It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Hi everyone,
We want to give a status update on the error prompt issue that occurred while rolling out today’s title update.
A backend fix has already been deployed across all platforms, so you won’t see a download prompt or see anything pop-up on screen to notify you a fix is available. This fix looks at two things:
Loadout Slots:
Part of today’s update included additional loadout slots. If you created classes in these slots, you’ll see that they have been reset back to default. This will only happen one time. If you didn’t create any additional classes in those slots, you won’t notice anything. This also fixes an issue where clicking on these slots could kick some players back to the multiplayer screen.
Error Prompt:
If you were presented with the error prompt and did not click “Yes” and closed the game, your stats are still intact. Feel free to play as usual.
If you did click “Yes” – you most likely noticed your stats in the combat record, leaderboards, custom classes, and Operators were reset. Nothing related to your progression was lost, so your rank, XP, Battle Pass progression, weapon progression, unlocks, purchases, etc., are all still intact.
We’re actively working on a fix for this, but do not have one to deploy tonight. You are still able to play the game as usual and your progression will still track, but please be aware that once we do have a fix, we may have to roll back your stats to the state they were in prior to today’s update.
We appreciate everyone’s patience while we work through this issue and thank you to everyone who has helped by sending us their information, videos, and screenshots. We’ll provide another update when we have more information for those whose stats were reset and again, thank you all for your patience.
Vanavond maar wat testen en begin maken aan unlocken van crossbow.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik hoop dat ik hem binnen heb als ik vanmiddag thuis ben.Rappa1985 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 08:40:
Toen ik na de update nog die packs om mijn oren kreeg heb ik het voor gister maar opgegeven =D
Vanavond maar wat testen en begin maken aan unlocken van crossbow.
Heb wel de ps4 vanochtend aangeslingerd.
De patch of ook nog die packs? Dat laatste krijg je namelijk pas bij opstartenchimera2 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 08:46:
[...]
Ik hoop dat ik hem binnen heb als ik vanmiddag thuis ben.
Heb wel de ps4 vanochtend aangeslingerd.
Wat bij een vriend geholpen heeft.hotymoty schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:00:
Wauw, ik heb net die special ops van 12.675 GB gedownload en geinstalleerd. Ik start het spel op en dan moet ik hem opnieuw downloaden... wat kut dit
In zijn download lijst gekeken of multiplayer pack 2 ook in de que stond, toen spec ops er uit gegooid en alleen de multiplayer pack gedownload.
Je hebt alleen die Multiplayer 2 pack nodig om te kunnen spelen.hotymoty schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:00:
Wauw, ik heb net die special ops van 12.675 GB gedownload en geinstalleerd. Ik start het spel op en dan moet ik hem opnieuw downloaden... wat kut dit
Die andere update had ik gisteren pas aangezet toen ik aan het spelen was.
Had ik gister ook, had niet gezien dat er een extra pack was.hotymoty schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:00:
Toen voor de derde keer het downloaden startte heb ik het dit gestopt en ben die extra pack gaan downloaden.
Hierna werkte alles weer, het extra pack werd niet automatisch gedownload.
[ Voor 4% gewijzigd door whoojaa op 23-01-2020 16:24 ]
PSN: whoojaa
Hoe gaat dat eigenlijk met die updates? Worden die van hun servers gehaald of werkt het met torrents? Ik gok het eerste, want anders had ik die 9.148 GB wel wat sneller binnen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
De playlist updates voor de volgende acht maanden. Waarvan de code is geschreven in Word. Met Word Art. In fontsize 72. Bold. Eén letter per pagina. En elke pagina met een dslr gefotografeerd op het beeldscherm. In RAW afbeeldingsformaat.Pyr0_ schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:44:
Heb het nog niet voorbij zien komen hier maar de patch op de pc is gewoon bijna 50Gb.... Wat zit in godsnaam allemaal in die patch dat die zo groot moet zijn...??
En wat camo's, charms en recticles
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De laatste camo challenges van de AUG en Strela gedaan en deze goud gemaakt. Daarmee zowel de SMG's als de launchers nu platinum!

...en toch blijven de gouden camo's mooier vind ik.
En het ergste is... Als je de release notes last zijn het eigenlijk alleen maar wat tweaksPyr0_ schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:44:
Heb het nog niet voorbij zien komen hier maar de patch op de pc is gewoon bijna 50Gb.... Wat zit in godsnaam allemaal in die patch dat die zo groot moet zijn...??

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Er zijn geruchten dat het de bestanden bevat voor de nieuwe battle royal. maarja dat zijn geruchten... eerst maar eens afwachten wat de dataminers kunnen vinden tussen de bestanden.Pyr0_ schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:44:
Dice en EA met Battlefield V is het ook een puinzooi al sinds de launch van de game.Smit260 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:43:
Dat zo'n groot spel met zulke bugs kan rondlopen is voor mij echt een raadsel. Je legt tientallen, dan wel niet honderden euro's neer met al die content en skins en nog krijgen ze het voor elkaar om het niet goed draaiende te houden. Af en toe een bug kan, maar lees er veel over.
Is een beetje de standaard aan het worden in de game wereld
Vaak loop je gewoon achter, ik zie de enemy niet maar in de killcam kom ik blijkbaar rennend om een hoek lopen....
Jammer weer.
Ja dit heb ik ook redelijk vaak. Is vet irritantdonvalentino schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:05:
Ik weet niet wat het is maar ik heb het gevoel dat na elke "grote" update de game weer echt k*t speelt.
Vaak loop je gewoon achter, ik zie de enemy niet maar in de killcam kom ik blijkbaar rennend om een hoek lopen....
Jammer weer.
Nickname KasPlantje.
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 24-01-2020 11:08 ]
Idd, dat is me sinds de patch al veel vaker overkomen dan voorheen. En ik maar danken dat ik fulltime tegen aimbots aan het knokken ben. En die zijn er volgens mij ook nog genoeg.donvalentino schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:05:
Ik weet niet wat het is maar ik heb het gevoel dat na elke "grote" update de game weer echt k*t speelt.
Jammer weer.
Ik hoop met de Battle Royale modus dat dat ook gaan meetellen met de BP... Ik vindt het echt allemaal véél te lang duren.
Complete game verwijderd van mijn PS4. Daarna geinstalleerd en 72GB aan update 1.13 gedownload en geinstalleerd, alle add ons geinstalleerd en nog gaat het fout. Krijg CO-OP voor geen meter aan de praat. Nog niet eens een milimeter..m.lammers schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 11:07:
Hier hetzelfde gezeik wat andere hebben op de PS4. Blijft maar de extra content downloaden (blijft in een loop) en kan nu niks. Bij mijn schiet-maatje speelt hetzelfde probleem trouwens. Oftewel... we kunnen nu niks.
https://imgur.com/a/7THw0cg
aangezien ik het plaatje niet in de post krijg dan maar even de link...
[ Voor 35% gewijzigd door Dutchone op 24-01-2020 16:57 ]
In andere games zoals Overwatch hoef ik niets te doen en pakt de game meteen een variable refreshrate. Maar in MW poept mijn monitor constant 144hz eruit. Niet geweldig.

[ Voor 15% gewijzigd door Oekol op 24-01-2020 19:51 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Wat ik erg vervelend vind is het vaak misspringen op kisten of daken
Anjunabeats
op war achterin de map als een klein meisje lopen schuilen en alles uit de lucht geschoten
1e 2 vlaggen gecapt en 2 tussendoor kills.
nu nog 1 quad feed en ik heb de chalenges op 100%
Hier exact hetzelfde! Ik wilde al vragen of ik de enige was....Leoon. schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 19:48:
Wauw ik denk dat ik even moet huilen in mijn hoekje. COD wilde niet opstarten en toen heb ik de ps4 geforceerd afgesloten. Nu moet ik versie 1.13 downloaden en installeren. Een download van 72.689 GB. Tot volgende week allemaal!
[Afbeelding]
Ik net precies zelfde. Heb al veel potjes met patch 1.13 gespeeld. Wilde zojuist spelen, maar spel bleef hangen in loading screen. Ps4 opnieuw laten afsluiten (duurde lang). Moet nu 1.13 opnieuw downloaden. Bizar slecht dit...Leoon. schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 19:48:
Wauw ik denk dat ik even moet huilen in mijn hoekje. COD wilde niet opstarten en toen heb ik de ps4 geforceerd afgesloten. Nu moet ik versie 1.13 downloaden en installeren. Een download van 72.689 GB. Tot volgende week allemaal!
[Afbeelding]

PSN: Mondaatje
Ja, dat kan. Selecteer de crossbow als wapen (sectie: marksman rifles). Dan staat er naast hoe ver je bent.chimera2 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:24:
kan je nog ergens de voortgang zien voor die crossbow?
[ Voor 4% gewijzigd door koenvdlinden op 25-01-2020 12:03 ]
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Sinds vandaag zijn mijn statistieken weer terug. Dus wellicht hielp dat wel met het helemaal opnieuw downloaden. Zijn de statistieken voor de update maar prima. Missen wellicht een paar honderd kills. Beter dan paar duizend.Monda schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:11:
[...]
Ik net precies zelfde. Heb al veel potjes met patch 1.13 gespeeld. Wilde zojuist spelen, maar spel bleef hangen in loading screen. Ps4 opnieuw laten afsluiten (duurde lang). Moet nu 1.13 opnieuw downloaden. Bizar slecht dit...
Eigenlijk niet zo moeilijk, ik speel met de kill chain perk zodat kill streaks kills meetellen voor je volgende streak.
Gewoon eerst 8 kills halen voor de vtol, dan gaan schuilen en voorzichtig spelen.
Daarna de support helo halen en dan heb je hierdoor vrijwel meteen de juggernaut.
2x zo gehaald op crash en shipment
Zo spelen is niet echt een feest lijkt me.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 13:56:
Net de 2de keer de juggernaut gehaald, wat een feest als je die haalt. 😁
Eigenlijk niet zo moeilijk, ik speel met de kill chain perk zodat kill streaks kills meetellen voor je volgende streak.
Gewoon eerst 8 kills halen voor de vtol, dan gaan schuilen en voorzichtig spelen.
Daarna de support helo halen en dan heb je hierdoor vrijwel meteen de juggernaut.
2x zo gehaald op crash en shipment
Bedoel meer dat het lekker is als je met juggernaut speelt, levert veel kills op.
Die challenge om hem te halen leek heel moeilijk maar op deze manier viel het goed mee of haal jij vaak een 15 killstreak?
Ik reken ongeveer 2 uur per tier. Maar kan soms sneller als je wat challenges kan afvinken. Overigens co-op werkt ook lekker om progress te krijgen.balarina schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 20:13:
....Ik zou natuurlijk nog wel graag de guns willen unlocken voordat seizoen 2 over een paar weken ingaat. Iemand idee of dit nog haalbaar is in de restrerende tijd, hoeveel uren zijn hiervoor ongv voor nodig?
Hier ook, wat een ***zooiLeoon. schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:35:
Dit wordt echt vervelend. Wilde weer niet opstarten. Nadat ik gisteren het weer helemaal opnieuw heb moeten downloaden moet ik nu weer die 72GB downloaden.
Sluit jij je ps4 af met spel open in rust modus? Dat doe ik altijd wel, als het weer gebeurd ga ik proberen het spel altijd te killen.
Ik ook weer voor de 2e keer! Wat is dit?! Ik zag de laatste dagen ook steeds kopiëren van de disc is voltooid. Dan werd er een klein stukje gekopieerd. Elke keer weer als ik het spel ging spelen. Nu idd weer voor de 2e keer 72Gb kopiëren. Wat is dit onvoorstelbaar slecht! Ik zet m'n ps4 trouwens altijd in rustmode.Leoon. schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 17:35:
Dit wordt echt vervelend. Wilde weer niet opstarten. Nadat ik gisteren het weer helemaal opnieuw heb moeten downloaden moet ik nu weer die 72GB downloaden.
[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 26-01-2020 12:15 ]
En wat is het voordeel van zo'n move. Geen op meer XP na dan?
[ Voor 14% gewijzigd door Daniel. op 26-01-2020 17:00 ]
Ik heb het spel nu ook maar is het dan verstandig om nu al de battle pass te kopen ?
PSN: McMillan0984
Als je de BattlePass wil raad ik je aan om het begin volgend seizoen wil. Ieder seizoen kan je er eentje kopen. Het is niet verplicht.Clavat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:50:
Moet je per seizoen een battle pass kopen?
Ik heb het spel nu ook maar is het dan verstandig om nu al de battle pass te kopen ?
Yep elke seizoen moet je eentje kope voor skins enz.Clavat schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:50:
Moet je per seizoen een battle pass kopen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PSN: McMillan0984
Het kan op je wapen een perk zetten, die heet iets van 'fast melee' ofzo. Daarmee zou je finishing move sneller uitgevoerd worden.Daniel. schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:53:
Pff ik heb echt frustraties met die challenge voor final kills. Maak je er eentje, maar duurt die animatie zolang dat je door een teamgenoot van hem wordt doodgeschoten. Wat zijn goede tips.\
En wat is het voordeel van zo'n move. Geen op meer XP na dan?
Heb het zelf nog niet mogen ervaren.
Wat heb je eraan? Voor sommige challenges en missions. En soms soort van vernedering voor de tegenstander.

[ Voor 4% gewijzigd door koenvdlinden op 27-01-2020 08:21 ]
Wat skins met blue prints en dubbele xp tokens.Prosac schreef op zondag 26 januari 2020 @ 20:18:
Persoonlijk vind ik het weinig toevoegen zo'n battlepass. Zeker voor een game die al dik 40/50 euro kostte. Beetje skins enzo.
1x kopen is voldoende als je 100 tiers haalt, je krijgt meer points eruit dan de pass kost.
Denk dat dit echt enkel voor het slaan is, niet de finishing move.koenvdlinden schreef op zondag 26 januari 2020 @ 23:18:
[...]
He kan op je wapen een perk zetten, die heet iets van 'fast melee' ofzo. Daarmee zou je finishing move sneller uitgevoerd worden.
Heb het zelf nog niet morgen ervaren.
Wat heb je eraan? Voor sommige challenges en missions. En soms soort van vernedering voor de tegenstander..
Er zijn redelijk wat challenges welke je kan halen ermee inderdaad maar efficiënt vind ik het niet
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bij mij op de PS4 wel. Hij heeft het nog een keer gedaan. Toen was de spec ops pack ook in eens 16GB groot ipv 12. Van het weekend heb ik weer lekker kunnen co-op-pen.Monda schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:56:
@Leoon. @JimmyJoness zijn de problemen voor jullie al opgelost mbt het constant opnieuw downloaden van de patch 1.13? Ik lees op reddit vooral problemen rondom het constant opnieuw downloaden van de Specops pack. Die kun je gewoon annuleren schijnt. Met de patch kan dat natuurlijk niet. Het lijkt er op dat wij een van de weinigen zijn met dit probleem mbt 1.13...
Dat is fijn! Maar dan gaat het bij jou idd om de spec Ops pack. Bij ons is het patch 1.13.m.lammers schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:02:
[...]
Bij mij op de PS4 wel. Hij heeft het nog een keer gedaan. Toen was de spec ops pack ook in eens 16GB groot ipv 12. Van het weekend heb ik weer lekker kunnen co-op-pen.
Oh dat is inderdaad wel vervelend. Heb dat inderdaad nog niet gelezen. Heb zelf ook nog heel CoD verwijderd trouwens, 72GB (game) plus andere updates gedownload.Monda schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:03:
[...]
Dat is fijn! Maar dan gaat het bij jou idd om de spec Ops pack. Bij ons is het patch 1.13.
Heb je dat ook al geprobeerd? Geen schrijfruimte issues?
Challenges die je standaard hebt als je net het spel begint. Dacht laat ik ze maar eens doen. Ik heb ze in ieder geval. Hopen dat je lang genoeg de move kan maken zonder dat je afgeslacht wordt of de ander afgeslacht wordt.koenvdlinden schreef op zondag 26 januari 2020 @ 23:18:
[...]
Het kan op je wapen een perk zetten, die heet iets van 'fast melee' ofzo. Daarmee zou je finishing move sneller uitgevoerd worden.
Heb het zelf nog niet mogen ervaren.
Wat heb je eraan? Voor sommige challenges en missions. En soms soort van vernedering voor de tegenstander..
Ik speel nooit met een Sniper of marksman maar dacht laat ik eens met die Kar spelen om die crossbow vrij te spelen.Rappa1985 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 09:14:
Heb dit weekend de HC shipment/shoothouse playlist gebruikt voor marksman en sniper wapens naar goud te brengen. Alleen de Kar nog!
Potverdikkie wat heb ik me daar een heerlijke kills mee gemaakt in CTF!
en af en toe gekoppeld 'hoe kan dat een hitmarker zijn
Dat gaf het spel toch wel weer een extra boost voor mij (ben al erg lang max tier/level).
In de app zie ik nog 7 dagen tot season 2 maar dit is verlengd toch? Moet dit niet de 11e zijn?
Dat was inderaad ook de reden waarom ik er aan begonnen wasFamous schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Ik speel nooit met een Sniper of marksman maar dacht laat ik eens met die Kar spelen om die crossbow vrij te spelen.
Dat gaf het spel toch wel weer een extra boost voor mij (ben al erg lang max tier/level).
Klopt!Famous schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:27:
[...]
In de app zie ik nog 7 dagen tot season 2 maar dit is verlengd toch? Moet dit niet de 11e zijn?
Heb ook het idee dat de slight of hands niets versnelt.
Ben zelf juist blij dat het meer een leuk extraatje is qua wapen ipv een OP wapen waar iedereen direct mee release zou lopen.donvalentino schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:24:
Eindelijk die crossbow vrij gespeeld, wel echt jammer dat er zo'n lange reload time op zit, mag van mij veel korter als je kijkt naar al die overpowered Marksman rifles.
Dit idee had ik ook al.donvalentino schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:24:
Misschien dat de tweakers nl beheerder in de gaten heeft gehouden wie continu 0 heeft gescoord?dropkikker schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:13:
Zitten hier nog mensen in een actieve squad? Degene waar ik in gezeten heb/zit ben ik een van de weinige die speelt namelijkZag dat de Tweakers NL helaas vol zit.
Anders kan die iemand voor je kicken.
Wat ik nu doe is:
- In de buurt blijven van Ammo Refill points want VTOLs hebben 3 hits nodig terwijl je maar met 2 ammo spawnt. Die Ammo Refill points heb ik ook maar net ontdekt, dus ik hoop dat er een aantal goed centraal in de battlefield zitten en niet alleen bij je Main Squad Point oid in Ground War.
- Met een Assault Rifle alvast wat schade toedienen, moet nog even finetunen hoeveel precies.
- Mijn aandacht richten op VTOLs en Personal Recon Drones, want die zijn te raken met die zwabberende RPG.
- Veel Domination, Hardpoint of Ground War spelen, want daar zie ik toch de meeste aerial kills streaks.
- In Ground War proberen zoveel mogelijk in levels met hoogbouw terecht te komen, maar dan zit ik waarschijnlijk weer niet in de buurt van zo'n ammo point.
Correcties of andere tips zijn welkom.
Vandaag zeker ruim 2,5 uur gespeeld (3 uur totaal met lobby meegerekend) maar je gaat maar 1,5 Tier omhoog. Ik vindt dat persoonlijk echt te weinig. Je hebt Apex, je hebt sinds kort R6S, dat gaat allemaal véél sneller.
Ik hoop écht dat de Battle Royale erin zit volgend season, anders is het voor mij niet meer motiverend om MW te spelen. Het wordt allemaal zo eentonig en na een uurtje knallen per dag heb je het wel gehad, maarja, een uurtje knallen levert nét aan geen 1 Tier op..
Vindt het frappant dat er niet meer over geklaagd wordt bij IW, het moet echt sneller kunnen. Kijk main je MW en heb je geen andere spellen is het te doen die Battle Pass, maar ik speel ook nog andere spellen.
Te weinig maps.Smit260 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:00:
Het is een perfecte game, maar ben zéér negatief over de Battle Pass.
Slecht mapdesign
Matchmaking
Spawns
TTK
Voetstappen nog te luid
Weapon balans
Slechte updates
Ik vindt dat allemaal wel meevallen, ieder zijn ding. Natuurlijk irriteer ik mij er soms ook wel is aan, maar als je naar het totaalplaatje kijkt vindt ik dit wel de beste CoD sinds jaren. Zelfs beter dan Battlefield 5 en 3.baronruud schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:22:
[...]
Te weinig maps.
Slecht mapdesign
Matchmaking
Spawns
TTK
Voetstappen nog te luid
Weapon balans
Slechte updates
Vergeet de hele lading aan errors die mensen nog steeds ondervinden niet! Ik kan nog steeds niet fatsoenlijk spelen zonder na 5minuten een 6068 of 5763 DirectX error te krijgen. Zeeer frustrerend is het en echt schandalig dat dit nog niet opgelost is...baronruud schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:22:
[...]
Te weinig maps.
Slecht mapdesign
Matchmaking
Spawns
TTK
Voetstappen nog te luid
Weapon balans
Slechte updates
UAV's dan? Die tellen toch ook lijkt me?HenkEisDS schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:53:
Ik ben bezig de RPG gold vrij te spelen. Dat gaat nog best een uitdaging worden.De vehicles en killstreaks zijn denk ik nog wel te doen, vehicles kun je gewoon quads voor neerknallen (hoeven niet eens van de vijand te zijn) en killstreaks kun je vinden door de juiste perk aan te zetten. Alleen Aerial Killstreaks gaat nog wel wat tijd inzitten. Ik heb er nu 5 geloof ik en even uit mijn hoofd moet ik naar de 75.
Wat ik nu doe is:
- In de buurt blijven van Ammo Refill points want VTOLs hebben 3 hits nodig terwijl je maar met 2 ammo spawnt. Die Ammo Refill points heb ik ook maar net ontdekt, dus ik hoop dat er een aantal goed centraal in de battlefield zitten en niet alleen bij je Main Squad Point oid in Ground War.
- Met een Assault Rifle alvast wat schade toedienen, moet nog even finetunen hoeveel precies.
- Mijn aandacht richten op VTOLs en Personal Recon Drones, want die zijn te raken met die zwabberende RPG.
- Veel Domination, Hardpoint of Ground War spelen, want daar zie ik toch de meeste aerial kills streaks.
- In Ground War proberen zoveel mogelijk in levels met hoogbouw terecht te komen, maar dan zit ik waarschijnlijk weer niet in de buurt van zo'n ammo point.
Die tellen ook inderdaad, net als sommige choppers. Alleen zijn die heel moeilijk te raken? Of doe ik iets verkeerd? Zal er straks eens op letten.
Overdrijven is ook een vakSmit260 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:00:
Het is een perfecte game, maar ben zéér negatief over de Battle Pass. Heb een schema gemaakt om nog de 100 Tiers te unlocken. Moet er nog iets van 15 en in het weekend kan ik niet spelen
Vandaag zeker ruim 2,5 uur gespeeld (3 uur totaal met lobby meegerekend) maar je gaat maar 1,5 Tier omhoog. Ik vindt dat persoonlijk echt te weinig. Je hebt Apex, je hebt sinds kort R6S, dat gaat allemaal véél sneller.
Ik hoop écht dat de Battle Royale erin zit volgend season, anders is het voor mij niet meer motiverend om MW te spelen. Het wordt allemaal zo eentonig en na een uurtje knallen per dag heb je het wel gehad, maarja, een uurtje knallen levert nét aan geen 1 Tier op..
Vindt het frappant dat er niet meer over geklaagd wordt bij IW, het moet echt sneller kunnen. Kijk main je MW en heb je geen andere spellen is het te doen die Battle Pass, maar ik speel ook nog andere spellen.
Ik heb ook niet zo veel klachten, maar er zijn niet zo veel maps en dan worden bij bepaalde modi zoals domination en headquarters ook nog eens een aantal maps uit de roulatie gehaald. Er mogen echt wel wat maps bij want ik begin het ook wel eentonig te vinden nu (~100 uur ofzo). Ook ontbreekt demolition nog steeds wat echt een gebrek is imo...Smit260 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:27:
[...]
Ik vindt dat allemaal wel meevallen, ieder zijn ding. Natuurlijk irriteer ik mij er soms ook wel is aan, maar als je naar het totaalplaatje kijkt vindt ik dit wel de beste CoD sinds jaren. Zelfs beter dan Battlefield 5 en 3.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
RPG is een draak voor aerial killstreaks!HenkEisDS schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:44:
[...]
Die tellen ook inderdaad, net als sommige choppers. Alleen zijn die heel moeilijk te raken? Of doe ik iets verkeerd? Zal er straks eens op letten.
De counter UAV is ook een goede om neer te halen mits je er redelijk dicht onder staat. Daar heb ik de meeste punten mee gescoord denk ik.. VTOL altijd samen met m'n party gedaan; zorgen dat de anderen het voorwerk doen zodat jij hem neer kunt halen met 1 raket!
Intussen platinum launchers gehaald en nu maar met handguns gaan schieten...
Ik heb hem net door 1 dag alleen KAR te spelen. Totally worth it... KAR-wiss. De bow zelf is een teleurstelling. Mijn KAR skills zijn wel through the roof gegaan! 😊Chelseamarre123 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:19:
Die crossbow is echt verschrikkelijk zeg, zo lange reload tijd 😗
Age of the Geek, baby!
Nee, dat is jouw mening, net als dat ik een mening heb. Waarschijnlijk speel jij in de avonduren grotendeels MW terwijl ik ook nog andere games speel ;-)RoaDHouse schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:02:
[...]
Overdrijven is ook een vakmakkie om het te halen, zit al 2 maanden te wachten op de volgende Battlepass.
Wat ik doe; elke game eerst 5 kills met Marksman Rifle maken en daarna met AR (bezig voor platinum) door schieten. Kan ik m in ieder geval alvast unlocken zonder dat ik er echt 25 potjes volop mee bezig ben.ReSpawN schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:11:
[...]
Ik heb hem net door 1 dag alleen KAR te spelen. Totally worth it... KAR-wiss. De bow zelf is een teleurstelling. Mijn KAR skills zijn wel through the roof gegaan! 😊
als 3a4 keer 3 kills en dan net die laatste niet halen.
Ik zit op 99,5% van de challenges
ik heb al ground war geprobeerd met Vtol predator white phosphorus
shoot the ship met vtol Precision Airstrike Wheelson
Hier erg snel gehaald op 6v6 domination.HenkEisDS schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:53:
Ik ben bezig de RPG gold vrij te spelen. Dat gaat nog best een uitdaging worden.De vehicles en killstreaks zijn denk ik nog wel te doen, vehicles kun je gewoon quads voor neerknallen (hoeven niet eens van de vijand te zijn) en killstreaks kun je vinden door de juiste perk aan te zetten. Alleen Aerial Killstreaks gaat nog wel wat tijd inzitten. Ik heb er nu 5 geloof ik en even uit mijn hoofd moet ik naar de 75.
Wat ik nu doe is:
Rpg met het kistje dat je ammo geeft als field upgrade.
Vtol, personal radar en counter uav’s neerknallen. Vtol telt (als ik het goed heb) een assist ook mee voor de progressie! Damage met je AR is dus niet nodig.
Choppers zijn amper te doen omdat die bewegen en de rpg een afwijking heeft.
Goodluck
Ik was een beetje met de Kar aan het spelen voor die crossbow maar volgens mij heeft dit serieus mijn aim verbeterd. Laatste tijd doen wij veel gungame en winnen opeens erg veel. Pistols waar we moeite meehadden winnen we ook opeens.
Probeer ook opeen kleine map in hardcore een lmg.chimera2 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 07:30:
man man man wat een gek*t die quad feed.
als 3a4 keer 3 kills en dan net die laatste niet halen.
Ik zit op 99,5% van de challenges
ik heb al ground war geprobeerd met Vtol predator white phosphorus
shoot the ship met vtol Precision Airstrike Wheelson
Doe dan die merc grip, korte loop en stock en een laser. Je hoeft dan niet meer ads te doen en je ook geen zorgen te makeb om te herladen. Kies dan in elk geval de vtol en flash/stun granaten. Dat maakt dat tegenstanders je minder snel terug kunnen schieten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Leuke game kwa wapens enzo, maar wel erg frustrerend...
Ook af en toe gedaan. Werkt idd prima. Wel leuk om de flickshots onder de knie te hebben. Ik merk zeker profijt als het gaat om headshots met de AR of SMG.schaapiej schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:02:
[...]
Wat ik doe; elke game eerst 5 kills met Marksman Rifle maken en daarna met AR (bezig voor platinum) door schieten. Kan ik m in ieder geval alvast unlocken zonder dat ik er echt 25 potjes volop mee bezig ben.
Age of the Geek, baby!
Wins in any game modedropkikker schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 10:56:
Wat is bij jullie eigenlijk het weekly tournament? Ik heb het vermoeden dat het team deathmatch is, maar er staat nog steeds dat de squad inactive is terwijl ik er al wel 12 achter mijn naam heb staan
In de app claim ik elke keer de reward maar in game zie ik nooit iets van een reward?chimera2 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:09:
heeft er nog iemand een idee wat voor fantastisch we deze week hebben gehad omdat we nummer 1 waren bij de clans?
Heel vreemd.
Zonder het verder op te zoeken, mogelijk bij het tab waar je packs kan kopen? Ik had een free gift pack of iets dergelijks na het behalen van de tweede plaats. Ook een xp token erbij, maar daar krijg geen notificatie van volgens mij.donvalentino schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:41:
[...]
In de app claim ik elke keer de reward maar in game zie ik nooit iets van een reward?
Heel vreemd.
psn drad83
- Ik kan een battle pass kopen voor 800 Codpoints. Maar toch unlock ik al tiers, ben tier 15. Wat voegt de battle pass dan toe?
- Ik heb 1200 Codpoints. Wat kan ik het beste kopen? Of moet ik wachten?
- Hoe kom ik aan Codpoints?
- Naast battle pass unlocks zijn er ook nog bundles? Wat is dat dan weer?
- Zijn deze bundles de moeite waard?
- Is er een manier om sneller weapons te leveren? Ik heb mijn M4 nu op level 40 ofzo, duurt echt bizar lang om een goede setup te hebben met goede attachments. Wat als ik straks de AK ook wil levelen...die tijd heb ik niet.
PS: gsync heb ik aan de praat gekregen op PC maar het werkt alleen als ik een monitor heb aangesloten. Met 2 monitoren werkt t niet. Als iemand meer tips wil mag je PM'en maar de stap van 60hz naar 144hz en gsync is echt GIGANTISCH. Het speelt zo ongelofelijk soepel. Wauw.
[ Voor 17% gewijzigd door TheProf82 op 28-01-2020 15:11 ]
TheProf82 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:10:
Beste mensen. Ik snap niets van de DLC en Codpoints. Antwoorden zijn zeer welkom dus:
- Ik kan een battle pass kopen voor 800 Codpoints. Maar toch unlock ik al tiers, ben tier 15. Wat voegt de battle pass dan toe?
- Ik heb 1200 Codpoints. Wat kan ik het beste kopen? Of moet ik wachten?
- Hoe kom ik aan Codpoints?
- Naast battle pass unlocks zijn er ook nog bundles? Wat is dat dan weer?
- Zijn deze bundles de moeite waard?
- Is er een manier om sneller weapons te leveren? Ik heb mijn M4 nu op level 40 ofzo, duurt echt bizar lang om een goede setup te hebben met goede attachments. Wat als ik straks de AK ook wil levelen...die tijd heb ik niet.
PS: gsync heb ik aan de praat gekregen op PC maar het werkt alleen als ik een monitor heb aangesloten. Met 2 monitoren werkt t niet. Als iemand meer tips wil mag je PM'en maar de stap van 60hz naar 144hz en gsync is echt GIGANTISCH. Het speelt zo ongelofelijk soepel. Wauw.
- Klopt, je unlockt tiers maar je kunt niets met de vrijgespeelde spullen, enkele cosmetische dingen daargelaten. Als je de battle pass koopt krijg je ook daadwerkelijk alles.
- Codpoints kun je kopen, ook speel je deze vrij, zolang je de battlepas maar hebt gekocht.
- Bundles zijn extra dingen die je los kunt/moet kopen. Deze zijn niet vrij te spelen. Of ze de moeite waard zijn kan je het beste zelf bepalen, ze geven je iig geen beter wapen. Wel kun je wapens kopen met speciale blue prints waardoor je al bij een laag level bepaalde attachments hebt die je normaal pas later vrij zou spelen.
- En een snellere manier om je wapens te levelen is door bv. dubbel xp te gebruiken. Deze krijg je zo nu en dan, soms is er een weekend en ook dit kan je weer kopen.
Why so serious?
Dank voor je reply. Nog twee vragen:Bobbreede schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 16:32:
[...]
- Klopt, je unlockt tiers maar je kunt niets met de vrijgespeelde spullen, enkele cosmetische dingen daargelaten. Als je de battle pass koopt krijg je ook daadwerkelijk alles.
- Codpoints kun je kopen, ook speel je deze vrij, zolang je de battlepas maar hebt gekocht.
- Bundles zijn extra dingen die je los kunt/moet kopen. Deze zijn niet vrij te spelen. Of ze de moeite waard zijn kan je het beste zelf bepalen, ze geven je iig geen beter wapen. Wel kun je wapens kopen met speciale blue prints waardoor je al bij een laag level bepaalde attachments hebt die je normaal pas later vrij zou spelen.
- En een snellere manier om je wapens te levelen is door bv. dubbel xp te gebruiken. Deze krijg je zo nu en dan, soms is er een weekend en ook dit kan je weer kopen.
- Speel je CODpoints vrij via battlepass tiers? Of ook via bijv. missions?
- Hoe zet je dubbel xp in?
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.