Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-10 13:29
I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:31:
[...]

Nahh, de damage falloff is best wel hoog op de langere afstanden.
Ik zou anders een kijken naar de Kilo of de Bruen (LMG)
Nog niet echt goed getest in WZ idd. LMG moet ik ook nog maar eens wat beter verkennen. Is dat een beetje goed in te richten qua Movement speed, aim snelheid en reload? Dat vind ik echt vreselijk bij veel LMG’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
crimby schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:36:
[...]

Nog niet echt goed getest in WZ idd. LMG moet ik ook nog maar eens wat beter verkennen. Is dat een beetje goed in te richten qua Movement speed, aim snelheid en reload? Dat vind ik echt vreselijk bij veel LMG’s
Bij de Bruen wel ;) Komt het dichtste in de buurt van een AR

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:56
I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:31:
[...]

Nahh, de damage falloff is best wel hoog op de langere afstanden.
Ik zou anders een kijken naar de Kilo of de Bruen (LMG)
Kilo ook aan zitten denken, raapte hem gisteren op van iemand anders en was ook erg fijn. Dit beter dan de Grau dus?

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
mvrooij schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:46:
[...]

Kilo ook aan zitten denken, raapte hem gisteren op van iemand anders en was ook erg fijn. Dit beter dan de Grau dus?
Meningen verschillen, ik vind ze redelijk dichtbij elkaar liggen. Het is maar net welke (iron sight) je fijner vind. Tenzij je met VLK speelt natuurlijk ( al vind ik dat zelf weer niks :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 11:58
Het viel mij de laatste tijd op dat ik met warzone in trio’s en quads bijna niet meer levelde, ondanks hoge classeringen en kills. Ik lette hierbij niet op behaalde XP.

Maar nu speelde ik net een potje. Werden we tweede en het viel me op dat ik maar iets van 3600 xp kreeg. Mijn team maten kregen allemaal hoge XPs, maar ik kreeg nog geen vierde van wat zij hadden. Ongeveer zelfde aantal kills en damage.
Overigens gebruikten zij geen XP boost.

Heeft iemand deze situatie al eens gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door matz op 14-07-2020 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-10 14:57
Tsurany schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:58:
[...]

Het effectieve van een sniper is dat je de vijand dwingt om plates te gebruiken. Vaak komt een eindcirkel aan op plate economy, wie heeft er nog plates over en kan deze dus gebruiken om gevechten aan te gaan. Als jij er voor kan zorgen dat een enemy team zonder reserve plates de eindcirkel in komt heeft dat een enorm effect gehad ook al merk je dat niet direct.

[...]

Jammere is alleen dat hij nog zo buggy is met z'n waardeloze zeroing en de headshot damage die niet werkt :(

[...]

HDR met Grau is geen top combinatie. De Grau is op range heel stabiel maar heeft een relatief lage DPS waardoor je het op korte afstanden gaat afleggen. De RAM-7 is dan een betere optie gezien die een hogere DPS heeft.
Een SMG kan ook aantrekkelijk zijn maar na 12 meter schiet de TTK omhoog omdat ze een flinke damage dropoff hebben. Een AR houd veel langer zijn lage TTK vast.
De Grau kan je zo maken dat het net een SMG is, dus dat is puur afhankelijk van hoe je hem bouwt met je attachments.. om nu gelijk te stellen dat de Grau op korte afstanden ht af gaat leggen gaat dan ook niet op. Hij blijft sterk of elke range als je hem de juiste attachments geeft. Tja als je niet kan aimen heeft een SMG meer nut close range, maar goed :+

De plates ben ik deels met je eens. Het ligt er ook veel aan hoe je het einde speelt, als je lekker in het open gaat rennen zijn de plates inderdaad erg belangrijk. Maar het hoeft niet zo te zijn dat als je geen plates meer hebt je bij voorbaat kansloos bent. Als je iemand goed raakt en downed hebben die extra plates ook geen effect ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Brubs schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:07:
[...]

De Grau kan je zo maken dat het net een SMG is, dus dat is puur afhankelijk van hoe je hem bouwt met je attachments.. om nu gelijk te stellen dat de Grau op korte afstanden ht af gaat leggen gaat dan ook niet op. Hij blijft sterk of elke range als je hem de juiste attachments geeft. Tja als je niet kan aimen heeft een SMG meer nut close range, maar goed :+
De Grau heeft een veel lagere DPS dan andere wapens, statistisch gewoon een stuk slechter. Juist de betere spelers gaan met andere wapens meer succes hebben dan met de Grau.
De plates ben ik deels met je eens. Het ligt er ook veel aan hoe je het einde speelt, als je lekker in het open gaat rennen zijn de plates inderdaad erg belangrijk. Maar het hoeft niet zo te zijn dat als je geen plates meer hebt je bij voorbaat kansloos bent. Als je iemand goed raakt en downed hebben die extra plates ook geen effect ;)
Je bent nooit bij voorbaat kansloos maar zonder plates ga je het wel veel sneller afleggen, een bodyshot sniper kan al genoeg zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

And in MP, there will be Cheshire Park + Shoot House 24/7 mode live.

Damn, na 20:00 geen shipment meer in de vaste playlist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-10 21:04
donvalentino schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 11:34:
And in MP, there will be Cheshire Park + Shoot House 24/7 mode live.

Damn, na 20:00 geen shipment meer in de vaste playlist
Stimulus lijkt ook weg te gaan voorlopig?? :'(

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Tsurany schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 09:18:
[...]

De Grau heeft een veel lagere DPS dan andere wapens, statistisch gewoon een stuk slechter. Juist de betere spelers gaan met andere wapens meer succes hebben dan met de Grau.

[...]
100%.. ik ben aan de grau blijven plakken, mede omdat ik die ironsight zo fijn vind en het gevoel had er gewoon het meest mee raak te schieten. Dat leek me het belangrijkst.
Pakte gister 2 potjes zo’n bruen van iemand op en alles ging zoveel makkelijker. Had op medium tot pong range echt het gevoel dat ik zoveel minder kogels nodig had.
Misschien dit weekend dan toch maar even vrijspelen 8)7

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:48:
[...]

Meningen verschillen, ik vind ze redelijk dichtbij elkaar liggen. Het is maar net welke (iron sight) je fijner vind. Tenzij je met VLK speelt natuurlijk ( al vind ik dat zelf weer niks :+ )
Gisteren de HDR genomen en dit gaat inderdaad erg lekker, veel kills kunnen maken met de juiste attachments. Ben er wel over te spreken tegenover mijn Kar98K. Veel meer stabiliteit en afstand, en HS is direct down.

Ik had er gisteren nog steeds mijn Grau langs gewoonweg om dat ik de M13 niet super vind en de Kilo 141 nog niet op max level heb. Ik zag op internet ook veel voorbij komen dat een M4A1 met de juiste attachments voor dichtbij qua DPS ook een optie kan zijn, wat zeggen jullie? Deze heb ik al wel op max level.

[ Voor 3% gewijzigd door mvrooij op 14-07-2020 12:19 ]

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 17:13
mvrooij schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:18:
[...]

Gisteren de HDR genomen en dit gaat inderdaad erg lekker, veel kills kunnen maken met de juiste attachments. Ben er wel over te spreken tegenover mijn Kar98K. Veel meer stabiliteit en afstand, en HS is direct down.

Ik had er gisteren nog steeds mijn Grau langs gewoonweg om dat ik de M13 niet super vind en de Kilo 141 nog niet op max level heb. Ik zag op internet ook veel voorbij komen dat een M4A1 met de juiste attachments voor dichtbij qua DPS ook een optie kan zijn, wat zeggen jullie? Deze heb ik al wel op max level.
Ben de K141 nu aan het vrijspelen, die bevalt me best goed moet ik zeggen. M4 heb ik sinds de nerfs niet meer gebruikt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-10 10:07
mvrooij schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:18:
[...]

Goed om te horen dat de HDR bevalt!

Qua AR is er momenteel een redelijk goede spreiding. Grau, M13, Kilo, M4 en RAM hebben allemaal bepaalde ups en downs en zullen in bepaalde situaties beter zijn of juist slechter. Het komt toch vooral neer op speelstijl en hoe comfortabel jij je voelt met de gun (recoil control etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Gek genoeg gebruik ik steeds meer de Grau NA de nerf als ervoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Roydie13 schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:41:
[...]

Goed om te horen dat de HDR bevalt!

Qua AR is er momenteel een redelijk goede spreiding. Grau, M13, Kilo, M4 en RAM hebben allemaal bepaalde ups en downs en zullen in bepaalde situaties beter zijn of juist slechter. Het komt toch vooral neer op speelstijl en hoe comfortabel jij je voelt met de gun (recoil control etc)
Denk ook dat het vooral dat is, waar je zelf het fijnste mee speelt. Ga vanavond eens een M4A1 en RAM7 samenstellen voor wat meer close combat samen met de HDR.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Korkss schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 12:09:
[...]

100%.. ik ben aan de grau blijven plakken, mede omdat ik die ironsight zo fijn vind en het gevoel had er gewoon het meest mee raak te schieten. Dat leek me het belangrijkst.
Pakte gister 2 potjes zo’n bruen van iemand op en alles ging zoveel makkelijker. Had op medium tot pong range echt het gevoel dat ik zoveel minder kogels nodig had.
Misschien dit weekend dan toch maar even vrijspelen 8)7
Let er bij de Bruen wel op dat de reload speed pas degelijk wordt als je de 60 round mag hebt unlocked.
Level 46 o.i.d krijg je deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Pannekoek_NL schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 15:26:
[...]

Let er bij de Bruen wel op dat de reload speed pas degelijk wordt als je de 60 round mag hebt unlocked.
Level 46 o.i.d krijg je deze.
Ja als ik een blueprint pak van de bruen zie ik dat hij al level 39 is. Maar kan zelf geen attachments erop gooien omdat ie locked is. Dus verwacht dat het levelen wel goed komt asap. Nu nog unlocken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Korkss schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:17:
[...]

Ja als ik een blueprint pak van de bruen zie ik dat hij al level 39 is. Maar kan zelf geen attachments erop gooien omdat ie locked is. Dus verwacht dat het levelen wel goed komt asap. Nu nog unlocken :|
Dit weekend is er weer dubbel wapen xp d:)b

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Korkss schreef op dinsdag 14 juli 2020 @ 19:17:
[...]

Ik ga het ook maar eens proberen.. MP maar eens opstarten en flink wat smoke gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik heb mijn grau setup volledig vervangen door de galil nu. echt een top AR, verbaasd dat die niet meer voorkomt. ondanks dat er maar 45 ammo in zit kan je toch gemakkelijk 2 man downen, zelfs vanop redelijke afstand.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
kowlier schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 09:03:
ik heb mijn grau setup volledig vervangen door de galil nu. echt een top AR, verbaasd dat die niet meer voorkomt. ondanks dat er maar 45 ammo in zit kan je toch gemakkelijk 2 man downen, zelfs vanop redelijke afstand.
Voor mijn gevoel kan er nog niks op tegen de minimale recoil van de grau in combinatie met aantal kogels en aim down sight snelheid (al komt de m13 ook in de buurt). Welke setup heb je dan? Want ben nu bezig met de wapen challenges maar kan geen enkele fijne loadout vinden, Aim down sight is vreselijk traag maar recoil is te doen of andersom :(

[ Voor 4% gewijzigd door Rappa1985 op 15-07-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
mvrooij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:37:
[...]

Ik ga het ook maar eens proberen.. MP maar eens opstarten en flink wat smoke gaan gooien.
Precies, op shipment heb je dit zo voor elkaar.
Bij de heftruck smoke gooien en dan mounten of gewoon ergens op de grond liggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Pannekoek_NL schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:53:
[...]

Precies, op shipment heb je dit zo voor elkaar.
Bij de heftruck smoke gooien en dan mounten of gewoon ergens op de grond liggen _/-\o_
Ja juist, thermal optic erop en gaan met die banaan. Lijkt mij dat dit snel genoeg geregeld moet zijn, 15 potjes spelen en klaar. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
mvrooij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:04:
[...]

Misschien makkelijker gezegd dan gedaan?
Wel nu Shipment playlist niet meer beschikbaar is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
Rappa1985 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:08:
[...]

Moet in Shoot House & Cheshire park 24/7 misschien ook wel lukken? Ga het vanavond eens proberen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja juist, thermal optic erop en gaan met die banaan. Lijkt mij dat dit snel genoeg geregeld moet zijn, 15 potjes spelen en klaar. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan?
Net zo makkelijk gezegd als gedaan. Het kost enkel heel veel tijd aangezien het 15 matches zijn. Maar je kan de match leaven zodra je de kills binnen hebt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Tsurany schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:22:
[...]

Net zo makkelijk gezegd als gedaan. Het kost enkel heel veel tijd aangezien het 15 matches zijn. Maar je kan de match leaven zodra je de kills binnen hebt.
Wat doet dit met je stats leaven? Ik leave namelijk werkelijk nooit maar misschien in dit geval niet eens zo stom op moment je er 3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvrooij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:25:
[...]

Wat doet dit met je stats leaven? Ik leave namelijk werkelijk nooit maar misschien in dit geval niet eens zo stom op moment je er 3 hebt.
Het telt als een loss. Maar geeft iemand serieus om zijn stats in een Call of Duty game? Het is random geschiet en geknal met een SBMM die de helft van de tijd voor geen meter werkt. In een fatsoenlijke game zou ik me er druk over maken maar in Call of Duty? Neuh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Tsurany schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:28:
[...]

Het telt als een loss. Maar geeft iemand serieus om zijn stats in een Call of Duty game? Het is random geschiet en geknal met een SBMM die de helft van de tijd voor geen meter werkt. In een fatsoenlijke game zou ik me er druk over maken maar in Call of Duty? Neuh :+
In MP inderdaad niet, in Warzone vind ik dit anders. Lost is inderdaad ook geen ramp, dan maar dat eens gaan doen mocht het daardoor sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Als je sowieso serieus met challenges aan de gang gaat (zoals gold, platinum, damascus) kan je het beste zo snel mogelijk je stats vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
[...]

Rappa1985 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:08:
[...]

mvrooij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:17:
[...]

Precies, thermal erbij op, Shipment is ideaal omdat de map erg klein is. Rust gaat ook goed vind ik, maar over het algemeen kleinere maps met een paar "choke-points" dan heb je dit zo gehaald.

Moet in Shoot House & Cheshire park 24/7 misschien ook wel lukken? Ga het vanavond eens proberen haha!
Precies, thermal erbij. Shipment, Rust, Shoot house.. zolang het kleine levels zijn en er "choke-points" zijn dan is het goed te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek_NL op 15-07-2020 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardhat en dan op dat muurtje gaan zitten dat uitkijkt op die rioolbuizen :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
mvrooij schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 08:37:
[...]

Zolang je geen shipment only kunt doen is het echt heel kut kan ik je zeggen! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
Rappa1985 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 10:04:
[...]
Voor mijn gevoel kan er nog niks op tegen de minimale recoil van de grau in combinatie met aantal kogels en aim down sight snelheid (al komt de m13 ook in de buurt). Welke setup heb je dan? Want ben nu bezig met de wapen challenges maar kan geen enkele fijne loadout vinden, Aim down sight is vreselijk traag maar recoil is te doen of andersom :(
ADS is inderdaad wat trager, maar ik gebruik hem dan ook vooral medium - long range. monolithic, langste barrel, merc foregrip, vlk optic en extended ammo is mijn setup.
recoil is vooral visual heb ik al gemerkt, kogels blijven redelijk on point. de damage ligt redelijk wat hoger dan de grau, je kan rapper downen als iemand maar kort peakt.

M13 was ook lang een favoriet van mij, maar die legt het serieus af op long range en is echt een ammo hose.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
kowlier schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 13:09:
[...]

ADS is inderdaad wat trager, maar ik gebruik hem dan ook vooral medium - long range. monolithic, langste barrel, merc foregrip, vlk optic en extended ammo is mijn setup.
recoil is vooral visual heb ik al gemerkt, kogels blijven redelijk on point. de damage ligt redelijk wat hoger dan de grau, je kan rapper downen als iemand maar kort peakt.

M13 was ook lang een favoriet van mij, maar die legt het serieus af op long range en is echt een ammo hose.
Nice, probeer ik die setup eens in Warzone. Zit nu zelf ook met verschillende wapens te testen (M13, Bruen, Kilo) maar val toch elke keer weer terug op de grau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik vind de M13 juist fijn, maar dan heb ik wel de volgende setup:
- Tempusloop
- Gi mini reflex
- Operator grip
- Blackout kogels
- Fully loaded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Gister de M91 is ingesteld. Mono supressor, ranger foregrip, tac laser, heavy barrel en stalker stock! Schiet best lekker weg! Mp7 ernaast :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van die Galil kan je trouwens ook best een leuke SMG maken. No stock, merc grip, 8.3/11.8" loop, rubber grip, 45patronen magazijn, FMJ en dat gaat als de brandweer :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Laatst online: 29-09 10:33
Gisteren voor het eerst de PKM eens uitgetest op WZ. Ik moet zeggen... Dat ga ik nog een paar avonden uittesten haha. Beviel me heel erg goed! Eerste minuut meteen een quad wipe. Hij is alleen wel traag, dus ik moet zorgen dat ik een mooie SMG bij de hand heb. Ik weet alleen nog niet welke dat wordt. MP7, Vector of toch de Aug...

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:45
eddie010 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 14:41:
Gisteren voor het eerst de PKM eens uitgetest op WZ. Ik moet zeggen... Dat ga ik nog een paar avonden uittesten haha. Beviel me heel erg goed! Eerste minuut meteen een quad wipe. Hij is alleen wel traag, dus ik moet zorgen dat ik een mooie SMG bij de hand heb. Ik weet alleen nog niet welke dat wordt. MP7, Vector of toch de Aug...
Ik heb zelf de MG34 in een loadout zitten die ik regelmatig gebruik, ook een beest.
Een MP7 op P90 ernaast is wel een vereiste ja haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:54
Nieuwe discord met leden van hier om samen te spelen.
Ook voor ps4 gamers en xbox gamers zeer gemakkelijk om hier mensen te zoeken!

https://discord.gg/6r66BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 20-10 12:34
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 15:57:
Nieuwe discord met leden van hier om samen te spelen.
Ook voor ps4 gamers en xbox gamers zeer gemakkelijk om hier mensen te zoeken!

https://discord.gg/6r66BE
Beetje domme vraag, maar hoe werkt dit? Het lijkt er te zijn om met elkaar te kunnen praten, maar gaat dit niet gewoon via de game party chat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Steven030 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 17:56:
[...]

Beetje domme vraag, maar hoe werkt dit? Het lijkt er te zijn om met elkaar te kunnen praten, maar gaat dit niet gewoon via de game party chat?
Is een platform waar verschillende tekst en praat kanalen zijn.
Tekst kanalen om gewoon te chatten over warzone en van alles en nog wat.
Ook specifieke kanalen waar je mensen kan zoeken om samen mee te spelen.
Pc gamers gaan meestal daarna in de spraak kanalen. Console spelers komen zo in contact met mekaar en gaan ingame verder.

Werkt heel gebruiksvriendelijk, een soort WhatsApp achtig forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 18:45:
[...]

Is een platform waar verschillende tekst en praat kanalen zijn.
Tekst kanalen om gewoon te chatten over warzone en van alles en nog wat.
Ook specifieke kanalen waar je mensen kan zoeken om samen mee te spelen.
Pc gamers gaan meestal daarna in de spraak kanalen. Console spelers komen zo in contact met mekaar en gaan ingame verder.

Werkt heel gebruiksvriendelijk, een soort WhatsApp achtig forum.
Ah top thanks, ik ga het binnenkort eens even uitproberen voor console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Korkss schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 12:49:
[...]

Zolang je geen shipment only kunt doen is het echt heel kut kan ik je zeggen! :+
Je hebt gelijk (helaas)... Maar even wachten tot shipment weer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Hebben jullie ook dat de PS4 Fan enorm hard blaast na de laatste COD update? of is dit bij mij nu puur toeval?
Tijdens elk potje WZ blijft ie ook 1x een seconde ofwat hangen en vervolgens het hele potje geen last meer (behalve dat ik bijna niks meer hoor omdat dat ding aan het opstijgen is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
crimby schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 09:14:
Hebben jullie ook dat de PS4 Fan enorm hard blaast na de laatste COD update? of is dit bij mij nu puur toeval?
Tijdens elk potje WZ blijft ie ook 1x een seconde ofwat hangen en vervolgens het hele potje geen last meer (behalve dat ik bijna niks meer hoor omdat dat ding aan het opstijgen is)
Helaas doet mijn ps4 al niks anders sinds dag 1. Als ik in menu zit gaat hij al blazen en dat stopt pas als ik ps4 weer uit zet.

Heb wel sinds update van vorige week dat de game een seconde blijft hangen als ik in een potje de hearthbeat sensor voor het eerst gebruik. Gister toevallig ook nog leuke bug waarbij hij alle attachments had gestript van mijn Kar na het pakken van mijn loadout :(

[ Voor 20% gewijzigd door Rappa1985 op 16-07-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die van mij maakt tegenwoordig altijd kabal, maar ik heb een headset op dus dat scheelt wel. Moet 'm in de vakantie maar eens helemaal uit elkaar halen, de heatsinks schoonmaken en de thermalpaste/pads vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 10:24

SD5k

>4&X

Bij mij maakt hij in de menu's een stuk meer lawaai dan wanneer ik in een game zit, waarschijnlijk heeft het menu een unlocked frame rate, iets wat om onduidelijke redenen wel vaker wordt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn laptop gisteren even opengemaakt en de fans schoongemaakt. Scheelt 10 graden op max temp.!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
Gisteren 3x gehad dat ik mijn heartbeat en C4 niet heb bij het pakken van mijn loadout, als ik dan een nieuwe wil oprapen zegt hij dat ik dit al heb. Stel ik wil een flash oprapen dan gooit hij mijn heartbeat weg en pakt hij wel de flash maar deze zie ik dan ook niet en kan ik dus niet gebruiken.. Echt heel vaag en waarschijnlijk een nieuwe bug. Meer mensen last van toevallig? Kan erg lastig zijn als je de heartbeat en C4 niet kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Niet direct opgevallen, ga er op letten.

Ik heb wel sinds dag 1 mijn PS4 op 4 rubberen pootjes staan ivm extra ventilatie aan de onderkant. Het lijkt wel een mini straalkachel zo warm wordt hij af en toe...

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

man, dacht dat shield etc lastig was maar al die Assault riffles grinden is ook wat hoor.
160 crouch kills etc, gaat ook nog wel ff duren zonder shipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Inbox4me476 schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 14:33:
[...]
Niet direct opgevallen, ga er op letten.

Ik heb wel sinds dag 1 mijn PS4 op 4 rubberen pootjes staan ivm extra ventilatie aan de onderkant. Het lijkt wel een mini straalkachel zo warm wordt hij af en toe...
Als het je niet opvalt, dan zal het wel niet zo erg zijn zoals het bij mij is hehe
wat voor pootjes heb je hiervoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 16:44
mvrooij schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:07:
Gisteren 3x gehad dat ik mijn heartbeat en C4 niet heb bij het pakken van mijn loadout, als ik dan een nieuwe wil oprapen zegt hij dat ik dit al heb. Stel ik wil een flash oprapen dan gooit hij mijn heartbeat weg en pakt hij wel de flash maar deze zie ik dan ook niet en kan ik dus niet gebruiken.. Echt heel vaag en waarschijnlijk een nieuwe bug. Meer mensen last van toevallig? Kan erg lastig zijn als je de heartbeat en C4 niet kunt gebruiken.
Nope, geen last van. Zowel C4 als heartbeat direct bruikbaar; zowel bij een loadout drop uit de shop als een "uit de lucht vallende" :)

Ik speel op Xbox. Misschien dat dat nog verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
mvrooij schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 13:07:
Ook al eens een keer of 3 a 4 meegemaakt. Gelukkig niet te vaak maar erg dat dit nog niet gefixt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

crimby schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Als het je niet opvalt, dan zal het wel niet zo erg zijn zoals het bij mij is hehe
wat voor pootjes heb je hiervoor gebruikt?
Ik ben naar de bouwmarkt gegaan en heb 4 rubberen ringen gekocht. Ik heb werkelijk geen idee meer waar ze oorspronkelijk voor dienen :+ maar hij staat stabiel en ik denk 3 cm ventilatieruimte. Ik weet niet of het echt helpt omdat ik het al sinds de aanschaf zo heb, maar elk beetje helpt denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Zowel mijn One X als PS4 Pro stijgen op zodra ik voorbij het inlogscherm van Modern Warfare ben, en volgens mij blijft dat ook zo totdat ik weer terug naar dat inlogscherm ga of het spel/de console afsluit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 09:19

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand een idee wanneer er weer een free MP weekend is? Voor m'n gevoel wordt het wel weer tijd, maar dat dacht ik vorig weekend ook.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Vuvuzela schreef op donderdag 16 juli 2020 @ 18:36:
Iemand een idee wanneer er weer een free MP weekend is? Voor m'n gevoel wordt het wel weer tijd, maar dat dacht ik vorig weekend ook.
Volgens mij is dit maar 1x per seizoen? Heb het met seizoen 3 namelijk 1x meegemaakt en nu met Seizoen 4 is het al eenmalig geweest. Heb het spel bij Seizoen 3 maar volledig gekocht want het is soms best lekker even rammen in plaats van enkel Warzone plus je kunt lekker snel je guns levelen. Hij was toen in de aanbieding, weet niet of dit nu nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:55
Sowieso aan het einde van het seizoen vaak, zodat je nog net die battlepass ranks makkelijker kunt halen. Volgens mij is het wel vaker dan 1 keer per seizoen, maar zit er geen vaste lijn in wanneer het double xp weekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Voor wie nog interesse heeft in in die twitch drops, het linken van je twitch account via https://www.callofduty.com/nl/ werkt nu weer .

Daarna is het gewoon in een tabblad of ander device een twitch stream open zetten met drops en voor je het weet heb je er weer een blueprint bij.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rJKONOc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 10:01:
Voor wie nog interesse heeft in in die twitch drops, het linken van je twitch account via https://www.callofduty.com/nl/ werkt nu weer .

Daarna is het gewoon in een tabblad of ander device een twitch stream open zetten met drops en voor je het weet heb je er weer een blueprint bij.

[Afbeelding]
Was het gisteren niet de laatste dag dat je drops kon krijgen? Meen dat ergens gehoord te hebben, maar heb het zo snel niet kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:28:
[...]

Was het gisteren niet de laatste dag dat je drops kon krijgen? Meen dat ergens gehoord te hebben, maar heb het zo snel niet kunnen vinden.
Ze hebben dit verlengt naar komende dinsdag door die problemen van het linken van je twitch account

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KdyZW8U.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rappa1985 op 17-07-2020 13:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 13:29:
[...]

Ze hebben dit verlengt naar komende dinsdag door die problemen van het linken van je twitch account

[Afbeelding]
Ik wil dit weekend ook een lange stream gaan doen, misschien wel leuk om dan drops aan te hebben. Doel is 24h vanaf vanavond 00:00 O-)

Thanks voor de link/update ga het gelijk even checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Meer mensen met issues met de servers? Geen connectie soms, games die disconnecten en als ik connect krijg ik de melding "You need to select a loadout"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-10 19:34
Niemand loopt er mee rond wat begrijpelijk is maar als je die SA87 wat leveled is het best te doen, zeker qua damage.
Na deze de Oden eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Obsidian Riot Shield komt nu echt in zicht: 610/750 kills. Ik heb de smaak ook te pakken op een manier dat je nog een toevoeging kan zijn aan het team. In hardcore hardpoint kan je met dat schild heel goed op de hardpoint zitten. En als je hem wil veroveren dan merk ik dat 9/10 ik als eerste naar binnen ren, dat dat grote schild als een rode lap op een stier werkt en ze allemaal op mij schieten. vervolgens kunnen mijn teamgenoten met het grootste gemak die hardpoint cappen.

Het blijft stiekem ook genieten hoe hard mensen soms tekeer gaan in die microfoon als je ze killt met dat schild

[ Voor 10% gewijzigd door Michael_OsGroot op 18-07-2020 11:46 ]

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
internaut schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:52:
Niemand loopt er mee rond wat begrijpelijk is maar als je die SA87 wat leveled is het best te doen, zeker qua damage.
Ik ben er een, SA87 is momenteel mijn weapon of choice. Raakt als een truck, en die de blueprint die ik er voor heb heeft een fijnere ironsight waardoor geen rds nodig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-10 22:01
Manmanman... "Cheshire Park"

Ik dacht nog "Ahh cool, een nieuwe map.

Wat een hoopje trieste gasten overal zeg, campen tegen een paar bosjes aan, wachten tot je langskomt. In domination, als zij A en B hebben ben je gewoon een sitting duck met alle spawnkills bij C. Krijg het nog niet voor elkaar om een goed potje te spelen...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Skinnyice schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 16:21:

Wat een hoopje trieste gasten overal zeg, campen tegen een paar bosjes aan, wachten tot je langskomt. In domination, als zij A en B hebben ben je gewoon een sitting duck met alle spawnkills bij C. Krijg het nog niet voor elkaar om een goed potje te spelen...
Piccadilly 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:51
ik had eerst 900 muntjes.. nu heb ik ineens 600 ...
kan ik ook iets per ongeluk gekocht hebben?
kan ik dan ergens terug zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-10 00:17

Ik weet inmiddels waar mijn raketten en stickies heen gaan. Niets lekkerder dan een camper die je rocketnoob noemt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:30
Michael_OsGroot schreef op zaterdag 18 juli 2020 @ 11:46:

Het blijft stiekem ook genieten hoe hard mensen soms tekeer gaan in die microfoon als je ze killt met dat schild
Het is ook een overpowered ding. 1 van de redenen dat ik stopte met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
internaut schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 16:52:
Afgelopen weekend goud gehaald op de SA87, heerlijke gun dit.
Maar ja, nu weer verder op een andere voor goud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:08
Aggressor schreef op zondag 19 juli 2020 @ 23:51:
ik had eerst 900 muntjes.. nu heb ik ineens 600 ...
kan ik ook iets per ongeluk gekocht hebben?
kan ik dan ergens terug zien?
Volgens mij kun je dat niet inzien, maar het meest logische voor 300 punten lijkt me 2 tier skips. Die kun je ook vrij makkelijk aanklikken in het Battle Pass menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:51
Alexknl schreef op maandag 20 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Volgens mij kun je dat niet inzien, maar het meest logische voor 300 punten lijkt me 2 tier skips. Die kun je ook vrij makkelijk aanklikken in het Battle Pass menu.
ja .. op mijn verjaardag heeft mijn nichtje even call of duty gespeeld....
helemaal niet bij nagedacht over de punten ... had ik eigenlijk ff moeten vertellen :(

maarja... dan maar weer muntjes kopen met de nieuwe pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-10 16:03

Jeroen87

Bier Connaisseur

Sowieso, in die playlist dat het Cheshire of Shoothouse is.....80% van de tijd ist Cheshire.....maar hele muffe map vind ik het.

Craft beer specialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Jeroen87 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:23:
[...]

Sowieso, in die playlist dat het Cheshire of Shoothouse is.....80% van de tijd ist Cheshire.....maar hele muffe map vind ik het.
Vind hem zelf nog wel relaxt voor longshot en mounted kills challenges maar voor de rest redelijk meh idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jeroen87 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 13:23:
[...]

Nou idd :O
Het aantal cheaters in de normale MP is echt exceptioneel toegenomen en dan heb ik het over de 100% cheaters.
Ik vrees dat de werkelijke aantallen hoger zijn en ook word je steeds getriggerd bij elke rare kill en dat maakt het spel steeds minder leuk.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 20 juli 2020 @ 14:55:
[...]

Nou idd :O
Het aantal cheaters in de normale MP is echt exceptioneel toegenomen en dan heb ik het over de 100% cheaters.
Ik vrees dat de werkelijke aantallen hoger zijn en ook word je steeds getriggerd bij elke rare kill en dat maakt het spel steeds minder leuk.
Het is altijd de vraag, is die nu aan het cheaten, of was het door lag..
Heb ook het gevoel dat het terug erger is dan voorheen

Vaak speelt het beter als ik express een multi-hop vpn aanzet zodat mijn latency naar 60~ ms gaat ipv 20-30..

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 20-07-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:31:
[...]

Het is altijd de vraag, is die nu aan het cheaten, of was het door lag..
Heb ook het gevoel dat het terug erger is dan voorheen

Vaak speelt het beter als ik express een multi-hop vpn aanzet zodat mijn latency naar 60~ ms gaat ipv 20-30..
Er zijn ontzettend veel cheaters. In Warzone kom je ze om de match wel tegen, als het al niet elke match is. Van enkel de wallhackers tot mensen die alles uit de kast trekken en je de halve map over snipen met hun aimbotjes. Warzone zal binnen een paar maanden volledig uitgestorven zijn als dit zo door blijft gaan. En als ze dit niet oplossen verwacht ik dat binnen een paar jaar Call of Duty op de pc echt dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Tsurany schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:46:
[...]

Er zijn ontzettend veel cheaters. In Warzone kom je ze om de match wel tegen, als het al niet elke match is. Van enkel de wallhackers tot mensen die alles uit de kast trekken en je de halve map over snipen met hun aimbotjes. Warzone zal binnen een paar maanden volledig uitgestorven zijn als dit zo door blijft gaan. En als ze dit niet oplossen verwacht ik dat binnen een paar jaar Call of Duty op de pc echt dood is.
Dit is de reden dat ik van Xbox naar PS geswitched ben omdat je daar de mogelijkheid hebt om crossplay uit te zetten. Alleen als ik met vrienden op PC speel dan zet ik crossplay even aan, maar daarna direct weer uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvrooij
Tsurany schreef op maandag 20 juli 2020 @ 15:46:
[...]

Ik speel bijna iedere dag wel 2 tot 3 potjes maar ik kom ze werkelijk nooit tegen, kijk altijd killcam en vind het werkelijk nooit verdacht. In de cheater reports van mijn gespeelde games komt ook nergens terug dat ik ze vaak gehad heb. In al mijn gespeelde warzone BR's en Plunders 3x totaal dat er één cheater in zat.

Ik speel 9 van de 10x met vrienden, de ene heeft dan een Xbox, andere Playstation en ik zelf een PC.

Vind het erg gek dat sommige er zo erg last van hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mvrooij schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:18:
[...]

Ik speel bijna iedere dag wel 2 tot 3 potjes maar ik kom ze werkelijk nooit tegen, kijk altijd killcam en vind het werkelijk nooit verdacht. In de cheater reports van mijn gespeelde games komt ook nergens terug dat ik ze vaak gehad heb. In al mijn gespeelde warzone BR's en Plunders 3x totaal dat er één cheater in zat.

Ik spil 9 van de 10x met vrienden, de eene heeft dan een Xbox, andere Playstation en ik zelf een PC.

Vind het erg gek dat sommige er zo erg last van hebben.
Het blijft natuurlijk niveau afhankelijk. Als je in de lagere niveaus van SBMM zit dan zal je ze minder snel tegen komen. Speel je bovengemiddeld dan ga je ze veel vaker tegen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Tsurany schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:19:
[...]

Het blijft natuurlijk niveau afhankelijk. Als je in de lagere niveaus van SBMM zit dan zal je ze minder snel tegen komen. Speel je bovengemiddeld dan ga je ze veel vaker tegen komen.
En in welk niveau speel jij dan? Ik weet niet goed hoe goed mijn niveau volgens jou is met mijn stats? Welke stats moet ik daarvoor kijken? Ben benieuwd of het daar dan mee te maken kan hebben.

Zit mijn met K/D weekly altijd tussen de 1,6 en 2,1 en mijn Lifetime op 1.4. (Warzone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mvrooij schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:22:
[...]

En in welk niveau speel jij dan? Ik weet niet goed hoe goed mijn niveau volgens jou is met mijn stats? Welke stats moet ik daarvoor kijken? Ben benieuwd of het daar dan mee te maken kan hebben.

Zit mijn met K/D weekly altijd tussen de 1,6 en 2,1 en mijn Lifetime op 1.4. (Warzone)
Volgens mij weet niemand de exacte formules van SBMM maar met een win rate boven de 5% en een KDR boven de 1.5 moet je toch echt vaak genoeg in lobbies komen met cheaters. Wellicht merk je het niet vaak genoeg of weet je niet waar je op moeten letten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:51

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik heb maar een k/d van 0.95 en kom ze echt steeds vaker tegen maar sinds kort pas veel in de Multiplayer

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Tsurany schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:23:
[...]

Volgens mij weet niemand de exacte formules van SBMM maar met een win rate boven de 5% en een KDR boven de 1.5 moet je toch echt vaak genoeg in lobbies komen met cheaters. Wellicht merk je het niet vaak genoeg of weet je niet waar je op moeten letten?
Jawel dat weet ik wel, zie vaak genoeg filmpjes en in mijn cod 1 en cod 2 tijd ben ik ze vaak genoeg tegen gekomen haha.

Probeer er echt op te letten omdat mensen hier het soms vaker aanhalen daarom vind ik het zo gek. Ik speel met 10 vrienden die allemaal (vooral vroeger) game verslaafd zijn geweest en weten wat cheaters zijn maar niemand valt het echt op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Tsurany schreef op maandag 20 juli 2020 @ 16:19:
[...]

SBMM al vaker in het topic aangehaald, maar de meeste mensen blijven het ontkennen of kennen het niet :+
Maar iddm SBMM is overigens DE reden dat ik sinds seizoen 4 al niet meer speel. Het is nu elke keer flink pezen om normaal een potje te winnen, rustig even schieten zit er niet meer in door dat SBMM geneuzel.
mijn hele groep is gestopt met warzone, en dan praat ik dus wel snel over 6/8man

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Marsjee schreef op maandag 20 juli 2020 @ 17:04:
[...]

SBMM al vaker in het topic aangehaald, maar de meeste mensen blijven het ontkennen of kennen het niet :+
Maar iddm SBMM is overigens DE reden dat ik sinds seizoen 4 al niet meer speel. Het is nu elke keer flink pezen om normaal een potje te winnen, rustig even schieten zit er niet meer in door dat SBMM geneuzel.
mijn hele groep is gestopt met warzone, en dan praat ik dus wel snel over 6/8man

:F
Toch juist lekker dat je flink moet pezen voor een win? Of voelt het lekker als je met 1 oog dicht en 2 handen op je rug potjes kan winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-06 12:44
Korkss schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:13:
[...]

Toch juist lekker dat je flink moet pezen voor een win? Of voelt het lekker als je met 1 oog dicht en 2 handen op je rug potjes kan winnen?
2 handen op de rug lijkt me lastig...Iets met keyboard en muis? En beiden ogen werken prima ;)

Maar nee, elke avond moeten pezen is niet wat ik wil. Zeker niet na een drukke werkdag. ;)
.

[ Voor 3% gewijzigd door Marsjee op 20-07-2020 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Korkss schreef op maandag 20 juli 2020 @ 18:13:
[...]

Je wilt een gezonde mix waarbij je soms een gevecht heel makkelijk wint en soms pro's tegen komt die je met de vloer gelijk maken. Te sterke SBMM maakt het wat saai.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroen87
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-10 16:03

Jeroen87

Bier Connaisseur

Ik merk SBMM soms ook heel erg, na 3 potjes goed presteren in MP lobby's en steeds tot de top behoren, naar potje erop ergens onderaan bungelen met maar kill of 8 omdat ik van links en rechts kapot geschoten wordt voordat ik t door heb.

Vaak dan 1 a 2 van die potjes en daarna lijkt het weer iets "makkelijker" te worden.
Nu moet ik ook zeggen dat ik zo goed als nooit cheaters tegen kom, soms na kijken van killcam twijfel ik wel eens, maar wat ik dan vooral zie is dat ik bijv. vol achter een muur zit, en vanuit de killcam gezien ik vol zichtbaar ben....dat vind ik nog veel vervelender.

Craft beer specialist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Laatst online: 21-10 22:01

Doei Cheshire park :w

Nu kan ik mooi mijn LMG gaan unlocken, wat ik veel te lang heb uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 23:00
Ben tot gisteren nooit een cheater tegengekomen. Althans, niet heel obvious. Maar gisteren was ik in Solo als laatst over met iemand die airstrikes aan het spammen was. Uiteindelijk kansloos afgeknald. Op z'n zachts gezegd was ik nogal teleurgesteld :P

Ik ga even verder kijken naar andere games op m'n backlog totdat er enige communicatie over komt van IW. Reddit staat vol met clipjes dus het is echt nier meer incidenteel nu, en de devs hebben nog totaal niet gereageerd. Ik kom wel weer kijken als er maatregelen genomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Trailer (EDIT: Teaser) seizoen 5: https://charlieintel.com/...ne-season-5-teaser/61332/

[ Voor 7% gewijzigd door mvrooij op 21-07-2020 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:38
Je geeft mij weer valse hoop. 😞
Zo iets heet een teaser, een trailer is korte promotiefilm wat kort verteld wat het product of evenement inhoud.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ook zelden cheaters tegen. Toevallig gisteren 1 op solo met wallhack.
Rank 155 weer aangetikt.. dus nu, when new map ??!
Pagina: 1 ... 102 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.