If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2019 16:04 ]
Wat een verfrissende eerlijkheid weer Jaapio, het is je gegundVerwijderd schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 14:04:
Ik had vandaag een vroege dienst en moest in 8 uren tijd 6 pallets productie wegrijden. Ongeveer 10 minuten werk in totaal.
Ik heb de hele dag op die blockchain pokersite gehangen. Ik ben er werkelijk suffig van nu ik het daglicht instap...![]()
Kan geen kaart meer zien man. Wat een gedonk daar. Net die freeroll toernooitjes op pokerstars.
Affijn, een mooi groen cryptoweekend gewenst allen! Ik ga thuis op de bank liggen en net alsof doen dat ik een zware dag heb gehad zodat ik op mijn wenken bediend wordt
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
ONT inmiddels naar Bitcoin omgezet, toch een paar % Bitcoin extra, het kan slechter.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wil je een factuur met adres uploaden zoals gevraagd, maar PDF's werken niet, moet een afbeelding zijn. Maak je een afbeelding van je factuur, is de file-size te klein .... wat een gedoe, terwijl ik al geverified ben geweest via een app waar ze de camera van je GSM konden overnemen enzo, kraken ga ik dus zeker niet meer
Kraken en een app waar je de camera van de GSM konden overnemen ??Rakward schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:09:
Godverdomme; ik had nog 1000€ aan crypto staan op Kraken, verkocht, wil ik innen, zeggen dat ik me eerst moet verifiëren, had ik vroeger al allemaal gedaan, kan ik weer opnieuw beginnen met die nest.
Wil je een factuur met adres uploaden zoals gevraagd, maar PDF's werken niet, moet een afbeelding zijn. Maak je een afbeelding van je factuur, is de file-size te klein .... wat een gedoe, terwijl ik al geverified ben geweest via een app waar ze de camera van je GSM konden overnemen enzo, kraken ga ik dus zeker niet meer
okay die app die ik van ze ken komt nog uit de tijd van web 1.0
Zelf nooit problemen gehad op Kraken met dat soort dingen wel met de exchange zelf, dat is echt een draak van een exchange.
Aan de andere kant, je kan het wel onprettig vinden ik zie het zelf als een extra veiligheid.
[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 03-11-2019 10:39 ]
Yep, een persoon aan de andere kant van de app kijkt mee via je GSM, kan je flitser zelfs aanschakelen om de hologrammen te checken op id ID-kaart. Stelt wat vragen etc ... Weet de naam niet meer.Slux schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:37:
[...]
Kraken en een app waar je de camera van de GSM konden overnemen ??
okay die app die ik van ze ken komt nog uit de tijd van web 1.0
Zelf nooit problemen gehad op Kraken met dat soort dingen wel met de exchange zelf, dat is echt een draak van een exchange.
Dan heb je lang niet ingelogd.Rakward schreef op zondag 3 november 2019 @ 10:09:
Godverdomme; ik had nog 1000€ aan crypto staan op Kraken, verkocht, wil ik innen, zeggen dat ik me eerst moet verifiëren, had ik vroeger al allemaal gedaan, kan ik weer opnieuw beginnen met die nest.
XRP = trash
Met name PRX ziet er goed uit en met zulke low sat coins kun je erg leuke sprongen maken maar natuurlijk ook hard vallen. Het team is iig serieus en doel voor komende week ligt op nog eens een verdubbeling. Zou mooi zijn en lijkt doable, ze worden gelist op een nieuwe exchange en collateral wordt verhoogd. Al met al voor nu een goede investering van €100 geweest, ik heb weleens minder snel geld 'verdient'.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zit je nu gewoon te shillen ? je lijkt die bcash gast wel zoCrypts schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:28:
2 dagen terug schreef ik dat mijn handjevol PRX en BIR een gezamenlijke waarde had van €180, inmiddels zit ik iets over de €280.![]()
Met name PRX ziet er goed uit en met zulke low sat coins kun je erg leuke sprongen maken maar natuurlijk ook hard vallen. Het team is iig serieus en doel voor komende week ligt op nog eens een verdubbeling. Zou mooi zijn en lijkt doable, ze worden gelist op een nieuwe exchange en collateral wordt verhoogd. Al met al voor nu een goede investering van €100 geweest, ik heb weleens minder snel geld 'verdient'.

Verkoop ze maar snel nu heb je nog winst
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 03-11-2019 14:45 ]
Nope geen geshil, geef alleen aan dat er met low cap en low sat coins nog best een droge boterham te verdienen is.Slux schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:44:
[...]
Zit je nu gewoon te shillen ? je lijkt die bcash gast wel zo
Verkoop ze maar snel nu heb je nog winst
Dit soort coins zijn ook alleen maar op kleine(re) en onbekende exchanges te vinden dus dat zal voor de meesten al teveel moeite zijn danwel het risico te hoog. Als het als shillen over kwam mijn excuses, ik vind het zelf leuk om te lezen over minder mainstream coins en wellicht anderen ook. Heb met deze coins ook niks van doen, is puur een gokje met een klein bedrag.
Welnee joh, je weet nu toch wel dat je mij niet serieus moet nemenCrypts schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:08:
[...]
Nope geen geshil, geef alleen aan dat er met low cap en low sat coins nog best een droge boterham te verdienen is.![]()
Dit soort coins zijn ook alleen maar op kleine(re) en onbekende exchanges te vinden dus dat zal voor de meesten al teveel moeite zijn danwel het risico te hoog. Als het als shillen over kwam mijn excuses, ik vind het zelf leuk om te lezen over minder mainstream coins en wellicht anderen ook. Heb met deze coins ook niks van doen, is puur een gokje met een klein bedrag.
Als er een beetje volume inzit kan je er idd leuke ritjes mee maken, maar daar zit vaak ook het probleem met zulke coins vaak blijft je als bagholder zitten omdat je ze niet kwijt kan.
Mjah dat volume blijft altijd lastig, daarom heb ik er in totaal ook maar €100 in gestoken. Mocht ik nu bijv. PRX uit willen cashen dan lukt dat ook maar met 150k op 12 sat en ik heb er 200k+. Dat is net geen €150 op het moment.Slux schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:47:
[...]
Welnee joh, je weet nu toch wel dat je mij niet serieus moet nemen![]()
Als er een beetje volume inzit kan je er idd leuke ritjes mee maken, maar daar zit vaak ook het probleem met zulke coins vaak blijft je als bagholder zitten omdat je ze niet kwijt kan.
Met die andere zou ik met uitcashen de prijs crashen van 62 naar 60 sat (~€50) en dat maakt het ook wel weer grappig soort van, je voelt je toch een beetje een beetje een guppy achtige whale.
Het is voor mij ook maar een beetje hobby naast het reguliere handelen, soort van proberen een klein spaarpotje op te bouwen om totaal onzinnige dingen van te doen. Ik heb een gedeelte omgezet in fiat bijv. en een lasapparaat besteld omdat ik ooit eens als kleine Crypts wilde leren lassen en het er nooit van gekomen is.
https://komodoplatform.com/decentralized-exchange/
Als toetje nog even dé oplossing binnen crypto voor wat betreft oracles:
https://medium.com/@james...ta-providers-69cd39cc0949
https://medium.com/@james...sensus-rules-2adce34d67b6
Als dat allemaal te zware kost is voor de zondag:
MOOOON LAMBO
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 03-11-2019 16:59 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Nu heb je wel n perfecte template voor de nieuwe mat!Chris.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:14:
Wat je ook kan doen met een stukje van de crypto winst, is een nieuwe deurmat in één keer perfect op maat uitsnijden. Maar dan verkeerd om, met de onderkant naar boven.
[Afbeelding]
Ik lul ook zomaar wat
De bollingerbands komen steeds dichter bij elkaar te liggen wat meestal wel een flinke move geeft:

Als iemand mij 1k zou geven en ik zou all-in moeten 10x'en zou het short zijn en niet long.Bever! schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:20:
Ik verwacht nog even actie tussen de 7.8 en 9k komende weken voordat we weer boven de 10k kunnen
Hm, leuk overzicht.. https://datamish.com/d/00...tcusd?refresh=20s&orgId=1PilatuS schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:41:
[...]
Als iemand mij 1k zou geven en ik zou moeten all-in moeten 10x'en zou het short zijn en niet long.
Edit: Ik zit overigens op dit moment all-in, omdat het ook maar zo de andere kant op kan gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 03-11-2019 23:02 ]
Ik heb buyorders staan rond 8650 en 8350
Edit: Weet iemand een plek waar je Rlc (en andere lowcaps) kan shorten? Shitcoin index van ftx ken ik al
[ Voor 38% gewijzigd door The_Goat op 03-11-2019 23:03 ]
Je gaat het niet geloven maar ik heb dit vorig jaar ook gehadChris.nl schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:14:
Wat je ook kan doen met een stukje van de crypto winst, is een nieuwe deurmat in één keer perfect op maat uitsnijden. Maar dan verkeerd om, met de onderkant naar boven.
[Afbeelding]

Zijn een belangrijke vergeten.. namelijk;TuutjDrie schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:58:
Interessant artikel waarbij een groot aantal DEX projecten worden vergeleken (o.a 0x, IDEX, Kyber, Waves, Decred en uiteraard ook de AtomicDEX van Komodo):
https://komodoplatform.com/decentralized-exchange/
Als toetje nog even dé oplossing binnen crypto voor wat betreft oracles:
https://medium.com/@james...ta-providers-69cd39cc0949
https://medium.com/@james...sensus-rules-2adce34d67b6
Als dat allemaal te zware kost is voor de zondag:
MOOOON LAMBO
Switcheo.network
Switcheo.exchange
https://coinmarketcap.com/currencies/switcheo/
Mijn paar ltc spelen nu quitte met eth. Dus ik twijfel of ik ze om zal zetten.
Mijn gevoel zegt dat eth meer kans op een flinke stijging heeft. Maar dat is nergens op gebaseerd ;-)
[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 04-11-2019 15:48 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Zo dacht ik er vanochtend ook over en had een aantal muntjes gekocht.DAMAGE schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:48:
Ik zie veel mensen die denken dat het nog gaat zakken. Veel compressie op de charts ook. Als zoveel mensen denken dat we gaan zakken zullen we wel weer omhoog gaan

Om dezelfde reden ben ik neutraal en heb m'n geld on-the-side staanTaro schreef op zondag 3 november 2019 @ 22:47:
Redelijke kans dat Bitcoin de MA25 rond 8500-8600 gaat opzoeken om daarna te bouncen.
Edit: Ik zit overigens op dit moment all-in, omdat het ook maar zo de andere kant op kan gaan.
Mijn gevoel zegt dat we in ieder geval tot eind december omhoog gaan.DAMAGE schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:48:
Ik zie veel mensen die denken dat het nog gaat zakken. Veel compressie op de charts ook. Als zoveel mensen denken dat we gaan zakken zullen we wel weer omhoog gaan
Haha met zulke uitspraken krijg je straks je oude nickname nog terugVerwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:51:
Ik ben vanochtend ook omhoog gegaan en heb de openstaande gap bij mijn vriendin gevuld.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Cryptosletje ja. Ik had in 2017 toch wel de hoop dat ik inmiddels cryptomiljonair was en een harem gevuld met cryptosletjes had.AtlAntA schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:03:
[...]
Haha met zulke uitspraken krijg je straks je oude nickname nog terug
Het kan verkeren. Maar gelukkig is het ook zeer bevredigend om met jullie wat rond te hangen in de slowchat, al prefereer ik die andere 2 minuten actie.
Dus eigenlijk zeg je gewoon dat we 2de keus zijn hierVerwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:10:
[...]
Maar gelukkig is het ook zeer bevredigend om met jullie wat rond te hangen in de slowchat, al prefereer ik die andere 2 minuten actie.

Jammer hoor ...
Het is maar net hoe je het leest, je kan het ook opvatten als dat hij buiten die 2 minuten in de ochtend liever hier met ons rondhangt de rest van de dag.Slux schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:19:
[...]
Dus eigenlijk zeg je gewoon dat we 2de keus zijn hier![]()
Jammer hoor ...
Verwijderd
Da's een feit. Na 1 keer is alle lust uit mijn lichaam weggeëbd en kunnen dat soort praktijken me voor de rest van de dag gestolen worden.Crypts schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:20:
[...]
Het is maar net hoe je het leest, je kan het ook opvatten als dat hij buiten die 2 minuten in de ochtend liever hier met ons rondhangt de rest van de dag.
Respect voor de mannen die meerdere keren all-in gaan, maar aan mij niet besteed.
Daarom zou een harem ook eigenlijk niets voor mij zijn. Even lol en de rest van de dag gezeik.
Verwijderd
Wtf happened man.
Tijd voor wat actie man. Dit is niks zo. Dan heb ik nog liever dat de pleuris uitbreekt en Bitcoin sub 1k gaat met een tether implosie.
Probeer eens een powernapVerwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:26:
Da's een feit. Na 1 keer is alle lust uit mijn lichaam weggeëbd en kunnen dat soort praktijken me voor de rest van de dag gestolen worden.
Respect voor de mannen die meerdere keren all-in gaan, maar aan mij niet besteed.
Het is de stilte voor de tornado.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:31:
Ik vind de crypto tijden trouwens ook maar saai zeg. Gaps dit futures dat, wat is dit voor bullshit geworden? Het ging toch om de toekomst en fuck de banks enzo?
Wtf happened man.
Tijd voor wat actie man. Dit is niks zo. Dan heb ik nog liever dat de pleuris uitbreekt en Bitcoin sub 1k gaat met een tether implosie.
Crytoland zal overspoeld worden door een fiattsunami; het forum zal overspoeld worden door fomoisten; de huidige cryptobelievers gaan hun kapitaal vervoeren in speciaal gemaakte lambo-stationwagens en met privespacejets maandelijks een rondje om de maan vliegen. Gewoon omdat het kan.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Dit soort shit wil ik horen. Meer!Ali Baba 1001 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:13:
[...]
Het is de stilte voor de tornado.
Crytoland zal overspoeld worden door een fiattsunami; het forum zal overspoeld worden door fomoisten; de huidige cryptobelievers gaan hun kapitaal vervoeren in speciaal gemaakte lambo-stationwagens en met privespacejets maandelijks een rondje om de maan vliegen. Gewoon omdat het kan.
Ik vind je prognose enigszins aan de voorzichtige kant....Ali Baba 1001 schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:13:
[...]
Het is de stilte voor de tornado.
Maar je bescheidenheid siert je...

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 04-11-2019 19:40 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ome Crypts kan je uit eigen ervaring vertellen dat zelfs een trio al vreselijk vermoeiend kan zijn en toen was ik nog bijna 10 jaar jonger... Met twee dames voor de zekerheid dus nee die harem is aan mij ook niet besteed.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:26:
Daarom zou een harem ook eigenlijk niets voor mij zijn. Even lol en de rest van de dag gezeik.
LTC en EOS gaan wel lekker trouwens maar die nuffige cripple doet helemaal niks.

Ik wilde er allicht een harem bij, maar als zowel @Verwijderd als @Crypts het al niet aankunnen, dan heeft het verder ook geen zin.iVibes schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:20:
[...]
Ik vind je prognose enigszins aan de voorzichtige kant....
Maar je bescheidenheid siert je...

Daar keek ik ook net naar, knallen maar!TuutjDrie schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:49:
Als zelfs KMD begint te stijgen dan is het alt season misschien toch aanstaande! Gouden tijden komen er aan voor ons!
Kijk, er borrelt op het moment iets bij BTC. Zaten we dan toch weer goed?Slux schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:55:
[...]
Zo dacht ik er vanochtend ook over en had een aantal muntjes gekocht.
Edit:
Wel een belangrijk punt waar we in zitten nu

Als we dat level kunnen gainen zal er ook wel een stuk volume achter (moeten) zitten. Wie durft het aan? Als we hem kunnen gainen ligt de weg naar 10k weer open IMO. Je merkt wel dat er toch wat weerstand zit.
[ Voor 36% gewijzigd door DAMAGE op 04-11-2019 21:28 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Rookworst zonder r is ook worst.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb hier net alles eruit gedaan was een leuk dagje zo, winst is winst.DAMAGE schreef op maandag 4 november 2019 @ 21:19:
[...]
Kijk, er borrelt op het moment iets bij BTC. Zaten we dan toch weer goed?
Edit:
Wel een belangrijk punt waar we in zitten nu
[Afbeelding]
Als we dat level kunnen gainen zal er ook wel een stuk volume achter (moeten) zitten. Wie durft het aan? Als we hem kunnen gainen ligt de weg naar 10k weer open IMO. Je merkt wel dat er toch wat weerstand zit.
Verwijderd
Ik zie al een tijdje slechts een zwart scherm bij het openen van de app
Dacht dat het wel vanzelf overging met een update of zo, maar niet dus...
Dat noemt men het bagholders syndrome, geeft niks, komt vaak voor en is niks om je voor te schamen. Accepteer gewoon dat je een loser bent en verkeerde keuzes maakt, dat is de makkelijkste manier. Mocht dat niet lukken dan kun je wat lijntjes op een bierviltje tekenen, dik rood kruis doorheen zetten en jezelf wijs maken dat je een TA god bent en dat hier pluggen.Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:39:
wat doet het toch extra pijn als je van btc stapt naar een alt die afgelopen uur weer lekker is gedaald.
Het maakt niet zo gek veel uit en we houden allemaal van je.
Zolang je maar geld in nutteloze crypto's blijft gooien en wij er beter van worden.
Mijn eerste liefde

Heb nog steeds een grote zak XLM.

Nee, even in de Discord van KMD zetten dan heb je binnen no-time een reactie van één van de ontwikkelaars. Gebruik je iOS of Android?Ali Baba 1001 schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:43:
Nog iemand die AtomicDex heeft/gebruikt en problemen met de app heeft? @TuutjDrie ?
Ik zie al een tijdje slechts een zwart scherm bij het openen van de app
Dacht dat het wel vanzelf overging met een update of zo, maar niet dus...
https://medium.com/stella...s-next-steps-9ae1d7886a0f
Just before this announcement, we burned 5 billion lumens from our operating fund.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
ERD is ook aan een mooie run bezig, vorige week gekocht aan 18 sats.
Bizarre move trouwens:
https://nl.investing.com/...n-futures-streaming-chart
Lekkere 1k spike.. Wel benieuwd welke prijzen zij in hun index opnemen, kan de spike nergens anders vinden..Eindhovenfinest schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:37:
En de BTC CME futures gap is ook weer geclosed.
Bizarre move trouwens:
Ja zat projecten die je hierop kan draaien. Welke coins heb je of wil gaan gebruiken?Nielsonurscreen schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:46:
Hi, nieuw bloed in dit forum. Ik ben Niels, een overlever van de 2017 cryptowinter. BUYDLE, HODL en NODL! Recentelijk heb ik een Pi gekocht, die wil ik gebruiken voor wallets& staken. Heeft iemand ervaring daarmee?
Verwijderd
Bitcoin wordt door miners gemined om geld te verdienen. Zij hebben pas geld als ze hun bitcoins verkocht hebben. De stroomrekening moet toch betaald worden....Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:22:
dan was mn alt, cmt lekker laag, toen up, en nu zie je weer van die gasten die de prijs omlaag aan het duwen zijn. Wat heb je toch aan die mensen:(
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Verwijderd
ik bedoel meer dat er mensen zijn die de prijs omlaag aan het duwen zijn, niet opeens grote sell orders van bitcoin miners.Liberteh schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:28:
[...]
Bitcoin wordt door miners gemined om geld te verdienen. Zij hebben pas geld als ze hun bitcoins verkocht hebben. De stroomrekening moet toch betaald worden....
Voorbeeld
coin staat op 227
buy orders op 224, 225 etc.
Prijs gaat naar 226. en diezelfde buy orders gaan naar 222, 223. zo gaat het nu al ong 10%:(

iOS.TuutjDrie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:18:
[...]
Nee, even in de Discord van KMD zetten dan heb je binnen no-time een reactie van één van de ontwikkelaars. Gebruik je iOS of Android?
Zal het straks in de Discord zetten.
Thanks!
Dat dus, vrijwel elke coin die je kan staken is een Dash/PIVX kloon en als er al geen wallet voor de Pi is dan is deze wel te compilen. Gebruik zelf geen Pi omdat ik een Windows server heb draaien maar vanuit ons project worden Orange Pi's met preset wallets verkocht en weten we dat er ook zat normale Pi's met wallets zonder problemen draaien.DJ-Promo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 11:21:
[...]
Ja zat projecten die je hierop kan draaien. Welke coins heb je of wil gaan gebruiken?
Als de prijs van olie te veel zakt dan draaien de olieboeren soms hun productie terug, de vraag verandert hier niet door maar wel het aanbod, dat gaat omlaag en dus gaat de prijs weer omhoog.Liberteh schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:28:
[...]
Bitcoin wordt door miners gemined om geld te verdienen. Zij hebben pas geld als ze hun bitcoins verkocht hebben. De stroomrekening moet toch betaald worden....
Wanneer de Bitcoin prijs naar beneden gaat dan moeten Bitcoin miners MEER van hun Bitcoins verkopen om dezelfde stroom rekening te betalen. Dit verhoogt het aanbod maar de vraag blijft hetzelfde en dus gaat de prijs NOG meer naar beneden.
Wanneer de prijs van Bitcoin omhoog gaat dan moeten de Bitcoin miners MINDER van hun Bitcoins verkopen om dezelfde stroom rekening te betalen. Dit verlaagt het aanbod maar de vraag blijft hetzelfde en dus gaat de prijs NOG meer omhoog.
Miners betalen hun stroomrekening meestal eens per kwartaal of bij kleine miners een keer per maand. Dit verklaart voor een deel waarom de prijs van Bitcoin om de zoveel maanden een keer opeens heel erg omhoog of heel erg naar beneden gaat.
Als trader is het dus behoorlijk nuttig om te weten wanneer de grootste Bitcoin miners hun stroom rekening moeten betalen. De weken daarvoor worden er dus flink wat Bitcoins verkocht.
Het zou pas echt een game changer worden zodra er een electriciteits bedrijf is dat Bitcoin accepteert voor hun stroom. Stel dat alle elektriciteitsbedrijven dat zouden doen, dan hoeven miners hun Bitcoin niet meer op de markt te dumpen. De elektriciteitsbedrijven zijn dan degene die dit doen. Gaat hun kostprijs voor het genereren van stroom omlaag moeten ze minder Bitcoin op de markt gooien, gaat het omhoog meer. Dit vormt het begin van de Electro-Bitcoin als tegenhanger van de PetroDollar.
Heb je een windmolenpark dat drie keer zoveel stroom genereert als opdat moment de lokale vraag is? Je kunt het transporteren naar een andere locatie maar daar verlies je wat stroom door. Je kunt ook een berekening doen en dan is het mogelijk dat het op dat moment meer winst oplevert om met die extra stroom Bitcoin te minen.
Je kunt zelfs s'nachts wanneer de stroom goedkoper is Bitcoin minen en met die Bitcoin stroom kopen van een andere leverancier op een verder netwerk en overdag wanneer de stroom duurder is stroom verkopen aan klanten van dezelfde leverancier voor een iets lagere en daar Bitcoin voor vragen.
Nu verkoop je eigenlijk je stroom aan klanten die verder weg zijn zonder dat je verlies hebt op de transporteren van je stroom. Tussen de 2 en 6% van alle stroom gaat verloren
In Amerika gaat gemiddeld tussen de 6% – 2% verloren in transport and 4% in distributie. In sommige states zelfs 10%.
Nou wanneer het eerste elektriciteitsbedrijf deze truc ontdekt dan kan daar wel wat geld verdient mee worden. Maar die toekomst komt er dus nooit als er nooit een eerste elektriciteitsbedrijf het aandurft om zijn stroom voor Bitcoin te verkopen.
[ Voor 55% gewijzigd door Kain_niaK op 05-11-2019 13:23 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Een hoger aanbod bij dezelfde vraag zou toch juist leiden tot een lagere prijs?Kain_niaK schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:56:
[...]
Wanneer de Bitcoin prijs naar beneden gaat dan moeten Bitcoin miners MEER van hun Bitcoins verkopen om dezelfde stroom rekening te betalen. Dit verhoogt het aanbod maar de vraag blijft hetzelfde en dus gaat de prijs NOG meer omhoog.
Oops, sorry. Fixed.Stokstaart schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:01:
[...]
Een hoger aanbod bij dezelfde vraag zou toch juist leiden tot een lagere prijs?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Had al een donkerbruin vermoeden
Verwijderd
Volgend jaar doe ik een trui aan met een Bitcoin logo met achterop de tekst: Fuck the system.
En wat kunnen die jongeren precies met hun vmbo diploma? Ik dacht dat je dan alleen bij defensie terecht kon tegenwoordig?Verwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:58:
Ik sta op dit moment op een VMBO beroepenfeest het systeem te promoten, zodat de argeloze jeugd het bedrijfsleven in wordt gelokt onder het mom van: 'werken is leuk!'
Volgend jaar doe ik een trui aan met een Bitcoin logo met achterop de tekst: Fuck the system.
Zero.
Verwijderd
Zo word er inderdaad gedacht ja. Het slaat nergens op, tegenwoordig heb je universiteit nodig om op een helpdesk te gaan zitten.Pelox schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:07:
[...]
En wat kunnen die jongeren precies met hun vmbo diploma? Ik dacht dat je dan alleen bij defensie terecht kon tegenwoordig?
Verwijderd
Helemaal niks. Zelfs bij de Aldi vragen ze havo om achter de kassa te zitten.Pelox schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:07:
[...]
En wat kunnen die jongeren precies met hun vmbo diploma? Ik dacht dat je dan alleen bij defensie terecht kon tegenwoordig?
Maar je kunt een MBO gaan doen en zo'n dag als dit is erop gebaseerd om de belachelijk vroege richtingskeuze wat gemakkelijker te maken voor die kienders.
Twee candles eerder hetzelfde volume en nu zorgt het voor een 20% drop..Eindhovenfinest schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 09:37:
En de BTC CME futures gap is ook weer geclosed.
Bizarre move trouwens:
Verwijderd

Hé pssst, pssst: DBC mainnet coming, masternodes coming, partnerships coming
De tijd leert of het tij keert
Mainnet & masternodes, twee termen die in 2017 genoeg waren voor een 200% stijging. Is anno 2019 garantie voor 0,0 koersbeweging.raq schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:17:
Wow m’n rente van 0,05% naar 0,03%. Tijd om m’n fiat te verkopen voor BTC, en een beetje nano en DBC.
Hé pssst, pssst: DBC mainnet coming, masternodes coming, partnerships coming
Ik zag hem,Ik blijf ze zeker nog een eeuwigheid holdenVerwijderd schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:57:
@Slux ineens gaat die NANO (NANO) toch best lekker he. Het ziet er naar uit dat je die laatste 2 maanden nog wel een leuk momentje krijgt om je bags te dumpen

Op naar de +1,50 als die dat haalt voor de einde der tijden aanbreken eind december, blijf ik misschien nog wel zitten ook.
Er is nog hoop
[ Voor 8% gewijzigd door Slux op 05-11-2019 22:03 ]
Als de geruchten waar zijn en ze doen inderdaad mee aan de trade agreement tussen de EU en China dan is dat na Walmart en BMW toch wel weer een enorme dikke partnershipSlux schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 22:01:
Er zijn toch nog wel een paar muntjes die wel op nieuws reageren dit jaar, zo deed o.a. mijn favorite bash muntje VET 60/70% met nieuws over een vage partnership.
Er is nog hoop
Yes, I know. Het is mn lucky shot naar instant rijkdom. Chinees, AI, Blockchain, actief project, wie weet. Het heeft iig ruimte omhoog want het is nog maar 24300% voor de ATH in zicht komt.TuutjDrie schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 20:52:
[...]
Mainnet & masternodes, twee termen die in 2017 genoeg waren voor een 200% stijging. Is anno 2019 garantie voor 0,0 koersbeweging.
Edit: je kan het ook “escalation of commitment” noemen
[ Voor 6% gewijzigd door raq op 05-11-2019 22:24 ]
De tijd leert of het tij keert
Slux gaat alvast een koop ordertje plaatsten

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!