Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Korkss schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:33:
[...]
Via battle.net moet je m digitaal kopen toch?!
Kan dat niet via bv. Microsoft (xbox) account? Ik zie daar wel een xbox versie voorbij komen om te kopen, maar niet de pc versie.

Wil niet graag onnodig overal accounts hebben als het even kan en al helemaal niet bij Blizzard.

Bij het verkrijgen van de beta code krijg ik een access denied op de webpagina om de link met mijn Microsoft (xbox) account te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
HaterFrame schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:26:
[...]

Dat gevoel had ik ook. Crossplay uit, en veel domination spelen. Inmiddels gaat t een stuk beter, zeker nu ik met mn m4a1 lekker geleveld ben. Net een potje waar ik eerste qua punten was en een K/D van 23/11.
ik heb het idee dat ze het, om het "leuk" te maken, op "hard core" (zoals in de oude cod 4 --sorry, dat is het enige wat ik sinds het uit kwam gespoeeld heb tot nu. al die andere delen heb ik niet gespeeld) gezet hebben... maar dan wel met crosshair etc erbij. Want idd zoals jullie het ook zeggen: 1, 2 hits en je bent dood. kwam zelden voor dat ik geraakt werd, en dat ik nog weg kwam om hem vervolgens te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
RoyK schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:19:
Nou, ik ben ook weer een illusie armer. Binnen 10 minuten wel te verstaan. Het maakt geloof ik niet zo uit met welk wapen of pack je rond loopt. Een pak papier gooien is net zo een instand kill. Jammer. Ziet er naar uit dat ik het voorlopig zonder een FPS zal moeten doen
Precies dit.. heb mn preorder geannuleerd, pik m wel op als ie voor 2 tientjes in de bak ligt.

psn: HertogJack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
RoyK schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:19:
Nou, ik ben ook weer een illusie armer. Binnen 10 minuten wel te verstaan. Het maakt geloof ik niet zo uit met welk wapen of pack je rond loopt. Een pak papier gooien is net zo een instand kill. Jammer. Ziet er naar uit dat ik het voorlopig zonder een FPS zal moeten doen
Wat wil je dan? Na een half magazijn nog niet dood zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

servival7 schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:16:
[...]

Wat wil je dan? Na een half magazijn nog niet dood zijn?
Je hoeft het niet met me eens te zijn. Ik vind het nu gewoon een arcade game. Ik had een beetje gehoopt op meer. Ik blijft wel ff bij BF4 in hardcore mode hangen en speel de beta nog even zolang het kan.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb COD letterlijk sinds MW2 niet meer gespeeld. MW was m’n favoriet, de rest viel tegen, de remake van MW heb ik bewust geskipt.

Hoe gelukkig zou ik van MW2019 worden? Ik ben met name op zoek naar een leuke infantry multiplayer zonder teveel gedoe. Lekker recht toe recht aan. Zijn er ook servers zonder killstreak rewards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:19
Net ffe de open beta gespeeld op de pc, vermakelijk spel maar meer ook niet.
Zijn de controls bij cod altijd zo ''clunky'' geweest? of beter gezegd de movement? zeker als je apex en borderlands hebt gespeeld voelt cod echt super sloom aan, alsof er een delay op zit, heel vreemd.

Je bent ook echt super snel dood, als je tegenstander ook maar enigsinds decent is, ben je haast elke 1v2 kansloos en mensen die puur op sound spelen(campen) hebben ook veeeel voordeel.

Veel plezier voor de mensen die een pre-order hebben staan en genieten van het spel, cod is toch niet echt mijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Ik vind de gunplay erg goed maar overall vind ik het een zwaar frustrerend spel, voornamelijk omdat mensen zo ontzettend lastig te zien zijn?!?! Misschien ben ik de enige die er last van heeft (aan killcams te zien wel) maar ik zie mensen gewoon niet... Maakt niet uit of ik als een kip zonder kop rondren of heel erg camp, 9/10 mensen kijk ik compleet overheen. En dan kijk ik een killcam en schiet iemand halverwege de map op me omdat hij 1 pixel zag. Wtf? Ik snap het echt niet. Nog nooit dat ik zo vaak kansloos neergeschoten ben ik welk spel dan ook. Als ik iemand wel zie dan maak ik meestal ook de kill maar de meeste keren ben ik al dood en kan ik in de killcam pas gaan onderzoeken waar hij nou zat... Vind er zo weinig aan.

Wat ook niet helpt is die verdomde teammate namen die over de hele map in beeld zweven als je ook maar enigzins hun richting op kijkt. Al vaak gehad dat ik een tegenstander over het hoofd zie omdat hij toevallig tussen mij en een teammate (800m verderop) staat en ik zo'n blauwe naam zie en dus denk dat hij een teammate was. Ook dit heb ik nooit eerder gezien, hebben ze dat aangepast ofzo?

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 22-09-2019 22:47 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net een potje ground war gehad waar mijn hele team op de berg aan het snipperen was... Alle punten door tegenpartij bezet, top potje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Laatst online: 14-08 21:41
NickThissen schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:46:
Ik vind de gunplay erg goed maar overall vind ik het een zwaar frustrerend spel, voornamelijk omdat mensen zo ontzettend lastig te zien zijn?!?! Misschien ben ik de enige die er last van heeft (aan killcams te zien wel) maar ik zie mensen gewoon niet... Maakt niet uit of ik als een kip zonder kop rondren of heel erg camp, 9/10 mensen kijk ik compleet overheen. En dan kijk ik een killcam en schiet iemand halverwege de map op me omdat hij 1 pixel zag. Wtf? Ik snap het echt niet. Nog nooit dat ik zo vaak kansloos neergeschoten ben ik welk spel dan ook. Als ik iemand wel zie dan maak ik meestal ook de kill maar de meeste keren ben ik al dood en kan ik in de killcam pas gaan onderzoeken waar hij nou zat... Vind er zo weinig aan.

Wat ook niet helpt is die verdomde teammate namen die over de hele map in beeld zweven als je ook maar enigzins hun richting op kijkt. Al vaak gehad dat ik een tegenstander over het hoofd zie omdat hij toevallig tussen mij en een teammate (800m verderop) staat en ik zo'n blauwe naam zie en dus denk dat hij een teammate was. Ook dit heb ik nooit eerder gezien, hebben ze dat aangepast ofzo?
Hoe oud ben je? Ik zie nu ik eind 30 ben een stuk minder dan toen ik begon met fps met call of duty 1. En een stuk minder snel ook.
Tenminste ikzelf geef m'n leeftijd de schuld, maar kan ook prima zijn dat ik er na al die jaren nog geen klote van kan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@NickThissen Komt door al die nutteloze props die overal en nergens liggen. Dan wordt het al gauw een onoverzichtelijke boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
mike30 schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:29:
[...]

Hoe oud ben je? Ik zie nu ik eind 30 ben een stuk minder dan toen ik begon met fps met call of duty 1. En een stuk minder snel ook.
Tenminste ikzelf geef m'n leeftijd de schuld, maar kan ook prima zijn dat ik er na al die jaren nog geen klote van kan natuurlijk
Ikzelf heb hier ook last van. En ben 36. Weet niet of de jongere strijders dit ook hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
chimera2 schreef op maandag 23 september 2019 @ 07:30:
[...]

Ikzelf heb hier ook last van. En ben 36. Weet niet of de jongere strijders dit ook hebben :)
Vannacht nog een paar potjes gedaan. OF ik ben oud, OF ik kan het gewoon niet, OF die jonge strijders zitten aan een dieet van Red Bull en crack.
Bedenk me net dat ik in juni last kreeg van een onregelmatig hartritme....geen idee of een call of duty beta dan wel een goed idee is :)

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 23-09-2019 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
Het is vooral even inkomen. Ik ben ook midden 30, sinds MW2 nauwelijks meer online shooters gedaan en de eerste paar potjes gingen enorm slecht. Op een gegeven moment ken je de maps en dan wordt het leuk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
10 minuten in de beta gezeten en toen was ik er alweer klaar mee.
Er komt een chopper en ik ben gelijk dood. Respawn dood , respawn en weer dood door dezelfde chopper.
Daagg hekel aan spawn killing. Waarom ze daar niet vanaf stappen is voor mij een raadsel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Wat een heerlijke beta, kon maar niet stoppen met spelen.
Erg jammer dat deze vanavond om 6 uur op slot gaat, maar in oktober gaan we weer vrolijk verder.
Kan geen minpunten vinden aan de gameplay/controls, moest als enige wel crosplay uitzetten omdat het anders niet te doen was tegen de pc gamers. Die gunfight OSP / realism vind ik wel een van de meest leuke modes naast TDM en Headquarterz.

Ik lees helaas veel negatieve reacties over de game, heb ze gelukkig zelf niet ervaren.
Wat ik wel weet via maten van me dat de game er op de Xbox One / Xbox One s een stuk slechter uitziet en lagere FPS haalt dan op de One X.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

G_Dragon schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:31:
Kan geen minpunten vinden aan de gameplay/controls, moest als enige wel crosplay uitzetten omdat het anders niet te doen was tegen de pc gamers.
Hoezo was het niet te doen? Het idee is volgens mij dat console spelers en pc spelers (of eerder: controller vs mouse/keyboard) gelijk zouden zijn. Met de controller heb je aim assist, of merk je dat mouse/keyboard spelers toch nog te veel voordeel hebben??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 12:55
Heb vrijdag ook even de beta gespeeld op PC.
Over het algemeen was ik dik tevreden. Zeker omdat het nog maar een beta build is.
Maar omdat niet iedere game perfect is, kleine opmerkingen van kritiek ;-).

- mappen zijn niet zo leuk... Ken de mappen niet van naam maar merk dat de mappen redelijk klein zijn. Alle acties gebeuren heel dichtbij. Als sniper spelen heeft op de huidige maps niet zo veel zin. Hoop dat er toch nog wat grotere maps komen. Vrij chaotich.

- spawnen kan een stuk beter

- gfx in het algemeen niet goed (moet misschien nog wat tweaken)

Verder ook eens geprobeerd om crossplay te doen. Via mijn shield gamestreamen van mijn PC.
Trouwens veel respect voor wie met een controller speelt. :D Niets voor mij. Ben veel te traag met een controller. Duurt 3 seconde voor dat ik mijn crosshair op de persoon zelf heb. Geef mij maar muis en toetsenbord.

Conclusie: Game ziet er goed uit... maar er is toch wel wat werk aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
@frye je kan gewoon de sensitivity hoger zetten. Was zelf ook een beetje huiverig over hoe ik het met controller zou doen tegen pc gamers maar ik merkte eigenlijk geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
beany schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:35:
[...]

Hoezo was het niet te doen? Het idee is volgens mij dat console spelers en pc spelers (of eerder: controller vs mouse/keyboard) gelijk zouden zijn. Met de controller heb je aim assist, of merk je dat mouse/keyboard spelers toch nog te veel voordeel hebben??
Ik heb het 6 potjes geprobeerd en toen crosplay uitgezet, ik merkte gelijk dat het een stuk makkelijker ging.
Hoe raar het ook klinkt maar je merkt gewoon de snellere reactie snelheid van de pc, dat is verder ook niet negatief bedoeld. Het is juist een compliment voor de PC gamers ;)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 11-09 12:55
servival7 schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:59:
@frye je kan gewoon de sensitivity hoger zetten. Was zelf ook een beetje huiverig over hoe ik het met controller zou doen tegen pc gamers maar ik merkte eigenlijk geen verschil.
Aha, misschien eens proberen dan.
Moet wel zeggen, heb nog nooit een shooter gespeeld met een controller, dus zal ook wel echt slecht zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
frye schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:05:
[...]

Aha, misschien eens proberen dan.
Moet wel zeggen, heb nog nooit een shooter gespeeld met een controller, dus zal ook wel echt slecht zijn. :*)
Standaard staat de sensitivity op 3. Ik speel zelf op 7 en nijg erna om hem nog wat hoger te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Laatst online: 12-09 12:53
Leuk spel. Mooier graphic en lekker snel dood (realistisch).

Nu zijn we met zijn drieën en het niveau verschilt erg, dus vergelijk 25 kills en 1 keer dood met 1 kill en 25 x dood. Vraag me af hoe dat zal gaan als teams gematched gaan worden en we alle drie op hetzelfde account spelen of ... is er een mogelijkheid om met 3 acccounts te spelen (en niet 180 euro uit te hoeven geven). Benieuwd hoe anderen het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:35
NickThissen schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:46:

Ik dacht dat je het over BO4 had :) dan zou ik het helemaal met je eens zijn.

Je kan supergoed de tegenstander zien in deze versie, en de namen boven de spelers is altijd al aanwezig. De ttk is ook
perfect je hebt niet een heel magazijn nodig om iemand neer te leggen. De gameplay is echt heerlijk zonder al die kinderlijke fratsen.

Misschien heb je iets verkeerd staan in de settings waardoor je het niet goed kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

honey schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:24:
Leuk spel. Mooier graphic en lekker snel dood (realistisch).
Ow, is CoD zo realistisch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
RoyK schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:36:
[...]

Ow, is CoD zo realistisch? :D
We spelen dit soort spelen weinig. Als er veel betere zijn, wat betreft geluid, graphic, realisme en gamedynamics, dan hoor ik het graag. Deze open Beta vonden we allemaal erg leuk. Spelen hier meer Overwacht (aardig hoog niveau) en Fortnite als shooters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

honey schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:41:
[...]

We spelen dit soort spelen weinig. Als er veel betere zijn, wat betreft geluid, graphic, realisme en gamedynamics, dan hoor ik het graag. Deze open Beta vonden we allemaal erg leuk. Spelen hier meer Overwacht (aardig hoog niveau) en Fortnite als shooters.
Ik vind alles prima. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. Als jij dit spel leuk vind is dat toch okay. Maar realistisch is het natuurlijk niet.

Het is een fast pace acrade knal game met fancy gadgets en perks waar iedereen voor zichzelf speelt en zogenaamd in een team. Er komt nauwelijks tactiek bij kijken. Maar er zijn genoeg mensen die hier van smullen.

Wat ik een beetje mis is de papier steen schaar formule. Het maakt voor mijn beleving niets uit met welke class je rondloopt. Ik vind de killcams ook interessant. In een brij van pixels ziet iemand mij kennelijk goed genoeg en zelfs van redelijke afstand. Ik zie het in ieder geval niet 8)

Ik had gehoopt op een wat minder arcade game en iets meer.. ja.. hoe moet ik het uitleggen. Nadenken misschien, of iets meer uitdaging dan enkel reactie vermogen. Ik verwachte geen BF game, want dit is CoD. En dat is het ook echt. Dus heeft Activision het heel goed gedaan door gewoon een game te bouwen die hun achterban graag speel. punt!

Voor ieder die het leuk vind: Gamse! Crossplay werkte naar mijn idee prima. Wat dat betreft heeft Activision een stap gezet die anderen denk ik wel gaan volgen.

[ Voor 14% gewijzigd door RoyK op 23-09-2019 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:10
Effe een samenvatting van de beta.
Mijn platform is ps4 gt Woolverine1979

Eerst en vooral vind ik de gameplay zeker en vast niet slecht, geen enkele keer lag gehad enz...
Crossplay allemaal goed en wel, maar voor mij gaat die optie zeker en vast uit, want ik vind da pc spelers een voordeel hebben, en regelmatig lobby's gezien waar er pc mensen inzaten die muis en toetsenbord gebruiken, IW heeft het ook toegegeven dat er fouten in zaten waardoor de controllers tegen de muis en toetsenborden zaten, dus voor mij is crossplay geen optie.
Maar dat is ieder zen eigen mening natuurlijk.
Wat betreft de gamemodes die we hebben zijn deathmatch , domination en headquarters de leukste in deze beta voor mij, zelfs de 10 vs 10, kijk ook naar 20 vs 20
Gunfight en groundwar geprobeerd, totaal men ding niet en cyber attack, leuk om eens af te wisselen..
Dan de vier maps die we gehad hebben.
Vind ik gunrunner de beste, hackney yard is ook nog tof, op de daken zit natuurlijk iedereen.
Grazna Raid vind ik ook tof , speel daar met overkill op, effe snipen voor een paar seconden en dan terug gewone wapen en rondlopen.
De moeilijkste map om te spelen vond ik persoon de grottenmap, zeker en vast in het begin, maar naarmate je de map leerde kennen cava, maar wel moeilijk, maar das voor iedereen zekers.
Dan zijn we nu aan de wapens....
Ar en SMG en ene sniper heb ik gebruikt en soms eens een LMG
Van de Ar is de Ak het minste, maar met de nodige attachments erop is het ook een beest, wel beetje trager als de rest.
De m4 is mijn favoriet, wat een beest, net als de m13, heerlijke wapens, de oden heb ik geprobeerd, maar niet men ding, en dan het drie burst havas, dood rap, maar vind ik persoonlijk moeilijk te hanteren
Van de smg de mp5 en de mp7 voor kortere afstanden, zeker de mp7, de mp5 kan nog mee op andere mappen voor close fights, maar om er op afstanden mee te schieten, moeilijk.
Mss dat er in de full game long barrel bij komt ofzoiets.
De sniper als je aan level 20 zit, redelijk stabiel en leuk om te gebruiken, wat ik vroeger nooit kon of deed lukt me op deze game wel degelijk, het snipen, dus me happy.
TTK is ook redelijk vind ik, je moet geen gans magazijn leefhalen om te schieten.
Wat de perks betreft hebben we nog niet alles gehad, maar toch de meeste, of zouden er moeten bijkomen op de full release.
Eerste perk als je wilt snipen en schieten met ander wapen is overkill, je kan niet anders
Dan gebruik ik oed of cold blooded.
Voor de tweede ghost, hardline of kill chain ben ik nog niet uit.
Voor de derde battle hardned of schrappel, lekker twee claymores zetten ;-)
De gunsmith is een verademing, de ar gaan in de full game tot 60, de sms tot 50 en de rest weet ik niet.
Wel goed uitzoeken, de ene verzwakt het wapen, de andere maakt het juist sterker.
Wat betreft de mini map, ik heb eerste weekend gespeeld en daar was er totaal geen mini map, enkel als je een personal uav en uav haalt.
Dan hebben ze die terug gezet zonder enemy fire, ik persoonlijk heb liever enemy fire, als er dan ergens een camper zit, dan zie je die gemakkelijker, maar soit ieder zen ding.
Een gewone mini map zonder enemy fire helpt mij al veel om te zien waar mijn team zit, wat betreffende de spawns enz...
Geen idee wat ze gaan beslissen, met of zonder minimap, ik heb liever met, maar met of zonder enemy fire, maakt mij niet uit, als je enemy fire erop zet, dan gebruik je een surpressor en kom je er ook niet op te staan natuurlijk.
De kill streaks, heb vanalles getest, had meestal in het begin een personal uav en uav en cruise missile aan staan, maar naarmate de game play beterde voor mij heb ik de personal uav uit gezet en vitol jet aangezet, dat ding is super jong, nie te doen.
Care package ga ik ook wel aanzetten in de full game denk ik.
Bij de cruise missile is de tijd te lang , maar heb ondertussen gevonden dat je dit kan versnellen door je sticks te gebruiken en dit ding vliegt naar beneden, de rest van de kills streaks niet gebruikt, had mss beter kill chain eens moeten aanzetten om te grotere kill streaks te kunnen testen, maar ben de hele dag niemand met een juggernaut tegengekomen , das een 15 kill streak, dus is moeilijk te halen, en als ik dan eens op een 12-13 streak zat, dan kwam ik een camper tegen die op zijne buik lag lol
Bij field upgrades hadden we maar vier opties, da schild heb ik nooit niet gebruikt, de munite box heb ik gebruikt, de recon drone nooit gebruikt, en dan zijn we er de stopping power rounds, als je die aanzet krijg je een geel magazijn te zien, en heb je nog minder lang nodig om iemand te killen.
Enigste nadeel als je dood gaat ben je de stopping power rounds kwijt, maar als je die overleeft kan je er redelijk wat mensen mee killen.
Je kan natuurlijk ook de perk tune up aanzetten, dan krijg je de field upgrades 50 procent rapper.
Voila dit is het het een beetje, er zal hier en daar wel nog zaken bijkomen in de full game.
De komende maand gaan we meer inzage krijgen wat betreft de campaign en spec ops, ga deze ook spelen, af en toe een beetje afwissseling kan nooit kwaad e.
Zou zeggen en laat de leaks maar komen.
Als je veel leaks wilt hebben dan moet je op twitter charlie intel en the gaming revolution volgen, handig zou ik zeggen
Zou kunnen dat ik nog zaken vergeten te bespreken ben, maar dit zijn ongeveer de meeste zaken die belangrijk zijn vond ik.
Aja nog één ding, dat het maar rap 25 oktober is natuurlijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Hopelijk verlengen ze de beta tot 24 uur deze nacht, dan kan ik na het werk nog wat potjes knallen.
Ben nog iets vergeten te zeggen, wat ik natuurlijk wel veel gehad heb, dat als ik zonder party speel ik in veel potjes terecht kom die al bezig zijn, en waar natuurlijk de achterstand niet op te halen is...
Begin er dan zelf liever niet aan, zelf in een potje komen waar je voor staat begin ik liever ook niet, want je weet echt niet hoe de anderen spelen en hoe ze lopen enz...
Start liever in het begin, maar dat ge je er waarschijnlijk nooit uit krijgen e .....
Maar we gaan niet klagen en zagen erover, het is een prima spel in mijn opzicht, hier en daar nog een paar foutjes, maar daarvoor is het een beta e...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Het hele weekend gespeeld en bijzonder aangenaam verrast!

Ik vind de wat tragere gameplay erg goed. Het typische run and gun is er uit, maar het is nog steeds chaotische COD (en nog steeds genoeg "run and gun"). Meer in huisjes sneaken e.d.

Het geeft mij een beetje een paintball gevoel wanneer ik dat met vrienden doe en dat is goed!

Ik heb gespeeld met zowel de controller als een muis en toetsenbord (op de PS4). Met de laatstgenoemde erg prettig kunnen spelen. Dat zal voor mij sowieso de standaard worden. Ik ben er niet perse beter door, maar ik vind het prettig spelen. In Fortnite voelde het raar, maar hier voelde het prima.
Ik denk overigens niet dat er een verschil in voordeel is. De potjes waar sommige bijzonder k\d ratio's hadden (50-3 en dat soort scores) waren allemaal spelers met een controller icoontje.

Gespeeld met XBox en PS4 spelers. Het werkte allemaal goed. Paar crashes gehad in Ground War (wat ook gaaf verbeterd is met de meerdere vlaggen!).

Al met al erg overtuigd door de Beta. Waarschijnlijk was ik er zonder nooit aan begonnen vanwege hun games en beleid uit het verleden.

Nu gaan we deze zeker kopen :)

Een paar glitches gezien. Sommige zaten dan onder de grond (??) en konden mensen boven hun neerschieten. Dit was altijd onder of in de buurt van vlaggen.

Glitches vinden mensen altijd dus die worden er vast weer met patches uitgehaald. Verder een keer of 5 ofzo gecrashed in Ground War, maar gezien het aantal potjes was dat ook te verwaarlozen.

Dikke voldoende krijgen zij van deze "Anti-Activision" activist (geel hesje zoals mijn maten mij altijd noemen).
Aangezien ik hen altijd afzeik mag het nu ook wel gezegd worden.

Dit ziet er veelbelovend uit!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Paar potjes gespeeld en tot level 13 gekomen.

Qua beweging vind ik het net alsof ze op schaatsen staan het hobbelt niet zeg maar als in BO4.
Dat het beeld ook deels verticaal beweegt. Dat was echt het eerste wat opviel.

Grafisch geen hoogvlieger. Verder is het zicht ook slecht (wat eerder gezegd is hier). Normaal zou je de tegenstander goed moeten zien maar nu zie ik ze zelf te laat omdat ze dus bijna niet opvallen. (leuk als camper maar minder leuk als rusher als ik).

Verder is de respawn animatie leuk maar na 5 keer en deels met hapers is het gewoon ronduit slecht. Ik wil snel weer verder gamen dus die animatie voegt niets toe.

Ik moest trouwens ook wel lachen dat je bij de ene map met je 'team' met de heli aan komt vliegen en dan zien dat er al doodleuk een poppetje staat is natuurlijk ook wel komisch.

Prop ik mijn M1A1 wapen vol met grips is het nogsteeds een of andere drilboor in mijn handen die alle kanten opschud :D

Enfin Ik was blij dat ik weer BO4 kon spelen diezelfde avond

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:36:
Het hele weekend gespeeld en bijzonder aangenaam verrast!

Ik vind de wat tragere gameplay erg goed. Het typische run and gun is er uit, maar het is nog steeds chaotische COD (en nog steeds genoeg "run and gun"). Meer in huisjes sneaken e.d.

Het geeft mij een beetje een paintball gevoel wanneer ik dat met vrienden doe en dat is goed!

Ik heb gespeeld met zowel de controller als een muis en toetsenbord (op de PS4). Met de laatstgenoemde erg prettig kunnen spelen. Dat zal voor mij sowieso de standaard worden. Ik ben er niet perse beter door, maar ik vind het prettig spelen. In Fortnite voelde het raar, maar hier voelde het prima.
Ik denk overigens niet dat er een verschil in voordeel is. De potjes waar sommige bijzonder k\d ratio's hadden (50-3 en dat soort scores) waren allemaal spelers met een controller icoontje.

Gespeeld met XBox en PS4 spelers. Het werkte allemaal goed. Paar crashes gehad in Ground War (wat ook gaaf verbeterd is met de meerdere vlaggen!).

Al met al erg overtuigd door de Beta. Waarschijnlijk was ik er zonder nooit aan begonnen vanwege hun games en beleid uit het verleden.

Nu gaan we deze zeker kopen :)

Een paar glitches gezien. Sommige zaten dan onder de grond (??) en konden mensen boven hun neerschieten. Dit was altijd onder of in de buurt van vlaggen.

Glitches vinden mensen altijd dus die worden er vast weer met patches uitgehaald. Verder een keer of 5 ofzo gecrashed in Ground War, maar gezien het aantal potjes was dat ook te verwaarlozen.

Dikke voldoende krijgen zij van deze "Anti-Activision" activist (geel hesje zoals mijn maten mij altijd noemen).
Aangezien ik hen altijd afzeik mag het nu ook wel gezegd worden.

Dit ziet er veelbelovend uit!
d:)b
Inderdaad de game play aanpassen soms is gun and run nog mogelijk, soms eens campen, een koekje van eigen deeg noem ik datte.
Dat het maar rap 25 oktober is e ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Frostbite schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:51:
Paar potjes gespeeld en tot level 13 gekomen.

Qua beweging vind ik het net alsof ze op schaatsen staan het hobbelt niet zeg maar als in BO4.
Dat het beeld ook deels verticaal beweegt. Dat was echt het eerste wat opviel.

Grafisch geen hoogvlieger. Verder is het zicht ook slecht (wat eerder gezegd is hier). Normaal zou je de tegenstander goed moeten zien maar nu zie ik ze zelf te laat omdat ze dus bijna niet opvallen. (leuk als camper maar minder leuk als rusher als ik).

Verder is de respawn animatie leuk maar na 5 keer en deels met hapers is het gewoon ronduit slecht. Ik wil snel weer verder gamen dus die animatie voegt niets toe.

Ik moest trouwens ook wel lachen dat je bij de ene map met je 'team' met de heli aan komt vliegen en dan zien dat er al doodleuk een poppetje staat is natuurlijk ook wel komisch.

Prop ik mijn M1A1 wapen vol met grips is het nogsteeds een of andere drilboor in mijn handen die alle kanten opschud :D

Enfin Ik was blij dat ik weer BO4 kon spelen diezelfde avond
Kan je maar weer zien.... ik vind BO4 echt waardeloos... en dan druk ik het nog netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren level 30 geworden met alleen maar cyber attack. Voor mij is dat een relaxte mode om te spelen. Geen respawn, maar revives waar je potjes mee kan winnen. De wapens zijn ook erg vet en de gunsmith is meesterlijk. Laat het maar snel 25 oktober worden zodat ik de noobs weer kan pownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:08:
Gisteren level 30 geworden met alleen maar cyber attack. Voor mij is dat een relaxte mode om te spelen. Geen respawn, maar revives waar je potjes mee kan winnen. De wapens zijn ook erg vet en de gunsmith is meesterlijk. Laat het maar snel 25 oktober worden zodat ik de noobs weer kan pownen.
Voor mij geen cyber attack niet men ding. Maar das ieder zen eigen mening e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:26
Gezien de levels in quick play vrij klein zijn heb ik vaak geluk met een random grenade throw. Als ik spawn gooi ik vaak een granaat naar de plek waar mijn team niet zit en toch best vaak iemand dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ook hier, aangenaam verrast door deze beta van de eerste CoD sinds MW4 die ik heb aangeraakt.

Na vier bijzonder matige Battlefields toch maar weer eens bij de buren gekeken na een hoop positieve geluiden over Modern Warfare, met name cross-play moest en zou ik zelf eens ervaren. Het schiet lekker weg eenmaal de eerste potjes door, erg lekkere gunplay moet ik zeggen al blijft het ultra arcade. Het zal een uur of 5 geweest zijn voor alles unlocked was en de frustraties voorbij.

Er valt genoeg op aan te merken, maar ook veel positieve punten.

Cons:
-Tactiek is zwaar ondergeschikt aan spawnpoints, soms valt alles perfect, soms valt elke stap verkeerd uit.
-Matige maps met bizar veel angles die je in de gaten moet houden, vijanden kunnen op elk moment van alle kanten komen.
-De objectives spelen heeft eigenlijk geen zin want kills zijn veel belangrijker.
-Die killstreaks moedigen het campen verschrikkelijk aan, je kan run&gun met dikke k/d eindigen, zonder ooit de chopper te zien.
-Teamwork of samen optrekken met je partymembers is echt onmogelijk
-Ghost perk is een absolute must
-Sommige spawncamps/kill streaks spam sessies zijn echt bloedirritant
-NIET KUNNEN HERLADEN TIJDENS SPRINTEN/SPRINGEN, AARGHHHHHHH

Pro
-Potjes met/tegen console spelers werken heel aardig, zeker als ze echt goed zijn en burst wapens gebruiken, hopelijk wordt dit standaard in alle (co-op) games
-Lekkere ttk, mits je niet de hele tijd iemand in de rug hebt
-Gunsmith is erg leuk
-Geluid is fantastisch, afgezien van die orkaan van dat openingsfilmpje
-Goede visibitlity eenmaal de blur uitgeschakeld en alles op low/off
-Draait erg soepel, amper technische problemen gehad
-Headquarters is verrassend leuke gamemode
-Bijzonder goed te spelen met paar pils in de mik, het komt allemaal niet zo nauw

Kortom, heerlijk dom lopen raggen dit weekend. Ik vraag me wel af hoe lang het leuk blijft, alle gamemodes zijn toch verkapt TDM en het campen loopt echt de spuigaten uit. Maar het moet gezegd worden, het is op dit moment leuker dan Battlefield en de meest aantrekkelijke CoD in jaren, verstand op nul en gás. Als ze zo doorgaan en niet alles vernaggelen met MTX, dan zal dit een buy gaan worden. Chapeau Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
heb bo4 veel gespeeld en in vergelijking met dit, amai veel beter dees
alleen nog afwachten wat de microtransactions gaan zijn,
hopelijk deftig, mij boeit het niet of bepaalde wapens een camo of skin gaan krijgen en dit en dat
hoop alleen maar dat de nieuwe wapens die er gaan komen, iedereen deze kan krijgen door middel van opdrachten enz...
niet dat je de nieuwe wapens kan kopen , want daar doe ik niet aan mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Tot level 29 gespeeld oid... dit jaar wordt hem ook niet voor mij.

Ik ben denk ik wel een beetje klaar met COD nu. Misschien wordt ik te oud.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Acid_Burn schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:34:

Ben er 40 dus speel ik nog steeds lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:08:
Wat je eigenlijk zegt..... ik ga weer lekker campen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robj28
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 18:27
;( :( de game zit nu al vol met cheaters, ik denk dat ik maar ff wacht na release met kopen. Of ik koop hem helemaal niet.Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/mNNZjbZ/Naamloos.pnghttps://

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Wolverine9000 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:35:
[...]

Ben er 40 dus speel ik nog steeds lol
Ik ben ruim 46.. niet dat ik shooters niet leuk vind, maar COD doet het gewoon niet meer voor mij. Kan mijn vinger er niet precies op leggen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Acid_Burn schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:34:

Nu ze juist na 12 jaar weer terugkomen zonder de stomme zombies en back to the roots gaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 14:13
Ik vind het spel heerlijk spelen.
Ik heb eindelijk weer een beetje het gevoel als wat ik met MW3 had.
Overige shooters ook gespeeld, maar nooit veel omdat ik ze niet leuk vond.

Hier heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik kan blijven spelen.

Wat ik hoop is dat er nog wordt toegevoegd dat je de Sensitivity voor het zoomen trager kan zetten.
Momenteel kan ik alleen de hele Sensitivity lager zetten.

Verder super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
robj28 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:38:
;( :( de game zit nu al vol met cheaters, ik denk dat ik maar ff wacht na release met kopen. Of ik koop hem helemaal niet.[Afbeelding]
Dat is de glitch waar ik op doelde.

Ze zitten in de grond. Kan zomaar zijn dat ze vast zitten en er niet meer uit kunnen, omdat ze niet gedood kunnen worden.

Geen idee, maar dat zou mij niet verbazen.

Goed, het is een beta dus ja glitches zijn er. Ook als de final versie komt. Dat zullen ze er uit moeten patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:22:
[...]

Ze zitten in de grond. Kan zomaar zijn dat ze vast zitten en er niet meer uit kunnen, omdat ze niet gedood kunnen worden.

Goed, het is een beta dus ja glitches zijn er. Ook als de final versie komt. Dat zullen ze er uit moeten patchen.
Als je een tank op je liet landen kon je onder het level komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
robj28 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:38:
;( :( de game zit nu al vol met cheaters, ik denk dat ik maar ff wacht na release met kopen. Of ik koop hem helemaal niet.[Afbeelding]
Dan kan je geen enkel spel meer kopen..... overal zijn hackers tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
[...]

Dat is inderdaad het geval. Hebben ze ook al gecommuniceerd op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zouden we dan pas echt over een maandje pas antwoord krijgen op de vraag of je multiplayer ( TDM , Gunfight enz. ) in split-screen kan spelen.. Hoop dat ze dit al eerder bekend maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robj28
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 18:27
[...]

Dan hoop ik dat ze het er uit halen, want er lijkt actief misbruik te orden gemaakt van deze glitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Als fervent Battlefield speler toch maar weer eens deze COD uitgeprobeerd. COD 4 is de laatste die ik serieus heb gespeeld. Moet zeggen dat ik de standaard COD modi erg fijn vind spelen, maar ground war echt heel erg slecht kon vlotten. Campers op letterlijk elke angle, je kan geen mooie flanking acties doen,in groundwar is echt niks van de ''grounded and realistic'' gameplay in te vinden. Veel te veel chaos, en natuurlijk het feit dat je overal op vast komt te zitten met de tanks ipv. er lekker doorheen rossen als in BF.

Ik heb mij wel vermaakt met cyber attack en headquarters, waar je wél lekker tactisch kon spelen. En natuurlijk gunsmith _/-\o_ wat is dat mooi om weer eens te kunnen doen na de barre mogelijkheden in de laaste BF's. Ben ook zeer benieuwd hoe de campaign gaat spelen na deze beta.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
https://www.psx-sense.nl/...l-of-duty-modern-warfare/

Veel mappen ontdekt door Dataminers

Verder zijn er nog bestanden voor 8 Gunfight maps gevonden en dat zijn de volgende:
  • Docks
  • Pine
  • King
  • Stack
  • Speedball
  • Showers
  • Cargo
  • Hill
  • King (Night)
De eerste vijf waren beschikbaar tijdens de alpha in augustus en de uiteindelijke lijst blijkt langer te zijn. Afsluitend hebben we nog een overzicht van alle andere maps voor de game, hoewel gezegd moet worden dat dit geen garantie is dat ze er ook allen bij de release inzitten.
  • Aniyah Palace
  • Aniyah Tac
  • Azhir Cave (Night)
  • Azhir Cave
  • Crash
  • Dam
  • Deadzone
  • Grounded
  • Scorch
  • Varskaya District
  • Euphrates Bridge
  • Faridah
  • Smetna Farms
  • Frontier
  • Gulag
  • Hackney Yard
  • Hackney Yard (Night)
  • Lumber
  • Malyshev
  • Precinct
  • Milbase 1
  • Milbase 2
  • Neon
  • Petrogad
  • Piccadilly
  • Port 2
  • Noir
  • Prison
  • Frost
  • Crusher
  • Gun Runner
  • Gun Runner (Night)
  • Rivne
  • Rust
  • Shipment
  • Shipment (Night)
  • Terminal
  • Slums
  • Spear
  • Spear (Night)
  • Speed
  • Stadium
  • Sub Base
  • Transit
  • Takedown
  • Torez
  • Karst River Quarry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Zijn dit allemaal nieuwe mappen? Of zitten er ook remakes tussen?

Wel een hele lijst! Dat zie je zelden tegenwoordig.

** Shipment herken ik (natuurlijk).

Zitten ook remakes tussen dus. Alsnog niet verkeerd wat mij betreft.

[ Voor 31% gewijzigd door Mit-46 op 23-09-2019 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:40:
Zijn dit allemaal nieuwe mappen? Of zitten er ook remakes tussen?

Wel een hele lijst! Dat zie je zelden tegenwoordig.

** Shipment herken ik (natuurlijk).

Zitten ook remakes tussen dus. Alsnog niet verkeerd wat mij betreft.
Crash, Dam, Neon, Shipment, Terminal, Slums komen me bekend voor.

Ik ben trouwens eens begonnen met tactical rifles. Maar echt, daar heb je bijna geen fuck aan. Zonder attachments heb je enorme recoil en een veel te trage rof.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Vrijdag schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:27:
[...]

Crash, Dam, Neon, Shipment, Terminal, Slums komen me bekend voor.

Ik ben trouwens eens begonnen met tactical rifles. Maar echt, daar heb je bijna geen fuck aan. Zonder attachments heb je enorme recoil en een veel te trage rof.
Ok, nou dat is op zich wel leuk als er ook remakes komen van de populaire mappen.

Kunnen wij vandaag nog spelen? Ik dacht enkel het weekend.

Dat is een leuke meevaller anders voor vanavond. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mit-46 schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:22:
[...]

Ok, nou dat is op zich wel leuk als er ook remakes komen van de populaire mappen.

Kunnen wij vandaag nog spelen? Ik dacht enkel het weekend.

Dat is een leuke meevaller anders voor vanavond. :D
Tot 19:00 vanavond dacht ik. Snel naar huis vanavond dan maar :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@G_Dragon Zullen vast wel weer season pass en DLC meuk zijn. Ik pas. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Gisteren ook een goede avond gespeeld. Sinds de originele MW niet echt CoD meer gedaan, wel BF.

Al met al een vrij leuke game alhoewel hij totaal niet aanvoelt zoals MW.

- Veel te snel en niet tactisch genoeg (tenminste, S&D / "Cyber attack" niet, mijn favo gamemode in MW).
- Geluid is vooral hard en dreunend, wapens klinken bijna allemaal gelijk
- Heb het idee dat hits / tickrate niet helemaal lekker is. Voelt niet aan dat alles hit zoals ik het schiet, daarbij lijkt hipfire te sterk.
- Standaard graphics settings zijn debiel (op PC), vage filmgrain, render resolutie die enorm laag wordt gezet etc.
- Realism / hardcore mist de "kill confirmation" die je bij MW wel had.
- Voelt meer aan als een "nieuwe" game dan een remaster imho, mist die hele MW feeling. Misschien dat dat al op te lossen is door het classic round-start geluidje aan te passen :)

Bovendien vind ik 60 euro, voor zo ver ik nu kan oordelen, dit bij lange na niet waard. Misschien voor 20 a 30 euro dat ik de game zou halen.

Misschien ben ik wat kritisch, ik was dan ook (over)hyped op een "nieuwe" MW die ik nog steeds zo nu en dan speel :+

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator1976
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-08 16:24
De beta gespeeld, maar om eerlijk te zijn ben ik niet zo onder de indruk.. Grafisch is het mwah.. en qua gameplay vind ik het niet helemaal lekker lopen. Voor mij blijven de kill streak rewards toch een beetje promotie materiaal voor campers. 9 van de 10 keer als ik werd neergeknald, was het iemand die lekker in een hoekje zat (zoals bij mw1 en mw2 ook heel veel gebeurde) en vervolgens zijn kill streak reward had.

Misschien ben ik er wel te oud voor geworden, maar ik heb niet zoveel met het run en gun. Als ik dat wil ga ik wel wolfenstein of doom spelen :-) De nieuwe COD komt dus ook niet op mijn to buy lijstje :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Penetrator1976 op 23-09-2019 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39
Ik heb deze game dit weekend met veel plezier gespeeld.
Alleen wat is nu echt een leuke headset voor ps4 (max 100/120 euro)

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
Nick25 schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:44:
Ik heb zelf de wireless pro PC maar misschien de arctis 7 ook wireless.

https://steelseries.com/g...ctis-7-black-2019-edition

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
India Sierra schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:39:

- Voelt meer aan als een "nieuwe" game dan een remaster imho, mist die hele MW feeling. Misschien dat dat al op te lossen is door het classic round-start geluidje aan te passen :)
Het is toch ook een nieuwe game??? ik heb nergens gelezen dat het een remaster zou moeten zijn? Daar is toch al een release van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:32

India Sierra

Learn by failure

Titu schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:53:
[...]

Het is toch ook een nieuwe game??? ik heb nergens gelezen dat het een remaster zou moeten zijn? Daar is toch al een release van?
Zeker waar, ik verwachtte gewoon door de naam dat het iets "soortgelijks" zou zijn. Maar dat is het naar mijn mening dus gewoon niet :P

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een Turtlebeach 500p, fijne headset maar wel bekabeld. Oh nee, deze is draadloos. Mijn controller is bekabeld |:( 8)7

Is er trouwens een optie om dat >whoomp, whoomp< uit te zetten als er nog maar X tijd/kills over zijn? Ik vind dat echt gruwelijk irritant. De Infinity Ward mix uitzetten helpt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 24-09-2019 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wireless Platinum als het ietsje meer mag zijn. Speciale game profielen, goed comfort en 3D audio in sommige games (Uncharted 4, Days Gone, Horizon Zero Dawn en ik verwacht straks ook in The Last of Us Part II).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
bram1984 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:33:
[...]

Wireless Platinum als het ietsje meer mag zijn. Speciale game profielen, goed comfort en 3D audio in sommige games (Uncharted 4, Days Gone, Horizon Zero Dawn en ik verwacht straks ook in The Last of Us Part II).
Ik zou de hyperx cloud 2 aanbevelen (is wel bedraad)

Ik kom namelijk net van 2 jaar gebruik van de Sony platinum en kan na 3 weken hyperx wel zeggen dat deze zowel qua geluid als comfort beter is, hoewel het ook gedeeltelijk persoonlijk is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Is de beta verlengd ? Zou om 18:00 afgelopen zijn begreep ik maar kan nog steeds spelen. BO3 was ook met een dag verlengd dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
mike30 schreef op maandag 23 september 2019 @ 18:20:
Is de beta verlengd ? Zou om 18:00 afgelopen zijn begreep ik maar kan nog steeds spelen. BO3 was ook met een dag verlengd dacht ik?
19:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Dan is het of geen 19:00 uur of hij is verlengd want ik log net weer in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
20:00 uur

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
30.00 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
Hmmm dan laten ze hem inderdaad nog even doorlopen, top :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• honey
Zojuist laatste potje kunnen spelen. Dus 21:00 uur was het gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 08:02
Ik kan nog steeds spelen :P

Edit: Beta helaas toch echt afgelopen nu.

[ Voor 45% gewijzigd door TheDuJa op 23-09-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Ik ook :) Heerlijk, kadootje

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 21:48
Daniel. schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:52:
[...]

Ik heb zelf de wireless pro PC maar misschien de arctis 7 ook wireless.

https://steelseries.com/g...ctis-7-black-2019-edition
Ik heb ze allebei, en de arctis 7 is er inderdaad ook draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ivysaur schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:26:
@G_Dragon Zullen vast wel weer season pass en DLC meuk zijn. Ik pas. :D
Als je goed had opgelegd sinds de aankondiging van de game, had je moeten weten dat er geen dlc's komen voor deze game. Dit hebben de makers meerdere malen gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rc68
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09-2020
Goedemorgen allemaal, ik heb een vraag. Ik speel voornamelijk op de ps4 met vrienden, en afgelopen dagen de nieuwe modern warfare geprobeerd op de ps4. Als ik de game aanschaf, dan wil ik het voor de pc, dus wilde ik vragen of mijn systeem het aankan. Mijn processor is de i5 3470, wat denk ik niet voor problemen zal zorgen (correct me if I'm wrong) maar de gpu, de geforce gtx 560 se (ik weet het, het is heel oud). Zal de performance beter zijn dan mijn ps4? De ps4 is natuurlijk 60 fps, zal ik op dit systeem meer fps halen, op low settings natuurlijk? Btw beeldscherm is een asus vg275q.

Bij voorbaat dank

Topic heb ik samengevoegd met het algemene MW topic. Bovendien, zoals al is gesteld, verwachten we wel wat eigen inzet en huiswerk zoals het bekijken van de minimale vereisten voor het spel als je wilt weten of je het kunt draaien.

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 24-09-2019 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:44
Heb je überhaupt naar de minimum specifications gekeken?

Dan zie je vrij snel dat het antwoord nee is.

Hij zal wel draaien, maar niet op dezelfde kwaliteit/FPS als op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Ik zou lekker een muis en toetsenbord bestellen voor je PS4 en daar lekker op spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldro19
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-01 14:13
Ik vind het echt een geweldig spel, en heb eindelijk weer een spel gevonden die ik kan spelen zonder dat het me verveelt.

Enige puntje dat ik mis is dat ik de Sensitivity niet lager kan zetten voor het zoomen met een wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Als je moederbord het toestaat kun je ook opzoek gaan naar een tweede tweede hands gtx 560 en dan de 2 videokaarten in SLI zetten, dan ga je er denk ik ook goed op vooruit. Hoewel je CPU wellicht ook nog voor bottlenecks kan zorgen, misschien toch beter op je PS4 gamen.

Ik had vroeger 2 GTX 460's en dat leverde bij de meeste games zo'n 1,5 tot 1,9 keer zoveel frames vergeleken met een enkele.

[ Voor 41% gewijzigd door Kalder op 24-09-2019 11:51 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itlee
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

Deze cod is heerlijk om te spelen....en nog veel belangerijker, geen irritante f*cking cheaters met wallhacks... ik heb een paar dagen heerlijk kunnen knallen...soms ongekend eerlijk verloren, soms een top3 plekje... prachtig spel... wachten op de release, dan lekker een weekje knallen, en dan kan de game weer in de kast want dan zijn er weer lui die het verkloten voor de rest...

maar ze hebben goed werk gedaan bij infiniti...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Kalder schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:47:
Als je moederbord het toestaat kun je ook opzoek gaan naar een tweede tweede hands gtx 560 en dan de 2 videokaarten in SLI zetten, dan ga je er denk ik ook goed op vooruit. Hoewel je CPU wellicht ook nog voor bottlenecks kan zorgen, misschien toch beter op je PS4 gamen.

Ik had vroeger 2 GTX 460's en dat leverde bij de meeste games zo'n 1,5 tot 1,9 keer zoveel frames vergeleken met een enkele.
Veel games, vooral nieuwe games ondersteunen SLI vaak niet eens meer dus in feite levert dat waarschijnlijk niks op.

Nieuwe PC die het spel aankan is niet perce duur als je het zelf bouwt, maar persoonlijk zou ik de goedkope methode kiezen en het op de PS4 kopen.

Moet het perce op de PC dan zou ik een gloednieuwe bouwen, je CPU is opzich prima maar je kan dan beter meteen met een schone lei beginnen gezien je hardware, en gezien het feit dat op dit moment de Ryzen 2000 serie langzaam vervangen wordt door de nieuwe 3000 serie heb je vrij makkelijk een goede betaalbare CPU, GPU is een ander verhaal maar ook daar zie je wat afprijzingen (recent nog een RX 580 voor m'n partner gescoord voor ~€200 en dat is een prima kaartje)

Dus het hoeft niet super duur je kan makkelijk onder de 900 ~1000 euro blijven, en anders PS4 versie kopen dat zal prijstechnisch het goedkoopst wezen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mizgala28 op 24-09-2019 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
itlee schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:58:
Deze cod is heerlijk om te spelen....en nog veel belangerijker, geen irritante f*cking cheaters met wallhacks... ik heb een paar dagen heerlijk kunnen knallen...soms ongekend eerlijk verloren, soms een top3 plekje... prachtig spel... wachten op de release, dan lekker een weekje knallen, en dan kan de game weer in de kast want dan zijn er weer lui die het verkloten voor de rest...

maar ze hebben goed werk gedaan bij infiniti...!
Misschien valt het mee met de cheaters omdat het crossplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@G_Dragon Naja. geloof er niet heel veel van. Maar we gaan het zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rc68
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09-2020
Top, bedankt allemaal voor de reacties/hulp. Blijf toch op de ps4 dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 24-08 16:56
RoaDHouse schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:32:
[...]
Ja dat kan nog alle kanten opgaan natuurlijk. Aan de ene kant vrees ik het ergste, zodra console spelers geconfronteerd worden met een woud aan pc hacks, zetten ze crossplay direct ui en sterft het een stille dood. Maar aan de andere kant, houdt crossplay de pc playerbase hopelijk veel langer vast en levensvatbaar genoeg om een degelijke anti-cheat op te zetten en te onderhouden.

Het gebruik van muis en toetsenbord op de consoles, al dan niet via XIM etc lijkt me ook een verdomd lastig probleem om te tackelen en irritant om tegen te spelen als je zelf een controller gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:17

Thompson

Beeromaniac

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:17:
Cons:
-Tactiek is zwaar ondergeschikt aan spawnpoints, soms valt alles perfect, soms valt elke stap verkeerd uit.
-Matige maps met bizar veel angles die je in de gaten moet houden, vijanden kunnen op elk moment van alle kanten komen.
-De objectives spelen heeft eigenlijk geen zin want kills zijn veel belangrijker.
-Die killstreaks moedigen het campen verschrikkelijk aan, je kan run&gun met dikke k/d eindigen, zonder ooit de chopper te zien.
-Teamwork of samen optrekken met je partymembers is echt onmogelijk
-Ghost perk is een absolute must
-Sommige spawncamps/kill streaks spam sessies zijn echt bloedirritant
-NIET KUNNEN HERLADEN TIJDENS SPRINTEN/SPRINGEN, AARGHHHHHHH

Pro
-Potjes met/tegen console spelers werken heel aardig, zeker als ze echt goed zijn en burst wapens gebruiken, hopelijk wordt dit standaard in alle (co-op) games
-Lekkere ttk, mits je niet de hele tijd iemand in de rug hebt
-Gunsmith is erg leuk
-Geluid is fantastisch, afgezien van die orkaan van dat openingsfilmpje
-Goede visibitlity eenmaal de blur uitgeschakeld en alles op low/off
-Draait erg soepel, amper technische problemen gehad
-Headquarters is verrassend leuke gamemode
-Bijzonder goed te spelen met paar pils in de mik, het komt allemaal niet zo nauw
Deze con/pro punten wou ik even op inhaken om een wat inhoudelijkere discussie te krijgen, we moeten nog wel wat weekjes overbruggen voor we weer mogen namelijk :9
Ben dus erg benieuwd hoe de rest van de Tweakers hierover denken en of ze nog andere specifieke dingen hebben die ze als positief/negatief willen uitlichten!

Con;
- Spawnpoints waren inderdaad erg bagger, maar verwacht/hoop wel dat dat gaat verbeteren nog.
- Bizar veel angles viel mij ook op, het moedigt campen heel erg aan en sommige maps voelen daardoor ook gewoon onrealistisch aan met plaatsing van kratjes/container/kapotte muren etc precies zodat er maar maximaal veel angles gecreëerd worden. Ik hoop dan ook echt dat er bij die lijst aan maps wat ruimere / "cleanere" maps zitten. Erg blij met die lange lijst aan maps!
- Objectives weinig zin inderdaad, maar dat is denk ik ook wel doordat het Beta was en iedereen wil gewoon maximaal wapens e.d. uitproberen.
- Killstreaks zouden ze sowieso moeten veranderen in point streaks zodat een punt capturen (domination) ook echt iets oplevert.
- Teamwork is nu idd nog moeilijk maar dat heeft ook wel met de algehele chaos en beperkte mapkennis van een nieuwe game te maken denk ik.
- Ghost Perk vond ik in alle vorige COD's ook al érg belangrijk, net als een silenced wapen. Vind het opzich niet erg dat die nog steeds waardevol is.
- Yep, spawnpoint gewoon bagger.
- Lijkt me logisch dat je niet zomaar ff kan herladen tijdens sprinten/springen, is wel een "ingewikkelde" handeling. Het gaat al onrealistich snel.

Pro;
- Eens, als pc gamer heb ik echt weinig gemerkt dat sommige spelers op ps4/xbox zaten, wellicht dat naarmate de game vordert dit wel meer duidelijk gaat worden.
- TTK vond ik juist net wat té snel, zeker in combinatie met de hoeveelheid angles/campspots. Het lijkt een beetje tussen de vroegere hardcore/softcore in te zitten.
- Gunsmith, super! Je merkt ook echt verschil.
- Geluid inderdaad dik prima, moet nog wat spelen met de audio settings maar met een koptelefoon was het regelmatig wel genieten en zijn bij een goede focus vijanden ook goed te horen. De bullet ricochet geluiden vond ik af en toe nog wel wat overdreven.
- Grafisch viel mij ook niks tegen, optimale visibility settings nog niet echt in verdiept. Bij groundwar merkte ik wel vaak dat het heel moeilijk was om op lange afstand te zien of het vriend of vijand was, de tags werden dan ook niet zichtbaar bij aimen? Wat dat betreft zou er dus meer optisch verschil mogen zijn tussen allegiance en coalition.
- Prestaties vond ik ook zeer prima, 1x klapte die er bij mij uit maar dat lag denk ik meer aan mijn PC en 1 rondje met heel veel lag gehad. Overige 30+ potjes echt soepel en geen lag.
- Headquarters beviel mij inderdaad ook goed.
- Avondje gamen met paar vrienden op discord en een pilsje erbij, heerlijk old skool genieten weer! _/-\o_

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Ik heb er ook van genoten, toch weer de echte shooter feeling die wat kwijt was in de afgelopen paar CODs.

Wat mijn grootste minpunt is voor deze versie is de nameplates van allies. Deze zijn niet gecentered boven de characters van teammates. Hierdoor dacht ik meermaals dat ik op een enemy aan het schieten was maar dat bleek dan na 1 mag gewoon een teammate te zijn die dan doodleuk zei: "Don't shoot me, shoot the enemy".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Razer 7.1 thresher _/-\o_

https://www.coolblue.nl/p...r-7-1-headset-ps4-pc.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
India Sierra schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:39:
Gisteren ook een goede avond gespeeld. Sinds de originele MW niet echt CoD meer gedaan, wel BF.

Al met al een vrij leuke game alhoewel hij totaal niet aanvoelt zoals MW.

- Heb het idee dat hits / tickrate niet helemaal lekker is. Voelt niet aan dat alles hit zoals ik het schiet, daarbij lijkt hipfire te sterk.
- Realism / hardcore mist de "kill confirmation" die je bij MW wel had.
Volledig mee eens, leuke COD-game! Maar die netcode.. ze krijgen het maar niet voor elkaar. Natuurlijk het is een beta, maar vraag me af of dit gaat veranderen in de uiteindelijke game. Soms zwaar frustrerend. Ga je een hoekje om en je ligt al voordat je een enemy ziet.. Wil je een enemy neerhalen, dan heb je soms een compleet magazijn nodig.. Eigenlijk bij alle COD's niet anders geweest.
Bedoel je met kill confirmation de modus Kill Confirmed? Vind dit ook een betere modus, omdat je hiermee mensen daagt om de tags te pakken, waardoor campen drastisch wordt verminderd..

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 09:39

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:22

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Het spel speelt totaal niet zoals "de originele Modern Warfare", de naam is wat betreft dus een beetje een gimmick.

De "snelle 2vs2” gamemode, is helemaal niet zoals eerder gecommuniceerd (iedereen hetzelfde wapen, dat per ronde veranderd, de wapens moet je namelijk op verschillende plekken oppakken), die map in het bos wordt overigens vooral gecamped, die in dat pakhuis is wel leuk.

Snipers scopen echt heel traag in, ik zeg niet dat je moet kunnen quickscopen, maar het loont hier eerder om te hardscopen. Daarnaast heb je als sniper een scope glare waardoor je opeens bijzonder zichtbaar bent voor de tegenspeler.

TTK is op sommige momenten opeens heel hoog, dan heb je aan een magazijn amper genoeg voor 1 persoon, laat staan twee.

Shotguns zijn zelfs van close range geen 1hit kill en je tweede schot duurt bijzonder lang (dat jachtgeweer schiet wel twee schoten snel, maar dan moet je beide vol raken...)
Ik ben ook niet bijzonder fan van shotguns, maar in deze game is het niet meer dan een gimmick.

Eigenlijk alleen TDM en "cyber attack" zijn fatsoenlijk te spelen omdat de spawns op de andere maps totaal random zijn. En als je dan die filter instelt, kom je alsnog bij andere gamemodes...

Daarnaast zien beide teams er hetzelfde uit, behalve de marker boven het hoofd, welke niet zichtbaar is als je inscoped? Je raakt eigenlijk heel vaak je eigen team daardoor, al heb je geen teamdamage.

En dan de killstreaks en claymores, most je doorheen zien te komen om überhaupt te kunnen schieten.

De silencers op wapens doen echt heel veel damage af en de minimap is ver ingezoomd om te spelen op 'map' (stealthy van zijkanten), UAV refresh rate is vrij laag wat dat betreft ook.

De map rotation is heel slecht, de slechtste map krijg je het vaakst. Die Azhir Cave is echt een waardeloos gebalanceerde map...

Maar, de (standaard) grafische instellingen zijn echt, graf-instellingen. Standaard op 50% render resolutie, maar dan wel dikke anti-aliasing en antroscopic filter. Het ziet er uit alsof je naar een blur zit te kijken met vieze glow er doorheen en veel te donkere hoekjes. Wanneer eenmaal goed afgesteld ziet het er wel prima uit en is het natuurlijk wel mooier dan die free2play shooters. Maar het wordt een beetje een arcade-shooter, die zich totaal niet leent voor de situatie.

[ Voor 28% gewijzigd door Accretion op 24-09-2019 16:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Accretion schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:53:

Snipers scopen echt heel traag in, ik zeg niet dat je moet kunnen quickscopen, maar het loont hier eerder om te hardscopen. Daarnaast heb je als sniper een scope glare waardoor je opeens bijzonder zichtbaar bent voor de tegenspeler.
Ik vond dit echt zo fijn, geen "quickscope-360-noscope-prone-dolphin-dive-headshot-one-shot-one-kill" meer. En ik kan zien dat de snipers mij zien, en ze dan neerschieten met het .50 handvuurwapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 19:58

beany

Meeheheheheh

Accretion schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:53:

De "snelle 2vs2” gamemode, is helemaal niet zoals eerder gecommuniceerd (iedereen hetzelfde wapen, dat per ronde veranderd, de wapens moet je namelijk op verschillende plekken oppakken), die map in het bos wordt overigens vooral gecamped, die in dat pakhuis is wel leuk.
Die variant van 2vs2 kwam later in het weekend, dat er random wapens lagen die je moest oppakken. Vrijdags was de 2vs2 modus dat iedereen met het zelfde wapen begon, dus precies zoals aangekondigd. Ze hebben blijkbaar meerdere varianten qua hoe en welke wapens in de 2vs2 modus.
Vrijdag schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:14:
[...]

Ik vond dit echt zo fijn, geen "quickscope-360-noscope-prone-dolphin-dive-headshot-one-shot-one-kill" meer. En ik kan zien dat de snipers mij zien, en ze dan neerschieten met het .50 handvuurwapen >:)

[ Voor 5% gewijzigd door beany op 24-09-2019 16:20 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:22

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ah ik heb dus alleen in het weekend gespeeld, heb (de latere?) memo niet gekregen over het oppakken van wapens, maar dat voegde totaal niks toe aan die gamemode, het was eigenlijk vooral vervelend.

Wel leuke vid, die Winchester unit was bij mij totale bullshit, heb maar weinig 1 shot kills gehad, terwijl ik wel elke keer in een schot dood ben (zonder headshot). En ik ben echt niet zo goed in het schieten op benen/armen dat ik dat zo vaak kan doen :p

Dat twee keer moeten schieten maakt het een stuk minder effectief,in diezelfde tijd wordt je door een MP5 op middel afstand gewoon zelfs genakt natuurlijk.

Het is een arcade shooter, die wat mij betreft de spijker een beetje misslaat.

[ Voor 20% gewijzigd door Accretion op 24-09-2019 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itlee
  • Laatst online: 12-09 11:01

itlee

Gas erop!

RoaDHouse schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:32:
[...]

laten we het hopen,....die lui hebben zo mn speelplezier vergalt. Iemand die echt skillz heeft heb ik respect voor, voor al die uren trainen en spelen om goed te worden... tegen een wallhacker ben je kansloos. (en al helemaal met aimbot...) :'(
Pagina: 1 ... 9 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.