SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De CX-9 SMG
:strip_exif()/f/image/AkAzdJEEklpWCvu6VDn7fYxI.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik heb hem niet tussen mijn SMG'S staan en ook niet tussen challenges.JohnnyV76 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:51:
Ooh die is wel nice zeg. Als ik t zo lees kun je m nu al unlocken door in 5 matches 2 longshot kills te maken met een SMG. Iemand dat al geprobeerd?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
How to unlock Modern Warfare’s CX-9 SMG
The key to unlocking this SMG is to complete a weapon challenge. Even though the gun hasn’t been officially released, your progress through this objective will be tracked within Modern Warfare anyway.
This in-game challenge requires you to score two longshot kills while using an SMG across five different matches. You can get this done by keeping your distance from the enemies that you’re tracking and then firing in bursts, rather than holding the trigger.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Voor controller spelers die met de AMAX willen spelen raad ik de commando te wisselen naar ranger dan is deze echt stabiel.JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:54:
[...]
Wellicht nog wat proberen met de attachments ook. Eigenlijk is de VLK 3.0 niet optimaal voor wapens met veel recoil. Zou ook eens zonder scope kunnen proberen. De iron sight is niet zo goed als de grau maar dan zie je je target in ieder geval constant en is het compenseren weer makkelijker.
Heb nu dit:
Monolithic Suppressor
XRK Zodiac S440
VLK 3.0x Optic
Commando Foregrip
45 Round Mag
Ads iets langer maar je mist geen shots
Tegenstanders waren zo bizar goed in vergelijking met ons (eerlijk is eerlijk, kan ook al snel) dat het niet grappig meer was. Meestal is de match making best goed voor elkaar vind ik, maar gisteren maakten we echt geen schijn van kans.
Voorbeeld:
Wij hadden net met z'n vieren een load out op zak, lekker wat ammo, self rev, UAV's etc. We vonden een scavenger ver buiten de cirkel, waar ook nog eens verschrikkelijk veel loot lag. In no time een lekker begin dus.
Vervolgens zien we een helicopter aan komen. Helicopter daalt. Er springen twee (van de vier) man uit. Wij schieten en raken. Paar tellen later, team wipe......... ons team wel te verstaan

En ze hadden nog niet eens load out wapens

Shit happens, maar toen we in het vierde potje weer op eenvoudige wijze werden afgeslacht zijn we toch maar wat anders gaan doen. Misschien YouTube maar eens afstruinen of we niet in een of ander filmpje van een (semi-)pro naar voren komen
Verwijderd
Toen was ik er ook weer klaar mee.
Nog nooit zoveel hackers gezien als de afgelopen dagen.
Dat is mijn reden geweest om te switchen van Xbox naar Playstation, hier kan je crossplay uitzetten. Sindsdien kom ik zelden nog hackers tegenVerwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:39:
Ik werd gisteren twee keer gekilled door een hacker met aim bot, en daarna 1 met wallhack.
Toen was ik er ook weer klaar mee.
Nog nooit zoveel hackers gezien als de afgelopen dagen.
Verwijderd
Begin dit ook steeds meer te overwegen. Heb nog een PS4 staan.Steven030 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:46:
[...]
Dat is mijn reden geweest om te switchen van Xbox naar Playstation, hier kan je crossplay uitzetten. Sindsdien kom ik zelden nog hackers tegen
Ben alleen niet zo goed met een controller, maar dat went vast wel.
Diamatties zijn nog wel aardig sterk hoor. https://www.twitch.tv/videos/869494498JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:24:
...
De diamatti combo is wel echt merkbaar slechter geworden dus denk dat ik ook weer naar de MAC ga. ---
Laatste kill wat hulp van de airstrike van teammate denk ik, maar ik denk niet dat ik die eerste drie kills zou redden met de mac10.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Je kan met muis en toetsenbord spelen op de PS4. Hackers heb ik op de PS4 met crossplay disabled nooit gezien, wel is het één groot sweatfest en vind ik er nu weinig aan o.a. dankzij de broken guns (DMR en blueprint Mac-10). Ook vind ik het ronduit schandalig dat er gewoon nauwelijks tot geen communicatie is vanuit het dev team terwijl Warzone gigantisch populair is. Ook is het qua updates/patches erg karig en is er nog steeds geen PS5 versie terwijl andere (veel kleinere) games dat al wel hebben. Ze liggen echt te slapen heb ik het idee en als het zo langer doorgaat laten ze Warzone doodbloeden.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:22:
[...]
Begin dit ook steeds meer te overwegen. Heb nog een PS4 staan.
Ben alleen niet zo goed met een controller, maar dat went vast wel.
Zo klaar met dat ding!
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Stukje gekeken maareh... die eerste gast heeft niet eens door dat je er bent.Ectholian schreef op maandag 11 januari 2021 @ 12:47:
[...]
Diamatties zijn nog wel aardig sterk hoor. https://www.twitch.tv/videos/869494498
Laatste kill wat hulp van de airstrike van teammate denk ik, maar ik denk niet dat ik die eerste drie kills zou redden met de mac10.
De 2e gast had ook niks door, rent in eens in paniek naar je toe met sniper in z'n hand en die derde krijgt wat door maar heeft ook sniper in z'n hand dus kansloos tegen een diamatti. Het enige probleem wat je in deze situatie had gehad met de mac is dat je na de eerste 2 gasten had moeten reloaden.
Je kon gewoon rondlopen en van dichtbij knallen. Awareness van dat team is zeer belabberd.
Op close range is de diamatti nog extreem dodelijk maar zodra er wat meer afstand tussen zit gaat een redelijk goede speler met een MAC-10 winnen. Da's in ieder geval mijn ervaring van de afgelopen dagen.
DMR is nog steeds walgelijk. Zie gelukkig wat meer teams met traditionele wapens maar DMR is nog te goed imho.
Ja klopt. Ze hadden me ook al moeten horen lopen, ze hadden me moeten horen de trap opklimmen.... die waren zwaar gefocussed op het campenJohnnyV76 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:05:
[...]
Stukje gekeken maareh... die eerste gast heeft niet eens door dat je er bent.Staat gewoon te scopen... die had je zelfs gewoon neer kunnen slaan
De 2e gast had ook niks door, rent in eens in paniek naar je toe met sniper in z'n hand en die derde krijgt wat door maar heeft ook sniper in z'n hand dus kansloos tegen een diamatti. Het enige probleem wat je in deze situatie had gehad met de mac is dat je na de eerste 2 gasten had moeten reloaden.
Je kon gewoon rondlopen en van dichtbij knallen. Awareness van dat team is zeer belabberd.
Op close range is de diamattie nog extreem dodelijk maar zodra er wat meer afstand tussen zit gaat een redelijk goede speler met een MAC-10 winnen. Da's in ieder geval mijn ervaring van de afgelopen dagen.
DMR is nog steeds walgelijk. Zie gelukkig wat meer teams met traditionele wapens maar DMR is nog te goed imho.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
[Streamable: https://streamable.com/3rrmti]
Edit:
De pret was van korte duur, na 3 potjes crashde de game en waren we na een uur proberen echt helemaal klaar met het proberen om weer online te komen. Maar helaas elke keer een freeze wanneer me vriendin joinde en na de reboot memory error 13-71..
Hopelijk word dit allemaal snel gefixed, duurt echt al veel te lang...
[ Voor 56% gewijzigd door G_Dragon op 11-01-2021 20:41 ]
Vanwege alle instant kills heb ik iets verschrikkelijks gedaan..... ik ben begonnen aan Cold War om enigszins een viable DMR buil te kunnen maken. In de eerste paar cirkels wordt je keihard aan flarden geschoten. Dus vanuit het vertrekpunt: “ if you can’t beat them, join them”, dat wapen gaan levelen.donvalentino schreef op maandag 11 januari 2021 @ 13:30:
wat blijft die DMR toch lekker ondanks de nerf! Gisteren weer een duo squad uit een chopper gemaaid
Meteen ook maar de Mac10 meegepakt. Ik ben na een aantal potjes nog steeds niet gewend aan de kleuren en dat je tegenstanders bijna niet kunt onderscheiden tegen de achtergrond. Gevoelsmatig lijkt levelen niet zo snel te gaan als in MW.
Als je het kunt overleven (eerste cirkels) dan kom je met een goede AR (kilo, grau) op enig moment wel weer goed weg.
Hopelijk komt er binnen kort wat meer balans in de wapens en kunnen ze wat doen aan die hackers. Anders zit er niets anders op dan ipv de pc dan ps4 te gaan gebruiken.
Puur om te levelen lijkt plunder in combinatie met 2XP tokens het snelst te gaan. Zekers als je dat in teamverband doet kan je een contract of 10 doen.tommy2005 schreef op maandag 11 januari 2021 @ 22:13:
[...]
Vanwege alle instant kills heb ik iets verschrikkelijks gedaan..... ik ben begonnen aan Cold War om enigszins een viable DMR buil te kunnen maken. In de eerste paar cirkels wordt je keihard aan flarden geschoten. Dus vanuit het vertrekpunt: “ if you can’t beat them, join them”, dat wapen gaan levelen.
Meteen ook maar de Mac10 meegepakt. Ik ben na een aantal potjes nog steeds niet gewend aan de kleuren en dat je tegenstanders bijna niet kunt onderscheiden tegen de achtergrond. Gevoelsmatig lijkt levelen niet zo snel te gaan als in MW.
Als je het kunt overleven (eerste cirkels) dan kom je met een goede AR (kilo, grau) op enig moment wel weer goed weg.
Hopelijk komt er binnen kort wat meer balans in de wapens en kunnen ze wat doen aan die hackers. Anders zit er niets anders op dan ipv de pc dan ps4 te gaan gebruiken.
Doe het tegenwoordig standaard met wapens die ik nog niet geleveld had aangezien het in cold war verschrikkelijk traag gaat en met die basis attachments je ook nog een zwaar nadeel hebt in de MP
Klopt!Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:17:
[...]
Puur om te levelen lijkt plunder in combinatie met 2XP tokens het snelst te gaan. Zekers als je dat in teamverband doet kan je een contract of 10 doen.
Doe het tegenwoordig standaard met wapens die ik nog niet geleveld had aangezien het in cold war verschrikkelijk traag gaat en met die basis attachments je ook nog een zwaar nadeel hebt in de MP
Makkelijkste is Scavenger doen met een heli. Zeker als je het met meerdere doet.
Als je alleen bent is de opdracht waarbij je zo snel mogelijk naar een buy station moet (kan even niet op de naam komen) ook top. Kun je met een auto doen, rond het buy station komt een kring. Als je daar met de auto in rijd is het al voldoende om het contract succesvol te beëindigen.
Let wel op dat je het wapen wat je wilt levellen gebruikt op het moment dat je de opdracht afrond :-)
[ Voor 18% gewijzigd door Jopio op 12-01-2021 08:58 ]
Wij deden supply runs, gaat sneller als scavs denk ik. Scavs boxen liggen in plunder ook enorm uit elkaar en verlies je veel tijd mee.Jopio schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 08:47:
[...]
Klopt!
Makkelijkste is Scavenger doen met een heli. Zeker als je het met meerdere doet.
Als je alleen bent is de opdracht waarbij je zo snel mogelijk naar een buy station moet (kan even niet op de naam komen) ook top. Kun je met een auto doen, rond het buy station komt een kring. Als je daar met de auto in rijd is het al voldoende om het contract succesvol te beëindigen.
Let wel op dat je het wapen wat je wilt levellen gebruikt op het moment dat je de opdracht afrond :-)
1tje vliegt/rijd naar de supply runs, de ander voltooid de huidige. Gaat super snel zo
Ga ik ook maar eens proberen, moet zeggen dat het wapen levelen niet zo snel ging wanneer ik bounty's of die vlaggetjes deed.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:20:
[...]
Wij deden supply runs, gaat sneller als scavs denk ik. Scavs boxen liggen in plunder ook enorm uit elkaar en verlies je veel tijd mee.
1tje vliegt/rijd naar de supply runs, de ander voltooid de huidige. Gaat super snel zo
Nog meer mensen die dit ervaren? En nee, het is echt niet dat ik niet tegen m'n verlies kan; zoals gezegd lukt het in domination of gewoon TDM prima, alleen in warzone niet. Het eerste half jaar ging dat ook prima, maar sinds juni steeds minder.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Dat het moeilijk is en ik verlies vind ik niet zo erg, maar ik wil wel enigszins het gevoel hebben dat ik een kans zou kunnen maken.
Vriend van mij heeft de rest van de avond verder gespeeld en heeft naar eigen zeggen toch nog best wel wat goede potjes gehad. Dus geen idee waar het dan aan ligt.
Ik speel niet meer tot hij generfd is. Tot die tijd pak ik wel andere games op zoals nu weer Battlefield 1 of wat single player games. Ben wel een beetje klaar met hoe Raven/Activision het spel aan het slopen is.
De infinite stim glitch zit er nu weer voor de derde keer in, hoe krijgen ze het voor elkaar...
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik herken wel dat het echt lastiger is geworden de laatste tijd, maar dit komt met name door de guns die uit balans zijn. DMR, Type63, MAC ect.
We hebben allemaal tussen de 60 en 120 wins met Warzone. Ik moet wel erkennen dat we op dit moment wat minder plezier uit de game halen. Hoop echt dat ze snel de game weer meer in balans brengen.
Mini Battle Royale Duo's is misschien een tip, in het begin even wennen, maar tot nu toe alleen maar leuke potjes gehad.
FireFoz schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:02:
Ik ben volledig afgehaakt met warzone.... volgens mij zitten daar echt alleen maar cheatersIn de normale play modi sta ik vrijwel altijd bovenaan maar in warzone kom ik al maanden niet verder dan de laatste 20, tenzij ik zo stil mogelijk ergens in een hoekje ga liggen. Echt nu al zo vaak dood gemaakt waarbij ik sterke twijfels had. Helaas zie je vaak geen killcam, maar ook al diverse keren sowieso in de killcam kunnen zien dat het om cheaters ging. Ik kap er mee, het is gewoon niet meer te spelen.
Nog meer mensen die dit ervaren? En nee, het is echt niet dat ik niet tegen m'n verlies kan; zoals gezegd lukt het in domination of gewoon TDM prima, alleen in warzone niet. Het eerste half jaar ging dat ook prima, maar sinds juni steeds minder.
Deze website is wel interessant voor jullie beide: www.sbmmwarzone.comB-Real schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:07:
Gisteren na een handvol hele korte potjes er ook weer mee gestopt. Geen idee of het cheaters waren. Feit was wel dat in elk geval de matchmaking in mijn geval niet klopte, tegenstanders waren bizar goed vergeleken met mij. Plus dat ik een aantal keren met het grootste gemak van hele verre afstand met één kogel werd gesniped.
Dat het moeilijk is en ik verlies vind ik niet zo erg, maar ik wil wel enigszins het gevoel hebben dat ik een kans zou kunnen maken.
Vriend van mij heeft de rest van de avond verder gespeeld en heeft naar eigen zeggen toch nog best wel wat goede potjes gehad. Dus geen idee waar het dan aan ligt.
Hier kun je je username ingeven en op welk platform je speelt, dan kun je je huidige match en voorgaande matches zien met wat voor niveau spelers je bent gematcht. Als het goed is worden verdachte spelers ook geflagt.
Als je de punten in deze video opgesomd hoort dan vraag ik me af hoe lang dit 'goed' gaat met Warzone en de playerbase:
Buffalo77 | Pokemon Unite
Gebrek aan concurrentie maakt lui.ronalddus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:59:
De staat van Warzone begint wel pijnlijk te worden zo...
Als je de punten in deze video opgesomd hoort dan vraag ik me af hoe lang dit 'goed' gaat met Warzone en de playerbase:
[YouTube: The State of Warzone (DMR-14, Hackers, & Bot Lobby Cheaters)]
Daarnaast zijn er miljoenen sukkels die elk jaar de nieuwe Call of Duty slaafs blijven kopen en dan ook nog elke operator en gun skin erbij kopen. Daarmee laat je ze gewoon hun gang gaan en geef je impliciet je goedkeuring.
Heb even gekeken, maar kan er niet echt logica in vinden. De meeste potjes zijn Gold, enkele Diamond (zelfs top 1%). Maar er zit geen logica in qua eindresultaat. De meeste potjes waarin we ver komen komt puur omdat we dan als een stelletje bangerikken in een huisje liggen te campen en niemand tegen komen. Zodra we een team tegenkomen zijn we zo dood.... heb geen eens tijd om te schieten zo snel.SD5k schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:32:
[...]
[...]
Deze website is wel interessant voor jullie beide: www.sbmmwarzone.com
Hier kun je je username ingeven en op welk platform je speelt, dan kun je je huidige match en voorgaande matches zien met wat voor niveau spelers je bent gematcht. Als het goed is worden verdachte spelers ook geflagt.
Of het nou cheaters, lag/lag compensation of matchmaking is, de lol is er in ieder geval wel van af voor ons.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Of hij ons ook te grazen heeft genomen weet ik niet.
Naja, vanavond maar weer een poging. Is het dan weer niets, dan stop ik er net zo snel weer mee
Uiteindelijk is geluk natuurlijk ook een factor in dit spel. Een team kan wel veel beter zijn dan jij, maar als jij ze eerder in het vizier hebt dan heb je alsnog een goede kans om ze om te leggen. Tenzij je een van die topspelers bent, dan lijkt het alsof je iedereen kunt overrompelen ook al weten ze van mijlenver dat je eraan komt.
Ik was alleen over, de end-zone bewoog en werd steeds kleiner tot ie helemaal op was en ik dood ging door het gas terwijl er nog totaal 3 in leven waren. Toen voelde we wel aan dat het geen zuivere koffie was dus maatje zegt dat ik snel moet recorden.
Dit was het potje (als het zo werkt): https://sbmmwarzone.com/l...05883077/player/JohnnyV76
Deze gasten wonnen met bijna geen kills:
killiuaHxH69 1 kills 0.64 KD
Phantom_hammer 1 kills 0.73 KD
The_Captain 0 kills 1.01 KD
Kan ik ze nog reporten? Als ik zo kijk hebben ze zelfs 2 potjes achter elkaar gewonnen... ik gok op dezelfde manier.
Hier het bewijs op youtube: YouTube: Endgame hackers?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Poeh behoorlijk zat van het spel geworden. Haal je eindelijk een keer de eind streep, staat er eentje 700 meter verderop stim te spuitenCyrus The Virus schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 22:45:
De stim glitch is weer terug.

De Type 63 is zo generft dat hij useless is qua recoil en de DMR is niks aan gedaan lijkt het.. Volgende nerf gaat MAC DADDY zijn dus dan kunnen we weer overstappen op een streetsweeper of MP5 combo met DMR. Op naar de volgende META
Leuk dat je K/D omhoog is gegaan, maar daar speel je toch niet voor? Voor veel mensen verpest de huidige meta het speelplezier, om nog maar niet over de vele bugs te spreken.Brubs schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:39:
Het spel is wel echt een stuk makkelijker geworden met die DMR.. Haal nu ontzettend vaak 15+ kill games, puur door die achterlijke gun. Mijn K/D is flink omhoog gegaan sinds DMRZONE
De Type 63 is zo generft dat hij useless is qua recoil en de DMR is niks aan gedaan lijkt het.. Volgende nerf gaat MAC DADDY zijn dus dan kunnen we weer overstappen op een streetsweeper of MP5 combo met DMR. Op naar de volgende META
Ik ga er overigens vanuit dat in de volgende nerf ronde de DMR zeker nog verder generfd wordt, het zou echt slecht zijn voor de playerbase als ze dit niet doen.
Bij de MAC is er meer aan de hand, daar doet de blueprint die je in de battlepass krijgt meer damage dan de base gun, het zou natuurlijk een bug kunnen zijn, maar opvallend is het wel.
Het makkelijker worden en K/D was ook meer wat cynisch bedoelt. Het speelplezier wordt gewoon simpelweg minder. Waar ik eerst hele avonden kon spelen is het nu na 3 potjes wel klaar omdat het niet leuk meer is daarna.SD5k schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:08:
[...]
Leuk dat je K/D omhoog is gegaan, maar daar speel je toch niet voor? Voor veel mensen verpest de huidige meta het speelplezier, om nog maar niet over de vele bugs te spreken.
Ik ga er overigens vanuit dat in de volgende nerf ronde de DMR zeker nog verder generfd wordt, het zou echt slecht zijn voor de playerbase als ze dit niet doen.
Bij de MAC is er meer aan de hand, daar doet de blueprint die je in de battlepass krijgt meer damage dan de base gun, het zou natuurlijk een bug kunnen zijn, maar opvallend is het wel.
Hopelijk wordt alles gewoon generfd dat het weer wat balanced wordt, zoals het hoort te zijn en dat we gewoon weer mooi kunnen spelen zonder angst dat je op alle ranges binnen 2 seconde dood bent.
We hebben een aantal jaar geleden ook samen PUBG gespeeld, en zijn het een beetje moe van meer naar een scherm te staren en iemand anders te zien spelen.. wat met 4 een grote waarschijnlijkheid is dat er 1 of 2 dat moeten als je pech hebt in een BR game.
Dus plunder.. altijd leuk gevonden, en heel even met de META DMR heel erg leuk. +20 kills was niet moeilijk. Maar nu.. Sinds een dag of 2/3 merken we dat er gewoon minder spelers in de lobby zitten? Daar Superstore en storage altijd vol leven was, en Downtime de snipertjes zaten op de daken, lijkt dit... verleden tijd?
Superstore leeg, storage 4 man en dan.. niets meer.. Downtime zitten we 5 min mensen te bestormen en.. je hoort een muis lopen. WTF is er aan de hand??
Wel meer en meer iemand die ergens tegen de maprand achter een gleuf in een steen door ligt te campen en iedereen wegsniped.. pffff de fun is er echt uit...
Never ever financial advice...
Speel de laatste tijd alleen nog maar met die SP-R 208 , heerlijk wapen is het!
Ik heb het hier over Multiplayer , geen warzone!

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 13-01-2021 10:52 ]
Warzone word echt verpest en ik hoop bijna dat de playerbase gaat leeglopen.
Als een bedrijf zoveel om het geld en zo weinig om de spelers geeft, dan verdient het geen populariteit.
Dat had ik dus ook in dat potje uit mijn youtube filmpje. Ik was best on fire dat potje... 11 kills voelde de spanning van de endzone.... en dan roemloos doodgaan omdat een stel zit te cheaten. Echt ruk.hikhakhok schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 23:34:
[...]
Poeh behoorlijk zat van het spel geworden. Haal je eindelijk een keer de eind streep, staat er eentje 700 meter verderop stim te spuiten
Ja dit gaat echt nergens over, los van de DMR nerf wat niks heeft geholpen vind ik dit toch een veel kwalijkere zaak. (al is het geen cheat maar een glitch wat al gefixt was en toch weer terug kan komen, heel bizar)JohnnyV76 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:26:
[...]
Dat had ik dus ook in dat potje uit mijn youtube filmpje. Ik was best on fire dat potje... 11 kills voelde de spanning van de endzone.... en dan roemloos doodgaan omdat een stel zit te cheaten. Echt ruk.
Kan ik ze eigenlijk reporten ergens? Heb bewijs.
Achteraf helaas niet, alleen wanneer je de speler spectate in de game, dan kun je ook nog onderscheid maken tussen cheaten en exploiten.JohnnyV76 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:57:
Bewust een glitch gebruiken noem ik cheaten
Je kan gewoon ingame op report drukken, het doet alleen niks.JohnnyV76 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:57:
Bewust een glitch gebruiken noem ik cheaten
Ik speel ook altijd plunder, super tof!kazzzdafke schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:03:
Wij spelen met ons groepje vooral Plunder, gewoon om het leuk te houden om samen te kunnen spelen.
We hebben een aantal jaar geleden ook samen PUBG gespeeld, en zijn het een beetje moe van meer naar een scherm te staren en iemand anders te zien spelen.. wat met 4 een grote waarschijnlijkheid is dat er 1 of 2 dat moeten als je pech hebt in een BR game.
Dus plunder.. altijd leuk gevonden, en heel even met de META DMR heel erg leuk. +20 kills was niet moeilijk. Maar nu.. Sinds een dag of 2/3 merken we dat er gewoon minder spelers in de lobby zitten? Daar Superstore en storage altijd vol leven was, en Downtime de snipertjes zaten op de daken, lijkt dit... verleden tijd?
Superstore leeg, storage 4 man en dan.. niets meer.. Downtime zitten we 5 min mensen te bestormen en.. je hoort een muis lopen. WTF is er aan de hand??
Wel meer en meer iemand die ergens tegen de maprand achter een gleuf in een steen door ligt te campen en iedereen wegsniped.. pffff de fun is er echt uit...
Mocht je een keer een mannetje te kort hebben; mijn user id is jopio1985
Verwijderd
Gisteren ook weer laatste 15 alive, en wordt gekilled door een hacker van 200 meter door een muur. Man man man.

Kom je na de nerf in alleen maar in diamond lobby'sBrubs schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 08:39:
Het spel is wel echt een stuk makkelijker geworden met die DMR.. Haal nu ontzettend vaak 15+ kill games, puur door die achterlijke gun. Mijn K/D is flink omhoog gegaan sinds DMRZONE

Ja er zijn genoeg CW wapens die best chill zijn maar nu met de DMR is dat totaal niet te testen omdat je zo goed als elk gevecht op range verliest. Kan mijzelf er niet toe zetten om met de DMR te spelen omdat het zo frustrerend is om het tegen je te krijgen.
Begrijp verder helemaal dat andere dat wel doen, moeten ze het maar fixen!
wat houden die lobby's uberhaupt in en waar word het op gebaseerd?Rappa1985 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:58:
[...]
Kom je na de nerf in alleen maar in diamond lobby's![]()
Ja er zijn genoeg CW wapens die best chill zijn maar nu met de DMR is dat totaal niet te testen omdat je zo goed als elk gevecht op range verliest. Kan mijzelf er niet toe zetten om met de DMR te spelen omdat het zo frustrerend is om het tegen je te krijgen.
Ik heb gister 7 potjes gedaan waarvan alle 7 in diamond lobby's.
Ik keek bij symfuhny en die kwam maar in 2 van de 20 games in een diamond lobby.
Dat is toch scheef... Betere spelers die "makkelijkere" lobbies krijgen.
Ik denk dat ik daar ook wel uit de voeten kom als DMR nerfed is, met sniper/smg of AR/smg. Maar waar kun je zien in wat voor lobbies je komt dan?Rappa1985 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:58:
[...]
Kom je na de nerf in alleen maar in diamond lobby's![]()
Die lobby's zijn gebaseerd op je Kill/death ratio. Als je dus de andere factoren als regio, ping en wachttijd los laat bepaald de hoogte van je K/D in welke lobby's je komt. Hoe hoger hoe moeilijker ofc.FixDeluxe schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:00:
[...]
wat houden die lobby's uberhaupt in en waar word het op gebaseerd?
Ik heb gister 7 potjes gedaan waarvan alle 7 in diamond lobby's.
Ik keek bij symfuhny en die kwam maar in 2 van de 20 games in een diamond lobby.
Dat is toch scheef... Betere spelers die "makkelijkere" lobbies krijgen.
https://sbmmwarzone.com/Brubs schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Ik denk dat ik daar ook wel uit de voeten kom als DMR nerfed is, met sniper/smg of AR/smg. Maar waar kun je zien in wat voor lobbies je komt dan?
Not bad i guess:
:fill(white):strip_exif()/f/image/KrEpdwJhWmIGgTEvZdatoWKv.png?f=user_large)
Speel ook een stuk minder, misschien speelt dat ook mee. Ben er na een paar potjes weer klaar mee mede door DMR.
Vergeet de tijd van spelen nietRappa1985 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Die lobby's zijn gebaseerd op je Kill/death ratio. Als je dus de andere factoren als regio, ping en wachttijd los laat bepaald de hoogte van je K/D in welke lobby's je komt. Hoe hoger hoe moeilijker ofc.
Klopt! Jackfrags heeft dit toevallig recent getest en weet het duidelijk uit te leggen:Ectholian schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:27:
[...]
Vergeet de tijd van spelen nietOp rustige momenten zijn er vaak te weinig spelers om de lobbies goed te vullen volgens het sbmm algoritme. Als je dus op een druk moment speelt zal je KD wel meewegen, maar als je op een erg rustig moment speelt is dat niet meer zo relevant. Dat zou kunnen verklaren waarom een aantal streamers vaak bronze lobbies krijgen omdat die dan overdag spelen als het nog rustig is. Dan zou je even naar de tijden van de matches moeten kijken
Nog scheef dat een symfuhny, zowat de beste speler atm.Rappa1985 schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Die lobby's zijn gebaseerd op je Kill/death ratio. Als je dus de andere factoren als regio, ping en wachttijd los laat bepaald de hoogte van je K/D in welke lobby's je komt. Hoe hoger hoe moeilijker ofc.
Alleen maar easy lobbies krijgt. en ik met een 2+ kd alleen maar in diamond terecht kom..
Dat is ook wat @Ectholian al aangaf. Regio en tijd van spelen zijn erg belangrijk en verder kan je ook gewoon mazzel hebben om in een "makkelijke" lobby terecht te komen.FixDeluxe schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 14:42:
[...]
Nog scheef dat een symfuhny, zowat de beste speler atm.
Alleen maar easy lobbies krijgt. en ik met een 2+ kd alleen maar in diamond terecht kom..
De tijd dat de meeste spelen (tussen 18:00-22:00) heb je de meeste kans op moeilijk lobby's en dit zijn juist de tijden dat de gemiddelde scholier/werker speelt.
[ Voor 15% gewijzigd door Rappa1985 op 13-01-2021 14:52 ]

Lijkt me een mooie toevoeging aan die tracking site: welke regio staat de server.
[ Voor 13% gewijzigd door marcanti op 13-01-2021 16:02 . Reden: Toevoeging laatste zin ]
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Die hoge latency he bje als je gaat geolocken met je router, zoals die netduma's. Maar met een VPN is de latency redelijk normaal mits je een goede VPN provider hebt (want de routes gaan vanuit jij redelijk direct naar de eindbestemming, in tegenstelling tot het 'normale' internetverkaar wat soms helemaal omgerouteerd wordt naar andere landen). Bij mij ging bijv. in pubg een tijdje m'n verkeer vanuit nederland ergens naar spanje en toen weer naar frankfurtmarcanti schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 15:59:
Zo'n topspeler of YouTuber zal inderdaad ook op minder populaire tijdstippen spelen. Maar als je primetime wilt spelen kun je dus blijkbaar ook je VPN naar een andere tijdzone zetten (de latency voor lief nemend) en lekker in Bronze lobby's gaan rondbanjeren.
Lijkt me een mooie toevoeging aan die tracking site: welke regio staat de server.
Eindelijk!mvrooij schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:27:
Nou daar heb je de nerf: https://charlieintel.com/...r-changes-and-more/77498/

game crash when player 2 joins
Wat wij vaak hebben is dat als we met zn 3en willen spelen er 1 iemand niet de party kan joinen met van die vage errors (Platipus etc.) Moeten we vaak disbanden en nieuwe party maken of 1 iemand moet restarten.
Een andere irritante bug is dat als je met 2 of 3 in de wachtrij zit voor een potje multiplayer en er ineens iemand automatisch uit de party gekicked wordt vlak voordat het potje start.
Niet game breaking maar wel irritante bugs.
Klote man. Ik heb iets soortgelijks met crossplay tussen ps4 en ps5 waar ook maar geen fix voor komt.G_Dragon schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 22:48:
Ben er echt helemaal klaar mee, heb nu 3 tickets ingediend en een verhaal op de community van Modern Warfare. Want we dacht oh laten we even Modern Warfare gaan spelen gezellig, vervolgens 2 potjes gespeeld in 3 uur tijd, waarvan we meer dan 2 uur aan het proberen waren om mijn vriendin te laten joinen als player 2. Bah wat een gamebreaking bug die al sinds release aanwezig is, als ze dit niet snel fixen is het einde verhaal met deze game voor ons.
game crash when player 2 joins
Gister was weer ouderwets genieten, niet meer instant gebeamed worden door DMR's!
Ik heb gisteren ook weer even gespeeld, had ik sinds kerst al niet meer gedaan en moet zeggen dat het zeker veel beter is. Heb zelf de DMR en Type 63 nog even getest, midrange zijn ze nogsteeds heel goed maar je kan op lange afstanden niet meer spammen, alleen met losse schoten kun je nog iets raken. Daarna weer terug naar de AMAX en dat was weer heerlijk.Rappa1985 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:24:
[...]
Klote man. Ik heb iets soortgelijks met crossplay tussen ps4 en ps5 waar ook maar geen fix voor komt.
Gister was weer ouderwets genieten, niet meer instant gebeamed worden door DMR's!
Hoezo?Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:31:
Heerlijk ook om te zien dat iedereen nu opnieuw een wapen aan het zoeken is. Gisteren kwam ik bij verschillende lijken verschillende wapens tegen.
Ik speel nu sinds een week met de SP-R 208, wat een heerlijk wapen!
Had gisteren zelfs met 1 kogel 2 kills

Heb het opgenomen, zal vanavond even kijken of het filmpje is gelukt.
Ik zag juist nog heel veel DMR/MAC-10/diamatti op de grond liggenChelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:31:
Heerlijk ook om te zien dat iedereen nu opnieuw een wapen aan het zoeken is. Gisteren kwam ik bij verschillende lijken verschillende wapens tegen.
Al is de MAC-10 nog steeds prima smg.
Bedoel maar dat je tot gisteren iedereen met DMR/mac10 zag rondlopen.G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Hoezo?
Had gisteren zelfs met 1 kogel 2 kills!
Gisteravond zag ik veel meer verschil in loadouts. Kilo,s graus, Amax, cold war ARS,...
Ah zo, je bedoeld warzone.Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Bedoel maar dat je tot gisteren iedereen met DMR/mac10 zag rondlopen.
Gisteravond zag ik veel meer verschil in loadouts. Kilo,s graus, Amax, cold war ARS,...
Moest even 2 keer lezen aangezien de Mac10 niet in Modern Warfare zit, hebben ze die DMR generft?
Gisteren ff getest, Mac-10 icm met een low recoil setup PKM. Dat ging best aardig :-)Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Bedoel maar dat je tot gisteren iedereen met DMR/mac10 zag rondlopen.
Die SP-R 208 is super fijn. Ik heb helaas nog niet alle attatchments vrijgespeeld om m one shot kills te krijgen. Nog ff doorspelenG_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Hoezo?
Had gisteren zelfs met 1 kogel 2 kills!
Uhm ik had het wapen vorige week nog op level 1 en kreeg toen wel One Shots, minder dan dan nu met attatchments natuurlijk. Maar zit inmiddels bijna op level 49 met het wapen en heb hem een kleiner gemaakt waardoor hij in de buurt van een SMG komt.Jopio schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:45:
[...]
Die SP-R 208 is super fijn. Ik heb helaas nog niet alle attatchments vrijgespeeld om m one shot kills te krijgen. Nog ff doorspelen
Ik gebruik m in een Sniper setup (warzone)G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:48:
[...]
Uhm ik had het wapen vorige week nog op level 1 en kreeg toen wel One Shots, minder dan dan nu met attatchments natuurlijk. Maar zit inmiddels bijna op level 49 met het wapen en heb hem een kleiner gemaakt waardoor hij in de buurt van een SMG komt.
Ah okeJopio schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:51:
[...]
Ik gebruik m in een Sniper setup (warzone)
Ik zelf in Multiplayer met de volgende layout:
Barrel: ZLR Asp
Stock: XRK SP-LITE 208 Blitz
Ammunition:.300 Norma Mag 5-R Mags
Bolt Assembly: Sloan KR-600 Feather ( Moet alleen nog even leven 49 halen voor deze )
Perk: FMJ
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Waarom FMJ?G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Ah oke
Ik zelf in Multiplayer met de volgende layout:
Barrel: ZLR Asp
Stock: XRK SP-LITE 208 Blitz
Ammunition:.300 Norma Mag 5-R Mags
Bolt Assembly: Sloan KR-600 Feather ( Moet alleen nog even leven 49 halen voor deze )
Perk: FMJ
Extra Damage
Dat is een mythe he, je schiet alleen ermee door muren/metaal.
Meer damage geeft die niet
mvrooij schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 16:27:
Nou daar heb je de nerf: https://charlieintel.com/...r-changes-and-more/77498/

Oh serieus?Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:02:
[...]
Dat is een mythe he, je schiet alleen ermee door muren/metaal.
Meer damage geeft die niet
Ik gebruik die perk serieus bij bijna alle wapens die ik extra damage wil geven, oh wat dom

Dan ga ik die perk inruilen voor iets anders en moet ik alle layouts langs
Haha ja, vond het ook al bizar dat je hem op een sniper had gezet. Op een AR of LMG kan je nog door de containers in shipment ofzo schieten denk ik.G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Oh serieus?
Ik gebruik die perk serieus bij bijna alle wapens die ik extra damage wil geven, oh wat dom![]()
!
Jgod heeft er ook een filmpje van gemaakt op Youtube.The official tagline for FMJ is that it increases bullet penetration and damage against equipment and killstreaks. If you've been tasked with knocking out enemy equipment (turrets and the like), then this will probably be useful. However, you'll also note that from the tagline and from the way that the perk has been described, it doesn't actually affect the damage that you do to players in your matches. Sure, it means that you can shoot through cover and hit someone, increasing your chances of being able to damage a player but it won't actually increase any damage done to players.
Blijf het ook raar vinden dat ze het zo blijven aangeven in de stats, als damage boost.G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Oh serieus?
Ik gebruik die perk serieus bij bijna alle wapens die ik extra damage wil geven, oh wat dom![]()
!
Opzich kan FMJ in Warzone nog wel een meerwaarde zijn op een sniper als je dat gebruikt in combinatie met een live ping. Dan weet je de locatie van de vijand en kan je door dekking heen schieten. Helaas komt die situatie niet heel vaak voor dus dan heeft een andere attachment meer voordeel.
Ja dat is inderdaad dan nog een grote winst in Warzone, moet ook toegeven dat ik Warzone in het begin helemaal geweldig vond. Maar de verhalen die ik de laatste weken lees zijn niet erg positief, durf daarom niet snel weer te beginnen aan Warzone.Rappa1985 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:13:
[...]
Blijf het ook raar vinden dat ze het zo blijven aangeven in de stats, als damage boost.
Opzich kan FMJ in Warzone nog wel een meerwaarde zijn op een sniper als je dat gebruikt in combinatie met een live ping. Dan weet je de locatie van de vijand en kan je door dekking heen schieten. Helaas komt die situatie niet heel vaak voor dus dan heeft een andere attachment meer voordeel.
Kan nu weer, problemen van afgelopen weken zijn sinds gister verholpen. Nu is het natuurlijk wachten op wat er nu weer fout gaatG_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:18:
[...]
Ja dat is inderdaad dan nog een grote winst in Warzone, moet ook toegeven dat ik Warzone in het begin helemaal geweldig vond. Maar de verhalen die ik de laatste weken lees zijn niet erg positief, durf daarom niet snel weer te beginnen aan Warzone.
Als ik op Charlie Intel kijk zie ik nergens iets over een update staan, hoop wel dat er snel een grote update aankomt voor de problemen. Maar heb er erg weinig hoop nog in dat ze de huidige problemen bij Modern Warfare zullen oplossen nu Cold War uit isRappa1985 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Kan nu weer, problemen van afgelopen weken zijn sinds gister verholpen. Nu is het natuurlijk wachten op wat er nu weer fout gaatZeker na de grote patch van vandaag, of is dat alleen Cold War?

Er is vandaag een mid season update gepland voor Cold war. Waarschijnlijk niks met MW te maken maar je weet het nooitG_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 11:37:
[...]
Als ik op Charlie Intel kijk zie ik nergens iets over een update staan, hoop wel dat er snel een grote update aankomt voor de problemen. Maar heb er erg weinig hoop nog in dat ze de huidige problemen bij Modern Warfare zullen oplossen nu Cold War uit is
Heerlijk en EINDELIJK. Ik speel nu zelf met de Deap Threat ( FFAR). Zag een tijdje terug dit filmpje er van voorbij komen. https://vm.tiktok.com/ZSvombDw/Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:31:
Ik hoop dat Modern Warfare niet vergeten word tot het stabiel en soepel loopt zonder crashes en reboots.Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Er is vandaag een mid season update gepland voor Cold war. Waarschijnlijk niks met MW te maken maar je weet het nooit
Maar ik ben er bang voor dat de game langzaam vergeten word door de makers nu Cold War uit is
Opzich ook wel logisch dat ze zich focussen op hun nieuwe game!
Alleen fix wel even de grote problemen zoals ik hier aangeef bijv.
Mwuah, warzone is natuurlijk toegankelijk voor beide games dus zal zeker nog wel support krijgen aangezien het de enigste van cod is met deze spelmodus. Er word zelf gesproken over een 3e map dus voorlopig kunnen we nog wel lekker knallen.G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Ik hoop dat Modern Warfare niet vergeten word tot het stabiel en soepel loopt zonder crashes en reboots.
Maar ik ben er bang voor dat de game langzaam vergeten word door de makers nu Cold War uit is.
Opzich ook wel logisch dat ze zich focussen op hun nieuwe game!
Alleen fix wel even de grote problemen zoals ik hier aangeef bijv.
Ja warzone sowieso wel, maar ik heb het over Multiplayer!FlowChef schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:09:
[...]
Mwuah, warzone is natuurlijk toegankelijk voor beide games dus zal zeker nog wel support krijgen aangezien het de enigste van cod is met deze spelmodus. Er word zelf gesproken over een 3e map dus voorlopig kunnen we nog wel lekker knallen.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.