WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
ha, ik zat in dezelfde game volgens mij, ik kreeg at random ineens een airstrike op mn dak op een plek waar ie niet gericht kon worden.yinx84 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:44:
Ben tot gisteren nooit een cheater tegengekomen. Althans, niet heel obvious. Maar gisteren was ik in Solo als laatst over met iemand die airstrikes aan het spammen was. Uiteindelijk kansloos afgeknald. Op z'n zachts gezegd was ik nogal teleurgesteld
Ik ga even verder kijken naar andere games op m'n backlog totdat er enige communicatie over komt van IW. Reddit staat vol met clipjes dus het is echt nier meer incidenteel nu, en de devs hebben nog totaal niet gereageerd. Ik kom wel weer kijken als er maatregelen genomen zijn.
Was er niet toevallig een Firesale geweest? dan is dit namelijk best mogelijk door 1 persoon.yinx84 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:44:
Ben tot gisteren nooit een cheater tegengekomen. Althans, niet heel obvious. Maar gisteren was ik in Solo als laatst over met iemand die airstrikes aan het spammen was. Uiteindelijk kansloos afgeknald. Op z'n zachts gezegd was ik nogal teleurgesteld
Ik ga even verder kijken naar andere games op m'n backlog totdat er enige communicatie over komt van IW. Reddit staat vol met clipjes dus het is echt nier meer incidenteel nu, en de devs hebben nog totaal niet gereageerd. Ik kom wel weer kijken als er maatregelen genomen zijn.
YouTube: Call of Duty Warzone - This has to stop PLEASE!Thomas038 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:09:
[...]
Was er niet toevallig een Firesale geweest? dan is dit namelijk best mogelijk door 1 persoon.
Hier een voorbeeld van wat er waarschijnlijk bedoeld wordt.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ja de game is zo lek als een mandje en dat laat dit voorbeeld heel goed zien. Blijf het bizar vinden dat er hier spelers zijn die cheaters gewoon niet herkennen en aangeven amper last van cheaters te hebben. Als er een game vol cheaters zit dan is het wel Warzone.eddie010 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:16:
[...]
YouTube: Call of Duty Warzone - This has to stop PLEASE!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit zal vast en zeker een cheat zijn, twijfel ik niet aan. Het is alleen wel mogelijk om cluster/air strikes te vervoeren op de achterkant van een truck. Als je een paar keer die recon missie doet en weet wat de laatste cirkel wordt kan je na een firesale een truck vol met de genoemde strikes parkeren en de enemy kapot bombarderen.eddie010 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:16:
[...]
YouTube: Call of Duty Warzone - This has to stop PLEASE!
Stappen:
- Doe recon missies terwijl je wacht op firesale
- Parkeer truck met achterkant tegen store
- Ga op achterkant truck liggen
- Open store
- Koop cluster/air strikes
- "Extra's" vallen op achterkant truck
- Rij naar eindcirkel
- Profit
[ Voor 17% gewijzigd door xh3adshotx op 21-07-2020 11:40 ]
Ja dat is jou mening, ik weet echt wel of iemand mij pakt met een cheat of niet geloof mij maar. Ik neem tenslotte iedere game op, als ik twijfels heb kijk ik altijd de killcam terug plus maak een (automatische) opname om daarna nog terug te kijken. Mijn vrienden (9 andere spelers) hebben soms ook twijfels gehad en hebben het opgenomen, als je dan terug kijkt zie je dat het helemaal niks geks is. Kan het te maken hebben dat wij met veel Xbox en PS4 spelers mixed spelen?Tsurany schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Ja de game is zo lek als een mandje en dat laat dit voorbeeld heel goed zien. Blijf het bizar vinden dat er hier spelers zijn die cheaters gewoon niet herkennen en aangeven amper last van cheaters te hebben. Als er een game vol cheaters zit dan is het wel Warzone.
Ik weet ook niet of ze juist cheaters in een game zetten met skilled players of juist met accounts die ook los/kort aangemaakt zijn? Ga er vanuit dat cheaters geen account hebben die al bijv. 6 maanden werkend is en blijft.
Het gene wat hier boven aangegeven wordt heb ik nog nooit mee gemaakt, natuurlijk is daar overduidelijk dat het cheaten is..
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Jeuh!Skinnyice schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:35:
[Twitter]
Doei Cheshire park![]()
Nu kan ik mooi mijn LMG gaan unlocken, wat ik veel te lang heb uitgesteld
Dat blijf ik toch wel de leukste maps vinden, al was het alleen al om wapens die me niet zo lekker liggen toch te levellen.
XBL: theArthurrrr
Kan je de Bruen nog steeds makkelijk unlocken door de game te leaven wanneer je drie kills near smoke gemaakt hebt, dan zwengel ik hem vanavond even aan.Skinnyice schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:35:
[Twitter]
Doei Cheshire park![]()
Ja. Dit heb ik in Plunder gedaan. 3 kills en dan op naar het volgende potje.Kneepie schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:09:
[...]
Kan je de Bruen nog steeds makkelijk unlocken door de game te leaven wanneer je drie kills near smoke gemaakt hebt, dan zwengel ik hem vanavond even aan.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Meestal rond 19:00 dacht ik.Korkss schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 13:27:
Hoelaat is die playlist update? Kan ik de aug eens gaan levelen :-D
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Als je dan threads als deze ziet: https://www.reddit.com/r/...g_an_increase_in_cheatersmvrooij schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Ja dat is jou mening, ik weet echt wel of iemand mij pakt met een cheat of niet geloof mij maar. Ik neem tenslotte iedere game op, als ik twijfels heb kijk ik altijd de killcam terug plus maak een (automatische) opname om daarna nog terug te kijken. Mijn vrienden (9 andere spelers) hebben soms ook twijfels gehad en hebben het opgenomen, als je dan terug kijkt zie je dat het helemaal niks geks is. Kan het te maken hebben dat wij met veel Xbox en PS4 spelers mixed spelen?
Ik weet ook niet of ze juist cheaters in een game zetten met skilled players of juist met accounts die ook los/kort aangemaakt zijn? Ga er vanuit dat cheaters geen account hebben die al bijv. 6 maanden werkend is en blijft.
Het gene wat hier boven aangegeven wordt heb ik nog nooit mee gemaakt, natuurlijk is daar overduidelijk dat het cheaten is..
Enorm veel upvotes en comments van spelers die er last van hebben. Dan geloof ik niet dat iemand geen cheaters tegen komt indien hij met crossplay speelt en niet elke keer als eerste dood is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik wil gerust voor jou al mijn potjes inpakken, uploaden en aan je laten zien hoor. Waarom zou ik hier over liegen het is niet dat ik aandelen in Warzone hebTsurany schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 14:35:
[...]
Als je dan threads als deze ziet: https://www.reddit.com/r/...g_an_increase_in_cheaters
Enorm veel upvotes en comments van spelers die er last van hebben. Dan geloof ik niet dat iemand geen cheaters tegen komt indien hij met crossplay speelt en niet elke keer als eerste dood is.
Ik geloof 100% dat er veel te veel cheaters zijn en dat dit super vervelend is, maar het is mij gewoonweg nog echt niet opgevallen. Via codstats kun je ook zien of je cheaters hebt gehad in je matches maar tot nu toe is dat pas 3x het geval geweest.
Denk dat dit een wel is niet is blijft maar ik let er echt heel erg op en ik weet echt wel hoe cheaten er uit ziet, misschien heb ik gewoon heel veel geluk? De meeste van mijn vrienden zitten wel in een lagere k/d (onder de 1) misschien dat het daarom vaker goed gaat? Ik heb er helaas geen ander idee waar het mee te maken kan hebben.
Dan speel je inderdaad vooral tegen console plebs, dus dan tref je veel van de cheaters niet.mvrooij schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:48:
[...]
Kan het te maken hebben dat wij met veel Xbox en PS4 spelers mixed spelen?
Ook het niveau waar je op speelt is bepalend, als jij met een clubje 0.5 tot 1 k/d spelers speelt dan word je dankzij skillbased matchmaking niet zo gauw met deze spelers gematched.
Cheating is rampant, we treffen er meerdere op een avond. En hoe veel "sneaky" cheaters zijn er wel niet, degene die je niet direct opvalt omdat ze niet aimbotten... Gemiddelde k/d voor matchmaking van vaste groep is 1.5 tot 2.
Nee, dat kun je niet.Via codstats kun je ook zien of je cheaters hebt gehad in je matches maar tot nu toe is dat pas 3x het geval geweest.
Twee van mijn vrienden worden aangemerkt als cheaters dus er klopt weinig van die cheater detectie, degene die wel 100% zeker cheaten staan hier apart genoeg weer niet tussen.. @Tsurany met de High suspicion
https://codstats.net/warz...kz%232607/cheaters_report
[ Voor 43% gewijzigd door unfor op 21-07-2020 17:38 ]
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Hier de teaser:
NEW #ModernWarfare & #Warzone Season 5 Teaser sent to @TylerTeeP! pic.twitter.com/IlCLCyM8Ij
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 21 juli 2020
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Vandaag en gister heb ik 1 Warzone potje gehad waar we tegen een cheater speelde. En inderdaad geeft codstats aan dat we 0 potjes tegen cheaters hebben gespeeld, dus daar klopt inderdaad niets van. Ik heb vaker het vermoeden, maar neem lang niet altijd de moeite om überhaupt te spectaten, maar afgelopen dagen lijkt het alsof we veel vaker tegen cheaters spelen, dus 2 keer nu gaan spectaten, en jawel hoor, beide keren 20+ kills, mensen tracken die in een gebouw lopen, na een kill 180 graden draaien en meteen naar iemand anders zijn hoofd snappen.unfor schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 17:24:
[...]
Nee, dat kun je niet.
Twee van mijn vrienden worden aangemerkt als cheaters dus er klopt weinig van die cheater detectie, degene die wel 100% zeker cheaten staan hier apart genoeg weer niet tussen.. @Tsurany met de High suspicion![]()
https://codstats.net/warz...kz%232607/cheaters_report
Ik moet zeggen dat het de lol er wel een beetje af haalt, zeker als je in de top 10 zit en je wordt door die gasten gekilled terwijl je het gevoel had een goede kans op de winst te hebben.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Goed om te weten dat codstats geen meerwaarde heeft betreft cheaters!miicker schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 01:28:
[...]
Vandaag en gister heb ik 1 Warzone potje gehad waar we tegen een cheater speelde. En inderdaad geeft codstats aan dat we 0 potjes tegen cheaters hebben gespeeld, dus daar klopt inderdaad niets van. Ik heb vaker het vermoeden, maar neem lang niet altijd de moeite om überhaupt te spectaten, maar afgelopen dagen lijkt het alsof we veel vaker tegen cheaters spelen, dus 2 keer nu gaan spectaten, en jawel hoor, beide keren 20+ kills, mensen tracken die in een gebouw lopen, na een kill 180 graden draaien en meteen naar iemand anders zijn hoofd snappen.
Ik moet zeggen dat het de lol er wel een beetje af haalt, zeker als je in de top 10 zit en je wordt door die gasten gekilled terwijl je het gevoel had een goede kans op de winst te hebben.
Gisteren 6 potjes gespeeld en iedere kill nauwkeurig zitten bekijken, niemand had veel kills die mij killde en was niet verdacht. Ik ga het toch maar eens extra in de gate houden.. als ik iedereen zo hoor zou ik er toch ook iets van moeten gaan merken zou je zeggen.
Teaser zou ook het stadion kunnen zijn van binnen? Ben benieuwd!
Owh damn, gaat eindelijk de bom vallen???Buizerd__NL schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 23:35:
Mochten mensen denken “waar heb je het over?”
Hier de teaser:
[Embed]
ik heb mezelf sowieso al toegevoegd in het google document
Via Discord kan je een invite indienenSchil1 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:25:
is er ook Tweakers regiment ? ik heb geprobeerd om te zoeken via de zoekfunctie hier op het forum maar daar komt niet echt iets uit.
ik heb mezelf sowieso al toegevoegd in het google document
https://discord.gg/X3PTECd (18+)
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Is dit ook voor ps4?Ruiten_Wisser schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 13:33:
[...]
Via Discord kan je een invite indienen
https://discord.gg/X3PTECd (18+)
Ja. En op deze discord zitten zowel console als pc players.
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
Lijkt dus geen nuke maar een explosie in stadium, focus lijkt dus te liggen op een open stadium in S5.
Ik wil een open stadion en dat de dam breekt, geef mij maar een flinke map updateRappa1985 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:40:
Weer een nieuwe teaser:
[YouTube: Call of Duty Warzone - Huge Map changes... I was sent a Season 5 Leak Video!]
Lijkt dus geen nuke maar een explosie in stadium, focus lijkt dus te liggen op een open stadium in S5.
Gemiste kans indien je het mij vraagt. Warzone is wanhopig toe aan een echte nieuwe map, in plaats van wat tweaks aan de huidige.Brubs schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 08:56:
[...]
Ik wil een open stadion en dat de dam breekt, geef mij maar een flinke map update
Daarom wil ik dat de dam breekt, dat geeft over de hele map gezien een flinke update. Daar kun je in principe ook de hele map mee platleggen en rebuilden mocht je dat willen. No brainer lijkt me zoBoB_HenK schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:04:
[...]
Gemiste kans indien je het mij vraagt. Warzone is wanhopig toe aan een echte nieuwe map, in plaats van wat tweaks aan de huidige.
Nee, het lijkt erop dat er een explosie in het stadium gaat plaats vinden.
@Ectholian en toch gaat iedereen het weer spellen, zodra de aanpassingen hebben plaats gevonden. En dat is precies wat IW wilt, Marketing
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
YouTube: Full squad wipe with jeep in warzone
Vaak probeer ik uav/s etc maar is uiteindelijk iemand me net voor aangezien die zowat een minuut onderweg is
Dat heb ik met heel veel frustratie en geluk gedaan, door gewoon MP te spelen en met spotter op elk ding te schieten. VTOL 2x schieten terwijl ze onderweg zijn met je gun dat ding bijna kapot schieten. Heel frustrerend, maar het is me geluktdonvalentino schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:01:
mensen nog tips waar je het beste met de JOKR streaks uit de lucht schiet?
Vaak probeer ik uav/s etc maar is uiteindelijk iemand me net voor aangezien die zowat een minuut onderweg is

Thanks, na een aantal weken grinden moet ik zeggen dat het best snel is gegaan, moet nu alleen nog de JOKR en de pistols... Die Spotter is wel een goeie trouwens, over het hoofd gezienBrubs schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 12:05:
[...]
Dat heb ik met heel veel frustratie en geluk gedaan, door gewoon MP te spelen en met spotter op elk ding te schieten. VTOL 2x schieten terwijl ze onderweg zijn met je gun dat ding bijna kapot schieten. Heel frustrerend, maar het is me gelukt
Dit is zeer makkelijk nu, gisteren 20 minuutjes Shoot the Ship gedaan en nu 9 van de 15 gehad. Vanavond overige 6 even doen en dan snel levelen tot 59!Skinnyice schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 08:35:
[Twitter]
Doei Cheshire park![]()
Wanhopig? Warzone is 4 maanden beschikbaar? Denk niet dat ze om de 4 maanden een nieuwe map gaan maken haha.BoB_HenK schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:04:
[...]
Gemiste kans indien je het mij vraagt. Warzone is wanhopig toe aan een echte nieuwe map, in plaats van wat tweaks aan de huidige.

Dat is wel een van de meest voor de hand liggende wijziging, een die ze wat mij betreft niet hoeven doen. 't is ook een beetje easy is namelijk een zelfde 'wijziging' die ze ook in Blackout gedaan hebben... daar kon je ook nog eens zwemmen (ja en onderwater schieten..Brubs schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:11:
[...]
Daarom wil ik dat de dam breekt, dat geeft over de hele map gezien een flinke update. Daar kun je in principe ook de hele map mee platleggen en rebuilden mocht je dat willen. No brainer lijkt me zo
Stadium (deels) open bied je nu al weer meer mogelijkheden, maar ik vind persoonlijk de map nog wel best.
Laten ze de tijd in andere dingen steken (cheaters, bugs fixen, balanceren) dan in dit soort dingen.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Hahaha mooi dit, ze zijn wel super slecht trouwensB!g Boss schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 11:38:
Hoe kill je het best uw bounty target. Neem een Jeep en rij het volledige team overhoop 😂
YouTube: Full squad wipe with jeep in warzone
Leave je dan die potjes na 3 kills?mvrooij schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 15:06:
[...]
Dit is zeer makkelijk nu, gisteren 20 minuutjes Shoot the Ship gedaan en nu 9 van de 15 gehad. Vanavond overige 6 even doen en dan snel levelen tot 59!
Ik vraag me af hoe lang ze dit nog vol houden als ze het cheater probleem blijven negeren. Als sites als Reddit vol staan met dit soort threads en streamers het er al continue over hebben dan zal de hype voor een paar kleine map wijzigingen lang niet zo groot zijn.Buizerd__NL schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 09:14:
[...]
Nee, het lijkt erop dat er een explosie in het stadium gaat plaats vinden.
@Ectholian en toch gaat iedereen het weer spellen, zodra de aanpassingen hebben plaats gevonden. En dat is precies wat IW wilt, Marketing
Heel stom maar ja.. Ben er ongeveer 40 minuutjes mee bezig geweest toen had ik hem vrij. Daarna dubbel weapon xp tokens aangezet voor ongeveer ander half uur en toen had ik hem direct op level 59. Shoot the Ship gaat erg hard met veel kills. In 2/3 uurtjes kun je hem dus vrij spelen en op max level hebben.
Ja ik heb dus al een Bruen blueprint alleen loop je dan met kut attachments etc, pak ook weleens een Bruen op in een match. Heb hem dus al op level 53 ofzo. Heb alleen zelf de Bruen niet unlocked. 5/15 sta ik op, dit weekend maar eens ff fiksen dan :-Dmvrooij schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:57:
[...]
Heel stom maar ja.. Ben er ongeveer 40 minuutjes mee bezig geweest toen had ik hem vrij. Daarna dubbel weapon xp tokens aangezet voor ongeveer ander half uur en toen had ik hem direct op level 59. Shoot the Ship gaat erg hard met veel kills. In 2/3 uurtjes kun je hem dus vrij spelen en op max level hebben.
Ja joh, pak een LMG met thermal erop en je bent letterlijk in max 30 minuten klaar mits je shipment doet!Korkss schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:01:
[...]
Ja ik heb dus al een Bruen blueprint alleen loop je dan met kut attachments etc, pak ook weleens een Bruen op in een match. Heb hem dus al op level 53 ofzo. Heb alleen zelf de Bruen niet unlocked. 5/15 sta ik op, dit weekend maar eens ff fiksen dan :-D
Ben erg te spreken over de Bruen met de juiste attachments, gistere meerdere potjes BR nog mee gespeeld en voelt erg fijn aan! Grau maar even plaats laten maken voor de Bruen vanaf nu.
Ik zou het een mooie toevoeging vinden dat je geen nieuwe game kunt starten totdat je hele team uitgespeeld is. Dit zouden ze kunnen combineren met de mogelijkheid van reconnecten bij een eventuele crash van het spel.
Begin fase van Warzone was de situatie:
Jij downt een enemy, een teammaat finished de enemy, je teammaat krijgt de kill.
Dit is na een tijd aangepast:
Degene die de enemy downt krijgt ten alle tijden de kill. Als een teammaat de gedownde speler afmaakt, krijg jij kill confirmed.
Gisteren had ik 2 vreemde dingen:
1. Ik schiet een headshot met hdr, speler gaat niet down. Hs met hdr/ax is altijd down.
2. Mijn teammaat downt de speler en was gelijk teamwipe, maar toch krijg ik de kill. Hoe zit dit? Hij zou toch de kill moeten krijgen, omdat hij de enemy downt?
Hier kort filmje ervan: YouTube: Warzone hs hdr geen down, wel kill.
[ Voor 8% gewijzigd door Monda op 24-07-2020 12:33 ]
PSN: Mondaatje
Punt 1 zou niet horen inderdaad, maar kan ik niets over zeggen. @Monda EDIT: Ik weet het al, je schiet door het glas, zonder FMJ perk is het geen 1 hill kill met een HSMonda schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:33:
Is er het een en ander veranderd in Warzone mbt, downs/kills/damage?
Jij downt een enemy, een teammaat finished de enemy, je teammaat krijgt de kill.
Degene die de enemy downt krijgt ten alle tijden de kill. Als een teammaat de gedownde speler afmaakt, krijg jij kill confirmed.
1. Ik schiet een headshot met hdr, speler gaat niet down. Hs met hdr/ax is altijd down.
2. Mijn teammaat downt de speler en was gelijk teamwipe, maar toch krijg ik de kill. Hoe zit dit? Hij zou toch de kill moeten krijgen, omdat hij de enemy downt?
Punt 2 herken ik wel. Soms lijkt het als jij al een bepaalt percentage damage hebt gedaan (zeg 90%?) dat jij ook de kill krijgt, ook al raakt iemand anders de laatste kogel. Dit is alleen van eigen ervaring. Geen idee hoe het exact in elkaar zit. Ben ik ook wel benieuwd naar.
[ Voor 3% gewijzigd door ronalddus op 24-07-2020 12:39 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Dat klopt.ronalddus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:36:
Punt 2 herken ik wel. Soms lijkt het als jij al een bepaalt percentage damage hebt gedaan (zeg 90%?) dat jij ook de kill krijgt, ook al raakt iemand anders de laatste kogel. Dit is alleen van eigen ervaring. Geen idee hoe het exact in elkaar zit. Ben ik ook wel benieuwd naar.
Dat punt 2, dat is inderdaad omdat jij denk ik boven de 90% damage op die kerel hebt gedaan en je teammaat het laatste zetje. Dit is al een tijdje zo volgens mijMonda schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:33:
Is er het een en ander veranderd in Warzone mbt, downs/kills/damage?
Oja idd! Ik dacht eigenlijk dat dit alleen met de AX was (door glas), ik dacht dat exclusive Ace dit toen had uitgezocht. Met AX door glas niet en hdr wel. Maar blijkbaar dan beiden. Scherp! Dat 2e gedeelte zou ik wel idd willen weten hoe dit feitelijk zit. Want waar ligt dan de grens qua damage doen en hoe verhoudt dit zich tot plates erbij en bij na selfrevive etc.ronalddus schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:36:
[...]
Punt 1 zou niet horen inderdaad, maar kan ik niets over zeggen. @Monda EDIT: Ik weet het al, je schiet door het glas, zonder FMJ perk is het geen 1 hill kill met een HS
Zou mooi zijn dat je zou kunnen kiezen om enkel met randoms te komen die ook een mic hebben. Meeste met mic vallen wel meejwtje schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:09:
Net even een paar potjes (warzone) met randoms geprobeerd maar het is bijna onmogelijk. Iedereen doet maar wat, ze gebruiken geen voice en verlaten meteen de match als ze neer gaan.
Ik zou het een mooie toevoeging vinden dat je geen nieuwe game kunt starten totdat je hele team uitgespeeld is. Dit zouden ze kunnen combineren met de mogelijkheid van reconnecten bij een eventuele crash van het spel.
Overkill bedoel je? En die Fennec is erg chill inderdaad. Heb mijn mp5 loadouts nog niet helemaal vervangen, maar denk dat het daar wel op gaat uitkomen.Cheezborger schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:58:
Wat is die Fennec SMG een lekker wapen voor close combat zeg. Prima te gebruiken als secondary in combinatie met de Hardline perk.
Ja dit wil ik vanaf dag 1. Sowieso vind ik matchmaking erg random. Het is nu als het goed is skillbased. Ik zou veel liever matchmaking zien op basis van taal, leeftijd EN skills.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 13:12:
[...]
Zou mooi zijn dat je zou kunnen kiezen om enkel met randoms te komen die ook een mic hebben. Meeste met mic vallen wel mee
[ Voor 8% gewijzigd door HenkEisDS op 24-07-2020 14:04 ]
Lijkt me niet echt redelijk om taal en leeftijd hier in mee te nemen, denk je wel? Zitten die paar gamers van 50+ met zn 30 ofzo in een lobby. Gewoon lekker skillbased houden (wat overigens ook niet altijd klopt). Maar ze mogen wel onderscheid maken tussen Mic en No Mic. Hoewel dat wellcicht ook niet altijd goed zal gaan.. Je blijft altijd zulke dingen houden bij een multiplayer (crossplatform nog meer denk ik).HenkEisDS schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:03:
[...]
Overkill bedoel je? En die Fennec is erg chill inderdaad. Heb mijn mp5 loadouts nog niet helemaal vervangen, maar denk dat het daar wel op gaat uitkomen.![]()
[...]
Ja dit wil ik vanaf dag 1. Sowieso vind ik matchmaking erg random. Het is nu als het goed is skillbased. Ik zou veel liever matchmaking zien op basis van taal, leeftijd EN skills.
Omarm het en wind je niet zo op, het is en blijft een spelletje, niet waard om je zo druk over te maken
Naja ik denk dat activision veel meer kan doen met matchmaking. Nu is het inderdaad skillbased en dat is prima, maar ze zouden veel meer de aanjager van nieuwe communities kunnen worden.Brubs schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Lijkt me niet echt redelijk om taal en leeftijd hier in mee te nemen, denk je wel? Zitten die paar gamers van 50+ met zn 30 ofzo in een lobby. Gewoon lekker skillbased houden (wat overigens ook niet altijd klopt). Maar ze mogen wel onderscheid maken tussen Mic en No Mic. Hoewel dat wellcicht ook niet altijd goed zal gaan.. Je blijft altijd zulke dingen houden bij een multiplayer (crossplatform nog meer denk ik).
En ik zou inderdaad nooit een harde grens hanteren, dat zou erg lullig zijn voor bepaalde outliers zoals je noemt. Maar gewoon een voorkeur kunnen opgeven zou ik erg prettig vinden. Niet om mensen uit te sluiten, maar om mensen juist meer te binden.
Wat?! CoD is LIFE!Omarm het en wind je niet zo op, het is en blijft een spelletje, niet waard om je zo druk over te maken
Overkill, inderdaad! Ja die Fennec is mega chill. In close range kan je een enemy letterlijk doorzeven met kogels. En midrange kan ie ook wel lekker mee als het moet.HenkEisDS schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:03:
[...]
Overkill bedoel je? En die Fennec is erg chill inderdaad. Heb mijn mp5 loadouts nog niet helemaal vervangen, maar denk dat het daar wel op gaat uitkomen.![]()
[...]
Ja dit wil ik vanaf dag 1. Sowieso vind ik matchmaking erg random. Het is nu als het goed is skillbased. Ik zou veel liever matchmaking zien op basis van taal, leeftijd EN skills.
Ik ben het wel met je eens dat ze wellicht wat meer kunnen doen via community input en cheaters aanpakken.HenkEisDS schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 16:40:
[...]
Naja ik denk dat activision veel meer kan doen met matchmaking. Nu is het inderdaad skillbased en dat is prima, maar ze zouden veel meer de aanjager van nieuwe communities kunnen worden.
En ik zou inderdaad nooit een harde grens hanteren, dat zou erg lullig zijn voor bepaalde outliers zoals je noemt. Maar gewoon een voorkeur kunnen opgeven zou ik erg prettig vinden. Niet om mensen uit te sluiten, maar om mensen juist meer te binden.![]()
[...]
Wat?! CoD is LIFE!
COD IS LOVE , nee iedereen raged m wel eens, maar bij mij werkt het opzich wel dat ik het af en toe als ik echt slecht ga even relativeer en dan rustig door speel zonder me druk te maken

Krijg alleen maar shoothouse hahaha wat een ellendemvrooij schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:05:
[...]
Ja joh, pak een LMG met thermal erop en je bent letterlijk in max 30 minuten klaar mits je shipment doet!
Ben erg te spreken over de Bruen met de juiste attachments, gistere meerdere potjes BR nog mee gespeeld en voelt erg fijn aan! Grau maar even plaats laten maken voor de Bruen vanaf nu.
Ik speel niet zo heel vaak Warzone maar heb m'n eerste solo win binnen. Toch wel spannend, en smaakt toch naar meer.
XBL: theArthurrrr
Iedereen ging vol voor overwinning & lekker veel kills
Het was alles of niets met de laatste Headquarters
/f/image/FyiK0eQkfDnH5DGd3Tt6QYmL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2020 00:12 ]
Nice hidden bragSmokingCrop schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 00:10:
Weet niet wat het is vanavond, maar 0,0 lag for once, wss beste avond so far met beste game so far
Iedereen ging vol voor overwinning & lekker veel kills![]()
Het was alles of niets met de laatste Headquarters
[Afbeelding]

Playing objective != Being GoodBeavbusi schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 10:10:
Is ook niet echt objective gespeeld idd. al die gasten hebben negatieve kd
Ze hadden bijna continu direct die HQ omdat ze die gewoon kost wat kost wilden hebben. (komt zo 1x voor in 5 dagen playtime fzo)
Langs onze kant konden we ze gewoon langer vasthouden. Match heeft 20 minuten geduurd, check die aantal captures..
[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2020 11:01 ]
Het scheelt ook dat je, misschien per ongeluk, in een clan terecht bent gekomen.
Moest ik in het andere team gekomen zijn, was de winst veel makkelijker geweest. Die hadden enkel wat meer "stopping power" / "iemand die hele tijd net buiten de HQ zone flanked" nodig om te verdedigen en ze hadden een easy winHenkEisDS schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 22:17:
[...]
Het scheelt ook dat je, misschien per ongeluk, in een clan terecht bent gekomen.
Clans zeggen eerlijk gezegd niet veel, meestal is dat gewoon een groep vrienden waarbij er praktisch altijd wel tussen zitten die niet zo goed zijn. Als ik tegen een clan moet spelen, denk ik vaak nog wel op voorhand, 'shit, deze gaan we sowieso verliezen' en dan merk je er niets van.. tov. andere games
[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 25-07-2020 22:34 ]
Heb nu 10 potjes gedaan en 1 geregistreerde kill voor de Bruen. Ik heb alleen die night vision met thermal overlay maar dan zie je dus blijkbaar niet goed door rook. Lukt dat alleen met een normale night vision? Die heb ik op geen 1 van m'n lmg's. M'n pkm is level 39 maar, die zal wel pas op het einde erbij zitten dan.mvrooij schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 11:57:
[...]
De trick is: Pak loadout met resupply perk, smokes. ga in jouw smoke staan en maak je kills.Monda schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:28:
[...]
Heb nu 10 potjes gedaan en 1 geregistreerde kill voor de Bruen. Ik heb alleen die night vision met thermal overlay maar dan zie je dus blijkbaar niet goed door rook. Lukt dat alleen met een normale night vision? Die heb ik op geen 1 van m'n lmg's. M'n pkm is level 39 maar, die zal wel pas op het einde erbij zitten dan.
De omschrijving van de challenge laat het lijken dat jouw enemy in de smoke moet staan.
Ah goede tip! Dankjewel! Dat is dus idd wat ik dacht. Slecht omschreven dan zeg.unfor schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:52:
[...]
De trick is: Pak loadout met resupply perk, smokes. ga in jouw smoke staan en maak je kills.
De omschrijving van de challenge laat het lijken dat jouw enemy in de smoke moet staan.
Mijn ervaring is dat merc thermal beter werkt bij rook. Die scope heeft dacht ik elke lmg wel.Monda schreef op zondag 26 juli 2020 @ 11:28:
[...]
Heb nu 10 potjes gedaan en 1 geregistreerde kill voor de Bruen. Ik heb alleen die night vision met thermal overlay maar dan zie je dus blijkbaar niet goed door rook. Lukt dat alleen met een normale night vision? Die heb ik op geen 1 van m'n lmg's. M'n pkm is level 39 maar, die zal wel pas op het einde erbij zitten dan.
En de challenges worden ook niet altijd even goed getracked helaas.
Af en toe maakt het ook nog uit of jij in de rook staat, of juist de tegenstander. Daarom zijn objectieve wel praktisch, omdat je dan beide in de rook staat.
Alternatief is bij Shoothouse op het muurtje staan en dan rook voor jezelf gooien. Meteen praktisch, want dan kunnen ze je aan de overkant ook niet zien. Kan je meteen mounted én longshots én headshots maken.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Monolithic, langste barrel, VLK, tac laser, 60 round magKorkss schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:30:
Zo.. eindelijk de Bruen unlocked. Wat hebben jullie voorn attachments erop?
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ik ben denk echt dom maar wat is VLK?eddie010 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:52:
[...]
Monolithic, langste barrel, VLK, tac laser, 60 round mag
Een scope
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Hangt van de map af. In kleine en medium maps short barrel, 60rounds mags, no stock, FMJ, recoil control tape, merc grip. Bij wat grotere maps wissel ik FMJ vaak met merc thermal.Korkss schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:30:
Zo.. eindelijk de Bruen unlocked. Wat hebben jullie voorn attachments erop?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ohh lol die zit er gewoon op bij mij.. ik heb monolothic, commando foregrip, 60 rounds, VLK en die langste barreleddie010 schreef op zondag 26 juli 2020 @ 20:52:
[...]
Monolithic, langste barrel, VLK, tac laser, 60 round mag
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Heel gek want ik heb werkelijk bijna al mijn kills gemaakt waar dus de tegenstander enkel in de smoke stond, 3x doen en eruit en het was elke keer direct raak daarom ook dat ik hem echt snel heb kunnen halen (wel echt in Shipment).Monda schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Ah goede tip! Dankjewel! Dat is dus idd wat ik dacht. Slecht omschreven dan zeg.
Ja ik heb ook gewoon de enemy’s gekilled terwijl zij in de smoke stonden. Zelf stond ik niet id smoke hoor.mvrooij schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:15:
[...]
Heel gek want ik heb werkelijk bijna al mijn kills gemaakt waar dus de tegenstander enkel in de smoke stond, 3x doen en eruit en het was elke keer direct raak daarom ook dat ik hem echt snel heb kunnen halen (wel echt in Shipment).
Volgens mij is de challenge ook dat de enemy in de smoke staat. Ik dacht in eerste instantie ook dat het voldoende zou zijn om er zelf in te staan, maar toen telde de challenge counter niet op ondanks dat ik meermaals 3 personen kilde vanuit smoke...Monda schreef op zondag 26 juli 2020 @ 12:56:
[...]
Ah goede tip! Dankjewel! Dat is dus idd wat ik dacht. Slecht omschreven dan zeg.
Ben erg benieuwd naar aan seizoen 5 voor Warzone. Volgens mij is dit voor het eerst een wat grotere update. Ik ben overigens nog steeds niet verveeld met de huidige map en setup omdat het ontzettend goed in elkaar zit.
De challenge is dat de enemy gekilled word terwijl ze in de buurt van de smoke staan. Ze hoeven er niet eens in te staan. Zo staat het letterlijk beschreven.CousinBoneless schreef op maandag 27 juli 2020 @ 09:17:
[...]
Volgens mij is de challenge ook dat de enemy in de smoke staat. Ik dacht in eerste instantie ook dat het voldoende zou zijn om er zelf in te staan, maar toen telde de challenge counter niet op ondanks dat ik meermaals 3 personen kilde vanuit smoke...
[ Voor 3% gewijzigd door De Nelis op 27-07-2020 10:13 ]
time is infinite, but each week is ten hours short..
Bron: https://blog.activision.c...ll-of-Duty-Modern-Warfare
Ik had hem ook verkeerd gelezen moet ik toegeven. Ik zat zelf constant smokes bij mezelf te gooien. Uiteindelijk op Shipment sta je zo dicht op elkaar, dat het sowieso wel lukt
Conclusie is dus, enemy moet in, of dichtbij de rook staan. Hoop dat het met die normale night vision scope wel gaat lukken, want zie nu alsnog niets door de rook.
Shipment + LMG + smoke grenade in een hoek gooien en los gaan. 3 kills, leaven en opnieuw beginnen. Je hoeft niets te zienMonda schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:26:
Haha oké dan is het achteraf toch niet zo'n goede tip. :-)
Conclusie is dus, enemy moet in, of dichtbij de rook staan. Hoop dat het met die normale night vision scope wel gaat lukken, want zie nu alsnog niets door de rook.
Iedereen loopt er nu mee te maaien, de lol begint er wel een beetje vanaf te raken imho.Blaauw87 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:28:
Zal er zelf vanmiddag ook maar een begin aan maken, zou de Bruen zelf ook wat vaker willen gebruiken in Warzone
Ik vind het allemaal helemaal prima. Die Grau is ook nog steeds top
Je merkt ook in Shoot the Ship, dat in elk potje wat LMG+smoke+thermal lui rondlopen, puur om de Bruen te unlockenDe Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:35:
[...]
Iedereen loopt er nu mee te maaien, de lol begint er wel een beetje vanaf te raken imho.
Precies, de grau of m4 heb ik genoeg lol mee.Skinnyice schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:41:
Aghja.. Iedereen volgt de meta
Ik vind het allemaal helemaal prima. Die Grau is ook nog steeds top
Scope is echt geen vereiste, heb hem volledig zonder gedaan. Shipment is zo klein dat je al snel enemies killt in/bij rook en je kunt gewoon op naamplaatjes mikken dóór de rook heenMonda schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:26:
Haha oké dan is het achteraf toch niet zo'n goede tip. :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Inbox4me op 27-07-2020 10:53 ]
Oké ga ik proberen en speel je dan core of hc?Inbox4me476 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:53:
[...]
Scope is echt geen vereiste, heb hem volledig zonder gedaan. Shipment is zo klein dat je al snel enemies killt in/bij rook en je kunt gewoon op naamplaatjes mikken dóór de rook heen
Damascus binnen! uiteindelijk toch nog snel gegaan gelukkig door shipmentdonvalentino schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:40:
wil toch nog voor de Damascus gaan, lang getwijfeld omdat ik er geen zin in had maar op zich vallen de "challenges" wel mee.
Mensen tips hoe het nog sneller kan gaan?
(behalve veel shipment / shoothouse)

Gratz!donvalentino schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:21:
[...]
Damascus binnen! uiteindelijk toch nog snel gegaan gelukkig door shipment
Waar was je uiteindelijk het langste mee bezig?
Ik heb multiplayer gedaan op Shipment, geen specifieke gamemode (actuele playlist is Shoot the Ship; als je gelobbyd wordt voor Shoothouse gewoon uit de lobby en er weer in om te zien of hij Shipment klaarzet. Gamemode zou voor zover ik weet niet uit moeten maken. En je kan tussentijds je status checken om te zien of je al 3 requirement kills hebt gehaald binnen dat potje)
Wat gek is, want de gun is al maanden lang enorm sterk. Zullen puur de Grau spelers zijn die nu een nieuwe favoriet moeten vinden.De Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:35:
[...]
Iedereen loopt er nu mee te maaien, de lol begint er wel een beetje vanaf te raken imho.
Maar er zijn gelukkig nog wel wat alternatieven zoals de PKM of de SA87.
PKM ook een fijne, alleen dat laden heTsurany schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:59:
[...]
Wat gek is, want de gun is al maanden lang enorm sterk. Zullen puur de Grau spelers zijn die nu een nieuwe favoriet moeten vinden.
Maar er zijn gelukkig nog wel wat alternatieven zoals de PKM of de SA87.
Je hebt default 100 rounds, dat is in squads 25 rounds per enemy, genoeg voor 4 kills dus per boxDe Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:05:
[...]
PKM ook een fijne, alleen dat laden heSA87 nog niet mee gespeeld.
Ja fair enough, vind het wel fijn om de wapens beschikbaar te hebben voor als ik daar een keer mee wil spelen. Zie het ook wel als een leuke uitdaging qua unlockable/achievement.De Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 10:35:
[...]
Dat is het ook meer, het is ook leuk om wapens vrij te spelen. Jammer dat de bruen in dit geval 'misbruikt' word, maar goed dat is de meta nu eenmaal.Blaauw87 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:40:
[...]
Ja fair enough, vind het wel fijn om de wapens beschikbaar te hebben voor als ik daar een keer mee wil spelen. Zie het ook wel als een leuke uitdaging qua unlockable/achievement.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.