HenkEisDS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 00:47:
[...]
Ja dat kistje moet je zeker hebben. Welke levels in Domination had je het meeste succes? Want ik heb soms potjes waar ik amper aerial killstreaks zie. Kan aan mijn niveau liggen bedenk ik me nu.
Ook in Ground War hangt het erg van het level af. Aniyah Palace is heel goed, daar komen per ronde wel een stuk of 5 VTOLs langs waar ik er altijd wel 2 van pak. Karsk Querry is al lastiger, daar is iedereen aan het campen en als ze dan een eerste trails van mijn bullets en rpa zien ga ik eraan. Misschien moet ik daar tracers uitzetten in mijn Loadout.
Assists tellen volgens mij niet mee. Had een VTOL twee keer mooi geraakt, komt zo’n lul met een guided missile en ben ik heb kwijt. Ben nog niet 100% zeker van mijn zaak though.
Ground war speel ik zelf niet, dit zou wel handig zijn met een lock on Launcher wellicht.
Ik let eigenlijk nooit erop om iets goud te halen tot ik er bijna ben, dan ga ik er echt voor spelen. Denk dat ik in Shoot House het beste "geluk" had. Map is redelijk klein en je hebt toch genoeg cover om rustig wat uit de lucht te knallen.
De laatste had ik echter in Crash gehaald voor de gouden camo.
Heb je wel Cold Blooded aan?
Ik kan mij herinneren dat dit aan moest staan voor een bepaalde challenge ondanks dit niet erbij stond. Ik heb er in elk geval altijd mee gespeeld als ik voor de camo unlock ging.
En als je een Counter UAV tegen hebt gelijk switchen naar je launcher als je buiten staat. Die gooien ze meestal op de enemies en zijn easy te hitten!