Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Helaas is de normale trios niet beschikbaar, dat is dan weer vervelend. Ik was na twee potjes wel weer uitgekeken op de donkere map waar iedereen in hun zwarte ROZE skins aan het rond rennen is en met hun gamma settings omhoog geschoven...

Als zombie ga je trouwens wel heel makkelijk neer, ook niet echt een fantastische modus helaas. Ze hadden het ook gewoon zombie vs. human moeten maken. Nu blijven zombies gewoon bij hun squadje lopen ipv dat je mensen kan overwelmen met een groot aantal zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 14:24
Vind het wel nice, eerste potje ff uitvogelen maar de 2e hadden we direct een win! Ook al serieus goed geschrokken! 2x gehad dat doe eruit klapte maar ach..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:05
Heeft iemand al een jumpscare gehad in warzone of multiplayer?
Ik heb nu 7 potjes multiplayer en 3 potjes warzone gespeeld zonder jumpscare :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 16:41
Ik heb best gelache met die zombie modus, als je daarna weer terug komt als normaal voelt het lopen wel langzaam :+.

Zullen idd wel genoeg "cheaters" zijn die de beeldscherm instellingen aanpassen om alsnog wat te zien.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
G_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:16:
Ik heb er wel een gekregen ja.
Volgens mij geheel random (weet niet of ik toevallig een kistje opende)
Maar aangezien het geluid toch wel hard staat schrok ik me ook echt de $#*& :P

Heb afgelopen zondag Phasmophobia gespeeld en daar schrok ik minder van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
FixDeluxe schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:25:
[...]

Ik heb er wel een gekregen ja.
Volgens mij geheel random (weet niet of ik toevallig een kistje opende)
Maar aangezien het geluid toch wel hard staat schrok ik me ook echt de $#*& :P

Heb afgelopen zondag Phasmophobia gespeeld en daar schrok ik minder van ;)
Haha ze komen dus ook uit kisten :o !
Ik hoop dat er Jumpscares komen wanneer ik me omdraai en dat er opeens iemand voor/achter je staat zoals in de trailer >:)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Rappa1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:08:
[...]

Ja inderdaad, dan start ik wel een potje infected op of ga naar de supermarkt :+
Iets te vroeg met dit te beoordelen, ging er eigenlijk vanuit dat het dezelfde regels zou zijn als infected maar het zit veel beter in elkaar. Gisteravond toch bijna niks anders dan zombie mode gespeeld d:)b

Die eerste jumpscare had mij goed, voornamelijk door het geluid op volume 1000 :+

[ Voor 18% gewijzigd door Rappa1985 op 21-10-2020 09:16 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
G_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:35:
[...]

Haha ze komen dus ook uit kisten :o !
Ik hoop dat er Jumpscares komen wanneer ik me omdraai en dat er opeens iemand voor/achter je staat zoals in de trailer >:)
Ga in Warzone naar de delen waar je items kan krijgen, zoals Stadium e.d. open daar kisten en enjoy :) Gewone jumpscares heb ik nog niet gehad enkel uit kistjes. Wel heb ik al een ghosttrain voorbij zien komen ook wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Brubs schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 09:21:
[...]

Ga in Warzone naar de delen waar je items kan krijgen, zoals Stadium e.d. open daar kisten en enjoy :) Gewone jumpscares heb ik nog niet gehad enkel uit kistjes. Wel heb ik al een ghosttrain voorbij zien komen ook wel lachen.
Ja ik las het dat ze uit kistjes kunnen komen, maar in de trailer zie je ook dat iemand zich omdraait in warzone en er dan opeens iemand staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

G_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 08:16:
Yep. Schrok me helemaal dood echt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
De zombie modus is erg leuk inderdaad. We spelen eigenlijk altijd met 2-3 man. Gister was daar ineens een 4e..... Alle nieuwe modi zijn voor max 3 mensen helaas. Dus toen gewoon battle royale gedaan (zelfs plunder is voor 3 man). Ik blijf schrikken bij die kist, echt minimaal 3 keer gebeurt gisteravond :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben hier echt een mooi event gerealiseerd, goed uitgewerkt met ontzettend veel fun. Wat mij betreft mag de night mode er wel in blijven met een 25% kans per match, toch een leuke afwisseling.

Enig nadeel is dat de gamemodes enkel trio's zijn waardoor we pas konden spelen toen een van onze teammates stopte :(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Tsurany schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:42:
Ze hebben hier echt een mooi event gerealiseerd, goed uitgewerkt met ontzettend veel fun. Wat mij betreft mag de night mode er wel in blijven met een 25% kans per match, toch een leuke afwisseling.

Enig nadeel is dat de gamemodes enkel trio's zijn waardoor we pas konden spelen toen een van onze teammates stopte :(
Je kan er op zo'n moment ook voor kiezen als je met 4 bent in teams van 2 te gaan (niet teamen uiteraard). Dan kun je de modes wel spelen maar helaas niet met elkaar. Denken in oplossingen ;)

Wel balen dat er enkel trio's zijn, daar ben ik het wel mee eens btw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 10:48:
[...]

Je kan er op zo'n moment ook voor kiezen als je met 4 bent in teams van 2 te gaan (niet teamen uiteraard). Dan kun je de modes wel spelen maar helaas niet met elkaar. Denken in oplossingen ;)

Wel balen dat er enkel trio's zijn, daar ben ik het wel mee eens btw..
Tuurlijk kan dat maar dat is toch een stukje minder leuk dan gewoon met z'n vieren spelen. Maar trios zal wel de meest populaire modus zijn met duos samen waardoor dit de beste keuze was. Al gok ik dat er genoeg spelers zijn om duos en quads te doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Night modus is erg tof gedaan en geeft een fijne extra dimensie!

Ik heb inmiddels de Halloween challenge gehaald om de 16 crates met trick or treat rewards te vinden. Werd wel frustrerend op een gegeven moment :X

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:39:

Ik heb inmiddels de Halloween challenge gehaald om de 16 crates met trick or treat rewards te vinden. Werd wel frustrerend op een gegeven moment :X
Whattt?! :o
Nu al die 16 kistjes al gehaald? 8)7
Dat heb je snel gedaan _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:45:
[...]

Whattt?! :o
Nu al die 16 kistjes al gehaald? 8)7
Dat heb je snel gedaan _/-\o_
Gisteravond een paar uurtjes, en vanochtend een paar uurtjes (overwerk compenseren van dit weekend). Denk totaal ongeveer 4 uur aan gespendeerd (en wat jumpscares voor mijn kiezen gehad 8))

Afwisselend BR solo en Plunder gespeeld. Sommige locaties waren echt frustrerend. Of ik vond geen lootkistjes, of ze waren al geopend of ik werd gekilled. Vooral superstore was vaak nodig om te herhalen. Maar het is gelukt. Nu heb ik een blueprint die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NobXNnwkCgMktBnw8LutuzbxLhc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kNm9DLtvhecog1VZobrF26Q4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Inbox4me op 21-10-2020 12:06 . Reden: Afbeelding bijgevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Geen idee of dit al gepost is, maar wat echte versies van de modern warfare wapens:

YouTube: Call of Duty Modern Warfare Guns In Real Life!

En een iets nieuwere versie:

YouTube: Call of Duty Guns In Real Life

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:55:
[...]
Gisteravond een paar uurtjes, en vanochtend een paar uurtjes (overwerk compenseren van dit weekend). Denk totaal ongeveer 4 uur aan gespendeerd (en wat jumpscares voor mijn kiezen gehad 8))

Afwisselend BR solo en Plunder gespeeld. Sommige locaties waren echt frustrerend. Of ik vond geen lootkistjes, of ze waren al geopend of ik werd gekilled. Vooral superstore was vaak nodig om te herhalen. Maar het is gelukt. Nu heb ik een blueprint die ik waarschijnlijk nooit ga gebruiken :+

[Afbeelding]
Jup, superstore is de enige die ik ook nog moet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb die 16 crates inmiddels ook binnen maar Dam was echt onmogelijk om voor elkaar te krijgen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

CyBeR schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:26:
Ik heb die 16 crates inmiddels ook binnen maar Dam was echt onmogelijk om voor elkaar te krijgen zeg.
Dam was ook pittig. Ik had hem een keer in de allerlaatste seconde van een ronde, maar hij werd niet goed geregistreerd (melding van de loot stond in beeld, maar daarna niet geregistreerd als gehaalde objective :( ). Na andere locaties bij dam geprobeerd te hebben uiteindelijk een paar keer linksonder aan de voet van de dam de gebouwen in gegaan en uiteindelijk gelukt (wel een mooie sfeeranimatie tegengekomen van bloed dat van de grond in het plafond gezogen wordt. Past mooi in het thema)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:17
Ik heb ze allemaal maar... Ik heb die blueprint ni gekregen..??

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

kazzzdafke schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:40:
Ik heb ze allemaal maar... Ik heb die blueprint ni gekregen..??
Dat is wel heel zuur.... Alle 16 hokjes staan aangevinkt in de tab Halloween event?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik moet er nog 2, port en downtown, niet de moeilijkste. Dam vond ik zelf verrekte lastig. Daar liggen sowieso niet zo veel kisten.

Quary was vooral frustrerend omdat ik hem daar pas bij kist 8 had :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

miicker schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:45:
Ik moet er nog 2, port en downtown, niet de moeilijkste. Dam vond ik zelf verrekte lastig. Daar liggen sowieso niet zo veel kisten.

Quary was vooral frustrerend omdat ik hem daar pas bij kist 8 had :P
Ik vond dam, hospital, Gulag (prison, je hoeft niet dood in battle royale) en TV station het meest lastig. Andere daarentegen waren supereenvoudig (of we hadden mazzel natuurlijk). Ik lees her en der dat trein lastig was. Mogelijk heb ik geluk gehad, in BR solo een quad gepakt, naar de trein gereden en 2e kistje was raak.

Gelukkig geen enemies op of in de buurt van de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 14:42:
[...]
Dat is wel heel zuur.... Alle 16 hokjes staan aangevinkt in de tab Halloween event?
Yep;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nd8q_QdT3JYoWO4VRsQunwzV4lU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q3is51C8P4QNYG4a7F0Ubcny.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Balen... Enige wat ik kan bedenken en zelf zou proberen is helemaal opnieuw opstarten en dan bij de blueprints kijken. Soms pakt hij bij mij bijvoorbeeld vorderingen van de battle pass tier ook pas als ik er ga kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 11:39:

Ja man, ik moet alleen de Dam nog.
15x gedropt nu, meestal zo druk dat er geen doorkomen aan is, andere keer alle kisten al open :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

15x gedropt nu, meestal zo druk dat er geen doorkomen aan is, andere keer alle kisten al open :)
Ik heb hem geloof ik uiteindelijk gehaald in BR solo, ver van de dropzone. Het is een beetje mazzel hebben... Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:23:
[...]
Ik heb hem geloof ik uiteindelijk gehaald in BR solo, ver van de dropzone. Het is een beetje mazzel hebben... Succes :)
Ooh dat is misschien wel een goeie ja. Ik doe het nu in Plunder maar dat hoeft niet perse natuurlijk.

Thanks.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Inbox4me schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:05:
[...]
Balen... Enige wat ik kan bedenken en zelf zou proberen is helemaal opnieuw opstarten en dan bij de blueprints kijken. Soms pakt hij bij mij bijvoorbeeld vorderingen van de battle pass tier ook pas als ik er ga kijken
Nee niets helpt, reboot van pc zelfs gedaan...
Wat een spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Ik zag hem ook niet in m'n armory staan, maar wel gewoon als blueprint bij de Striker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Froop1992 schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 18:29:
Ik zag hem ook niet in m'n armory staan, maar wel gewoon als blueprint bij de Striker.
Het is een Grau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
Sorry, was in de war met de beloning voor een contraband contract die ik toen had voltooid. De Pumpkin Punisher staat wel gewoon in m'n armory.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 15:09:
[...]

Ik heb dat in quads gedaan zodat er minder mensen bij Dam droppen. En Dam is een grotere area dan je denkt; mijn treat kwam uit de brandweerkazerne bovenop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

kazzzdafke schreef op woensdag 21 oktober 2020 @ 16:04:
[...]

Nee niets helpt, reboot van pc zelfs gedaan...
Wat een spel..
Schijnt inmiddels een bekende bug te zijn. Zie oa https://www.fanbyte.com/n...one-pumpkin-punisher-bug/

Hopelijk wordt het grau gefixt O-) en heb je hem binnenkort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
Ik ben ook een slachtoffer van de Pumpkin Punisher Bug..... officieel gemeld bij Activision..... hopen op een snelle patch..

De weg naar unlock is spannend, frustrerend maar wel funny gedaan :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Heb nu 8 van de 12 kistjes gevonden, ga zoals het lijkt die blueprint nu wel halen.
Ik ben normaal echt heel erg tegen zombies, maar op de manier hoe dit nu in Warzone is verwerkt vind ik het ontzettend vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Ik ben wel benieuwd voor de mensen hier op de PC.
Met welke FOV (field of view) spelen jullie?

Ben zelf van 90 naar 120 gestapt sinds gister (wil eens kijken hoe de meeste streamers het spel ervaren) en kwam erachter dat ik van een prima speler echt naar een drama gast ging.

Zal vast even wennen zijn en de "muscle memory" op zijn kop hebben gegooid. maar merk in niks dat ik de speler ben die ik was.

Heel veel ffa gaan doen dus om de aim weer terug te krijgen en mijn warzone k/d niet te vergooien :P

Maar met welke instellingen spelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:25:
Ik ben wel benieuwd voor de mensen hier op de PC.
Met welke FOV (field of view) spelen jullie?

Ben zelf van 90 naar 120 gestapt sinds gister (wil eens kijken hoe de meeste streamers het spel ervaren) en kwam erachter dat ik van een prima speler echt naar een drama gast ging.

Zal vast even wennen zijn en de "muscle memory" op zijn kop hebben gegooid. maar merk in niks dat ik de speler ben die ik was.

Heel veel ffa gaan doen dus om de aim weer terug te krijgen en mijn warzone k/d niet te vergooien :P

Maar met welke instellingen spelen jullie?
Ben nu naar 112 gegaan, meeste youtubers spelen rond de 100 voor zover ik kon zien. Ben ook naar lagere DPI/sensitivity aan het gaan maar waar die gasten mee spelen is echt bizar dan krijg ik nog tennis arm :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Ben nu naar 112 gegaan, meeste youtubers spelen rond de 100 voor zover ik kon zien. Ben ook naar lagere DPI/sensitivity aan het gaan maar waar die gasten mee spelen is echt bizar dan krijg ik nog tennis arm :+
Ik heb juist via setup.gg gekeken naar de meeste pc spelers (cloakzy, symfuhny, vikstar, its_iron, drdisrespect etc etc) en de meeste hebben daarvan volgens mij gewoon 120 fov.
Mag ik vragen welke sensitivity je gebruikt?

Gebruik op dit momen 8.89 met 400 DPI, wat volgens mij vrij gemiddeld is.
sommige zitten er iets onder en sommige behoorlijk boven.

Denk dat sensitivity ook iets is wat je gewend bent en dat zou moeten wennen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Handig, een FOV posten zonder details te geven over je scherm zoals formaat, resolutie, verhouding,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:55:
[...]

Ik heb juist via setup.gg gekeken naar de meeste pc spelers (cloakzy, symfuhny, vikstar, its_iron, drdisrespect etc etc) en de meeste hebben daarvan volgens mij gewoon 120 fov.
Mag ik vragen welke sensitivity je gebruikt?

Gebruik op dit momen 8.89 met 400 DPI, wat volgens mij vrij gemiddeld is.
sommige zitten er iets onder en sommige behoorlijk boven.

Denk dat sensitivity ook iets is wat je gewend bent en dat zou moeten wennen :P
speel op 4k en dan 8 met dpi van 800. Ik kom van 1750 dpi 10 :+ daar heb ik maanden mee gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Tsurany schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:58:
Handig, een FOV posten zonder details te geven over je scherm zoals formaat, resolutie, verhouding,...
Inderdaad dat is wel belangrijk, maar denk dat de meeste op 1440p 16:9 spelen, die info staat in ieder geval ook bij setup.gg. Ik had een video gekeken van stodeh die heeft iets van 45cm per 360graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Tsurany schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 09:58:
Excuus :x. Speel op de BenQ Zowie XL2546, dus 24,5" - 1080x1980 resolutie en 16:9 verhouding
Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:00:
[...]

speel op 4k en dan 8 met dpi van 800. Ik kom van 1750 dpi 10 :+ daar heb ik maanden mee gespeeld
Haha dat is inderdaad wel extreem hoog :P (je oude setting) dat was zeker 1 cm opschuiven voor een 360? maar volgens mij met je 800 dpi zou je nog best naar 5 mogen proberen te gaan, (zelfs nog lager) maar je moet denk ik eerst maar even wennen aan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

Excuus :x. Speel op de BenQ Zowie XL2546, dus 24,5" - 1080x1980 resolutie en 16:9 verhouding

[...]

Haha dat is inderdaad wel extreem hoog :P (je oude setting) dat was zeker 1 cm opschuiven voor een 360? maar volgens mij met je 800 dpi zou je nog best naar 5 mogen proberen te gaan, (zelfs nog lager) maar je moet denk ik eerst maar even wennen aan dit
ja moet dat trainen steeds beetje lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
G_Dragon schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 08:14:
Heb nu 8 van de 12 kistjes gevonden, ga zoals het lijkt die blueprint nu wel halen.
Ik ben normaal echt heel erg tegen zombies, maar op de manier hoe dit nu in Warzone is verwerkt vind ik het ontzettend vet!
Yes al merkte ik wel al een groot verschil met hoe er gister werd gespeeld en nu. Iedereen leek gisteravond al veel meer gewoon lichamen te campen om zo zombies op te wachten :+

Maar blijft een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:15:
[...]

ja moet dat trainen steeds beetje lager
Ja inderdaad, dat is ook puur trainen, of eigenlijk gewenning.
Ik las dat het gemiddelde eDPI rond de 3700 lag? (DPI x Sens) in jouw geval dus 8 x 800 = 6400.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
[YouTube: BEST WARZONE JUMPSCARE COMPILATION *SCARY*]

:D

Erg leuk gedaan, zit volgens mij behoorlijk veel ontwikkeltijd in, dus hoop dat het in een bepaalde vorm wel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:19:
[...]

Ja inderdaad, dat is ook puur trainen, of eigenlijk gewenning.
Ik las dat het gemiddelde eDPI rond de 3700 lag? (DPI x Sens) in jouw geval dus 8 x 800 = 6400.
Dit is van DrDisrespect met zijn monitor settings

Call of Duty: Modern Warfare (2019) / Warzone - Hipfire
Sensitivity 1:"5.3"
360° distance:65.3516 cm
Max pixel ratio:0.3384 pixels/count
Config FOV: "120"
Actual VFOV:88.507155 degrees
Actual HFOV:120 degreesADS

ik zou dan naar dit moeten:

Sensitivity 1:"2.65000"
Max discrepancy:0% (0 cm)
Max pixel ratio:0.3953 pixels/count
Config FOV: "112"
Actual VFOV:79.652194 degrees
Actual HFOV:112 degrees

2.65 is wel insane laag als ik nu op 8 zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:27:
[...]

Dit is van DrDisrespect met zijn monitor settings

Call of Duty: Modern Warfare (2019) / Warzone - Hipfire
Sensitivity 1:"5.3"
Max pixel ratio:0.3384 pixels/count
Config FOV: "120"
Actual VFOV:88.507155 degrees
Actual HFOV:120 degreesADS

ik zou dan naar dit moeten:

Sensitivity 1:"2.65000"
Max discrepancy:0% (0 cm)
Max pixel ratio:0.3953 pixels/count
Config FOV: "112"
Actual VFOV:79.652194 degrees
Actual HFOV:112 degrees

2.65 is wel insane laag als ik nu op 8 zit
Haha klopt, echter weet ik dus niet of dat daadwerkelijk de sens van dr disrespect is. aangezien ik ook veel las dat zijn sens 9.8 is wat zou beteken dat je naar 4.9 zou moeten gaan :?
Giant87 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:23:

Erg leuk gedaan, zit volgens mij behoorlijk veel ontwikkeltijd in, dus hoop dat het in een bepaalde vorm wel blijft.
Haha dit is heerlijk om te zien.
Ook mooi op te weten dat dit gewoon echte reacties zijn en niet gespeeld voor de views.
Kwam gister ook namelijk mijn 2e kistje met jumpscare tegen... Heb echt even hard geschreewd ( nu is de volume van die jumpscare's ook wel aan de harde kant)

[ Voor 23% gewijzigd door FixDeluxe op 22-10-2020 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
FixDeluxe schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:29:
[...]

Haha klopt, echter weet ik dus niet of dat daadwerkelijk de sens van dr disrespect is. aangezien ik ook veel las dat zijn sens 9.8 is wat zou beteken dat je naar 4.9 zou moeten gaan :?

[...]

Haha dit is heerlijk om te zien.
Ook mooi op te weten dat dit gewoon echte reacties zijn en niet gespeeld voor de views.
Kwam gister ook namelijk mijn 2e kistje met jumpscare tegen... Heb echt even hard geschreewd ( nu is de volume van die jumpscare's ook wel aan de harde kant)
Zou kunnen want is is best laag 65cm per 360. Stodeh zit op 45cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:03
Heb pas dat verhaal over die eDPI voor het eerst gelezen. Speelde zelf met mouse dpi: 6400 en ingame nog 12.
Gelijk m'n muis dpi gehalveerd en nu langzaam in stapjes naar beneden. Schieten gaat al een stuk beter! :)

Vind de halloween patch echt geslaagd overigens. De zombie modus is echt leuk, lekker veel actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

weet niet of het hier thuis hoort, maar straks voor de ps5, raadzaam voor een nieuw scherm die 4k aankan?
Waar moet ik verder nog rekening mee houden, 1 ms vertraging en b.v. hoeveel frame rate?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:14
850 DPI en 4.4 Sens ingame. Jaren lang laag gespeeld op CS:GO dus ben het wel gewend. Ik kom van 1200~ en steeds met stappen verlagen werkt het best. 1 op 1 kopiëren van een streamer of pro werkt helemaal niet, omdat je een grote aanpassing moet doen. Leuk al die 4k schermen en 140Hz, maar 60 Hz en 2 ms input lag is voor een casual gamer genoeg. Denk dat er andere factoren zijn die je kan verbeteren, zoals aim trainer/reactie trainer. Elke dag kwartier voordat je gaat spelen en wellicht in 10 minuten kan het verschil maken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Hoe "on edge" spelen die mensen games??? _O-
Ik schrok meer van lawaai dan van de animatie en meer dan een "owh fuck" kwam er niet uit, deze mensen vallen bijna uit hun stoel XD

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

Ik schrok meer van lawaai dan van de animatie en meer dan een "owh fuck" kwam er niet uit, deze mensen vallen bijna uit hun stoel XD
Kwestie van een paar takes doen om de maximale trilling van de tieten goed te doen uitkomen 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 14:44:
[...]

De eerste keer bij mij zat ik ook diep in de game en super focussed te spelen en wist nog niet van deze jumpscares.. Ik zat ook even van mn muis en toetsenbord af om even bij te komen :+ Nu heb ik er nog een paar gehad en schrik je niet meer zo, maar de eerste keer ging ik wel ff naar heartrate 150+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlchthrt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-11-2023
Rappa1985 schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:39:
[...]

Ja zie dat ook al weken maar lijkt zelden zichtbaar effect te hebben, geen lag of onderbrekingen. Dus zou zeggen zolang het alleen het icoontje is maar je geen lag of zichtbaar packet loss ondervind even wachten of het niet aan de kant van de servers zit voor je alles gaat aanpassen :+ .
Ja maar dat heb ik dus wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Laatst online: 11-12-2023
Damn, die zombies royale is awesome! Gisteren 4 epische matches na elkaar gehad. 14 a 15 kills iedere keer, en wat een chaos! Is pure madness, love it! Wat highlights:
YouTube: COD Zombies Royale - Chaos and total madness - Epic moments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 10:07:
[...]

Inderdaad dat is wel belangrijk, maar denk dat de meeste op 1440p 16:9 spelen
Nope, 1920x1080 is zo ongeveer de max dat pro spelers doen. Te weinig fps op hogere resoluties.

Ik heb geloof ik 105 staan btw.

Extra geinig is dat ze bijna allemaal wel een teamlid hebben dat 't al gehad heeft en precies weet wat er gebeurde hahaha

[ Voor 41% gewijzigd door CyBeR op 22-10-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
CyBeR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

Nope, 1920x1080 is zo ongeveer de max dat pro spelers doen. Te weinig fps op hogere resoluties.

Ja echte profs zullen wel 1080p spelen, veel Youtubers op 1440p volgens mij althans die ik wel eens kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cyrus The Virus schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:16:
[...]

Ja echte profs zullen wel 1080p spelen, veel Youtubers op 1440p volgens mij althans die ik wel eens kijk.
Je hebt ook nog de pro's die stretched spelen, dwz een 4:3 of (in extreme gevallen) zelfs 1:1 res op hun 16:9 monitor spelen. Maar pro's die ook streamen doen dat niet vaak want viewers vinden dat vrij kut om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

CyBeR schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

[...]

Extra geinig is dat ze bijna allemaal wel een teamlid hebben dat 't al gehad heeft en precies weet wat er gebeurde hahaha
Dus een nieuwe game scherm die geen 4K heeft is niet zo'n issue als ik jullie mening hoor?
In principe dus de .ghz en ms waarde is het belangrijkst? (of is hdmi 2.1 ook een must?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toekie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 17:50
Hee hebben er meer mensen last van freezes/crashes op de xbox1 bij warzone? Heb nu 3x zombie royale gewonnen en 3x gaat mn scherm op zwart....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

donvalentino schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 14:48:
[...]

Dus een nieuwe game scherm die geen 4K heeft is niet zo'n issue als ik jullie mening hoor?
In principe dus de .ghz en ms waarde is het belangrijkst? (of is hdmi 2.1 ook een must?)
Nouja 't is de afweging die je zelf maakt: meer fps of mooier beeld. Pro's gaan voor meer fps (dus max 1920x1080, low settings meestal).

En hdmi 2.1 is niet echt boeiend als je geen 4K scherm met high refresh rate hebt; dat heb je nodig om 4K120 te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

CyBeR schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 15:03:
[...]

Nouja 't is de afweging die je zelf maakt: meer fps of mooier beeld. Pro's gaan voor meer fps (dus max 1920x1080, low settings meestal).

En hdmi 2.1 is niet echt boeiend als je geen 4K scherm met high refresh rate hebt; dat heb je nodig om 4K120 te doen.
Bedankt!
Persoonlijk ging/gaat mijn voorkeur altijd uit naar betere game ervaring (meer fps) dan het mooie beeld.
Vooral met schooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik krijg die loot in de Superstore maar niet te pakken, elke keer als ik erheen ga ben ik binnen 15 sec dood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Laatst online: 08:14
G_Dragon schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 21:52:
Ik krijg die loot in de Superstore maar niet te pakken, elke keer als ik erheen ga ben ik binnen 15 sec dood :p
Ff aan de kant van gas station landen, daar vind je de meeste boxes bij elkaar. Of eerst naar gas en daarna door naar super, zodat je een wapen hebt en eventueel shields ;) Anders wil ik je zondag wel even helpen hoor :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Superstore is wel frustrerend soms...

Wat speel je? BR solo? Of Plunder?

Je kan ook overwegen aan de kant van airport te landen en dan door het gat op de 1e etage naar binnen te gaan. In dat magazijn/stellingen zijn vaak ook wel crates te vinden. Het kan daar alleen inderdaad wel druk zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Inbox4me schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Superstore is wel frustrerend soms...

Wat speel je? BR solo? Of Plunder?

Je kan ook overwegen aan de kant van airport te landen en dan door het gat op de 1e etage naar binnen te gaan. In dat magazijn/stellingen zijn vaak ook wel crates te vinden. Het kan daar alleen inderdaad wel druk zijn :X
Br solo, maar kan het bij plunder ook dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het dak, linksonder, spawnt altijd een kistje. Als je daar als eerste bent heb je dikke kans dat je hem unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:55:
[...]

Op het dak, linksonder, spawnt altijd een kistje. Als je daar als eerste bent heb je dikke kans dat je hem unlockt.
Daar?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDegJGSRn1VQXSBi7272Anzawi8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rKMKdpgI5CnRjZQ4KwlbPhQQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! En een hoekje daarboven ook vaak nog wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:03:
[...]

Yes! En een hoekje daarboven ook vaak nog wel.
Hopelijk ben ik nu geen 4 uur bezig zoals gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

G_Dragon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:20:
[...]

Hopelijk ben ik nu geen 4 uur bezig zoals gisteren.
Tv station net zo, gewoon op het dak landen ter hoogte van de heli, dan heb je er altijd 1 of 2 staan, desnoods spring je naar beneden en ren je linksom achter de opnameruimte de gangen door. Daar heb je er ook nog minimaal 2 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Tv station net zo, gewoon op het dak landen ter hoogte van de heli, dan heb je er altijd 1 of 2 staan, desnoods spring je naar beneden en ren je linksom achter de opnameruimte de gangen door. Daar heb je er ook nog minimaal 2 staan.
Ik moet alleen de Superstore nog en daar ben ik nu al 4 uur mee bezig :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 13:26:
[...]

Thanks!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-WlpOy-sUx4XpgdPPMBA8gMA1bY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2v8sZY0a8hkexd51a2aYkHlG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

:D :D :D

[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2020 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:51
Ik kan er geen duidelijke oplossing voor vinden: Ik heb CoD MW (2019) gekocht op disc, voor de Xbox One. Bij het installeren vraagt 'ie logischerwijs om updates. Daarna het spel gestart, vraagt het spel of ik nog meer bepaalde packs wil installeren, helemaal goed. Echter, na het opstarten nu wil ik graag MW campaign spelen, maar het spel vraagt hier om MW te kopen, terwijl ik hem al op disc heb.

Een van de oplossingen zou zijn om het Alternate MAC adress te clearen plus de benodigde herstart, maar dat werkt helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superstore is echt een waardeloze locatie hiervoor, een zeer beperkt aantal kisten en teveel spelers die er landen. Zelfs als je het gevecht wint is de kans groot dat je maar vier a vijf kisten hebt kunnen looten en dat er in al die kisten geen goodie zat.

Heb het gisteren na heel wat pogingen eindelijk gehaald. Helaas is het een skin voor de Grau dus veel heb je er niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de gratis Tier Skips al gekregen die te verdienen waren met de Black Ops Cold War beta? Ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 20:06
Gisteren sinds lange tijd weer een gespeeld alleen kon ik mijn geliefde kleine maps nergens meer spelen die ik vroeger altijd speelde zoals Shipyard en die andere kleine. Is er nog een game modus om deze te spelen of moet je maar gewoon wachten tot deze weer eens terug komen in de rotatie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• balarina
  • Laatst online: 15-09 09:05
Volgens mij niet. Al gingen een aantal tiers wel heel snel voor mijn gevoel dus maybe stilletjes verwerkt?

Wat speelt deze cod toch lekker weg... Op wat frustraties na, maar dat maakt het des te fijner om die irritante peekers, claymore campers, quickscopers en Jack 12 spammers te killen. De grau met Mp5 swap is nu mijn favo go to. Erger mij vooral aan de SPR. Zie graag dat die enkel one shot kill heeft op het hoofd, maar dat zal wel niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
balarina schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:23:

Wat speelt deze cod toch lekker weg
Zeker. Dat viel me vooral op na de Black Ops Beta. Na een uurtje was ik daar wel klaar mee. Wat een verademing toen ik weer deze versie had opgestart.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Maar waar zijn die jumoscares van wanneer je omdraait en er plotseling iemand achter je staat?
Die zagen we in de trailer namelijk wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:14:
Heeft iemand de gratis Tier Skips al gekregen die te verdienen waren met de Black Ops Cold War beta? Ik niet.
Zie net bij de messages bij Warzone wel een bericht om ze te "redeemen". Staat rechts onderin voordat je een keuze gaat maken voor de spelmodus. Dit gaf bij mij echter een error.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastiaan92 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 00:10:
[...]

Zie net bij de messages bij Warzone wel een bericht om ze te "redeemen". Staat rechts onderin voordat je een keuze gaat maken voor de spelmodus. Dit gaf bij mij echter een error.
Ik heb net alles bekeken, maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
djezes, hoe hard zijn die chest droprates generfed voor halloween?
al 3 dagen op zoek naar superstore. in dam heb ik 47 chests geloot eer ik de drop had...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:25
kowlier schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 11:15:
djezes, hoe hard zijn die chest droprates generfed voor halloween?
al 3 dagen op zoek naar superstore. in dam heb ik 47 chests geloot eer ik de drop had...
Tankstation er naast ff proberen, westkant superstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HansPatat050 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 13:33:
[...]

Tankstation er naast ff proberen, westkant superstore.
Die hoort niet bij Superstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op zaterdag 24 oktober 2020 @ 12:47:
[...]

Br solo, maar kan het bij plunder ook dan?
Zeker :) Plunder samen met iemand spelen is leuk en kan ook handig zijn (crates spotten, enemies afhouden, strategieën delen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-09 15:34
Ik speel de laatste tijd solo maar zou graag die zombie royale doen met een team ipv 1 tegen 3. Of normale battle royale ook prima.

Mijn activision id is: CallMeDaddy#4581589

Is meer als mn huidige squad eens niet compleet is. Ik niet solo hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

*Knip
Had eerder moeten posten :+

[ Voor 96% gewijzigd door Mu.siQ op 25-10-2020 17:32 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Ben ik dan een van de weinigen die het jammer vind dat er niet plotseling iemand achter je kan staan?
In de trailer lieten ze dit wel zien namelijk en hoopte dit ook ingame te zien, de enigste jumpscares die je nu krijgt is bij het openen van een kistje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

G_Dragon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:58:
Ben ik dan een van de weinigen die het jammer vind dat er niet plotseling iemand achter je kan staan?
In de trailer lieten ze dit wel zien namelijk en hoopte dit ook ingame te zien, de enigste jumpscares die je nu krijgt is bij het openen van een kistje.
Voor mijn hart ben ik blij dat ze dat niet geïmplementeerd hebben ;) Dichtste bij komt mogelijk nog de zombie BR: het gevoel dat er elk moment een zombie kan opduiken die het op je voorzien heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Inbox4me schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:12:
[...]
Voor mijn hart ben ik blij dat ze dat niet geïmplementeerd hebben ;) Dichtste bij komt mogelijk nog de zombie BR: het gevoel dat er elk moment een zombie kan opduiken die het op je voorzien heeft
Haha ben je al zovaak geschrokken dan?
Ik vind die jumpscares totaal niet eng, loopt nog eerder te schreeuwen om die zombies zoals je zegt.
Maar had het wel super vet gevonden als er opeens een bekende achter je zou staan en je flink laat schrikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:14:
[...]

Haha ben je al zovaak geschrokken dan?
Ik vind die jumpscares totaal niet eng, loopt nog eerder te schreeuwen om die zombies zoals je zegt.
Maar had het wel super vet gevonden als er opeens een bekende achter je zou staan en je flink laat schrikken!
Ze zijn verre van eng maar als je rustig zit te looten en te kletsen en je krijgt opeens dat keiharde geluid met zo'n flits om je oren dan schrik ik daar wel even van. Laatst een match waarbij ik weg vluchte voor een team dat naast ons was geland en twee kistjes achter elkaar zo'n smerige jump scare, wordt je niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Tsurany schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:26:
[...]

Ze zijn verre van eng maar als je rustig zit te looten en te kletsen en je krijgt opeens dat keiharde geluid met zo'n flits om je oren dan schrik ik daar wel even van. Laatst een match waarbij ik weg vluchte voor een team dat naast ons was geland en twee kistjes achter elkaar zo'n smerige jump scare, wordt je niet vrolijk van.
Wat een actie! _/-\o_
En dan zit ik te zeggen dat ze niet eng genoeg zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 11:29:
[...]

Wat een actie! _/-\o_
En dan zit ik te zeggen dat ze niet eng genoeg zijn >:)
Ligt vooral aan het type 'eng'. Jump scares vind ik te goedkoop en houd ik niet zo van. Liever langzaam opbouwende suspense. Wat dat betreft vond ik F.E.A.R. wel een prima spel, die hadden dat goed begrepen :)
Net als al die extra's zoals bloed dat omhoog druimt en die ghost trains, dat vind ik leuker dan die jump scares. Jammer dat night mode enkel nog als Zombie variant beschikbaar is.

Pagina: 1 ... 116 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.