Oeps, meende hier gelezen te hebben dat die dat ondersteund. Ik zal Megekko is een mailtje sturen!Dionamuh schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:38:
[...]
Ook een prima bord, maar die heeft niet de functie via USB-stick BIOS updaten!
Bijna alle hardware winkels/webshop bieden ook de mogelijkheid aan om de BIOS voor je te updaten. Dus als je niet de beschikking hebt over een Ryzen 1xxx of 2xxx CPU, dan zou ik snel even contact opnemen met de klantenservice van waar je hem hebt besteld, dan kunnen ze dat nog voor je fixen!
Ik heb zelf ook een X470 ROG STRIX bord, maar heb de BIOS zelf geupdate toen ik m'n 2600X processor er nog in had zitten. In zekere zin ondersteund hij de nieuwe ryzen processoren dus inderdaad ! :-)barriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:51:
[...]
Oeps, meende hier gelezen te hebben dat die dat ondersteund. Ik zal Megekko is een mailtje sturen!
Doelde meer op het USB bios updaten. Heb al een mailtje gestuurd. En anders gaat dat boord terug en komt ereen die het wel ondersteund.Lekiame schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:53:
[...]
Ik heb zelf ook een X470 ROG STRIX bord, maar heb de BIOS zelf geupdate toen ik m'n 2600X processor er nog in had zitten. In zekere zin ondersteund hij de nieuwe ryzen processoren dus inderdaad ! :-)
Kan je ons laten weten hoe de fan is zodra je hem werkende hebt? Ik wil het zelfde bordje kopen maar ik kan geen info vinden over de fan. (De meeste x570 reviewers slaan de fans sowieso over terwijl daar juist zoveel commotie over is.)ShininNL schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:30:
Mijn 3700x + x570 aorus elite, besteld bij megekko, liggen klaar voor me bij de afhaallocatie.
Idd zal nog wel getest gaan worden bij HWI denk ik.Immanent Ike schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:05:
[...]
Kan je ons laten weten hoe de fan is zodra je hem werkende hebt? Ik wil het zelfde bordje kopen maar ik kan geen info vinden over de fan. (De meeste x570 reviewers slaan de fans sowieso over terwijl daar juist zoveel commotie over is.)
De aorus pro maakt bij opstarten een enorm lawaai een paar seconden.
Daarna hoor ik de fan niet meer.
https://www.asus.com/nl/M...-F-GAMING/specifications/ lijkt het toch te ondersteunen. Ez flash v3 is het toch?Dionamuh schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:38:
[...]
Ook een prima bord, maar die heeft niet de functie via USB-stick BIOS updaten!
Bijna alle hardware winkels/webshop bieden ook de mogelijkheid aan om de BIOS voor je te updaten. Dus als je niet de beschikking hebt over een Ryzen 1xxx of 2xxx CPU, dan zou ik snel even contact opnemen met de klantenservice van waar je hem hebt besteld, dan kunnen ze dat nog voor je fixen!
Welk moederbord heb je van Asus?Devil N schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:11:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Jammie jammie!![]()
Nog even een paar daagjes geduld voordat ik hem daadwerkelijk kan gaan inbouwen. Ik moet sowieso Windows nog updaten naar 1903 en fingers crossed dat Asus wellicht in de tussentijd nog met een BIOS update komt met de laatste AGESA revisie.
Nope, ondersteunt het niet. Hier een lijstje met moederborden, helemaal rechts een checkmark met welke je kan updaten zonder cpu (niet veel keus).barriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:19:
[...]
https://www.asus.com/nl/M...-F-GAMING/specifications/ lijkt het toch te ondersteunen. Ez flash v3 is het toch?
PSN ID: Beest41
Weet nu even niet wat ik moet geloven. Lijkt me niet dat ze dat zomaar op de site zetten? En dat dat dan een jaar blijft staan. Mag ik vragen waar op reddit dat scheetje is gemaakt?SCARfaceE schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:31:
[...]
Nope, ondersteunt het niet. Hier een lijstje met moederborden, helemaal rechts een checkmark met welke je kan updaten zonder cpu (niet veel keus).
ik had eerst mijn moederbord en processor bij alternate besteld. Toen had ik ze gebeld voor een status update. Stonden de moederborden niet in het systeem, en de 3700x zou nog 1,5 week duren.
Dus ik die processor cancellen en bij megekko besteld. Moederborden bij Informatique besteld. 3 uur later word ik door Alternate gebeld "uw borden zijn klaar". Ja jammer, maar die hoef ik nu niet meer. Vandaag komt dus alles binnen. Ben heel benieuwd! Bij Informatique hebben ze gratis de bios update voor me uitgevoerd, dat was ook echt super service. Hoefde alleen maar in de opmerking bij mijn bestelling te zeggen dat ik bios update wilde.
vanavond of morgen lekker inbouwen en van het weekend volop genieten. En natuurlijk even een benchmark uitvoeren.
Dus ik die processor cancellen en bij megekko besteld. Moederborden bij Informatique besteld. 3 uur later word ik door Alternate gebeld "uw borden zijn klaar". Ja jammer, maar die hoef ik nu niet meer. Vandaag komt dus alles binnen. Ben heel benieuwd! Bij Informatique hebben ze gratis de bios update voor me uitgevoerd, dat was ook echt super service. Hoefde alleen maar in de opmerking bij mijn bestelling te zeggen dat ik bios update wilde.
vanavond of morgen lekker inbouwen en van het weekend volop genieten. En natuurlijk even een benchmark uitvoeren.
Op de site staat EZ Flash 3 en dat is niet zonder CPU. EZ Flash 3 gaat via de bios zelf. Sheet komt van /r/amdbarriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:43:
[...]
Weet nu even niet wat ik moet geloven. Lijkt me niet dat ze dat zomaar op de site zetten? En dat dat dan een jaar blijft staan. Mag ik vragen waar op reddit dat scheetje is gemaakt?
PSN ID: Beest41
Ja ik had deze site gevondenSCARfaceE schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:45:
[...]
Op de site staat EZ Flash 3 en dat is niet zonder CPU. EZ Flash 3 gaat via de bios zelf. Sheet komt van /r/amd
https://www.asus.com/nl/support/FAQ/1012815/#
En ik zag geen OS staan dus dacht zit wel goed. Ff vergeten dat je een cpu moet hebben om de bios in te komen. Ik wacht nog op het mailtje van Megekko en anders bestellen we een nieuwe. Nogmaals bedankt voor de info!
Bij ASUS: Kijk acherop je mobo op het I/O panel. Zit daar een "Flashback" button dan kun je in de regel zonder cpu e.d. je bios flashen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heeft er inmiddels al iemand die in NL had besteld een 3900x geleverd gekregen? Als ik het goed begrijp waren dat alleen nog maar de "niet correcte" pre-orders via Alternate?
Ik zit iig nog steeds te wachten (net als zoveel van jullie), erg balen op deze manier. CD-rom land vertelde eerst dat ze hem woensdag zouden versturen dus dan zou hij vandaag aankomen. Helaas, geen verzend bevestiging dus wederom gebeld, nu hopen ze ze vrijdag te krijgen en dan zou ik hem zaterdag pas hebben. Lekker weer, ik had maandag al vrij er van uitgaande dat ik die CPU wel ergens kon halen (Zoals bij de vorige 2 launches), en nu vrijdag ben ik weer vrij, maar heb ik waarschijnlijk nog steeds niets in handen.....
Erg balen hoe AMD dit in Nederland heeft aangepakt.
Ik ging enkele filmpjes maken omtrent de processor op mijn kanaal, maar 2 weken na dato heeft dat natuurlijk niet zoveel nut meer. 
Goed, dit moet ook geen klaag topic worden, dus ik ben serieus benieuwd of iemand al een Nederlandse 3900x in handen heeft. Ik ben al bij Alternate.be aan het kijken maar die geven helaas ook weinig reactie plus dat het de combi moederbord + CPU een 120 euro duurder zou maken, wat het helaas ook niet waard is.
Frustratie alom!
p.s. Paradigit is net versprongen van "we krijgen morgen een levering" naar "19 dagen"
Ik zit iig nog steeds te wachten (net als zoveel van jullie), erg balen op deze manier. CD-rom land vertelde eerst dat ze hem woensdag zouden versturen dus dan zou hij vandaag aankomen. Helaas, geen verzend bevestiging dus wederom gebeld, nu hopen ze ze vrijdag te krijgen en dan zou ik hem zaterdag pas hebben. Lekker weer, ik had maandag al vrij er van uitgaande dat ik die CPU wel ergens kon halen (Zoals bij de vorige 2 launches), en nu vrijdag ben ik weer vrij, maar heb ik waarschijnlijk nog steeds niets in handen.....
Erg balen hoe AMD dit in Nederland heeft aangepakt.
Goed, dit moet ook geen klaag topic worden, dus ik ben serieus benieuwd of iemand al een Nederlandse 3900x in handen heeft. Ik ben al bij Alternate.be aan het kijken maar die geven helaas ook weinig reactie plus dat het de combi moederbord + CPU een 120 euro duurder zou maken, wat het helaas ook niet waard is.
Frustratie alom!
p.s. Paradigit is net versprongen van "we krijgen morgen een levering" naar "19 dagen"
[ Voor 3% gewijzigd door Quindor op 11-07-2019 14:37 ]
Asus ROG Strix X470-I Gaming.
Er is al een BIOS update voor de Ryzen 3000 processors en die heb ik al geïnstalleerd, maar schijnbaar is die nog op basis van de AGESA 1.0.0.1 update waardoor die wat features mist. Ik maak me er niet al te druk om, ik kijk wel wat er beschikbaar is komend weekend en ga gewoon lekker m'n PC upgraden.
Zal ik doen als ik het niet vergeet. Kom er vandaag niet aan toe, m'n geheugenreepjes komen morgen pas binnenImmanent Ike schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:05:
[...]
Kan je ons laten weten hoe de fan is zodra je hem werkende hebt? Ik wil het zelfde bordje kopen maar ik kan geen info vinden over de fan. (De meeste x570 reviewers slaan de fans sowieso over terwijl daar juist zoveel commotie over is.)
Ik heb de Asus Rog Strix B450 F Gaming. Heb net van de week de laatste bios 2406 versie erop gezet. UPdate meestal de nieuwste biossen. Met bios 2301 zou de AMD zen2 moeten werken.Devil N schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:37:
[...]
Asus ROG Strix X470-I Gaming.
Er is al een BIOS update voor de Ryzen 3000 processors en die heb ik al geïnstalleerd, maar schijnbaar is die nog op basis van de AGESA 1.0.0.1 update waardoor die wat features mist. Ik maak me er niet al te druk om, ik kijk wel wat er beschikbaar is komend weekend en ga gewoon lekker m'n PC upgraden.
Nou, zojuist na veel moeite een reactie van megekko gekregen. Megekko gaat dus niet voor dinsdag a.s. leveren, al stond er eerder vandaag dat ze nog zaterdag zouden leveren. Wat een waardeloze tent. Zit er zwaar over na te denken om mijn bestelling daar te cancellen.
Bij azerty niet heel veel anders, denk dat alle nederlandse webshops dezelfde levering verwachten.mpra schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:12:
Nou, zojuist na veel moeite een reactie van megekko gekregen. Megekko gaat dus niet voor dinsdag a.s. leveren, al stond er eerder vandaag dat ze nog zaterdag zouden leveren. Wat een waardeloze tent. Zit er zwaar over na te denken om mijn bestelling daar te cancellen.
Azerty noemde alleen niet vandaag als leverdatum op het moment dat ik bestelde. Het is ook een kwestie van wie gun ik geld op dit moment en dat is Megekko na deze ellende in ieder geval niet.
Ik verwacht dat als je nu switched dat je dan helemaal niks krijgt voorlopig.
Tja, denk niet dat dat zozeer aan Megekko ligt, dan aan de beschikbaarheid. Volgens mij kan er geen een webshop leveren.mpra schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:12:
Maar wel slecht nieuws, heb ook bij megekko besteld
Ik heb ook bij Megekko bestelt, maar ik verwijt het hun niet dat ik nu geen 3900X in m'n klauwen heb. Het is allemaal de schuld van degene die deze verzending naar de webshops heeft geregeld, en een beetje van de Rabobank.
Zijn er trouwens al mensen die de 3800X hebben ontvangen?
Iedereen die wel z'n processor heeft ontvangen was volgens mij de 3700X.
Dus, iemand al een 3800X in huis?
Iedereen die wel z'n processor heeft ontvangen was volgens mij de 3700X.
Dus, iemand al een 3800X in huis?
Bij Asus heet de functie om zonder CPU de BIOS te updaten 'USB BIOS Flashback'.barriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:53:
[...]
Ja ik had deze site gevonden
https://www.asus.com/nl/support/FAQ/1012815/#
En ik zag geen OS staan dus dacht zit wel goed. Ff vergeten dat je een cpu moet hebben om de bios in te komen. Ik wacht nog op het mailtje van Megekko en anders bestellen we een nieuwe. Nogmaals bedankt voor de info!
ASUS EZ Flash 3 betekent alleen dat je de BIOS kunt downloaden en updaten via internet (naast de normale manier), gewoon met een ondersteunde CPU geïnstalleerd.
Verwarrend, I know.
Iemand anders postte een tijdje terug dat ze bij Megekko een BIOS update kunnen uitvoeren voor €15.
Edit: gevonden op hun siteEricNL schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:57:
[...]
Ah, ik zie het nu ook bij Megekko. €15,-. Valt me niet tegen! Bedankt!
https://www.megekko.nl/pr...eren-BIOS-firmware-update
[ Voor 19% gewijzigd door Dionamuh op 11-07-2019 15:57 ]
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Hi Quindor!Quindor schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:36:
Heeft er inmiddels al iemand die in NL had besteld een 3900x geleverd gekregen? Als ik het goed begrijp waren dat alleen nog maar de "niet correcte" pre-orders via Alternate?
Erg balen hoe AMD dit in Nederland heeft aangepakt.Ik ging enkele filmpjes maken omtrent de processor op mijn kanaal, maar 2 weken na dato heeft dat natuurlijk niet zoveel nut meer.
Frustratie alom!
Wij hebben met 3 man onze 'foute preorder' bij alternate op 8 juli gecancelled omdat we het niet meer vertrouwden. (ontwijkende reacties van medewerkers aan de telefoon zelfs na 7/7). Het lijkt erop dat alternate.nl de hype compleet onderschat heeft. Of op de vingers getikt is door AMD ivm de preorderknop.
Vervolgens is degene van ons 3 die het dichtst bij de grens woont voor ons 3 naar alternate BE gereden, waar ze op voorraad waren.' Mede hierdoor had ik op 9 Juli mn systeem draaiend.
Alternate heeft nog voorraad trouwens!
Echter kregen wij hier geen gratis 3 mnd gamepass bij
https://www.alternate.be/...duct/1553398?event=search
(ze verzenden ook naar NL maar ik zat vol op de hype train en zou en moest m die avond nog hebben)
[ Voor 8% gewijzigd door JoSchaap op 11-07-2019 16:10 ]
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Dat is zuurmpra schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:12:

Ging dit om enkel de 3700X? Ik heb nog een 3800X op bestelling staan die ze zaterdag zouden gaan leveren.
Doe Praemel!
Ik heb net aan de telefoon gehangen met Paradigit voor de 3900X. Er werd mij verteld dat de leverancier helemaal leeggekocht is en er echt pas later deze maand weer voorraad komt. Die levering zal ook nog niet voldoende zijn om alle orders te voorzien.
Ik heb hem op AMD.com (Digital River Ireland) besteld. Daar staat hij voorradig. Ervaring met het bestellen van de 2070 Super FE (ook Digital River Ireland) vertelt mij dat dat ongeveer 3 werkdagen duurt. Misschien een tip voor andere ongeduldige mensen zoals ik!
Ik heb hem op AMD.com (Digital River Ireland) besteld. Daar staat hij voorradig. Ervaring met het bestellen van de 2070 Super FE (ook Digital River Ireland) vertelt mij dat dat ongeveer 3 werkdagen duurt. Misschien een tip voor andere ongeduldige mensen zoals ik!
Is een clean install niet slimmer?Devil N schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:11:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Jammie jammie!![]()
Nog even een paar daagjes geduld voordat ik hem daadwerkelijk kan gaan inbouwen. Ik moet sowieso Windows nog updaten naar 1903 en fingers crossed dat Asus wellicht in de tussentijd nog met een BIOS update komt met de laatste AGESA revisie.
Ik las ergens dat de promo actie van AMD op 1 juli is ingegaan wat betreft de 3 maanden Xbox gamepass en dat AMD nog bezig is met een oplossing voor de early adopters die al wel hun CPU hebben, maar geen code voor de redemption van de game pass.JoSchaap schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:54:
[...]
Hi Quindor!
Wij hebben met 3 man onze 'foute preorder' bij alternate op 8 juli gecancelled omdat we het niet meer vertrouwden. (ontwijkende reacties van medewerkers aan de telefoon zelfs na 7/7). Het lijkt erop dat alternate.nl de hype compleet onderschat heeft. Of op de vingers getikt is door AMD ivm de preorderknop.
Vervolgens is degene van ons 3 die het dichtst bij de grens woont voor ons 3 naar alternate BE gereden, waar ze op voorraad waren.' Mede hierdoor had ik op 9 Juli mn systeem draaiend.
Alternate heeft nog voorraad trouwens!
Echter kregen wij hier geen gratis 3 mnd gamepass bij
https://www.alternate.be/...duct/1553398?event=search
(ze verzenden ook naar NL maar ik zat vol op de hype train en zou en moest m die avond nog hebben)
Ik zou zeggen heb geduld
[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 11-07-2019 16:11 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
heb je daar een linkje van of zo, via de site van AMD kom ik niet bij ze terecht.Zeemon123 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:57:
Ik heb net aan de telefoon gehangen met Paradigit voor de 3900X. Er werd mij verteld dat de leverancier helemaal leeggekocht is en er echt pas later deze maand weer voorraad komt. Die levering zal ook nog niet voldoende zijn om alle orders te voorzien.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik heb 'm besteld via alternate.be (2 dagen geleden), maar betaling moest via overboeking.. en natuurlijk werken Instant Payments op dat moment niet.. dus who knows.. hoop vandaag of morgen een verzendbevestiging te krijgen (3900x)
Dionamuh schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:54:
[...]
Bij Asus heet de functie om zonder CPU de BIOS te updaten 'USB BIOS Flashback'.
ASUS EZ Flash 3 betekent alleen dat je de BIOS kunt downloaden en updaten via internet (naast de normale manier), gewoon met een ondersteunde CPU geïnstalleerd.
Verwarrend, I know.
Iemand anders postte een tijdje terug dat ze bij Megekko een BIOS update kunnen uitvoeren voor €15.
Edit: gevonden op hun site
https://www.megekko.nl/pr...eren-BIOS-firmware-update
[...]
Ik denk dat ik gewoon mijn fuck-it modus aanzet en de Crosshair bestel. Zijn we van al die onzekerheden af. Plus van wat ik hier lees zal ik hem dit weekend niet binnen gaan krijgen, kan ik dat moederboord eerst updaten.Let op!
Dit artikel is alleen te bestellen na contact met een medewerker en in combinatie met een retouraanvraag.
[ Voor 10% gewijzigd door barriie op 11-07-2019 16:20 ]
https://www.amd.com/en/where-to-buy/promotions2rajackar schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:12:
[...]
heb je daar een linkje van of zo, via de site van AMD kom ik niet bij ze terecht.
Alstublieft
Komt door je ad blocker waarschijnlijk, ik had hetzelfde in FirefoxMiso89 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:23:
[...]
Eerste deel laad niet in Chrome bij mij met firefox kan ik wel bestellen.
Jammer dat je alleen de 3900x kan bestellen op deze manier.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Het was inderdaad de adblocker haha. Via de landen daaronder lukte het niet.
De 3900x heeft een hele redelijke prijs daar, 450,72 inclusief shipping, maar helaas verkopen ze geen 3700x
De 3900x heeft een hele redelijke prijs daar, 450,72 inclusief shipping, maar helaas verkopen ze geen 3700x
[ Voor 42% gewijzigd door rajackar op 11-07-2019 16:30 ]
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ga em ook niet via AMD bestellen want daar kun je na betaling niet meer annuleren. Geen zin om morgen ineens een mail te krijgen van azerty en dan met een extra cpu te zitten.
Ze hebben het inmiddels op site ook aangepast naar "Verwacht over 19 dagen, bestel nu!".Zeemon123 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:57:
Bij mijn bestelling (van afgelopen dinsdag) staat nog steeds 12-07-2019 als verzenddatum. Ik hoop dat dat ook klopt, anders had ik hem eerder deze week al bij AMD zelf besteld.
AMD Ryzen 9 3900X - Scythe Fuma | Gigabyte X570 Aorus Elite | 64GB Crucial 3000C16 | ASUS TUF RTX 3080 OC | Corsair MP510 960GB | Samsung 850 EVO 1TB | OCZ TR150 960GB | Corsair 760T + HX850i | HP X34 • 3440x1440 • 165Hz | Win 10 Pro
Helaas klopt dat echt niet meer. Bij mij staat nog steeds 10-07-2019 als verzenddatum...Dionamuh schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:37:
[...]
Ze hebben het inmiddels op site ook aangepast naar "Verwacht over 19 dagen, bestel nu!".
Bij mijn bestelling (van afgelopen dinsdag) staat nog steeds 12-07-2019 als verzenddatum. Ik hoop dat dat ook klopt, anders had ik hem eerder deze week al bij AMD zelf besteld.
Zeemon123 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:38:
[...]
Helaas klopt dat echt niet meer. Bij mij staat nog steeds 10-07-2019 als verzenddatum...

Ik zit met andere onderdelen die ik als ze eventueel niet (goed) werken nog zou kunnen terugsturen, maar die termijnen verlopen binnenkort.

Thanks voor de info!
Edit: Gemaild met ze, nu krijg ik een gewijzigde verzenddatum van 30-07-2019. Ja daag.

Edit2: alsnog besteld via AMD zelf, ben benieuwd.
[ Voor 15% gewijzigd door Dionamuh op 11-07-2019 18:00 ]
Maar ligt het aan mij of is 450 bij amd.com een wel heel vriendelijke prijs voor een 3900X?
dat is zonder BTWrajackar schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:56:
Maar ligt het aan mij of is 450 bij amd.com een wel heel vriendelijke prijs voor een 3900X?
Ahhh dat verklaart het. Die komt er bij de invoer nog bij dan zeker?
Net daar besteld, eindbedrag is €545,37rajackar schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Ahhh dat verklaart het. Die komt er bij de invoer nog bij dan zeker?
* rajackar moet beter opletten.
Het staat er idd rechts op de checkout pagina correct.
Het staat er idd rechts op de checkout pagina correct.
De C7H of de C8Hbarriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:19:
[...]
[...]
Ik denk dat ik gewoon mijn fuck-it modus aanzet en de Crosshair bestel. Zijn we van al die onzekerheden af. Plus van wat ik hier lees zal ik hem dit weekend niet binnen gaan krijgen, kan ik dat moederboord eerst updaten.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Dinsdag heb ik de 3700x besteld bij megekko met de indicatie dat het vandaag geleverd zou worden. Vandaag niks ontvangen en ook geen bericht van megekko. Ik moest zelf (via mail want telefonisch is bij hen niet mogelijk) contact opnemen om te horen dat ze pas volgende week leveren, wat ik persoonlijk zo slordig vind dat ik eigenlijk geen zaken meer met ze wil doen. Coolblue beweert de 3700x ruim op voorraad te hebben en morgen te kunnen leveren, maar is ook bij uitstek de duurtste. Zijn dit soort levertijden bij coolblue betrouwbaar?
Ik heb zojuist bericht van Megekko over mijn bestelde 3900x:
"Je order bevat producten die helaas niet op 13-07-2019 geleverd kunnen/konden worden.
De nieuwe leverdatum is 01-08-2019."
Dat duurt wel heel lang zo.
"Je order bevat producten die helaas niet op 13-07-2019 geleverd kunnen/konden worden.
Caseking.de heeft de eerste batch AMD 3900X CPU's binnen voor de mensen die zondag hebben besteld, na vertraging bij de leverancier (het lijkt wel of er meerdere landen te maken hebben met dezelfde problemen
) en het pakketje is onderweg naar Nederland
Hopelijk komt de nieuwe CPU morgen of zaterdag aan.... nu is het dan nog het wachten op het Asus moederbord en de rest; dus het zal wel volgende week worden voordat het nieuwe systeem kan worden gebouwd.

Hopelijk komt de nieuwe CPU morgen of zaterdag aan.... nu is het dan nog het wachten op het Asus moederbord en de rest; dus het zal wel volgende week worden voordat het nieuwe systeem kan worden gebouwd.
Wow...Wanneer heb je hem besteld?krustie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:17:

Oeff dat is inderdaad iets te veel van het goeie, van wat ik hier lees kun je hem ook via AMD zelf bestellen. Ook heeft Alternate Belgie nog voorraad volgens mij.krustie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:17:
Edit: Jup https://www.alternate.be/...duct/1553398?event=search
[ Voor 7% gewijzigd door barriie op 11-07-2019 18:24 ]
Wanneer heb je besteld? Ik heb om 15:23 besteld afgelopen zondag. Nog geen update gehad m.b.t. een nieuwe leverdatum.krustie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:17:
barriie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:23:
Oeff dat is inderdaad iets te veel van het goeie, van wat ik hier lees kun je hem ook via AMD zelf bestellen. Ook heeft Alternate Belgie nog voorraad volgens mij.
Edit: Jup https://www.alternate.be/...duct/1553398?event=search
Viviemaster schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:23:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ik heb om 15:23 besteld afgelopen zondag. Nog geen update gehad m.b.t. een nieuwe leverdatum.
Gister pas besteld dus misschien is er nog hoop voor degenen die hem eerder besteld hebben omdat ik wel een update heb ontvangen.
Ik ga nu inderdaad kijken of ik hem bij amd of alternate belgie ga bestellen.
Ah, dan heb ik nog wel wat vertrouwen in mijn bestelling van zondag.krustie schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:28:
[...]
[...]
[...]
Gister pas besteld dus misschien is er nog hoop voor degenen die hem eerder besteld hebben omdat ik wel een update heb ontvangen.
Ik ga nu inderdaad kijken of ik hem bij amd of alternate belgie ga bestellen.
Ik krijg ook net een mail van megekko dat het 1 augustus Word....
Kan iemand conforme waar ik hem nog kan kopen?
Kan iemand conforme waar ik hem nog kan kopen?
Geen idee voor wat betreft de 3800x. Geldt in ieder geval voor de 3700x. Ook zojuist een mail gehad waarin de 15e in magazijn genoemd wordt.Preimel schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:57:
[...]
Dat is zuur![]()
Ging dit om enkel de 3700X? Ik heb nog een 3800X op bestelling staan die ze zaterdag zouden gaan leveren.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 354,87 | € 354,87 |
1 | Moederborden | MSI X570-A Pro | € 179,- | € 179,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 533,87 |
Vanmorgen besteld bij Megekko, leverdatum staat nog altijd op zaterdag. Ben benieuwd.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Vandaag de 3700x binnen gekregen van Megekko. Helaas krijg ik met de nieuwste bios van mijn CH7 (x470) mijn geheugen niet op de 3200 die het setje aan kan. Ook werkt de Asus auto overclock niet maar dat kan zijn omdat PBO op aan is gezet ipv auto in de bios. In AI suite zie ik de processor tussen 3600 en 4300 MHz gaan. Toen ik PBO nog niet had aangezet en de auto overclock van Asus een poging deed ging het voltage naar 1.4 dit leek me erg hoog dus heb ik deze gestopt. Cinebench gaf mij zojuist een score van 4893.
Binnen! Erg benieuwd hoe ‘t spul gaat draaien tav. mijn huidige 4790K
https://imgur.com/a/ZkF5IzB
[ Voor 5% gewijzigd door Xrypta op 11-07-2019 20:25 ]
3960wp SE | Model Y RWD
Gelijk goed aangepakt zo te zien...Xrypta schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:23:
Binnen! Erg benieuwd hoe ‘t spul gaat draaien tav. mijn huidige 4790K![]()
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mooie upgrade als je de cores gebruikt., single core is de 4790k sneller en met een overclock naar 5Ghz helemaal.Xrypta schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:23:
Binnen! Erg benieuwd hoe ‘t spul gaat draaien tav. mijn huidige 4790K![]()
Niet bij alle tests zie ik nu.
[ Voor 11% gewijzigd door Ernemmer op 11-07-2019 20:36 ]
Coolblue is over het algemeen betrouwbaar kwa levertijden. Maar met deze chaos rond de 3000 launch? Het beste is denk ik dat je even contact zoekt met ze.Haaspaas schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:14:
Dinsdag heb ik de 3700x besteld bij megekko met de indicatie dat het vandaag geleverd zou worden. Vandaag niks ontvangen en ook geen bericht van megekko. Ik moest zelf (via mail want telefonisch is bij hen niet mogelijk) contact opnemen om te horen dat ze pas volgende week leveren, wat ik persoonlijk zo slordig vind dat ik eigenlijk geen zaken meer met ze wil doen. Coolblue beweert de 3700x ruim op voorraad te hebben en morgen te kunnen leveren, maar is ook bij uitstek de duurtste. Zijn dit soort levertijden bij coolblue betrouwbaar?
Maar wil je echt een 3700x als je voor twee tientjes meer een 3800x kan krijgen?

zit er toch maar aan te denken om een 3700x te kopen, want wie weet wanneer de 3800x beschikbaar komt. ook zie ik dat niemand meer 3600Mhz geheugen heeft. daar gaan mijn plannen. en dan lijkt de gigabyte x570 pro een beetje overkill.
Eveneens mijn bestelling zondag geplaatst. Ik heb ook nog geen mail gehad vandaag. Ik hou vertrouwen in een zaterdaglevering!Vitz schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 18:34:
[...]
Ah, dan heb ik nog wel wat vertrouwen in mijn bestelling van zondag.
Letterlijk alles staat al klaar, ik mis alleen de processor, 1 augustus is nou niet echt waar ik op zit te wachten zeg maar
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Is dat zo? Hmm...zover ik gekeken had was de 3700x iets sneller... nu wel de 4790k save op 4.6, op 5 werdt t zaakje me iets te warm ondanks de x61 kraken. Grootste upgrade zal voor mijn gevoel liggen in (de optie voor) sneller ram en snellere m.2 bus en de toekomst bestendigheid (zover dat op gaat bij de pc hobby), en gigantisch snellere multicore.Ernemmer schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:33:
[...]
Mooie upgrade als je de cores gebruikt., single core is de 4790k sneller en met een overclock naar 5Ghz helemaal.
Gaan t wel zien, morgen oude setup benchen en dan ombouwen naar Ryzen!
3960wp SE | Model Y RWD
Eventjes vanmiddag telefonisch contact opgezocht met Azerty over 3900X CPU.
Levering tijd is nog onbekend, het is nog even afwachten.
Levering tijd is nog onbekend, het is nog even afwachten.
Heeft dat gekke ding ‘t toch aardig uit gehouden na 5 jaar! Zal wel eens wat screenshots maken morgen met de vergelijking, wellicht meer mensen in dubio voor upgrade.Ernemmer schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:44:
170 vs 206 in SC Cinebench 15, dus de x3700 is toch wel wat sneller op stock speeds.
3960wp SE | Model Y RWD
Waar kun je (vanuit Nederland) in hemelsnaam een 2070 Super FE bestellen trouwens?Zeemon123 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:57:
De site van Nvidia verwijst alleen naar Nederlandse webshops, die alleen custom kaarten verkopen. Overigens achterlijke prijzen weer.
[ Voor 8% gewijzigd door Dionamuh op 11-07-2019 21:08 ]
Ik heb zelf gemaild, hebben laten weten dat de stock pas maandag binnen komt. Ook heel wat moederborden worden dan pas geleverd. Dinsdag pas in huis. Ook balen.Shoarma kip schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 20:37:
[...]
Eveneens mijn bestelling zondag geplaatst. Ik heb ook nog geen mail gehad vandaag. Ik hou vertrouwen in een zaterdaglevering!
Letterlijk alles staat al klaar, ik mis alleen de processor, 1 augustus is nou niet echt waar ik op zit te wachten zeg maar
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Klopt. De pagina waar je destijds de FE kon bestellen is nu vervangen met de doorverwijzing naar de webshops. Ik denk dat de 'eigen' voorraad op is..Dionamuh schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:06:
[...]
Waar kun je (vanuit Nederland) in hemelsnaam een 2070 Super FE bestellen trouwens?
De site van Nvidia verwijst alleen naar Nederlandse webshops, die alleen custom kaarten verkopen. Overigens achterlijke prijzen weer.
OT: Ik las eerder iemand die zei dat je bij AMD niet kan cancellen. Bij het bestellen van die FE kon ik dat ook pas later... Ik heb vanmiddag besteld maar ze gaven aan dat de verdere order details binnen 48u komen. Zelfde proces denk ik (allebei Digital River immers). Maar niets is zeker natuurlijk.
mijn zondag bestelde 3700x komt morgen.. krijg ik vandaag te horen via mail dat mijn moederbord (MSI MPG X570 GAMING PLUS) uitgesteld is naar minimaal dinsdag
kan ik er nog niks mee dit weekend

[ Voor 6% gewijzigd door furian88 op 11-07-2019 22:00 ]
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Weer wijzigingen op de Azerty website, boxed 3900x is weer pre-order (was 10 dagen levertijd) en de tray versies zijn erbij gekomen met levertijd van 10 dagen. De tray versies zijn trouwens duurder dan de boxed version. Pay more, get less
Vorige week zondag bij SiComputers een 3800X besteld. Gisteren toch maar even nagevraagd of ze al meer info hebben. En ze sturen net dit terug:
Lijkt erop dat het nog wel even gaat duren dus...Bedankt voor uw bericht. De processor in uw bestelling is door u ge pre-ordered, dit houd in dat u deze heeft besteld voordat deze daadwerkelijk beschikbaar is. Er is nog geen levertijd van de processor bekend, zodra er voorraad is bij de leverancier zal de levertijd 2 a 3 dagen zijn, wanneer dit gebeurd is echter nog even afwachten (ook voor ons).
Ik kan u dus helaas geen duidelijke indicatie geven.
Flashers van amazon.de hebben nog steeds m'n geheugenreepjes niet verstuurd
Woensdag een 3700X op paradigit besteld voor 349 euro, 5 minuten later was de prijs 369 met levertijd van 20 dagen. Inmiddels teruggezakt naar 3 dagen dus dat komt wel in orde.
Zelfde moederbord besteld, zelfde verhaal. Maandag komt er blijkbaar heel wat binnen bij Megekko.furian88 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 21:59:
mijn zondag bestelde 3700x komt morgen.. krijg ik vandaag te horen via mail dat mijn moederbord (MSI MPG X570 GAMING PLUS) uitgesteld is naar minimaal dinsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Heb bij Megekko besteld op zondag rond een uur of 4 's middags. 3700x kwam gisteren aan alleen geen code voor de XBOX Game Pass, iemand die die wel heeft gekregen of weet hoe je die zou moeten claimen?
@maik.devries
Heb ook een 3700X besteld bij Megekko, maandagochtend vroeg. 3700X gisteren ontvangen incl. XBOX game pass.
Heb ook een 3700X besteld bij Megekko, maandagochtend vroeg. 3700X gisteren ontvangen incl. XBOX game pass.
PC Specs
Zie nu dat Megekko de winkelwagen-pagina heeft aangepast. Voorheen stond onder ieder item een verwachte leverdatum, die is nu weg. Die leverdatum stond in het winkelmandje voor de 3900x tot gisteren nog op 'zaterdag' terwijl de product pagina 'nog niet bekend' aangaf.
Same. Toen de 3700X net op de site stond, werd the Xbox Game Pass-actie er nog niet bij aangegeven en kwam deze dus ook niet in het winkelmandje terecht. Een uurtje later of zo is de actie eraan toegevoegd. De vroege vogels hadden hier dus pech. Zelf geef ik er niet zo heel veel om, dus ik laat het lekker voor wat het is, maar als je even een mailtje stuurt naar de Megekko klantenservice dan zou ik verwachten dat ze de actie alsnog wel honoreren.maik.devries schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:57:
Heb bij Megekko besteld op zondag rond een uur of 4 's middags. 3700x kwam gisteren aan alleen geen code voor de XBOX Game Pass, iemand die die wel heeft gekregen of weet hoe je die zou moeten claimen?
Bij Azerty is het het geval dat je hem online moet claimen. Ik zie hier bij Megekko niks over dus ik denk dat je het beste de klantenservice even een berichtje kan doen.maik.devries schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:57:
Word er nerveus van. Vooralsnog geen annulering van de zaterdaglevering van m'n 3800X gehoord though (knock.on.wood). Alle geluiden van de afgelopen dagen klonken alsof de 3800X en 3900X vandaag binnen zouden komen en morgen afgeleverd zouden worden.Guyon schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:26:
Zie nu dat Megekko de winkelwagen-pagina heeft aangepast. Voorheen stond onder ieder item een verwachte leverdatum, die is nu weg. Die leverdatum stond in het winkelmandje voor de 3900x tot gisteren nog op 'zaterdag' terwijl de product pagina 'nog niet bekend' aangaf.
Doe Praemel!
Ik geloof er graag in, maar dat zeiden ze natuurlijk eerst al van de levering op woensdagPreimel schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:46:
[...]
Word er nerveus van. Vooralsnog geen annulering van de zaterdaglevering van m'n 3800X gehoord though (knock.on.wood). Alle geluiden van de afgelopen dagen klonken alsof de 3800X en 3900X vandaag binnen zouden komen en morgen afgeleverd zouden worden.
De leverdatum in het winkelmandje is terug, en het is geen goed nieuws 

Blijft raar bij Azerty, 4 mails gestuurd, 3 keer aan het einde van de week komen de 3900X binnen en in het laatste mailtje is het " De levertijd is onbekend van deze processoren ".....
| O11 Dynamic White | 5950x | CH8 Hero Wifi | 3090 Vision OC |
Alle webshops zeggen alleen wat ze van hun leveranciers te horen krijgen. Ze proberen natuurlijk optimistisch te blijven, maar gezien de levering situatie in Nederland is het waarschijnlijk beter op dit punt om een realistisch beeld te geven.Mercyfull schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:33:
Blijft raar bij Azerty, 4 mails gestuurd, 3 keer aan het einde van de week komen de 3900X binnen en in het laatste mailtje is het " De levertijd is onbekend van deze processoren ".....
Net de 3900x in de post ontvangen. Nog geen anderhalve werkdag na het plaatsen van de bestelling. Na alle horrorverhalen op Reddit over de uitlevering van bestellingen op AMD.com en het gebrek aan beschikbaarheid van de 3900x bij de gangbare retailers, kan ik niet anders dan heel tevreden zijn. Ik had mij er al bij neergelegd dat ik dit weekend niet aan bouwen zou toekomen. Nu is er weer hoopBallondier schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:19:
Zojuist een 3900x besteld via de AMD site. Zou op voorraad zijn. € 545,37 inclusief BTW en verzendkosten.
Vermeldenswaardig is overigens nog het volgende. Ik heb van AMD geen e-mail ontvangen dat de processor verzonden zou zijn en op de website staat mijn order nog steeds als "in process". Als je zelf nog geen bericht hebt ontvangen van AMD dat je bestelde processor onderweg is, dan wil dat dus niet zeggen dat er nog niets verzonden is.
Wauw dit is interessant nieuws. Bedankt voor de update!Ballondier schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:15:
[...]
Net de 3900x in de post ontvangen. Nog geen anderhalve werkdag na het plaatsen van de bestelling. Na alle horrorverhalen op Reddit over de uitlevering van bestellingen op AMD.com en het gebrek aan beschikbaarheid van de 3900x bij de gangbare retailers, kan ik niet anders dan heel tevreden zijn. Ik had mij er al bij neergelegd dat ik dit weekend niet aan bouwen zou toekomen. Nu is er weer hoop(nu de andere onderdelen nog ontvangen).
Vermeldenswaardig is overigens nog het volgende. Ik heb van AMD geen e-mail ontvangen dat de processor verzonden zou zijn en op de website staat mijn order nog steeds als "in process". Als je zelf nog geen bericht hebt ontvangen van AMD dat je bestelde processor onderweg is, dan wil dat dus niet zeggen dat er nog niets verzonden is.
Welke transporteur was het?
Hij gaf eerder aan bij AMD zelf te hebben besteld. Hier is de 3900x nu echter niet meer op voorraad.Zeemon123 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 12:33:
[...]
Wauw dit is interessant nieuws. Bedankt voor de update!
Welke transporteur was het?
Azerty heeft nu 30x de 3700x op voorraad. Morgen leveren staat er.
365,00
(€ 301,65 excl. 21% BTW)
Volgende werkdag in huis
Raalte30 stuk(s) voorradig
Leverancier 232 stuks voorradig
https://azerty.nl/product...rocessor-3-6-ghz-4-4-ghz-
Mijn 3700x is onderweg van azerty. Ik had hem nog op tijd van de week voor 345.
365,00
(€ 301,65 excl. 21% BTW)
Volgende werkdag in huis
Raalte30 stuk(s) voorradig
Leverancier 232 stuks voorradig
https://azerty.nl/product...rocessor-3-6-ghz-4-4-ghz-
Mijn 3700x is onderweg van azerty. Ik had hem nog op tijd van de week voor 345.
[ Voor 78% gewijzigd door Ferio op 12-07-2019 14:26 ]
Dat begrijp ikGuyon schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:28:
[...]
Hij gaf eerder aan bij AMD zelf te hebben besteld. Hier is de 3900x nu echter niet meer op voorraad.
Ik heb hem gisteren nog daar besteld. Ik kon mij herinneren dat ze het met FedEx gingen versturen, maar ik kan mij vergissen. Dat vroeg ik mij even af..
Ah, verkeerd begrepen! ExcuusZeemon123 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:12:
[...]
Dat begrijp ik
Ik heb hem gisteren nog daar besteld. Ik kon mij herinneren dat ze het met FedEx gingen versturen, maar ik kan mij vergissen. Dat vroeg ik mij even af..

de 3900x is nu ook op amd.com out of stock als ik hem wil toevoegen aan het winkelmandje.
Heb zelf de 3900x besteld bij Azerty..
Maar hoe het er nu naar uit ziet gaat het ook een uitdaging worden om op tijd geschikt geheugen te krijgen... Veel is out of stock. Had een bestelling voor RAM gedaan bij hardwarewebwinkel, maar daar krijg ik geen enkele reactie meer op.
Maar hoe het er nu naar uit ziet gaat het ook een uitdaging worden om op tijd geschikt geheugen te krijgen... Veel is out of stock. Had een bestelling voor RAM gedaan bij hardwarewebwinkel, maar daar krijg ik geen enkele reactie meer op.
Dat tekort aan ram had ik al voorspeld, daarom ruim op tijd geheugen besteld voor de 3900x die tot nu toe nog niet is komen opdagen. Enige nadeel is dat de terugstuur termijn bijna verlopen is en ik niet weet of mijn mobo / ram het uberhaupt wel doen.yniezink schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:10:
de 3900x is nu ook op amd.com out of stock als ik hem wil toevoegen aan het winkelmandje.
Hier blijft de levertijd van m'n 3800X hangen op 13-07-2019, morgen dus! Ik heb er echter een hard hoofd in dat ik morgen een nieuwe processor kan gaan installeren.
Iedereen kiest maar voor een 3700X en 3900X, die arme 3800X kan ook wel wat liefde gebruiken
Iedereen kiest maar voor een 3700X en 3900X, die arme 3800X kan ook wel wat liefde gebruiken
Hier idem! Ben voorzichtig optimistisch. Zou het gek vinden als ze alsnog zo kort voor zaterdag opeens een mail gaan sturen over vertraging, zou toch al lang duidelijk moeten zijn. Althans, dat hoop je danEvernote schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 15:58:
Hier blijft de levertijd van m'n 3800X hangen op 13-07-2019, morgen dus! Ik heb er echter een hard hoofd in dat ik morgen een nieuwe processor kan gaan installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Preimel op 12-07-2019 16:02 ]
Doe Praemel!
Hier zojuist de 3900X in ontvangst mogen nemen, rechtstreeks bij AMD besteld.
Nice!Convoy schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 16:06:
Hier zojuist de 3900X in ontvangst mogen nemen, rechtstreeks bij AMD besteld.