Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Donstil schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:07:
Over Shipment gesproken, ik hoorde "van een vriend" ( :+ ) dat je Shipment aan kunt zetten zonder te spelen.
Je wordt dan niet gekickt voor inactivity maar krijgt wel BattlePass XP :P
Waarschijnlijk doordat je niet eens 10 seconde in leven blijft? Weet niet of dat telt dan als "inactive" haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Wat mijn nog het meeste opvalt van deze video is hoelang het gevecht duurt _O-

De meeste gulag gevechten die ik heb eindigen bij eerste peak van mij of tegenstander of het is op elkaar af rennen en meppen XD

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:24:
Eerst dat Black Lives Matter door je strot duwen en nu weer een simpel handgebaartje verwijderen omdat anders een paar mensen gaan piepen, deze ontwikkelaar doet er echt alles aan om een paar zieltjes te winnen 8)7
Eindelijk een goede COD in jaren en dan wordt het nu zo een propaganda zooitje.
Huh wat :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:20

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:27
s0kkie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 07:24:
Eerst dat Black Lives Matter door je strot duwen en nu weer een simpel handgebaartje verwijderen omdat anders een paar mensen gaan piepen, deze ontwikkelaar doet er echt alles aan om een paar zieltjes te winnen 8)7
Eindelijk een goede COD in jaren en dan wordt het nu zo een propaganda zooitje.
Wist niet eens dat dat gebaartje er in zat, boeit me verder ook niet dat hij eruit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

is de deathmatch 50 vs 50 nog aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:56

ronalddus

Buffalo77

Iemand de FAL al geprobeerd sinds de nieuwe update?
Ik heb hem een aantal keer opgeraapt van iemand anders, of gewoon als 'ground loot'.

Binnen 25 meter is het als een mes door de boter als je je schoten weet te landen :o

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
ronalddus schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:31:
Ik heb hem een aantal keer opgeraapt van iemand anders, of gewoon als 'ground loot'.

Binnen 25 meter is het als een mes door de boter als je je schoten weet te landen :o
Is inmiddels mijn standaard 1ste loadout geworden :) vind hem echt heel erg fijn

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-09 09:15
Sleeon schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:02:
[...]

Wist niet eens dat dat gebaartje er in zat, boeit me verder ook niet dat hij eruit is.
Dit precies, wat interesseert mij zo'n gebaar nou weer. Kan me er helemaal geen link bij voorstellen naar BLM, maar goed zo heeft iedereen wel wat te zeuren of een game af te schrijven door "propaganda" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985

Inderdaad erg goed! Helaas is mijn aim te slecht om er efficiënt mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2023

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Hermaniak88 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:08:
Heeft iemand zin om samen met mij een keer door de co-op missies te gaan? Ik lees dat ze wel uitdagend zijn alleen geen van mijn vrienden speelt ze. Ik heb uiteraard een microfoon.
Misschien even kijken op discord of er liefhebbers zijn? (nieuwe link staat geloof ik wel op één van de afgelopen pagina's)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dafuq -O- Halen ze de "thumbs up" er dan ook uit?

Nou duikers onder ons, jullie moeten wat anders verzinnen. Vziw wordt dit gebaar ook in de duiksport gebruikt om aan te geven dat alles in orde is :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:13:
[...]

Dafuq -O- Halen ze de "thumbs up" er dan ook uit?

Nou duikers onder ons, jullie moeten wat anders verzinnen. Vziw wordt dit gebaar ook in de duiksport gebruikt om aan te geven dat alles in orde is :')
Underwater racism, a battle against white supremacist divers. Check your diving privilige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:17:
[...]

Underwater racism, a battle against white supremacist divers. Check your diving privilige :+
Meteen ook maar de witte haai uitroeien. Een witte apex predator moeten we niet willen :+

Ontopic: Die gebaren gebruik ik verder niet, het enige wat ik met dat wieltje doe, is soms mijn teamgenoten roze of blauw verfen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een raar wapen geworden als gevolg van de waardeloze wapen balans. In feite zijn semi auto wapens in Call of Duty volstrekt irrelevant, om dat goed te maken hebben ze de damage van de FAL flink verhoogd maar daardoor is hij juist close range veel sterker geworden terwijl hij op range nog steeds irrelevant is.

Maar ik vraag me echt af hoe veel beter zo'n wapen nou is dan bijvoorbeeld de MP5. Het is eerder dat mensen het zat zijn constant met hetzelfde wapen te spelen en dat de FAL nu een unieke optie aan bied waar je iets meer skill voor nodig hebt, met name heel snel een knopje kunnen indrukken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De FAL, SKS en EBR vind ik wel fijne wapens. Echter gebruik ik ze vrijwel uitsluitend in de grotere mappen en dan ook nog alleen in Hardcore. Als je er dan een (merc) thermal op zet en wat attachments naar wens, heb je een in feite een sniper die veel mobieler is en sneller kan schieten.

De MK2 en Kar zijn ook wel leuk, maar hebben wat mij betreft net een te lage vuursnelheid. Hoewel je met die twee in kleine mappen er wel mee kan quickscopen als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:24:
De FAL, SKS en EBR vind ik wel fijne wapens. Echter gebruik ik ze vrijwel uitsluitend in de grotere mappen en dan ook nog alleen in Hardcore. Als je er dan een (merc) thermal op zet en wat attachments naar wens, heb je een in feite een sniper die veel mobieler is en sneller kan schieten.

De MK2 en Kar zijn ook wel leuk, maar hebben wat mij betreft net een te lage vuursnelheid. Hoewel je met die twee in kleine mappen er wel mee kan quickscopen als een malle.
MK2 heeft juist een belachelijk hoge snelheid en met bepaalde attachments ook nog eens retesnel scopen.
Volgens weapon stats heeft MK2 63 fire rate en EBR 57.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:56

ronalddus

Buffalo77

Tsurany schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:20:
[...]

Het is een raar wapen geworden als gevolg van de waardeloze wapen balans. In feite zijn semi auto wapens in Call of Duty volstrekt irrelevant, om dat goed te maken hebben ze de damage van de FAL flink verhoogd maar daardoor is hij juist close range veel sterker geworden terwijl hij op range nog steeds irrelevant is.

Maar ik vraag me echt af hoe veel beter zo'n wapen nou is dan bijvoorbeeld de MP5. Het is eerder dat mensen het zat zijn constant met hetzelfde wapen te spelen en dat de FAL nu een unieke optie aan bied waar je iets meer skill voor nodig hebt, met name heel snel een knopje kunnen indrukken.
Eens dat hij inderdaad uit verhouding is met een TTK de bijna de helft is van alle AR's en meeste SMG's.
Toch, mits je goed kan richten, denk ik dat de FAL best de MP7 of MP5 kan vervangen op dit moment.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brubs schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:58:
[...]

MK2 heeft juist een belachelijk hoge snelheid en met bepaalde attachments ook nog eens retesnel scopen.
Volgens weapon stats heeft MK2 63 fire rate en EBR 57.
Hmm, ik ervaar de EBR juist als sneller :? Misschien puur gevoel hoor. De MK2 is inderdaad een quickscoper. Zelfs een lutser als ik kan het daar nog mee :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Vrijdag schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:45:
[...]

Hmm, ik ervaar de EBR juist als sneller :? Misschien puur gevoel hoor. De MK2 is inderdaad een quickscoper. Zelfs een lutser als ik kan het daar nog mee :')
Ik vind de EBR juist afschuwelijk om mee te spelen en met de MK2 vallen ze als bosjes, heerlijk kan je daarmee spelen. En heerlijk dat mensen dan gelijk cheater gaan roepen, groter compliment kan je niet krijgen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
ronalddus schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:44:
[...]

Eens dat hij inderdaad uit verhouding is met een TTK de bijna de helft is van alle AR's en meeste SMG's.
Toch, mits je goed kan richten, denk ik dat de FAL best de MP7 of MP5 kan vervangen op dit moment.
FAL heeft inderdaad de laagste TTK van alle wapens in het spel op dit moment. Aldus thexclusiveace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52
Hermaniak88 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 19:08:
Heeft iemand zin om samen met mij een keer door de co-op missies te gaan? Ik lees dat ze wel uitdagend zijn alleen geen van mijn vrienden speelt ze. Ik heb uiteraard een microfoon.
heb 't zelfde "probleem" hier :P ik stuur je zo wel een PM... nu nog 2 anderen erbij regelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Laatst online: 16-09 22:17
Quads is echt te druk geworden met die 200 in een veel te kleine map. Hopelijk komt snel de normale quads weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 09:27
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben van enorm brakke servers? Ik speel op PS4 en potjes zoeken, zowel Warzone als MP, duren enorm lang. Zodra ik dan eindelijk ergens kan joinen word ik continu disconnected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Ik heb sinds begin dit jaar het volgende probleem. Irriteer me er iedere keer weer aan. Heb er maar eens een clipje van gemaakt. Wanneer ik ingame een blueprint van een wapen wil selecteren, springt het beeld terug naar de game. Ik kan nooit een blueprint selecteren tijdens het spelen, alleen in de lobby. Op de PC heb ik hier geen last van.

Niks schijnt te helpen, bij elke update hoopte ik weer dat het probleem verholpen was, ik heb COD zelfs al een keer helemaal overnieuw geïnstalleerd. Heeft ook niet geholpen.
Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem of weet iemand waar dit door zou kunnen komen?

[YouTube: Call of Duty®: Modern Warfare®_20200708141518]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

xK0etj3 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 20:03:
Zijn er meer mensen die momenteel last hebben van enorm brakke servers? Ik speel op PS4 en potjes zoeken, zowel Warzone als MP, duren enorm lang. Zodra ik dan eindelijk ergens kan joinen word ik continu disconnected
Geen last van gehad... PS4 en van 20:00 tot 21:15 gespeeld (wel wz blood money, geen idee of dat verschil maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Alexknl schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:10:
Ik heb sinds begin dit jaar het volgende probleem. Irriteer me er iedere keer weer aan. Heb er maar eens een clipje van gemaakt. Wanneer ik ingame een blueprint van een wapen wil selecteren, springt het beeld terug naar de game. Ik kan nooit een blueprint selecteren tijdens het spelen, alleen in de lobby. Op de PC heb ik hier geen last van.

Niks schijnt te helpen, bij elke update hoopte ik weer dat het probleem verholpen was, ik heb COD zelfs al een keer helemaal overnieuw geïnstalleerd. Heeft ook niet geholpen.
Zijn er toevallig meer mensen met dit probleem of weet iemand waar dit door zou kunnen komen?

Ik heb dat ook, dacht eigenlijk dat het by design was, als in “je zit in een match en dan kan dit niet”
Hoort te werken begrijp ik dus?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:32
Donstil schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 23:44:
[...]

Ik heb dat ook, dacht eigenlijk dat het by design was, als in “je zit in een match en dan kan dit niet”
Hoort te werken begrijp ik dus?
Ja precies, het hoort te werken. Je moet tijdens een match een blueprint kunnen kiezen. Als ik nu een ander wapen in een bepaalde custom loadout wil pakken dan kan ik dus alleen het basis wapen zonder attachments kiezen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Alexknl schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:10:

Dat is heel raar, effe support contacteren?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Die nieuwe gulag slaat toch nergens meer op? Sniper in een hele kleine ruimte.. vuisten.. kruisboog?! Echt heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Hoe hebben jullie in hemels naam die klote Jokr gehaald.. wat een kloteding zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18-09 14:42
PHPResource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:58:
Die nieuwe gulag slaat toch nergens meer op? Sniper in een hele kleine ruimte.. vuisten.. kruisboog?! Echt heel jammer
Vuisten vind ik ook heel nep, de rest vind ik wel leuk. Beetje quickscopen etc! Hoort nou eenmaal bij cod. Vind wel dat de gulag verder op de schop moet. Geen granaten en stuns etc, toeschouwers weg. Maargoed zo heeft ieder zn wensen.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:31
PHPResource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:58:
Mwja... je hebt allebei hetzelfde wapen dus eigenlijk maakt t niet zoveel uit toch? Je bent neer gegaan en de gulag biedt je een tweede kans dus je hebt niks te eisen :)
Zou pas vervelend zijn als jij een sniper had en de ander een AR of SMG. Je kunt nu overigens best vaak een 1-Shot-1-Kill maken. Gewoon gokken dat iemand links of rechts komt en vinger aan de trekker.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:15
Ik vind de Gulag zelf altijd wel leuk, het is een 2e kans op een soms onorthodoxe manier.
Mijns inziens zou dit ook best een 'team' gulag mogen worden, dat je pas terug kan komen als je gehele team gewiped is bijv. (dan zou je tussendoor wel terug gekocht kunnen worden).
En dan ook op andere mappen, dat je een soort mini battle krijgt tussen teams.
Dan kan je bijv. 1 tegen 3 ook nog clutchen als je goed bent of mazzel hebt.

Wat ik dan wel weer vervelend vind is het verschil in latency of iets wat vaak voorkomt, maar wat vooral in de Gulag goed zichtbaar is.
Ik kom de hoek om en voor ik ook maar kan reageren of mijn tegenstander zie, ben ik neergeschoten.
In de replay zie ik dan dat ik al bijv. 1 seconde in het zicht ben en hij alle kans heeft om mij te schieten.
Dit zal ongetwijfeld af en toe ook in mijn voordeel werken, maar die netcode vind ik wel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:36
Die vuisten moeten er echt uit, slaat nergens op.
Snipers heb ik heen probleem mee. Vergt tenminste nog skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Brubs schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:21:
Hoe hebben jullie in hemels naam die klote Jokr gehaald.. wat een kloteding zeg.
Iemand tips om deze gold te krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dstyle_nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 14:28
Inbox4me476 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:04:
[...]
Misschien even kijken op discord of er liefhebbers zijn? (nieuwe link staat geloof ik wel op één van de afgelopen pagina's)
De link staat wel in mijn handtekening. Misschien is er wel iemand die dat leuk vindt. We hebben iig ook een kamer voor gewoon Modernwarfare ipv Warzone :)

Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brubs schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:33:
[...]

Met welke challenge heb je moeilijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:08:
[...]

Met welke challenge heb je moeilijkheden?
Uberhaupt kills krijgen met dat kreng. De killstreaks is lock en shoot maar de tering wat een gedrocht van een gun om mensen mee te rippen zeg.. Dus eerste 3 camos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brubs schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:09:
[...]

Uberhaupt kills krijgen met dat kreng. De killstreaks is lock en shoot maar de tering wat een gedrocht van een gun om mensen mee te rippen zeg.. Dus eerste 3 camos
Oh echt easy hoor. Shipment gewoon en random aan de overzijde hem droppen.
Vaak quad feeds zo gehaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:50:
[...]

Oh, ben jij dat :{

Dit had ik laatst:

*spawn*
BLAM, RPG op mijn kop
*spawn*
BLAM, JOKR op mijn kop
*spawn*
BLAM, platgereden door een Wilson

..... ;( :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 10-07-2020 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:50:
[...]

Heb het gevonden, eerste drie camo challenges in hardpoint. Als jij of tegenstander in hardpoint staat telt het voor def en attack side.. Dus dubbel zo snel die challenges :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Brubs schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:33:
[...]

Kloteding?! wat zyde gy tot my gy kleine duyvelspecht?

Ik heb de Joker obsidian en alle challenges, calling cards etc gehaald. Wat een prachtig wapen zeg. Wat je sowieso kan doen: shipment. Als je op Shipment hardpoint of domination hebt en je knalt gewoon non stop raketten op die hardpoints dan haal je zo attacker, defender en double kills. Verder kan je long shots en double kills snel halen in warzone en die ene warzone rumble, daar stikt het van de snipers. Oh en in shoot house, waar ze altijd op dat muurtje zitten te campen. Wat kan je dan heerlijk trollen met de JOKR

En gewoon altijd dat ding op je rug. Elke helikopter, vliegtuig en wat er ook langs komt gewoon neer knallen. geduld is een schone zaak

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:56:
[...]

Oh, ben jij dat :{

Dit had ik laatst:

*spawn*
BLAM, RPG op mijn kop
*spawn*
BLAM, JOKR op mijn kop
*spawn*
BLAM, platgereden door een Wilson

..... ;( :'(
Hahaha ik haat dat ook maar soms doe je alles voor de gouden camos 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zijn er hier nog Bruen fans? Wat een apparaat voor mid-long range zeg. Heb voor de gein een low recoil build geprobeerd en ondanks dat je ADS speed beroerd is, schiet het lekkerder dan de Grau pre-patch.

Nu eens kijken of ik hem kan tweaken om de ADS speed wat op te krikken zonder al te veel recoil control te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
yinx84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:53:
Zijn er hier nog Bruen fans? Wat een apparaat voor mid-long range zeg. Heb voor de gein een low recoil build geprobeerd en ondanks dat je ADS speed beroerd is, schiet het lekkerder dan de Grau pre-patch.

Nu eens kijken of ik hem kan tweaken om de ADS speed wat op te krikken zonder al te veel recoil control te verliezen.
Toevallig gisteren begonnen om vrij te spelen omdat ik meerdere mensen er ineens over hoorde. Ben benieuwd of 't tegen grau op kan

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:02:
[...]

Toevallig gisteren begonnen om vrij te spelen omdat ik meerdere mensen er ineens over hoorde. Ben benieuwd of 't tegen grau op kan
De schreeuwerige titel even negeren, maar dit schijnt 'de' build te zijn:

YouTube: Max Range BRUEN MK9 Class Setup is the GRAU KILLER in Warzone?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
yinx84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:07:
[...]

“De build” omdat elke topstreamer/youtuber dit begint te roeptoeteren? Ik negeer dit lekker, speel alleen met guns die ik leuk/fijn vind schieten.

By the way, Activision. Ga effe in die gamefiles en zoek de file van gun mounting. Press delete now! Danku _/-\o_

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
Korkss schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:36:
[...]

“De build” omdat elke topstreamer/youtuber dit begint te roeptoeteren? Ik negeer dit lekker, speel alleen met guns die ik leuk/fijn vind schieten.

By the way, Activision. Ga effe in die gamefiles en zoek de file van gun mounting. Press delete now! Danku _/-\o_
Tja, ik heb niet zelf de tijd om eindeloos verschillende builds te testen. Als de mensen die er wel honderden uren in stoppen naar èèn bepaalde setup neigen, dan durf ik wel aan te nemen dat het goed zit. Met dat soort cookie cutter builds ben ik nooit bedrogen uitgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
[...]

Waarom, mounting is net heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
yinx84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:45:
[...]

Tja, ik heb niet zelf de tijd om eindeloos verschillende builds te testen. Als de mensen die er wel honderden uren in stoppen naar èèn bepaalde setup neigen, dan durf ik wel aan te nemen dat het goed zit. Met dat soort cookie cutter builds ben ik nooit bedrogen uitgekomen :)
Geef je geen ongelijk hoor! Zal vast ziekelijk sterk zijn of wat. Maar ik ben zelf geen meta meeloper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
yinx84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:07:
[...]

Ik heb een tijdje met bijna dezelde build gespeeld. Geen laser, maar no stock. Snelle ADS en recoil valt ook aardig mee door de flinke barrel.

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Iemand een idee hoe dit audio probleem komt? 4 Man in een party: 3 PS4 players, 1 xbox player. Iedereen hoort elkaar, behalve 2 PS4 players (ook niet los in een party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 08:14
Inbox4me476 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:42:
Iemand een idee hoe dit audio probleem komt? 4 Man in een party: 3 PS4 players, 1 xbox player. Iedereen hoort elkaar, behalve 2 PS4 players (ook niet los in een party)
Crossplay communication aan bij iedereen? Bij options > audio

psn drad83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

DRaD schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:58:
[...]

Crossplay communication aan bij iedereen? Bij options > audio
Ja. Aangezien 2 specifieke spelers elkaar niet konden horen, maar rest wel (en iedereen ook andere spelers)

Inmiddels middenin een potje heeft het probleem zichzelf opgelost. Vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Inmiddels goed op weg obsidian Riot Shield te unlocken. Had m al platinum, maar ik heb de smaak te pakken. Free for all, hardcore, campen voor het vaderland. Zit nu op 210 kills van de 750.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Als ik een goede setup voor een weapon wil, kijk ik even naar Youtube voor een Nuke gameplay vid met de wapen in kwestie. Geeft altijd een prima setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Heb het spel een tijdje niet aangeraakt en wil nu weer een paar uur MP doen maar kan enkel nog maar Warzone selecteren. Zelfs Campaign is niet meer beschikbaar. Krijg nu elke keer de melding dat de store not available is :S Ik neem aan dat die 2 modussen er toch nog wel inzitten?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inbox4me

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Lekker Ventje schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:41:
Heb het spel een tijdje niet aangeraakt en wil nu weer een paar uur MP doen maar kan enkel nog maar Warzone selecteren. Zelfs Campaign is niet meer beschikbaar. Krijg nu elke keer de melding dat de store not available is :S Ik neem aan dat die 2 modussen er toch nog wel inzitten?
ja, mits je die modules hebt geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Inbox4me476 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 08:50:
[...]
ja, mits je die modules hebt geupdate
Ik heb 2x moeten opstarten vanwege updates. Zal het nog eens nakijken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rappa1985 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:27:
[...]

Wat mijn nog het meeste opvalt van deze video is hoelang het gevecht duurt _O-

De meeste gulag gevechten die ik heb eindigen bij eerste peak van mij of tegenstander of het is op elkaar af rennen en meppen XD
Mjah soms wel soms niet. Ben geen fan van deze sniper gulag, te veel ofwel hardscopen ofwel rushen met melee. Weinig skill voor nodig met die autoaim van de melee. De kar of mk2 is nog wel ok, of de fal, hier moet je tenminste een beetje mee richten.
[...]

In warzone heb je vaak 1 of 2 setups die gewoon het beste werken omdat je of voor close range of voor long range een wapen gebruikt. Je kunt altijd een beetje wisselen met grip of laser of sight maar de basis blijft gelijk. En ja het is een van de beste wapens zeker een top 3 wapen, al speel ik liever met de kilo/sniper of kilo/mp5.

Mounten gebruik ik niet vaak en de keren dat ik daardoor verloor van iemand is laag. Lekker dr in houden.
Inbox4me476 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 21:01:
[...]
Ja. Aangezien 2 specifieke spelers elkaar niet konden horen, maar rest wel (en iedereen ook andere spelers)

Inmiddels middenin een potje heeft het probleem zichzelf opgelost. Vaag
Geluid voip is echt hit en miss in dit spel, geen idee waar dit in zit maar speel af en toe ook met paar vrienden die op de ps4 zitten en elke keer gezeik met voice comms.

[ Voor 56% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-07-2020 16:32 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korkss
Beter halen ze dat stimulus nooit meer weg! Vind het heeeeeeerlijk 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Lijkt wel dat veel camo challenges gebugd zijn voor shield bij me.
Dead silence, finishing move kills... Telt die gewoon aan zonder er iets voor te doen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 20:35
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 15:32:
Lijkt wel dat veel camo challenges gebugd zijn voor shield bij me.
Dead silence, finishing move kills... Telt die gewoon aan zonder er iets voor te doen 😅
Ja dat is al sinds het begin.
Wel lekker toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Man, ik ben dit seizoen echt full no life gegaan (of de challenges waren makkelijker) maar heb gister de laatste officer challenge gehaald. De laatste die ik open had staan was de 'Destroy 30 enemy equipment' die nog behoorlijk tegen viel omdat je afhankelijk bent van tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B!g Boss
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-12-2023
YouTube: Started playing with the grau in warzone, almost the perfect game......
Begonnen met de grau te gebruiken. Net als die generfd is. Toch wel een goed wapen! Direct 2x 10 kills. Beter al eerder mee begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17
Ik ben sinds dit seizoen overgestapt van de Grau op de M13. Wat een beest is dat. Nauwelijks recoil, zelfs als je op een meter of 70 iemand pakt met de 3X VLK. Gewoon het volledige magazijn leegschieten terwijl je de recoil perfect kunt beheersen. Enige nadeel is dat je 60mags zo door je ammo heen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Rappa1985 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 11:15:
Man, ik ben dit seizoen echt full no life gegaan (of de challenges waren makkelijker) maar heb gister de laatste officer challenge gehaald. De laatste die ik open had staan was de 'Destroy 30 enemy equipment' die nog behoorlijk tegen viel omdat je afhankelijk bent van tegenstander.
Deze staat voor mij ook nog open, in de zin van dit is de grootste paard in de gang.

Wat zijn jouw tips?

Ik zat te denken aan ground war met spotter aan en dan gewoon sniper nesten proberen te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Dutchone schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:10:
[...]

Deze staat voor mij ook nog open, in de zin van dit is de grootste paard in de gang.

Wat zijn jouw tips?

Ik zat te denken aan ground war met spotter aan en dan gewoon sniper nesten proberen te clearen.
Ja helaas ben je helemaal afhankelijk van de vijand. Enige wat leek te tellen waren claymores, mijntjes en c4 (mocht iemand het neergooien en nog niet af laten gaan). Trophy system, drones en killstreaks lijken niet te tellen.

Wat ik uiteindelijk heb gedaan is Domination en dan voornamelijk de grote mappen. Hier heb je namelijk meer kans dat mensen zich inbouwen met claymores om te snipen. Helaas komt het voor dat in 9 van de 10 potjes niemand equipment gebruikt dus het is een combinatie van geluk hebben en veel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

bribrab schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:56:
Ik ben sinds dit seizoen overgestapt van de Grau op de M13. Wat een beest is dat. Nauwelijks recoil, zelfs als je op een meter of 70 iemand pakt met de 3X VLK. Gewoon het volledige magazijn leegschieten terwijl je de recoil perfect kunt beheersen. Enige nadeel is dat je 60mags zo door je ammo heen bent :)
De M13 is waarschijnlijk mijn meest gebruikte wapen, inderdaad amper recoil, maar het begon een beetje saai voor me te worden.

Ik ben zelf net begonnen met de RAM-7/Uzi combo, niet bepaald meta maar ik vermaak me er prima mee. Als je de recoil van beide wapens onder controle kan houden zijn ze behoorlijk effectief. :)

Nog een loadout waar ik graag mee speel is de Oden/Vector combo, vullen elkaar naar mijn idee perfect aan, de Oden op medium tot long range en de Vector puur voor close range.

Daarna wil ik ook nog de Kilo oppakken, ik vind die basis versie helemaal niks, maar met de juiste attachments schijnt hij wel fantastisch te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Rappa1985 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:16:
[...]

Ja helaas ben je helemaal afhankelijk van de vijand. Enige wat leek te tellen waren claymores, mijntjes en c4 (mocht iemand het neergooien en nog niet af laten gaan). Trophy system, drones en killstreaks lijken niet te tellen.

Wat ik uiteindelijk heb gedaan is Domination en dan voornamelijk de grote mappen. Hier heb je namelijk meer kans dat mensen zich inbouwen met claymores om te snipen. Helaas komt het voor dat in 9 van de 10 potjes niemand equipment gebruikt dus het is een combinatie van geluk hebben en veel spelen.
Klopt dat die 3 alleen werken,

Ik heb de afgelopen dagen 1 mijn gezien...

ik ga maar eens suf grinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:18:
Ik ben zelf net begonnen met de RAM-7/Uzi combo, niet bepaald meta maar ik vermaak me er prima mee. Als je de recoil van beide wapens onder controle kan houden zijn ze behoorlijk effectief. :)
Gebruik je de RAM-7 dan op longrange? Bij mij is het juist eerder mijn shortrange wapen, een alternatief voor de SMG's.
Nog een loadout waar ik graag mee speel is de Oden/Vector combo, vullen elkaar naar mijn idee perfect aan, de Oden op medium tot long range en de Vector puur voor close range.
Oden is top wapen inderdaad, alleen het kleine magazijn kan tegen grote teams nog wel eens problematisch werken. De PKM is dan een heerlijk alternatief met een 100 round magazijn.

Vector heeft naar mijn idee ook een te kort magazijn, je moet dan echt sleight of hand gebruiken en dan nog wordt ik te vaak in de reload neergeschoten.
B!g Boss schreef op maandag 13 juli 2020 @ 12:51:
YouTube: Started playing with the grau in warzone, almost the perfect game......
Begonnen met de grau te gebruiken. Net als die generfd is. Toch wel een goed wapen! Direct 2x 10 kills. Beter al eerder mee begonnen...
De Grau is nog steeds een vrijwel perfect wapen op afstand. Die nerf die ze hebben uitgevoerd is vergelijkbaar met de buitentemperatuur die van 40 graden naar 38 graden zakt. Het koelt inderdaad wat af maar is alsnog verdomd heet :+

Ik hoop nog steeds dat ze de recoil van AR's en LMG's drastisch gaan verhogen. Enige manier om marksman wapens nog enigszins relevant te maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Tsurany op 13-07-2020 13:26 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:23:
Gebruik je de RAM-7 dan op longrange? Bij mij is het juist eerder mijn shortrange wapen, een alternatief voor de SMG's.
Meer mid-range inderdaad, gebruik hem in combinatie met de Uzi wanneer ik wat agressiever speel. Voor longrange ga ik meer voor de HDR met RAM7 erbij voor short/mid range.
Oden is top wapen inderdaad, alleen het kleine magazijn kan tegen grote teams nog wel eens problematisch werken. De PKM is dan een heerlijk alternatief met een 100 round magazijn.
Moet ik eens proberen dan, heb sowieso buiten de loot versies nog niet met LMG's gespeeld.
Vector heeft naar mijn idee ook een te kort magazijn, je moet dan echt sleight of hand gebruiken en dan nog wordt ik te vaak in de reload neergeschoten.
Eens, ik verwacht dat hij nog wel een 50 of 60 round mag gaat krijgen eigenlijk.
De Grau is nog steeds een vrijwel perfect wapen op afstand. Die nerf die ze hebben uitgevoerd is vergelijkbaar met de buitentemperatuur die van 40 graden naar 38 graden zakt. Het koelt inderdaad wat af maar is alsnog verdomd heet :+

Ik hoop nog steeds dat ze de recoil van AR's en LMG's drastisch gaan verhogen. Enige manier om marksman wapens nog enigszins relevant te maken.
De Grau is zeker nogsteeds een van de beste wapens in de game, maar ik ben wel blij dat de variatie in loadouts flink is toegenomen, ook al stelde die nerf inderdaad weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
[b]Tsurany in "[Multi] Call Of Duty Modern Warfare 2019"

Ik gebruik nu meestal mijn Grau + Kar98k loadout. Heerlijk combo voor bijvoorbeeld onderstaande situatie: (vanaf 2:00)

Hij is goed te gebruiken in mid range gevechten, je mist op long range wel de damage van een sniper maar headshots zijn meestal nog steeds genoeg voor een down.

De andere rifles (bijvoobeeld EBR en SKS) zijn nog een goed alternatief om te gebruiken op range als je niet al te accuraat bent met snipers maar ben het met je eens dat die wel meer gebruikt mogen worden. De FAL heeft die rol nu op zich genomen al is dit voor close range.

Edit: Video snel in elkaar gegooid en zie dat ik de overgangen vergeten ben :+

[ Voor 5% gewijzigd door Rappa1985 op 13-07-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:49:
[...]

Ik gebruik nu meestal mijn Grau + Kar98k loadout. Heerlijk combo voor bijvoorbeeld onderstaande situatie: (vanaf 2:00)

[YouTube: Warzone - Random moments 3]

Hij is goed te gebruiken in mid range gevechten, je mist op long range wel de damage van een sniper maar headshots zijn meestal nog steeds genoeg voor een down.

De andere rifles (bijvoobeeld EBR en SKS) zijn nog een goed alternatief om te gebruiken op range als je niet al te accuraat bent met snipers maar ben het met je eens dat die wel meer gebruikt mogen worden. De FAL heeft die rol nu op zich genomen al is dit voor close range.
Kar headshot is op elke range een down, alleen als je body hit is het meerdere hits, een stuk meer dan een sniper. Ik speel ook KAR loadout, heerlijk wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Brubs schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:00:
[...]

Kar headshot is op elke range een down, alleen als je body hit is het meerdere hits, een stuk meer dan een sniper. Ik speel ook KAR loadout, heerlijk wapen.
Ahá toch wel, dacht dat op bepaalde range damage minder werd. Moet ik dus gewoon hoger schieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Rappa1985 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:01:
[...]

Ahá toch wel, dacht dat op bepaalde range damage minder werd. Moet ik dus gewoon hoger schieten :D
Met de juiste attachments heeft hij ook bijna geen bullet drop, maa wel de snelle ADS time. Daarom vind ik het ook zo'n heerlijke gun.

Naja vooruit, alsj e de halve map over knalt zal het misschien geen insta-down zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:49:
[...]

[YouTube: Warzone - Random moments 3]

Wat mij betreft zit de Kar gewoon in de verkeerde categorie, in alle opzichten is het een sniper rifle. Hij heeft wat minpunten maar compenseert dat met ADS speed.
EBR en SKS zijn in Warzone volstrekt irrelevant aangezien ze op die range gewoon verliezen van een LMG of AR. Je kan ze wel enigszins nuttig gebruiken maar dan is het enkel omdat je een keer wat anders wilt.

De FAL is helemaal een mislukt wapen. Een long-range AR die nu opeens in close combat heel goed werkt. Je ziet ook veel spelers een SMG vervangen door de FAL, dan weet je wel wat er iets mis is :+
SD5k schreef op maandag 13 juli 2020 @ 13:41:
Eens, ik verwacht dat hij nog wel een 50 of 60 round mag gaat krijgen eigenlijk.
Ik verwacht het eigenlijk niet, dan zou hij veel te sterk worden op range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Tsurany schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:04:

De FAL is helemaal een mislukt wapen. Een long-range AR die nu opeens in close combat heel goed werkt. Je ziet ook veel spelers een SMG vervangen door de FAL, dan weet je wel wat er iets mis is :+
Klopt, zie al veel loadouts met FAL + sniper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marksman rifles zijn hele fijne HC snipers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tsurany schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:04:
Ik verwacht het eigenlijk niet, dan zou hij veel te sterk worden op range.
Dat kun je tegengaan door wat recoil toe te voegen, dat kleine magazijn slaat nergens op met zo'n hoge fire rate.

De KAR is nou typisch zo'n wapen wat op papier ideaal voor me is maar waar ik in de praktijk niet goed mee uit de voeten kan, hij voelt wat 'los' en inaccuraat aan in vergelijking met de HDR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcmark86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-07-2022
Donstil schreef op zondag 12 juli 2020 @ 18:08:
[...]

Oe die is wel lekker ja :)
Dan zal je deze ook wel lekker vinden :)

YouTube: CoD: Modern Warfare - Warzone montage - BOOM baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 08:33
Nu telkens als 2de gun (voor afstand) mijn Kar98k met sniper scope. Zit toch te denken om voor de AX50 of HDR te gaan omdat kills met headshot niet altijd one kills zijn en soms de afstanden te kort zijn met de Kar. Ik merk dat de HDR erg traag is in verhouding met de Kar98k (logisch, sniper of rifle). Wat raden jullie aan?

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
mvrooij schreef op maandag 13 juli 2020 @ 14:57:
Nu telkens als 2de gun (voor afstand) mijn Kar98k met sniper scope. Zit toch te denken om voor de AX50 of HDR te gaan omdat kills met headshot niet altijd one kills zijn en soms de afstanden te kort zijn met de Kar. Ik merk dat de HDR erg traag is in verhouding met de Kar98k (logisch, sniper of rifle). Wat raden jullie aan?
HDR all the way! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Indd, KAR is idd fijne gun maar voor echte long range blijft HDR mega sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roydie13
  • Laatst online: 15-09 20:11
Zelf struggle ik altijd met het wel of niet kiezen van een sniper. Snipen op lange afstand is gewoon TE leuk, maar zo vaak dat downies ( :+ ) gewoon weer gerevived worden, waardoor het niet bijzonder effectief is.

AR + SMG lijkt dan vaak effectiever, maar kan zo moeilijk die sniper laten liggen puur door de funfactor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Roydie13 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:20:
Zelf struggle ik altijd met het wel of niet kiezen van een sniper. Snipen op lange afstand is gewoon TE leuk, maar zo vaak dat downies ( :+ ) gewoon weer gerevived worden, waardoor het niet bijzonder effectief is.

AR + SMG lijkt dan vaak effectiever, maar kan zo moeilijk die sniper laten liggen puur door de funfactor.
Ja hier zit ik dus vooral mee met mijn Kar98k, vaak armor eraf of down maar niet vaak een kill in 1x of hij moet zijn armor niet hebben. Maar dat wil zeggen dat met de HDR of AX50 dit alsnog zo is? Damage is veel hoger bij een headshot maar nooit in 1x dood dus?

Welke AR + SMG kies je dan? Grau + MP5 bijv.? Zit soms ook te twijfelen om te stoppen met snipen maar merk toch vaak dat vooral in 't begin bij een grote cirkel het toch wel erg leuk is om een Sniper te hebben.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydie13
  • Laatst online: 15-09 20:11
mvrooij schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:35:
[...]

Ja hier zit ik dus vooral mee met mijn Kar98k, vaak armor eraf of down maar niet vaak een kill in 1x of hij moet zijn armor niet hebben. Maar dat wil zeggen dat met de HDR of AX50 dit alsnog zo is? Damage is veel hoger bij een headshot maar nooit in 1x dood dus?

Welke AR + SMG kies je dan? Grau + MP5 bijv.? Zit soms ook te twijfelen om te stoppen met snipen maar merk toch vaak dat vooral in 't begin bij een grote cirkel het toch wel erg leuk is om een Sniper te hebben.
Een kill in 1 keer krijg je alleen wanneer die tegenstander als laatste van zijn crew over is (of in solo) en geen self revive heeft. Dit heeft uiteindelijk niks met damage te maken. Anders zullen tegenstanders altijd eerst down gaan.

Pfoe, momenteel ga ik meestal toch voor HDR / M13, maar bij kleinere cirkels kies is M13 / MP7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
Roydie13 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:39:
[...]

Een kill in 1 keer krijg je alleen wanneer die tegenstander als laatste van zijn crew over is (of in solo) en geen self revive heeft. Dit heeft uiteindelijk niks met damage te maken. Anders zullen tegenstanders altijd eerst down gaan.

Pfoe, momenteel ga ik meestal toch voor HDR / M13, maar bij kleinere cirkels kies is M13 / MP7.
Ja je wil zeggen dat ze altijd eerste down gaan hoeveel armor je dan ook hebt? Of hij moet alleen zijn en geen self revive hebben? Duidelijk!

Oké ga het eens bekijken, ga de HDR eens proberen samen met MP13 of Grau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe sniper met explosieve munitie is ook wel hilarisch. Een soort instagib :9

Alleen heeft die een recoil waardoor je na het eerste schot al naar de lucht aan het kijken bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

De doorlaad snelheid is laag inderdaad maar de ADS kun je flink verbeteren door de tac laser en de stock met hoogste mobility te gebruiken. Verder standaard de langste barrel gebruiken icm monolithic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
Mijn standaard is nu HDR en GRAU. Dit levert toch wel de meeste kills op. HDR is echt heel precies en hoge damage en Grau kennen we allemaal.
M13 heb ik ook goud, dat zegt genoeg denk ik... M13 is super stabiel maar volgens mij mindere damage. Ik leer de kleinere SMG's als de MP7 ook wel erg te waarderen in Warzone, waarbij de MP5 mijn favo is voor gewone MP.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Roydie13 schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:20:

Het effectieve van een sniper is dat je de vijand dwingt om plates te gebruiken. Vaak komt een eindcirkel aan op plate economy, wie heeft er nog plates over en kan deze dus gebruiken om gevechten aan te gaan. Als jij er voor kan zorgen dat een enemy team zonder reserve plates de eindcirkel in komt heeft dat een enorm effect gehad ook al merk je dat niet direct.
Vrijdag schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:44:
[...]

De nieuwe sniper met explosieve munitie is ook wel hilarisch. Een soort instagib :9

Alleen heeft die een recoil waardoor je na het eerste schot al naar de lucht aan het kijken bent :+
Jammere is alleen dat hij nog zo buggy is met z'n waardeloze zeroing en de headshot damage die niet werkt :(
mvrooij schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:41:
Oké ga het eens bekijken, ga de HDR eens proberen samen met MP13 of Grau!
HDR met Grau is geen top combinatie. De Grau is op range heel stabiel maar heeft een relatief lage DPS waardoor je het op korte afstanden gaat afleggen. De RAM-7 is dan een betere optie gezien die een hogere DPS heeft.
Een SMG kan ook aantrekkelijk zijn maar na 12 meter schiet de TTK omhoog omdat ze een flinke damage dropoff hebben. Een AR houd veel langer zijn lage TTK vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
crimby schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:56:
Mijn standaard is nu HDR en GRAU. Dit levert toch wel de meeste kills op. HDR is echt heel precies en hoge damage en Grau kennen we allemaal.
M13 heb ik ook goud, dat zegt genoeg denk ik... M13 is super stabiel maar volgens mij mindere damage. Ik leer de kleinere SMG's als de MP7 ook wel erg te waarderen in Warzone, waarbij de MP5 mijn favo is voor gewone MP.
Ik heb zelfs het idee dat ze iets met de M13 hebben gedaan zo'n 2-3 weken geleden waardoor hij iets minder sterk aanvoelt in warzone ( speelde ook 90% van de tijd M13/HDR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
I ColoSsuZz I schreef op maandag 13 juli 2020 @ 15:59:
[...]

Ik heb zelfs het idee dat ze iets met de M13 hebben gedaan zo'n 2-3 weken geleden waardoor hij iets minder sterk aanvoelt in warzone ( speelde ook 90% van de tijd M13/HDR)
Twijfel nu dus wat ik langs mijn HDR ga doen, zat dus aan de M13 te denken. Zelf nog niet aan de RAM-7 gedacht maar ben ik zelf niet zo kapot van heel eerlijk gezegd, misschien met de juiste attachments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
mvrooij schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:26:
[...]

Twijfel nu dus wat ik langs mijn HDR ga doen, zat dus aan de M13 te denken. Zelf nog niet aan de RAM-7 gedacht maar ben ik zelf niet zo kapot van heel eerlijk gezegd, misschien met de juiste attachments?
RAM 7 vind ik wel leuk voor snelle acties. Inderdaad als vervanger voor een SMG, maar vervangt zeker geen M13 of Grau. Als je geen scope wilt en dus meer als short range ipv mid-short wilt gebruiken, dan een MP7 of MP5 lijkt me.
Er is nu geloof ik ook een nieuwe AR toch? Die schiet ook wel lekker... even de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
crimby schreef op maandag 13 juli 2020 @ 16:29:
[...]

Er is nu geloof ik ook een nieuwe AR toch? Die schiet ook wel lekker... even de naam kwijt.
Nahh, de damage falloff is best wel hoog op de langere afstanden.
Ik zou anders een kijken naar de Kilo of de Bruen (LMG)

Pagina: 1 ... 101 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.