Toevallig ook een 1070 en sinds deze week ook deze crash. Ben er nog niet helemaal achter hoe het komt, heb vandaag reinstall gedaan, dus hopelijk is het weg maar daar komen we vandaag of morgen achterColeJ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:53:
Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen met nog steeds crashes op de pc? Dev-error 6068, random crash etc. Moet ik nou echt mijn pc gaan updaten voor deze game? Ik game nog op een i5 6500 / GTX1070..
Afgelopen week ook een paar keer deze crashes gehad met een GTX 970.. Hopelijk een bug, want de kaart werkt nog prima voor Modern Warfare.ColeJ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:53:
Ben ik de enige of zijn er nog meer mensen met nog steeds crashes op de pc? Dev-error 6068, random crash etc. Moet ik nou echt mijn pc gaan updaten voor deze game? Ik game nog op een i5 6500 / GTX1070..
Gisterenavond voor het eerst sinds het DMR gelazer weer eens aantal lekkere potjes kunnen spelen. Ik heb mijn good old M13 weer opgepakt en wat een heerlijk wapen blijft dit toch. Nauwelijks recoil en ook op langere afstand prima wapen. Enige nadeel is dat je wel wat meer kogels nodig hebt om iemand te downen ivm bijv. de Kilo.
PSN ID Binloading_nl
Ik ben begonnen om mijn M4A1 te levelen in multiplayer (ja, nu pas). Ben er nog niet ver mee, maar ik vind hem heerlijk spelen in multiplayer.
Nog een paar dingen unlocken en dan ga ik hem ook gebruiken in Warzone
Dit blijft mijn favoriete wapen in multiplayer, echter is hij helemaal de grond in generfd in Warzone. Geen idee waarom, want veel sterker dan andere meta-wapens was hij nooit. Maar ik vind hem nu in ieder geval onspeelbaar in WarzoneB-Real schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:48:
Ik ben begonnen om mijn M4A1 te levelen in multiplayer (ja, nu pas). Ben er nog niet ver mee, maar ik vind hem heerlijk spelen in multiplayer.
Ik heb sinds de laatste update op de PS4 nu al een paar keer een server crash gehad op momenten dat ik een field upgrade of loadout wil deployen. Beeld wordt zwart en naa een minuut wordt ik weer helemaal teruggegooid naar het startmenu van Warzone. Heel irritant.
Ik heb het spel weken niet gespeeld omdat ik op een gegeven moment continue crash to desktop had zodra ik het multiplayer menu in ging (waar je spelmodus selecteert). Sinds vorige week een nieuwe GPU dus wilde het spel weer eens oppakken, maar opnieuw weer die crash to desktop. Repair gedraaid, heeft niks geholpen. Vorige week toen maar alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, toen werkte het gewoon weer! Wilde vandaag weer even multiplayer doen, weer direct die crash to desktop...ColeJ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:53:
Ik geef het maar op denk ik. M'n vrije tijd is me te kostbaar om een tijd te gaan troubleshooten, ik wil gewoon een paar potjes kunnen gamen. Ik ga maar eens op zoek naar een andere game om de komende tijd in te duiken.
Valt ook wel weer mee. Je kan prima mee komen met dat wapen en hij valt in hetzelfde rijtje als de Grau, Kilo en M13. Geen hoogvliegers maar nauwkeurige AR's met een wat lagere TTK.Steven030 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:59:
[...]
Dit blijft mijn favoriete wapen in multiplayer, echter is hij helemaal de grond in generfd in Warzone. Geen idee waarom, want veel sterker dan andere meta-wapens was hij nooit. Maar ik vind hem nu in ieder geval onspeelbaar in Warzone
Tegen iemand met een Amax die kan mikken ga je het direct afleggen natuurlijk maar dat is de natuurlijke balans.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Aanvullend op bovenstaande, met een RAM of Kilo kom je inderdaad prima weg in MP zolang je je loadout er op aanpast. Een AN94 gebruik ik alleen op grotere mappen, op shortrange vind ik de ADS te hoog.Tsurany schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Valt ook wel weer mee. Je kan prima mee komen met dat wapen en hij valt in hetzelfde rijtje als de Grau, Kilo en M13. Geen hoogvliegers maar nauwkeurige AR's met een wat lagere TTK.
Tegen iemand met een Amax die kan mikken ga je het direct afleggen natuurlijk maar dat is de natuurlijke balans.
Qua SMG's blijft de MP5 voor mij koning, hieronder heb ik een screencapture geplaatst van toen ik nog de Xbox One OG had, hence the 30 FPS
Mocht er iemand mij een andere SMG aanraden voor MP, dan houd ik mij graag aanbevolen
Black Ops zombies is nu gratis speelbaar. Dus je kan daar nu ook mooi je wapens levelen.
Vooral als je nog tokens hebt voor dubbel XP en je gaat solo zombies spelen
Die tokens gaan op ingame tijd, en als je solo speelt ben je nauwelijks afhankelijk van tijd tussen het zoeken naar een nieuwe match.
Ook kan je natuurlijk meteen werken aan je eigen levels en de battle pass.
Vooral als je nog tokens hebt voor dubbel XP en je gaat solo zombies spelen
Ook kan je natuurlijk meteen werken aan je eigen levels en de battle pass.
[ Voor 38% gewijzigd door Vrijdag op 15-01-2021 11:45 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In multiplayer kan je met alles wel weg komen, zelfs bolt action snipers werken goed op close range omdat je geen headshot hoeft te maken, TTK is zo laag dat elk wapen wel viable wordt. Wapens als de Fennec of Uzi werken dan ook prima omdat de lage ammo capacity geen probleem is als je veel minder kogels nodig hebt.DaMarcus schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:39:
[...]
Aanvullend op bovenstaande, met een RAM of Kilo kom je inderdaad prima weg in MP zolang je je loadout er op aanpast. Een AN94 gebruik ik alleen op grotere mappen, op shortrange vind ik de ADS te hoog.
Qua SMG's blijft de MP5 voor mij koning, hieronder heb ik een screencapture geplaatst van toen ik nog de Xbox One OG had, hence the 30 FPS![]()
[Streamable: c40a791f-903c-4c9d-ae58-b210d6ccc2f2]
Mocht er iemand mij een andere SMG aanraden voor MP, dan houd ik mij graag aanbevolen
Juist in Warzone is TTK en damage per bullet veel belangrijker omdat de armor plates een enorme impact hebben. Fennec is een beest op close range maar je hebt een kleiner magazijn waardoor je relatief vaak moet herladen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oh Sorry haha! Ja dat is een ander geval helaas. Moet eerlijk bekennen dat sinds warzone er was ik geen multiplayer meer speel tenzij het voor het unlocken van attachements zijn.G_Dragon schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:13:
[...]
Ja warzone sowieso wel, maar ik heb het over Multiplayer!
Persoonlijk vind ik de lagere TTK niet zo erg, maar de sterke recoil van de M4A1. De Grau, Kilo en M13 hebben dat nietTsurany schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:57:
[...]
Valt ook wel weer mee. Je kan prima mee komen met dat wapen en hij valt in hetzelfde rijtje als de Grau, Kilo en M13. Geen hoogvliegers maar nauwkeurige AR's met een wat lagere TTK.
Voor de mensen met crash to desktops: probeer eens om alle overlays van alle applicaties zoals discord, rivatuner, nvidia, enz. enz. uit te schakelen.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Wat ik gek vind is dat als ik alles van Nvidia afsluit en vervolgens de game opstart... dan lijkt het alsof Geforce Experience ook automatisch weer opstart. Want hij komt dan vanzelf met dat overlay menu.Ectholian schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:07:
Voor de mensen met crash to desktops: probeer eens om alle overlays van alle applicaties zoals discord, rivatuner, nvidia, enz. enz. uit te schakelen.

Je moet in gf experience ff die ingame overlay uitschakelen, dan komt ie niet meer up als het goed is. zal wel een of ander backgroundprocess aan het luisteren zijn wat die rommel opstart ofzo.ColeJ schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Wat ik gek vind is dat als ik alles van Nvidia afsluit en vervolgens de game opstart... dan lijkt het alsof Geforce Experience ook automatisch weer opstart. Want hij komt dan vanzelf met dat overlay menu.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Verwijderd
Bij mij zijn de dev errors ook geregeld terug na een update. Erg vervelend als er nog een paar teams alive zijn, en je wordt er uit gekniikkerd.
Wat bij mij helpt is voor de zekerheid een repair draaien, laatste drivers installeren, instellingen verlagen tot ca. 70% max gpu geheugen.
Na iedere grote update moet ik het weer opnieuw doen, maar lijkt wel te helpen.
Wat bij mij helpt is voor de zekerheid een repair draaien, laatste drivers installeren, instellingen verlagen tot ca. 70% max gpu geheugen.
Na iedere grote update moet ik het weer opnieuw doen, maar lijkt wel te helpen.
Ok hoe de FUCK gebruik ik een street sweeper? Ik heb echt een 0% gulag win rate daarmee volgens mij.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik speel nog niet zo lang warezone, maar als ik een loadout drop heb en een class kies zijn die qua kleur grijs. Niks bijzonders, de perks zijn wel
Paars/oranje. Nou zag ik in streams dat mensen hun loadout wapens wel paars/oranje zijn.. hoe die je dat? Nu lijkt het of mijn loadout minder goed is dan de legendary (paars) of whatever die andere kleur is die je tijdens het spelen al op kan pakken.
Paars/oranje. Nou zag ik in streams dat mensen hun loadout wapens wel paars/oranje zijn.. hoe die je dat? Nu lijkt het of mijn loadout minder goed is dan de legendary (paars) of whatever die andere kleur is die je tijdens het spelen al op kan pakken.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Loadout wapens zijn altijd rood - Custom. Sommige streamers spelen met kleurenblindheidopties aan, waardoor die kleuren veranderen.
Is er een manier om je eerder gemaakte loadouts te verwijderen. Heb er inmiddels een stuk of 15 maar wil er een paar verwijderen wat mij niet lukt
PSN ID Binloading_nl
Nee, je kan ze alleen wijzigen. Iedereen heeft er 10.steefje schreef op zondag 17 januari 2021 @ 12:12:
Is er een manier om je eerder gemaakte loadouts te verwijderen. Heb er inmiddels een stuk of 15 maar wil er een paar verwijderen wat mij niet lukt
gewoon spammen, ik heb daar alles mee gewonnen tot nu toeCyBeR schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 09:07:
Ok hoe de FUCK gebruik ik een street sweeper? Ik heb echt een 0% gulag win rate daarmee volgens mij.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik speel geen Warzone, eigenlijk alleen maar TDM en Domination. En na een paar honderd uur ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn favoriete wapen de CR-56 AMAX Assault Rifle is.Steven030 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 09:59:
[...]
Dit blijft mijn favoriete wapen in multiplayer, echter is hij helemaal de grond in generfd in Warzone. Geen idee waarom, want veel sterker dan andere meta-wapens was hij nooit. Maar ik vind hem nu in ieder geval onspeelbaar in Warzone
Speel sowieso 95% van de tijd met een AR.
[ Voor 3% gewijzigd door On_E op 18-01-2021 14:28 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Na de frustratie in de afgelopen weken, heb ik gisteren weer heerlijk gespeeld.
Geen DMR geneuzel en weer fatsoenlijke en gelijkwaardige matchmaking.
Score varieerde van potje tot potje, maar wel twee overwinningen gehaald (in totaal nu pas vier stuks). Waarvan ik bij één overwinning helaas wel, eerlijk is eerlijk, grotendeels heb toegekeken. Maar hey, winnen is winnen
Kortom, voor mij is het plezier in Warzone nu wel weer aardig terug. Dat ligt echt niet aan de overwinningen, maar ik heb gisteren eigenlijk alleen maar stuk voor stuk leuke potjes gehad met gelijkwaardige tegenstanders
Geen DMR geneuzel en weer fatsoenlijke en gelijkwaardige matchmaking.
Score varieerde van potje tot potje, maar wel twee overwinningen gehaald (in totaal nu pas vier stuks). Waarvan ik bij één overwinning helaas wel, eerlijk is eerlijk, grotendeels heb toegekeken. Maar hey, winnen is winnen
Kortom, voor mij is het plezier in Warzone nu wel weer aardig terug. Dat ligt echt niet aan de overwinningen, maar ik heb gisteren eigenlijk alleen maar stuk voor stuk leuke potjes gehad met gelijkwaardige tegenstanders
Gisteren weer Modern Warfare gespeeld en tot onze grote verbazing verliep alles naar wens, er was zelfs een update in het titel scherm. Was deze bekend? want op Charlie Intel zie ik er niks over staan en is er al meer bekend over het unlocken van de CX-9 SMG want het bericht over dat wapen is ook alweer 2 weken oud..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gisteren weer eens de rebirth island quads gedaan, 6 potjes gespeeld 4 gewonnen. Is toch leuker dan gedacht.. 1e keer dat ik het speelde vond ik het niks maar als je er eenmaal in zit is het heerlijk knallen!
Ik denk dat deze update was om aan het einde van een potje de summary weer te laten zien.G_Dragon schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 08:41:
Gisteren weer Modern Warfare gespeeld en tot onze grote verbazing verliep alles naar wens, er was zelfs een update in het titel scherm. Was deze bekend? want op Charlie Intel zie ik er niks over staan en is er al meer bekend over het unlocken van de CX-9 SMG want het bericht over dat wapen is ook alweer 2 weken oud..
Bij mij ging na een spel het scherm terug naar het loading screen. Het overzicht kreeg ik niet te zien. Nu wel.
Gisteren een avondje aan het knallen gewest met de Amax. Fijn ding, maar de recoil is behoorlijk.
Veel plunder spelen om zo snel mogelijk eea vrij te spelen dan maar
Oh was het weg dan aan het einde van een potje?Jopio schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:30:
[...]
Ik denk dat deze update was om aan het einde van een potje de summary weer te laten zien.
Bij mij ging na een spel het scherm terug naar het loading screen. Het overzicht kreeg ik niet te zien. Nu wel.
Gisteren een avondje aan het knallen gewest met de Amax. Fijn ding, maar de recoil is behoorlijk.
Daar hebben wij niks van gemerkt in de Multiplayer
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ook met een fully ranked AMAX moet je een obsessie hebben voor recoil controlJopio schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 09:30:
[...]
Maar goed, dat wat ik niet fijn vind, wil niet zeggen dat een ander het ook niet fijn vindt. Laat je niet leiden door mijn oordeel of je er wel / niet mee moet shredder in MP
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hebben ze nou wat gedaan aan het sbmm systeem? Het is zowaar weer leuk om Warzone te spelen, tegen gelijkwaardige tegenstanders
Dat idee had ik ook al!Steven030 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:53:
Hebben ze nou wat gedaan aan het sbmm systeem? Het is zowaar weer leuk om Warzone te spelen, tegen gelijkwaardige tegenstanders
Ik begin weer hoop te krijgen in Modern Warfare, want we hebben gisteren weer zonder problemen gespeeld.
Volgens mij hebben mijn 20 tickets in 3 dagen iets los gemaakt bij de makers
..
Was er zo klaar mee dat ik even me liet gaan oeps
Volgens mij hebben mijn 20 tickets in 3 dagen iets los gemaakt bij de makers

Was er zo klaar mee dat ik even me liet gaan oeps
Maar zijn het gelijkwaardige tegenstanders, of makkelijke tegenstanders? 
*knuppel in hoenderhok gooit*
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In mijn geval, met een Warzone k/d onder de 1, denk ik wel gelijkwaardig. Eerder kwam ik volgens die website in lobby’s met mensen met een k/d van 3 t/m zelfs 7, nu ongeveer gelijkwaardig en haal ik vaker de top 10Vrijdag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:23:
Het is maar net hoe je het bekijkt.Vrijdag schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 09:23:
Ja ik maak nu meer kills, dus de tegenstanders zijn makkelijker. Echter merk ik nu dat een vuurgevecht wel gelijkwaardig is.
Daar waar ik voorgaande weken altijd het loodje legde als ik verrast werd, zijn we nu beide verrast en gaat het gevecht gelijk op.
Niet meer een headshot pakken zodra je, na het bijvullen van je plates, uit je dekking komt maar weer over en weer schieten. En dan laat ik het hele DMR geneuzel nog achterwege.
Ik leg het nog steeds vaak genoeg af, maar heb nu tenminste wel veel vaker het idee dat ik een kans maak en dat had ik de afgelopen tijd steeds minder.
Ik durf nu ook vaker een gebouw in te rushen omdat ik het gevoel heb dat ik een kans maak, daar waar ik de afgelopen weken soms maar wegliep omdat ik het gevoel had dat de tegenstander vele malen beter was.
Gisteren weer eens heerlijk Kill confirmed op Shipment. Wat mis ik de Shoot the Ship playlist.
XBL: theArthurrrr
Gisteravond één potje met een vriend gedaan en direct een win weer gepakt sinds een tijdje!!!
Avond daarvoor nog lopen zweten met 3 man om überhaupt een beetje kills te pakken...
Hopelijk is het niet eenmalig geweest.
Avond daarvoor nog lopen zweten met 3 man om überhaupt een beetje kills te pakken...
Dat idee heb ik ook! Ik speel altijd met 2 of 3 andere vrienden die allemaal op console spelen en ik op de PC. Voor mij was het relatief makkelijker om hoge KD te halen maar voor hun was het redelijk gelijkwaardig. De afgelopen dagen worden we weer alle kanten opgeknald. Zal wel weer even kwestie zijn van weer iets tactischer spelen, maar durf wel te stellen dat er een aanpassing is geweest.Steven030 schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 22:53:
Dan moet ik vanavond maar weer eens spelen.stijn1309 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:
Gisteravond één potje met een vriend gedaan en direct een win weer gepakt sinds een tijdje!!!
Vind het de afgelopen tijd echt aanzienlijk lastiger dan "normaal"
Mogelijk dat het nu weer terug naar het oude is.
Mijn vriendin vraagt zich af of ze de AN-94 hebben generft?
Kan het in de patchnotes niet vinden van de laatste updates in Januari 2021.
Ik heb er gisteren niet mee gespeeld, ik wil het vanavond wel testenG_Dragon schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:22:
Voor mijn gevoel is de RAM-7 sinds kort on steroids, krachtig én een lage ADS.
Dank uDaMarcus schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:36:
[...]
Ik heb er gisteren niet mee gespeeld, ik wil het vanavond wel testen
Kan hem helaas niet voor je testen
Nee hoor, dat is al langere tijd een mid-tier AR, hij is zeker niet slecht maar ook zeker geen meta wapen.G_Dragon schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:22:
De RAM-7 is altijd al heel krachtig geweest, vooral op mid-range. Zal eens testen of de ADS wat beter voelt, dat vond ik namelijk altijd wat minder aan dat wapen. Welke setup gebruik je?DaMarcus schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:36:
Ik heb er gisteren niet mee gespeeld, ik wil het vanavond wel testen
Ik speel zelf momenteel met de FFAR in combinatie met de KAR98, heerlijke combinatie.
Heb het gevoel dat de meta helemaal open ligt, je komt momenteel zoveel verschillende wapens tegen, het is naar mijn idee nooit zo gevarieerd geweest.
[ Voor 52% gewijzigd door SD5k op 21-01-2021 08:47 ]
Haha dat idee heb ik ook.SD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:43:
[...]
Nee hoor, dat is al langere tijd een mid-tier AR, hij is zeker niet slecht maar ook zeker geen meta wapen.
[...]
De RAM-7 is altijd al heel krachtig geweest, vooral op mid-range. Zal eens testen of de ADS wat beter voelt, dat vond ik namelijk altijd wat minder aan dat wapen. Welke setup gebruik je?
Ik speel zelf momenteel met de FFAR in combinatie met de KAR98, heerlijke combinatie.Ben nu ook de Groza aan het levellen.
Heb het gevoel dat de meta helemaal open ligt, je komt momenteel zoveel verschillende wapens tegen, het is naar mijn idee nooit zo gevarieerd geweest.
Begin zelf zowat te merken dat ik een beetje een meta ... gebruiker ben.
Die mist dat er nu amper een meta is.
Ik speel op een avond met echt 10 verschillende AR's om te combineren met de mac of kar98.
Kan er maar niet achter komen welke ik fijn vind
Vanmiddag / vanavond kom ik hier op terug met een screenshot , ik heb geen flauw idee hoe ik hem nu heb opgebouwdSD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:43:
De RAM-7 is altijd al heel krachtig geweest, vooral op mid-range. Zal eens testen of de ADS wat beter voelt, dat vond ik namelijk altijd wat minder aan dat wapen. Welke setup gebruik je?
Ik gebruikte vaak de Kilo en MP5, alleen is de Kilo gevoelsmatig trager geworden in ADS. Toen weer teruggegaan op de RAM waarmee shredden weer makkelijker werd. Hieronder lig een de setup van mijn Kilo in MP.
:strip_exif()/f/image/yYzWV2qIDBN9HscgVvTd14Sr.jpg?f=fotoalbum_large)
Gek hoe dat zo snel om kan slaan na die frustrerende periode dat de DMR zo enorm dominant was.FixDeluxe schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:51:
[...]
Haha dat idee heb ik ook.
Begin zelf zowat te merken dat ik een beetje een meta ... gebruiker ben.
Die mist dat er nu amper een meta is.
Ik speel op een avond met echt 10 verschillende AR's om te combineren met de mac of kar98.
Kan er maar niet achter komen welke ik fijn vind
Het enige wat naar mijn idee gefixt moet worden zijn de attachments van de Cold War wapens, 90% van al die attachments doen niet wat er in de omschrijving staat, momenteel moet je echt naar reddit/youtube/truegamedata om te kijken wat ze nu écht doen.
Ah je bent meer een MP speler? Dat zijn sowieso hele andere loadouts. Mijn RAM7 setup is als volgt: Mono suppressor, Ranger barrel, Commando foregrip, 50 round mags en tac laser. Ik gebruik hem alleen in combinatie met een sniper rifle, nooit echt als long range optie, als ik dat wel zou doen zou ik de tac laser uitwisselen voor een VLK scope.DaMarcus schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:53:
[...]
Vanmiddag / vanavond kom ik hier op terug met een screenshot , ik heb geen flauw idee hoe ik hem nu heb opgebouwd
Ik gebruikte vaak de Kilo en MP5, alleen is de Kilo gevoelsmatig trager geworden in ADS. Toen weer teruggegaan op de RAM waarmee shredden weer makkelijker werd. Hieronder lig een de setup van mijn Kilo in MP.
[Afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door SD5k op 21-01-2021 10:03 ]
Haha zeker, Nu moet ik zeggen, ik vind op zich een dominante AR niet zo heel erg.SD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:59:
Gek hoe dat zo snel om kan slaan na die frustrerende periode dat de DMR zo enorm dominant was.![]()
Het enige wat naar mijn idee gefixt moet worden zijn de attachments van de Cold War wapens, 90% van al die attachments doen niet wat er in de omschrijving staat, momenteel moet je echt naar reddit/youtube/truegamedata om te kijken wat ze nu écht doen.
Destijds speelde iedereen met een Grau, daarna de Bruen en laatst nog de kilo.
Deze waren toen wel Meta, maar niet echt dominant verder.
Mis dat een beetje want vind het wel fijn om 1 main wapen te hebben.
Wat betreft die omschrijvingen, dat klopt helemaal.
Het is toch te gek voor woorden dat er word voorgesteld dat je een bruiser grip gebruikt.
Deze geeft in de omschrijving aan voor melee te zijn, echter heeft blijkbaar de beste underbarrel stats.
Zowel Warzone als MP speler en voor beide speltypes andere loadouts. In Warzone speelde ik heel vaak Plunder maar nu ook steeds meer Battle Royale. M'n loadouts in Warzone zijn meer op mid- en longrange gericht en speel ik alleen met AR's.SD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:59:
Ah je bent meer een MP speler? Dat zijn sowieso hele andere loadouts. Mijn RAM7 setup is als volgt: Mono surpressor, Ranger barrel, Commando foregrip, 50 round mags en tac laser. Ik gebruik hem alleen in combinatie met een sniper rifle, nooit echt als long range optie, als ik dat wel zou doen zou ik de tac laser uitwisselen voor een VLK scope.
M'n Kilo en RAM loadouts uit Warzone drop ik hier ook
Wacht, die Bruiser grip is de beste underbarrel?FixDeluxe schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:09:
Wat betreft die omschrijvingen, dat klopt helemaal.
Het is toch te gek voor woorden dat er word voorgesteld dat je een bruiser grip gebruikt.
Deze geeft in de omschrijving aan voor melee te zijn, echter heeft blijkbaar de beste underbarrel stats.

Komen er nog nieuwe updates naar Modern Warfare?
Want de laatste post of update was 15 december geleden als ik Charlie Intel moet geloven. Ik weet dat er in Januari wel een paar updates zijn geweest, maar het lijkt erop dat Charlie Intel niet meer word bijgehouden
Want de laatste post of update was 15 december geleden als ik Charlie Intel moet geloven. Ik weet dat er in Januari wel een paar updates zijn geweest, maar het lijkt erop dat Charlie Intel niet meer word bijgehouden

Volgens velen welDaMarcus schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:22:
[...]
Wacht, die Bruiser grip is de beste underbarrel?Die heb ik elke keer overgeslagen vanwege de omschrijving. Wat is dit voor bezopen bende?
Is die nieuwe SMG nu al vrij te spelen trouwens? En te gebruiken?
De Bruiser grip geeft op Cold War AR's de beste vertical recoil reductie inderdaad, gaat helemaal nergens over.FixDeluxe schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:28:
[...]
Volgens velen weleen van de betere in ieder geval.
Daarnaast klopt de info over damage en damage range bij de barrels over het algemeen niet, de meeste speed mags reloaden niet sneller.. maar de wraps zijn er het ergste aan toe, die doen momenteel niks merkbaar aan de ADS tijd.
Klopt inderdaad helemaal niets van op dit moment. Voor diegene die zich vervelen, zoek maar eens op Youtube naar JGOD. Hij zoekt dit allemaal uit en heeft al verschillende zaken aan het licht gebracht.SD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:47:
[...]
De Bruiser grip geeft op Cold War AR's de beste vertical recoil reductie inderdaad, gaat helemaal nergens over.
Daarnaast klopt de info over damage en damage range bij de barrels over het algemeen niet, de meeste speed mags reloaden niet sneller.. maar de wraps zijn er het ergste aan toe, die doen momenteel niks merkbaar aan de ADS tijd.
De XM4 heeft bijv. bij de barrels geen verhoging van de bullet velocity, maar een verlaging. (of niets)
Ik heb het idee dat iedereen nu met een sniper loopt. Hoe makkelijk is het om een headshot te maken! Van mij mag het moeilijker worden om een headshot te maken.
Mwja... het is niet leuk als je aan de verkeerde kant van de barrel staat maar ik vind het veel minder erg om gesniped te worden dan van alle kanten door een DMR14 belaagd te worden.Als iemand een headshot op je maakt van ver dan stond je waarschijnlijk stil, is het een erg goede sniper of was het een lucky shot.... of een combinatie hiervan. Bij niet heel goede snipers is het nog wel eens leuk om ze te plagen door wat shots op die scope glare te vuren, verplaatsen weer wat shots enz. Altijd leuk om hun armor eraf te schieten en daarna ineens geen glare meer te zienSC4RF4C3 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:38:
Ik heb het idee dat iedereen nu met een sniper loopt. Hoe makkelijk is het om een headshot te maken! Van mij mag het moeilijker worden om een headshot te maken.
Wat ik vervelender vind is dat je soms ook ge-1-shot wordt terwijl het duidelijk geen headshot was.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hebben de cold war snipers al glint? Dat heeft me ook meermaals gefuckt inmiddels.
SD5k schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:59:
[...]
Ah je bent meer een MP speler? Dat zijn sowieso hele andere loadouts. Mijn RAM7 setup is als volgt: Mono suppressor, Ranger barrel, Commando foregrip, 50 round mags en tac laser. Ik gebruik hem alleen in combinatie met een sniper rifle, nooit echt als long range optie, als ik dat wel zou doen zou ik de tac laser uitwisselen voor een VLK scope.
/f/image/b2yDYMLgdoTuQ4Ymk8uWE75w.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/I7RVHltZzHTZH7F1gifUsGMS.png?f=fotoalbum_large)
Hierbij mijn Kilo en RAM-7 die ik in Warzone gebruik. Beide gelijk opgebouwd maar heeft de RAM (gevoelsmatig) een betere ADS.
De onderstaande loadout van de RAM-7 gebruik ik in MP.
/f/image/yGdfC5TBaNBsp38WJhF8Lmzl.png?f=fotoalbum_large)
https://www.reddit.com/r/..._from_tourney_because_of/
Zelfs in tournament wordt er gecheat (maar ook betrapt).
Zelfs in tournament wordt er gecheat (maar ook betrapt).
[ Voor 22% gewijzigd door hamsteg op 22-01-2021 11:46 ]
... gecensureerd ...
Mooi om de verschillende loadouts te zien, zelf ben ik nog zoekend wat te gebruiken.
Momenteel nog MAC + AMAX no recoil class, ik blijf de ADS wel enorm wennen vinden en het vergt meteen aanpassing van speelstijl dus ga wellicht weer switchen.
Momenteel nog MAC + AMAX no recoil class, ik blijf de ADS wel enorm wennen vinden en het vergt meteen aanpassing van speelstijl dus ga wellicht weer switchen.
Dit lijkt me vreemd als ze dit aan gan passen. Dat is gewoon iemand die kan aimen bestraffen, het is al heel verschillend per sniper hoe je moet aimen dus mensen hebben er tijd in gestoken om dat te leren.SC4RF4C3 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:38:
Verder speel ik met de bullfrog, heelrijke gun met weinig recoil en goede control. En in headshot TTK is hij ongeevenaard bij de SMGs. Zeker aanrader!
Exact die setup maar dan met Tac Laser ipv VLK gebruikte ik voor close/medium range in combinatie met een HDR.DaMarcus schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 10:49:
[...]
[Afbeelding]
Hierbij mijn Kilo en RAM-7 die ik in Warzone gebruik. Beide gelijk opgebouwd maar heeft de RAM (gevoelsmatig) een betere ADS.
Momenteel heb de de RAM vervangen door de FFAR, redelijk vergelijkbaar maar wel iets mobieler.
Geen recoil op de AMAX is echt onmogelijk, of bedoel je dat de horizontale recoil geëlimineerd is?Kneepie schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:51:
Mooi om de verschillende loadouts te zien, zelf ben ik nog zoekend wat te gebruiken.
[ Voor 25% gewijzigd door SD5k op 22-01-2021 13:08 ]
Een M13 heeft geen recoil, met de CR-56 AMAX moet je een obsessie voor recoil control hebben
Ik ben zelf geen pro fps gamer, maar zelfs ik kan met een kar98 heel makkelijk headshots maken. Aim stability mag van mij wel wat moeilijker worden.Brubs schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:03:
[...]
Dit lijkt me vreemd als ze dit aan gan passen. Dat is gewoon iemand die kan aimen bestraffen, het is al heel verschillend per sniper hoe je moet aimen dus mensen hebben er tijd in gestoken om dat te leren.
Verder speel ik met de bullfrog, heelrijke gun met weinig recoil en goede control. En in headshot TTK is hij ongeevenaard bij de SMGs. Zeker aanrader!
Recoil valt goed te controleren en doet echt super veel damage.DaMarcus schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:10:
Een M13 heeft geen recoil, met de CR-56 AMAX moet je een obsessie voor recoil control hebben
M13 heb je zoveel shots voor nodig.
Vind je die kilo nog lekker trouwens, na de nerf vond ik hem pak minder
Daar hebben ze de shift to steady voor. Als je in een battle zit zu lje dat minder snel doen, als je rustig kunt aimen zeker wel. Maarja dat hoort nou eenamal bij een sniper. Dat vind ik niet iets wat ze moeten nerfen dat is juist wel balanced IMO.SC4RF4C3 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:14:
[...]
Ik ben zelf geen pro fps gamer, maar zelfs ik kan met een kar98 heel makkelijk headshots maken. Aim stability mag van mij wel wat moeilijker worden.
Recoil voor AMAX is heel goed te doen inderdaad! Pak een Ranger foregrip, die is een stuk beter dan die angled op de AMAX, dat verschil ga je wel merken. En gewoon lekker proberen te mounten, maar ook zonder mount is het echt een heerlijke gun om te knallen en echt extreem sterk! Die M13 is naar mijn gevoel ook veel te veel bullets voor een kill zeker als je AMAX gewend bent.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:
[...]
Recoil valt goed te controleren en doet echt super veel damage.
Kilo schiet nog steeds ook wel lekker, maar gewoon ietsje anders
Ik speel sinds kort weer met de CR-56 AMAX, in vergelijking met een Kilo of RAM vind ik hem veel recoil hebben. Komt ook bij dat ik op een controller (Xbox Series X) speel.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:
[...]
De M13 is een echte peashooter, dat ben ik met je eens.
Dank voor de tip, ik ga hem proberen met de Ranger foregripBrubs schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:24:
[...]
Recoil voor AMAX is heel goed te doen inderdaad! Pak een Ranger foregrip, die is een stuk beter dan die angled op de AMAX, dat verschil ga je wel merken. En gewoon lekker proberen te mounten, maar ook zonder mount is het echt een heerlijke gun om te knallen en echt extreem sterk! Die M13 is naar mijn gevoel ook veel te veel bullets voor een kill zeker als je AMAX gewend bent.
Kilo schiet nog steeds ook wel lekker, maar gewoon ietsje anders
Dit dus! Het verschil is echter wel groot als je (ik dacht) ranger forgrip wisselt voor de commando.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:15:
[...]
Met commando kan ik er in ieder geval niets mee
ADS gaat wel wennen wordenDaMarcus schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:32:
[...]
Ik speel sinds kort weer met de CR-56 AMAX, in vergelijking met een Kilo of RAM vind ik hem veel recoil hebben. Komt ook bij dat ik op een controller (Xbox Series X) speel.
De M13 is een echte peashooter, dat ben ik met je eens.
[...]
Dank voor de tip, ik ga hem proberen met de Ranger foregrip
even een vraagje over warzone,
ik krijg steeds meer problemen met dit spel:
bv
iemand loopt 3 x door mijn proximity mijn heen voor deze afgaat, dan nog een clip kogels in zijn hoofd die allemaal raak zijn. persoon schiet 2 kogels af op mij en ik ben er geweest. Op het filmpje erna blijkt dat hij inderdaad 3 x door mijn mine heenloopt voordat deze afgaat en de ontploffing en mijn clip kogels deed zijn armor zakken van 3 naar 2,5. Ik moet zeggen dat ik dan altijd mijn armor kwijt ben.
het gebeurt regelmatig dat ik al dood ben voor degene schiet of dat ik alsnog doodga terwijl ik allang de hoek om ben.
line of sight..... iemand schiet en ik ga achter een betonblok staan zodat hij mij niet meer kan zien (ik zie hem ook niet meer) dit persoon schiet mij alsnog af en op zijn beeld sta ik vol in het zicht
iemand schiet waar ik niet sta en ook op het filmpje erna zie je dat hij 2 meter naast mij op de muur schier waar gewoon een rood kruis verschijnt en ik ben dood.
Deze zaken verknallen nogal het plezier in dit spel en wil graag weten of er een oplossing voor is
(ping in de gewone multiplayer 20-30 ms, en warzone 70 ms of hoger)
bv
iemand loopt 3 x door mijn proximity mijn heen voor deze afgaat, dan nog een clip kogels in zijn hoofd die allemaal raak zijn. persoon schiet 2 kogels af op mij en ik ben er geweest. Op het filmpje erna blijkt dat hij inderdaad 3 x door mijn mine heenloopt voordat deze afgaat en de ontploffing en mijn clip kogels deed zijn armor zakken van 3 naar 2,5. Ik moet zeggen dat ik dan altijd mijn armor kwijt ben.
het gebeurt regelmatig dat ik al dood ben voor degene schiet of dat ik alsnog doodga terwijl ik allang de hoek om ben.
line of sight..... iemand schiet en ik ga achter een betonblok staan zodat hij mij niet meer kan zien (ik zie hem ook niet meer) dit persoon schiet mij alsnog af en op zijn beeld sta ik vol in het zicht
iemand schiet waar ik niet sta en ook op het filmpje erna zie je dat hij 2 meter naast mij op de muur schier waar gewoon een rood kruis verschijnt en ik ben dood.
Deze zaken verknallen nogal het plezier in dit spel en wil graag weten of er een oplossing voor is
YouTube: Why Does It Always Look Like People Are Hacking? Killcam Investigat...akatar schreef op zondag 24 januari 2021 @ 00:00:
even een vraagje over warzone,
bv
Veel van dat soort dingen komt gewoon door de engine.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Zoiets zal het wel zijn, maar blijkbaar heeft de een er meer last van dan de ander.
Wij hebben er ook last van...
de meeste potjes als je een schot hoort of voelt, is het voorbij. Geen halve seconde later val je dood, met volle plakken..
Niets aan te doen..
Dit is sinds een dag of 4.. valt erg op.
de meeste potjes als je een schot hoort of voelt, is het voorbij. Geen halve seconde later val je dood, met volle plakken..
Niets aan te doen..
Dit is sinds een dag of 4.. valt erg op.
Never ever financial advice...
Heb vanmorgen voor t eerst gespeeld met de volledig geüpgraded Amax in plunder. Ik kon er niet mee uit de voeten. Te veel recoup voor mij. Nu heb ik de 45 mag geswitched voor reargrip en dat gaat een stuk beter. Helaas maar 30 kogels maar nu wel de recoil onder controle
PSN ID Binloading_nl
Vanmiddag m'n grootste lucky shot ooit gehad 😂
[ Voor 29% gewijzigd door Boinkie op 24-01-2021 21:39 ]
Ik speel sinds een tijdje ook met de AMAX als main gun en het is even doorbijten maar nu krijg ik hem steeds beter onder controle en man wat een heerlijk wapen is het. Hoe snel je iemands armor er af schiet is echt bizar dus snap nu ook waarom de TTK zo laag is voor dit wapen. Toch denk ik niet dat ie super populair zal worden vanwege de recoil en de leercurve maar toch kom ik ze de laatste tijd wel steeds vaker tegen. Als ik jou was zou ik toch nog verder gaan met de 45 mag en leren omgaan met de recoil.steefje schreef op zondag 24 januari 2021 @ 19:35:
Heb vanmorgen voor t eerst gespeeld met de volledig geüpgraded Amax in plunder. Ik kon er niet mee uit de voeten. Te veel recoup voor mij. Nu heb ik de 45 mag geswitched voor reargrip en dat gaat een stuk beter. Helaas maar 30 kogels maar nu wel de recoil onder controle
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Wat voor SMGs spelen jullie op dit moment mee? Sinds de MAC10 nerf weet ik het niet zo goed meer.
Op dit moment constant rouleer tussen de MAC10, MP5 (MW) en de good old MP7.
Merk dat op het moment dat ik met m'n Kar of SPR speel ik vaker teruggrijp op de MP7 omdat het een mooie trade-off is tussen mobility en een net dat beetje extra range met de juiste attachments.
Merk dat op het moment dat ik met m'n Kar of SPR speel ik vaker teruggrijp op de MP7 omdat het een mooie trade-off is tussen mobility en een net dat beetje extra range met de juiste attachments.
@Graft ik level nu de MP5 van CW, wel een mooi wapen. Flinke DPS waardoor je vaak net een stapje voor bent. Echter merk ik dat je eigenlijk net zo goed de FFAR kan pakken. Je hebt daarmee meer range dan de meeste SMG's en je kan vijanden alsnog ontzettend snel afmaken op korte afstand. Liep gisteren op farm land rond met een groene FFAR en heb een squad met loadout wapens afgemaakt doordat ze achter elkaar mijn gebouw binnen kwamen waardoor ik telkens de tijd had om te reloaden tussen de kills. Ze hadden allemaal SMG's maar moesten het toch afleggen tegen de FFAR.
Ik speel nogsteeds met de MAC10 eigenlijk, met een setup gericht op ADS. De MP5 (MW) gebruik ik als hip-fire SMG.Graft schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:57:
Wat voor SMGs spelen jullie op dit moment mee? Sinds de MAC10 nerf weet ik het niet zo goed meer.
De Bullfrog schijnt ook goed te zijn om naast een sniper rifle te gebruiken, maar die moet ik nog levellen.
En wat @Tsurany ook al zegt, de FFAR is momenteel mijn vaste wapen om naast de KAR98 of SPR te gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 25-01-2021 10:05 ]
Bullfrog hands down. Ben hem nog aan het levelen, maar ben er wel aan verkocht. Headshot TTK is unmatched en bodyshots is hij ook gewoon sterk. Je kunt hem maken voor hipfire of voor ADS. iron sight is prima te doen en lekker grote mags.Graft schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:57:
Ik kan hem aanraden om zeker eens te proberen. Zelfs met minste attachments is hij gewoon al lekker om mee te knallen!
Enig nadeel is dat je wel headshots moet maken. Met bodyshots verlies je van vrijwel alle populaire SMG's en een aantal AR's. En na 15 meter is het hopeloos qua DPS, dan lig je echt achter.Brubs schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:12:
[...]
Bullfrog hands down. Ben hem nog aan het levelen, maar ben er wel aan verkocht. Headshot TTK is unmatched en bodyshots is hij ook gewoon sterk. Je kunt hem maken voor hipfire of voor ADS. iron sight is prima te doen en lekker grote mags.
Ik kan hem aanraden om zeker eens te proberen. Zelfs met minste attachments is hij gewoon al lekker om mee te knallen!
Het vereist dus aardig wat skill.
Dit weekend wilde ik weer shredder met de CR-56 AMAX maar het werd de FFAR. Die zit op lvl 55 en kannone, wat een krachtig ding
Gek genoeg heb ik meer moeite met de recoil op korte afstanden dan op lange afstanden.
Ben ik het niet geheel mee eens. De TTK van de bullfrog tot 25m is gewoon echt goed wanneer je stomach/chest/head shots maakt. Die is gewoon hetzelfde als de MP5 tot 25m. Daarboven wil je toch eigenlijk al geen SMG meer gebruiken.Tsurany schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:27:
[...]
Enig nadeel is dat je wel headshots moet maken. Met bodyshots verlies je van vrijwel alle populaire SMG's en een aantal AR's. En na 15 meter is het hopeloos qua DPS, dan lig je echt achter.
Het vereist dus aardig wat skill.
Ik zou zeggen probeer het eens en je zal zien dat het echt niet zo slecht is met bodyshots als jij zegt. Maar goed, als je het niet wilt moet je het ook zelf weten
Als ik TrueGameData er bij pak, met enkel base stats dus zonder attachments, dan valt hij een beetje in de middenmoot. Pas als je headshots erbij neemt merk je dat hij het gaat winnen van andere wapens, met enkel bodyshots verlies je het dus redelijk snel. Hij heeft wel een goede sprint to fire time dus dat kan helpen.Brubs schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:34:
[...]
Ben ik het niet geheel mee eens. De TTK van de bullfrog tot 25m is gewoon echt goed wanneer je stomach/chest/head shots maakt. Die is gewoon hetzelfde als de MP5 tot 25m. Daarboven wil je toch eigenlijk al geen SMG meer gebruiken.
Ik zou zeggen probeer het eens en je zal zien dat het echt niet zo slecht is met bodyshots als jij zegt. Maar goed, als je het niet wilt moet je het ook zelf weten
Grootste voordeel is misschien nog wel dat hij standaard met een groot magazijn komt waardoor je een extra attachment slot open hebt en dat hij een relatief hoge damage per bullet heeft.
De drop-off vanaf 19 meter, dus niet 25, is trouwens gigantisch. Na die 19 meter is hij eigenlijk niet meer bruikbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2021 10:51 ]
Doe er mee wat je wil, hij is gewoon ontzettend lekker om mee te spelen. De drop-off is vanaf 23.7meter maar daar ga ik verder niet over discussierenTsurany schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:50:
[...]
Als ik TrueGameData er bij pak, met enkel base stats dus zonder attachments, dan valt hij een beetje in de middenmoot. Pas als je headshots erbij neemt merk je dat hij het gaat winnen van andere wapens, met enkel bodyshots verlies je het dus redelijk snel. Hij heeft wel een goede sprint to fire time dus dat kan helpen.
Grootste voordeel is misschien nog wel dat hij standaard met een groot magazijn komt waardoor je een extra attachment slot open hebt en dat hij een relatief hoge damage per bullet heeft.
De drop-off vanaf 19 meter, dus niet 25, is trouwens gigantisch. Na die 19 meter is hij eigenlijk niet meer bruikbaar.
Ik win er bijna al mijn fights mee dus ik ben overtuigd van mijn praktijk ervaringen
Edit: wel met attachments natuurlijk, want je speelt geen gun zonder attachments dat is een kromme vergelijking, maar dat snap jij natuurlijk zelf ook wel
[ Voor 6% gewijzigd door Brubs op 25-01-2021 10:53 ]
Ik speel 9 van de 10x nog steeds met de MP5 (MW) als secundairy, aan de MAC10 heb ik nooit echt kunnen wennen.
Met de MP5 win ik nog steeds 9 van de 10x op short range tot nu toe.
Met de MP5 win ik nog steeds 9 van de 10x op short range tot nu toe.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Zijn er nog meer die merken dat er in MW gewone multiplayer echt een bizarre stijging van cheaters is?
Of ben ik gewoon zo slecht geworden? Als ik de killcam bekijk allemaal body/headshot en weinig tot geen recoil.
Het kan aan mij liggen, maar ik ervaar dat momenteel wel. Zeker in shoot the ship.
Of ben ik gewoon zo slecht geworden? Als ik de killcam bekijk allemaal body/headshot en weinig tot geen recoil.
Het kan aan mij liggen, maar ik ervaar dat momenteel wel. Zeker in shoot the ship.
Heb van het weekend nog 6 potjes shoot the ship gespeeld, maar niks raars ervaren.tommy2005 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
Zijn er nog meer die merken dat er in MW gewone multiplayer echt een bizarre stijging van cheaters is?
Dit is wel een van mijn favo playlists naast 24/7 Shipment.
Ik zal hem eens gaan proberen, even levelen in Plunder voor wat early attachments.Brubs schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:52:
[...]
Doe er mee wat je wil, hij is gewoon ontzettend lekker om mee te spelen. De drop-off is vanaf 23.7meter maar daar ga ik verder niet over discussieren![]()
Ik win er bijna al mijn fights mee dus ik ben overtuigd van mijn praktijk ervaringen
Edit: wel met attachments natuurlijk, want je speelt geen gun zonder attachments dat is een kromme vergelijking, maar dat snap jij natuurlijk zelf ook wel
Cold war, map Nuke en double weapon XP en hardcore aanTsurany schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:00:
[...]
Ik zal hem eens gaan proberen, even levelen in Plunder voor wat early attachments.
gaat snel, paar potjes..
Aan de andere kant, ik ben er niet van overtuigd, tenzij je idd enkel HS maakt.. Maar de FFAR of MAC10 is voor mij toch beter all round.
[ Voor 22% gewijzigd door kazzzdafke op 25-01-2021 14:26 ]
Never ever financial advice...
In Plunder pak je met een double weapon XP gerust 4.000 / 5.000 XP per keer als je alleen al recons meepakt, los van dat Plunder by far ook de snelste manier is om een wapens te ranken.kazzzdafke schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:25:
[...]
Cold war, map Nuke en double weapon XP en hardcore aan
gaat snel, paar potjes..
Aan de andere kant, ik ben er niet van overtuigd, tenzij je idd enkel HS maakt.. Maar de FFAR of MAC10 is voor mij toch beter all round.
Gezien de staat van Call of Duty en specifiek Cold War ga ik daar geen cent aan uitgevenkazzzdafke schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:25:
[...]
Cold war, map Nuke en double weapon XP en hardcore aan
gaat snel, paar potjes..
Iemand die de Zeyna Bundle heeft gekocht? ik was nieuwsgierig naar die Scoreboard watch.
Is dat je K/D van Warzone die hij weergeeft of warzone + plunder? of elims /deaths per potje?
als ik de bundle open in Cold War, zie ik elims Deaths staan maar als ik hem in Warzone open zie ik K/D ratio staan
Is dat je K/D van Warzone die hij weergeeft of warzone + plunder? of elims /deaths per potje?
als ik de bundle open in Cold War, zie ik elims Deaths staan maar als ik hem in Warzone open zie ik K/D ratio staan
Meer mensen hier die Kovaaks / Aim lab gebruiken om hun aim te trainen?
Merk te vaak dat ik op close range teveel bullets mis.
Wil dus mijn tracking en precisie wat trainen.
Merk te vaak dat ik op close range teveel bullets mis.
Wil dus mijn tracking en precisie wat trainen.
Het groeit mijn inziens de laatste tijd ook meer. Jammer, zou echt fijn zijn als ze een goed anti cheat systeem bedenken..
tommy2005 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Ik volgde altijd de updates via Charlie Intel, maar het lijkt erop dat die pagina bijna niet meer word geupdate. Op het forum van Modern Warfare is er ook niet veel meer te vinden over de game updates, heeft iemand nog tips waar ze dit wel bijhouden?
Want er is zelfs geen nieuws / update geweest over de CX-9 SMG, want die was alleen nog maar via een omweg te unlocken.
Want er is zelfs geen nieuws / update geweest over de CX-9 SMG, want die was alleen nog maar via een omweg te unlocken.
Dacht het ook zo maar kijk ook maar eens naar skill based matching die is van slag. Ik ben niet goed, haal de laatste maanden rond de 1 met uitschieters beide kanten op. Zit nu rond de level 90 en wordt regelmatig in potjes met teams of levels van 500+ geselecteerd. Kan een paar keer gebeuren natuurlijk maar ik krijg geen normale games meer. Kd in een week gedropt naar 0.83 en echt uitslagen niet normaal meer. Pas geleden een tegenstander 99 tegen 23 ... (ikzelf stond 1 met 17 tegen 23). Die hoge level spelers allemaal headshots ook in shoot the ship waar chaos normaal is ... of het cheating is of skill ... cromax is voor mij cheating BTW.tommy2005 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
... gecensureerd ...
Voor m'n gevoel valt het wel mee, niet echt veel WTF momenten.tommy2005 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 13:34:
Op Shipment vooral veel quick scopers waar ik alleen maar jaloers op kan zijn, want dat kan ik dus niet.
Mijn K/D gaat sowieso alle kanten op, ben vooral bezig met wapens op goud te krijgen -> Hipfire en mounted kills.
XBL: theArthurrrr
vraagje, weet iemand of de snipers only game mode niet telt voor TDM kills (uiteraard wanneer het TDM is)?
Gister en eergisteren toch paar potjes TDM gehad met kills maar sta nog steeds op 0
Gister en eergisteren toch paar potjes TDM gehad met kills maar sta nog steeds op 0

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.