Ik heb ook een mailtje van ze gehad:
Beste,
Bedankt voor je reactie.
De processoren hebben helaas wat vertraging opgelopen en onze excuses voor het ongemak. De 3700X is vandaag geleverd maar de overige modellen helaas nog niet, maar we verwachten ze wel snel in ons magazijn.
Wat gebeurt er nu met deze processor? Deze processor wordt geproduceerd door AMD en wordt verscheept vanuit het Continent Noord-Amerika. De processor had eigenlijk begin deze week al geleverd moeten worden, maar helaas is dat door vertraging van de vracht nog niet gelukt. Vanuit de toeleverancier wordt echter verwacht dat we deze processor op korte termijn geleverd zal worden in ons magazijn. We willen je adviseren om de levering van de processoren even af te wachten, zodat we je bestelling hopelijk zo snel mogelijk in orde kunnen maken en verzenden.
Graag vernemen we je reactie.
We hopen je met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Lekiame schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:30:
Vliegt de temperatuur bij meerderen ook zo op en neer bij de 3700X?
Als ik bijvoorbeeld gewoon rustig tweakers zit te lezen is de temp 36-37C en kan ineens zonet dat er iets gebeurt naar 50-55 vliegen en weer rustig zakken naar 40C. Ook bij load kan hij behoorlijk uitschieten naar 70C tijdens gamen bv terwijl hij de rest van de tijd 55-60C is.
Ik gebruik PBO + LLC4 + fixed voltage van 1.365v in bios. idle vcore is dan 1.34 en load 1.38 en heavy load prime 1.4
Je zit verkeerd, er is al een ervaringen topic.
[
Voor 23% gewijzigd door
Blaat op 10-07-2019 18:32
]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.