Heb ook nog geen mail ontvangen van Azerty, echter is de order in "mijn Azerty" wel bijgewerkt.L_Jah schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Ook wel bijzonder dat iemand (Arolius) halverwege de rij nog niks heeft gehoord terwijl een paar plekken verder iemand al op verzonden staat.
normaal is het zo dat als alles gereserveerd is (in mijn azerty) het enkele uren duurt voor je een mailtje ontvangt dat je het kunt ophalen.Watchbehind schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:01:
Vinkje staat achter voor mijn Ryzen bestelling (Azerty). Hij zou binnen moeten zijn!! heb 9-7 besteld. Vanavond maar even naar toe bellen, wanneer ik de zooi kan komen ophalen
ik zelf ga gewoon heen wanneer alles gereserveerd is en dan word het als het nog niet bij elkaar is gezocht direct gedaan moet je misschien 5 min langer wachten
bedankt voor de tiphjvg schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:44:
[...]
normaal is het zo dat als alles gereserveerd is (in mijn azerty) het enkele uren duurt voor je een mailtje ontvangt dat je het kunt ophalen.
ik zelf ga gewoon heen wanneer alles gereserveerd is en dan word het als het nog niet bij elkaar is gezocht direct gedaan moet je misschien 5 min langer wachten
Verzendmelding van Azerty, voor de 3900x is binnen.
Lijkt erop dat ze voldoende voorraad binnen hebben gekregen om de orders van 7-7 en 8-7 te verwerken.
Lijkt erop dat ze voldoende voorraad binnen hebben gekregen om de orders van 7-7 en 8-7 te verwerken.
Ik denk dat hij niet op de website zelf heeft gekeken, email duurt altijd wat langer voor dat die binnen komt.L_Jah schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Nog even hoop houden, als je het verloop bekijkt van dit thread zie je dat ze bij Azerty één voor één de orders lijken te updaten. Dus wie weet komen wij zometeen nog aan de beurt. Kan alleen maar blijven hopen
Als je ziet dat ze bij Megekko zelfs 15-07 besteld hebben en verzendbevestiging krijgen dan hoop ik dat Azerty dat ook kan haha, anders had ik toch over moeten stappen
EDIT:
Ook wel bijzonder dat iemand (Arolius) halverwege de rij nog niks heeft gehoord terwijl een paar plekken verder iemand al op verzonden staat.
Nou ja als ze weer zo'n vracht binnen krijgen binnenkort dat denk ik dat wij wel aan de beurt zijn, aangezien ze nu al eind 9-7 zitten als de lijst klopt.
Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850
De vraag is alleen wanneer krijgen ze weer een vracht.... Voor wat we weten kan het net zo goed maandelijks zijn en is de volgende vracht begin september pas verkrijgbaar.DarkBlaze schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:55:
[...]
Ik denk dat hij niet op de website zelf heeft gekeken, email duurt altijd wat langer voor dat die binnen komt.
Nou ja als ze weer zo'n vracht binnen krijgen binnenkort dat denk ik dat wij wel aan de beurt zijn, aangezien ze nu al eind 9-7 zitten als de lijst klopt.
Gezien er twee weken tussen zitten, denk ik dat het nog twee weken duurt voordat nog zo een lading binnenkomt.
...Make every cut count, even if it is one frame...
Waarom ben ik zo'n persoon die eerst alle benchmarks afwacht alvorens ik het apparaat koop.... Ik heb echt veel te laat gekocht.
Als je TPU had gechecked op 7 juli dan had je daarna direct kunnen bestellen met alle benodigde kennisTriguld schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:01:
Waarom ben ik zo'n persoon die eerst alle benchmarks afwacht alvorens ik het apparaat koop.... Ik heb echt veel te laat gekocht.
Ik wachtte op mijn complete build wat ik precies wilde samenstellen. Wilde de 'Super' van nvidia afwachten, wat uiteindelijk erg tegenviel.... Dat had ik niet moeten doen. Had gewoon los per onderdeel moeten kijken en kopen.Paprika schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:05:
[...]
Als je TPU had gechecked op 7 juli dan had je daarna direct kunnen bestellen met alle benodigde kennis.
ik had 7/7 vrijgeblokt om alle reviews te lezen en te bekijken die ik kon vinden, meteen daarna besteldTriguld schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:01:
Nou ook toevallig, lees hierop de forum dat Azerty pas eind Augustus kan leveren.
Zojuist eventjes op mijn order gekeken bij "Mijn Azerty", is het verzonden!!!
Toch eventjes achteraan gebeld, wellicht ben ik niet wakker, maar ze hadden vandaag aantal 3900X binnen gekregen, waaronder die van mij
Zojuist eventjes op mijn order gekeken bij "Mijn Azerty", is het verzonden!!!
Toch eventjes achteraan gebeld, wellicht ben ik niet wakker, maar ze hadden vandaag aantal 3900X binnen gekregen, waaronder die van mij
Op 7-7 Bij megekko een 3900x besteld.
Gister nog mail gehad dat het 17-8 word(ma me vakantie)
Maar krijg vandaag mail dat het verzonden is!!!
Gister nog mail gehad dat het 17-8 word(ma me vakantie)
Maar krijg vandaag mail dat het verzonden is!!!
Nou, goed nieuws alom. Het geheugen waar ik op zat te wachten is vandaag ook verzonden door Megekko. Mijn 3900X zit al drie weken niks te doen in de doos. Qua geheugen heb ik vervolgens overal achter het net gevist, tot vandaag.
Ik heb net Azerty gebeld over het leveren van de 3900x. IK zie namelijk dat iemand hem eerder gaat krijgen dan ik terwijl ik hem eerder heb besteld. Ze krijgen morgen weer 40 stuks binnen en dan werken ze de volgorde weer verder af. Dus hier is op hopen voor morgen.
Oehh misschien zitten wij er dan ook wel tussen @DarkBlaze!Arolius schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:05:
Ik heb net Azerty gebeld over het leveren van de 3900x. IK zie namelijk dat iemand hem eerder gaat krijgen dan ik terwijl ik hem eerder heb besteld. Ze krijgen morgen weer 40 stuks binnen en dan werken ze de volgorde weer verder af. Dus hier is op hopen voor morgen.
Zou er dan toch een meer lopende distributie in zitten nu?
Welke heb je besteld?Vitz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:48:
Het geheugen waar ik op zat te wachten is vandaag ook verzonden door Megekko.
https://www.megekko.nl/pr...z-CL17-RGB-Geheugenmodule
In de eerste instantie zat ik achter de 3600MHz versie aan met de intentie die te overclocken naar 3733 (voor die 1:1 Infinity Fabric ratio), maar volgens mij had de rest van Europa hetzelfde idee. Tijden gewacht bij Informatique en Azerty. Opeens verscheen deze op Megekko voor €15 meer, en daar ben ik dus achteraan gegaan. Even kijken of de timings nog wat aan te spannen zijn en dan kan ik echt bezig.
Nou, de rest van de wereld koopt voor dat bedrag een volledige pcVitz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:22:
[...]
In de eerste instantie zat ik achter de 3600MHz versie aan met de intentie die te overclocken naar 3733 (voor die 1:1 Infinity Fabric ratio), maar volgens mij had de rest van Europa hetzelfde idee. Tijden gewacht bij Informatique en Azerty. Opeens verscheen deze op Megekko voor €15 meer, en daar ben ik dus achteraan gegaan. Even kijken of de timings nog wat aan te spannen zijn en dan kan ik echt bezig.
Niet als je een 3900x er in doetgrote_oever schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:24:
[...]
Nou, de rest van de wereld koopt voor dat bedrag een volledige pc![]()
Ik heb de corsair dominator rgb 32GB 3200mhz (2 sticks) gekocht. vond het prijsverschil met een 3600 toch wel te groot.
Inderdaad een flinke smak geld, maar ik kon het betalen en wou eens een keertje een systeem bouwen zonder compromissen.grote_oever schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:24:
[...]
Nou, de rest van de wereld koopt voor dat bedrag een volledige pc![]()
Zojuist bericht van megekko dat mijn order is verstuurd
ZoJuist ook bericht van Megekko, verzonden naar afhaallocatie.
had er 2 besteld. Gisteren nog bericht dat de nieuwe leverdatum 17-8 zou worden, volgens
mij weet niemand wat en hoeveel er geleverd word!!
had er 2 besteld. Gisteren nog bericht dat de nieuwe leverdatum 17-8 zou worden, volgens
mij weet niemand wat en hoeveel er geleverd word!!
Dat hoorde ik ook net. Hij kon geen antwoord geven waarom mensen die hem later hebben besteld dan ik de 3900x eerder krijgen. Voelt toch een beetje raar. Hopelijk zit die voor mij er morgen bij.Arolius schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:05:
Ik verwacht dat ze morgen onze bestellingen dan verzenden. Ik stond 3 weken geleden namelijk 30e op de wachtlijst en als ze er morgen 40 krijgen, lijkt me dat een veilige aanname voor mijn bestelling. Zo niet, dan mogen ze mij uitleggen wat er fout gaat.EdjUh1982 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:11:
[...]
Dat hoorde ik ook net. Hij kon geen antwoord geven waarom mensen die hem later hebben besteld dan ik de 3900x eerder krijgen. Voelt toch een beetje raar. Hopelijk zit die voor mij er morgen bij.
Same here. Kan niet wachten tot morgen!muhda schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:50:
Verzendmelding van Azerty, voor de 3900x is binnen.
Het lijkt wel kerstmis morgen zoveel blije gezichten op de zelfde dag
Vanmiddag even gebeld met Azerty, en ondanks dat er nog niets zichtbaar was in mijn orderoverzicht had ik wel mazzel en was er een 3900x voor me gereserveerd. Mijn order wachtte nog ergens anders op, maar dat was met enig zoekwerk zo opgelost. Morgen ontvang ik volgens Postnl mijn pakketten. Dan wordt het bouwen en weet ik of ik daarna nog op zoek moet naar een aftermarket koeler, of dat ik de kerstboom van AMD ga gebruiken. Besteld op Dinsdag 9 juli om 20:40
Als je in rust wilt zitten zou ik een aftermarket koeler nemen , scythe mugen 5 is maar 40 euro en kun je ook nog 2de fan bij plaatsen of de pcgh bestellen. Tevens komen ze met beter koelpasta dan je AMD wraith wat ook al weer stuk scheelt.Sandwalker schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:28:
Vanmiddag even gebeld met Azerty, en ondanks dat er nog niets zichtbaar was in mijn orderoverzicht had ik wel mazzel en was er een 3900x voor me gereserveerd. Mijn order wachtte nog ergens anders op, maar dat was met enig zoekwerk zo opgelost. Morgen ontvang ik volgens Postnl mijn pakketten. Dan wordt het bouwen en weet ik of ik daarna nog op zoek moet naar een aftermarket koeler, of dat ik de kerstboom van AMD ga gebruiken. Besteld op Dinsdag 9 juli om 20:40
Dag eerder besteld en nog niks onderweg. Dus geen first come first serve bij Azerty. Lekker voorgelogen dus.Sandwalker schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 22:28:
Vergeet niet dat dat jouw betaling naar Azerty toe ook meetelt bij jouw bestelling. Als jouw bank het direct afhandelt dan wordt er gelijk een order klaargezet. Betaling via iDeal is vaak aan te raden.
Daarnaast hadden ze een fout gemaakt. Ik had laat op 7-7 besteld en was volgens mij nummer 45 (niet zeker) Maar sommige Tweakers hadden een dag of twee later besteld en kregen te horen dat ze rond nummer 30 op de lijst waren...
Daarnaast hadden ze een fout gemaakt. Ik had laat op 7-7 besteld en was volgens mij nummer 45 (niet zeker) Maar sommige Tweakers hadden een dag of twee later besteld en kregen te horen dat ze rond nummer 30 op de lijst waren...
Log uit en log weer in van je azerty account,EdjUh1982 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:27:
[...]
Dag eerder besteld en nog niks onderweg. Dus geen first come first serve bij Azerty. Lekker voorgelogen dus.
En desnoods bellen,
Ze zullen het met genoeg zeggen of het er voor je gereserveerd is of niet
Had ze eerder aan de lijn vandaag. Niks gereserveerd. Hij dacht dat er morgen/vandaag wel 1 voor mij binnen komt. We gaan het zien.Merreck schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 23:55:
[...]
Log uit en log weer in van je azerty account,
En desnoods bellen,
Ze zullen het met genoeg zeggen of het er voor je gereserveerd is of niet
*sigh* moet ik nou toevallig aankomend weekend een weekend weg geboekt hebben. Er is ook altijd wat... haha
Agh, al die problemen waar je mee zitWatchbehind schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 01:41:
*sigh* moet ik nou toevallig aankomend weekend een weekend weg geboekt hebben. Er is ook altijd wat... haha
Lady's and Gentleman......We got him. Even van de week inbouwen.
Vergeet niet de Google Doc te updaten.
Vergeet niet de Google Doc te updaten.
[ Voor 53% gewijzigd door muhda op 07-08-2019 12:14 ]
alternate zegt een levertijd van 1 werkdag te hebben
https://www.alternate.nl/...Processor&utm_term=HR9A31
https://www.alternate.nl/...Processor&utm_term=HR9A31
Ik heb nog niks gehoord of gezien over mijn order bij Azerty, ben benieuwd of er vandaag nog verandering in komt dan als ze er 40 binnen zouden krijgen....
@EdjUh1982
Ik zie dat je jouw status op verzonden hebt gezet in het document, hebben ze dus wel nieuwe CPUs binnen gekregen?
@L_Jah
Hier ook nog geen beweging, als het nog wat langer duurt scheelt het me wel weer 30 euro ofzo, kon een Define R6 goedkoop kopen op amazon met een kortingsactie
Ik zie dat je jouw status op verzonden hebt gezet in het document, hebben ze dus wel nieuwe CPUs binnen gekregen?
@L_Jah
Hier ook nog geen beweging, als het nog wat langer duurt scheelt het me wel weer 30 euro ofzo, kon een Define R6 goedkoop kopen op amazon met een kortingsactie
Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850
Mother of god... voor 550 euro minder heb je een setje 64 GB Micron E-Die dat die snelheid ook haalt met strakkere timings.Vitz schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:22:
[...]

Ik heb nu een set van 32 GB gehaald wat al overkill is.
Kon je een hele mooie upgrade van bijvoorbeeld een GPU doen waar je wel iets van merkt i.t.t. iets sneller geheugen.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-08-2019 14:01 ]
Mijn status is zojuist veranderd naar uitgeleverd bij alternate! Ik heb mijn 3900x gisteren besteld
Ik heb de Pricewatch filters op 3600-3733MHz en 0-17 CAS gezet en afgezien van een setje HyperX waren de Trident Z reeks de enige die daarin vooruit kwamen. Hoe dan ook, de prijs die nu op die Megekko pagina staat is actueel en niet wat ik betaald heb. Die van mij kostten €200 minder.unfor schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:55:
[...]
Mother of god... voor 550 euro minder heb je een setje 64 GB Micron E-Die dat die snelheid ook haalt met strakkere timings.![]()
Ik heb nu een set van 32 GB gehaald wat al overkill is.
Vandaag besteld bij alternate na het bericht van @hjvg
Status van "Op dit moment nog niet in voorraad" of iets in die trant naar "Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt."
Is dat dan gelijk al garantie dat het idd 1 dag levertijd is? Dit zou top zijn.
Status van "Op dit moment nog niet in voorraad" of iets in die trant naar "Uw bestelling wordt door onze afdeling logistiek verwerkt."
Is dat dan gelijk al garantie dat het idd 1 dag levertijd is? Dit zou top zijn.
We zitten hier op tweakers heh, stock snelheden zijn leuk voor de mensen op computeridee.nlVitz schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:02:
[...]
Ik heb de Pricewatch filters op 3600-3733MHz en 0-17 CAS gezet en afgezien van een setje HyperX waren de Trident Z reeks de enige die daarin vooruit kwamen. Hoe dan ook, de prijs die nu op die Megekko pagina staat is actueel en niet wat ik betaald heb. Die van mij kostten €200 minder.
En aangezien je zelf schrijft niet vies te zijn van timings aanpassen, is dit slechts 1 stapje verder.
Hier heb ik het over: https://www.amazon.de/dp/...e=df0&language=nl_NL&th=1
In het ervaringen topic draait men dat met wat tweaken op 3733 CL16. Ik zelf op 3600 CL16 voor nu, later maar eens serieus tweaken.
[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 07-08-2019 14:10 ]
Damn net gekocht bij alternate.de. Met de aanname dat het in Nederland toch allemaal wel even duurt.Seb1990 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:01:
Mijn status is zojuist veranderd naar uitgeleverd bij alternate! Ik heb mijn 3900x gisteren besteld
Ben ik wel iets goedkoper uit, maar wel met levertijd van 2 weken ofzo.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hier ook bij Alternate besteld op 5-8, status nu:
Uw bestelling is compleet verwerkt. Uitgeleverd
Moet morgen dan toch echt gaan gebeuren denk ik
Alternate heeft een pallet (of pallets) binnen lijkt, staat inderdaad nu nog steeds 1 werkdag.
Uw bestelling is compleet verwerkt. Uitgeleverd
Moet morgen dan toch echt gaan gebeuren denk ik
Alternate heeft een pallet (of pallets) binnen lijkt, staat inderdaad nu nog steeds 1 werkdag.
Ik heb hem niet op verzonden gezet en er is ook nog niks onderweg. Ik kan het ook niet aanpassen online.DarkBlaze schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:47:
@EdjUh1982
@L_Jah
Dat heeft iemand anders dat vast gedaan, heb het maar weer terug gezet (iedereen kan in de google doc aanpassingen doen, vandaar)EdjUh1982 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:17:
[...]
Ik heb hem niet op verzonden gezet en er is ook nog niks onderweg. Ik kan het ook niet aanpassen online.
Denk dat ik hem dan maar bij Alternate bestel, net zo duur en op voorraad...
Alternate
Status: Uw bestelling is compleet verwerkt. Uitgeleverd
Heb hem net besteld, echt WTF!
Status: Uw bestelling is compleet verwerkt. Uitgeleverd
Heb hem net besteld, echt WTF!
Kan jij die link van die spreadsheet geven? Mijn link laat mij niks aanpassen.DarkBlaze schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
Dat heeft iemand anders dat vast gedaan, heb het maar weer terug gezet (iedereen kan in de google doc aanpassingen doen, vandaar)
Denk dat ik hem dan maar bij Alternate bestel, net zo duur en op voorraad...
@EdjUh1982
https://docs.google.com/s...xlxx3wKc2WV2Yw/edit#gid=0 dat is de link die ik gebruik.
Iemand al contact gehad vandaag met Azert over die procs die binnen zouden komen?
Zou ze wel zelf bellen maar gaat niet op werk, en aangezien alternate nu voorraad heeft.
https://docs.google.com/s...xlxx3wKc2WV2Yw/edit#gid=0 dat is de link die ik gebruik.
Iemand al contact gehad vandaag met Azert over die procs die binnen zouden komen?
Zou ze wel zelf bellen maar gaat niet op werk, en aangezien alternate nu voorraad heeft.
[ Voor 38% gewijzigd door DarkBlaze op 07-08-2019 14:23 ]
Vandaag om 13:26 uur besteld bij Alternate, en net de bevestiging gekregen dat de bestelling is uitgeleverd.
Helaas, Alternate heeft hem bij mij alweer op pre-order staan.
Ik heb er net een besteld toen stond er nog 1 werkdag, we gaan het zien
Ach ja, ik zal wel gek zijn maar ik ben best tevreden. B-die is lekker vriendelijk voor Ryzen en deze set wordt consistent aanbevolen in combinatie met een 3rd gen systeem. Ik ben ondertussen ook echt wel klaar met al dat wachten op onderdelen. Zelfs met dat geheugen zit ik nog in het geplande budget dus ik vind het wel best.unfor schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:07:
[...]
We zitten hier op tweakers heh, stock snelheden zijn leuk voor de mensen op computeridee.nl![]()
En aangezien je zelf schrijft niet vies te zijn van timings aanpassen, is dit slechts 1 stapje verder.
Hier heb ik het over: https://www.amazon.de/dp/...e=df0&language=nl_NL&th=1
In het ervaringen topic draait men dat met wat tweaken op 3733 CL16. Ik zelf op 3600 CL16 voor nu, later maar eens serieus tweaken.
Zelfde bij mij, 2 dagen geleden een order geplaatst en hij staat nu bij mij met de status Uitgeleverd
Ik wacht het af!!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Vreemd, bij Alternate België blijf ik "geen nieuws" horen, ik ben deze ochtend zelfs langs geweest om al de rest op te halen en het was nog steeds hetzelfde verhaal. Je zou toch verwachten dat ze eerst binnen hetzelfde concern outstanding orders afhandelen voor ze nieuwe orders aannemen. Hopelijk is de lading naar Aartselaar gewoon nog in transit, maar ik zal er alleszins niet van uitgaan
.
Achja, met de hoeveelheid leveringen die er hier zijn doorgegaan (en in de UK blijkbaar ook) denk ik dat het niet lang meer wachten zal zijn, hopelijk tegen het verlengde weekend volgende week. Mijn F5 knoppen zien wel af de laatste dagen
.
Achja, met de hoeveelheid leveringen die er hier zijn doorgegaan (en in de UK blijkbaar ook) denk ik dat het niet lang meer wachten zal zijn, hopelijk tegen het verlengde weekend volgende week. Mijn F5 knoppen zien wel af de laatste dagen
Zojuist telefonisch bevestigd, ik heb afgelopen maandag (5 augustus) besteld bij Alternate.nl en de processor word vandaag bij PostNL aangemeld. Hij zou morgen binnen moeten komen. We gaan het zien!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Zie inmiddels in de order van Alternate een PostNL code, werkt nog niet, maar later vandaag vast wel. Moet wel goed zitten dus. Ziet de rest met de orders van vandaag ook al een 3S-code staan?
Hetzelfde hier al vrees ik dat wij te laat waren.DarkBlaze schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:35:
Ik heb er net een besteld toen stond er nog 1 werkdag, we gaan het zien
Status: Wordt verwerkt Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verwerkt. <- ik ben benieuwd. Mocht het niet lukken dan annuleer ik hem gewoon weer.
[ Voor 25% gewijzigd door EdjUh1982 op 07-08-2019 15:02 ]
Ik heb ook had ook geen account dus kan de status ook niet inzienEdjUh1982 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:59:
[...]
Hetzelfde hier al vrees ik dat wij te laat waren.
Ik zit in dezelfde boot, dus hopelijk krijg ik een mail hahaDarkBlaze schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:00:
[...]
Ik heb ook had ook geen account dus kan de status ook niet inzien
Bij mij is de order nu ook aangevuld met een 3S-code.Compupad schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:53:
Zie inmiddels in de order van Alternate een PostNL code, werkt nog niet, maar later vandaag vast wel. Moet wel goed zitten dus. Ziet de rest met de orders van vandaag ook al een 3S-code staan?
Dit dus, ik heb alleen maar een email gekregen met Hierbij willen wij u informeren dat uw bestelling met het ordernummer x bij ons in behandeling is genomen.EdjUh1982 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:59:
[...]
Hetzelfde hier al vrees ik dat wij te laat waren.
Status: Wordt verwerkt Je bestelling wordt door onze logistieke afdeling verwerkt. <- ik ben benieuwd. Mocht het niet lukken dan annuleer ik hem gewoon weer.
Geen idee dus of ze hem klaar maken om te versturen of wat dan ook
[ Voor 11% gewijzigd door DarkBlaze op 07-08-2019 15:11 ]
Nee wij en @L_Jah hebben geprobeerd een 3900x bij Alternate te kopen, deze was op voorraad maar ik had geen Alternate account dus kan niets zien behalve de updates via e-mail.Arolius schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:15:
@DarkBlaze @EdjUh1982, Jullie hebben het nu over jullie bestelling van Azerty?
Ik heb namelijk nog steeds niks ontvangen vandaag. Mijn status staat ook nog steeds op ''wachten op producten''.
En ik ben op werk tot 6 uur dus kan ook niet eerder bellen.
[ Voor 6% gewijzigd door DarkBlaze op 07-08-2019 15:16 ]
Mijn alternate bestelling staat op afgerond. Denk dat ik geluk heb en er morgen eentje krijg. Zodra ik de verzendbevestiging heb ontvangen ga ik mijn azerty bestelling annuleren.
@EdjUh1982
Hoe laat heb je hem besteld?
Hoe laat heb je hem besteld?
Om 14:21 uur en zojuist bevestigd door alternate dat ik hem morgen krijg. Heb een T&T code bij mijn bestelling staan op mijn account.
Heb meteen Azerty gebeld en mijn 3900x daar geannuleerd. Meteen gevraagd of ze die 40 stuks 3900x die ze vandaag zouden krijgen al binnen hadden. Het antwoord daarop is nee maar dat kan nog steeds wel komen.
En enkele minuten nadat ik dit poste zag ik dat de 3900x nu dus leverbaar is in Belgiesatisf schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 14:48:
Vreemd, bij Alternate België blijf ik "geen nieuws" horen, ik ben deze ochtend zelfs langs geweest om al de rest op te halen en het was nog steeds hetzelfde verhaal. Je zou toch verwachten dat ze eerst binnen hetzelfde concern outstanding orders afhandelen voor ze nieuwe orders aannemen. Hopelijk is de lading naar Aartselaar gewoon nog in transit, maar ik zal er alleszins niet van uitgaan.
Achja, met de hoeveelheid leveringen die er hier zijn doorgegaan (en in de UK blijkbaar ook) denk ik dat het niet lang meer wachten zal zijn, hopelijk tegen het verlengde weekend volgende week. Mijn F5 knoppen zien wel af de laatste dagen.
Dus wie de stock bij alternate.nl gemist heeft, hier is er nog stock.
Hallo mede tweakers,
Misschien al eerder besproken hier. Even wat tip bij het bestellen van je RAM geheugens i.c.m. AMD RYZEN CPU!
Misschien al eerder besproken hier. Even wat tip bij het bestellen van je RAM geheugens i.c.m. AMD RYZEN CPU!
Oh dan was ik maar 1 luttele minuut later, alleen nog geen mail gehadEdjUh1982 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:47:
[...]
Om 14:21 uur en zojuist bevestigd door alternate dat ik hem morgen krijg. Heb een T&T code bij mijn bestelling staan op mijn account.
Heb meteen Azerty gebeld en mijn 3900x daar geannuleerd. Meteen gevraagd of ze die 40 stuks 3900x die ze vandaag zouden krijgen al binnen hadden. Het antwoord daarop is nee maar dat kan nog steeds wel komen.
EDIT:
Ik zat nog wel in de '1 dag levertijd' en kon zelfs morgen als bezorgdatum selecteren, geen idee of dat iets zegt....
[ Voor 10% gewijzigd door L_Jah op 07-08-2019 15:57 ]
@L_Jah
ik was zelfs nog 5 minuten later dan dat en ik zag dat ook nog staan, was die Alternate site maar niet zo bagger en kon je maar met een order nummer je status gewoon inzien ofzo
ik was zelfs nog 5 minuten later dan dat en ik zag dat ook nog staan, was die Alternate site maar niet zo bagger en kon je maar met een order nummer je status gewoon inzien ofzo
Dat had ik ook. Heb nog geen verzendmail gehad maar ik heb het geluk dat ik een account heb. Je kan altijd voor de zekerheid bellen met alternate.L_Jah schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 15:55:
[...]
Oh dan was ik maar 1 luttele minuut later, alleen nog geen mail gehad
EDIT:
Ik zat nog wel in de '1 dag levertijd' en kon zelfs morgen als bezorgdatum selecteren, geen idee of dat iets zegt....
Net even gebeld naar Alternate (dankjewel voor de aanrader Edjuh!) en mijn 3900x is ook onderweg kon de medewerker mij melden, hij was zelfs al bij postNL, na 18:00-ish ontvang ik een mail met de track & trace!
Woah! Zonet besteld bij alternate.be (om 15u57) en nu zo'n 10 minuutjes later zie ik die al op "uitgeleverd" staan.
Dan hoop ik dat ik als ik thuis ben ook een email hebL_Jah schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:07:
Net even gebeld naar Alternate (dankjewel voor de aanrader Edjuh!) en mijn 3900x is ook onderweg kon de medewerker mij melden, hij was zelfs al bij postNL, na 18:00-ish ontvang ik een mail met de track & trace!
Dan wordt het wel 30 euro extra betalen voor die Define R6

[ Voor 8% gewijzigd door DarkBlaze op 07-08-2019 16:09 ]
Azerty zojuist weer gebeld. Ze hebben de levering van vandaag nog niet ontvangen en dit kan tot 17:30. Als ik geen melding heb om 18:00 is mij gevraagd terug te bellen. Dus nog even wachten.
Ik heb net ook gebeld om mijn 3900x te annuleren, hij wist me ook niks te vertellen over de levering en of deze nog binnen zou komen vandaag.Arolius schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:14:
Azerty zojuist weer gebeld. Ze hebben de levering van vandaag nog niet ontvangen en dit kan tot 17:30. Als ik geen melding heb om 18:00 is mij gevraagd terug te bellen. Dus nog even wachten.
Mijn Amazon.de bestelling (520 euro) loopt nu al sinds 2 juli en leek maar niet te veranderen. Daarom toch maar een extra bestelling geplaatst bij Alternate.nl toen ze afgelopen maandag aangaven 3 dagen levertijd te hebben. Ik heb geen mail gehad, maar de mijn-omgeving claimed dat ie is 'Uitgeleverd' en er staat een 3S pakketnummer bij. Als ie doorkomt laat ik de Amazon bestelling alsnog gewoon staan. Ik ben nu ook wel gewoon benieuwd wanneer ze er iets mee gaan doen
.
Hier ook Alternate bestelling op verzendklaar. Ook met 3S code erbij.
Nog geen verzendbevestiging gekregen, maar die komt vast nog wel!
(Had bestelling bij Megekko geannuleerd)
Nog geen verzendbevestiging gekregen, maar die komt vast nog wel!
(Had bestelling bij Megekko geannuleerd)
Alternate.be hebben ze ook beschikbaar! Het duurt wel 2 a 5 werkdagen dat je hem ontvangt!
Besteldatum:10-07-2019DarkBlaze schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:02:
Oh man, dan val ik denk ik net buiten de boot met mijn 10-7 bestelling.
@L_Jah
Ik denk dat wij bij de volgende levering aan de beurt zijn
@Ondermertje
Wat is de status van die van jouw?
Statuswacht op producten
Als ik probeer te bestellen via Alternate.be krijgt ik een mail met een offerteaanvraag meer mensen hier last van?Sky2k schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:53:
Alternate.be hebben ze ook beschikbaar! Het duurt wel 2 a 5 werkdagen dat je hem ontvangt!
Dit doet alternate.de in ieder geval ook voor mensen buiten Duitsland.firekiller schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:40:
[...]
Als ik probeer te bestellen via Alternate.be krijgt ik een mail met een offerteaanvraag meer mensen hier last van?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik heb bij Megekko geannuleerd en besteld bij Alternate.be. Kreeg inderdaad dezelfde mail. Telefonisch contact gehad en binnen anderhalf uur de gegevens voor betaling ontvangen. Geen iDeal link maar gewoon een bankoverdracht. Geen idee of er dus nog stock is als mijn betaling binnenkomt.firekiller schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 17:40:
[...]
Als ik probeer te bestellen via Alternate.be krijgt ik een mail met een offerteaanvraag meer mensen hier last van?
en? wij zitten in hetzelfde schuitjeArolius schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:14:

Idem. Ik kreeg een notificatie van de PostNL app en toen zag ik de mail in mijn inbox.Vale vista schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 18:14:
Verzendbevestiging Alternate!
Zojuist gebeld. De levering is niet binnegekomen en ze hebben ook geen verwachten leverdatum meer. Ik vroeg nog hoe het kan dat ze gisteren aangaven dat er vandaag 40 stuks zouden binnenkomen, maar dat kon hij mij niet vertellen, evenals waarom er mensen zijn die lager staan op de wachtlijst maar de processor wel hebben ontvangen. -___-
Ik zie het dus somber in en denk dat wij tot volgende week moeten wachten.
@Arolius, op basis van een telefoontje met Alternate zou ik je vooral willen adviseren om de komende dagen (eind deze week/begin komende week) de Alternate productpagina in de gaten te houden. Gezien mensen die deze week hebben besteld ook direct het product hebben ontvangen lijkt er geen wachtrij meer te zijn. Zelf zou ik een tweede bestelling plaatsen en de een of de ander later annuleren...
Dat klopt niet. Ik heb vandaag iets voor 16u besteld bij alternate.be en morgen wordt die geleverd. De bpost track & trace code is intussen actief en bevestigd dit.Sky2k schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:53:
Jij woont dan ook in België...Djiezes schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:06:
[...]
Dat klopt niet. Ik heb vandaag iets voor 16u besteld bij alternate.be en morgen wordt die geleverd. De bpost track & trace code is intussen actief en bevestigd dit.
Oh, oké. Ik wist trouwens niet dat de levering daardoor vertraging zou oplopen. Onlangs ook nog uit nederland besteld en alles werd op tijd geleverd (megekko). In omgekeerde richting of vanuit alternate.be naar NL gaat het trager?
Ze kunnen denk ik geen next day naar Nederland garanderen.Djiezes schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:13:
[...]
Oh, oké. Ik wist trouwens niet dat de levering daardoor vertraging zou oplopen. Onlangs ook nog uit nederland besteld en alles werd op tijd geleverd (megekko). In omgekeerde richting of vanuit alternate.be naar NL gaat het trager?
yup Nederlanders krijgen een offerte die ondertekent moet worden en daarna moet je geld via bank overmakenDjiezes schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 20:13:
[...]
@Paprika Heb nu ook besteld bij Alternate. Thanx voor de tip. Zie wel welke er eerder gaat binnen komen. cancel de ander dan.