Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

FixDeluxe schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:48:
[...]
Als ik een hele middag speel heb ik ook wel 1 "verdachte" kill waarvan ik zelf denk. "damm, dit gaat die ander niet legit vinden"
Als je een mooie snipe te pakken hebt en daarna heb je opeens 5 minuten lang een spectator weet je wel hoe laat 't is :P
Cyrus The Virus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:59:
Gisteren ook potje duos gedaan, we waren als duo over in port tegen 1 iemand. Hij wist precies waar ik voor de eerste keer de rand over ging van het gebouw om te peeken instant headshot (ik was ghosted) en precies waar mijn maat was. Beetje verdacht maarja, daarna zag ik dat hun gecombineerde KD ruim boven de 8.0 was en die van ons 2.0 wat doen die überhaupt in onze lobby ? is dat normaal of gewoon slechte matchmaking van warzone zelf
D'r zijn niet genoeg spelers met dat soort stats om die (consistent) allemaal in dezelfde lobby te krijgen.

[ Voor 47% gewijzigd door CyBeR op 04-11-2020 13:18 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:30
Cheezborger schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:45:
Na het afronden van de Trick or Treat event kreeg ik net als velen anderen niet de Grau 5.56 Pumpkin Punisher skin. Is er iets over bekend dat deze skin nog uitgedeeld gaat worden?
Eigenlijk alleen de mensen die ik ken die hem snel completed hadden, hebben ook de pumpkin punisher gekregen. Ken er een aantal die hem later pas completed hadden, en die hebben hem allemaal niet gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Cheezborger schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:45:
Na het afronden van de Trick or Treat event kreeg ik net als velen anderen niet de Grau 5.56 Pumpkin Punisher skin. Is er iets over bekend dat deze skin nog uitgedeeld gaat worden?
Patch is niet aangekondigd officieel..... ikzelf heb met een game-maatje alle locaties nogmaals bezocht en geplunderd.... zonder succes.

Volgende week Cold War proberen, dus ze mogen de Pumpkin houden, het leuke is er nu wel vanaf :+

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

eggy13 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:09:
[...]

Eigenlijk alleen de mensen die ik ken die hem snel completed hadden, hebben ook de pumpkin punisher gekregen. Ken er een aantal die hem later pas completed hadden, en die hebben hem allemaal niet gekregen :/
Ja jammer, hopelijk wordt dit nog hersteld, anders pech maar zit er zelf niet zo mee.
Heb weinig skins die mijn damascus overtreffen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
Is er al iemand bezig met een Warzone topic? Ik vraag dit omdat er dadelijk twee CoD series in Warzone worden verwerkt. Of is dit een gek voorstel? Dan hoor ik het ook graag natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Zijn er eigenlijk hier mensen die af en toe op twitch streamen?
Ik zag een streamer Kalei met enorm wat abbo's en views toen ze warzone speelde.
Echte heeft ze hetzelfde K/D als ik dus wat deze persoon kan, kan ik miss ook wel.

Miss komt haar succes ook deels doordat ze mooie dame is (en ik toevallig niet :') )

maar ik wil het ook wel eens op een uitzending wagen, dus miss iemand die me kan helpen met hoe alles op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:15:
Ik zag een streamer Kalei met enorm wat abbo's en views toen ze warzone speelde.
Echte heeft ze hetzelfde K/D als ik dus wat deze persoon kan, kan ik miss ook wel.

Miss komt haar succes ook deels doordat ze mooie dame is (en ik toevallig niet :') )

maar ik wil het ook wel eens op een uitzending wagen, dus miss iemand die me kan helpen met hoe alles op te zetten?
Boob/death ratio is veul invloedrijker 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

idd, al schiet ze niets raak, de looks doen het hem vaak |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Vrijdag schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:25:
[...]

Boob/death ratio is veul invloedrijker 8)
Daar was ik al wel bang voor :P (snap het volledig!)
Ga er ook vanuit dat het totaal niet interessant is, maar altijd eens leuk om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:28:
idd, al schiet ze niets raak, de looks doen het hem vaak |:( 8)7
Sint en zijn Pieten,
Die zaten in dubio,
Gaat het om goed schieten,
Of om de cupmaat ratio?

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FixDeluxe schreef op woensdag 4 november 2020 @ 16:39:
[...]

Daar was ik al wel bang voor :P (snap het volledig!)
Ga er ook vanuit dat het totaal niet interessant is, maar altijd eens leuk om te proberen
Ga je nu ook met een diep uitgesneden shirt streamen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Ik speel genoeg met een streamer. En die streamt echt VEEL.. En ik kan je vertellen dat het zonder boobs een stuk lastiger is veel viewers te halen xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, dat komt echt puur doordat ze een mooie dame is.

Kijk hier eens: https://www.twitch.tv/dir...are?sort=VIEWER_COUNT_ASC
Alle Modern Warfare streams met oplopende viewer count. Kijk eens hoe lang je moet scrollen tot je mensen met views vind, laat staan tot je boven de 5 views uit komt. Streamen is kei hard werken en meer dan een handjevol viewers krijgen is voor het overgrote deel gewoon niet weggelegd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Er zijn 3 manieren om veel views te krijgen heb ik het idee. Je bent heel erg goed en je maait iedereen constant neer. In dat geval kunnen mensen ook van je leren. De volgende optie is goed kunnen praten. Je hoeft dan minder goed te zijn, maar wanneer mensen de interactie met jou en het spel leuk vinden kan je ook ergens komen. Als laatste heb je dan nog vrouwen die er goed uitzien en veel views krijgen om die reden. Ook dan moet je nog wel goed om kunnen gaan met je viewers. Als je er goed uitziet als vrouw, maar geen aardig iemand bent, dan ga je het ook lastig krijgen.

Ben je niet goed in het spel, kan je niet lekker relax praten en ben je geen mooie vrouw, dan veel succes om ergens te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Niet super on-topic hier maar als 't er toch over gaat; dat idee dat vrouwen 't makkelijker hebben is echt niet zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
IW please fix these juggenauts. Letterlijk elke game minimaal 1 jugg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:50:
Niet super on-topic hier maar als 't er toch over gaat; dat idee dat vrouwen 't makkelijker hebben is echt niet zo

[YouTube: The Truth About Women on Twitch]
Er kijken voornamelijk mannen naar streams. Als aantrekkelijke vrouw heb je dan een voordeel/extra iets wat mannen niet hebben. Betekend niet gelijk dat je het als vrouw makkelijk hebt. Met alleen je uiterlijk kom je er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SlqmLqck schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:57:
IW please fix these juggenauts. Letterlijk elke game minimaal 1 jugg...
Het is de laatste tijd wel erg veel inderdaad. Gisteren nog 2e geworden door een juggernaut.

Vind het ook wel afhangen van hoeveel spelers er in een team zitten. Speel je quads dan is een juggernaut lang niet zo sterk als in solo's. Een paar dagen terug de steam van Iron zitten kijken en toen gingen ze er met 3 man op af. Nog geen 4 seconden met AR's en de juggernaut was dood. Dat krijg je in solo's niet voor elkaar. Maar goed, dat er geen enkele balans is tussen solo's of quads is sowieso erg slecht gedaan. In solo's is het een gevecht om een loadout te kunnen kopen voor 10k en met quads kost ie maar 2500 per persoon. Dat er geen enkel verschil is met prijzen en andere dingen tussen quads of solo's gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

PilatuS schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:13:
[...]

Er kijken voornamelijk mannen naar streams. Als aantrekkelijke vrouw heb je dan een voordeel/extra iets wat mannen niet hebben. Betekend niet gelijk dat je het als vrouw makkelijk hebt. Met alleen je uiterlijk kom je er ook niet.
Mja je hebt *misschien* als 0-viewer vrouw iets voor op een 0-viewer man, qua clickbaarheid. Maar bedenk je vervolgens wel dat die viewers die je hebt daar niet zijn omdat je goed bent in wat je doet maar omdat je tieten hebt. Is ook niet wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
CyBeR schreef op woensdag 4 november 2020 @ 23:26:
[...]
Mja je hebt *misschien* als 0-viewer vrouw iets voor op een 0-viewer man, qua clickbaarheid.
Een knappe vrouw die ook nog eens wat laat zien gaat viewers krijgen die een niet knappe vrouw niet krijgt. Dan ben je er nog niet, maar er goed uitzien is een extra voordeel, dat is bij mannen ook zo.
Maar bedenk je vervolgens wel dat die viewers die je hebt daar niet zijn omdat je goed bent in wat je doet maar omdat je tieten hebt. Is ook niet wat je wilt.
Voor zowel mannen als vrouwen geldt dat er genoeg zijn die het prima vinden om geld te verdienen met hun lichaam. Daar zijn meer dan zat voorbeelden van los van streamen. Een model dat ondergoed verkoopt door foto's te laten maken is dat ook alleen maar door haar lichaam en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Tsurany schreef op woensdag 4 november 2020 @ 22:16:
[...]

Ja, dat komt echt puur doordat ze een mooie dame is.

Kijk hier eens: https://www.twitch.tv/dir...are?sort=VIEWER_COUNT_ASC
Alle Modern Warfare streams met oplopende viewer count. Kijk eens hoe lang je moet scrollen tot je mensen met views vind, laat staan tot je boven de 5 views uit komt. Streamen is kei hard werken en meer dan een handjevol viewers krijgen is voor het overgrote deel gewoon niet weggelegd.
Haha dat snap ik helemaal hoor.
Ben ook echt niet van plan een "streamer" te worden.
Heb het gister geprobeerd en merkte dat tijdens het streamen mijn pc prestaties amper achteruit gingen (alsnog boven de 150 fps) dus heb meer het idee. waarom zou ik het niet aanzetten.

Misschien met een beetje geluk is het voor sommige over een tijdje dan wel interessant.
Hoor vanuit de groep waarmee ik game toch wel vaak genoeg dat wat ik doe (qua kills en acties) soms heel goed is, dus miss is het voor anderen ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 21:23
eggy13 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 15:09:
[...]

Ik heb er uiteindelijk ook vrij lang overgedaan. De laatste bij de Dam wilde niet droppen. Een of twee dagen voor het einde van het event lukte het pas. De pumpkin punisher kreeg ik wel meteen.

Omdat de battlepass niet veel soeps is dit seizoen, ben ik maar weer camo’s aan het grinden. Ik kwam helaas tot de ontdekking dat ik nog heel wat moet in de AR en SMG class.... :(

[ Voor 14% gewijzigd door tommy2005 op 05-11-2020 08:50 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:06
Vraagje.. gaat warzone nou stoppen na dit seizoen en dan in december weer verder met cold war erin gemengd? Dacht dat ik dit laatst had gelezen, maar kan het nergens meer vinden..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Korkss schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:43:
Vraagje.. gaat warzone nou stoppen na dit seizoen en dan in december weer verder met cold war erin gemengd? Dacht dat ik dit laatst had gelezen, maar kan het nergens meer vinden..
Nee Warzone blijft gewoon doorgaan, maar in december komt er een nieuwe map geloof ik. Warzone wordt/is standalone game geworden en zal dus gewoon blijven draaien. Als Cold War uitkomt blijft Warzone op dezelfde engine draaien als ze nu doen dus er zal weinig veranderen. De wapens van Cold War gaan wel geintegreerd worden in Warzone en deze zullen unlockable zijn in cold war dus ook de skins e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:15
Vraagje: is Warzone ook “gewoon” speelbaar op de Next Gen consoles vanaf releasedate? Kan het antwoord nergens concreet vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:27
hotymoty schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 21:21:
Vraagje: is Warzone ook “gewoon” speelbaar op de Next Gen consoles vanaf releasedate? Kan het antwoord nergens concreet vinden...
Ja die is speelbaar, maar dan in compatibel mode dus geen mooiere graphics etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-09 18:17

Ja ik stream ook op Twitch, zonder boobratio helaas, ook geen godlike 5 k/d ofzo en zonder 100 fanboi simps.

Maar ik heb wel een twist. Een jaar lang aimtrainen in Kovaaks / shooters spelen om te kijken of ik na een jaar Nate Gibson achtige human aimbot flick/tracks kan krijgen!

Vorige maand begonnen met een 1.1 k/d, dat is inmiddels 1,83 lifetime en 2+ weekly. Oh en affiliate sinds deze week :7

[ Voor 29% gewijzigd door dindr op 07-11-2020 15:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
dindr schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:06:
[...]

Ja ik stream ook op Twitch, zonder boobratio helaas, ook geen godlike 5 k/d ofzo en zonder 100 fanboi simps.

Maar ik heb wel een twist. Een jaar lang aimtrainen in Kovaaks / shooters spelen om te kijken of ik na een jaar Nate Gibson achtige human aimbot flick/tracks kan krijgen!

Vorige maand begonnen met een 1.1 k/d, dat is inmiddels 1,83 lifetime en 2+ weekly. Oh en affiliate sinds deze week :7
Dat klinkt goed!
Misschien moet ik daar ook een missie van maken, kunnen altijd eens samen spelen.
Ik heb zelf op dit moment een K/D ratio van 2.2.
Eigenlijk wil ik die boven de 3+ krijgen maar daarvoor moet ik wel echt meer steady spelen, maar het is natuurlijk wel een leuk avontuur om mensen in mee te nemen, zeker omdat het echt een tijd gaat duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:06
FixDeluxe schreef op maandag 9 november 2020 @ 09:24:
[...]

Dat klinkt goed!
Misschien moet ik daar ook een missie van maken, kunnen altijd eens samen spelen.
Ik heb zelf op dit moment een K/D ratio van 2.2.
Eigenlijk wil ik die boven de 3+ krijgen maar daarvoor moet ik wel echt meer steady spelen, maar het is natuurlijk wel een leuk avontuur om mensen in mee te nemen, zeker omdat het echt een tijd gaat duren.
Zit zelf al een tijdje vast rond de 1.6. Staar me alleen niet blind op k/d. Door soms mn vod’s terug te kijken wel genoef verbeterpunten ontdekt, dus verwacht nog een stijging.. mochten er mensen down zijn om te knallen dan hou ik me altijd aanbevolen ;-)

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Korkss schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:28:
[...]

Zit zelf al een tijdje vast rond de 1.6. Staar me alleen niet blind op k/d. Door soms mn vod’s terug te kijken wel genoef verbeterpunten ontdekt, dus verwacht nog een stijging.. mochten er mensen down zijn om te knallen dan hou ik me altijd aanbevolen ;-)
Denk ook niet dat k/d echt veel zegt, al is het natuurlijk wel een leuke statistiek om jezelf in te zien verbeteren. Ik probeer nu veel "pro" video's te bekijken en te zien hoe hun bewegen, wat ze doen en hoe ze een gevecht aan gaan.

Daarbij denk ik ook dat je team heel belangrijk is betreft een k/d. wanneer je beter bent dan je teamgenoten kan het soms lastig worden om je kd omhoog te halen aangezien je vaak in ondertal in gevechten terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
FixDeluxe schreef op maandag 9 november 2020 @ 16:21:
[...]

Denk ook niet dat k/d echt veel zegt, al is het natuurlijk wel een leuke statistiek om jezelf in te zien verbeteren. Ik probeer nu veel "pro" video's te bekijken en te zien hoe hun bewegen, wat ze doen en hoe ze een gevecht aan gaan.

Daarbij denk ik ook dat je team heel belangrijk is betreft een k/d. wanneer je beter bent dan je teamgenoten kan het soms lastig worden om je kd omhoog te halen aangezien je vaak in ondertal in gevechten terecht komt.
Ik weet het niet hoor, er zijn ook een boel cheaters aanwezig. Ik speelde vanavond Plunder met een kameraad, en in een match werd ik 2 keer gekilled waar ik het al niet vertrouwde, de killcams bevestigden dat. Als je wil kan ik ze uploaden op YT. De hoeveelheid cheaters lijkt te zijn gestegen.

Baal er wel van, het trekt de lol uit het spel, en is ook de reden waarom ik vaker MP speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Eindelijk aparte loadouts voor MP en WZ. Net nu ik waarschijnlijk de mp niet tot amper meer ga aanraken =D

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:53:
Eindelijk aparte loadouts voor MP en WZ. Net nu ik waarschijnlijk de mp niet tot amper meer ga aanraken =D
Haha serieus?
daar hebben ze dan lang over gedaan :P
Maar beter laat dan nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
FixDeluxe schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:59:
[...]

Haha serieus?
daar hebben ze dan lang over gedaan :P
Maar beter laat dan nooit.
Ja, net even opgestart om te kijken wat er nieuw is. Menu is ook helemaal omgegooid, eerste scherm is nu keuze CW, WZ of Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:02:
[...]

Ja, net even opgestart om te kijken wat er nieuw is. Menu is ook helemaal omgegooid, eerste scherm is nu keuze CW, WZ of Modern Warfare.
Nice :)
Warzone dus niet meer als onderdeel van mw of cw maar echt een aparte game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:21
Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:53:
M.a.w. je wapen upgraden in MP om deze in WZ te gebruiken werkt niet meer?
Daarvoor heb ik net een maandje geleden het spel gekocht :/

Dat vind ik nog niet het ergste, maar het upgraden van je wapen in WZ duurt zo verschrikkelijk lang omdat je gewoon veel minder kills maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
B-Real schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:06:
[...]

Dat vind ik nog niet het ergste, maar het upgraden van je wapen in WZ duurt zo verschrikkelijk lang omdat je gewoon veel minder kills maakt.
Dat lijkt me toch stug?
Juist de MP is interessant om de wapens voor warzone te lvl'en en ermee te oefenen.
Als ze dat apart van elkaar gaan doen schieten ze zichzelf in de voet.
Juist veel mensen kopen het spel vanwege warzone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
[...]

Ja dit werkt nog wel. Ze hebben nu alleen eindelijk er voor gezorgd dat je 10 loadouts in mp hebt en 10 loadouts in WZ i.p.v. 10 in totaal. Dit zorgt er dus voor dat je in beide situaties geen loadouts hoeft op te offeren voor de andere mode.

Je kan nog steeds wapens lvlen in MP en deze gebruiken in WZ.

[ Voor 4% gewijzigd door Rappa1985 op 10-11-2020 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 09:15:
[...]

Ja dit werkt nog wel. Ze hebben nu alleen eindelijk er voor gezorgd dat je 10 loadouts in mp hebt en 10 loadouts in WZ ipv 10 in totaal. Dit zorgt er dus voor dat je in beide situaties geen loadouts hoeft op te offeren voor de andere mode.
Ah, duidelijk. Dan had ik het verkeerd begrepen :)

Persoonlijk heb ik aan 10 loadouts hoe dan ook ruim voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

iemand al screenshots van de High resoution pack op de PS4 Pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

[...]

Dit probleem had ik dus ook, ik overwoog ook om MW aan te schaffen puur om wapens te kunnen levellen, maar in de free MP weekenden kwam ik er al snel achter dat dit niet mijn type game is en er vrij weinig aan vond.

Toen ben ik op zoek gegaan naar manieren om snel te kunnen levellen binnen Warzone. De meest efficiënte methode die ik heb gevonden is om een Weapon XP verdubbelaar aan te zetten, dan solo Plunder in gaan, droppen op een helikopter of ander voertuig en zoveel mogelijk Supply Run contracts doen.
Als je je best doet kun je 10 contracts per game doen, en binnen 1-1,5u heb je je wapen volledig geunlockt. Let er wel op dat je het wapen wat je wil levellen vast hebt op het moment dat je een contract afrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:04
Bohh denk je even wat campaign te gaan doen om van je nieuwe graphics-kaart te genieten.. 43GB update 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Pyr0_ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 11:12:
Bohh denk je even wat campaign te gaan doen om van je nieuwe graphics-kaart te genieten.. 43GB update 8)7
hahah mooi he :D

Iedereen die straks naar de Xbox series X of Ps5 overstapt heeft meteen een volle SSD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 14:42
https://charlieintel.com/...arzone-update-1-29/64180/

Update 1.29

Infinity Ward is releasing a new patch update for Call of Duty: Modern Warfare and Call of Duty: Warzone on November 9 at 11PM PT. The new patch update, which is version 1.29, is live for pre-load for all players on PlayStation 4. The update is a 33GB file on PS4. Pre-load is not available on Xbox or PC.

Ik heb al naar huis geappt om de PS4 aan te slingeren... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
vndk schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:59:
https://charlieintel.com/...arzone-update-1-29/64180/

Update 1.29

Infinity Ward is releasing a new patch update for Call of Duty: Modern Warfare and Call of Duty: Warzone on November 9 at 11PM PT. The new patch update, which is version 1.29, is live for pre-load for all players on PlayStation 4. The update is a 33GB file on PS4. Pre-load is not available on Xbox or PC.

Ik heb al naar huis geappt om de PS4 aan te slingeren... ;)
Als je zondag of gister nog ergens je ps4 aan had is hij waarschijnlijk al gestart. Die pre-loads zijn wel relaxt, scheelt een hoop wachten.

Ze hebben trouwens ook de facties verwijderd. Alle operators zitten nu in één "bak". Dit is denk ik omdat ze alvast onderscheid willen maken tussen de operators van Black Ops die over een maand worden toegevoegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 10-11-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:17:
[...]

Als je zondag of gister nog ergens je ps4 aan had is hij waarschijnlijk al gestart. Die pre-loads zijn wel relaxt, scheelt een hoop wachten.

Ze hebben trouwens ook de facties verwijderd. Alle operators zitten nu in één "bak". Dit is denk ik omdat ze alvast onderscheid willen maken tussen de operators van Black Ops die over een maand worden toegevoegd.
Of om gewoon helemaal geen onderscheid meer te maken in Warzone, dat heeft helemaal geen zin namelijk.
Ik heb begrepen dat er deze week ook al nieuwe wapens uit Cold War in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
SD5k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:22:
[...]

Ik heb begrepen dat er deze week ook al nieuwe wapens uit Cold War in komen.
Nu al? Ik dacht dat die integratie pas plaats ging vinden bij eerste seizoen van CW die mid december begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:25:
[...]

Nu al? Ik dacht dat die integratie pas plaats ging vinden bij eerste seizoen van CW die mid december begint.
Dat dacht ik eerst ook, maar deze pop-up is onlangs in de game verschenen:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/2e35562f85f686aabcc9bd4462763d3e.jpg

Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat werken voor mensen (zoals ik) die Cold War niet aan aanschaffen.

[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 10-11-2020 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
Ik ook.

Waarschijnlijk zal er, heel toevallig, een aantal wapens in Cold War zitten waar je in Warzone een klein voordeel mee hebt. Precies genoeg voordeel om mensen die Cold War niet wilden kopen (want Warzone is gratis en MW al in bezig) toch over de streep te trekken |:(

Bovenstaand is maar een gedachte, maar het zou me niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
SD5k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:33:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar deze pop-up is onlangs in de game verschenen:
[Afbeelding]

Ik ben ook benieuwd hoe dit gaat werken voor mensen (zoals ik) die Cold War niet aan aanschaffen.
oke weird! Dat na die uitgebreide berichten over december 8)7 Dus vanaf vrijdag kunnen we dus al behoorlijk OP loadouts verwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:39
Het is ook heel subtiel "Play Warzone with unlocked weapons in Cold War".

Net als met alle wapens nu inderdaad zal er niet direct een goede balans zijn, en kun je die wapens als gratis speler dus niet (?) gebruiken of zijn er wellicht challenges die je in de BR modi veel moeilijker kunt behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Plus het feit dat de wapens in Cold war anders reageren dan in warzone gezien het verschillende engines zijn.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:17:
[...]

Ik denk meer omdat ze MW en WZ uit elkaar getrokken hebben en factions in WZ geen nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Laatst online: 18-09 20:30

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Iemand enig idee waar ik de Warzone texture pack dlc kan downloaden op Series X?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Roppedop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:54:
Iemand enig idee waar ik de Warzone texture pack dlc kan downloaden op Series X?
Op de Ps4 kreeg ik die vanzelf aangeboden bij het opstarten van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik ook. Maar had er ff geen zin in. Stom.
Nu niet meer te vinden.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Roppedop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:59:
Ik ook. Maar had er ff geen zin in. Stom.
Nu niet meer te vinden.
"If you don't accept the prompt the first time you log in, you can navigate to the Game Installs menu to download and install the texture pack."

Dacht onder opties tweede tabje en dan helemaal de onderste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Dacht ik ook, bij options\general. Maar daar staat credits.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Roppedop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:14:
Dan is het een ander tabje maar in 1 van de 4 zit onder de optie om de game installs te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Ik weet het. Maar, nee :-(

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Roppedop schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:14:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MYHNIpA.jpg

eentje hoger dus

[ Voor 20% gewijzigd door Rappa1985 op 10-11-2020 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop

Roppedop

Niet op de Series X blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vIP6jRiDkZiSmWgzIc8dQfqkWNs=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYGGvfCsaK3B66TmCKis4UYX.jpg?f=fotoalbum_small

[ Voor 11% gewijzigd door Roppedop op 10-11-2020 16:28 ]

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Echt he, kon al niet begrijpen dat je er overheen zou kijken. Er zal vast snel uitleg over komen.

"Yes. Players on PlayStation 5 and Xbox Series X will receive a prompt to download the DLC the first time they log in to the game. Players on Xbox Series S will need to navigate to the Game Installs menu to download and install the texture pack. "

Blijkbaar ben je op de PS5 en Xbox series X nog wel afhankelijk van die prompt.... raar.

[ Voor 63% gewijzigd door Rappa1985 op 10-11-2020 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparkiezz
  • Laatst online: 17-09 21:16
Ik heb deze week deze game 2e hands overgekocht van een medetweaker. Heb vandaag de game geïnstalleerd op de XBOX one maar loop tegen het probleem aan dat de campaign niet speelbaar is zolang ik offline ben (heb overigens wel internet aan de XBOX hangen maar heb geen Gamepass of XBOX live). Heb al gegoogled maar kan geen fix vinden hiervoor. Iemand die weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:12
Zou het verschil wel willen zien tussen high resolution texture pack en niet. Zal dit ook invloed hebben op de fps? Dan laat ik 'm lekker links liggen. Liever een meer constante fps.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik vandaag mijn Series X binnen maar heb wat zorgen. De game stond nog op mijn SSD en vroeg bij opstarten of ik de high res texture wilde installen. Ja uiteraard. Alleen nu met spelen loopt het echt minder soepel dan op mijn One X....

Ben hem nu aan het downloaden en installen op de interne SSD. Hopelijk helpt dat. En anders zonder texture pack proberen

Iemand ook ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wimpie007 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 20:07:
Ik vandaag mijn Series X binnen maar heb wat zorgen. De game stond nog op mijn SSD en vroeg bij opstarten of ik de high res texture wilde installen. Ja uiteraard. Alleen nu met spelen loopt het echt minder soepel dan op mijn One X....

Ben hem nu aan het downloaden en installen op de interne SSD. Hopelijk helpt dat. En anders zonder texture pack proberen

Iemand ook ervaring hiermee?
Gisteren direct naar de interne ssd gekopieerd. Texture pack geïnstalleerd, geen problemen ondervonden. Dus zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb ik de twee Compatability Data Packs eigenlijk nog nodig op m'n Xbox Series X? Of kan ik die verwijderen?

/edit: Ja dus. Anders werkt MP niet. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 11-11-2020 08:13 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09:39
Wat voegt die high texture pack eigenlijk toe? Los van weer wat extra gb's? :+ Zie geen verschil eigenlijk op PS4 Pro. Of is dit misschien al de upgrade voor PS5 ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Alexknl schreef op woensdag 11 november 2020 @ 10:25:
Wat voegt die high texture pack eigenlijk toe? Los van weer wat extra gb's? :+ Zie geen verschil eigenlijk op PS4 Pro. Of is dit misschien al de upgrade voor PS5 ofso?
Op m'n XSX zie ik vooral operators die er beter uitzien.
Had nog wel wat texture glitches in Warzone, of dat nou aan de XSX of aan die update ligt -> Geen idee.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34
Nog meer mensen die Shipment aan't grinden zijn en het opvalt dat bijna niemand meer killstreaks popt :( Ik moet alleen nog rocket kills, maar ik moet blij zijn met 1 per potje de afgelopen 50 potjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ligt het aan mij, of loopt COD: MW sinds de High Res Texture Pack niet echt heel smooth meer. Speel vrij hakkelig. Meer mensen last van?

k speel op Xbox Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• wimpie007
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:17:
Ligt het aan mij, of loopt COD: MW sinds de High Res Texture Pack niet echt heel smooth meer. Speel vrij hakkelig. Meer mensen last van?

Is dat niet gewoon sinds de Series X? Ik had hetzelfde komende vanaf een One X....
En alleen op de 1440P resolutie

• donvalentino

donvalentino

Terranova schreef op woensdag 11 november 2020 @ 16:42:
Nog meer mensen die Shipment aan't grinden zijn en het opvalt dat bijna niemand meer killstreaks popt :( Ik moet alleen nog rocket kills, maar ik moet blij zijn met 1 per potje de afgelopen 50 potjes
Haha ja iedereen is tegenwoordig met die snipers of shotgun bezig

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Rivanov schreef op woensdag 11 november 2020 @ 18:17:

Geen last van. Kom zelf van de eerste One af, dus alles lijkt sowieso een stuk smoother te lopen.

• Monda
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:49:
Plus het feit dat de wapens in Cold war anders reageren dan in warzone gezien het verschillende engines zijn.
De engine voor Warzone zal gewoon gelijk blijven. De Coldwar wapens in Warzone zullen dus anders zijn dan de wapens in MP Coldwar.

• Rivanov
  • Nu online
wimpie007 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 01:16:
[...]

Is dat niet gewoon sinds de Series X? Ik had hetzelfde komende vanaf een One X....
En alleen op de 1440P resolutie
Ben niet de enige. ;)

https://www.resetera.com/threads/warning-don’t-put-xbox-serie-at-120hz-if-you-play-mw.324355/

• donvalentino

donvalentino

Monda schreef op donderdag 12 november 2020 @ 09:38:
[...]

De engine voor Warzone zal gewoon gelijk blijven. De Coldwar wapens in Warzone zullen dus anders zijn dan de wapens in MP Coldwar.
Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan, balancing van wapens van 2 COD versies... Gedoemd te mislukken zou je zeggen.

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:15
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:49:
[...]

Ben niet de enige. ;)

https://www.resetera.com/threads/warning-don’t-put-xbox-serie-at-120hz-if-you-play-mw.324355/
Dus eigenlijk gewoon op 60hz spelen. Even instellen straks dan. Ik had nergens last van eigenlijk.

• wimpie007
Rivanov schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:49:
[...]

Ben niet de enige. ;)

Ah ik zat dus verkeerde in de resolutieaanname. Mijn monitor kan alleen 4k 60hz en geen 120. Dus het klopt idd dus dat het probleem door de 120hz komt aangezien 1440p daarop draait.

Maar mijn One X deed het perfect op 120hz en 1440p en Series X dus niet grrrrr

• wimpie007
Op mijn series X wel. Vreemd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_fYH5rt4IRbslWgYR2a-ytQCTe4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BxwmEMj7EDSaMNEqemn2y09.jpg?f=fotoalbum_large

• Monda
donvalentino schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:51:
[...]

Ben echt benieuwd hoe dat zal gaan, balancing van wapens van 2 COD versies... Gedoemd te mislukken zou je zeggen.
Denk eigenlijk dat ze gewoon Warzone zo doorzetten, met elementen van Coldwar toegevoegd, maar binnen dezelfde engine.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 07:32
Monda schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:58:
[...]

Denk eigenlijk dat ze gewoon Warzone zo doorzetten, met elementen van Coldwar toegevoegd, maar binnen dezelfde engine.
Dit is wat er min of meer ook gezegd is op jaarlijkse conferentie van activision. Vanaf december zou cold war en Warzone "samen" komen. En mogelijk volgend jaar maart nieuwe map

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Weer 30 gb downloaden op de ps4, bijna elke keer dat ik weer eens lekker wil spelen moet het updaten :'(

Anjunabeats

• Roppedop

Roppedop

Rappa1985 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:34:
Echt he, kon al niet begrijpen dat je er overheen zou kijken. Er zal vast snel uitleg over komen.

"Yes. Players on PlayStation 5 and Xbox Series X will receive a prompt to download the DLC the first time they log in to the game. Players on Xbox Series S will need to navigate to the Game Installs menu to download and install the texture pack. "

Blijkbaar ben je op de PS5 en Xbox series X nog wel afhankelijk van die prompt.... raar.
Gevonden en opgelost.
Bij games en invoegtoepassingen beheren. Bij Opgeslagen gegevens de gegevens van je account verwijderen (3KB ofzo). Overal verwijderen kiezen.
Nu komt de vraag weer en kan ik ‘m downloaden.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:37
Meer mensen ruzie met Warzone mini royale?
Ik speel op de Xbox one. Een match is snel gevonden, maar wanneer het aftellen tot de start begint gooit ie mij eruit. Er verschijnt heel kort “ reinitializing to take another pass” en begint het feestje weer van opnieuw. Dit blijft zich herhalen. Op Google zie ik meer meldingen, maar geen oplossing. Andere game modussen heb ik geen probleem mee.
Uiteraard al opnieuw opgestart. Zowel game als Xbox

[ Voor 39% gewijzigd door Thomas312 op 13-11-2020 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb dat zelf niet geprobeerd maar ik weet wel dat je niet de enige bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Wat een lag in de game zeg, niet normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
Thomas312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:16:
Meer mensen ruzie met Warzone mini royale?
Ik speel op de Xbox one. Een match is snel gevonden, maar wanneer het aftellen tot de start begint gooit ie mij eruit. Er verschijnt heel kort “ reinitializing to take another pass” en begint het feestje weer van opnieuw. Dit blijft zich herhalen. Op Google zie ik meer meldingen, maar geen oplossing. Andere game modussen heb ik geen probleem mee.
Uiteraard al opnieuw opgestart. Zowel game als Xbox
Ja heb ik ook! Hopelijk wordt deze bug snel gefixt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Wat een oninteressante playlists nu in MP, ze willen iedereen zeker naar Cold War pushen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:37
Jeromez schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 09:24:
[...]

Ja heb ik ook! Hopelijk wordt deze bug snel gefixt!
Erg gek, maar lukt nu wel. Hoop dat dit ook bij jou zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 21:48

hamsteg

Species 5618

DeWaanzin schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 10:52:
Wat een oninteressante playlists nu in MP, ze willen iedereen zeker naar Cold War pushen.
Verschrikkelijk idd, waarom niet eentje die een beetje fast paced is. Quick games dan maar met filter.

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:24
Waar ik ook ziek van word is dat tegenwoordig voor mijn gevoel in meer dan de helft van de potten een Juggernaut dropt. Het is compleet overpowered en niet tegenop te vechten. Gisteren weer zo’n pot quads, 3 full teams over (waaronder wij) en uiteindelijk wint de Juggernaut met zijn vieren en werden wij tweede. Je moet wel echt heel slecht zijn als je met een Juggernaut niet weet te winnen.

Iemand tips er tegen? Zat vandaag te lezen, en dan lees je leuk over meerdere angles, Juggernaut loadouts maken en afstand te houden, maar als je met 20 man in de final circle zit is dat natuurlijk allemaal complete onzin en niet te doen. Enige wat ik kan bedenken is voor de final loadout drop 1 iemand een fully loaded grenade launcher loadout te laten maken en een ander een sterke fully loaded LMG mee te laten nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door donleone83 op 14-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
-

[ Voor 100% gewijzigd door donleone83 op 14-11-2020 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:14:
Waar ik ook ziek van word is dat tegenwoordig voor mijn gevoel in meer dan de helft van de potten een Juggernaut dropt. Het is compleet overpowered en niet tegenop te vechten. Gisteren weer zo’n pot quads, 3 full teams over (waaronder wij) en uiteindelijk wint de Juggernaut met zijn vieren en werden wij tweede. Je moet wel echt heel slecht zijn als je met een Juggernaut niet weet te winnen.

Iemand tips er tegen? Zat vandaag te lezen, en dan lees je leuk over meerdere angles, Juggernaut loadouts maken en afstand te houden, maar als je met 20 man in de final circle zit is dat natuurlijk allemaal complete onzin en niet te doen. Enige wat ik kan bedenken is voor de final loadout drop 1 iemand een fully loaded grenade launcher loadout te laten maken en een ander een sterke fully loaded LMG mee te laten nemen.
Met een team is de juggernaut makkelijk dood te krijgen. Zat laatst nog een steam te kijken waarbij 3 man op de juggernaut af ging. De juggernaut was op de grond en het team stond op het stadion. Nog geen 4 seconden met 3 man en AR's en hij was dood. In solo's is de juggernaut heel lastig en doe je er weinig tegen in je 1tje, maar als team met een beetje afstand gaat ie erg makkelijk neer. Die 3 man hadden nog geen half magazijn nodig om hem dood te krijgen. Een tijdje terug in solo's heb ik verloren van een juggernaut en werd ik 2e, maar zelfs in mijn 1tje kreeg ik hem naar 25% health met een enkel magazijn voordat ik dood ging. Het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt. Een team van 3 man op wat afstand met AR's is ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
PilatuS schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 14:59:
[...]

Met een team is de juggernaut makkelijk dood te krijgen. Zat laatst nog een steam te kijken waarbij 3 man op de juggernaut af ging. De juggernaut was op de grond en het team stond op het stadion. Nog geen 4 seconden met 3 man en AR's en hij was dood. In solo's is de juggernaut heel lastig en doe je er weinig tegen in je 1tje, maar als team met een beetje afstand gaat ie erg makkelijk neer. Die 3 man hadden nog geen half magazijn nodig om hem dood te krijgen. Een tijdje terug in solo's heb ik verloren van een juggernaut en werd ik 2e, maar zelfs in mijn 1tje kreeg ik hem naar 25% health met een enkel magazijn voordat ik dood ging. Het is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt. Een team van 3 man op wat afstand met AR's is ruim voldoende.
Maar in de final circle kan je moeilijk afstand houden en is de juggernaut meestal niet alleen. Je vecht dus niet tegen een juggernaut met je team, je vecht vaak tegen een team wat een juggernaut heeft. Plus hij regenerate zelf HP met elke kill die hij maakt.

Dus leuk zo’n stream (alhoewel een half magazijn dik overdreven moet zijn), maar hoe ervaar jij het in de praktijk? Komt nu een beetje over alsof het weinig probleem is maar haast elke pot met juggernaut in de final circle wordt door dat team gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw in de CoD-reeks en weet niet goed welke ik zou kiezen om te beginnen: Deze of Cold War. Het is enkel voor singeplayer en ik hou van mooie graphics en gevarieerde omgevingen, enkel nachtelijke omgevingen vind ik ook maar niks. Het verschil in wapens tussen de jaren 80 en vandaag is ook niet zo heel groot, als het maar geen WO1 of WO2 is. In de reviews op de wiki-artikels hebben ze allebei dezelfde score. Een sterk verhaal/personages vind ik minder belangrijk. Cold War lijkt wel heel veel cutscenes te bevatten. Oh ja, het is voor op PC.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
donleone83 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:16:
[...]

Maar in de final circle kan je moeilijk afstand houden en is de juggernaut meestal niet alleen. Je vecht dus niet tegen een juggernaut met je team, je vecht vaak tegen een team wat een juggernaut heeft. Plus hij regenerate zelf HP met elke kill die hij maakt.

Dus leuk zo’n stream (alhoewel een half magazijn dik overdreven moet zijn), maar hoe ervaar jij het in de praktijk? Komt nu een beetje over alsof het weinig probleem is maar haast elke pot met juggernaut in de final circle wordt door dat team gewonnen.
Niet wachten tot de final circle. Doe je dat wel heb je inderdaad een probleem. Als je een team bent dan moet je ergens een moment kiezen om naar de juggernaut te gaan zolang je nog wel ruimte hebt. Een half magazijn is niet overdreven want ik heb het over 3 man, dus 3x een half magazijn. Met 3 man van boven op lange afstand en de juggernaut was binnen 3 tot 4 seconden dood. Zelfs 4 seconden is wat aan de lange kant, zo enorm snel ging het. Het team nam de positie in en gingen allemaal tegelijk schieten waarbij het vrijwel direct klaar was voor de juggernaut.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28
Lijkt er wel op dat de RNG van die Juggernauts toegenomen is? Hebben jullie dat gevoel ook?

Laatst een potje gewonnen, Juggernaut zijnde. Eerste keer dat ik ooit een Juggernaut was ook. Winnen was idd wel erg makkelijk, alleen de personen die nog over waren, waren niet bepaald snugger..

Voor de liefhebber, de laatste 5 minuten: YouTube: Juggernaut Win

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:53
Kan ik donderdag deze versie voor de ps4 ook gewoon installeren op de ps5? Warzone kan je los downloaden maar speel ook regelmatig multiplayer wanneer er niemand online is of geen zin heb in warzone.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 118 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.