Via Battle.net?..... prijsverschil met de key sites was me veel te klein om daar moeite in te stoppen.
Helaas nog geen tijd gehad om de game aan te schaffen wegens de uitbreiding van onze familie ;-)
Ben wel benieuwd naar het aantal maps, zie op internet eigenlijk alleen maar de maps uit de beta?
Ben wel benieuwd naar het aantal maps, zie op internet eigenlijk alleen maar de maps uit de beta?
www.google.comjaapstobbe schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:32:
[...]
Refund optie is er helaas niet. Ik ga idd dan maar naar de helpdesk.
Ondertussen, weet iemand of de PC versie uberhaupt ergens te krijgen is?
Als je dan 'Call of Duty PC' in tikt, kom je al vrij snel op de officiële website uit.
En daar vinden we het volgende: https://eu.shop.battle.ne...ll-of-duty-modern-warfare
Tja, ik was alleen bekend met uplay, origin en steam. En op steam zie ik al die vorige call of duty games. Dus het leek me logisch dat ie daar te krijgen zou zijn. Maar goed battle.net it is. Dank u.
Of hier: https://us.gamesplanet.co...-edition-download--4252-1, scheelt weer een 10tje en is een officiële reseller van Battle.net
Nooit doen, bijzonder onveilig.FrankoNL schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:39:
[...]
Je modem/router heeft vast wel een uPnP instelling. Die aanzetten en verder nergens aanzitten. Dan werkt het prima.
https://www.security.nl/p...s+UPnP+heeft+ingeschakeld
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Waar staat die ondergrens vermeld dan? Wat maakt het nou uit. We zijn hier om elkaar te informeren, anders was dit forum nooit ontstaan.kleefei schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:43:
[...]
Wat een onzin.
Dit zit echt ver onder de ondergrens van een Tweaker.
Steam/Epic: Deurstopper
Als iets onveilig is maar het risico dat het zich verwezenlijkt is minimaal, dan valt het dus allemaal wel mee.kw_nl schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:42:
[...]
Nooit doen, bijzonder onveilig.
https://www.security.nl/p...s+UPnP+heeft+ingeschakeld
Als je wil gamen is het bijna vereist. Elke pc game heeft andere poorten, ps4 en Xbox ook. Nintendo adviseert doodleuk om alle poorten te openen. Dan maar UPnP
Mocht iemand op XBOX het geluid te overgalmend vinden. Ik heb in de settings Windows Sonic for Headphones terug gezet naar stereo uncompressed en het klinkt meteen stukken beter. Ik vermoed dat deze setting alles met deze soundengine overdadig versterkt. Heb de XBOX icm Razer Thresher.
Update, setting Dolby Atmos werkt ook maar kost 18 euro. Heb nu 30 dagen trial
Update, setting Dolby Atmos werkt ook maar kost 18 euro. Heb nu 30 dagen trial
[ Voor 12% gewijzigd door djcasl op 26-10-2019 10:26 . Reden: Update van uitleg ]
There is no knowledge, that is not Power!
+1
gister middag gestart, snachts door laten gaan en nog 24gb te gaan...
gemiddelde download speed van 1.8mb/s

Van 19:30 tot 01:50 uur aan het downloaden geweest. Laatste half uur ging het met volle snelheid. (100mbit)Dakana schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:10:
[...]
+1
gister middag gestart, snachts door laten gaan en nog 24gb te gaan...
gemiddelde download speed van 1.8mb/s
Refunded.
Krijg sinds launch Dev error 5759 en dan klapt de game eruit.
- GPU driver bijgewerkt naar laatste versie. (44.097)
- GPU driver ge-downgrade naar oudere versie (43.648) dit geeft dezelfde dev error, maar nu met melding dat geinstalleerde drivers te oud zijn.
- Game files verified in de Battlenet client.
- Game opnieuw geinstalleerd (2x)
- Safe mode aan/uit --> geen verschil.
- Direct X bijgewerkt.
- Chipset drivers bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
- Geen Intel Integraded graphics aanwezig.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
En nog steeds elke keer na het laden van de map: Dev Error 5759 met een crash terug naar de desktop.
Beta draaide prima, maar nu is het 'Literally unplayable'.
Wat een @#$# zooi
- GPU driver ge-downgrade naar oudere versie (43.648) dit geeft dezelfde dev error, maar nu met melding dat geinstalleerde drivers te oud zijn.
- Direct X bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
En nog steeds elke keer na het laden van de map: Dev Error 5759 met een crash terug naar de desktop.
Wat een @#$# zooi
[ Voor 6% gewijzigd door Meelobee op 26-10-2019 10:24 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Is het iemand al gelukt om een unlink te doen van het Call of Duty account?
Vanmorgen geprobeerd voor de pc en Xbox maar bij beide de melding dat het niet mogelijk is.
Terwijl dat wel staat bij de melding als je inlogt zeg maar (Activision scherm).
Vanmorgen geprobeerd voor de pc en Xbox maar bij beide de melding dat het niet mogelijk is.
Terwijl dat wel staat bij de melding als je inlogt zeg maar (Activision scherm).
Apart, met mijn 2080 met 8700k echt 0 problemen gehad tot nu toe.Meelobee schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:23:
Refunded.
- Direct X bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
Wat een @#$# zooi
...hmmm...het lijkt me echt server limited want andere downloads of tegelijk streamen beinvloed de battle.net snelheid niet; de internet connectie heeft nog reserves over.kever678 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:17:
[...]
Van 19:30 tot 01:50 uur aan het downloaden geweest. Laatste half uur ging het met volle snelheid. (100mbit)
maar bedankt voor het delen, ik ga toch nog een keer kijken of er geen andere (software) limits zijn die ik over het hoofd zie
Klopt hoor, ligt gewoon aan de bron. Server wat zwaar belast lijkt me.Dakana schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:49:
[...]
...hmmm...het lijkt me echt server limited want andere downloads of tegelijk streamen beinvloed de battle.net snelheid niet; de internet connectie heeft nog reserves over.
maar bedankt voor het delen, ik ga toch nog een keer kijken of er geen andere (software) limits zijn die ik over het hoofd zie
Iemand een idee hoe je die characters vrij speelt in MP? Die missies die er bij staan, zijn dat Campaign missies of spec ops?
Appart. Hier nog geen enkel probleem tegengekomen op een 8700K, 16gb en een 1080 kaart.Meelobee schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:23:
Refunded.
- Direct X bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
Wat een @#$# zooi
Verwijderd
Zelfpromo valt gewoon onder spam en dat weet je best
[ Voor 83% gewijzigd door Gropah op 26-10-2019 11:25 ]
Verwijderd
Ik krijg deze foutmelding als ik probeer te livestreamen naar YT.. super beroerdMeelobee schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:23:
Refunded.
- Direct X bijgewerkt.
- 2e monitor disabled.
Hardware:
GTX 1080
4790K
16Gb RAM
Wat een @#$# zooi
Ik heb hem zelf via humblebundle.com gekocht. Was 52 euro volgens mij. Maar ik heb de monthly daar (deze maand goede games, Cod ww2, spyro en nog 1 leuke. En er komt nog wat bij, sowieso een goede deal dus)(je kan gelijk weer opzeggen)
Ik speel wel op de X en heb een 4k tv, wellicht dat daar het verschil in zit.FireFoz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:25:
[...]
Ligt er aan waar je op speelt..ik speel op een xbox one (niet X) en daar zijn ze wel echt heel slecht vind ik. Battlefield 2 was met 10 gb nog mooier dan dit
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zit nu via crossplay vanaf mijn pc in een game met PS4 vrienden. We zitten in een party, zij horen mijn voicechat wel, ik die van hen niet. In een game hetzelfde, plus dat ze alle game chat van de andere spelers erbij krijgen. Iemand een idee of dit normaal is?
Helaas niet.... heb al een ticket ingediend bij Activision... Hierdoor kan ik de game niet eens starten grrrpetjekel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:24:
Is het iemand al gelukt om een unlink te doen van het Call of Duty account?
Heb het na wat aanpassingen nu strak op 4K draaien op pc, op een 1080Ti.
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gedaan:
- Render resolution op 100 gezet
- Vsync aan (ik weet dat dit wat input lag veroorzaakt, maar op uit lijken er frame drops te zijn terwijl de frame rate niet onder de 60 komt...)
- Screen space reflections full
- Anti-aliasing uit (groooot verschil)
Vervolgens heb ik in het spel via Nvidia Geforce Experience een filter aangemaakt (alt+f3). Ik heb een sharpen filter aangezet op 80%. Dit kun je naar smaak aanpasssen.
Ik haal hiermee stabiel 60fps. Hopelijk helpt het iemand die ook nog wat zoekende is.
Audio heb ik trouwens op Home Theater gezet, waardoor voetstappen nu duidelijk hoorbaar zijn. Misschien zelfs te duidelijk, want ze zijn van zover hoorbaar dat het lastig inschatten is waar je tegenstander nu precies gaat verschijnen...
Nu nog uitvinden hoe ik voice chat met console spelers in mijn party werkend krijg. Mocht iemand tips hebben: ik lees ze graag.
Voor de geinteresseerden, dit heb ik gedaan:
- Render resolution op 100 gezet
- Vsync aan (ik weet dat dit wat input lag veroorzaakt, maar op uit lijken er frame drops te zijn terwijl de frame rate niet onder de 60 komt...)
- Screen space reflections full
- Anti-aliasing uit (groooot verschil)
Vervolgens heb ik in het spel via Nvidia Geforce Experience een filter aangemaakt (alt+f3). Ik heb een sharpen filter aangezet op 80%. Dit kun je naar smaak aanpasssen.
Ik haal hiermee stabiel 60fps. Hopelijk helpt het iemand die ook nog wat zoekende is.
Audio heb ik trouwens op Home Theater gezet, waardoor voetstappen nu duidelijk hoorbaar zijn. Misschien zelfs te duidelijk, want ze zijn van zover hoorbaar dat het lastig inschatten is waar je tegenstander nu precies gaat verschijnen...
Nu nog uitvinden hoe ik voice chat met console spelers in mijn party werkend krijg. Mocht iemand tips hebben: ik lees ze graag.
Zie deze reddit post:kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:07:
Zit nu via crossplay vanaf mijn pc in een game met PS4 vrienden. We zitten in een party, zij horen mijn voicechat wel, ik die van hen niet. In een game hetzelfde, plus dat ze alle game chat van de andere spelers erbij krijgen. Iemand een idee of dit normaal is?
https://www.reddit.com/r/modernwarfare/comments/d6kdfm/_/
Hier geeft iemand dat wanneer je party joined by default muted bent ofzo dus even moet unmuten. Weet niet wat hier waar in is, but try it out
Speel jij dan met een controller of zij met keyboard mouse op PS4?kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:07:
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hoe bevalt het tot nu toe guys? Zelf ga ik nu beginnen met de campaign op mijn pc. Gisteravond 20 min gespeeld op de xbox one s (moest wel omdat het downloaden erg langzaam ging op de pc). Grafisch was het niet echt denderend op de xbox vandaar nu proberen op de pc
9700K|32GB(4x8) G.Skill Aegis|MSI RTX 2080 Gaming X Trio|Asus VG278Q @144hz|LG 27UD69P 4k @60hz|Xbox One S
Op de pc loopt het prima nu.
1440p alles ultra/high loopt smooth
De game vraagt niet veel van de 5700xt.
Komt niet boven de 65c .
Ik vindt de game zelf er goed uitzien .
1440p alles ultra/high loopt smooth
De game vraagt niet veel van de 5700xt.
Komt niet boven de 65c .
Ik vindt de game zelf er goed uitzien .
Ow pff dat is helemaal lekker dan...SPOXYWOXY schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
Helaas niet.... heb al een ticket ingediend bij Activision... Hierdoor kan ik de game niet eens starten grrr
Ben benieuwd hoe snel Activision reageert, moet zelf nog een ticket inschieten.
de game bevalt mij zeer goed en draait mooi stabiel op mijn pc.Freshfriedstake schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:41:
Hoe bevalt het tot nu toe guys? Zelf ga ik nu beginnen met de campaign op mijn pc. Gisteravond 20 min gespeeld op de xbox one s (moest wel omdat het downloaden erg langzaam ging op de pc). Grafisch was het niet echt denderend op de xbox vandaar nu proberen op de pc
Natuurlijk zijn er een aantal dingen die veranderd mogen worden zoals met menu dat soms bij mij even vast loopt of het uit het niets disconnecten uit de server (gebeurt heel af en toe).
Voor de rest niet echt commentaar op de game geluid heb ik gelukkig geen problemen mee gehad al klinkt het heel af ten toe alsof de tegenstander naar links loopt maar toch naar rechts loopt dit kan evt ook gewoon aan mezelf liggen.
Heb jij NAT type op iets anders dan open staan?Pazztriz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:05:
[...]
de game bevalt mij zeer goed en draait mooi stabiel op mijn pc.
Natuurlijk zijn er een aantal dingen die veranderd mogen worden zoals met menu dat soms bij mij even vast loopt of het uit het niets disconnecten uit de server (gebeurt heel af en toe).
Voor de rest niet echt commentaar op de game geluid heb ik gelukkig geen problemen mee gehad al klinkt het heel af ten toe alsof de tegenstander naar links loopt maar toch naar rechts loopt dit kan evt ook gewoon aan mezelf liggen.
9700K|32GB(4x8) G.Skill Aegis|MSI RTX 2080 Gaming X Trio|Asus VG278Q @144hz|LG 27UD69P 4k @60hz|Xbox One S
Ik speelde met kb+m en zij met controller. Maar ik had ook met controller kunnen spelen. Of zij met kb+m, want dat ondersteunt de game volgens mij ook op consoleChristiano007 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:34:
[...]
Speel jij dan met een controller of zij met keyboard mouse op PS4?
Nog niet naar gekeken eigenlijk omdat het zo weinig gebeurt. Zie nu net ingame dat mijn nat wel open staatFreshfriedstake schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:07:
[...]
Heb jij NAT type op iets anders dan open staan?
Bij je audio devices moet je de default microfoon settings enz nakijken. Daar ging het bij mij fout.kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:07:
Thanks, ga ik proberen!falcon123 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:31:
[...]
Zie deze reddit post:
https://www.reddit.com/r/modernwarfare/comments/d6kdfm/_/
Hier geeft iemand dat wanneer je party joined by default muted bent ofzo dus even moet unmuten. Weet niet wat hier waar in is, but try it out
Ah, werkte het daarna goed? Bij mij stond alles daar goed. Raar. Ga straks de tip van hierboven (link naar de Reddit site) proberen.Sj44k13 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:14:
[...]
Bij je audio devices moet je de default microfoon settings enz nakijken. Daar ging het bij mij fout.
Bedoel audio devices in Windows.kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:17:
[...]
Ah, werkte het daarna goed? Bij mij stond alles daar goed. Raar. Ga straks de tip van hierboven (link naar de Reddit site) proberen.
Die heb ik ook goedgezet. En in de Battlenet app ook. Zij hoorden mij ook goed, dus mijn mic stond goed. Ik hoorde hen alleen niet. Wel gewoon het game geluid. Dus headset werkte verder goed.
Bij mij moest ik bij "geluid" in configuratiescherm het juiste audio device selecteren en daarbij niet alleen als standaard apparaat instellen, maar ook als standaard communicatieapparaat. Misschien nog iets om te checken...kesj schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:31:
[...]
Die heb ik ook goedgezet. En in de Battlenet app ook. Zij hoorden mij ook goed, dus mijn mic stond goed. Ik hoorde hen alleen niet. Wel gewoon het game geluid. Dus headset werkte verder goed.
Ik begrijp niet waarom ze dit deel óók Modern Warfare hebben genoemd. Erg verwarrend.
Hebben ze zo weinig inspiratie dat ze geen andere titel konden verzinnen?
Hebben ze zo weinig inspiratie dat ze geen andere titel konden verzinnen?
[ Voor 30% gewijzigd door P-Rock op 26-10-2019 13:52 ]
Het origineel stamt uit 2007, die verwarring zal wel meevallen.
Het is juist een verwijzing naar de MW reeks, geen vervolg.
Issue opgelost door mijn PC rechtstreeks aan de Ziggo modem te hangen ipv aan de router.petjekel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:01:
[...]
Ow pff dat is helemaal lekker dan...
Ben benieuwd hoe snel Activision reageert, moet zelf nog een ticket inschieten.
Knip. Op de man. Loze oneliners voegen niets toe.
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2019 19:21 ]
Voor diegene met de Dev error 5759 (evt. andere directX gerelateerde foutmeldingen).
Had ik gisteren ook, ben op onderzoek uit gegaan en zag een posting van iemand die het werkende had gekregen maar wel RIVA/Afterburner van zijn pc had gegooid.
Heb ik ook gedaan en voila het draait sinds deze ochtend als een zonnetje!
Had ik gisteren ook, ben op onderzoek uit gegaan en zag een posting van iemand die het werkende had gekregen maar wel RIVA/Afterburner van zijn pc had gegooid.
Heb ik ook gedaan en voila het draait sinds deze ochtend als een zonnetje!
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Let op, spoiler alert!dutchgio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:57:
Het origineel stamt uit 2007, die verwarring zal wel meevallen.
spoiler:
Het is een prequel voor Modern Warfare 2007, na de credits krijg je nog een scène waarin dit duidelijk wordt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben nog volop bezig met de singleplayer, maar wat is die goed zeg.
Gisteren veel singeplayer gedaan.
Vandaag wilde ik verder gaan en kreeg ik een grote update van ongeveer 7gb.
Nadien werkt de SP niet meer!
Bij het laden blijft hij ineens (iets over de helft) stilstaan en het spel verdwijnt en ik zie het battle.net programma weer!
Complete herstart al gedaan maar mag niet baten.
Meer mensen dit probleem?
Oplossing bekend?
Vandaag wilde ik verder gaan en kreeg ik een grote update van ongeveer 7gb.
Nadien werkt de SP niet meer!
Bij het laden blijft hij ineens (iets over de helft) stilstaan en het spel verdwijnt en ik zie het battle.net programma weer!
Complete herstart al gedaan maar mag niet baten.
Meer mensen dit probleem?
Oplossing bekend?
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Toen kon je wel unlinken dan?SPOXYWOXY schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:26:
[...]
Issue opgelost door mijn PC rechtstreeks aan de Ziggo modem te hangen ipv aan de router.
Wordt niet heel vrolijk van de Dev 6086 6068 errors ivm DirectX, hopelijk komen ze snel met een patch.
Fullscreen borderless leek te helpen, maar helaas.
Ik wacht even met singleplayer totdat dat geneuzel met hangende cutscenes en out of sync geluid gefixed is. Zonde van de content.
Multi en coop is geweldig!
Multi en coop is geweldig!
[ Voor 10% gewijzigd door Ebayzo op 26-10-2019 16:30 ]
Default blanke hetero
Instellen als standaard communicatieapparaat zou het weleens opgelost kunnen hebben! Dank! Hoor mijn medespelers niet erg hard, maar dat is misschien nog wel in te stellen.Sj44k13 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:36:
[...]
Bij mij moest ik bij "geluid" in configuratiescherm het juiste audio device selecteren en daarbij niet alleen als standaard apparaat instellen, maar ook als standaard communicatieapparaat. Misschien nog iets om te checken...
hier het zelfde...vreselijk. Om de een of andere rede is mijn battlenet gelinkt aan een of ander activision acount wat ik ooit tijdelijk heb aangemaakt. Ik zal wel per ongeluk iets verkeerd gedaan hebben in het verleden, maar het is nu wel balen.SPOXYWOXY schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:18:
[...]
Helaas niet.... heb al een ticket ingediend bij Activision... Hierdoor kan ik de game niet eens starten grrr
Ik ga uiteraard niet beginnen totdat m'n battlenet gelinked is aan het juiste activision/cod account want dan ben ik geloof ik alles kwijt wanneer ik dit wijzig.
De site ligt echter compleet plat al de hele dag en kom er niet doorheen, kan niet inloggen bij activision, kan battlenet niet unlinken etc. Heel vervelend, want ik wil toch echt graag gaan beginnen!
spel gekocht. Wil ik mij aanmelden.. Lukt dat met geen mogelijkheid.. password reset gedaan nieuw passwoord aangevraagd (goedgekeurd) , weer opnieuw proberen in te loggen. Maar helaas Continue passwoord failure. Meer mensen last van.. Zo kan ik nooit beginnen met spelen.
Ik speel op een Ps4 pro
Ik speel op een Ps4 pro
[ Voor 4% gewijzigd door harley2009 op 26-10-2019 16:59 ]
Dat ze maar even snel uitzetten dat je karakter de hele tijd "CONTACT" roept zodra er één pixel van de vijand op je scherm staat. Veel te vaak dat het een haartje is die boven een kist uitsteekt. Jij ziet ze zelf niet, vijand weet niet waar je zit, maar je karakter roept "CONTACT" en je positie is helemaal weg gegeven.
Ben ik het mee eens. Al heeft me het wel al vaak genoeg gered in gunfight.Propane schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:59:
Dat ze maar even snel uitzetten dat je karakter de hele tijd "CONTACT" roept zodra er één pixel van de vijand op je scherm staat. Veel te vaak dat het een haartje is die boven een kist uitsteekt. Jij ziet ze zelf niet, vijand weet niet waar je zit, maar je karakter roept "CONTACT" en je positie is helemaal weg gegeven.
Toen was unlinken niet meer nodig.petjekel schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:19:
[...]
Toen kon je wel unlinken dan?
Wordt niet heel vrolijk van de Dev 6086 6068 errors ivm DirectX, hopelijk komen ze snel met een patch.
Fullscreen borderless leek te helpen, maar helaas.
Had ik gisteren ook maar dan op de XBO X. Je moet een leesteken aan je password toevoegen en toen deed ie t bij mij wel. Weet niet of jij dat al gedaan had?harley2009 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:58:
spel gekocht. Wil ik mij aanmelden.. Lukt dat met geen mogelijkheid.. password reset gedaan nieuw passwoord aangevraagd (goedgekeurd) , weer opnieuw proberen in te loggen. Maar helaas Continue passwoord failure. Meer mensen last van.. Zo kan ik nooit beginnen met spelen.
Ik speel op een Ps4 pro
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nee net gedaan nieuw paswoord aangevraagd, is goedgekeurd inloggen in het spel en zegt account loggin error.. Ik weet het niet meer. Ben nu al 2 uur bezig.. Nieuw account aanmakne gaat ook niet wat mijn Email adres is al geactiveerdLekker Ventje schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:17:
[...]
Had ik gisteren ook maar dan op de XBO X. Je moet een leesteken aan je password toevoegen en toen deed ie t bij mij wel. Weet niet of jij dat al gedaan had?

Kan wel de campaign spelen. maar daar houd het mee op.. Is het misschien storing ??
[ Voor 7% gewijzigd door harley2009 op 26-10-2019 17:24 ]
Jezus je moet het niet zo letterlijk nemen. Bedoel meer dat de NS ieder net als diegene die Call of duty dat jaar uitbrengt nooit z'n zaken op orde heeft. We hebben hier vertraging als er bladeren vallen en in Alaska rijden de treinen gewoon door met een meter sneeuw. Denk dat kou net zo'n beroerde grip veroorzaakt als bladeren. Kan aan mij liggen natuurlijk hoor. En die DDoS attack is altijd het eerste waar ze naar refereren als ze het aantal mensen die tegelijk willen gaan spelen niet aan kunnen.Inflatable schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 03:56:
[...]
Die vergelijking slaat nergens op.. NS en Prorail worden niet verrast door herfst en bladeren.. Staal op staal met allerlei smurry ertussen zorgt nou eenmaal voor (veel) minder grip op het spoor en daar doe je simpelweg technisch weinig tot niks tegen.. Dat is iets anders dan je online services niet op orde hebben omdat je waarschijnlijk te krenteriger bent om voor voldoende capaciteit in bandbreedte en/of servers te zorgen bij de lancering van je videogame.. Niet de 1e keer dat zoiets gebeurt bij een (zeer) populaire game lancering.. Enige enigszins geldige excuses dat ze kunnen hebben is een opzettelijke DDoS attack..
[ Voor 9% gewijzigd door mike30 op 26-10-2019 17:37 ]
Knip. Dit soort loze one-liners mag je achterwege laten.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2019 19:18 ]
Ik kom niet meer online op COD (PS4) (Connection failed)
[ Voor 21% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 26-10-2019 17:59 ]
Jemig wat gaat die download traag.. Steam/Origin/Uplay trekt gewoon mijn 500Mbit verbinding dicht maar Battle.net blijft maar steken op 100Mbit (~12,3MB/s).....
Servers zijn best druk gok ik zoRandleman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:16:
Jemig wat gaat die download traag.. Steam/Origin/Uplay trekt gewoon mijn 500Mbit verbinding dicht maar Battle.net blijft maar steken op 100Mbit (~12,3MB/s).....
Speelt prima lvl 13 nu ofzo na 1 middag 
Join? Ps4 NV1987_NL
Join? Ps4 NV1987_NL
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik neem het wel letterlijk want zo vertel jij het ook, nu ook weer met Alaska erbij.. Ik ben toevallig treinmachinist, dus jij triggert mij met je onzin opmerkingen over het spoor.. Als je ergens geen verstand van hebt moet je er gewoon niet over beginnen, zeker niet negatief.. Dat kan namelijk mensen triggeren die er toevallig wel veel vanaf weten en zich storen aan die negatieve onzin opmerkingen.. En nee, kou heeft amper invloed op de grip in tegenstelling tot smurry van bladeren etc.. Dus ja, het ligt inderdaad aan jou..mike30 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:34:
[...]
Jezus je moet het niet zo letterlijk nemen. Bedoel meer dat de NS ieder net als diegene die Call of duty dat jaar uitbrengt nooit z'n zaken op orde heeft. We hebben hier vertraging als er bladeren vallen en in Alaska rijden de treinen gewoon door met een meter sneeuw. Denk dat kou net zo'n beroerde grip veroorzaakt als bladeren. Kan aan mij liggen natuurlijk hoor. En die DDoS attack is altijd het eerste waar ze naar refereren als ze het aantal mensen die tegelijk willen gaan spelen niet aan kunnen.
En nu weer over CoD verder, sorry aan de rest van de lezers voor het offtopic verhaal..
Als je zo reageerd op een post van een leek over treinen ben je sowieso lekker snel getriggerd volgens mij maar dat terzijde. Je weet dat ik een leek ben en je bijt nog net niet m'n kop eraf. Ben er ook wel klaar mee. Prettige avond verderInflatable schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:41:
[...]
Ik neem het wel letterlijk want zo vertel jij het ook, nu ook weer met Alaska erbij.. Ik ben toevallig treinmachinist, dus jij triggert mij met je onzin opmerkingen over het spoor.. Als je ergens geen verstand van hebt moet je er gewoon niet over beginnen, zeker niet negatief.. Dat kan namelijk mensen triggeren die er toevallig wel veel vanaf weten en zich storen aan die negatieve onzin opmerkingen.. En nee, kou heeft amper invloed op de grip in tegenstelling tot smurry van bladeren etc.. Dus ja, het ligt inderdaad aan jou..
En nu weer over CoD verder, sorry aan de rest van de lezers voor het offtopic verhaal..
Heb je je Activision ID nu al gevonden?Nick25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:43:
Speelt prima lvl 13 nu ofzo na 1 middag
Join? Ps4 NV1987_NL
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
snap best dat hij getriggerd raakt hoor.mike30 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:47:
[...]
Als je zo reageerd op een post van een leek over treinen ben je sowieso lekker snel getriggerd volgens mij maar dat terzijde. Je weet dat ik een leek ben en je bijt nog net niet m'n kop eraf. Ben er ook wel klaar mee. Prettige avond verder
als je ergens over begint wat toevallig iemand zijn beroep is waar die elke winter genoeg gezeik over krijgt omdat er dan steeds flinke vertraging is snap ik hem best wel.
Dan denk je toch "laat maar lullen" Geforceerd laten weten dat jij ergens wel verstand van hebt komt niet zo lekker over hoor.
Nope snap er niks van in de game staat deze nu ook als me id
na een hele dag gamen is dit mijn enige kritiek op dit moment..of ik moet er nog aan wennen dat het een handige tool is maar het leid me af van luisteren naar footstepsPazztriz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:14:
[...]
Ben ik het mee eens. Al heeft me het wel al vaak genoeg gered in gunfight.
+"enemy UAV out/on/out/on/out....."

ja soms is het wel erg veel wat er gezegd word dat je de rest niet meer hoort waar inderdaad de footsteps soms slecht te horen zijnDakana schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:54:
[...]
na een hele dag gamen is dit mijn enige kritiek op dit moment..of ik moet er nog aan wennen dat het een handige tool is maar het leid me af van luisteren naar footsteps
+"enemy UAV out/on/out/on/out....."
@Nick25

Ga naar www.callofduty.com, login met je PSN ID of met je Activision account.
Ga naar Profile en vervolgens Basic Info.
En anders moet je bij Account Linking even kijken of je PlayStation account gekoppeld is aan je Activision account.

En anders moet je bij Account Linking even kijken of je PlayStation account gekoppeld is aan je Activision account.

[ Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2019 19:58 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zat gisteren op 2MB/s....Randleman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:16:
Dat zie ik nietRivanov schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:56:
@Nick25
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Zijn ID kan hij in het spel zelf vinden in het menuRivanov schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:56:
@Nick25
[Afbeelding]
Klopt daar staat me Activision en die is zelfde als me psn...GerardReintke schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:58:
[...]
Zijn ID kan hij in het spel zelf vinden in het menu
Dat is wel heel weinig.. Ik haalde gistermiddag de update op met 25MB/s, op PC van Battle.net.. Dat is nog altijd veel minder dan de 64MB/s (500Mbit) die ik kan halen, dus ik vermoed dat het gewoon erg druk is of dat men bewust de boel knijpt om het in de lucht te houden.. Maargoed, het werkt tenminste.. Vlak na de launch konden we zelfs helemaal niet verbinden en spelen, toen lag de boel helemaal plat..
Vanmorgen 8 uur begonnen met 130gig, op 100Mbit, 12:30 kon ik spelen.
M4A1 is fijn wapen. Is ook vrij OP op dit moment.k1978 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:04:
Zijn er nog favoriete wapens? Ben benieuwd wat nu het Uber wapen is van een ieder? 😄
Ja speel ik ook mee. Maar had in de beta volgens mij een andere favo. Nu lijkt bij assault ook de ak47 het laatste wapen ? Was in beta toch anders?Rivanov schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:21:
[...]
M4A1 is fijn wapen. Is ook vrij OP op dit moment.
Na lang wikken en wegen toch maar gekocht
.
SP so far:
Eén van de betere verhaallijnen die me beter weet te pakken dan voorgaande.
MP:
1 potje gespeeld dit is wel echt wennen. Heb de beta niet gespeeld maar die ttk is wel echt kort.
SP so far:
Eén van de betere verhaallijnen die me beter weet te pakken dan voorgaande.
MP:
1 potje gespeeld dit is wel echt wennen. Heb de beta niet gespeeld maar die ttk is wel echt kort.
M4 vind ik best fijn ben nu aan het spelen tot ik de scar heb vrij gespeeld. Aantal keer mee gespeeld in gunfight en die is wel erg fijnk1978 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:04:
Zijn er nog favoriete wapens? Ben benieuwd wat nu het Uber wapen is van een ieder? 😄
Is er iemand die de Golden Path trophy/achievement al heeft gehaald? Ik doe het precies zoals het moet maar ik krijg 'm maar niet. Al vijf keer achter elkaar geprobeerd

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat houdt dat dan in?Vrijdag schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:46:
Is er iemand die de Golden Path trophy/achievement al heeft gehaald? Ik doe het precies zoals het moet maar ik krijg 'm maar niet. Al vijf keer achter elkaar geprobeerd
Da's tijdens de missie Clean House voor elke terrorist één kogel gebruiken en je mag zelf niet geraakt worden. Je moet bij een aantal goed opletten, omdat ze doen alsof ze gijzelaars zijn en nog geen wapens hebben. Ik snap er echt niks van, volg deze guide: YouTube: Call of Duty Modern Warfare 4 (2019) - Golden Path Trophy / Achievem... (niet klikken als je geen spoilers wil!) maar het lukt me maar niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 26-10-2019 20:50 ]
Heerlijke game dit. Heb normaal altijd CODs op console gespeeld maar voor MW prefereer ik toch lichtelijk de PC boven PS4 (Pro). Vond BO4 iets vloeiender draaien op console, kan aan nieuwe engine liggen van MW. Speelstijl vind ik ook wat beter passen voor PC deze keer. PS4 blijf ik wel nog gewoon spelen voor casual op de bank of partychat met vrienden.

Yes!
Platinum!

@Vrijdag Das snel.
Vind de M91 erg fijn om mee te knallen. Speel altijd het liefst met LMG’s, of het CoD, The Division of BF is maakt niet uit.k1978 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:04:
Zat net in een headquarters potje met alleen maar console spelers (ik speel pc) en had een 21 killstreak. Dat gaat normaal niet zo goed haha.
Dat vind ik toch raar, het zou input device based matchmaking zijn.Sj44k13 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:35:
Zat net in een headquarters potje met alleen maar console spelers (ik speel pc) en had een 21 killstreak. Dat gaat normaal niet zo goed haha.
Is ook maar 1x voorgekomen tot nu toe.wauturr schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Dat vind ik toch raar, het zou input device based matchmaking zijn.
Die icoontjes moeten ze weghalen.. console spelers zullen hierdoor PC spelers uit gaan sluiten, wat weer gevolgen heeft voor de userbase v/d PC..Sj44k13 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 21:35:
Steam/Epic: Deurstopper
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.