[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.551 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Taro schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:10:
[...]

Nee, 100% in fiat. Maar RLC is er zo een die je moet kopen en wegzetten als je naar de 1D grafiek kijkt.
Heeft RLC ondertussen een goed product? Of is dit een langdurige stijging zonder reden? Wel lekker als je in september dit muntje hebt gekocht. Toch mooi een rendement van x7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

radem205 schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:47:
[...]

Heeft RLC ondertussen een goed product? Of is dit een langdurige stijging zonder reden? Wel lekker als je in september dit muntje hebt gekocht. Toch mooi een rendement van x7.
Ik volg de ontwikkelingen binnen RLC niet maar volgens mij is deze run puur gebaseerd op speculatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lmao. Hij zegt dat hij de reden niet ziet waarom BTC zo belangrijk moet zijn en aan het einde van zijn stukje somt hij alles op waarom BTC zo belangrijk is. Hij somt het dus op en ziet het dan nog niet: banken die BTC de nek om draaien etc. Een bank die met een cryptomunt komt. Dat is het precies! Wij willen niet meer afhankelijk zijn van de bank. Niet persee.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:21
DAMAGE schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:22:
[...]

Lmao. Hij zegt dat hij de reden niet ziet waarom BTC zo belangrijk moet zijn en aan het einde van zijn stukje somt hij alles op waarom BTC zo belangrijk is. Hij somt het dus op en ziet het dan nog niet: banken die BTC de nek om draaien etc. Een bank die met een cryptomunt komt. Dat is het precies! Wij willen niet meer afhankelijk zijn van de bank. Niet persee.
In ieder geval niet de dupe worden van een stel in pak gehesen apen met puur eigenbelang in het vizier.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Stokstaart schreef op maandag 11 november 2019 @ 14:50:
[...]

In ieder geval niet de dupe worden van een stel in pak gehesen apen met puur eigenbelang in het vizier.
Klopt, daarom kun je beter je geld in crypto investeren. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
Taro schreef op maandag 11 november 2019 @ 11:10:
[...]

Nee, 100% in fiat. Maar RLC is er zo een die je moet kopen en wegzetten als je naar de 1D grafiek kijkt.
RLC vind ik er meer eentje die je nu moet verkopen en pas weer over na gaan denken als de sat waarde minimaal 50% minder is

Edit: maar ik ben dan ook een permabear :P

Edit 2: zijn er ook mensen hier die naar goud kijken? Ook wel een interessante spot nu

[ Voor 16% gewijzigd door The_Goat op 11-11-2019 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
The_Goat schreef op maandag 11 november 2019 @ 21:33:
[...]
Edit 2: zijn er ook mensen hier die naar goud kijken? Ook wel een interessante spot nu
Ja, de afgelopen weken naast Tesla aandelen ook Gold toegevoegd, niet "Miners", maar het product zelf.

Ik ga er van uit dat er binnen afzienbare tijd een crisis volgt, dus laat maar komen.

Tesla doet het overigens prima:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mtoWzyHbAj9Y029tzDjQEcGd/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 11-11-2019 22:01 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://bitcoinity.org/markets/image?span=6m&size=medium&currency=%20USD&exchange=coinbase

Over 6mnd bekeken bij Coinbase lower highs. En daarna werd een low weer opgezocht. Tweemaal een soortgelijke low (na 12k+ en net geen 12k) Ik kijk er niet gek van op als nu voor de tweede keer 7.8 / 7.9k getest zal gaan worden of het nu werkelijk een support is of niet.

Tegelijkertijd kan het ook volkomen de andere kant opgaan. Geen idee trouwens hoe het verloop in 2017 was. Leek het toen ook op lower highs voor de vlucht omhoog ingezet werd in november/december?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:12:
[Afbeelding]

Over 6mnd bekeken bij Coinbase lower highs. En daarna werd een low weer opgezocht. Tweemaal een soortgelijke low (na 12k+ en net geen 12k) Ik kijk er niet gek van op als nu voor de tweede keer 7.8 / 7.9k getest zal gaan worden of het nu werkelijk een support is of niet.

Tegelijkertijd kan het ook volkomen de andere kant opgaan. Geen idee trouwens hoe het verloop in 2017 was. Leek het toen ook op lower highs voor de vlucht omhoog ingezet werd in november/december?
Als je naar het grote plaatje kijkt vind ik het volgende niet zo gek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x5WTwak2nuQao37q9mJgC0uL/full.jpg

Of inverse:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7xJE6tjtcmvT2VrGY84zRny9/full.jpg

Het kan natuurlijk zoals altijd anders gaan, alleen dan moet er wel iets veranderen. De laatste maanden heb ik het idee dat er geen of weinig interesse is vanuit het grote publiek en het de traders zijn die de koers bepalen. De traders zullen altijd verkopen op weerstand wat een slow bleed geeft. Zonder dat er iets met BTC gaat gebeuren waardoor de vraag omhoog gaat denk ik dat we eerder blijven zakken dan een nieuwe ATH maken. Er is zo belachelijk weinig aanbod qua hoeveel BTC's er zijn, maar toch wordt de weg omhoog tot nu toe niet gevonden. Blijft die vraag weg dan lijkt een slow bleed mij alles behalve vreemd.

Wat we zien vanaf Juni dit jaar is vrijwel gelijk aan de run omlaag vanuit de 20k ATH, een slow bleed dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:12:
[Afbeelding]

2017 is totaal anders dan nu. Er werd destijds massaal ingestapt. Iedereen had het over Bitcoin, overal zag je het op TV in nieuwsitems.

Zelfs 1 of andere opa met een laptop die zijn spaargeld erin had gedrukt omdat het meer rendement opleverde dan zijn spaarrekening 8)7 Ik geloof dat hij Rudi Rekt heette.

Nu hoor je er niemand meer over.

Gaat nog wel ff duren ben ik bang. Met dit heen en weer gepingpong gaan we echt geen nieuwe ATH neerzetten.

Ik wil die crisis wel eens zien inslaan. Na aanleiding van de vorige crisis is Bitcoin ontwikkeld, bij een nog grote crisis zien we misschien de potentie? De ontwikkelingen staan in ieder geval niet stil.

Hodl tot die tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:40:
[...]
2017 is totaal anders dan nu. Er werd destijds massaal ingestapt. Iedereen had het over Bitcoin, overal zag je het op TV in nieuwsitems.
Dan heb je het over eind 2017. BTC is eerst vanaf begin 2015 tot Maart 2017 bezig geweest om van 250 naar 1k te komen. Toen vanaf Maart tot tot Juni naar rond de 3k. Toen vanuit daar nog een dip naar 2k in Juli en vanuit daar ging het hard, hoewel de echte dikke run pas in November begon. De run van 6k naar 20k ging ook in minder dan 1 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 11 november 2019 @ 22:52:
[...]

Dan heb je het over eind 2017. BTC is eerst vanaf begin 2015 tot Maart 2017 bezig geweest om van 250 naar 1k te komen. Toen vanaf Maart tot tot Juni naar rond de 3k. Toen vanuit daar nog een dip naar 2k in Juli en vanuit daar ging het hard, hoewel de echte dikke run pas in November begon. De run van 6k naar 20k ging ook in minder dan 1 maand.
Pure fomo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Met alle Facebook/spam mails bekende Nederlander reclame scams van tegenwoordig, ben ik bang dat Bitcoin een veel te nare smaak krijgt bij Jan Modaal om zich er nog echt in te willen verdiepen. Denk dat we maar met z'n allen kappers en bakkers moeten worden om het volk weer op te peppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Chris.nl schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:19:
Met alle Facebook/spam mails bekende Nederlander reclame scams van tegenwoordig, ben ik bang dat Bitcoin een veel te nare smaak krijgt bij Jan Modaal om zich er nog echt in te willen verdiepen. Denk dat we maar met z'n allen kappers en bakkers moeten worden om het volk weer op te peppen.
Als de whales nou even pumpen richting 20k komt het helemaal goed. Let the fomo kick in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Er komt een moment dat iedereen weer bitcoins wil. Dat moment dat je kinderen vragen of ze hun zakgeld in bitcoin mogen krijgen, dat het chinese oud en nieuw voorbij is en McAfee zijn dick op nationale televisie opeet.

Denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Alsof die paar neathertaler Nederlanders enige invloed hebben op de markt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:16:
[...]

Er komt een moment dat iedereen weer bitcoins wil. Dat moment dat je kinderen vragen of ze hun zakgeld in bitcoin mogen krijgen, dat het chinese oud en nieuw voorbij is en McAfee zijn dick op nationale televisie opeet.

Denk ik.
Helaas zal die een of andere prostituut fixxen die dat doet in zijn plaats 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:39:
[...]

Met alle nieuwsberichten dat John de Moll een zaak tegen Facebook heeft gewonnen om Bitcoin oplichting (met zijn naam erbij) te voorkomen, denk ik niet dat de invloed positief is. Bitcoin = oplichting is wellicht wat blijft hangen bij Henk en Ingrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 21:49

Bever!

3

Geef het nog een maandje tot anderhalf en dan krijgen we de halving hype weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Chris.nl schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:53:
[...]

Met alle nieuwsberichten dat John de Moll een zaak tegen Facebook heeft gewonnen om Bitcoin oplichting (met zijn naam erbij) te voorkomen, denk ik niet dat de invloed positief is. Bitcoin = oplichting is wellicht wat blijft hangen bij Henk en Ingrid.
Wat vooral is blijven hangen in mijn omgeving, voor zover dat nog niet duidelijk was, is dat je niks (zomaar) moet geloven wat op FB staat. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Het wordt tijd voor een economische crisis. Als dan de beurzen in elkaar donderen, zal goud weer aantrekken en stijgen.
Aangezien ik geleerd heb dat bitcoin het nieuwe goud is...nee niet op feesboek, op twiekers :+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:41:
Het wordt tijd voor een economische crisis. Als dan de beurzen in elkaar donderen, zal goud weer aantrekken en stijgen.
Aangezien ik geleerd heb dat bitcoin het nieuwe goud is...nee niet op feesboek, op twiekers :+
Euhmm goud weer aantrekken ? Je weet dat we nu skyhigh staan met goud.
ik ben er zelf juist uitgestapt nu.

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 12-11-2019 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:41:
Het wordt tijd voor een economische crisis.
Kans is groot dat je op je wenken bedient wordt in 2020, geen idee of we daar nu zo blij mee moeten zijn maar goed. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Nog meer mensen geïnteresseerd in OCE als je het vergelijkt met KCS en BNB en hun market cap/trading volume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vandaag in het FD ook nog zn mooi artikel over die KaratGold coin...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:39:
[...]

Nou, tijdens de vorige bullrun was Nederland een land waar boven gemiddeld veel mensen BTC hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:40:
[...]

Nou, tijdens de vorige bullrun was Nederland een land waar boven gemiddeld veel mensen BTC hebben gekocht.
Elk land kocht toen boven gemiddeld ;) Zelfs in Tsjechië traden ze meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

volume is weer eens aan het opdrogen. Ik denk dat we lager gaan testen. Heb een beetje ETH dat ik voor de handel heb er maar uit getrapt naar USDT en ik kijk het even aan.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
het komt allemaal goed, het is weer bijna wallstreet bonus tijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:49:
[...]

Elk land kocht toen boven gemiddeld ;) Zelfs in Tsjechië traden ze meer
Het ging in dit geval om hoeveel procent van de bevolking kocht. Dat lag in Nederland flink hoger dan in bijvoorbeeld de USA. Nederland is best wel even een land geweest waar relatief flink veel mensen hebben gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:03:
[...]

Het ging in dit geval om hoeveel procent van de bevolking kocht. Dat lag in Nederland flink hoger dan in bijvoorbeeld de USA. Nederland is best wel even een land geweest waar relatief flink veel mensen hebben gekocht.
Dat komt omdat wij Nederlanders gewoon dikke vette 64bit eindbazen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
PilatuS schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:03:
[...]

wij hebben dan ook als enige henk en ingrid 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
twain4me schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:28:
[...]

wij hebben dan ook als enige henk en ingrid 8)
En wat dacht je van Jaapio ? Daar kan in geen enkel land niemand aan tippen.

Zonder hem waren het aantal suicides nog hoger geweest dan normaal, door zijn verhalen zagen en zien vele weer het licht aan het einde van de tunnel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:18:
[...]

Moet altijd iemand zijn he die op de top koopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
twain4me schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:55:
het komt allemaal goed, het is weer bijna wallstreet bonus tijd. :+
Ik wacht gewoon weer op Chinees nieuwjaar. Dat schijnt het moment te zijn dat iedere Chinees zonder enige twijfel enorme hoeveelheden btc koopt (en alts uiteraard, want iedereen wil alts)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:34:
[...]

En wat dacht je van Jaapio ? Daar kan in geen enkel land niemand aan tippen.

Zonder hem waren het aantal suicides nog hoger geweest dan normaal, door zijn verhalen zagen en zien vele weer het licht aan het einde van de tunnel .
Jullie hebben mij er doorheen geslagen. Het waren zware tijden onder die brug, maar dankzij de slowchat is er licht aan het eind van de tunnelvisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Slux schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:18:
[...]

Ik heb alleen fysiek goud, gekregen van mijn wijlen moeder als huwelijksgeschenk, ondanks dat ik nooit getrouwd ben :s
Goudprijs is lastig, staat high ja, maar wat is de sky? Het blijft een veilige haven, en crisis is het nog niet...dus het zou nog wel eens door kunnen stijgen naar 50k euro...maja niks is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:20:
[...]

Kans is groot dat je op je wenken bedient wordt in 2020, geen idee of we daar nu zo blij mee moeten zijn maar goed. :P
Jawel ik zou er wel blij van worden hoor :) maar ik ben ook een grote egoist. BTC omhoog, aandelen minimaal halveren, BTC verkopen en aandelen inslaan.
Alleen het aandeel Galapagos mag niet halveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 16:30:
[...]

Jullie hebben mij er doorheen geslagen. Het waren zware tijden onder die brug, maar dankzij de slowchat is er licht aan het eind van de tunnelvisie.
Ik dacht dat @Slux onder de brug woonde? Zijn jullie stiekem gaan samenwonen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:21:
[...]

Hij woont denk ik in het mooie gedeelte van NL want ik lig nog eenzaam met mijn hond onder de A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/UmzZqvoV/

Wel flinke actie vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 17:21:
[...]

We hebben een tijdje geprobeerd onder dezelfde brug te bivakkeren maar ik werd helemaal knetter idioot van zijn koop en verkoop alarmen snachts.

Verder snurkt hij ook nog eens enorm, dus heb hem een hond gegeven en afscheid genomen.

Ik zit nu in het betere deel van NL onder een rustiek bruggetje op het platteland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
In mijn hodl potje veel NEO & ONT staan, dit zijn de dagen waarop ik twijfel om ook daar toch even de winst zeker te stellen en naar fiat uit te stappen (NEO >9% vandaag).

Is er nou weer Chinees nieuws dat ik in dit geval heb gemist of is dit een willekeurige pump van beide?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro Die gedachte zat ik ook mee om vandaag wat van de HODL pot te verkopen om lager in te kopen. Maar BTC heeft netjes haar support gehouden. Blij dat ik het niet gedaan heb. Mijn andere deel puur voor de handel zit nog in USDT maar dat vind ik ook niet erg. Laat alles maar stijgen. Kijk ik op een ander moment wel weer wanneer ik in kan stappen. Dat is ook het mooie; je HODL pot mooi de HODL pot laten. Kun je ook niet balen dat je verkocht hebt en het daarna weer stijgt. En de handelspot mooi de handelspot laten. Als je die verpatst en de boel stijgt verder dan boeit dat ook niet. Want er komen altijd weer zat goede momenten om in te stappen en de handelspot met welke munt dan ook wat verder op te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@DAMAGE Eens en dat heb ik dus bij de vorige ONT & NEO stijging ook gedaan, maar daar is daarna wel weer 30 cent per ONT afgegaan en dat tikt behoorlijk aan met zoveel stuks. Natuurlijk is het achteraf makkelijk praten, want ONT had ook door kunnen stijgen. Daarom laat ik de hodl pot ook gewoon zo staan, maar het druist tegen al mijn gevoelens in en ik vind het echt moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:26:
@DAMAGE Eens en dat heb ik dus bij de vorige ONT & NEO stijging ook gedaan, maar daar is daarna wel weer 30 cent per ONT afgegaan en dat tikt behoorlijk aan met zoveel stuks. Natuurlijk is het achteraf makkelijk praten, want ONT had ook door kunnen stijgen. Daarom laat ik de hodl pot ook gewoon zo staan, maar het druist tegen al mijn gevoelens in en ik vind het echt moeilijk :D
Dan pleur je de helft eruit? :P Valt de 'schade' ook 50% mee. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:19:
Is er nou weer Chinees nieuws dat ik in dit geval heb gemist.....
Er gaan geruchten dat je vanaf a.s. maandag 2 mini-loempia's bij de Tjap Tjoy kado krijgt.... maaruh... pin me er niet op vast!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
KMD lekker door met de maanmissie, bijna 100% erbij in een dikke 2 weken. _/-\o_ _/-\o_ Dat is lekker thuis komen.

https://www.techradar.com...quantum-safe-cryptography

[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-11-2019 19:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Taro ik begrijp je gevoelens en ik herken het. Het is precies wat je zegt: Achteraf gelul. Tuurlijk kun je je winsten optimaliseren door af en toe te verkopen. Het ding is alleen dat je het nooit precies weet. Dit is exact de reden waarom ik gewoon een HODL pot heb en dat maar zo houd ook. Daar kan ik tevreden mee zijn met wat ik heb. Weet ik dat als we weer in een flinke run omhoog zitten ik daar leuk wat aan over kan houden. En de rest is gewoon om te kijken of ik van geld meer geld kan maken.

Je bent altijd snel geneigd veel te positief te denken. Vooral met het achteraf kijken. Als ik daar had verkocht dan had ik nu dit of dat. Tsja. Klinkt allemaal mooi maar je hebt er niks aan. Je moet je altijd goed beseffen dat het beide kanten op kan gaan in de meeste gevallen. Het had net zo goed minder goed uit kunnen pakken. En dan was je juist geld aan het weg gooien.

Vaak als ik er op die manier over na ga denken dan kan ik die gedachten van 'wat als' ook al snel weer aan de kan zetten en er emotioneel niet mee zitten. Gewoon realistisch blijven. En weten dat je met een handelspot altijd nog wat extra centjes on the side kunt maken zonder dat je je hele investering op het spel zet.

Misschien vrij conservatief, maar bij mij werkt die tactiek wel. Zie je dat een muntje dat je HODLt flink in waarde gezakt is en zit ie bij een cruciaal punt dat het weer wat omhoog kan? Druk er wat van je handelspot in en verkoop op een leveltje dat logisch lijkt. Stijgt het verder? Jammer? Nee; Mooi, je HODL pot waarde stijgt door. En je handelspot kun je dan ergens anders in drukken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Crypts schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:30:
[...]

Dan pleur je de helft eruit? :P Valt de 'schade' ook 50% mee. ;)
Nee, dat gaat niet. Ik heb enorme last van OCD, nu heb ik een perfect rond aantal :D Tenzij ik natuurlijk een mooie trade maak, dan stap ik voor hetzelfde aantal weer in en koop ik van het restant weer iets anders.

Ik hold wel gewoon en heb zojuist nog wat extra Bitcoin in de hodl pot gestopt. Blijf verder wel in fiat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Lijkt toch sterk op een alt season waarbij een flink aantal synchroon aan het stijgen is. Kijkend naar de 1D-chart, zijn er veel coins nu een mooie run aan het maken :*)

https://bitgur.com/performance
Afgelopen maand:

ONT: +45%
KMD: +52%
NANO: +33%
VET: +81% (shitcoin maar lekker rendement)
NEO: +67%

:o _/-\o_

[ Voor 62% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-11-2019 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Tja, dat kan inderdaad ook een optie zijn voor Bitcoin...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EJH7th6WwAAQOro?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

TuutjDrie schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:44:
Lijkt toch sterk op een alt season waarbij een flink aantal synchroon aan het stijgen is. Kijkend naar de 1D-chart, zijn er veel coins nu een mooie run aan het maken :*)

Afgelopen maand:

Nog geen 4 maand geleden lagen de prijzen beduidend hoger en was het volgens mij absoluut geen alt-season. Denk dat een 'voorzichtige correctie' de huidige koersen beter beschrijft...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:55

Afgelopen maand:

6 maanden:

ONT: -24.52%
KMD: -14.58%
NANO: -35.77%
VET: 6.93%
NEO: 29.27%
HOLO: -17.62% @Pelox

Was deze al gepost (thread):

[ Voor 10% gewijzigd door DaCoTa op 12-11-2019 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
das lekker thuiskomen met neo en holo vandaag! Niks van meegekregen heel de dag :)

Hahaha @DaCoTa gelukkig heb ik ze al een hele tijd :9

[ Voor 26% gewijzigd door Pelox op 12-11-2019 20:33 ]

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO trekt nog een extra sprint, hodl!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat de bullrun dichtbij komt wanneer @Taro hodl roept :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaha
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:24:
[...]

Dat komt omdat wij Nederlanders gewoon dikke vette 64bit eindbazen zijn.
Het is de schuld van John de Mol!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Taro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 21:15:
NEO trekt nog een extra sprint, hodl!!
Gelukkig heb ik ook 0.00003017 NEO

HODL _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Edwin__ schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 22:27:
[...]

Gelukkig heb ik ook 0.00003017 NEO

HODL _/-\o_
Dan krijg je ook iedere maand +- 0.00000004 GAS, netjes!! :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Holoports schijnen eind dit jaar geleverd te gaan worden. Dan zal HOT ook wel een jump gaan maken komende weken. Succes ermee boys and girls!

Edit: https://medium.com/h-o-l-...announcement-aad20e676a2a

[ Voor 21% gewijzigd door Bartvandelaar op 12-11-2019 23:01 ]

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Taro schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:54:
Tja, dat kan inderdaad ook een optie zijn voor Bitcoin...
[Afbeelding]
ik wil hier wel een maar in gooien.

Maar, als we terug kijken en daar op in zoomen, zien we exact zelfde plaatjes terug :D gelukkig maakt btc veel van dit soort plaatjes, dus zou ik me niet zo veel zorgen maken.
En als ik me goed heb laten uitleggen, zal in mei 2020 de inflation rate lager uitvallen dan die van de dollar ( ? correct me if im wrong ) en dat kan wel een huge deal worden.

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO en ONT gaan vandaag gewoon verder, goed dat ik gisteravond ook met de andere potten ben ingestapt :)

Deel daarvan overigens ook Bitcoin, ik verwacht wel een enorme groene move vandaag.

[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 13-11-2019 09:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-09 17:44

Afgelopen maand:

Rendement op VET duurt nog ff, ondanks de ogenschijnlijke +81% sta ik nog vrolijk -30%. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Taro schreef op woensdag 13 november 2019 @ 08:59:
NEO en ONT gaan vandaag gewoon verder, goed dat ik gisteravond ook met de andere potten ben ingestapt :)

Deel daarvan overigens ook Bitcoin, ik verwacht wel een enorme groene move vandaag.
Nog even en ik kan eindelijk die op 100km/u begrensde Lambo bestellen!!!

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:30

Afgelopen maand:

Paar maanden terug voor een relatief klein bedrag van 100 euro KMD gekocht. Gelijk daarna ging het naar beneden tot 35 euro volgens mij :) Sinds de laatste paar weken is het gelukkig wat gestegen, maar zit nu op 65 euro, wat nog altijd 35 euro "verlies" is. Anyway, it all depends on wanneer je het koopt natuurlijk. Ik zit nu zo van, dit kan toch nooit tot 100 euro groeien? Maar goed, het is ook zover gezakt... Dus lekker hodlen en we zien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 18:38:
[...]

We hebben een tijdje geprobeerd onder dezelfde brug te bivakkeren maar ik werd helemaal knetter idioot van zijn koop en verkoop alarmen snachts.

Verder snurkt hij ook nog eens enorm, dus heb hem een hond gegeven en afscheid genomen.

Ik zit nu in het betere deel van NL onder een rustiek bruggetje op het platteland.
Wat is het betere deel van NL?
Ik ken alleen het mooiere deel van NL,
nl Zuid-Limburg >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ali Baba 1001 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 14:12:
[...]

Wat is het betere deel van NL?
Ik ken alleen het mooiere deel van NL,
nl Zuid-Limburg >:)
Friesland natuurlijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Een fries ... ik had het kunnen weten .. nu snap ik waarom je zo bot deed en mij achterliet ...

De enigste goede fries is een Friese Stabij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik wil geen party pooper zijn maar ik denk dat we nog steeds naar beneden gaan testen. Ik vertrouw het niks niet nog. Het lijkt erg op de afgelopen grote drop van BTC. Volume droogt op en dan hop naar beneden testen om weer naar boven te bewegen. Lijkt niet echt of er nu mensen zijn die op deze prijzen willen kopen.

[ Voor 46% gewijzigd door DAMAGE op 13-11-2019 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:36:
Ik wil geen party pooper zijn maar ik denk dat we nog steeds naar beneden gaan testen. Ik vertrouw het niks niet nog. Het lijkt erg op de afgelopen grote drop van BTC. Volume droogt op en dan hop naar beneden testen om weer naar boven te bewegen. Lijkt niet echt of er nu mensen zijn die op deze prijzen willen kopen.
Ik zit al dagen te wachten op dat moment maar hij komt maar niet geen enkele koop order zit in de buurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Slux Indeed!

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/EE68s/6e30460fc3.png

Even visualiseren. Edit: je zou toch zeggen dat dit vragen is om naar beneden te testen?

[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 13-11-2019 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:04:
[...]

Een fries ... ik had het kunnen weten .. nu snap ik waarom je zo bot deed en mij achterliet ...

De enigste goede fries is een Friese Stabij :X
Fryslân bobbe en de rest mast dea skoppe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
@Verwijderd Boppe.. O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:11
DAMAGE schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:43:
@Slux Indeed!

[Afbeelding]

Even visualiseren. Edit: je zou toch zeggen dat dit vragen is om naar beneden te testen?
Die lijn had ik ook getrokken toen we begin augustus niet boven 12,5k kwamen, toen begin sept niet boven 11k kwam leek de weerstand bevestigd.
Ik hoopte dan ook dat de spike op 25 okt sterk boven de lijn bleef maar t volume zakte weer in en de prijs ook.
Het ziet er voor mijn gevoel niet sterk uit maar ik weet er verder ook geen reet van hoor.
Misschien bounced t er juist hard van af. Omhoog dus

Moon, Lambo!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Vervloekte autoconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

DAMAGE schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:43:
@Slux Indeed!

[Afbeelding]

als ik hem teken zit hij onder de diagonaal, daarnaast dikke ichi cloud op de 1d die nog niet eens aangeraakt is met een candlebody laatste dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@shovelhead1340 @Bever! Waar het mij meer om gaat is hoe BTC beweegt in de twee cirkeltjes. We bouwen steeds verder af. Volume droogt steeds verder op. Het langzaam naar beneden grinden in de eerste cirkel waarna de dropt volgt, daar lijkt de huidige koers ook op af te stevenen.

Uiteraard, er hoeft maar één grote kopert te zijn en we drukken de chart weer omhoog met wat FOMO. Maar ik ben er nog steeds niet zeker van en ben geneigd te zeggen dat we wederom naar beneden gaan testen. De afgelopen keer hield hij de 8550 perfect. Maar de bounce omhoog is nog niet echt overtuigend te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

DAMAGE schreef op woensdag 13 november 2019 @ 21:09:
@shovelhead1340 @Bever! Waar het mij meer om gaat is hoe BTC beweegt in de twee cirkeltjes. We bouwen steeds verder af. Volume droogt steeds verder op. Het langzaam naar beneden grinden in de eerste cirkel waarna de dropt volgt, daar lijkt de huidige koers ook op af te stevenen.

Uiteraard, er hoeft maar één grote kopert te zijn en we drukken de chart weer omhoog met wat FOMO. Maar ik ben er nog steeds niet zeker van en ben geneigd te zeggen dat we wederom naar beneden gaan testen. De afgelopen keer hield hij de 8550 perfect. Maar de bounce omhoog is nog niet echt overtuigend te noemen.
Ja ben het met je eens verder, 8100 support is kwestie van tijd imo

• Swaha
Ik verwacht vannacht in ieder geval wel wat actie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Toen ik deze zomer naar Berlijn ging om als straatmuzikant wat geld te verdienen, en om iedereen van de Bitcoin Cash gemeenschap in Berlijn opnieuw te zien. (en Bitcoin Cash te promoten in Berlijn).
Toen heb ik via couchsurfing geen plaatsje kunnen vinden. De gemeenschap heeft mij toen op hun kosten in een hotel gestopt.
Nu is het mijn beurt om iemand anders binnen de gemeenschap te helpen.

Topic op /r/btc gemaakt, en wat mensen binnen de BCH gemeenschap een bericht gestuurd.
Zodra ik iemand heb gevonden die mij wat BCH voor CAD kan verkopen stuurt ik hem zelf ook een beetje geld.
Ik ben er t van overtuigd dat de waarde van cryptocurrency 100% afhangt van de waarde van de community zelf. :P
Ik heb ook een telefoongesprek met hem gehad.

Thiong is diehard als ie 18 uur in een busje wil zitten om op een young african leaders summit zijn ervaringen met cryptocurrency te delen met de andere jonge afrikaanse leiders.
En een topic op /r/cryptocurrency

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
ChainLINK gaat ook lekker de laatste dagen! *O*

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op donderdag 14 november 2019 @ 08:59:
Toen ik deze zomer naar Berlijn ging om als straatmuzikant wat geld te verdienen, en om iedereen van de Bitcoin Cash gemeenschap in Berlijn opnieuw te zien. (en Bitcoin Cash te promoten in Berlijn).
Toen heb ik via couchsurfing geen plaatsje kunnen vinden. De gemeenschap heeft mij toen op hun kosten in een hotel gestopt.
Nu is het mijn beurt om iemand anders binnen de gemeenschap te helpen.
[Twitter]
Topic op /r/btc gemaakt, en wat mensen binnen de BCH gemeenschap een bericht gestuurd.
Zodra ik iemand heb gevonden die mij wat BCH voor CAD kan verkopen stuurt ik hem zelf ook een beetje geld.
Ik ben er t van overtuigd dat de waarde van cryptocurrency 100% afhangt van de waarde van de community zelf. :P
Ik heb ook een telefoongesprek met hem gehad.
[YouTube: Phone call with Thiong Deng]
Thiong is diehard als ie 18 uur in een busje wil zitten om op een young african leaders summit zijn ervaringen met cryptocurrency te delen met de andere jonge afrikaanse leiders.
En een topic op /r/cryptocurrency
Het doel van de Young African Leaders is, en ik quote: "to discuss saving humankind"? Laat ze eens beginnen met welgeteld 1 Afrikaans land levensvatbaar te maken zou ik zeggen..

Voor de rest erg nobel van je, lijkt me persoonlijk ontzettend vermoeiend om zo de eindjes aan elkaar te moeten knopen.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Stokstaart schreef op donderdag 14 november 2019 @ 11:32:
[...]

Het doel van de Young African Leaders is, en ik quote: "to discuss saving humankind"? Laat ze eens beginnen met welgeteld 1 Afrikaans land levensvatbaar te maken zou ik zeggen..

Voor de rest erg nobel van je, lijkt me persoonlijk ontzettend vermoeiend om zo de eindjes aan elkaar te moeten knopen.
Ik denk dat Thiong Deng wel een tijdje vooruit kan nu.

Toen ik begon te posten 5 uur geleden stond ie op iets van 200 euro.

Nu

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RyqJnbP.png _/-\o_

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Bartvandelaar
@Slux zijn favoriete munt wordt weer gepumpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Bartvandelaar schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:50:
Meest nuttige blockchainproject waar je tokens van kan krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:41
Bartvandelaar schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:50:
VET bedoel je? :D

• The_Goat
Wannnee dumpt link nou, zit al de hele dag al te wachten

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Zit inmiddels weer in fiat, stop limit buy order vlak boven de 8.920 staan voor het geval Bitcoin alsnog stijgt, maar daar ga ik niet van uit.

Met de hodl pot gisteravond uitgestapt uit NEO en ONT, inmiddels weer lager ingestapt en de winst in extra hodl Bitcoin omgezet. Kon het niet laten :)

Laat de grote move maar komen!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 20:22:
Wannnee dumpt link nou, zit al de hele dag al te wachten
Is sinds 19:00 toch wel lekker aan het zakken ?

Heb net VET geshort op 7400, hopelijk wil die een beetje verder zakken.

• Bartvandelaar
PilatuS schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:25:
[...]

Waar short jij VET?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Binance :)

USDT naar de margin account. Dan lenen en verkopen. Lager terug kopen en de lening betalen, klaar :)

Ik dacht eerst dat je moest kopen en weer verkopen om te shorten, maar je kan dus ook direct vanuit USDT lenen en dan verkopen, scheelt weer fee's. Op deze manier is het best prettig om te doen. Wanneer je de lening terug betaald moet je alleen net ietjes meer kopen om de rente te betalen. Die rente is alleen best te verwaarlozen. Per 100k VET betaal je dan bij een scalp misschien 3 VET als rente.

• The_Goat
PilatuS schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:25:
[...]

Zat vanochtend (te vroeg dus) al short, nu klein beetje winst.

Al ben ik niet echt fan van het binance systeem, nu zit ik steeds met alts die ik niet wil, liever gewoon bitmex, zodat alles gewoon in btc wordt omgezet

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:59:
[...]
Zat vanochtend (te vroeg dus) al short, nu klein beetje winst.

Al ben ik niet echt fan van het binance systeem, nu zit ik steeds met alts die ik niet wil, liever gewoon bitmex, zodat alles gewoon in btc wordt omgezet
Het systeem van Binance is ook niet bepaald ideaal, maar het zorgt er wel voor dat je geen overloads hebt zoals op Bitmex. En aan de andere kant vind ik Bitmex ook weer niet zo fijn aangezien je daar geen USDT hebt. In BTC moeten zitten wordt ik ook niet echt blij van aangezien je fiat verliest als de boel zakt en je zit niet in een short.

Edit: Wat betreft alts die je niet wil. Je kan toch gewoon een kooporder er in zetten met een alert als die prijs aangeraakt wordt ? Dan is het puur even de lening terug betalen en dat kan je zelfs op je telefoon doen.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 14-11-2019 22:05 ]

• The_Goat
Ja is ook een beetje gezeur, maar vind het omslachtig, en je houdt toch steeds een beetje dust over, hou m'n wallets graag clean :)

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:07:
Ja is ook een beetje gezeur, maar vind het omslachtig, en je houdt toch steeds een beetje dust over, hou m'n wallets graag clean :)
Het is zeker omslachtig, da's een feit :)

Wat betreft dust kan je alles verplaatsen naar de normale wallet en daar alles omzetten naar BNB. Op die manier raak ik die meuk altijd kwijt en BNB heb je toch nodig.

• The_Goat
Hier ook VET short, maar dan BTC pair op 83 sats, alleen hoop ik wel dat daily close onder de 80 sat is, anders stop ik hem

[ Voor 5% gewijzigd door The_Goat op 14-11-2019 22:32 ]

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:32:
Hier ook VET short, maar dan BTC pair op 83 sats, alleen hoop ik wel dat daily close onder de 80 sat is, anders stop ik hem
In USDT op de weekly zitten we inmiddels in de weerstand die bijna een jaar terug gaat. Er is nog wel wat ruimte naar 7500 en misschien zelfs 8000. Heb al winst gepakt op mijn short omdat ie niet echt door wil zakken. Eens kijken waar ik weer opnieuw short.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

PilatuS schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:02:
[...]

Het systeem van Binance is ook niet bepaald ideaal, maar het zorgt er wel voor dat je geen overloads hebt zoals op Bitmex. En aan de andere kant vind ik Bitmex ook weer niet zo fijn aangezien je daar geen USDT hebt. In BTC moeten zitten wordt ik ook niet echt blij van aangezien je fiat verliest als de boel zakt en je zit niet in een short.

Edit: Wat betreft alts die je niet wil. Je kan toch gewoon een kooporder er in zetten met een alert als die prijs aangeraakt wordt ? Dan is het puur even de lening terug betalen en dat kan je zelfs op je telefoon doen.
1x short op bitmex is een cash positie, liquidatie is ook niet mogelijk
Pagina: 1 ... 100 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!