Effe een samenvatting van de beta.
Mijn platform is ps4 gt Woolverine1979
Eerst en vooral vind ik de gameplay zeker en vast niet slecht, geen enkele keer lag gehad enz...
Crossplay allemaal goed en wel, maar voor mij gaat die optie zeker en vast uit, want ik vind da pc spelers een voordeel hebben, en regelmatig lobby's gezien waar er pc mensen inzaten die muis en toetsenbord gebruiken, IW heeft het ook toegegeven dat er fouten in zaten waardoor de controllers tegen de muis en toetsenborden zaten, dus voor mij is crossplay geen optie.
Maar dat is ieder zen eigen mening natuurlijk.
Wat betreft de gamemodes die we hebben zijn deathmatch , domination en headquarters de leukste in deze beta voor mij, zelfs de 10 vs 10, kijk ook naar 20 vs 20
Gunfight en groundwar geprobeerd, totaal men ding niet en cyber attack, leuk om eens af te wisselen..
Dan de vier maps die we gehad hebben.
Vind ik gunrunner de beste, hackney yard is ook nog tof, op de daken zit natuurlijk iedereen.
Grazna Raid vind ik ook tof , speel daar met overkill op, effe snipen voor een paar seconden en dan terug gewone wapen en rondlopen.
De moeilijkste map om te spelen vond ik persoon de grottenmap, zeker en vast in het begin, maar naarmate je de map leerde kennen cava, maar wel moeilijk, maar das voor iedereen zekers.
Dan zijn we nu aan de wapens....
Ar en SMG en ene sniper heb ik gebruikt en soms eens een LMG
Van de Ar is de Ak het minste, maar met de nodige attachments erop is het ook een beest, wel beetje trager als de rest.
De m4 is mijn favoriet, wat een beest, net als de m13, heerlijke wapens, de oden heb ik geprobeerd, maar niet men ding, en dan het drie burst havas, dood rap, maar vind ik persoonlijk moeilijk te hanteren
Van de smg de mp5 en de mp7 voor kortere afstanden, zeker de mp7, de mp5 kan nog mee op andere mappen voor close fights, maar om er op afstanden mee te schieten, moeilijk.
Mss dat er in de full game long barrel bij komt ofzoiets.
De sniper als je aan level 20 zit, redelijk stabiel en leuk om te gebruiken, wat ik vroeger nooit kon of deed lukt me op deze game wel degelijk, het snipen, dus me happy.
TTK is ook redelijk vind ik, je moet geen gans magazijn leefhalen om te schieten.
Wat de perks betreft hebben we nog niet alles gehad, maar toch de meeste, of zouden er moeten bijkomen op de full release.
Eerste perk als je wilt snipen en schieten met ander wapen is overkill, je kan niet anders
Dan gebruik ik oed of cold blooded.
Voor de tweede ghost, hardline of kill chain ben ik nog niet uit.
Voor de derde battle hardned of schrappel, lekker twee claymores zetten ;-)
De gunsmith is een verademing, de ar gaan in de full game tot 60, de sms tot 50 en de rest weet ik niet.
Wel goed uitzoeken, de ene verzwakt het wapen, de andere maakt het juist sterker.
Wat betreft de mini map, ik heb eerste weekend gespeeld en daar was er totaal geen mini map, enkel als je een personal uav en uav haalt.
Dan hebben ze die terug gezet zonder enemy fire, ik persoonlijk heb liever enemy fire, als er dan ergens een camper zit, dan zie je die gemakkelijker, maar soit ieder zen ding.
Een gewone mini map zonder enemy fire helpt mij al veel om te zien waar mijn team zit, wat betreffende de spawns enz...
Geen idee wat ze gaan beslissen, met of zonder minimap, ik heb liever met, maar met of zonder enemy fire, maakt mij niet uit, als je enemy fire erop zet, dan gebruik je een surpressor en kom je er ook niet op te staan natuurlijk.
De kill streaks, heb vanalles getest, had meestal in het begin een personal uav en uav en cruise missile aan staan, maar naarmate de game play beterde voor mij heb ik de personal uav uit gezet en vitol jet aangezet, dat ding is super jong, nie te doen.
Care package ga ik ook wel aanzetten in de full game denk ik.
Bij de cruise missile is de tijd te lang , maar heb ondertussen gevonden dat je dit kan versnellen door je sticks te gebruiken en dit ding vliegt naar beneden, de rest van de kills streaks niet gebruikt, had mss beter kill chain eens moeten aanzetten om te grotere kill streaks te kunnen testen, maar ben de hele dag niemand met een juggernaut tegengekomen , das een 15 kill streak, dus is moeilijk te halen, en als ik dan eens op een 12-13 streak zat, dan kwam ik een camper tegen die op zijne buik lag lol
Bij field upgrades hadden we maar vier opties, da schild heb ik nooit niet gebruikt, de munite box heb ik gebruikt, de recon drone nooit gebruikt, en dan zijn we er de stopping power rounds, als je die aanzet krijg je een geel magazijn te zien, en heb je nog minder lang nodig om iemand te killen.
Enigste nadeel als je dood gaat ben je de stopping power rounds kwijt, maar als je die overleeft kan je er redelijk wat mensen mee killen.
Je kan natuurlijk ook de perk tune up aanzetten, dan krijg je de field upgrades 50 procent rapper.
Voila dit is het het een beetje, er zal hier en daar wel nog zaken bijkomen in de full game.
De komende maand gaan we meer inzage krijgen wat betreft de campaign en spec ops, ga deze ook spelen, af en toe een beetje afwissseling kan nooit kwaad e.
Zou zeggen en laat de leaks maar komen.
Als je veel leaks wilt hebben dan moet je op twitter charlie intel en the gaming revolution volgen, handig zou ik zeggen
Zou kunnen dat ik nog zaken vergeten te bespreken ben, maar dit zijn ongeveer de meeste zaken die belangrijk zijn vond ik.
Aja nog één ding, dat het maar rap 25 oktober is natuurlijk;)