Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:02
Gisteren voor het eerst zelf met een MAC10 en DMR gespeeld. Gevonden bij iemand die gekilled was. Tsja, met die wapens wordt het kinderlijk eenvoudig.

Met de MAC10 in m'n hand werd ik door drie man verrast toen ik een hoekje om kwam, ik had ze alle drie en ik ben absoluut geen pro :P
Ook met de DMR leg je mensen makkelijk met een paar kogels om van semi-lange afstand.

Voelde toch fijn om nu eens aan de goede kant van het wapen te staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BP14 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:36:
[...]

Waarom achter de sypply runs aan?
Elk contract levert 700(?) weapon xp op. Als je met een team snel achter een heli/voertuig gaat en suply runs gaat doen kan je heel wat supply runs doen en zo massa's XP binnenhalen.

Als eentje van je team het contract finished en jij op dat moment je wapen vast hebt dat je wil levelen krijg je de XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
SlqmLqck schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:09:
Voor de pc gamers onder ons is er een leuke applicatie. In deze applicatie kun je jouw tegenstanders zien in de match met onder andere hun k/d, live aantal kills en nog veel meer. https://codstats.net/warzone/companion Doe er je voordeel mee, als je wil natuurlijk ;)
weet niet of dit perse leuk is.
dit is wederom iets wat het spel zowat kan verpesten...
Gezien het aantal hackers / k/d boosters etc....
Snap totaal niet wat het voordeel hier van is, apps als deze kunnen alleen maar dingen kapot maken wanneer ze live te zien zijn. achteraf is iets heel anders en veel beter. (is er al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:12:
[...]

Elk contract levert 700(?) weapon xp op. Als je met een team snel achter een heli/voertuig gaat en suply runs gaat doen kan je heel wat supply runs doen en zo massa's XP binnenhalen.

Als eentje van je team het contract finished en jij op dat moment je wapen vast hebt dat je wil levelen krijg je de XP
Zo heb ik het ook gedaan. Het is trouwens 500 weapon xp per missie. Een middagje plunder en alleen supply run (en als de heli stuk was recon) missies gedaan en toen had ik m'n DMR gemaxed.

Het is echt een beest, maar natuurlijk slechts een kwestie van tijd tot deze generfd is. Hopelijk pakken ze dan ook meteen de diamatti en MAC 10 aan.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
verkeerd

[ Voor 88% gewijzigd door Aggressor op 05-01-2021 10:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:32
SlqmLqck schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:09:
Voor de pc gamers onder ons is er een leuke applicatie. In deze applicatie kun je jouw tegenstanders zien in de match met onder andere hun k/d, live aantal kills en nog veel meer. https://codstats.net/warzone/companion Doe er je voordeel mee, als je wil natuurlijk ;)
ik had hem gisteren ook gevonden, ik vind vooral fijn als ik snel kan zien of er verdachte personen zijn met een KD van +15 (wat in de praktijk niet zou moeten kunnen). Vorige week verloren van 2 hackers die hadden een KD van +35 dan weet je genoeg.

Gisteren kwam we ook iemand tegen die in de killcam heel verdacht leek die zijn we gaan spectaten en zijn profiel bekeken. Had een KD van 3.05 en had al 52 dagen warzone gespeeld. Die was waarschijnlijk gewoon goed en hebben we dus niet gereport.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyrus The Virus op 05-01-2021 10:55 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:12:
[...]

Zoals @miicker zegt, idd 500xp per contract. Maar ik heb flink geëxperimenteerd met de double xp tokens. Deze doen niks in plunder voor contracten. Heb er een stuk of 20 gebruikt en geen enkele keer 1000xp per contract. Alleen in die laatste periode waar het glee klokje gaat lopen (overtime dacht ik), krijg je 750xp per supplyrun contract.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik zou toch zweren dat ik gisteren een keer 750xp in beeld heb zien staan, maar dat zou best eens tijdens overtime kunnen zijn geweest.

Gisteren met twee vrienden ook wat rondgevlogen met een heli en sypplyrun's gedaan. Beetje saai, maar met twee man een beetje rondvliegen en kletsen is ook wel gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 10:53:
[...]

ik had hem gisteren ook gevonden, ik vind vooral fijn als ik snel kan zien of er verdachte personen zijn met een KD van +15 (wat in de praktijk niet zou moeten kunnen). Vorige week verloren van 2 hackers die hadden een KD van +35 dan weet je genoeg.

Gisteren kwam we ook iemand tegen die in de killcam heel verdacht leek die zijn we gaan spectaten en zijn profiel bekeken. Had een KD van 3.05 en had al 52 dagen warzone gespeeld. Die was waarschijnlijk gewoon goed en hebben we dus niet gereport.
Daarom ben ik blij dat ik op PS console speel incl. crossplay uit >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
donvalentino schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:10:
[...]

half volle lobby's en er zijn er ook een boel die de cronus zen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:43
B-Real schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 07:52:
Met de MAC10 in m'n hand werd ik door drie man verrast toen ik een hoekje om kwam, ik had ze alle drie en ik ben absoluut geen pro :P
Ook met de DMR leg je mensen makkelijk met een paar kogels om van semi-lange afstand.

Voelde toch fijn om nu eens aan de goede kant van het wapen te staan :P
Dan stonden ze waarschijnlijk wel netjes lined up want met max 53 kogels in een snelvurende MAC-10 ben je redelijk snel door een clip heen. Het is echt niet zo dat je makkelijk en vaak 3 willekeurige tegenstanders kan afknallen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:12
miicker schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:14:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan. Het is trouwens 500 weapon xp per missie. Een middagje plunder en alleen supply run (en als de heli stuk was recon) missies gedaan en toen had ik m'n DMR gemaxed.

Het is echt een beest, maar natuurlijk slechts een kwestie van tijd tot deze generfd is. Hopelijk pakken ze dan ook meteen de diamatti en MAC 10 aan.
Persoonlijk vind ik de MAC10 wel meevallen, maar Akimbo diamatti's dat gaat echt helemaal nergens over! Vooral als je iemand tegenkomt in een trappenhuis oid. :X Enorm frustrerend hoe snel je kansloos wordt afgeslacht door die dingen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
donvalentino schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 11:10:
[...]

helaas ook genoeg hackers op consoles zoals cronuszen aimbot.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
JohnnyV76 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Dan stonden ze waarschijnlijk wel netjes lined up want met max 53 kogels in een snelvurende MAC-10 ben je redelijk snel door een clip heen. Het is echt niet zo dat je makkelijk en vaak 3 willekeurige tegenstanders kan afknallen.
Dat klopt en ze waren net zo verrast als dat ik zelf ook was toen ik het hoekje om kwam, maar ik had ze wel :P
Twee gelijk downed, liepen zij aan zij op mij af. De derde zocht dekking, ik ook. Herladen, naar de 3e lopen. Kill. Naar de andere twee lopen, 2x kill.

Dit alles in een paar tellen. Uiteraard een gelukstreffer, maar dat lukt toch niet snel in zo'n situatie.

EDIT: misschien voor velen niet spectaculair, maar ik speel niet zoveel en ben meestal degene die in zo'n situatie het onderspit delft. Een of twee pakken lukt dan nog wel, de derde schiet mij dan af.
Dit was een welkome afwisseling :)

[ Voor 14% gewijzigd door B-Real op 05-01-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ooh sry ik dacht dat je ze meteen alle 3 tegelijk had met 1 clip.
MAC-10 kan dat idd wel ja... al denk ik dat geen van die 3 een diamatti setup had. In dat geval had 1 van die 3 van schrik op beide muisknoppen gedrukt en was jij dood geweest! :P

1op1 is de diamatti nog sterker dan de MAC-10. Heb mijna bijna op lvl35 en dan kan ik m dual wielden... dat betekent wss dat ie morgen generfed gaat worden :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:59:
[...]

helaas ook genoeg hackers op consoles zoals cronuszen aimbot.
aimassist :) maar dat is wel erg nasty met de cronus. wat die cronus doet is je crosshair heel minimaal laten schudden in een patroon, waardoor de game denkt dat je continue aan het aimen bent op een target en de aimassist dus continue actief is. zijn genoeg voorbeeldfilmpjes op youtube hoe dat eruit ziet en is wel ziek; zelfs op long range met een vlk scope werkt dat erg goed.

lijkt mij overigens dat activision dat prima kan bannen, want dat continue 'schudden' zou toch detecteerbaar moeten zijn.

en er zijn ook apparaatjes die van je toetsenbord en muis een 'controller' maken; dan heb je de ingame aim assist terwijl je met toetsenbord en muis speelt. voor pc variant mogen ze van mij die hele controller support eruit donderen, en ook stoppen met dat crossplay. volgens mij is geen van alle partijen (ps, xbox, pc) blij met dat crossplay :)

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ectholian schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:28:

lijkt mij overigens dat activision dat prima kan bannen, want dat continue 'schudden' zou toch detecteerbaar moeten zijn.
Tuurlijk kan dat, net als 75% van het hacken op pc eenvoudig gedetecteerd en gebanned kan worden. Maar daar wordt geen geld mee verdiend dus het gebeurt niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:26
Poeh.... wat is het spel sh*t geworden zeg.
Start van het nieuwe seizoen nog wel veel Rebirth gespeeld was een erg leuke nieuwe spelmodus maar nadat ze er weer mini royal van hebben gemaakt niet aangeraakt.
Toen terug naar Warzone... maar dat is dus inderdaad gewoon een DMR, MAC-10 of Diamatti feestje... waarvan ik de Mac-10 nog het minst erg vind van de drie. Hoe kan je zulke overpowered guns toelaten....

Ach jah merk het in de gehele squad waarmee ik regelmatig WZ speelde dat iedereen het nu links laat liggen. Iedereen heeft zijn focus op andere spellen nu gezet. Gisteren en vandaag 2 potjes gedaan met twee verschillende vrienden maar het kan ons op dit moment niet echt meer pakken... DMR wordt je op grote afstand neergehaald en met de Diamatti op korte afstand... er zit niets meer tussenin.

Ook de nieuwe Gulag kan mij totaal niet bekoren... ik vind het gewoon niets. Rare hoeken en de span achter de bus heeft voor mijn gevoel voordeel t.o.v. de span achter het houtenbord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
stijn1309 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:31:
Ach jah merk het in de gehele squad waarmee ik regelmatig WZ speelde dat iedereen het nu links laat liggen. Iedereen heeft zijn focus op andere spellen nu gezet
Dit is in mijn groepje nu ondertussen ook wel een beetje het geval geworden. Het is een best grote groep, maar 't merendeel is er nu weer even klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Het is op de discord niet minder druk geworden, merk idd wel dat de meesten 'dan ook maar met de dmr en mac gaan spelen'. Een nerf van die dmr zal er vast wel aankomen, maar dan is er wel weer wat nieuws. Ik denk dat een flinke groep het spel nog wel een kans geeft, maar hoe lang dat vol te houden is. Aan de andere kant: wat is een goed alternatief? Ik moet zeggen dat ik nog steeds lol beleef met warzone, ondanks dat ik het spel af en toe helemaal de hel in scheld en tier :)

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:06
FixDeluxe schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 08:17:
[...]

weet niet of dit perse leuk is.
dit is wederom iets wat het spel zowat kan verpesten...
Gezien het aantal hackers / k/d boosters etc....
Snap totaal niet wat het voordeel hier van is, apps als deze kunnen alleen maar dingen kapot maken wanneer ze live te zien zijn. achteraf is iets heel anders en veel beter. (is er al)
Ik speel zelf op console, maar vaak met PC spelers. Je wil niet weten hoevaak we hackers tegen komen. En daar bedoel ik mee aimlock, wat je dus echt kan zien in killcam/spectaten. Als we voort iemand tegenkomen met 6+k/d leaven we meteen. De kans dat dit een hacker zal zijn is 95%. En het is wel lachen om te kijken hoeveel kills je tegenstanders hebben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ectholian schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:28:
[...]

aimassist :) maar dat is wel erg nasty met de cronus. wat die cronus doet is je crosshair heel minimaal laten schudden in een patroon, waardoor de game denkt dat je continue aan het aimen bent op een target en de aimassist dus continue actief is. zijn genoeg voorbeeldfilmpjes op youtube hoe dat eruit ziet en is wel ziek; zelfs op long range met een vlk scope werkt dat erg goed.

en er zijn ook apparaatjes die van je toetsenbord en muis een 'controller' maken; dan heb je de ingame aim assist terwijl je met toetsenbord en muis speelt. voor pc variant mogen ze van mij die hele controller support eruit donderen, en ook stoppen met dat crossplay. volgens mij is geen van alle partijen (ps, xbox, pc) blij met dat crossplay :)
Veel vrienden van mij waar ik vaak mee speel zijn wel bijna allemaal PS4 en rest PC, dus ik vind wel mooie optie crossplay.

Die echte hackers met aimbot en wallhack zijn het ergst, laatst kwamen we in een prelobby hacker tegen die maakte ff 6 headshots met 1 magazijn. Maar gelijk uit de match gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrus The Virus op 05-01-2021 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
SlqmLqck schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:01:
[...]

Ik speel zelf op console, maar vaak met PC spelers. Je wil niet weten hoevaak we hackers tegen komen. En daar bedoel ik mee aimlock, wat je dus echt kan zien in killcam/spectaten. Als we voort iemand tegenkomen met 6+k/d leaven we meteen. De kans dat dit een hacker zal zijn is 95%. En het is wel lachen om te kijken hoeveel kills je tegenstanders hebben natuurlijk ;)
snap ik, maar denk dat er ook teveel misbruik gemaakt gaat worden.
mensen die naar specifieke rooms gaan zoeken. streamsnipers.
Bij een hoog room k/d leaven om meer kans te maken je eigen kd te verhogen.
... je zou bij wijze van kunnen kijken of een mede speler een streamer is en zijn stream op kunnen zoeken.

Snap niet waarom je die informatie tijdens de match zelf allemaal nodig bent... doe dat lekker aan het eind van de match. hackers zijn daarbij gewoon een probleem wat de prutsers van mw eens normaal moeten oplossen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian

Ectholian

Zei ik dat ?

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:03:
[...]

Veel vrienden van mij waar ik vaak mee speel zijn wel bijna allemaal PS4 en rest PC, dus ik vind wel mooie optie crossplay.

Die echte hackers met aimbot en wallhack zijn het ergst, laatst kwamen we in een prelobby hacker tegen die maakte ff 6 headshots met 1 magazijn. Maar gelijk uit de match gegaan.
Ja, dat is het enige positieve eraan haha. Begrijp dat ook wel. Maar ik game inmiddels al flink wat jaartjes op de pc, en voor mij is het leven simpel: schieten op de pc, racen op de console, haha. Gevoelsmatig botsen de twee werelden gewoon teveel en is er een compromis wat voor beide platformen er het beste van maakt, maar dat is knap lastig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ectholian schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:01:
[...]

Ja, dat is het enige positieve eraan haha. Begrijp dat ook wel. Maar ik game inmiddels al flink wat jaartjes op de pc, en voor mij is het leven simpel: schieten op de pc, racen op de console, haha. Gevoelsmatig botsen de twee werelden gewoon teveel en is er een compromis wat voor beide platformen er het beste van maakt, maar dat is knap lastig volgens mij.
Denk er 100% het zelfde over, ik kan echt niks met een console en shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
De afwisseling tussen console en pc vind ik juist wel chill. Nadeel; je moet de game twee keer halen :+
PC als ik in een tryhard bui zit (sniper/pistol bijv.) en console als ik wat meer casual wil spelen en de aim-assist het werk wil laten doen (crossplay moet dan wel uit, anders is het vaak alsnog tryhard). Maar ik speel dan ook voornamelijk de MP. Voor Warzone kies ik wel altijd pc vanwege performance, fov setting en gewoon prettiger om te looten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Gisteren in Groundwar - Barakett Promenade iemand die 73/4 ging, toch wel erg verdacht.
Ik ben al blij met 10 kills en een positieve K/D.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37
Gisteren nog 4 potjes gespeeld in split-screen na 10 pogingen om in het main menu te komen, wat is die Team Defender een geweldige modus om te spelen. Natuurlijk wel erg afhankelijk van je team, soms krijg je echt een team waarbij jij je afvraagt waarom ze deze modus spelen. Want de vlag is helemaal aan de rechterkant van de map en je team loopt ergens helemaal links van de map of te sniperen / kamperen :/ .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:10
Speelt er dan iemand überhaupt objective in COD???

Never ever financial advice...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
kazzzdafke schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:41:
Jep, het enemy team :9

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Finally!!!!!

Dan kan ik gelukkig de game weer opstarten binnenkort :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sinds wanneer heeft Call of Duty objectives? Het is toch allemaal deathmatch varianten?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het objective is toch die ander voor zijn porum schieten :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

FixDeluxe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:06:
[...]

Finally!!!!!

Dan kan ik gelukkig de game weer opstarten binnenkort :D
Zou nog niet te vroeg juichen, de vorige nerfs van meta wapens zoals b.v. de grau viel best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
donvalentino schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:35:
[...]

Zou nog niet te vroeg juichen, de vorige nerfs van meta wapens zoals b.v. de grau viel best wel mee.
Nou..... ik gok dat ze met de dmr en de type63 richting de fal / sks gaan en dat zou prima zijn.
vond de mac / diamanti wel meevallen en had ik persoonlijk geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

FixDeluxe schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:37:
[...]

Nou..... ik gok dat ze met de dmr en de type63 richting de fal / sks gaan en dat zou prima zijn.
vond de mac / diamanti wel meevallen en had ik persoonlijk geen last van.
Ja ik hoop het ook, al vind ik de diamatii wel echt lekker voor combats in gebouwen, wel lichtjes overpowerd.
Deleon78 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:37:
[...]

De GRAU is toch niet overpowered nu? Dus dan is alles toch prima?
Nogal een wereld van verschil met de situatie van de DMR. Als die naar eenzelfde status gaat, prima.
Nadat de Grau beschikbaar was is het de 1e 2 a 3 maanden alleen maar grau geweest in de lobbys volgens mij, meer omdat hij wel generfd was maar nog steeds het meest steady was in mijn ogen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
donvalentino schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:43:
[...]

Ja ik hoop het ook, al vind ik de diamatii wel echt lekker voor combats in gebouwen, wel lichtjes overpowerd.

[...]

Nadat de Grau beschikbaar was is het de 1e 2 a 3 maanden alleen maar grau geweest in de lobbys volgens mij, meer omdat hij wel generfd was maar nog steeds het meest steady was in mijn ogen.
vind de diamanti ook wel geinig :P is ook alleen op echt close range goed dus kan ook makkelijk verlagen worden als je afstand houd.

En klopt, de Grau was wel op, net als een tijd de bruen... echter niet zo dat het onverslaanbaar was. het had gewoon een kleine voordeel. voor de CW Import vond ik dat de wapens juist heel goed gebalanced waren. als ze alles rond dat niveau kunnen krijgen speelt ieder weer met de wapen die ze fijn vinden en niet wapen wat gepushed word door een te grote META.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Diamatti is denk ik vooral dat je geen tweede loadout nodig hebt voor ghost. Als deze generfd wordt heb ik liever een SMG naast mijn primary en dan heb ik dus weer 2 loadouts nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Dmr, 63 zijn aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/735aeZR.jpg

Ben benieuwd. Klinkt niet verkeerd, van mij mogen de wapens nog wel bruikbaar blijven ipv ze helemaal kapot te nerfen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

5min twitch gekeken en het is nog steeds DMRzone.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
merk er niks van..
DMR is nog steeds OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
Ik krijg nu steeds server disconnected. Ben nu al 3x uit de game gegooid achter elkaar, zijn er meer die daar last van hebben?

Ik speel op de PC.

[ Voor 8% gewijzigd door SirMemeAlot op 06-01-2021 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Vuvuzela schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:09:
Ik speelde gister even plunder om mijn DMR te levelen, maar dat is helemaal bizar hoeveel daar met DMR/Diamatti wordt gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Androo schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 20:11:
merk er niks van..
DMR is nog steeds OP.
Hij is zeker nog (te) OP
Echter merkte ik al wel dat er minder mensen waren die ermee speelden.
En je bent ook echt niet zo snel dood door die Headshot nerf.
Nog steeds zou het allemaal nog 2 a 3 kogeltjes extra mogen kosten in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:06:
[...]

Hij is zeker nog (te) OP
Echter merkte ik al wel dat er minder mensen waren die ermee speelden.
En je bent ook echt niet zo snel dood door die Headshot nerf.
Nog steeds zou het allemaal nog 2 a 3 kogeltjes extra mogen kosten in mijn ogen.
Klopt, ik gebruikte zelf de MAC-10 veel, deze is ook merkbaar zwakker.

M4A1 is mijn all time favourite, die doet het nog steeds erg goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Jopio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:27:
[...]

Klopt, ik gebruikte zelf de MAC-10 veel, deze is ook merkbaar zwakker.

M4A1 is mijn all time favourite, die doet het nog steeds erg goed
vind juist de Mac-10 ook weinig veranderd, gelukkig maar want vind dat echt een gaaf wapen.
Daarnaast een win gepakt met weer mijn oude Kilo.
Vind het heerlijk dat het weer wat meer te doen is om gewoon met normale assault rifles te spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:31:
[...]

vind juist de Mac-10 ook weinig veranderd, gelukkig maar want vind dat echt een gaaf wapen.
Daarnaast een win gepakt met weer mijn oude Kilo.
Vind het heerlijk dat het weer wat meer te doen is om gewoon met normale assault rifles te spelen :D
Ik ook, daarom ben ik zo enorm blij met m'n M4A1. Richt behoorlijk schade aan.
Test m maar eens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Jopio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Ik ook, daarom ben ik zo enorm blij met m'n M4A1. Richt behoorlijk schade aan.
Test m maar eens :-)
Hoe heb je hem dan?
Heb hem namelijk laatst nog eens gespeeld met VLK maar vind de m4a1 met een optic maar niks.
Zonder optic is misschien de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zouden ze nog de moeite nemen om bepaalde problemen te fixen met een update voor Modern Warfare?
Heb namelijk het idee dat de game een beetje vergeten word..

De 2 grootste irritaties die ze hopelijk nog fixen:
  • Startscherm connection failed.
  • Game loopt vast bij Multiplayer wanneer Player 2 joined ( Game Freeze ).
Want anders word het toch teveel irritatie om te blijven spelen, als je soms 30 min bezig ben voordat je samen kan gaan spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vuvuzela schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 18:09:
Exact, het is een veel te kleine nerf geweest. Na twee potjes Warzone zijn we weer wat anders gaan doen want het is gewoon niet leuk meer. Wordt je van 100+ meter afstand beschoten door een team met DMR's waarvan er zeker een paar een macro gebruiken om de maximale firerate te halen. Je kan niks terug doen met andere wapens omdat niks accuraat genoeg is. Een sniper is geen optie omdat je na het eerste schot dat je ontvangt al niet meer kan mikken en een AR is niet accuraat genoeg om die afstanden te overbruggen met een vergelijkbare DPS.
Zelfde met de diamatti, zijn nog steeds veel sterker dan een SMG op 10 meter afstand, veel te makkelijk om kills mee te halen.

Laat ze maar met nog een nerf komen, ik laat het voorlopig links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Steven030 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:09:
Diamatti is denk ik vooral dat je geen tweede loadout nodig hebt voor ghost. Als deze generfd wordt heb ik liever een SMG naast mijn primary en dan heb ik dus weer 2 loadouts nodig
Dat is inderdaad het fijne van de sterke diamatti combo. Toch heb je bij de meeste potjes wel de beschikking over 2 loadouts. Als we onze vast land plekjes geloot hebben kunnen we heel vaak al na een paar minuten een loadout kopen. Even later komt dan de vaste drop en heb je de loadout die je wil. Voordat ik de dual diamatti had was mijn regular loadout een MAC-10 (of daarvoor de R9) voor close range en een M13 met VLK 3.0 voor medium/long range.

Ben benieuwd naar de nerfs maar zo te horen valt het dus mee tegen. Eigenlijk is het echte probleem de belachelijke effectieve range en damage van de DMR en niet zozeer de diamatti en MAC-10 omdat je daarvoor echt dichtbij moet zijn. Hoe vaak ik de laatste tijd niet op de gekste afstanden en posities door de DMR ben gekilled... je bent nergens veilig als er ergens op een dak wat gasten met hun DMR zitten te scopen.

Het lijkt er ook op dat veel mensen de laatste tijd met stun nades rond lopen. Is ook best effectief eigenlijk en beter als veel mensen toch met ghost spelen. Zoo frustrerend als je je net omdraait, een stun op je kop krijgt en je dus niet terug kan draaien om te schieten.

Het eventjes open zetten van de mic als je iemand killed is wel een geniaal dingetje van Warzone trouwens.
Zoveel grappige scheldpartijen die je om je oren krijgt haha.... Zeker als het nederlanders zijn _/-\o_

Grappige van gister opgenomen met Nvidia highlights.... :)
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019 2021 01 06 21 19 45 59 DVR

(ik wist dat ie ergens in die kamer zat maar niet waar... dus probeerde m uit de tent te lokken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:11:
[...]
Dat is inderdaad het fijne van de sterke diamatti combo. Toch heb je bij de meeste potjes wel de beschikking over 2 loadouts. Als we onze vast land plekjes geloot hebben kunnen we heel vaak al na een paar minuten een loadout kopen. Even later komt dan de vaste drop en heb je de loadout die je wil. Voordat ik de dual diamatti had was mijn regular loadout een MAC-10 (of daarvoor de R9) voor close range en een M13 met VLK 3.0 voor medium/long range.

Ben benieuwd naar de nerfs maar zo te horen valt het dus mee tegen. Eigenlijk is het echte probleem de belachelijke effectieve range en damage van de DMR en niet zozeer de diamatti en MAC-10 omdat je daarvoor echt dichtbij moet zijn. Hoe vaak ik de laatste tijd niet op de gekste afstanden en posities door de DMR ben gekilled... je bent nergens veilig als er ergens op een dak wat gasten met hun DMR zitten te scopen.

Het lijkt er ook op dat veel mensen de laatste tijd met stun nades rond lopen. Is ook best effectief eigenlijk en beter als veel mensen toch met ghost spelen. Zoo frustrerend als je je net omdraait, een stun op je kop krijgt en je dus niet terug kan draaien om te schieten.
Precies dit, DMR en Diamatti is best loadout op dit moment. Direct ghost en je pakt short/medium/redelijk long range direct. De Nerf heeft nog te weinig gedaan, ik gebruik zelf deze loadout ook maar van mij mag het ook wel minder maar als je deze niet hebt loop je gewoon achter.

Stun is inderdaad al vrij lang onderschat vind ik. Ik heb maanden geleden al de heartbeat uit mijn loadouts gehaald en stuns erin gedaan. Samen met destijds de R9, daarna de Diamatti is het een killer combo. Stun het huis in gooien en rennen en glijden en ze zijn vaak kansloos. Flash daarentegen zijn echt waardeloos vind ik, je moet het precies in het gezicht gooien wil het wat effectief zijn. In de meeste andere gevallen is hij 1 seconde zicht kwijt en voordat jij om het hoekje komt zit hij al weer klaar voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Wordt je van 100+ meter afstand beschoten door een team met DMR's
Heerlijk als je ergens een open stuk moet oversteken en je in de verte een handvol felle lampjes van de scopes ziet. Het voelt dan een beetje alsof je als vrijgezel in een roze konijnenpak over een paintball velt moet rennen :P

De irritantste zijn eigenlijk de momenten waarop je in gevecht bent met een ander team, in/rondom enkele huisjes en je door een derde team met DMR's op 100+ meter kapot wordt gesniped.

Vanavond misschien maar weer eens een poging wagen en kijken of de update iets geholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
als je al de glares van de scopes ziet want veel blackops wapens hebben geen glare ;)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Hoe heb je hem dan?
Heb hem namelijk laatst nog eens gespeeld met VLK maar vind de m4a1 met een optic maar niks.
Zonder optic is misschien de moeite waard.
- Muzzle: Monolithic Suppressor
- Barrel: Corvus Custom Marksman
- Optic: VLK 3.0
- Underbarrel: Ranger Forgrip
- Ammunition: 60 Round Mag

Je kan ook eventueel de VLK swappen voor Stippled Grip Tape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21:36
Jopio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:17:
[...]

- Muzzle: Monolithic Suppressor
- Barrel: Corvus Custom Marksman
- Optic: VLK 3.0
- Underbarrel: Ranger Forgrip
- Ammunition: 60 Round Mag

Je kan ook eventueel de VLK swappen voor Stippled Grip Tape
Is dit beter dan de KILO?
Ik heb nog een blueprint van de M4 liggen waarbij je een groter vizier standaard hebt dus geen VLK nodig hebt. Wellicht jouw setup eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Kneepie schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:30:
[...]

Is dit beter dan de KILO?
Ik heb nog een blueprint van de M4 liggen waarbij je een groter vizier standaard hebt dus geen VLK nodig hebt. Wellicht jouw setup eens proberen.
Ik vind van wel, maar 't blijft smaak natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:45:
[...]

Heerlijk als je ergens een open stuk moet oversteken en je in de verte een handvol felle lampjes van de scopes ziet. Het voelt dan een beetje alsof je als vrijgezel in een roze konijnenpak over een paintball velt moet rennen :P

De irritantste zijn eigenlijk de momenten waarop je in gevecht bent met een ander team, in/rondom enkele huisjes en je door een derde team met DMR's op 100+ meter kapot wordt gesniped.

Vanavond misschien maar weer eens een poging wagen en kijken of de update iets geholpen heeft.
Het ergste is nog wel wat het niet eens een open stuk was, wij hadden in principe genoeg dekking van bomen. Maar zodra je terug wilt schieten vang je al direct een paar kogels die veel te veel schade aanrichten, als je zelf geen DMR hebt kan je geen tegenstand bieden en is het gewoon wachten tot je plates op zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 19:29
Op zo'n open plek met glints in de verte en de kogels die je om de oren vliegen zie je (op console) wel de grote kracht van SCUF controllers. Of als alternatief zo'n PS4 back button attachment die je aan je controller klikt, wat ik heb. Het maakt slide-cancellen veel makkelijker door de knoppen onderop, en daardoor lukt ook vaker om kogels te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:22
Jopio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:47:
[...]

Ik vind van wel, maar 't blijft smaak natuurlijk :-)
Heb deze gekeken en op basis van deze recente stats voor de Amax gekozen. M13 even ingeleverd. Bevalt goed tot nu toe. Hangt uiteraard ook van je loadout af

YouTube: Ranking all 43 Rifles, LMGS, and SMGs in Warzone | What is the Best ...

[ Voor 6% gewijzigd door Layumi op 07-01-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Layumi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Heb deze gekeken en op basis van deze recente stats voor de Amax gekozen. M13 even ingeleverd. Bevalt goed tot nu toe. Hangt uiteraard ook van je loadout af

YouTube: Ranking all 43 Rifles, LMGS, and SMGs in Warzone | What is the Best ...
Hmm.. is dat allemaal niet net wat te "theoretical"? AS VAL is volgens die lijst zo'n beetje de beste van de automatische wapens maar je kan alle kanten op met dat wapen als je bijvoorbeeld alleen al naar de ammo opties kijkt. En leuk natuurlijk dat een wapen de beste TTK heeft ALS je alle schoten raakt maar in de praktijk nooit alles raakt. Mijn M13 is wel een beetje een ammo vreter maar het is wel makkelijk om flink wat shots te raken. Daarom vind ik het raar dat dit wapen zo laag staat. Volgens die lijst zou de AMAX heel veel beter zijn maar is dat in de praktijk ook echt zo? Wat voor loadout heb jij voor de AMAX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Hmm.. is dat allemaal niet net wat te "theoretical"? AS VAL is volgens die lijst zo'n beetje de beste van de automatische wapens maar je kan alle kanten op met dat wapen als je bijvoorbeeld alleen al naar de ammo opties kijkt. En leuk natuurlijk dat een wapen de beste TTK heeft ALS je alle schoten raakt maar in de praktijk nooit alles raakt. Mijn M13 is wel een beetje een ammo vreter maar het is wel makkelijk om flink wat shots te raken. Daarom vind ik het raar dat dit wapen zo laag staat. Volgens die lijst zou de AMAX heel veel beter zijn maar is dat in de praktijk ook echt zo? Wat voor loadout heb jij voor de AMAX?
Helemaal met je eens hoor, kan dit maar moeilijk serieus nemen.
Kilo staat gewoon laatste? is nog steeds een van de betere wapens van het hele spel.
De amax is daarbij ook wel echt heel goed hoor, twijfel bijna om het als main te gebruiken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Layumi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Persoonlijk vind ik ze allemaal prima en vrijwel hetzelfde (m13 m4 kilo amax).
De 1 schiet net wat sneller, de ander net wat meer damage maar overall wel de 4 die ik regelmatig gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:16:
[...]

Kilo staat gewoon laatste? is nog steeds een van de betere wapens van het hele spel.
De amax is daarbij ook wel echt heel goed hoor, twijfel bijna om het als main te gebruiken :o
Volg zijn uitleg en het is al een stuk duidelijker. Met de kleuren geeft hij aan welke wapens viable zijn en welke niet. Hij geeft per wapen duidelijk een uitleg hoe je het in kan zetten en geeft ook aan dat sommige wapens een lage theoretische TTK hebben maar het qua recoil af leggen en daarom niet als viable gemarkeerd staan.
Kilo staat laatste simpelweg omdat je een waardeloze TTK hebt maar is wel geel gemarkeerd omdat het een ontzettend simpel wapen is voor mensen die moeite hebben met recoil. De ranking is dus puur een theoretische TTK ranking, niet perse een cijfer voor hoe goed het wapen is.

[ Voor 5% gewijzigd door Tsurany op 07-01-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Tsurany schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:27:
[...]

Volg zijn uitleg en het is al een stuk duidelijker. Met de kleuren geeft hij aan welke wapens viable zijn en welke niet. Hij geeft per wapen duidelijk een uitleg hoe je het in kan zetten en geeft ook aan dat sommige wapens een lage theoretische TTK hebben maar het qua recoil af leggen en daarom niet als viable gemarkeerd staan.
Kilo staat laatste simpelweg omdat je een waardeloze TTK hebt maar is wel geel gemarkeerd omdat het een ontzettend simpel wapen is voor mensen die moeite hebben met recoil. De ranking is dus puur een theoretische TTK ranking, niet perse een cijfer voor hoe goed het wapen is.
Dat snap ik ;)
Maar dat maakt het allemaal dus niet minder theoretisch.
in hoeverre is TTK realistisch als de hit percentage zo enorm verschilt.
Het is handig om te weten hoeveel kogels je nodig bent per wapen om iemand neer te krijgen.
maar voor de rest heb je niks aan lijstjes als deze... mits je wapenbeheersing van elk wapen op 100% ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:33:
[...]

Dat snap ik ;)
Maar dat maakt het allemaal dus niet minder theoretisch.
in hoeverre is TTK realistisch als de hit percentage zo enorm verschilt.
Het is handig om te weten hoeveel kogels je nodig bent per wapen om iemand neer te krijgen.
maar voor de rest heb je niks aan lijstjes als deze... mits je wapenbeheersing van elk wapen op 100% ligt.
Op basis van dit lijstje kan je wapens uit kiezen en zelf uitproberen. En je kan ook nog zijn video kijken waarbij je meer toelichting krijgt. Je richt je nu enkel op die lijst, terwijl dat slechts een klein onderdeel is van het hele verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
Tsurany schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:38:
[...]

Op basis van dit lijstje kan je wapens uit kiezen en zelf uitproberen. En je kan ook nog zijn video kijken waarbij je meer toelichting krijgt. Je richt je nu enkel op die lijst, terwijl dat slechts een klein onderdeel is van het hele verhaal.
Eens met Tsurany.

Ik ben zelf een die hard M13 fan en speel daar alles mee. Ik was inderdaad verbaasd dat het wapen niet hoog stond.
Nadat ik de uitleg had gehoord begreep ik het wel (o.a. veel munitie nodig voor 1 kill) en op lange afstand hierdoor minder.

Het lijstje is niet heilig en alleen naar het excel bestand kijken geeft geen context. Dus luister naar zijn uitleg ;)

Bepalend voor een wapen is volgens mij ook je speelstijl en daaraan gekoppeld je loadout. Dat bepaalt deels ook of je wapen voor jou effectief is. De één kiest voor overkill om 2 wapens te hebben en de ander voor Ghost en gokt op 2 loadouts... zeg maar wat het slimste is..

Voor mij is het lijstje niet heilig, maar juist en prikkel om eens te gaan proberen om uiteindelijk een keuze te maken. Zo was de Kilo ineens heilig... maar niet voor mij.

Experimenteer eens zou ik zeggen. Have fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:16:
[...]

De kilo is recent zwaar generved. Damage en range zijn aangepast dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Layumi schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:13:
[...]

Experimenteer eens zou ik zeggen. Have fun
Precies, M13 is ook een fijn wapen!
Jammere is alleen, als je wilt testen, het upgraden relatief lang duurt.

Ik speel 99% van de tijd Plunder trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
Jopio schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Precies, M13 is ook een fijn wapen!
Jammere is alleen, als je wilt testen, het upgraden relatief lang duurt.

Ik speel 99% van de tijd Plunder trouwens.
Heb het upgraden van de M13 in de multi gedaan... maar die moet je dan wel hebben.

In Plunder veel opdrachten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ik heb bijna alle AR's wel gemaxed qua unlocks (cammo boeit me niet zo) dus ook een AMAX build gemaakt zodat ik kan kijken of ik hem lekker vind spelen. Uiteindelijk gaat het er om dat je iemand op medium/long range kan downen met t wapen. Bij de snelle M13 met 60 rounds en lekker weinig recoil is het prima te doen om iemand die in de verte rent te downen maar als je met de AMAX met hogere recoil en maar een clip van 45 niet genoeg hits hebt dan is het voor jou een slechtere keuzen. Ik ga er wel serieus een poging mee wagen want ik vond het altijd al een tof wapen maar altijd in de veronderstelling geweest dat het toch een mindere keus was t.o.v. de M13 of Kilo. Ik zal het hier laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Die playlists zoals Team Defender blijven best lang al hetzelfde, update dag is toch geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:23:
Die playlists zoals Team Defender blijven best lang al hetzelfde, update dag is toch geweest?
Mogelijk dat ze minder ontwikkelcapaciteit hadden ivm de feestdagen? Sowieso is het gebrek aan communicatie een zware irritatiefactor. Gecombineerd met het eindeloze geldgraaien en de huidige staat van de game en ik heb momenteel weinig motivatie te spelen helaas :(

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Inbox4me schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:46:
[...]
Mogelijk dat ze minder ontwikkelcapaciteit hadden ivm de feestdagen? Sowieso is het gebrek aan communicatie een zware irritatiefactor. Gecombineerd met het eindeloze geldgraaien en de huidige staat van de game en ik heb momenteel weinig motivatie te spelen helaas :(
De update is zojuist online gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
JohnnyV76 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:13:
[...]

Gebruik nu de Enigma uitvoering, die ik mogelijk nog ga aanpassen.
XRK zodiac, commando grip, apx 5 en close quarter stock.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 20:44
Iemand hier die ook de jak12 dragons breath gebruikt. Ohhh hij is lekker 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

gisteren weer een paar potjes gespeeld met de DMR, moet zeggen dat hij nog steeds mensen makkelijk om legt maar soms ook niet (bij geen headshots), blijft nog steeds wel een lekker wapen.
Zelfde als de diamatii, perfect voor "super" close-range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Gisteren 2 keer mensen tegen ons met de SP-R 208, toen werd ik toch wel nieuwsgierig naar het wapen.
Want het was telkens one shot kill, ben ermee gaan spelen en wow!
Best wel een fijne Marksman Rilfe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:16
Ik vind de nerf van de DMR wel goed merkbaar. Thans, hij stuitert iets meer op medium afstand en ik heb meer hits nodig. Van close range gaat t nog steeds prima.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Laatst online: 08-09 14:28
steefje schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:23:
Ik vind de nerf van de DMR wel goed merkbaar. Thans, hij stuitert iets meer op medium afstand en ik heb meer hits nodig. Van close range gaat t nog steeds prima.
Ik vond hem gisteren nog steeds een beest. Nog steeds plop je mensen heel makkelijk uit een auto of heli. Eigenlijk onveranderd. De diamanti daarintegen vond ik wel minder. Dus nu weer mac-10.
Als je overigens de blueprint van level 93 uit je battlepass toepast dan is de mac-10 nerf ongedaan. Dus nog steeds 40 headshot damage ipv 30 haha .

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dstyle_nl schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:22:
[...]

Ik vond hem gisteren nog steeds een beest. Nog steeds plop je mensen heel makkelijk uit een auto of heli. Eigenlijk onveranderd. De diamanti daarintegen vond ik wel minder. Dus nu weer mac-10.
Als je overigens de blueprint van level 93 uit je battlepass toepast dan is de mac-10 nerf ongedaan. Dus nog steeds 40 headshot damage ipv 30 haha .
Ja zag gisteren de video van JGOD hierover, dit is toch echt weer een voorbeeld van kansloos ontwikkelwerk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:23:
Gisteren 2 keer mensen tegen ons met de SP-R 208, toen werd ik toch wel nieuwsgierig naar het wapen.
Want het was telkens one shot kill, ben ermee gaan spelen en wow!
Best wel een fijne Marksman Rilfe :)
Die ga ik ook maar eens testen als ik de Youtube filmpjes zo zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jopio schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Die ga ik ook maar eens testen als ik de Youtube filmpjes zo zie :+
Ben benieuwd wat je ervan vind, ik raad wel aan om hem zonder scope te gebruiken.
Ik was zeer verrast :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:47:
[...]

Ben benieuwd wat je ervan vind, ik raad wel aan om hem zonder scope te gebruiken.
Ik was zeer verrast :)
Zonder scope ja?
Hoe is jou loadout?

[ Voor 0% gewijzigd door Jopio op 08-01-2021 11:52 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Jopio schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Zonder scope ja?
Hoe is jou loadout?
Moet ik vanavond thuis even kijken voor je, gisteren toen ik begon met het spelen moest ik bij wapen level 1 beginnen. Maar ik zag bij de andere spelers ook dat ze zonder scope speelden, heb dat inmiddels geprobeerd en het is echt prima te doen. 7 van de 10 kills is one shot kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jopio schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:52:
[...]

Zonder scope ja?
Hoe is jou loadout?
Ik denk dat hij multiplayer bedoelt en niet warzone.

Spr is echt lekkere sniper maar zonder scope in warzone waardeloos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat hij multiplayer bedoelt en niet warzone.

Spr is echt lekkere sniper maar zonder scope in warzone waardeloos :9
Ik zou 'm dan inderdaad in Warzone gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Gister wat potjes met de AMAX gespeeld maar nog niet echt overtuigd. Met de VLK 3.0 scope is de heftige recoil wel irritant en als je m open trekt ga je flink off target. Denk t beste om in bursts te schieten maar als iemand een straat over rent naar cover wil je m toch liever open trekken. Met m'n M13 hoef je maar heel lichtjes te compenseren en blijf je je target nog in de scope zien. Bij de AMAX is je target al na een paar schoten onder je scope zeg maar. Het zou ook kunnen dat je er mee moet leren schieten hoor... en als je t eenmaal onder de knie hebt het een heel sterk wapen is. Vanaf een M13 met heel weinig recoil is het flink wennen in ieder geval.

De diamatti combo is wel echt merkbaar slechter geworden dus denk dat ik ook weer naar de MAC ga. De DMR mag echt nog wel wat meer generfed worden. Nog veel te veel gebruikt en nog veel te sterk eigenlijk.
Gisteravond ook van die helden die met z'n tweeën op een afstandje met hun DMR's op mijn loadout zaten te campen en ik na mijn Gulag nietsvermoedend binnen een halve seconde dood was na t landen. Op zo'n moment wens ik dat het hele ding t spel uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jopio schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:00:
[...]

Ik zou 'm dan inderdaad in Warzone gebruiken
Ja ik bedoel Multiplayer, wist niet dat je het over Warzone had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
G_Dragon schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:50:
[...]

Ja ik bedoel Multiplayer, wist niet dat je het over Warzone had.
Dat had ik ook niet duidelijk vermeld haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:24:
Gister wat potjes met de AMAX gespeeld maar nog niet echt overtuigd. Met de VLK 3.0 scope is de heftige recoil wel irritant en als je m open trekt ga je flink off target. Denk t beste om in bursts te schieten maar als iemand een straat over rent naar cover wil je m toch liever open trekken. Met m'n M13 hoef je maar heel lichtjes te compenseren en blijf je je target nog in de scope zien. Bij de AMAX is je target al na een paar schoten onder je scope zeg maar. Het zou ook kunnen dat je er mee moet leren schieten hoor... en als je t eenmaal onder de knie hebt het een heel sterk wapen is. Vanaf een M13 met heel weinig recoil is het flink wennen in ieder geval.

De diamatti combo is wel echt merkbaar slechter geworden dus denk dat ik ook weer naar de MAC ga. De DMR mag echt nog wel wat meer generfed worden. Nog veel te veel gebruikt en nog veel te sterk eigenlijk.
Gisteravond ook van die helden die met z'n tweeën op een afstandje met hun DMR's op mijn loadout zaten te campen en ik na mijn Gulag nietsvermoedend binnen een halve seconde dood was na t landen. Op zo'n moment wens ik dat het hele ding t spel uit gaat.
Gruwelijk vervelend inderdaad!

Probeer ipv de AMAX de M4A1 eens, ding is behoorlijk krachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Jopio schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:17:
[...]

Dat had ik ook niet duidelijk vermeld haha!
Ik heb Warzone niet meer aangeraakt sinds het samen is gegaan met Cold War..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua recoil vind ik de Grau nog steeds het lekkerste spelen. AMAX heeft flinkmeer recoil naar mijn idee.
Ben blij dat de diamatti's generfed zijn. DMR en mac-10 zijn nog steeds meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:24:
Ik zou wel aanraden er wat meer mee te spelen. Als je eenmaal goed met de AMAX overweg kan win je makkelijk van wapens als de Grau, M13, M4, Kilo,... simpelweg omdat je een veel lagere TTK hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:34
Ik ga zelf na het ontdekken van de 'nieuwe' damage drop-offs de AN94 weer vaker gebruiken. Qua recoil vergelijkbaar met de Kilo en een aanzienlijk betere TTK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Tsurany schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Ik zou wel aanraden er wat meer mee te spelen. Als je eenmaal goed met de AMAX overweg kan win je makkelijk van wapens als de Grau, M13, M4, Kilo,... simpelweg omdat je een veel lagere TTK hebt.
Wellicht nog wat proberen met de attachments ook. Eigenlijk is de VLK 3.0 niet optimaal voor wapens met veel recoil. Zou ook eens zonder scope kunnen proberen. De iron sight is niet zo goed als de grau maar dan zie je je target in ieder geval constant en is het compenseren weer makkelijker.

Heb nu dit:
Monolithic Suppressor
XRK Zodiac S440
VLK 3.0x Optic
Commando Foregrip
45 Round Mag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

JohnnyV76 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 14:54:
[...]

Wellicht nog wat proberen met de attachments ook. Eigenlijk is de VLK 3.0 niet optimaal voor wapens met veel recoil. Zou ook eens zonder scope kunnen proberen. De iron sight is niet zo goed als de grau maar dan zie je je target in ieder geval constant en is het compenseren weer makkelijker.

Heb nu dit:
Monolithic Suppressor
XRK Zodiac S440
VLK 3.0x Optic
Commando Foregrip
45 Round Mag
VLK heeft 10% recoil reductie, zowel verticaal als horizontaal, dus hij lijkt me bij uitstek geschikt voor wapens met wat meer recoil.

Ik gebruik exact dezelfde setup met als enige verschil dat ik de Operator Foregrip gebruik ipv Commando voor extra verticale recoil reductie. Wanneer ik de AMAX i.c.m. met een sniper gebruik neem ik wel de commando foregrip en verwissel ik de VLK voor een tac laser.
jOnAt schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:59:
Ik ga zelf na het ontdekken van de 'nieuwe' damage drop-offs de AN94 weer vaker gebruiken. Qua recoil vergelijkbaar met de Kilo en een aanzienlijk betere TTK.
Ik heb hem altijd genegeerd maar ga hem ook eens gebruiken zodra de DMR verder generfd is.

[ Voor 16% gewijzigd door SD5k op 08-01-2021 15:52 ]

Pagina: 1 ... 123 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.