• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-11 13:52
Vrijdag schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:57:
[...]

Het is wel een one hit kill inderdaad. Maar in de tijd dat je klaar bent met herladen heb ik koffie gezet, de afwas gedaan en een verhaaltje voorgelezen aan mijn zoontje :+
Lang leve sleight of hand, dan is de reload time nog maar een seconde of 3 8)7

Heb wel al een gunship gehaald met mijn crossbow, dat dan weer wel O-)
Brubs schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:01:
[...]

Lang leve sleight of hand, dan is de reload time nog maar een seconde of 3 8)7

Heb wel al een gunship gehaald met mijn crossbow, dat dan weer wel O-)
Okee, dat vind ik wel indrukwekkend 😎

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Brubs
Vrijdag schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 09:13:
[...]
Okee, dat vind ik wel indrukwekkend 😎
Continu proberen te flanken en omlopen werkt goed met de crossbow!

Wat ik dan wel zeer jammer vind, is dat ze thermite en explosive pijlen hebben maar daar geen challenges voor skin unlocks aan hangen. Zou toch leuk zijn om i.p.v. double kills en mount kills? Hadden ze wat mij betreft wel iets leukers op kunnen verzinnen. Zoals killstreaks slopen

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:05
Ik heb even een uitstapje gemaakt naar de singeplayer. Best vermakelijk, verschillende type warfare en mooie graphics.

Na het voltooien van de SP kreeg ik de volgende tokens in MP:

2x 30 mins double xp
1x 1 hr double xp
1x 15 mins double xp
1x 45 mins double weapon xp
3x 30 mins double weapon xp
+ nog een lading aan skins voor je poppetje.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Hermaniak88 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:28:
Ik heb even een uitstapje gemaakt naar de singeplayer. Best vermakelijk, verschillende type warfare en mooie graphics.

Na het voltooien van de SP kreeg ik de volgende tokens in MP:

2x 30 mins double xp
1x 1 hr double xp
1x 15 mins double xp
1x 45 mins double weapon xp
3x 30 mins double weapon xp
+ nog een lading aan skins voor je poppetje.
Best leuk inderdaad. Jammer dat de tokens in menu's doorlopen...erg stom haha.

Tip: als je snel een wapen wil levelen. Start dan een shipment only game en blijf proberen tot je HARDPOINT of DOMINATION krijgt. Die games duren wel even. Activeer dan snel je double XP weapon token. Ik had op deze manier mijn AK-47 in 45min naar level 50 ofzo.

Maar met kill confirmed of team deathmatch is het kansloos; potjes zijn over na 2minuten en het grootste gedeelte van je token gaat op tijdens laadschermen en lobbies

PS: de SP vond ik heel sterk

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:45
TheProf82 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:10:
[...]

Best leuk inderdaad. Jammer dat de tokens in menu's doorlopen...erg stom haha.

Tip: als je snel een wapen wil levelen. Start dan een shipment only game en blijf proberen tot je HARDPOINT of DOMINATION krijgt. Die games duren wel even. Activeer dan snel je double XP weapon token. Ik had op deze manier mijn AK-47 in 45min naar level 50 ofzo.

Maar met kill confirmed of team deathmatch is het kansloos; potjes zijn over na 2minuten en het grootste gedeelte van je token gaat op tijdens laadschermen en lobbies

PS: de SP vond ik heel sterk
Da's nou serieus een goede tip, stom dat ik dat niet zelf heb bedacht... 8)7

Why so serious?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:19

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Brubs
Hij update de double kills met crossbow niet goed :( is al zo lastig te halen en dan dit ook nog

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:45
Ik zie net in de app dat 't van 7 t/m 10 februari double xp, double weapon xp en double BP xp is!

Why so serious?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 09:53
Afbeeldingslocatie: https://s03.tcuniverse.com/vkmedia_store/2020/02/NLbhzvrDAt6zAiET/sizes/clean/pics_028_clean_790.jpg

Zou ze zijn binnen hoor. Duurde even, maar dan heb je ook wat. Meeste moeite had ik met de perfecte béarnaise sauzen en de soufflés zonder gebruik te maken van een oven. Om nog maar niet te spreken van de 200 beef wellingtons zonder vlees attachments...

• TheProf82
HenkEisDS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 01:07:
[Afbeelding]

Zou ze zijn binnen hoor. Duurde even, maar dan heb je ook wat. Meeste moeite had ik met de perfecte béarnaise sauzen en de soufflés zonder gebruik te maken van een over Om nog maar niet te spreken van de 200 beef wellingtons zonder vlees attachments...
Wat heeft dit dan met call of duty te maken >:)

• Dutchone
  • Laatst online: 06-11 11:31
TheProf82 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:12:
[...]

Wat heeft dit dan met call of duty te maken >:)
Damascus grap, ik kon er om grinniken :9
HenkEisDS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 01:07:
[Afbeelding]

Zou ze zijn binnen hoor. Duurde even, maar dan heb je ook wat. Meeste moeite had ik met de perfecte béarnaise sauzen en de soufflés zonder gebruik te maken van een oven. Om nog maar niet te spreken van de 200 beef wellingtons zonder vlees attachments...
Nou, ik ben nog steeds druk bezig met de "2000 keer een soeplepel zónder terugvallende druppel" challenge. Man man man, dát is me een partij lastig ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• TheProf82
Dutchone schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 08:18:
[...]

Damascus grap, ik kon er om grinniken :9
Ik snap er nog altijd niks van :X

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-11 12:05
Ik zag gisteravond opeens dat mijn NAT type van "Open" naar "Strict" was gegaan terwijl ik niks heb veranderd behalve de updates voor het spel zelf. Die updates zelf zijn ook waardeloos, want krijg nu elke keer dat ik mijn PS4 opstart dat ik eerst moet wachten totdat er een balkje vol is dat het "kopiëren" van gamedata laat zien. Blijkbaar is het lastig voor IW om niet hun spel te vernaggelen met elke update die ze uitgeven.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

TheProf82 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 12:42:
[...]

Ik snap er nog altijd niks van :X
Zelfde kleur cammo :) google maar eens Damascus cammo

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-11 09:53
Vrijdag schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:53:
[...]

Nou, ik ben nog steeds druk bezig met de "2000 keer een soeplepel zónder terugvallende druppel" challenge. Man man man, dát is me een partij lastig ;(
Die challenge is bugged, je moet de scavenger perk aanzetten. :P

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 11:22
dom 10v10 only is weg :(

• TheProf82
Mede hierom mis ik dedicated servers, enorm:
- Elke gamemode is te kort. Geef mij potjes van minstens 30 minuten. CoD4 had lange games evenals de games daarvoor. TDM games met 75kills max is echt belachelijk. Wie dit ooit heeft verzonnen en daarna 10 jaar op rij heeft gekopieerd naar elke CoD, ZONDE.
- Zoveel goede maps, we hebben 0 invloed. Het is roulette welke map ik mag spelen.
- Geen invloed op spelersaantallen in games.
- Geen invloed op regels, bijvoorbeeld servers zonder killstreaks.
- Geen autobalancing, voting, etcetera...
- Geen mods/anticheat volgens mij (probleem zal steeds groter worden)

Vroeger had ik in CoD gewoon een paar favorite servers die elke avond vol zaten. Ik had dan of een prio-spot, of ik wachtte gewoon even. Als ik eenmaal binnen was, wist ik dat ik een hele avond plezier had omdat de settings aansloten bij mijn wensen.

Ik weet dat er andere games zijn die dit wel hebben, maar de gameplay van CoD spreekt mij enorm aan. Ik speel nu alleen Headquarters, Domination of Ground War zodat ik in ieder geval langer in een game zit dan in de lobby...

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 11:22
TheProf82 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:10:
[...]

Mede hierom mis ik dedicated servers, enorm:
- Elke gamemode is te kort. Geef mij potjes van minstens 30 minuten. CoD4 had lange games evenals de games daarvoor. TDM games met 75kills max is echt belachelijk. Wie dit ooit heeft verzonnen en daarna 10 jaar op rij heeft gekopieerd naar elke CoD, ZONDE.
- Zoveel goede maps, we hebben 0 invloed. Het is roulette welke map ik mag spelen.
- Geen invloed op spelersaantallen in games.
- Geen invloed op regels, bijvoorbeeld servers zonder killstreaks.
- Geen autobalancing, voting, etcetera...
- Geen mods/anticheat volgens mij (probleem zal steeds groter worden)

Vroeger had ik in CoD gewoon een paar favorite servers die elke avond vol zaten. Ik had dan of een prio-spot, of ik wachtte gewoon even. Als ik eenmaal binnen was, wist ik dat ik een hele avond plezier had omdat de settings aansloten bij mijn wensen.

Ik weet dat er andere games zijn die dit wel hebben, maar de gameplay van CoD spreekt mij enorm aan. Ik speel nu alleen Headquarters, Domination of Ground War zodat ik in ieder geval langer in een game zit dan in de lobby...
Zoals het bij WW2 ging vond ik het eigenlijk prima.
Mapvote en gewoon normale lobbys, die niet meer gelinkt worden aan een paar raadselachtige stats van de afgelopen x aantal potjes..

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 11:00

Oulewappeur

OmNomNom

Dutchone schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:06:
[...]

1. Start Hardcore op
2. Damage je zelf met een thermite tot grijs beeld want gene health gen in HC
3. Ergens op een lange strook campen met een wapen naar keuze, SMG hebben een "korte" longshot (gebruik wel een monolithic suppressor)
4. ???
5. Winst

Tenminste zo heb ik het gedaan :P
Briljant dit, nooit aan gedacht... Thanks voor deze tip!.

Gisteren op Shipment een freaking 15 streak gehaald en dus donder ik mijn juggernaut neer en denk ik mooi die is binnen. Ik werd precies in m'n rug geknald een fractie voordat ik mijn kistje te pakken had en vervolgens was de game 10 seconde later over.

Kortom challenge niet gehaald.

Ik moet enkel nog de longshots, juggernaut en 5x wins op cyber attack en dan heb ik ze alle 155 gehaald, gelukkig hebben we nog een paar dagen.

Denk dat ik juggernaut maar ga doen met de scorestreak ipv killstreak.
HenkEisDS schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 13:51:
[...]

Die challenge is bugged, je moet de scavenger perk aanzetten. :P
🤦🏼‍♂️ helemaal vergeten! Goede tip!

• G.Scholtens
  • Laatst online: 06-11 13:49
Gaat hier ook alleen maar over het MP gedeelte van de game, hoor hier nooit iemand praten over de campaign. Ja heb de review gelezen, maar verder niemand nog

• HansPatat050
G.Scholtens schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 16:12:
Gaat hier ook alleen maar over het MP gedeelte van de game, hoor hier nooit iemand praten over de campaign. Ja heb de review gelezen, maar verder niemand nog
Zeker wel, paar posts boven je ;)

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-11 10:49
Al enig nieuws of de Battle Royale komt volgend season? (bevestigd?).

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

En toch hè, hoop ik dat ze iets gaan doen met dat levelen. Of minder snel, of meer levels. je zit nu echt enorm snel aan de max, zeker met wat challenges, missies en dubbel XP enzo.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Voor mij mag het juist sneller gaan, zit pas op level 82. Ik zie level 100 niet meer halen tot het einde van het seizoen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Voor battlepass is het een ander verhaal. Dat gaat toch op basis van speeltijd? Eigenlijk wel schraal, als je die pass koopt moet je alsnog heel veel spelen. Naja, cosmetics.

Maar je gewone level heb je toch echt wel heel snel bereikt. Wat mij betreft doen ze er gewoon weer prestige in.

• TheProf82
Vrijdag schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 19:31:
En toch hè, hoop ik dat ze iets gaan doen met dat levelen. Of minder snel, of meer levels. je zit nu echt enorm snel aan de max, zeker met wat challenges, missies en dubbel XP enzo.
Niet mee eens. Ik heb al veel gespeeld, ben.level 60 maar heb maar 2 wapens in de buurt van een max level. Elke switch die ik wil doen van een wapen is ruk want ik mis teveel attachments waardoor ik toch teruggrijp op een MP5 of M4 op level 50 of 60...

Geef mij maar minstens dubbele progressie

• Brubs
TheProf82 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:57:
[...]

Niet mee eens. Ik heb al veel gespeeld, ben.level 60 maar heb maar 2 wapens in de buurt van een max level. Elke switch die ik wil doen van een wapen is ruk want ik mis teveel attachments waardoor ik toch teruggrijp op een MP5 of M4 op level 50 of 60...

Dat ligt dan toch meer aan jezelf dan aan de level progressie :)
Sommige wapens schieten out of the box al zo goed dat je in principe geen attachments nodig hebt. Al moet daar wel bij gezegd worden dat je soms wat moet wennen aan een wapen. Maar dat is gewoon doorzettingsvermogen.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Brubs schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:19:
[...]

Dat ligt dan toch meer aan jezelf dan aan de level progressie :)
Sommige wapens schieten out of the box al zo goed dat je in principe geen attachments nodig hebt. Al moet daar wel bij gezegd worden dat je soms wat moet wennen aan een wapen. Maar dat is gewoon doorzettingsvermogen.
Dit inderdaad! Zie dit ook bij een vriend van mij. Beide zo goed als even veel tijd in de game gestopt en ik zit al op de 10+ gouden wapens en hij waarschijnlijk 1 a 2. Is gewoon net of je het doorzettingsvermogen hebt om paar klote potjes mee te pakken voor wat challenges of dat je switcht naar een wapen waar je weet dat je goed mee kan spelen.

Helpt het natuurlijk ook om bij deze 2x wapen xp events gewoon wapens te lvlen en niet te spelen met wapens die je al max lvl hebt.

[ Voor 8% gewijzigd door Rappa1985 op 06-02-2020 09:47 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• TheProf82
Wat zijn die challenges preview? Geeft dat ook weapon xp dan?

• Rappa1985
TheProf82 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:58:
Wat zijn die challenges preview? Geeft dat ook weapon xp dan?
Challenges preview? Bedoel je van de wapens, daily's of die missies?

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Echt ongelofelijk dit. Zelfs mijn zwager die standaard onderaan staat met mega slechte score is inmiddels Max level en max battle pass.
Te gaan grinden voor camo's heb ik eigenlijk geen zin in en de herhaling is inmiddels wel erg groot qua mappen.

Ik heb het spel hierom amper nog aangeraakt, enkel als ik met een vriend 2v2 gunfight kan doen.
Spijtig dat 3v3 eruit is, nu moeten er dus niet teveel online zijn.

Laat ze maar opschieten met S2, die verlenging was echt niet nodig 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 06-11 16:40
[...]

Heel herkenbaar, dat levelen van wapens tot level 50+ mag wat mij betreft optioneel worden voor degenen die daar gelukkig van worden, ik vind het een draak van een systeem.

Het spel schiet goddelijk maar het gebrek aan teamplay, ptfo en extreme gecamp in combinatie met bezopen slechte spawns zorgen er toch voor dat het maar een uurtje ofzo leuk blijft. Om dan de tijd ook nog te voldoen aan het halen van challenges of essentiele unlocks voor nieuwe wapens is zonde van m'n tijd.

Het allerergste is nog wel dat iedereen die gefocused bezig is met challenges/unlocks minder of niet bezig zijn met de objectives. Daar mogen ze toch nog wel wat op verzinnen, ptfo lijkt gewoon niet te bestaan in CoD.

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-10 11:00

Oulewappeur

OmNomNom

Dutchone schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:06:
[...]

1. Start Hardcore op
2. Damage je zelf met een thermite tot grijs beeld want gene health gen in HC
3. Ergens op een lange strook campen met een wapen naar keuze, SMG hebben een "korte" longshot (gebruik wel een monolithic suppressor)
4. ???
5. Winst

Tenminste zo heb ik het gedaan :P
Nogmaals, thanks, challenge was gisteren in 5 min klaar! Toevallig starte shoothouse en daar is longshots relatief makkelijk door het midden te maken. :+
[...]

Inmiddels zit ik alweer op mijn tweede keer max level na de reset en heb al heel wat wapens op max level (niet goud). Dan speel ik niet eens echt heel veel.

Het vervelende vind ik dat al die xp die je haalt voor challenges en missies verloren gaan. Heb nu een aantal missies nog open staan, omdat in het nieuwe seizoen ik dan in één keer een hoop binnen kan halen.

• Dutchone
Oulewappeur schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:13:
[...]

Nogmaals, thanks, challenge was gisteren in 5 min klaar! Toevallig starte shoothouse en daar is longshots relatief makkelijk door het midden te maken. :+
Geen probleem, toen ik er zelf achter kwam was het ook zo gedaan :P
Vrijdag schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:18:
[...]

Inmiddels zit ik alweer op mijn tweede keer max level na de reset en heb al heel wat wapens op max level (niet goud). Dan speel ik niet eens echt heel veel.

Het vervelende vind ik dat al die xp die je haalt voor challenges en missies verloren gaan. Heb nu een aantal missies nog open staan, omdat in het nieuwe seizoen ik dan in één keer een hoop binnen kan halen.
Ik hoop igg dat er wat nieuwe missies bij komen, ik ga ook alleen nog voor de item challenge (tenzij spray) de rest van die dingen kunnen mij gestolen worden..

[ Voor 48% gewijzigd door Dutchone op 06-02-2020 13:20 ]

@Dutchone wat ik wel ruk vind, is dat een aantal missies ook gekoppeld zijn aan battlepass karakters. En die heb ik niet :+

Moet Golem ook nog vrij spelen, maar dat moet in coop en ik speel altijd alleen 🙈

• Dutchone
Vrijdag schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:23:
@Dutchone wat ik wel ruk vind, is dat een aantal missies ook gekoppeld zijn aan battlepass karakters. En die heb ik niet :+

Moet Golem ook nog vrij spelen, maar dat moet in coop en ik speel altijd alleen 🙈
Ik moet alleen nog die coop doen met het stadion, maar die is zo niet te doen met de huidige set up van enemies.

En je kan coop ook gewoon met randos spelen, maar of dat allemaal van een leie dakje gaat durf ik niet tezeggen

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchone op 06-02-2020 13:36 ]

• Rappa1985
Nu ik max lvl ben laat ik die missies even voor wat het is. Zijn namelijk wel lekker als xp boost als volgend seizoen weer is gestart.

Krijg je trouwens ook nog xp bonus voor het halen van weapon challenges? Unlocken van de camo's zeg maar.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:24
Spel begint toch wat te vervelen. Gewoon veel te weinig maps en weinig leuke naar mijn gevoel.
Veel te snel max level door niet extreem veel te spelen, en al die season challenges ook gehaald dus is het momenteel vrij doelloos spelen.

Hoop dat volgende week seizoen 2 begint en er een map of 5 bijkomt

• Pompi
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:24:
[...]
Het spel schiet goddelijk maar het gebrek aan teamplay, ptfo en extreme gecamp in combinatie met bezopen slechte spawns zorgen er toch voor dat het maar een uurtje ofzo leuk blijft. Om dan de tijd ook nog te voldoen aan het halen van challenges of essentiele unlocks voor nieuwe wapens is zonde van m'n tijd.
Je mist ook nog even de veel te harde voetstappen van tegenstanders, in kill cams zie je soms gewoon je tegenstander opeens uit het niets 180 graden draaien omdat ze je kunnen horen. Dat zorgt ook weer voordat vervelende gecamp. Ik vind dat ze die voetstappen zachter moeten maken of zowel teamgenoot als tegenstander beide die voetstappen geven, dat is veel realistischer en dan zal je ook zien dat er mogelijk minder gecamped wordt omdat je niet meteen dood bent als je 2 stappen zet doordat iemand aan de andere kant van de map je kan horen lopen.
JUGGERNAAAAUUUUTTTT!!!!! *O* *O* *O*

Zo, nu heb ik alle challenges ribbons van dit seizoen gehaald 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 06-02-2020 18:39 ]

• Chelseamarre123
Iemand btw als eens een spec op met succes afgerond? Vind dit soms heel moeilijk en die checkpunten slaan soms nergens op. 30 minuten ver en je begint gewoon opnieuw als iedereen dood ging

Verwijderd

Ik speel sinds deze week ook mee in multiplayer. Heb de challenge waarbij je elke gun moet gebruiken (die eindigt met 30 pistol kills met recon sight) gedaan. Was gewend aan een Kd van 1. Toen de MP7 geprobeerd die je van de boot camp krijgt (piercer). Mag ik nu wennen aan een kd van 5? :)

Dit lijkt wel een oud Cod spel qua gameplay. En dat bedoel ik positief. Speelt echt erg lekker kan ik zeggen na een paar jaar CoD pauze (laatste die ik 'echt' speelde was BO3). Morgen de net unlockte KAR98 van stal halen. Hopelijk is hij even goed als in CoD2.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:48:
Iemand btw als eens een spec op met succes afgerond? Vind dit soms heel moeilijk en die checkpunten slaan soms nergens op. 30 minuten ver en je begint gewoon opnieuw als iedereen dood ging
Had ze bijna allemaal gedaan zonder de extra checkpoints/Killstreaks die ze later ingevoerd hebben.
En dat met complete randoms ^^

Bv. die ene rond het stadium is doenbaar wanneer je iemand hebt die altijd op het dak blijft. (door te respawnen)

Als je wat rond kijkt, dan vind je tal van killstreaks in blauwe boxjes op de grond, die erg kunnen helpen om uit de moeilijke situaties te geraken. Met randoms is het wel erg moeilijk als je niet wat vals speelt door iemand op een plaats te zetten waar ze eigenlijk niet dood kunnen gaan.. Al is het al veel makkelijker dan vroeger met al die juggernauts die je kan krijgen

[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 06-02-2020 23:03 ]

• Chelseamarre123
SmokingCrop schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Had ze bijna allemaal gedaan zonder de extra checkpoints/Killstreaks die ze later ingevoerd hebben.
En dat met complete randoms ^^

Bv. die ene rond het stadium is doenbaar wanneer je iemand hebt die altijd op het dak blijft. (door te respawnen)

Als je wat rond kijkt, dan vind je tal van killstreaks in blauwe boxjes op de grond, die erg kunnen helpen om uit de moeilijke situaties te geraken. Met randoms is het wel erg moeilijk als je niet wat vals speelt door iemand op een plaats te zetten waar ze eigenlijk niet dood kunnen gaan.. Al is het al veel makkelijker dan vroeger met al die juggernauts die je kan krijgen
Ok tnx. Had toevallig men zinnen gezet op die van het stadion omdat dat de eerste was dacht ik dat dat de makkelijkste was 😀

• Dutchone
Iemand tips voor de Strela-P?
Ik heb eerder het gevoel dat ik beter heel de launcher naar iemand toe kan gooien dan iemand proberen te raken met het projectiel...

• donvalentino

donvalentino

die gekleurde bullets (blueprint dacht ik), die kun je zeker alleen maar "kopen" of niet?

• Dutchone
donvalentino schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:08:
die gekleurde bullets (blueprint dacht ik), die kun je zeker alleen maar "kopen" of niet?
Klopt blauw zit bij een operator nikito? en slaat alleen op de kilo en de m19?

en die tracers rood kan je alleen kopen en werkt ook maar op 2 wapens.

dus imho het niet waard aangezien het niet op alle wapens werkt.

• donvalentino

donvalentino

Dutchone schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:16:
[...]

Klopt blauw zit bij een operator nikito? en slaat alleen op de kilo en de m19?

en die tracers rood kan je alleen kopen en werkt ook maar op 2 wapens.

dus imho het niet waard aangezien het niet op alle wapens werkt.
nee klopt maar dacht meer mocht die ook vrij te spelen zijn via een challenge was dat het wel waard

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 14:09
Hebben ze nog enig nut, behalve de tegenoartij een handje helpen met je locatie? Ik ben blij als de tegenstander ze gebruik :+
donvalentino schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 14:08:

psn drad83

DRaD schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 19:22:
Hebben ze nog enig nut, behalve de tegenoartij een handje helpen met je locatie? Ik ben blij als de tegenstander ze gebruik :+

[...]
Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-BrD_3t3QkVk/UccagWnJ5XI/AAAAAAAADNQ/QHc2hnylr7E/s1600/military-rule-13-military-america-usa-soldiers-airmen-marine-demotivational-poster-1235107623.jpg

:P

• Rivanov

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 08-02-2020 07:36 ]

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-11 09:12
''The new Season is set to bring a ‘great pipeline’ of content to the game, per Activision’s President.''

Het liefste gewoon nieuwe maps.

Maar deze? Prima. :)

• Chelseamarre123
Ze gaan toch niet 1 nieuwe map uitbrengen in het nieuwe seizoen? Dan ook weer een remasterede..

• Buizerd__NL
  • Nu online
Nee tuurlijk niet, je denk toch niet dat ze nu alles gelijk prijs gaan geven. Dan heb je wel een hele slechte marketing afdeling.

Gratis dingetjes. Card, charm en sticker. Ga naar Store, dan "Just for you" en dan met de RT helemaal naar rechts.

Trouwens, ik speel nu een tijdje HC Shoothouse en Shipment en blijkbaar is het alleen Shoothouse. Tien matches achter elkaar en alleen Shoothouse. Doe dan om en om ofzo.

[ Voor 43% gewijzigd door Vrijdag op 08-02-2020 21:45 ]

• Buizerd__NL
  • Nu online
Overmorgen weten we wat er komen gaat.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:11
Sowieso te weinig.

• HansPatat050
Voor de mensen die snel willen ranken met dit dubbel xp weekend: Shipment 24/7 is bijna alleen maar Domination of Hardpoint. Met een goede ronde pak je zo 15.000 XP. Als je daarnaast nog wat missions/challenges aanzet zit je zo op 20k xp per ronde.

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-11 10:49
Geen Battle Royale is geen Battle Pass voor mij komend season.
Het spel begint te vervelen en de Tiers up gaan duurt gewoon in vergelijking met andere games, veel te lang.

Of ik de Squad leave is aan de Eigenaar daarvan, ik zal af en toe een potje spelen. Maar niet meer actief zoals afgelopen maanden.

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-11 09:29
Ik speel regelmatig S&D op de PS4 pro met oude pc maatjes. Als ze met mij meekijken zien ze mijn vijanden al voordat ik ze zie, dit heeft te maken dat hun op de pc hun FOV kunnen verhogen. Zal deze optie voor de PS4 er ooit komen? Of misschien bij de PS5?

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-11 20:50

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@j0ynT voor de PS4 sowieso niet denk ik. Die oudere modellen krijgen dan problemen met FPS denk ik zo. Als je je FOV zo veel hoger zet heeft dat zeker impact op de FPS die je krijgt. Misschien dat ze die dingen met de PS5 wel kunnen doen aangezien die qua hardware een beste upgrade is TOV wat we nu hebben met de PS4.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Rivanov
Call of Duty: Modern Warfare Season 2 Trailer Leaked

Ahead of the start of Season 2 for Call of Duty: Modern Warfare, the trailer for Season 2 for Modern Warfare has leaked via Xbox profile capture, noted by CODTracker.

Season 2 in Call of Duty: Modern Warfare will begin on February 11 at 10AM PT on PlayStation 4, Xbox One, and PC.

Here’s the highlights of what’s to come from the leaked trailer:

New Maps:
  • Rust
  • Atlas Superstore
  • New Gunfight Map: Bazaar
  • New Ground War Map: Zhokov Boneyard
  • Two NEW Weapons
  • New Battle Pass
Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/02/Screen-Shot-2020-02-09-at-6.17.52-PM.png

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/02/Screen-Shot-2020-02-09-at-6.18.53-PM.png

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/02/Screen-Shot-2020-02-09-at-6.22.17-PM.png

Afbeeldingslocatie: https://charlieintel.com/wp-content/uploads/2020/02/Screen-Shot-2020-02-09-at-6.22.36-PM.png

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 10-02-2020 06:45 ]

• j0ynT
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-11 09:29
DAMAGE schreef op maandag 10 februari 2020 @ 00:49:
@j0ynT voor de PS4 sowieso niet denk ik. Die oudere modellen krijgen dan problemen met FPS denk ik zo. Als je je FOV zo veel hoger zet heeft dat zeker impact op de FPS die je krijgt. Misschien dat ze die dingen met de PS5 wel kunnen doen aangezien die qua hardware een beste upgrade is TOV wat we nu hebben met de PS4.
Ja inderdaad dat was ook mijn gedachte, wel jammer want pc gamers hebben hier veel voordeel bij met crossplay.

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Tweakers.nl is wederom 1e geworden! Lekker bezig Squad!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kIio1myb6X4wM8hohwD90jQC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Uy5QdlJSsphExriDA52kWtVA/full.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 14:32
Gathering of Tweakers is nummer 10 geworden met 54 punten. De nummer 1 had er 307

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 Score week 4 Score week 6 Score week 7
WJvD 170 0 27 15
Swas 116 43 52 13
Tyrone 0 0 32 6
BombArie 62 0 12 6
MrHitman_nl 98 2 46 4
Miesjh NL 180 5 17 3
NightstalkerNL 25 15 60 2
Nugster0G 460 0 22 2
KasPlantje 168 4 18 2
KUTHENK 0 2 34 1
Niemok 0 26 12 0
djtwofly 0 0 5 0
ChickenChowmeinn 69 3 0 0
almilhem 0 0 0 0
FeijooPR 0 0 0 0
Maurice10 0 0 0 0
FrankCastle 0 0 0 0
iRoyalFlushh 0 0 0 0
Rivadela 0 0 0 0
Tom 0 0 0 0

Zouden de mensen die nu weer 0 staan even willen reageren omdat ik nu ruimte ga maken voor mensen die wel bij willen dragen

Nickname KasPlantje.

• Dutchone
renzo4000 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat we deze gehaald hebben bizar, ik heb TDM na 4 potjes winnen op gegeven aan gezien ik helemaal dood gecampt werd.

Ook nog bij gehouden wie niks hebben gedaan? Ik heb er igg 3 die vorige week ook op 0 stonden. (en ik kan mij herinneren die daar voor ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchone op 10-02-2020 08:37 ]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 20:33
renzo4000 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice
En dat nog met een aantal spelers (waaronder ikzelf) die weinig of niet gespeeld hebben

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
@Dutchone je kan het nog 18 minuten zien wat de Squad heeft gedaan. Ik weet niet wat de history van de leden is. Het kan natuurlijk een keer zijn dat iemand geen tijd heeft of op vakantie is. Daarnaast zijn ook niet alle gamemodes leuk om te spelen, TDM ben ik ook niet zo'n fan van. Mijn hele K/D gaat ervan naar de kl*te. Maar ja, alles voor de squad he ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Dutchone
renzo4000 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:42:
@Dutchone je kan het nog 18 minuten zien wat de Squad heeft gedaan. Ik weet niet wat de history van de leden is. Het kan natuurlijk een keer zijn dat iemand geen tijd heeft of op vakantie is. Daarnaast zijn ook niet alle gamemodes leuk om te spelen, TDM ben ik ook niet zo'n fan van. Mijn hele K/D gaat ervan naar de kl*te. Maar ja, alles voor de squad he ;)
Ik heb nu van beide weken een foto, zal is bij houden. Ik geef TDM ook niet de schuld. Vorige week was het gewoon wins in elke mode, maar dat sluit vakantie niet uit. we zullen eens zien.

• Rappa1985
Toch nog goed gebruik gemaakt van dubbel wapen xp, alle assault rifles nu max. In seizoen 2 maar weer verder met de challenges.

j0ynT schreef op maandag 10 februari 2020 @ 07:57:
[...]

Ja inderdaad dat was ook mijn gedachte, wel jammer want pc gamers hebben hier veel voordeel bij met crossplay.
Ik zou het wel fijn vinden als ze een slider maken bij crossplay:
Off - consoles only - all

Er is op alle drie de platformen voldoende playerbase, het is helemaal niet nodig om pc en console spelers verplicht bij elkaar te gooien.

En ik ben wel benieuwd naar seizoen twee. Afgelopen weekend bijna alle wapens op max level kunnen brengen, op een paar smg's na. Wat een dramawapen die Uzi trouwens, heel onnauwkeurig en best een lage vuursnelheid. Naja zal ik maar aan moeten wennen.

• Dutchone
Vrijdag schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:49:
[...]

Ik zou hetwel fijn vinden als ze een slider maken bij crossplay:
Off - consoles only - all

Er is op alle drie de platformen voldoende playerbase, het is helemaal niet nodig om pc en console spelers verplicht bij elkaar te gooien.

En ik ben wel benieuwd naar seizoen twee. Afgelopen weekend bijna alle wapens op max level kunnen brengen, op een paar smg's na. Wat een dramawapen die Uzi trouwens, heel onnauwkeurig en best een lage vuursnelheid. Naja zal ik maar aan moeten wennen.
Raar ik had bij de uzi juist dat ik hele team neerhaalde (in HC dat wel) ik heb meer moeite met de aug rond te krijgen..

• Famous
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Dutchone schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:52:
[...]

Raar ik had bij de uzi juist dat ik hele team neerhaalde (in HC dat wel) ik heb meer moeite met de aug rond te krijgen..
In HC heeft het alles te maken met rate of fire.
Daarom vind ik HC ook niet leuk want je bent direct dood zonder een kans van overleven. In Core kan je nog het gevecht winnen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Dutchone
Famous schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:55:
[...]

In HC heeft het alles te maken met rate of fire.
Daarom vind ik HC ook niet leuk want je bent direct dood zonder een kans van overleven. In Core kan je nog het gevecht winnen :)
Het fijne van HC vind ik, alles is gangbaar.

Je verliest niet telkens aan een M4/725 Combo om dat de TTK veel beter dan de meeste SMG's

Waar ik mijn wel aan irriteer is de handwapens die met 9 mm 1 shot is 9/10, de bizon gebruikt ook 9mm maar dat is toch echt 2/3 kogels.

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchone op 10-02-2020 10:04 ]

Dutchone schreef op maandag 10 februari 2020 @ 09:52:
[...]

In HC is het wel een fijn ding, maar daar werkt bijna alles wel goed.

Alleen was Shipment niet 24/7 in HC 😅

• Dutchone
Vrijdag schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:15:
[...]
In HC is het wel een fijn ding, maar daar werkt bijna alles wel goed.

Alleen was Shipment niet 24/7 in HC 😅
HC is dan ook een onder geschoven kindje.

core had shoot house en shipment apart.

TDM in Core was 125 kills in HC nog steeds 75..

• A.W.E.S.O.M.-0
Van het weekend ben ik toch maar eens Shipment 24/7 ingedoken, wat een heerlijke en gigantische puinzooi is die map zeg, verstand op nul en rammen maar. Spawnen, full pull raggen, dood, spawn, dood, spawn, dood killstreak. Gek genoeg een stuk minder frustrerend dan in de reguliere maps en voor m'n gevoel ook meer ptfo gezien dan op de normale maps.

In tijden niet meer zo genoten van een shooter gek genoeg, goed voor de reflexen en aim dit, ene potje 20 - 70, andere potje 70 - 20, geen pijl op te trekken en je hebt geen seconde tijd je ergens aan te ergeren. :)

Maar heren CoD veteranen, een hoop vragen die bij me opkwamen en waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen.

Wat beïnvloed eigenlijk allemaal de snelheid waar je mee loopt/rent/sprint afgezien van de double time perk? Is het alleen de primary weapon? de attachments erop? de secondary (launcher vs pistol oid)? Stimpacks vs die proximity mines?

Soms heb je die gasten die alleen met knife of shotgun praktisch door de map aan het teleporteren zijn zo snel en soms zie gasten met optisch dezelfde load-outs duidelijk langzamer rennen/sliden/springen.

Ik neem aan dat de hitboxes ook lekker achter de feiten aanlopen bij die slides op volle snelheid? Ik wordt soms op 1,5 meter afstand ofzo in één soepele beweging neer gesabeld met die mesjes terwijl je overduidelijk 5/6 hits maakt.

Wat doen jullie met die flash/stun op PC? Voor m'n gevoel is die battle hardened perk 50/50 kans of ie wel of niet wat doet. Ik mag altijd even 10 seconden incasseren voor mijn gevoel terwijl tegenstanders nergens last van lijken te hebben. Is die stimpack netto niet waardevoller daardoor?

Wat is in CoD normaal gesproken effectiever voor het echte try-harden? Eén allround wapen set up masteren voor alle maps/gamemodes of kan het toch lonen om meerdere wapen set-ups te leren gebruiken?

Wat is het nut van de Kilo en de M13 ten opzichte van de M4? Ze lijken me op alle fronten gelijkwaardig of minder.

Hoop vragen sorry. :)

• Dutchone
Hier kunnen wat persoonlijke opvattingen in zitten.
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 11:43:
Van het weekend ben ik toch maar eens Shipment 24/7 ingedoken, wat een heerlijke en gigantische puinzooi is die map zeg, verstand op nul en rammen maar. Spawnen, full pull raggen, dood, spawn, dood, spawn, dood killstreak. Gek genoeg een stuk minder frustrerend dan in de reguliere maps en voor m'n gevoel ook meer ptfo gezien dan op de normale maps.

In tijden niet meer zo genoten van een shooter gek genoeg, goed voor de reflexen en aim dit, ene potje 20 - 70, andere potje 70 - 20, geen pijl op te trekken en je hebt geen seconde tijd je ergens aan te ergeren. :)

Maar heren CoD veteranen, een hoop vragen die bij me opkwamen en waar ik niet helemaal de vinger op kan leggen.

[qoute]
Wat beïnvloed eigenlijk allemaal de snelheid waar je mee loopt/rent/sprint afgezien van de double time perk? Is het alleen de primary weapon? de attachments erop? de secondary (launcher vs pistol oid)? Stimpacks vs die proximity mines?
Attachments, soort wapen en stims, tactical sprint en dead silence,

Het ligt aan het wapen dat je op dat moment vast houd, je secondary enzo tellen op dat moment niet of nauwelijks mee

Sommige wapens zijn zwaarder dus dan loop je langzamer, gooi daar nog attachments op en dan kan je nog trager gaan, een mag van 30 rounds of een drum van 100 is een stuk meer aan het gewicht.

Stims geven je een kleine speedboost en met dead silence glij je dwars door de map als je geluk hebt.
Ik neem aan dat de hitboxes ook lekker achter de feiten aanlopen bij die slides op volle snelheid? Ik wordt soms op 1,5 meter afstand ofzo in één soepele beweging neer gesabeld met die mesjes terwijl je overduidelijk 5/6 hits maakt.
Ik kan hier alleen zeggen dat de netcode niet helemaal super is, jouw registratie tegen iemand met bv een hogere ping gaat vaak niet goed. Maakt ook dat een mesje een one-hit is.
Wat doen jullie met die flash/stun op PC? Voor m'n gevoel is die battle hardened perk 50/50 kans of ie wel of niet wat doet. Ik mag altijd even 10 seconden incasseren voor mijn gevoel terwijl tegenstanders nergens last van lijken te hebben. Is die stimpack netto niet waardevoller daardoor?
De stun is tegen de pc een stuk sterker dan console zie deze link. Dit hebben ze gedaan zo dat je niet je dpi gewoon kan verhogen en dan de stun effect teniet doet.
Wat is in CoD normaal gesproken effectiever voor het echte try-harden? Eén allround wapen set up masteren voor alle maps/gamemodes of kan het toch lonen om meerdere wapen set-ups te leren gebruiken?
De M4/725 is de tryhard versie van de game, met de juiste dingen er op schiet hij heel zuiver.
Wat is het nut van de Kilo en de M13 ten opzichte van de M4? Ze lijken me op alle fronten gelijkwaardig of minder.
De M4 is de try hard keuze met een lage TTK, al ben ik zelf wel goed weg van de kilo, M13 wat minder.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 19:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volledige Ram7 is ook een heerlijk wapen, ga ik echt super mee.

I am the great Cornholio!

• TheProf82
Rappa1985 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:46:
Toch nog goed gebruik gemaakt van dubbel wapen xp, alle assault rifles nu max. In seizoen 2 maar weer verder met de challenges.
Hoe doe je dat? Gewoon 12 uur per dag shipment spelen? Ik merk dat ik minstens 2 uur Shipment moet doen, met dubbel XP, om een wapen van level 1-50 te krijgen.

Ik heb trouwens een avondje met de Oden gespeeld. Op Semi-Auto met de juiste attachments heb je echt een DMR/Laser, erg leuk op groundwar. Leuker om echt te mikken/tappen dan om volautomatisch je magazijn leeg te raggen, vind ik.

Met Overkill kan je dan altijd nog een Mp5 als secondary doen :D

[ Voor 27% gewijzigd door TheProf82 op 10-02-2020 13:04 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-11 12:51
GerGio schreef op maandag 10 februari 2020 @ 08:36:
Gathering of Tweakers is nummer 10 geworden met 54 punten. De nummer 1 had er 307

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 Score week 4 Score week 6 Score week 7
WJvD 170 0 27 15
Swas 116 43 52 13
Tyrone 0 0 32 6
BombArie 62 0 12 6
MrHitman_nl 98 2 46 4
Miesjh NL 180 5 17 3
NightstalkerNL 25 15 60 2
Nugster0G 460 0 22 2
KasPlantje 168 4 18 2
KUTHENK 0 2 34 1
Niemok 0 26 12 0
djtwofly 0 0 5 0
ChickenChowmeinn 69 3 0 0
almilhem 0 0 0 0
FeijooPR 0 0 0 0
Maurice10 0 0 0 0
FrankCastle 0 0 0 0
iRoyalFlushh 0 0 0 0
Rivadela 0 0 0 0
Tom 0 0 0 0

Zouden de mensen die nu weer 0 staan even willen reageren omdat ik nu ruimte ga maken voor mensen die wel bij willen dragen
Toch best trots op mijn 2 TDM wins deze week :p haha

Wat betreft de 0 scores: de mensen met 4x 0 kun je er sowieso uit doen toch? Vorige week was het 'any mode win' dus die spelen gewoon überhaupt niet meer. Ga er even vanuit dat je toch minstens 1 wint kunt halen in een week...

<GoT>NightStalker

• A.W.E.S.O.M.-0
Dutchone schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:02:
Hier kunnen wat persoonlijke opvattingen in zitten.

Attachments, soort wapen en stims, tactical sprint en dead silence,

Het ligt aan het wapen dat je op dat moment vast houd, je secondary enzo tellen op dat moment niet of nauwelijks mee

Sommige wapens zijn zwaarder dus dan loop je langzamer, gooi daar nog attachments op en dan kan je nog trager gaan, een mag van 30 rounds of een drum van 100 is een stuk meer aan het gewicht.

Stims geven je een kleine speedboost en met dead silence glij je dwars door de map als je geluk hebt.

Ik kan hier alleen zeggen dat de netcode niet helemaal super is, jouw registratie tegen iemand met bv een hogere ping gaat vaak niet goed. Maakt ook dat een mesje een one-hit is.

De stun is tegen de pc een stuk sterker dan console zie deze link. Dit hebben ze gedaan zo dat je niet je dpi gewoon kan verhogen en dan de stun effect teniet doet.

De M4/725 is de tryhard versie van de game, met de juiste dingen er op schiet hij heel zuiver.

De M4 is de try hard keuze met een lage TTK, al ben ik zelf wel goed weg van de kilo, M13 wat minder.
Thanks! Klopt het dan ook dat lichtere guns/attachments zowel het sprinten als ADS bepaalt (mobility stat), in combinatie met stim dat is wel een behoorlijke gamechanger. Beïnvloed dat ook hoe snel je crouched, prone gaat of vault?

Valt er ook nog wat te doen aan het flinchen anders dan gewoon center-mass mikken?

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 18:36
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:15:
[...]

Thanks! Klopt het dan ook dat lichtere guns/attachments zowel het sprinten als ADS bepaalt (mobility stat), in combinatie met stim dat is wel een behoorlijke gamechanger. Beïnvloed dat ook hoe snel je crouched, prone gaat of vault?

Valt er ook nog wat te doen aan het flinchen anders dan gewoon center-mass mikken?
Op sommige guns is dat een perk volgens mij. Geen idee of het veel helpt.

Gister weer veel Shipment gespeeld. Denk nog 3 guns niet max level, MG34, M13 en AK47. Moet allemaal wel lukken zonder veel problemen. Heb wel wat moeite met de SMG longshots en marksman mount kills. Verwacht dan ook niet dat ik damascus ga halen dit jaar, teveel frustratie dan :+ .
Trouwens echt haat aan mensen die smoke en gasgranaten gebruiken in shipment. Echt zwaar irritant.

• Dutchone
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:15:
[...]

Of je sneller bukt en naar crouch ga durf ik niet te zeggen of mikt maar je bent weer sneller full health en kleine speed boost.

Voor snellere sprint to aim en ads heb je juist de attachments.

Voor flinch resistance is er een wapen perk ik ben alleen kwijt hoe die heet op het moment.
Batiatus schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:40:
[...]

Gister weer veel Shipment gespeeld. Denk nog 3 guns niet max level, MG34, M13 en AK47. Moet allemaal wel lukken zonder veel problemen. Heb wel wat moeite met de SMG longshots en marksman mount kills. Verwacht dan ook niet dat ik damascus ga halen dit jaar, teveel frustratie dan :+ .
Trouwens echt haat aan mensen die smoke en gasgranaten gebruiken in shipment. Echt zwaar irritant.
Longshots in HC met damage range attachments (ammo, barrel, monolithic suppressor) en het is een makkie met smg

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchone op 10-02-2020 13:42 ]

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:45
Season 2 Gameplay trailer met nieuwe maps:

YouTube: MotorcycleGeek

• TheProf82
Leuk al die maps, maar vooral als we MAPVOTE kunnen doen. Ik zou graag gewoon eens 3 uur dezelfde map spelen. Nu is de kans dat je jouw favoriete map speelt, nog kleiner, tenzij er toevallig een playlist komt die dan weer weg is voor je 't weet.

Of ben ik nu gewoon een enorme zeur? :P

• Brubs
Batiatus schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:40:
[...]

smoke granaten met thermal scope = ez kills toch :+ Lekker kleine map dus always profit >:)

• Rappa1985
TheProf82 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:00:
[...]

Hoe doe je dat? Gewoon 12 uur per dag shipment spelen? Ik merk dat ik minstens 2 uur Shipment moet doen, met dubbel XP, om een wapen van level 1-50 te krijgen.
Had er al drie max dus dat scheelde maar inderdaad als een gold farmer playlist 24/7 shipment doen. =D

Vond het zelf nog redelijk snel gaan, denk als ik dit weekend 6 uur shipment heb gedaan het veel is. De Fall nog afgemaakt in GW.

Ik speel ook amper met wapens die ik al max en/of gold heb. Alleen als ik voor een challenge specifieke mode moet winnen pak ik die erbij.

• Chelseamarre123
2 nieuwe maps lijkt het voor gewone modussen. Best een tegenvaller zeg :(

• Brubs
Stiekem hoop ik dat er toch een BR mode in komt. Gewoon dat je lekker kan afwisselen tussen raggen en BR, daarbij zou een ranked 2v2 ook welkom zijn.
Ik vind die BR games echt lekker wegspelen alleen zit er vaak gewoon te weinig progressie in die games dus mijn geluk dat er genoeg van zijn en dus makkelijk kan switchen.

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:45
Chelseamarre123 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:06:
2 nieuwe maps lijkt het voor gewone modussen. Best een tegenvaller zeg :(
Er zijn al namen gevonden van minstens 6 mappen voor 6v6. Dus het vermoeden is dat gedurende het seizoen die worden vrijgegeven. Ze gaan natuurlijk niet vanaf dag 1 het achterste van hun tong laten zien.

YouTube: MotorcycleGeek

• Rappa1985
Brubs schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:17:
Stiekem hoop ik dat er toch een BR mode in komt. Gewoon dat je lekker kan afwisselen tussen raggen en BR, daarbij zou een ranked 2v2 ook welkom zijn.
Ik vind die BR games echt lekker wegspelen alleen zit er vaak gewoon te weinig progressie in die games dus mijn geluk dat er genoeg van zijn en dus makkelijk kan switchen.
Hoop zelf ook nog op een BR mode en daar lijkt het ook op als je kijkt naar die map layout van die co-op mappen, moet groot genoeg zijn. Zie het alleen niet snel gebeuren, is zo stil. Verwacht dat er ook publiek nog genoeg getest moet worden voor ze uitbrengen.

• TheProf82
Brubs schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:17:
Hoop ik ook erg op. Deze game heeft geweldige gunplay, dus het leent zich prima. Black Ops 4 was ook erg tof, Battle Royale. Heb ooit 1x gewonnen, mijn leven was toen compleet en heb het niet aangeraakt, hahaha.

Maar ik twijfel eigenlijk. Het is zo'n grote contentdrop dat je die toch wilt aankondigen...misschien in season 3?

• Pompi
Ben benieuwd in welke wapenklasse deze 2 gaan vallen en of ze ook zo overpowered zullen zijn als sommige nu al zijn.
Pagina: 1 ... 48 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.