Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Haha ben je al zovaak geschrokken dan?
Ik vind die jumpscares totaal niet eng, loopt nog eerder te schreeuwen om die zombies zoals je zegt.
Maar had het wel super vet gevonden als er opeens een bekende achter je zou staan en je flink laat schrikken!
Nee alleen de eerste keer omdat ik er niet op ingesteld was. Koptelefoon en luide audio :(

Nu ben ik niet bezig met jumpscares, behalve dat ze irritant zijn omdat je even niks hoort. Ik doelde meer op dat ik me voor kan stellen dat het behoorlijk schrikken zou zijn als je van achter beslopen wordt door ghosts whatever. Je wordt wat minder gemakkelijk beslopen door lootboxes :+

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-10 14:57
Tsurany schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:37:
[...]

Ligt vooral aan het type 'eng'. Jump scares vind ik te goedkoop en houd ik niet zo van. Liever langzaam opbouwende suspense. Wat dat betreft vond ik F.E.A.R. wel een prima spel, die hadden dat goed begrepen :)
Net als al die extra's zoals bloed dat omhoog druimt en die ghost trains, dat vind ik leuker dan die jump scares. Jammer dat night mode enkel nog als Zombie variant beschikbaar is.
Hoe bedoel je enkel als Zombie variant beschikbaar? Je kunt toch single player night mode en 3 player mode, beide zonder zombies?

Die jumpscares ben ik ook wel beu, 1e keer was het wel echt schrikken bij mij (ik wist nog niet dat ze er in zaten) en ik was in een intens potje bezig dus super focussed en toen ineens zo'n tering scare ;( Maar ach nog even en dan is het weer voorbij en kunnen we weer lekker knallen (night mode mag er wel in blijven is wel leuk voor af en toe een potje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:43:
[...]

Hoe bedoel je enkel als Zombie variant beschikbaar? Je kunt toch single player night mode en 3 player mode, beide zonder zombies?
Volgens mij enkel met Plunder, Zombies en Juggernauts. Niet de standaard Warzone.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 12:48:
[...]

Volgens mij enkel met Plunder, Zombies en Juggernauts. Niet de standaard Warzone.
Ah je kunt BR solo survivor doen, dat is zonder zombies en vorige week was er Trick Adn Trio's dat was ook darkmode zonder zombies maar die is er uit gehaald. Dus het kan wel, alleen nu nog enkel als solo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-10 19:18
Ik krijg bij kills eenmaal het normale XP (in het goud) dat je erbij krijgt en daaronder staat een getal in het zilver met een zilvere medaille erbij. Wat is dat en waar komt het vandaan? Niet een perk of iets volgens mij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:14:
Heeft iemand de gratis Tier Skips al gekregen die te verdienen waren met de Black Ops Cold War beta? Ik niet.
Ik ook niet maar dacht eigenlijk dat dit kwam omdat ik al Tier100 ben

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spyran schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 13:30:
Ik krijg bij kills eenmaal het normale XP (in het goud) dat je erbij krijgt en daaronder staat een getal in het zilver met een zilvere medaille erbij. Wat is dat en waar komt het vandaan? Niet een perk of iets volgens mij?
Dat is de Pointman perk

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 14:52:
[...]

Ik ook niet maar dacht eigenlijk dat dit kwam omdat ik al Tier100 ben
Ik ben Tier 96, dus ik zit te wachten op mijn gratis 4 Tier skips. Volgens een recente CoD tweet komen de gratis Tiers een week nadat de beta afgelopen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 15:36:
[...]

Ik ben Tier 96, dus ik zit te wachten op mijn gratis 4 Tier skips. Volgens een recente CoD tweet komen de gratis Tiers een week nadat de beta afgelopen is.
Wow!
Kom ik aanzetten met ergens begin tier 30 als ik het zo uit me hoofd weet :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Vraagje, zijn er mensen die gebruik maken van een curved scherm en bevalt dit beter dan een recht scherm?

Is daarbij ook nog steeds veel verschil m.b.t. IPS en TN m.b.t. de Verversingssnelheid of is dit inmiddels verleden tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hyperdry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-01 14:52
PC gamers: Als je MW of Warzone speelt met Discord aan heb je significant lagere FPS dan wanneer Discord uit is. Ons volledige team heeft hier last van. Zowel op Intel als AMD systemen.

En hier voor de liefhebber een mini filmpje van de AS VAL + KAR :D

[ Voor 41% gewijzigd door hyperdry op 26-10-2020 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:34
hyperdry schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:32:
PC gamers: Als je MW of Warzone speelt met Discord aan heb je significant lagere FPS dan wanneer Discord uit is. Ons volledige team heeft hier last van. Zowel op Intel als AMD systemen.

[YouTube: New Guns, New Runs (AS VAL + KAR)]
Nooit echt last van gehad moet ik zeggen. Disco staat bij altijd aan, tweede scherm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-10 05:16
hyperdry schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 21:32:

[YouTube: New Guns, New Runs (AS VAL + KAR)]
Dit is toch algemeen bekend? Minder ram beschikbaar voor de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spyran
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-10 19:18
Haha oh verdomme, toch. Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:46
Inmiddels alle kistjes gevonden, maar de pumpkin punisher wordt maar niet unlocked. Heb ze alle 16, kreeg zelfs dat filmpje te zien van unlocked. Helaas zit hij niet in m’n armoury. Schijnt een bug te zijn, hopen dat ze het snel fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02 15:42
rominick schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:10:
Inmiddels alle kistjes gevonden, maar de pumpkin punisher wordt maar niet unlocked. Heb ze alle 16, kreeg zelfs dat filmpje te zien van unlocked. Helaas zit hij niet in m’n armoury. Schijnt een bug te zijn, hopen dat ze het snel fixen.
hmmm ik moet alleen nog de SUPERSTORE vinden. Frustreert mateloos aangezien ik al meerdere keren door die hele supoerstore gesjouwd ben. Is ook nog eens een erg drukke spot... waarom eigenlijk?...

Blijven proberen, zal vast een keer het juiste kistje openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:24
Jeromez schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:55:
[...]

hmmm ik moet alleen nog de SUPERSTORE vinden. Frustreert mateloos aangezien ik al meerdere keren door die hele supoerstore gesjouwd ben. Is ook nog eens een erg drukke spot... waarom eigenlijk?...

Blijven proberen, zal vast een keer het juiste kistje openen!
Gisteren ook paar keer gedaan en niet te doen. Uiteindelijk naast Superstore geland guns gepakt en toen Superstore in gegaan, eerste kistje meteen raak (denk toeval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

waar vind ik het kistje bij de train locations, is dit ondergronds bij de metro's of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
donvalentino schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:09:
waar vind ik het kistje bij de train locations, is dit ondergronds bij de metro's of?
Dit lijkt me toch gewoon in train station? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stijn1309
Op de rijdende trein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Train is op de trein zelf, daar vind je vaak een stuk of 5 kistjes (meerdere orange) en daar kun je je drop krijgen. Dus het rijdende treintje door de hele map heen, niet trainstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19:25
Wij spelen veel quads, dat is er nu dus weer uitgehaald. Nu heb je quads alleen maar in darkmode. Helemaal ruk want ik zie geen hand voor ogen op die map. Waarom halen ze steeds gangbare modes weg voor ruk dingen?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dindr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:34
Korkss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:20:
Wij spelen veel quads, dat is er nu dus weer uitgehaald. Nu heb je quads alleen maar in darkmode. Helemaal ruk want ik zie geen hand voor ogen op die map. Waarom halen ze steeds gangbare modes weg voor ruk dingen?
Voornaamste reden waarom wij nog enkel MP spelen. Daar heb je als eigenaar van het spel nog iets van zeggenschap.

Valt niets aan op te hangen met Warzone. Prima vermaak in de nieuwe Halloween toevoegingen maar elke keer weer andere squad listing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
dindr schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 00:06:
[...]

Voornaamste reden waarom wij nog enkel MP spelen. Daar heb je als eigenaar van het spel nog iets van zeggenschap.

Valt niets aan op te hangen met Warzone. Prima vermaak in de nieuwe Halloween toevoegingen maar elke keer weer andere squad listing.
Het is ook geen kloot aan. Tot een paar maanden terug had ik een groep van 8 lui die graag plunder speelden. Elke week weer het geneuzel van quads, dan duos, dan weer trios. We gingen lekker, maar continu maar keuzes moeten maken wie er buiten viel werd vervelend. Heb avonden gehad dat we met 4 man een potje plunder in 8 minuten met overtime wonnen, en dag erna zit je weer met trio's, en valt 1 man buiten de boot.

Edit; plus de hoeveelheid cheaters, het is ongelooflijk.Heb sinds gisteren ook weer 4 killlcams van overduidelijke aimbots, verschrikkelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Froop1992 op 28-10-2020 02:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r staat ook niet voor jan lul "(location varies)" bij…

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
stijn1309 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 14:02:
[...]

Gisteren ook paar keer gedaan en niet te doen. Uiteindelijk naast Superstore geland guns gepakt en toen Superstore in gegaan, eerste kistje meteen raak (denk toeval).
Dan heb je geluk gehad! Gisteren weer een avondje geprobeerd, nog steeds zonder succes 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeromez
CyBeR schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 03:16:
[...]

Ik vond de omschrijving ook niet zo duidelijk dus zo gek is het niet als iemand zich vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Jeromez schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 08:56:
[...]

Dan heb je geluk gehad! Gisteren weer een avondje geprobeerd, nog steeds zonder succes 8)7
Ga even een solo potje in en land aan de linkerkant van superstore (of dak), als je dak land heb je vaak 2 kisten en binnen heb je er ook nog 2 a 3. Vind je niks? Rejoin en doe hetzelfde. In Solo heb je meer kans dat je daar kisten kan openen dan met een team dus probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Laatst online: 23-10 14:04
Superstore is een ellende. Ik had em snel maar hij popte bij mij niet op. Zag later pas dat ik deze al binnen had.

Op het dak aan zuid-oost kant, achter z’n schuin dak helemaal aan de zijkant.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeromez
Brubs schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 09:17:
[...]

Ga even een solo potje in en land aan de linkerkant van superstore (of dak), als je dak land heb je vaak 2 kisten en binnen heb je er ook nog 2 a 3. Vind je niks? Rejoin en doe hetzelfde. In Solo heb je meer kans dat je daar kisten kan openen dan met een team dus probeer dat eens
Goeie tip, ga ik vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ligt het aan mij of gaat het levelen van de battle pass dit seizoen veel langzamer dan voorheen? Ik heb best veel gespeeld, maar ben pas net op de helft van de battle pass.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
miicker schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:20:
Ligt het aan mij of gaat het levelen van de battle pass dit seizoen veel langzamer dan voorheen? Ik heb best veel gespeeld, maar ben pas net op de helft van de battle pass.
Ik heb alweer een paar dagen alles unlocked :+ Denk eerder omdat ze vorig seizoen iets van 3x een dubbel xp weekend hadden maar volgens mij komt er komend weekend ook weer één.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
miicker schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 11:20:
Moet zeggen dat ik het aardig vlug vind gaan, zit inmiddels rond de 70 en volgens mij nog een maand te gaan. Met Warzone krijg je als je hoog eindigt bijna een vol level erbij dus dan gaat het sowieso snel.

Heb de laatste paar dagen wel heftige Warzone potjes, veel gevechten en weinig rust. Echt heerlijk spelen is dat zeg, veel beter dan een beetje campen en wachten op kills. Zit in 8/10 potjes boven de 10 kills, ga zo door zou ik zeggen tegen de andere spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

CyBeR schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 03:16:
[...]

Och och, iemand kan het een keer niet goed interpreteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Laatst online: 27-11-2023
Keek wel uit naar juggernaut mode van afgelopen weekend maar met maar één juggernaut drop is de mode een stuk minder leuk. De fun was juist de chaos en het zien van de battles tussen beide teams met een juggernaut. Nu zag je iedereen voor de juggernaut drop gaan tot een team hem heeft en dan is het gewoon juggernaut ontwijken tot het einde van de game.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Korkss schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 21:20:
Ik zou dan eens met je displaysettings spelen. Ik speel op PS4 met HDR aan en ik zie alles prima. Ook in het donker.

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Sinds de update van vanavond crasht constant mijn pc.. Ik krijg een zwart scherm en dan begint mijn videokaart te blazen als een malle, vervolgens verliest mijn monitor het signaal volledig. Als ik met vriendin in Skype zit kan ik wel nog gewoon communiceren, maar ze zijn wel dat ik offline ga in CoD (timeout). Meestal gebeurt het net als ik een potje join, of wanneer we uit een potje gaan.

Ik heb een RTX2080 Super. Geen idee hoe dit komt..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
miicker schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 21:43:
Sinds de update van vanavond crasht constant mijn pc.. Ik krijg een zwart scherm en dan begint mijn videokaart te blazen als een malle, vervolgens verliest mijn monitor het signaal volledig. Als ik met vriendin in Skype zit kan ik wel nog gewoon communiceren, maar ze zijn wel dat ik offline ga in CoD (timeout). Meestal gebeurt het net als ik een potje join, of wanneer we uit een potje gaan.

Ik heb een RTX2080 Super. Geen idee hoe dit komt..
IW has its mysterious ways.

Ik ben sinds een kleine update van een aantal dagen terug ook de sjaak, 30% minder fps dan voorheen. Van een schone opstart de game aan, nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-10 08:32
Hebben er meer mensen last van connectie problemen? Ingame enorm veel lag, continu timed out en random uit potjes gegooid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik word er niet uit gegooid maar ik zat wel op 125ms ping net merkte ik…

Also LMGs in gulag is echt fucking irritant zeg

[ Voor 25% gewijzigd door CyBeR op 30-10-2020 02:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:16

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Man man man,

Ik had me voorgenomen om het Halloween trick or treat event aan me voorbij te laten gaan.
Toch aan begonnen en raak super gefrusteerd van de Dam locatie. Gisteren aardig wat keren daar kisten open kunnen maken maar tot nu toe geen succes.
Superstore en Train heb ik ook nog niet.................
Zo k*t hoe dat in m'n hoofd werkt -> Als ik er eenmaal aan begonnen ben wil ik het ook compleet hebben.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

DeWaanzin schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 09:46:
Man man man,

Ik had me voorgenomen om het Halloween trick or treat event aan me voorbij te laten gaan.
Toch aan begonnen en raak super gefrusteerd van de Dam locatie. Gisteren aardig wat keren daar kisten open kunnen maken maar tot nu toe geen succes.
Zo k*t hoe dat in m'n hoofd werkt -> Als ik er eenmaal aan begonnen ben wil ik het ook compleet hebben.
Je bent niet de enige hoor ;)

"Have you ever found yourself just itching to finish something? Whether it’s a puzzle, a story, or that last slice of cake… Your brain has a natural impulse to complete things – especially when they are just a couple steps from completion."

https://kmscubreporter.co...the-completion-principle/

Dam zou ik links onderaan de grote dam proberen in de gebouwen daar. Maar is wel druk... Superstore is geluk hebben (je kan ook overwegen om in BR solo oid te proberen. In squads eventueel loadout aanpassen naar mes als wapen om sneller te kunnen lopen + dead silence en perk dat je sneller loopt). Train is ook een beetje geluk hebben. Succes!

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-10 08:54
xK0etj3 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:56:
Hebben er meer mensen last van connectie problemen? Ingame enorm veel lag, continu timed out en random uit potjes gegooid worden
had ik gisteren ook! continu oranje boxen links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-10 08:32
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 11:00:
[...]

had ik gisteren ook! continu oranje boxen links.
Packet loss bedoel je? Dat heb ik eigenlijk altijd in beeld, ook al als ik er geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokje
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-10 20:33
Bij mij zijn de stats van het potje wat ik gisteren heb gedaan nergens meer terug te vinden.. niet in de app in ieder geval, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 09:29
Komt nou 8 december de next gen versie uit van Cold War of van Warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:05
Steven030 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 17:58:
Komt nou 8 december de next gen versie uit van Cold War of van Warzone?
Volgens mij niet hoor? Gewoon gepimpte versie meer niet

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 09:29
HertogJack schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:13:
[...]
Volgens mij niet hoor? Gewoon gepimpte versie meer niet
https://gamer.nl/artikele...d-war-begint-in-december/
En hetzelfde nieuwsbericht gekopieerd op: https://www.pu.nl/artikel...d-aan-black-ops-cold-war/

Er staat: "De game verschijnt op 13 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Op 8 december verschijnt een next-gen update en versie."

Naar mijn weten komt de next gen versie van Cold War gewoon op 13 november uit (zo wordt ook de PS5 discversie op 13 november verscheept volgens bijvoorbeeld Bol.com), betekend dit dan dat Warzone de next-gen patch krijgt op 8 december?

[ Voor 17% gewijzigd door Steven030 op 31-10-2020 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:05
Steven030 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 08:31:
[...]

https://gamer.nl/artikele...d-war-begint-in-december/
En hetzelfde nieuwsbericht gekopieerd op: https://www.pu.nl/artikel...d-aan-black-ops-cold-war/

Er staat: "De game verschijnt op 13 november voor PlayStation 4, Xbox One en pc. Op 8 december verschijnt een next-gen update en versie."

Naar mijn weten komt de next gen versie van Cold War gewoon op 13 november uit (zo wordt ook de PS5 discversie op 13 november verscheept volgens bijvoorbeeld Bol.com), betekend dit dan dat Warzone de next-gen patch krijgt op 8 december?
Ja dat vermoed ik wel; maargoed weet niet of we daar veel van moeten verwachten.

Hoop het wel uiteraard :) warzone is zowat het enige wat ik speel tegenwoordig.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:43

Oekol

waka waka hey hey

Wat houdt de next gen patch in voor warzone ran?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-10 19:48
Het aantal juggernaut drops dit seizoen is wel heel heftig. Ik denk in 1 op de 3 potjes wel een juggernaut. Mag wel iets minder... vind het niet per se een leuke toevoeging.

Klopt het dat de juggernauts alleen te vinden zijn in de bunkers vlak bij military base (zuid-oost) en ten oosten van quarry? Ik heb nu een stuk of 15 keer een juggernaut gezien, elke keer op één van die twee spots. Nooit bij prison o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
Fuujii schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:39:
Het aantal juggernaut drops dit seizoen is wel heel heftig. Ik denk in 1 op de 3 potjes wel een juggernaut. Mag wel iets minder... vind het niet per se een leuke toevoeging.

Klopt het dat de juggernauts alleen te vinden zijn in de bunkers vlak bij military base (zuid-oost) en ten oosten van quarry? Ik heb nu een stuk of 15 keer een juggernaut gezien, elke keer op één van die twee spots. Nooit bij prison o.i.d.
Zelf een keer uit de bunker bij promenade daaronder gepakt. Weet even niet precies de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 16:44
stijn1309 schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 15:24:
[...]

Zelf een keer uit de bunker bij promenade daaronder gepakt. Weet even niet precies de naam.
Dat is bunker 0 volgens mij.
Zelf heb ik daar alleen nog maar advanced UAV gehad, en 2 keer foresight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:43
Man man man,

Dam heeft zowat altijd een kistje in de garage rechts naast het huis tegenover fire station. Meeste mensen droppen op fire station (waar op het dak er ook altijd eentje ligt) of op het huis, die garage is redelijk safe doorgaans.

Verder ligt er midden op Dam in een van die inhammen haast altijd een kistje en in de route onder de Dam door vanaf de machinekamer (waar de heli op het dak staat) richting de rappel naar boven.

Train is een keertje heenvliegen als de aanvliegroute niet recht boven train gaat. Superstore is een beetje mazzel hebben maar vaak vooral in Solos superdruk. In Duos als het wat verder vliegen is vaak vrij rustig.

Ik land zelf ook vaak op het dak van Train Station en ga dan door het ronde raam naar binnen. Landen vaak weinig mensen maar ligt bizar veel loot. Eigenlijk altijd in 1 verdieping clearen (en het zijn er 2) geld voor een loadout en minimaal 8 kistjes. En eigenlijk altijd wel een buy in het midden of aan de randen van Train Station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
Zijn er ook nog spelers die de multiplayer nog spelen, of is het Warzone wat de klok slaat?

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Springbokkie schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:53:
Zijn er ook nog spelers die de multiplayer nog spelen, of is het Warzone wat de klok slaat?
Als ik CoD speel, dan doe ik alleen MP en geen problemen met matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:40
Ben niet zo van de Battle Royale modes in games. Voor mij is het altijd regular MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Man man man,

Dam ging bij snel, ik opende de kistjes bij de ladder waar je omhoog kan. Dus dat overdekte stukje beneden.
Daarbij als tip, ik speelde Plunder, hier lieten mensen vaak kistjes dicht en kon ik de hotspots vrij snel unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel alleen MP, heb niks met het hele BR genre :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Laatst online: 15:46
rominick schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:10:
Eindelijk de pumpkin punisher unlocked. Het was dat ik iets te fanatiek in superstore was (mn laatste unlock). Waardoor hij hem niet goed registreerden. Heb letterlijk elke locatie opnieuw gedaan en dat was een partij frustrerend. Uiteindelijk bij superstore aangekomen waar als enige confetti/snoep uit de kist kwam en bam, weapon blueprint unlocked.

Misschien is de oplossing wel dat je de laatste waar je geweest bent voordat je alle 16 hegt gehaald even de laatste opnieuw bezoekt. Ik kreeg bij mijn laatste de unlock pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
Ben ook wel helemaal klaar met lui die de Cronustroep gebruiken. Zoals deze gozer. Totaal geen recoil met een AK-47.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik wou dat early game wat meer in balans was gemaakt en minder random zou zijn. Ik wordt gemiddeld 100ste of 5e. Er zit vrijwel niets tussen in. Jammer dat pech of mazzel zo enorm meespeelt, ook al land ik in solo's iedere keer zo ver mogelijk weg van de meeste mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Fuujii schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 13:39:
Afaik kunnen ze uit alle bunkers komen, en uit de board room in stadium.

Die LMGs (bruen, pmk, m91, etc.) in de gulag komen me echt helemaal de strot uit zeg. Win rate daar is van 75% naar 5% gegaan met die shit.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 03-11-2020 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-10 14:46
Froop1992 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:30:
Ben ook wel helemaal klaar met lui die de Cronustroep gebruiken. Zoals deze gozer. Totaal geen recoil met een AK-47.
Ik zag daar gisteren een filmpje van voorbij komen had er nog nooit van gehoord, wtf is dat voor onzin. Die gast in dit filmpje is of heeeeel goed in recoil compenseren of gebruikt dat ding want die AK47 is best veel recoil. Ik dacht eerst dat hij met kilo aan het spelen was.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-10 13:09

CerandoX.nl

Vides

Edit: Ik plaats dit in het verkeerde topic...

[ Voor 175% gewijzigd door CerandoX.nl op 03-11-2020 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:38
Afwisselend. Speel het pas sinds een paar weken toen ik op een verjaardag (toen mocht dat nog in kleine groep) met wat vrienden/kennissen in gesprek kwam, die speelden Warzone.

Ook gedownload en om een beetje mee te komen is een goede loadout wel belangrijk. Dus het spel gekocht.

Vaak 's avonds rond 19.30 wat potjes met elkaar, of in m'n eentje multiplayer (op andere momenten) als er niemand online is.

Moet zeggen dat Warzone er wel leuker van wordt als je je eigen loadout hebt. Hoe vaak ik wel niet afgeknald ben omdat mijn standaard wapen het aflegde tegen de wapen uit een loadout van een tegenstander....
Nu komt het vaker door mijn gebrek aan skills en dat is een stuk minder frustrerend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
B-Real schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 08:24:
[...]

Afwisselend. Speel het pas sinds een paar weken toen ik op een verjaardag (toen mocht dat nog in kleine groep) met wat vrienden/kennissen in gesprek kwam, die speelden Warzone.

Ook gedownload en om een beetje mee te komen is een goede loadout wel belangrijk. Dus het spel gekocht.

Vaak 's avonds rond 19.30 wat potjes met elkaar, of in m'n eentje multiplayer (op andere momenten) als er niemand online is.

Moet zeggen dat Warzone er wel leuker van wordt als je je eigen loadout hebt. Hoe vaak ik wel niet afgeknald ben omdat mijn standaard wapen het aflegde tegen de wapen uit een loadout van een tegenstander....
Nu komt het vaker door mijn gebrek aan skills en dat is een stuk minder frustrerend :P
Ik ben normaliter ook niet zo van de BR-speltypes en vandaar ook hier eigenlijk alleen maar de multiplayer (TDM, KC en DOM). Maar ik kijk geregeld streamers die Warzone zitten te spelen en dan krijg ik ook steeds meer de neiging om het een keer te proberen, omdat het goed in elkaar lijkt te steken...

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:38
Het is ook gewoon de gezelligheid als je met een groepje bekende speelt. We hebben een app groep aangemaakt met 6 personen, dus er is altijd wel iemand die kan 's avonds.

Beetje ouwehoeren hoort er bij. Samenwerking gaat steeds beter. De leukste potjes zijn niet altijd degene waar je het hoogste eindigt. Soms kom je een hele tijd niemand tegen en sta je op het laatst ineens in de top 5.
Soms heb je mooie gevechten achter elkaar en eindig je als 25e, dat is vaak veel leuker.

Ik/wij spelen het voor de lol. Alle achievements doen we niet zoveel mee en K/D ratio kan mij ook gestolen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 06:34:
[...]

Ik zag daar gisteren een filmpje van voorbij komen had er nog nooit van gehoord, wtf is dat voor onzin. Die gast in dit filmpje is of heeeeel goed in recoil compenseren of gebruikt dat ding want die AK47 is best veel recoil. Ik dacht eerst dat hij met kilo aan het spelen was.
Volgens mij is die gast gewoon heel goed ;)
Die gast heet namelijk Swagg, zit in de Faze clan.
Heeft volgens mij laatst nog 20.000 gewonnen in een tournament met nickmercs etc.
Zulke spelers worden (lijkt me) gecontroleerd vanwege juist hun status.
Van wat ik weet spelen ze ook gewoon met een scuf impact.

Aangezien ze ook veel meer geld verdienen aan gamen dan waarschijnlijk wij met werk is het ook niet zo gek dat ze de recoil zo goed controleren. ze spelen namelijk uren per dag en recoil controle moeten ze beheersen om op top niveau mee te doen.

Dus ondanks dat het vrij unlegit lijkt en ik me er persoonlijk aan erger dat ik op pc met muis nog minder controlle heb dan zij met een controlle. is het volkomen legit (aim assist werkt ook op zekere hoogte een beetje mee ofcourse ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normale multiplayer is toch enkel Shipment om wapens te unlocken voor Warzone?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:09
Btw nog consoles spelers die mensen zoeken voor warzone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Froop1992 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 00:30:
En wat is cronustroep? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 17:05

watercoolertje

Untertitel

Tsurany schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:49:
[...]

Normale multiplayer is toch enkel Shipment om wapens te unlocken voor Warzone?
Daarom skip ik die altijd, iedereen is met zichzelf bezig, totaal niet leuk voor een MP game 8)

Liever Shoothouse, maar ik geef dan ook vrijwel niks om alle wapens, muv de Stryker en .50 :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:58:
[...]
Daarom skip ik die altijd, iedereen is met zichzelf bezig, totaal niet leuk voor een MP game 8)
Together alone 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
watercoolertje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:58:
[...]

Liever Shoothouse, maar ik geef dan ook vrijwel niks om alle wapens, muv de Stryker en .50 :)
Dat is toch de Call of Duty mindset? Ik heb nog nooit teamwork gezien in een Call of Duty multiplayer match. Iedereen is met z'n eigen kills bezig, lekker killstreaks verzamelen en explosives spammen. Totaal geen focus op de objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Tsurany schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:01:
[...]

Dat is toch de Call of Duty mindset? Ik heb nog nooit teamwork gezien in een Call of Duty multiplayer match. Iedereen is met z'n eigen kills bezig, lekker killstreaks verzamelen en explosives spammen. Totaal geen focus op de objective.
Als je inderdaad een soort van teamwork zoekt moet je meer richting de csgo of rainbow six gaan.
CoD is alles behalve teamwork zoals je al zegt. maak me er natuurlijk zelf ook schuldig aan omdat ik vaak boven het niveau van de rest sta, en al zij al als lonewolf spelen, waarom zou ik dan als "beste" nog moeite doen om er een team van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 09:43:
[...]

Volgens mij is die gast gewoon heel goed ;)
Die gast heet namelijk Swagg, zit in de Faze clan.
Heeft volgens mij laatst nog 20.000 gewonnen in een tournament met nickmercs etc.
Zulke spelers worden (lijkt me) gecontroleerd vanwege juist hun status.
Van wat ik weet spelen ze ook gewoon met een scuf impact.

Aangezien ze ook veel meer geld verdienen aan gamen dan waarschijnlijk wij met werk is het ook niet zo gek dat ze de recoil zo goed controleren. ze spelen namelijk uren per dag en recoil controle moeten ze beheersen om op top niveau mee te doen.

Dus ondanks dat het vrij unlegit lijkt en ik me er persoonlijk aan erger dat ik op pc met muis nog minder controlle heb dan zij met een controlle. is het volkomen legit (aim assist werkt ook op zekere hoogte een beetje mee ofcourse ;) )
Ja klopt het is daarom ook extreem lastig om te oordelen of ze wel of niet cheaten, die symphunny was laatst ook beschuldigd van cheaten heb aantal filmpjes van hem gezien of hij was extreem goed of gewoon aimbot die zagen er in ieder geval heel vreemd uit.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Cronus zen een of andere module die je aan je controller kan hangen en alle recoil weg haalt.
YouTube: Modern Warfare - "I Bought A Cronus Zen Because of SBMM!"... Skill B...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:12:
[...]

Ja klopt het is daarom ook extreem lastig om te oordelen of ze wel of niet cheaten, die symphunny was laatst ook beschuldigd van cheaten heb aantal filmpjes van hem gezien of hij was extreem goed of gewoon aimbot die zagen er in ieder geval heel vreemd uit.
Klopt, ook voor symphunny geld denk ik hetzelfde.
Als je het spel echt elke dag uren speelt en ook voor geld en tournaments speelt. dan is je aim en recoil control bijna aimbot-like. maar eigenlijk mag je dit juist verwachten (van de beste spelers in het spel) heb inderdaad ook de filmpjes van symphunny gezien. sommige dingen lijken inderdaad vreemd. Echter denk ik dat in zijn geval hij ook veel Trollt. met een beetje game sense gun je soms wel raden waar iemand achter een muur of in een huis zich verstopt... hij lockt na het schieten gewoon random (of met voorbedachte rade) direct op die plek na een kill... met een beetje pech raakt hij daadwerkelijk iemand en lijkt het op een enorme aimbot :P

Denk ook wel dat we zelf te snel neigen naar iemand hacker / aimbot gebruiker noemen omdat we zelf niet op het niveau zitten en daarom eigenlijk niet begrijpen wat er gebeurd.

Als ik met vrienden warzone speel hoor ik bijna elke avond wel een keer dat iemand beschuldigt word van hacken :') puur omdat ze zelf niet goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10 17:05

watercoolertje

Untertitel

FixDeluxe schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:05:
[...]

Als je inderdaad een soort van teamwork zoekt moet je meer richting de csgo of rainbow six gaan.
CoD is alles behalve teamwork zoals je al zegt. maak me er natuurlijk zelf ook schuldig aan omdat ik vaak boven het niveau van de rest sta, en al zij al als lonewolf spelen, waarom zou ik dan als "beste" nog moeite doen om er een team van te maken.
Nee hoor ik ervaar het heel specifiek met shipment niet, de rest wel, het heoft ook geen handje vast houden te zijn. Er is wel een tussenweg namelijk.

Mijn ervaring (maar misschien komt dat door matchmaking) is dat het merendeel gewoon met het objective bezig is, muv shipment dan :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:22:
[...]

Klopt, ook voor symphunny geld denk ik hetzelfde.
Als je het spel echt elke dag uren speelt en ook voor geld en tournaments speelt. dan is je aim en recoil control bijna aimbot-like. maar eigenlijk mag je dit juist verwachten (van de beste spelers in het spel) heb inderdaad ook de filmpjes van symphunny gezien. sommige dingen lijken inderdaad vreemd. Echter denk ik dat in zijn geval hij ook veel Trollt. met een beetje game sense gun je soms wel raden waar iemand achter een muur of in een huis zich verstopt... hij lockt na het schieten gewoon random (of met voorbedachte rade) direct op die plek na een kill... met een beetje pech raakt hij daadwerkelijk iemand en lijkt het op een enorme aimbot :P

Denk ook wel dat we zelf te snel neigen naar iemand hacker / aimbot gebruiker noemen omdat we zelf niet op het niveau zitten en daarom eigenlijk niet begrijpen wat er gebeurd.

Als ik met vrienden warzone speel hoor ik bijna elke avond wel een keer dat iemand beschuldigt word van hacken :') puur omdat ze zelf niet goed genoeg zijn.
Ja die filmpjes die jij bedoeld kan troll zijn maar had 1 clip gezien waarin hij 2 man afmaakt dan 90 graden draait en iemand instant headshot met MP7 zonder ook maar iets van overhoot volgens mij is dat bijna onmogelijk. Maarja blijft lastig te oordelen.

YouTube: Modern Warfare - Cronusmax AIMBOT *WORKING* [PS4/XBOX] Lazer V1.0
Deze gast speelt ook met faze tag (geen idee of legit) en speelt met die cronus zen ja dan ben ik ook goed.

Het is gewoon jammer dat het niet 100% tegen is te gaan. Eigenlijk zou je statestieken moeten gaan vergelijken met de allerbeste spelers (die 100% zeker geen cheats gebruiken) om te kijken of iemand cheat. Laatst ook filmpje gezien van gast die overduidelijk aan het cheaten was in de stream van timthehatman had 77 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
watercoolertje schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:24:
[...]

Nee hoor ik ervaar het heel specifiek met shipment niet, de rest wel, het heoft ook geen handje vast houden te zijn. Er is wel een tussenweg namelijk.

Mijn ervaring (maar misschien komt dat door matchmaking) is dat het merendeel gewoon met het objective bezig is, muv shipment dan :)
Dat zou inderdaad miss aan de matchmaking kunnen liggen.
Nu speel ik zelf vooral ffa en S&D.
Heb daarvoor ook wel domination etc gedaan maar ben daar juist mee gestopt vanwege het nutteloos spelen. niemand die snap hoe het spel werkt en puur voor kills gaan waardoor je dus in je 1tje bezig bent met objectives
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:29:
[...]

Ja die filmpjes die jij bedoeld kan troll zijn maar had 1 clip gezien waarin hij 2 man afmaakt dan 90 graden draait en iemand instant headshot met MP7 zonder ook maar iets van overhoot volgens mij is dat bijna onmogelijk. Maarja blijft lastig te oordelen.

YouTube: Modern Warfare - Cronusmax AIMBOT *WORKING* [PS4/XBOX] Lazer V1.0
Deze gast speelt ook met faze tag (geen idee of legit) en speelt met die cronus zen ja dan ben ik ook goed.

Het is gewoon jammer dat het niet 100% tegen is te gaan. Eigenlijk zou je statestieken moeten gaan vergelijken met de allerbeste spelers (die 100% zeker geen cheats gebruiken) om te kijken of iemand cheat. Laatst ook filmpje gezien van gast die overduidelijk aan het cheaten was in de stream van timthehatman had 77 kills
90 graden is toch nog niet zo'n rare flip om precies te maken?
Misschien kan je de clip ergens terug vinden?

Maar ik snap wat je bedoelt hoor echter als je csgo kijkt en daar soms gameplay's ziet.
de aim, muscle memory en reactie van de pro's is gewoon enorm (kijk ook eens pro video's van aimlab)

Daarnaast ben ik het zeker met je eens dat dingen als de cronus verboden moeten worden.
hier zit blijkbaar een software in die dus voor de recoil control zorgt ?
Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe sommige hacks werken en of het op te sporen is.

Zat toevallig dit weekend trio's tegen een team te spelen die we verdachten van hacks.
(we wonnen 4 van de 5 games, die game die we verloren gingen we de lui die ons team 2x kilden (1x voor en na de gulag) spectaten omdat ze niet legit eruit zagen. eenmaal kijkende begon ik telkens te twijfelen.... hun gameplay / movement was echt.... verschrikkelijk slecht. stonden overal in het open. boven op daken stil en hadden nog net geen uithangbord met "hier zijn we" boven zich staan.

Ook de crosshair telkens op de grond en onlogisch... echter wanneer er een tegenstander liep was de aim nagenoeg perfect... een soort van 70% aimbot op het hoofd... de aim ging perfect met de movement van de tegenstander mee maar het was net geen only headshots.. ook leek er een soort wallhack aan te staan. Ik werd zelf door de muur in het trappenhuis van de grote garage (bij airport) geschoten en zo schoot hij wel vaker zonder enige clue door een muur (armor's down) echter mensen in het open veld werden soms totaal niet gezien.

Ze eindigden uiteindelijk 3e omdat dus wederom hun gameplay echt bizar slecht was.

moraal van het lange nutteloze verhaal....
Ik denk dat hacks bijna onmogelijk te traceren zijn tegenwoordig.
Ze kunnen zo'n minimale (maar belangrijke) impact hebben op het spel dat het niet op valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Symfuhny is de ultieme troll, hij heeft insane gamesense en zieke mechanics. Hij zegt ook letterlijk dat hij random flicks maakt om mensen te trollen (en ja dat geloof ik want kijk hem heeeeel vaak). Hij is letterlijk 21 jaar en al jaren aan de top van games, begon al bij Fortnite in 2017 ofzo.

Over Swagg, die gast cheat ook zeker niet, en controller spelers die al jaren op top niveau spelen van FPS, zoals bijv ook NickMercs (GOW pro, halo pro en COD pro) zijn echt belachelijk goed met controller + aim assist. Dit zijn mensen die met regelmaat 30 kill games halen in Warzone en het 8u per dag spelen. Ze verdienen miljoenen hiermee en spelen toernooitjes van 300k. Dan mag je inderdaad wel verwachten dat ze goed zijn. afgelopen weekend was er een zombie trio toernooi, mensen als Tfue, Sym, Aydan, Swagg haalden consistent 100+ kills met hun squad in de zombie modus, met als max 127 voor Tfue of Aydan volgens mij.

Ik vraag me wel eens af, als je letterlijk voor je inkomen speelt en dus echt alles op het spel staat, waarom zou je dan cheaten? Natuurlijk zijn er altijd idioten die het wel doen, maar deze gasten zijn gewoon zo getraind en hebben zo'n goede gamesense, ik raad je aan om wat meer hun streams te kijken en niet heel even, maar gewoon eens een uurtje of 5/6. Hyper aggro met echt de gekste shots die ze raken.

Kijk eens Tfue als hij zijn stream start, dan gaat hij in MP "opwarmen", dan zie je alleen al wat voor belachelijk goede aim die gast heeft. Het is ook niet gek dat zij altijd de beste wapens hebben, met altijd 10-20k plus viewers zijn er altijd wel gasten die loadouts aan ze voorstellen.

Mijn moraal van het nutteloze verhaal, deze mensen zijn professionals in gamen (klinkt stom i know :+ ) Maar ze spelen letterlijk 8u+ aan een stuk door, dan mag je wel verwachten dat ze soms fishy clips hebben en een super gamesense + mechanics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:13:
[...]

Cronus zen een of andere module die je aan je controller kan hangen en alle recoil weg haalt.
YouTube: Modern Warfare - "I Bought A Cronus Zen Because of SBMM!"... Skill B...
Aah, ja ik vind dit soort dingen echt jammer dat zoiets op de markt komt.
Eigenlijk valt dit wat mij betreft gewoon onder cheats maar goed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Brubs schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:14:
afgelopen weekend was er een zombie trio toernooi, mensen als Tfue, Sym, Aydan, Swagg haalden consistent 100+ kills met hun squad in de zombie modus, met als max 127 voor Tfue of Aydan volgens mij.
tfue (53) + destroy (38) + zlaner (56) voor een totaal van 147. ging helemaal nergens over.

https://www.twitch.tv/videos/786727202?t=7h1m18s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 10:57:
[...]

Dat zou inderdaad miss aan de matchmaking kunnen liggen.
Nu speel ik zelf vooral ffa en S&D.
Heb daarvoor ook wel domination etc gedaan maar ben daar juist mee gestopt vanwege het nutteloos spelen. niemand die snap hoe het spel werkt en puur voor kills gaan waardoor je dus in je 1tje bezig bent met objectives

[...]

90 graden is toch nog niet zo'n rare flip om precies te maken?
Misschien kan je de clip ergens terug vinden?

Maar ik snap wat je bedoelt hoor echter als je csgo kijkt en daar soms gameplay's ziet.
de aim, muscle memory en reactie van de pro's is gewoon enorm (kijk ook eens pro video's van aimlab)

Daarnaast ben ik het zeker met je eens dat dingen als de cronus verboden moeten worden.
hier zit blijkbaar een software in die dus voor de recoil control zorgt ?
Ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe sommige hacks werken en of het op te sporen is.

Zat toevallig dit weekend trio's tegen een team te spelen die we verdachten van hacks.
(we wonnen 4 van de 5 games, die game die we verloren gingen we de lui die ons team 2x kilden (1x voor en na de gulag) spectaten omdat ze niet legit eruit zagen. eenmaal kijkende begon ik telkens te twijfelen.... hun gameplay / movement was echt.... verschrikkelijk slecht. stonden overal in het open. boven op daken stil en hadden nog net geen uithangbord met "hier zijn we" boven zich staan.

Ook de crosshair telkens op de grond en onlogisch... echter wanneer er een tegenstander liep was de aim nagenoeg perfect... een soort van 70% aimbot op het hoofd... de aim ging perfect met de movement van de tegenstander mee maar het was net geen only headshots.. ook leek er een soort wallhack aan te staan. Ik werd zelf door de muur in het trappenhuis van de grote garage (bij airport) geschoten en zo schoot hij wel vaker zonder enige clue door een muur (armor's down) echter mensen in het open veld werden soms totaal niet gezien.

Ze eindigden uiteindelijk 3e omdat dus wederom hun gameplay echt bizar slecht was.

moraal van het lange nutteloze verhaal....
Ik denk dat hacks bijna onmogelijk te traceren zijn tegenwoordig.
Ze kunnen zo'n minimale (maar belangrijke) impact hebben op het spel dat het niet op valt.
Dat verhaal klinkt echt als cheaten inderdaad.

Ik vermoed dat die cronus voor geprogrammeerde recoil patronen heeft die ze 1x inleren met bepaalde loads en zodra jij de trekker overhaalt gaan compenseren voor de recoil (wat de meeste pro's dus ook doen). Hoe die aimbot in de cronus werkt heb ik geen idee gezien hij tussen de controller en PC/PS4/XBOX zit.

Ik denk zelf ook vaak hoe dan dat moet aimbot zijn maarja om hem dan maar meteen te reporten gaat wat ver omdat het vaak onduidelijk is. Ik kom volgens mij met mijn k/d van 1.0 ook vrij weinig tegen gezien de echte cheaters vaak hogere KD hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
donvalentino schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:20:
[...]

Aah, ja ik vind dit soort dingen echt jammer dat zoiets op de markt komt.
Eigenlijk valt dit wat mij betreft gewoon onder cheats maar goed...
100% cheat vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
CyBeR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 11:23:
[...]

tfue (53) + destroy (38) + zlaner (56) voor een totaal van 147. ging helemaal nergens over.

https://www.twitch.tv/videos/786727202?t=7h1m18s
Ja die Zlaner is goed, maar daaraan zie je gewoon dat hij geen cheater is omdat hij ook vaak mist en redelijk wat moet corrigeren. Maar toch beter is dan de meeste

[ Voor 3% gewijzigd door Cyrus The Virus op 03-11-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:31
Nu kijk ik vrij veel naar de content van streamers als Jackfrags, Aculite, StoneMountain64 en soms Vikkstar. Op die laatste na zijn dit geen echte pro's, maar toch bovengemiddeld goede (en entertainende) gamers. Wat ik in al die tientallen uren aan content niet heb gezien: verdachte situaties. Al helemaal niet a-la-aimbot dat 'ie van de ene target naar de andere target verschiet. Van die Symfuny dude zijn er complete compilaties met wel 100 uiterst verdachte momenten. Bij mij krijg je er niet in dat die stuk voor stuk legit zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door marcanti op 03-11-2020 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
24/7 Shipment. Hoera 8)

....áls ik tenminste een match in kom. Sta nu al vijf minuten naar dat Searching for a match scherm te kijken :{

[ Voor 72% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2020 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:40
24/7 Shoothouse, eindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Kom er niet meer om op de PC fetching profile staat er hele tijd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

marcanti schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:45:
Nu kijk ik vrij veel naar de content van streamers als Jackfrags, Aculite, StoneMountain64 en soms Vikkstar. Op die laatste na zijn dit geen echte pro's, maar toch bovengemiddeld goede (en entertainende) gamers. Wat ik in al die tientallen uren aan content niet heb gezien: verdachte situaties. Al helemaal niet a-la-aimbot dat 'ie van de ene target naar de andere target verschiet. Van die Symfuny dude zijn er complete compilaties met wel 100 uiterst verdachte momenten. Bij mij krijg je er niet in dat die stuk voor stuk legit zijn.
Bij mij wel.

Lui als Symfuhny, Tfue, Zlaner, etc. spelen gewoon op een compleet ander niveau dan zelfs de meeste andere pro's. En belangrijker: dit is letterlijk hun baan; ze verdienen letterlijk al hun geld met danwel streamen danwel toernooien. Er staat dus heel veel op het spel voor hen want als uit zou komen dat ze al die tijd aan het valsspelen waren, dan zijn ze meteen voor altijd klaar.

Symfuhny staat er overigens om bekend om te trollen omdat 'ie wel vaker van cheaten beschuldigd wordt en dat weet 'ie zelf ook wel natuurlijk. Dus doet 'ie dingen die extra verdacht lijken zoals door muren schieten op basis van pings e.d. Maar ondertussen is hij een streamer die zo ongeveer al z'n gameplay streamt met een dual-pc setup dus wat wij op de stream zien is exact wat hij zelf ook in beeld ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Goedeavond .....
Weet iemand wat er gaat gebeuren met COD MW als de nieuwe COD uitkomt ?
Kan je dan bv alle uitdagingen doet en de Challenges ...
Ik heb toch maar de nieuwe COD besteld ik vond de beta toch wel leuk om te spelen.
Maar het is toch jammer dat er een hoop wordt gekloot ook met de nieuwe had ik het idee ....
Ik was er met de beta al heel snel bij dus nog aan het verkennen tot er alweer een paar
rond liepen alsof ze al weken elk hoekje of gaatje hebben ontdekt en precies wisten waar ze moesten
zijn .
Bevalt het spel me niet geef ik hem wel aan me neefje HaHaha
Heb een nieuwe tv gekocht in combie met de ps5 schijnt supermooie beelden te geven ben benieuwd
naar de pc versie hoop dat later een keer van jullie te horen .....
Gr lucas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
CyBeR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 21:33:
[...]

Bij mij wel.

Lui als Symfuhny, Tfue, Zlaner, etc. spelen gewoon op een compleet ander niveau dan zelfs de meeste andere pro's. En belangrijker: dit is letterlijk hun baan; ze verdienen letterlijk al hun geld met danwel streamen danwel toernooien. Er staat dus heel veel op het spel voor hen want als uit zou komen dat ze al die tijd aan het valsspelen waren, dan zijn ze meteen voor altijd klaar.

Symfuhny staat er overigens om bekend om te trollen omdat 'ie wel vaker van cheaten beschuldigd wordt en dat weet 'ie zelf ook wel natuurlijk. Dus doet 'ie dingen die extra verdacht lijken zoals door muren schieten op basis van pings e.d. Maar ondertussen is hij een streamer die zo ongeveer al z'n gameplay streamt met een dual-pc setup dus wat wij op de stream zien is exact wat hij zelf ook in beeld ziet.
Inderdaad, dit dus.
Daarnaast kun je ook wel zeggen dat het niveau van symfuhny en alle echte top spelers al weer een stuk hoger ligt dan die van de top content creators (jackfrags, icemanisaac en inderdaad de bovengemiddeld goede spelers)

daarnaast. die 100 clips van symfuhny lijken dan ook direct achter elkaar enorm obvious maar die dingen gebeuren echt niet elk potje 5 keer.

ze spelen bijna 8 uur per dag, elke dag.
Als ik een hele middag speel heb ik ook wel 1 "verdachte" kill waarvan ik zelf denk. "damm, dit gaat die ander niet legit vinden" doe dit een maand lang en je hebt wel een video vol "verdachte kills en handelingen" als je gewoon naar de stream van de beste man kijkt zie je dat hij gewoon enorm goed is en dat het echt skills en trolls zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Gisteren ook potje duos gedaan, we waren als duo over in port tegen 1 iemand. Hij wist precies waar ik voor de eerste keer de rand over ging van het gebouw om te peeken instant headshot (ik was ghosted) en precies waar mijn maat was. Beetje verdacht maarja, daarna zag ik dat hun gecombineerde KD ruim boven de 8.0 was en die van ons 2.0 wat doen die überhaupt in onze lobby ? is dat normaal of gewoon slechte matchmaking van warzone zelf

[ Voor 7% gewijzigd door Cyrus The Virus op 04-11-2020 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
Cyrus The Virus schreef op woensdag 4 november 2020 @ 08:59:
Gisteren ook potje duos gedaan, we waren als duo over in port tegen 1 iemand. Hij wist precies waar ik voor de eerste keer de rand over ging van het gebouw om te peeken instant headshot (ik was ghosted) en precies waar mijn maat was. Beetje verdacht maarja, daarna zag ik dat hun gecombineerde KD ruim boven de 8.0 was en die van ons 2.0 wat doen die überhaupt in onze lobby ? is dat normaal of gewoon slechte matchmaking van warzone zelf
Eens filmpje van gezien dat voor een console player de aimassist je volgt door de muur. Dus als hij rustig van links naar rechts met zijn stick beweegt, zal die op een moment even tegenhouden en weet hij waar je zit achter de muur nog voor hij je ziet.

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lucky47 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 01:31:
Goedeavond .....
Weet iemand wat er gaat gebeuren met COD MW als de nieuwe COD uitkomt ?
Kan je dan bv alle uitdagingen doet en de Challenges ...
Ik heb toch maar de nieuwe COD besteld ik vond de beta toch wel leuk om te spelen.
Maar het is toch jammer dat er een hoop wordt gekloot ook met de nieuwe had ik het idee ....
Ik was er met de beta al heel snel bij dus nog aan het verkennen tot er alweer een paar
rond liepen alsof ze al weken elk hoekje of gaatje hebben ontdekt en precies wisten waar ze moesten
zijn .
Bevalt het spel me niet geef ik hem wel aan me neefje HaHaha
Heb een nieuwe tv gekocht in combie met de ps5 schijnt supermooie beelden te geven ben benieuwd
naar de pc versie hoop dat later een keer van jullie te horen .....
Gr lucas
De versies blijven gewoon speelbaar. Volgens mij kan je nu zelfs nog de originele Modern Warfare en World at War spelen, zelfs op consoles. Houd er wel rekening mee dat de ondersteuning minder wordt, dus misschien minder events etc. Challenges en camo's blijven gewoon vrij te spelen, die zitten in de base game.

Op den duur zal het echter wel lastiger worden om potjes te spelen. Ook is het vaak zo dat je na een jaar of twee alleen nog maar de echte diehards hebt die het spelen, als nieuweling wordt dat best lastig. Maar er is toch matchmaking, dat scheelt.

Denk niet dat over twee weken de stekker uit MW2k19 wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:29
Na het afronden van de Trick or Treat event kreeg ik net als velen anderen niet de Grau 5.56 Pumpkin Punisher skin. Is er iets over bekend dat deze skin nog uitgedeeld gaat worden?
Pagina: 1 ... 117 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.