Dat is inderdaad het fijne van de sterke diamatti combo. Toch heb je bij de meeste potjes wel de beschikking over 2 loadouts. Als we onze vast land plekjes geloot hebben kunnen we heel vaak al na een paar minuten een loadout kopen. Even later komt dan de vaste drop en heb je de loadout die je wil. Voordat ik de dual diamatti had was mijn regular loadout een MAC-10 (of daarvoor de R9) voor close range en een M13 met VLK 3.0 voor medium/long range.
Ben benieuwd naar de nerfs maar zo te horen valt het dus
mee tegen. Eigenlijk is het echte probleem de belachelijke effectieve range en damage van de DMR en niet zozeer de diamatti en MAC-10 omdat je daarvoor echt dichtbij moet zijn. Hoe vaak ik de laatste tijd niet op de gekste afstanden en posities door de DMR ben gekilled... je bent nergens veilig als er ergens op een dak wat gasten met hun DMR zitten te scopen.
Het lijkt er ook op dat veel mensen de laatste tijd met stun nades rond lopen. Is ook best effectief eigenlijk en beter als veel mensen toch met ghost spelen. Zoo frustrerend als je je net omdraait, een stun op je kop krijgt en je dus niet terug kan draaien om te schieten.
Het eventjes open zetten van de mic als je iemand killed is wel een geniaal dingetje van Warzone trouwens.
Zoveel grappige scheldpartijen die je om je oren krijgt haha.... Zeker als het nederlanders zijn
Grappige van gister opgenomen met Nvidia highlights....
YouTube: Call of Duty Modern Warfare 2019 2021 01 06 21 19 45 59 DVR
(ik wist dat ie ergens in die kamer zat maar niet waar... dus probeerde m uit de tent te lokken)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something