Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

SomerenV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:22:
Damnit, ik had gehoopt dat de PC open beta vandaag al zou beginnen aangezien ik heel het weekend weg ben. Overigens enorm debiel dat mensen die de game al gekocht hebben (veel) eerder toegang krijgen terwijl je volgens mij juist de mensen over wilt halen die de game nog niet gekocht hebben. Dit is de eerste CoD sinds héél lange tijd waar ik best enthousiast over ben, maar omdat ik nog twijfel moet ik wachten met de game uittesten.

Good job Activision!
Voor jou logisch. Maar denkende aan het geld moet je de mensen overhalen het spel te kopen en ze iets geven wat mensen die het niet kopen niet hebben. 8)

Komt dat zien! komt dat zien! maar wel eerst volledige prijs betalen :P

[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 20-09-2019 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Kun je je voor nu al ergens inkopen voor de beta? Naast een pre-order? Las ergens voor 1.60?

Zal vast niet via “legale” wegen zijn, maar vond alleen keys voor 8 euro ofzo.

[ Voor 40% gewijzigd door swoutr op 20-09-2019 19:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 00:38
SomerenV schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:22:
Damnit, ik had gehoopt dat de PC open beta vandaag al zou beginnen aangezien ik heel het weekend weg ben. Overigens enorm debiel dat mensen die de game al gekocht hebben (veel) eerder toegang krijgen terwijl je volgens mij juist de mensen over wilt halen die de game nog niet gekocht hebben. Dit is de eerste CoD sinds héél lange tijd waar ik best enthousiast over ben, maar omdat ik nog twijfel moet ik wachten met de game uittesten.

Good job Activision!
Het hele weekend is open beta. En 2 dagen daarvoor kunnen de mensen die al geld overgemaakt hebben als extra al spelen als een soort cadeautje of noem het bonus of exclusive. Ik zie daar weinig debiels in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:37
swoutr schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:06:
Kun je je voor nu al ergens inkopen voor de beta? Naast een pre-order? Las ergens voor 1.60?

Zal vast niet via “legale” wegen zijn, maar vond alleen keys voor 8 euro ofzo.
Morgen begint de open-beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Zo ver ik weet morgen avond om 19 uur ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Randleman
beany schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:31:
[...]

Zo ver ik weet morgen avond om 19 uur ?
6PM PST Friday, September 20th

Vannacht om 3 uur dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@SomerenV Op Kinguin en vergelijkende websites kan je de beta halen voor 1.30 - 1.80. Tenminste als je vandaag al wil spelen. Morgen kan iedereen der op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Zijn er nog mensen met een beta code over voor de xbox one? Heb twee maten die me net vragen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
Zaterdag is ook de dag met de meeste content, hetgene wat je nu kan spelen is gewoon een zoethoudertje. En de meesten nemen al hun conclusie na één potje gespeeld te hebben, die indruk heb 'k toch met mensen die er negatief over zijn.

En check ook instant gaming voor beta key's zowel ps4, xbox, pc . Zo'n 2,99 euro voor een key

Mocht het niet werken binnen 15 minuten je geld terug. Gewoon contact opnemen met hun support zijn echt vlug in hun service

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
Game net toch maar ge-preordered omdat ik toch vrij hyped was voor de boots on the ground approach. Maar begin denk ik te oud te worden voor COD.

Had een wat tactischere game verwacht. Denk dat ik er meer plezier uit haal op console dan op pc.
Mensen die springend de hoek omkomen en mid air een HS geven. Niet perse iets waar ik vrolijk van word. Daarnaast vind ik de flashbangs enorm OP. je kunt 7/8? seconden helemaal niks.
Op de bank haal ik hier nog wel plezier uit denk ik, maar ben denk ik iets teveel CSGO gewend om hier nog echt van te kunnen genieten op pc.

Uiteraard ga ik de game nog wat kansen geven. Game is zeker niet slecht, maar niet echt meer mijn cup of tea. Het feit dat ik de ene ronde 25 om 10 ga en de ronde erop 5 om 20 zegt misschien wel genoeg over hoe random het af en toe aan voelt.

Daarnaast, het backrapen, het campen & enemies die naar de grond duiken zodra je ze tegen komt. Het irriteert me allemaal nogal. Had ook wat meer verwacht van de audio, en dan met name het horen van je tegenstanders. Waar ik in CSGO op de centimeter nauwkeurig kan horen waar mijn tegenstander loopt moet ik hier verdomd goed luisteren om uberhaupt voetstappen te horen.

Zoals ik al aangaf, denk dat ik hier op console best wat leuke avondjes mee vooruit kan (lekker casual) Maar voor pc is het niet echt mijn ding.

[ Voor 24% gewijzigd door swoutr op 20-09-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Damn ! De patch gedownload en daarna de NVG map grijs gespeeld... wat knalt dat super lekker weg zeg ! je hebt dus de afweging, nvg zicht aan alleen dan kan je niet ADS, alleen met een laser schieten. of je doet je nvg zicht uit en kan wel al je scopes en red dots gebruiken. Ik word met het potje gelukkiger met mijn pre-order _/-\o_ O+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zRK0Jm7/mw5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Toch maar een refund aangevraagd, de netcode issues zijn echt te irritant en killstreaks vs scorestreaks zorgen ervoor dat een ptfo speler altijd verliest van een camper.
Ik heb er geen vertrouwen in dat ze dit allemaal even in een maandje fixen.
De base game is best leuk, maar het zijn allemaal kleine ergernissen die het voor mij verzuren.

https://www.reddit.com/r/...game_needs_a_lot_of_work/
https://www.reddit.com/r/...ve_for_objective_play_in/

[ Voor 54% gewijzigd door unfor op 20-09-2019 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Meh. Er werd gemeld dat er minder scorestreaks waren en dus ook minder radar. Maar de afgelopen potjes heb ik bijna constant weer UAV's in de lucht gehad. Niks anders dan andere CODs dus. Ook weer kleine lineaire maps (ja ik weet van die ene grote maar die vond ik eigenlijk ook wel slecht en objectief gezien is daar ook te weinig routes met teveel campspots op de objectives). Jammer, ook met de 20+ modi gaat het hem niet worden dus.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 20-09-2019 22:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• southrduin
  • Laatst online: 11-09 16:22
Ik heb een vriend geblockd in de game. Maar krijg hem niet meer gedeblokkeerd. Iemand een oplossing ?? Is op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Weet niet of ik het me verkeerd herinner, maar was het bij MW2 en/of MW3 zo dat je de naam van de custom layout kan wijzigen? Kan nu iig niet.
En iemand had eerder hier al aangegeven bij mouse/keyboard players in lobby werd ingedeeld. Vandaag ook 2x gehad als Xbox controller speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
unfor schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:52:
Toch maar een refund aangevraagd, de netcode issues zijn echt te irritant en killstreaks vs scorestreaks zorgen ervoor dat een ptfo speler altijd verliest van een camper.
Ik heb er geen vertrouwen in dat ze dit allemaal even in een maandje fixen.
De base game is best leuk, maar het zijn allemaal kleine ergernissen die het voor mij verzuren.

https://www.reddit.com/r/...game_needs_a_lot_of_work/
https://www.reddit.com/r/...ve_for_objective_play_in/
Iemand die vlaggen verdedigt heeft toch echt wel meer nut, dan iemand die de map rond rent gelijk een kip zonder kop :9

Sommige spelers zie 'k nooit pre aimen, ze rennen recht naar de vijand toe en zijn dan verbaast dat ze 3-20 eindigen. Maar wat ze wel veel doen, is uitspraken maken van maar wij spelen wel voor de objective

Nu je hebt wel spelers tussen die gewoon totaal de objective negeren, maar die wel heel de map rond crossen. Dat is me ook al opgevallen, 8)7

Met andere woorden met passief te spelen kan je zeker ook voor de objective spelen, wordt zelfs aangeraden. Mocht het echt run en gun zijn, dan zouden ze die hip fire niet zo belachelijk slecht maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Het klopt deels wel. Scorestreaks was een positieve verandering, en helpt mee om campen te ontmoedigen. Ik snap inderdaad niet waarom dat weer killstreaks moet zijn, enkel voor de nostalgie van Modern Warfare?

Verder veel kleine dingen die nog gepatched kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
Hooked 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Ik heb gewoon CONTINU niet de mogelijkheid om via mijn AMD RX580 GPU het spel op te starten. Heb de laatste drivers (19.9.2) oude gedeïnstalleerd met DDU en na een reboot 19.9.2 geïnstalleerd. Blijf de foutmelding houden dat:

"Your GPU driver version does not meet the minimum requirements for running Call of Duty Modern Warfare.

This will prevent the game from running properly"

What to do ... :(

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Het ziet er allemaal afschuwelijk uit...
Hier is iemand bezig geweest met wat nvidia sharpening: https://www.reddit.com/r/..._sharpening_filters_as_a/
Zal ook vast zo werken op AMD kaarten, nu heb ik net een Vega die het niet ondersteunt...

• Ivysaur
  • Niet online
@unfor Dan moet ik Geforce Experience installeren en laat ik dat maar niet doen. Dat programma is the root of all evil

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Randleman schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:35:
[...]

6PM PST Friday, September 20th

Vannacht om 3 uur dus ;)
Hoe kan je de open beta preloaden? Of kan dat niet? Zag dat het tegenwoordig via blizzard gaat. Bij steam kon je de beta daarvoor al preloaden en downloaden toch?
Ga het spel weer eens proberen voor de PC. Speelde de afgelopen jaren op de xbox maar vorig jaar m'n elite controller verkocht en heb die extra paddles toch wel nodig op een controller om een beetje lekker te spelen. Van de week BO3 nog ff gestart op de pc maar vind het omschakelen van controller naar muis/keyboard wel weer lastig

[ Voor 32% gewijzigd door mike30 op 21-09-2019 00:34 ]

• mike30
Ivysaur schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:24:
@SomerenV Op Kinguin en vergelijkende websites kan je de beta halen voor 1.30 - 1.80. Tenminste als je vandaag al wil spelen. Morgen kan iedereen der op.
Net ff gekeken maar is 2,88 nu. Ik ben er sowieso nog niet uit hoe ik die beta moet gaan downloaden. Via de call of duty site zie ik alleen maar pre order en via m'n blizzard account ook. Misschien veranderd dat om 3 uur maar als iedereen dan gaat downloaden wordt het weer een clusterfuck zoals het de voorgaande jaren ook via steam was ben ik bang.

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 15:04
Na de vreugde van WWII en de teleurstelling (in mijn ogen) van BO4 was ik vrij sceptisch.
Echter geniet ik toch als "vanouds" met de beta!
Speelt lekker weg op de PS4.

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Irritant dat je bij voice chat niet kan selecteren dat het party only is... Of mis ik iets?

• mike30
Zo even 37,5 gig downloaden voor de xbox demo. De pc demo is nog niet live of ik zie iig niet de optie om hem te downloaden. Gelukkig schiet het nog wel een beetje op met 200mbps

* nou heb ff een uurtje gespeeld. Ondanks dat ik op de xbox de knoppen niet kan wijzigen (nog) en ik een normale controller gebruik ipv scuf of elite valt het me niet tegen. Wat me nog steeds tegenstaat is de matchmaking. Ben regelmatig Italianen tegengekomen en Polen en dan is het net of je een dia show zit te bekijken. Je schiet wel maar die vent is daar dan allang niet meer. En hij draait zich om, zet een bakkie koffie en komt terug en schiet je in je paasei.

[ Voor 56% gewijzigd door mike30 op 21-09-2019 06:08 ]

• Ivysaur
  • Niet online
Voor de grap maar weer eens COD: WII aangeslingerd. Lekker kutten met mijn shotty. Gaat meteen ook lekker. Wel alle ranks enzo kwijt :(

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Voor iedereen die wil preloaden op pc: Ik heb gister rond 18.00 uur de Blizzard Battlenet client geïnstalleerd en kreeg ook geen download optie. App afgesloten en opnieuw opgestart en toen werd de downloadbutton actief en kon ik de game preloaden. Was zo binnen. Nu wachten tot de game speelbaar wordt (ik heb dus geen preorder code). Ben benieuwd. Ik speel sinds kort alle oude mw's weer op pc. Zo is mw3 gratis te downloaden en spelen via Teknogods.

Edit 9.25 uur:
Hij lijkt het te doen. Kom nu in het menu van de game.

[ Voor 9% gewijzigd door kesj op 21-09-2019 09:25 ]

• Randleman
mike30 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 00:28:
[...]

Hoe kan je de open beta preloaden? Of kan dat niet? Zag dat het tegenwoordig via blizzard gaat. Bij steam kon je de beta daarvoor al preloaden en downloaden toch?
Ga het spel weer eens proberen voor de PC. Speelde de afgelopen jaren op de xbox maar vorig jaar m'n elite controller verkocht en heb die extra paddles toch wel nodig op een controller om een beetje lekker te spelen. Van de week BO3 nog ff gestart op de pc maar vind het omschakelen van controller naar muis/keyboard wel weer lastig
Je moet de battle.net client van blizzard downloaden. Daar kun je de game ook pre-loaden.

https://www.blizzard.com/...&version=LIVE&id=bnetdesk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
Zo tevreden als ik de afgelopen twee dagen was, zo teleurgesteld ben ik nu. Wie in zijn simpele hoofd bij het ontwikkelteam heeft ooit gedacht dat het een goede call zou zijn om in een 64 speler map killstreaks/scorestreaks aan te hebben staan. De stem "enemy cruise missele launched/uav in the air" liep letterlijk een paar keer vast omdat die zo vaak achter elkaar gezegd moest worden.

En een anti voertuig launcher unlock je pas bij level 17, dus amper iets te beginnen tegen de vele tanks die rondrijden. snipers zijn 1 hit kill wonders ( wat battlefield al lang heeft bewezen dat dat niet werkt op grote spelermaps ), en dan dus de killstreaks die het winnende team nog veel meer vooruit pushen dan je in kleine maps merkt.

En je merkt heel goed dat de gemiddelde cod speler geen idee heeft hoe je op zo grote map speelt. objectives bestaan niet voor velen is het belangrijker om in dat grote clusterfuck centrale gedeelte te komen om je killstreak te halen. Letterlijk de buitenste twee objectives waren neutraal omdat niemand er heen was gelopen nog halverwege de game...

En dan nog dat alles in combinatie met een spawnsysteem wat totaal niet werkt, want je spawnt gewoon voor of achter een vijand op 10 meter afstand is een minder prettige ervaring. Ik ga denk ik maar weer even terug naar 20 speler domination :+

[ Voor 10% gewijzigd door Skybullet op 21-09-2019 10:23 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 07:27
Inderdaad ground war niks aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt opzich lekker weg, maar ik erger me dood aan de graphics (ps4). Het lijkt af en toe net een arcade game als je het mij vraagt. Als je dit vergelijkt met een Battlefield is het toch echt wel een wereld van verschil, helaas.

Ground War is, zoals al door anderen vermeld, tot nu toe ook een grote ravage..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2019 11:04 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Skybullet schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 10:19:
Zo tevreden als ik de afgelopen twee dagen was, zo teleurgesteld ben ik nu. Wie in zijn simpele hoofd bij het ontwikkelteam heeft ooit gedacht dat het een goede call zou zijn om in een 64 speler map killstreaks/scorestreaks aan te hebben staan. De stem "enemy cruise missele launched/uav in the air" liep letterlijk een paar keer vast omdat die zo vaak achter elkaar gezegd moest worden.

En een anti voertuig launcher unlock je pas bij level 17, dus amper iets te beginnen tegen de vele tanks die rondrijden. snipers zijn 1 hit kill wonders ( wat battlefield al lang heeft bewezen dat dat niet werkt op grote spelermaps ), en dan dus de killstreaks die het winnende team nog veel meer vooruit pushen dan je in kleine maps merkt.

En je merkt heel goed dat de gemiddelde cod speler geen idee heeft hoe je op zo grote map speelt. objectives bestaan niet voor velen is het belangrijker om in dat grote clusterfuck centrale gedeelte te komen om je killstreak te halen. Letterlijk de buitenste twee objectives waren neutraal omdat niemand er heen was gelopen nog halverwege de game...

En dan nog dat alles in combinatie met een spawnsysteem wat totaal niet werkt, want je spawnt gewoon voor of achter een vijand op 10 meter afstand is een minder prettige ervaring. Ik ga denk ik maar weer even terug naar 20 speler domination :+
Het is een fucking beta!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• unfor
Oh ja, dat excuus weer.
Ik neem aan dat jij je er van bewust van bent dat deze game over 1 maand released?
Het is een beta in naam, net zoals alle game "beta's" die we de laatste 10 jaar hebben gezien. Het zijn demo's.
Het is niet mogelijk een game compleet op de schop te gooien op het moment dat de game al zo goed als gold moet zijn voor het printen van de discs.
Discs liggen waarschijnlijk al klaar om verscheept te worden over de wereld.

Anyway: Over groundwar, ik had gehoopt dat dat de game voor mij zou redden: Helaas een clusterfuck, een en al teleurstelling.

[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 21-09-2019 11:38 ]

• Ivysaur
  • Niet online
@baronruud Het is eigenlijk geen beta, maar meer een marketingtruc om zo veel mensen te laten voor te bestellen. Het spel is voor de rest zo goed als af.

Maar heb mijn vragen bij sommige dingen zoals die vaseline over de graphics.

Aangeizen mijn voet nog steeds pijn doet ga ik dit weekend potjes WW2 en Diablo II: LOD doen. Dat wel leuk. Shotty is echt mijn ding. Verstand op 0, close combat opzoeken en knallen maar., Ik kan ineens een aantal meer gebieden spelen dan 2 jaar terug. _/-\o_ Alsof ik een gratis seasonpass heb, hehe.

[ Voor 40% gewijzigd door Ivysaur op 21-09-2019 11:37 ]

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Grond War echt een volledige mislukking inderdaad. Totale chaos 8)7

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xSmooth-
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 15:04
Ivysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:35:
@baronruud

Aangeizen mijn voet nog steeds pijn doet ga ik dit weekend potjes WW2 en Diablo II: LOD doen. Dat wel leuk. Shotty is echt mijn ding. Verstand op 0, close combat opzoeken en knallen maar., Ik kan ineens een aantal meer gebieden spelen dan 2 jaar terug. _/-\o_ Alsof ik een gratis seasonpass heb, hehe.
Domination op Shipment 1944 kan ik je aanraden. O-)

• DeBaroN
Gedeeltelijk eens. Maar 100% goed gaat het toch nooit worden. Gamemodes zat om te kiezen. Zelf ga ik hem halen, laatste cod wat mij beviel was blops2. Dit is weer bijna ouderwets cod. Battlefield is helaas de laatste tijd er ook niet beter op geworden.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Ivysaur schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 00:07:
@unfor Dan moet ik Geforce Experience installeren en laat ik dat maar niet doen. Dat programma is the root of all evil
Ja, dat is helaas wel een nadeel, ik heb me zelf maar aan toegegeven.
Want sharpening werkt echt wel bij het spel gelukkig.

Maar ze moeten gewoon out of the box die ervaring geven.

En wat vinden jullie van Ground War zover?
Ik vermaak me er wel mee eigenlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door An1mA op 21-09-2019 11:57 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
Alles goed verder ? Dingen die dwars zitten waarover je wil praten ? Je mag me altijd een berichtje sturen als je wil ventileren.

Het is een beta ja, maar we zijn heel dicht bij release wat wil zeggen dat er al heel veel final is en weinig tijd voor veranderingen, hoogstens wat bug fixes.

Als je dit topic had gevolgd had je kunnen zien dat ik al 2 dagen super lovend ben over dit spel. Ik ben helemaal verliefd op hoe het schieten en bewegen voelt. Grafisch vind ik het ook super en ik heb geen last van die waas waar veel het over hebben. Netcode weinig problemen hier tot nu toe met zeer stabiele servers en lage ping. Het tactische spel en lage ttk spreekt me erg aan.

Ik geef alleen vandaag mijn ongezouten mening over ground war. Waar ik vooral naar uit kijk als voornamelijk battlefield speler. Ik heb hem al gekocht/ pre orderd. Maar in ground war zit nog heel, heel veel ruimte voor verbetering

En bij " een fucking beta " hoort juist net kritiek en feedback. Dat is het hele idee...

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:24

Gundogan

Rip and tear, until it is done

unfor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:34:
[...]

Oh ja, dat excuus weer.
Ik neem aan dat jij je er van bewust van bent dat deze game over 1 maand released?
Het is een beta in naam, net zoals alle game "beta's" die we de laatste 10 jaar hebben gezien. Het zijn demo's.
Het is niet mogelijk een game compleet op de schop te gooien op het moment dat de game al zo goed als gold moet zijn voor het printen van de discs.
Discs liggen waarschijnlijk al klaar om verscheept te worden over de wereld.

Anyway: Over groundwar, ik had gehoopt dat dat de game voor mij zou redden: Helaas een clusterfuck, een en al teleurstelling.
Enige wat ze nog gaan veranderen vlak na launch is de spawn logica. Dit is zo met elke CoD, elk jaar weer.

Daarna wat balance en bug fixes en op naar de volgende.

Voor de rest is het weer Good Old Modern CampfareTM.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Verwijderd

Bij gebrek aan search en destroy in de beta ben ik cyber attack gaan checken. Dat is best wel leuk en vergelijkbaar met search en destroy. Ik heb de game gepreordered voor mijn PS4 Pro. crossplay is hier ook welkom, meer zieltjes meer vreugde/ellende. Ik ben ook benieuwd naar de vernieuwde prestige mode, weet iemand daar al meer over?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik krijg met geen enkele mogelijkheid de AA een beetje fatsoenlijk. Het blijft een kartel brei in de verte waardoor je gewoon details mist en daardoor andere spelers maar slecht ziet. Iemand een idee hoe dit op PC een beetje beter/ te forceren? (Gtx 1060) verder loopt de game prima.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
HaterFrame schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:23:
Ik krijg met geen enkele mogelijkheid de AA een beetje fatsoenlijk. Het blijft een kartel brei in de verte waardoor je gewoon details mist en daardoor andere spelers maar slecht ziet. Iemand een idee hoe dit op PC een beetje beter/ te forceren? (Gtx 1060) verder loopt de game prima.
AA uit, render resolutie verhogen.
Dat is de enige manier om het redelijk scherp te houden. AA 1x is ook redelijk okay.

verder, depth of field uit zetten is ook key voor deze game:
https://www.reddit.com/r/...f_depth_of_field_and_its/

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 21-09-2019 12:28 ]

• swoutr
Naast de pc ook maar even geprobeerd op de xbox one X. Conclusie, niet mijn game. Daarnaast is de framerate ook echt om te huilen (One X) Maargoed het blijft een beta, dus dat neem ik ze niet zo kwalijk.

[ Voor 19% gewijzigd door swoutr op 21-09-2019 12:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

unfor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:26:
[...]

AA uit, render resolutie verhogen.
Dat is de enige manier om het redelijk scherp te houden. AA 1x is ook redelijk okay.

verder, depth of field uit zetten is ook key voor deze game:
Render res zou ik idd wel eens kunnen proberen.
Dat werkt, stuk scherper al.

Aangezien ik al jaren geen shooters heb gespeeld word het mn reactie snelheid ff weer op pijl krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door HaterFrame op 21-09-2019 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
NVM

[ Voor 92% gewijzigd door Maurice079 op 21-09-2019 12:48 ]

PSN: xMaurice93

• shoombak
  • Niet online
Ik kan de beta niet vinden in de Xbox store?

• Unknown-ro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 10:07
Na de vorige beta al niet gespeeld kunnen hebben vanwege een error 0, nu niet kunnen spelen door een account login error. Kan op de Activision site gewoon inloggen en profiel is ook netjes gelinkt aan psn profiel, maar inloggen ho maar.. wachtwoord al veranderd maar dat helpt ook niet, iemand hier hetzelfde meegemaakt en die een oplossing heeft? Nieuw account aanmaken lukt ook niet helaas krijg dan dezelfde error

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Ground War is nog aardig laggy.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als ik die night map op groundwars pak gaat het verbinden prima, maar als ik gewoon verbind dan heb ik constant dat de verbinding verbroken word.
Edit: bij quickplay dus maar dat lijkt nou verholpen te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door HaterFrame op 21-09-2019 17:18 ]

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:54
Ja dat groundwar is nog niet echt wat zo.. zitten 8 man vd enemy in een huis, kill je er 3, spawnen ze binnen 3 seconden weer daar.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• G_Dragon
Of het ligt aan mij maar ik vind nu amper potjes in team deathmatch en headquaters, dit was gister echt maar een paar seconden en ik zat in een nieuwe :). Zijn er problemen? Want er spelen nu meer mensen met de open beta

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Korkss
G_Dragon schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:57:
Of het ligt aan mij maar ik vind nu amper potjes in team deathmatch en headquaters, dit was gister echt maar een paar seconden en ik zat in een nieuwe :). Zijn er problemen? Want er spelen nu meer mensen met de open beta
Echt nergens last van, merk wel als ik crossplay doe het iets langer duurt dan alleen pc only.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Overigens vind ik de oneshot kill met sniper wel erg overpowered... Komt zo een druif de hoek om gesprongen, in zijn sprong terwijl ie zoomt scgiet ie mij kapot terwijl ik er al minstens 4 kogels in gejaagd heb :/

• G_Dragon
Korkss schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:00:
[...]

Echt nergens last van, merk wel als ik crossplay doe het iets langer duurt dan alleen pc only.
Ik heb crosplay uitstaan, was gewoon niet te doen.
De reactietijd is zoveel anders van de pc gamers, daar wil ik me niet aan ergeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
G_Dragon schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:01:
[...]

Ik heb crosplay uitstaan, was gewoon niet te doen.
De reactietijd is zoveel anders van de pc gamers, daar wil ik me niet aan ergeren.
Snap ik, ik speel op de pc en haal deze game alleen maar omdat ik dan met vrienden (ps4 en xbox) weer eens kan samen spelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Korkss schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:10:
[...]

Snap ik, ik speel op de pc en haal deze game alleen maar omdat ik dan met vrienden (ps4 en xbox) weer eens kan samen spelen!
:) dan halen wij om verschillende redenen, ik haal hem juist omdat er al 12 jaar geen goede cod meer uitgekomen is en dit de eerste weer gaat worden sinds cod4..

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Weet iemand uit te leggen hoe je deze game via je Microsoft Account voor PC koopt of gratis de beta kan proberen? Ik zie alleen voor Xbox wat voorbij komen v.w.b.t MW3.

Ps.: ik heb eigenlijk nog nooit digitaal spellen verkregen. Spel wat ik tot nu toe speel is ETQW en dat is vanaf DVD

• Korkss
rookie no. 1 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:26:
Weet iemand uit te leggen hoe je deze game via je Microsoft Account voor PC koopt of gratis de beta kan proberen? Ik zie alleen voor Xbox wat voorbij komen v.w.b.t MW3.

Ps.: ik heb eigenlijk nog nooit digitaal spellen verkregen. Spel wat ik tot nu toe speel is ETQW en dat is vanaf DVD
Via battle.net moet je m digitaal kopen toch?!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:35
Speelt heerlijk weg, alleen de wazigheid is een beetje jammer. Ga de game wel aanschaffen voor de pc.

Ik kan echt niet met een controller overweg.

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Een half uur gespeeld. Niks voor mij. Terug naar pubg. Wat een rust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

Vandaag de beta gedownload via de battle.net launcher, spel gestart en op multiplayer geklikt.
Helaas blijft het daarbij, het spel loopt vast.
Het beeld knippert 1x waarna er niks meer gebeurd.

Iemand die toevallig wat weet?
Mijn pc is redelijk nieuw alleen niet een echte game pc.
Zie: gallery: thijsco19

@colorsone in mijn cpu :+ .
En ja ik verwacht er niet veel van maar proberen kan geen kwaad, daar is zo'n beta immers voor.

[ Voor 15% gewijzigd door thijsco19 op 21-09-2019 18:59 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
thijsco19 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:54:
Vandaag de beta gedownload via de battle.net launcher, spel gestart en op multiplayer geklikt.
Helaas blijft het daarbij, het spel loopt vast.
Het beeld knippert 1x waarna er niks meer gebeurd.

Iemand die toevallig wat weet?
Mijn pc is redelijk nieuw alleen niet een echte game pc.
Zie: gallery: thijsco19
Uh? Waar is je videokaart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik beb hem nu ook aan het downloaden op de battle.net launcher, ben benieuwd of mijn videokaart (GTX 1060 6GB) dit spel een beetje kan handlen !

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

Aantal uur in de game zitten nu, so far; prima!

CoD MW1/2/3 enkele honderden uren gespeeld, daarna de serie links laten liggen. Ook vrijwel geen shooters meer gespeeld (Overwatch tel ik even niet mee) dus het is wel weer even wennen.

Paar dingen die me nog wat storen;
- De TTK (time to kill) is me net wat te snel, lijkt een beetje tussen hardcore/softcore van vroeger in te zitten.
- De maps hebben té veel hoekjes/raampjes e.d. (lees; camp plekjes), maar dat is wellicht wennen aan mapkennis
- De spawns zijn af en toe erg slecht, binnen 1 seconde een vijand voor je neus, neem aan dat dit ook wel komt doordat het nog Beta is.

Paar dingen die me tot nu toe zeer positief opvallen;
- Grafisch en geluid dikke prima (ok, ik ben niet extreem veeleisend)
- Gunmods voelen echt alsof ze wat toevoegen
- Echt nagenoeg geen lag oid nog gehad

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
goh steunt trump online shooters nu toch ineens? hoezo is er zon groot prijs verschil in de shops?

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/529761437187440650/624858429835706378/unknown.png?width=1262&height=611

[ Voor 28% gewijzigd door P33R op 21-09-2019 20:32 ]

• unfor
P33R schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:29:
goh steunt trump online shooters nu toch ineens? hoezo is er zon groot prijs verschil in de shops?

[Afbeelding]
Omdat die andere prijzen overduidelijk niet kloppen.

• kesj
Heb een paar potten op pc gespeeld. Wat grafische settings aangepast en geen last van onscherpte. Ik heb wel een paar keer gehad dat mijn wapen lijkt te blokkeren. Alsof het magazijn leeg is, maar dan nadat er pas een paar kogels uit zijn. Meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
kesj schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:44:
Heb een paar potten op pc gespeeld. Wat grafische settings aangepast en geen last van onscherpte. Ik heb wel een paar keer gehad dat mijn wapen lijkt te blokkeren. Alsof het magazijn leeg is, maar dan nadat er pas een paar kogels uit zijn. Meer mensen die dat hebben?
Klopt, ik ook met de mp5 vooral

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DennusB schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:58:
Ik beb hem nu ook aan het downloaden op de battle.net launcher, ben benieuwd of mijn videokaart (GTX 1060 6GB) dit spel een beetje kan handlen !
Op 1080 kun je m bijna maxen. Wel alle blur en grain ellende uitzetten.

• P33R
unfor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:40:
[...]

Omdat die andere prijzen overduidelijk niet kloppen.
toch is het spel voor dat geld daar gekocht ;)

• kesj
P33R schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:49:
[...]

toch is het spel voor dat geld daar gekocht ;)
Waar precies?

• P33R
een amerikaanse gast waarmee ik speel heeft hem via de store us van blizzard

• kesj
P33R schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:51:
een amerikaanse gast waarmee ik speel heeft hem via de store us van blizzard
Ah ok. Heb daar net gekeken, maar zie gewoon een dollar symbool voor onze lokale prijzen. Maar had geen Amerikaanse vpn aangezet, misschien scheelt dat. Maar groot prijsverschil... Lijkt me raar.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
Even gespeeld, is nog typisch CoD met z'n over the top snelle chaotische gameplay.. Dat is allemaal ok, maar ik kan maar niet wennen aan de graphics, ik vind het veel te wazig (alsof ik op lagere resolutie speel zonder AA).. Er draait duidelijk motion blur (zodra je beweegt wordt de boel onscherp) en depth of field (dingen naast je en in de verte onscherp), dat wil ik uit kunnen zetten maar met de in-game settings lukt dat niet..

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
RoaDHouse schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:46:
Speelt heerlijk weg, alleen de wazigheid is een beetje jammer. Ga de game wel aanschaffen voor de pc.

Ik kan echt niet met een controller overweg.
Je kan die blur uitschakelen bij opties.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:17
Schizo007nl schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 23:22:
[...]

Je kan die blur uitschakelen bij opties.
Hoe dan? Ik heb weapon blur etc in de settings uit staan en resolutieschaal op 100% en ik zie nog steeds duidelijk motion blur en depth of field die de boel wazig maakt.. |:(

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Inflatable schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 23:23:
[...]

Hoe dan? Ik heb weapon blur etc in de settings uit staan en resolutieschaal op 100% en ik zie nog steeds duidelijk motion blur en depth of field die de boel wazig maakt.. |:(
Op console (Xbox One X) bij options > video/graphics

Ik heb daar twee settings op disabled gezet ivm blur. Ben nu niet in de buurt van mn xbox, anders had ik even foto gemaakt.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
[...]

Check deze video, om de depth of field uit te schakelen via de config en vond het zelf een behoorlijk groot verschil.
YouTube: [PC] Depth of field Modern Warfare BETA Fix/Blurry Optics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
[...]

TXAA implementatie zorgt ook voor blur, beter naar smaa zetten indien je dat nog niet hebt gedaan.
En al eerdere door andere gepost, DOF uitzetten via een config file, en als je nvidia kaar hebt, sharpening aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
Spel speelt wel goed weg. Ook niet heel zwaar voor de videokaart. Speelt prima met een RX580 op 1440p.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ground War is op zich wel leuk alleen merk ik toch dat veel mensen vast blijven bij 1 vlag. Dat heeft ook te maken met het feit dat de map te klein is (vergeleken met BF). Ik vind daarnaast dat de ronde te kort duurt. Er is een score limit van 250 maar dit zou zelfs verdubbeld moeten worden imo.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

is de PC versie nu ook te spelen voor niet pre-orders?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
An1mA schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:04:
[...]

TXAA implementatie zorgt ook voor blur, beter naar smaa zetten indien je dat nog niet hebt gedaan.
En al eerdere door andere gepost, DOF uitzetten via een config file, en als je nvidia kaar hebt, sharpening aanzetten.
Waar vind ik die sharpening in de settings? ik kan het niet vinden in elk geval.

Geforce-experience herkent de game game niet, ook niet met handmatig zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
RoyK schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:34:
is de PC versie nu ook te spelen voor niet pre-orders?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Aslanboy1905 schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:21:
Ground War is op zich wel leuk alleen merk ik toch dat veel mensen vast blijven bij 1 vlag. Dat heeft ook te maken met het feit dat de map te klein is (vergeleken met BF). Ik vind daarnaast dat de ronde te kort duurt. Er is een score limit van 250 maar dit zou zelfs verdubbeld moeten worden imo.
Het feit dat je binnen 2 seconden kan spawnen op een teammate die nog bij de vlag zit, helpt ook niet echt mee.. opzich leuke mode, maar nog slecht uitgewerkt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Laatst online: 01-09 16:37

Patrick_Wolf

NoLIFE

OSP Gunfight is ook wel een leuke gametype, ik had toch graag ook nog even het nieuwe alternatief van hardcore modus willen spelen eigenlijk....

Dedriloth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Dat verhaaltje geloof je toch zeker niet? Tuurlijk in die maand worden nog ff alle fouten eruit gehaald en de game verscheept. Die game ligt al klaar en de fouten gaan eruit met de komende patches. Als jullie geluk hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• An1mA
RoaDHouse schreef op zondag 22 september 2019 @ 01:42:
[...]

Waar vind ik die sharpening in de settings? ik kan het niet vinden in elk geval.

Geforce-experience herkent de game game niet, ook niet met handmatig zoeken.
Als je een game opstart zie je altijd rechts een nvidia logo die mee opstart en weer weg gaat.

Als de game geladen is druk alt + f3, dan maak je een profiel aan met daarbij sharpening.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
Letterlijk het enige wat je moet doen in ground war om te winnen is de buitenste punten vasthouden. bijna iedereen wil clusterfucken in het midden rond B en C, net als in deze ronde. Minstens 80 % van het vijandige team zat daar telkens in 1 gebouw, spawnen op elkaar etc. Ze haalden de meeste kills en dus ook duizend killstreaks op de paar meloenen van ons team die dat gebouw bleven in rennen. Maar killstreaks als de chopper gunner etc zijn letterlijk door 2-3 spelers met een half brein neer te halen als je even allemaal een magazijn op ze leegt. maar dat lijken echt maar een paar spelers te beseffen.. :+

Maar als je default gewoon met silencer en ghost runt hebben al die uav's geen zin en kun je lekker buiten "de metro van cod" buiten alle gekte om rustig je points cappen en winnen. Alleen moet je af en toe die berg op om de 13 jarige kids die graag winnen door vals te spelen van de berg af halen met hun sniper rifle :F

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/30XjFRX/mw6.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Groundwar vind ik echt geen ene ruk aan. Choas in het kwadraat. Domination en NVG vind ik dan wel weer erg leuk. Wat me wel op valt is dat ik soms super lekkere potjes heb maar direct het potje daarna word ik echt door alle hoeken van de map geschoten. Zou er dan toch een soort van skilled based MM achter zitten?

Misschien dat ik hem dan toch maar koop :+

[ Voor 6% gewijzigd door HaterFrame op 22-09-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
An1mA schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:14:
[...]

Als je een game opstart zie je altijd rechts een nvidia logo die mee opstart en weer weg gaat.

Als de game geladen is druk alt + f3, dan maak je een profiel aan met daarbij sharpening.
Bedankt,,, ga het gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 22:55
Meer mensen last van Server Disconnected na het eerste laadscherm? Ik krijg de game maar niet gestart....

PC btw.

[ Voor 4% gewijzigd door SPOXYWOXY op 22-09-2019 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SPOXYWOXY schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:34:
Meer mensen last van Server Disconnected na het eerste laadscherm? Ik krijg de game maar niet gestart....

PC btw.
Nope, check eventueel of die misschien tegen netwerk restricties aanloopt door de bijbehorende poorten te openen/controleren of eventviewer ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
dag allen, ik heb een vraag... ik probeer de beta net even uit (op pc), en er zit een of andere "waas" in het spel die ik maar niet weg kan krijgen (zie hieronder)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/4vOBKwy

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/lkUe5eM

het lijkt mij niet de "film grain" of de morion blur (die heb ik beiden uit staan btw) ... lijkt alsof het constant mistig is in het spel :/

in de config heb ik seta r_dof_enable "0" en setcl r_dof_enable "0" toegevoegd, setcl 1092995319 van 1 naar 0 en het bestand op "read only" gezet... maar het blijft nog altijd zo... is dit normaal? want in geen enkele clip op youtube heb ik ze zo gezien :? heeft iemand enig idee wat ik moet aanpassen? want het lijkt mij niet dat het zo "mistig" eruit moet zien.

bvd !

't probleem is inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat lijkt mij Txaa, zet m s Smaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Nou, ik ben ook weer een illusie armer. Binnen 10 minuten wel te verstaan. Het maakt geloof ik niet zo uit met welk wapen of pack je rond loopt. Een pak papier gooien is net zo een instand kill. Jammer. Ziet er naar uit dat ik het voorlopig zonder een FPS zal moeten doen

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

RoyK schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:19:
Nou, ik ben ook weer een illusie armer. Binnen 10 minuten wel te verstaan. Het maakt geloof ik niet zo uit met welk wapen of pack je rond loopt. Een pak papier gooien is net zo een instand kill. Jammer. Ziet er naar uit dat ik het voorlopig zonder een FPS zal moeten doen
Dat gevoel had ik ook. Crossplay uit, en veel domination spelen. Inmiddels gaat t een stuk beter, zeker nu ik met mn m4a1 lekker geleveld ben. Net een potje waar ik eerste qua punten was en een K/D van 23/11.

Pagina: 1 ... 8 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.