Tot hoe laat duurt de beta eigenlijk?
19:00 uurservival7 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:53:
Tot hoe laat duurt de beta eigenlijk?
Kan je eigenlijk al je code redeemen voor de beta acces van 19 september op donderdag ?
Krijg telkens error dat men code niet geldig zou zijn, al eens geprobeerd met uit te loggen. Alles gebeurd via de cod site zelf
Krijg telkens error dat men code niet geldig zou zijn, al eens geprobeerd met uit te loggen. Alles gebeurd via de cod site zelf
Het is een prima game, maar die 10v10 en 20v20 vind ik helemaal niks. Daar ga ik echt om de 20 seconde dood.
Sowieso is en blijft het een ‘run and gun’ game. Vind het knap dat sommigen scores als 20-5 etc. halen. Ik word echt constant in m’n rug geknald.
Ik kijk erg uit naar S&D en zal verder voornamelijk 6v6 HQ en TDM gaan spelen vermoed ik. Moet wel nog echt wat beter worden in aimen, maar dat is een kwestie van vaak doen. Als ik naar die killcam kijk dan aimen sommigen zo ontzettend snel. Dat reactievermogen heb ik helaas niet meer nu ik richting de 30 ga.
Sowieso is en blijft het een ‘run and gun’ game. Vind het knap dat sommigen scores als 20-5 etc. halen. Ik word echt constant in m’n rug geknald.
Ik kijk erg uit naar S&D en zal verder voornamelijk 6v6 HQ en TDM gaan spelen vermoed ik. Moet wel nog echt wat beter worden in aimen, maar dat is een kwestie van vaak doen. Als ik naar die killcam kijk dan aimen sommigen zo ontzettend snel. Dat reactievermogen heb ik helaas niet meer nu ik richting de 30 ga.
[ Voor 13% gewijzigd door fetix1 op 16-09-2019 19:10 ]
Voila de eerste beta zit erop, kijk al uit naar donderdag 19 uur :-)
Effe een kleine recap
We gaan beginnen met de vier mappen, dit is een camper paradijs, dus moet de speelstijl aangepast worden, rustig op het gemak spelen en zelf af eens campen.
Haal soms deftige potjes met goede scores en soms heel slechte, hangt af van het team dat je in zit.
Domination, headquarters, deathmatch i like it.
Realism en nacht mappen met nachtkijkers zijn niet tata, maar ieder zen ding.
De spawns op sommige mappen zijn echt verschrikkelijk, soms spawn je gewoon naast een bende vijanden.
Dan de gunsmith vind ik een verademing voor de game, leuk met al die attachments enz...
Heb zowel alle drie de assults en sms wapens ful level gehaald, tot level 30 en 25, wel effe zoeken om de juiste afstelling te zoeken.
In de full game gaat het tot 60 wapens attachments, dus laat maar komen zou ik zeggen.
Men favoriete wapen van assault is ak , wat een beest, en de mp5 van de smg,bijna geen recoil met de juiste zaken erop.
Qua perks, das ieder zen ding, niet alle pers waren aanwezig net zoals de score streaks, ik had in het begin van de beta, personal uav, uav en cruise missile aan, later heb ik gunchopper en vitol jet ofziets aangezet,
Hoogste streak dat ik gehaald is14
Zoeken van matches gaat supersnel,geen lag gehad
Soms gevloekt als er vijanden om de hoekjes zaten enz...
Soms doe je dat zelf natuurlijk, koekje van eigen deeg noemt men dit..
Favoriete map, alle drie behalve die grotten, die speel ik niet graag
Bij de volgende beta kijk ik uit naar de 32 vs 32, en in full game wil ik 20vs20 ook testen, maar dat zal goed opletten zijn, is natuurlijk op een grote map quarry of zoiets, das voor het tweede deel van de beta
Ken ze al goed vanbuiten de vier mappen, en ken een paar leuke plekjes
Headglitches zijn er ook genoeg , zeker op grazna raid als je domination speelt, je legt u in het huisje en sniper maar result 18-4 met snipen alleen, wat ik vroeger bijna nooit deed het snipen, dus in de full game ga ik dit ook doen als de gelegenheid het toe laat
Wat betreft de minimap, ze hebben getest met en zonder, zonder was niet met enemy fire, red dots dus.
Bij de mode in de tweede beta 32 vs 32 gaan ze testen met map met enemy fire op
Wat mij betreft mag de minimap terug komen
Dit is het ongeveer, korte samenvatting
Heb mij te pletter geamuseerd, wat iedereen uiteraard voor zijn eigen moet uitmaken.
Er zijn natuurlijk nog veel zaken dat ik vergeten te zeggen heb, maar er is zodanig veel om over te praten
Ps als er nog mensen zijn die eens willen samen spelen, voeg me maar toe op de ps4
Woolverine1979
Ben zeker geen goede speler, maar ook geen slechte(soms wel ) lol
Tot donderdag 19 uur zou ik zeggen, of hopelijk vroeger
Effe een kleine recap
We gaan beginnen met de vier mappen, dit is een camper paradijs, dus moet de speelstijl aangepast worden, rustig op het gemak spelen en zelf af eens campen.
Haal soms deftige potjes met goede scores en soms heel slechte, hangt af van het team dat je in zit.
Domination, headquarters, deathmatch i like it.
Realism en nacht mappen met nachtkijkers zijn niet tata, maar ieder zen ding.
De spawns op sommige mappen zijn echt verschrikkelijk, soms spawn je gewoon naast een bende vijanden.
Dan de gunsmith vind ik een verademing voor de game, leuk met al die attachments enz...
Heb zowel alle drie de assults en sms wapens ful level gehaald, tot level 30 en 25, wel effe zoeken om de juiste afstelling te zoeken.
In de full game gaat het tot 60 wapens attachments, dus laat maar komen zou ik zeggen.
Men favoriete wapen van assault is ak , wat een beest, en de mp5 van de smg,bijna geen recoil met de juiste zaken erop.
Qua perks, das ieder zen ding, niet alle pers waren aanwezig net zoals de score streaks, ik had in het begin van de beta, personal uav, uav en cruise missile aan, later heb ik gunchopper en vitol jet ofziets aangezet,
Hoogste streak dat ik gehaald is14
Zoeken van matches gaat supersnel,geen lag gehad
Soms gevloekt als er vijanden om de hoekjes zaten enz...
Soms doe je dat zelf natuurlijk, koekje van eigen deeg noemt men dit..
Favoriete map, alle drie behalve die grotten, die speel ik niet graag
Bij de volgende beta kijk ik uit naar de 32 vs 32, en in full game wil ik 20vs20 ook testen, maar dat zal goed opletten zijn, is natuurlijk op een grote map quarry of zoiets, das voor het tweede deel van de beta
Ken ze al goed vanbuiten de vier mappen, en ken een paar leuke plekjes
Headglitches zijn er ook genoeg , zeker op grazna raid als je domination speelt, je legt u in het huisje en sniper maar result 18-4 met snipen alleen, wat ik vroeger bijna nooit deed het snipen, dus in de full game ga ik dit ook doen als de gelegenheid het toe laat
Wat betreft de minimap, ze hebben getest met en zonder, zonder was niet met enemy fire, red dots dus.
Bij de mode in de tweede beta 32 vs 32 gaan ze testen met map met enemy fire op
Wat mij betreft mag de minimap terug komen
Dit is het ongeveer, korte samenvatting
Heb mij te pletter geamuseerd, wat iedereen uiteraard voor zijn eigen moet uitmaken.
Er zijn natuurlijk nog veel zaken dat ik vergeten te zeggen heb, maar er is zodanig veel om over te praten
Ps als er nog mensen zijn die eens willen samen spelen, voeg me maar toe op de ps4
Woolverine1979
Ben zeker geen goede speler, maar ook geen slechte(soms wel ) lol
Tot donderdag 19 uur zou ik zeggen, of hopelijk vroeger
Deze cod is verre van enkel run en gun, als je telkens in je rug geknald wordt is het omdat je de flow van bepaalde mappen niet snapt
Nu hangt ook af welke modus je speelt, want namelijk de tdm modus zou erg slechte spawn plekken hebben. Spelers spawnen letterlijk in je rug in die modus, in een modus als domination gebeurd dat iets minder frequent, tenzij je met 20 spelers speelt.
Beste score dat 'k heb kunnen neerzetten was 25-0
Speel al de mappen graag, in het begin had 'k ook nog iets van voorkeuren. Maar echt eens je de mappen door hebt en de flow snapt, zijn ze echt heerlijk om te spelen.
Iets te lang gespeeld met shotguns ook, denk dat die pistolen ook wel de max moeten zijn. Vooral die desert eagle. Was door me zelf verrast dat het nog zo goed ging, normaal zuig 'k keihard op console met een cod game. Maar dit spel speelt helemaal anders, als je wat de moeite doet om te gaan flanken en na te denken over de route dat je neemt.
Ga je echt wel veel beter gaan spelen, het draait echt niet om het mikken. Het is allemaal positionering en weten waar de vijand zit. Ook niet inzitten met die recoil in het begin, eens je die attachments hebt op je guns speelt het massa beter
Nu hangt ook af welke modus je speelt, want namelijk de tdm modus zou erg slechte spawn plekken hebben. Spelers spawnen letterlijk in je rug in die modus, in een modus als domination gebeurd dat iets minder frequent, tenzij je met 20 spelers speelt.
Beste score dat 'k heb kunnen neerzetten was 25-0
Speel al de mappen graag, in het begin had 'k ook nog iets van voorkeuren. Maar echt eens je de mappen door hebt en de flow snapt, zijn ze echt heerlijk om te spelen.
Iets te lang gespeeld met shotguns ook, denk dat die pistolen ook wel de max moeten zijn. Vooral die desert eagle. Was door me zelf verrast dat het nog zo goed ging, normaal zuig 'k keihard op console met een cod game. Maar dit spel speelt helemaal anders, als je wat de moeite doet om te gaan flanken en na te denken over de route dat je neemt.
Ga je echt wel veel beter gaan spelen, het draait echt niet om het mikken. Het is allemaal positionering en weten waar de vijand zit. Ook niet inzitten met die recoil in het begin, eens je die attachments hebt op je guns speelt het massa beter
Hangt ook af om mijn team het goed doet, dan doe ik het meestal ook goed, doet men team het slecht dan scoor ik break even van kdXhizorBE schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:46:
Deze cod is verre van enkel run en gun, als je telkens in je rug geknald wordt is het omdat je de flow van bepaalde mappen niet snapt
Beste score dat 'k heb kunnen neerzetten was 25-0![]()
En van het flanken heb je gelijk, heb een quad gehaald door op de flank alle vier in de rug te schieten .
Kijk echt uit naar de full game om 25 oktober, en dat het inderdaad maar rap donderdag 19 uur is, of zo het vroeger kunnen zijn.
Morgen om 19 uur gaan ze revealen wat er allemaal gaat gebeuren met crossplay en wat er allemaal in de beta zit.
Hopelijk gaan ze de levels van de wapens omhoog doen, en het levelen ook, tot 30 of 40 de gewone levels?
Vanaf donderdag is lvl tot 30 als het goed is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ah super, dan zal het weekend tot level 40 of 50 zijn vermoed ikAmaze86 schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:57:
Vanaf donderdag is lvl tot 30 als het goed is.
hoop ik
Max level voor beta is 30,dacht dat ik het ergens had gelezen.Ben het al vergeten hmmWolverine9000 schreef op maandag 16 september 2019 @ 20:58:
[...]
Ah super, dan zal het weekend tot level 40 of 50 zijn vermoed ik
hoop ik
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Behoud je je level na de beta? Zal wel niet ofwel?
Heb wel zin in deze game. Bèta vond ik echt verslavend..
Wordt alleen wel steeds slechter. Ging in begin echt goed maar nu om te huilen. Waarschijnlijk wordt de rest steeds beter behalve ik hehe
Wordt alleen wel steeds slechter. Ging in begin echt goed maar nu om te huilen. Waarschijnlijk wordt de rest steeds beter behalve ik hehe
[ Voor 55% gewijzigd door k1978 op 17-09-2019 08:13 ]
Vind het altijd wel grappig om te zien dat mensen gauw naar leeftijd verwijzen bij dit soort snelle games.fetix1 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:08:
nu ik richting de 30 ga.
Hoor een Raikonnen of Alonso er nooit over
Kijk ook weer uit naar donderdag, uitstekend vermaakt met de beta. Vind em lastiger dan bijv ww2 of bo3, mede door het gebrek aan de minimap. Achja, improvise, adapt and overcomeWolverine9000 schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:51:
Voila de eerste beta zit erop, kijk al uit naar donderdag 19 uur :-)
Heb je toegevoegd.
Op reddit lees ik veel klachten over skill based matchmaking. Waarschijnlijk werd je na die 1e potjes gewoon tegen betere tegenstanders gematched.k1978 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 08:05:
Heb wel zin in deze game. Bèta vond ik echt verslavend..
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de Beta? Ben ondertussen de weg kwijt
Liep de PS4 exclusive beta tot tot gister??
En kan je donderdag 'm weer opnieuw downloaden en opnieuw beginnen??
[ Voor 8% gewijzigd door Mon0lith op 17-09-2019 10:51 ]
PSN: Von_Smallhausn
Mon0lith schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:51:
[...]
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met de Beta? Ben ondertussen de weg kwijt![]()
Liep de PS4 exclusive beta tot tot gister??
En kan je donderdag 'm weer opnieuw downloaden en opnieuw beginnen??

Yes werd tijd, krijgt Xbox ook meerdere weekenden?
Zou wel zo eerlijk zijn
Hopelijk zit split-screen erin, dan kan me vriendin gelijk mee testen.
Anders moet ze een beetje toekijken
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 17-09-2019 10:57 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee. PlayStation heeft de marketing deal dus die hebben exclusief twee weekenden. Net als DLC die eerder zal verschijnen.G_Dragon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:56:
[...]
Yes werd tijd, krijgt Xbox ook meerdere weekenden?
Zou wel zo eerlijk zijn
Hopelijk zit split-screen erin, dan kan me vriendin gelijk mee testen.
Anders moet ze een beetje toekijken
PS4 krijgt meer tijd.. want geld dat betaald is aan Sony
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Ah teleurstellend, dan er maar extra van genieten dit weekendbram1984 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 11:09:
[...]
Nee. PlayStation heeft de marketing deal dus die hebben exclusief twee weekenden. Net als DLC die eerder zal verschijnen.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij deed mij erg denken aan Medal of Honor op de ps2/3 ik weet zo niet meer welke console het was.[b]
De trailer van Modern Warfare deed mij denken aan de Ghost Recon die op de PS2 speelde, daar heb ik nog steeds erg goede herinneringen aan.
Ik hoop persoonlijk dat Infinity Ward dicht tegen de realiteit blijft zitten kwa wapen features, niets te futuristisch. Ik las ergens dat ze de verhaallijn lekker duister gaan maken, daar hou ik wel van. Hopelijk triggert deze Infinity Ward singleplayer release me beter tot door blijven gamen dan dat de vorige dat deed.
Amerika vs Taliban, wat een game was dat zeg! heb je deze toevallig ook gespeeld?
Mja, die vergelijking gaat niet echt op. Hele andere tak van sport met andere omstandigheden. Ik ben best benieuwd hoeveel 30+ gamers er zijn te vinden die op Europees topniveau (blijven) presteren bij snelle shooters als deze bijvoorbeeld. Ik vermoed dat dit er niet veel zijn. Zeker niet in verhouding met twintigers/tieners. Het is een feit dat je reactievermogen achteruit gaat. Op casual niveau maakt dat geen groot verschil uiteraard. Voornaamste is dat je veel minder tijd in een game stopt en het dus meestal aflegt tegen tieners/twintigers die dagelijks een paar uur gamen.NiQo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:01:
[...]
Vind het altijd wel grappig om te zien dat mensen gauw naar leeftijd verwijzen bij dit soort snelle games.
Ben het met je eens hoor. Maar op casual niveau is het verschil imo te verwaarlozen en zijn inderdaad factoren als speeltijd/taktiek/awareness doorslaggevender. Het is alleen zo makkelijk om het op de leeftijd te schuivenfetix1 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 12:56:
[...]
Mja, die vergelijking gaat niet echt op. Hele andere tak van sport met andere omstandigheden. Ik ben best benieuwd hoeveel 30+ gamers er zijn te vinden die op Europees topniveau (blijven) presteren bij snelle shooters als deze bijvoorbeeld. Ik vermoed dat dit er niet veel zijn. Zeker niet in verhouding met twintigers/tieners. Het is een feit dat je reactievermogen achteruit gaat. Op casual niveau maakt dat geen groot verschil uiteraard. Voornaamste is dat je veel minder tijd in een game stopt en het dus meestal aflegt tegen tieners/twintigers die dagelijks een paar uur gamen.
Overigens zelf 29 en meestal -niet altijd- een goeie score
Ik merkte in de beta wel wanneer ik te moe werd. Meestal zo rond elf uur 's avonds. Na die tijd bakte ik er niks meer van.
38 hier
38 hier
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ach, ik merk dat ik de afgelopen CoD's juist een steeds betere K/D krijg. Gewoon slimmer positioneren en niet 100% van de tijd rushen, maar gewoon eens afwachten, flanken en wat andere speelstijlen gebruiken. Daarnaast ook wat youtubers bekijken die tips geven. Heeft me zeker bij Black Ops 4 erg veel geholpen.
Deze avond om 19 uur livestream met meer uitleg betreffende de tweede beta, ben benieuwd met wat ze nu gaan afkomen.....
Eens.NiQo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:36:
[...]
Ben het met je eens hoor. Maar op casual niveau is het verschil imo te verwaarlozen en zijn inderdaad factoren als speeltijd/taktiek/awareness doorslaggevender. Het is alleen zo makkelijk om het op de leeftijd te schuiven
Overigens zelf 29 en meestal -niet altijd- een goeie score
Moet voornamelijk aan mijn positionering werken en wat minder rushen vermoed ik. Maar ook dat leer je vooral door veel te spelen.
Ik snapte die twee extra opties niet echt. Zijn dat ook instellingen voor als je geen scope/holo etc. hebt?Wolverine9000 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:30:
Weet er soms iemand wat de beste afstelingen zijn voor de sensitivity , en er zijn twee aim assist opties, welke gebruiken jullie daar allemaal, gewoon de standard aim of nog een andere optie kiezen?
Geen idee eigenlijkfetix1 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:50:
[...]
Ik snapte die twee extra opties niet echt. Zijn dat ook instellingen voor als je geen scope/holo etc. hebt?
Heb wel al gemerkt dat ik het op precision zet of zoiets, dat als je 1 enkel iemand gaat killen dat dit helpt, maar als er drie of vier voor u komen te staan dat je het lastiger hebt, denk dat ik het beiden op standaard ga houden vanaf donderdag :-)
Wanneer zou de pre-load beschikbaar gaan komen ? 
Heeft een van jullie toevallig enig idee,
Geen idee, heb vandaag een patch update van 4 gb gehad voor de ps4 met bug fixes enz...G_Dragon schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:40:
Wanneer zou de pre-load beschikbaar gaan komen ?
Nog niet bekent welke fixes er allemaal geweest zijn
Heb de som assist terug gezet naar standaard, puur omdat ik dat gewend was van voorgaande cods. Merkte gelijk verbetering. Wel een beetje gestoeid met overige instellingen maar is uiteindelijk personal preference I guessfetix1 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:50:
[...]
Ik snapte die twee extra opties niet echt. Zijn dat ook instellingen voor als je geen scope/holo etc. hebt?
Som assist? Ik kan even niet bedenken wat je hiermee bedoelt. Of bedoel je aim assist?NiQo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:28:
[...]
Heb de som assist terug gezet naar standaard, puur omdat ik dat gewend was van voorgaande cods. Merkte gelijk verbetering. Wel een beetje gestoeid met overige instellingen maar is uiteindelijk personal preference I guess
Is de aankomende beta voor mensen die de game gepreorderd hebben? Ik ben hem ff kwijt. Zie overal open beta staan..
Oops, aim assist iddfetix1 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:35:
[...]
Som assist? Ik kan even niet bedenken wat je hiermee bedoelt. Of bedoel je aim assist?
k1978 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 18:21:
Is de aankomende beta voor mensen die de game gepreorderd hebben? Ik ben hem ff kwijt. Zie overal open beta staan..
Dit legt het toch wel simpel uit?
Aankomende beta is Open...dus open voor iedereen. Als je een pre-order had staan dan kon je de game donderdag al spelen. Aankomend weekend is de beta voor de rest ook beschikbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Ari Gold op 17-09-2019 21:05 ]
Het is me nou nog steeds niet duidelijk hoe dat cross-platform gaat werken?! Is het xbox en ps4 of is het elk platform dus ook inclusief pc? Als ik met mijn pc ook met xbox en ps4 maten kan knallen overweeg ik hem misschien nog wel, al gaat het eigenlijk tegen mn principes in :-p
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Zie hier voor meer info >Korkss schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:59:
Het is me nou nog steeds niet duidelijk hoe dat cross-platform gaat werken?! Is het xbox en ps4 of is het elk platform dus ook inclusief pc? Als ik met mijn pc ook met xbox en ps4 maten kan knallen overweeg ik hem misschien nog wel, al gaat het eigenlijk tegen mn principes in :-p
https://blog.activision.c...play-Beta-Starts-Thursday en/of zie de Twitch Vod van vanavond waar ze crossplay en stuff wat meer uitleggen:
https://www.twitch.tv/videos/482718556?t=14m57s
Maar TLDR: crossplay is met alle drie de platforms(PS4,Xbox en PC)
Dit is ook wel nice >
Modern Warfare post launch content to release on all platforms at the same time
[ Voor 20% gewijzigd door falcon123 op 17-09-2019 22:23 ]
Ik ben wel benieuwd wat dit gaat zijn: "PS4 players will have an exciting Day 1 advantage".falcon123 schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:19:
[...]
Zie hier voor meer info >
https://blog.activision.c...play-Beta-Starts-Thursday en/of zie de Twitch Vod van vanavond waar ze crossplay en stuff wat meer uitleggen:
https://www.twitch.tv/videos/482718556?t=14m57s
Maar TLDR: crossplay is met alle drie de platforms(PS4,Xbox en PC)
Dit is ook wel nice >
Modern Warfare post launch content to release on all platforms at the same time
Wellicht een XP boost of unlock van een later wapen?
Vraagje ivm code voor de beta Xbox.
Ik heb gisterenmiddag de code die ik via bol.com heb ontvangen ingevoerd op de site zoals aangegeven in de mail.
Vervolgens werd er op de site aangegeven dat de code die ik voor de Xbox moet gebruiken per mail ontvang, maar daar heb ik tot op heden nog geen code ontvangen.
Krijg je die pas morgen of zou er iets niet goed zijn gegaan?
Ik heb gisterenmiddag de code die ik via bol.com heb ontvangen ingevoerd op de site zoals aangegeven in de mail.
Vervolgens werd er op de site aangegeven dat de code die ik voor de Xbox moet gebruiken per mail ontvang, maar daar heb ik tot op heden nog geen code ontvangen.
Ben benieuwd hoe de PC versie gaat zijn, vond de PS4 versie erg fijn spelen en heb sinds MW alleen maar op de PS4 gespeeld. Maar met een nieuwe PC wil ik het toch wel proberen.
Dit weekend maar eens proberen en dan de knoop doorhakken :-) Zijn hier meer PC gamers?
Dit weekend maar eens proberen en dan de knoop doorhakken :-) Zijn hier meer PC gamers?
[ Voor 20% gewijzigd door kwdtje op 18-09-2019 10:28 ]
Toen ik de Bol code op de CoD site invoerde voor de PS4, kwam de PSN code meteen op de site in beeld. Niet via de mail in ieder geval. Ik kon 'm direct claimen.petjekel schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:19:
Vraagje ivm code voor de beta Xbox.
Hmm dan kan het ook nog zijn dat ik verkeerd heb gekeken..bram1984 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:56:
[...]
Toen ik de Bol code op de CoD site invoerde voor de PS4, kwam de PSN code meteen op de site in beeld. Niet via de mail in ieder geval. Ik kon 'm direct claimen.
Maar dat zou dan betekenen dat ik de code kwijt ben. Zit net nog ff te kijken en zie dan You already used the code entered.
You have already redeemed a code for Xbox.
Zou wel lullig zijn dat het nu helaas pindakaas is.
Misschien een nieuwe pre-order bij Bol plaatsen? Onder een ander account wellicht. Krijg je opnieuw een code.petjekel schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:02:
[...]
Hmm dan kan het ook nog zijn dat ik verkeerd heb gekeken..
Maar dat zou dan betekenen dat ik de code kwijt ben. Zit net nog ff te kijken en zie dan You already used the code entered.
You have already redeemed a code for Xbox.
Zou wel lullig zijn dat het nu helaas pindakaas is.
Komt de pre-load morgen?
Ik heb nu nog geen
Ik heb nu nog geen
[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2019 13:18 ]
Jazeker. Ik heb het afgelopen weekend met toetsenbord en muis de PS4 beta gespeeld, dat viel me al niet tegen. Op de PC verwacht ik lagere input lag en natuurlijk hogere framerates, daar ben ik zeer benieuwd naar. Ik heb van enkele recente CoD's de campaign nog gespeeld, maar bijna geen multiplayer. Hoop dat deze versie hier weer verandering in gaat brengen. Heb 'm overigens niet gepre-ordered.kwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:28:
Ben benieuwd hoe de PC versie gaat zijn, vond de PS4 versie erg fijn spelen en heb sinds MW alleen maar op de PS4 gespeeld. Maar met een nieuwe PC wil ik het toch wel proberen.
Ik heb een pre-order (eerste keer ooit) staan voor CoD op PC, dus ik hoop morgen alvast te kunnen beginnenkwdtje schreef op woensdag 18 september 2019 @ 10:28:
Dedriloth
19:00baronruud schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:11:
Hoe laat begint de beta morgen?
Dedriloth
vanaf 19:00baronruud schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:11:
Hoe laat begint de beta morgen?
https://www.callofduty.com/modernwarfare/beta
Ik hang nu maar in de chat bij ze. Bij gebrek an BO4 heb ik de code toen weggegeven. Stond nergens in de mail dat dit dezelfde code is en de code zou uniek zijn voor de Price skin.Poulske schreef op woensdag 11 september 2019 @ 07:31:
Voor degene die bij bol.com hebben besteld, de beta key is dezelfde code als die van Captain Price DLC.
Dus bol.com gaat geen nieuwe codes verzenden.
Edit:
Blijf een nee houden van @Verwijderd , belachelijke service. Als ze in augustus direct in de mail hadden dat de price skin, dezelfde is voor private beta dan had ik deze nooit weggegeven. Inhoud van de mail die krijgt van bol is onderstaand:
Hallo Meneer iCy,
We hebben aanvullende informatie over je bestelling. Lees snel verder.
Illustratie succes
Bedankt voor je bestelling van Call of Duty: Modern Warfare. Omdat je een pre-order geplaatst hebt, ontvang je hierbij de code voor:
Classic Captain Price in Black Ops 4 Blackout.
We wensen je alvast veel gameplezier.
Jouw unieke promocode
XXX-XXX-XXX
Hoe wissel je de promocode in?
Inwisselen van code gaat via de website van Call of Duty (http://www.callofduty.com/redeem)
Illustratie game controller
Het gaat om de volgende artikelen
Call of Duty: Modern Warfare - Xbox One
Hebben we je met deze mail goed geïnformeerd?
[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 18-09-2019 15:04 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik kreeg gisteren al een update op de beta van afgelopen weekend.
Op xbox?Timpieturner schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:07:
[...]
Ik kreeg gisteren al een update op de beta van afgelopen weekend.
PS4, vorig weekend was er nog geen beta voor Xbox..
Nee klopt daarom vraag ik ook naar de pre-load hahaTimpieturner schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:32:
[...]
PS4, vorig weekend was er nog geen beta voor Xbox..
https://www.psx-sense.nl/...mmer-shotgun-bij-release/
Dit word flink grinden in een weekend, meer tijd hebben we niet
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2019 16:26 ]
Hangt er vanaf wat je prioriteiten zijn op een bepaalde leeftijd. Meeste dertigers hebben een gezin en drukke carrière. Terwijl een bekende streamer-youtuber er zen werk van heeft kunnen maken. En echt volle dagen zich kan focussen op een bepaalde gameNiQo schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 10:01:
[...]
Vind het altijd wel grappig om te zien dat mensen gauw naar leeftijd verwijzen bij dit soort snelle games.
[...]
Kijk ook weer uit naar donderdag, uitstekend vermaakt met de beta. Vind em lastiger dan bijv ww2 of bo3, mede door het gebrek aan de minimap. Achja, improvise, adapt and overcome
Heb je toegevoegd.
Dus voor sommige mensen is leeftijd toch wel zeker een factor, een 16 jarige gaat in het algemeen ook iets meer vrije tijd hebben dan een volwassen mens lijkt me
Hier 32 en zwaar fanatieke gamer, maar men uren zijn toch ook al ferm gezakt dan toen 'k 16 was.
Srry voor offtopic te gaan effe, kijk enorm uit naar de beta. Hopelijk hebben ze wel al bepaalde zaken gefixt, want soms kwam je wel terecht in bepaalde lobby's met connectie problemen of dat je gewoon dood neer viel met één kogel ver.
Is niet iets dat 'k uit vind, er zijn nog mensen die daarover klaagden. En niet de eerste de beste, waren echt wel mensen met kennis van zaken
W
Grinden? Ik was van dit weekend echt binnen een paar uur level 20G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:52:
[...]
Nee klopt daarom vraag ik ook naar de pre-load haha
https://www.psx-sense.nl/...mmer-shotgun-bij-release/
Dit word flink grinden in een weekend, meer tijd hebben we niet
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Aangezien ik van het weekend geen tijd heb, maar even voor €0,80 een beta key gekocht. Kan ik ieder geval nog morgen en overmorgen spelen op de pc.
Pre-load is live op pc (41.60 GB) 
MODERN WARFARE® BETA: PC CUSTOMIZATION GUIDE AND BETA SYSTEM SPECS

MODERN WARFARE® BETA: PC CUSTOMIZATION GUIDE AND BETA SYSTEM SPECS
Minimum Specifications:
Requires DirectX 12 compatible system
OS: Windows 7 64-Bit (SP1) or Windows 10 64-Bit (1709 or later)
CPU: Intel Core i5 2500k or AMD equivalent
Video: Nvidia GeForce GTX 670 2GB / GTX 1650 4GB or AMD Radeon HD 7950
RAM: 8GB RAM
HDD: 45GB HD space
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible
MODERN WARFARE® BETA BOOT CAMP: GAINING COMPLETE CONTROL (PC)Recommended Specs:
Requires DirectX 12 compatible system
CPU: Intel Core i7 4770k or AMD equivalent
Video: Nvidia GeForce GTX 970 4GB / GTX 1660 6GB or AMD Radeon R9 390 / AMD RX 580
RAM: 16GB RAM
HDD: 45GB HD space
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible
[ Voor 107% gewijzigd door falcon123 op 18-09-2019 19:41 ]
Hier nu ook aan het installeren, can't wait
Ben zeer benieuwd naar de crossplatform werking, al mijn vrienden gamen op PS4 dus hopelijk werkt dit goed (ook met audio).
Hier nog steeds geen pre-load..
Zijn hier Xbox gebruikers die hem wel al hebben staan onder ready to install?
Moet eerst een nieuwe code krijgen van bol.com😂G_Dragon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:22:
Hier nog steeds geen pre-load..
Kameraad van mij zag nog niets onder ready to install die mijn price skin heeft geclaimd
Erg veel onduidelijkheid overal over de pre-load, slecht geregeld op de Xbox en Pc, lees in de Xbox groep op facebook ook overal vragen en dat niemand hem kan vinden. Ik heb er vanmiddag vrij voor genomen dus mag hopen dat er na 12 uur wel iets te vinden is onder reasy to install.Meneer iCy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:12:
[...]
Moet eerst een nieuwe code krijgen van bol.com😂
Kameraad van mij zag nog niets onder ready to install die mijn price skin heeft geclaimd
Ik hoop het ook voor je. In onze whatsapp groep ook veel onduidelijkheden. Had gehoopt vanavond ook een paar potjes te doen, want daarvoor had ik hem al zo vroeg gepreorder. Denk het voor mij pas van het weekend wordt of ik moet hem annuleren bij bol en elders pre-orderen.G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:16:
[...]
Erg veel onduidelijkheid overal over de pre-load, slecht geregeld op de Xbox en Pc, lees in de Xbox groep op facebook ook overal vragen en dat niemand hem kan vinden. Ik heb er vanmiddag vrij voor genomen dus mag hopen dat er na 12 uur wel iets te vinden is onder reasy to install.
Hm ik was helemaal enthousiast dat ik hem kon installeren op PC, tot ik hier zie dat ik nog tot 19:00 moet wachten
Mwa, iig staat ie klaar... niet vanavond om 19 uur nog moeten downloaden voordat je kan beginnen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:24:
Hm ik was helemaal enthousiast dat ik hem kon installeren op PC, tot ik hier zie dat ik nog tot 19:00 moet wachten
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nee zeg me dat dit nier waar is, pas om 7 uur mogen we spelen? Voor niks vrij genomen vanmiddagPiet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 08:24:
Het voelt wel een beetje oneerlijk. De VS mensen hebben wel die dag extra, die kunnen geloof ik vanaf 10 uur in de ochtend al spelen (door tijdsverschil is dat bij ons dus 19 uur). Wij kunnen dus 'langer' doorspelen, maar om nou zondag op maandag nacht door te gaan.......
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Klinkt als een goed plan :-Pbeany schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:54:
Wij kunnen dus 'langer' doorspelen, maar om nou zondag op maandag nacht door te gaan.......
Dedriloth
Weinig slecht geregeld op de pc hoor ? Xbox heb ik niet daar kan ik niet over oordelen. Maar op de pc gewoon ideal betaald voor een digital versie op de website van blizzard zelf. Meteen vanochtend kunnen downloaden nou dat was een paar minuten via hun eigen desktop launcher, prima snelheid dus. en nu gewoon wachten tot vanavond wat ook al een tijdje bekend was volgens mij.G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:16:
[...]
Erg veel onduidelijkheid overal over de pre-load, slecht geregeld op de Xbox en Pc, lees in de Xbox groep op facebook ook overal vragen en dat niemand hem kan vinden. Ik heb er vanmiddag vrij voor genomen dus mag hopen dat er na 12 uur wel iets te vinden is onder reasy to install.
Vrij nemen voor een spel vind ik zelf al een beetje gek, maar vrij nemen van je werk voor een beta is nooit echt heel slim. 9/10 keer is daar wel iets mee, servers die eruit gaan, downloadsnelheden die belabberd snel zijn, websites die crashen noem maar op.
Ik kan zelf niet wachten, zoals vele hier denk ik ? Was call of duty 4 de laatste die ik echt gespeeld heb, daarna de franchise verlaten, en geen enkele trailer, of release kon me ooit overhalen terug te komen behalve deze. Hopelijk stelt het mijn verwachtingen niet teleur
Hahaha same here! Had wel lange grind verwacht maar zat binnen 2/2,5 uur op level 20Vrijdag schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:16:
W
[...]
Grinden? Ik was van dit weekend echt binnen een paar uur level 20
PSN: Von_Smallhausn
Normaal staat een pre-load een dag van te voren onder ready to install, dit stond er gisteren niet rond 12 uur. Dat vind ik wel slecht om eerlijk te zijn, maar ik snap u ook want het is een beta. Ben blij dat het bij pc wel klaar stond voor installatie, hopelijk als ik straks thuiskom kan ik hem nu wel installeren.Skybullet schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:34:
[...]
Weinig slecht geregeld op de pc hoor ? Xbox heb ik niet daar kan ik niet over oordelen. Maar op de pc gewoon ideal betaald voor een digital versie op de website van blizzard zelf. Meteen vanochtend kunnen downloaden nou dat was een paar minuten via hun eigen desktop launcher, prima snelheid dus. en nu gewoon wachten tot vanavond wat ook al een tijdje bekend was volgens mij.
Vrij nemen voor een spel vind ik zelf al een beetje gek, maar vrij nemen van je werk voor een beta is nooit echt heel slim. 9/10 keer is daar wel iets mee, servers die eruit gaan, downloadsnelheden die belabberd snel zijn, websites die crashen noem maar op.
Ik kan zelf niet wachten, zoals vele hier denk ik ? Was call of duty 4 de laatste die ik echt gespeeld heb, daarna de franchise verlaten, en geen enkele trailer, of release kon me ooit overhalen terug te komen behalve deze. Hopelijk stelt het mijn verwachtingen niet teleur
Haha normaal neem ik nooit vrij voor een game, had met de release van rdr2 toevallig overuren die ik nog op mocht maken. Waarom dan niet op de dag van de release van rdr2, alleen nu er na 12 jaar eindelijk weer een goede Call Of Duty uitkomt heb ik er vrij voorgenomen om de beta goed te testen. Aangezien we niet zoveel geluk als de playstation bezitters hebben..
Wij hebben dan dezelfde mening want call of duty 4 is voor mij ook de laatste geweest, zelfs nu nog spelen me vriendin en ik samen TDM in split-screen en gaan dat met deze nieuwe ook zeker doen.
Edit: bedenk me net iets, wat als je de xbox instelt op canada? Zou je dan vroeger kunnen spelen..
Ik meen wel ergens gelezen te hebben dat alles dubbel XP was, dus misschien is het straks wel minder snelMon0lith schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:39:
[...]
Hahaha same here! Had wel lange grind verwacht maar zat binnen 2/2,5 uur op level 20
Naja, de eerste 15-20 levels zijn sowieso altijd wel snel te halen, dat scheelt.
Waar heb je die code gekocht ? Als ik het vragen mag. Zoek nog een open beta key for pc.vinom schreef op woensdag 18 september 2019 @ 17:42:
Aangezien ik van het weekend geen tijd heb, maar even voor €0,80 een beta key gekocht. Kan ik ieder geval nog morgen en overmorgen spelen op de pc.
@Henk en Ingrid Op allkeyshop.com kun je prijzen vergelijken voor beta codes.
Ik heb nog een extra closed beta key.
PM me als je nog op zoek bent naar een key.
Edit:
aaaaaand its gone. @igi0n heeft de code ontvangen.
Edit:
aaaaaand its gone. @igi0n heeft de code ontvangen.
[ Voor 27% gewijzigd door Aslanboy1905 op 19-09-2019 13:46 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Jij weet meer dan wij? Ik heb aardig wat uurtjes in de beta zitten. Het is vermakelijk, maar of het nu zoveel beter is dan andere versies, dat heb ik nergens aan gemerkt. Ik ben in ieder geval nergens van mijn sokken geblazen.G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:41:
[...]
Normaal staat een pre-load een dag van te voren onder ready to install, dit stond er gisteren niet rond 12 uur. Dat vind ik wel slecht om eerlijk te zijn, maar ik snap u ook want het is een beta. Ben blij dat het bij pc wel klaar stond voor installatie, hopelijk als ik straks thuiskom kan ik hem nu wel installeren.
Haha normaal neem ik nooit vrij voor een game, had met de release van rdr2 toevallig overuren die ik nog op mocht maken. Waarom dan niet op de dag van de release van rdr2, alleen nu er na 12 jaar eindelijk weer een goede Call Of Duty uitkomt heb ik er vrij voorgenomen om de beta goed te testen. Aangezien we niet zoveel geluk als de playstation bezitters hebben..
Wij hebben dan dezelfde mening want call of duty 4 is voor mij ook de laatste geweest, zelfs nu nog spelen me vriendin en ik samen TDM in split-screen en gaan dat met deze nieuwe ook zeker doen.
Edit: bedenk me net iets, wat als je de xbox instelt op canada? Zou je dan vroeger kunnen spelen..
PM GestuurdAslanboy1905 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:33:
Ik heb nog een extra closed beta key.
Sorry, igi0n was je voor.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Spijtig, mocht er nog iemand een code voor de PC over hebben, ik
Kan je niet gewoon een pre-order plaatsen en die later annuleren? Doe ik ook altijd bij Bol. Of werkt dat niet op de PC?Krakaka schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:51:
Spijtig, mocht er nog iemand een code voor de PC over hebben, ik
Nee, wereldwijd wordt dezelfde tijd gehanteerd:G_Dragon schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:41:
[...]
September 19 (PS4 open beta; Xbox One/PC early access)
10 AM PT
1 PM ET
6 PM BST
3 AM AET (September 20)
Dedriloth
Had nog even op de site gelezen, Om 23:45 uur ongeveer de code ontvangen en zo maar eens de download startenbram1984 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:03:
[...]
Misschien een nieuwe pre-order bij Bol plaatsen? Onder een ander account wellicht. Krijg je opnieuw een code.
Kun je op PS4 de download van vorig betaweekend gebruiken ?
Edit;
Sorry, zelf het antwoord al gevonden :
PS4 Players
The beta kicks off Thursday, September 19th for all platforms. If you're on PS4, however, the entire weekend is an open beta, meaning that whether or not you've pre-ordered, you can start playing first thing on PS4.
If you played in last weekend's PS4 beta, you won't need to reinstall anything, though there will be updates.
Edit;
Sorry, zelf het antwoord al gevonden :
PS4 Players
The beta kicks off Thursday, September 19th for all platforms. If you're on PS4, however, the entire weekend is an open beta, meaning that whether or not you've pre-ordered, you can start playing first thing on PS4.
If you played in last weekend's PS4 beta, you won't need to reinstall anything, though there will be updates.
[ Voor 78% gewijzigd door Timpieturner op 19-09-2019 15:09 ]
Ik wil eigenlijk ook best een game om hersenloos te knallen in TDM enzo, naast mijn simracen. Alleen in 2017 COD WII gekocht. Allemaal ranks enzovoort. Tijdje niet gespeeld. Hoppa alles foetsie. Ik was niet de enige. Was wereldwijd. Ik ben nu dus erg huiverig. Stop ik weer mijn der in en weer alles weg? Zelfde met SP aardig ver en hoppa was alles weg.
@G_Dragon Ik snap je. Ik moet zombies doen om alle achievements te halen, maar helemaal geen zin in zombies. lol. Denk dat ik het maar SAM, want je kan het niet solo als ik dat goed heb begrepen.
@G_Dragon Ik snap je. Ik moet zombies doen om alle achievements te halen, maar helemaal geen zin in zombies. lol. Denk dat ik het maar SAM, want je kan het niet solo als ik dat goed heb begrepen.
[ Voor 22% gewijzigd door Ivysaur op 19-09-2019 16:31 ]
Ik weet zelfs nog minder dan jou, want wij krijgen maar 3 dagen speeltijd tegenover 3 weekenden.bram1984 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 13:36:
[...]
Jij weet meer dan wij? Ik heb aardig wat uurtjes in de beta zitten. Het is vermakelijk, maar of het nu zoveel beter is dan andere versies, dat heb ik nergens aan gemerkt. Ik ben in ieder geval nergens van mijn sokken geblazen.
Vanavond om 7 uur zal ik de game voor het eerst gaan spelen, hopen op geen teleurstelling.
Aan de hand van de trailers/gameplay beelden is het voor mij al de beste cod in 12 jaar tijd, aangezien de laatste jaren de franchise slechte titels uitbracht met hun Zombie / sci fiction setting.
Maar dit is mijn mening over de Call Of Duty Franchise, vele zullen er vast anders over denken
Poe, dat durf ik niet te zeggen. Zal eens kijken wanneer ik in de gelegenheid ben. Zaterdag is hij sowieso vrij te spelen voor een ieder toch?bram1984 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:00:
[...]
Kan je niet gewoon een pre-order plaatsen en die later annuleren? Doe ik ook altijd bij Bol. Of werkt dat niet op de PC?
Niet op kunnen lossen door Bol.com, maar wel een zeer goede tegemoetkoming gekregen waarmee ik tevreden ben.Meneer iCy schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:52:
[...]
Ik hoop het ook voor je. In onze whatsapp groep ook veel onduidelijkheden. Had gehoopt vanavond ook een paar potjes te doen, want daarvoor had ik hem al zo vroeg gepreorder. Denk het voor mij pas van het weekend wordt of ik moet hem annuleren bij bol en elders pre-orderen.
Dan maar vanaf zaterdag spelen
Net even 1.60 uitgegeven voor de beta. Bevalt het dan zoeken naar of het goedkoper kan. Bevalt het niet dan Activision pech.
Heb wel zin in een shooter met het verstand op nul.
@Danny.G Nou DM en TDM dingen anders wel aardig. Lekker knalle met mijn shotty en iedereen irriteren haha.
@Danny.G Nou DM en TDM dingen anders wel aardig. Lekker knalle met mijn shotty en iedereen irriteren haha.
[ Voor 23% gewijzigd door Ivysaur op 19-09-2019 17:30 ]
Dit is naar mijns inziens absoluut geen spel waar je een beetje hersenloos in het rond kan knallen.Ivysaur schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:15:
Ik wil eigenlijk ook best een game om hersenloos te knallen in TDM enzo, naast mijn simracen. Alleen in 2017 COD WII gekocht. Allemaal ranks enzovoort. Tijdje niet gespeeld. Hoppa alles foetsie. Ik was niet de enige. Was wereldwijd. Ik ben nu dus erg huiverig. Stop ik weer mijn der in en weer alles weg? Zelfde met SP aardig ver en hoppa was alles weg.
@IvysaurIk heb het wel over deze specifieke game (heb al op PS4 gespeeld). In voorgaande delen had ik me er helemaal in gevonden
[ Voor 7% gewijzigd door Luca op 19-09-2019 17:54 ]
Nog een kwartier
ben erg benieuwd hoe dat gaat als er straks veel mensen tegelijk online komen.
Incoming "ik kan niet connecten" posts..Piet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:44:
Nog een kwartierben erg benieuwd hoe dat gaat als er straks veel mensen tegelijk online komen.
bij de eerste beta op ps4 geen enkele lag gehad, altijd direct een potjePiet_Piraat7 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:44:
Nog een kwartierben erg benieuwd hoe dat gaat als er straks veel mensen tegelijk online komen.
geen servers crash,ben benieuwd nu met px en xbox servers erbij, nog vijf minuten :-)
ps4 welPatrick_Wolf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:02:
Op PC nog niet
Hier ook nog niks.Patrick_Wolf schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:02:
Op PC nog niet
Kreeg net nog wel een update voorgeschoteld maar de PLAY knop blijft grijs.
2 seconden later wel.
[ Voor 8% gewijzigd door mindh4nt3r op 19-09-2019 19:04 ]
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.