Voor het eerst in mijn leven een VPN geinstalleerd met een 7 dagen trial
Nu haal ik ook 13 MBps op de amerika server via Hide my ass
Enorm bugged, kan niemand afmaken, schieten of execution, beiden werken niet.Propane schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:42:
Is die warmup nou gewoon zo bugged? Soms kan je één kill maken en dan niets meer, soms zelfs niet één... Schiet je hele LMG leeg op ze en draaien ze om en kunnen jou wel dood schieten... Lekker beroerd weer. Ik was al niet zo van die warmups maar nu slaat het echt helemaal nergens meer op. Afwachten of je één van de uitverkorenen bent die kills mag maken....
Vandaag aardig wat rondes gespeeld, heb het idee dat ze die mode amper getest hebben, in de stad werkt het best leuk maar als het te open is ligt iedereen te snoepen en is er amper een doorkomen aan.
Die TDM mode had kunnen werken als ze er een bewegende cirkel van maakten, dat je dus geforceerd word te blijven bewegen.
Nu is het net als groundwar: Iedereen campt zijn angle en schiet iedereen af die dom genoeg is om te pushen.
Nu is het net als groundwar: Iedereen campt zijn angle en schiet iedereen af die dom genoeg is om te pushen.
Oh oh oh, dat doet toch wel pijn. Solo potje waar mijn opponent en ik over waren bij Quarry. Final circle verplaatst zich up hill waar m'n opponent al stond... voor mij geen manier meer om daar te komen zonder een kilometer door het gas te rennen. Verwoede poging gedaan, maar kwam niet ver.
Dat je zo aan je einde moet komen ipv een mooi vuurgevecht
Herkenbaar, ik had het zelf laatst bij Prison. Heel zuur dat je dan netjes meebeweegt met het gas, maar dat je dan op een berg stuit waar je niet meer op kan komen....yinx84 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 00:16:
Oh oh oh, dat doet toch wel pijn. Solo potje waar mijn opponent en ik over waren bij Quarry. Final circle verplaatst zich up hill waar m'n opponent al stond... voor mij geen manier meer om daar te komen zonder een kilometer door het gas te rennen. Verwoede poging gedaan, maar kwam niet ver.
moet zeggen dat ik de ingame events wel vernieuwend maar weet nog niet wat ik er van vind.
Die helicopter lood is wel leuk, veel enemies lopen blind op die crate waardoor je veel kills kan pakken.
Die Pre-lobby, is dit nu bugged of niet? Soms kun je namelijk wel mensen killen en soms niet, heeft dit evt met de 50 x50 te maken dat b.v. de helft van de lobby nu gezien wordt als teammate ondanks ik geen 50x50 speel?
Die helicopter lood is wel leuk, veel enemies lopen blind op die crate waardoor je veel kills kan pakken.
Die Pre-lobby, is dit nu bugged of niet? Soms kun je namelijk wel mensen killen en soms niet, heeft dit evt met de 50 x50 te maken dat b.v. de helft van de lobby nu gezien wordt als teammate ondanks ik geen 50x50 speel?
WAAROM???stolkemans schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 22:10:
Season 4 Officer Challenges
C4: Get 5 Kills with C4 (1,500 XP)
Sniper Kills: Get 300 Marksman or Sniper Rifle Kills (15,000 XP)
Merciless Killer I: Get 10 kills without dying 3 times (6,000 XP)
Precision Airstrike: Call in the Precision Airstrike killstreak 5 times (1,500 XP)
Triple Killer I: Get 25 Triple Kills (3 rapid kills) (15,000 XP)
SMG Kills: Get 100 Kills using SMGs (3,000 XP)
Pistol Kills Headshots: Get 5 Headshot kills using Pistols (1,500 XP)
Head Swivel: Get 2 Headshots within 60 seconds of each other 25 times (15,000 XP)
Bounty Hunter: In Warzone, complete 50 Contracts (9,000 XP)
Claymore: Get 5 Kills with Claymores (1,500 XP)
SMG Headshots: Get 50 Headshot kills using SMGs (15,000 XP)
Proximity Mine: Get 15 Kills with Proxy Mines (6,000 XP)
Backup Plan: Get 30 Kills using your Secondary Weapon (1,500 XP)
Battle Hardened: Get 300 Kills while using the Battle Hardened Perk (15,000 XP)
Scrapper: Get 30 Kills with weapons from other players (3,000 XP)
High Five: Get 50 Kills with weapons with 5 attachments (1,500 XP)
Fury Killer: Get 7 Fury Kills (4 rapid kills) (15,000 XP)
Semtex: Get 15 Kills using Semtex (9,000 XP)
Spotter: Equip the Spotter Perk and Destroy a total of 7 Enemy Killstreaks, Equipment and Vehicles (1,500 XP)
Downtown: In Warzone, start Contracts in the Downtown area 30 times (12,000 XP)
Two To Tango: Get 125 Kills using a weapon with 2 attachments (6,000 XP)
Assault Rifle Kills: Get 50 Kills using Assault Rifles (1,500 XP)
Armor Shopper: In Warzone, Purchase the Armor Plate Box from the Kiosk 25 times (15,000 XP)
Snack Attack: Kill 2 or more enemies with a single piece of lethal equipment 3 times (3,000 XP)
Shotgun Headshots: Get 7 Headshot Kills using Shotguns (1,500 XP)
One Trick Pony: Get 250 Kills using a weapon with 1 attachment (12,000 XP)
Smoke Grenade: Kill 30 Enemies while near smoke (9,000 XP)
Cluster Strike: Call in the Cluster Strike killstreak 5 times (1,500 XP)
Streaker: Kill 30 enemies using Killstreaks (12,000 XP)
Cold-Blooded: Get 100 Kills while equipped with the Cold-Blooded Perk (6,000 XP)
ADS: Get 15 Kills while Aiming Down Sights (1,500 XP)
Gas Mask: In Warzone, survive in the gas for 25 seconds (12,000 XP)
Shrapnel: Get 7 Lethal Equipment Kills while using the Shrapnel perk (3,000 XP)
Gulag Controller: In Warzone, start Contracts in the Gulag area 3 times (1,500 XP)
Long Shot: Get 40 Long Shot Kills (12,000 XP)
Heads Up: Get 25 Headshot kills while using your Secondary Weapon (9,000 XP)
Pillager: In Warzone, Collect your loadout 3 times (1,500 XP)
LMG Kills: Get 275 Kills while using LMGs (12,000 XP)
Killstreaker: Call in 5 Killstreaks in a match 5 times (6,000 XP)
Champion: In Warzone, Finish in the top 30% 2 times (1,500 XP)
Crusher: Run over 30 Enemies with Vehicles (9,000 XP)
Warhead: Get 50 Kills using Rocket Launchers (6,000 XP)
Slider: Get 5 Kills while sliding (1,500 XP)
Helpful Hand: In Warzone, Revive a teammate 15 times from using the Kiosk (9,000 XP)
Quickscoper: Get 25 Quickscope kills (3,000 XP)
Assister: Get 20 Assists (1,500 XP)
Revenant: Get 20 Kills while injured (9,000 XP)
Dead Aim: Get 15 Headshot kills that are Longshot (6,000 XP)
Double Killer I: Get 3 Double Kills(2 rapid kills) (1,500 XP)
One Shot: Get 50 One-Shot kills (9,000 XP)
Support Box: Use the Stopping Power Field Upgrade 15 times (3,000 XP)
Weapon Collector: In Warzone, Pick up 10 weapons (1,500 XP)
Molotov Cocktail: Get 20 Molotov Kills (9,000 XP)
Dead Silence: Activate the Dead Silence Field Upgrade 20 times (6,000 XP)
Prison Fighter: In Warzone, win your Gulag match 2 times (1,500 XP)
Ammo Provider: In Warzone, Purchase a Munitions Box from the Kiosk 10 times (9,000 XP)
LMG Headshots: Get 20 Headshot kills using LMGs (3,000 XP)
Vehicle Driver: In Warzone, drive vehicles for 5 minutes (1,500 XP)
Ammo Drop: Use the Munitions Box Field Upgrade 40 times (9,000 XP)
Four Piece Dinner I: Get 3 Quad Feeds(4 uniterrupted kills in the kill feed) (6,000 XP)
Assault Rifle Headshots: Get 5 Headshot kills with Assault Rifles (1,500 XP)
Four Leaf Clover: Get 200 Kills using a weapon with 4 attachments (9,000 XP)
Trophy System: Deploy the Trophy System Field Upgrade 20 times (6,000 XP)
Launcher Kills: Get 3 Multi Kills using Rocket Launchers (1,500 XP)
Hardliner: Get 3 Kills without dying 20 times (6,000 XP)
Thermite: Get 7 Kills using Thermite (3,000 XP)
Deployable Cover: Use the Deployable Cover Field Upgrade 5 times (1,500 XP)
Three Cheers: Get 150 Kills using a weapon with 3 attachments (6,000 XP)
Stun Grenade: Stun 7 Enemies using the Concussion Grenade (3,000 XP)
Tune Up: Deploy your Field Upgrade 15 times (1,500 XP)
UAV: Call in the UAV Killstreak 30 times (9,000 XP)
Launcher Destroys: Destroy 15 Vehicles (3,000 XP)
Protector: In Warzone, Use 25 Armor Plates (1,500 XP)
Bloodthirsty Killer I: Get 5 Kills without dying 10 times (9,000 XP)
Hunter: Get 20 kills while crouching (3,000 XP)
Finisher: Execute 2 Finishing moves (1,500 XP)
Inbound: Call in 50 Killstreaks (9,000 XP)
Shotgun Kills: Get 150 Kills using Shotguns (6,000 XP)
Artillery: In Warzone, Purchase 3 Killstreaks (1,500 XP)
Throwing Knife: Get 15 Kills using the Throwing Knife (6,000 XP)
Distance Marksman: Get 2 Longshot kills within 60 seconds of each other 5 times (3,000 XP)
Zero Tolerance: Get 25 Kills while using a weapon with 0 attachments (1,500 XP)
All Clear: Destroy 30 pieces of enemy equipment (9,000 XP)
Ghost: Get 75 Kills while equipped with the Ghost perk (3,000 XP)
Close and Personal: Get 5 Melee Kills (1,500 XP)
Pistol Kills: Get 75 Kills using a Pistol (6,000 XP)
Headhunter: Get 20 Headshot kills (3,000 XP)
High Alert: Get 25 Kills while using High Alert (1,500 XP)
Frag: Get 15 Kills using the Frag Grenade (9,000 XP)
Hipster: Get 30 Hipfire Kills (6,000 XP)
Well Equipped: Get 7 Kills using Lethal Equipment (1,500 XP)
Flash Grenade: Blind 20 Enemies using a Flash Grenade (9,000 XP)
Killer: Kill 75 Enemies (3,000 XP)
Recon Drone: Mark 10 Enemies using the Recon Drone Field Upgrade (1,500 XP)
Stim: Recover 1500 Health by using the Stim Tactical (9,000 XP)
Sniper Headshots: Get 30 Headshots using Sniper or Marksman Rifles (6,000 XP)
Munitions: Get 5 Hipfire kills with your Secondary (1,500 XP)
Point Blank: Get 20 Point Blank Kills (6,000 XP)
Survivor: In Warzone, survive without being downed for 20 minutes (3,000 XP)
Sprayer: Get 2 Hipfire Kills within 60 seconds of each other 5 times (1,500 XP)

Verwijderd
Doe gewoon co-opchimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:40:
[...]
WAAROM???![]()
Warzone TDM die cargo truck pakken en dan lomp door beuken hahachimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:40:
[...]
WAAROM???![]()
Gister nieuwe season ook weer eens opgestart na heel season 3 overgeslagen te hebben. Speelde toch wel weer lekker weg. Ben bang dat ik toch weer meer ga spelen
Ook scrapyard weer eens gespeeld, goede herinneringen op die map, eerste only knife nuke gehaald ooit.
Vind die extra's in warzone ook wel grappig, zat gister in een solo BR en werd iedereen weer losgelaten, alleen bij solo's zijn er niet zoveel spectators dus kwamen er maar een stuk of 4 terug in de game.
Ook scrapyard weer eens gespeeld, goede herinneringen op die map, eerste only knife nuke gehaald ooit.
Vind die extra's in warzone ook wel grappig, zat gister in een solo BR en werd iedereen weer losgelaten, alleen bij solo's zijn er niet zoveel spectators dus kwamen er maar een stuk of 4 terug in de game.
Ik vind die jailbreak feature echt helemaal nietsBrubs schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 09:07:
.....

Ik speel ook vooral solo, en daar merk je inderdaad dat er slechts een handvol spelers terug komen omdat zij nog in spectate hangen. Ik vermoed dat dat mij Duos, Trios of Quads een stuk meer zal zijn omdat het daar aantrekkelijker is om te blijven kijken naar je overlevende teammates. Ik hoop dat ze deze feature snel uit het spel halen. Team Deathmatch en andere 'standaard' MP modes, Groundwar en Plunder zijn prima alternatieven voor spelers die willen respawnen.
Van mij hadden ze Warzone ook zo mogen laten hoe het wasCousinBoneless schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:03:
[...]
Ik vind die jailbreak feature echt helemaal niets![]()
; haalt echt de kern uit het Battle Royale spelprincipe. Het lone survivor principe, de straf op gekilled worden... Daar gaat het in mijn optiek om.
Ik speel ook vooral solo, en daar merk je inderdaad dat er slechts een handvol spelers terug komen omdat zij nog in spectate hangen. Ik vermoed dat dat mij Duos, Trios of Quads een stuk meer zal zijn omdat het daar aantrekkelijker is om te blijven kijken naar je overlevende teammates. Ik hoop dat ze deze feature snel uit het spel halen. Team Deathmatch en andere 'standaard' MP modes, Groundwar en Plunder zijn prima alternatieven voor spelers die willen respawnen.
Het is een wisselend iets toch, dus ene keer dit andere keer dat. Ik vind het wel iets hebben, brengt weer wat vernieuwing. Zo hou je het spel wel leuk. Ik vond daarentegen die gamemode dat je continu terug kon zonder Gulag enzo als je maar genoeg geld had weer totaal ruk. Dat haalde voor mij juist het plezier weg..
Zo heeft ieder zijn voorkeur toch
Ik vind het wel leuk in ieder geval
Zo heeft ieder zijn voorkeur toch
Ik heb gisteren voor het eerst een Battle Pass (S4) gekocht, vond ik het wel waard nu ik toch al (te) veel speel. Anyway, kan iemand mij vertellen hoe het precies werkt qua levels? Ik stapte mid/eind van season 3 in Warzone, en sta nu (net als iedereen) weer op level 55. Waar is die level 55 op gebaseerd? En één season heeft 100 levels (tiers), correct? En daarna weer terug bij af? Ben ietwat nieuw met dit BR principe, dus vandaar m'n vraag.
[ Voor 7% gewijzigd door rickertsnaak op 12-06-2020 10:24 ]
De levels (tiers) in de Battle Pass staan los van het level (rang) die weer naar 55 is gezet. Je wordt na een seizoen weer rang 55 als je daar boven bent geëindigd. Battle Pass start je ieder seizoen weer op 0 en kun je weer 100 tiers aan content unlocken.rickertsnaak schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:23:
Ik heb gisteren voor het eerst een Battle Pass (S4) gekocht, vond ik het wel waard nu ik toch al (te) veel speel. Anyway, kan iemand mij vertellen hoe het precies werkt qua levels? Ik stapte mid/eind van season 3 in Warzone, en sta nu (net als iedereen) weer op level 55. Waar is die level 55 op gebaseerd? En één season heeft 100 levels (tiers), correct? En daarna weer terug bij af? Ben ietwat nieuw met dit BR principe, dus vandaar m'n vraag.
Aah zo, staat dus los van de Battle Pass helder, thanks! Wat is precies de reden dat je weer teruggezet wordt naar rang 55? Bij BP tiers snap ik het wel, maar waar is die 55 op gebaseerd?SixFo schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:35:
[...]
De levels (tiers) in de Battle Pass staan los van het level (rang) die weer naar 55 is gezet. Je wordt na een seizoen weer rang 55 als je daar boven bent geëindigd. Battle Pass start je ieder seizoen weer op 0 en kun je weer 100 tiers aan content unlocken.
Volgens mij is dat gedaan zodat wanneer je "prestiged" je niet meer net als vroeger al je wapens kwijt bent.rickertsnaak schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:46:
[...]
Aah zo, staat dus los van de Battle Pass helder, thanks! Wat is precies de reden dat je weer teruggezet wordt naar rang 55? Bij BP tiers snap ik het wel, maar waar is die 55 op gebaseerd?
Is het nog aan te raden om de game aan te schaffen (PS4) nu die toch al bijna een jaar uit is.
De game is nu in de aanbieding (zowel de standard als de battle pass editie)
De game krijgt nog regelmatig updates (gisteren de laatste) met vernieuwingen, maps etc en wordt nog erg veel gespeeld. Jaarlijks komt er een nieuwe CoD uit rond Oktober/November, dus voorlopig kun je met deze game zeker nog even toe. En ook nadat er nieuwe CoD's uitkomen blijven (populaire) CoD's vaak nog veel gespeeld.SolidAW schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:57:
Is het nog aan te raden om de game aan te schaffen (PS4) nu die toch al bijna een jaar uit is.
Ik vind dit een van de betere CoD's van de afgelopen jaren, en zou deze zeker aanbevelen.
Dat was een aparte modus. Ik heb het nieuwe seizoen overigens nog niet gespeeld, dus ik heb de veranderingen nog niet ervaren.Brubs schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:17:
Het is een wisselend iets toch, dus ene keer dit andere keer dat. Ik vind het wel iets hebben, brengt weer wat vernieuwing. Zo hou je het spel wel leuk. Ik vond daarentegen die gamemode dat je continu terug kon zonder Gulag enzo als je maar genoeg geld had weer totaal ruk. Dat haalde voor mij juist het plezier weg..
Volgens mij volgen de ontwikkelaars meer het plan van Fortnite, waar om de haverklap wat verandert, dan die van meer competitieve games. Dat houdt een grote groep mensen geïnteresseerd. Voor een andere groep, zijn dit soort veranderingen (random events) juist vervelend. Deze groep houdt meer van statische spelregels. De variatie komt dan ook door hoe je speelt. Je ziet die statische regels dan ook vaker bij competitieve games (Rocket League, CS:GO).
Gelukkig geen iav kills meer.chimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:40:
[...]
WAAROM???![]()
Rest lijkt me redelijk te doen en ook uitdagend
Ja, zeker de moeite waard. Verwacht dat deze CoD ook na de release van de volgende, nog lang populair blijft.SolidAW schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 10:57:
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Je hebt weer wat te doen, wat dacht je van deze?chimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 07:40:
[...]
WAAROM???![]()
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
opzich toch goed te doen.Buizerd__NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:07:
[...]
Je hebt weer wat te doen, wat dacht je van deze?
starten en dan doodgaan. Staat niet dat je hem moet completen
Gelukkig stik het van de contracts in Downtown, dus je kunt daar elke keer nieuwe contracts pakken.chimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:09:
[...]
opzich toch goed te doen.
starten en dan doodgaan. Staat niet dat je hem moet completen
`Buizerd__NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:21:
[...]
Gelukkig stik het van de contracts in Downtown, dus je kunt daar elke keer nieuwe contracts pakken.
Op zich is dit prima te doen toch?
Moet dat gewoon binnen seizoen 4? Lijkt me één van de makkelijkste danBuizerd__NL schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 12:07:
[...]
Je hebt weer wat te doen, wat dacht je van deze?
Ik ga echt een hoop van die officer challenges niet halen, speel nooit Warzone
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik lees nooit wat er met de updates gaat komen, dus ik slaakte een klein gilletje toen mijn quickgame ineens Scrapyard bleek te zijn.
Scrapyard speelt echt lekker. Ook volgens mij geen exacte kopie van hey origineel?
Lekker veel longshots ook mogelijk ivm camo's😃
Het voelt in ieder geval erg aan als het origineel... waar zitten volgens jou de verschillen?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:16:
Scrapyard speelt echt lekker. Ook volgens mij geen exacte kopie van hey origineel?
No drama
Persoonlijk vind ik Scrapyard niet echt bij deze game passen. Hij is te open ofso, i.c.m. snelle ttk kun je van zooooveel kanten worden beschoten en (te) vaak geen tijd meer hebben om te reageren. Dit resulteert bij veel mensen in gecamp in de gebouwen. Hij speelde erg lekker op MW2, maar hier vind ik hem persoonlijk niet zo heel chill.
ik dacht dat die deuren altijd open waren bij de oude map. Bij deze nieuwe kunnen ze open.Wish schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:20:
[...]
Het voelt in ieder geval erg aan als het origineel... waar zitten volgens jou de verschillen?
Oeh scherp, dat klopt. In de oude versie hadden ze nog geen fancy animaties op dat vlakchimera2 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 13:31:
[...]
ik dacht dat die deuren altijd open waren bij de oude map. Bij deze nieuwe kunnen ze open.
No drama
Is toch niet leuk, kijk hoeveel cash je krijgt voor zo'n simpele contract.Terranova schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 17:33:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wuuuut? Heb ik nou intens geluk of droppen deze dingen vaker
Ja, gisteren in duos hadden we elk 35k+ en ook in quads liepen we meerdere keren met 25k+ per persoon... wat moet je ermee... Met die fire sales ook zijn de self revives gratis dus daar hoef je het al niet aan uit te geven.SlqmLqck schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 14:19:
[...]
Is toch niet leuk, kijk hoeveel cash je krijgt voor zo'n simpele contract.
Die Ground War Promenade map is wel erg rechtlijnig, weinig flank mogelijkheden.
Ik heb een beetje laf met een sniper vanaf m'n homebase gespeeld.
Ik heb een beetje laf met een sniper vanaf m'n homebase gespeeld.
XBL: theArthurrrr
1000 uavs kopen voor de xpPropane schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Ja, gisteren in duos hadden we elk 35k+ en ook in quads liepen we meerdere keren met 25k+ per persoon... wat moet je ermee... Met die fire sales ook zijn de self revives gratis dus daar hoef je het al niet aan uit te geven.
Opzich wel, als je genoeg warzone speelt.
Hebben ze Warzone Plunder verwijderd?!?
Zoja dan gaat de game van mijn SSD af, scheelt weer bijna 200GB..
Daar lijkt het wel op. Erg jammer weer ditInflatable schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:40:
Hebben ze Warzone Plunder verwijderd?!?
PSN: bollsie
Het was juist tof om te grinden voor het geld, zo moet je ook met je team beslissingen maken waar je geld aan uit gaat geven. Nu krijg je te veel opties om het spel te rulen, de toevoeging van de Jailbreak en de choppers met loot vind ik ook geen toevoeging en afleiden van juist het pure aspect van een FPS shooter. Ik hou zelf van de meer straight forward shooters, ik hoop dat deze lijn niet wordt doorgezet, of in ieder geval playlist mogelijkheden om dit te filteren.Propane schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Ja, gisteren in duos hadden we elk 35k+ en ook in quads liepen we meerdere keren met 25k+ per persoon... wat moet je ermee... Met die fire sales ook zijn de self revives gratis dus daar hoef je het al niet aan uit te geven.
Oh en een controller only optie
Net 1 potje gespeeld nu al klaar mee. wtf moeten al die helikopters en shit in t spel.
1 grote clusterfuck. Wat een troep

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Spannend hè, veranderingTgR_KILLER schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:37:
Net 1 potje gespeeld nu al klaar mee. wtf moeten al die helikopters en shit in t spel.
Verwijderd
Verkeerde topic?TgR_KILLER schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:37:
Plunder seizoen 4 was leuk....
psn: t-zakje
nope was dat maar zo
En als iets werkt moet je er niet met je klauwen aan zitten. Warzone was best leuk. Maar deze update heeft t aardig verkracht. Gelukkig heb ik t niet gekocht, had me aardig belazerd gevoelt.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nee hoor, is verstopt onder BR money, wel maximaal 3 ipv 4 spelers
Jeetje plunder er weer uit. Wat een rommeltje.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Plunder zit er nog in, onderste optie dan kan je solo's of plunder trios kiezen.Donstil schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:18:
Jeetje plunder er weer uit. Wat een rommeltje.
Echt? Kan dat helemaal niet vindenHomeland schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:20:
[...]
Plunder zit er nog in, onderste optie dan kan je solo's of plunder trios kiezen.
Zit gegroepeerd onder 'BR Solo's and Plunder' o.i.d.
Zie nu ook dat het eruit is, onder die optie zitten nu BR Quads en Solo, komt vast door de toegevoegde opties voor gratis multiplayer dit weekend. Tevens dubbel XP het hele weekend, wist ik ook niet eerder van.
Ja dat was vanmiddag hier ook nog. Nu niet meer helaas.CousinBoneless schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:22:
[...]
Zit gegroepeerd onder 'BR Solo's and Plunder' o.i.d.
https://www.infinityward....eekend---playlist-update-
Gaan nu wel weer wat the Division 2 spelen..
Ik mag hopen dat dat alleen dit weekend is en niet permanent.. Anders gaat deze game echt van mijn SSD af, de SP heb ik al 2x uitgespeeld, BR vind ik geen reet aan en de MP is ook niks.. Ik begrijp sowieso niet waarom ze zo blijven klooien met de Warzone gamemodes, steeds maar weer veranderen.. Laat mensen gewoon spelen wat ze willen spelen, solo, duo, trio of quads.. Hoe moeilijk kan het zijn?!? Zoals het nu gaat haken er steeds meer mensen af.. Ik en mijn vrienden speelden alleen Plunder en kunnen nu dus gewoon niet meer spelen..· Removing Blood Money and Plunder* (notes updated at 11AM PST to note that Plunder is also removed)

Gaan nu wel weer wat the Division 2 spelen..
Fetching online profile (xbox) verder kom ik nietHomeland schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:16:
Kom er op PC momenteel met geen mogelijkheid in, meer mensen die problemen hebben?

Zelfde probleem hier ook...Jaymz schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:04:
[...]
Fetching online profile (xbox) verder kom ik niet
Ik krijg ook op PS4 8192 error code...op Reddit zijn er nu ook een heleboel die beginnen te klagen...en ook omdat ze Plunder eruit hebben gehaald pffff
Plunder zit er gewoon nog in. Onderaan kan je voor meer speelmodi kiezen.
Wil ook ff spelen, maar inderdaad ‘fetching.. “ en dan een error
//edit, zag die notes hierboven niet. Dat zou jammer zijn! Maar lijkt alleen dit weekend.
//edit2 en de Server queue is er weer eens...
https://mobile.twitter.com/atviassist
Zit nu wel in Multiplayer gelukkig..
Wil ook ff spelen, maar inderdaad ‘fetching.. “ en dan een error
//edit, zag die notes hierboven niet. Dat zou jammer zijn! Maar lijkt alleen dit weekend.
//edit2 en de Server queue is er weer eens...
https://mobile.twitter.com/atviassist
Zit nu wel in Multiplayer gelukkig..
[ Voor 44% gewijzigd door Giant87 op 12-06-2020 22:28 ]
Net even wat multiplayer gedaan, beetje onzinnig, heel kleine map en dan maar continu naar zo'n capture point rushen en binnen 10 seconden dood gaan... Zit totaal geen tactiek of strategie achter.
Wel jammer dat plunder weg was, gaf by-far het meeste XP.
Wel jammer dat plunder weg was, gaf by-far het meeste XP.
Die zit daar ook niet meer...las iets terug in dit forum dat het vanmiddag er nog in zat en nu alleen maar br modus...Giant87 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:18:
Plunder zit er gewoon nog in. Onderaan kan je voor meer speelmodi kiezen.
..
https://support.activisio...uty%3A%20Modern%20Warfare
Online services liggen er weer eens uit. Net als ik wil gamen
Online services liggen er weer eens uit. Net als ik wil gamen
Bloedgeld weg.... Zucht, ze blijven ook maar aanklooien met dat menu. Wat mis ik de tijd van dedicated servers en meer eigen controle
Die tijd is helaas sinds CoD 4 al verleden tijd, daarvoor waren het nog echt pure PC games, nu vooral gericht op de consoles met matchmaking etc.. Iets simpels als zelf een map kiezen is er niet meer bij.. Een van de redenen waarom ik de MP niet meer speel, ik wil niet gedwongen worden bepaalde maps te moeten spelen die ik niet wil spelen.. Als ik b.v. 24/7 shipment wil spelen dan moet dat gewoon kunnen, maar Activision denkt daar kennelijk anders over..Marsjee schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:52:
Bloedgeld weg.... Zucht, ze blijven ook maar aanklooien met dat menu. Wat mis ik de tijd van dedicated servers en meer eigen controle
Wat betreft het verwijderen van Plunder, het is slechts een vermoeden, maar het zou mij niks verbazen als het te maken heeft met hun servercapaciteit die behoorlijk overbelast is.. Dat ze de Plunder servercapaciteit dit weekend dus even opgeofferd hebben om plaats te maken voor het gratis MP weekend.. We gaan het maandag wel zien of Plunder dan opeens weer terug is.. Zo niet dan heb ik niks meer te spelen in deze CoD en gaat het van mijn SSD af.. Ook totaal belachelijk dat zo'n game bijna 200GB inneemt en met patches werkt van dik 40GB (die ook nog eens amper normaal te downloaden zijn)..
[ Voor 9% gewijzigd door Inflatable op 12-06-2020 23:31 ]
Bij Plunder haal je per minuut meeste XP, met dubbel XP weekend gaat dat dus nog veel harder en blazen mensen door hun Battlepass heen en dat willen ze niet want veel mensen zullen de Battlepass uitspelen en daarna minder vaak de game opstarten tot het nieuwe seizoen begint.Inflatable schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:28:
[...]
Die tijd is helaas sinds CoD 4 al verleden tijd, daarvoor waren het nog echt pure PC games, nu vooral gericht op de consoles met matchmaking etc.. Iets simpels als zelf een map kiezen is er niet meer bij.. Een van de redenen waarom ik de MP niet meer speel, ik wil niet gedwongen worden bepaalde maps te moeten spelen die ik niet wil spelen.. Als ik b.v. 24/7 shipment wil spelen dan moet dat gewoon kunnen, maar Activision denkt daar kennelijk anders over..
Wat betreft het verwijderen van Plunder, het is slechts een vermoeden, maar het zou mij niks verbazen als het te maken heeft met hun servercapaciteit die behoorlijk overbelast is.. Dat ze de Plunder servercapaciteit dit weekend dus even opgeofferd hebben om plaats te maken voor het gratis MP weekend.. We gaan het maandag wel zien of Plunder dan opeens weer terug is.. Zo niet dan heb ik niks meer te spelen in deze CoD en gaat het van mijn SSD af.. Ook totaal belachelijk dat zo'n game bijna 200GB inneemt en met patches werkt van dik 40GB (die ook nog eens amper normaal te downloaden zijn)..
Ik heb Plunder nooit gespeeld voor de XP.. Ik kan veel meer XP per minuut scoren in de gewone multiplayer van de game.. Wat jij claimt zal alleen gelden voor mensen die Warzone gratis spelen.. En als het al de reden zou zijn dan hadden ze ook gewoon de XP in Plunder kunnen verlagen..Homeland schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:33:
[...]
Bij Plunder haal je per minuut meeste XP, met dubbel XP weekend gaat dat dus nog veel harder en blazen mensen door hun Battlepass heen en dat willen ze niet want veel mensen zullen de Battlepass uitspelen en daarna minder vaak de game opstarten tot het nieuwe seizoen begint.
Ja daarom dat ze nu dubbel xp aanzetten voor een heel weekend...?Homeland schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:33:
[...]
Bij Plunder haal je per minuut meeste XP, met dubbel XP weekend gaat dat dus nog veel harder en blazen mensen door hun Battlepass heen en dat willen ze niet want veel mensen zullen de Battlepass uitspelen en daarna minder vaak de game opstarten tot het nieuwe seizoen begint.
Never ever financial advice...
ik merk toch wel dat er een aantal grote fouten bijzitten in die nieuwe seizoen...
- iemand killen in de lobby kan niet
- af en toe kom ik in de gulag en is de gaswolk in de gulag. Met andere woorden. Je kan niet meer terugkomen.
- iemand killen in de lobby kan niet
- af en toe kom ik in de gulag en is de gaswolk in de gulag. Met andere woorden. Je kan niet meer terugkomen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
momenteel hebben we dubbel wapen en gewoon dubbel xp
kan je hierbij nog een token gebruiken voor dubbele exp?
Nee dat heeft geen zin.Aggressor schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:49:
Ik vind dubbel xp toch een beetje Overkill in het begin van een seizoen.
Ja, ik snap het nut ook niet echt. Voeg je nieuwe content en guns toe om min of meer voor te "grinden" de komende ~50 dagen, en dan maak je het gelijk extreem makkelijk om de nieuwe guns te unlocken en compleet te levelen binnen een paar uurtjes spelen.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 09:53:
Ik vind dubbel xp toch een beetje Overkill in het begin van een seizoen.
Echt he, ik zie nu al mensen van level 120, ben zelf ook al 80 na wat uurtjes gespeeld te hebben. Ergens wel jammer dat dit seizoen weinig toegevoegde waarde geeft, ook wat betreft content.
Enige wat dat doet is de tijdsduur verlengen, maar ja je hebt nu al het hele weekend dubbel xpAggressor schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:49:
time is infinite, but each week is ten hours short..
Dat kan je gebruiken, maar dat is vrij zinloosAggressor schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 08:49:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is dat wel zo, hoeveel geeft een gemiddeld potje Multiplayer?Inflatable schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:48:
[...]
Ik heb Plunder nooit gespeeld voor de XP.. Ik kan veel meer XP per minuut scoren in de gewone multiplayer van de game.. Wat jij claimt zal alleen gelden voor mensen die Warzone gratis spelen.. En als het al de reden zou zijn dan hadden ze ook gewoon de XP in Plunder kunnen verlagen..
Want als je missies doet in plunder en dan top 3 eindigt is 60k XP geen uitzondering. Dat heb ik met multiplayer nog niet gehaald.
Season 4 is gewoon een enorme teleurstelling.. Eerst 1,5 dag zitten klooien met een 40+GB download die maar niet opschoot, daarna er achter komen dat er helemaal niks is veranderd aan de Warzone map en ook nog eens mijn favoriete gamemode Plunder/BloodMoney verwijderd.. Enige positieve aan de hele patch is de Captain Price operator, meer niet..Alexknl schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:27:
Echt he, ik zie nu al mensen van level 120, ben zelf ook al 80 na wat uurtjes gespeeld te hebben. Ergens wel jammer dat dit seizoen weinig toegevoegde waarde geeft, ook wat betreft content.
Tweakers NL zakt weg in de weekly tournament, kom op jongens, nog even knallen 💪🏻
Fijn dat free weekend hierdoor is solos weggedrukt in het menu. Ben al minuten bezig een potje te vinden
Vooral om nieuwe spelers te binden denk ik. Zo werkt dat voor elk spel. Als je in de eerste fase veel beloond wordt ben je eerder geneigd te blijven spelen.Propane schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 10:40:
[...]
Ja, ik snap het nut ook niet echt. Voeg je nieuwe content en guns toe om min of meer voor te "grinden" de komende ~50 dagen, en dan maak je het gelijk extreem makkelijk om de nieuwe guns te unlocken en compleet te levelen binnen een paar uurtjes spelen.
Leuk, weer in de queue-lag. Slimme gasten daar bij Activision.
Lol, opeens connecting to online services, update requires restart en denk je; yes dat was snel. Nope, weer de queue in.
Lol, opeens connecting to online services, update requires restart en denk je; yes dat was snel. Nope, weer de queue in.
[ Voor 50% gewijzigd door Ari Gold op 13-06-2020 17:17 ]
Potentiele kopers boven speelbaarheid he. Zelfs normale multiplayer kom ik nu geen potje inAri Gold schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 17:12:
Leuk, weer in de queue-lag. Slimme gasten daar bij Activision.
Echter is dat zoveel makkelijker te doen ipv je hele spelersbasis het te makkelijk te maken.Giant87 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:48:
[...]
Vooral om nieuwe spelers te binden denk ik. Zo werkt dat voor elk spel. Als je in de eerste fase veel beloond wordt ben je eerder geneigd te blijven spelen.
Geef spelers < lvl 55 gewoon wat gratis leuke skins van seizoen 1, 2 & 3 als die beloningen in de beginfase en laat de spelers die al langer bezig zijn gewoon werken voor de beloningen. Nu is de lol er zo over een weekje of twee weer vanaf want dan is er niets meer vrij te spelen.
Warzone solo's is er niet beter op geworden.. die onnozele heli's, rare redeploy acties, cross-play nog niet uit kunnen zetten is wel de grootste ergernis. Enkel en alleen door console spelers welke niet hoeven te richten afgeschoten.. toppunt was een redeploy welke eenmaal gelocked met melee je kan blijven slaan zonder te hoeven mikken. Terug naar regulier mp...
Heb je wel eens met een ps4 warzone geprobeerd? Ik had nog nooit een shooter op een console gespeeld. Wou bij een vriend ook een potje spelen op zijn console. Het kan aan mij liggen maar ik vind het knap dat die console gasten überhaupt kills maken tegen pc spelersMontaner schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:59:
Warzone solo's is er niet beter op geworden.. die onnozele heli's, rare redeploy acties, cross-play nog niet uit kunnen zetten is wel de grootste ergernis. Enkel en alleen door console spelers welke niet hoeven te richten afgeschoten.. toppunt was een redeploy welke eenmaal gelocked met melee je kan blijven slaan zonder te hoeven mikken. Terug naar regulier mp...
Kwestie van gewenning, speel een paar dagen met controller en je went er ook zo aan. Ik ben ook absoluut geen fan van de aim assist die console spelers krijgen. Ja, er is het eeuwige debat van KBM/controller en ik wil er geen zeikpost van maken... Maar IMHO komt het er een beetje op neer dat je met keyboard en mouse een non-tool assisted speedrun maakt en met de controller heb je een tool-assistrcthans schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:00:
[...]
Heb je wel eens met een ps4 warzone geprobeerd? Ik had nog nooit een shooter op een console gespeeld. Wou bij een vriend ook een potje spelen op zijn console. Het kan aan mij liggen maar ik vind het knap dat die console gasten überhaupt kills maken tegen pc spelers
In de multiplayer kwam ik op een of andere manier steeds in teams waarbij ik de enige pc speler was. Ik stond dan vrijwel altijd onderaan de scoreboard. De aim assist en de "snap on" is vrij sterk. In multiplayer heb ik nu crossplay uit staan, helaas werkt dat niet voor Groundwar en Warzone.rcthans schreef op zondag 14 juni 2020 @ 00:00:
[...]
Heb je wel eens met een ps4 warzone geprobeerd? Ik had nog nooit een shooter op een console gespeeld. Wou bij een vriend ook een potje spelen op zijn console. Het kan aan mij liggen maar ik vind het knap dat die console gasten überhaupt kills maken tegen pc spelers
Anya Palace CTF is echt leuk als je tegenstander vlag B heeft en jij bij C vandaan moet komen. Dat gaat gewoon nauwelijks 
Ik ben wel een beetje klaar met die 3-lane maps. In zowat élke mp zit dat. Zijn de ontwerpers nou zo armoedig qua mapdesign? Of is het gewoon omdat het lekker herkenbaar voor het MOBA volk is?
Ik ben wel een beetje klaar met die 3-lane maps. In zowat élke mp zit dat. Zijn de ontwerpers nou zo armoedig qua mapdesign? Of is het gewoon omdat het lekker herkenbaar voor het MOBA volk is?
Ik ervaar dit totaal anders, als ervaren FPS console speler met een grote competitive achtergrond in Halo en Cod.Borentos schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:11:
[...]
In de multiplayer kwam ik op een of andere manier steeds in teams waarbij ik de enige pc speler was. Ik stond dan vrijwel altijd onderaan de scoreboard. De aim assist en de "snap on" is vrij sterk. In multiplayer heb ik nu crossplay uit staan, helaas werkt dat niet voor Groundwar en Warzone.
Aim assist is aanwezig, maar het is alles behalve een game changer. Het wordt overdreven door de meeste pc gamers imho. Elk systeem heeft zo zijn voordelen, muis en controller. Maar de snap on wordt hier soms neergezet alsof je met GTA een lock krijgt met je aim. Ik zie het echt als een extra reden om te klagen dat je een battle verliest, op de Tweakers Discord hebben sommigen er ook een handje van om de meeste deaths te linken aan een cheater of een console player.
Verwijderd
Beter kunnen = uploadenVrijdag schreef op zondag 14 juni 2020 @ 22:45:
Anya Palace CTF is echt leuk als je tegenstander vlag B heeft en jij bij C vandaan moet komen. Dat gaat gewoon nauwelijks
En echt jongens, kunnen we dat doodgeslagen paard dat aim-assist heet laten liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2020 07:11 ]
Was helaas te druk met levelen van Fennec en Max in de co-op...... mede door de dubbel XP weekend.biertje79 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:23:
Tweakers NL zakt weg in de weekly tournament, kom op jongens, nog even knallen 💪🏻
Nu plaats twee...... team nummer 1 gaat wel heel snel ophoog....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Nee
Ja, waar is dat "KB+M-masterrace" toch geblevenEn echt jongens, kunnen we dat doodgeslagen paard dat aim-assist heet laten liggen.
Vrijwel elke Call of Duty map is een rechthoek, bestaat uit 3 lanes en heeft daartussen wat gangetjes. Dat maakt het een Call of Duty map. Kijk maar eens naar de maps uit de vorige games:Vrijdag schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:04:
[...]
NeeMaar ik vind het mapdesign zo armoedig de laatste tijd. Alles is drie lane. waarvan er altijd één kant speciaal voor de snipers is. Misschien was het "vroegâh" ook niet veel beter (Facing Worlds was ook al 3 lane) maar het voelt wel alsof ze niets anders kunnen uitpoepen.
COD4 (2007):
https://callofduty.fandom..._Warfare_Multiplayer_Maps
MW2 (2009):
https://callofduty.fandom...arfare_2_Multiplayer_Maps
Een deel van de MW (2019) maps zijn dan ook kopiën uit de vorige games:
https://callofduty.fandom..._Warfare_Multiplayer_Maps
Tja, ze hadden geprobeerd maps met een ander design in de game te stoppen zoals Piccadilly, maar die is zo gehaat door de meeste spelers dat ze daarna weer naar 3 lane design zijn gegaan (maar dan wel de goedkope variant via gerecyclede maps uit eerdere COD's)Vrijdag schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:04:
NeeMaar ik vind het mapdesign zo armoedig de laatste tijd. Alles is drie lane. waarvan er altijd één kant speciaal voor de snipers is. Misschien was het "vroegâh" ook niet veel beter (Facing Worlds was ook al 3 lane) maar het voelt wel alsof ze niets anders kunnen uitpoepen.
Het is een vicieuze cirkel, geef de spelers 3 lane -> 3 lane zuigt geef ons iets anders, geef de spelers een nieuwe layout -> dit zuigt, ik wordt van alle kanten tegelijk gekilled geef mij 3 lane.

Het heeft meer met algemeen level design te maken denk ik, zie hoe ze shipment hebben weten te verpesten, de veilige spanzones tussen de containers en muur zijn weg, extra doorgangen etc. het resulteert in complete constante spawnkill chaos. Denk dat het level design team op het moment gewoon niet heel competent is.
Hmm er zaten best een hoop leuke mappen er is alleen een nadeel; ik mis ongeveer 25 spelers per team. Vroeger zaten er veel meer mensen in een map. Dat is toch wel een verschil in spelen. Toen was het een stuk minder fast pase.Paul-G schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:22:
[...]
Tja, ze hadden geprobeerd maps met een ander design in de game te stoppen zoals Piccadilly, maar die is zo gehaat door de meeste spelers dat ze daarna weer naar 3 lane design zijn gegaan (maar dan wel de goedkope variant via gerecyclede maps uit eerdere COD's)
Het is een vicieuze cirkel, geef de spelers 3 lane -> 3 lane zuigt geef ons iets anders, geef de spelers een nieuwe layout -> dit zuigt, ik wordt van alle kanten tegelijk gekilled geef mij 3 lane.![]()
Het heeft meer met algemeen level design te maken denk ik, zie hoe ze shipment hebben weten te verpesten, de veilige spanzones tussen de containers en muur zijn weg, extra doorgangen etc. het resulteert in complete constante spawnkill chaos. Denk dat het level design team op het moment gewoon niet heel competent is.
Er hangt ook veel van een team af. Als ik met een deel vrienden speel en je weet allemaal een beetje de 3 lanes in de gaten te houden dan heb je wel redelijk een idee waar de vijand zit maar sommige teams zijn echt een chaos en doen maar wat en ja dan loopt dus iedereen door elkaar en dat is niet zo tof.
Die fennec is wel weer lekker OP. Ik krijg verlies soms gewoon gunfights of afstand van die dingen en ik loop met een LMG (iets met damascus) op korte afstand kan ik het sowieso opgeven. Gelukkig hoef ik er nog maar 3 te doen en dan kan ik door met Markman rifles
Nickname KasPlantje.
@Tk55 De eerdere CoD's (dus echt deel 1, 2, United Offensive en WaW hadden vaak (niet allemaal) een wat organischer gevoel in de maps. Nu kan je deze ook niet allemaal tegenwoordig inzetten maar Dawnville, Brecourt, Airfield, Outskirts en Nightfire vond ik wel gave maps.
@Paul-G Picadilly is op zich wel een leuke map, maar als je aan de kant van A spawned en je hebt tegenstanders die weten wat ze moeten doen, kom je daar nooit meer weg. Als ze daar bij de bussen nou nog een extra mogelijkheid hadden gemaakt, zeg maar door het hotel, was dat iets beter.
Daarbij zijn de spawns ook vaak op dezelfde plek. In Scrapyard kan je vanaf die schuur veel te makkelijk tegenstanders bij de satellietschotel spawnkillen.
Ohja, nog een ergernis van mij:
Dat HELE HARDE geluid als je wordt neergeschoten. Kan het moeilijk omschrijven maar het klinkt erg hard en hol. Harder dan de normale ambient geluiden. Misschien komt het omdat ik boost high heb ingeschakeld om voetstappen beter te horen?
En die halve draai die je (meestal) maakt na het spawnen. Dat vind ik gewoon gruwelijk irritant
@Paul-G Picadilly is op zich wel een leuke map, maar als je aan de kant van A spawned en je hebt tegenstanders die weten wat ze moeten doen, kom je daar nooit meer weg. Als ze daar bij de bussen nou nog een extra mogelijkheid hadden gemaakt, zeg maar door het hotel, was dat iets beter.
Daarbij zijn de spawns ook vaak op dezelfde plek. In Scrapyard kan je vanaf die schuur veel te makkelijk tegenstanders bij de satellietschotel spawnkillen.
Ohja, nog een ergernis van mij:
Dat HELE HARDE geluid als je wordt neergeschoten. Kan het moeilijk omschrijven maar het klinkt erg hard en hol. Harder dan de normale ambient geluiden. Misschien komt het omdat ik boost high heb ingeschakeld om voetstappen beter te horen?
En die halve draai die je (meestal) maakt na het spawnen. Dat vind ik gewoon gruwelijk irritant
Zitten hier natuurlijk ook wel voordelen aan. Speel zelf op een PS4 en je hebt altijd direct ergens actie. Laatste CODs die ik hiervoor speelde waren 1/2 en daar had je maar een aantal goed draaiende public servers. Je moest ook altijd het liefst een NL server hebben ivm ping.Inflatable schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 23:28:
[...]
Die tijd is helaas sinds CoD 4 al verleden tijd, daarvoor waren het nog echt pure PC games, nu vooral gericht op de consoles met matchmaking etc.. Iets simpels als zelf een map kiezen is er niet meer bij.. Een van de redenen waarom ik de MP niet meer speel, ik wil niet gedwongen worden bepaalde maps te moeten spelen die ik niet wil spelen.. Als ik b.v. 24/7 shipment wil spelen dan moet dat gewoon kunnen, maar Activision denkt daar kennelijk anders over..
Tevens: in die oudere games had je al dat XP/Battlepass/Wapens levelen gedoe niet echt. Snap vanuit dat oogpunt wel dat ze niet constant 24/7 Shipment aanbieden. Je kunt dan in een hele week alles bij elkaar grinden.
Zelf grootste fan van de HC modes vanwege de snelheid en lage TTK. Het gaat meer om aimen, reflexen en je kunt met denkwerk daadwerkelijk een overhand krijgen op je opponent. Normale game modes zijn mij over het algemeen teveel sprayfests.
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.