Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Leg het je graag uit de volgende keer dat we weer samen spelenTk55 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:08:
[...]
Wat is er gebeurd dan? Bij de PUBG Discord server was het ook al drama.
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Ja thnx dat doe ik inderdaadRappa1985 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:05:
[...]
Vergeet niet dat je midgame kan checken of je alweer 1 van de 15 quickscopes hebt gehaald (dit doe je door bij je loadout naar de nieuwe sniper te gaan) zo ja kan je de game leaven. Je hoeft de potjes dus niet af te maken.
Scheelt gewoon behoorlijk wat tijd als je hem snel wilt kunnen gebruiken in Warzone. Speel zelf nog amper MP sinds ik Damascus heb dus daarom deed ik het zo.Brubs schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:45:
Ik heb hem unlocked door gewoon ff met MK2 te spelen en als ik 3 quickscopes heb met een andere gun verder spelen die ik nog gold wil halen. Vind ik een betere oplossing dan je games leaven tbh
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Of gewoon Infinty Ward volgen op Twitter en website, dan de dubbel XP worden gewoon netjes op tijd aangekondigd.Buddha_ schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:15:
Vanavond verder de nieuwe sniper unlocken en weekend levelen (samen met Oden) in double XP weekend......
Apart dat die double XP weekenden slecht aangekondigd worden...... net zoals vorige weekend weapon XP dubbel was ineens....
A playlist update for #ModernWarfare is also deploying now across all platforms that:
— Infinity Ward (@InfinityWard) 2 juli 2020
- Removes the Shoot the Ship playlist
- Shipment (5v5) and Shoot House (8v8) are now separate playlists
Don't forget, our 2XP, 2WXP, and 2X Tiers weekend starts tomorrow at 10AM PDT!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Mensen tips hoe het nog sneller kan gaan?
(behalve veel shipment / shoothouse)
[ Voor 10% gewijzigd door donvalentino op 02-07-2020 12:40 ]
Zorgen dat je zo snel mogelijk alle wapens max level hebt (komt komend weekend dubbel wapen xp +shipment goed uit) zodat alles wat je doet telt voor de challenges.donvalentino schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:40:
wil toch nog voor de Damascus gaan, lang getwijfeld omdat ik er geen zin in had maar op zich vallen de "challenges" wel mee.
Verder is de belangrijkste tip van mijn kant is om van begin af aan met een launcher als secondary rond te lopen. Moment dat er een uav of iets dergelijks in de lucht word gegooid alles laten vallen en launcher pakken om neer te halen. Dit zal je behoorlijk wat frustraties schelen als je alleen nog maar de launchers over hebt en elk potje maar zit te wachten tot er iets is om neer te schieten.
En alleen de basis wapens hoef je goud te halen voor Damascus dus alles wat vanaf seizoen is toegevoegd kan je later oppakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Rappa1985 op 02-07-2020 13:05 ]
Nadeel is dat dit ook nog eens afhankelijk is van de map + random kant rpg op duikt. Als je de kleinere maps speelt maak je het jezelf wat makkelijker omdat alles dichterbij is. Voor de rest is het gewoon heel veel oefenen en na een tijdje krijg je het door. Blijft moeilijk. Hopen dat je in een lobby komt met veel personal uav en counter uav gebruikers, die tellen namelijk voor alle challenges.Chelseamarre123 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:59:
Iemand toevallig tips hoe je op een uav moet mikken met een rpg. Mis hem keer op keer 😬
[ Voor 11% gewijzigd door Rappa1985 op 02-07-2020 13:48 ]
Personal UAV of een counter UAV zijn makkelijker om op te mikken. En Personal zijn meteen handig om daarna de eigenaar om te leggen, want die zit er altijd onderChelseamarre123 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:59:
Iemand toevallig tips hoe je op een uav moet mikken met een rpg. Mis hem keer op keer 😬
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nog een tip die ik gebruik: gebruik cold blooded en amped als je vtols en dergelijke probeert neer te halen.
Warzone en Plunder kun je apart inzien op de meeste tracker stats.Monda schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 10:59:
Zie hier bizarre stats voorbij komen van CoD stats. Is de k/d ratio inclusief of exclusief blood money / plunder?
Afhankelijk van je voortgang, maar wat ik doe:donvalentino schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:40:
wil toch nog voor de Damascus gaan, lang getwijfeld omdat ik er geen zin in had maar op zich vallen de "challenges" wel mee.
- Altijd hardcore lobbies.
- Ga voor meerdere challenges per kill. Dus bijvoorbeeld mounted long shots zonder attachments en reload na elke kill. Je raakt daarmee in ieder geval 5 challenges per kill (aantal kills, mounted, long shots, no attachments, reload kort na kill).
- Als je een hipfire kill kan maken dan altijd doen. Die willen nog wel eens vergeten worden en zijn niet zo makkelijk.
- Maak een class voor verschillende maps. Bijvoorbeeld een longshot class voor grotere maps, run en gun class voor de kleinere, classes met attachments en zonder attechments etc.
- Een specifieke tip voor de long shots is een smoke grenade in het midden van shoothouse/waar dan ook gooien en dan met je solozero scope er doorheen richten.
- Vergeet je k/d
Een doos tissues kopen voor als je het riotshield moet doen doen en je K/D daarbij vergeten.donvalentino schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 12:40:
-Pistols is goed te doen op Hardcore shipment.Hermaniak88 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 15:12:
[...]
Afhankelijk van je voortgang, maar wat ik doe:
- Altijd hardcore lobbies.
- Ga voor meerdere challenges per kill. Dus bijvoorbeeld mounted long shots zonder attachments en reload na elke kill. Je raakt daarmee in ieder geval 5 challenges per kill (aantal kills, mounted, long shots, no attachments, reload kort na kill).
- Als je een hipfire kill kan maken dan altijd doen. Die willen nog wel eens vergeten worden en zijn niet zo makkelijk.
- Maak een class voor verschillende maps. Bijvoorbeeld een longshot class voor grotere maps, run en gun class voor de kleinere, classes met attachments en zonder attechments etc.
- Een specifieke tip voor de long shots is een smoke grenade in het midden van shoothouse/waar dan ook gooien en dan met je solozero scope er doorheen richten.
- Vergeet je k/d
-Lastige weapons een double weapon XP booster gebruiken of grinden tijdens een double weapon xp weekend. Dan alleen grinden voor max level. Dus niet doorgaan tot je de gold camo hebt.
Nickname KasPlantje.
Nou, nog één potje en dan stop ik er weer mee. Geen zin om voor de kat zijn k#t met een rukwapen te spelen als die toch niet levelt
[ Voor 42% gewijzigd door Vrijdag op 02-07-2020 20:22 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ook wel eens gehad, maar kreeg dan altijd wel mijn XP, soms duurde het alleen wel een dagje ofzVrijdag schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:07:
Nee, wel dat ik geen wapen XP krijg voor mijn nieuwe sniper. En ik vind het al zo'n ruk ding
Nou, nog één potje en dan stop ik er weer mee. Geen zin om voor de kat zijn k#t met een rukwapen te spelen als die toch niet levelt
Soms bij opnieuw starten van de game, krijg ik een bult aan xp van de battlepas, zodra ik die open..
Het schijnt wel te werken met de default ammo.Vrijdag schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:07:
Nee, wel dat ik geen wapen XP krijg voor mijn nieuwe sniper. En ik vind het al zo'n ruk ding
Dafuq
Same twijfel nu ook om te kopen of wachten op de nieuwe cod.Vegetto schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:21:
Zag dat ie in de aanbieding is op battle.net is het nog de moeite de normale MP te kopen heb die op de PS4 maar speel tegenwoordig pc, vraag me af hoelang deze nog actief gespeeld / ondersteund wordt.
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Dus als je graag af en toe even lekker hersenloos wil knallen, zou ik het gewoon doen. Of probeer de Warzone versie eerst, die is gratis.
Gister nog in paar matches nieuwe sniper max level gehaald, gotta love shipment en dubbel xp weekend.
[ Voor 13% gewijzigd door Rappa1985 op 03-07-2020 09:40 ]
Wil je dus graag met andere tweakers spelen, gezellige admins in het kanaal hebben en ben je 18 jaar of ouder dan ben je welkom in het nieuwe Warzone NL 18+ discordkanaal
Invite: https://discord.gg/EYT3SC9
Zien we je daar?
Warzone spelen met andere tweakers? https://discord.gg/EYT3SC9
Call of Duty: Warzone has been building up towards seemingly big changes to the game’s Verdansk map, and it looks like it will finally deliver next season.
Very little has changed in Verdansk since launch, the battle royale map in Call of Duty: Warzone.
Though you could consider the running meta game of locked bunkers and such to be the map’s way of evolving, outside of some of the bunkers themselves opening, the layout remained the same throughout. Now, according to VGC, the map may finally see meaningful changes in Season 5.
The site says the changes will be twofold. First, the stadium, which sits near the game’s downtime area, will open to reveal a big interior where players can find loot and fight. Indeed, this particular change has been teased through an official screenshot released recently, which also shows hard wires we’ll likely use to climb to the top of the stadium like we can today with tall buildings through their elevator shafts.
he report also says a running train will be added to the map, which players will be able to board and loot, similar to the moving trains in Apex Legends and, more recently, PUBG. This is all part of a map update meant to tie into the next Call of Duty game, rumoured to be called Call of Duty: Black Ops Cold War.
References to Black Ops series protagonist Frank Woods were recently datamined from the game’s files. The voice lines dug up are said to belong to Season 5’s headline operator, which is believed to be Woods himself.
As previously confirmed, Activision plans for Warzone to live alongside future Call of Duty games, so expect more content from the next game and beyond to arrive. It’s still not clear how all of this is going to play, given that Warzone is built on Infinity Ward’s tech and Modern Warfare mechanics, but we’ll have to wait and see.
Ik heb sinds woensdag avond het zelfde bijft staat op lvl 19 797 xpVrijdag schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 20:07:

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Tip van @SD5k hielp bij mij, met gewone munitie ging het weer omhoog met de levelsDark Angel schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:31:
[...]
Ik heb sinds woensdag avond het zelfde bijft staat op lvl 19 797 xp
Ik vind het moeilijk dit uit te leggen zonder dat het modder gooien wordt, dus ik zou de details achterwege laten. Laten we het er op houden dat de eigenaar van het andere kanaal wat vreemd gedrag vertoont. Dit heeft er in geresulteerd dat een aantal prominente leden bans hebben gekregen, en daarnaast een aantal prominente leden onderling besloten heeft niet meer te willen spelen in het kanaal.Tk55 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:08:
[...]
Spreek ik voor mij zelf, dan heb ik de eigenaar aangesproken dat er een aantal mensen verdwenen waren en hij de chats die in algemeen stonden verwijderd had wat niet netjes was. Voor mij resulteerde het er in dat ik ook gebanned werd

Zelfs nog contact geprobeerd te zoeken via p.m op een nieuw account maar werd gelijk gebanned.
Damn die prutsers kunnen echt niets goed programmerenVrijdag schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:40:
[...]
Tip van @SD5k hielp bij mij, met gewone munitie ging het weer omhoog met de levels

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Mensen krijgen zonder tekst en uitleg een ban omdat ze het niet eens zijn over bepaalde onderwerpen. Bijvoorbeeld of het noodzakelijk is dat een singleplayer game altijd een multiplayer element heeft. Die hele tekstuele discussie is gewoon verwijderd en mensen hebben een ban gekregen. En niet omdat het er grof aan toe ging, puur omdat de admin een andere mening had.Tk55 schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 11:08:
[...]
Ik ben heel benieuwd of er nog meer is. Warzone moet wel wat blijven vernieuwen om te voorkomen dat mensen het echt zat beginnen te raken. Ze zijn nu constant bezig met nieuwe gamemodes, die doorgaans geen success zijn, terwijl ik liever zou zien dat ze tijd en moeite steken in wijzigingen in de map zelf.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik had zelf het idee dat je in de laatste intro van de game op de kaart Verdansk zag en daarnaast een nieuw gebied. Ik zou een complete extra map ook niet verkeerd vinden om eerlijk te zijn ipv toevoegingen.
Tsurany schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:11:
[...]
Mensen krijgen zonder tekst en uitleg een ban omdat ze het niet eens zijn over bepaalde onderwerpen. Bijvoorbeeld of het noodzakelijk is dat een singleplayer game altijd een multiplayer element heeft. Die hele tekstuele discussie is gewoon verwijderd en mensen hebben een ban gekregen. En niet omdat het er grof aan toe ging, puur omdat de admin een andere mening had.
[...]
Ik ben heel benieuwd of er nog meer is. Warzone moet wel wat blijven vernieuwen om te voorkomen dat mensen het echt zat beginnen te raken. Ze zijn nu constant bezig met nieuwe gamemodes, die doorgaans geen success zijn, terwijl ik liever zou zien dat ze tijd en moeite steken in wijzigingen in de map zelf.
Wat ik gelezen had is dat er geruchten zijn voor een nieuwe map, wanneer de nieuwe COD uitkomt.dstyle_nl schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 12:41:
Ben het eens met beide opmerkingen van je. Wat betreft de game zou het tof zijn dat de map wat toevoegingen krijgt. Dat het stadium in gebruik genomen wordt is een mooie toevoeging en dat gaat dus echt een hot drop worden denk ik.
Ik had zelf het idee dat je in de laatste intro van de game op de kaart Verdansk zag en daarnaast een nieuw gebied. Ik zou een complete extra map ook niet verkeerd vinden om eerlijk te zijn ipv toevoegingen.
[...]
Zelf speel ik op de Xbox One en een tijdje terug met een free multiplayer weekend heb ik geprobeerd op de PS4 in te loggen met mijn Activision account en toen kreeg ik een Error dat mijn account ergens anders actief ingelogd is en dat ik daar moet uitloggen om op de PS4 te kunnen spelen. Ik vind dit erg raar en slecht.
Kent iemand deze error? Hoe komt dit? Dit lijkt me niet zo te horen, ik dacht dat het gewoon zou werken.
Een vriend van me ervaart dit ook wanneer hij vanaf zijn pc weer switcht naar ps4, duurt schijnbaar een aantal minuten voordat het uitloggen daadwerkelijk gezien wordt ofzo geen idee...F T schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:21:
Ik speel al een tijdje Modern Warfare en de cross-play werkt in mijn ogen erg goed (op de voice chat na), maar de cross-progression oftewel dat je met hetzelfde Activision account of meerdere platformen heb ik problemen mee.
Zelf speel ik op de Xbox One en een tijdje terug met een free multiplayer weekend heb ik geprobeerd op de PS4 in te loggen met mijn Activision account en toen kreeg ik een Error dat mijn account ergens anders actief ingelogd is en dat ik daar moet uitloggen om op de PS4 te kunnen spelen. Ik vind dit erg raar en slecht.
Kent iemand deze error? Hoe komt dit? Dit lijkt me niet zo te horen, ik dacht dat het gewoon zou werken.
Gister 2x gehad dat ik gedowned werd, een self-rev gebruik en toen halverwege de rev gewoon dood ging.
Op de kill cam was ook geen duidelijkheid te zien en lag ik beide keren buiten de view van de killer (ook schoten ze niet meer op het moment dat ik dood ging).
Weird.
Ja zijn wel meer rare bugs. Afgelopen week ook 2x gehad dat als ik mijn non lethal gebruik ik down ging....Roydie13 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:30:
Hebben meer mensen last van niet fatsoenlijk werkende self revives?
Gister 2x gehad dat ik gedowned werd, een self-rev gebruik en toen halverwege de rev gewoon dood ging.
Op de kill cam was ook geen duidelijkheid te zien en lag ik beide keren buiten de view van de killer (ook schoten ze niet meer op het moment dat ik dood ging).
Weird.
Ik merk echt geen verschil. Er is wel wat getest en wat ze hadden gevonden is dat het recoil patroon aangepast is maar in praktijk merk je er niks van.chris84 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:38:
Is er een merkbaar verschil met de Grau sinds de update of valt het allemaal wel mee?
Na een potje op Shipment stond er dat ik level 65 was geworden(was level 122) en dit ging rap omhoog naar 66, 67, 68 etc tot het volgende potje begon.
Zag er wel satisfying uit
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Heb je al in je eigen broekzak gekeken?mvrooij schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:30:
Hier nog een gekke bug, een maat van mij dropt $2000 en het is nergens meer te bekennen? Niet op de grond en niet opgepakt door iemand. Iemand dit ooit al meegemaakt?
Was het maar zo haha!
Had het verder nog niet meegemaakt dus was benieuwd of meer dit ooit meegemaakt hebben!
WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart
Nee dat nog niet, maar dat de game veel bugs heeft is wel duidelijkmvrooij schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:30:
Hier nog een gekke bug, een maat van mij dropt $2000 en het is nergens meer te bekennen? Niet op de grond en niet opgepakt door iemand. Iemand dit ooit al meegemaakt?

Dit nog niet meegemaakt. Maar heb al wel meegemaakt dat wanneer we met zijn allen onze 2de loadout willen pakken de gear van de eerste loadout verdwijnt. Eerst een Grau gepakt en wil je daar een sniper bij? Succes, nu heb je alleen nog maar de sniper....
Edit: totaal verkeerde persoon gequote, maar dat vind DStyle vast niet erg
[ Voor 8% gewijzigd door eddie010 op 03-07-2020 14:38 ]
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Hij was toen 2000 kwijt maar 5 armor plates rijkermvrooij schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:30:
Nee maar inderdaad ook al gehad. Wij hadden bij een klein trappetje voor een huis, geld viel gewoon door de grond heen.
Die trappen zijn blijkbaar alleen voor poppetjes, niet voor andere itemsRappa1985 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:41:
[...]
Hij was toen 2000 kwijt maar 5 armor plates rijker
Nee maar inderdaad ook al gehad. Wij hadden bij een klein trappetje voor een huis, geld viel gewoon door de grond heen.

Ik dropte gisteren geld op de grond zodat m'n team maat een loadout kon kopen, maar dat zag ik voor m'n ogen dwars door de grond heen vallen.mvrooij schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:30:
Edit: was in mijn geval niet bij een trap, maar bij die buy station op die treinrails midden in Quarry.
[ Voor 11% gewijzigd door SD5k op 03-07-2020 15:30 ]
Ah ja dit klopt, het was bij een trap! Nou niet meer doen dus..Terranova schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 14:56:
[...]
Die trappen zijn blijkbaar alleen voor poppetjes, niet voor andere itemsHeb het zelf ook al meerdere malen meegemaakt
Dit weekend ook maar eens testen dan!
Op lange (lees sniper) afstanden merk je wel degelijk verschil, maar verder valt 't mee.chris84 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 13:38:
Is er een merkbaar verschil met de Grau sinds de update of valt het allemaal wel mee?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Of ligt dit aan mij? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals op stereo spelen, 7.1 verschillende presets.
EQ settings verandert en ingame naar boost low gezet.
Iemand nog andere suggesties voor mij? In andere games hoor ik voetstappen meer dan genoeg, dus ik denk niet dat mijn headset niet goed is. Logitech g430 heb ik als headset.
Ik hoor graag weer van jullie wat ik het best kan doen.
En als je ze dan eens hoort kan je echt niet plaatsen of ze nu boven of onder je zitten
Never ever financial advice...
Boost (high/low) werkt het beste om ze te horen. Voor vele nog niet genoeg, maar dat zijn de beste opties. Ik gebruik zelf de optie boost.Dizzy Mike schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:55:
Hebben jullie ook dat in multiplayer dat je gewoon meer dan de helft van de tijd de voetstappen niet hoor?
Of ligt dit aan mij? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals op stereo spelen, 7.1 verschillende presets.
Iemand nog andere suggesties voor mij? In andere games hoor ik voetstappen meer dan genoeg, dus ik denk niet dat mijn headset niet goed is. Logitech g430 heb ik als headset.
En speel jij op stereo of 7.1 en dan echte of virtuele 7.1 dus met software
Heb een goede setup (BD MMX 300 met SBx G6 dac) maar het geluid is gewoon inconsistent...
Speel op PS4
Ook kan het zijn dat er dead silence actief is..
maar al de rest, brol
Zelfs tegenwoordig: enemy incoming.. en dan kijken en niets te zien, maar staat hij al naast je een assassination uit te voeren..
Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!

Alle andere games hebben inmiddels penalties voor zoiets, waarom Warzone niet? Als je disconnect voordat je uberhaupt dood bent verdien je imo gewoon 5-10 min pauze zodat je in ieder geval niet meteen een nieuw potje in kan.
[ Voor 16% gewijzigd door NickThissen op 04-07-2020 14:54 ]
Het is ook een beetje een vicieuze cirkel. Mensen leaven omdat ze verwachten dat andere random teamgenoten kut zijn en ze waarschijnlijk niet eens willen reviven, wat ze zelf ook weer kut teamgenoten maken en zo blijft het gaanNickThissen schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:53:
Waarom is er nog steeds geen penalty systeem actief in Warzone als je een potje vroeg verlaat? Ik word er zo ontzettend moe van. Spelen met randoms is gewoon absoluut onmogelijk, letterlijk elk potje zijn m'n teammates al bij het minst of geringste meteen weg. Ik overdrijf niet eens, ik heb nog NOOIT een pot uitgespeeld met randoms. Net zelfs win ik een 1v2 waarbij m'n teammate net down ging. Niet eens dood, alleen maar down. Nog voordat ik kon herladen was hij al disconnectedWaarom speel je dit uberhaupt als je 0 interesse hebt om een potje af te maken?
Alle andere games hebben inmiddels penalties voor zoiets, waarom Warzone niet? Als je disconnect voordat je uberhaupt dood bent verdien je imo gewoon 5-10 min pauze zodat je in ieder geval niet meteen een nieuw potje in kan.
Niet mee eens, ik verlaat regelmatig een potje. Speel je grind of domination of capture the flag; staan 5 snipers naast elkaar ... Sorry als ik potje toch ga verliezen kan ik beter meteen uitstappen. Vele spelers doen alleen mee voor hun KD en geven geen lor om met wie ze spelen, dan stap ik uit.NickThissen schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 14:53:
Waarom is er nog steeds geen penalty systeem actief in Warzone als je een potje vroeg verlaat? Ik word er zo ontzettend moe van. Spelen met randoms is gewoon absoluut onmogelijk, letterlijk elk potje zijn m'n teammates al bij het minst of geringste meteen weg. Ik overdrijf niet eens, ik heb nog NOOIT een pot uitgespeeld met randoms. Net zelfs win ik een 1v2 waarbij m'n teammate net down ging. Niet eens dood, alleen maar down. Nog voordat ik kon herladen was hij al disconnectedWaarom speel je dit uberhaupt als je 0 interesse hebt om een potje af te maken?
Update: speel eens Shoot House (24/7) hoe vaak ze daar niet met 3+ op de muur staan. Ongelooflijk, het lukt dan niet om grind nog te winnen; helemaal niet omdat de tegenstander door gebrek aan assault in ons eigen team via de flanken even snel de snipers neerhalen en een trippel of quad kill mogen bijschrijven. Dumbo' s gaan vervolgens aan de andere kant weer met zijn 5-en op de muur staan ...
[ Voor 12% gewijzigd door hamsteg op 04-07-2020 20:22 ]
... gecensureerd ...
Ik heb het over Warzone.hamsteg schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:09:
[...]
Niet mee eens, ik verlaat regelmatig een potje. Speel je grind of domination of capture the flag; staan 5 snipers naast elkaar ... Sorry als ik potje toch ga verliezen kan ik beter meteen uitstappen. Vele spelers doen alleen mee voor hun KD en geven geen lor om met wie ze spelen, dan stap ik uit.
Update: speel eens Shoot House (24/7) hoe vaak ze daar niet met 3+ op de muur staan. Ongelooflijk, het lukt dan niet om grind nog te winnen; helemaal niet omdat de tegenstander door gebrek aan assault in ons eigen team via de flanken even snel de snipers neerhalen en een trippel of quad kill mogen bijschrijven. Dumbo' s gaan vervolgens aan de andere kant weer met zijn 5-en op de muur staan ...
Hahaha die update bevestigt precies wat ik dacht. Je wilt zelf bij dat muurtje staan snipen, maar wordt weggeschoten door 3+ snipers. Waarom flank je zelf niet? Ik vermijd de middelste lane in Shoothouse sowieso al vanwege snipers (van beide kanten). Ik speel met controiller, dus kan ook nooit op tegen snipers qua precisie en snelheid. De bankpoints zitten gelukkig niet in het zicht van de snipers, dus vanaf daar kan je makkelijk flanken.hamsteg schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:09:
[...]
Niet mee eens, ik verlaat regelmatig een potje. Speel je grind of domination of capture the flag; staan 5 snipers naast elkaar ... Sorry als ik potje toch ga verliezen kan ik beter meteen uitstappen. Vele spelers doen alleen mee voor hun KD en geven geen lor om met wie ze spelen, dan stap ik uit.
Waar staat dat ik sniper? Ik ben assault dus die update bevestigt helemaal niets. Maar met 1 of 2 assaults proberen tags te verzamelen is echt moeilijk en zelfs met 52/14 verlies ik ...niels j schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 20:33:
[...]
Hahaha die update bevestigt precies wat ik dacht. Je wilt zelf bij dat muurtje staan snipen, maar wordt weggeschoten door 3+ snipers. Waarom flank je zelf niet? Ik vermijd de middelste lane in Shoothouse sowieso al vanwege snipers (van beide kanten). Ik speel met controiller, dus kan ook nooit op tegen snipers qua precisie en snelheid. De bankpoints zitten gelukkig niet in het zicht van de snipers, dus vanaf daar kan je makkelijk flanken.
@niels j. assumptions are the mother of all f...
[ Voor 3% gewijzigd door hamsteg op 04-07-2020 21:33 ]
... gecensureerd ...
De gulag is verschrikkelijk. Hoe idioot is het om met een sniper daar te zitten.
Ik hoor ook wanneer mensen sluipen en stappen.Dizzy Mike schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 21:55:
Hebben jullie ook dat in multiplayer dat je gewoon meer dan de helft van de tijd de voetstappen niet hoor?
Edit: heel Warzone wrtkt niet, kom in geen enkele game verder dan de pré lobby.
[ Voor 21% gewijzigd door Homeland op 04-07-2020 23:24 ]
Volgens mij zit dat in Private Match, daar kun je namelijk ook alle attachtments testen.Inbox4me476 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:55:
Is er een eenvoudige manier om te zien hoeveel levels een wapen heeft ingame? Of ik kijk er overheen, of die optie is er niet (?)
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Je kan kijken bij wanneer je de laatste cammo unlock. Die krijg je bij het laatste level van het wapen.Inbox4me476 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 10:55:
Is er een eenvoudige manier om te zien hoeveel levels een wapen heeft ingame? Of ik kijk er overheen, of die optie is er niet (?)
Ik heb nog wel een lijst maar die is niet helemaal compleet met de laatste wapens.
:strip_exif()/f/image/XIwcA0sCuzCyIk8R1nnfiNxV.jpg?f=fotoalbum_large)
De lag is inderdaad te vaak aanwezig, voor xbox spelers -> account-> daar kan je je ping en de packetloss zien.NukaWorldNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 00:14:
Jeetje waarom hebben ze 200 man gedaan terwijl de game nog steeds zo lagged als ik weet niet wat. Heb een paar weken niet gespeeld en kreeg wel weer zin. Maar ik heb echt alleen maar lag man. Terwijl andere online games prima lopen bij mij.
Die is bij mij regelmatig 100 en een loss van 4-8%
Blijkbaar weten ze nog steeds niet dat een lage ping alles is voor een shooter.
Ik ga iets te vaak dood terwijl ik al een seconde de hoek om ben of dat ik een clip in iemand zijn rug schiet en dan omdraait en mij met 1 kogel afmaakt. Als ik dan het filmpje vanuit zijn gezichtspunt zie blijkt dat ik vaak niet eens schiet of zelfs de andere kant opschiet.
Of sinds de laatste update kan ik soms iemand met een sniper niet raken (afstand te groot?) en dat persoon schiet mij met een machinegeweer dood, een afstand van honderden meters.
Buizerd__NL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:22:
[...]
Volgens mij zit dat in Private Match, daar kun je namelijk ook alle attachtments testen.
Thanks, vanavond even opties checken!stolkemans schreef op zondag 5 juli 2020 @ 12:49:
[...]
Je kan kijken bij wanneer je de laatste cammo unlock. Die krijg je bij het laatste level van het wapen.
Ik heb nog wel een lijst maar die is niet helemaal compleet met de laatste wapens.
[Afbeelding]
Gewoon je downloads aanzetten en laat de lag compensation het werk maar doenNol_NL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 02:58:
Mensen het is CoD... Blijft easy money voor Activision. Cheaters gaan ze niet aanpakken, lag blijft. Is al jaren zo en gaat niet veranderen. Game niet al te serieus nemen en lekker knallen met vrienden. Er komt vanzelf wel weer een potje dat je de opeens wel alles raak schiet, meestal is dat bij mij het geval als ik tussentijds een andere game gaat downloaden
Gisteren eens een test gedaan.. Het is echt server afhankelijk en dan nog speler afhankelijk.akatar schreef op zondag 5 juli 2020 @ 13:29:
[...]
De lag is inderdaad te vaak aanwezig, voor xbox spelers -> account-> daar kan je je ping en de packetloss zien.
Die is bij mij regelmatig 100 en een loss van 4-8%
Blijkbaar weten ze nog steeds niet dat een lage ping alles is voor een shooter.
Ik ga iets te vaak dood terwijl ik al een seconde de hoek om ben of dat ik een clip in iemand zijn rug schiet en dan omdraait en mij met 1 kogel afmaakt. Als ik dan het filmpje vanuit zijn gezichtspunt zie blijkt dat ik vaak niet eens schiet of zelfs de andere kant opschiet.
Of sinds de laatste update kan ik soms iemand met een sniper niet raken (afstand te groot?) en dat persoon schiet mij met een machinegeweer dood, een afstand van honderden meters.
We hebben 10 potjes shoothouse gedaan. Persoonlijke ervaring:
- soms schiet ik en hit ik alles raak, heb ik een 1/4 magazijntje van nodig van de mp7 of 1 shot kills met snipers
- nieuwe match, en direct hits met de sniper geven GEEN hit mark, andere zit op een muurtje te leunen, ziet me niet, 3x opnieuw gemikt en geen hit. 4e keer viel hij neer.
Als ik dan mijn MP7 neem, heb ik bij wijze 3 magazijnen nodig om ze gekilled te krijgen.
Meestal, maar niet altijd, krijg ik dan wel latency spikes ergens half weg de match.
Wat ook soms opvalt op shipment: slechte server en de enemy die op andere kant muurtje staat "verdwijnen" kort. Zij bukken of side strafen, maar de animatie werkt niet door de lag denk ik, ze verdwijnen ineens uit beeld en floepen er weer in.
Maar het is niet gebonden aan onze party. Andere van de party hebben op die match dan geen last en andere matchen, wanneer het wel goed gaat voor mij, hebben zij dan de issues.
Bizar gewoon en heb me er bij neer gelegd....
Via wifi gamen is zowieso niet ideaal en zal altijd een mate van lag met zich mee brengen. Ik heb het een tijdje geprobeerd en vaak gaat het lange tijd goed totdat je op een moment supreme net even een wifi glitch hebt en afgepaft wordt. Bedraad gamen is nog altijd het devies.Chelseamarre123 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:58:
Sinds ik ben overgestapt van wifi naar bedraad netwerk geen last meer van lag nu sinds een maandje.

heb het met draad ook minder. Maar gebeurt me nog regelmatig dat ik iemand in de rug schiet en nog dood ben. Kijk je de killcam terug, staat ie gewoon de hele tijd naar me te kijken en te schieten.Chelseamarre123 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:58:
Sinds ik ben overgestapt van wifi naar bedraad netwerk geen last meer van lag nu sinds een maandje.
Heb dit nog nooit zo sterk meegemaakt als in deze game.
Sinds de Grau nerf (overigens niet heel veel van te merken) toch maar eens besloten wat verschillende wapens te proberen.
Ik verwachtte niet veel van de SCAR maar hij heeft me positief verrast.
Weinig recoil, veel dmg waardoor ik tegenstanders op afstand echt snel neer heb.
Enige nadeel is klein magazijn (max 30 kogels).
Maar ik moet zeggen dat ik hem fijn vind spelen en weer eens wat anders dan de standaard Grau, M4, M13.
Vaak lijkt het alsof je een connectie loss gaat krijgen maar daarna pakt de verbinding je sessie weer op ofzoiets.
Je hebt dan een freeze van 1 a 2 seconde.
Ik heb de scar ook veel gebruikt sinds kort speel ik met de cr 56 amax deze bevalt mij zeer goed. Veel dmg net als de ak maar dan makkelijk recoil controle.Frank_P schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:34:
Zijn er nog meer mensen die met de SCAR spelen?
Sinds de Grau nerf (overigens niet heel veel van te merken) toch maar eens besloten wat verschillende wapens te proberen.
Ik verwachtte niet veel van de SCAR maar hij heeft me positief verrast.
Weinig recoil, veel dmg waardoor ik tegenstanders op afstand echt snel neer heb.
Enige nadeel is klein magazijn (max 30 kogels).
Maar ik moet zeggen dat ik hem fijn vind spelen en weer eens wat anders dan de standaard Grau, M4, M13.
Hoopte stiekem op nog een week 24/7 shipment, gaat de damascus grind een stuk sneller
Ah fuck. Ik moet nog zes mensen platrijden met mijn Wilson. Dat gaat op andere mappen echt niet lukkendonvalentino schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:17:
vanaf vandaag (vanavond) geen 24/7 shipment meer maar dirty old houseboat.
Hoopte stiekem op nog een week 24/7 shipment, gaat de damascus grind een stuk sneller
Ik heb gisteren een nieuwe stap gezet in mijn grind; De LMG zijn ook klaar. Nu nog 2 marksman rifles en 3 Sniper Rifles en dan zijn we klaar (en er een beetje klaar mee)donvalentino schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:17:
Nickname KasPlantje.
Aah dat is best wel jammer, ik heb 4 guns naar Gold gehaald deze week op Shipment.donvalentino schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:17:
Super easy
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zo moeilijk is het toch niet om BP lvl 100 te worden? Heb het toevallig zelf gisterenavond gehaald.Donstil schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:07:
Over Shipment gesproken, ik hoorde "van een vriend" () dat je Shipment aan kunt zetten zonder te spelen.
Je wordt dan niet gekickt voor inactivity maar krijgt wel BattlePass XP
[ Voor 35% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 07-07-2020 15:28 ]
Als je zoals mij bijna elke avond een paar potjes Warzone doet moet t lukken. Met normale mp gaat het volgens mij een stuk sneller..I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet om BP lvl 100 te worden? Heb het toevallig zelf gisterenavond gehaald.
PSN id: PENo1
Moeilijk niet....kost gewoon "veel" tijd. Maar moet zeggen dat er redelijk veel double XP events zijn tot nu toe.I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet om BP lvl 100 te worden? Heb het toevallig zelf gisterenavond gehaald.
Zit zelf nu op lvl 90 in de BP en op 150 spel. dus ben er ook bijna.
Craft beer specialist
Precies, en laatste week van het seizoen is ook altijd dubbel xp etc.Jeroen87 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Moeilijk niet....kost gewoon "veel" tijd. Maar moet zeggen dat er redelijk veel double XP events zijn tot nu toe.
Zit zelf nu op lvl 90 in de BP en op 150 spel. dus ben er ook bijna.
Dat is 3x dubbel xp in 1 seizoen, moet genoeg zijn
Moeilijk niet, tijd intensief welI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Ik ben 155/95 overigens, dus ga het ook wel op de normale manier halen.
Level cap is wel laag met 155 vind ik persoonlijk. Daar ben je met missies van de dag, week, Intel, enz, wel erg snel.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 07-07-2020 16:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 9% gewijzigd door HansPatat050 op 07-07-2020 19:08 ]
Soms gaat de gulag gewoon niet zoals je wilt dat het gaat...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Eindelijk een goede COD in jaren en dan wordt het nu zo een propaganda zooitje.
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.