Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:49
k1978 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:25:
[...]

Ja speel ik ook mee. Maar had in de beta volgens mij een andere favo. Nu lijkt bij assault ook de ak47 het laatste wapen ? Was in beta toch anders?
Dat dacht ik ook! Maar geen idee meer welke dat was.
Speel nu zelf ook met de M4A1... maar ben wel benieuwd maar de M13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01
wauturr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:38:
[...]

Dat vind ik toch raar, het zou input device based matchmaking zijn.
Al vaker deze avond gezien dat ik tegen een controller speelde zowel xbox als ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-10 16:06
Congratz!

Moeilijk?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En @Buizerd__NL
De campaign is serieus niet moeilijk. Er zijn zoveel checkpoints en er is geen nadespam. Volgens mij houden de vijanden op een gegeven moment ook gewoon op met spawnen. Ik heb in één playthrough op Veteran ook een hoop secundaire missie trophies kunnen halen, zonder dat het ten koste ging van de spelervaring. Verreweg de meest makkelijke Veteran CoD ooit.

De campaign zelf is ook echt wel de moeite waard. Heel erg intens en ik had nooit het idee dat ik het standaard CoD patroon aan het doen was. De missies waren afwisselend genoeg, de karakters interessant en de settings veel minder "Baysplosions" dan in eerdere CoD's.

[ Voor 23% gewijzigd door Vrijdag op 26-10-2019 22:41 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfpromo valt onder spam

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 27-10-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Heb op de XBO al vaak in een match met PC spelers gezeten maar het is niet automatisch zo dat die in bv deathmatch automatisch bovenaan eindigen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:19
Ik heb een i5 4670k met een GTX970 en 16GB ram en wat SSD's. Heb het spel alleen gespeeld op m'n xbox (de beta dan) maar die is overleden dus wilde nu eens kijken hoe hij loopt op de pc en dan gewoon met een controller spelen. Iemand met een vergelijkbare setup? Wil graag weten of het een beetje loopt voordat ik het spel koop. Zo niet ga ik wel eens kijken voor een Xbox one X of een PS4 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:18
Op de pc toch nog heel wat mankementjes, helaas ik de enigste van ons groepje met de meeste :(

Heb een snelle pc, maar opstarttijd is ongeveer een 1.5 min zwart scherm. Daarna een bugged menu met freezes.
Als ik al in MP geraak, dan is het gissen of ik aan de server kan deelnemen of hij timed out. In ieder geval kom ik steevast veel later in een potje, de andere zijn al lang aan het spelen.
Meestal ook zwarte achtergrond in het menu.

En dit.. terwijl ik 0.0 issues had met de beta!

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 23:12
mike30 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:41:
Ik heb een i5 4670k met een GTX970 en 16GB ram en wat SSD's. Heb het spel alleen gespeeld op m'n xbox (de beta dan) maar die is overleden dus wilde nu eens kijken hoe hij loopt op de pc en dan gewoon met een controller spelen. Iemand met een vergelijkbare setup? Wil graag weten of het een beetje loopt voordat ik het spel koop. Zo niet ga ik wel eens kijken voor een Xbox one X of een PS4 pro
Ik speel het op een X5660 (6core op 3.2ghz), een RX580 en 12 GB RAM. Het valt me eigenlijk wat tegen, alles zo'n beetje op low en AA uit. Loopt niet super, maar ook niet traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:21
Dat groundwar is echt een sniperfest :' )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
De shotguns zijn wel een beetje op, of ligt dat aan mij? Lijken soms wel snipers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:19
atillicious schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:59:
[...]

Ik speel het op een X5660 (6core op 3.2ghz), een RX580 en 12 GB RAM. Het valt me eigenlijk wat tegen, alles zo'n beetje op low en AA uit. Loopt niet super, maar ook niet traag.
Denk dat ik dan maar ga kijken voor een console. Ben ik alsnog goedkoper uit dan een pc upgraden die ik eigenlijk alleen een beetje gebruik voor downloaden en internet. Ben ik minimaal een rug verder en dat heb ik niet over voor 1 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
En wat heb je gewonnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Een enorme dikke, harde, lange e-peen :P

Maar verder geen flauw idee, geen camo's, skins of wat dan ook :+

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 26-10-2019 23:37 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01
kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:18:
De shotguns zijn wel een beetje op, of ligt dat aan mij? Lijken soms wel snipers.
vind het best mee vallen ze zijn niet OP maar gelukkig wel beter dan in de beta vaak als mensen al geraakt zijn dan kan je ze inderdaad wel snipen met een shotgun maar voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 14:20
Twijfel om voor de SP de pc versie aan te schaffen . Weet iemand of die grafisch stuk mooier is dan ps4 pro versie.

Gebruik de ps4 voor de MP en SP nog niet aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er zit volgens mij een kleine bug in de twitch drops >

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MbrgoRo.png
Ik blijf continue drops ontvangen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:58
wat is een DMR in CoD ?

ik heb een missie: Get 50 kills with 5 attachements on a DMR

Heb zitten zoeken door de wapens heen maar zie geen 1 wapen die DMR heet.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Laatst online: 20:21
Ricmaniac schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:00:
wat is een DMR in CoD ?

ik heb een missie: Get 50 kills with 5 attachements on a DMR

Heb zitten zoeken door de wapens heen maar zie geen 1 wapen die DMR heet.
Dat is een Marksman Rifle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
FrankoNL schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:39:
[...]

Je modem/router heeft vast wel een uPnP instelling. Die aanzetten en verder nergens aanzitten. Dan werkt het prima.
Al gecheckt maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
exi22 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 00:07:
[...]

Al gecheckt maar helaas...
Welke provider / router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
XBOX One X:

Ik vind hem te sloom, lijkt ook trager dan de Beta
Ook sommige maps zoals Picadelly lijken geenn 60FPS te halen maar ver daaronder

Het loont echt om te campen omdat je anders sowieso de gunfight verliest

Vind de zichtbaarheid van de mannetjes echt slecht. In BO4 hadden ze een soort van rode markers

En die callouts manmanman.

ENEMY SPOTTED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Ziggo en Fortinet
Overigens als ik mijn desktop direct aansluit op ziggo modem krijg ik ook moderate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
atillicious schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:59:
[...]

Op een core i7 920 met 12 GB ram en oc naar 3.36Ghz kan ik hem op low op 1080p vloeind spelen in combinatie met een radeon 7950. Is alleen niet zo mooi :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 01:42
exi22 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:10:
[...]

Ziggo en Fortinet
Overigens als ik mijn desktop direct aansluit op ziggo modem krijg ik ook moderate.
Dat is raar. Want de ziggo modems hebben over het algemeen allemaal een upnp setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 23:12
Sj44k13 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:12:
[...]

Op een core i7 920 met 12 GB ram en oc naar 3.36Ghz kan ik hem op low op 1080p vloeind spelen in combinatie met een radeon 7950. Is alleen niet zo mooi :/
Ja, ik merk nu dat ie net war lekkerder loopt dan ervoor, raar want aan de settings heb ik niets veranderd.
Heb wel steeds freezes, dan moet ik het spel opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Weet iemand of de game mode 'War' terug komt? Kan er online niets over vinden, alleen over 'Ground War'. In COD WW2 was dat mijn favoriete mode, geen idee of dat in BO4 zat want die heb ik overgeslagen. Objective based teamplay met progressie door de kaart heen, eigenlijk een soort Team Fortress binnen COD. In WW2 was er in het laatste half jaar een ground war-mode, dat was War maar dan met meer spelers. Helaaasch is de Ground War die ik tot dusver heb gedaan een soort BF mode (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ben nu lvl 25 en begin het een beetje onder de knie te krijgen..

Mijn vrienden hebben allemaal zo XP bonus waardoor ze al sneller lvl up gaan... Ik heb het spel ook ge-pre orderd via Blizzerd maar heb er géén en kan deze tot op heden niet vinden.

Weet iemand waar ik deze booster kan activeren of vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05:01
wimpie007 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:08:
XBOX One X:

Hahahaha. Ik vind het allemaal nog steeds te snel gaan. Mijn kids vinden het weer duf dat je niet over muren kan lopen, dus willen weer naar BlackOps III.
Zo blijft het toch lastig om iedereen op de juiste manier te bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kreeg deze game bij mijn RTX2060 Super. Spel draait icm een 3700x een heerlijke ~80 FPS op 1080p met alles aan/hoog (ja, ook raytracing) in SP.

MP moet ik nog wat mee beginnen. Paar potjes gedaan maar ik ben niet zo snel meer denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
wimpie007 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 01:08:
XBOX One X:

Ook sommige maps zoals Picadelly lijken geenn 60FPS te halen maar ver daaronder

Het loont echt om te campen omdat je anders sowieso de gunfight verliest

Vind de zichtbaarheid van de mannetjes echt slecht. In BO4 hadden ze een soort van rode markers

En die callouts manmanman.

ENEMY SPOTTED!
Geen klachten over de snelheid hier, kan met mijn leeftijd te maken hebben :)
De zichtbaarheid is voor mij niets mis mee maar wellicht dat t komt doordat ik op 65” OLED speel, dat geeft meer detail dan toen ik nog op 65” LED speelde.
Wel stijgt mijn X regelmatig op, dat heb ik verder alleen bij the Division.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:28

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Had de game refunded, omdat ie niet wou starten, kreeg steeds Dev error 5759. Waarna de game eruit klapt.
Tegen beter weten in toch weer aangeschaft want ik wil opzich graag spelen, en ik had nog wat nieuwe tips gevoncen om het issue te verhelpen..
Maar helaas, de game heeft er bij mij gewoon geen zin in...ik kan opstarten, menus werken prima, maar zodra ik een game start en de map geladen is kan ik 3 seconden rondkijken en dan crasht de game naar de desktop met ‘Dev error 5759’. :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Smit260 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 02:10:
Ben nu lvl 25 en begin het een beetje onder de knie te krijgen..

Mijn vrienden hebben allemaal zo XP bonus waardoor ze al sneller lvl up gaan... Ik heb het spel ook ge-pre orderd via Blizzerd maar heb er géén en kan deze tot op heden niet vinden.

Weet iemand waar ik deze booster kan activeren of vinden?
https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare

Op de Playstation is het de linkerstick (rennen) indrukken in de lobby. Welke knop dat op de pc is, geen idee.

Haha, kreeg net paar keer de melding dat er updates waren. En daarna:
Server queue. Press O for desktop

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Vrijdag schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:26:
[...]

https://support.activisio...ll-of-Duty-Modern-Warfare

Op de Playstation is het de linkerstick (rennen) indrukken in de lobby. Welke knop dat op de pc is, geen idee.

Haha, kreeg net paar keer de melding dat er updates waren. En daarna:
Server queue. Press O for desktop

:+
Wou net ook gaan spelen, dit heb ik dus ook.. press O for desktop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:57
Op Xbox ook, B Quit to Desktop

Zit nu weer in een queue, moest het spel restarten voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Jup. Nog steeds na queue. Ook na de update herstart.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
petjekel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:24:
Is het iemand al gelukt om een unlink te doen van het Call of Duty account?
Vanmorgen geprobeerd voor de pc en Xbox maar bij beide de melding dat het niet mogelijk is.
Terwijl dat wel staat bij de melding als je inlogt zeg maar (Activision scherm).
Waarom is dit nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de SP wel werkt: gewoon die gaan doen. Is zeker de moeite waard :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bij mij geen problemen op de XBO, zit nu in Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Had net een update nadat ik aan het wachten was op de queue, moest toen herstarten, maar kon toen er nog steeds niet in. Na een volledige herstart van de PS4 zit ik er weer in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 22:03
k1978 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 23:55:
Twijfel om voor de SP de pc versie aan te schaffen . Weet iemand of die grafisch stuk mooier is dan ps4 pro versie.

Gebruik de ps4 voor de MP en SP nog niet aangeraakt.
Hier ook beide versies. Wereld van verschil in graphics t.o.v. ps4 pro. Ik ga zelf ook de campaign op pc spelen om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Playlist update! TDM en DOM 20 players

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Rivanov schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:14:
Playlist update! TDM en DOM 20 players
20 man is ook wel het minimum voor een bepaald aantal maps, zijn anders veel te groot..

Nu nog wachten op kill confirmed, die speelde ik meestal vanwege de minste campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wat een lol kun je met claymore’s hebben😀

Wat kun je met die blueprints? Kan de wapens niet terugvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 17:01

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Lekker Ventje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:36:

Bij wapens selecteren onder loadouts heb je er rechts een vakje achter. Hiermee kun je de blueprint activeren. Ook als je het wapen nog niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:36:

Blueprints:

Ga naar create a class ➡️ ga naar het wapen ➡️ klik op het tool icoontje ➡️ kies de speciale uitvoering

Het is dus niet gunsmith, dan maak je ze zelf.
Je kan de wapens alleen gebruiken als je ze al unlocked hebt. De XM variant van de M4A1 kan je bijvoorbeeld alleen gebruiken als je de base versie ook kan spelen.

Heb blueprints voor een shotgun, revolver en de MP-7 maar die kan ik nu nog niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:36
Vrijdag schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:44:
[...]

Blueprints:

Ga naar create a class ➡️ ga naar het wapen ➡️ klik op het tool icoontje ➡️ kies de speciale uitvoering

Het is dus niet gunsmith, dan maak je ze zelf.
Je kan de wapens alleen gebruiken als je ze al unlocked hebt. De XM variant van de M4A1 kan je bijvoorbeeld alleen gebruiken als je de base versie ook kan spelen.

Heb blueprints voor een shotgun, revolver en de MP-7 maar die kan ik nu nog niet gebruiken.
Die wapens kun je 100% zeker wel gebruiken ook al heb je ze nog niet geunlocked. Gewoon selecteren uit dat pop-up menu'tje wat je krijgt als je een wapen wilt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 14:20
Alexknl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:02:
[...]

Hier ook beide versies. Wereld van verschil in graphics t.o.v. ps4 pro. Ik ga zelf ook de campaign op pc spelen om die reden.
Ja precies 👍 Was ook mijn plan. Moet hem voor pc dan nog ff op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Alexknl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:02:
[...]

Volgens DF overdrijf je een beetje. Los van resolutie en RTX zijn de verschillen opvallend klein tussen alle systemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Is er trouwens een manier om de HUD elementen meer transparant te maken (zonder Realism mode)? Ze zitten soms wel echt flink in de weg.

Zie niets in de opties, maar wie weet zijn er tweaks die ik niet ken?

[ Voor 21% gewijzigd door Propane op 27-10-2019 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 22:03
bram1984 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:21:
[...]

Volgens DF overdrijf je een beetje. Los van resolutie en RTX zijn de verschillen opvallend klein tussen alle systemen.
+ uncapped framerate
+ fov slider
Maar goed, wil geen discussie aanwakkeren. PS4 versie speelt ook prima. Voor mij perfecte afwisseling als ik het ene wat moe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Alexknl schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:31:
[...]

+ uncapped framerate
+ fov slider
Maar goed, wil geen discussie aanwakkeren. PS4 versie speelt ook prima. Voor mij perfecte afwisseling als ik het ene wat moe ben :)
Een FOV slider heeft niks met graphics te maken. Een game zonder FOV slider kan er beter uitzien dan eentje met.

Uncapped framerate idem dito. Dit heeft met performance te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyr0_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 09:47:
[...]

Die wapens kun je 100% zeker wel gebruiken ook al heb je ze nog niet geunlocked. Gewoon selecteren uit dat pop-up menu'tje wat je krijgt als je een wapen wilt kiezen.
Oh echt? Dawissiknie, ik zag alleen een slotje, dus dacht dat ik ze nog niet kon kiezen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:04
Hopelijk komen ze snel met een patch, elke keer als we splitscreen willen spelen zijn we een uur aan het zoeken voordat er een match gevonden word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
Deze cod is echt in het voordeel van campers,nu meer dan in andere games.Merk het zelf ook als ik run&gun dat ik vaak in het nadeel ben tegen campers.

En maps zijn ook niwt zo vet,hopelijk komt er map voting.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
De Bridge en Palace map zijn by far de saaiste levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Amaze86 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:23:
Deze cod is echt in het voordeel van campers,nu meer dan in andere games.Merk het zelf ook als ik run&gun dat ik vaak in het nadeel ben tegen campers.

En maps zijn ook niwt zo vet,hopelijk komt er map voting.
Vandaar ook kill confirmed ipv tdm, hiermee dwing je campers min of meer om die tags te pakken

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:37
Rivanov schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:23:
De Bridge en Palace map zijn by far de saaiste levels.
Die bridge is juist vet man.Zo zie je maar smaken verschillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
joenes30 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:45:
[...]

Die bridge is juist vet man.Zo zie je maar smaken verschillen.
Vind 'm persoonlijk veel te groot en teveel campers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:21:
Hopelijk komen ze snel met een patch, elke keer als we splitscreen willen spelen zijn we een uur aan het zoeken voordat er een match gevonden word.
Ik kan de laatste paar uur ook bijna geen multiplayer game vinden en dat in mijn eentje. Gisteren en vanochtend vroeg ging het prima, sinds de ingame patch gaat het niet meer prima.

:( zou bijna een PS refund aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 06-10 17:14

Typhone

Who Dares Wins

Weet iemand waarom de pistol kills niet registreren (PS4) voor de Weapon Master challenge? Heb nu 20+ kills maar volgens de challenge 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En hoewel ze er niks over zeggen, heeft iedere platform dus blijkbaar HDR. Wel vreemd dat het op de PS4 niet in de beta zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Zit nu op de Xbox met een ander account dan op pc. Dit wil ik gelijk hebben vanwege de cross progression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ok ik denk dat ik de oorzaak voor de stutter en andere freeze dingen gevonden heb.

Default zet COD de players folder onder mydocuments. Spijtig genoeg staat mydocs op mijn NAS rechtstreeks.

Weet er iemand hoe ik die default installation van players folders naar een andere locatie kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

kazzzdafke schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:15:
Ok ik denk dat ik de oorzaak voor de stutter en andere freeze dingen gevonden heb.

Default zet COD de players folder onder mydocuments. Spijtig genoeg staat mydocs op mijn NAS rechtstreeks.

Weet er iemand hoe ik die default installation van players folders naar een andere locatie kan zetten?
offtopic:
Maak anders een symlink van de COD directory naar je HDD/SSD, minder geneuzel en werkt vast en zeker.

Spielerij - Problemen & Vragen

[ Voor 4% gewijzigd door True op 27-10-2019 13:18 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
True schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:18:
[...]

offtopic:
Maak anders een symlink van de COD directory naar je HDD/SSD, minder geneuzel en werkt vast en zeker.

Spielerij - Problemen & Vragen
Nee want ik heb een issue met het netwerk van mijn NAS. Er is ergens daar een issue met de netwerkkabel.. Dus ik wil even volledig lokaal alle folder van COD hebben.

Maar deze staat nu dus op de nas, dus als ik begrijp was je zegt wil je een tussenstap doen.
Eigenlijk wil ik gewoon dat COD niet meer naar de NAS locatie gaat kijken voor mijn players folder, maar lokaal op de SSD waar ik wil. Hoe kan ik dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

kazzzdafke schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:21:
[...]

Nee want ik heb een issue met het netwerk van mijn NAS. Er is ergens daar een issue met de netwerkkabel.. Dus ik wil even volledig lokaal alle folder van COD hebben.

Maar deze staat nu dus op de nas, dus als ik begrijp was je zegt wil je een tussenstap doen.
Eigenlijk wil ik gewoon dat COD niet meer naar de NAS locatie gaat kijken voor mijn players folder, maar lokaal op de SSD waar ik wil. Hoe kan ik dat?
offtopic:
Dat kan dus met een symlink, even googlen en je komt er vast uit, zo niet: Spielerij - Problemen & Vragen of Windows Clients

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ook maar net aangeschaft via GamesPlanet...ben benieuwd, lang geleden dat ik CoD heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
True schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:30:
[...]

offtopic:
Dat kan dus met een symlink, even googlen en je komt er vast uit, zo niet: Spielerij - Problemen & Vragen of Windows Clients
Chinees voor me maar ik zal eens proberen te googlen :)

EDIT: symb link gemaakt, folder staat er met alle data in. Nu eens even kijken of hij ook daadwerkelijk nu ook deze link rechtstreeks gaat gebruiken vanuit COD? En dus totaal niet meer via de NAS gaat..

Edit2: goeie poging maar het was niet opgelost.
Heb mijn NAS nu eens aangesloten op een switch verdieping lager die wel in orde is, probleem instant solved.

@True blijkt dat hij via jou oplossing toch de NAS bleef gebruiken en het niet lokaal zette.

[ Voor 42% gewijzigd door kazzzdafke op 27-10-2019 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:14
Weet iemand hoe je de anouncer uit kan zetten? Die African druglord werkt op mijn zenuwen met zijn ‘LOSING C!’ en ‘ENEMY UAV IN THE AIR!’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 06-10 16:01
Waarom kan er niet meer gekozen worden voor Cyber? Dat vond ik de vermakelijkste gametype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:20:
Weet iemand waarom de pistol kills niet registreren (PS4) voor de Weapon Master challenge? Heb nu 20+ kills maar volgens de challenge 0
Zitten nog veel van die bugs in. Mijn daily voor ammunition supply x40 werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenes30
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 00:37
Rivanov schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:50:
[...]

Vind 'm persoonlijk veel te groot en teveel campers.
Ik hou wel van die voorzichtige gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05

Christiano007

Ich bin der champion

Waarschijnlijk al gevraagd, maar kan het niet vinden hier.

Op de PC is alles op AA2x zo blurry, zet ik het uit dan ziet alles er kartelig uit. Ik wil gewoon dat het scherp is. Welke graphic optie zorgt ervoor dat het er én scherp uitziet én mooi ipv kartelig?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 06-10 16:01
Christiano007 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:33:
Waarschijnlijk al gevraagd, maar kan het niet vinden hier.

Op de PC is alles op AA2x zo blurry, zet ik het uit dan ziet alles er kartelig uit. Ik wil gewoon dat het scherp is. Welke graphic optie zorgt ervoor dat het er én scherp uitziet én mooi ipv kartelig?
Ik heb hetzelfde, het is niet scherp met alle toeters en bellen an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05

Christiano007

Ich bin der champion

MAGDATTT schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

En ik hoor de voice chat door mijn monitor speakers en het gewone geluid door mijn headset

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:10

v8power67

Psn: Mausosaurus

Xbox kant van deze game moet paar patches ontvangen. Xox zeer veel onder de 60fps waar pro bijna perfect 60 is zo een beetje.
En ja base xbox is gewoon absurd slecht. Bijna constant 10fps achter ps4.
Ps4 niet fantastisch maar van base consoles duidelijk beste keus.

Alleen als ik userscore kijk op metacritic is er veel kritiek op het standaard amerika goed rusland slecht thema. Plus zag op resetera ook een post over dit :

Call of Duty Modern Warfare blames Russia for the Tariq Almawt' bombings (AKA Highway of Death)

https://www.resetera.com/...9517/page-3#post-25840099

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoop inderdaad dat ze de performance op de Xbox One X nog kunnen verbeteren met patches. Op dit moment is het soms echt niet te doen. Net potje TDM op Picadilly en dat was bijna niet te doen door framedrops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Laatst online: 02-10 12:19
Taskforce 141.dat betekent dus modern warfare 2 over 2 jaar!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 09:14
pr0mo schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:29:
Na lang wikken en wegen toch maar gekocht ;).
SP so far:
Eén van de betere verhaallijnen die me beter weet te pakken dan voorgaande.

MP:
1 potje gespeeld dit is wel echt wennen. Heb de beta niet gespeeld maar die ttk is wel echt kort.
Kort? Soms wel meer dan 5 kogels! Niet echt realistisch toch.. Daarom speelde ik altijd hardorce modes. Dit spel heeft de mode realism, komt daar aardig bij in de buurt. We vet dat je niet weet of je een kill hebt. Als iemand neervalt achter een obstakel, kan hij dus nog leven, dat voegt wel spanning toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Ik vind het heerlijk spelen en een toffe campaign, ik denk dat ik hier nog lang veel plezier aan ga beleven.
Ik hoop alleen dat de night maps playlist snel weer komt, dat vond ik ook een gave modus in de beta. Iemand enig idee wanneer we deze playlist kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ze zaten afgelopen donderdag in de normale rotatie, maar zijn later die dag eruit gehaald en tot op heden niet terug gebracht. Nog geen nieuws over wanneer deze weer terugkomen helaas.

Laat ze eerst de performance maar eens verbeteren.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2019 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Wat bizar die X1X performance. Dat klopt toch niet helemaal.

En base Xbox is gewoon beschamend. Die console had nooit zo op de markt mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
bram1984 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:55:
Wat bizar die X1X performance. Dat klopt toch niet helemaal.

En base Xbox is gewoon beschamend. Die console had nooit zo op de markt mogen komen.
Ik merk er persoonlijk eigenlijk niets van, alleen tijdens cutscenes in de campaign. En het ziet er supergelikt uit. Ik had beide versies vergeleken tijdens de beta en daarom voor de X1X versie gekozen ipv voor de Pro, en ik ben zelf nog blij met mijn keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Op Reddit een post die mogelijk wel eens 'gelijk' kan hebben. Xbox One X rendert dus bijna in native 4K i.t.t. de dynamic scaling op PS4 Pro en dat lijkt voor problemen te zorgen. Hopelijk fixen ze dit met een patch.
I don't know really why it's SO BAD on the X. I'm venturing because it does render at a full native 4K in many areas. My solution... Perhaps just locking it at 1800p with a dynamic resolution down to 1440p. I'm thinking the X's GPU just can't handle all the post processing effect, especially all the volumetric fog, at a native 4k. Even if it's employing dynamic resolution. I think the best bet it to go with 1800p AS THE MAX. And have it scale down to 1440p. But.... That's just me.
Anyway's. This is a great game. Truly. It's just being held back by suck FPS on Xbox One X. Lets fix it. Cheers.
Yeah. It's unacceptable. Again, I'm pretty sure it's the native 4K render. They need to lower it to 1800p and have it dynamic scale to 1440p. The PS4 maxes out at 1542p and lowers to 1080p. That's why the PS4 perfroms so much better. 1542 is barely above 2K (1440p).... So the X is pushes almost twice as many frames as the PS4, and it's not twice as powerful. It's about 37 percent faster than the PS4, a significant margin. But not 100 percent... So lower resolution should fix it right.
RTX 2080ti with i9 and even threadrippers are having issues at max settings and keeping 4K/60. So.... Expecting a console to do that and get 60 fps is a bit overkill. Even if it has dynamic resolution. Also, they could just had a performance option, that just locks the game at 1440p with vsync. That'd be another option. No dynamic resolution. Just a straight lock at 2K.
https://old.reddit.com/r/..._by_terrible_fps_on_xbox/

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2019 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, het zal wel komen vanwege prime time, maar ik zit al een kwartier te kijken naar

"Connecting to online services"

...dan maar weer verder met A Plague Tale.

...oh, het werkt weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 27-10-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@Steven030 Ja de meeste mensen zullen het niet merken, maar dit is hoe dan ook niet goed.

@Rivanov Dat ligt redelijk voor de hand natuurlijk. Snap ook dat gepush van de pixels niet. Zet de boel lekker vast op 1440p zodat alles strak op 60fps loopt.

Ik ben nu met Shadow of the Tomb Raider bezig. Heb hem toevallig vanmiddag van resolution mode op performance gezet. Ja ik zie verschil als ik 'm op pauze zet, maar tijdens het spelen merk ik er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Inmiddels een middagje online erop zitten. Soms t idee dat ik wel heel snel neer ga maar mn reactie vermogen is ook niet altijd ff hoog.

Wat ik wel jammer vind is dat je specifiek een selectie missions moet pakken en dan opdrachten achter elkaar hebt, ik vond het voorheen juist fijn meerdere opdrachten tegelijk op te kunnen focussen.

Overal ziet het er op de ps4 pro op een fhd tv van pak m beer 8 jaar oud wel super chill uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@bram1984 Het verklaart waarschijnlijk ook waarom het op de ene map erger is dan op de andere. Met name Picadilly Circus heeft veel last van frame drops, maar op die map heb je ook veel smoke en fire wat waarschijnlijk voor extra belasting zorgt in native 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Hoe zet je trouwens die irritande waarschuwing uit als je de campain aanklikt?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:00
Vandaag sinds jaren weer eens online met cod. Ik dacht dat capture the flag beschikbaar zou zijn online maar ik kan deze niet vinden...

Is deze helemaal niet beschikbaar momenteel of kijk ik op de verkeerde plek?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
HKLM_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:22:
Vandaag sinds jaren weer eens online met cod. Ik dacht dat capture the flag beschikbaar zou zijn online maar ik kan deze niet vinden...

Ja klopt, ik mis zelf ook veel verschillende modussen.
Wou graag met gunfight waarbij je de wapens oppakt verder, zit er ook niet in.

Veel maps missen ook :( beetje jammer of het komt met updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HKLM_ schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:22:

Zit er niet in. Kill Confirmed ook niet.
Hopelijk brengen ze die terug, dat zal het aantal campers ook sterk gaan reduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:43
Er mag toch wel het nodige gepatched worden w.m.b. om het campen te verminderen. Dead silence een perk maken en het geluid van voetstappen iets verminderen zou een goede start zijn. Je wordt nu gewoon bestraft als je rondloopt, dat kan niet de bedoeling zijn.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:00
Jammer ik had cod en ps+ voor 1 maand eigenlijk wel een beetje gekocht omdat ik online tegenkwam dat capture the flag er inzat. :D

Naja misschien niet voldoende ingelezen nu maar een maandje vermaken met de rest en daarna maar weer offline rommelen,

[ Voor 10% gewijzigd door HKLM_ op 27-10-2019 19:34 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
MAGDATTT schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 14:42:
[...]

Hebben jullie render resolution laag staan en niet op 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Pjotr22 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Kort? Soms wel meer dan 5 kogels! Niet echt realistisch toch.. Daarom speelde ik altijd hardorce modes. Dit spel heeft de mode realism, komt daar aardig bij in de buurt. We vet dat je niet weet of je een kill hebt. Als iemand neervalt achter een obstakel, kan hij dus nog leven, dat voegt wel spanning toe
Hier zit ook een hardcore mode in, niet alleen realism. Die vind je onder filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:52
Maurice079 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 19:31:
Er mag toch wel het nodige gepatched worden w.m.b. om het campen te verminderen. Dead silence een perk maken en het geluid van voetstappen iets verminderen zou een goede start zijn. Je wordt nu gewoon bestraft als je rondloopt, dat kan niet de bedoeling zijn.
Idd, irritatie factor is nog hoger dan bij fifa met al die campers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Waar krijg je in MP het meeste XP en speelt lekker weg?

Al 9 uur en ben lvl 28 terwijl een maatje 5 uur heeft en lvl 25 is😄
Pagina: 1 ... 18 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.