Van het weekend ben ik toch maar eens Shipment 24/7 ingedoken, wat een heerlijke en gigantische puinzooi is die map zeg, verstand op nul en rammen maar. Spawnen, full pull raggen, dood, spawn, dood, spawn, dood killstreak. Gek genoeg een stuk minder frustrerend dan in de reguliere maps en voor m'n gevoel ook meer ptfo gezien dan op de normale maps.
In tijden niet meer zo genoten van een shooter gek genoeg, goed voor de reflexen en aim dit, ene potje 20 - 70, andere potje 70 - 20, geen pijl op te trekken en je hebt geen seconde tijd je ergens aan te ergeren.
Maar heren CoD veteranen, een hoop vragen die bij me opkwamen en waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen.
Wat beïnvloed eigenlijk allemaal de snelheid waar je mee loopt/rent/sprint afgezien van de double time perk? Is het alleen de primary weapon? de attachments erop? de secondary (launcher vs pistol oid)? Stimpacks vs die proximity mines?
Soms heb je die gasten die alleen met knife of shotgun praktisch door de map aan het teleporteren zijn zo snel en soms zie gasten met optisch dezelfde load-outs duidelijk langzamer rennen/sliden/springen.
Ik neem aan dat de hitboxes ook lekker achter de feiten aanlopen bij die slides op volle snelheid? Ik wordt soms op 1,5 meter afstand ofzo in één soepele beweging neer gesabeld met die mesjes terwijl je overduidelijk 5/6 hits maakt.
Wat doen jullie met die flash/stun op PC? Voor m'n gevoel is die battle hardened perk 50/50 kans of ie wel of niet wat doet. Ik mag altijd even 10 seconden incasseren voor mijn gevoel terwijl tegenstanders nergens last van lijken te hebben. Is die stimpack netto niet waardevoller daardoor?
Wat is in CoD normaal gesproken effectiever voor het echte try-harden? Eén allround wapen set up masteren voor alle maps/gamemodes of kan het toch lonen om meerdere wapen set-ups te leren gebruiken?
Wat is het nut van de Kilo en de M13 ten opzichte van de M4? Ze lijken me op alle fronten gelijkwaardig of minder.
Hoop vragen sorry.