen heb ik hem zelf ook één keer min of meer noodgedwongen gebruikt. Ik gebruik nog liever m'n pistolRappa1985 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 11:42:
Wel klote dat van de standaard loot nu bijna elke M4 versie burst mode heeftHeeft mij al eerder mijn kop gekost.
Heb mijn snipers allemaal aangepast naar snelle ads en met een normale scope.GerGio schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:42:
[...]
Ja eigenlijk wel al ben ik nu snipers en marksman rifles aan het doen en dan is shipment niet helemaal ideaal.
Ik wordt overigens wel een beetje gek van de Fennec. Die maakt mijn P90 bijna nutteloos
Dan is het op shipment allemaal te doen. Eventueel hardcore
Ik kan volgens mij niet bewegen als ik bij een buy station sta (kan wel bij een loadout drop).
En kan je bv ook met toetsen door het menu navigeren? Edit: met toetsenbord
Je kan je uittellen hoevaak je omlaag moet drukken om iets te selecteren haha.Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:19:
Nog een andere vraag: nog tips om zo veilig en snel mogelijk items te selecteren bij een buy station?
Ik kan volgens mij niet bewegen als ik bij een buy station sta (kan wel bij een loadout drop).
En kan je bv ook met toetsen door het menu navigeren? Ik heb nog niet de kans gehad het uit te proberen, en aangezien ik regelmatig wordt aangevallen bij buy stations heb ik ook niet heel veel zin om het uitgebreid zelf te testen ingame als dat niet hoeft ;-)
Een loadout is de eerste van onder. dus zou je ook 1 keer omhoog kunnen drukken om meteen die te kopen.
Tenminste, bovenstaande geld voor PS4 als je op PC speelt weet ik niet.
Ps. even het gebied clearen voordat je iets wil kopen werkt ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Swaxie op 18-06-2020 14:33 ]
Krijg meestal de playlist updates rond een uurtje of 20:00/21:00 volgens mij.ThomasHa schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:47:
Iemand enig idee hoe laat plunder vandaag weer terug komt?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Zal wel rond de klok van 19:00 zijnThomasHa schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:47:
Iemand enig idee hoe laat plunder vandaag weer terug komt?
Ah update zie hier boven, dat kan ook haha!
[ Voor 10% gewijzigd door mvrooij op 18-06-2020 14:50 ]
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Vergeten te melden dat ik op PS4 speel, maar wel met keyboard/muis (krijg last van motion sickness met controllerSwaxie schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 14:33:
[...]
Je kan je uittellen hoevaak je omlaag moet drukken om iets te selecteren haha.
Een loadout is de eerste van onder. dus zou je ook 1 keer omhoog kunnen drukken om meteen die te kopen.
Tenminste, bovenstaande geld voor PS4 als je op PC speelt weet ik niet.
Ps. even het gebied clearen voordat je iets wil kopen werkt ook.

Clearen is een goed idee, maar niet altijd realistisch helaas... Gister ook gesniped vanaf een dak door iemand vanaf > 100 meter
Ik had hier eerst ook last van, het is eigenlijk gewoon een kwestie van uit je hoofd leren hoeveel toetsen je nodig hebt om hetgene te selecteren dat je wil kopen. Dat werkt voor mij het snelste. Daarnaast eerst het gebied zoveel mogelijk clearen, wat eerder al werd gezegd, is natuurlijk nooit een slecht idee.Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:19:
Nog een andere vraag: nog tips om zo veilig en snel mogelijk items te selecteren bij een buy station?
En kan je bv ook met toetsen door het menu navigeren? Edit: met toetsenbordIk heb nog niet de kans gehad het uit te proberen, en aangezien ik regelmatig wordt aangevallen bij buy stations heb ik ook niet heel veel zin om het uitgebreid zelf te testen ingame als dat niet hoeft ;-)
Wait, whut? Hoe werkt dat dan ?Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:18:
[...]
Vergeten te melden dat ik op PS4 speel, maar wel met keyboard/muis (krijg last van motion sickness met controller)
Clearen is een goed idee, maar niet altijd realistisch helaas... Gister ook gesniped vanaf een dak door iemand vanaf > 100 meter
Clearen is zeker een goed idee en doe ik ook. Alleen is dat helaas niet bulletproof (fun intended)xK0etj3 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:23:
[...]
Ik had hier eerst ook last van, het is eigenlijk gewoon een kwestie van uit je hoofd leren hoeveel toetsen je nodig hebt om hetgene te selecteren dat je wil kopen. Dat werkt voor mij het snelste. Daarnaast eerst het gebied zoveel mogelijk clearen, wat eerder al werd gezegd, is natuurlijk nooit een slecht idee.
Ik heb jarenlang niet gegamed en ivm Corona PS4 aangeschaft. Ik kan het niet verklaren waarom, maar ik word gewoon misselijk met controller...Rappa1985 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:27:
[...]
Wait, whut? Hoe werkt dat dan ?Kan mij voorstellen dat als je een pc gewend bent met hogere fov en framerate een console kan tegenvallen maar dat type besturing motion sickness veroorzaakt is nieuw voor mij.
Nu maar toetsenbord en muis op PS4 aangesloten, input type in game aangepast en geen last meer van
Ik heb dit gevoel namelijk wel, af en toe wordt ik echt vanaf grote afstand zwaar gelaserd en in enkel seconde gekild, op ps4 only heb ik dit minder maar daar heb je weer meer die "jump schieters".
Overal vind ik de servers stabieler met crossplay aan.
Denk dat je dat gevoel hebt doordat als je crossplay aanzet je PC spelers kan tegenkomen.donvalentino schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:45:
voor PS4 spelers, merken jullie nu dat de enemies sterker zijn wanneer je crossplay aanzet?
Ik heb dit gevoel namelijk wel, af en toe wordt ik echt vanaf grote afstand zwaar gelaserd en in enkel seconde gekild, op ps4 only heb ik dit minder maar daar heb je weer meer die "jump schieters".
Die hebben nu eenmaal wel een voordeel. Nadeel is ook dat je dan ook een grote kans hebt op cheaters en met seizoen 4 zijn er weer een hoop terugkomen als ik het zo lees op internet.
Wees blij dat je crossplay kan uitzetten... zou ik ook wel willen op de Xbox.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht! Ik begin m'n weg een beetje te vinden maar ben zeker geen sterspeler. Ik heb wel het idee dat ik na het nieuwe seizoen het niveau qua tegenstanders wat meer wisselt. Kan ook komen doordat ik nu andere speltypes speel omdat Bloodmoney gone isRappa1985 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:49:
Ik ben "gelukkig" te slecht om cheaters tegen te komen, dat is dan wel weer voordeel van die skill based matchmaking.
(sidenote: het totale gebrek aan communicatie over wijzigingen en verwachtingen vanuit IW vind ik een serieus minpunt)
Ik ben zelf pc speler, maar speel bijna constant met maten die ps4 controller spelen. Als ik dood ben en moet meekijken met die lui, wordt ik ook helemaal naar. Het bewegen lijkt gewoon veel minder vloeiend met controller, waardoor ik ook misselijk word!Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:38:
[...]
Clearen is zeker een goed idee en doe ik ook. Alleen is dat helaas niet bulletproof (fun intended)
[...]
Ik heb jarenlang niet gegamed en ivm Corona PS4 aangeschaft. Ik kan het niet verklaren waarom, maar ik word gewoon misselijk met controller...
Nu maar toetsenbord en muis op PS4 aangesloten, input type in game aangepast en geen last meer van
Of zullen het de belabberde skills zijn van mn maten?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Nu je het zegt. Ik kijk ook niet graag mee met maten als ik zelf dood ben. Terwijl ik er zelf geen last van heb. We spelen allemaal op consoles.Korkss schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:33:
[...]
Ik ben zelf pc speler, maar speel bijna constant met maten die ps4 controller spelen. Als ik dood ben en moet meekijken met die lui, wordt ik ook helemaal naar. Het bewegen lijkt gewoon veel minder vloeiend met controller, waardoor ik ook misselijk word!
Ik denk dat ruimtes scannen anders gaat met een controller. Ik merk dat ik heel vaak links rechts check met hoge sensitiviteit, moet echt misselijkmakend zijn om mee te kijken. Als ik dan een jackfrags zie spelen op pc, lijkt hij constanter dezelfde kant op te kijken.
Misschien omdat 'aim snappen', hogere FOV en zijn betere reflexen het toelaten om minder alert te zijn op je blindspots?
Zou kunnen, heb vaak ook dat ik niet links/rechts goed genoeg kijk, maar door mn snelle flick met muis meestal nog wel de fight win als het 1vs1 is..jOnAt schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:56:
[...]
Nu je het zegt. Ik kijk ook niet graag mee met maten als ik zelf dood ben. Terwijl ik er zelf geen last van heb. We spelen allemaal op consoles.
Ik denk dat ruimtes scannen anders gaat met een controller. Ik merk dat ik heel vaak links rechts check met hoge sensitiviteit, moet echt misselijkmakend zijn om mee te kijken. Als ik dan een jackfrags zie spelen op pc, lijkt hij constanter dezelfde kant op te kijken.
Misschien omdat 'aim snappen', hogere FOV en zijn betere reflexen het toelaten om minder alert te zijn op je blindspots?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Doel van het spel is om zo snel mogelijk zoveel mogelijk cash te verdienen. Ik vind het helemaal prima als jullie je lol halen uit zoveel mogelijk actie. Maar je kan toch niet met droge ogen gaan klagen over teams die spelen om te winnen ("tryhard" teams), omdat zij er voor zorgen dat jullie maar 10 minuten in plaats van 20 minuten jullie je eigen spel binnen het spel kunnen spelen.Inflatable schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:22:
[...]
Alleen dat ze de limiet van 1 miljoen verhogen voor trios en quads zodat potjes wat langer duren als er een tryhard team in zit.. BR etc zijn geen alternatief omdat je daar niet kan blijven respawnen als in Plunder.. Daardoor zie je ook veel minder echte campers in Plunder omdat men minder bang is om dood te gaan wat het ook weer leuker maakt.. Gewone MP is ook geen optie omdat dat compleet anders op veel kleinere maps is en niet iedereen in onze groep de volledige game gekocht heeft, die speel ik eigenlijk alleen als ik wapen attachments of andere dingen wil unlocken die in Warzone anders veel te lang duren..
Als je klavertjes-vier gaat zoeken tijdens een potje voetbal ben je ook niemand tot last, maar dan ga je toch ook niet klagen dat je maar anderhalf uur de tijd hebt?Sebastiaan92 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:27:
[...]
Dat is het mooie van Plunder. Iedereen kan op zijn eigen manier spelen. Het ene potje jaag je op de king. Andere potje ga je vol voor de missies.
Voordeel is dat je niemand tot last bent als je niet voor de objective speelt. Dit in tegenstelling tot de multiplayer waarbij je dik in het nadeel bent als je team weer eens alle doelen negeert.
Zeker met Blood Money moet de limiet van geld wel wat hoger. Daar kan je binnen no-time aan de miljoen zitten.
Het is nogal jammer dat een potje amper 10 minuten duurt als je daarvoor eerst langs de lobby, inschieten en laadschermen moet.
Soms heb je geen eens tijd om het te King lastig te maken.
psn: t-zakje
Misschien is dat het wel, dat het minder vloeiend gaat of zo? Maar ik ben er ook wel gevoelig voor: zet me op een deinende boot of wat te veel drank en daarna in bed gaan liggen en ik word misselijkKorkss schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:33:
[...]
Ik ben zelf pc speler, maar speel bijna constant met maten die ps4 controller spelen. Als ik dood ben en moet meekijken met die lui, wordt ik ook helemaal naar. Het bewegen lijkt gewoon veel minder vloeiend met controller, waardoor ik ook misselijk word!

Nou misschien niet sterker maar sneller zeker.donvalentino schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 15:45:
voor PS4 spelers, merken jullie nu dat de enemies sterker zijn wanneer je crossplay aanzet?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik zie geen Plunder in de lijst, alleen de training.
Welk platform? Ik heb m'n 1e potje gespeeld; PS4RoaDHouse schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:40:
[...]
Ik zie geen Plunder in de lijst, alleen de training.
Ik op de PCInbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:41:
[...]
Welk platform? Ik heb m'n 1e potje gespeeld; PS4
[ Voor 6% gewijzigd door RoaDHouse op 18-06-2020 21:54 ]
Geen idee of daar verschil in zit qua playlist update...
Nee ook op pc in de playlist. Tweede tab van boven.Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 21:55:
[...]
Geen idee of daar verschil in zit qua playlist update...
Je hebt gelijkniels j schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 22:58:
[...]
Nee ook op pc in de playlist. Tweede tab van boven.

Verwijderd
Zo kut is dat he, dat gefrummel met de spelersaantallen. Laat mensen lekker zelf kiezen...sw1ss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:53:
Jammer dat het weer trios is.. Kwamen er pijnlijk achter toen we met een squad van 4 de eerste match wouden starten. Iemand is toen maar een ander game gaan spelen....
Quads is gewoon nog beschikbaar hoor, net als trios duos en solos en Plunder: Blood money. Staan allemaal in de playlist van Warzonesw1ss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:53:
Jammer dat het weer trios is.. Kwamen er pijnlijk achter toen we met een squad van 4 de eerste match wouden starten. Iemand is toen maar een ander game gaan spelen....
Kan het mis hebben maar kan dit kopje Cheaters report nergens terug vinden?Inbox4me476 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 16:34:
Over cheaters: je kan op https://codstats.net/ je profiel opzoeken, en onder de tab 'Cheaters report' terugzien of je bij spelers inzat die mogelijk verdacht zijn (lees: cheaten)
[ Voor 4% gewijzigd door Tk55 op 19-06-2020 09:11 ]
Hij bedoelt PLUNDER trio's.. niet WZ.Brubs schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:06:
[...]
Quads is gewoon nog beschikbaar hoor, net als trios duos en solos en Plunder: Blood money. Staan allemaal in de playlist van Warzone
Never ever financial advice...
Ja.GranCanaria schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:30:
Mensen ik heb een vraagje. Ik speel dit spel op de xbox en heb hier een battlepass op. Volgens mij heb je dan onderwater een Activision account met de je xbox account erin. Hoe kan ik met dit account migreren naar de pc versie in battle.net? heeft iemand hier ervaring mee?
Als je op het een account lvl 155 ben dan ben je dat op de andere ook.
Dus ik kan gewoon op een battle.net account dit spel kopen en dan krijg ik de vraag in het spel of ik al een Activision account waar ik dit account dan in moet vullen? Volgens mij kan ik dit ook zien in Warzone? die heb ik namelijk ook al op mijn battle.net accountchimera2 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:31:
[...]
Ja.
Als je op het een account lvl 155 ben dan ben je dat op de andere ook.
Ik bedoelde plunder quads zoals het vorige week was. We spelen niet graag BR.Brubs schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:06:
[...]
Quads is gewoon nog beschikbaar hoor, net als trios duos en solos en Plunder: Blood money. Staan allemaal in de playlist van Warzone
Lekker lullig voor die ene, doe dan de reguliere Warzone gewoon.sw1ss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:53:
Ik had het inderdaad begrepen, mijn foutsw1ss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:44:
[...]
Ik bedoelde plunder quads zoals het vorige week was. We spelen niet graag BR.
Klopt, je hebt een apart CoD account. Binnen de game heb je de mogelijkheid om accounts te linken aan je CoD account; je Xbox account, PS account en Battle.net account waardoor je de progressie met al die accounts deelt.GranCanaria schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:38:
[...]
Dus ik kan gewoon op een battle.net account dit spel kopen en dan krijg ik de vraag in het spel of ik al een Activision account waar ik dit account dan in moet vullen? Volgens mij kan ik dit ook zien in Warzone? die heb ik namelijk ook al op mijn battle.net account
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ok thanks. Ik was in de war het battle.net account. Ik ga hem vanavond even koppelen aan Warzone dan kan ik alvast verifieeren of het werkt voordat ik Modern Warfare koop op dat battle.net account.eddie010 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:51:
[...]
Klopt, je hebt een apart CoD account. Binnen de game heb je de mogelijkheid om accounts te linken aan je CoD account; je Xbox account, PS account en Battle.net account waardoor je de progressie met al die accounts deelt.
Bedankt voor de hulp
Precies, dat bedoel ik.. Verhoog gewoon de geld-limiet iets in trios en quads en dat probleem is opgelost, voor de rest hoeft er niks aangepast te worden.. Veel potjes duren gelukkig nu ook wel al iets langer gemiddeld, want lang niet elke ronde zitten er teams in die heel snel en effectief richting de 1 miljoen gaan..Sebastiaan92 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 19:13:
Probleem is dat er soms al een team binnen de 10 minuten aan de miljoen zit. Helemaal prima dat mensen in 10 minuten dat weten te verzamelen, maar vooral bij Blood Money verdien je het geld gewoon heel snel.
Het is nogal jammer dat een potje amper 10 minuten duurt als je daarvoor eerst langs de lobby, inschieten en laadschermen moet.
Soms heb je geen eens tijd om het te King lastig te maken.
Ik ben in ieder geval blij dat Plunder weer terug is.. Kan ik eindelijk ook verder met season 4 unlocken etc.. Hopelijk haalt Activision voorlopig niet weer zo'n stunt uit door even een core-gamemode te verwijderen.. Ik begrijp sowieso niet waarom ze zo lopen te klooien met het steeds veranderen van zogenaamde playlists.. Dat maakt de game echt niet interessanter ofzo, in tegendeel.. Laat mensen gewoon altijd spelen wat ze willen in zowel Battleroyal als Plunder met 1-4 spelers..
Meest rechter tab als je je profiel opgezocht hebt.donvalentino schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:09:
[...]
Kan het mis hebben maar kan dit kopje Cheaters report nergens terug vinden?
Tabs:
Profile Record Leaderboards Dynamics Matches Streamoverlay Cheaters report
Alternatief is 2 per squad met fill, maar gekloot elke keer met die aantallen idd >.< (of Battle Royal gaan spelen)sw1ss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 08:53:
Dat begrijp ik dus ook niet.. Wat de reden ook is, ze creëren zo in ieder geval weinig tot geen continuïteit voor de game voor veel mensen en dus gaat men op een gegeven moment afhaken.. Wat ik in mijn vorige reactie ook al zei, laat mensen gewoon altijd spelen wat ze willen in zowel Battleroyal als Plunder met 1-4 spelers.. Wat is het probleem? Beperkte server-capaciteit?!? Zou slechte zaak zijn..Inbox4me476 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:28:
[...]
Alternatief is 2 per squad met fill, maar gekloot elke keer met die aantallen idd >.<
Server capaciteit kan een issue zijn (op andere fora wordt uit bepaalde werelddelen steen en been geklaagd over lag etc.).Inflatable schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 11:57:
[...]
Dat begrijp ik dus ook niet.. Wat de reden ook is, ze creëren zo in ieder geval weinig tot geen continuïteit voor de game voor veel mensen en dus gaat men op een gegeven moment afhaken.. Wat ik in mijn vorige reactie ook al zei, laat mensen gewoon altijd spelen wat ze willen in zowel Battleroyal als Plunder met 1-4 spelers.. Wat is het probleem? Beperkte server-capaciteit?!? Zou slechte zaak zijn..
Maar ook aantal spelers voor de game mode/snelheid dat je ingedeeld wordt in een potje. Als je meerdere groepsgroottes aanbied voor Bloodmoney spreid je de spelers ook meer... Speculatie uiteraard, maar mogelijke optie.
Verwijderd
[YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019 | Win without winning kill]
Aan het begin van het filmpje zijn we nog met vijf man in totaal
Vind duo's zelf juist het leukste omdat als je alleen achter blijft je nog steeds een kans hebt. 1 vs 3 of 4 is meestal onmogelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:53:
Moet zeggen dat ik (Warzone) Duo's toch wel het lastigste vind om te spelen/winnen. Die potjes voelen ook het meest chaotisch aan. Er zijn zoveel teams, je kunt snel overvallen worden door een 2e of 3e team in de buurt.
Ik heb ook het idee dat het wat chaotischer is geworden in het begin omdat er minder scavenger contracts zijn. Heb sinds de patch veel vaker gevechten om contracts dan vroeger.
Volgens mij kan je als je tijdens het spelen het spelersrooster oproepen en dan met L3 of R3 kan je ze reporten. Dat is op de PS4 dandonvalentino schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 09:09:
[...]
Kan het mis hebben maar kan dit kopje Cheaters report nergens terug vinden?
Dit ging over https://codstats.net en dat je daar - als je je spelersprofiel opzoekt - onder het kopje 'Cheaters report' kunt zien of je bij verdachte spelers in games hebt gezetenVrijdag schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:27:
[...]
Volgens mij kan je als je tijdens het spelen het spelersrooster oproepen en dan met L3 of R3 kan je ze reporten. Dat is op de PS4 dan
Heb je je sensitivity nou zo extreem hoog staan?herman1990 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:58:
Absoluut niet de mooiste win, maar het pastte wel perfect bij het potje. De cirkel ging steeds ver van onze positie dus een flinke maraton gelopen. Normaal ben ik meer van het hunten maar een win is een win
[YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019 | Win without winning kill]
Aan het begin van het filmpje zijn we nog met vijf man in totaal
Oooh, ik dacht ingame, my badInbox4me476 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:50:
[...]
Dit ging over https://codstats.net en dat je daar - als je je spelersprofiel opzoekt - onder het kopje 'Cheaters report' kunt zien of je bij verdachte spelers in games hebt gezeten
Gisteren ook weer een win gehaald, wel wat lekkere sniper kills op het eind
Sensitivity staat relatief hoog. Daarnaast heb ik sinds kort een Razer Basilisk V2 en daardoor wordt elke, minimale, beweging nog beter vertaald naar beweging op het scherm. Het is even wennen maar hierdoor ben je sneller 'op' je target als dat nodig is.SD5k schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 13:53:
[...]
Heb je je sensitivity nou zo extreem hoog staan?
Nou dat moet ik dus niet hebben met mijn trilhanden.herman1990 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:08:
[...]
Sensitivity staat relatief hoog. Daarnaast heb ik sinds kort een Razer Basilisk V2 en daardoor wordt elke, minimale, beweging nog beter vertaald naar beweging op het scherm. Het is even wennen maar hierdoor ben je sneller 'op' je target als dat nodig is.
Snap niet dat je er niet gek van word, al dat geshake
herman1990 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:08:
[...]
Sensitivity staat relatief hoog. Daarnaast heb ik sinds kort een Razer Basilisk V2 en daardoor wordt elke, minimale, beweging nog beter vertaald naar beweging op het scherm. Het is even wennen maar hierdoor ben je sneller 'op' je target als dat nodig is.
Ik kan daar absoluut niet tegen, hoge sens.. Dan mis ik al mijn shotsPoesmij schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:56:
[...]
Nou dat moet ik dus niet hebben met mijn trilhanden.
Snap niet dat je er niet gek van word, al dat geshake.
Ben gewend in CS met 400 dpi op 2.3 sens te spelen, dus ik heb zo'n halve meter (ja ook zo'n grote muismat) nodig om een 180 te doen en dat heb ik ook bij alle andere games nu zo. Op long range kan je ook veel beter aimen omdat je minder ver beweegt per stukje wat je met je muis beweegt.
Ook acceleration uit gezet want daar word ik ook niet goed van

But whatever works for you I guess
No worries uiteraard
Voor de voors- en tegens van hoge/lage sensitivity mbt muis is het goed om te realiseren dat het mede afhankelijk van je voorkeur is.herman1990 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:08:
[...]
Met name of je speelt uit je pols, of je hele hand beweegt. Beide hebben voor- en nadelen. Ik speel zelf (vind ik) nog wat te veel uit de pols, waarbij soms headshots op afstand lastig is. Ik heb een wat lagere sensitivity gekozen omdat ik daarmee nauwkeuriger ben (althans, dat gevoel hou ik graag vast ;-) )
Was dat niet dat je veel minder HUD hebt?Korkss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 20:34:
Wtf is realism warzone nou weer? Hardcore? Ik kun je nu maar 1x je parachute opentrekken?
[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 19-06-2020 22:35 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Wrecked: https://streamable.com/ccadhx
Dat realism gedoe is niks vind ik.. bent zoveel aan het checken, gas, teammates, kogels, geld etc.. niks kun je zomaar zien. Vind dat niet passen bij de snelle pace van cod.
Dat realism is inderdaad gewoon ruk.. Dat past niet bij zo'n battle royale mode, je ziet niet eens als je een kill hebt gemaakt.. Alleen iemand gedowned het bekende geluidje. En realism is de enige manier om met 4 man te spelen..Korkss schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:46:
Zo 2 weekjes geleden mn k/d op warzone nog op 1.2, sta nu op 1.5. Ga echt rete lekker afgelopen 2 weken.
Dat realism gedoe is niks vind ik.. bent zoveel aan het checken, gas, teammates, kogels, geld etc.. niks kun je zomaar zien. Vind dat niet passen bij de snelle pace van cod.
Mijn K/D op warzone is 2.5 geloof ik met gemiddeld 6 kills, maar afgelopen tijd zit ik meer tegen de 10 aan. Ben wel een redelijk agressieve speler en hou er van om mensen van afstand te snipen als ik mijn sniper class heb gepakt. Ik heb 2 classes die ik pak beide met ghost en een secondary. Bij de AR is het Grau + RPG en sniper met pistol maar pistol swap ik altijd gelijk met SMG/AR ligt een beetje aan de situatie.
Normaal hou ik wel van een lekker potje hardcore.
Wat ik echter niet snap is dat ze met die modulen aan het switchen blijven.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ja op de map zie je dat allemaal wel, maar geen hud verder. En geen pinpoints voor de challenges /buy dingen.Oxigeon schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:34:
Vanavond maar eens realism proberen. Zie je wel de cirkels op een map? En zie je wel waar het gas heen gaat?
Normaal hou ik wel van een lekker potje hardcore.
Wat ik echter niet snap is dat ze met die modulen aan het switchen blijven.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Welke attachments heb jij? Ziet er goed uit.unfor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:31:
Wat een heerlijke sloper is die Galil toch, en weer eens wat anders dan die saaie Grau meta..
Holy sh*t dat sucked... Ik had gister ook een disconnect, mijn 1e keer ooit. Hoop niet dat dat een trend wordtGiant87 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 09:07:
Woah Realism BR is vet! Alleen net met z’n vieren in de laatste cirkel, en opeens disconnected..
UAV's heb ik nog nooit op gelet of ik ze zie vliegen... Is het formaat drone? Of een vliegtuig dat overvliegt? Jokr om die dingen neer te halen klinkt goed, alleen dan moet ik wel een idee hebben waar ik op moet lettenMichael_OsGroot schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:17:
Ben ik even lekker aan het spelen, heb ik opeens obsidian Joker geunlockedGold had ik een keer gehaald in 24/7 shipment en ik heb dat ding altijd bij me om UAVs en dergelijken neer te halen, maar obsidian is voor een Joker dus maar 100 killstreaks e.d. neerschieten. De volgende challenge word wel een stuk of een miljoen double kills halen...

[ Voor 52% gewijzigd door Inbox4me op 20-06-2020 11:09 ]
Mono sup, zodiac barrel, ext mag, skeleton stock (heet anders).hotymoty schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:44:
[...]
Welke attachments heb jij? Ziet er goed uit.
Sight of grip naar keuze, ik vond grip niet nodig en irons zijn goed maar wat onrustig op range.
Recoil is vrij netjes recht omhoog en weinig horizontaal.
[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 20-06-2020 11:16 ]
Dit gebeurt als ik een tegenstander die "down" is door een medespeler, elimineer. Soms krijg ik dan onderin beeld de melding alsof dit mijn kill is, er verschijnt dan midden onder in het beeld in de rode rechthoek "2nd kill", maar deze kill wordt (terecht) niet geregistreerd rechtsboven in beeld achter het doodshoofd. Maak ik dan echter vervolgens wel zelf een echte kill (down en eliminatie) dan wordt deze niet meer weergegeven in een rood vierkant midden onder in, maar wordt deze ook niet meer meegerekend achter het doodshoofd en in het officiële "matchreport". Daaropvolgende kills worden wel weer meegeteld, met dien verstande dat het rode vierkant dan "3rd kill" laat zien, en achter het doodshoofd een 2 verschijnt, etc.
De laatste keer was gisteravond en ik heb een aantal korte fragmenten weten te uploaden naar Youtube waaruit een en ander blijkt, hetgeen ik ook gedeeld heb met activision (vandaar in het Engels):
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019: Warzone Elimination | Opgenomen m... Here I eliminate someone who got downed by a teammate, and in the middle screen the UI says in the red rectangle: 2nd kill. This kill isn't registered in the match report, as the number behind the skull shows.
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019: Warzone Down | Opgenomen met GeForce Right after this elminiation, I down and immediately kill the last opponent of an enemy team, and the game doesn't register this one as a kill, and the number behind the skull doesn't change as well.
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019: Warzone Elimination | Opgenomen m... Later on in this match I get my 4th kill, which is shown in the red rectangle, but the number behind the skull changes to 3.
Wordt de 2e wapen als de Grau wordt generfd helaas.unfor schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 22:31:
Wat een heerlijke sloper is die Galil toch, en weer eens wat anders dan die saaie Grau meta..
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nee, Grau blijft meta. Die is zo goed dat een aantal nerfs dat niet gaan veranderen.Buizerd__NL schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Wordt de 2e wapen als de Grau wordt generfd helaas.
Grau is gewoon te makkelijk, en daarna heb je nog 2 makkelijke rifles m4 en m13 voor mensen naar de galil kijken.
Ik vind de Galil erg goed als short en mid range wapen maar je kunt er echt geen full auto kills mee maken op grau/m13 ranges.
[ Voor 14% gewijzigd door unfor op 20-06-2020 16:37 ]
dit zijn paarse kogels.. voor welke wapens?
alleen de grau of heb ik het verkeerd?
en moet ik nog wat weten?
het is soms zo onduidelijk

en wat is jullie favoriete wapen/setup in de gewone multiplayer van call of duty warface ?
[ Voor 19% gewijzigd door Aggressor op 20-06-2020 16:16 ]
Tracerpack is voor mp7 en grau.Aggressor schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:13:
vraag ... momenteel heb je een tracer pack purple...
dit zijn paarse kogels.. voor welke wapens?
alleen de grau of heb ik het verkeerd?
en moet ik nog wat weten?
het is soms zo onduidelijk
en wat is jullie favoriete wapen/setup in de gewone multiplayer van call of duty warface ?
In multiplayer is dat zo'n drone die superhoog vliegt idd, niet zoals de recon drone. Lijkt een beetje zo:Inbox4me476 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 11:08:
[...]
Holy sh*t dat sucked... Ik had gister ook een disconnect, mijn 1e keer ooit. Hoop niet dat dat een trend wordt
[...]
UAV's heb ik nog nooit op gelet of ik ze zie vliegen... Is het formaat drone? Of een vliegtuig dat overvliegt? Jokr om die dingen neer te halen klinkt goed, alleen dan moet ik wel een idee hebben waar ik op moet letten
:strip_exif()/f/image/fCoVOizZTpO9k0hqtgjVQXTh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je hoort dat ie in is gezet kan je los. Personal radars zijn ook makkelijk neer te halen.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Wordt de Grau generfd of lees ik dat verkeerd?unfor schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 16:07:
[...]
Nee, Grau blijft meta. Die is zo goed dat een aantal nerfs dat niet gaan veranderen.
Grau is gewoon te makkelijk, en daarna heb je nog 2 makkelijke rifles m4 en m13 voor mensen naar de galil kijken.
Ik vind de Galil erg goed als short en mid range wapen maar je kunt er echt geen full auto kills mee maken op grau/m13 ranges.
Er komt een wapen balans ronde binnenkort, ik durf met zekerheid te zeggen dat de grau daar onder valt. Mp5 verwacht ik ook.yinx84 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 17:56:
[...]
Wordt de Grau generfd of lees ik dat verkeerd?
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.