Vergeten te vermelden dat Feenstra voor de warmtewisselaar gaat komen. Leidingen in huis was al gecontroleerd maar scheen toch niet helemaal "fool proof" te zijn volgens een medetweaker.
Even ter update:
Zojuist is Feenstra langs geweest. Constateerde stank in de meterkast, constateerde stank douchekop/slang.
Denkt dat oorzaak in de kruipruimte is, zegt dat er naar de woningbouw teruggekoppeld gaat worden met betrekking tot de inlaatcombinatie die nog steeds niet op de riool is aangesloten en de installateur(loodgieter) die weigert het op het riool aan te sluiten.
Wou trouwens niet de inlaatcombi uitbouwen en afpersen omdat 1: Er geen warm water uit keukenkraan kwam zodra hij vanuit de inlaatcombi, de toevoer afsloot. 2: Daartoe geen expliciet opdracht is gegeven vanuit de woningbouw, alhoewel dit met mij en de woningbouw wel besproken was.
Update #2
Vandaag kwam de loodgieter en een ander opzichter langs
Oorspronkelijk zou de inlaatcombi toch wel weer aangesloten worden, maar eenmaal hier besloten ze dat toch geen oplossing te vinden. Helaas was er kortgeleden nog gedoucht dus stank vanuit de doucheslang konden ze niet ruiken.
Vanuit de meterkast ook niet.
Vervolgens vroeg ik of ze 10 minuten tijd hadden zodat ik de water kon laten lopen, omdat dat vrijwel altijd wel voor stank in de meterkast zorgt.
Opzichter rook nog steeds niks, maar gelukkig rook de loodgieter dit keer juist wel wat, en wees naar de opzichter de richting waar het ongeveer vandaan komt (warme deel).
Werd overlegd wat het beste is.. Water laten kweken, of eventueel warmtewisselaar toch wel wisselen.
Uitkomt. Water gaat gekweekt worden.
Toen ik vervolgends vroeg wat er gedaan gaat worden als daar niks uit komt, kreeg ik twee starende gezichten op mij gericht, waarop ik uitlegde dat, ook al zou er geen pathogenen te vinden zijn, er nog steeds een stankprobleem aanwezig is, en ik dan ook verwacht, dat er iets aan de warmtewisselaar nu echt gedaan gaat worden.
[
Voor 103% gewijzigd door
BasGit op 23-07-2019 20:02
]