watercoolertje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:24:
[...]
Nee hoor ik ervaar het heel specifiek met shipment niet, de rest wel, het heoft ook geen handje vast houden te zijn. Er is wel een tussenweg namelijk.
Mijn ervaring (maar misschien komt dat door matchmaking) is dat het merendeel gewoon met het objective bezig is, muv shipment dan

Dat zou inderdaad miss aan de matchmaking kunnen liggen.
Nu speel ik zelf vooral ffa en S&D.
Heb daarvoor ook wel domination etc gedaan maar ben daar juist mee gestopt vanwege het nutteloos spelen. niemand die snap hoe het spel werkt en puur voor kills gaan waardoor je dus in je 1tje bezig bent met objectives
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:29:
[...]
Ja die filmpjes die jij bedoeld kan troll zijn maar had 1 clip gezien waarin hij 2 man afmaakt dan 90 graden draait en iemand instant headshot met MP7 zonder ook maar iets van overhoot volgens mij is dat bijna onmogelijk. Maarja blijft lastig te oordelen.
YouTube: Modern Warfare - Cronusmax AIMBOT *WORKING* [PS4/XBOX] Lazer V1.0
Deze gast speelt ook met faze tag (geen idee of legit) en speelt met die cronus zen ja dan ben ik ook goed.
Het is gewoon jammer dat het niet 100% tegen is te gaan. Eigenlijk zou je statestieken moeten gaan vergelijken met de allerbeste spelers (die 100% zeker geen cheats gebruiken) om te kijken of iemand cheat. Laatst ook filmpje gezien van gast die overduidelijk aan het cheaten was in de stream van timthehatman had 77 kills
90 graden is toch nog niet zo'n rare flip om precies te maken?
Misschien kan je de clip ergens terug vinden?
Maar ik snap wat je bedoelt hoor echter als je csgo kijkt en daar soms gameplay's ziet.
de aim, muscle memory en reactie van de pro's is gewoon enorm (kijk ook eens pro video's van aimlab)
Daarnaast ben ik het zeker met je eens dat dingen als de cronus verboden moeten worden.
hier zit blijkbaar een software in die dus voor de recoil control zorgt ?
Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe sommige hacks werken en of het op te sporen is.
Zat toevallig dit weekend trio's tegen een team te spelen die we verdachten van hacks.
(we wonnen 4 van de 5 games, die game die we verloren gingen we de lui die ons team 2x kilden (1x voor en na de gulag) spectaten omdat ze niet legit eruit zagen. eenmaal kijkende begon ik telkens te twijfelen.... hun gameplay / movement was echt.... verschrikkelijk slecht. stonden overal in het open. boven op daken stil en hadden nog net geen uithangbord met "hier zijn we" boven zich staan.
Ook de crosshair telkens op de grond en onlogisch... echter wanneer er een tegenstander liep was de aim nagenoeg perfect... een soort van 70% aimbot op het hoofd... de aim ging perfect met de movement van de tegenstander mee maar het was net geen only headshots.. ook leek er een soort wallhack aan te staan. Ik werd zelf door de muur in het trappenhuis van de grote garage (bij airport) geschoten en zo schoot hij wel vaker zonder enige clue door een muur (armor's down) echter mensen in het open veld werden soms totaal niet gezien.
Ze eindigden uiteindelijk 3e omdat dus wederom hun gameplay echt bizar slecht was.
moraal van het lange nutteloze verhaal....
Ik denk dat hacks bijna onmogelijk te traceren zijn tegenwoordig.
Ze kunnen zo'n minimale (maar belangrijke) impact hebben op het spel dat het niet op valt.