Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23

Wish

ingwell

Niet sinds de laatste update, maar al wel veel eerder: alle callsigns (screen names) hebben bij een onduidelijk nummer achter de echte naam staan. Gisteren maar weer eens mijn eigen screen name aangepast bij Activision, maar het nummer blijft gewoon staan. Dus: ipv Wish, zie ik Wish6786443

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Inbox4me schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:56:
[...]
Ik had wel last van lag/lagspikes af en toe; meer mensen daar last van?
Gisteren dood gegaan in het begin van het spel met de parachute naar het doel gaan vanuit het vliegtuig. Stukje vliegen door de lucht, dan weer met de parachute, weer vliegen enz. Toen ineens dood terwijl ik 50 meter boven de grond was. Nog niet 1x eerder gehad dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
[...]
Niet opgevallen vanavond.

Jazeker, en behoorlijk ook. Internetverbinding is bij mij gewoon goed, maar de lag is zo enorm dat het niet eens speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

xK0etj3 schreef op maandag 21 december 2020 @ 07:45:
[...]

Jazeker, en behoorlijk ook. Internetverbinding is bij mij gewoon goed, maar de lag is zo enorm dat het niet eens speelbaar is.
Speel je PS4/5 toevallig?

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46
Wish schreef op zondag 20 december 2020 @ 23:06:
Niet sinds de laatste update, maar al wel veel eerder: alle callsigns (screen names) hebben bij een onduidelijk nummer achter de echte naam staan. Gisteren maar weer eens mijn eigen screen name aangepast bij Activision, maar het nummer blijft gewoon staan. Dus: ipv Wish, zie ik Wish6786443
Kijk even in je instellingen bij account. Heet iets van streamermode waardoor je die nummers ziet geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Oui, PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:23

Wish

ingwell

Boinkie schreef op maandag 21 december 2020 @ 08:31:
[...]

Kijk even in je instellingen bij account. Heet iets van streamermode waardoor je die nummers ziet geloof ik.
Ah, in de game bij settings zelf. Display unique numbers - streamer mode staat eronder. Thanks in ieder geval.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:32
[...]
Niet opgevallen vanavond.

Ja, onwijs veel last van op mijn PS5 Pro met prima verbinding. Kan op veel momenten heel schokkerig zijn.

Laatste dagen trouwens in Warzone paar bugs gehad. De bekende loadout en gisteren pakte ik stopping rounds, wilde ze inladen en ze verdwenen. Kon vervolgens geen plates gebruiken. Pas toen ik dood ging kon het weer en bij het doodgaan zag ik mijn stopping rounds bij mijn loot liggen. Heel vaag.

[ Voor 31% gewijzigd door Damocles.NL op 21-12-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Damocles.NL schreef op maandag 21 december 2020 @ 13:51:
[...]

Ja, onwijs veel last van op mijn PS5 Pro met prima verbinding. Kan op veel momenten heel schokkerig zijn.

Laatste dagen trouwens in Warzone paar bugs gehad. De bekende loadout en gisteren pakte ik stopping rounds, wilde ze inladen en ze verdwenen. Kon vervolgens geen plates gebruiken. Pas toen ik dood ging kon het weer en bij het doodgaan zag ik mijn stopping rounds bij mijn loot liggen. Heel vaag.
Wifi of bedraad? Ik heb een kabel van m'n router naar m'n PS5 getrokken en het lijkt op dit moment wel een stukje beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb vandaag de Battle Pass 'Season One' gekocht op COD:MW. Daarbij krijg je op level 0 direct de 'Silver Flash' Watch. Deze zie ik echter niet staan bij mijn Watches onder Weapons --> Watch Select. Dit terwijl deze watch voor zowel BO als MW hoort te zijn, of ben ik nu in de war?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hebben meer mensen last van een bug in een charm? Blijft groen knipperen terwijl ik geen nieuwe er bij heb staan..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
miicker schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:39:
Hebben meer mensen last van een bug in een charm? Blijft groen knipperen terwijl ik geen nieuwe er bij heb staan..
Yes ik, met een van de eerste die je vrijspeelt in de battle pass volgens mij. Ik zie wel dat ik een charm heb vrijgespeeld, maar daarna kan ik hem niet zien tussen de te selecteren charms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:34
Dan heb je een charm voor een CW wapen gekregen, eerst dus een CW wapen selecteren en dan kun je de charm bekijken als het goed is :)
xK0etj3 schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 09:57:
[...]

Yes ik, met een van de eerste die je vrijspeelt in de battle pass volgens mij. Ik zie wel dat ik een charm heb vrijgespeeld, maar daarna kan ik hem niet zien tussen de te selecteren charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:04
.

[ Voor 98% gewijzigd door Deleon78 op 26-07-2021 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
ik kwam gister avond nog onder de map, bij het pakken van een loadout...
zag wel grappig uit, maar je kunt niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Nog steeds geen nieuws mbt 120hz en/of fov sliders voor de ps5? (Warzone).

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:32
Die map van de Rebirth mode is wel leuk! Begin nu wel de plekjes te vinden en eerste Warzone victory in lange tijd. Lekker snelle sessies.

Wel leuk, met de xbox series X ben ik nagenoeg altijd als eerste klaar met laden. Vaak irritant die heli pakken en dan wachten tot de rest begint met droppen bij de warming up. Soort blender haha.
Androo schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 12:15:
ik kwam gister avond nog onder de map, bij het pakken van een loadout...
zag wel grappig uit, maar je kunt niets :)
Dat heb ik ook gehad inderdaad, althans ik kon onder de map kijken, maar opeens was het ook weer weg.

[ Voor 33% gewijzigd door Giant87 op 23-12-2020 16:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Giant87 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:51:
Die map van de Rebirth mode is wel leuk! Begin nu wel de plekjes te vinden en eerste Warzone victory in lange tijd. Lekker snelle sessies.
Rebirth victory’s staan toch los van Warzone victory’s? Wel leuk al die actie, maar speelt ook wel weer heel anders met een ander soort spanning

[ Voor 12% gewijzigd door Steven030 op 23-12-2020 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
Luitjes! Wat is jullie advies voor een nieuwe headset? Ik heb nu de Astro A10, maar het bepalen van de enemy is erg lastig. Ik kan erg lastig bepalen waar ze nu zitten, waardoor ik vaak onnodig dood ga :(
Budget is tot 200 euro, verder eigenlijk weinig eisen :)

Verwijderd

dropkikker schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:18:
Luitjes! Wat is jullie advies voor een nieuwe headset? Ik heb nu de Astro A10, maar het bepalen van de enemy is erg lastig. Ik kan erg lastig bepalen waar ze nu zitten, waardoor ik vaak onnodig dood ga :(
De sounds zijn erg brak om te bepalen waar vijanden zitten. Een goede headset gaat wel helpen, maar verwacht geen wonderen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb een Beyerdynamic MMX300v2. Beste headset die je kunt krijgen imo.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 24-12-2020 09:34 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 14:56
Freekers schreef op maandag 21 december 2020 @ 23:55:
Ik heb vandaag de Battle Pass 'Season One' gekocht op COD:MW. Daarbij krijg je op level 0 direct de 'Silver Flash' Watch. Deze zie ik echter niet staan bij mijn Watches onder Weapons --> Watch Select. Dit terwijl deze watch voor zowel BO als MW hoort te zijn, of ben ik nu in de war?
Die Watch zit alleen in Warzone, niet in MW.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:11

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Astro A40?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
laatst Astro A50 gekocht na bekijken van veel reviews, zeer tevreden. Grote pluspunt vind ik wel de base waar je hem net op kan zetten (ofwel opbergen als je hem niet gebruikt). En er zijn mooie presets voor te vinden https://sites.google.com/view/zeference/home/audio/astro-eqs.

Tevens heb ik het idee dat Dolby Atmos mee helpt met het bepalen van locatie

[ Voor 14% gewijzigd door Cyrus The Virus op 24-12-2020 10:20 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Er is een headset topic, wellicht kun je daar wat wijzer worden:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2024014

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Headset maakt amper wat uit, audio in deze game is gewoon ruk, dat ga je met de beste headset niet oplossen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:21
Ik speel gewoon met een Bose QC35II (met een duur draadje erbij voor de mic), mis ik nou echt wat t.o.v. een echte gaming headset? Meestal hoor ik meer dan m’n maten.

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
marcanti schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:14:
Ik speel gewoon met een Bose QC35II (met een duur draadje erbij voor de mic), mis ik nou echt wat t.o.v. een echte gaming headset? Meestal hoor ik meer dan m’n maten.
Ik heb dit een tijd gehad met een SennHeiser PXC 550, ook een prima kwaliteit. Ik had geen klachten, maar de mic scheen zo slecht te zijn dat als ik praat de rest van mijn squad niks meer kon horen :+.

Uiteindelijk maar een steelseries Artic 7 gekocht. Voor mijn geluid geen verschil, maar heb geen klagende teammaten meer O-)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

T7D_Sneezy schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:43:
[...]

Die Watch zit alleen in Warzone, niet in MW.
Pff wat een troep. Warzone is praktisch MW alleen dan met grotere maps imho. Zo jammer dit weer van Blizzard/Activision/Treyarch. Ze pushen je zo hard naar Warzone en Cold War....

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Giant87
Steven030 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:15:
[...]

Rebirth victory’s staan toch los van Warzone victory’s? Wel leuk al die actie, maar speelt ook wel weer heel anders met een ander soort spanning
Oh dat weet ik niet, aan het einde stond wel 'Warzone victory' :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
rebirth en warzone zijn 2 aparte wins in baracks zie je ook verschillende stats

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Freekers schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:32:
[...]

Pff wat een troep. Warzone is praktisch MW alleen dan met grotere maps imho. Zo jammer dit weer van Blizzard/Activision/Treyarch. Ze pushen je zo hard naar Warzone en Cold War....
Het is maar een cosmetisch item hoor, maak je niet druk. :)

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

SD5k schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:52:
[...]

Het is maar een cosmetisch item hoor, maak je niet druk. :)
Tis meer een principe kwestie. Zodra een nieuwe cod uit is, wordt de vorige versie zowat dood verklaard. Maar goed, dat is niet veel anders dan bij alle andere series (Fifa etc)

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glHPbWcyVhOLVPaQtRHt6BBctpI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X0i1iJ4ffa67OSfy4sov5htz.png?f=fotoalbum_large

Roze zonder masker :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Warzone is op dit moment imo niet leuk meer, omdat de Cold War wapens zwaar op zijn. Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden maar het verschil is nu dusdanig belachelijk groot, gewoon onspeelbaar.
Wacht wel weer even tot er weer balans is en het nodige generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:08:
Warzone is op dit moment imo niet leuk meer, omdat de Cold War wapens zwaar op zijn. Ik begrijp dat er geld verdiend moet worden maar het verschil is nu dusdanig belachelijk groot, gewoon onspeelbaar.
Welke wapens zijn specifiek OP? Waarom niet de dark side joinen })

Ik dacht dat de meeste mensen nog met de Kilo/M13/Grau speelden (weliswaar icm de mac 10)

[ Voor 9% gewijzigd door Steven030 op 26-12-2020 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 21:59:
[...]

Welke wapens zijn specifiek OP? Waarom niet de dark side joinen })

Ik dacht dat de meeste mensen nog met de Kilo/M13/Grau speelden (weliswaar icm de mac 10)
Mac10 en vooral de dmr-14 is belachelijk sterk.
Ik heb geen cold war, speel alleen Warzone.. en weiger die game te kopen voor een paar wapentjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2020 @ 00:15:
[...]

Mac10 en vooral de dmr-14 is belachelijk sterk.
Ik heb geen cold war, speel alleen Warzone.. en weiger die game te kopen voor een paar wapentjes ;)
Ze worden natuurlijk ook niet na 48 uur generfed. Nee, dat laten we gewoon 2 maanden zo en dan misschien een nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Ik heb niet de ervaring dat de CW wapens OP zijn in Warzone. Net als de MAC-10... ja dat ding heeft een hoge fire rate maar is ie wel beter dan bijvoorbeeld een Fennec? Ik betwijfel of de CW wapens beter zijn dan de "normale" wapens en onspeelbaar is het al helemaal niet.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
JohnnyV76 schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:07:
Ik heb niet de ervaring dat de CW wapens OP zijn in Warzone. Net als de MAC-10... ja dat ding heeft een hoge fire rate maar is ie wel beter dan bijvoorbeeld een Fennec? Ik betwijfel of de CW wapens beter zijn dan de "normale" wapens en onspeelbaar is het al helemaal niet.
Moet je is effe wat YouTube filmpjes bekijken van die nieuwe Guns..

Dmr is gewoon 2 headshots en je bent dood met volle platen.
De Mac heeft ook een absurde damage en vooral range. Totaal niet te vergelijken met de fennec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
Verget de Diamatti Akimbo niet. Binnen win je daar mee van een Mac10. De Mac10 is iets beter op iets langere afstand, met de diamatti moet je echt gebruiken voor gevechten in een huis bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcanti
Dit zie ik ook niet graag in m'n killcam als ik m'n ghosted loadout heb... 😒 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kb1aL5-mdfEWjvz8_SrZt-ILYSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAV8UrUdYxFNLnBsEpzNy0T8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

De killcam laat dat wel vaker zien, dat is een bug. De andere persoon zag je daar niet op.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeR op 27-12-2020 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
marcanti schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:59:
Dit zie ik ook niet graag in m'n killcam als ik m'n ghosted loadout heb... 😒 [Afbeelding]
Viel me ook al paar keer op dat ik zo werd gepushed en ik Ghost had. Hij me precies wist zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Je kan die OP wapens toch gewoon in je loadout gooien en er Resurgence mee spelen om te levelen? Zo level ik nu die MAC-10. Maar eerlijk gezegd vind ik de Striker nog lekkerder spelen...

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Chelseamarre123 schreef op zondag 27 december 2020 @ 13:24:
[...]

Viel me ook al paar keer op dat ik zo werd gepushed en ik Ghost had. Hij me precies wist zitten
Wat @CyBeR ook al zegt, dat is een bug, en die zit er al in sinds het begin. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Oke, je hebt helemaal gelijk. Geen lol aan met die akimbo’s en dmr14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik vind het aantal hackers de laatste dagen veel erger, ben er nog nooit zoveel tegen gekomen de afgelopen week in vergelijking met afgelopen jaar. Man man zo kansloos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ook erg bijzonder en frustrerend is dat heel dat loadout verhaal dat je scherm hangt voor enkele seconde nog steeds niet is opgelost. Gisteren weer, met de hele squad loadout gepakt, alle 4 zitten we 5 seconde te staren omdat we vast hangen met als resultaat dat we alle 4 daardoor makkelijk afgeschoten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Dat had ik pas ook (xbox series X), iets korter dan jij zegt maar wel erg irritant ja! Nooit eerder gehad eigenlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:07:
MAC10 is prima te counteren, hij is sterk maar niet te sterk. Zelfde met veel andere wapens, de FFAR heeft een hoge firerate maar is daarmee niet veel te sterk, genoeg wapens die sterker zijn.

Het is vooral de DMR en de Type63 die veel te sterk zijn, enorm weinig recoil en een zeer hoge firerate waardoor ze op vrijwel elke afstand van vrijwel elk ander wapen winnen.
En de Akimbo Diamatti is vergelijkbaar met de Renetti en de Snakeshot revolvers van vroeger, binnen vier meter verlies je met elk ander wapen gegarandeerd. De Diamatti's doen bijna 300 damage als je beide afvuurt in Akimbo, dat is altijd genoeg voor een kill. Je moet enkel raken, maar op een paar meter is dat het probleem niet.

Eigenlijk is het probleem maar drie wapens en juist die drie wapens maken het spel op dit moment niet leuk meer om te spelen. Vrijwel iedereen in de eind cirkel loopt nu met die DMR of Type63 rond en als je zelf een ander wapen hebt sta je al direct op achterstand. Je wordt haast gedwongen om die wapens zelf ook te gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 28-12-2020 17:15 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtSpeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 13:01
Tsurany schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:10:
[...]

Je wordt haast gedwongen om die wapens zelf ook te gebruiken.
Laat dat nu net het doel zijn elke keer.
Geforceerd worden om de ‘meta’ wapens te gebruiken.
In dit geval sturen ze je dus richting de aanschaf van CW, want weinig mogelijkheid om de meta wapens zonder CW op een normale manier te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Laatst online: 19:46
SgtSpeedy schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:20:
[...]

Laat dat nu net het doel zijn elke keer.
Geforceerd worden om de ‘meta’ wapens te gebruiken.
In dit geval sturen ze je dus richting de aanschaf van CW, want weinig mogelijkheid om de meta wapens zonder CW op een normale manier te levelen.
Speel een paar potjes plunder met double weapon xp en je zit zo op lvl 20. Dan wordt het vanzelf leuk met de DMR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
Ik krijg tijdens het spelen van warzone nu elk potje de dev error 5573. Het lijkt met name te gebeuren wanneer ik een item gebruik. Volgens het internet is er geen oplossing. Klopt dat? Dat zou wel heel naadje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Cyrus The Virus schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:06:
[...]

Ik vind het aantal hackers de laatste dagen veel erger, ben er nog nooit zoveel tegen gekomen de afgelopen week in vergelijking met afgelopen jaar. Man man zo kansloos :(
Het is echt insane inderdaad! Vanavond meerdere potjes kansloos verloren. Bizarre spots, enemies die alles raak schieten... Pfff wij zijn na paar potjes bf5 gaan spelen vanavond 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:50:
Ik krijg tijdens het spelen van warzone nu elk potje de dev error 5573. Het lijkt met name te gebeuren wanneer ik een item gebruik. Volgens het internet is er geen oplossing. Klopt dat? Dat zou wel heel naadje zijn.
Probeer eens te wisselen van operator en verwijder je weapon skins. Bij mij leek het aan de operator te liggen, ik speelde met een van de nieuwe uit de battlepass en crashte elke keer als in een stun gooide. Nu weer met m'n vertrouwde Alex skin en nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:56
Tsurany schreef op maandag 28 december 2020 @ 23:06:
[...]

Probeer eens te wisselen van operator en verwijder je weapon skins. Bij mij leek het aan de operator te liggen, ik speelde met een van de nieuwe uit de battlepass en crashte elke keer als in een stun gooide. Nu weer met m'n vertrouwde Alex skin en nergens last van.
Ga ik eens proberen! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nu al een aantal keer in Warzone het volgende:

Ik pak tijdens de game Loadout 1: wapens zonder ghost
Later in diezelfde game Loadout 2: wapens met ghost

Uiteindelijk ga ik dood en in de killcam zie ik dat hij mij ziet op de Heartbeat monitor.
Dat kan toch niet als mijn 2e loadout met ghost is?

Is dit een wijziging in de game, een bug of een perk dat ghost niet werkt?

Dit heb ik nu al een aantal keer gehad.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerbek312 op 30-12-2020 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Lekkerbek312 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:47:
Mogelijk heb ik iets gemist, maar ik heb nu al een aantal keer in Warzone het volgende:

Ik pak tijdens de game Loadout 1: wapens zonder ghost
Later in diezelfde game Loadout 2: wapens met ghost

Uiteindelijk ga ik dood en in de killcam zie ik dat hij mij ziet op de Heartbeat monitor.
Dat kan toch niet als mijn 2e loadout met ghost is?

Is dit een wijziging in de game, een bug of een perk dat ghost niet werkt?

Dit heb ik nu al een aantal keer gehad.
Bug in de killcam, de speler kan jouw niet zien als het goed is. De killcam laat jouw wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
Het is wel inconsistent dan. Na de opmerkingen hier ben ik er op gaan letten, en gister meen ik te hebben gezien dat ik in een vergelijkbare situatie mezelf niet op de heartbeat monitor zag op de killcam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Rebirth island was zo vet! Close combat met spawn. Lekkere combi tussen WZ en MP. Nu met de gulag erbij is het echt verpest!
Ook iedereen weer instant leave als ze dood gaan of de gulag verliezen. Echt heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
crimby schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:17:
Rebirth island was zo vet! Close combat met spawn. Lekkere combi tussen WZ en MP. Nu met de gulag erbij is het echt verpest!
Ook iedereen weer instant leave als ze dood gaan of de gulag verliezen. Echt heel jammer
Het is inderdaad behoorlijk jammer dat ze het hebben aangepast. Dat mini royale van nu is wat mij betreft echt geen toevoeging, dan speel ik veel liever de normale BR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Bizar weer, ze kunnen ook nooit eens een goede playlist laten staan. Er moet altijd verandering zijn...ik denk zelf dat de modus te populair was waardoor mensen geen Black Ops hoefden te kopen(althans hun redenatie). Want alles is erop gericht om mensen van MW naar BO te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetgate
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-07 23:24
Terranova schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:52:
Bizar weer, ze kunnen ook nooit eens een goede playlist laten staan. Er moet altijd verandering zijn...ik denk zelf dat de modus te populair was waardoor mensen geen Black Ops hoefden te kopen(althans hun redenatie). Want alles is erop gericht om mensen van MW naar BO te krijgen.
Bij de andere modes vond ik het nooit zo erg dat het wat wisselde. Maar dit is inderdaad wel erg zonde! Hopelijk brengen ze hem snel weer terug..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Ok ik ben het nu wel eens over de Akimbo Diamatti... Afgelopen 2 dagen veel gespeeld. Had maatje over de vloer dus tot laat door gamen en volgende dag weer lekker verder maar die 2x Diamatti is echt niet van te winnen op close range. Team mate was op een dakje downed maar had self revive, ik zie de tegenstander om een hoekje naar boven staan kijken, trek mijn mac-10 open maar prrt prrt en ik ben down terwijl ik weet dat ik geen shots miste. Toch, in al de potjes die ik gespeeld heb ben ik maar een paar keer mensen tegengekomen met deze wapens. De DMR 14 zie je wel heel erg veel terug en ook vaak door gekilled.

In de gratis CW week heb ik de MAC-10 wel gemaxed maar verder amper wapens gelevelled. Toch ben ik niet zo overtuigd van CW om hem te kopen... zelfs niet voor 40 euro. Als ie voor 20 / 25 een keer te koop is dan tik ik m wel op de kop.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• marcanti
Tja, ze proberen het aantrekkelijk te maken om CW te kopen en daarmee de meta (nu DMR/Mac10/Diamatti) te kunnen levelen. Maar ik heb dat grinden eigenlijk wel gezien inmiddels. Met de Bruen, met de MP5, met de Kar98, met de FAL, met de Kilo, ga zo maar door. Met Shipment ging dat wel vrij vlot, maar voor mij wordt het vanaf nu enkel nog levelen in Warzone zelf.. Spelplezier neemt er wel van af merk ik.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 16:13
marcanti schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:57:
Spelplezier neemt er wel van af merk ik.
Vooral door cheaters man man onbegrijpelijk dat ze hier niets tegen doen. Een nieuwe volledige warzone map is ook wel welkom.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marcanti schreef op donderdag 31 december 2020 @ 11:57:
Tja, ze proberen het aantrekkelijk te maken om CW te kopen en daarmee de meta (nu DMR/Mac10/Diamatti) te kunnen levelen. Maar ik heb dat grinden eigenlijk wel gezien inmiddels. Met de Bruen, met de MP5, met de Kar98, met de FAL, met de Kilo, ga zo maar door. Met Shipment ging dat wel vrij vlot, maar voor mij wordt het vanaf nu enkel nog levelen in Warzone zelf.. Spelplezier neemt er wel van af merk ik.
Dat terwijl de beste manier om te levelen eigelijk plunder is. Pak een voertuig, liefst een helikopter, en ga voor de supply run of recon missies. Met een beetje geluk pak je er 8 of meer per ronde, dat is aardig wat weapon XP. Zeker als je een dubbele XP token gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ja met die DMR word het er niet leuker op :(

• Giant87
crimby schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:17:
Ja erg jammer inderdaad.. Rebirth hield me wel bezig. Nu weer het gevoel van ' dit ken ik nu wel' ..
Het zijn wel allemaal truukjes volgens mij, dat je hoopt dat de mode in een volgende playlist update er weer in zit waardoor je toch terug blijft komen.

Net als de gamemode met trucks, die vond ik ook erg leuk voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17
Is er alweer een dubbel XP event aangekondigd?

Sinds wanneer worden video's zo donker opgenomen?
[Streamable: https://streamable.com/urbtmk]

Dit nam ik op maar helaas werden de beelden donker.. Gelukkig hebben we het ook opgenomen met de camera van de telefoon!

[ Voor 74% gewijzigd door G_Dragon op 02-01-2021 00:18 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
Ben ik de enige die sinds vandaag in een keer met een veel donkerder scherm moet spelen. Het lijkt wel of ze er een Black Ops sausje over heen hebben gegoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
And again.. is dit een nieuwe error na de laatste update ofz :p

[Streamable: https://streamable.com/upxt2p]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
G_Dragon schreef op zaterdag 2 januari 2021 @ 19:56:
And again.. is dit een nieuwe error na de laatste update ofz :p

[Streamable]
server die hangt is wel eens vaker gebeurd afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Cyrus The Virus schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:09:
[...]

server die hangt is wel eens vaker gebeurd afgelopen jaar.
Daar hebben wij gelukkig niet veel last van gehad, het is sinds de release meer dat het probleem met splitscreen nog steeds niet gefixed is. Wij hebben nu ook weer 20 keer geprobeerd om uberhaud online te komen, maar elke keer als mijn vriendin op A druk en haar profiel kiest is het game reboot.. echt dit is al sinds release nog nooit gefixed en dat is erg jammer!

Want de game zelf is echt onzettend goed en leuk om te spelen samen :)

[Streamable: https://streamable.com/ne87ns]

Edit:

Helemaal blij dat ik die Uzi heb bij de battlepas, blijkt die niet voor Modern Warfare te zijn :( heb dus een battlepass gekocht waarbij 90% voor cold war is?

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 03-01-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:58:
[...]

Edit:

Helemaal blij dat ik die Uzi heb bij de battlepas, blijkt die niet voor Modern Warfare te zijn :( heb dus een battlepass gekocht waarbij 90% voor cold war is?
Logisch toch. Er is geen nieuwe content bijgekomen voor MW en willen cold war zoveel mogelijk verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Chelseamarre123 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:25:
[...]

Logisch toch. Er is geen nieuwe content bijgekomen voor MW en willen cold war zoveel mogelijk verkopen.
Opzich wel maar voeg hem dan niet toe aan MW want nu heb ik hem gekocht omdat ik dacht dat er voor beide games items inzaten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 13:08
G_Dragon schreef op zondag 3 januari 2021 @ 21:53:
[...]

Opzich wel maar voeg hem dan niet toe aan MW want nu heb ik hem gekocht omdat ik dacht dat er voor beide games items inzaten..
Als je hem tot 100 levelt krijg je gelukkig je coins weer terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
TrueGamer schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:55:
[...]

Als je hem tot 100 levelt krijg je gelukkig je coins weer terug :P
Dat is waar maar de items zijn helaas niks waard.
Jammer dat ze er niet voor gekozen hebben om Modern Warfare zonder Battle Pass te doen, want we hebben er toch niks aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
G_Dragon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:22:
[...]

Dat is waar maar de items zijn helaas niks waard.
Jammer dat ze er niet voor gekozen hebben om Modern Warfare zonder Battle Pass te doen, want we hebben er toch niks aan..
Voornamelijk omdat veel mensen Warzone nog spelen en er zo nog iets aan hebben. Snap het ergens wel om de battlepass ook naar MW te halen.

Opzich heb je aan de battlepass vrij weinig. Enigste waar ik hem voor koop is voor de XP tokens en de blueprints maar als je dan voldoende speelt heb je daar dan ook weer weinig aan omdat je wapens max zijn en je beter attachments kunt er op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Afgelopen weekend de eerste potjes van dit jaar gedaan en eigenlijk de eerste potjes sinds de update.

Zonder MAC10 en DMR heb je echt geen schijn van kans heb ik al wel door. Bizar hoe makkelijk en van grote afstand een DMR iemand omlegt.
Zal vast in een update rechtgetrokken worden, maar tot die tijd heeft de marketing wel effect. Ik overweeg namelijk alleen hiervoor om Cold War aan te schaffen, want spelen is op deze manier niet leuk. (if you can't beat them, join them....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Ik ben bijna blij dat de kerstvakantie er weer op zit en ik minder tijd heb voor warzone.
Heb met weinig plezier warzone gespeeld vanwege de drm.
Meest skilloze wapen die echt het hele spel verpest.

Meta wapens heb je altijd, maar niet zo overpowered en overheersend als deze.
Ik zou graag terug gaan naar voor de CW toevoeging, waar de kilo en mp5 een goede combi was maar alles behalve op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
FixDeluxe schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:34:
Ik ben bijna blij dat de kerstvakantie er weer op zit en ik minder tijd heb voor warzone.
Heb met weinig plezier warzone gespeeld vanwege de drm.
Meest skilloze wapen die echt het hele spel verpest.

Meta wapens heb je altijd, maar niet zo overpowered en overheersend als deze.
Ik zou graag terug gaan naar voor de CW toevoeging, waar de kilo en mp5 een goede combi was maar alles behalve op
De DRM blijft nog wel even zo, dat blijft mensen trekken naar CW. Je moet level 49 halen en dan nog wat verder om de juiste attachments te krijgen. Dus als je enige kans wilt hebben in WZ Moet je wel CW spelen.

Zelfs in MW gaat het lopen nu hetzelfde als in CW. Het schommelt veel meer. Ook lijkt het alsof je stuns en granaten minder ver kunt gooien. Ik heb het niet nagekeken of er iets is veranderd is sinds de laatste update, dus het kan ook gebaseerd zijn op gevoel.

Al met al, MW is vakkundig geëlimineerd en CW wordt je opgedrongen wil je in WZ nog enige kans maken.

Noem het marketing of wat dan ook, enigszins sneu is het wel voor de liefhebbers van de MW reeks. Straks krijg je waarschijnlijk in CW de Terminal map om de MW spelers te lokken. Of gooien ze er een Soap achtige operator in.

Enfin even mijn frustratie hier neer gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
tommy2005 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:29:
[...]

De DRM blijft nog wel even zo, dat blijft mensen trekken naar CW. Je moet level 49 halen en dan nog wat verder om de juiste attachments te krijgen. Dus als je enige kans wilt hebben in WZ Moet je wel CW spelen.

Zelfs in MW gaat het lopen nu hetzelfde als in CW. Het schommelt veel meer. Ook lijkt het alsof je stuns en granaten minder ver kunt gooien. Ik heb het niet nagekeken of er iets is veranderd is sinds de laatste update, dus het kan ook gebaseerd zijn op gevoel.

Al met al, MW is vakkundig geëlimineerd en CW wordt je opgedrongen wil je in WZ nog enige kans maken.

Noem het marketing of wat dan ook, enigszins sneu is het wel voor de liefhebbers van de MW reeks. Straks krijg je waarschijnlijk in CW de Terminal map om de MW spelers te lokken. Of gooien ze er een Soap achtige operator in.

Enfin even mijn frustratie hier neer gegooid.
Dat ze CW wapens op maken om mensen te lokken maakt me niet zoveel uit.
Had dat wel verwacht en de mac-10 / diamanti etc.... ze zijn overpowered maar wel zoals iemand eerder al zei wel te counteren.

Echter is de dmr gewoon extreem.
was het de ffar of de grozna... dan was dat prima te counteren met een kar of een mogelijk nog wel de kilo of elk andere assault. echter ben ik serieus de laatste dagen 0x gekiltd door een AR.
sporadisch een sniper maar verder alleen de DMR. dat is bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Door de DMR is er op dit moment vrij weinig aan Warzone vind ik. Elk potje dat speelt word je wel gekilled door elke willekeurige 'kneus' met een DMR.

Je hoeft er niet eens goed voor te kunnen schieten en dat maakt het zo jammer. Ik speel zelf met de Stoner63 wat ik een heerlijk wapen vindt.. alleen kan deze ook niet op tegen de DMR.. ondanks dat de Stoner in Warzone ook lichtelijk overpowered is.

Denk dat de nerf van de DMR ook wel even op zich laat wachten om zo de mensen naar CW toe te trekken.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Ik verwacht eigenlijk morgen al wel een nerf voor de DMR.
Het rebirth event loopt dan af, en volgens mij komen ze op dat moment ook altijd met een update. Dus fingers crossed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
sjorremans schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:39:
Door de DMR is er op dit moment vrij weinig aan Warzone vind ik. Elk potje dat speelt word je wel gekilled door elke willekeurige 'kneus' met een DMR.

Je hoeft er niet eens goed voor te kunnen schieten en dat maakt het zo jammer. Ik speel zelf met de Stoner63 wat ik een heerlijk wapen vindt.. alleen kan deze ook niet op tegen de DMR.. ondanks dat de Stoner in Warzone ook lichtelijk overpowered is.

Denk dat de nerf van de DMR ook wel even op zich laat wachten om zo de mensen naar CW toe te trekken.
Toch zonde...
Misschien hadden ze gewoon een goed nieuw spel moeten maken om mensen naar CW te lokken.
daarnaast is de DMR prima via plunder te lvl'en (wat ik hoor).
Vind lichtelijk overpowered niet erg. dat gaat toch wel tenonder door skills met mindere wapens.
Maar zoals je zegt. elke kleuter kan met de dmr kills pakken.
Je weet ook dat wanneer je een schot voorbij hoort razen je sws het haasje bent, aangezien toch elk volgend schot je mogelijk kapot maakt binnen 1 hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Het levelen van je wapens gaat nog steeds sneller in Plunder dan in de multiplayer van coldwar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

Ik vind het door je strot duwen van Cold War best vervelend.... Ik speel alleen MW Multiplayer, maar moet eerst tig tabs door om daar überhaupt te komen. En wat doet die Rebirth Island shit in mijn MW multiplayer menu? Ik speel geen Warzone, laat het lekker daar zien. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
On_E schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:18:
Ik vind het door je strot duwen van Cold War best vervelend.... Ik speel alleen MW Multiplayer, maar moet eerst tig tabs door om daar überhaupt te komen. En wat doet die Rebirth Island shit in mijn MW multiplayer menu? Ik speel geen Warzone, laat het lekker daar zien. :+
Mee eens, laat dingen eruit die niet in Modern Warefare horen of niks ermee te maken hebben zoals:
  • Rebirth Island
  • Battlepass
Het schept alleen maar verwarring bij de meeste mensen, want dat een wapen alleen voor Cold War is staat er in het klein bij :X..

En fix de game nou is een keer goed, want sinds release zijn er een aantal problemen nog nooit opgelost en is splitscreen ( player 2 ) altijd al een oorzaak geweest van vele crashes of een start scherm waar je niet doorheen komt als er een 2e gamertag is gelogd |:( . Mijn vriendin vroeg gisteren nog of ik het geld nog kun refunden van de game omdat het nooit 100% heeft gewerkt zoals het wel hoorde te werken, maar dat is sowieso geen optie meer.

Maar helaas weet ik ook dat ze dit nooit gaan fixen, helemaal nu na de release van Cold War.
Want daar gaat nu alle focus heen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 16:35

ronalddus

Buffalo77

Hier nog interessante informatie die tot heel recent nog niet bekend was.
Het gaat over 'Damage drop-off' in Warzone specifiek:

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:32

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:25:
[...]

Mee eens, laat dingen eruit die niet in Modern Warefare horen of niks ermee te maken hebben zoals:
  • Rebirth Island
  • Battlepass
Het schept alleen maar verwarring bij de meeste mensen, want dat een wapen alleen voor Cold War is staat er in het klein bij :X..

En fix de game nou is een keer goed, want sinds release zijn er een aantal problemen nog nooit opgelost en is splitscreen ( player 2 ) altijd al een oorzaak geweest van vele crashes of een start scherm waar je niet doorheen komt als er een 2e gamertag is gelogd |:( . Mijn vriendin vroeg gisteren nog of ik het geld nog kun refunden van de game omdat het nooit 100% heeft gewerkt zoals het wel hoorde te werken, maar dat is sowieso geen optie meer.

Maar helaas weet ik ook dat ze dit nooit gaan fixen, helemaal nu na de release van Cold War.
Want daar gaat nu alle focus heen :).
Ik heb nooit splitscreen gespeeld dus die problemen nooit gehad. Wel nog altijd last van disconnects e.d. als ik met vrienden in een party zit. Gaat zelden een hele speelsessie goed, er valt altijd wel iemand ineens weg uit de party of game.

Maar ja, ondanks alles blijft MW 2019 dé online shooter voor ons. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
On_E schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:32:
[...]

Ik heb nooit splitscreen gespeeld dus die problemen nooit gehad. Wel nog altijd last van disconnects e.d. als ik met vrienden in een party zit. Gaat zelden een hele speelsessie goed, er valt altijd wel iemand ineens weg uit de party of game.

Maar ja, ondanks alles blijft MW 2019 dé online shooter voor ons. :)
Dat blijft het inderdaad, want zonder discussie te starten.
Wij vinden beide dat Cold War een grote achteruitgang is als je Modern Warfare bent gewend.

Ja wij zijn soms wel een half uur bezig om alleen al langs het startscherm te komen ( 30x opnieuw booten ), alleen maar omdat er twee gamertags ingelogt staan op de console. ( Nat = open, Savedata meerdere malen verwijderd in het begin, game al 3x op nieuw geinstalleerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

B-Real schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:31:
Afgelopen weekend de eerste potjes van dit jaar gedaan en eigenlijk de eerste potjes sinds de update.

Zonder MAC10 en DMR heb je echt geen schijn van kans heb ik al wel door. Bizar hoe makkelijk en van grote afstand een DMR iemand omlegt.
Zal vast in een update rechtgetrokken worden, maar tot die tijd heeft de marketing wel effect. Ik overweeg namelijk alleen hiervoor om Cold War aan te schaffen, want spelen is op deze manier niet leuk. (if you can't beat them, join them....)
Het is voor mij een principekwestie om het daarom juist NIET te doen. Ik snap dat er een commercieel doel achter zit maar ze kunnen van mij de boom in. Zo doorzichtig en het haalt alle speelplezier weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Ik heb Cold War niet maar heb de DMR en Mac10 al maxed level.. Gewoon spelen er mee en je bent er gewoon super snel. Het is onzin dat je alle attachments nodig hebt om er mee te spelen, gewoon dat ding pakken en levelen.

Laatst daarmee mijn eerste 20kill match gehad, maar DMR heeft 100% een nerf nodig, echt te belachelijk die gun..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
Inbox4me schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Het is voor mij een principekwestie om het daarom juist NIET te doen. Ik snap dat er een commercieel doel achter zit maar ze kunnen van mij de boom in. Zo doorzichtig en het haalt alle speelplezier weg :X
Klopt, zo sta ik er doorgaans ook in.
Echter speel ik tegenwoordig uitsluitend Warzone met een groepje vrienden. Dat plezier wordt nu verstoord. Dan kan ik wachten tot het generfed is, maar wie weet hoe lang dat duurt of de "pijn" van een paar tientjes slikken en doorgaan met af en toe wat uurtjes knallen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

B-Real schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:03:
[...]

Klopt, zo sta ik er doorgaans ook in.
Echter speel ik tegenwoordig uitsluitend Warzone met een groepje vrienden. Dat plezier wordt nu verstoord. Dan kan ik wachten tot het generfed is, maar wie weet hoe lang dat duurt of de "pijn" van een paar tientjes slikken en doorgaan met af en toe wat uurtjes knallen met vrienden.
Die DMR en MAC10 gewoon levelen met Plunder potjes, en dan flink achter de supply runs aan. Dat doen de meesten. Als je nog wat dubbel weapon xp tokens hebt die erin knikkeren en gaan.

En 9 van de 10 keer dat je iemand fragged, kun je zijn dmr en mac10 wel oprapen :D

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:19
Voor de pc gamers onder ons is er een leuke applicatie. In deze applicatie kun je jouw tegenstanders zien in de match met onder andere hun k/d, live aantal kills en nog veel meer. https://codstats.net/warzone/companion Doe er je voordeel mee, als je wil natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:36
Ectholian schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:25:
[...]

Die DMR en MAC10 gewoon levelen met Plunder potjes, en dan flink achter de supply runs aan. Dat doen de meesten. Als je nog wat dubbel weapon xp tokens hebt die erin knikkeren en gaan.

En 9 van de 10 keer dat je iemand fragged, kun je zijn dmr en mac10 wel oprapen :D
Waarom achter de sypply runs aan?
Pagina: 1 ... 122 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.