Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:42:
[...]

Dat is het ook meer, het is ook leuk om wapens vrij te spelen. Jammer dat de bruen in dit geval 'misbruikt' word, maar goed dat is de meta nu eenmaal.
Ja ach, hij is naar mijn idee niet overpowered, de Kilo, Grau en M13 kunnen prima meekomen. Er is nogsteeds meer variatie dan toen de Grau de meta was.

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 27-07-2020 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
De Nelis schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:05:
[...]

PKM ook een fijne, alleen dat laden he ;(
Dat is voor mij de reden dat ik hem nog niet heb geprobeerd.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:38
Vrijdag schreef op zondag 26 juli 2020 @ 21:32:
[...]

Hangt van de map af. In kleine en medium maps short barrel, 60rounds mags, no stock, FMJ, recoil control tape, merc grip. Bij wat grotere maps wissel ik FMJ vaak met merc thermal.
Waarom de fmj? Vind dat vrij nutteloos tenzij je met je lmg airstrikes eruit probeert te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:56
SD5k schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:49:
[...]

Ja ach, hij is naar mijn idee niet overpowered, de Kilo, Grau en M13 kunnen prima meekomen. Er is nogsteeds meer variatie dan toen de Grau de meta was.
Voor mij voelen de M13 en M4A1 een beetje als proppenschieters vergeleken met de Grau en Bruen.
Wat jammer is want het zijn wel fijne wapens en wissel graag wat, maar vind dat lastig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 12:50:
[...]

Dat is voor mij de reden dat ik hem nog niet heb geprobeerd.
Zou het toch eens doen. Reloaden duurt inderdaad lang maar je kan er zelfs een 200 round box onder zetten waardoor je eindeloos door kan blijven schieten terwijl je enemies allemaal moeten herladen. En een goede damage output en accuracy op lange afstand, perfect tegen vijanden in voertuigen.

En in normale multiplayer hoef je amper te herladen denk ik, tenzij je echt enorme killstreaks hebt :+
HansAnders07 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:19:
[...]

Voor mij voelen de M13 en M4A1 een beetje als proppenschieters vergeleken met de Grau en Bruen.
Wat jammer is want het zijn wel fijne wapens en wissel graag wat, maar vind dat lastig zo.
Volgens mij is dat ook deels een audio kwestie. Het klinkt zeer zacht vergeleken met andere wapens waardoor je ook het gevoel krijgt dat de wapens weinig damage doen. Onder de 25 meter heeft de M13 of M4A1 een lagere TTK dan bijvoorbeeld de Grau. Daarna wisselt het afhankelijk van afstand maar op 60+ meter is de Grau weer het wapen met de hoogste TTK.

Als je echt een heavy hitter wilt moet je de Oden pakken, die heeft een zeer mooie TTK op elke afstand _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Tsurany op 27-07-2020 13:26 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Chelseamarre123 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Waarom de fmj? Vind dat vrij nutteloos tenzij je met je lmg airstrikes eruit probeert te schieten
Er zijn nogal wat mensen die puur naar balkjes kijken ingame en hun attachments kiezen op basis van die balkjes.
Voor die mensen: Nooit naar die stat bars kijken. (FMJ doet meer damage volgens de stat bars, maar dat is onzin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Nou, onder andere daarom dus :P Zo heerlijk om die VTOL's mee uit de lucht te knallen als ze er net zijn >:)

Plus, je schiet er makkelijker mee door oppervlaktes. Dus verbergen achter dat wandje helpt niet :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Tsurany schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:59:
[...]

Wat gek is, want de gun is al maanden lang enorm sterk. Zullen puur de Grau spelers zijn die nu een nieuwe favoriet moeten vinden.

Maar er zijn gelukkig nog wel wat alternatieven zoals de PKM of de SA87.
Het ding is, voor een groot deel (imho) ligt het tussen oren van de spelers, zeg maar. Als er een paar streamers roepen dat een wapen goed is, dan gaan mensen het ook proberen en denkende dat het een top wapen is, maken ze kills en wijten ze dat oa aan dat het wapen goed is. en dan zien nog meer mensen het, en denken bij zich zelf, die gebruiken het, misschien moet ik dat ook doen, enz enz.

Stats van wapens zijn 1 ding, maar die zeggen ook niet alles (wederom, imho). Er zijn uiteraard een aantal wapens die niet zo goed presteren vergeleken met andere: ik zeg maar wat, de FAMAS vs. Grau/m4/m13. Maar als ik zo kijk, zijn er in elk klasse een aantal wapens die gewoon net zo goed presteren als anderen.

AR: grau, m4, m13, kilo. (ik laat de FAL even expres weg)
SGM: mp5 en mp7
LMG: bruen, PKM

ik denk dat het voor de meesten mensen zal gelden dat als je elk van die wapens pakt en een weekje mee speelt, dat je na een week even veel kills mee maakt als de andere wapens uit die lijst.

Ik heb damascus voor alle wapens behalve de nieuwe sniper, obsidian voor m13, grau en mp7, nu bezig met de mp5... speel het sindn dag 1 met (voornamelijk) 2 vrienden, en echt, ik maar niet meer of minder kills wanneer ik switch tussen de wapens uit dat lijstje. ik presteer even belaberd/goed. en ik denk dat dat ook vor het overgrote deel van de spelers zal gelden, maar je "gevoel" is wat de dingen kan veranderen... wanneer alle grote spelers/streamers zeggen dat een bepaalde wapen nu beste van het beste is, heb je het gevoel dat als je dat OOK gebruikt, dat je dan een voordeel hebt, en dus speel je wellicht soms beter... omdat je niet juist met het gevoel zit van: "shit, ik heb niet die wapen, dus ik ben in t nadeel" ... als je dat los kan laten, dan denk ik dus dat het niet echt een verschil maakt wat je gebruikt (uit dat lijstje)

[ Voor 23% gewijzigd door teddy270us op 27-07-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Oulewappeur schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:15:
[...]

Groundware en dan de Quarry map hebben. Hopen dat je dan niet het spawnpunt hebt in de Quarry zelf maar juist aan de andere kant.

Vervolgens met je APC via de bergen linker kant kun je zo spawnrapen :+ Ik was met 2 potjes klaar :*) >:)

Road 2 damascus, inmiddels platinum:

Launcher
Melee
Pistolen
SMG's.

"Helaas" nog de meest uitdagende wapens te gaan met o.a. de snipers & marksman rifles, maar goed het houd je bezig :P
Afgelopen zaterdag Damascus kunnen afvinken :)
Uiteindelijk was de allerlaatste camo die ik moest halen het behalen van 800 kills met de FR5.56, dat was ook de eerste keer dat ik dat type camo als laatste klaar had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Rappa1985 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:26:
[...]

Gratz! d:)b
Waar was je uiteindelijk het langste mee bezig?
Thanks! Uiteindelijk het langs bezig geweest met de JOKR, vooral het schieten van die aerial streaks.
Vaak was iemand me net voor met een andere launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:03:
[...]

Nou, onder andere daarom dus :P Zo heerlijk om die VTOL's mee uit de lucht te knallen als ze er net zijn >:)

Plus, je schiet er makkelijker mee door oppervlaktes. Dus verbergen achter dat wandje helpt niet :P
Ik run tegenwoordig daarom altijd cold blooded in multiplayer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 19:03:
[...]

Ik run tegenwoordig daarom altijd cold blooded in multiplayer haha
Ghost, Cold blooded en Battle hardened, eventueel afgewisseld met dat je de mijnen enzo kan zien liggen.

Mensen die in HC niet met die eerste twee perks spelen ben ik erg dankbaar, omdat ik vrijwel altijd met een merc thermal speel :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:39
teddy270us schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:19:
[...]

Het ding is, voor een groot deel (imho) ligt het tussen oren van de spelers, zeg maar. Als er een paar streamers roepen dat een wapen goed is, dan gaan mensen het ook proberen en denkende dat het een top wapen is, maken ze kills en wijten ze dat oa aan dat het wapen goed is. en dan zien nog meer mensen het, en denken bij zich zelf, die gebruiken het, misschien moet ik dat ook doen, enz enz.

Stats van wapens zijn 1 ding, maar die zeggen ook niet alles (wederom, imho). Er zijn uiteraard een aantal wapens die niet zo goed presteren vergeleken met andere: ik zeg maar wat, de FAMAS vs. Grau/m4/m13. Maar als ik zo kijk, zijn er in elk klasse een aantal wapens die gewoon net zo goed presteren als anderen.

AR: grau, m4, m13, kilo. (ik laat de FAL even expres weg)
SGM: mp5 en mp7
LMG: bruen, PKM

ik denk dat het voor de meesten mensen zal gelden dat als je elk van die wapens pakt en een weekje mee speelt, dat je na een week even veel kills mee maakt als de andere wapens uit die lijst.

Ik heb damascus voor alle wapens behalve de nieuwe sniper, obsidian voor m13, grau en mp7, nu bezig met de mp5... speel het sindn dag 1 met (voornamelijk) 2 vrienden, en echt, ik maar niet meer of minder kills wanneer ik switch tussen de wapens uit dat lijstje. ik presteer even belaberd/goed. en ik denk dat dat ook vor het overgrote deel van de spelers zal gelden, maar je "gevoel" is wat de dingen kan veranderen... wanneer alle grote spelers/streamers zeggen dat een bepaalde wapen nu beste van het beste is, heb je het gevoel dat als je dat OOK gebruikt, dat je dan een voordeel hebt, en dus speel je wellicht soms beter... omdat je niet juist met het gevoel zit van: "shit, ik heb niet die wapen, dus ik ben in t nadeel" ... als je dat los kan laten, dan denk ik dus dat het niet echt een verschil maakt wat je gebruikt (uit dat lijstje)
Ik was het voorheen met je eens, maar die Bruen is something else man. Dat ding op mid/long range melt wel echt ziekelijk hard..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Eens wat betreft de Bruen. De eerste gun voor mij in Warzone die ook echt goed is, vooral op long/mid range is de handling super. Bruen > Grau sowieso, die heeft voor mij niet zoveel gedaan in WZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Korkss schreef op maandag 27 juli 2020 @ 21:05:
[...]

Ik was het voorheen met je eens, maar die Bruen is something else man. Dat ding op mid/long range melt wel echt ziekelijk hard..
wat je zegt geloof ik hoor. even ter uitleg mijnder zijds, de wapens die ik noemde, elk bedoelde ik in hun eigen Klasse, dus bijv binnen de AR's, of je nou de m13, grau of m4 gebruikt,vind ik dat t echt niet veel uit maakt.

Voor de LMG's, de bruen en PKM... smg's mp7 en mp5... Maar goed, ik zeg ook erbij, het is wat ik mij lijkt, is geen harde bewijs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar aan de andere kant kan je door een beetje te spelen met de attachments wapens wel veelzijdig inzetten. Van een LMG een AR of zelfs SMG maken en vice versa. Hangt ook van je speelstijl af, welke maps en welke mode je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik merk de laatste tijd veel latency / lag spikes wanneer ik warzone & multiplayer met crossplay enable, ik stuiter vaak alle kanten op voor een seconde of 10 a 20. Mega irritant.
Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
teddy270us schreef op maandag 27 juli 2020 @ 22:58:
[...]

wat je zegt geloof ik hoor. even ter uitleg mijnder zijds, de wapens die ik noemde, elk bedoelde ik in hun eigen Klasse, dus bijv binnen de AR's, of je nou de m13, grau of m4 gebruikt,vind ik dat t echt niet veel uit maakt.

Voor de LMG's, de bruen en PKM... smg's mp7 en mp5... Maar goed, ik zeg ook erbij, het is wat ik mij lijkt, is geen harde bewijs :D
Bruen + MP7 is mijn favoriete combo. De Bruen is iets te log voor QCQ, zeker met de VLK scope die verreweg het populairst is vanwege de verborgen recoil control bonus. De MP7 is bruikbaar voor zowel zeer close als medium range. Met Amped als perk ben je eigenlijk op alles voorbereid dan. Regelmatig ga ik gewoon duels aan met snipers met de Bruen. Gezien de TTK en zeer lage recoil win ik dat vaker dan dat ik verlies. Als ik ze al niet kill heb ik ze vaak wel weggejaagd. Tenzij het HDR users zijn op extreme ranges :P Die laat ik met rust.

edit; heb het dan alleen over Warzone.

[ Voor 4% gewijzigd door yinx84 op 28-07-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
yinx84 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:20:
[...]

Bruen + MP7 is mijn favoriete combo. De Bruen is iets te log voor QCQ, zeker met de VLK scope die verreweg het populairst is vanwege de verborgen recoil control bonus. De MP7 is bruikbaar voor zowel zeer close als medium range. Met Amped als perk ben je eigenlijk op alles voorbereid dan. Regelmatig ga ik gewoon duels aan met snipers met de Bruen. Gezien de TTK en zeer lage recoil win ik dat vaker dan dat ik verlies. Als ik ze al niet kill heb ik ze vaak wel weggejaagd. Tenzij het HDR users zijn op extreme ranges :P Die laat ik met rust.

edit; heb het dan alleen over Warzone.
Ikzelf pak altijd de mp5, vind die in close combat toch fijner dan de mp7. Dunno waarom. En dat verhaal van de snipers ben ik het helemaal mee eens. Voordat ze kunnen schieten is die armor al gone _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13

ronalddus

Buffalo77

Heeft iemand nog tips om de Bruen vrij te spelen zonder de Multiplayer? :+
Ik heb een aantal Plunder matches geprobeerd, maar dat is vrij frustrerend |:(

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
ronalddus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:39:
Heeft iemand nog tips om de Bruen vrij te spelen zonder de Multiplayer? :+
Ik heb een aantal Plunder matches geprobeerd, maar dat is vrij frustrerend |:(
Oef zonder MP is dat geen pretje nee. Los van de free MP weekenden afwachten kan je misschien samen met een buddy deze challenge doen. Beide de restock perk gebruiken waarbij één stunt en de andere smoke gooit? Zo hou je de vijanden in de smoke en heb je zo meer tijd om ze in of rondom de smoke te schieten.

Door de restock perk regenerate je de non-lethals dus hoef je ook niet steeds te wachten op een respawn.

Bedenk ik nu ff snel hoor, misschien zijn er betere tips/tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Rappa1985 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 10:48:
[...]

Oef zonder MP is dat geen pretje nee. Los van de free MP weekenden afwachten kan je misschien samen met een buddy deze challenge doen. Beide de restock perk gebruiken waarbij één stunt en de andere smoke gooit? Zo hou je de vijanden in de smoke en heb je zo meer tijd om ze in of rondom de smoke te schieten.

Door de restock perk regenerate je de non-lethals dus hoef je ook niet steeds te wachten op een respawn.

Bedenk ik nu ff snel hoor, misschien zijn er betere tips/tricks.
Ik speelde inderdaad al met restock en munitions box. Misschien even een buddy optrommelen hiervoor haha.
Het blijft een kriem...

Iemand anders nog een (gouden) tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:07
ronalddus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:05:
[...]

Ik speelde inderdaad al met restock en munitions box. Misschien even een buddy optrommelen hiervoor haha.
Het blijft een kriem...

Plunder opstarten en meevliegen tot je eruit gegooid wordt en dan met je loadout en smoke de mensen die afk zijn afschieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Het blijft een kriem...

Inderdaad even een buddy optrommelen die dit ook nog moet doen. Het is even kloten maar dan ben je wel na twee a drie uur klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

herman1990 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:23:
[...]

Plunder opstarten en meevliegen tot je eruit gegooid wordt en dan met je loadout en smoke de mensen die afk zijn afschieten.
Dit had ik inderdaad ook al geprobeerd, maar helaas waren er elke keer zeker 2/3 andere kapers op de kust.
Maar dank voor de tip
Tsurany schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:24:
[...]

Inderdaad even een buddy optrommelen die dit ook nog moet doen. Het is even kloten maar dan ben je wel na twee a drie uur klaar.
Even geduld hebben maar denk ik.
Dank voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 13:07
ronalddus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:33:
[...]

Dit had ik inderdaad ook al geprobeerd, maar helaas waren er elke keer zeker 2/3 andere kapers op de kust.
Maar dank voor de tip

[...]

Even geduld hebben maar denk ik.
Dank voor de hulp
Zie het als een extra kans om aan die drie enemies per match te komen xD. Succes ermee, de bruen is echt een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
[...]

Het blijft een kriem...

De glitch kopen in de store als ie erin staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

herman1990 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:47:
[...]

Zie het als een extra kans om aan die drie enemies per match te komen xD. Succes ermee, de bruen is echt een toppertje
:9 Het glas is halfvol zeggen we maar.
Korkss schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:49:
[...]

De glitch kopen in de store als ie erin staat ;)
Dan krijg je alleen die specifieke blueprint toch? En dan kan je niet zelf je attachments kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Zie net dat dit weekend ook Juggernaut Royale weer terug komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Rappa1985 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:14:
Zie net dat dit weekend ook Juggernaut Royale weer terug komt :D
Nog veel belangrijker: "Double XP, Double Weapon XP, and Double Battle Pass system tier progression for all."

Deze maand minder gespeeld dus heb nog zo'n 20 tiers te gaan, maar even met Plunder Quads doorheen blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
ronalddus schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 12:16:
[...]

:9 Het glas is halfvol zeggen we maar.

[...]

Dan krijg je alleen die specifieke blueprint toch? En dan kan je niet zelf je attachments kiezen
Klopt, maar die is al dikke prima kan ik je zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

Homeland schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 13:54:
[...]

Nog veel belangrijker: "Double XP, Double Weapon XP, and Double Battle Pass system tier progression for all."

Deze maand minder gespeeld dus heb nog zo'n 20 tiers te gaan, maar even met Plunder Quads doorheen blazen.
Ik heb zelfs met een verhuizing en het nodige kluswerk het nog gehaald :+
Moet enkel nog wat rank progressions, maar die emblems vind ik niet het aller belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Oulewappeur schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:21:
[...]

Ik heb zelfs met een verhuizing en het nodige kluswerk het nog gehaald :+
Moet enkel nog wat rank progressions, maar die emblems vind ik niet het aller belangrijkste.
Ik ging er dit seizoen ook echt snel doorheen :o Verder kan ik dubbel wapen xp beter gebruiken in nieuwe seizoen als er weer nieuwe wapens zijn XD Heb nu alles goud/damascus behalve de bow, moet nog 50 longshots ..... misschien maar eens voor de gein in WZ mee gaan kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo ik mag ook mee doen met de club van Triple digits.
Gisteren mijn eerste pot met 100 kills gepakt 🥳

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xGc_u37VBG1zvW80zGzdC7-buJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egXcrD6UBmOxyODUqCln47k9.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rappa1985 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:37:
[...]

Ik ging er dit seizoen ook echt snel doorheen :o Verder kan ik dubbel wapen xp beter gebruiken in nieuwe seizoen als er weer nieuwe wapens zijn XD Heb nu alles goud/damascus behalve de bow, moet nog 50 longshots ..... misschien maar eens voor de gein in WZ mee gaan kloten.
Je krijgt pas Damascus als je ook de boog hebt toch?
(Of ben ik die nu voor Jan $%* aan het doen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
@Donstil Wanneer je de helft van het aantal benodigde kills maakt en nog niet wint :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Donstil schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:27:
[...]

Je krijgt pas Damascus als je ook de boog hebt toch?
(Of ben ik die nu voor Jan $%* aan het doen 8)7 )
Het laatste =D

Damascus gaat alleen op voor de basis wapens (wapens die zaten in de game bij de release). Dus alles wat daarna is gekomen hoef je niet gold te halen voor Damascus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Tk55 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:30:
@Donstil Wanneer je de helft van het aantal benodigde kills maakt en nog niet wint :'(
Ja dit is Shipment he, dat speelt iedereen als Deathmatch toch :P
Rappa1985 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:40:
[...]

Het laatste =D

Damascus gaat alleen op voor de basis wapens (wapens die zaten in de game bij de release). Dus alles wat daarna is gekomen hoef je niet gold te halen voor Damascus.
Ooh gadver dat wist ik niet. Goed dat ik het nu weet, thanks.
Vanavond maar even kijken wat ik mis dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Donstil schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:01:
[...]

Ooh gadver dat wist ik niet. Goed dat ik het nu weet, thanks.
Vanavond maar even kijken wat ik mis dan.

Vanaf 1:00 wat je kan skippen (voor nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:11
Weet iemand het volgende?;

Ik gebruik op de pc een PowerA Fusion Pro controller(speel crossplay met vrienden die op de ps4 spelen en merken dat je veel minder pc spelers tegenkomt hierdoor), maar deze controller kan je de trigger travel met een switch dus op heel kort zetten. Voor schieten en richten perfect, maar als ik een voertuig in stap registreerd ie maar een klein deel van de trigger waardoor je heel zacht rijdt en elke keer de triggers moet switchen.

Is er een manier om de triggers opnieuw te kalibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:34
Poesmij schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:05:

Ik gebruik op de pc een PowerA Fusion Pro controller(speel crossplay met vrienden die op de ps4 spelen en merken dat je veel minder pc spelers tegenkomt hierdoor), maar deze controller kan je de trigger travel met een switch dus op heel kort zetten. Voor schieten en richten perfect, maar als ik een voertuig in stap registreerd ie maar een klein deel van de trigger waardoor je heel zacht rijdt en elke keer de triggers moet switchen.

Zit er geen software/drivers bij om dit aan te passen?
Ik heb een Elite controller op de Xbox en heb dus ook korte trigger travel en ging eerst ook max half gas haha.
Maar in de app kan ik dit aanpassen dat half indrukken --> 100% indrukken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:11
stijn1309 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:18:
[...]

Zit er geen software/drivers bij om dit aan te passen?
Ik heb een Elite controller op de Xbox en heb dus ook korte trigger travel en ging eerst ook max half gas haha.
Maar in de app kan ik dit aanpassen dat half indrukken --> 100% indrukken is.
Hmm, volgens mij is dat er niet voor deze controller.
Even nagevraagd op de website of dit er is, want ik kan het iig niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 09:15

De Nelis

en anders maar niet...

Poesmij schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:46:
[...]

Hmm, volgens mij is dat er niet voor deze controller.
Even nagevraagd op de website of dit er is, want ik kan het iig niet vinden.
Volgens mij is het enige dat je kan doen is de triggers vastzetten (met de individuele lock aan de achter-/onderzijde) zodat je rapid fire hebt. Je kunt geen instellingen wijzigen voor de triggers.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Korte vraag:
Zijn er hier PS4 of crossplay (kan ook natuurlijk :o is alleen lastig met TS + PS4 :'( ) Warzone spelers aanwezig? De lijst met deelnemers is groot, maar komt nogal global over en wil niet zomaar mensen toevoegen die of niet kunnen praten of totaal geen warzone spelen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Tweakez op 29-07-2020 17:02 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tweakez schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 16:58:
Korte vraag:
Zijn er hier PS4 of crossplay (kan ook natuurlijk :o is alleen lastig met TS + PS4 :'( ) Warzone spelers aanwezig? De lijst met deelnemers is groot, maar komt nogal global over en wil niet zomaar mensen toevoegen die of niet kunnen praten of totaal geen warzone spelen :+
Er is een discord met mensen van hier om gemakkelijk in contact te komen met elkaar. Ook voor console spelers met ingame voice

https://discord.gg/zXdbZX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

Poesmij schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 12:05:

Er is misschien een tooltje voor aangezien je op pc speelt. Probeer of DS4windows de controller herkent, daar kan het sowieso wel mee. Ik had het ooit andersom voor een racespel, ingesteld dat ik nooit harder kon remmen dan 79% vanaf 80% blokkeerden de wielen :P R2 sensitivity zou je omhoog moeten schroeven iig.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 29-07-2020 18:58 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Laatst online: 16-09 14:35
Ik neem aan dat ik niet de enige ben maar een dag voor de nieuwe weekly challenges krijg ik al de rewards van de nieuwe week. Speel op de PS4. Ik kan alleen nog nergens terug vinden wat die challenges zijn. Zijn die al ergens te vinden?? Vind het altijd fijn om te weten wat ik er voor moet doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Beste ik heb het probleem en puur nu ik naar pc ben gaan spelen met controller. Op mijn pc is minn nat type moderate. Ik heb letterlijk al 5 tutorialz geprobeerd maar volgends mij werken de modems van ziggo anders. Kan iemand me hiermee helpen?

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Goedenavond iedereen sorry dat ik julie hiermee even lastig val , maar ik heb even een vraag over
Call of duty MW .
Hoop dat lelie iets weten want het kost mij controlers en een hoop GEEN plezier meer in het spel .
Sinds de update krijg ik in plunder steeds een bouty op me hoofd 😡
Ik weet dat het erbij hoort maar niet op deze toer , heb ik het overleefd zodra ik op bodem kom krijg ik er
meteen weer 1 om me oren .......
ik heb een paar vrienden die spel ook nu met mij en die krijgen het ook maar niet 3 in een spel n achter
elkaar ??
Ik ben aan huis gekluisterd dus het is leuk om met gabbers te spelen , maar dit neemt een hoop
fun weg en ik speel niet veel spelen maar COD MW Vooral .......
Ps ik speel op de Ps4 .........hoop dat ik wat te weten kom anders gaat het spel met mach 5 naar beneden hahaha
Mvg luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nicknamee schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:36:
Beste ik heb het probleem en puur nu ik naar pc ben gaan spelen met controller. Op mijn pc is minn nat type moderate. Ik heb letterlijk al 5 tutorialz geprobeerd maar volgends mij werken de modems van ziggo anders. Kan iemand me hiermee helpen?
Heb je momenteel problemen met verbinding of voice chat of friends joinen ofzo? Anders maakt het volgens mij namelijk geen fluitketel uit of je NAT als Moderate wordt gezien of niet. Volgens mij is het bij mij op m'n PC altijd al Moderate geweest en ik heb geen enkel probleem.

Don't fix what ain't broken :D. Otherwise you run the risk to fix it until it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Lucky47 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:54:
Goedenavond iedereen sorry dat ik julie hiermee even lastig val , maar ik heb even een vraag over
Call of duty MW .
Hoop dat lelie iets weten want het kost mij controlers en een hoop GEEN plezier meer in het spel .
Ik weet dat het erbij hoort maar niet op deze toer , heb ik het overleefd zodra ik op bodem kom krijg ik er
ik heb een paar vrienden die spel ook nu met mij en die krijgen het ook maar niet 3 in een spel n achter
elkaar ??
Ik ben aan huis gekluisterd dus het is leuk om met gabbers te spelen , maar dit neemt een hoop
Ps ik speel op de Ps4 .........hoop dat ik wat te weten kom anders gaat het spel met mach 5 naar beneden hahaha
Mvg luuk
Voor zover ik weet kun je maar 1 bounty per game op je krijgen, ik speel niet zoveel Plunder, misschien dat het daar anders werkt? Of pak je soms Most Wanted contracts op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:04

Video over de beste contracts om mee te starten qua cashflow en de voordelen van de Pointmen-perk + eventueel Hardline.

Gisteren de eerste keer geprobeerd en direct een win :D

Is trouwens een Belg, die Fog of Gaming. Verdient heel wat meer abonnees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Lucky47 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 22:54:
Call of duty MW .
elkaar ??
Mvg luuk
In Plunder word je op de map gemarkeerd als je veel geld bij je draagt, echter als je dood gaat en geld kwijtraakt, of als je je geld met een balon wegstuurt blijf je soms alsnog gemarkeerd staan... Heb zelf al meerdere malen gehad dat ik vlak na de 1 miljoen melding (waarbij al je geld tot dan toe dus safe is) de melding kreeg dat ik gemarkeerd was voor anderen... Terwijl er dus eigenlijk niets te halen viel.

Speel zelf nu voornamelijk Plunder, bied een stuk meer actie en ook fijn dat je respawned, dan blijf je toch wat beter in de game zitten, daarnaast lukt het nu ook vrij vaak om te winnen en stroomt het XP erg snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
h1ttent1t schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 09:03:
[YouTube: Warzone INSANE Pro MONEY Strategy Guide]

Video over de beste contracts om mee te starten qua cashflow en de voordelen van de Pointmen-perk + eventueel Hardline.

Gisteren de eerste keer geprobeerd en direct een win :D

Is trouwens een Belg, die Fog of Gaming. Verdient heel wat meer abonnees!
Kun je een TLDR (TLDW?) geven voor iemand die voorlopig dit filmpje niet kan kijken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
yinx84 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Kun je een TLDR (TLDW?) geven voor iemand die voorlopig dit filmpje niet kan kijken? :D
Bounty contracts leveren meer op dan scavenger en zijn minder risico in begin.

Onderstaande perks worden vaak vergeten:
Hardline: 25% off kiosk price for killstreaks, field upgrades, and armor plates.

Pointman: All members of your team earn more money from completed missions.
Als één van je teamleden Pointman perk heeft krijgy iedereen de bonus Maar ik zou zeker de video nog kijken want hij legt goed uit!

Hieronder ook nog een manier in trio's en quads om snel aan een loadout te komen:

[ Voor 18% gewijzigd door Rappa1985 op 30-07-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Het is inderdaad vrij makkelijk om een loaduit te kopen aan het begin, maar dan moet wel je team bij elkaar blijven en iedereen begrijpen dat je soms het geld moet verzamelen zodat 1 iemand de loadout kan kopen...

Toch al vaak gehad dat mensen all-over de map droppen, of dat iemand geen geld wil geven, of dat iedereen geld neergooit en er dan een idioot is die allemaal dingen voor zichzelf gaat kopen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Homeland schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 11:20:
Het is inderdaad vrij makkelijk om een loaduit te kopen aan het begin, maar dan moet wel je team bij elkaar blijven en iedereen begrijpen dat je soms het geld moet verzamelen zodat 1 iemand de loadout kan kopen...

Toch al vaak gehad dat mensen all-over de map droppen, of dat iemand geen geld wil geven, of dat iedereen geld neergooit en er dan een idioot is die allemaal dingen voor zichzelf gaat kopen...
Daarom zou ik deze game dus ook niet kunnen spelen met randoms of ego's :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E.R.Y.
  • Laatst online: 16-09 14:35
E.R.Y. schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:58:
Ik neem aan dat ik niet de enige ben maar een dag voor de nieuwe weekly challenges krijg ik al de rewards van de nieuwe week. Speel op de PS4. Ik kan alleen nog nergens terug vinden wat die challenges zijn. Zijn die al ergens te vinden?? Vind het altijd fijn om te weten wat ik er voor moet doen namelijk.
Die weekly challenges zijn nu reset maar ik heb wel alle daily challenges gehaald. Incl coop en warzone wat ik nooit speel. Vandaag nog geen potje gedaan overigens. Snap er echt niks meer van. Ben ik de enige die dit ervaart?

[ Voor 0% gewijzigd door E.R.Y. op 30-07-2020 18:15 . Reden: Woordje vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Rappa1985 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:43:
[...]

Bounty contracts leveren meer op dan scavenger en zijn minder risico in begin.

Onderstaande perks worden vaak vergeten:

[...]

Als één van je teamleden Pointman perk heeft krijgy iedereen de bonus Maar ik zou zeker de video nog kijken want hij legt goed uit!

Hieronder ook nog een manier in trio's en quads om snel aan een loadout te komen:

[YouTube: Super Fast Loadout w/ Supply Run Contracts in Warzone (Mini In Depth)]
Vind dat toch maar een matige tacktiek. Je hele team ligt verspreid over de map en je verdient er weinig mee.
Daarbij als je afgelegen in een dorpje landt heb je zo 10k aan loot bijmekaar ook zonder contract.

Team revives kan je in de meeste gevallen ook niet gebruiken is mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, ik heb een aantal weekly challenges van week 6 en 7 gehaald. Apart, want ik heb al drie weken ofzo niet gespeeld.

Gelukkig over vier dagen een nieuw seizoen, want ik heb alles al gehaald wat ik wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Chelseamarre123 schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 18:34:
[...]

Vind dat toch maar een matige tacktiek. Je hele team ligt verspreid over de map en je verdient er weinig mee.
Daarbij als je afgelegen in een dorpje landt heb je zo 10k aan loot bijmekaar ook zonder contract.

Team revives kan je in de meeste gevallen ook niet gebruiken is mijn ervaring
Ik en mn maten pakken vaak gelijk 2 recons achter elkaar en dan een bounty. Daarna zit je echt heerlijk in de slappe was! Voor ons werkt dat prima meestal...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
Teaser voor season 5

Edit:

Call of Duty: Warzone is getting two new weapons, new faction in Season 5
Call of Duty: Warzone has revealed a new faction alongside some of the other new content coming to the game with Season 5.

As the launch of the fifth season of Call of Duty: Warzone and Modern Warfare approaches, Infinity Ward has been slowly revealing more about what players can expect.

After a round of teasers that confirmed earlier reports of the stadium opening and the arrival of trains, the developer has now given us a first look at a new faction joining the fray, and in the process confirmed the two new weapons coming in Season 5.

Shadow Company is its name, and the group was formed to fill the power vacuum the collapse of Armistice created. This is a private military company that’s out for its own gains, even if it’s ostensibly aligned with the Allegiance faction. The new Shadow Company has the same logo as the one from Modern Warfare 2. This likely doesn’t mean much, as Modern Warfare has repurposed and reintroduced plenty of series characters and concepts already.

Realistically, the arrival of a new faction also doesn’t have any gameplay implications. Though it does move Warzone’s flimsy story forward, in gameplay terms this amounts to a new set of operators (three), which could have just as easily fit into either of the two existing factions.

The real news, of course, is confirmation of the two new weapons coming to both Modern Warfare and Warzone. Though the developer has yet to officially confirm them, they do show up in the trailer and promo images for Shadow Company.

The first is the AN-94 assault rifle, a Russian-made weapon among several considered as a replacement for the AK-47. This will likely fire 7.62mm rounds in the game, joining the AK-47 and last season’s CR-56 AMAX. Then there’s the B&T APC9 (SMG-9), whose existence was leaked months ago when dataminers dug up its 3D model and sounds shortly after launch.

The APC9 will likely fire 9mm rounds as standard, but given that it could also be chambered with .45 ACP in the real world, we may see a conversion kit of some description in the final game. It’s worth keeping in mind that though the two weapons can clearly be seen in official material, their names may end up being different, as we’ve seen with other weapons in the past.

The assumption is that the two new weapons will be part of the Season 5 Battle Pass, whose 100 tiers will be revealed closer to launch. Season 5 kicks off Wednesday, August 5, so expect more news in the beginning of next week.

If you’re looking to finish any remaining Season 4 tiers or ribbon challenges, there’s a double everything promo this weekend. Shipment 24/7 is also returning for the weekend.

[ Voor 90% gewijzigd door Rappa1985 op 31-07-2020 14:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Godver. Net eindelijk de laatste sniper gold gemaakt, de Ryzen, blijkt dat ik dus ook al die marksmanrifles dingen goud moet krijgen voor platinum...

[ Voor 3% gewijzigd door HenkEisDS op 02-08-2020 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
HenkEisDS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 16:25:
Godver. Net eindelijk de laatste sniper gold gemaakt, de Ryzen, blijkt dat ik dus ook al die marksmanrifles dingen goud moet krijgen voor platinum...
:Y

Ik had van het weekend nog een win in Juggenaut mode:

En nog zooitje opnames van afgelopen weken:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:25
De season 5 update voor PS4 is nu te downloaden, 36GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Hermaniak88 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 08:54:
De season 5 update voor PS4 is nu te downloaden, 36GB.
Nu al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Inderdaad al te downloaden... misschien door de grote een pre-download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Rappa1985 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:05:
Inderdaad al te downloaden... misschien door de grote een pre-download?
Ahh las dat het een (pre) download is idd.. ven toch stiekem wel wat hyped :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Korkss schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:
[...]

Ahh las dat het een (pre) download is idd.. ven toch stiekem wel wat hyped :-D
Inderdaad, zie nu onderstaande melding bij downloads:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/619NSXZ.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18-09 11:59

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Ah kijk, installable op de 5e pas.

Wellicht dat wat dataminers hiermee vooruit kunnen om e.e.a. te 'ontdekken'? :o

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:31
Rappa1985 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 10:02:
[...]

Inderdaad, zie nu onderstaande melding bij downloads:

[Afbeelding]
ik heb dit niet, werkt dit alleen bij digital versions?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-09 09:01

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:31
Update zelf is maar 36Gb, maar je moet wel iets van 180Gb vrij hebben op je harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Henkie_NtA schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:51:
[...]

Update zelf is maar 36Gb, maar je moet wel iets van 180Gb vrij hebben op je harde schijf.
De uiteindelijke install is juist kleiner op consoles door hun nieuwe compressie dus volgens mij valt dat nu wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13:31
De Nelis schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:57:
[...]

De uiteindelijke install is juist kleiner op consoles door hun nieuwe compressie dus volgens mij valt dat nu wel mee.

[Twitter]
Ik was serieus he, heb net dingen van mn harde schijf af moeten gooien omdat ik geen 180Gb vrij had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis

De Nelis

en anders maar niet...

Henkie_NtA schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

Ik was serieus he, heb net dingen van mn harde schijf af moeten gooien omdat ik geen 180Gb vrij had.
Duidelijk, komt dan niet helemaal overeen met de context van het tweetje, wellicht bedoelen ze als de patch geïnstalleerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Henkie_NtA schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:39:
[...]

Da's een Sony dingetje. Eerst wordt het complete spel gekopieerd. Dan gepatcht en tenslotte wordt de oude versie weggegooid. Of zoiets dan toch :P

Daarom kost het zo énorm veel ruimte en duurt het ontzettend lang om te installeren. Ik hoop echt dat ze dat op de PS5 anders doen, ook omdat daar zo'n ontzettend kleine HDD in komt.

/edit: ik heb hier ook nog geen update gezien. Heb wel de digitale versie maar er staat niks bij download.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 03-08-2020 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
Laatste tijd veel zitten switchen van loadout. Fal, grau, mp7... Maar ik heb nu terug een nieuwe loadout gemaakt met de m13 - HDR. En deze ligt me het beste. M13 heeft bijna geen recoil. Close en mid zeer goed. HDR is uiteraard subliem en zalig om op afstand one shot kills te doen!
YouTube: Warzone: Playing with the best M13 - HDR loadout
Highlights van deze voormiddag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
Ik heb Tracer Pack: Freedom gekocht, ik kon hem niet weerstaan. Normaal niet zo van de tracer weapons of skins kopen. De M4A1 is sowieso mijn favoriete main gun, en de skin vind ik echt heel tof. Samen met de Renetti een leuk paar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rappa1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
God wat wordt ik soms moe van die rukke netcode waardoor je nog wordt neerschoten om de hoek. En niet een beetje ook, maar echt vol 1 meter om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
BlackBarryNL schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:11:
[...]

Whaatt zie ik nou bij 0:50 ergens tanks :o :o
Nieuwe Ground War map 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Propane schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:38:
God wat wordt ik soms moe van die rukke netcode waardoor je nog wordt neerschoten om de hoek. En niet een beetje ook, maar echt vol 1 meter om de hoek.
Dat is zuur ja, maar dat is me in de meeste multiplayer FPS games wel eens overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Vet! Het was natuurlijk al opvallend dat je nergens het stadium in kon. Maar gezien de layout van een stadium zals het wel een sniperfest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
SD5k schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 23:09:
[...]

Dat is zuur ja, maar dat is me in de meeste multiplayer FPS games wel eens overkomen.
Jawel, maar hier gewoon om de haverklap als het ware. Netcode is blijkbaar nog een moeilijk fenomeen voor CoD ontwikkelaars. Zo vaak dat iemand ook op je scherm al schietend de hoek om komt rennen, en in de kill cam kwam hij gewoon de hoek rustig om, neemt de tijd om te aimen en schiet dan pas.

En ik wordt ook nogal salty van die in/uit het gas zichtbaarheid troep. Sta je 2 meter in het gas en je ziet gewoon niets binnen de cirkel. En de mensen in de cirkel kunnen jou gewoon extreem duidelijk zien. Even leuk flanken met je gasmasker is dus niet meer van de partij en na dikke vechtpartij rennen voor je leven achter de cirkel aan komt meestal ook uit op teleurstelling omdat iemand van in de cirkel jou zit te tracken van 150m weg terwijl je in het gas geen hand voor ogen ziet als het ware.

OK, rant over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
B!g Boss schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 16:38:
Laatste tijd veel zitten switchen van loadout. Fal, grau, mp7... Maar ik heb nu terug een nieuwe loadout gemaakt met de m13 - HDR. En deze ligt me het beste. M13 heeft bijna geen recoil. Close en mid zeer goed. HDR is uiteraard subliem en zalig om op afstand one shot kills te doen!
YouTube: Warzone: Playing with the best M13 - HDR loadout
Highlights van deze voormiddag
Bruen met Holo of VLK is proberen. Net iets meer recoil dan de m13, maar prima wapentje. Mits je hem vrij hebt gespeeld natuurlijk :p

Die laatste clip in je highlight had je wel beter kunnen uitspelen he! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:04
Stadium openen, een trein en ziplines: welgekomen verandering, maar wel wat magertjes qua mapchanges imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
h1ttent1t schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:07:
Stadium openen, een trein en ziplines: welgekomen verandering, maar wel wat magertjes qua mapchanges imo.
Blijkbaar bij trainstation ook nog een gedeelte open (zie je ze aan het einde van het filmpje in duiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky47
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 25-01-2021
Goedemorgen.....
Ik heb even een vraagje en ik hoop dat ik goed ben want er staat dat dit voor de pc is
ik zie even geen forum voor de Ps4 🤔 dus ik probeer het toch even ....
Ik denk dat mij Ps4 stuk is ... ik heb nog een nieuwe liggen maar kan ik het spel op die nieuwe
Installeren ? Als ik het goed heb is het op me 2 de schijf geïnstalleerd.....
Ik weet wel dat game data op de harde schijf van de ps4 opslaat ...
Kan iemand mij aub helpen met wat info Aub .....
Ik lig 3 dagen per week in het zk en dit is mijn tijd verdrijf.....
Sorry als ik verkeerd ben en hoop alvast bedankt ...🙏
MVG luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Lucky47 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:42:
Goedemorgen.....
Ik heb even een vraagje en ik hoop dat ik goed ben want er staat dat dit voor de pc is
ik zie even geen forum voor de Ps4 🤔 dus ik probeer het toch even ....
Ik denk dat mij Ps4 stuk is ... ik heb nog een nieuwe liggen maar kan ik het spel op die nieuwe
Installeren ? Als ik het goed heb is het op me 2 de schijf geïnstalleerd.....
Ik weet wel dat game data op de harde schijf van de ps4 opslaat ...
Kan iemand mij aub helpen met wat info Aub .....
Ik lig 3 dagen per week in het zk en dit is mijn tijd verdrijf.....
Sorry als ik verkeerd ben en hoop alvast bedankt ...🙏
MVG luuk
Ik stuur je wel even een DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
h1ttent1t schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 08:07:
De trein is een leuke gimmick en een extra locatie is welkom maar het zal de gameplay inderdaad nauwelijks veranderen. Het was toch mooi geweest als ze wat meer hadden toegevoegd, wat grotere veranderingen in de map of wat nieuwe elementen.

Vraag me vooral af of stadium dak niet een nog groter campfest wordt nu spelers vanaf het dak ook naar binnen kunnen snipen. Dat is juist een van de dingen die wel aangepakt hadden mogen worden, er zitten veel te veel camp plekken in de map. Neem bijvoorbeeld airport met die control tower waar elke match wel spelers zitten. Ze hadden bijvoorbeeld wat neergestorte heli's kunnen plaatsen die roken zodat er wat minder zichtlijnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik denk dat vooral de grappling hook voor een grote verandering zullen zorgen. Neem het driehoekige gebouw in downtown, altijd ligger er claymores voor de deur/lift, dat gebouw heeft maar 1 ingang. Als je daar naar boven kan met je grappling hook en je doet dat met een paar man tegelijk.

Hetzelfde geldt voor de hoge torens in prison. Ik denk dat het wel een hele verandering zal zijn.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Tsurany schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:03:
[...]
Vraag me vooral af of stadium dak niet een nog groter campfest wordt nu spelers vanaf het dak ook naar binnen kunnen snipen. Dat is juist een van de dingen die wel aangepakt hadden mogen worden, er zitten veel te veel camp plekken in de map. Neem bijvoorbeeld airport met die control tower waar elke match wel spelers zitten. Ze hadden bijvoorbeeld wat neergestorte heli's kunnen plaatsen die roken zodat er wat minder zichtlijnen zijn.
De map heeft helaas veel hoge gebouwen/bergen met daaromheen veel open vlaktes. Rondom de hele control tower, van stadium naar downtown of farmland, hospital naar downtown of andersom. Er is vaak veel te weinig cover. Men campt op deze hoge plekken en wordt ook niet door het gas gedwongen om weg te gaan, omdat ze al aan de goede kant zitten of omdat ze met parachute over je heen springen. Iedereen die op de grond zit moet de oversteek al eerder maken.

Het is echt jammer omdat er zo weinig tegen te doen is. Je kan in veel gevallen niet tactischer spelen dan het er gewoon op gokken om open vlaktes over te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:07:
Ik denk dat vooral de grappling hook voor een grote verandering zullen zorgen. Neem het driehoekige gebouw in downtown, altijd ligger er claymores voor de deur/lift, dat gebouw heeft maar 1 ingang. Als je daar naar boven kan met je grappling hook en je doet dat met een paar man tegelijk.

Hetzelfde geldt voor de hoge torens in prison. Ik denk dat het wel een hele verandering zal zijn.
Het zijn vaste punten op het gebouw, dat is niet meer dan een extra claymore plaatsen om ze af te zetten. In de video lijkt het er niet op dat je snel met een heel squad naar boven kan, dat zal een voor een moeten gebeuren.

Wel kan je geluk hebben dat ze de claymore vergeten zijn. Met de waardeloze sound engine in deze game is de kans groot dat niemand je hoort als je naar boven zipt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Jammer van die trein in Warzone, vind het helemaal niks.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002

Vuvuzela

My spire is forming

Hoop vooral dat ze naast het Stadion en treinstation verder in de map kleine aanpassingen hebben gedaan. Paar kapotte bussen op een andere plek, misschien wat meer rotsen op andere open plekken etc.

Zoveel eindcirkels de laatste tijd die in een open veld eindigen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:59
Propane schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 22:38:
Dit is bij mij niet anders, Cod maakt gebruik van lag compensation.
Hierdoor krijgen mensen met een snelle verbinding extra lag zodat de mensen met een slechte verbinding ook gewoon kunnen winnen.

Het is voor mij de hele week al niet speelbaar, Mensen die in de muur schieten en toch val ik dood neer, zelfs op het fimpje erna zie ik gewoon dat ze 2 meter naast mij in de muur schieten,,,,,

En idd het "dead around the corner"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
akatar schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:47:
[...]

Dit is bij mij niet anders, Cod maakt gebruik van lag compensation.
Hierdoor krijgen mensen met een snelle verbinding extra lag zodat de mensen met een slechte verbinding ook gewoon kunnen winnen.
Dat is niet hoe lag compensation werkt.

Pagina: 1 ... 104 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.