Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:59
TheProf82 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 17:17:
[...]

Dank voor je reply. Nog twee vragen:
- Speel je CODpoints vrij via battlepass tiers? Of ook via bijv. missions?
- Hoe zet je dubbel xp in?
Bij mijn weten alleen via de tiers, al kan je ze natuurlijk ook kopen.
Onderin je scherm, wanneer je in het multiplayer gedeelte/lobby van het spel bent, staat 'double xp tokens avalible'. Daar kan je de verschillende tokens activeren. Let wel op, je tijd in de lobby telt ook mee... |:(

Why so serious?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ergert iemand zich hier trouwens aan de belachelijk korte potjes? Vroeger was een CoD-potje 30 minuten, of in ieder geval 20. Kill confirmed op shipment? 2 minuut 3 seconden. Really?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:39
Flink zonde dat Shoothouse weer eruit is. Vond Shoot The Ship wel een goed compromis. 24/7 Shipment wordt gewoon heel snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 16:20
Alexknl schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:45:
Flink zonde dat Shoothouse weer eruit is. Vond Shoot The Ship wel een goed compromis. 24/7 Shipment wordt gewoon heel snel saai.
Ik haat echt shipment maar het is wel de enige marnier om een beetje degelijk mounted kills te grinden voor je gouden wapens. Ik ga me vandaag maar weer wagen aan de Golden Ram 7 dus ik ga mezelf wel een uurtje irriteren maar dan ben ik er vanaf.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14
Alexknl schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:45:
Ik ook. Ben al 2 avonden bezig met die quad feed. Dit is op shipment helemaal onmogelijk volgens mij.
Denk dat Shoothouse de beste map hiervoor is
denk 5x een 3 kill
en op war denk 2 keer met een missle.
en dan zie je anderen hem wel halen met een airstrike of missle :S
nog een kleine 2 weken om hem te halen :)

[ Voor 17% gewijzigd door chimera2 op 29-01-2020 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

chimera2 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:06:
[...]

Ik ook. Ben al 2 avonden bezig met die quad feed. Dit is op shipment helemaal onmogelijk volgens mij.
Denk dat Shoothouse de beste map hiervoor is
denk 5x een 3 kill
en op war denk 2 keer met een missle.
en dan zie je anderen hem wel halen met een airstrike of missle :S
nog een kleine 2 weken om hem te halen :)
Gisteren een hoop quadfeeds gezien in Shipment, er werd volop gebruik gemaakt van de launcher die je op afstand kunt laten vallen in een hoek, volgens mij heet die Jokr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Ik probeer m'n Ram7 gold te krijgen, maar crouching kills worden niet geregistreerd. Ik vermoed dat ik iets fout doe. Is toch gewoon gehurkt kills maken? Ik had er 57 staan, maar er komt niets bij.

Edit: de camo waar je 0 attachments mag gebruiken registreert ook niet...

Moet het potje afgemaakt worden, voor deze worden doorgevoerd?

Edit 2: net een ander wapen gebruikt en een andere camo op m'n ram en na het potje kreeg ik alles kills er wel bij. 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door Monda op 29-01-2020 14:36 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:33
TheProf82 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:39:
Ergert iemand zich hier trouwens aan de belachelijk korte potjes? Vroeger was een CoD-potje 30 minuten, of in ieder geval 20. Kill confirmed op shipment? 2 minuut 3 seconden. Really?
En dan mag je ook nog eens soms minuten lang gaan wachten op een nieuw potje omdat ze geen lobby kunnen vinden of een lobby waar nog niet genoeg spelers inzitten waardoor je daar op moet wachten. Volgens mij zit je langer in de menu's dan in potjes zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:36
Net met ground war begonnen. Iemand tips, in normale potjes domination eindig ik altijd vanboven maar in ground war haal ik met moeite kills en ga ik enorm vaak dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:43:
Net met ground war begonnen. Iemand tips, in normale potjes domination eindig ik altijd vanboven maar in ground war haal ik met moeite kills en ga ik enorm vaak dood
Ground war is met name een kwestie van de map goed kennen. Herkennen waar je tegenstanders vandaan kunnen komen. Is wat lastiger vanwege de grootte van de map. Duurt dus een tijdje voordat je dat allemaal door hebt.
En rustiger aan doen, als je net als in domination als een malle gaat rennen dan ga je vaak dood. Er wordt ook veel gesniped over lange afstanden bij Ground war.

[ Voor 4% gewijzigd door Meekoh op 29-01-2020 15:49 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Meekoh schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:49:
[...]

Ground war is met name een kwestie van [b]de map goed kennen. Herkennen waar je tegenstanders vandaan kunnen komen.[b] Is wat lastiger vanwege de grootte van de map. Duurt dus een tijdje voordat je dat allemaal door hebt.
En rustiger aan doen, als je net als in domination als een malle gaat rennen dan ga je vaak dood. Er wordt ook veel gesniped over lange afstanden bij Ground war.
Dit inderdaad. Zorgen dat je eigenlijk altijd wat heb zitten tussen jou en de snipers of blijven bewegen. Ook gewoon misbruik maken van de chaos, de meeste lopen als kip zonder kop op een vlag af dus die kan je er makkelijk tussen uit pikken.

Ben zelf een groot fan van thermite in GW, twee zijn er genoeg om een tank uit te schakelen. Gewoon gooien en wegrennen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Smit260 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:58:
[...]

Nee, dat is jouw mening, net als dat ik een mening heb. Waarschijnlijk speel jij in de avonduren grotendeels MW terwijl ik ook nog andere games speel ;-)
hoewel jullie allebei inderdaad een mening hebben, en ik alles behalve lullig wil klinken, maar dat jij ook andere games speelt kan IW niets aan doen en maakt de keuze dat ze gemaakt hebben niet slecht. ik kreeg het weken geleden af en toen ik het berekende, was ik ongeveer 1,5 uur per tier kwijt. en ik ben nog geen eens goed. (0,91 k/d).

Dus zo verschrikkelijk veel tijd is het niet. (al hoewel dat natuurlijk relatief is). jij hebt minder tijd, om welke reden dan ook, wat mag. maar dat is dus niet het probleem van IW.

[ Voor 13% gewijzigd door teddy270us op 29-01-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
teddy270us schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:27:
[...]

hoewel jullie allebei inderdaad een mening hebben, en ik alles behalve lullig wil klinken, maar dat jij ook andere games speelt kan IW niets aan doen en maakt de keuze dat ze gemaakt hebben niet slecht. ik kreeg het weken geleden af en toen ik het berekende, was ik ongeveer 1,5 uur per tier kwijt. en ik ben nog geen eens goed. (0,91 k/d).

Dus zo verschrikkelijk veel tijd is het niet. (al hoewel dat natuurlijk relatief is). jij hebt minder tijd, om welke reden dan ook, wat mag. maar dat is dus niet het probleem van IW.
Dat snap ik. Maar voor de meeste die ook andere dingen hebben (gezin/werk) en of andere games is het eigenlijk onmogelijk. Hopelijk wordt hier volgend season naar gekeken. 45 min per Tier is lang zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Smit260 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:34:
[...]

Dat snap ik. Maar voor de meeste die ook andere dingen hebben (gezin/werk) en of andere games is het eigenlijk onmogelijk. Hopelijk wordt hier volgend season naar gekeken. 45 min per Tier is lang zat.
Mis een beetje die gratis tier per dag van Blops 4. Ben zelf sinds een weekje ook klaar met de pass maar vond het zelf ook erg traag gaan. Gelukkig doen ze tussen nu en volgend seizoen nog dubbel tier xp dagen, hopelijk kan je dan nog wat inhalen.

Snap natuurlijk ook wel waarom het niet al te snel gaat, je moet iedereen toch bezig houden tot je nieuwe content hebt. Dit is alleen wat vervelender voor de spelers die niet 1 a 2 uur per dag kunnen spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Rappa1985 op 29-01-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Dacht dat het verholpen was, maar inmiddels voor de 4e keer de patch van 72gb aan het downloaden.
Ben er inmiddels wel achter waar het probleem lijkt te zitten.

Ik zet m'n ps4 altijd in rustmode. Dit doe ik als ik in het spel zit. Wanneer ik daarna m'n ps4 weer aanzet, blijft het loading screen staan (online verbinden). Ik kan dan kiezen voor applicatie afsluiten. Dit gebeurt dan echter niet en kan blijven kiezen voor applicatie afsluiten.

Optie ps4 opnieuw opstarten kan wel maar duurt heel lang. Ik hoor dan 2 piepjes en vervolgens moet ik de patch 1.13 van 72gb weer downloaden.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Rappa1985 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 16:36:
[...]

Mis een beetje die gratis tier per dag van Blops 4. Ben zelf sinds een weekje ook klaar met de pass maar vond het zelf ook erg traag gaan. Gelukkig doen ze tussen nu en volgend seizoen nog dubbel tier xp dagen, hopelijk kan je dan nog wat inhalen.

Snap natuurlijk ook wel waarom het niet al te snel gaat, je moet iedereen toch bezig houden tot je nieuwe content hebt. Dit is alleen wat vervelender voor de spelers die niet 1 a 2 uur per dag kunnen spelen.
Ik hoop het van de Dubbel Tier XP want ze roepen het al 3 weken dat ze het gaan doen😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 09:15:
[...]

Gisteren een hoop quadfeeds gezien in Shipment, er werd volop gebruik gemaakt van de launcher die je op afstand kunt laten vallen in een hoek, volgens mij heet die Jokr
HELD _/-\o_
1e potje meteen raak. Duurde wel ff maar hij is binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 19:44:
[...]

HELD _/-\o_
1e potje meteen raak. Duurde wel ff maar hij is binnen
Fijn dat dit heeft geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:32
Famous schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:56:
[...]
Hier erg snel gehaald op 6v6 domination.
Rpg met het kistje dat je ammo geeft als field upgrade.

Vtol, personal radar en counter uav’s neerknallen. Vtol telt (als ik het goed heb) een assist ook mee voor de progressie! Damage met je AR is dus niet nodig.

Choppers zijn amper te doen omdat die bewegen en de rpg een afwijking heeft.
Goodluck :)
Ja dat kistje moet je zeker hebben. Welke levels in Domination had je het meeste succes? Want ik heb soms potjes waar ik amper aerial killstreaks zie. Kan aan mijn niveau liggen bedenk ik me nu. :$

Ook in Ground War hangt het erg van het level af. Aniyah Palace is heel goed, daar komen per ronde wel een stuk of 5 VTOLs langs waar ik er altijd wel 2 van pak. Karsk Querry is al lastiger, daar is iedereen aan het campen en als ze dan een eerste trails van mijn bullets en rpa zien ga ik eraan. Misschien moet ik daar tracers uitzetten in mijn Loadout. :)

Assists tellen volgens mij niet mee. Had een VTOL twee keer mooi geraakt, komt zo’n lul met een guided missile en ben ik heb kwijt. Ben nog niet 100% zeker van mijn zaak though.

Heeft iemand trouwens al goede PNGs van alle maps gevonden, inc alle ammo refill points?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gisteren mijn mounted kills gehaald voor mijn RAM 7. Dus daar ben ik vanaf. nu met een thermal scope in hardcore longshots gaan maken dan ben ik klaar en heb ik een Golden Ram 7

Wat me wel opviel. Heeft iemand die andere Famas/FR5.56 gezien met die low profile beugel in de exclusive armory 3. Hij is wel vet maar ik had mezelf belooft daar geen geld in te stoppen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:41
Die assault rifles zijn wel redelijk goed te doen vind ik. Maar zoals mounted kills met SMGs voelt zo krom. ik ben echt al maanden klaar met de MP5 en MP7 op die mounted kills na :P goed ik heb nu dan ook een tijdje niet gespeeld maar toch.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

HenkEisDS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:47:
[...]

Ja dat kistje moet je zeker hebben. Welke levels in Domination had je het meeste succes? Want ik heb soms potjes waar ik amper aerial killstreaks zie. Kan aan mijn niveau liggen bedenk ik me nu. :$

Ook in Ground War hangt het erg van het level af. Aniyah Palace is heel goed, daar komen per ronde wel een stuk of 5 VTOLs langs waar ik er altijd wel 2 van pak. Karsk Querry is al lastiger, daar is iedereen aan het campen en als ze dan een eerste trails van mijn bullets en rpa zien ga ik eraan. Misschien moet ik daar tracers uitzetten in mijn Loadout. :)

Assists tellen volgens mij niet mee. Had een VTOL twee keer mooi geraakt, komt zo’n lul met een guided missile en ben ik heb kwijt. Ben nog niet 100% zeker van mijn zaak though.
Ground war speel ik zelf niet, dit zou wel handig zijn met een lock on Launcher wellicht.
Ik let eigenlijk nooit erop om iets goud te halen tot ik er bijna ben, dan ga ik er echt voor spelen. Denk dat ik in Shoot House het beste "geluk" had. Map is redelijk klein en je hebt toch genoeg cover om rustig wat uit de lucht te knallen.
De laatste had ik echter in Crash gehaald voor de gouden camo.

Heb je wel Cold Blooded aan?
Ik kan mij herinneren dat dit aan moest staan voor een bepaalde challenge ondanks dit niet erbij stond. Ik heb er in elk geval altijd mee gespeeld als ik voor de camo unlock ging.

En als je een Counter UAV tegen hebt gelijk switchen naar je launcher als je buiten staat. Die gooien ze meestal op de enemies en zijn easy te hitten!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Laatst online: 14:32
Famous schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:43:
[...]

Heb je wel Cold Blooded aan?
Ik kan mij herinneren dat dit aan moest staan voor een bepaalde challenge ondanks dit niet erbij stond. Ik heb er in elk geval altijd mee gespeeld als ik voor de camo unlock ging.

En als je een Counter UAV tegen hebt gelijk switchen naar je launcher als je buiten staat. Die gooien ze meestal op de enemies en zijn easy te hitten!
Goeie ik ga eens andere missies proberen dan Ground War. Ja cold-blooded heb ik aan inderdaad.
Ricmaniac schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 07:33:
Die assault rifles zijn wel redelijk goed te doen vind ik. Maar zoals mounted kills met SMGs voelt zo krom. ik ben echt al maanden klaar met de MP5 en MP7 op die mounted kills na :P goed ik heb nu dan ook een tijdje niet gespeeld maar toch.
Die zijn juist extreem simpel. Gewoon in shipment ergens op leunen tijdens het schieten met L3 en je hebt hem zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
HenkEisDS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:00:
[...]
Die zijn juist extreem simpel. Gewoon in shipment ergens op leunen tijdens het schieten met L3 en je hebt hem zo.
Kwam ik helaas ook pas veel te laat achter |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Rappa1985 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:41:
[...]

Kwam ik helaas ook pas veel te laat achter |:(
Ja en longshots doe je in Hardcore dan heb je maar een paar kogels nodig. Lekker thermal erop zetten en alles op range en damage bouwen. Smoke meenemen en dan kun je rustig snipen met je SMG

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

zijn er meer mensen die geen normale maps meer kunnen spelen nadat shoothouse en shipment erbij zijn gekomen? 8)7

De standaard map rotatie wordt zo statisch gespeeld vergeleken de andere 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
donvalentino schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:28:
zijn er meer mensen die geen normale maps meer kunnen spelen nadat shoothouse en shipment erbij zijn gekomen? 8)7

Het is altijd even wennen ja,

de actie gaat meteen weer terug naar, bekijk elke raam, elke deur, elke bekende camp plek. In plaats van BLAM BLAM BLAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:41
HenkEisDS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:00:

Wat is L3? :P

#PCmasterRace })

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Playstation is for the players })

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/f8d2aff8c951450cb98c9a3ae082c20f/tenor.gif

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miimii
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 02-02-2020
Hallo, Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen maar I need help🙃 dus sorry als het hier niet thuis hoort. Ik heb sinds kort voor de ps4 ook cod. Alles ingesteld etc alles prima, gespeeld. Volgende dag wou ik gaan spelen toen opende ik het spel liep hij vast. Naja op gestart, kon ik het hele spel opnieuw installeren pfff... 5 uur verder weer gespeeld volgende dag ook weer... nu wil ik weer spelen gewoon weer moet ik hem opnieuw installeren... can somebody tell me what to do please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Wie wilt er meedoen in ons squad? We komen er net 1 te kort :) we proberen een beetje fanatiek te spelen, vandaar de naam: don't play get kicked

:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Zo tot mijn verbazing sta ik in de squad op 32... dat had ik niet verwacht😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-05 20:18
donvalentino schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:28:

Jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Tot het einde van dit seizoen dubbel weapon, level en BP exp!

Doe er uw voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
FireFoz schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 19:54:
Wie wilt er meedoen in ons squad? We komen er net 1 te kort :) we proberen een beetje fanatiek te spelen, vandaar de naam: don't play get kicked

:)
Worden je punten meegenomen als je wisselt van squad?

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
DRaD schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:30:
[...]

Nee je begint weer op 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 18-09 13:35
Zijn er hier nog meer mensen met het probleem, dat als je CO-OP Survival aan het spelen bent, dat er op een gegeven moment het spel hangt bij "2 enemies remaining"? En dan bedoel ik dat eigenlijk dat er geen enemies meer aanwezig zijn en het onmogelijk is om naar de volgende wave te gaan. Je kan rondjes blijven lopen en zoeken tot je een ons weegt, maar er gebeurt dus niks meer. Kan alleen maar Leave game doen helaas. (PS4)

Edit: Ben sowieso niet de enige: https://www.reddit.com/r/...tch_cant_go_past_wave_12/
en https://www.reddit.com/r/...uewqb/survival_is_broken/

Edit 2: ik word echt moe van al die bugs in MW 2019. :(

[ Voor 23% gewijzigd door CarJunkyXL op 31-01-2020 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Dutchone schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:30:

Doe er uw voordeel mee.
Vanaf wanneer is dit actief?
In-game nog geen melding of dubbel XP te zien.

10 dagen lang dubbel XP op alles zou naar mijn mening echt veeeeeeeeeeeeeel te lang en te veel zijn.
Moeten we voor het einde van Q1 alles op max level en Damascus hebben ofzo? :P

[ Voor 24% gewijzigd door schaapiej op 31-01-2020 10:11 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
schaapiej schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:09:
[...]

Vanaf wanneer is dit actief?
In-game nog geen melding of dubbel XP te zien.

10 dagen lang dubbel XP op alles zou naar mijn mening echt veeeeeeeeeeeeeel te lang en te veel zijn.
Moeten we voor het einde van Q1 alles op max level en Damascus hebben ofzo? :P
Ik neem het weer terug, het is weer weg!

Ik heb er wel een foto van gemaakt naar een vriend dus ik ben niet gek aan het worden...

Waarschijnlijk heeft iemand een verkeerde knop overgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
DRaD schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:30:
[...]

Helaas niet. We zijn deze week ook weer ingedeeld in een of andere terror leage. In de eerste squads hebben ze nu al zo'n 200 wins per speler... 8)7 in 4 dagen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
FireFoz schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:06:
[...]

Helaas niet. We zijn deze week ook weer ingedeeld in een of andere terror leage. In de eerste squads hebben ze nu al zo'n 200 wins per speler... 8)7 in 4 dagen tijd.
Wij (tweakers NL)
zitten viir de 2e achtereenvolgende week in een "makkelijke" nog 500 potjes voorsprong
helaas weer een paar mensen die weer op 0 staan :S

[ Voor 6% gewijzigd door chimera2 op 31-01-2020 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 16-09 14:22
chimera2 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:16:
[...]

Wij (tweakers NL)
zitten viir de 2e achtereenvolgende week in een "makkelijke" nog 500 potjes voorsprong
helaas weer een paar mensen die weer op 0 staan :S
50 potjes ;) ... kijken of ik er dit weekend nog een paar kan op-plussen. Moet zeggen dat de top 15 van de squad lekker actief bezig is! Over het algemeen kom ik altijd wel aan een paar uurtjes per week aan COD toe maar er zal vast een keer weekje tussen zitten van niet.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik zie dat tegenwoordig de exclusive reward aangegeven is welke het is. Deze week 1e eindigen is de dead roses calling card. Dan weten we in ieder geval wat het gaat worden, mochten we de voorsprong behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Dutchone schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:30:

Doe er uw voordeel mee.
Dit zal wel erg fijn zijn! De resterende 8 Tiers even in +/- 5 uur halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dutchone schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Ik neem het weer terug, het is weer weg!

Ik heb er wel een foto van gemaakt naar een vriend dus ik ben niet gek aan het worden...

Waarschijnlijk heeft iemand een verkeerde knop overgehaald
Doh! Vond het al raar dat ik het niet voorbij zag komen. Zag nog wel voor Blops 4 dubbel xp weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Hier bij de foto!

Denk een foutje van IW

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HZ7wjoH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dutchone schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:55:
Hier bij de foto!

Denk een foutje van IW

[Afbeelding]
Haha mooi man :D 11 dagen ook gewoon, zeker een foutje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:46
Rappa1985 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:56:
[...]

Haha mooi man :D 11 dagen ook gewoon, zeker een foutje!
volgens mij niet. op 11 februari loopt Season 1 ook af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Darklance schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:33:
[...]

volgens mij niet. op 11 februari loopt Season 1 ook af
Ik geloof ook wel dat ze wat gaan stunten met dubbel xp maar 11 dagen lijkt mij iets te lang :P Je hoort mij natuurlijk niet klagen als ze echt zo gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmashCruiser
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
Rappa1985 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:36:
[...]

Ik geloof ook wel dat ze wat gaan stunten met dubbel xp maar 11 dagen lijkt mij iets te lang :P Je hoort mij natuurlijk niet klagen als ze echt zo gaan doen :D
Volgens mij was dit ook zo voor de eerste "reset". Het waren geen 11 dagen, maar toen had je ook wel even double xp te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Laten we het hopen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik vind dat ze echt veels te veel met die dubbel XP strooien.
De uitdaging of prestatie om Max level en max BP te halen is er wel uit hiermee.

Ben het ook echt al een tijd en dan is het toch minder leuk spelen (ondanks de rewards niets voorstellen).

Hoop dat ze snel weer terug komen met 3v3 gunfight, het eerste half uurtje zijn wij meestal met drie man online en dat is wel lekker 'warm' worden B)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Famous schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:47:
[...]

Ik vind dat ze echt veels te veel met die dubbel XP strooien.
De uitdaging of prestatie om Max level en max BP te halen is er wel uit hiermee.
Daarom vind ik 11 dagen ook wat extreem maar tegen dubbel wapen xp zeg ik geen nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Heeft iemand goede builds met wapens? Liefst een goede anti killstreak buoild (LMG), MP5/7 build, assault rifle, etc. Liefst echte probuilds waar ik naar toe kan werken.

Oh en na HEEL VEEL spelen is mijn M4 op level 60...hoe kan ik bij een eventuele nieuwe class/wapen het wapen sneller levelen? Dat duurt echt een eeuwigheid en er zijn zoveel wapens...nu is de M4 generfd en ben ik bang dat alles voor niks was.

Hoort dit zo lang te duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
TheProf82 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 16:12:
Heeft iemand goede builds met wapens? Liefst een goede anti killstreak buoild (LMG), MP5/7 build, assault rifle, etc. Liefst echte probuilds waar ik naar toe kan werken.

Oh en na HEEL VEEL spelen is mijn M4 op level 60...hoe kan ik bij een eventuele nieuwe class/wapen het wapen sneller levelen? Dat duurt echt een eeuwigheid en er zijn zoveel wapens...nu is de M4 generfd en ben ik bang dat alles voor niks was.

Hoort dit zo lang te duren?
Builds ligt ook helemaal aan speelstijl en wapen. Kan het beste gewoon kijken wat je mist bij een wapen. Heb je veel last van recoil gooi er dan iets op tegen recoil, vind je de snelheid van door scope kijken (ADS) te langzaam haal dan de scope er af of zet er een andere attachment op die aim speed boost etc. Gewoon even aanvoelen wat beter voelt. Je kan natuurlijk ook altijd even google naar type wapen en beste builds want die zijn er genoeg maar een goede build kan ook totaal niet matchen met je speelstijl.

Om wapens sneller te levelen kan je dubbel wapen xp tokens inzetten die je van SP of app hebt gekregen of de kleinere maps veel spelen (shipment/shoothouse) waarbij je meestal veel meer kills per potje hebt.

Aantal lvls van wapen ligt ook aan wapen soort, de assault rifles gaan behoorlijk hoog terwijl de snipers rond lvl 40 al max zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
The ⏰ is ticking. Time to double down.

Take advantage of 2x Tiers this weekend to complete your Battle Pass before time runs out on 2/11.
#ModernWarfare

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Buizerd__NL schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:08:
The ⏰ is ticking. Time to double down.

Take advantage of 2x Tiers this weekend to complete your Battle Pass before time runs out on 2/11.
#ModernWarfare
Ik zie niks als ik het spel opstart?

edit: net een potje deatmatch domination gedaan... géén dubbele xp want ging nog langzaam.

[ Voor 13% gewijzigd door Smit260 op 31-01-2020 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01
Het is dubble XP battle pass.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Ja was dat maar waar, maar ik heb en zie het nog nergens? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Ik zie nergens iets van dubbel XP? Jullie wel?

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
koenvdlinden schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:10:
Ik zie nergens iets van dubbel XP? Jullie wel?
Nee ik ook niet. Ik moet nog 8 tiers en zou het wel fijn vinden als ik het even in 5 uurtjes kan regelen ipv 10. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:23
Dat iedereen zo veel moeite heeft om het maximale te halen met de battlepass :)

Makkie... zit al maanden te wachten op de nieuwe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RoaDHouse schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:53:
Dat iedereen zo veel moeite heeft om het maximale te halen met de battlepass :)

Makkie... zit al maanden te wachten op de nieuwe.
Als je enkel CoD speelt (of geen werk hebt) en je doorgaans geen andere verplichtingen hebt, ja dan is het wss wel makkelijk. :+

Niet dat het mij wat uitmaakt, lvl 50 battlepas en nog geen enkel ding gekregen dat ik gebruik, allemaal brol dingen..
Geen echt geld in gestoken, maar had die 1000 CP beter behouden en aan een leuke pack besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Here’s what’s coming next week to Modern Warfare…

We’re planning a few things for next week, like a some 2v2 Grind action maybe? OR….maybe a playlist for Shipment 24/7 AND a playlist for Shoot House 24/7? Hm…

We’ve also got some XP events planned, like 2XP, 2X Weapon XP, AND 2X Tiers, so keep an eye out for when these go live next week!
https://www.infinityward....unity_Update_January_31st

Denk dus dat ze wat liepen te klooien qua berichtgeving, kan die tweet van gister dat ze 2x tier hadden geactiveerd ook niet meer vinden. Lijkt er dus op dat laatste weekend dubbel alles is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:23
Laten ze maar wat meer mappen in de game gooien, elke keer dat gewissel van Shipment/Shoothouse schiet allemaal niet op.

Waarom niet alles laten staan wat erbij gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Rappa1985 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:30:
[...]

https://www.infinityward....unity_Update_January_31st

Denk dus dat ze wat liepen te klooien qua berichtgeving, kan die tweet van gister dat ze 2x tier hadden geactiveerd ook niet meer vinden. Lijkt er dus op dat laatste weekend dubbel alles is.
Ik zag echt in-game double battle pass xp. Maar nu is dat ook weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:59
Jup, op het moment 0 double xp...
TheProf82 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 17:17:
[...]

Ik zag echt in-game double battle pass xp. Maar nu is dat ook weg?

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Ik speel nu ground war op PC. Heeft iemand anders hier ook vaak last van Memory error 19 174? Ik wel, en met mij andere mensen online zie ik. Game freezed totaal en je bent dus uit de ronde. Gebeurt elke 3 maps ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
TheProf82 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 23:05:
Ik speel nu ground war op PC. Heeft iemand anders hier ook vaak last van Memory error 19 174? Ik wel, en met mij andere mensen online zie ik. Game freezed totaal en je bent dus uit de ronde. Gebeurt elke 3 maps ofzo...
Ik krijg steeds disc read error speedbal als ik gunfight speedbal wil spelen😭 dan start ik t spel gwn opnieuw op.

heb al gekeken hoe te fixen maar kan niet veel vinden dus alleen spel opnieuw installeren helpt maar daar ga ik niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Laatst online: 08:29
Is er een Tweakers discord waar ik bij kan? zou graag is wat coop doen met capabele mensen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gratis bundeltje. Een sticker en een emblem. Te vinden op de Store pagina en dan helemaal naar rechts met de R2. Of welke andere knop je ook hebt toegewezen aan de rechteter trekker/muisknop :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smit260
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/bqbrwn2s370f.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/6tkceh38f34x.png

Prima weekje met een leuk reward. Goed gedaan mannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Gathering of tweakers is 8ste geworden deze week.
Hieronder de scores van mensen:

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 Score week 4 Score week 6
NightstalkerNL 25 15 60
Swas 116 43 52
MrHitman_nl 98 2 46
KUTHENK 0 2 34
Tyrone 0 0 32
WJvD 170 0 27
Nugster0G 460 0 22
KasPlantje 168 4 18
Miesjh NL 180 5 17
Niemok 0 26 12
BombArie 62 0 12
djtwofly 0 0 5
ChickenChowmeinn 69 3 0
almilhem 0 0 0
FeijooPR 0 0 0
Maurice10 0 0 0
FrankCastle 0 0 0
iRoyalFlushh 0 0 0
Rivadela 0 0 0
Tom 0 0 0

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Smit260 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 00:39:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prima weekje met een leuk reward. Goed gedaan mannen.
Ik had wat extra tijd over vorige week O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Gister nog even de Kar98k gold gehaald in HC Shipment. Kan ik eindelijk pimpen met die amper zichtbare platinum skin voor marksman en sniper rifles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Rappa1985 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 08:47:
Gister nog even de Kar98k gold gehaald in HC Shipment. Kan ik eindelijk pimpen met die amper zichtbare platinum skin voor marksman en sniper rifles :+
Wacht maar tot je er mee ADS tegen de zon in, GLARE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dutchone schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:17:
[...]

Wacht maar tot je er mee ADS tegen de zon in, GLARE
=D

Heb ze idd ingame nog niet bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
RoaDHouse schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 16:09:
Laten ze maar wat meer mappen in de game gooien, elke keer dat gewissel van Shipment/Shoothouse schiet allemaal niet op.

Waarom niet alles laten staan wat erbij gekomen is.
Dan wordt het minder gespeeld. Werkt gek genoeg echt zo.

In CoD WW2 had je eerst bijvoorbeeld Prop Hunt alleen in het weekend. Werd zeer druk bezocht, en wegens de vele geluiden vanuit de community dat dit altijd speelbaar moest zijn, gooide ze het 24/7 online. Bijna niemand speelde het toen meer... Mensen gaan nu meer spelen in de angst het straks niet meer te kunnen.

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik mis een beetje het zelf een embleem maken. Misschien dat het niet in de setting past, maar ik was met BLOPs altijd uren bezig om iets moois in elkaar te flansen. Wat er vervolgens niet uitzag, maar dat terzijde 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Laatst online: 08:29
GerGio schreef op maandag 3 februari 2020 @ 06:17:
Gathering of tweakers is 8ste geworden deze week.
Hieronder de scores van mensen:

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 Score week 4 Score week 6
NightstalkerNL 25 15 60
Swas 116 43 52
MrHitman_nl 98 2 46
KUTHENK 0 2 34
Tyrone 0 0 32
WJvD 170 0 27
Nugster0G 460 0 22
KasPlantje 168 4 18
Miesjh NL 180 5 17
Niemok 0 26 12
BombArie 62 0 12
djtwofly 0 0 5
ChickenChowmeinn 69 3 0
almilhem 0 0 0
FeijooPR 0 0 0
Maurice10 0 0 0
FrankCastle 0 0 0
iRoyalFlushh 0 0 0
Rivadela 0 0 0
Tom 0 0 0
Ik zie dat er best wat mensen inactief zijn. Is het mogelijk dat ik in de squad opgenomen kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:36
Die challenge om 7 longshot kills te doen met low health is echt frustrerend.
Wilt maar niet lukken, vaak denk ik nu moet die toch tellen maar telt die hem weer niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Laatst online: 13:58
Telt hardcore mode niet mee als 'low health'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:03
Vrijdag schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:20:
Ik mis een beetje het zelf een embleem maken. Misschien dat het niet in de setting past, maar ik was met BLOPs altijd uren bezig om iets moois in elkaar te flansen. Wat er vervolgens niet uitzag, maar dat terzijde 🙈
Je weet dat je dan in 90% van de gevallen hakenkruizen en piemels gaat zien he?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:29:
Die challenge om 7 longshot kills te doen met low health is echt frustrerend.
Wilt maar niet lukken, vaak denk ik nu moet die toch tellen maar telt die hem weer niet :(
1. Start Hardcore op
2. Damage je zelf met een thermite tot grijs beeld want gene health gen in HC
3. Ergens op een lange strook campen met een wapen naar keuze, SMG hebben een "korte" longshot (gebruik wel een monolithic suppressor)
4. ???
5. Winst

Tenminste zo heb ik het gedaan :P
PheraX schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:37:
[...]

Ik zie dat er best wat mensen inactief zijn. Is het mogelijk dat ik in de squad opgenomen kan worden?
Wij in Tweakers NL hebben er ook 3 die al 3 weken niks bij hebben gebracht.. Niet zo ergs zo als jullie dat wel.

[ Voor 22% gewijzigd door Dutchone op 03-02-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Dubbel post excuus.

[ Voor 95% gewijzigd door Dutchone op 03-02-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisLNFF schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:50:
[...]

Je weet dat je dan in 90% van de gevallen hakenkruizen en piemels gaat zien he?
Ja dat is ook wel weer zo helaas. Maar ik had in Blops 4 juist een mooi gelijkende van de Night Lords gemaakt 😐

Ohja, wie gebruikt die spray eigenlijk? Ik was aan het kijken of je ook van die silhouetten hebt. Kan je die mooi als decoy gebruiken. Maar nog niks gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Vrijdag schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:11:
[...]
Ja dat is ook wel weer zo helaas. Maar ik had in Blops 4 juist een mooi gelijkende van de Night Lords gemaakt 😐

Ohja, wie gebruikt die spray eigenlijk? Ik was aan het kijken of je ook van die silhouetten hebt. Kan je die mooi als decoy gebruiken. Maar nog niks gevonden.
Alleen om mijn maten te sprayen in shipment/shoothouse in de laaste 7 seconden van het start scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dutchone schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:24:
[...]

Alleen om mijn maten te sprayen in shipment/shoothouse in de laaste 7 seconden van het start scherm..
Dit inderdaad _O-

In GW als ik mij verveel voor de grap mijn teamgenoten roze verven omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Iemand die ook dit soort probleem heeft (gehad)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/8u0mk46x316l.png

Ik krijg het maar niet opgelost en op het moment dat ik speedbal krijg crasht mijn game en moet ik hem opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
Smit260 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:51:

[Afbeelding]

Ik krijg het maar niet opgelost en op het moment dat ik speedbal krijg crasht mijn game en moet ik hem opnieuw opstarten.
Ik heb er iemand over zien klagen op reddit maar dan op de ps4,,

Game al laten repairen of nog veder verwijderen en weer instaleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:29:
[...]

Dit inderdaad _O-

In GW als ik mij verveel voor de grap mijn teamgenoten roze verven omdat het kan!
🤣 dat is eigenlijk best grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
de challenge van deze week is tdm wins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Nu online
chimera2 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:34:
de challenge van deze week is tdm wins
Maar helaas wel voor de wild roses card, die tweakers NL dus gehaald heeft bij de vorige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Dutchone schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:04:
[...]

Ik heb er iemand over zien klagen op reddit maar dan op de ps4,,

Game al laten repairen of nog veder verwijderen en weer instaleren?
Jup. Scan en Repair al meerdere YouTube video's uitgeprobeerd. Niks werkt.

Game opnieuw installeren dan maar... Leuke is; het is gwn bijna 200 GB (3-4 uur) wat je moet downloaden... omdat een cracky game gewoon 1 map die regelmatig tot vaak voorkomt niet kan inladen en op internet NIEMAND een oplossing heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Smit260 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:51:

[Afbeelding]

Heb je geprobeerd om het bestand weg te gooien en vervolgens een repair actie te starten?
Ik weet niet of dit bestand los op je HDD staat, maar kan een optie zijn.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
[...]

Kom bij ons squad: don't play get kicked

Titel zegt genoeg denk ik 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb de kruisboog dan eindelijk vrijgespeeld! *O*

....lolwhut, zes secondes tussen elk schot? Geef dan gewoon één pijl per leven ofzo. Dat is net zo zinloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
[...]

Dat kan gaan we even regelen :)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Vrijdag schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:51:
Ik heb de kruisboog dan eindelijk vrijgespeeld! *O*

....lolwhut, zes secondes tussen elk schot? Geef dan gewoon één pijl per leven ofzo. Dat is net zo zinloos :')
Het valt aardig mee moet ik zeggen die crossbow. Er zijn veel mensen die het niet zo goed kunnen hebben als je ze killed met dat ding, dus leedvermaak gegarandeerd :+

Heb hem nu bijna max level, maar tering die double kills zijn lastig te doen en die moet je dan 25 maken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Brubs schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:10:
[...]

Het valt aardig mee moet ik zeggen die crossbow. Er zijn veel mensen die het niet zo goed kunnen hebben als je ze killed met dat ding, dus leedvermaak gegarandeerd :+

Heb hem nu bijna max level, maar tering die double kills zijn lastig te doen en die moet je dan 25 maken..
Het is wel een one hit kill inderdaad. Maar in de tijd dat je klaar bent met herladen heb ik koffie gezet, de afwas gedaan en een verhaaltje voorgelezen aan mijn zoontje :+

Pagina: 1 ... 47 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.