Gaaf, eindelijk daar is de AA12. Lekker met z’n allen rondrennen met dezelfde gun. Jammer dat “shoot the ship” niet draait. Dan gaat het levelen lekker snel. Oké, ik weet het de puristen stellen dit niet op prijs, maar soms effe lekker dom rondrennen en knallen is ook wel lekker.Rappa1985 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:30:
Hebben blijkbaar ook shotgun toegevoegd (zag dat niet in de patch notes staan)
[Afbeelding]
Fire breath en frag roundsMp gaat dus shotgun lobbys zijn en WZ gaat ook "leuk" zijn als deze full level is.
Sinds de update niets anders dan problemen in multiplayer. Kan niet connecten of connect en halverwege het potje vinden weer niet connected of tijdens de game er gewoon uitgegooid worden. Top dit
Ik kan niet updaten. Te weinig schijfruimte op mijn PlayStation
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ongelooflijk, eindelijk een fix die werkt, thanks! Ook stond mijn work cores nog op 2 van mijn oude pc, nu op 3 gezet.dindr schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 18:29:
[...]
Al dit geprobeerd?
Documents/call of duty modern warfare/players/adv_options.ini wijzigen
Videomemoryscale naar 0,55?
Heeft mij geholpen met microstutters.
Nou dat is het dus bij die opties om de installatie aan te passen staat alleen warzone aangevinkt dus ik kan niet verwijderen want het lijkt er op dat alleen warzone al geinstalleerd is.De Nelis schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:40:
[...]
Je moet wel zelf dingen verwijderen wil je xtra vrije ruimte krijgen. Via de Battle.net launcher.
Ah ok, ja dan houd het op. Maar goed de update zorgt er ook niet voor dat de game opeens kleiner is.Bart1983 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:21:
[...]
Nou dat is het dus bij die opties om de installatie aan te passen staat alleen warzone aangevinkt dus ik kan niet verwijderen want het lijkt er op dat alleen warzone al geinstalleerd is.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Verwijderd
Van mij mag Shoot The Ship permanent worden hoortommy2005 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:54:
[...]
Gaaf, eindelijk daar is de AA12. Lekker met z’n allen rondrennen met dezelfde gun. Jammer dat “shoot the ship” niet draait. Dan gaat het levelen lekker snel. Oké, ik weet het de puristen stellen dit niet op prijs, maar soms effe lekker dom rondrennen en knallen is ook wel lekker.
Of dare I say it:
spoiler:
een map filter

Jup, verbaasde me al dat we een maand lang konden genieten van zowel 24/7 shipment en shoothous 24/7Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:33:
[...]
Van mij mag Shoot The Ship permanent worden hoor![]()
Of dare I say it:spoiler:een map filter![]()
![]()
Net wat we nodig hadden..een shotgun erbij die in no time zo OP zal zijn dat hij moet generfd worden.
Hier ook...
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Oh ben niet de enige ik moet wel 76000 min wachtenLayumi schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 18:22:
It's a busy day for Blizzard...
28 minuten wachten om in te loggen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Ik zat ook al te kijken. Ik ging van 25 naar 36000. En daarvoor zat ik er in, maar ik was zo stom om de Battle.net app te updatenCyrus The Virus schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:20:
[...]
Oh ben niet de enige ik moet wel 76000 min wachten

psn: t-zakje
https://twitter.com/Blizz...tatus/1316400851666305024Sebastiaan92 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 19:24:
[...]
Ik zat ook al te kijken. Ik ging van 25 naar 36000. En daarvoor zat ik er in, maar ik was zo stom om de Battle.net app te updaten
Storing
Jammer! Ik kan pas over een dag of 63 weer spelen volgens die teller...
Rookworst zonder R is ook worst.
Over 396 minuten hier.. Dus ongeveeer nog 6.5 uur wachten.
Ik heb een uurtje geleden ook al even kunnen spelen.Ik moest toen 26 minuten wachten (was ook echt 26 minuten wachten) daarna probleemloos paar potjes gespeeld.. even eten en nu dus 419 minuten wachten
[ Voor 9% gewijzigd door Tmaster op 14-10-2020 20:42 ]
Wat een prachtige servers hebben ze daar ook. 448 minuten wachten, ik hoop dat dit een grap is..
Patchday classics, nog 162 minuten te gaan.
Als ze slim zijn, fixen ze gelijk even de zwaar beroerde netcode van de game.
Als ze slim zijn, fixen ze gelijk even de zwaar beroerde netcode van de game.
[ Voor 48% gewijzigd door Dark-Mist op 14-10-2020 20:56 ]
Als ik een paar potjes wil spelen op een avond laat ik het gewoon open staan. Heb de offscreen FPS gelocked op 15fps waarbij het CPU en GPU zeer laag is. Dan kan ik gewoon even wat anders doen terwijl Warzone een half uur open staat op de achtergrond.Tmaster schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 20:41:
Ik heb een uurtje geleden ook al even kunnen spelen.Ik moest toen 26 minuten wachten (was ook echt 26 minuten wachten) daarna probleemloos paar potjes gespeeld.. even eten en nu dus 419 minuten wachten
Quickfix!
Workaround to start playing again on EU:
• When you see the popup "It's a busy Day for Blizzard Services" click on Switch User
• Instead of Europe, choose America to log in, with your normal Email and Password
• Switch Server to Europe and you are ready to play!
Lukt alleen niet om terug te switche????
Zie het nergens staan, anyway speel wel via amerika!
Paar vrienden spelen op playstation die kunnen gewoon spelen. Waarom hebben alleen pc spelers hier last van?
Omdat het de Battle.net launcher is waar problemen mee zijn en niet PSN.Tmaster schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 22:06:
Paar vrienden spelen op playstation die kunnen gewoon spelen. Waarom hebben alleen pc spelers hier last van?
[ Voor 4% gewijzigd door De Nelis op 14-10-2020 22:12 ]
echt balen, na 6 maanden inactief door verhuitzing wou ik vandaag even wat potjes doen.
Maar dat wordt hem dus niet. Speel op de PC.
Maar dat wordt hem dus niet. Speel op de PC.
De problemen met inloggen op Battlenet zijn vanochtend om 8:25 opgelost:
https://twitter.com/BlizzardCSEU_EN
Sei orbu, ceccu e sordu, e taci campi cent' anni in pace!
Jep... Downloading @ 30mb/secSalvatore.NL schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 08:47:
De problemen met inloggen op Battlenet zijn vanochtend om 8:25 opgelost:
Boven 'Play' in de Battle.net-launcher zie je een wereldbol staan. Daar kun je region switchen nadat je bent ingelogd. Echter was dit bij mij automatisch al op EU gezet, zelfs na de inlog via Amerika.thomas1750 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 21:22:
[...]
Lukt alleen niet om terug te switche????
Zie het nergens staan, anyway speel wel via amerika!
Ik speel sinds eind vorig jaar op PS4.
Sinds een weekje of 3 à 4 heb ik voortdurend last van (ik vermoed) packet loss/burst bij zowel Warzone als MP - ik zie steeds aan de linkerkant van mijn scherm oranje of gele vierkantjes.
Zie deze link met een voorbeeld van wat ik bedoel: https://preview.redd.it/s...a088d9c934f02cd9545a74242
Ik speel met een rechtstreekse kabel op mijn model van Telenet (woon in België), als ik een speedtest doe haal ik +/- 250 mb download, 40 mb upload en 10 ping (wat niet superslecht is imo).
Heb ondertussen ook port fowarding aangepast, uPNP aangezet en DMZ ingesteld maar het probleem blijft.
NAT type is ondertussen gewijzgd van Moderate naar Open maar is dus geen oplossing.
Ben een beetje ten einde raad en het irriteert mij enorm.
Misschien heeft hier nog iemand een idee wat ik kan proberen?
Alvast bedankt!
Sinds een weekje of 3 à 4 heb ik voortdurend last van (ik vermoed) packet loss/burst bij zowel Warzone als MP - ik zie steeds aan de linkerkant van mijn scherm oranje of gele vierkantjes.
Zie deze link met een voorbeeld van wat ik bedoel: https://preview.redd.it/s...a088d9c934f02cd9545a74242
Ik speel met een rechtstreekse kabel op mijn model van Telenet (woon in België), als ik een speedtest doe haal ik +/- 250 mb download, 40 mb upload en 10 ping (wat niet superslecht is imo).
Heb ondertussen ook port fowarding aangepast, uPNP aangezet en DMZ ingesteld maar het probleem blijft.
NAT type is ondertussen gewijzgd van Moderate naar Open maar is dus geen oplossing.
Alvast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door nlchthrt op 15-10-2020 15:36 ]
Ja zie dat ook al weken maar lijkt zelden zichtbaar effect te hebben, geen lag of onderbrekingen. Dus zou zeggen zolang het alleen het icoontje is maar je geen lag of zichtbaar packet loss ondervind even wachten of het niet aan de kant van de servers zit voor je alles gaat aanpassennlchthrt schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 15:33:
Ik speel sinds eind vorig jaar op PS4.
Alvast bedankt!
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Zie het inderdaad, thnx!!Dark-Mist schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 13:29:
[...]
Boven 'Play' in de Battle.net-launcher zie je een wereldbol staan. Daar kun je region switchen nadat je bent ingelogd. Echter was dit bij mij automatisch al op EU gezet, zelfs na de inlog via Amerika.
Wat is er met de kilo en of vlk optic aan de hand? Alles gaat al de hele avond mis..
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het gaat hier nogsteeds geweldig met dat wapen. Net nog iemand die keihard WTF schreeuwde toen ie op 100 meter afstand neer ging. Dat ging zo snel en zo makkelijk dat ik het volledig met zijn uitspraak eens wasOekol schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:35:
Wat is er met de kilo en of vlk optic aan de hand? Alles gaat al de hele avond mis..
Helemaal niets? Ik speel juist sinds vanavond er mee, en heb laser bursts van 150+ meter. Geniaal ding.Oekol schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 23:35:
PilatuS schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 01:08:
[...]
Het gaat hier nogsteeds geweldig met dat wapen. Net nog iemand die keihard WTF schreeuwde toen ie op 100 meter afstand neer ging. Dat ging zo snel en zo makkelijk dat ik het volledig met zijn uitspraak eens was
Dan lag het volledig aan mij. Nu heb ik wel een idee waarom. Heb mijn sensitivity naar 4, 4 gezet laatst. Ik verlies echt de korte afstand gevechten nu.masr volgens Westie op YouTube is dit iets waar pros ook mee spelen.Froop1992 schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 02:31:
[...]
Helemaal niets? Ik speel juist sinds vanavond er mee, en heb laser bursts van 150+ meter. Geniaal ding.
[ Voor 4% gewijzigd door Oekol op 16-10-2020 08:00 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
1e fout is je settings waar je aan gewend bent aan te passen naar iets wat "pros" hebben. Speel waar jij je fijn bij voelt niet waar "pros" mee spelen.Oekol schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:00:
[...]
[...]
Dan lag het volledig aan mij. Nu heb ik wel een idee waarom. Heb mijn sensitivity naar 4, 4 gezet laatst. Ik verlies echt de korte afstand gevechten nu.masr volgens Westie op YouTube is dit iets waar pros ook mee spelen.
Wil je je sens verhogen/verlagen doe dat in kleine stapjes niet in een keer veel, daar ga je spijt van krijgen want je muscle memory is iets heel anders gewend. En daarbij, de "pros" hebben niet allemaal 1 sens, de een speelt snel de ander speelt langzaam daar zit echt een hoop verschil in.
Oekol schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:00:
Dan lag het volledig aan mij. Nu heb ik wel een idee waarom. Heb mijn sensitivity naar 4, 4 gezet laatst. Ik verlies echt de korte afstand gevechten nu.masr volgens Westie op YouTube is dit iets waar pros ook mee spelen.
Wat vBr8 zegt, daarnaast hebben "pros" vaak custom controllers met een verlengde rechter stick, wat je ook wat extra precisie kan geven.Brubs schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:10:
1e fout is je settings waar je aan gewend bent aan te passen naar iets wat "pros" hebben. Speel waar jij je fijn bij voelt niet waar "pros" mee spelen.
Wil je je sens verhogen/verlagen doe dat in kleine stapjes niet in een keer veel, daar ga je spijt van krijgen want je muscle memory is iets heel anders gewend. En daarbij, de "pros" hebben niet allemaal 1 sens, de een speelt snel de ander speelt langzaam daar zit echt een hoop verschil in.
I know maar ik maatje had 't ook gedaan en die schiet ineens 3x zo goed. Zijn kd is van negatief naar positief gegaan. Mijne was positief en gaat nu even naar beneden. Ga het nog ff aankijken. Opzich had ik hem maar op 7, 7 staan. Verder heb ik m'n deadzone en zoom iets aangepast. Het is denk ik allemaal veel te veel wennen. Gelukkig heb ik m'n oude settings nog ergens staan.... Oh nee toch nietBrubs schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:10:
[...]
1e fout is je settings waar je aan gewend bent aan te passen naar iets wat "pros" hebben. Speel waar jij je fijn bij voelt niet waar "pros" mee spelen.
van 7.7 naar 4.4 is toch best een verschil? Probeer het eens in stapjes van 1 of 0.5 aan te passen in plaats van zo'n stap te amken als je echt naar beneden wil je in sens. Wat voor de een werkt werkt voor de ander niet, zo werkt het nou eenmaal nietOekol schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:29:
[...]
I know maar ik maatje had 't ook gedaan en die schiet ineens 3x zo goed. Zijn kd is van negatief naar positief gegaan. Mijne was positief en gaat nu even naar beneden. Ga het nog ff aankijken. Opzich had ik hem maar op 7, 7 staan. Verder heb ik m'n deadzone en zoom iets aangepast. Het is denk ik allemaal veel te veel wennen. Gelukkig heb ik m'n oude settings nog ergens staan.... Oh nee toch niet
Dus,
Welk pakket moet ik kopen om niet in een stel pixels uit elkaar te vallen?
Je kan merken dat de "tacticool" ideeën aan het opraken zijn en er steeds meer flauwe dingen in komen, ik kan niet wachten om neer gemaait te worden door iemand in een RGB kleurende konijnen pak.
Je kan merken dat de "tacticool" ideeën aan het opraken zijn en er steeds meer flauwe dingen in komen, ik kan niet wachten om neer gemaait te worden door iemand in een RGB kleurende konijnen pak.
Het is binnenkort Halloween. Dus ik verwacht pompoenmutsjes, heksenpakjes en schedelcamo'sDutchone schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:56:
Dus,
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hier kan ik nog wel mee omgaan, maar de eerste keer dat ik uit elkaar viel in felle kleurtjes zat ik wel echt even 3 keer te knipperen met mijn ogen van wat de fuck,Vrijdag schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 10:23:
[...]
Het is binnenkort Halloween. Dus ik verwacht pompoenmutsjes, heksenpakjes en schedelcamo's
(noem me bevooroordeeld maar ik heb niet zon trek in "fortnite" geuren en kleuren)
Ik ben ook aan de gang gegaan met sensitivity. Speelde altijd 7/7, maar op afstand vaak te verre uitschieters daardoor veel mis. Toen naar 5/5 gegaan, maar tijdens omdraaien en in close combat vond ik dat niet fijn. Weer terug naar 7/7 en zoom beiden in stapjes naar beneden gedaan. Eerst 0.9,0.8 en nu op 0.75 vind ik het een stuk beter.Oekol schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:29:
[...]
I know maar ik maatje had 't ook gedaan en die schiet ineens 3x zo goed. Zijn kd is van negatief naar positief gegaan. Mijne was positief en gaat nu even naar beneden. Ga het nog ff aankijken. Opzich had ik hem maar op 7, 7 staan. Verder heb ik m'n deadzone en zoom iets aangepast. Het is denk ik allemaal veel te veel wennen. Gelukkig heb ik m'n oude settings nog ergens staan.... Oh nee toch niet
PSN: Mondaatje
Die zoom naar beneden betekent dat hij juist verder inzoomt of minder ver?Monda schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:50:
[...]
Ik ben ook aan de gang gegaan met sensitivity. Speelde altijd 7/7, maar op afstand vaak te verre uitschieters daardoor veel mis. Toen naar 5/5 gegaan, maar tijdens omdraaien en in close combat vond ik dat niet fijn. Weer terug naar 7/7 en zoom beiden in stapjes naar beneden gedaan. Eerst 0.9,0.8 en nu op 0.75 vind ik het een stuk beter.
Dat je sensitivity bij zoom, lager/minder gevoelig is en dus preciezer, maar met hipfire, draaien etc houdt je toch je snelheid.Oekol schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:54:
[...]
Die zoom naar beneden betekent dat hij juist verder inzoomt of minder ver?
Heb hem nu op. 60 en vind nog dat ik te snel van links naar rechts ga. Straks. 50 proberen of zo..Monda schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:02:
[...]
Dat je sensitivity bij zoom, lager/minder gevoelig is en dus preciezer, maar met hipfire, draaien etc houdt je toch je snelheid.
Wat ik persoonlijk vind wat je voor elkaar moet krijgen is 90 graden en 180 graden kunnen draaien met 1 beweging. Op welke sens dat je doet maakt opzich niet uit, het is net wat voor jou fijn is om die bewegingen te kunnen maken. Ik speel dan wel met een muis, maar bij ieder spel wil ik de sens zo hebben dat ik die 2 bewegingen vanuit muscle memory kan maken.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:17:
[...]
Heb hem nu op. 60 en vind nog dat ik te snel van links naar rechts ga. Straks. 50 proberen of zo..
Weer een teleurstellende avond. M'n sniper battles verlies ik allemaal en de kilo is m'n secondary en daar verlies ik constant nu de kortere battles mee die ik eerst wel won. Lijkt wel rubberen kogels waar ik mee schiet.
Snipen moet ook wel je ding zijn heb ik het idee met dit spel. In een spel als CS-GO kan ik prima overweg met een AWP, maar in Warzone bak ik er niets van. Ik speel al heel lang vrijwel alleen shooters op de PC, maar snipen in dit spel is niets voor mij. Heb het even geprobeerd, maar het wou echt niet. Iets wat meer realistich met sway en bullet drop maakt het vrij lastig voor mij. Nu dus maar de Kilo voor mid en long range met een MP5 voor short range.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:52:
Weer een teleurstellende avond. M'n sniper battles verlies ik allemaal en de kilo is m'n secondary en daar verlies ik constant nu de kortere battles mee die ik eerst wel won. Lijkt wel rubberen kogels waar ik mee schiet.
Als je sensitivity 7 hebt en je hebt zoom op 0.5 speel je ingezoomd dan met sensitivity 3,5.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:17:
[...]
Heb hem nu op. 60 en vind nog dat ik te snel van links naar rechts ga. Straks. 50 proberen of zo..
Oh, ik vergeet nog de "trick or treat candy explosion gib effect", dat als je iemand raakt diegene ontploft in een wolk van snoepjes. We hebben ook al de dismember, gouden standbeeld en schaduw effecten en een hele zooi gekleurde tracers.Dutchone schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:41:
[...]
Hier kan ik nog wel mee omgaan, maar de eerste keer dat ik uit elkaar viel in felle kleurtjes zat ik wel echt even 3 keer te knipperen met mijn ogen van wat de fuck,
(noem me bevooroordeeld maar ik heb niet zon trek in "fortnite" geuren en kleuren)
Ik ben benieuwd
Wat enorm helpt met een AR voor mid / long range battles is mounten. Niet in elke situatie slim natuurlijk.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:52:
Tja de Kilo... iedereen neemt hem omdat hij nauwkeurig is maar je gaat het echt afleggen op DPS/TTK. De RAM-7 of de CR-56 hebben een veel hogere damage output op korte afstand waardoor je het al snel af gaat leggen als je niet sneller bent. Pas op langere afstand ga je echt profiteren van de hogere nauwkeurigheid maar dan nog is de M4 of Oden een sterkere tegenstander.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:52:
En op echt korte afstand verlies je het natuurlijk van elke SMG.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ben na de Bruen meta weer terug gegaan op de M4. Vind dat op het moment zelf de lekkerste ar. Close range win ik zelfs nog vaak battles ermee en midrange is hij ook zo lekker.Tsurany schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
Tja de Kilo... iedereen neemt hem omdat hij nauwkeurig is maar je gaat het echt afleggen op DPS/TTK. De RAM-7 of de CR-56 hebben een veel hogere damage output op korte afstand waardoor je het al snel af gaat leggen als je niet sneller bent. Pas op langere afstand ga je echt profiteren van de hogere nauwkeurigheid maar dan nog is de M4 of Oden een sterkere tegenstander.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Tjah, aim.. het is inmiddels mijn 10e dag in aim lab. Gratis aimtrainer via Steam. Half uur tot max een uur met wat tussenpauzen opwarmen en trainen. Bizar wat voor effect dat heeft. Win bijna al mijn battles en in MP begint elke tweede potje de aimbot accusation te vallen.
Ik kan het iedereen aanraden die het iets beter wilt doen!
Ik kan het iedereen aanraden die het iets beter wilt doen!
Long range AR (Kilo met VLK) + SMG (MP5) is wat mij betreft nu de way to go. Al speelt de meerderheid wel zo. Ik ben wel blij dat met de Bruen/Grau/C4 nerf er nu veel meer variatie zit in de meta. Nog steeds speelt de meerderheid met de Kilo en MP5, maar het is gelukkig niet 99% zoals destijds wel met de Grau/Bruen was.Tsurany schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 12:07:
[...]
Tja de Kilo... iedereen neemt hem omdat hij nauwkeurig is maar je gaat het echt afleggen op DPS/TTK. De RAM-7 of de CR-56 hebben een veel hogere damage output op korte afstand waardoor je het al snel af gaat leggen als je niet sneller bent. Pas op langere afstand ga je echt profiteren van de hogere nauwkeurigheid maar dan nog is de M4 of Oden een sterkere tegenstander.
Overigens nu een aantal keer de golden gas mas en super recon gehad. Wel echt een leuke toevoeging. Maakt bunkers ook een stuk interessanter gelijk.
Ik ben overigens ook gestopt met C4 gebruiken en ik speel nu met Semtex.
Als ik jou was zou ik geen sniper/AR combo doen. Sniper is echt voor long range. Zoals hier boven al geschreven staat is een SMG by far veel sterker dan een AR voor close-range. Dat is een strijd die je lastig gaat winnen. Je kan beter sniper+SMG of AR+SMG gaan.Oekol schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 00:52:
[ Voor 21% gewijzigd door Fuujii op 19-10-2020 09:29 ]
Heb je gelijk in. Heb nu ook m'n cr56 class weer ingesteld met mp7. De mp7 is heerlijk.Fuujii schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:21:
[...]
Long range AR (Kilo met VLK) + SMG (MP5) is wat mij betreft nu de way to go. Al speelt de meerderheid wel zo. Ik ben wel blij dat met de Bruen/Grau/C4 nerf er nu veel meer variatie zit in de meta. Nog steeds speelt de meerderheid met de Kilo en MP5, maar het is gelukkig niet 99% zoals destijds wel met de Grau/Bruen was.
Overigens nu een aantal keer de golden gas mas en super recon gehad. Wel echt een leuke toevoeging. Maakt bunkers ook een stuk interessanter gelijk.
Ik ben overigens ook gestopt met C4 gebruiken en ik speel nu met Semtex.
[...]
Als ik jou was zou ik geen sniper/AR combo doen. Sniper is echt voor long range. Zoals hier boven al geschreven staat is een SMG by far veel sterker dan een AR voor close-range. Dat is een strijd die je lastig gaat winnen. Je kan beter sniper+SMG of AR+SMG gaan.
Na zolang gespeeld te hebben met de Grau vind ik het zelf toch wel erg moeilijk om over te stappen naar wat anders dan de Kilo of de Breun. Het verschil in recoil is zo duidelijk te voelen en ik geloof best dat als ik een tijdje met een ander wapen speel ik hier vast aan ga wennen/ leren mee om te gaan maar blijft in het begin frustrerend XD
Heb ook geen idee of recoil makkelijker te managen is op een controller of muis.
Ik speel nu voornamelijk met Kilo/SPR of Kilo/mp7/R9-0. Heb de nieuwe shotgun nog niet getest in BR.
Heb ook geen idee of recoil makkelijker te managen is op een controller of muis.
Ik speel nu voornamelijk met Kilo/SPR of Kilo/mp7/R9-0. Heb de nieuwe shotgun nog niet getest in BR.
Als je echt voor de win wilt gaan is dat vaak wel de betere optie. Al vind ik het vrij saai dus ik wissel het regelmatig af. Gisteren weer de Rytec met explosive rounds opgepakt en dat gecombineerd met de CR-56 die wat ADS optimalisatie heeft en met zijn hogere DPS een aantal SMG's kan verslaan. Zo is de CR-56 net wat beter dan de MP7 als het op TTK aan komt. Minder sterk op hipfire gebied en ADS gebied maar goed genoeg om alsnog met een sniper rond te lopen.Fuujii schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 09:21:
[...]
Long range AR (Kilo met VLK) + SMG (MP5) is wat mij betreft nu de way to go. Al speelt de meerderheid wel zo. Ik ben wel blij dat met de Bruen/Grau/C4 nerf er nu veel meer variatie zit in de meta. Nog steeds speelt de meerderheid met de Kilo en MP5, maar het is gelukkig niet 99% zoals destijds wel met de Grau/Bruen was.
De Rytec is gewoon een erg leuk wapen omdat je voertuigen en helikopters makkelijk kan verslaan. Gisteren wilde de laatste twee man van een squad vluchten met een heli maar met de Rytec schoot ik ze direct uit de lucht.
Of een AR als de RAM-7 of CR-56 waardoor je op close combat redelijk mee kan komen. Je gaat niet winnen van een MP5 of Uzi maar van een MP7 kan je nog wel winnen.Als ik jou was zou ik geen sniper/AR combo doen. Sniper is echt voor long range. Zoals hier boven al geschreven staat is een SMG by far veel sterker dan een AR voor close-range. Dat is een strijd die je lastig gaat winnen. Je kan beter sniper+SMG of AR+SMG gaan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lekker gewerkt mannen!

At Your Service 
Apart..... bij mij in app staat dat we 5e zijn geworden met totaal van 1333......
Apart..... bij mij in app staat dat we 5e zijn geworden met totaal van 1333......
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de RAM-7 nog nooit ben tegengekomen met Battle Royale (los van floor loot). Maar ik geloof je graag!Tsurany schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 11:10:
[...]
Of een AR als de RAM-7 of CR-56 waardoor je op close combat redelijk mee kan komen. Je gaat niet winnen van een MP5 of Uzi maar van een MP7 kan je nog wel winnen.
Ik merk dat best veel mensen ook met shotgun spelen tegenwoordig. Wel leuk voor de variatie.
Ik kan hem wel aanraden. Op afstand niet sterk maar tot 50 meter heb je een flink DPS voordeel.Fuujii schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 13:21:
[...]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de RAM-7 nog nooit ben tegengekomen met Battle Royale (los van floor loot). Maar ik geloof je graag!
Ik merk dat best veel mensen ook met shotgun spelen tegenwoordig. Wel leuk voor de variatie.
/f/image/bxzODiiXuSarZPxP7OqkDrVF.png?f=fotoalbum_large)
Deze is van 25-08-2020 maar nog redelijk actueel. Alle wapens vind je hier: https://imgur.com/a/udC3YXo
Daar zit ook een chart waarbij de ADS tijd meegenomen wordt, dan zie je dat de CR-56 het daar moet afleggen. Tragere ADS dan een MP5 maar wel een hogere DPS.
[ Voor 41% gewijzigd door Tsurany op 19-10-2020 13:25 ]
SEASON SIX: THE HAUNTING OF VERDANSK DESCENDS UPON WARZONE™ AND MODERN WARFARE®

[ Voor 61% gewijzigd door Rappa1985 op 19-10-2020 19:36 ]
C4 lijkt wel flink generfd. Naast dat je tegenwoordig niet verder dan de lengte van je piemel kan gooien doet ie ook bijna niks meer qua schade. Gooide net een pakketje op ongeveer 20cm achter iemand en het enige dat er gebeurde was zo'n schildje. Waarna said persoon opstond, zich omdraaide, van wapen wisselde en mij uiteraard keurig netjes headshotte met een pistooltje.
Nu weet ik dat EOD wel wat schade wegneemt. Maar een pakje C4 vlák achter iemand op hardcore overleven, dat is toch wel heel sterk
Nu weet ik dat EOD wel wat schade wegneemt. Maar een pakje C4 vlák achter iemand op hardcore overleven, dat is toch wel heel sterk

JA C4 hebben ze echt verklootVrijdag schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:41:
C4 lijkt wel flink generfd. Naast dat je tegenwoordig niet verder dan de lengte van je piemel kan gooien doet ie ook bijna niks meer qua schade. Gooide net een pakketje op ongeveer 20cm achter iemand en het enige dat er gebeurde was zo'n schildje. Waarna said persoon opstond, zich omdraaide, van wapen wisselde en mij uiteraard keurig netjes headshotte met een pistooltje.
Ik zie het meer als hebben ze generfed. Dat ding was ook gewoon veel te sterk toch, dat was wel duidelijk. Liever dat ze hem dan wat nerfen dan dat er geen enkele andere lethal gespeeld wordt. Vind het veel leuker nu er meer guns in omloop zijn dan de standaard OP guns. Tuurlijk zijn er wel dingen die meer gebruikt worden dan andere, maar goed dat is altijd. De variatie is naar mijn mening wel groter dan ooit
Zeker, het is ook geen probleem dat ze er wat aan hebben gedaan want het was ook echt overpowered. Die C4 kon je de halve map overgooien en deed enorm veel schade. Maar nu doet het volgens mij nog minder dan een gewone granaat. Vind ik wel raar.
Ja wat mij betreft hadden ze de range etc gewoon zo mogen laten alleen de damage een stuk minder, dan was je er ook volgens mij.Vrijdag schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:11:
Zeker, het is ook geen probleem dat ze er wat aan hebben gedaan want het was ook echt overpowered. Die C4 kon je de halve map overgooien en deed enorm veel schade. Maar nu doet het volgens mij nog minder dan een gewone granaat. Vind ik wel raar.
Maar het was nooit toch echt sterk (los van tegen voertuigen)? Ik gebruikte het voornamelijk om wat damage te doen voor of tijdens een aanval en voor de rest is het ideaal om te gebruiken als je het geluid hoort van een revive of alvast bij iemand die down is te leggen om te gebruiken als hij opstaat.
Hij was in Warzone wel degelijk extreem sterk, 1 goede hit en je had armor + half hp er af.. Gooi er nog een bij in de buurt en 100% kill. Makkelijkste manier om huisjes te clearen als ze lekker op zolder zitten. Werkt veel beter dan een nade/semtex.Rappa1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:41:
Maar het was nooit toch echt sterk (los van tegen voertuigen)? Ik gebruikte het voornamelijk om wat damage te doen voor of tijdens een aanval en voor de rest is het ideaal om te gebruiken als je het geluid hoort van een revive of alvast bij iemand die down is te leggen om te gebruiken als hij opstaat.
Dan moeten ze een stealth nerf gedaan hebben op damage want ze hebben nooit aangegeven dat dit ook aangepast is:Brubs schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:43:
[...]
Hij was in Warzone wel degelijk extreem sterk, 1 goede hit en je had armor + half hp er af.. Gooi er nog een bij in de buurt en 100% kill. Makkelijkste manier om huisjes te clearen als ze lekker op zolder zitten. Werkt veel beter dan een nade/semtex.
C4: Slight delay when performing a quick detonation. A beep will now play when quick detonation is triggered. Also reduced throw initial velocity by 30%
Ik heb gereageerd op wat hierboven is gesteld, zelf speel ik niet meer met C4 dus weet niet of damage nerfed isRappa1985 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 11:50:
[...]
Dan moeten ze een stealth nerf gedaan hebben op damage want ze hebben nooit aangegeven dat dit ook aangepast is:
[...]

Wil alleen duidelijk maken dat hij veel damage doet en de throw nerf is sws goed en als damage nerfed is vind ik dat ook gerechtvaardigd
Ik gebruik thermite nu, dat is ontzettend sterk tegen zowel personen als wagens, plak er een op een auto en hij brand uit.
In MP was thermite altijd al mijn weapon of choice.
In MP was thermite altijd al mijn weapon of choice.
Night mode met zombies in the haunting of verdansk zie ik wel zitten.
Lekker veel schrikmomenten.
Lekker veel schrikmomenten.
Hoe laat zou het halloween thema online komen vandaag?
Ik verwacht 19:00, mogelijk met live event?BP14 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:52:
Hoe laat zal de update te downloaden zijn ? En is de update weer zo groot?
Vooralsnog geen update, ik verwacht dat dit al in die update van vorige week dinsdag zat...
Ik gok vanavond om 19:00 of 20:00 en hoop dat de meeste content al onderdeel was van de update van vorige week. Dat was namelijk behoorlijk fors voor de kleine veranderingen, verder heb ik ook geen melding van een pre-load gekregen op de ps4 dus dat is ook positief.
Verwachte tijd is 19:00To easy schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:37:
Hoe laat zou het halloween thema online komen vandaag?
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Update is gisteravond 180mb geweest, rond een uur of 8 op PC. De zombie mode royale heb ik totaal geen trek in dus ga ik ook niet spelen. in H1 vond ik het ook al ruk en heb nooit unnen genieten van zombiemodus, dus die laat ik lekker links liggen. De nightmode is wel sick en dat vind ik dan wel weer gaaf!
Ja inderdaad, dan start ik wel een potje infected op of ga naar de supermarktBrubs schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:59:
Update is gisteravond 180mb geweest, rond een uur of 8 op PC. De zombie mode royale heb ik totaal geen trek in dus ga ik ook niet spelen. in H1 vond ik het ook al ruk en heb nooit unnen genieten van zombiemodus, dus die laat ik lekker links liggen. De nightmode is wel sick en dat vind ik dan wel weer gaaf!
Zelf ook benieuwd naar de night mode en die trick or treat items.
Erg jammer van die zombies, konden ze dat serieus niet laten?
De rest lijkt me wel super vet!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gewone battle royal blijft er toch in of gaan we een tijd alleen die zombie mode kunnen spelen?
Nee blijft er gewoon in, zombie royale is aparte modusChelseamarre123 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:43:
Gewone battle royal blijft er toch in of gaan we een tijd alleen die zombie mode kunnen spelen?
Gisteren voor het eerst echt een cheater gezien. Ik heb er wel van gehoord, maar vaak ga ik gewoon dood omdat ik iets fout doe. Gisteren was echter anders.
Ik zat met mijn team bij Airport, rond de tenten aan de kant van de verkeerstoren. In de verkeerstoren zat een team van 3 met allemaal een sniper. Het was al opvallend dat ze in principe geen schot mis schoten, maar toen ik door de tent heen een headshot kreeg begon ik pas echt argwaan te krijgen.
Ik kijk in de replay: Hij volgt me letterlijk met zijn scope terwijl ik achter de tent sluip (kan me dus niet zien) en precies op het moment dat ik stil ga zitten, schiet hij me in een keer door het hoofd.
Toedeledokie dat die actie legit was.
Ik zat met mijn team bij Airport, rond de tenten aan de kant van de verkeerstoren. In de verkeerstoren zat een team van 3 met allemaal een sniper. Het was al opvallend dat ze in principe geen schot mis schoten, maar toen ik door de tent heen een headshot kreeg begon ik pas echt argwaan te krijgen.
Ik kijk in de replay: Hij volgt me letterlijk met zijn scope terwijl ik achter de tent sluip (kan me dus niet zien) en precies op het moment dat ik stil ga zitten, schiet hij me in een keer door het hoofd.
Maja zolang de makers niet hard optreden blijft dit gewoon een groot probleem en ik denk dat die alleen maar groter wordt....FrankoNL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:46:
Gisteren voor het eerst echt een cheater gezien. Ik heb er wel van gehoord, maar vaak ga ik gewoon dood omdat ik iets fout doe. Gisteren was echter anders.
live tag?FrankoNL schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 15:46:
Hier is warzone niet in het donker, daar ook problemen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat niet gewoon alleen als je zombies speelt ?G_Dragon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:28:
Hier is warzone niet in het donker, daar ook problemen?
Meen je?PilatuS schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:30:
[...]
Is dat niet gewoon alleen als je zombies speelt ?
Ik denk oh vet die jumpscares en nacht zitten ook in warzone zonder zombies..
Edit
Found it
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2020 19:34 ]
Plunder zit het ook in. Verdansk by night (schemer) En bereid je voor op jumpscares
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Heb nog geen schrik momenten gehad, hoop het nog wel mee te maken in warzone! Dat je opeens omdraait en er iemand staat
Ik had er net 1tje bij normaal warzone spelen. Ik schrok, maar vooral door het extreem harde geluid.Inbox4me schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 19:55:
Plunder zit het ook in. Verdansk by night (schemer) En bereid je voor op jumpscares
spoiler:
Bij het openen van een lootkist sprong er een ghost uit
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Extreem laggy / delay in MP vanavond. Bah, kap er mee want de frustratie zit aan het plafond.
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Je hebt trick and trios en gewone warzone, pack de trick and trios en je hebt night verdansk! En idd er zitten wel wat leuke momenten bij
Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.