Tsurany schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:59:
[...]
Wat gek is, want de gun is al maanden lang enorm sterk. Zullen puur de Grau spelers zijn die nu een nieuwe favoriet moeten vinden.
Maar er zijn gelukkig nog wel wat alternatieven zoals de PKM of de SA87.
Het ding is, voor een groot deel (imho) ligt het tussen oren van de spelers, zeg maar. Als er een paar streamers roepen dat een wapen goed is, dan gaan mensen het ook proberen en denkende dat het een top wapen is, maken ze kills en wijten ze dat oa aan dat het wapen goed is. en dan zien nog meer mensen het, en denken bij zich zelf, die gebruiken het, misschien moet ik dat ook doen, enz enz.
Stats van wapens zijn 1 ding, maar die zeggen ook niet alles (wederom, imho). Er zijn uiteraard een aantal wapens die niet zo goed presteren vergeleken met andere: ik zeg maar wat, de FAMAS vs. Grau/m4/m13. Maar als ik zo kijk, zijn er in elk klasse een aantal wapens die gewoon net zo goed presteren als anderen.
AR: grau, m4, m13, kilo. (ik laat de FAL even expres weg)
SGM: mp5 en mp7
LMG: bruen, PKM
ik denk dat het voor de meesten mensen zal gelden dat als je elk van die wapens pakt en een weekje mee speelt, dat je na een week even veel kills mee maakt als de andere wapens uit die lijst.
Ik heb damascus voor alle wapens behalve de nieuwe sniper, obsidian voor m13, grau en mp7, nu bezig met de mp5... speel het sindn dag 1 met (voornamelijk) 2 vrienden, en echt, ik maar niet meer of minder kills wanneer ik switch tussen de wapens uit dat lijstje. ik presteer even belaberd/goed. en ik denk dat dat ook vor het overgrote deel van de spelers zal gelden, maar je "gevoel" is wat de dingen kan veranderen... wanneer alle grote spelers/streamers zeggen dat een bepaalde wapen nu beste van het beste is, heb je het gevoel dat als je dat OOK gebruikt, dat je dan een voordeel hebt, en dus speel je wellicht soms beter... omdat je niet juist met het gevoel zit van: "shit, ik heb niet die wapen, dus ik ben in t nadeel" ... als je dat los kan laten, dan denk ik dus dat het niet echt een verschil maakt wat je gebruikt (uit dat lijstje)
[
Voor 23% gewijzigd door
teddy270us op 27-07-2020 15:27
]