Als iedereen nu even naar hot wisselde, dan kan ik dumpen...
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ken geen miners, maar dit zijn bedrijven en die zullen - net zoals veel bedrijven - het liefst een constante prijs voor hun stroomafname betalen. Je kan geen zaak draaiende houden met kantoorhuur en personeel op dagelijkse of maandelijkse (sterk) wisselende energiekosten en bitcoin opbrengsten. Deze miners zullen langlopende vaste energie contracten hebben of een hedgen tegen stijgende energieprijzen hebben..Stokstaart schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:01:
[...]
Een hoger aanbod bij dezelfde vraag zou toch juist leiden tot een lagere prijs?
Het ging over het aanbod en de prijs van btc he?Eindhovenfinest schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:44:
[...]
Ik ken geen miners, maar dit zijn bedrijven en die zullen - net zoals veel bedrijven - het liefst een constante prijs voor hun stroomafname betalen. Je kan geen zaak draaiende houden met kantoorhuur en personeel op dagelijkse of maandelijkse (sterk) wisselende energiekosten en bitcoin opbrengsten. Deze miners zullen langlopende vaste energie contracten hebben of een hedgen tegen stijgende energieprijzen hebben..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik ben ook fan van De Bitcoin Showlauraz schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:38:
[...]
PS: voor wie het wil. De laatste cryptocast van BNR is interessant luistermateriaal. Net zoals de aflevering van de bitcoin show met Plan B als gast.
Kun je op je vingers natellen dat het ineens weer dag na dag rood is.Rebbelx schreef op woensdag 6 november 2019 @ 08:05:
Laatste dagen toch weer genieten hoor met dat hele crypto handeltje...Dag na dag groen
XRP = trash
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Hoppaaa daar gaan we Slux, nu nog een scheutje adoptie en een snufje fomo en die 1,50 komt eraan!Slux schreef op woensdag 6 november 2019 @ 07:07:
Kraken gaat NANO listen![]()
We are pleased to announce that Nano (NANO) will be listed on Kraken starting November 6.
What is Nano (NANO)?
Nano is a next-generation decentralized network and cryptocurrency designed to solve instantaneous peer-to-peer payments without fees or the need for expensive computational resources.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 85% gewijzigd door Klaas25 op 06-11-2019 10:48 ]
Verwijderd
Huge if true.Klaas25 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:38:
Woop woop!!!
Edit: Oh wow ik zie nu voor het eerst Bitvavo op Coinmarketcap ;O
Ik dacht dat ze gewoon tussenpersoon waren en handelen via de grote exchanges.
Zijn ze nu een exchange op zichzelf?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Sell the news!Ali Baba 1001 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 13:42:
Bitcoin op rtl z en morgen weer.
Waar gaat het naartoe...?
Oh ja, naar de maan.
Gewoon hodl.
@Klaas25
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Ik vind het maar een vage tent als exchange, het is meer een veredelde broker omdat de prijzen vaak behoorlijk afwijken van de grote exchanges.DAMAGE schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:35:
[...]
@Klaas25
About Bitvavo
Launched in Mar 2019, Bitvavo is a centralized exchange based in Amsterdam. It supports EUR fiat pairs.
Bitvavo was founded as a cryptocurrency broker in May 2017 and went live in January 2018. Bitvavo transitioned from a broker to an exchange on 8 Mar 2019. Bitvavo is a member of the Dutch Association of Bitcoin Companies, a self-regulating body with the goal of preventing fraud and money laundering.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Klopt, maar vergeleken bij overige brokers zijn ze wel meer fair qua prijzen.Slux schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:39:
[...]
Ik vind het maar een vage tent als exchange, het is meer een veredelde broker omdat de prijzen vaak behoorlijk afwijken van de grote exchanges.
Wel goedkoper dan Bitcoinmeester.Slux schreef op woensdag 6 november 2019 @ 14:39:
[...]
Ik vind het maar een vage tent als exchange, het is meer een veredelde broker omdat de prijzen vaak behoorlijk afwijken van de grote exchanges.
Fors goedkoper, zie ook de link in mijn handtekening
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Sinds ze Cryptohopper ondersteuning hebben is er zeker meer activiteit te zien. Vooral in de BTC-shitcoin markten.Klaas25 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 09:38:
Woop woop!!!
Edit: Oh wow ik zie nu voor het eerst Bitvavo op Coinmarketcap ;O
Ik dacht dat ze gewoon tussenpersoon waren en handelen via de grote exchanges.
Zijn ze nu een exchange op zichzelf?
Zo leeft dat nog dat Cryptohopper ? reviews ervan waren hier niet echt positief.Edwin__ schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:27:
[...]
Sinds ze Cryptohopper ondersteuning hebben is er zeker meer activiteit te zien. Vooral in de BTC-shitcoin markten.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Omdat je van het slechtste presterende muntje houdt ?Klaas25 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:07:
Ik heb spijt...
spijt dat ik niet ALL-IN XRP ben.
denk dat het sarcastisch bedoelt isSlux schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:19:
[...]
Omdat je van het slechtste presterende muntje houdt ?ieder zijn ding.
Verwijderd
Hoe zo, verwachten ze weer groot nieuws tijdens swell?Klaas25 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:07:
Ik heb spijt...
spijt dat ik niet ALL-IN XRP ben.
🚨 20,000,000 #USDT (19,867,447 USD) transferred from unknown wallet to #Bitfinex
— Whale Alert (@whale_alert) 6 november 2019
Tx: https://t.co/KW143UpIEa
@Verwijderd gaat zijn nano bags veder vullen.
Verwijderd
twain4me schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:03:
[...]
@Verwijderd gaat zijn nano bags veder vullen.
Hahaha gaapio
Wat zou het lekker zijn als we de 100 MA ook doorbreken.. Errug bullish dan
[ Voor 22% gewijzigd door Stokstaart op 06-11-2019 21:46 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Haha tja heb daar helaas geen invloed opSlux schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:19:
[...]
Omdat je van het slechtste presterende muntje houdt ?ieder zijn ding.
Euhh nee hoor. Nouja klein beetje omdat ik ook wel fan ben van paar andere. ADA etc.
Lol wie heeft er zitten aankondigen dan? Misschien andere XRP gekkies maar Ripple zelf niet hoor. Justin Sun is van Tron. Niet van RippleVerwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 20:25:
[...]
Hoe zo, verwachten ze weer groot nieuws tijdens swell?
Man man man. Wat Ben ik nat gegaan door die aankondiging van een aankondiging.
Nog 5 dagen.
Nog 4 dagen.
Nog 3 dagen
Nog 2 dagen
Nog 1 dag
Nog 12 uur.
Nog 9 uur
Nog 6 uur.
Nog 3 uur.
Nog 2 uur
Nog 1 uur.
Nog 30 min
Nog 15 min.
Nog 5 min
Nog 1 min
Nog 30 seconden
Nog 15 seconden
Nog 10 seconden
Nog 5 seconden.
Wij kondigen aan dat we swell aankondigen.
Insta dump..... Rekt.fucked.pissed.
Nou je begrijpt mijn gevoel van toen.
Schatting: Op Binance kan je nu een market buy doen van 9282 tot 9500 voor 2.85M op BTC/USDT. Er van uitgaande dat het orderbook daarboven iets dunner is, maar het rondom de 10k weer drukker is en je daarnaast natuurlijk enorm veel sell orders door bots gaat krijgen tijdens een dergelijke stijging, denk ik dat het je 8-10M kost om het orderbook leeg te maken. En minimaal hetzelfde bedrag voor het extra verkeer op de weg erheen dat on the fly wordt verkocht en door arbitrage bots en bots die vs andere pairs matchen. Dus 10k of net iets erboven met 20M. Vlak daarna zal de koers wel weer inkakken.Stokstaart schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:33:
[...]
Is er een manier om een raming te krijgen voor wat een x market order zou doen met de prijs? Uiteraard niet precies te bepalen, maar misschien een grove schatting ofzo.
Verwijderd
Ah ja dat was dan de eerste keer zeker. Wist niemand wat te verwachten natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:02:
@Klaas25 nu helemaal niemand.
dit was 2 jaar geleden rond deze tijd dacht ik.
geniale actie. wat kondigt ripple aan
iedereen zat met spanning te wachten, prijzen ging gestaagd omhoog over deze periode.
nou ja, en toen heel snel naar beneden... achteraf kan ik er om lachen.
die avond even niet.
no hard feelings verder, gebruik ripple nog steeds om geld snel van en naar binance te krijgen. (ik lieg, het is de agelopen tijd alleen maar naar binance gegaan.)
Verwijderd
Verwijderd
Gayniaal.Verwijderd schreef op woensdag 6 november 2019 @ 22:16:
Jep. die Twitter timer was idd om de eerste swell aan te kondigen.
Man elke xrp holder dacht dat ze iets geniaals gingen aankondigen.
Iets dat de Ripple meteen in btc gebied zou brengen..
Zoals ik al typte. Geniaal.
[ Voor 93% gewijzigd door Bartvandelaar op 06-11-2019 23:43 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Bitcoinmeester is sowieso iets wat je moet mijden als aids.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Dus als je besluit daar wel iets aan te schaffen moet je dan een condoom gebruiken? Of een virusscan?Crypts schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:55:
[...]
Bitcoinmeester is sowieso iets wat je moet mijden als aids.
Verwijderd
hopelijk blijft ie nog lang schommelen tussen de 6300-7300. leuke ritjes met wat klein geld.Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 05:27:
Mooie dump op RLC, van 7700 naar 6700 sats op de 24h... Wie durft?
In het trieste en tragische geval dat iemand bij je aanklopt voor advies omtrent bitcoinmeester is deze waarschijnlijk ontsnapt aan zijn begeleider van de TBS kliniek en zou ik als eerste even checken op de aanwezigheid van een enkelband. Indien aanwezig zou ik voorzichtig informeren naar de reden hiervan, dit soort gekkies zijn vaak verrassend eerlijk en open omdat ze het verschil tussen waan en werkelijkheid toch niet kennen en geeft je een voorzichtige risico inschatting. Vervolgens zou ik ze destabiliseren met een uitleg over normale exchanges, stable coins en fiat ramps. In de enorme verwarring die dan ontstaat is het wellicht het meest raadzaam betrokken autoriteiten in te lichten over deze persoon zodat deze weer netjes aan de samenleving onttrokken kan worden. We danken u alvast voor het vervullen van uw burgerplicht.Verwijderd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 01:56:
[...]
Dus als je besluit daar wel iets aan te schaffen moet je dan een condoom gebruiken? Of een virusscan?
Als straks de eerste blikken fomo boys opengetrokken worden moet ik ze wel kunnen voorzien van degelijk advies.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Fiat is een ramp ja, maar wat zijn fiat ramps eigenlijk?Crypts schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:51:
[...]
In het trieste en tragische geval dat iemand bij je aanklopt voor advies omtrent bitcoinmeester is deze waarschijnlijk ontsnapt aan zijn begeleider van de TBS kliniek en zou ik als eerste even checken op de aanwezigheid van een enkelband. Indien aanwezig zou ik voorzichtig informeren naar de reden hiervan, dit soort gekkies zijn vaak verrassend eerlijk en open omdat ze het verschil tussen waan en werkelijkheid toch niet kennen en geeft je een voorzichtige risico inschatting. Vervolgens zou ik ze destabiliseren met een uitleg over normale exchanges, stable coins en fiat ramps. In de enorme verwarring die dan ontstaat is het wellicht het meest raadzaam betrokken autoriteiten in te lichten over deze persoon zodat deze weer netjes aan de samenleving onttrokken kan worden. We danken u alvast voor het vervullen van uw burgerplicht.
Verwijderd
Fiat & RampAli Baba 1001 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:06:
[...]
Fiat is een ramp ja, maar wat zijn fiat ramps eigenlijk?
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2019 13:15 ]
https://dailyhodl.com/201...ollab-powered-by-vechain/Bloodclot schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:21:
https://medium.com/@vecha...logistics-and-e2e65a0d562
Samenwerking tussen china en frankrijk, waarbij ze voedsel/producten op blockchain zetten, hierbij wordt de vechain vThor blockchain gebruikt.
Toch leuk om te lezen dat bepaalde blockchain technologie steeds meer wordt gebruikt in de wereld.
Ik hoop dat ze het nu wat professioneler aanpakken dan dat ze met walmart deden, want dat was echt om te huilen.Bloodclot schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:21:
https://medium.com/@vecha...logistics-and-e2e65a0d562
Samenwerking tussen china en frankrijk, waarbij ze voedsel/producten op blockchain zetten, hierbij wordt de vechain vThor blockchain gebruikt.
Toch leuk om te lezen dat bepaalde blockchain technologie steeds meer wordt gebruikt in de wereld.
Je buy orders voor VET nog aangetikt?Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:32:
[...]
Ik hoop dat ze het nu wat professioneler aanpakken dan dat ze met walmart deden, want dat was echt om te huilen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja maar ik ben ze inmiddels alweer kwijt ook, is geen muntje die ik langer dan 48 uur hold.Bartvandelaar schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:58:
[...]
Je buy orders voor VET nog aangetikt?
Voel een nare geschiedenis met deze coin.Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:18:
[...]
Ja maar ik ben ze inmiddels alweer kwijt ook, is geen muntje die ik langer dan 48 uur hold.
Blijft een nare shitcoin die alleen leuk is voor de pump en dump, IRL gaat het echt niks worden met die scam coin.
De naam Facedown zegt genoeg denk ikwehave schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:21:
[...]
Voel een nare geschiedenis met deze coin.
Wil je je verhaal kwijt?
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 07-11-2019 16:27 ]
Haha , leuke tijden waren dat.Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:25:
[...]
De naam Facedown zegt genoeg denk ik![]()
Zelf wel leuk aan verdiend maar de believers zijn een beetje als de NLG, bcash guys, die munt is gewoon verrot door al het shillen.
Yeah een ATH met 20% rendement op de reguliere beurs, en dat was voor mij een uitzonderlijk goed jaar.TuutjDrie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:27:
Ondertussen gaat de AEX bijna door de 600 punten heen, daar wel een nieuwe ATH.
Doe je het netjes, sta nu op 15,5%. Crypto geen idee, als het al winst is kan het niet veel zijn.Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:42:
[...]
Yeah een ATH met 20% rendement op de reguliere beurs, en dat was voor mij een uitzonderlijk goed jaar.
Crypto deed het iets beter hier met 150%
Met 15.5% doe je het ook goed.TuutjDrie schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:44:
[...]
Doe je het netjes, sta nu op 15,5%. Crypto geen idee, als het al winst is kan het niet veel zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Slux op 07-11-2019 16:58 ]
Die tijd is wel aardig voorbij. Je ziet hier en daar nog wel eens een pumpje op wat nieuws, maar lang niet wat we vroeger zagen. Ik zou hier geen enorme pump verwachten.hansdegit schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:33:
Meestal wordt zo'n aankondiging opgevolgd door een enorme pump.
Je zou er ook wat anders als plaatje neer kunnen zetten als hij omhoog moet maar dat wordt wel heel seksueel getint. Dit is wat meer suited for work zeg maarTaro schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:05:
De volgende afbeelding kwam langs op Twitter, behoeft geen toelichting toch over waar hij op inzet?
[Afbeelding]
Je bedoelt zo'n ding wat hopelijk wordt veroorzaakt door de volgende kapitaalinjectie icm vacuümpump?DAMAGE schreef op donderdag 7 november 2019 @ 19:10:
[...]
Je zou er ook wat anders als plaatje neer kunnen zetten als hij omhoog moet maar dat wordt wel heel seksueel getint. Dit is wat meer suited for work zeg maar
🚨 10,000,000 #USDT (10,083,501 USD) transferred from unknown wallet to #Bitfinex
— Whale Alert (@whale_alert) 7 november 2019
Tx: https://t.co/CQiTd28elG
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 07-11-2019 19:31 ]
Wat was daar niet professioneel aan?Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 15:32:
[...]
Ik hoop dat ze het nu wat professioneler aanpakken dan dat ze met walmart deden, want dat was echt om te huilen.
[ Voor 20% gewijzigd door DAMAGE op 07-11-2019 19:32 ]
Er klopte helemaal niks van, zoek maar in het vorige topic daar staat alles incl links, het was zelfs zo amateuristisch dat je gewoon een lettertje in de URL kon aanpassen om naar een ander product te gaan die ze vergeten waren af te schermen, die had exact dezelfde info maar zou wel een ander product zijn, web 1.0 op zijn best.
[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 07-11-2019 19:52 ]
Ik zie idd dat je inmiddels je coins kan omzetten naar euro. Voor 1 BTC ongeveer 8 euro aan fees...Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 16:55:
[...]
Edit ik lees net de binance.com € gaat invoeren
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik kan je er helaas weinig over vertellen Ik trade niet op binance, zag het alleen voorbij komen.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:10:
[...]
Ik zie idd dat je inmiddels je coins kan omzetten naar euro. Voor 1 BTC ongeveer 8 euro aan fees...
Dit komt dan vervolgens in je "Bitcoin Cash Wallet".....
En dan? Moet je dan weer naar een andere partij om te cashen, of kan dit vanuit je Cash Wallet?
Of er ook echt euro pairs gaan komen heb ik niet kunnen vinden, maar dat zullen ze wel alleen bij Binance Jersey willen houden. Zou wel mooi zijn als je idd vanuit je Bitcoin Cash Wallet via sepa kan innen maar geen idee hoe die cash wallet eruit ziet....Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:15:
[...]
Ik kan je er helaas weinig over vertellen Ik trade niet op binance, zag het alleen voorbij komen.
Zou mooi zijn als ze euro pairs zouden hebben met de mogelijkheid om het naar je eigen rekening via sepa kon overboeken, maar als ik het zo lees is dat dus niet het geval.
Binance Jersey is echt kansloos, ik heb daar een aantal maanden terug mee gespeeld, je kan er wel euros naar overmaken en dat gaat ook vrij snel met een paar uur staat het erop maar dan zit je, het volume is zo laag dat je niks van kopen of verkopen, of je moet market orders plaatsen maar dan ben je flink de sjaak met wat grotere bedragen.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:21:
[...]
Of er ook echt euro pairs gaan komen heb ik niet kunnen vinden, maar dat zullen ze wel alleen bij Binance Jersey willen houden. Zou wel mooi zijn als je idd vanuit je Bitcoin Cash Wallet via sepa kan innen maar geen idee hoe die cash wallet eruit ziet....
[ Voor 60% gewijzigd door Klaas25 op 07-11-2019 20:29 ]
Psies! Heb er ook een account aangemaakt maar snel weer terug naar Binance.com verkast vanwege het volume....Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:27:
[...]
Binance Jersey is echt kansloos, ik heb daar een aantal maanden terug mee gespeeld, je kan er wel euros naar overmaken en dat gaat ook vrij snel met een paar uur staat het erop maar dan zit je, het volume is zo laag dat je niks van kopen of verkopen, of je moet market orders plaatsen maar dan ben je flink de sjaak met wat grotere bedragen.
Dan blijft Kraken toch een betere oplossing.
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 07-11-2019 20:45 ]
Kijk alleen maar naar hun track systeem wat ik hierboven plaatste en in het vorig topic, als mensen dat echt serieus nemen en nog goed praten, dan kan ik ze alleen maar succes wensen.Klaas25 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:27:
Ik denk niet dat VET een scamcoin is. Volgens mij zijn die wel aan het werk.
Maarja de markt bepaald. Niet de progressie (Nog niet)
Klopt draak der draken exchange is het en een foutje is daar snel gemaakt, maar voor fiat blijf ie nog het beste, bitstamp kan ook maar als je daar niet veel trade is die duur zelfde als coinbase.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:34:
[...]
edit: en Kraken is gewoon een horror exchange, maarja kan je wel weer naar fiat....
[ Voor 17% gewijzigd door Slux op 07-11-2019 20:41 ]
Ik verdiep me ook echt maar in 1 specifieke, We weten allemaal welke. XRP baby!!!!Slux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:37:
[...]
Kijk alleen maar naar hun track systeem wat ik hierboven plaatste en in het vorig topic, als mensen dat echt serieus nemen en nog goed praten, dan kan ik ze alleen maar succes wensen.
Ook dat BMW verhaal blijft vaag want er was al een ander bedrijf die km registratie in de blockchain had ontwikkeld voor BMW, het is allemaal nieuws voor een paar dagen daarna hoor je er niks meer over.
We zijn nu ruim een jaar verder en er is nog niks concreets, ze beloofde gouden bergen met thor, heeft iemand hier daar al iets aan verdiend ?
Maar goed laat ik mijn mond maar houden verder want anders krijgen we weer zo eindeloze discussie![]()
ik wens de VET believers serieus succes en ik hoop echt voor ze dat het wat gaat worden
Klopt maar als je wat rendement wilt dan kan je nog beter je geld op een Nederlandse bank zetten met die 0.1% rente dan XRP te kopenKlaas25 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:39:
[...]
Ik verdiep me ook echt maar in 1 specifieke, We weten allemaal welke. XRP baby!!!!![]()
![]()
Of Tesla aandelen kopen, 6,42% in 2 dagenSlux schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:45:
[...]
Klopt maar als je wat rendement wilt dan kan je nog beter je geld op een Nederlandse bank zetten met die 0.1% rente dan XRP te kopen
Tesla daar rijden toch alleen maar van die linkse groen boys in ?
Bitstamp the best!!!!!!!! Betreft alleen de top 3 en Thshirt selling Litecoin en shitfork bitcoin cash.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:56:
Best wel apart trouwens dat de partijen met de beste fiat opties (aankoop en uitbetalen) de slechtste exchange hebben....
Kraken Kut
Bitvavo Ruk
Bitstamp is toch best wel prijzig? Vergeleken met Kraken en Bitvavo....Klaas25 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:15:
[...]
Bitstamp the best!!!!!!!! Betreft alleen de top 3 en Thshirt selling Litecoin en shitfork bitcoin cash.
Volgens mij scheelt het niet zoveel met Bitavo, daar zit je naast de fee's ook vaak met hogere en lagere aan en verkopen vergeleken met de grote exchanges.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:31:
[...]
Bitstamp is toch best wel prijzig? Vergeleken met Kraken en Bitvavo....
1,000 #BTC (9,228,600 USD) transferred from unknown wallet to #Binance
— Whale Alert (@whale_alert) 7 november 2019
Tx: https://t.co/XoFOiR1LXp
[ Voor 40% gewijzigd door DAMAGE op 07-11-2019 22:11 ]
Nee joh, die gaat voor 1000 BTC aan shitcoin X kopen
[ Voor 66% gewijzigd door DAMAGE op 07-11-2019 22:34 ]
[ Voor 20% gewijzigd door iVibes op 07-11-2019 22:43 ]
[ Voor 24% gewijzigd door DAMAGE op 07-11-2019 22:43 ]
Nou, nee.iVibes schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:39:
Dus met 10 miljoen kan je de koers op Binance met maximaal zo'n 100 dollar beinvloeden...
Het hoeft inderdaad allemaal niet... maar is het toch niet een beetje toevallig? Worden deze whale alerts wel eens afgezet tegen de koers? Lijkt me best interessant....PilatuS schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:42:
[...]
Nou, nee.
Sowieso had die candle nog geen 1000 BTC volume. Verder is het maar de vraag of er ook maar 1 BTC van die 1000 BTC transfer is verkocht. Iets wat we nooit zullen weten. Los van dat hoeft deze hele move niet eens op Binance te zijn geweest. Als iemand op Bitmex dumpt gaat Binance mee.
Dat is ook een optie.....DAMAGE schreef op donderdag 7 november 2019 @ 22:42:
Edit: wat je waarschijnlijk zag is een paniek movement van een aantal mensen die DENKEN dat er 1000 btc gedumpt gaat worden.
[ Voor 18% gewijzigd door iVibes op 07-11-2019 22:48 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq