Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Welke modes/spelersaantallen zijn er uiteindelijk nu in de Beta gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
poor Leno schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:42:
domi
tdm
en hq dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:24
poor Leno schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 06:42:
Wat @chimera2 zegt en dan heb je 6v6 en 10v10 voor TDM en DOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

kunnen PC gamers die de game niet pre-orderen ook de beta spelen straks / op een later moment? of is het alleen voor pre-orders?

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
dit weekend alleen pre-orders
volgend weekend is het de open beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:16
chimera2 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:32:
dit weekend alleen pre-orders
volgend weekend is het de open beta
Nee, dit weekend open beta maar enkel voor PS4

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Kan iemand al bevestigingen of er TDM en split-screen in de beta zit?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
G_Dragon schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:38:
Kan iemand al bevestigingen of er TDM en split-screen in de beta zit?
Zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30
Ah jammer dat word de beta niet samen met me vriendin spelen volgend weekend :/
Zolang de Full game het maar heeft

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 13-09-2019 09:47 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:09
Net even een half uur gespeeld, op zich speelt het wel lekker en het weghalen van de mini map vind ik wel een voordeel. Ben alleen bang voor de microtransacties, niemand weet in welke mate deze erin komen. Het is alleen zeker dat ze erin komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
mini map mag van mij graag teug komen. En de spawn delay is k*t
En ik wil graag weten hoeveel health ik nog heb.

[ Voor 28% gewijzigd door chimera2 op 13-09-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Laatst online: 02-07 14:26
Poulske schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:27:
Net even een half uur gespeeld, op zich speelt het wel lekker en het weghalen van de mini map vind ik wel een voordeel. Ben alleen bang voor de microtransacties, niemand weet in welke mate deze erin komen. Het is alleen zeker dat ze erin komen.
Precies de reden waarom ik spel op zijn vroegst 1,5 maand na release koop.
Activision heeft er een handje van om eerst alle reviews af te wachten om vervolgens allerlei meuk toe te voegen.

[ Voor 11% gewijzigd door servival7 op 13-09-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08 00:07

Samcro

Geen grapjes over de neus

Rivanov schreef op donderdag 12 september 2019 @ 18:31:
Via Hong Kong PSN Store kun je overigens gewoon de Beta downloaden, geen pre-order code voor nodig.
Kan je het op de PC ook zonder pre order code spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Voor mij is de TTK (time to kill) veel te snel, lijkt nu alsof ik alleen maar hardcore speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Krakaka schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:22:
[...]

Kan je het op de PC ook zonder pre order code spelen?
Nee.
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:24:
Voor mij is de TTK (time to kill) veel te snel, lijkt nu alsof ik alleen maar hardcore speel.
Dan is de TTK om mij te killen alleen snel dan. :P

Speel dan ook alleen HC, maar dat zullen ze er sowieso niet in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:34
Dit is een beta jongens, logisch dat alles niet direct goed is maar als er genoeg feedback is dan zullen ze dit wel gaan aanpassen in de game.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Buizerd__NL schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:27:
Dit is een beta jongens, logisch dat alles niet direct goed is maar als er genoeg feedback is dan zullen ze dit wel gaan aanpassen in de game.
Ik denk dat ze bewust voor een snelle TTK hebben gekozen, denk niet dat aangepast gaat worden. Helaas voor mij te snel, nu ga ik dood met 2 kogels zo maak ik ook snel de tegenstander dood het maakt niet uit met welke wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Poulske schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:27:
EA/Activision kennende komen die 2 maanden later. Dan elke recensie positief en hoppa microtransacties der in. :+

Op Twitch vind ik het best leuk spelen. Typisch COD. Willekeurig rondrennen en wat sprayen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:32:
[...]

Ik denk dat ze bewust voor een snelle TTK hebben gekozen, denk niet dat aangepast gaat worden. Helaas voor mij te snel, nu ga ik dood met 2 kogels zo maak ik ook snel de tegenstander dood het maakt niet uit met welke wapen.
Wat heb jij voor een super verbinding? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Tweede potje 14-3 net. Schiet lekker maar ik vind er verder weinig aan. Ik word echt te oud voor dit soort shit. Ik heb mijn pre-order geannuleerd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
Tip; zet world motion blur en weapon motion blur uit. Movement is veel meer vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:52
Er zijn geen codes voor friends voor vandaag nog hé?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Ze hebben een nieuwe map erin gezet; Gun Runner.

Beter dan die andere 3.

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Wel weer matige communicatie vanuit CoD. Zag ik eerder overal plaatjes en zelfs in de PS Store staan in de volledig nederlandstalige beschrijving dat de open beta vanaf 14 september is. Het is nu al 2,5 uur lang 14 sept. Dacht ik van; mooi, effe de download aanzetten. (want preloaden kon ook al niet!) Staat er nog steeds de "meer informatie" knop ipv "in winkelwagen of download nu" knop. Zullen ze vast wel weer Amerikaanse tijden bedoelen, maar had dat dan beter doorgecommuniceerd. Als men dat zo strikt wil naleven roep dan ook meteen een tijdstip. :X :| :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarkj
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-09 17:44
bram1984 schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:18:
Tweede potje 14-3 net. Schiet lekker maar ik vind er verder weinig aan. Ik word echt te oud voor dit soort shit. Ik heb mijn pre-order geannuleerd.
Ook ik heb zojuist de pre-order geannuleerd. De snelheid, saaiheid en killstreak-geile medespelers maakt het voor mij weer duidelijk waarom ik na MW3 ben overgestapt naar het voor mij tactischere spel van Battlefield ;)

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:11

RawChild

PSN: Rawchild

LightTwi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 02:38:
Wel weer matige communicatie vanuit CoD. Zag ik eerder overal plaatjes en zelfs in de PS Store staan in de volledig nederlandstalige beschrijving dat de open beta vanaf 14 september is. Het is nu al 2,5 uur lang 14 sept. Dacht ik van; mooi, effe de download aanzetten. (want preloaden kon ook al niet!) Staat er nog steeds de "meer informatie" knop ipv "in winkelwagen of download nu" knop. Zullen ze vast wel weer Amerikaanse tijden bedoelen, maar had dat dan beter doorgecommuniceerd. Als men dat zo strikt wil naleven roep dan ook meteen een tijdstip. :X :| :/
Ben ook benieuwd wanneer de download beschikbaar is. Wil vanavond als de kinderen op bed liggen even knallen, maar ik ben eerst wel een paar uur kwijt aan de download.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RawChild

RawChild

https://profile.callofduty.com/promotions/getPsnCode

Deze link werkt momenteel gewoon. Download de beta nu zonder pre order (ps4)

Edit: volgens mij staat ie nu sowieso in de store. Dus code zou niet nodig moeten zijn

[ Voor 27% gewijzigd door RawChild op 14-09-2019 08:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
RawChild schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:14:
https://profile.callofduty.com/promotions/getPsnCode

Deze link werkt momenteel gewoon. Download de beta nu zonder pre order (ps4)

Edit: volgens mij staat ie nu sowieso in de store. Dus code zou niet nodig moeten zijn
In store werkt nog niet. Maar in bovenstaande geposte link code aanvragen en in wisselen in de store werkt. Bedankt voor link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Maarkj schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 07:58:
[...]

Ook ik heb zojuist de pre-order geannuleerd. De snelheid, saaiheid en killstreak-geile medespelers maakt het voor mij weer duidelijk waarom ik na MW3 ben overgestapt naar het voor mij tactischere spel van Battlefield ;)
Gisteravond nog een paar potjes gedaan en ook wel redelijke scores neergezet, maar het is verder gewoon niet heel bijzonder verder. Wel vermakelijk, maar hoog been there done that gevoel. Sommige teams zijn ook echt totaal incapabel.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Straks even proberen, maar ik verwacht stiekum nu al dat ik de 20v20 en 32v32 modi leuker ga vinden :)

• RawChild

RawChild

k1978 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:50:
[...]

In store werkt nog niet. Maar in bovenstaande geposte link code aanvragen en in wisselen in de store werkt. Bedankt voor link.
PlayStation zelf geeft nu ook aan dat de beta te downloaden is. Je zou zeggen uit de store zonder code moet nu dan toch wel werken

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
LightTwi schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 02:38:
Normaal gesproken zou je pas vanaf 19:00 kunnen spelen. Met de transitie tussen closed/early beta en open beta. Dat was voorheen altijd zo dacht ik.
If you’re on PlayStation 4, and still in need of a MW Beta code before the Open Beta starts, Activision appears to be giving away codes to all at this link: http://callofduty.com/betacode
werkt > zojuist een code ontvangen

https://twitter.com/charlieINTEL/status/1172739676408549381

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 14-09-2019 11:56 ]

• bram1984
Mis wel de minimap hoor. Je weet gewoon niet of voetstappen van je maten zijn of van de vijand, omdat je niet weet waar je maten lopen.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:22:
Mis wel de minimap hoor. Je weet gewoon niet of voetstappen van je maten zijn of van de vijand, omdat je niet weet waar je maten lopen.
Je bent blijkbaar niet de enige en hopelijk verbetering daarin >
https://charlieintel.com/...warfare-beta-day-3/56555/

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
Ik hoop ook dat de minimap terug keert. Normaliter is camping in elke CoD wel redelijk aanwezig, maar heb het idee dat het nu extra gestimuleerd wordt door het ontbreken van de minimap.

PSN: xMaurice93

• bram1984
Maurice079 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 12:38:
Ik hoop ook dat de minimap terug keert. Normaliter is camping in elke CoD wel redelijk aanwezig, maar heb het idee dat het nu extra gestimuleerd wordt door het ontbreken van de minimap.
Ja het is ook allemaal vaak gewoon pech als je doodgaat. Je hoort iemand achter je, draait je om, blijkt je teammaat te zijn, draait je weer om, dood. Normaal kijk je bij voetstappen op de minimap.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Ah zal ook ni he dat de minimap terugkomt,je ziet toch dat het je eigen teammaat is,dan maar extra om je heen kijken. Tegenwoordig is verandering niet goed,merk wel dat er veel campers zijn ook al is het een beta cccc.

Wanneer gaat de levelcap omhoog?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• bram1984
Amaze86 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:20:
Ah zal ook ni he dat de minimap terugkomt,je ziet toch dat het je eigen teammaat is,dan maar extra om je heen kijken. Tegenwoordig is verandering niet goed,merk wel dat er veel campers zijn ook al is het een beta cccc.

Wanneer gaat de levelcap omhoog?
Gebrek aan minimap moedigt campers enorm aan.

Ik denk dat de game veel leuker wordt met minimap. Je kan dan veel beter anticiperen zonder continue continue rondjes draaien om te checken of die voetstappen nou wel van jou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
@bram1984 Ik snap de ophef over de minimap niet..

Alsof mensen dan niet gaan campen? Battlefield met minimap stikt ook van de campers..

Ik heb geen idee, maar het is toch niet zo dat bij CoD de tegenstanders altijd op de minimap staan :? Want dat zou best superlame zijn -O-

• bram1984
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:01:
@bram1984 Ik snap de ophef over de minimap niet..

Alsof mensen dan niet gaan campen? Battlefield met minimap stikt ook van de campers..

Ik heb geen idee, maar het is toch niet zo dat bij CoD de tegenstanders altijd op de minimap staan :? Want dat zou best superlame zijn -O-
Het haalt de snelheid uit de gameplay omdat je veel te veel aan het focussen bent op van wie voetstappen zijn.

Nee alleen met een UAV zie je ze en je ziet waar schoten zonder silencer vandaan komen. Maar je ziet wel waar je teammaten zich bevinden en dat laatste is een enorm gemis.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:09:
[...]

Het haalt de snelheid uit de gameplay omdat je veel te veel aan het focussen bent op van wie voetstappen zijn.

Nee alleen met een UAV zie je ze en je ziet waar schoten zonder silencer vandaan komen. Maar je ziet wel waar je teammaten zich bevinden en dat laatste is een enorm gemis.
Maar bij de beschrijving van de UAV in t menu staat dat ze op de map komen.. Dus dat blijft dan toch hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:01:
[...]

Ja het is ook allemaal vaak gewoon pech als je doodgaat. Je hoort iemand achter je, draait je om, blijkt je teammaat te zijn, draait je weer om, dood. Normaal kijk je bij voetstappen op de minimap.
dit heb ik wel vaak gehad ja :P overigens vermaak ik mij verder wel prima met de game tot nu toe!
heb al jaren geen CoD meer gespeeld maar was aangenaam verrast.

• bram1984
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:37:
[...]

Maar bij de beschrijving van de UAV in t menu staat dat ze op de map komen.. Dus dat blijft dan toch hetzelfde?
Ik snap niet wat je bedoelt. Als je (of iemand in je team) een UAV haalt dan verschijnt er een minimap en zie je waar je tegenstanders lopen. In de vorige games was die map er continue waarbij je in ieder geval kon zien waar je team liep. Dat laatste scheelt al een hele hoop.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:54:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt. Als je (of iemand in je team) een UAV haalt dan verschijnt er een minimap en zie je waar je tegenstanders lopen. In de vorige games was die map er continue waarbij je in ieder geval kon zien waar je team liep. Dat laatste scheelt al een hele hoop.
Ja die bedoel ik dus.

En wat teammates of tegenstanders betreft, tsja gewoon op je hoede zijn dan :>

Heb me bij BF ook afgeleerd om niet meer op de minimap te spelen. Maakt het spel wel stukken spannender..
Maar goed ik geloof dat de hele CoD community het weer terug wil, dus ik zal t wel meemaken.

• bram1984
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:58:
[...]

Ja die bedoel ik dus.

En wat teammates of tegenstanders betreft, tsja gewoon op je hoede zijn dan :>

Heb me bij BF ook afgeleerd om niet meer op de minimap te spelen. Maakt het spel wel stukken spannender..
Maar goed ik geloof dat de hele CoD community het weer terug wil, dus ik zal t wel meemaken.
Op je hoede zijn = dus het voorbeeld wat ik net geef op zo'n kleine map. De hele tijd bij iedere voetstap om je heen kijken wordt op een gegeven moment vervelend en vaak is het gewoon pure pech als je doodgaat omdat je letterlijk toevallig iemand tegenkomt terwijl je er met je rug naartoe staat. Laat ik het anders zeggen: het moedigt heel erg passief spelen aan terwijl dit juist een run & gun game is. Gewoon hup, met 3 man op B springen bij Domination en dan de noordkant verdedigen omdat je op je minimap kan zien dat je collega's de zuid- en de oostkant al op zich hebben genomen. Het scheelt een hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
2 rondjes gespeeld....

its gone

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nou, nu weet ik weer waarom ik geen CoD speel.

Jammer, ik had een vervanger nodig voor het gedrocht dat BFV heet. Maar dit is het zeker niet.
Integendeel, hierbij vergeleken is BFV een pareltje -O-

Veel plezier ermee, voor de liefhebbers!

• RubenSaurus
onderbouw eens waarom je het niet leuk vind dan? ik heb me echt goed vermaakt. vlotte gameplay, zag er nog aardig uit ook, lekkere korte TTK.

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 13:01
Speelt lekker hoor, zeker voor een beta. Was eerst kritisch op de ‘birds view’ spawn delay a la Battlefield, maar dat valt gelukkig alles mee.

TTK ook helemaal prima. Snipers nog steeds wel OP, een schot in het been is nog steeds een kill. Jammer.

Al met al gaat dit gewoon een prima game worden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:16
Dat denk ik.
De game is leuk voor 12 jarigen jongelingen die nog twitchy reflexen hebben. Ik zit daar helemaal niet op te wachten om afgeknald te worden door mensen die hoekjes om springen en als een stuiterbal door de map gaan.

Er is geen overzicht, of t gaat me te snel. Geen tactiek, maar rondrennen en als je sneller kunt reageren win je t wel. Ik wil de gloriedagen van BF3 terug. Straks wel weer lekker aan Destiny 2 :Y

Wel alle props voor de technische kant: menu's zijn soepel, de game draait prima. Wel vind ik de AA overdreven zwaar: het soms echt een blurry veeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 14-09-2019 16:07 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:42
Ik ben van de oude garde maar vind het heerlijk spelen. De feel van de guns is uitmuntend (de AK <3) en het loopt allemaal vlot en ziet er goed uit. Inderdaad even de blur uitgezet want daar ben ik allergisch voor ;-)

Nee dit valt me niet tegen, benieuwd hoe het op de PC gaat zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
Geronimous schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:06:
[...]

Dat denk ik.
De game is leuk voor 12 jarigen jongelingen die nog twitchy reflexen hebben. Ik zit daar helemaal niet op te wachten om afgeknald te worden door mensen die hoekjes om springen en als een stuiterbal door de map gaan.

Er is geen overzicht, of t gaat me te snel. Geen tactiek, maar rondrennen en als je sneller kunt reageren win je t wel. Ik wil de gloriedagen van BF3 terug. Straks wel weer lekker aan Destiny 2 :Y

Wel alle props voor de technische kant: menu's zijn soepel, de game draait prima. Wel vind ik de AA overdreven zwaar: het soms echt een blurry veeg.
ik ben zelf 31 en ik vind het juist wel lekker, is weer eens iets anders dan een heel magazijn leeg moeten pompen voor 50% damage :P

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
DigitalError schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:58:
onderbouw eens waarom je het niet leuk vind dan? ik heb me echt goed vermaakt. vlotte gameplay, zag er nog aardig uit ook, lekkere korte TTK.
Als ik loop voelt het als dikke stront door een trechter. Zelfs 'sprinten' is l a n g z a a m ..

De controls/sensitivity van het aimen is als een natte vaatdoek. Ik als aim-autist wil volledige controle over mn sticks.. dingen als deadzones, thresholds enzo instellen.

De graphics zijn 'meh'.

Audio beleving is te 'leeg'

De algehele ervaring voelt doelloos.

De snelle TTK staat voor mij niet gelijk aan fun. Integendeel. Bij BFV idem, snel killen en gekilled worden maakt het te makkelijk en arcady, en geeft totaal geen voldoening.
Probeer maar eens een tegenstander langer in t vizier te houden, en meer kogels on target te houden.
Maar kennelijk is dat tegenwoordig te moeilijk, dus moet het maar snel snel :N

Maar misschien zijn de grote modi wel leuk, en anders wacht ik op BF6 die hopelijk wel leuk is.

Tot die tijd blijf ik wel BF1 spelen en Heroes of Might and Magic III (op oud peeceetje) 8)

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
Vind het er helaas niet bijzonder uitzien . Maar speelt echt lekker zeg. Wapens voelen super aan. En ik ben voor geen mini-map.. 😄👍

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
poor Leno schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 16:15:
[...]

Als ik loop voelt het als dikke stront door een trechter. Zelfs 'sprinten' is l a n g z a a m ..
2x L3 is sprinten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Hmm, nee dit is het niet voor mij. Dat gevoel wat ik bij de eerste Modern Warfare had heb ik niet hierbij. Al denk ik eerder dat het aan de leeftijd ligt van mij. Het voelt gewoon niet spectaculair. De open beta ga ik nog wel volgende week op de pc spelen, kijken of de graphics wat scherper zijn, want op de PS4 is het ontzettend wazig. Met alle blur opties uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XhizorBE
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-08 21:27
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:20:
[...]

Op je hoede zijn = dus het voorbeeld wat ik net geef op zo'n kleine map. De hele tijd bij iedere voetstap om je heen kijken wordt op een gegeven moment vervelend en vaak is het gewoon pure pech als je doodgaat omdat je letterlijk toevallig iemand tegenkomt terwijl je er met je rug naartoe staat. Laat ik het anders zeggen: het moedigt heel erg passief spelen aan terwijl dit juist een run & gun game is. Gewoon hup, met 3 man op B springen bij Domination en dan de noordkant verdedigen omdat je op je minimap kan zien dat je collega's de zuid- en de oostkant al op zich hebben genomen. Het scheelt een hoop.
Waarom zouden ze constant die run en gun gameplay aanbieden en gewoon niet eens iets anders aanbieden. Zelfs met een mini map zou het vol zitten met campers en zouden mensen nog massa passief spelen. De mappen zijn gewoon ook niet zoals een typische cod shooter

En misschien gewoon ook de juiste wapens gebruiken en niet constant rennen op volle snelheid. Zo'n zaken helpen ook massa met run en gun. Vind het wel leuk, voelt veel tactischer aan ook al spelen mensen meer passief

Als iedereen rond rent gelijk een nest honden met vlooien, is er ook niet veel aan imo

Al deze veranderingen vind 'k echt een goeie stap in de juiste richting, nooit voorstander geweest van de mini map. Maar als ze echt run en gun willen aanbieden, moeten ze ver ook heel hun map design aanpassen. En wil echt niet terug naar die 3 lane mappen, dat was echt super lame

[ Voor 10% gewijzigd door XhizorBE op 14-09-2019 18:26 ]

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:13
DigitalError schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 15:58:
Geloof me, geef het een kans! Ik had precies hetzelfde en werd helemaal weg gespeeld door van die killstreak noobies maar uiteindelijk had ik m'n draai een beetje gevonden en gingen de rondes ook steeds beter, vaak in de top 5 dus daar ben ik tevreden mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:34
vinom schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 18:06:
Hmm, nee dit is het niet voor mij. Dat gevoel wat ik bij de eerste Modern Warfare had heb ik niet hierbij. Al denk ik eerder dat het aan de leeftijd ligt van mij. Het voelt gewoon niet spectaculair. De open beta ga ik nog wel volgende week op de pc spelen, kijken of de graphics wat scherper zijn, want op de PS4 is het ontzettend wazig. Met alle blur opties uit.
In de beta is nog geen 4K/1080i aanwezig, vandaar tegenvallende grafisch.

Update

Ze hebben de Minimap aangezet na te veel klachten van de community en ze hebben de level cap omhoog gegooid.

https://www.reddit.com/r/...duty_modern_warfare_open/

[ Voor 17% gewijzigd door Buizerd__NL op 14-09-2019 19:45 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja dat weet ik ;)

Maar dan nog voelt het rennen als Quasimodo met een rollator -O-

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Kan je met de beta ook ergens je KD ratio zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
tukkerterror90 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:04:
Kan je met de beta ook ergens je KD ratio zien?
Np niet belangrijk,die k/d ratio moeten ze weglaten als ze slim zijn.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eigenlijk moet er gewoon een K/D Ratio: The Game uitgebracht worden :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 10-09 14:43
bram1984 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:09:
[...]

Daarmee sla je de spijker op z'n kop. Het haalt dat zuurstokken-adhd-running gehalte uit COD en dat juich ik alleen maar toe. En laat dat nou net de bedoeling zijn van de makers... Je moet wat meer op je hoede zijn. Helemaal goed :).

• RubenSaurus
die nachtmodus die ze hebben toegevoegd is ook erg leuk om te doen!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Wat een game, heerlijk. De NVG maps zijn ook super om te spelen!
Volgend weekend de Xbox Beta testen om te kijken hoe die loopt. Twijfel nog welke versie ik ga nemen, PS4 Pro of Xbox One X. Benieuwd of er veel performance verschil gaat zijn.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
1,5 uur gespeeld, maar dat gaat het niet worden voor mij. Laatste COD wat ik speelde was BO wat bagger was.
Dus dacht laat ik MW 2019 een kans geven maar nope I don't like.
Graphics is meh en had meer een realistische shooter verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door Jay47 op 15-09-2019 04:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Paar uurtjes gespeeld, nu level 20 en de eerste twee wapens een beetje geleveld tot 25 en 19. Git gud 8)

Ja, dit gaat 'm wel worden. De minimap heb ik geen moment gemist en de ttk vind ik prima. Een beetje zoals hardcore maar dan met een softcore inslag.

De maps zijn eindelijk niet meer alsof je een moba speelt. Je kan over van alles heen en onderdoor kruipen. Deuren open en weer dicht doen of open rammen. Killstreaks hebben geen multi-aimbot. Wapens hebben weer hun real-world namen en attachments maken écht een enorm verschil.

Rennen gaat gelukkig niet meer met de snelheid van Q3 en een elf jarige ADHD'er die net een kilo suiker op heeft.
Context gevoelige knoppen. Springen/mantelen van objecten en je wapen planten (super accuraat!). Ook kan je leunen.
En 20 man op een map, geweldig!

Het voelt voor mij alsof BFBC2 en MW1 samen een baby hebben gekregen qua hoe het speelt, er uitziet en de algemene presentatie.

Graphics stoor ik me niet aan, daarvoor speel ik deze reeks niet. Dan moet je een snobshooter als Crysis ofzo spelen. Op je masterrace pc.

Geluid vind ik ook prima. Heb meerdere keren gehad dat ik een paar tegenstanders kon omleggen omdat ik hoorde dat ze een deur. open deden. Wapens, explosies en omgevingsgeluid klinken ook zoals ik dat verwacht. In een grot, gebouw of open veld is er een verschil in klank als je vuurt.

Map ontwerp is ook prima. Je hebt een deel kruip-door-sluip-door en een deel open veld en daar wat tussen in. Geen standaard knelpunten.

En de nachtmodi zijn een leuke toevoeging!

Ik verwacht dat er nog een wagonlading aan mtx in gaan komen, maar zoals het nu is ben ik er erg positief over.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
StealthyPeanut schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 21:12:
[...]

Daarmee sla je de spijker op z'n kop. Het haalt dat zuurstokken-adhd-running gehalte uit COD en dat juich ik alleen maar toe. En laat dat nou net de bedoeling zijn van de makers... Je moet wat meer op je hoede zijn. Helemaal goed :).
Ik bedoelde het in dit geval op een negatieve manier. Het is gewoon vervelend dat je niet gewoon lekker naar de objective kan rennen zonder iedere keer afgeleid te worden door voetstappen waarvan je niet weet of ze van je team of niet zijn.

Maar goed nieuws: de minimap is inmiddels toegevoegd. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdx
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-06 10:46
Zojuist de pre-order gedaan om de beta op PC te kunnen spelen aankomende week. Ontzettend veel CoD2 en CoD4 gespeeld, voornamelijk competitief, maar dit verwaterde naarmate er ieder jaar een nieuwe game uitkwam. Heb CoD na de eerste Blackops niet meer gespeeld (2011?) maar deze game geeft weer kriebels om het op te pakken. Doet me denken aan de eerste MW. Tot die tijd even mezelf vermaken met Youtube content :) Is de ingame audio goed? Iedereen lijkt positief over de footsteps en wat ik zo zie klinken de guns ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:35
De laatste goede COD voor mij was MW2, veel op gespeeld en veel plezier aan gehad. Daarna vooral BF1 gespeeld en in mindere mate BFV.

COD was echt slecht na MW2, keer op keer oude wijn in nieuwe zakken. Maar heb deze keer wel het gevoel dat er meer werk is ingestoken want het verschilt toch tov de vorige versies. Ik vind het aangenaam spelen, mensen die pleiten voor realisme moeten sowieso niet bij COD zijn, want dat is nu eenmaal COD: meer arcade en snelheid dan realisme. Statische omgeving is nog altijd aanwezig, hoewel de secondenlijm deze keer niet tegen explosies kan. Het is eens een leuke afwisseling tov jarenlang BF.

Iemand die weet of het nu om een nieuwe engine gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

jvdx schreef op zondag 15 september 2019 @ 19:11:
Zojuist de pre-order gedaan om de beta op PC te kunnen spelen aankomende week. Ontzettend veel CoD2 en CoD4 gespeeld, voornamelijk competitief, maar dit verwaterde naarmate er ieder jaar een nieuwe game uitkwam. Heb CoD na de eerste Blackops niet meer gespeeld (2011?) maar deze game geeft weer kriebels om het op te pakken. Doet me denken aan de eerste MW. Tot die tijd even mezelf vermaken met Youtube content :) Is de ingame audio goed? Iedereen lijkt positief over de footsteps en wat ik zo zie klinken de guns ook goed.
Voor mij exact hetzelfde. Ontzettend veel CoD2 (en 1) gespeeld. Hele avonden aan versleten met wars etc tot relatie problemen aan toe. Ook nog even een poos CoD4 gespeeld maar daarna werd het een gekke boel (vond ik) en rolde ik de Battlefield wereld in. Van wat ik nu allemaal op youtube voorbij zie komen weet ik het nog niet. Het voelt nog een beetje benauwd allemaal. Ik ben benieuwd naar de wat grotere potjes met meer spelers.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:16
Ik had hem niet gepreorderd, na het verschrikkelijk slechte Black ops 4 was ik er wel even helemaal klaar mee. Maar deze beta heeft mij overtuigd, ik vond hem fantastisch, de map design is erg goed, met mooie choke points en veel routes in de rest van de map.

Grafisch natuurlijk ondermaats zoals alle cod games, maar de gameplay van deze cod vind ik als een huis staan.

Wat ik overigens veel minder vond was dat die default op cross play staat, het is nogal vervelend als je zelf met controller speelt en je ziet in de lobby dat bijna iedereen met muis speelt. Dat levert zo'n niveau verschil op dat je nauwelijks een battle kan winnen.

Maar gelukkig kon ik dit uitzetten en was het gelijk stukken leuker.

De night maps vind ik niks. Ik snap hier de fun niet van om een map in het lichtblauw weer te geven en dat dan night map te noemen. Maar de overige modes zijn tot nu toe erg goed.

Wel jammer dat in de core game direct al geherbruikte maps zitten (zoals die trein map)

Maar overall, preorder is gedaan en ik kijk uit naar deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:33
De beta stond alleen open voor de PS4, cross play was nog niet echt van toepassing. En daarbij wordt je gekoppeld op basis van de input, je komt niet met kb/mouse in een sessie als je zelf met controller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Wou zeggen, ben het hele weekend nog geen één k&m speler tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
dutchgio schreef op maandag 16 september 2019 @ 09:54:
De beta stond alleen open voor de PS4, cross play was nog niet echt van toepassing. En daarbij wordt je gekoppeld op basis van de input, je komt niet met kb/mouse in een sessie als je zelf met controller speelt.
was het maar waar, mijn hele lobby zat voor 80 procent vol met muis spelers op de ps4 (dat zie je in de lobby), als je die cross play feature uitzet dan is dat niet meer zo. Cross play lijkt niet alleen voor platformen te zijn maar ook voor de input features.

Ik ben echt fel tegen een mix van muis spelers en controller spelers op hetzelfde platform, dat zou voor mij een reden zijn om de game niet te spelen, dat verschil is simpelweg te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
robinez schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:19:
[...]

was het maar waar, mijn hele lobby zat voor 80 procent vol met muis spelers op de ps4 (dat zie je in de lobby), als je die cross play feature uitzet dan is dat niet meer zo. Cross play lijkt niet alleen voor platformen te zijn maar ook voor de input features.

Ik ben echt fel tegen een mix van muis spelers en controller spelers op hetzelfde platform, dat zou voor mij een reden zijn om de game niet te spelen, dat verschil is simpelweg te groot.
Het is mij niet opgevallen, maar zou op input moeten filteren, ongeacht platform.
nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
dutchgio schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:30:
[...]

Het is mij niet opgevallen, maar zou op input moeten filteren, ongeacht platform.
nieuws: Crossplay Call of Duty: Modern Warfare gaat input-based matchmaking g...
dat is goed nieuws, maar dit weekend werkte dat dus voor geen meter in de beta, nadat ik die cross play uitgezet had heb ik het niet meer gezien, maar daarvoor was bijna elk potje gevuld met tot wel 80 procent muis spelers. Maar goed , daarvoor is het ook een beta, ik ben blij dat ze het zelf in ieder geval onderkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Is het mogelijk om de beta op de Xbox One op 2 accounts te spelen als ik mijn Xbox gedeeld heb?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
AntraXxX schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:54:
Is het mogelijk om de beta op de Xbox One op 2 accounts te spelen als ik mijn Xbox gedeeld heb?
Het is een open beta dus voor iedereen (vanaf 21 sep)

Vanaf 19 is voor preorders xbox,probeer het uit,op ps4 kan het zo wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Amaze86 op 16-09-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
robinez schreef op maandag 16 september 2019 @ 10:37:
[...]

dat is goed nieuws, maar dit weekend werkte dat dus voor geen meter in de beta, nadat ik die cross play uitgezet had heb ik het niet meer gezien, maar daarvoor was bijna elk potje gevuld met tot wel 80 procent muis spelers. Maar goed , daarvoor is het ook een beta, ik ben blij dat ze het zelf in ieder geval onderkennen.
Hoe weet je dat in je potje 80% met muis speelt? :? Ik zie dat niet in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 12-09 09:04

Acid_Burn

uhuh

Gisteren eindelijk heel even kunnen spelen, maar mijn pro ging helemaal los met de ventilatoren. Geen enkel ander spel laat de fans van mijn systeem zo blazen als deze beta. Iemand anders daar ook last van gehad?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Van het weekend toch nog wat uurtjes eraan kunnen besteden. Op het eerste gezicht dat ik dat mijn skills wat roestig waren, doordat ik Black Ops ritueel heb verbrandt. Echter bleek het aan mijn nieuwe controller te liggen (protip: koop geen ali-express controllers ;( ).
Verder speelt het met mini-map wel weer prima. Customization vind ik erg tof, kan een wapen compleet anders doen aanvoelen. Eerste chopper gunner ook gehaald, was nog even wennen dat je dat ding zelf kan besturen.
In deze maps ben je in ieder geval nog meer afhankelijk van je team, als die ruk zijn wordt je meteen vastgezet en kun je helemaal niks meer. Er zijn (waarschijnlijk expres) gewoon een aantal choke points op de map. Wel een stuk leuker dan altijd maar die 3-lane design maps.
Ben nog een beetje huiverig voor de MTX, zolang ze de wapens uit die lootboxes halen en er enkel costmetics inzitten vind ik t prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Acid_Burn schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:52:
Gisteren eindelijk heel even kunnen spelen, maar mijn pro ging helemaal los met de ventilatoren. Geen enkel ander spel laat de fans van mijn systeem zo blazen als deze beta. Iemand anders daar ook last van gehad?
Geen last van, maar ik heb de thermal paste + pads vervangen. Daarbij speel ik dit altijd met een headset. Dat geeft echt een voordeel m.b.t. voetstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Acid_Burn schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:52:
Dat had ik ook, bij Days Gone overigens ook al. Afgelopen vrijdag de PS4 Pro (launchmodel) uit elkaar gehaald en bleek dat de koelpasta meer naast dan op de chip zat. Afgeplakt en daarna liquid metal gebruikt, werkt weer perfect en ik hoor alleen nog een hele lichte zoem, maar dan moet ik wel het geluid uitzetten. Ding maakte zoveel herrie dat ik niet eens meer zin had om te gamen. Zo stil als nu is die nog nooit geweest.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2019 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
servival7 schreef op maandag 16 september 2019 @ 11:52:
[...]

Hoe weet je dat in je potje 80% met muis speelt? :? Ik zie dat niet in de lobby.
achter de naam helemaal aan het einde van de regel zie je de invoer methode (muis of controller) en daarachter het platform (ps4 in dit geval)

en als je dan vier moedige controllertjes ziet staan tussen al dat muis geweld, dan is 80 procent niet overdreven :'(

geeft overigens wel aan dat muis door veel mensen wel een heel erg gewenste methode is. Maar goed, mijn punt is dat je dat wel vrijwillig moet kunnen kiezen of je daar tegen wil spelen. En dat kan dus blijkbaar in de final versie. Dat is het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
robinez schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:01:
[...]

achter de naam helemaal aan het einde van de regel zie je de invoer methode (muis of controller) en daarachter het platform (ps4 in dit geval)

en als je dan vier moedige controllertjes ziet staan tussen al dat muis geweld, dan is 80 procent niet overdreven :'(

geeft overigens wel aan dat muis door veel mensen wel een heel erg gewenste methode is. Maar goed, mijn punt is dat je dat wel vrijwillig moet kunnen kiezen of je daar tegen wil spelen. En dat kan dus blijkbaar in de final versie. Dat is het belangrijkste.
Heb net even een paar potjes gespeeld en zag het nu staan inderdaad. Wel alleen maar controller spelers bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
robinez schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:01:
[...]

Staat crossplatform niet aan? Dat zijn vermoedelijk pc-spelers. Ik geloof er in ieder geval geen drol van dat 4 van de 5 PlayStation 4-spelers een muis aansluiten om Call of Duty te spelen.

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 16-09-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
NotSoSteady schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:13:
[...]

Staat crossplatform niet aan? Dat zijn vermoedelijk pc-spelers. Ik geloof er in ieder geval geen drol van dat 4 van de 5 PlayStation 4-spelers een muis aansluiten om Call of Duty te spelen.
Je kan CoD nog helemaal niet spelen op een PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
[...]

Staat crossplatform niet aan? Dat zijn vermoedelijk pc-spelers.
dat dacht ik eerst ook, dus die heb ik uitgezet en toen inderdaad geen muis spelers meer gezien, maar het waren wel degelijk muis spelers met een ps4 icoon erachter, dus ik denk niet dat het pc spelers waren.

Maar goed, het is een beta, dus wie weet ben ik in test lobbies terecht gekomen voor muis spelers, het was in ieder geval niet te doen. Ik eindigde alle potjes als laatste met hooguit 2 kills. Na het uitzetten van cross platform kwam ik in controller only lobbies (kan toeval zijn) en doordat het alleen controller spelers waren was het standaard 20+ kills en over het algemeen hoog in de lijsten en eigenlijk weer een normale ervaring. Dus het verschil was enorm merkbaar, wat ook wel logisch is aangezien het vele malen makkelijker gaat met een muis.

[ Voor 5% gewijzigd door robinez op 16-09-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
robinez schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:17:
[...]

dat dacht ik ook, dus die heb ik uitgezet en toen inderdaad geen muis spelers meer gezien, maar het waren wel degelijk muis spelers met een ps4 icoon erachter, dus ik denk niet dat het pc spelers waren.

Maar goed, het is een beta, dus wie weet ben ik in test lobbies terecht gekomen voor muis spelers, het was in ieder geval niet te doen. Ik eindigde alle potjes als laatste met hooguit 2 kills. Na het uitzetten van cross platform en dat het alleen controller spelers waren was het standaard 20+ kills en over het algemeen hoog in de lijsten. Dus het verschil was enorm merkbaar, wat ook wel logisch is aangezien het vele malen makkelijker gaat met een muis.
Ik zie net dat het een exclusieve PS4-bèta was dit weekend. Ik denk vermoedelijk dat het zoiets is, ben zelf nagenoeg geen spelers met muis tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Alleen maar ps4 gamers zonder muis tegen gekomen,al sinds de release van de beta geen muis en toetsenbord speler gezien. Ga ook niet tegen pc gamers spelen.ps4 only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
Ben wel benieuwd hoeveel mensen, net als mij, volgende week met controller op pc gaan spelen. Volgens mij word ik dan ook tegen console spelers gematched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Behoorlijk wat uurtjes ingestopt afgelopen 4 dagen, en welgeteld 1 speler met muis tegengekomen. Hij bakte er bovendien niks van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NiQo schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:42:
Behoorlijk wat uurtjes ingestopt afgelopen 4 dagen, en welgeteld 1 speler met muis tegengekomen. Hij bakte er bovendien niks van ;)
Denk dat het ook weinig zin heeft. Als je PS4 op een monitor is aangesloten dan kan het een flink voordeel zijn, maar met je muis in een woonkamer zitten op een 55-inch scherm lijkt mij persoonlijk niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]
Ik geloof er in ieder geval geen drol van dat 4 van de 5 PlayStation 4-spelers een muis aansluiten om Call of Duty te spelen.
Misschien toevallig tijdens de beta wel omdat die ps4 exclusive was en je dan dus in het voordeel bent... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Van het weekend ook MW gedownload en geïnstalleerd. Na de Alpha was ik toch behoorlijk teleurgesteld en was ik erg sceptisch naar de Beta toe...

Het begin is het afzien en erg wennen. Maar dat lag denk ik meer aan de standaard classed met die verschrikkelijke Famas ;( Je bent daardoor gewoon in het nadeel omdat de rest wel de M4A1 en MP5 heeft.

Maar na even doorbijten en wat wapens vrijspelen is het steeds beter te doen. De game speed is (praise the lord) niet zo heel snel als die verschrikkelijke BO franchise waarbij knipperen met je ogen al je dood betekende |:(

Nee je ziet nu ook meer mensen campen (vooral bij Headquarters, wat logisch is als je moet defenden) net als in BF, en deze speelstijl bevalt me al BF veteraan meer! Maar vooral de weapon customization is iets wat ik heeeel erg mis in BF en wat echt een verademing is om dit in een game als MW te hebben.

Na wat uurtjes spelen ben ik toch gematigd positief en begin ik er een beetje over na te denken deze game te kopen. Iig om vanavond de beta weer eens op te starten :P

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
dutchgio schreef op maandag 16 september 2019 @ 13:47:
[...]

Misschien toevallig tijdens de beta wel omdat die ps4 exclusive was en je dan dus in het voordeel bent... :)
ik denk dat ik toevallig in muis test lobbies ben gematched, ik ben het wel met notsoready eens dat het zeer onwaarschijnlijk is dat 4 van de 5 ps4 bezitters een keyboard muis combinatie aansluiten.

Als ik de ervaringen hier zo lees zijn er maar weinig mensen muis spelers tegen gekomen, bij mij was het in eerste instantie andersom, dus test lobbies lijkt me dan het meest waarschijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Realism!

Geen HUD *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Ik ga deze call of duty skippen, voor mij is de time to kill veel te snel, ik ben sowieso geen fan van hardcore mode, nu lijkt het alsof ik alleen maar hardcore mode speel.
Pagina: 1 ... 5 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.