Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Dit weekend van de +/- 15 potjes toch een stuk of 6 tot 7 weten te winnen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja hij deed het bij mij weer na de laatste update!Thomas312 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:13:
[...]
Erg gek, maar lukt nu wel. Hoop dat dit ook bij jou zo is.
Alle cheaters zijn naar Cold War gegaan waarschijnlijk!Korkss schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:52:
Geen idee of alle sweaties nu op coldwar zitten, maar dat warzone is sinds vrijdag een walk in the park. Veeg iedereen op zowat. Bavalt me prima :-D
Langzaam ben je al weer een maand verder. gebruik je aim lab nog steeds? en merk je ten opzichte van vorige maand nog steeds een groot verschil?dindr schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 16:39:
Tjah, aim.. het is inmiddels mijn 10e dag in aim lab. Gratis aimtrainer via Steam. Half uur tot max een uur met wat tussenpauzen opwarmen en trainen. Bizar wat voor effect dat heeft. Win bijna al mijn battles en in MP begint elke tweede potje de aimbot accusation te vallen.
Ik kan het iedereen aanraden die het iets beter wilt doen!
Ik ga er vandaag ook weer aan beginnen. inderdaad een uur per dag.
Merk met warzone dat ik echt te vaak op closerange verlies omdat ik niet alle bullets hit of niet goed genoeg de tegenstander kan tracken. misschien dat aim lab me hiermee gaat en kan helpen.
Haha mooi man wat een spanning! Goed bezigWasp schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 21:39:
Lijkt er wel op dat de RNG van die Juggernauts toegenomen is? Hebben jullie dat gevoel ook?
Laatst een potje gewonnen, Juggernaut zijnde. Eerste keer dat ik ooit een Juggernaut was ook. Winnen was idd wel erg makkelijk, alleen de personen die nog over waren, waren niet bepaald snugger..
Voor de liefhebber, de laatste 5 minuten: YouTube: Juggernaut Win
Lijkt wel of ik nu meer campers tegen komsjorremans schreef op maandag 16 november 2020 @ 07:38:
Is me ook al opgevallen, afgelopen weekend aardig wat wins binnen weten te halenTerwijl het de weken ervoor juist weer zwaar tegen viel.
Dit weekend van de +/- 15 potjes toch een stuk of 6 tot 7 weten te winnen
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
In het kort, jazeker. Ik miste voorheen te veel, vooral in CQB. Dat is nu echter anders, vooral in Warzone en BO CW merk ik het waar TTK hoog is.FixDeluxe schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:32:
[...]
Langzaam ben je al weer een maand verder. gebruik je aim lab nog steeds? en merk je ten opzichte van vorige maand nog steeds een groot verschil?
Ik ga er vandaag ook weer aan beginnen. inderdaad een uur per dag.
Merk met warzone dat ik echt te vaak op closerange verlies omdat ik niet alle bullets hit of niet goed genoeg de tegenstander kan tracken. misschien dat aim lab me hiermee gaat en kan helpen.
Ik ben van lifetime 1,1 k/d in mw2019 naar een nieuwe account 60+ uur gespeeld naar 1,8 gegaan waarbij ik vrijwel alle weken tot nu toe tussen 1,8 / 2,2 weekly k/d behaalde. In BO CW is mijn lifetime nu van 4,7 in de eerste tien potjes geland op 2,4 lifetime met 8 uur gespeeld tot nu toe.
Ik merk gewoon dat mijn vertrouwen in fights waarbij we gelijk beginnen met schieten ik meestal wel win. Flicks zijn on point, tracken is verbeterd tegen de zweetboys die sliden en springen. Het is geweldig als je iemand tegenkomt die denkt Keanu in de Matrix te zijn, helemaal kwispelend, springend alsnog de gunfight verliest omdat je tracks goed zijn!
Trainen in een aim trainer gaat je zeker helpen. Zeker met Aim Lab (gratis), meer dan een Kovaak’s 2.0 (€10).
Voordeel in Aim Lab is dat het gratis is. Je kan voor niks beginnen en mocht het na twee weken saai vinden dan heb je geen 10 euro weg gegooid. Aim Lab heeft verder een sterke report functie. Het volgt alles wat je doet, totale average score, average accuracy, snelheid, noem het maar op. Dit maakt dat je zonder spreadsheets heel makkelijk je balans op kan maken na een bepaalde tijd. Daarnaast heeft het programma ook een goede feedback functie. Je ziet na elk voltooid scenario (veelal 1 minuut) wat je sterke en zwakke punten zijn.
Wat mij erg geholpen heeft is dat ik na twee weken nog steeds de melding kreeg dat ik veel over en under shoot. Een fenomeen waar je bij een flick van punt a naar b of te ver naar rechts of net te kort naar op je uiteindelijke doelwit beland. Dit kan betekenen dat A, je flick geheugen nog niet voldoende getraind is om bepaalde afstanden te overbruggen of dat je sensitivity van je muis simpelweg te hoog staat.
Het laatste is vaak het geval bij vele mensen. Je brein krijgt het niet voor elkaar om die miniscule adjustments te onthouden waardoor je ondanks uren getraind te hebben, toch weer te ver of te kort beland van je doelwit. Na het verlagen van mijn sensitivity merkte ik meteen de volgende dag al dat ik vele malen makkelijker accuratere flicks kon maken omdat het makkelijker is om grotere bewegingen op te slaan in je brein.
Als je na een tijd alsnog serieus door wilt gaan dan kan ik Kovaaks aanraden. Het kost je 10 euro, maar als je al vastgesteld hebt dat je het leuk vind en geniet van je prestatie verbetering dan is het goed om gebruik te maken van de enorm uitgebreide catalogus aan community made scenario’s in Kovaaks. Er zijn op moment van schrijven in totaal 6900 stuks. Toegegeven, niet allemaal zullen even goed zijn als de top rated scenarios maar je kunt er van alles vinden. Veeeeeel meer dan de scenarios die Aim Lab heeft.
Een ander voordeel is dat er goede guides te vinden zijn met scenarios en een stappenplannen en benchmarks. Zodra je met wat warming up de benchmarks gedaan hebt kan je bepalen waar je ongeveer bent, van complete beginner tot experienced. Je kan dan kiezen van de routines die al voorgeschreven zijn van gurus die letterlijk menselijke aimbot kwaliteiten hebben. Je kan je storten op tracking, flicking en combined routines afhankelijk van de spellen die je speelt. Denk aan veel tracking routines voor arena shooters waar lange tracking nodig is door de hoge TTK of clicktiming voor games als cod, cs etc..
Wel moet je je eigen progress bijhouden, denk aan een spreadsheet voor gemiddelde scores. Zo gemaakt in Excel of Google Sheets. Kovaaks houd enkel highscores bij.
All in all, ja, je aim zal verbeteren en je zal het merken ook. Vind je sensitivity en ga los. Vergeet vooral ook gewoon niet te gamen want gamesense is uitermate belangrijk, misschien wel meer. Want als je de lanes, hotspots, LoS peeks en spawns kent dan hoef je weinig te aimen.
Bedankt voor je uitgebreide reviewdindr schreef op maandag 16 november 2020 @ 22:09:
[...]
In het kort, jazeker. Ik miste voorheen te veel, vooral in CQB. Dat is nu echter anders, vooral in Warzone en BO CW merk ik het waar TTK hoog is.
Ik ben van lifetime 1,1 k/d in mw2019 naar een nieuwe account 60+ uur gespeeld naar 1,8 gegaan waarbij ik vrijwel alle weken tot nu toe tussen 1,8 / 2,2 weekly k/d behaalde. In BO CW is mijn lifetime nu van 4,7 in de eerste tien potjes geland op 2,4 lifetime met 8 uur gespeeld tot nu toe.
Ik merk gewoon dat mijn vertrouwen in fights waarbij we gelijk beginnen met schieten ik meestal wel win. Flicks zijn on point, tracken is verbeterd tegen de zweetboys die sliden en springen. Het is geweldig als je iemand tegenkomt die denkt Keanu in de Matrix te zijn, helemaal kwispelend, springend alsnog de gunfight verliest omdat je tracks goed zijn!
Trainen in een aim trainer gaat je zeker helpen. Zeker met Aim Lab (gratis), meer dan een Kovaak’s 2.0 (€10).
Voordeel in Aim Lab is dat het gratis is. Je kan voor niks beginnen en mocht het na twee weken saai vinden dan heb je geen 10 euro weg gegooid. Aim Lab heeft verder een sterke report functie. Het volgt alles wat je doet, totale average score, average accuracy, snelheid, noem het maar op. Dit maakt dat je zonder spreadsheets heel makkelijk je balans op kan maken na een bepaalde tijd. Daarnaast heeft het programma ook een goede feedback functie. Je ziet na elk voltooid scenario (veelal 1 minuut) wat je sterke en zwakke punten zijn.
Wat mij erg geholpen heeft is dat ik na twee weken nog steeds de melding kreeg dat ik veel over en under shoot. Een fenomeen waar je bij een flick van punt a naar b of te ver naar rechts of net te kort naar op je uiteindelijke doelwit beland. Dit kan betekenen dat A, je flick geheugen nog niet voldoende getraind is om bepaalde afstanden te overbruggen of dat je sensitivity van je muis simpelweg te hoog staat.
Het laatste is vaak het geval bij vele mensen. Je brein krijgt het niet voor elkaar om die miniscule adjustments te onthouden waardoor je ondanks uren getraind te hebben, toch weer te ver of te kort beland van je doelwit. Na het verlagen van mijn sensitivity merkte ik meteen de volgende dag al dat ik vele malen makkelijker accuratere flicks kon maken omdat het makkelijker is om grotere bewegingen op te slaan in je brein.
Als je na een tijd alsnog serieus door wilt gaan dan kan ik Kovaaks aanraden. Het kost je 10 euro, maar als je al vastgesteld hebt dat je het leuk vind en geniet van je prestatie verbetering dan is het goed om gebruik te maken van de enorm uitgebreide catalogus aan community made scenario’s in Kovaaks. Er zijn op moment van schrijven in totaal 6900 stuks. Toegegeven, niet allemaal zullen even goed zijn als de top rated scenarios maar je kunt er van alles vinden. Veeeeeel meer dan de scenarios die Aim Lab heeft.
Een ander voordeel is dat er goede guides te vinden zijn met scenarios en een stappenplannen en benchmarks. Zodra je met wat warming up de benchmarks gedaan hebt kan je bepalen waar je ongeveer bent, van complete beginner tot experienced. Je kan dan kiezen van de routines die al voorgeschreven zijn van gurus die letterlijk menselijke aimbot kwaliteiten hebben. Je kan je storten op tracking, flicking en combined routines afhankelijk van de spellen die je speelt. Denk aan veel tracking routines voor arena shooters waar lange tracking nodig is door de hoge TTK of clicktiming voor games als cod, cs etc..
Wel moet je je eigen progress bijhouden, denk aan een spreadsheet voor gemiddelde scores. Zo gemaakt in Excel of Google Sheets. Kovaaks houd enkel highscores bij.
All in all, ja, je aim zal verbeteren en je zal het merken ook. Vind je sensitivity en ga los. Vergeet vooral ook gewoon niet te gamen want gamesense is uitermate belangrijk, misschien wel meer. Want als je de lanes, hotspots, LoS peeks en spawns kent dan hoef je weinig te aimen.
Heb gister ook voor het eerst al weer een uurtje aim-lab gedaan.
Het gaat allemaal vrij langzaam en besloot ook om inplaats van mijn ingame sens van 5 naar 7.94 te gaan (400 DPi).. hierdoor hoefde ik niet al te veel te zwaaien met mijn arm maar was het een combie van pols / arm bewegingen.
zoals gezegd gaat het nog vrij moeizaam en is het nog niet enorm nauwkeurig en snel.
maar ik moet zeggen dat ik wel merkte dat langzamerhand ik iets meer "gevoel" kreeg in de sensitivity. en het betaalde zich ook wel uit in de 3 potjes warzone die ik erna speelde.
Geen win maar merkte wel dat ik de gevechten al makkelijker won en vooral het tracken van de enemy ging stukken beter. had toch wel telkens 10 kills als solo in een duo game.
Nu dus inderdaad doorgaan, gebruik zelf nog een paar playlists van aim lab. maar misschien is kovaks wel de moeie waard (steam?) want ik mis toch net wat meer specifieke oefeningen.
Ik ga in ieder geval de komende dagen / weken door met oefenen.
Wat gaaf! Kvk kan je idd op steam kopen. Succes met je road to human aimbotting! Een tip nog dan houd in erover op. Accuracy first, speed second. Focus je rustig op shots hitten en de snelheid komt vanzelf.FixDeluxe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:24:
[...]
Bedankt voor je uitgebreide review
Heb gister ook voor het eerst al weer een uurtje aim-lab gedaan.
Het gaat allemaal vrij langzaam en besloot ook om inplaats van mijn ingame sens van 5 naar 7.94 te gaan (400 DPi).. hierdoor hoefde ik niet al te veel te zwaaien met mijn arm maar was het een combie van pols / arm bewegingen.
zoals gezegd gaat het nog vrij moeizaam en is het nog niet enorm nauwkeurig en snel.
maar ik moet zeggen dat ik wel merkte dat langzamerhand ik iets meer "gevoel" kreeg in de sensitivity. en het betaalde zich ook wel uit in de 3 potjes warzone die ik erna speelde.
Geen win maar merkte wel dat ik de gevechten al makkelijker won en vooral het tracken van de enemy ging stukken beter. had toch wel telkens 10 kills als solo in een duo game.
Nu dus inderdaad doorgaan, gebruik zelf nog een paar playlists van aim lab. maar misschien is kovaks wel de moeie waard (steam?) want ik mis toch net wat meer specifieke oefeningen.
Ik ga in ieder geval de komende dagen / weken door met oefenen.
Haha thnx! Ja dat is een goede tip en daar was ik zelf ook al achter. als je focused op raken ipv snelheid gaat op een gegeven moment de snelheid vanzelf wel omhoog, zonder dat je het in de gaten hebt.dindr schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:09:
[...]
Wat gaaf! Kvk kan je idd op steam kopen. Succes met je road to human aimbotting! Een tip nog dan houd in erover op. Accuracy first, speed second. Focus je rustig op shots hitten en de snelheid komt vanzelf.
Denk dat ik vooral nog het tracking moet gaan trainen. Ik ben zo'n type waarvan de accuracy prima is. Hit ook altijd wel het eerste schot. alleen mis ik daarna teveel bullets.
Daarnaast lijkt dat aim lab me ook wel interessant, maar dat is er (nog) niet op de Xbox zie ik. Afwachten nog maar ff denk
Nog meer?Cyrus The Virus schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:38:
[...]
Lijkt wel of ik nu meer campers tegen kom
ben benieuwd of aim lab er uberhaupt op de console is en komt?donvalentino schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:54:
is dat aimlab training ook op ps4?
is denk ik toch wel echt een muis dingetje :x
Heb het gisteren ook eens gedownload en mijn PS4 controller koppelde zonder probleem met kabel.donvalentino schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:54:
is dat aimlab training ook op ps4?
Waar ik meteen achterkwam was dat mijn Sens veel te hoog staat.
Ook het verschil tussen muis en controller was absurd terwijl ik nooit met muis heb gegamed.
Alhoewel een laptop met simpele specs op je TV/monitor ook prima zal werken lijkt mij. Wel eerst goed de FOV en sensitivity instellen.
Ik ben benieuwd of er console spelers zijn die dit willen proberen en wat terugkoppelen. Ik zie eerlijk gezegd niet waarom het niet zou werken!
Ik krijg het spel wel geïnstalleerd maar zodra je call of duty afsluit krijg je de melding dat er al een andere versie van deze game is geïnstalleerd op de ps5.
**
Opgelost
https://gamefaqs.gamespot...n-warfare/79106117?page=3
Spec ops pakketten installeren en het werkt. Gelukt vandaag maar 4x cod geïnstalleerd met alle bijbehorende updates 😂
[ Voor 30% gewijzigd door sjorremans op 19-11-2020 18:31 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik ben online, ben geswitcht naar de regiment/sta in de lijst, en heb "Friend Request & Party Invite Notifications" ingeschakeld.
Mis ik een stap of instelling?
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Alles klonk heel dof en de bas was enorm zwaar, totdat ik '3D Audio' uitschakelde in de instellingen van de PS5. Het lijkt er dus op dat wanneer de ontwikkelaar geen ondersteuning voor 3D Audio inbouwt het dus slechter kan klinken dan standaard.
Ik hoop dat er ondersteuning komt voor de Dualsense triggers zodra de PS5 patch er komt, ik zit niet zo zeer te wachten op haptic feedback in Warzone, maar het lijkt me ideaal om ze als het ware als 'hair triggers' te kunnen configureren zoals bv bij de Xbox Elite controller mogelijk is.
Verder voegt het nog weinig toe t.o.v. de PS4 Pro, laadtijden zijn een beetje korter, maar dat betekent vooral dat je langer in de pre-game lobbies zit.
Dat geluid viel mij ook al op.SD5k schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:09:
Ik heb gisteren mijn PS5 binnen gekregen en meteen even Warzone geprobeerd, eerst wat gekloot om die HD texture pack te downloaden (savegame verwijderen, daarna kwam de popup wel toen ik de game opstartte, daarna savegame weer terugzetten), maar wat me meteen opviel was hoe slecht het gebruik was.
Alles klonk heel dof en de bas was enorm zwaar, totdat ik '3D Audio' uitschakelde in de instellingen van de PS5. Het lijkt er dus op dat wanneer de ontwikkelaar geen ondersteuning voor 3D Audio inbouwt het dus slechter kan klinken dan standaard.
Ik hoop dat er ondersteuning komt voor de Dualsense triggers zodra de PS5 patch er komt, ik zit niet zo zeer te wachten op haptic feedback in Warzone, maar het lijkt me ideaal om ze als het ware als 'hair triggers' te kunnen configureren zoals bv bij de Xbox Elite controller mogelijk is.
Verder voegt het nog weinig toe t.o.v. de PS4 Pro, laadtijden zijn een beetje korter, maar dat betekent vooral dat je langer in de pre-game lobbies zit.
Ik heb de audio op "boost high" gezet in de setting in MW. Was ook al een stuk fijner.
Komend van een launch PS4 is het echt een verademing om te spelen met de high res texture pack
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Het grootste probleem is dat als je ze probeert uit te schakelen dat anderen dan in plaats van meehelpen besluiten om jou te beschieten. Wat dom is want dan wint die jug dus uiteindelijk.Cyrus The Virus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:44:
Juggernaut in solos is maar klote, kwam er net een tegen op een quad bijna eind cirkel ik was kansloos.
Jugs zijn op zich niet moeilijk om dood te maken, zeker niet als je dat met meerdere personen doet, maar wel als je tegelijk door drie anderen belaagd wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 20-11-2020 18:40 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Inderdaad samen gaat dat, solo niet daarom lastigCyBeR schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:40:
[...]
Het grootste probleem is dat als je ze probeert uit te schakelen dat anderen dan in plaats van meehelpen besluiten om jou te beschieten. Wat dom is want dan wint die jug dus uiteindelijk.
Jugs zijn op zich niet moeilijk om dood te maken, zeker niet als je dat met meerdere personen doet, maar wel als je tegelijk door drie anderen belaagd wordt.
en hier op deze site kom ik tegen dat het ergens eind nov begin dec is...
https://www.esportstales....odern-warfare-and-warzone
Kun je zien in hoofd menu maar in dit geval 2d en 22hteddy270us schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:21:
weet iemand wanneer huidige battle pass afloopt? normaal krijgen we weekend voor het einde t/m het einde dubbel xp dagen, maar nu niet...
en hier op deze site kom ik tegen dat het ergens eind nov begin dec is...
https://www.esportstales....odern-warfare-and-warzone
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
En daarna faalt 't.
[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 20-11-2020 21:14 ]
"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.
November 20, 2020 9:03 PM PST We're currently experiencing connectivity issues. This incident is under investigation
*Update: en opgelost
[ Voor 4% gewijzigd door E.R.Y. op 20-11-2020 21:28 . Reden: Update ]
PSN: Mondaatje
Zit dit tussen mn oren of kan dit echt zo zijn?
Denk dat het tussen je oren zit. Hij is sneller en ja je ziet wellicht wat beter in de verte, maar dat ligt ook aan de rest van je setup natuurlijk.crimby schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:33:
Gisteravond de PS5 binnen gekregen, net COD MW Warzone gespeeld en heb echt het gevoel dat ik wel eens voordeel kan hebben. Het systeem is sneller en het loopt vloeiender. Een PC kan natuurlijk minstens net zo goed zijn, maar gevoelsmatig ging het echt een stuk makkelijker.
Zit dit tussen mn oren of kan dit echt zo zijn?
Hoop zelf vooral dat MW nog met een FOV slider gaat komen zoals bij Cold War nu het geval is. Dat is nog altijd een voordeel van pc op dit moment bij deze game.
Nee klopt ook. Daarom opende ik ook met de opmerking dat ik hoop dat 120hz wordt toegevoegd. Dit is al voldoende voor mij om een ps5 te kopen. Zal op langere termijn vast wel andere spellen gaan spelen, maar op dit moment is het Warzone only.Nol_NL schreef op zondag 22 november 2020 @ 02:39:
Als je alleen Warzone speelt, dan zou ik lekker wachten tot de ps5 350,- Euro is. Er zit nagenoeg geen verschil in. Mensen spelen uren de ps4 versie op de ps5 en komen daar dan bij toeval achter, dus dan weet je het wel
PSN: Mondaatje
Op de COD app geeft de timer aan dat de battlepass over +/- 1 uur en 31 minuten verloopt.
Op de PC is dat pas vanavond om 19.00 uur. Gaat een eventuele update dan lopen om 09.00 uur of om 19.00 uur? Of zouden ze het synchroon gaan laten lopen met de begin december integratie van BOCW?
ER gaan geruchten dat season 7 komt, maar echt concreet is er volgens mij nog niet gepost. Als het goed is komt Soap als operator. Wat alleen al een reden is om er nog een seizoen aan te plakken.
Update komt meestal rond 19:00 voor PC maar volgens mij vooral op dinsdag.tommy2005 schreef op maandag 23 november 2020 @ 08:46:
Wie o wie weet hoe het zit....
Op de COD app geeft de timer aan dat de battlepass over +/- 1 uur en 31 minuten verloopt.
Op de PC is dat pas vanavond om 19.00 uur. Gaat een eventuele update dan lopen om 09.00 uur of om 19.00 uur? Of zouden ze het synchroon gaan laten lopen met de begin december integratie van BOCW?
ER gaan geruchten dat season 7 komt, maar echt concreet is er volgens mij nog niet gepost. Als het goed is komt Soap als operator. Wat alleen al een reden is om er nog een seizoen aan te plakken.
Grootste probleem is dat je juist gepakt wordt zodra je probeert de Jugg te killen ipv dat ze helpen om de Jugg te pakkenChelseamarre123 schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:22:
Wanneer gaan ze die Juggernauts eens eruit halen. Elk potje zit er 1 in die het meestal tot eind cirkel haalt.
Moet persoonlijk zeggen dat de jugg een minder groot probleem is dan dat ik zelf dacht.TrueGamer schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:33:
[...]
Grootste probleem is dat je juist gepakt wordt zodra je probeert de Jugg te killen ipv dat ze helpen om de Jugg te pakken
Altijd als die beesten in het spel kwamen probeerde ik er zo ver mogelijk vandaan te blijven.
Echter de laatste tijd kwamen ze zo dichtbij dat ontsnappen niet mogelijk was, blijkt dat als je een beetje tactisch speelt met je teammate. je zo echt heel snel dood hebt. (zeker met AR en Kar combi.)
Inderdaad de mensen die jou schieten ipv de jugg zijn irritant maar goed, dat zou ik zelf ook doen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat, en gaat ook erg moeizaam laatste dagen. Raak geen pepernoot en verlies veel 1vs1. 😅dindr schreef op maandag 23 november 2020 @ 23:15:
Komen jullie de afgelopen dagen ook steeds meer kamperend volk tegen?
holy moly dat is sick, al leken al zijn tegenstanders wel echt n00bsCyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 02:51:
Ik weet niet of jullie deze al meegekregen hadden… 60 kills solo quads met een jug op het einde
[YouTube: WORLD RECORD 60 KILL SOLO QUADS GAME IN CoD WARZONE 🤯 (Modern Warfare Warzone)]
Wou net zeggen,Cyrus The Virus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:06:
[...]
holy moly dat is sick, al leken al zijn tegenstanders wel echt n00bs
Natuurlijk heel sick hoe hij dat doet.
Maar het ziet er ook wel enorm makkelijk uit.
1 voor 1 rushen op een shotgun
Dat gebeurd bij mij dus nooit. Bij mij is het 20 stun's en flashes als ze rushen en binnen 1 microseconde ben ik dood.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik gok dan over 13 dagen, het gerucht ging ook dat ergens in december Cold war onderdelen naar warzone zouden komen.hexta schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:57:
Heeft iemand enig idee wanneer de nieuwe battlepass uitkomt? Gister stond er de hele avond 0seconds remaining, maar nu staat hij weer op 13 dagen.
Ja die gasten gaan zo hard dat 't lijkt alsof de andere spelers letterlijk stil staan.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:06:
[...]
holy moly dat is sick, al leken al zijn tegenstanders wel echt n00bs
Overigens ben ik (en velen met mij) er van overtuigd dat NA lobbies gemiddeld makkelijker zijn.
Sick hoor. Maar wat een jochie... Dat geschreeuw van 'm tussendoor... was het filmpje rustig op m'n 2de scherm aan t kijken, schrok me dood toen die opeens begon te schreeuwen..CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 02:51:
Ik weet niet of jullie deze al meegekregen hadden… 60 kills solo quads met een jug op het einde
[YouTube: WORLD RECORD 60 KILL SOLO QUADS GAME IN CoD WARZONE 🤯 (Modern Warfare Warzone)]
Wat is een NA lobbie?CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
[...]
Ja die gasten gaan zo hard dat 't lijkt alsof de andere spelers letterlijk stil staan.
Overigens ben ik (en velen met mij) er van overtuigd dat NA lobbies gemiddeld makkelijker zijn.
ik denk dat het met regio te maken heeft. NA is denk ik noord amerika
Ik snap 'm!herman1990 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:45:
[...]
ik denk dat het met regio te maken heeft. NA is denk ik noord amerika
op de een of andere manier gaat het bij mij toch een stuk moeilijker als in 't filmpje.

Ben ik het niet mee eens trouwens. Als je ziet hoeveel goeie streamers er alleen al in de hogere SBMM zitten daar denk ik dat het echt wel minstens zo goed/ zo niet beter is dan EU. Als je een nieuw account maakt kom je weer lager natuurlijk, maar in de hogere matchmaking is het echt neit makkelijker in lobbies. Dat het met professionele Esports zo is, zoals LoL of CSGO, zeker. Maar COD is echt groot daar qua professionals.CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:12:
[...]
Ja die gasten gaan zo hard dat 't lijkt alsof de andere spelers letterlijk stil staan.
Vooral ook qua casuals waardoor het gemiddelde lager uit komt. Is bij wel meer spellen zo, in de EU zijn er naar het schijnt in totaal minder spelers die vervolgens gemiddeld iets meer dedicated zijn.Brubs schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
[...]
Ben ik het niet mee eens trouwens. Als je ziet hoeveel goeie streamers er alleen al in de hogere SBMM zitten daar denk ik dat het echt wel minstens zo goed/ zo niet beter is dan EU. Als je een nieuw account maakt kom je weer lager natuurlijk, maar in de hogere matchmaking is het echt neit makkelijker in lobbies. Dat het met professionele Esports zo is, zoals LoL of CSGO, zeker. Maar COD is echt groot daar qua professionals.
En ik heb 't over gemiddelden natuurlijk -- die gasten als Aydan, ZLaner, Tfue etc zijn Amerikanen (of Canadezen) maar dat zijn wel echt uitschieters.
SBMM werkt overigens niet echt voor dat soort pro's -- daar zijn er te weinig van om die allemaal samen in een lobby te krijgen.
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 24-11-2020 12:27 ]
Dat zou dan idd betekenen dat de gemiddeldes lager zijn, maar de top ranks in SBMM zitten nog steeds de beste zoals deze Aydan, Tfue, cloakzy etc. Waardoor zij toch tegen de top zoveel uitkomen. En dan zal die top ook groter zijn door de grotere playerbase.CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:25:
[...]
Vooral ook qua casuals waardoor het gemiddelde lager uit komt. Is bij wel meer spellen zo, in de EU zijn er naar het schijnt in totaal minder spelers die vervolgens gemiddeld iets meer dedicated zijn.
En ik heb 't over gemiddelden natuurlijk -- die gasten als Aydan, ZLaner, Tfue etc zijn Amerikanen (of Canadezen) maar dat zijn wel echt uitschieters.
SBMM werkt overigens niet echt voor dat soort pro's -- daar zijn er te weinig van om die allemaal samen in een lobby te krijgen.
Dat klopt wel, maar wat @CyBeR zegt is dat er nooit genoeg spelers met een K/D van 6 online zijn om een complete lobby mee te vullen. Het klopt dat de kans groot is wanneer meerdere van hen online zijn dat ze aan elkaar worden gematcht, maar de rest van de lobby zal bestaan uit gewoon hele goede (niet godlike) spelers.Brubs schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:59:
[...]
Dat zou dan idd betekenen dat de gemiddeldes lager zijn, maar de top ranks in SBMM zitten nog steeds de beste zoals deze Aydan, Tfue, cloakzy etc. Waardoor zij toch tegen de top zoveel uitkomen. En dan zal die top ook groter zijn door de grotere playerbase.
Ik heb zelf geen problemen met SBMM, zat eerst met m'n K/D net onder de 1, maar ben sindsdien langzaam(!) aan het klimmen, sinds ik boven de 1 zit merk ik echt wel een verschil in niveau. Streamers hebben wel een probleem met SBMM omdat ze gewoon zoveel mogelijk easy kills willen maken voor hun content.
[ Voor 18% gewijzigd door SD5k op 24-11-2020 13:18 ]
Ja maar dat betekend dan toch ook dat ze niet alleen met bots en slechte spelers spelen? Er zijn ontzettend veel spelers met kd 3+ (zelf zit ik op 2.4), maar wat ik wil zeggen is dat zijn statement dat deze godlike spelers echt geen makkelijke lobbies hebben. Oke voor hun wellicht makkelijk(er), maar nog steeds ver boven gemiddeld over het algemeen.SD5k schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:16:
[...]
Dat klopt wel, maar wat @CyBeR zegt is dat er nooit genoeg spelers met een K/D van 6 online zijn om een complete lobby mee te vullen. Het klopt dat de kans groot is wanneer meerdere van hen online zijn dat ze aan elkaar worden gematcht, maar de rest van de lobby zal bestaan uit gewoon hele goede (niet godlike) spelers.
Ik heb zelf geen problemen met SBMM, zat eerst met m'n K/D net onder de 1, maar ben sindsdien langzaam(!) aan het klimmen, sinds ik boven de 1 zit merk ik echt wel een verschil in niveau. Streamers hebben wel een probleem met SBMM omdat ze gewoon zoveel mogelijk easy kills willen maken voor hun content.
Ik vind SBMM in Warzone niet heel storend, maar wel in casual potjes. Dan heb ik liever gewoon ranked en casual dan alleen SBMM.
Ze spelen ook niet alleen met "bots", dat zegt ook niemand, maar eens in de zoveel tijd komen ze in een lobby terecht met een veel lagere gemiddelde K/D. Kijk maar eens naar video's met kill records, dan zie je vooral tegenstanders die geen idee hebben wat ze doen.Brubs schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:39:
[...]
Ja maar dat betekend dan toch ook dat ze niet alleen met bots en slechte spelers spelen? Er zijn ontzettend veel spelers met kd 3+ (zelf zit ik op 2.4), maar wat ik wil zeggen is dat zijn statement dat deze godlike spelers echt geen makkelijke lobbies hebben. Oke voor hun wellicht makkelijk(er), maar nog steeds ver boven gemiddeld over het algemeen.
Ik vind SBMM in Warzone niet heel storend, maar wel in casual potjes. Dan heb ik liever gewoon ranked en casual dan alleen SBMM.
Hoe betrouwbaar is dit? De kwaliteit van die spelers is echt bizar laag. Alsof iedereen die hij tegenkomt eerst even de andere kant op schiet. Vind t ook wel raar dat er heel veel korte stukjes video missen. Snap dat je stukken eruit haalt waar je niemand tegen komt maar ook regelmatig in 1 op 1 fights ineens een stukje weg.CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 02:51:
In de potjes die ik speel (PC) lopen ook altijd veel ghosts rond maar hier kennelijk niet of nauwelijks. En dan die jugg... waarom rushed die hem niet? Nee blijf lekker op afstand terwijl hij vanuit cover je pak kapot schiet. Ik wou dat ik dit niveau wat vaker tegen zou komen... gaat mijn K/D ook flink omhoog denk ik.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Paar keer flink verliezen met 0 kills en veel deaths zodat je lekker laag in de SBMM terecht komt en dan los gaan op die noobs.JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:00:
[...]
Hoe betrouwbaar is dit? De kwaliteit van die spelers is echt bizar laag. Alsof iedereen die hij tegenkomt eerst even de andere kant op schiet. Vind t ook wel raar dat er heel veel korte stukjes video missen. Snap dat je stukken eruit haalt waar je niemand tegen komt maar ook regelmatig in 1 op 1 fights ineens een stukje weg.
In de potjes die ik speel (PC) lopen ook altijd veel ghosts rond maar hier kennelijk niet of nauwelijks. En dan die jugg... waarom rushed die hem niet? Nee blijf lekker op afstand terwijl hij vanuit cover je pak kapot schiet. Ik wou dat ik dit niveau wat vaker tegen zou komen... gaat mijn K/D ook flink omhoog denk ik.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De stukken die missen zijn van A naar B gaan, maar als je wilt hier is de volledige highlight uit de stream, zonder knip knip: https://www.twitch.tv/videos/808832195. Niet dat er veel ontbreekt trouwens.JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 14:00:
[...]
Hoe betrouwbaar is dit? De kwaliteit van die spelers is echt bizar laag. Alsof iedereen die hij tegenkomt eerst even de andere kant op schiet. Vind t ook wel raar dat er heel veel korte stukjes video missen. Snap dat je stukken eruit haalt waar je niemand tegen komt maar ook regelmatig in 1 op 1 fights ineens een stukje weg.
Overigens, reverse boosten is niet echt een heel goeie optie als je de hele dag je gameplay aan 't streamen bent; dat valt nogal op.
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 24-11-2020 14:20 ]
Dat geeft wel de kans om nog de 155 aan te tikken. Dat was door omstandigheden nog niet gelukt. En om de camo’s weer uit te breiden.Cyrus The Virus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:02:
[...]
Ik gok dan over 13 dagen, het gerucht ging ook dat ergens in december Cold war onderdelen naar warzone zouden komen.
Heb nog geen trailer gezien of aankondiging

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ik denk 10 december, samen met de integratie van Cold War in Warzone.G_Dragon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:53:
Wanneer begint het nieuwe seizoen?
Heb nog geen trailer gezien of aankondiging
Ah oke! Ben benieuwd waar het deze keer om draaitSD5k schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:51:
[...]
Ik denk 10 december, samen met de integratie van Cold War in Warzone.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gok op bakken met geld binnenharken voor ActivisionG_Dragon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:08:
[...]
Ah oke! Ben benieuwd waar het deze keer om draait
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Na een lange periode van weinig wins (1 of 2 per week max) lukt het nu weer om er regelmatig 1 per dag te halen. Gister lukte het zelfs om er 3 op 1 dag te halen.
Moet daarbij wel zeggen dat ik regelmatig de juggernaut ben gaan halen. In het begin lukte het me vaak niet om hem op tijd te halen, maar nu lukt het bijna elke keer (mits ik niet dood ga in de bank
Eenmaal de juggernaut in handen is het bijna een gegarandeerde win. Wat ben is dat ding OP zeg.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Door die juggernaut en fire shotguns speel ik amper nog warzonemiicker schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:03:
Vandaag Warzone win nr. 50 binnen gehaald
Na een lange periode van weinig wins (1 of 2 per week max) lukt het nu weer om er regelmatig 1 per dag te halen. Gister lukte het zelfs om er 3 op 1 dag te halen.
Moet daarbij wel zeggen dat ik regelmatig de juggernaut ben gaan halen. In het begin lukte het me vaak niet om hem op tijd te halen, maar nu lukt het bijna elke keer (mits ik niet dood ga in de bank)
Eenmaal de juggernaut in handen is het bijna een gegarandeerde win. Wat ben is dat ding OP zeg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nee... Het zou zo moeten zijn dat als je gehost hebt je niet zichtbaar bent op de hardbeat sensor.JohnnyV76 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:15:
Heb de afgelopen dagen al 2x gezien in de killcam dat iemand mij op de heartbeat sensor kon zien ondanks dat ik ghost + cold blooded in mn loadout had (en ook die loadout had gepakt). Ik had daarvoor wel op hen geschoten.. is het zo dat je iemand nog wel kan scannen als ie kort geleden een wapen afgevuurd heeft oid?
De killcam heartbeat sensor is niet betrouwbaar, de kans is groot dat je niet zichtbaar was op de heartbeat sensor wanneer het daadwerkelijk gebeurde.stijn1309 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:40:
[...]
Nee... Het zou zo moeten zijn dat als je gehost hebt je niet zichtbaar bent op de hardbeat sensor.
Sa87mem0z schreef op zondag 29 november 2020 @ 08:17:
Beste leden,
Weet iemand welke wapen dit is in warzone:
[Afbeelding]
Nu zie ik dat als ik alsnog de battlepass koop ik alle tiers krijg en 1300 cod points. Klopt dat?
En kan ik deze cod points meenemen naar seizoen 7/seizoen 1 en gaat zo’n battlepass naadloos over op Cold War? Ik verwacht Cold War eind december in bezet te hebben namelijk.
Ja, als je hem nu koopt unlock je alle rewards t/m level 100. CoD points kun je meenemen naar het volgende seizoen, ook na de Cold War integratie, dat is al officieel bevestigd.crimby schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:49:
Ik heb afgelopen seizoen (6) niet gekocht of nja de battlepass niet gekocht. Heb inmiddels wel de battlepass op level 100.
Nu zie ik dat als ik alsnog de battlepass koop ik alle tiers krijg en 1300 cod points. Klopt dat?
En kan ik deze cod points meenemen naar seizoen 7/seizoen 1 en gaat zo’n battlepass naadloos over op Cold War? Ik verwacht Cold War eind december in bezet te hebben namelijk.
Ligt het aan mij, of lijkt het er enorm op dat hij hulpmiddeltjes gebruikt?CyBeR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 02:51:
Dit is gewoon iemand die enorm goed isGiant87 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:28:
[...]
Ligt het aan mij, of lijkt het er enorm op dat hij hulpmiddeltjes gebruikt?
Hulpmiddeltje is hoogstens aim assist.
Heb cold war recent ook en mijn Cod Points zijn overgezet.crimby schreef op maandag 30 november 2020 @ 14:49:
Ik heb afgelopen seizoen (6) niet gekocht of nja de battlepass niet gekocht. Heb inmiddels wel de battlepass op level 100.
Battle pass pas later kopen werkt ook wel denk ik.
Het is een primary wapen, je moet overkill als 2e perk gebruiken om een tweede primary te gebruiken, anders is je secondary een pistol/launcher. Is dat het probleem wat je ervaart?BP14 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:33:
Iemand enig idee Waarom dit wapen niet te gebruiken is ? Als ik deze selecteer krijg ik maar 1 wapen in mijn loadout.
[Afbeelding]
Wat is dan een goede perk om overkill door te vervangen?
Als je een tweede loadout pakt liggen je oude wapens op de grond, je kan dan gewoon je secondary (launcher/pistol) equippen en een ander wapen oppakken om twee primary wapens te hebben.B-Real schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:48:
En is het dan zo, dat als je een tweede loadout pakt je dan je pistol kunt switchen voor een een tweede primary?
Ik pak vaak een Overkill loadout als ik eht slechte start wapens heb en zowel long als close range capabilities wil hebben. Heb ik een redelijk start wapen dan pak ik direct een Ghost loadout om bij de tweede loadout drop nog een Ghost loadout te nemen zodat ik twee primaries heb.
Ghost is de enige goede keuze.Wat is dan een goede perk om overkill door te vervangen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Brubs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:44:
[...]
Het is een primary wapen, je moet overkill als 2e perk gebruiken om een tweede primary te gebruiken, anders is je secondary een pistol/launcher. Is dat het probleem wat je ervaart?
Ghost is zeker niet de enige goede keuze, high alert is ook een prima keuze maar veel mensen zien dat vaak over het hoofd of vinden het persoonlijk gewoon minder, maar het is een gewoon een goede keus naast ghost.
Heb je het al eens gecheckt ingame? Dat het daar wel klopt? Dat je je class gewoon maakt zoals je wil met overkill en ingame die loadout pakt en dat het dan toch werkt?BP14 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:55:
Nee, Als ik hem bijvoorbeeld neem met overkill met een M13 dan zie ik alleen vuisten en de M13.
[...]
Of misschien die twee guns omdraaien, dat je eerst de R9 pakt of eerst de M13 en dan als "secondary" de ander?
Ja ook geprobeerd. De R9 heb ik als eerste wapen. Het lijkt wel een fout in het spel? Ik heb het zelfde in Multiplayer.Brubs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:58:
[...]
Ghost is zeker niet de enige goede keuze, high alert is ook een prima keuze maar veel mensen zien dat vaak over het hoofd of vinden het persoonlijk gewoon minder, maar het is een gewoon een goede keus naast ghost.
[...]
Heb je het al eens gecheckt ingame? Dat het daar wel klopt? Dat je je class gewoon maakt zoals je wil met overkill en ingame die loadout pakt en dat het dan toch werkt?
Of misschien die twee guns omdraaien, dat je eerst de R9 pakt of eerst de M13 en dan als "secondary" de ander?
Vreemd, ik heb dat nog niet gehad deze bug.. Heb je het ook met andere guns geprobeerd of het dan wel goed gaat? En is het dan enkel de R9? En met een andere tweede gun, bijv een KILO ofzo?BP14 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:05:
[...]
Ja ook geprobeerd. De R9 heb ik als eerste wapen. Het lijkt wel een fout in het spel? Ik heb het zelfde in Multiplayer.
Kun je eens een screen maken hoe alles er uit ziet qua perks en slots enzo?
High Alert weegt niet op tegen de voordelen van Ghost imoBrubs schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:58:
[...]
Ligt er puur aan hoe je speelt. Als je erg passive speelt heb je zeker gelijk, echter als je aggro speelt heb je geen gelijk. Dan is high alert zeker van meerwaarde want je ziet gelijk als je in iemand zijn vizier staat. Dus Dat ligt echt wel aan je speelstijlChelseamarre123 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:21:
[...]
High Alert weegt niet op tegen de voordelen van Ghost imo
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.