Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hyperdry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 14:52
Momma, I just killed a juggernaut... (....in BR 1v1 ....while taking ZERO damage :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastergecko
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-10-2021
Hoianddoei schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:04:
[...]

Ook ik ben fan van splitscreen multiplayer in CoD. Mijn vriendin en ik kunnen uren lang de multiplayer spelen. Al moet ik wel gelijk zeggen dat dit vooral bij Modern Warfare zo is. Helaas nog geen PS5, maar op de PS4 versie speelt MW heerlijk in splitscreen. Loopt soepel en ziet er toch nog goed uit.

Ik had gehoopt dat Cold War ook dit gevoel zou evenaren, of misschien zelfs zou verbeteren. Helaas.. CW plaatst voor niets dikke zwarte loze randen, waardoor je speelscherm een stuk kleiner is. Ook valt de FPS vaak terug en zien de graphics er slechter uit. Jammer, na 1 potje hebben we toch weer Modern Warfare opgestart.

Mijn advies: Modern Warfare speelt echt lekker, niet alleen in splitscreen. Voor de multiplayer samen moet je echt dat spel spelen.

--Edit--

Hier trouwens een link waarin het verschil nog even benadrukt wordt. Ik had gehoopt dat er in de loop van de tijd wel een fix voor zou komen, maar helaas heeft Treyarch het niet zo met splitscreen.

https://www.forbes.com/si...-warfare/?sh=4a4129a84f61
Thanks! Ik gooi t in de groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:18
Nog mensen op de ps5 die geregeld bepaalde updates opnieuw krijgen. Voor de lol effe voor de 3de keer 50 gb moeten downloaden aan data packs en texture packs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-09 14:56
Chelseamarre123 schreef op zondag 13 december 2020 @ 23:58:
Nog mensen op de ps5 die geregeld bepaalde updates opnieuw krijgen. Voor de lol effe voor de 3de keer 50 gb moeten downloaden aan data packs en texture packs.
Zeker! Vorige week nog het texture pack voor de derde keer mogen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17
De battlepass is weg in het menu :), ben benieuwd wat we deze week gaan krijgen.
Blijft stil rondom de game ..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:10:
De battlepass is weg in het menu :), ben benieuwd wat we deze week gaan krijgen.
Blijft stil rondom de game ..
Volgens mij is het toch duidelijk aangekondigd op hun blogs? Battlepass Season 1 voor Black Ops integreert met Warzone en Modern Warfare. In elke game kan je XP verdienen die meetelt voor de battlepass en het unlocken van items. De nieuwe content is in Black Ops en Warzone te gebruiken, niet in Modern Warfare. Dus voor Modern Warfare komt er in principe geen nieuwe content uit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Tsurany schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:15:
[...]

Volgens mij is het toch duidelijk aangekondigd op hun blogs? Battlepass Season 1 voor Black Ops integreert met Warzone en Modern Warfare. In elke game kan je XP verdienen die meetelt voor de battlepass en het unlocken van items. De nieuwe content is in Black Ops en Warzone te gebruiken, niet in Modern Warfare. Dus voor Modern Warfare komt er in principe geen nieuwe content uit.
Oh, dan heb ik dat gemist!
Ik kijk altijd op Charlie intel onder Modern Warfare, de laatste 2 weken amper Battlepass nieuws voorbij zien komen. Of was dit al ouder nieuws? Jammer dat er geen nieuwe content meer komt voor Modern Warfare, maar wel begrijpelijk. Ben dan straks na de reset max level en heb verder niks meer te unlocken, word dus alleen nog voor de fun spelen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Tsurany schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:15:
[...]

Maar, nogmaals, er komt dus wel nieuwe content voor Modern Warfare alleen niet uit een battle pass. Je kunt wel de battle pass levelen vanuit Modern Warfare inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brubs schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:47:
[...]

Maar, nogmaals, er komt dus wel nieuwe content voor Modern Warfare alleen niet uit een battle pass. Je kunt wel de battle pass levelen vanuit Modern Warfare inderdaad.
Vanwaar ben jij 100% zeker dat er nieuwe content komt voor MW?
Gaat em voornamelijk om cold war en warzone.

Van Modern Warfare heb ik niks voorbij zien komen buiten dat je de battlepas kunt levelen in alle 3 de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:55:
[...]

Vanwaar ben jij 100% zeker dat er nieuwe content komt voor MW?
Gaat em voornamelijk om cold war en warzone.

Van Modern Warfare heb ik niks voorbij zien komen buiten dat je de battlepas kunt levelen in alle 3 de games.
Content Roll-out: Preparation for Season One Launch

Over the next week, expect additional communications on this channel, as well as the Treyarch blog, and across social media as we ensure you are updated as frequently as possible.

During this time, content updates for Black Ops Cold War, as well as Warzone and Modern Warfare are scheduled to occur. See below for details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Monda schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 14:14:
Vroeg me nog iets af:

Ik heb nu een aantal maanden CoD modern warfare geleend van een vriend. Ik speel eigenlijk alleen Warzone en heel af en toe MP om wapens te levelen.
Ik start Warzone op met de DVD van modern warfare.

Nu wil ik het spel terug geven, maar nog wel Warzone blijven spelen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Modern warfare inclusief Warzone verwijderen en Warzone los downloaden?

Heb ik dan nog m'n wapens/rank/stats etc?
Warzone is gratis dus kun je gewoon gratis installeren vanuit de PS store (of welke store dan ook :P )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brubs schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:47:
[...]

Ik zie op de season 1 content aankondiging eigenlijk niks voor Modern Warfare staan. Hoogstens de Prestige Leveling. Je zal ongetwijfeld wel nieuwe skins in de store krijgen, geld verdienen moet immers doorgaan, maar meer zou ik niet verwachten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
En waar haal je dat tekstje? Niks officiëel lijkt me?

Heb even de officiële aankondiging van seizoen 1 nagelezen en er komt helemaal niks voor van MW.
https://www.callofduty.co...cement-coming-December-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:12:
[...]

En waar haal je dat tekstje? Niks officiëel lijkt me?

Heb even de officiële aankondiging van seizoen 1 nagelezen en er komt helemaal niks voor van MW.
https://www.callofduty.co...cement-coming-December-16
Zoek even mn eerdere berichten terug daar staat de bron in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

bijzonder ook dat het altijd zoooooo lang moet duren voordat een bug gefixt wordt, laat staan dat ze hem eruit halen.
Ik doel dan op de Juggernaut glitch, dit spel is haast niet te spelen zo, die bounty bug haalde ze meteen de bounty eruit... had hier ook wel bij gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
We gaan het woensdag meemaken wat de season 1 update gaat brengen. Maakt mij ook niet veel uit als Soap maar komt!

[ Voor 54% gewijzigd door tommy2005 op 14-12-2020 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
donvalentino schreef op maandag 14 december 2020 @ 16:32:
[...]

Warzone is gratis dus kun je gewoon gratis installeren vanuit de PS store (of welke store dan ook :P )
Ja dat weet ik haha. Maar gaat mij om de ingame dingen die ik gehaald heb, zoals load out wapens calling cards etc.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
donvalentino schreef op maandag 14 december 2020 @ 17:34:
bijzonder ook dat het altijd zoooooo lang moet duren voordat een bug gefixt wordt, laat staan dat ze hem eruit halen.
Ik doel dan op de Juggernaut glitch, dit spel is haast niet te spelen zo, die bounty bug haalde ze meteen de bounty eruit... had hier ook wel bij gemogen
Vandaag nog geen juggernauts gezien

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Monda schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:34:
[...]

Ja dat weet ik haha. Maar gaat mij om de ingame dingen die ik gehaald heb, zoals load out wapens calling cards etc.
Aah, ik vermoed dat je loadouts etc wel hetzelfde blijven, heb zelf de volledige game maar zou het gewoon proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:20
Van de afgelopen 10 potjes die ik heb gespeeld waren er denk ik 7 of 8 met meerdere juggs in 1 team.. echt kansloos. Dat soort potjes zijn bijna niet te winnen.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 15:54
Is het mogelijk om online splitscreen te spelen in Modern Warfare? Nooit geprobeerd eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSBars
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:19
BenvandeKaart schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:34:
Is het mogelijk om online splitscreen te spelen in Modern Warfare? Nooit geprobeerd eigenlijk..
Ja, dat is inderdaad mogelijk. Op ps4 moest ik dan wel een tweede account maken (ps4 account en activision account)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
BenvandeKaart schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:34:
Ja dat werkt, en behoorlijk goed ook. Ik heb het laatst een hele avond met een vriend gespeeld. Hij heeft ingelogd op zijn PS account op mijn playstation. Ik kon met mijn eigen account spelen en hij met zijn eigen, dat werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 14:01
Ik speel al een hele tijd met mijn ram op half gas.
Als ik XMP enable in bios dan krijg ik allerlei foutmeldingen in game.
Van fatal error tot dev error, soms sluit het spel ook gewoon af zonder een foutmelding.

Iemand enig idee waardoor dit kan komen?
Ben er toen zo lang mee bezig geweest, heb nu als oplossing de XMP op disable staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
bazzer schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:19:
Van fatal error tot dev error, soms sluit het spel ook gewoon af zonder een foutmelding.

Ben er toen zo lang mee bezig geweest, heb nu als oplossing de XMP op disable staan.
Heb dat ook op mijn vorige mobo gehad veel crashes met warzone toen ook XMP uitgezet, waarschijnlijk slechte bios. Op mijn nieuwe mobo ook problemen met XMP het gekke is dat als ik die aan zet de timings naar 15-15-15-36 gaan terwijl het geheugen eigenlijk maar 16-16-16-36 is. Dus even checken als je XMP aanzet of het ook klopt.

Maar waarschijnlijk is dit wat offtopic hier

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Update staat klaar van een gig of 25. Dus ik denk dat dat de nieuwe Warzone map is ook, hopelijk. Had wel een grotere update verwacht, maar ik laat me verassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
87gb vrij op ps5 maar kan hem niet downloaden wegens ruimte gebrek?

Minimaal 95gb aan vrije ruimte nodig zegt die. Man man

[ Voor 30% gewijzigd door Chelseamarre123 op 16-12-2020 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Brubs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 08:36:
Update staat klaar van een gig of 25. Dus ik denk dat dat de nieuwe Warzone map is ook, hopelijk. Had wel een grotere update verwacht, maar ik laat me verassen :)
De nieuwe map is een veel kleinere map dan verdansk, is alleen mini royale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:02:
[...]

De nieuwe map is een veel kleinere map dan verdansk, is alleen mini royale
Ja dat inderdaad wel, maar als je ziet dat er bij deze COD veel updates zijn geweest van 50+ GB die naar mijns inziens ook niet heel veel impact hadden, verrast dit mij wel gezien hier ook een bult wapens bij komen + map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Brubs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:10:
[...]

Ja dat inderdaad wel, maar als je ziet dat er bij deze COD veel updates zijn geweest van 50+ GB die naar mijns inziens ook niet heel veel impact hadden, verrast dit mij wel gezien hier ook een bult wapens bij komen + map.
ja klopt maar de grote van de updates varieerde nogal het afgelopen jaar, maar we gaan het zien. Op de PC is er nog geen update die zal morgevroeg pas komen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:14:
[...]

ja klopt maar de grote van de updates varieerde nogal het afgelopen jaar, maar we gaan het zien. Op de PC is er nog geen update die zal morgevroeg pas komen gok ik.
Ik heb juist wel op PC net een update van 25gb gehad, dus misschienn moet de jouwe nog komen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Brubs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 09:15:
[...]

Ik heb juist wel op PC net een update van 25gb gehad, dus misschienn moet de jouwe nog komen ;)
verrek ja update was al geïnstalleerd zonder dat ik het wist :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bazzer schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 21:19:

Even goed googlen op je mobo mem combinatie. En kijken of er versie van bios is die het niet heeft op basis van de resultaten. Bij mij moest ik 1 van de timings +1 doen (de laatste van 34 naar 35 oid) om het op te lossen. In de volgende bios update was het gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
man man... nog steeds geen fov slider op ps5, geen upgrade. ik verwijder warzone totdat dit ingeregeld is. speel alleen cold war nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Gisteravond tòch overstag gegaan en voor het eerst Warzone gespeeld. :+

Het was al laat, dus dit weekend maar eens echt goed een paar potjes spelen.

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Nou top update al 3x DEV 6456 error zonder ook maar 1 sec gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:33:
Oef dat is geen goed voorteken.. Ik waarschijnlijk morgen pas spelen, maar als meer mensen hier last van hebben hoop ik wel op een quickfix van COD. Zal wel weer een lekker zeikfestijn worden overal op het internet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nieuwe map is vet! Hij is klein, maar door de niveauverschillen wel veel m2 en veel actie. De heli's hebben mini guns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Brubs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:35:
[...]

Oef dat is geen goed voorteken.. Ik waarschijnlijk morgen pas spelen, maar als meer mensen hier last van hebben hoop ik wel op een quickfix van COD. Zal wel weer een lekker zeikfestijn worden overal op het internet :+
Verwacht de eerste 3 dagen sws nog geen soepele warzone :P zoals normaal na een grote update.
Zolang het in de vakantie maar is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FixDeluxe schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:36:
[...]

Verwacht de eerste 3 dagen sws nog geen soepele warzone :P zoals normaal na een grote update.
Ik heb vanaf morgen vakantie, dus als het dan gefixt is ben ik tevree ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Brubs schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:37:
[...]

Ik heb vanaf morgen vakantie, dus als het dan gefixt is ben ik tevree ;)
Haha ik hoop het voor je :P (en mezelf )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenvandeKaart
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 17-09 15:54
xK0etj3 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:45:
[...]

Ja dat werkt, en behoorlijk goed ook. Ik heb het laatst een hele avond met een vriend gespeeld. Hij heeft ingelogd op zijn PS account op mijn playstation. Ik kon met mijn eigen account spelen en hij met zijn eigen, dat werkte perfect.
En hoe gaat dat dan in zijn werk? Je logt op beide accounts in en kiest dan multiplayer en start een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Er staat nu ook nog steeds niet dat Warzone geoptimaliseerd is voor de PS5/XSX. Ik had op zijn minst wel verwacht dat ze next gen zouden gaan vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Geen probleem hier, wel jammer van het battlepass systeem. Je hebt er in MW geen bal aan. Leuk de progress maar alles wat je vrij speelt kun je niet gebruiken. Je wapens en operators kun je alleen in CW of WZ gebruiken en levelen. MW houden ze zo wel in leven maar daar heb je ook alles meegezegd.....

En geen Soap als operator :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Mensen die al weten welke wapens een beetje meta zijn season 1?
Kon niet zo snel een pagina met alle wapen nerf en buffs vinden ? (hoop toch dat de shotgun wat minder OP gemaakt word)
Daarbij zijn er misschien mensen die al (te) sterke wapens uit Cold war hebben gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
FixDeluxe schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:09:
Daarbij zijn er misschien mensen die al (te) sterke wapens uit Cold war hebben gezien?
Ik vind zelf de Krig 6 wel lekker spelen, maar geen idee hoe deze speelt in de engine van Warzone. Ga ik zo even proberen

Edit: en de FFAR 1, maar daarvoor heb ik nog geen grotere mag vrijgespeeld en voor mij gaat deze mag iets te snel leeg

[ Voor 15% gewijzigd door Steven030 op 16-12-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:33:
Ik krijg niets anders dan DEV Error 5476 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:34
Wie weet hoe dat Rebirth event werkt? Wat ik zo zie moet dat de nieuwe Warzone map zijn, maar ik kom alleen maar in Verdansk. Heb de update al binnen, maar heb geen Cold War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Oh zal vanmiddag mijn Xbox even laten updaten, ben benieuwd wat er allemaal nieuw is bij Modern Warfare.
Zal wel wennen worden weer level 55 te zijn.

EDIT:

Het zijn deze keer weinig nieuwe dingen in de patch, volgens mij de kleinste update sinds de release..
Patch Notes:

PLAYLIST UPDATE:
  • Boots on the Ground War
  • Blueprint Gunfight
  • Face Off
  • SnD Double Down
  • Realism Gun Game
GENERAL FIXES:
  • Fix for a bug on Hackney Yard that could prevent Minotaur from performing an execution
  • Fixed bug where some players were unable to obtain a Nuke after obtaining the correct number of kills
  • Fixes to help the Wheelson path up various terrain
  • Fixed a bug where the ‘Revive’ prompt while playing Cyber Attack was appearing inconsistently
WEAPONS:
  • Fennec: Increased damage range
  • ISO: Increased damage range
Dan is de lijst van Warzone een stuk langer :)
Patch Notes:

WARZONE* (Update available 11PM PT Dec. 15)

Maps
Rebirth Island
  • An all-new Battle Royale experience for Warzone.
  • Intense, close-quarters action with a 40-player count and similar play style to Mini BR.
  • New Gulag available in traditional Battle Royale modes.
Verdansk
New Gulag

Prepare to be dragged to an interrogation room, strapped to a chair, and thrown into an all-new arena: a
  • makeshift replica of the original Nuketown map layout with both home interiors and backyard barricaded off, focusing the duel to a confined central arena
.

Events
  • Rebirth Island Seasonal Event
  • 16 new challenges for those dropping into Rebirth Island for the first time to earn Calling Cards, Charms, Emblems, Stickers, a special “Noxious” LMG Blueprint and more, along with additional secrets to uncover!
Modes
  • Rebirth Island: Resurgence
Respawn every 30 seconds until the final circle, or the last squad is left standing.
  • Killing an enemy provides you with extreme clarity on where the rest of that enemy team is located.
  • The Gulag is closed during this event (likely for some deep fumigation).
Weapons
Black Ops Cold War weapons added:
  • 6 Assault Rifles, including the new Groza AR in the Season One Battle Pass System
  • 6 Submachine Guns, including the new Mac-10 SMG in the Season One Battle Pass System
  • 4 Marksman (Tactical) Rifles
  • 3 Light Machine Guns
  • 3 Sniper Rifles
  • 3 Pistols
  • 2 Shotguns
  • 3 Launchers, including the M79 Special launcher
  • 1 Melee weapon
Operators
  • Stitch (Warsaw Pact)
  • Unlocked via Battle Pass Level 0.
  • Legendary Operator Skin unlocked at Tier 100.
  • Vargas (Warsaw Pact)
  • Black Ops Cold War Operator available in Warzone starting in Season One.
  • Song (NATO)
  • Black Ops Cold War Operator available in Warzone starting in Season One.
Vehicles
  • Attack Helicopter
  • Similar to the regular Helicopter but with one major exception: Mounted on both side rails is a belt-fed minigun that can be controlled by squad members.
  • Available on both Verdansk and Rebirth Island at the start of Season One.
Progression
  • Career
  • Added new Career menu to track progression from Military Ranks to Season and Prestige Levels.
  • Progression menu removed from Barracks.
  • See Global section above for full Cross-Game Progression and Prestige details.
  • Gunsmith
  • Attachments unlocked for Black Ops Cold War weapons will be available through the Gunsmith, allowing players to modify weapons for use within Warzone.
Challenges
  • Daily Challenges
  • Coming to Season One: Receive a set of 3 new Daily Challenges every day from across 3 categories: Reconnaissance, Combat, and Support.
  • Swap Challenges in and out to suit your play style and optimize your progression.
  • Warzone Missions
  • Mastery Challenges and Missions from previous seasons remain available.
General
  • Removed the Juggernaut reward from Subway and Stadium Easter Eggs.
  • “Strange Magic” / “Time of the Season” Watch will no longer be visible through walls.
  • Players will be longer be able to clip inside of Loadout packages.
  • Added collision to Airport to prevent an exploit.
  • Addressed an issue where Park or Baker Operator Skin listings could show a repeating “Name” skin that could kick the player back to the menu when hovered over.
  • Addressed instances where War Tracks could continue to play when exiting vehicle.

[ Voor 142% gewijzigd door G_Dragon op 16-12-2020 11:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
dropkikker schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:32:
Wie weet hoe dat Rebirth event werkt? Wat ik zo zie moet dat de nieuwe Warzone map zijn, maar ik kom alleen maar in Verdansk. Heb de update al binnen, maar heb geen Cold War.
Je moet de resurgence trios selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:09:
Mensen die al weten welke wapens een beetje meta zijn season 1?
Kon niet zo snel een pagina met alle wapen nerf en buffs vinden ? (hoop toch dat de shotgun wat minder OP gemaakt word)
Zag dat de M16 een twee burst kill is, dat lijkt me wat OP. Las ook op Reddit dat de Cold War wapens geoptimaliseerd zijn voor 150 health en de Modern Warfare wapens voor 100 health dus dat de Cold War wapens meer damage per schot doen om een vergelijkbare TTK te halen. En dat was voor Warzone kennelijk niet aangepast.
https://www.reddit.com/r/...e5q58/the_m16_era_is_now/
Maar het is even wachten tot er wat meer reports zijn en de TTK's echt getest zijn. Vooralsnog is het vooral mensen die wat roeptoeteren zonder het echt getest te hebben. En op basis van enkele clips kan je al snel een verkeerde conclusie trekken.

Het is in ieder geval een puinhoop in de interface met veel te veel wapens. Ze hebben echt een verkeerde aanpak gekozen voor het voortzetten van Warzone naar mijn idee, ze hadden het echt volledig los moeten trekken en niet de aanpak dat ze gewoon de content van twee games samen gooien en klaar.
Twee keer de MP5, twee keer de AK, twee keer de AUG. Dat slaat toch nergens op?

En als je je afvraagt waar je tokens heen zijn...
https://www.reddit.com/r/...tripped_us_for_xp_tokens/
Alle tokens die voorheen in Warzone te gebruiken waren zijn enkel nog in Modern Warfare te gebruiken. Dus als je ze gekocht hebt om in Warzone te gebruiken ben je in feite bestolen van je content. Gaat lekker met die merge... 8)7
tommy2005 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:07:
Geen probleem hier, wel jammer van het battlepass systeem. Je hebt er in MW geen bal aan. Leuk de progress maar alles wat je vrij speelt kun je niet gebruiken. Je wapens en operators kun je alleen in CW of WZ gebruiken en levelen. MW houden ze zo wel in leven maar daar heb je ook alles meegezegd.....

Dat was te verwachten toch? Ze willen geen meerdere games in leven houden, de Call of Duty franchise heeft altijd gedraaid op iedereen zo snel mogelijk naar het nieuwste spel krijgen ongeacht of dat nu echt een beter spel is of niet. Het is een puur commercieel systeem waarbij de speler belangen ver onderaan staan. En dat werkt, mensen blijven de games kopen en blijven de operator packs kopen waardoor er geen enkele reden is voor Activision om het roer om te gooien.

[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2020 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
BenvandeKaart schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:49:
[...]

En hoe gaat dat dan in zijn werk? Je logt op beide accounts in en kiest dan multiplayer en start een potje?
Exact zoals je schrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petjekel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07 20:27
tommy2005 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:07:

Hmmm dat wordt geen battlepass meer aanschaffen voor mij denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
@Tsurany Oh man die sorting filters bij de loadouts, wat een drama.. je kan gewoon op geen mogelijkheid je wapens goed geordend krijgen. [weapon class] Alpha, Bravo, Charlie, etc. is helemaal geen optie. sorteer je op 'locked first' staan alsnog niet alle locked wapens bovenaan het lijstje. Het kon ook niet anders dan een klassieke 'wtf doen ze nu weer' update zijn.

@G_Dragon Let er wel op dat alles in de battlepass alleen geldt voor Warzone en Cold War en niet voor MW multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MonkeyJohn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:30:
[...]

Ik krijg niets anders dan DEV Error 5476 :-(
Zelfde hier. Toevallig AMD GPU?
Ik heb de driver al opnieuw geïnstalleerd (clean). No joy. Nu een eerdere driver proberen. Edit: Ook geen oplossing. No Warzone for me. Beroerde devs.

Het blijft toch enorm indrukwekkend hoe ze met elke update weer problemen veroorzaken en de plank mis slaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Propane op 16-12-2020 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeyJohn schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:03:
@Tsurany Oh man die sorting filters bij de loadouts, wat een drama.. je kan gewoon op geen mogelijkheid je wapens goed geordend krijgen. [weapon class] Alpha, Bravo, Charlie, etc. is helemaal geen optie. sorteer je op 'locked first' staan alsnog niet alle locked wapens bovenaan het lijstje. Het kon ook niet anders dan een klassieke 'wtf doen ze nu weer' update zijn.
Het is een typisch geval van de goedkoopste optie kiezen omdat er geen cent meer verdiend gaat worden met een beter systeem. Er is geen alternatief voor Warzone dus waarom zou je je druk maken om al dit soort randzaken?
Zelfde met bugs/issues, waarom druk maken als mensen ondanks het geklaag toch wel blijven spelen? Ze hebben een waardeloze reputatie dus er is niks meer hoog te houden :+

Warzone is vermakelijk genoeg om te blijven spelen ondanks de waardeloze menu's, bugs, glitches, slecht uitgewerkte features, cheaters,... En dat weten ze maar al te goed.

Ik blijf het zelf ook nog spelen ondanks dat er ontzettend veel mis is simpelweg omdat er geen alternatieven zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Tsurany op 16-12-2020 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Ben bank dat cold war kopen noodzakelijk is als de wapens daadwerkelijk op zijn :(
(ergens leuk om weer wapens te grinden, maar sneu dat het moet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectholian
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 08:47

Ectholian

Zei ik dat ?

Voor mensen met dev error 5476: hebben jullie random calling card, emblem of operator aan staan? dat uitschakelen lijkt voor veel mensen te helpen.

Er waren op discord ook een aantal, daar nog geen feedback van gehad maar volgens twitter reacties helpt het bij velen.

Overigens, mochten jullie mede-tweakers willen om samen de nieuwe map kapot te knallen (voor zover hij nog niet kapot is haha): zie de startpost voor een linkje naar een (onofficiele) discord met veel tweakers, of voor het gemak hier een joinlinkje.

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
Propane schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:04:
[...]

Zelfde hier. Toevallig AMD GPU?
Ik heb de driver al opnieuw geïnstalleerd (clean). No joy. Nu een eerdere driver proberen. Edit: Ook geen oplossing. No Warzone for me. Beroerde devs.

Het blijft toch enorm indrukwekkend hoe ze met elke update weer problemen veroorzaken en de plank mis slaan.
Wat blijkbaar bij mij inderdaad de boosdoener was, was dat het Emblem en Calling Card op random stonden.. nu werkt het gewoon nadat ik die op iets anders heb ingesteld.

[ Voor 5% gewijzigd door MonkeyJohn op 16-12-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 14:01
FixDeluxe schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:36:
[...]

Warzone en soepel, dat gaat niet samen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
bazzer schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:48:
[...]

Warzone en soepel, dat gaat niet samen😂
Dat klopt :')
Echter vind ik het vaak stabiel genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ectholian schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:18:
Voor mensen met dev error 5476: hebben jullie random calling card, emblem of operator aan staan? dat uitschakelen lijkt voor veel mensen te helpen.
Thanks, dat was hem inderdaad... Wat een bug ook :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennne
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-08 09:14
Was ik de enige die een gehele nieuwe BR map had verwacht?
Dus niet Rebirth map maar eentje die Verdansk zou vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:38
rennne schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:52:
Ja hier ook...... helaas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Die info is er nooit geweest dat er compleet nieuwe map zou komen (alleen de rebirth map dan). De geruchten gaan dat ze volgend jaar maart een nieuwe warzone map gaan releasen een jaar na warzone release. Er gaat echt super veel tijd in zitten om een map zoals verdansk te maken de plaatsing van gebouwen ramen heuvels etc is naar mijn mening super goed over nagedacht en dat kost veel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

rennne schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:52:
Jup, ik zit eigenlijk niet te wachten op een redesign van alcatrez maar we gaan het zien of het meevalt.
Liefst zag ik ook een nieuwe "grote" map net als verdansk, desnoods een hele makeover dat alles in de sneeuw ligt met nieuwe spots in de huidige verdasks was ook dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropkikker
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:34
Dat was het! Thanks :)
Cyrus The Virus schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:38:
[...]

Je moet de resurgence trios selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Net even naar de update gekeken en ben dik tevreden!
Nieuwe layout, weer level 1 ( zonder verlies van wapens ) , hebben zelfs de battlepass ( onverwacht ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
Bij mij zijn na de update alle textures in MW op low-res, ondanks dat ze op High staan ingesteld. Shaders al correct geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:46
CousinBoneless schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:16:
Bij mij zijn na de update alle textures in MW op low-res, ondanks dat ze op High staan ingesteld. Shaders al correct geïnstalleerd...
Je resolution slider bij Graphics nakijken, die staat waarschijnlijk op 66. Bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Laatst online: 11-09 16:27
h1ttent1t schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:27:
[...]

Je resolution slider bij Graphics nakijken, die staat waarschijnlijk op 66. Bekende bug.
Ja die ben ik ok vaak tegengekomen... Maar dit keer is het iets anders 😦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenoD87
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11-2024

RenoD87

Arnhem

Ik heb lang getwijfeld om Cold War te halen, maar uiteindelijk (nog) niet gedaan. Wat is nu, met oog op Warzone, echt de meerwaarde om Cold War in je bezit te hebben?

PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wybob
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Ben ik de enige die ontgoocheld is dat er geen FOV slider is met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Argh... Sinds de update nog meer crashes met splitscreen, dat hebben ze nog nooit kunnen fixen helaas en lijkt erop dat het na deze update alleen maar erger is geworden.

Start de game nu al voor de 6e keer op, hij crashes wanneer mijn vriendin op A druk om te joinen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Dit is de meest bug volle update ooit, ik kon net geen UAV gebruiken "Killstreak cant be used right now". Ik liep in de buurt van quary in openveld tegen een onzichtbare muur aan. Gaat goed zo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
RenoD87 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:02:
Ik heb lang getwijfeld om Cold War te halen, maar uiteindelijk (nog) niet gedaan. Wat is nu, met oog op Warzone, echt de meerwaarde om Cold War in je bezit te hebben?
Ik heb het destijds gekocht omdat ik vooral de mogelijkheid wilde hebben om met Warzone verder te gaan. Ik had echter niet gerekend op de grafische content van CW in vergelijking met MW. Ik kan niet wennen aan de peppy kleuren, grafische weergave etc. Ik ga nog wel proberen om grafisch het e.e.a te tweaken, want er zitten wel gave wapens in, die in Warzone misschien wel viable zijn.

Dat laatste is misschien een reden voor je om het aan te schaffen, de rest is allemaal vrij persoonlijk.

Zombies heb ik geprobeerd afgelopen week en dat was vooral heel leuk. Ik had goede medespelers die me wel een paar keer gematst hebben.

• FixDeluxe
tommy2005 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:36:
[...]

Ik heb het destijds gekocht omdat ik vooral de mogelijkheid wilde hebben om met Warzone verder te gaan. Ik had echter niet gerekend op de grafische content van CW in vergelijking met MW. Ik kan niet wennen aan de peppy kleuren, grafische weergave etc. Ik ga nog wel proberen om grafisch het e.e.a te tweaken, want er zitten wel gave wapens in, die in Warzone misschien wel viable zijn.

Dat laatste is misschien een reden voor je om het aan te schaffen, de rest is allemaal vrij persoonlijk.

Zombies heb ik geprobeerd afgelopen week en dat was vooral heel leuk. Ik had goede medespelers die me wel een paar keer gematst hebben.
Heb hem gister dus gekocht puur om de wapens wat sneller te lvl'en.
Echter is het vreemd dat ik het maar raar vind spelen?
Ik weet dat de engine anders is, maar het speelt wel echt enorm anders dan MW .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xK0etj3
Tegen mijn verwachting in vind ik die Rebirth map toch wel gaaf. Gelukkig zit je er maar met 45 man, korte potjes waarin veel gebeurd, oftewel een grote chaos. Het is wel even een andere manier van spelen dan in de Verdansk map, maar na een potje of 10 valt het me op dat er minder campers zijn dat ik vooraf had verwacht.

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:21
Hebben jullie sinds de update ook ondervonden dat je vast kan komen te zitten als je een loadout pakt? Ik had het gistermiddag een keer. Een maat van me zegt dat 'ie het ook had. Het loadout scherm hapert eerst, en daarna kon ik helemaal niet meer bewegen.

Verwijderd

marcanti schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:47:
Hebben jullie sinds de update ook ondervonden dat je vast kan komen te zitten als je een loadout pakt? Ik had het gistermiddag een keer. Een maat van me zegt dat 'ie het ook had. Het loadout scherm hapert eerst, en daarna kon ik helemaal niet meer bewegen.
Ik heb deze bug geregeld en al heel lang (pc).. heeft me al een paar deaths opgeleverd.
Je moet een aantal keer springen en/of rennen voordat je er uit komt.

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Invisible glitch, jajaja het moest he. Kan geen gamebreaking glitch in de game zitten na zo’n update. Hahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-09 17:10
Heb ik gisteren ook keer of 5 gehad (op PS5) in normale BR en in Resurgence. Behoorlijk irritant.

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:58
Ja hier heb ik ook last van sinds de update.Heb zelf wel het idee dat het alleen is met de loadout die gratis dropt want heb het nog niet gehad als je hem zelf koopt.

psn = bjornnl22

• Cyrus The Virus
Korkss schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:12:
Invisible glitch, jajaja het moest he. Kan geen gamebreaking glitch in de game zitten na zo’n update. Hahaha
Alsof ze het express doen :+

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
In principe wel. Als je bewust geen goede test procedure hebt dan doen je het in feite expres.
Gezien alle bugs in't verleden kan je wel stellen dat ze geen goed testproces hebben

• G_Dragon
Ondanks ik het een vette update vind met de verrassing dat wij ook battlepass hebben, brengt de update veel grote problemen met zich mee.

Gisteren na 20x proberen liep de game niet meer vast wanneer mijn vriendin mee ging doen als player 2, nu zitten wij alweer op 10 keer proberen en hopelijk werkt het nu wel na de reboot van de Xbox One X. Wat een drama om even in splitscreen te willen spelen

Edit: zelfs een herstart van de Xbox verhelpt dit niet oh my.... Please fix this

Edit: wij geven het op.. dan maar geen Cod meer spelen deze week pff..

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 17-12-2020 18:59 ]

• Cyrus The Virus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
FixDeluxe schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:09:
[...]

Heb hem gister dus gekocht puur om de wapens wat sneller te lvl'en.
Echter is het vreemd dat ik het maar raar vind spelen?
Ik weet dat de engine anders is, maar het speelt wel echt enorm anders dan MW .
Hier ook even Cold War multiplayer gespeeld maar heb hetzelfde. Weet niet precies wat het is maar t voelt veel houtiger en minder vloeiend dan MW multiplayer of Warzone. Toch wel fijn dat we m een weekje gratis kunnen spelen zo... denk niet dat ik CW ga kopen. Wel grappig want het doel van een gratis week is meestal dat veel mensen t juist wel gaan kopen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20:41
JohnnyV76 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:37:
[...]

Hier ook even Cold War multiplayer gespeeld maar heb hetzelfde. Weet niet precies wat het is maar t voelt veel houtiger en minder vloeiend dan MW multiplayer of Warzone. Toch wel fijn dat we m een weekje gratis kunnen spelen zo... denk niet dat ik CW ga kopen. Wel grappig want het doel van een gratis week is meestal dat veel mensen t juist wel gaan kopen.
Edit ; gevonden:)

[ Voor 4% gewijzigd door thomas1750 op 18-12-2020 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Ja dit hele weekend gratis, en volgend weekend ook geloof ik. Op PC ook idd.

Heb gister even een paar potjes gespeeld, na wat googlen mn sensitivity zo gelijk mogelijk met MW gemaakt en toen ging het best prima. Ik vind het wel chill! Kan ik mooi deze 2 weekenden ff de guns lvlen zodat ik die later in warzone kan gebruiken 👌.

Ik vond rebirth island trouwens ook erg vermakelijk! Wat een absolute chaos, ik vind de map precies groot genoeg voor 45 spelers. Je komt constant mensen tegen.

[ Voor 19% gewijzigd door thomassie12 op 18-12-2020 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.callofduty.co...k-ops-cold-war-free-trial

Hier meer info over de gratis trial :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
wanneer fov op ps5 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-09 15:57
Ik had dit gezien op reddit idd. Ergens logisch omdat je lvl gelinked is aan die van Black ops nu. Maar wel lullig, ik had nog super veel van die tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
thomassie12 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:51:
[...]

Ik had dit gezien op reddit idd. Ergens logisch omdat je lvl gelinked is aan die van Black ops nu. Maar wel lullig, ik had nog super veel van die tokens.
Same here, als het systeem toch samenwerkt.
Waarom dit dan niet 8)7

EDIT:

Maar als de crashes met joinen van Player 2 niet snel gefixed worden, verwijder ik de game toch..

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 18-12-2020 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:48
Same, had ook nog behoorlijk wat tokens.

Moet zeggen, maar wat is dat BO lelijk in vergelijking met MW. Zal het nog wel blijven spelen, maar vind het echt een downgrade, CW is echt te arcade en kunnen niet tippen aan MW met realism.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Wordt gepatched: https://charlieintel.com/...tes-xp-tokens-more/73880/

Je tokens zouden na de patch weer bruikbaar moeten zijn

Ik maak me meer zorgen om bugs, glitches, OP cw wapens en lage tickrate :X

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• znight
  • Laatst online: 11-09 13:43
Hebben meer mensen sinds een aantal dagen last dat het geluid scheller klinkt? Een granaat bijv. niet meer een wat doffer geluid, maar schel. Paar vrienden hadden er ook last van.

Edit: dit geldt alleen als ik speel met een headset. Luidsprekers werkt het prima.

[ Voor 19% gewijzigd door znight op 20-12-2020 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

znight schreef op zondag 20 december 2020 @ 12:44:
Hebben meer mensen sinds een aantal dagen last dat het geluid scheller klinkt? Een granaat bijv. niet meer een wat doffer geluid, maar schel. Paar vrienden hadden er ook last van.

Edit: dit geldt alleen als ik speel met een headset. Luidsprekers werkt het prima.
Niet opgevallen vanavond.

Ik had wel last van lag/lagspikes af en toe; meer mensen daar last van?

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Pagina: 1 ... 121 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.