Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-12-2024
Azgarth schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:29:
Ik heb sinds 7-7 een order bij SiComputers staan. Is het verstandig om (op dit late moment) een order bij Azerty te plaatsen? Ik weet dat Azerty prioriteit krijgt ivm partnerschap, maar hoe belangrijk is dit?
Ik heb SiComputers gemaild op 17-7, maar kreeg puur "Zodra er een datum bekend is zullen wij deze direct weergeven op onze website, ik raad aan om de website in de gaten te houden." qua info, wat minder dan informatief is.
ik zou sowieso die bij sicomputers laten staan, je kan er een extra doen bij azerty al kom je dan helemaal achteraan in de lijst te staan. Dus weet niet of je daar nou iets mee opschiet. Niet geschoten is sws mis.
Voorlopig zit er nog nergens echt beweging in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ondermertje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-05-2020
Vapor-hardware.........................

Je hoeft niet bijster intelligent te zijn om te begrijpen dat een 12-core CPU voor 500 euro zal aanslaan bij velen.

We zijn nu bijna een maand verder. Breng hem dan uit op een moment dat het je wel schikt.

Ondertussen hoop ik dat de PRO wel goed beschikbaar zal zijn als die 50 euro goedkoper is en tdp van 65 watt heeft... is voor mij de keuze snel gemaakt.

Liever een stabiele CPU dan eentje waar allemaal geheimzinnige dingen mee aan de hand is.

[ Voor 10% gewijzigd door Ondermertje op 01-08-2019 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satisf
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 19:33
Azgarth schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:29:
Ik heb sinds 7-7 een order bij SiComputers staan. Is het verstandig om (op dit late moment) een order bij Azerty te plaatsen? Ik weet dat Azerty prioriteit krijgt ivm partnerschap, maar hoe belangrijk is dit?
Ik heb SiComputers gemaild op 17-7, maar kreeg puur "Zodra er een datum bekend is zullen wij deze direct weergeven op onze website, ik raad aan om de website in de gaten te houden." qua info, wat minder dan informatief is.
Afhankelijk of je de cash-flow aankan (bv via kredietkaart) kan je gewoon 2 bestellingen plaatsen en de traagste te annuleren.

Op zich zijn er nu twee opties, ofwel is het een eenmalig stock probleem en is het geheel opgelost binnen pakweg 2 weken. Dan gaat een move naar azerty je max een dag of 2 opleveren. Ofwel is het een continu supply probleem en dan ben je waarschijnlijk beter bij je eerste keus want bij azerty belandt je achteraan in de rij. Ik gok dat dan de supply min of meer gelijk verdeeld worden over winkels, want een toeleverancier gaat echt niet zijn relatie met afnemers verzuren omdat ze geen 'launch partner' van AMD zijn. Maar als je dus zeker wilt zijn is je beste keus 2 bestellingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragez
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-08 10:42
Gister een mailtje naar AMD gestuurd met de vraag of zei weten wanneer de leveranciers in Europa meer units ontvangen. Antwoord van de support:
Thank you for the email,

I understood that you are looking to purchase R9 3900X processor , I suggest you to subscribe for notification option once you received the stock you get the update

https://www.amd.com/en/products/cpu/amd-ryzen-9-3900x

And also you can also purchase from our authorized distributor:

https://www.amd.com/en/partner/distributors

Thanks for contacting AMD

In order to update this service request, please respond, leaving the service request reference intact.

Best regards,
Ik heb er net achteraangemaild waarin ik duidelijk maak dat ik er al een heb besteld, maar gewoon wil weten wanneer de voorraad wordt aangevuld. Denk niet dat ik er een antwoord op krijg, maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:41

muhda

Time & Space traveler

Ondermertje schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:56:.
We zijn nu bijna een maand verder. Breng hem dan uit op een moment dat het je wel schikt.

Ondertussen hoop ik dat de PRO wel goed beschikbaar zal zijn als die 50 euro goedkoper is en tdp van 65 watt heeft... is voor mij de keuze snel gemaakt.
Zal de 3900 Pro ook beschikbaar komen voor consumenten? Ik dacht dat de Pro modellen dus voornamelijk voor OEM bedoeld waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-09 19:09
Net nog Azerty verkoop aan de telefoon gehad maar nog steeds geen duidelijkheid. Ze laten me volgende week dinsdag weer iets weten, dus wie weet hebben ze zelf in ieder geval geen hoop voor stock in die tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
ik denk dat ze gewoon problemen hebben met de productie, anders hadden we wel wat gehoord van amd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-08 12:30
Efijn.

Had gelukkig de 3900x met mobo besteld bij Azerty voor m'n pa. Uiteraard nog niet binnen.

Want het geheugen dat ik 24 juli bij megekko had besteld is onderhand van levering "over een paar dagen" naar 31 augustus gegaan... Snap niet helemaal hoe ze denken dat hun voorraad indicatie enige realistische indicatie aangeeft. Wel hilarisch als de 3900x straks eerder binnen komt dan het geheugen.

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
MachIV schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:18:
Efijn.

Had gelukkig de 3900x met mobo besteld bij Azerty voor m'n pa. Uiteraard nog niet binnen.

Want het geheugen dat ik 24 juli bij megekko had besteld is onderhand van levering "over een paar dagen" naar 31 augustus gegaan... Snap niet helemaal hoe ze denken dat hun voorraad indicatie enige realistische indicatie aangeeft. Wel hilarisch als de 3900x straks eerder binnen komt dan het geheugen.
ik heb mijn geheugen in duitsland besteld. Was na 1 week binnen. Ze zijn inderdaad ook erg schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Het lijkt erop dat de 3800x op dit punt ook aardig leverbaar begint te worden. In elk geval enigszins in verhouding tot de vraag. Hij is in een paar webshops op voorraad te vinden namelijk.

[ Voor 22% gewijzigd door MueR op 02-08-2019 10:15 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-07 13:56
Maar is dat vanwege de verbeterde levering, of de hele lage vraag t.o.v. de 3900x en 3700x. Ik heb weinig positieve reviews gezien over de 3800x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scriptkid
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 17:02
wackad00dle schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 19:20:
ik denk dat ze gewoon problemen hebben met de productie, anders hadden we wel wat gehoord van amd.
Ik denk dat ze nooit verwacht hadden dat bijna iedereen het top model wil.

Zelf snap ik ook niet helemaal waarom er hier zo veel mensen voor de 3900 gaan ipv 3700.

Zelf heb ik hem besteld ivm unreal editor en visual studio compiling en tegelijk toch kunnen gamen. I cores compilen 4 cores gamen. Maar ik denk niet dat iedereen die hem besteld een content creator is.

Het lijkt er dus op dat door de lage prijs veel mensen gewoon het top model kiezen omdat het kan ipv dat het nodig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ondermertje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 27-05-2020
Scriptkid schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:30:
[...]

Zelf snap ik ook niet helemaal waarom er hier zo veel mensen voor de 3900 gaan ipv 3700.

Zelf heb ik hem besteld ivm unreal editor en visual studio compiling en tegelijk toch kunnen gamen. I cores compilen 4 cores gamen. Maar ik denk niet dat iedereen die hem besteld een content creator is.

Het lijkt er dus op dat door de lage prijs veel mensen gewoon het top model kiezen omdat het kan ipv dat het nodig is
Ik denk dat veel mensen denken dat als je kunt kiezen voor 8 core voor 350 en 12 core voor 150 meer keuze snel gemaakt is, ook als je budget beperkt is, zal die 150 meer toch erg verleidelijk zijn.

Heb jij testen gezien voor unreal editor en visual studio compiling?

Het valt me op dat vrijwel alle testen windows, games en synthetische testen zijn, terwijl ik dat totaal niet interessant vind (je koopt een game console voor minder...).

Ik zoek voornamelijk content creation testen.

Ander "probleem" waar ik mee zit 5700xt met meerdere fans of 2070 super met meerdere fans nemen. Het prijs verschil boeit me niet, maar prestaties in alle toepassen behalve games kan ik niet uitgebreid test/artikelen over vinden.

Zoals machinelearning support/libraries in b.v. python en prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scriptkid
Ondermertje schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:35:
[...]

Ik denk dat veel mensen denken dat als je kunt kiezen voor 8 core voor 350 en 12 core voor 150 meer keuze snel gemaakt is, ook als je budget beperkt is, zal die 150 meer toch erg verleidelijk zijn.

Heb jij testen gezien voor unreal editor en visual studio compiling?

Het valt me op dat vrijwel alle testen windows, games en synthetische testen zijn, terwijl ik dat totaal niet interessant vind (je koopt een game console voor minder...).

Ik zoek voornamelijk content creation testen.

Ander "probleem" waar ik mee zit 5700xt met meerdere fans of 2070 super met meerdere fans nemen. Het prijs verschil boeit me niet, maar prestaties in alle toepassen behalve games kan ik niet uitgebreid test/artikelen over vinden.

Zoals machinelearning support/libraries in b.v. python en prestaties.
Zover ik weet schalen bijde applicatie goed op multicore zeker tm 8 cores. Dus als je die limiteerd op 8 kun je met de overige 4 goed gamen. Een build run duurt gemiddeld 2 uur op mijn huidige systeem en dan kan ik niks meer dus compilen en gamen op zelfde systeem voor kleine meerprijs zeg ik meteen ja tegen.

Was het voor alleen gamen dat had ik ook 3700 besteld en was ik al up en running

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
[...]

ja maar dan kan je dat toch gewoon melden? Ik snap niet waarom we niks horen. Er zal toch wel iemand iets weten.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wijthoef
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-08 21:51
Zijn de 3900x nou al een keer geleverd zo nee ben ik blij dat ik geannuleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

[...]

Dit was mijn reden om voor de 12core te gaan. :+

Inmiddels heb ik dit zelfs kunnen doen terwijl vegas op de achtergrond een eerdere recording stond te renderen.
Als ik er tijd voor heb ga ik maar eens uitvogelen hoever we x264 encoding kunnen pushen naar twitch in plaats van NVENC :Y) want er is nu zat ruimte voor CPU encoding :D

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
Nou mooi dan, Azerty gemailed over de gratis game actie van de Samsung SSD's (2 gekocht) die tot eind juli kon met factuurdatum en het claimen met foto's van de SSD's tot 12 augustus. Maar omdat mijn order nog niet compleet is met de 3900x kunnen ze niks voor me betekenen zeggen ze en heb ik dus gewoon pech en kan ik niet mee doen met die actie. Weet niet of er meer in hetzelfde schuitje zitten hier maar dan weten jullie ook dat je daar geen aanspraak meer op maakt.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjUh1982
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-03 08:48
L_Jah schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:07:
Nou mooi dan, Azerty gemailed over de gratis game actie van de Samsung SSD's (2 gekocht) die tot eind juli kon met factuurdatum en het claimen met foto's van de SSD's tot 12 augustus. Maar omdat mijn order nog niet compleet is met de 3900x kunnen ze niks voor me betekenen zeggen ze en heb ik dus gewoon pech en kan ik niet mee doen met die actie. Weet niet of er meer in hetzelfde schuitje zitten hier maar dan weten jullie ook dat je daar geen aanspraak meer op maakt.... :(
Om dit te voorkomen heb ik mij order in 2 laten splitsen. Kostte wel 3,95 extra aan verzendkosten maar heb nu wel aan deze actie kunnen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
Ahaa geen idee dat dat kon, blijkbaar beter op moeten letten dus. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scriptkid
wijthoef schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:35:
Zijn de 3900x nou al een keer geleverd zo nee ben ik blij dat ik geannuleerd heb.
Ja diverse orders van de eerste bestellingen zijn geleverd van diverse webshops. Lijks er op dat er 2-5 per week per shop binnen komen.

Met een beetje geluk vallen de kleinere nu af door laag aantal orders zodat de grotere webshops meer volume gaan krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Scriptkid op 02-08-2019 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satisf
Betaal je bij Azerty niet vooruit? Indien wel zou ik alsnog gewoon proberen met dat aankoopbewijs (desnoods kredietkaart rekening of bankafschrift of zo) alsnog dat game te krijgen, op voorwaarde natuurlijk dat je die SSDs voor 12 augustus binnenkrijgt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
satisf schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:15:
[...]

Betaal je bij Azerty niet vooruit? Indien wel zou ik alsnog gewoon proberen met dat aankoopbewijs (desnoods kredietkaart rekening of bankafschrift of zo) alsnog dat game te krijgen, op voorwaarde natuurlijk dat je die SSDs voor 12 augustus binnenkrijgt ;).
Ja ga het alsnog proberen op die manier, wie weet kan ik nu nog een deelzending doen zoals edjuh hierboven aangaf zodat ik in ieder geval de SSD's al binnen heb. Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sandwalker
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 09:25
Hetzelfde verhaal hier. Ik denk dat Azerty ook met de handen in het haar zit. Mindfactory laat zien dat ze ongeveer 1200 cpu's van het type 3900x hebben verkocht. Dat is denk ik een heel ander getal dan geleverd.
Dus stevige backorder posities met allemaal gereserveerde onderdelen. Die nemen ook plek in. Zal bij Azerty niet anders zijn. Forse extra belasting van de customer service en daar komt dan nu de samsungactie bij. Toch maar downgraden naar een 3700X? Of wachten? Die PC bouwen in de zomervakantie gaat hem waarschijnlijk niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 08:11
Het geheugen (G.Skill TridentZ RGB - 3600Mhz C16) is binnen gekomen, setje van 16 GB.
Nu nog wachten op 3900x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xiphos
  • Laatst online: 14-02 11:03
L_Jah schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:35:
Ahaa geen idee dat dat kon, blijkbaar beter op moeten letten dus. :'(
Volgens mij heb ik nu dezelfde issue, was er ook niet een Nvidia RTX actie met 2 gratis games bij Azerty?
Die loop ik nu waarschijnlijk ook mis, wel besteld, maar wachten op de 3900X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
Ondermertje schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:35:
[...]

Ja, dat kan goed zijn - maar zo'n console loopt snel achter en houdt de PC markt op zijn beurt ook weer tegen.
Voorbeeld: Mijn (overclockte) GTX980 doet nog heel vlotjes veel van de recentste games op 1080p/1440p, maar mijn (evenzeer overclockte) 4670k laat het zwaar afweten in dingen als AC Origins of BFV. (nja, zwaar - drops naar 40 fps zijn nu wel te overzien maar toch storen ze...). Dat zou een mogelijke aanwijzing kunnen zijn dat games op grafisch vlak worden tegengehouden door de (relatief) beperkte performance van de (nu toch al vrij oude) GPU hardware in consoles.

Los daarvan is het daarom fijn om te zien dat de nieuwe consoles weer voor AMD kiezen en dan voor Zen2 gaan - we gaan dan hopelijk wat meer potentieel hebben (een 'PS5 Pro' bijvoorbeeld kan dan misschien uitkomen met 1.5x of 2x aantal CPU threads) om uit te buiten waardoor we weer een fameuze sprong vooruit zien op de PC ook tot het weer wat verzwakt en de consoles ons weer achterhouden.

Zelf ben ik aan het wachten op de 3950X - waar ik 16c/32t voor nodig heb? Helemaal nergens, eigenlijk. Maar voor de prijs die ik verwacht zoveel threads beschikbaar hebben is te verleidelijk plus het zou motivatie zijn om met unRAID aan de slag te gaan en de plannen voor de homelab/server upgrade/replacement samen te voegen met de gamerig-replacement.

[ Voor 20% gewijzigd door Tokkes op 03-08-2019 18:45 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
xiphos schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:29:
[...]

Volgens mij heb ik nu dezelfde issue, was er ook niet een Nvidia RTX actie met 2 gratis games bij Azerty?
Die loop ik nu waarschijnlijk ook mis, wel besteld, maar wachten op de 3900X.
Die actie loopt inderdaad nog tot 18 augustus:
https://azerty.nl/nvidia-super-fast-supernatural

Ik heb vandaag een Samsung medewerker aan de telefoon gehad en die vertelde me dat een bestelbevestiging voldoende was i.p.v. een factuur. Aangezien je nog tot 12 augustus kan claimen ga ik komende week of voor een deelverzending van de SSD's en Nvidia RTX of ik ga voor de 3700x en op een later moment naar de 3900x of 3950x.

Zag namelijk vandaag op reddit weer veel berichten van mensen die mails kregen vanuit hun leveranciers waarin stond dat levering van de 3900x weer verder gepushed werd. Veelgenoemde datum was 10-10-2019 meen ik.

Edit: Werd maar één keer 10-10-2019 genoemd, wel vaker 31 augustus als nieuwe datum!

[ Voor 4% gewijzigd door L_Jah op 03-08-2019 18:51 . Reden: Verkeerde datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
Ragez schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 15:58:
Gister een mailtje naar AMD gestuurd met de vraag of zei weten wanneer de leveranciers in Europa meer units ontvangen. Antwoord van de support:

[...]

Ik heb er net achteraangemaild waarin ik duidelijk maak dat ik er al een heb besteld, maar gewoon wil weten wanneer de voorraad wordt aangevuld. Denk niet dat ik er een antwoord op krijg, maar we zullen het zien.
heb je nog reactie gehad? nee zeker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just a Goose
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 06-08-2024
oh man ik heb de 3900x 13 juli bestelt hij wordt rond 8 augustus verwacht.
Nieuwe pc build is alles al van binnen het is alleen nog wachten op de processor

[ Voor 40% gewijzigd door Just a Goose op 04-08-2019 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragez
wackad00dle schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 18:55:
[...]

heb je nog reactie gehad? nee zeker.....
Nope, niks concreets. Als antwoord op de 2e mail vanuit mij kreeg ik te horen dat de vraag naar de marketingafdeling is gespeeld. Die hebben nog niks van zich laten horen. Ik stuur dalijk weer een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-01 20:28
Ik was het wachten zat, uiteindelijk heb ik op 25 juli mijn 3900x geannuleerd en 3700x besteld. Het is nu 4 augustus en 3900x nog steeds niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
Volgens mij wordt er toch wel wekelijks een aantal 3900x-en verstuurd. Ik kreeg ook geen informatie en zat in hetzelfde schuitje als jullie (geen idee waar ik aan toe was) tot ik plotseling een email kreeg dat mijn bestelling (bij Alternate) was verstuurd. Mijn 3900x draait alweer een paar weekjes vrolijk mee. Alleen gebaseerd op mijn ervaring worden er dus wel degelijk processors uit gestuurd, ook al staat overal dat ze niet leverbaar zijn. Ik had ook wel geluk dat ik (blijkbaar) redelijk voorin de wachtrij stond (op 8 juli besteld).

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Laatst online: 22:57

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Hmm zelfde verhaal hier. Alle onderdelen zijn binnen, echter is het nu nog wachten tot de 3900x beschikbaar komt. Gezien het zo te zien nog steeds niet lekker loopt met de leveringen is het misschien handig om naar de 3950x te kijken... Erg apart deze situatie met weinig communicatie vanuit AMD.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-09 17:41

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Just a Goose schreef op zondag 4 augustus 2019 @ 00:34:
oh man ik heb de 3900x 13 juli bestelt hij wordt rond 8 augustus verwacht.
Nieuwe pc build is alles al van binnen het is alleen nog wachten op de processor
weet niet waar je hem besteld hebt? Want er zijn mensen die op de 7e hebben besteld bij azerty/megekko en hem nog niet hebben dus reken er maar niet op dat het de 8e wordt.

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
DarkBlaze schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:14:
[...]

weet niet waar je hem besteld hebt? Want er zijn mensen die op de 7e hebben besteld bij azerty/megekko en hem nog niet hebben dus reken er maar niet op dat het de 8e wordt.
Idd. De 8e is gewoon de volgende informatie update. Bij megekko is er om de 4 dagen een update. Gezien de grote Duitse winkels pas 14-08 vermelden, lijkt me dat de eerstvolgende ietwat realistischer inschatting... en dan nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ubisoft claimt tot 31 augustus: https://support.ubi.com/e...on-Benelux-Pick-Your-Game

Echter met de andere informatie dat de 3900X pas eind augustus zou komen, wordt dat mogelijk nog (te) krap..

Aan de ene kant wordt het nu wel een serieuze overweging om de 3900X te annuleren om de deelzending sneller binnen te hebben.. Had de Samsung SSD juist gekozen omdat er dan Anno 1800 bij zou zitten, wat feitelijk een 60 euro "korting" is t.o.v. de andere merken.

Mental note: pre-orders altijd los bestellen, dit is verre van handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchbehind
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
Net Azerty gesproken, ze durven nog helemaal niets te zeggen behalve dat ze verwachten (lees: hopen) de eerste helft van deze maand de eerste nieuwe levering binnen te krijgen (kon ook niet vertellen welke aantallen er binnen komen). Toch klonk de medewerker hier nog niet echt overtuigd van.

ik duim voor die levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 09:31

Rko

Hans1990 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 11:40:
[...]

Ubisoft claimt tot 31 augustus: https://support.ubi.com/e...on-Benelux-Pick-Your-Game

Echter met de andere informatie dat de 3900X pas eind augustus zou komen, wordt dat mogelijk nog (te) krap..

Aan de ene kant wordt het nu wel een serieuze overweging om de 3900X te annuleren om de deelzending sneller binnen te hebben.. Had de Samsung SSD juist gekozen omdat er dan Anno 1800 bij zou zitten, wat feitelijk een 60 euro "korting" is t.o.v. de andere merken.

Mental note: pre-orders altijd los bestellen, dit is verre van handig 8)7
Ubisoft zegt dat je tot 31 augustus hebt om de code die je via Samsung krijgt bij hen te gebruiken om je spel te claimen.
Je hebt tot en met de 12e om je bij Samsung te registreren.

Op zich wel raar want na registratie kan het tot 2 weken duren voor je reactie krijgt van Samsung voor de registratie bevestiging. Waarna het nog eens tot 6 weken kan duren om de code te ontvangen. Wat dan al te laat zou zijn volgens Ubisoft.

Bij mij duurde de eerste reactie een week. Wacht nu 1.5 week op de codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arolius
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 30-08 10:25
Watchbehind schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 12:18:
Net Azerty gesproken, ze durven nog helemaal niets te zeggen behalve dat ze verwachten (lees: hopen) de eerste helft van deze maand de eerste nieuwe levering binnen te krijgen (kon ook niet vertellen welke aantallen er binnen komen). Toch klonk de medewerker hier nog niet echt overtuigd van.

ik duim voor die levering.
Raar dat Azerty niks weet, terwijl Alternate nu op de website aangeeft over 3 dagen te kunnen leveren. Neem aan dat azerty (met zijn AMD launch partner) toch als eerste levering mag verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Arolius schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:50:
[...]

Raar dat Azerty niks weet, terwijl Alternate nu op de website aangeeft over 3 dagen te kunnen leveren. Neem aan dat azerty (met zijn AMD launch partner) toch als eerste levering mag verwachten.
Kan ook zijn dat de info van Alternate niet 100% overeenkomt met de realiteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Net even Alternate gebeld..

Ze verwachten over 3 dagen 80 stuks binnen te krijgen. Dat is niet voldoende om de backlog van >200 orders weg te werken. Wanneer de rest binnen komt konden ze niet zeggen.

edit:
Volgens mij hadden we ongeveer tegelijk op "versturen" gedrukt voor mijn edit en jouw post 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Hans1990 op 05-08-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
Hans1990 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Net even gebeld..

Ze verwachten over 3 dagen 80 stuks binnen te krijgen. Dat is niet voldoende om de backlog van >200 orders weg te werken. Wanneer de rest binnen komt konden ze niet zeggen.
heb je naar azerty gebeld of naar megekko?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchbehind
[...]

Het zou natuurlijk kunnen, na alle voorgaande beloftes, dat ze niets concreets meer willen melden, tot ze de onderdelen ook daadwerkelijk binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just a Goose
@wackad00dle lees de zin (net even alternate gebeld)
ik bel vanmiddag even azerty voor meer info over mijn b3zorging 8 augustus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 15:41
Just a Goose schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:17:
Naar wie hij belde is later er pas in ge-edit.

[ Voor 4% gewijzigd door Triguld op 05-08-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just a Goose
@Triguld niet zo bedoeld beantwoord alleen zijn vraag en zeg dat ik azerty ook nog even bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triguld
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-03 15:41
Zag het, excuus. Las het in een 'negatieve zin' No problem. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12-09 21:38
Hans1990 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 13:59:
[...]

Net even Alternate gebeld..

edit:
Volgens mij hadden we ongeveer tegelijk op "versturen" gedrukt voor mijn edit en jouw post 8)7
Belachelijk dat ze dan op de website aangeven een levertijd van 3 dagen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just a Goose
Net azerty gebeld en inderdaad is het verzet ze (verwachten) Dat ze nu kunnen leveren eind augustus op zijn vroegst.
Dus mensen hou vol! ik zelf heb mijn hele pc kompleet behalve de processor waardoor ik ook niks kan best wel frustrerend. Zal ik gewoon de 3600x halen aangezien die de volgende dag er is of wachten?
best wel frustrerend dit allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rko
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-08 09:31

Rko

Just a Goose schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 15:04:
Net azerty gebeld en inderdaad is het verzet ze (verwachten) Dat ze nu kunnen leveren eind augustus op zijn vroegst.
Dus mensen hou vol! ik zelf heb mijn hele pc kompleet behalve de processor waardoor ik ook niks kan best wel frustrerend. Zal ik gewoon de 3600x halen aangezien die de volgende dag er is of wachten?
best wel frustrerend dit allemaal
Bedoelen ze daarmee vrije levering? Of dat ze dan pas aan de eersten van de huidige wachtende kunnen gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Als dit nog lang zo doorgaat gooi ik straks mn 3900x voor de nieuwprijs op marktplaats omdat mn 3950x al draait :+

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just a Goose
@Rko ben bang dat het geen vrije levering is alleen voor wachtende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
als iedereen hier nu zijn/haar 3900x cancelled, dan heb ik em volgende week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThirstyThursten
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 21-02 12:14
@Hans1990 heeft het over Alternate!

Alternate NL verwacht inderdaad a.s. donderdag zo'n 80 stuks, maar die zijn allemaal al gepreordered..

Gelukkig sta ik bij hun 10e op de lijst (heb 14-07) besteld en ze verwachten dat ze deze dan wel pas vanaf maandag of dinsdag verstuurd krijgen, vanwege de backorder en het verwerken in het systeem! 😉

Ik ben benieuwd! En hyped en voel nog steeds erg mee met alle mensen die als maar niks te horen krijgen. 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdjUh1982
  • Laatst online: 21-03 08:48
Blijf het vreemd vinden dat Alternate wel krijgt en Azerty niet. Misschien moet Azerty eens harder aan de bel trekken bij hun leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:38
EdjUh1982 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:01:
Blijf het vreemd vinden dat Alternate wel krijgt en Azerty niet. Misschien moet Azerty eens harder aan de bel trekken bij hun leveranciers.
Ik snap ook niet helemaal wat er bij Azerty en vooral bij hun leverancier aan de hand is. Ik heb net ook maar de bestelling van mijn geheugen bij ze geannuleerd. Op het moment van bestellen stond er dat het geheugen op voorraad was bij de leverancier. Dit bleek niet zo. Vervolgens ben ik over een periode van twee weken drie verschillende keren gecontacteerd door Azerty zelf waarbij zij me informeerden dat ze het geheugen elk moment verwachtten binnen te krijgen. Tijdens die twee weken verscheen op de website van Azerty tevens dat het geheugen weer op voorraad was bij de leverancier. Wederom onjuist. Uiteindelijk bleek de levertijd compleet onbekend.

Ik geef Azerty zelf niet zozeer de schuld want het lijkt vooral dat hun leverancier gewoon compleet incompetent is, maar ik weet wel dat ik niet weer iets bij ze bestel tenzij ze het zelf op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Megekko uitgesteld naar 16-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 22:00
Mail van megekko, uitgesteld tot 16 Augustus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Same here:
De nieuwe leverdatum is 17-08-2019.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therakin
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-07 12:54
Conclusie is dus wel dat je voor nu beter bij Alternate kan bestellen dan bij een andere webshop. Wederom uitstel bij Megekko. Alternate is blijkbaar de enige die wel een aantal binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragez
Mijn vakantie loopt af op 16 augustus, en nu heeft megekko de levering naar de 16e uitgesteld. Depression once again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scriptkid
Idd als we op de lijst van preorders kijken lijkt ook megekko al bijna een maand lang 0 uitgeleverd te hebben terwijl men elk e week opnieuw claimt voorraad te krijgen.

Ik snap dat men het niet weet maar iedereen een mail sturen dat verwacht wordt op zaterdag terwijl je niet weet wat of hoevell en dat weken lang volhouden vind ik niet echt klant vriendelijk.

Hoe kan ik die update status nu nog vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compupad
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 21:12
Vanochtend een order geplaatst bij Alternate toen ik de drie dagen levertijd zag, ga er vanuit dat de 3900X er over 3 dagen niet is.. Maar dan staat er in ieder geval ergens een order.. Toch eerder moeten bestellen.

Edit: ze geven nu zelfs 2 dagen aan bij Alternate.

[ Voor 11% gewijzigd door Compupad op 05-08-2019 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackad00dle
Just a Goose schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 14:17:
dat heeft hij gewijzigd want dat stond er niet :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

EdjUh1982 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 17:01:
Alternate is een groter concern met meerdere Europese afdelingen. Waarschijnlijk kopen ze direct in bij AMD of zit er alleen een importeur tussen. Ze zullen waarschijnlijk gewoon veel makkelijker aan voorraad kunnen komen en desnoods iets meer kunnen betalen dan Azerty. Ze hebben immers een kortere bevoorradingslijn. :)

De 3900X is een CPU die zeer problematisch is gebleken om te produceren en leveren. We kunnen alleen gissen wat het probleem is. De 4,6GHz is zeker problematisch, maar waarschijnlijk gaan de chips die 3900X kwaliteit halen, massaal naar serverchips of worden ze opgespaard voor de 3950X of Threadripper 3.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-08-2019 18:08 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satisf
Ook maar even Alternate BE gemaild en daar was de (prompte) reactie "spijtig genoeg is de status van 3900x nog steeds hetzelfde", de webpage zegt ook nog pre-order. Dus ofwel heb ik pech (ik heb ook laat besteld), ofwel is het enkel Alternate NL die stock hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:41

muhda

Time & Space traveler

DaniëlWW2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:41:
[...] De 3900X is een CPU die zeer problematisch is gebleken om te produceren en leveren. We kunnen alleen gissen wat het probleem is. De 4,6GHz is zeker problematisch, maar waarschijnlijk gaan de chips die 3900X kwaliteit halen, massaal naar serverchips of worden ze opgespaard voor de 3950X of Threadripper 3.
Wellicht dat de meeste CPU'S momenteel worden gespaard voor de 3900 non X variant?

Maar wat vreemd is en dat heb jij en anderen in een ander topic ook al aangekaart. Dat de stepping van de CPU'S nog de B0 stepping is. Theoretisch had AMD sinds eind vorig jaar een voorraad kunnen opbouwen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

muhda schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 22:16:
[...]

Wellicht dat de meeste CPU'S momenteel worden gespaard voor de 3900 non X variant?

Maar wat vreemd is, en dat heb jij en anderen in een ander topic ook al aangekaart. Dat de stepping van de CPU'S nog de B0 stepping is. Theoretisch had AMD sinds eind vorig jaar een voorraad kunnen opbouwen...
Ik begin dan ook te vermoeden dat 4,6GHz simpelweg te hoog gegrepen is. Het zou zomaar een beslissing kunnen zijn geweest die gecommuniceerd is, waarna ze bij engineering binnen AMD dachten van hoe gaan we dat halen? Er zijn 3900X CPU's die het halen op een core, maar ook CPU's die het nooit lijken te halen. De 3800X met 4,5GHz is tot op zekere hoogte ook erg problematisch. Die CPU is op zich interessant omdat je met die 4,4GHz all core kan doen met een handmatige overclock. Gaat je in principe nooit lukken met een 3700X met redelijke voltages. De 3700X zal eerder blijven steken op 4,2GHz.

Als de bios situatie van mijn C6H echt opgelost is, dan ga ik denk ik eens kijken wat mijn 3700X echt kan. Het lijkt namelijk zeker geen slechte chip te zijn, voor een 3700X dan. Zelfs de slechte cores tikken nog 4,35GHz aan bij mij. Ik vraag me dus af of ze dat makkelijker kunnen met lagere voltages.

Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe je dit het beste kan stresstesten. De boost frequencties hangen namelijk heel erg af van het type berekening dat je CPU doet. Eigenlijk zou je ook een AVX offset moeten hebben voor Ryzen 3000 omdat AVX hier ook zwaarder is. Dat is ook het probleem nu. Offset vcore lijkt helemaal niks te doen met PBO en fixed voltage en clockspeed is waarschijnlijk minder dan optimaal en moeilijk te stresstesten als je bijvoorbeeld nauwelijks gebruik zal maken van AVX.

Zie:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EBCZQmsXYAA-LPd.jpg:large

Maar dit lijkt me offtopic genoeg. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Ik zie trouwens dat de MSI B450 Tomahawk MAX ook op voorraad is:

pricewatch: MSI B450 Tomahawk MAX

[ Voor 6% gewijzigd door grote_oever op 06-08-2019 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Ik krijg nu opeens melding van Megekko dat het verzonden is. Besteld op 8 juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragez
Die van mij is ook verzonden, besteld op 7 julie om 19:17. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03
Gisteren een mail gehad van Megekko dat de 3900X wedereom vertraagd was, maar zojuist mail dat die op weg naar mij is.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• merijntjuuuh
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-01 15:43
Dit is zojuist geplaatst op de Instagram van Megekko: https://www.instagram.com...Dj_/?igshid=19x7k2yxt0ldy :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vitz
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-06 14:38
Zo, direct een lading van 192 stuks. Dan zijn er opeens wel een boel mensen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Laatst online: 22:57

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Goed om te zien dat de bevoorrading nu iets beter op gang lijkt te komen! :)

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merreck
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03 23:43
Yariva schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:55:
eerlijk te zeggen ben blij dat er wat beweging is, maar tot nu alles gehoord van megekko en alternate... maar vrij weinig van Azerty....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
Kan zijn dat Azerty de lading iets later binnenkrijgt ivm transport. Maar het blijft altijd een gokje bij dit soort dingen waar je het het snelste krijgt.

Ik koos voor azerty omdat die de andere onderdelen ook goedkoper had. En de 3900x toen 535 was ipv 555 elders. Achja. Nu toch al (bijna) een maand gewacht, kan dit er ook wel bij.

Heb wel overwogen om te cancelen en de 3950x te halen.. Maar eigenlijk heb ik de 3900x al niet nodig qua performance xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:29
Mensen, mijn order bij azerty staat nu niet meer op wacht op producten, maar op wacht op verzamelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trustadz
Same here. Ik verwacht hem dan morgen of overmorgen binnen te hebben. Gaan ze precies de maand redden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12-09 21:38
Yariva schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:55:
Op gang komen is wel iets te voorbarig. Als ik die spreadsheet zo even snel bekijk dan zijn dat nog allemaal orders van de eerste dag. Dat zou betekenen dat het een maand heeft geduurd om één noemenswaardige levering samen te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimBarelds
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02 10:04
yniezink schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:04:
Mensen, mijn order bij azerty staat nu niet meer op wacht op producten, maar op wacht op verzamelen!
Volgens het spreadsheet heb jij na mij besteld, dus ik ga vanavond even polsen wat de status is. Mijn order update op het moment niet (staan andere producten in die wel op voorraad zijn mijn niet gereserveerd staan in de bestelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs
  • Laatst online: 12-09 15:15
Toch besloten gewoon voor een 3700X te gaan, mocht de levertijden opeens een stuk beter worden dan kan ik alsnog upgraden naar een 3900X of 3950X over een tijdje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
Mijn order bij Azerty is onveranderd, zo te zien hebben alle webwinkels ook weer hun levertijd aangepast naar Pre-order dus ik denk dat het inderdaad 1 grote batch is geweest met daarna weer volledige onduidelijkheid van enige levertijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Merreck
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-03 23:43
yniezink schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:04:
Het is als het ware als een vloedgolf binnen gekomen, alleen heeft niemand het zo spectaculair verbeeld als megekko XD

Azerty heeft ook een lading binnen, geen idee hoeveel, maar die van mij is er in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:08
Heb nu ook een vinkje bij mijn 3900X staan van Azerty in combinatie met de status ‘wordt verzameld’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astyle61
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-07 13:00
Bij mij ook onveranderd, 12-7 besteld :( had zo gehoopt dat het voor me vakantie te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guyon
  • Laatst online: 17-03 13:25
DaniëlWW2 schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 21:41:
[...]

Alternate is een groter concern met meerdere Europese afdelingen. Waarschijnlijk kopen ze direct in bij AMD of zit er alleen een importeur tussen. Ze zullen waarschijnlijk gewoon veel makkelijker aan voorraad kunnen komen en desnoods iets meer kunnen betalen dan Azerty. Ze hebben immers een kortere bevoorradingslijn. :)

Mensen, geef het toch op met Megekko. Ze hebben duidelijk geen leverancier die prioriteit kan afdwingen en onderhand houden ze je aan het lijntje. Ze weten waarschijnlijk niet wanneer de 3900X weer beschikbaar zal zijn, maar voorlopig zit het er niet in. De 3900X is een CPU die zeer problematisch is gebleken om te produceren en leveren. We kunnen alleen gissen wat het probleem is. De 4,6GHz is zeker problematisch, maar waarschijnlijk gaan de chips die 3900X kwaliteit halen, massaal naar serverchips of worden ze opgespaard voor de 3950X of Threadripper 3.
Inmiddels is mijn 3900X verzendklaar gemaakt door Megekko. Ik vind je reactie, gezien je status als mod, toch wel wat ongepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Welke status heeft je bestelling gekregen bij Megekko? Aangezien die Instagram post behoorlijk wat cpu's laat zien, vis ik nog achter het net (21-07 besteld). Mijn status staat nog op: Bestelling geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevindus88
  • Laatst online: 12-09 08:50
Ik heb zojuist de melding gekregen dat de levering van mijn 3900x (inclusief de rest van de onderdelen die ik heb besteld) is verzonden vanuit Megekko.
op 7-7 rond 19:00 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinfranken015
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-07 13:21
Kevindus88 schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:54:
Ik heb zojuist de melding gekregen dat de levering van mijn 3900x (inclusief de rest van de onderdelen die ik heb besteld) is verzonden vanuit Megekko.
op 7-7 rond 19:00 besteld.
Yess hierzo ook ook op 7-7 om 16:45 YYEAAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vale vista
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 22:00
Helaas, hier niet. :( 22e besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:08
Yes! Verzendmelding voor 3900x vanuit Azerty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchbehind
Vinkje staat achter voor mijn Ryzen bestelling (Azerty). Hij zou binnen moeten zijn!! heb 9-7 besteld. Vanavond maar even naar toe bellen, wanneer ik de zooi kan komen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkBlaze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-09 17:41

DarkBlaze

Fulltime Klootviool

Oh man, dan val ik denk ik net buiten de boot met mijn 10-7 bestelling.
@L_Jah
Ik denk dat wij bij de volgende levering aan de beurt zijn

@Ondermertje
Wat is de status van die van jouw?

[ Voor 16% gewijzigd door DarkBlaze op 06-08-2019 14:04 ]

Desktop: Define R6 - MSI X570 ACE - R9 5900X - 16GB Crucial 3600CL16 - Sapphire Nitro+ 6900XT SE - EVGA P2 750 Desktop 2: Define R5 - MSI X470 Gaming M7 - R7 1700 - Corsair Vengeance 3200c16 16GB - Sapphire Fury - Corsair AX850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zikje
  • Niet online
Roland schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:45:
Welke status heeft je bestelling gekregen bij Megekko? Aangezien die Instagram post behoorlijk wat cpu's laat zien, vis ik nog achter het net (21-07 besteld). Mijn status staat nog op: Bestelling geplaatst
In Megekko: "Bestelling verzonden"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Aangezien de meeste tweakers op of rond de release datum hebben besteld, zullen zij de gelukkigen zijn. Alles daarna zal moeten wachten. In de lijst (https://docs.google.com/s...xlxx3wKc2WV2Yw/edit#gid=0) komen weinig bestellingen voor in de week na de release. Ik hoop dat Megekko snel weer zo een Instagram filpmje kan laten zien want dan zijn de laatste bestellingen hopelijk aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deamon002
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-08 19:49
Roland schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:06:
Aangezien de meeste tweakers op of rond de release datum hebben besteld, zullen zij de gelukkigen zijn. Alles daarna zal moeten wachten. In de lijst (https://docs.google.com/s...xlxx3wKc2WV2Yw/edit#gid=0) komen weinig bestellingen voor in de week na de release. Ik hoop dat Megekko snel weer zo een Instagram filpmje kan laten zien want dan zijn de laatste bestellingen hopelijk aan de beurt.
Niet alleen de early birds; ik heb besteld op 15-7 en ik kreeg net een mail van Megekko dat mijn bestelling is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Man in bonus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L_Jah
DarkBlaze schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 14:02:
Oh man, dan val ik denk ik net buiten de boot met mijn 10-7 bestelling.
@L_Jah
Ik denk dat wij bij de volgende levering aan de beurt zijn

@Ondermertje
Wat is de status van die van jouw?
Nog even hoop houden, als je het verloop bekijkt van dit thread zie je dat ze bij Azerty één voor één de orders lijken te updaten. Dus wie weet komen wij zometeen nog aan de beurt. Kan alleen maar blijven hopen _/-\o_

Als je ziet dat ze bij Megekko zelfs 15-07 besteld hebben en verzendbevestiging krijgen dan hoop ik dat Azerty dat ook kan haha, anders had ik toch over moeten stappen :P

EDIT:

Ook wel bijzonder dat iemand (Arolius) halverwege de rij nog niks heeft gehoord terwijl een paar plekken verder iemand al op verzonden staat.

[ Voor 9% gewijzigd door L_Jah op 06-08-2019 14:35 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste