Dedriloth
Nieuwe drivers zijn ook geinstalleerd, dit begint hier al goed
Oh lol, je speelt ook gewoon tegen PS4 spelers.
[ Voor 19% gewijzigd door vinom op 19-09-2019 19:14 ]
Tevens werkt HDR op de Xbox wel en wat een verschil! Grafisch nog mooier nu!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bij mij de melding dat ik te vroeg ben. Heb een pre order uit de vs.Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:14:
Nice! Je level en weapon loadout gaat mee over tussen platforms. Afgelopen weekend op m’n PS4 Pro gespeeld en nu op m’n Xbox One X en ben gewoon level 20 en alle wapen klassen zijn in tact.
Ja dat is echt fantastisch!Alexknl schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:19:
Crossplatform zelfde progress is wel echt dik nice.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alleen nog maar ps4 mensen tegengekomen voorlopig, ge ziet dat aan het het logo als je een match start e
Dat weet ik.Wolverine9000 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:22:
[...]
Alleen nog maar ps4 mensen tegengekomen voorlopig, ge ziet dat aan het het logo als je een match start e
Crossplay staat wel by default uit. Moet je dus even bij de Options aanzetten.
Ik zit nu in een lobby met enkel PC gamers.
Ligt aan Microsoft. Zie reddit.com/r/modernwarfareruudbosch83 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:25:
Op de Xbox geeft ie aan dat ik nog te vroeg ben....
Zie enkel het bedrijven logo en dan zwart scherm
Oké moest gewoon men battlenet afslutien en opnieuw starten, en dan kon 'k plots op play duwen. Geen zwart scherm meer
[ Voor 32% gewijzigd door XhizorBE op 19-09-2019 19:32 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

PSN: Von_Smallhausn
Waarom is dat raar? Het zit gekoppeld aan je Activision account. Heerlijk toch? Ik kan nu op m’n Xbox gewoon verder met m’n rank en weapon loadout die ik vorig weekend op m’n PS4 heb gebruikt.Mon0lith schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:04:
Wat ik raar vind is dat mijn unlocks en rank niet gereset zijn... kan gewoon alles weer gebruiken
Omdat ik gelezen en gezien had dat alles gereset zou wordenRivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:12:
[...]
Waarom is dat raar? Het zit gekoppeld aan je Activision account. Heerlijk toch? Ik kan nu op m’n Xbox gewoon verder met m’n rank en weapon loadout die ik vorig weekend op m’n PS4 heb gebruikt.
PSN: Von_Smallhausn
Gewoon de boel eens herstarten deed het bij mij, mensen waren al van te voren ingelogd je moet ook alles eens refreshen om de optie te hebbenRivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:47:
Het ligt aan digitale pre-orders vs. fysieke pre-orders. Diegene met digitale pre-orders kunnen er niet in.

Motion blur sowiezo uit, maar normaal is antialiasing niet zo blurry, misschien ben ik verwend met sharpening filters in de meeste games tegenwoordig.
Ik heb wel echt meteen na 1 ronde cross platform spelen uitgezet zeg en die komt nooit, never nooit meer aan !
Ik had in die ene ronde al om precies te zijn:
- een klein kind die scheld woorden over iemands moeder aan het roepen was
- iemand die keihard in een russisch klinkende taal aan het schreeuwen was.
- iemand die non stop aan het hoesten en kuchen was ( lekker door blijven roken )
- iemand die boeren laten tot een sport heeft verheven
- en nog iemand die constant aan het klagen was over nu al hackers en cheaters en aimbots in het spel
ik wist binnen 5 minuten weer precies waarom ik nooit een console ga aanschaffen..
[ Voor 8% gewijzigd door Skybullet op 19-09-2019 21:18 ]
Nog mooier? Ik vond het grafisch maar matig allemaal. Niet dat het veel uitmaakt bij zo'n game, maar mooi is anders.Rivanov schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:14:
Nice! Je level en weapon loadout gaat mee over tussen platforms. Afgelopen weekend op m’n PS4 Pro gespeeld en nu op m’n Xbox One X en ben gewoon level 20 en alle wapen klassen zijn in tact.
De voorbeelden die je noemt bestaan op de PC niet?Skybullet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:15:
Speelt goed weg ! Schiet en beweegt lekker vlot, en ziet er prachtig uit en loopt nog eens perfect op 1440p alles vol open, ik snap niet die waas waar mensen het hier over hebben, ziet er voor mij heel scherp uit.
Ik heb wel echt meteen na 1 ronde cross platform spelen uitgezet zeg en die komt nooit, never nooit meer aan !
Ik had in die ene ronde al om precies te zijn:
- een klein kind die scheld woorden over iemands moeder aan het roepen was
- iemand die keihard in een russisch klinkende taal aan het schreeuwen was.
- iemand die non stop aan het hoesten en kuchen was ( lekker door blijven roken )
- iemand die boeren laten tot een sport heeft verheven
- en nog iemand die constant aan het klagen was over nu al hackers en cheaters en aimbots in het spel
ik wist binnen 5 minuten weer precies waarom ik nooit een console ga aanschaffen..
[ Voor 98% gewijzigd door Cobiwan op 19-09-2019 21:24 ]
Niemand in de "pc only" rondes daarna die ik speelde heeft gepraat of een ander geluid gemaakt. Denk allemaal aan het spelen zonder mic aan, net als ik zelf ook altijd doe, ook al werkt mijn mic prima. Dat "iedereen maar lekker op de theekrans online in een orgie van geluiden en geroeptoeter " is echt een console ding.colorsone schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:19:
[...]
De voorbeelden die je noemt bestaan op de PC niet?
Jup, dat kun je namelijk prima zien onder andere in de lobby. Iedereen die aan het praten was of een ander soort geluid produceerde had een console tekentje bij zijn naam wanneer het speaker icoontje oplichtte.bram1984 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:23:
@Skybullet En jij hebt per persoon gecontroleerd op welk platform ze speelden?
Buiten dat alles heeft niemand van mijn kennissen of vrienden een console dus zie ik totaal de noodzaak niet van crossplay voor mezelf aan te zetten. Alleen maar ergernis en onbalans
[ Voor 25% gewijzigd door Skybullet op 19-09-2019 21:30 ]
Nah ik ben console en pc gamer. Beide heeft zo z’n ‘types’ zullen we maar zeggen. Wel is console meer betaalbaar dan een game pc en zul je daar sneller kiddo’s op hebben dat dan weer wel.Skybullet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:28:
[...]
Niemand in de "pc only" rondes daarna die ik speelde heeft gepraat of een ander geluid gemaakt. Denk allemaal aan het spelen zonder mic aan, net als ik zelf ook altijd doe, ook al werkt mijn mic prima. Dat "iedereen maar lekker op de theekrans online in een orgie van geluiden en geroeptoeter " is echt een console ding.
[...]
Jup, dat kun je namelijk prima zien onder andere in de lobby. Iedereen die aan het praten was of een ander soort geluid produceerde had een console tekentje bij zijn naam wanneer het speaker icoontje oplichtte.
Buiten dat alles heeft niemand van mijn kennissen of vrienden een console dus zie ik totaal de noodzaak niet van crossplay voor mezelf aan te zetten. Alleen maar ergernis en onbalans
[ Voor 37% gewijzigd door ion op 19-09-2019 21:34 ]
Die 1.60 zal zeer doen 👍Ivysaur schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:33:
Heb het maar weer der afgegooid. Ben er te oud voor. 2 jaar geleden was het nog leuk met WWII, maar nu nah. Toch wel 1.60 euro foetsie.
Toch wel twee frikandelbroodjes.
Check je DM.ion schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:34:
Waar kan ik aan een beta key komen voor pc? Ik heb op PS4 al de preorder key.
Ik ben bijna geneigd om hier mijn beta key te kopen echter is dat te absurd voor woorden om de beta twee dagen eerder te kunnen spelen bijna een tientje tegenaan te smijten...
[ Voor 44% gewijzigd door Ram-G-maN op 19-09-2019 23:02 ]
Je kunt zelfs alleen cross play chat uitzetten, dan ben je er ook.Skybullet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:28:
[...]
Niemand in de "pc only" rondes daarna die ik speelde heeft gepraat of een ander geluid gemaakt. Denk allemaal aan het spelen zonder mic aan, net als ik zelf ook altijd doe, ook al werkt mijn mic prima. Dat "iedereen maar lekker op de theekrans online in een orgie van geluiden en geroeptoeter " is echt een console ding.
[...]
Jup, dat kun je namelijk prima zien onder andere in de lobby. Iedereen die aan het praten was of een ander soort geluid produceerde had een console tekentje bij zijn naam wanneer het speaker icoontje oplichtte.
Bij mij stond render resolutie standaard op 50 procent. Misschien ook bij jou?unfor schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:31:
Tot nu toe: Best okay, maar wat is die vaseline over het scherm
Motion blur sowiezo uit, maar normaal is antialiasing niet zo blurry, misschien ben ik verwend met sharpening filters in de meeste games tegenwoordig.
Ja, maar dat had ik direct al op 100% gezet.Sj44k13 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:41:
[...]
Bij mij stond render resolutie standaard op 50 procent. Misschien ook bij jou?
Het is de verschrikkelijke AA implementatie, ik heb nu AA uit en render resolutie op 120%, dat maakt het redelijk scherp.
Verder uiteraard alle vormen van motion blur en DOF uit zetten.
Hier nog wat discussie over the afschuwelijke blur in deze game: https://www.reddit.com/r/...en_on_pc_at_max_settings/
[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 19-09-2019 23:52 ]
Gelukkig heb ik nog niemand gehoord.Sj44k13 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 00:06:
Werkt bij jullie voice chat met cross play? Ik zie soms voice chat icoontjes maar hoor niets. Speel op pc.
Edit: Nog heel even gespeeld. Ging best lekker. Leuke kills. Maar ben er te oud voor. Beetje ''Been there, done that' gevoel. Nu weer maar der af gooien en voorgoed.
[ Voor 24% gewijzigd door Ivysaur op 20-09-2019 01:57 ]
Me vriendin kon helaas niet meespelen in de beta, maar straks in de full game gaan we samen helemaal los online.
Bij welke speelmodus verdiennen jullie de meeste XP?
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2019 08:56 ]
Ik zag al dat jullie Render resolutie naar 100% hebben gezet. Dat lijkt me zelf ook wel een slimme.
Iemand toevallig al de beste instellingen gevonden voor een redelijke Game PC?
Haal momenteel ongeveer 100-120 FPS op de standaard instellingen.
Overigens vind ik het grafisch wel een beetje tegenvallen. Ik heb de hoogste settings maar alles lijkt zo blurry/wazig.
[ Voor 39% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-09-2019 09:18 ]
Dat had ik precies hetzelfde de eerste potjes. Iedereen wil die grot in.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:16:
Die map die zich in/rond een grot afspeelt is niet mijn ding, ik zie echt geen ene reet daar.
Wanneer je in de map heel erg passive speelt gaat het veel beter!
Leuk spel, fijne vervanger voor het ter ziele gegane Battlefield!
Welkom in de wereld van cross-playSchimanski81 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:24:
Kan dit topic niet gesplitst worden in consoles/PC? Verhalen over FPS, drivers en beste settings komen me nu alweer de neus uit.
Valt me overigens op dat vaak de meerderheid op console speelt, terwijl ik op de PC speel. Wellicht express omdat ze de cross-play aan het testen zijn?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwachten jullie dan een grafisch hoogstaande game van call of duty?Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:16:
Die map die zich in/rond een grot afspeelt is niet mijn ding, ik zie echt geen ene reet daar.
Overigens vind ik het grafisch wel een beetje tegenvallen. Ik heb de hoogste settings maar alles lijkt zo blurry/wazig.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Er zit voor jou niks tussen blurry/wazig en grafisch hoogstaand?Korkss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:29:
[...]
Verwachten jullie dan een grafisch hoogstaande game van call of duty?
Naar mijn mening is cod altijd blurry en wazig. Dus ik snap niet waar iedereen het over heeft. Lees ook veel over dat het grafisch “weer” tegenvalt. Wat verwachten mensen dan denk ik!?Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:30:
[...]
Er zit voor jou niks tussen blurry/wazig en grafisch hoogstaand?
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Precies, fijne controls en gameplay is ook veel belangrijker dan hoog grafisch.Korkss schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:44:
[...]
Naar mijn mening is cod altijd blurry en wazig. Dus ik snap niet waar iedereen het over heeft. Lees ook veel over dat het grafisch “weer” tegenvalt. Wat verwachten mensen dan denk ik!?
Ik vind de game heerlijk spelen, wel even wennen aan de nieuwe mappen en vond het er ook echt niet slecht uitzien.
Lijkt me straks vet om samen op de bank met me vriendin een team te vormen in gun fight
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2019 10:08 ]

[ Voor 3% gewijzigd door Skybullet op 20-09-2019 10:11 ]
Hoe voelt de interactie tussen muis/tobo en controller splers aan so far? Hebben ze de aim assist een beetje goed kunnen balanceren? Hoe gaat het qua movement? Kan je met de controller partij bieden aan de adad spammers etc?
Ben superbenieuwd om het morgen eens samen op te pakken met vrienden op de console, werkt het maken van een party tussen battlenet en ps4 soepel?
Weet niet of je een nvidia kaart hebt, maar je kunt anders nog via alt+3 en dan de filter voor het verscherpen selecteren, helpt bij mij al een stuk.Ivysaur schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 00:31:
@unfor Dat ook een van de reden dat ik spel maar der af heb gegooid en account deactivated. Ze denken dat we consoler-gamers zijn ofzo? DR 2.0 heeft ook een ontzettend tiegelijk wazig beeld, door TXAA uit te zetten en blur enzovoort was het al een stuk scherper.
Edit: Nog heel even gespeeld. Ging best lekker. Leuke kills. Maar ben er te oud voor. Beetje ''Been there, done that' gevoel. Nu weer maar der af gooien en voorgoed.
Natuurlijk moet je ingame wel al die zooi zetten die er voor zorgen dat alles wazig word.
Dat is voor mij het meest belangrijk
And Bob's your uncle ...
Geen idee, ik heb na 1 ronde crossplay uitgezet door de orgie aan geluiden en scheld barrages die van console spelers af kwam. Sindsdien heerlijk pc only en ik heb nog niemand horen praten.. heerlijk. die optie gaat nooit meer aan en ik ben niet de enige die er zo over denkt ( ik weet dat je cross chat ook uit kan zetten maar whats the point ? niemand met wie ik speel heeft een console)A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:
Supermooi om te zien dat CoD echt weer eens vernieuwend bezig is qua crossplay, daar ben ik verschrikkelijk benieuwd naar en verwacht dat in veel meer games als ze het goed neer kunnen zetten.
Hoe voelt de interactie tussen muis/tobo en controller splers aan so far? Hebben ze de aim assist een beetje goed kunnen balanceren? Hoe gaat het qua movement? Kan je met de controller partij bieden aan de adad spammers etc?
Ben superbenieuwd om het morgen eens samen op te pakken met vrienden op de console, werkt het maken van een party tussen battlenet en ps4 soepel?
Zeker !, meteen naar 90 omhoog geknald haha. Instelbare opties zijn er een hele hoop ! wat me aangenaam verrast heeftRoaDHouse schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:27:
Ik moet nog even tot morgen wachten dat ik kan spelen,,, maar zit er een fov slider in voor de pc versie ?
Dat is voor mij het meest belangrijk
[ Voor 15% gewijzigd door Skybullet op 20-09-2019 10:29 ]
txs.. dat is goed nieuwsSkybullet schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:28:
[...]
Geen idee, ik heb na 1 ronde crossplay uitgezet door de orgie aan geluiden en scheld barrages die van console spelers af kwam. Sindsdien heerlijk pc only en ik heb nog niemand horen praten.. heerlijk. die optie gaat nooit meer aan en ik ben niet de enige die er zo over denkt ( ik weet dat je cross chat ook uit kan zetten maar whats the point ? niemand met wie ik speel heeft een console)
[...]
Zeker !, meteen naar 90 omhoog geknald haha. Instelbare opties zijn er een hele hoop ! wat me aangenaam verrast heeft
Gisteren en vandaag een paar potjes crossplay gedaan: Xbox met controller vs Xbox met muis en pc met muis en pc met controller dus eigenlijk alle varianten (ok, geen ps4) merkte totaal geen verschil. Ik moest dmv een foto voor en achter even checken wie met wat speelde maar genoeg console gamers die boven pc gamers stonden. Denk dat het vooral een ding is hoe goed de spelers zijn.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:19:
Ben superbenieuwd om het morgen eens samen op te pakken met vrienden op de console, werkt het maken van een party tussen battlenet en ps4
Sowieso is de communicatie in random games vrij beperkt.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Echt niet? Ik zie het juist op jouw screenshots heel duidelijk. Kijk naar de muren, naar de schaduw van de blaadjes. Alsof ik zonder bril naar mijn scherm kijk. Kan mij niet heugen dat voorgaande delen zo wazig waren, maarja het is dan ook al weer even geleden.Skybullet schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:10:
Ik probeer echt te zien/snappen waar zoveel mensen het nu over hebben en over klagen. Vaseline.. waas.. blur, "onspeelbaar", "Ik kan niemand zien". Ik kan het niet echt zien zelf, en ik heb zelfs nog AA op filmic staan en Filmgrain ook aan staan zag ik net.
OT: Gunplay 2v2 is echt fun
Vind de menu eigenlijk ook niet zo heel lekker. Te veel poespas en dan die 'live' achtergronden. Heb liever gewoon tekst en klaar. In menu/lobby wil ik mijn ogen rust gunnen.
Voor mijn gevoel gaat het in gunplay aardig snelG_Dragon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:10:
Welke modus in de beta verdiend het snelste XP?
Kun je in CoD ook een soort clan aanmaken zodat ik samen met medeTweakers kan gamen?
[ Voor 17% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-09-2019 11:14 ]
Geen idee, is wel een leuk idee.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:13:
[...]
Voor mijn gevoel gaat het in gunplay aardig snel
Kun je in CoD ook een soort clan aanmaken zodat ik samen met medeTweakers kan gamen?
Ja ik twijfelde al tussen gunplay / headquarters voor XP
Net nog even film grain en AA op normaal gezet en sja ik zie het gewoon echt niet haha. Mischien ben ik er minder gevoelig voor. Ik heb juist net het idee dat wat ik moet zien, ik haarscherp kan zien. En ik ben iemand die echt niet zomaar genoegen neemt met mindere graphics, ik weiger ook oudere spellen te spelen omdat ik ze er dan niet mooi meer uit vind zien. Ben best wel een "altijd moet alles max"type of guy. maar deze cod voldoet prima.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:43:
Echt niet? Ik zie het juist op jouw screenshots heel duidelijk. Kijk naar de muren, naar de schaduw van de blaadjes. Alsof ik zonder bril naar mijn scherm kijk. Kan mij niet heugen dat voorgaande delen zo wazig waren, maarja het is dan ook al weer even geleden.
jij hebt het spel nu al 3x eraf gegooid toch ? en inmiddels ook weer opnieuw geinstalleerd dus een paar keer ? gewoon even voor mijn duidelijkheid.Ivysaur schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:03:
@Piet_Piraat7 Inderdaad, Piet. Ahh mijn ogen. Dit is iets wat COD al jaren heeft, hoor. Wazige beeld. Denk om te verbloemen dat het zonder wazig beeld niet eens mooi is. Hehe.
Vind de menu eigenlijk ook niet zo heel lekker. Te veel poespas en dan die 'live' achtergronden. Heb liever gewoon tekst en klaar. In menu/lobby wil ik mijn ogen rust gunnen.

Verder is het dit spel eindelijk gelukt om mij weer terug te krijgen bij de COD reeks. de laatste die ik speelde was cod4 mw. Daarna battlefield gespeeld. Alles werd te kinderlijk, te redbull/twtich, te veel gadgets en gekke onzin.
Hier krijg ik een enorm hoge swat/raindbow six vibe bij ! Lekker je hoekjes dekken, over cover peeken, deurtje op een kier. ruimtes clearen voor je doorgaat. En dan maar alle lompe loempias afschieten die blind een straat over rennen haha. Heerlijk, die tactische feel er aan. I love it, meteen gepre- orderd.
@dutchgio Grafisch speel ik al op het hoogste. Het hoeft geen pareltje te zijn ofzo. Maar wil gewoon die wazigheid weg.
[ Voor 21% gewijzigd door Ivysaur op 20-09-2019 12:11 ]
Maar COD zal nooit grafisch het allerhoogste worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 20-09-2019 12:44 ]
Code was een micrsoft store code
Heeft iemand nog een beta code voor battle.net?
Ik merk dit met name bij crossplay. Ziet er uit als latency issues.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:43:
Ik merk dat in de meeste gevallen als ik een vijand tegenkom en we kijken mekaar aan, ik als eerste dood benis mijn reactie vermogen gewoon zo slecht geworden met de jaren?
Nou zijn er ook nogal wat problemen met netcode waarbij jij eerder schiet en toch verliest. Ik voel dat constant, in de killcam blijkt dan dat hij al lang schoot.Piet_Piraat7 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:43:
Ik merk dat in de meeste gevallen als ik een vijand tegenkom en we kijken mekaar aan, ik als eerste dood benis mijn reactie vermogen gewoon zo slecht geworden met de jaren?
Netcode voelt niet goed aan, Reddit staat er vol mee.
Zal mij niets verbazen als deze game een 10 hz updaterate heeft oid.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 20-09-2019 14:15 ]
Heel leuk dat het eindelijk kan na jaren dat Sony moeilijk deed, maar ik hou het lekker bij de PS4 users.
Kan ik ook beamen, helaas nog geen nieuws mbt dedicated servers, nu lijkt er gewoon met playerhost te werken.unfor schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:13:
[...]
Nou zijn er ook nogal wat problemen met netcode waarbij jij eerder schiet en toch verliest. Ik voel dat constant, in de killcam blijkt dan dat hij al lang schoot.
Netcode voelt niet goed aan, Reddit staat er vol mee.
Zal mij niets verbazen als deze game een 10 hz updaterate heeft oid.
Hoevaak ik wel niet om het muurtje nog word dood geschoten wegens slechte netcode.
In het begin ging het superslecht, kende de map niet, niet de beste wapens en erg wennen aan de revoil. Aan het eind ging het prima.
Leuk spel, grafisch geen Gears5, maar de sfeer is wel mooi.
Het spel blaast me niet zo weg zoals de mw van jaren terug, maar het is wel de allerbeste cod van deze generatie.
Krijg je die keuze op het begin of moet je die in opties uitzetten,nog noet gespeeld vamavond pas.Gaat bij mij meteen uit ps4 only.s0kkie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:03:
Cross-platform gisteren gelijk uitgezet![]()
Heel leuk dat het eindelijk kan na jaren dat Sony moeilijk deed, maar ik hou het lekker bij de PS4 users.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik deed het tijdens een potje bij 'options', ik weet niet zeker of het ook in het begin kan maar sowieso ook in de lobby of main menuAmaze86 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:39:
[...]
Krijg je die keuze op het begin of moet je die in opties uitzetten,nog noet gespeeld vamavond pas.Gaat bij mij meteen uit ps4 only.
[ Voor 5% gewijzigd door s0kkie op 20-09-2019 15:49 ]
Kan je gewoon in de opties uitzetten, stond bij mij op default aan. En uiteindelijk denk ik dat de overgrote meerderheid dat ook uit gaat zetten crossplatform en dat iedereen gewoon weer lekker op zijn eigen platform speelt. Tenzij je een keer met vrienden wil spelen die niet hetzelfde platform bezitten als jij hebt.Amaze86 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:39:
[...]
Krijg je die keuze op het begin of moet je die in opties uitzetten,nog noet gespeeld vamavond pas.Gaat bij mij meteen uit ps4 only.
Ik merkte een zeer duidelijk niveau verschil in "pc only" of crossplatform lobbys. Waarbij de eerste zonder twijfel veel uitdagender waren dan de crossplatform ondanks al hun maffe "cheats" als sticky aim enzo. je gaat dat gewoon nooit gebalanceerd krijgen. Voice chat heb ik sowieso uit staan inmiddels, maar daar merkte ik ook dat console spelers veel meer geluid produceren dan pc spelers.
Dus een game pre orderen?
Puntje van kritiek: Iemand komt bij mij NET de hoek om en schiet mij dood, kijk ik vervolgens de killcam is hij al lang en breed de hoek om en rustig op mij aan het aimen. Lijkt nog een latency/netcode issue te zijn?
Je kunt op de bekende key sites een pre-order key kopen voor 2 euro oid. Of wachten tot morgen wanneer de open-beta begint.ApC_IcE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:02:
Is er maar 1 mogelijkheid om mee te doen aan de beta?
[ Voor 40% gewijzigd door Randleman op 20-09-2019 18:08 ]
Nee, vanaf morgen open beta.ApC_IcE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:02:
Is er maar 1 mogelijkheid om mee te doen aan de beta?
https://www.reddit.com/r/...l_of_duty_modern_warfare/
[ Voor 18% gewijzigd door unfor op 20-09-2019 18:09 ]
Er zou een bug aanwezig zijn, dat mensen saman gooit van japan, amerika, en europa in één lobby. Zit hier constant in lobby's met een ping van meer dan 75Randleman schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:05:
Wat speelt deze nieuwe COD heerlijk zeg. De gunplay en movement zijn echt topnotch imho
Puntje van kritiek: Iemand komt bij mij NET de hoek om en schiet mij dood, kijk ik vervolgens de killcam is hij al lang en breed de hoek om en rustig op mij aan het aimen. Lijkt nog een latency/netcode issue te zijn?
[...]
Je kunt op de bekende key sites een pre-order key kopen voor 2 euro oid. Of wachten tot morgen wanneer de open-beta begint.
Kom er plukke zot van, in sommige killcams zou 'k zelfs niet eens een kogel lossen. Maar slaag er nog steeds in om positief te eindigen, Maar 'k merk zeker latency op
Nu dit spel heeft alles om een zeer goeie shooter te worden, zelfs met latency issues
Het is nog een dingetje inderdaad, maarja daarvoor is het ook een (open) betaXhizorBE schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 18:14:
[...]
Er zou een bug aanwezig zijn, dat mensen saman gooit van japan, amerika, en europa in één lobby. Zit hier constant in lobby's met een ping van meer dan 75
Kom er plukke zot van, in sommige killcams zou 'k zelfs niet eens een kogel lossen. Maar slaag er nog steeds in om positief te eindigen, Maar 'k merk zeker latency op
Nu dit spel heeft alles om een zeer goeie shooter te worden, zelfs met latency issues
Heeft inderdaad alle potentie! Ik hoop op een goede ranked/competitive gamemode zoals de oude SnD
Relative zou voor mij beter moeten zijn als ik de omschrijving lees, maar ik had echt moeite met ADS mikken.
De menu's etc. Werken prima met controller. Wanneer ik dan een game start werken de controllers niet. Ik kan niet bewegen schieten of dergelijke. De andere knoppen (menu en match verlaten werken wel

Edit: gevonden, nog een setting aanpassen.
[ Voor 5% gewijzigd door frye op 20-09-2019 18:29 ]
Good job Activision!
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.