Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 17:24
Pjotr22 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Kort? Soms wel meer dan 5 kogels! Niet echt realistisch toch.. Daarom speelde ik altijd hardorce modes. Dit spel heeft de mode realism, komt daar aardig bij in de buurt. We vet dat je niet weet of je een kill hebt. Als iemand neervalt achter een obstakel, kan hij dus nog leven, dat voegt wel spanning toe
True klopt als je zelf schiet voelt het soms wel aan alsof ze niet kapot willen, maar aan de ontvangende kant ben ik vaak dood voordat ik er uberhaupt erg in heb.. 8)7

iracing profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat een verdomd lekker spelletje is het eindelijk weer.
Eindelijk een COD waar ik mij weer eens mee vermaak.
Heb de laatste delen ook bewust overgeslagen en mij afgelopen jaar dan ook heel erg vermaakt met BF.

De overkill aan campers is wel gigantisch zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch wel matig dat de challenges vaak niet worden getracked. Of dat je na en herstart ineens andere hebt :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:03
Meer mensen die op PC ook NAT type op Moderate hebben staan? Op PS4 staat hij gewoon Open. Firewall staat al het verkeer gewoon toe voor MW. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Double XP is actief nu.

[ Voor 62% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2019 20:31 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:56
Kan iemand me helpen?

Ik heb de cod app gedownload en ik log in met me psn account maar geen enkele info staat er van cod mw wel van black ops 4..

Ik snap er geen hout meer van.. :(

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Werken bij jullie de mute settings goed? Kan een vriend van me die op ps4 speelt alleen horen met unmute all en niet met mute all but friends of mute all but party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Smit260 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:04:
Waar krijg je in MP het meeste XP en speelt lekker weg?

Al 9 uur en ben lvl 28 terwijl een maatje 5 uur heeft en lvl 25 is😄
Ik doe via quick play enkel TDM en Domination en haal daar tot 4500 xp per match mee. Mensen met skills kunnen meer halen. Ben nu op twee dagen lvl 36.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt opzich lekker weg. Online was even wennen maar begin nu toch redelijke scores te halen. Waar ik me wel MATELOOS aan erger zijn de graphics op de PS4.. Het ziet er op zich allemaal prima uit, maar vlammen en rook bestaat bij mij gewoon uit vierkantjes. Het lijken wel super grote grijze en rode pixels. Het is echt bizar als je dan een map hebt met goede graphics en er brandt een vuurtje wat zo uit Minecraft lijkt te komen. Op sommige momenten verpest dit gegeven mijn beleving totaal.. wat erg jammer is, zeker in de campaign. Ik weet dat ik hier tijdens de Beta ook al last van had, maar toen had ik nog een oud LCD scherm wat maximaal 720p ondersteunde, dus ik ging er vanuit dat het daaraan lag. Mede om die reden voor de release van Modern Warfare een Sony Bravia gekocht, maar het mag niet baten. Ik zal zeker niet de enige zijn met dit probleem denk ik zo.

Misschien iemand die hetzelfde ervaart of iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:08
Ik had echt uitgekeken naar deze versie van MW,,, het valt me uit-eindelijk best wel tegen. Het grafische gedeelte is gewoon slecht op de pc, de tegenstander is amper te zien door de vreselijke waas die over de game aanwezig is.

Het is 1 grote campers-bende, bijna niemand die van zijn plaats af durft te komen,overal raampjes en deuren zowel boven als beneden. Kortom ik had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
RoaDHouse schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:29:
Ik had echt uitgekeken naar deze versie van MW,,, het valt me uit-eindelijk best wel tegen. Het grafische gedeelte is gewoon slecht op de pc, de tegenstander is amper te zien door de vreselijke waas die over de game aanwezig is.

Het is 1 grote campers-bende, bijna niemand die van zijn plaats af durft te komen,overal raampjes en deuren zowel boven als beneden. Kortom ik had er meer van verwacht.
Hoe hoog staat je render resolution? En welke videokaart heb je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik merk weinig van al dat campen en snipers kom ik enkel in Ground War tegen. Speel zelf bijna alleen maar TDM en Domination op de XBO X maar daar wordt gewoon rond gerend. Ik ben na jaren weer terug in CoD omdat BF V me tegenvalt en het heeft mij positief verrast. Speelt lekker en ziet erg vrij aardig uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mensen hier ook last van de 'video's' tussendoor die slecht afspelen? Game op zich loopt aardig, maar de video's zijn behoorlijk stotterig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Yzord schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:59:
Mensen hier ook last van de 'video's' tussendoor die slecht afspelen? Game op zich loopt aardig, maar de video's zijn behoorlijk stotterig.
In campaign op pc hier ook. Framerate zakt ineens naar 2 fps ofzo. Game zelf loopt idd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb ik ook wel gezien, met ontzettende out of sync audio tot gevolg. Tijdens die filmpjes wordt er behoorlijk wat geladen op de achtergrond als ik taakmanager mag geloven, vermoedelijk zit daar het probleem. Moet overigens zeggen dat de rest van de game echt superstrak loopt bij mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickMetus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-06 14:57
Zijn er actieve spelers op de ps4 die serieus samen willen spelen?

Waarom serieus, omdat het iets fijner samen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:14:
Speelt opzich lekker weg. Online was even wennen maar begin nu toch redelijke scores te halen. Waar ik me wel MATELOOS aan erger zijn de graphics op de PS4.. Het ziet er op zich allemaal prima uit, maar vlammen en rook bestaat bij mij gewoon uit vierkantjes. Het lijken wel super grote grijze en rode pixels. Het is echt bizar als je dan een map hebt met goede graphics en er brandt een vuurtje wat zo uit Minecraft lijkt te komen. Op sommige momenten verpest dit gegeven mijn beleving totaal.. wat erg jammer is, zeker in de campaign. Ik weet dat ik hier tijdens de Beta ook al last van had, maar toen had ik nog een oud LCD scherm wat maximaal 720p ondersteunde, dus ik ging er vanuit dat het daaraan lag. Mede om die reden voor de release van Modern Warfare een Sony Bravia gekocht, maar het mag niet baten. Ik zal zeker niet de enige zijn met dit probleem denk ik zo.

Misschien iemand die hetzelfde ervaart of iemand die een oplossing weet?
Ik heb hier totaal geen last van. Heb ook een Sony Bravia, vijf jaar oud. Vreemd... Zie juist het effect vd kogels in de rook. De graphics verraste mij juist enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Pjotr22 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Kort? Soms wel meer dan 5 kogels! Niet echt realistisch toch.. Daarom speelde ik altijd hardorce modes. Dit spel heeft de mode realism, komt daar aardig bij in de buurt. We vet dat je niet weet of je een kill hebt. Als iemand neervalt achter een obstakel, kan hij dus nog leven, dat voegt wel spanning toe
Helemaal mee eens! Realisme is alleen vaak niet geliefd bij de reguliere gamer. Die verkiest vaker normale modes ipv realisme/hardcore. Jammer vind ik dat.

Speel je ook op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickMetus schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:29:
[...]

Ik heb hier totaal geen last van. Heb ook een Sony Bravia, vijf jaar oud. Vreemd... Zie juist het effect vd kogels in de rook. De graphics verraste mij juist enorm.
Ja ik ben ook tot nu toe de enige van mijn vrienden die er last van heeft. Erg vreemd aangezien mijn playstion het nieuwste is van al m'n vrienden en ik de tv dus afgelopen week heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:44:
[...]

Ja ik ben ook tot nu toe de enige van mijn vrienden die er last van heeft. Erg vreemd aangezien mijn playstion het nieuwste is van al m'n vrienden en ik de tv dus afgelopen week heb gekocht...
Is de HDMI kabel ook nieuw??

Het spel anders misschien opnieuw installeren... Is het alleen met MW so?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickMetus schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:46:
[...]

Is de HDMI kabel ook nieuw??

Het spel anders misschien opnieuw installeren... Is het alleen met MW so?
HDMI kabel is niet nieuw.. vraag me af of het verschil zou maken. Ik zal het morgen een proberen, thanks!
Het spel opnieuw installeren kan ik ook eens proberen (als laatste redmiddel), al zit ik daar niet echt op te wachten eerlijk gezegd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:52:
[...]

HDMI kabel is niet nieuw.. vraag me af of het verschil zou maken. Ik zal het morgen een proberen, thanks!
Het spel opnieuw installeren kan ik ook eens proberen (als laatste redmiddel), al zit ik daar niet echt op te wachten eerlijk gezegd haha.
Het is het proberen waard! Het spel opnieuw installeren kost met tijd ;) ben benieuwd waar het nu aan lag. Hoor het graag van je (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
kesj schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:04:
[...]
In campaign op pc hier ook. Framerate zakt ineens naar 2 fps ofzo. Game zelf loopt idd goed.
rodie83 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:24:
[...]
Heb ik ook wel gezien, met ontzettende out of sync audio tot gevolg. Tijdens die filmpjes wordt er behoorlijk wat geladen op de achtergrond als ik taakmanager mag geloven, vermoedelijk zit daar het probleem. Moet overigens zeggen dat de rest van de game echt superstrak loopt bij mij :)
Dit probleem is een 'known-issue'. Heeft iedereen last van. Dit komt waarschijnlijk omdat de gameplay en deze cut-scenes in elkaar over lopen, zonder laadtijden vooraf waardoor het laden van het volgende level dus gebeurt tijdens de cut-scene. Dit brengt een extra hoge load op de CPU waardoor de filmpjes niet soepel lopen. Wanneer je namelijk terug gaat naar Main Menu en opnieuw dit level laadt, lopen de filmpjes wél goed omdat hij het level dan vooraf al inlaadt. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjotr22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 09:14
NickMetus schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:36:
[...]

Helemaal mee eens! Realisme is alleen vaak niet geliefd bij de reguliere gamer. Die verkiest vaker normale modes ipv realisme/hardcore. Jammer vind ik dat.

Speel je ook op de ps4?
Ha op de PS4. Ik speel op mn oude Panasonic Plasma Full HD. Echt waanzinnig mooie graphics, helemaal geen last van de problemen die ik hier lees. Alleen beetje jammer dat mijn PS console na 5 jaar denk dat het een vliegtuig is
NickMetus schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:25:

Op zich wel maar ik verwacht weinig tijd te hebben met onze tweede op komst :) :O

Bizar, helemaal geen last van, spelers zijn heel goed te zien, weinig campers ook in Realism. Maar ik speel niet tegen PC spelers die zijn veel te snel met hun muis en toetsenbord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 17:14

Typhone

Who Dares Wins

Mag me altijd adden -> CaMpLoAFCA

Ik hoef ook geen schreeuwkiddies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 10:42

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 06:46:
[...]

[...]

[...]

Dit probleem is een 'known-issue'. Heeft iedereen last van. Dit komt waarschijnlijk omdat de gameplay en deze cut-scenes in elkaar over lopen, zonder laadtijden vooraf waardoor het laden van het volgende level dus gebeurt tijdens de cut-scene. Dit brengt een extra hoge load op de CPU waardoor de filmpjes niet soepel lopen. Wanneer je namelijk terug gaat naar Main Menu en opnieuw dit level laadt, lopen de filmpjes wél goed omdat hij het level dan vooraf al inlaadt. :)
Mooi dom dan van zon mooi spel. Heb je alles mooi gemaakt, verkloot je het met de cut scenes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-10 21:20

Ik heb zelf geen mic als je met serieus spelen ook communicatie bedoeld, maar neem het zeker wel serieus. Je mag mij altijd added, psn = Floeppie

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:04
Wat een heerlijke game, ben alleen maar positief over deze topper!
Dit is sinds Cod4 weer eentje die gelijkwaardig is, aan hun succes.

Natuurlijk mis ik wel een aantal maps en gamemodus bij de release die we wel hadden verwacht, denk dat ze die met updates gaan toevoegen en hoop dan ook gelijk fixes tegen campers. Merk wel dat de potjes vaak niet vol zitten, dit word met de tijd denk ik ook nog wel meer.

Niet iedereen heeft de game nog gehaald :)

[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2019 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 19:58
Pfoe, wat speelt dit lekker zeg. Hoe de wapens bewegen, de recoil, de sounds.. netjes gedaan en een hele vooruitgang op voorgaande delen (tot COD4 natuurlijk ;) ).

Van campers heb ik zelf geen last want speel voornamelijk SnD, dat is best een langzame mode en vereist wel wat meer tactiek/stealth/camping van iedereen.

Geniet het meeste van gunfight en SnD. Er mag van mij snel een ranked mode in komen :)

[ Voor 29% gewijzigd door Randleman op 28-10-2019 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Randleman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:29:
Pfoe, wat speelt dit lekker zeg. Hoe de wapens bewegen, de recoil, de sounds.. netjes gedaan en een hele vooruitgang op voorgaande delen (tot COD4 natuurlijk ;) ).

Geniet het meeste van gunfight en SnD. Er mag van mij snel een ranked mode in komen :)
Ik hoop dat ze gunfight OSP snel toevoegen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
G_Dragon schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:30:
[...]

Ik hoop dat ze gunfight OSP snel toevoegen
Dat hoeft van mij dan weer niet :9. Zie ik niet echt zitten. Maar toevoegen als extra is natuurlijk geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Randleman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:36:
[...]

Dat hoeft van mij dan weer niet :9. Zie ik niet echt zitten. Maar toevoegen als extra is natuurlijk geen probleem.
Ik vond die modus echt super in de beta, vond je het niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
G_Dragon schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:36:
[...]

Ik vond die modus echt super in de beta, vond je het niet zo?
Heb die mode niet gespeeld, alleen gezien. Het idee trekt mij niet zo dat je eerst een wapen moet "zoeken". Ik ben meer fan van het beginnen met gelijke wapens. Mochten ze hem alsnog toevoegen (naast de normale GF) dan ga ik hem zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patch 1.05 is uit, 2.4Gb. Geen idee wat dit brengt, trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2019 09:17 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Same here! Voeg me toe (zie PSN ID) ;)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:48
Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:17:
Fijn weer 5 min downloaden en 45 min kopiëren :(

Ik mis overigens Kill confirmed wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 17:06
Randleman schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:29:

Van campers heb ik zelf geen last want speel voornamelijk SnD, dat is best een langzame mode en vereist wel wat meer tactiek/stealth/camping van iedereen.

Dit is de eerste COD sinds voor mijn gevoel 10 jaar geleden die ik weer speel , die andere wel nog is geprobeerd maar vond het niks

Maar ik weet niet wat het is , maar ik vind deze COD echt heel dope , stuk tactischer ook en minder run&gun zoals de vorige COD's

Ik game niet zo heel veel meer , maar ga deze wel een tijd spelen nog _/-\o_

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minder run&gun?

Ik race nog steeds als een ADHD hamster-on-Skittles door de mappen hoor :+

Ah, patch 1.05 info:

PATCH NOTES:
Global:

UI

Fixed an issue with “Loss Stat Prevented” messaging after joining in progress and winning a match
[PS4/XBOX ONE] Fixed several issues with overlapping HUD elements when playing split screen
Fixed issue with medal text extending beyond its area
Re-Enable join game from recent players list
[XBOX ONE] Fixed messaging when attempting to join a game session with a user that had been previously blocked
After Action Report score display updates
[PC] Fixed issues with Party options
[PC] Clan support added for Steam
[PC] Fixed issues with overlap based on aspect ratio
[PC] Added Environmental Kills and Melee Kills to Combat Record

Audio

Removed footstep audio while aiming down sights
Dead Silence Perk scale adjusted to match legacy

Miscellaneous

Added shorter pre-match timers in Private Match
Increased smoke grenade speed and volume
Switching to a pistol no longer deactivates the firing range lane
[XBOX ONE] Fix for frequent crash when selecting a friend from the in-game Friends menu
[XBOX ONE] Fix for issue where it was possible to join on a multiplayer part with Party Privacy set to “Closed”
[XBOX ONE] Fix for issue where split screen player could not join a party after increasing Party Player Limit
[PC] PC virtual lobby VFX optimizations
[PC] Adjusted helicopter killstreak hitbox to be more consistent with original Modern Warfare
[PC] Disabled communication with blocked users
[PC] Fixed bad save version issue in Campaign
[PC] Dedicated Server fixes

Maps:

Ambush

Fixed tunnel grates exploit

Downpour

Fixed stuck spot that prevented players from leaving prone position

[ Voor 90% gewijzigd door Vrijdag op 28-10-2019 09:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Randleman
Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:22:
Minder run&gun?

Ik race nog steeds als een ADHD hamster-on-Skittles door de mappen hoor :+
Maar wel minder dan voorgaande delen want je kunt niet meer double-jumpen en wall-runnen _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyKey
Ik had mijzelf voorgenomen deze game over te slaan, na WW 2 en BO4 dacht ik, nooit meer. Toch de game gehaald (doh) vrijdag, na het zien van wat gameplay en mijn god o god, wat een heerlijke game weer, dit is hoe COD hoort te zijn.

De game loopt zo onwijs lekker, geen gekke respawn bugs, interface ziet er heerlijk uit, game voelt zo goed, had dit echt niet verwacht na de laatste jaren. Blij dat ik hem weer heb gehaald dit jaar.

Ik ga even (associaal) de PS4 mensen hier toevoegen, zoek nog wat mensen om lekker mee te knallen, heb soms een mic (speel gewoon in de woonkamer) dus als mn vriendin beneden zit zal ik geen mic gebruiken (moet wel een 'beetje' gezellig blijven he haha). Dus als ene Floeppie je toevoegt, ben ik het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oh een kleine patch, geef me 3 minuutjes en dan is die binnen.
Hopelijk zitten er veel fixes in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 17:06
Ja een stuk minder inderdaad , En ik heb de game op een SSD gezet en het optimizen van die shaders is zo klaar hier gelukkig.

Is er eigenlijk sprake van dat je ooit je eigen server zou kunnen huren in deze game ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:26:
[...]

Oh een kleine patch, geef me 3 minuutjes en dan is die binnen.
Hopelijk zitten er veel fixes in!
Zie mijn vorige post, patch notes zijn inmiddels bekend. Wel een aantal fixes :)

En de patch was inderdaad zo binnen. Nu het fantastische "Copying..... (X%)" :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:28:
[...]

Zie mijn vorige post, patch notes zijn inmiddels bekend. Wel een aantal fixes :)

En de patch was inderdaad zo binnen. Nu het fantastische "Copying..... (X%)" :+
Dank u, zie het.
Nog geen andere game modus toegevoegd zie ik, ben nog wel verbaast dat niet alles in de release zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gelukkig heb ik de PS4 in rest mode laten staan :+

Waarom kan ik trouwens de Co-Op niet starten vanuit het main menu? Dan zegt hij iets over dat de DLC ontbreekt. Als ik naar de store navigeer dan staat er dat de DLC geïnstalleerd is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

beany

Meeheheheheh

Voor de PC is de patch ruim 7GB. Jammer dat er (nog) geen patch notes zijn.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
beany schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:32:
[...]

Voor de PC is de patch ruim 7GB. Jammer dat er (nog) geen patch notes zijn.
Zijn er wel. Check post van @Vrijdag hierboven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:44
Blackops / MW3 was de laatste COD die ik gespeeld heb, zelfs WWII overgeslagen (al denk ik dat ik die voor 10 euro nog wel ff bij de humble bundle scoor).

Nu na het zien van wat beelden en positieve reacties op de multiplayer (en gebrek aan futuristisch gedoe) toch besloten deze CoD maar te kopen.
Na 2 jaar lang voornamelijk PuBG en BF3/BF1 te spelen, was dit wel even weer wennen. Snelheid en toch dat stroperige gevoel. Maar wat een heerlijk spel! Chaos, drukke benauwde gevechten, heerlijk. Beeld prima, geluid geweldig en een prima afwisseling van het rustiger spelen van PuBG.
Blij met de aankoop, wel geduld hebben met de 130 Gb download. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 09:07

Mon0lith

Yes Herr Flick

Blackops was ook mijn laatste COD.
Sinds gister de campaign uitgespeeld, verhaal zelf vond ik zelf wat matig.
Maar de graphics..... _/-\o_ vooral de Clean House missie. Niet normaal, lijkt net echt!

spoiler:
Ook vond ik de gevechten in het ziekenhuis (Hunting party) echt geweldig!
Jezelf van kamer naar kamer vechten! Cover zoeken, reloaden, andere wapens opzoeken omdat je compleet door je ammo heen bent.. Echt geweldig :*) Sinds BF3 niet meer zulke intense battles gehad!

Maar... waar ik vroeger geen moeite had met
spoiler:
onschuldige mensen die vermoord worden in o.a. de Hometown missie waarbij je als Farrah binnen 10 min. je bijna je hele familie ziet sterven en bij het verhoor van The Butcher je ook een pistool op zijn zoon kan richten om hem te laten praten.... :N Dit had van mij allemaal niet gehoeven

Ik weet dat het maar een game is, ik misschien een zeikerd ben maar sinds ik zelf vader ben geworden, ik aan met deze stukken in de game toch wel moeite had.

[ Voor 89% gewijzigd door Mon0lith op 28-10-2019 11:00 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:55

HaterFrame

Well... Poo came out!

Arrggghhh weer die shaders na de update :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Laatst online: 22:46
Hier ook Black Ops als laatste COD gespeeld, MW nu totaal 2.5u gespeeld.

Het was weer flink wennen, de maps vind ik aardig uitgebreid qua 'verstop' plekken etc. daardoor toch weer een flink aantal players compleet over het hoofd gezien en start wapens waarbij je 100x schiet en zij 2x en jij dood bent. :|

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Ook ik had me voorgenomen om hem niet te halen, maar toch dit weekend gekocht.
WAUW wat een game, naar mijn mening niet te vergelijken met voorgaande delen. Voor het eerst ook op de pc gehaald, moet wel even wennen aan de controls maar dat komt wel goed.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickMetus
Pjotr22 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 07:00:
[...]

Ha op de PS4. Ik speel op mn oude Panasonic Plasma Full HD. Echt waanzinnig mooie graphics, helemaal geen last van de problemen die ik hier lees. Alleen beetje jammer dat mijn PS console na 5 jaar denk dat het een vliegtuig is

[...]

Op zich wel maar ik verwacht weinig tijd te hebben met onze tweede op komst :) :O
[...]

Bizar, helemaal geen last van, spelers zijn heel goed te zien, weinig campers ook in Realism. Maar ik speel niet tegen PC spelers die zijn veel te snel met hun muis en toetsenbord
Haha top! Ik breng mijn ps komende week weg voor een nieuwe harde schijf. Dan is hij vaak weer als nieuw. En koelpasta vervangen. Zo kan je ps4 weer jaren mee.

Van harte met je tweede !!

Mijn psn is SKUNKYYY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-09 12:17

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

daltona schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:53:
Ook ik had me voorgenomen om hem niet te halen, maar toch dit weekend gekocht.
WAUW wat een game, naar mijn mening niet te vergelijken met voorgaande delen. Voor het eerst ook op de pc gehaald, moet wel even wennen aan de controls maar dat komt wel goed.
Ik wil hem
Ook gaan halen voor op de pc, wat ook erg fijn vind is de crossplay,aangezien veel vrienden van me
Op de ps spelen kan ik nu wel met ze samen gamen..
Had de cod ww2 ook
Gekocht maar wat was dat een drama, grafisch slecht alsof het 10jaar geleden uitgebracht was.
Als ik de grafisch van nu kijk heb ik het idee dat die flink vooruit gegaan is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazztriz
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 07:01

Vind de graphics juist zeer goed draai ook alles op het hoogste met de tender resolutie gewoon op 100. Verder totaal geen last van een waas over het scherm, de mensen waarmee ik speel hebben hier ook geen last van evt zelf je settings nakijken dat daar misschien iets niet goed staat, weet niet of film grain en een andere setting aan staan die kunnen het naar mijn idee flink verpesten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Gewoon doen, is zeker de moeite waard.
Coldbullet schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:31:
[...]

Ik wil hem
Ook gaan halen voor op de pc, wat ook erg fijn vind is de crossplay,aangezien veel vrienden van me
Had de cod ww2 ook
Gekocht maar wat was dat een drama, grafisch slecht alsof het 10jaar geleden uitgebracht was.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-10 16:27

s0kkie

Cowabunga

De single player missies met de NVG _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Letterlijk alsof je gewoon een film zit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Zo te zien is de single player in 5 tot 7 uur uitgespeeld: https://howlongtobeat.com/game.php?id=63110

Dat is nog korter dan CoD WWII, en die voldoende al zo verschrikkelijk kort :/

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:52:
De single player missies met de NVG _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Letterlijk alsof je gewoon een film zit te kijken in een film speelt.
Fixed :P

@XWB Campaign is vrij kort inderdaad. Als je niet de level specifieke doelen doet en er gewoon doorheen rusht ben je zelfs op veteran hooguit acht uur bezig.

Maar wát een campaign :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 06-10 12:19
Coldbullet schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 11:31:
[...]
Ik wil hem
Had de cod ww2 ook
Die cross-play werkt als een tierelier, met de aim assist kunnen controllers heel eerdig meekomen met muis en toetsenbord. Zozeer zelfs dat die aim assist af en toe beetje als cheaten voelt. :)

Dan kijk je mee en zie je ultra-hoekige movement, 90 graden bochten etc, maar zodra het schieten begint: laser-beams full-auto dwars over de hele map als de grote gelijkmaker.

Ontzettend knap gebalanceerd van IW, echt de meest uitdagende potjes zijn de potjes waar veel console spelers tussen zitten met bezopen hoge ranks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-10 09:32
hoe zit dat nou met die shaders? de melding dat je even moet wachten op het installeren/optimizen van shaders. dit is het enige spel wat ik heb die mij dat laat weten.

wat is het ? en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Die cross-play werkt als een tierelier, met de aim assist kunnen controllers heel eerdig meekomen met muis en toetsenbord. Zozeer zelfs dat die aim assist af en toe beetje als cheaten voelt. :)

Dan kijk je mee en zie je ultra-hoekige movement, 90 graden bochten etc, maar zodra het schieten begint: laser-beams full-auto dwars over de hele map als de grote gelijkmaker.

Ontzettend knap gebalanceerd van IW, echt de meest uitdagende potjes zijn de potjes waar veel console spelers tussen zitten met bezopen hoge ranks.
Ah ja die aim assist..maar weer eens aanzetten dan..zal een aardig verschil gaan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoe hebben de Xbox gebruikers de controller-settings ingesteld staan qua aim?
Standard, of Lineair of die andere (weet even niet uit m'n hoofd wat de exacte keuzes zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Rebel-Rebel schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

Ah ja die aim assist..maar weer eens aanzetten dan..zal een aardig verschil gaan maken!
Speel je dan zonder aim assist tegen mensen met muis en toetsenbord of XIMs? Dat lijkt me borderline onmogelijk, impressive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:20:
Hoe hebben de Xbox gebruikers de controller-settings ingesteld staan qua aim?
Standard, of Lineair of die andere (weet even niet uit m'n hoofd wat de exacte keuzes zijn)
Hier nog alles standaard.. Afgelopen weekend heel mijn gameplanning in de war ivm familie maar deze week in de avonduren weer aan de slag dus ga ik er nog eens naar kijken. Ik zit er zelfs aan te denken de Elite controller aan te schaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 11:05
Typhone schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:20:
Weet iemand waarom de pistol kills niet registreren (PS4) voor de Weapon Master challenge? Heb nu 20+ kills maar volgens de challenge 0
Ik had gisteren dat zeker een groot gedeelte van die daily challenges helemaal niks registreren of totaal verkeerd registreren.
Ik denk dat de displaytekst niet bij de goede cel voor de daadwerkelijk prestatie staat.
Database lijkt een beetje brak.
Geen _enkele_ stat klopt bij mij in de barracks. 1000 kills is S&D, dat mocht ik willen :+ .
X kills met wapen Y klopt ook niks van.

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus, die Executions zijn echt niet te doen. Net als je er eentje bijna hebt, pakt een teamgenoot die kill :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
D-Ed schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:32:
[...]

Hier nog alles standaard.. Afgelopen weekend heel mijn gameplanning in de war ivm familie maar deze week in de avonduren weer aan de slag dus ga ik er nog eens naar kijken. Ik zit er zelfs aan te denken de Elite controller aan te schaffen :9
Niet denken maar doen. Heb twee Elite controllers en geen milliseconde spijt van gehad. Al is het maar omdat ie zo lekker in de hand ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:49
Ik merk toch wel dat het fijn is als men skins heeft/gebruikt. Wraak nemen is wel heel lastig als iedereen er hetzelfde uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 17:31
Toffe game zeg. Grafisch ook heel goed. Multiplayer ook erg tof, alleen die maps... man man man. Zal wel gewenning zijn, maar heb het idee dat je van 10 kanten beschoten kan worden door headglitchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 04:11

Thompson

Beeromaniac

Van het weekend ook al lekker wat uurtjes gespeeld. Alleen nog maar quickplay multiplayer. Nu level 29.

Favoriete wapen tot nu toe de M4A1 en MP5. Heb wel net de Oden unlocked waar ik met wat goede attachments ook hoge verwachtingen van heb.

Nu vraag ik me af of er al ergens een mooie website is waar alle wapens incl. alle unlocks/stats op te vinden zijn? Theorycraften van je loadouts is natuurlijk altijd leuk als je nog even niet kan spelen.

Ook benieuwd of er al bekend is of bepaalde settings wel/geen voordeel geven? Zoals in het verleden bijvoorbeeld alle grafiqs hoog zetten maar foliage laag zodat je mensen makkelijker in de bosjes ziet.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-03 08:58
mike30 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:41:
Ik heb een i5 4670k met een GTX970 en 16GB ram en wat SSD's. Heb het spel alleen gespeeld op m'n xbox (de beta dan) maar die is overleden dus wilde nu eens kijken hoe hij loopt op de pc en dan gewoon met een controller spelen. Iemand met een vergelijkbare setup? Wil graag weten of het een beetje loopt voordat ik het spel koop. Zo niet ga ik wel eens kijken voor een Xbox one X of een PS4 pro
Hier :

i5 2500K (OC 4,5 ghz), 16gb ram 1600, GTX 980, 860 pro SSD. En heb op 1920x1080 met meeste settings op high/medium continu 60+ fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Grappig ik de normale modus bak ik er niet zo veel van dat ik zoiets heb van ik hou er mee op totdat ik een paar potjes Realism deed en ik ineens bovenaan stond en ook nog een Chopper Gunner haalde.
Ik speel altijd in COD HardCore omdat ik wel altijd de tegenstander eerder zie maar het altijd afleg omdat mijn wapen zwakker is.

Vanavond maar eens verder proberen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alaintje schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:45:
[...]

Ik had gisteren dat zeker een groot gedeelte van die daily challenges helemaal niks registreren of totaal verkeerd registreren.
Ik denk dat de displaytekst niet bij de goede cel voor de daadwerkelijk prestatie staat.
Database lijkt een beetje brak.
Geen _enkele_ stat klopt bij mij in de barracks. 1000 kills is S&D, dat mocht ik willen :+ .
X kills met wapen Y klopt ook niks van.
Ja, dat heb ik ook. Wat wel registreert zijn de missies, maar de challenges niet echt. Het lijkt wel alsof je maar maximaal één daily challenge per dag kan doen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:58:
[...]

Niet denken maar doen. Heb twee Elite controllers en geen milliseconde spijt van gehad. Al is het maar omdat ie zo lekker in de hand ligt.
Sold!

4 november _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
mike30 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 22:41:
Ik heb een i5 4670k met een GTX970 en 16GB ram en wat SSD's. Heb het spel alleen gespeeld op m'n xbox (de beta dan) maar die is overleden dus wilde nu eens kijken hoe hij loopt op de pc en dan gewoon met een controller spelen. Iemand met een vergelijkbare setup? Wil graag weten of het een beetje loopt voordat ik het spel koop. Zo niet ga ik wel eens kijken voor een Xbox one X of een PS4 pro
Ik heb precies dezelfde setup, wel met overclock op CPU (4,3 Ghz) en de 970 GTX (+150 core, +300 geheugen) en het draait als een zonnetje. Op medium-high settings ongeveer 100 fps, op 6v6 maps hoger, op 20 man tdm/headquarters matches soms iets lager, soms op drukker stukken groundwar dips naar 85 maar nog niets lager gezien dan dat.

De CPU is duidelijk de bottleneck, hogere grafische instellingen kunnen ook wel zonder verliezen maar dat kost me alleen maar zichtbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik heb ook even kunnen spelen dit weekend en heb er toch wel de nodige potjes op zitten. Ik vind zelf de 2V2 mode het leukste. Verre weg de gamemode waar ik het meeste lol en plezier aan beleef. TDM zijn de spawns echt crap. Zelfs met Headquaters is het soms ellende dat enemies gewoon achter je kunnen spawnen of achter je kunnen komen. Domination is opzich ook nog wel geinig.

De TTK is weer echt als vanouds CoD. Headshots maken hoeft bijna niet; als je iemand in the D schiet (of de kleine teen) is die bijna net zo snel dood. Dus accuraat zijn hoeft niet persee, als je maar eerder schiet. Persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van. Heb liever meer skillbased mechanics. maar ach. Het is CoD.

Flinching is ook weer bijzonder irritant aanwezig. Toch regelmatig gehad dat ik eerder schoot en vervolgens off target wordt geknockt en dan zo het vuurgevecht alsnog verlies. En dat met zo'n lage TTK. Dat is toch best knap. Ik heb dan soms ook het idee alsof de TTD problemen van BFV ook niet een beetje in CoD zitten. Oftewel de time to death. Dat het soms gewoon lijkt alsof je met kogel wordt afgeblaft maar dat het er eigenlijk 6 zijn, maar dat je dat gewoon niet merkt door de netcode die niet optimaal is. Want vaak als je de Deathcam kijkt lijkt het daar ook wel op.

Naja de komende dagen nog maar wat potten spelen. Kijken of ik er wat meer in kan komen nog. Het is inderdaad wel vervelend dat ze zo veel verschillende angle mogelijkheden hebben ingebakken op de map. Je kunt alle angles 3x checken, dan de straat oversteken en alsnog dood gaan door een kereltje die lekker knus in een huisje zat. Dat kan soms best voor geërgerde momenten zorgen.

Edit: Overigens wat wel het vermelden waard is en wat mij betreft een dikke pluim: Performance is echt top in deze game. Nooit gekke framedrops. Muis/aimen voelt crispy aan. Geen rare stutters. Echt top _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 28-10-2019 13:44 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
DAMAGE schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:42:
...........

Naja de komende dagen nog maar wat potten spelen. Kijken of ik er wat meer in kan komen nog. Het is inderdaad wel vervelend dat ze zo veel verschillende angle mogelijkheden hebben ingebakken op de map. Je kunt alle angles 3x checken, dan de straat oversteken en alsnog dood gaan door een kereltje die lekker knus in een huisje zat. Dat kan soms best voor geërgerde momenten zorgen.
Dit vooral!! :F |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Hopelijk brengen ze Kill Confirmed terug. Dat zal het aantal campers snel verminderen want dan moét je wel bewegen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
DAMAGE schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:42:
Ik heb ook even kunnen spelen dit weekend en heb er toch wel de nodige potjes op zitten. Ik vind zelf de 2V2 mode het leukste. Verre weg de gamemode waar ik het meeste lol en plezier aan beleef. TDM zijn de spawns echt crap. Zelfs met Headquaters is het soms ellende dat enemies gewoon achter je kunnen spawnen of achter je kunnen komen. Domination is opzich ook nog wel geinig.

De TTK is weer echt als vanouds CoD. Headshots maken hoeft bijna niet; als je iemand in the D schiet (of de kleine teen) is die bijna net zo snel dood. Dus accuraat zijn hoeft niet persee, als je maar eerder schiet. Persoonlijk ben ik daar niet zo'n fan van. Heb liever meer skillbased mechanics. maar ach. Het is CoD.

Flinching is ook weer bijzonder irritant aanwezig. Toch regelmatig gehad dat ik eerder schoot en vervolgens off target wordt geknockt en dan zo het vuurgevecht alsnog verlies. En dat met zo'n lage TTK. Dat is toch best knap. Ik heb dan soms ook het idee alsof de TTD problemen van BFV ook niet een beetje in CoD zitten. Oftewel de time to death. Dat het soms gewoon lijkt alsof je met kogel wordt afgeblaft maar dat het er eigenlijk 6 zijn, maar dat je dat gewoon niet merkt door de netcode die niet optimaal is. Want vaak als je de Deathcam kijkt lijkt het daar ook wel op.

Edit: Overigens wat wel het vermelden waard is en wat mij betreft een dikke pluim: Performance is echt top in deze game. Nooit gekke framedrops. Muis/aimen voelt crispy aan. Geen rare stutters. Echt top _/-\o_
Tactisch is het zeker niet nee, toevallig in een goede flow zitten waar alle spawns nét goed vallen en je speelt in godmode, een potje later waar alles nét slecht valt en je gaat keer op keer dood zonder dat je er redelijkerwijs iets aan had kunnen doen. Headquarters en 2v2 heb je daar het minste last van en dat zijn wat mij betreft ook de leukste gamemodes.

Het zijn wat mij betreft ook niet alleen de angles, maar ook dat het campen veels te hard aangemoedigd, daar mag nog wel een balanspatchje of 2 overheen. De luide foodsteps, de killstreaks, de ghost perk, de lange tijd tussen sprinten naar ADS en praktisch nul beloning voor objective based play zorgt er voor dat er teveel potjes zijn waar meer dan de helft van de spelers lafjes in een hoek zit te campen.

Maar juist omdat het niet echt tactisch is met weinig tot geen teamplay kan ik me er gek genoeg vrij makkelijk overheen zetten en gewoon genieten van het schieten zelf en het scorebord lekker kan negeren als het even goed tegen zit. Het lastigste vind ik nog wel om in die potjes het even rustiger aan te doen in plaats van vol gas weer in de actie te knallen (lees: door een andere camper in de rug geschoten worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Nick25 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:43:
Kan iemand me helpen?

Ik heb de cod app gedownload en ik log in met me psn account maar geen enkele info staat er van cod mw wel van black ops 4..

Ik snap er geen hout meer van.. :(
Niemand :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 11:05
Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:16:
[...]

Ja, dat heb ik ook. Wat wel registreert zijn de missies, maar de challenges niet echt. Het lijkt wel alsof je maar maximaal één daily challenge per dag kan doen ofzo.
Dat klinkt op zich wel logisch. Dan kun je deze alvast voor morgen zien. Maja maak hem dan grijs of streep hem door of geef ons iets door.
Zo merk je wel dat de game toch weer deels half assed is.
Niet te vergeten de spec-op/co-op.
De AI heeft het denkvermogen van een stoeptegel.
Daarnaast kloppen de teller en counters niet. Niet alle kills worden geregistreerd??
Nog 14 enemies remaining en een helikopter die stil hangt in de lucht maar geen troepen dropt.
Of een heli die aan komt vliegen en dan freezed in de lucht :+ .
Beetje toen ik 10 jaar geleden voor wolfenstein maps maakte en er niks van klopt :p .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zie je deze wel via www.callofduty.com ? Want daar zie ik gewoon de stats van Modern Warfare.
Companion App nog niet geïnstalleerd dus dat heb ik niet getest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MP leuke game, level 51 nu.

De maps zijn wel echt waardeloos, enkele maps zijn leuk maar valt me vies tegen wat dat betreft.
Het logische spawn systeem van eerdere cod games is ook niet meer hetzelfde, dat is ook even wennen..

En iets minder attachtments mag ook wel.. M4A1 level 69 nu, maar zit geen logica meer in hoeveel dingen ik vrijgespeeld heb daarop jezus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 12:08
Wat loopt hij op de PC vaak vast zeg, super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethiron
  • Registratie: November 2016
  • Niet online

Ethiron

Advocatus diaboli

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:13:
MP leuke game, level 51 nu.

De maps zijn wel echt waardeloos, enkele maps zijn leuk maar valt me vies tegen wat dat betreft.
Het logische spawn systeem van eerdere cod games is ook niet meer hetzelfde, dat is ook even wennen..

En iets minder attachtments mag ook wel.. M4A1 level 69 nu, maar zit geen logica meer in hoeveel dingen ik vrijgespeeld heb daarop jezus..
Mee eens, mijn M4A1 is nu level 49 en ik heb geloof ik alleen al 15 verschillende scopes vrijgespeeld voor dat ding. En er zijn er nog veel meer. En dan heb je nog de vier of vijf andere attachement categorieën die ook ieder weer weet ik veel hoeveel opties hebben.

Beetje overkill inderdaad. Maar volgens mij is dat ter compensatie van de Prestige mode die ontbreekt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ethiron op 28-10-2019 14:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Frostbite schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:
Grappig ik de normale modus bak ik er niet zo veel van dat ik zoiets heb van ik hou er mee op totdat ik een paar potjes Realism deed en ik ineens bovenaan stond en ook nog een Chopper Gunner haalde.
Ik speel altijd in COD HardCore omdat ik wel altijd de tegenstander eerder zie maar het altijd afleg omdat mijn wapen zwakker is.

Vanavond maar eens verder proberen.
Volgens mij is realism totaal geen hardcore. Daar heb ik gevoelsmatig nog steeds veel kogels nodig om ze te poppen. Ik mis die hardcore variant ook zoals die er vroeger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ben benieuwd wat dat precies het verhaal is, na level 55 iets met rank systeem hoorde ik maar ben benieuwd.
Ethiron schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:17:
[...]

Mee eens, mijn M4A1 is nu level 49 en ik heb geloof ik alleen al 15 verschillende scopes vrijgespeeld voor dat ding. En er zijn er nog veel meer. En dan heb je nog de vier of vijf andere attachement categorieën die ook ieder weer weet ik veel hoeveel opties hebben.

Beetje overkill inderdaad. Maar volgens mij is dat ter compensatie van de Prestige mode die ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
Zironako schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:14:
Wat loopt hij op de PC vaak vast zeg, super irritant.
Ja hier hetzelfde probleem, steeds met Dev error 6068

Acties:
  • +1 Henk 'm!
alaintje schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:09:
[...]

Dat klinkt op zich wel logisch. Dan kun je deze alvast voor morgen zien. Maja maak hem dan grijs of streep hem door of geef ons iets door.
Zo merk je wel dat de game toch weer deels half assed is.
Niet te vergeten de spec-op/co-op.
De AI heeft het denkvermogen van een stoeptegel.
Daarnaast kloppen de teller en counters niet. Niet alle kills worden geregistreerd??
Nog 14 enemies remaining en een helikopter die stil hangt in de lucht maar geen troepen dropt.
Of een heli die aan komt vliegen en dan freezed in de lucht :+ .
Beetje toen ik 10 jaar geleden voor wolfenstein maps maakte en er niks van klopt :p .
Nah, net nadat ik dit had getypt kreeg ik ineens de card voor de 10 melee kills. Er blijft alleen nog wel staan dat ik er nog maar zes heb :+
Typhone schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Volgens mij is realism totaal geen hardcore. Daar heb ik gevoelsmatig nog steeds veel kogels nodig om ze te poppen. Ik mis die hardcore variant ook zoals die er vroeger was.
Zit er nu ook in. Op PS4 ga je naar de filters, druk dan op vierkantje en je hebt de hardcore modi :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Nah, net nadat ik dit had getypt kreeg ik ineens de card voor de 10 melee kills. Er blijft alleen nog wel staan dat ik er nog maar zes heb :+

[...]

Zit er nu ook in. Op PS4 ga je naar de filters, druk dan op vierkantje en je hebt de hardcore modi :)
Dat zit er al vanaf dag één in. Het zit alleen beetje verborgen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Vrijdag schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

[...]

To da FAPMOBILE! >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die execution move mogen ze ook wel wat sneller maken. Dat duurt nu zowat tien seconden waarin je natuurlijk ook lekker duidelijk te zien bent. En ondertussen kan iemand anders ook nog doodleuk jouw kill afpakken zolang de animatie niet voltooid is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 20:07
weet iemand wanneer de ontbrekende game-modi toegevoegd zullen worden? Nog lang niet alle aangekondigde modi zijn nu beschikbaar. Ik zit zelf met smart te wachten op demolition.
Typhone schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:18:
[...]

Hardcore is er nog steeds! Naar Play > filter gaan en dan categorie wisselen. Op xbox is dat volgens mij X.

[ Voor 53% gewijzigd door FireFoz op 28-10-2019 14:54 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
FireFoz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:53:
weet iemand wanneer de ontbrekende game-modi toegevoegd zullen worden? Nog lang niet alle aangekondigde modi zijn nu beschikbaar. Ik zit zelf met smart te wachten op demolition.
Nee, nog niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
FireFoz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:53:

[...]

Hardcore is er nog steeds! Naar Play > filter gaan en dan categorie wisselen. Op xbox is dat volgens mij X.
Zou wel graag een roadmap willen zien ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Denk (lees: hoop) dat ze nu hun focus wel even op andere zaken hebben i.p.v. implementeren van nieuwe modes. Laat ze eerst de bugs en performance issues oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Rivanov schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:11:
[...]

Zie je deze wel via www.callofduty.com ? Want daar zie ik gewoon de stats van Modern Warfare.
Companion App nog niet geïnstalleerd dus dat heb ik niet getest.
Nee ook niet zelfde geneuzel
gekke is dat ik wel in de game zelf andere friends kan opzoeken dan alleen Psn..

[ Voor 11% gewijzigd door Nick25 op 28-10-2019 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Nick25 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Nee ook niet zelfde geneuzel
gekke is dat ik wel in de game zelf andere friends kan opzoeken dan alleen Psn..
Wat is je PSN?

Pagina: 1 ... 19 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.