If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
he halloBever! schreef op woensdag 4 september 2019 @ 18:38:
Hoi Bart lol
Ik wil wel een node draaien voor iets om geld te verdienen, tips?Crypts schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:51:
[...]
Ik ben mod in onze eigen groep en daar draaien wat basic bots die bijv. koersinfo geven en handleidingen om masternodes e.d. te installeren maar dat bedoel je vast niet? Snap de vraag niet helemaal eigenlijk, zoek je naar info over (nieuwe) discord bots of ben je op zoek naar P&D groepjes die wel werken?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik draai twee nodes op mijn raspberry thuis:Drardollan schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:25:
[...]
Ik wil wel een node draaien voor iets om geld te verdienen, tips?
-https://www.nkn.org/
-https://noia.network/
Van de tweede heb ik wel een referral als je wilt

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ik ben ook admin in een Discord groep en we hebben een aantal handige bots draaien. Maar ik ben altijd op zoek naar andere tools die eventueel handig kunnen zijn om het traden wat makkelijker te maken (of toch wat kan helpen ;-) ).Crypts schreef op woensdag 4 september 2019 @ 16:51:
[...]
Ik ben mod in onze eigen groep en daar draaien wat basic bots die bijv. koersinfo geven en handleidingen om masternodes e.d. te installeren maar dat bedoel je vast niet? Snap de vraag niet helemaal eigenlijk, zoek je naar info over (nieuwe) discord bots of ben je op zoek naar P&D groepjes die wel werken?
P&D's heb vaak gedaan, maar daar mag niet over gepraat worden dacht ik ? :-)
Verwijderd
Nee inderdaad. Wij zijn integere investeerders met bovengemiddelde interesse in de achterliggende technologie.argon007 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:09:
[...]
Ik ben ook admin in een Discord groep en we hebben een aantal handige bots draaien. Maar ik ben altijd op zoek naar andere tools die eventueel handig kunnen zijn om het traden wat makkelijker te maken (of toch wat kan helpen ;-) ).
P&D's heb vaak gedaan, maar daar mag niet over gepraat worden dacht ik ? :-)
Dergelijke kwajongens initiatieven zijn hier niet welkom.
2011: $8
2012 $11
2013: $129
2014: $475
2015: $227
2016: $601
2017: $4,626
2018: $7,257
2019: $10,694
Verder nog de gaps die open zijn:

De achterliggende technologie interesseert ons heel veelVerwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:18:
[...]
Nee inderdaad. Wij zijn integere investeerders met bovengemiddelde interesse in de achterliggende technologie.
[ Voor 3% gewijzigd door Bobmeister op 04-09-2019 21:03 ]
Nog even geduld!
Uhu ! Al die Whitepapers die ik heb gelezen ;-)Bobmeister schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:03:
[...]
De achterliggende technologie interesseert ons heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
Nou eigenlijk toch best wel hierBobmeister schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:03:
[...]
De achterliggende technologie interesseert ons heel veel![]()
![]()
![]()
![]()
Deze video laat ook goed zien hoe het werkt en hoe prachtig het eigenlijk is: YouTube: But how does bitcoin actually work?
Bitcoin blijft toch echt een geniaal iets voor mij
Telos maar ik ben bevooroordeeld. Mocht je interesse hebben dan zijn eigenlijk alleen de tiered nodes met hogere waarde interessant. Op MNO vind je alleen de nodes van 1k en 100k maar er zijn ook van 3k, 10k en 30k nodes, net wat je zelf fijn vindt om te investeren. (€5~€500 per node)Drardollan schreef op woensdag 4 september 2019 @ 19:25:
[...]
Ik wil wel een node draaien voor iets om geld te verdienen, tips?
Je vergeet erbij te vermelden dat alle verliezen die we maken voor eigen rekening zijn en eventuele winsten gedoneerd worden aan goede doelen, zo zijn we dan ook wel weer.Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:18:
[...]
Nee inderdaad. Wij zijn integere investeerders met bovengemiddelde interesse in de achterliggende technologie.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dan kan je nagaan hoe het de gemiddelde investeerder afgaatVerwijderd schreef op woensdag 4 september 2019 @ 20:18:
[...]
Nice timing, binnen 3 minuten:

[ Voor 67% gewijzigd door Taro op 04-09-2019 22:06 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
ik bekijk eigenlijk wel altijd de roadmaps... toch knap dat je exact het zelfde er zo anders uit kan laten zienargon007 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 21:06:
[...]
Uhu ! Al die Whitepapers die ik heb gelezen ;-)
Nice! Je hebt vertrouwen?
Sell in may, remember to come back in september?
Ik heb daar altijd max 0,075 Bitcoin staan en dat room ik af, dus valt wel mee hoor, je handelt dan met iets meer dan 1,25 Bitcoin. Meer zet ik er niet neer, dan ga ik domme acties uitvoeren.PHPResource schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:04:
[...]
Nice! Je hebt vertrouwen?
Sell in may, remember to come back in september?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 04-09-2019 22:24 ]
Inderdaad, dat was rond de 10800Taro schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
Ik heb even geen TA tools bij de hand, maar met die pump van zojuist (10.815 USD) is de bovenkant van de triangle wel bijna geraakt toch?
Ofwel nu doorbreken of terugbouncen nar de lage 9000-regionen (ik vermoed dit laatste).
Sowieso komt er nog een retest van die resistance lijkt me.Borealis schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:31:
[...]
Inderdaad, dat was rond de 10800
Ofwel nu doorbreken of terugbouncen nar de lage 9000-regionen (ik vermoed dit laatste).
Ik zet een stop limit buy order er paar tientjes boven.
[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 04-09-2019 22:35 ]
Hoop dat die nog even duurt, short vanaf 10.687...PHPResource schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:32:
[...]
Sowieso komt er nog een retest van die resistance lijkt me.
Ik zet een stop limit buy order er paar tientjes boven.
11.2 ff uit m'n hoofdTaro schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
Ik heb even geen TA tools bij de hand, maar met die pump van zojuist (10.815 USD) is de bovenkant van de triangle wel bijna geraakt toch?
Nee, niet. Heb de driehoek wat strakker gemaakt, maar zefls dan niet eens in de buurt.Taro schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
Nope.

[ Voor 40% gewijzigd door PilatuS op 04-09-2019 22:52 ]
Je kunt die lijn op meerdere manieren tekenen, wel of geen wicks meepakken, neem je alleen volle candles dan geeft dat op verschillende timeframes wat verschil etc. Ik zie het meer als een range. Ik heb er een aantal sellorders geladderd staan, waarvan de onderste net niet is aangetikt rond 22u (op ~30 dollar na).Taro schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:23:
Bij mij zit de lijn meer in de buurt van wat Pilatus laat zien in zijn post van 22:50u, iets hoger nog. Daar weer een eindje boven SL ingebouwd, mocht ie omhoog doorknallen. Dus ik hoop op nog een extra pumpje -tot zo'n 11200 tot 11300- voordat ie weer naar onder gaat.
En dan mag 'ie van mij ook direct naar onderen uitbreken vanuit de triangle
Wat dan vervolgens hopelijk weer leidt tot een boost van de alts zodat ik dat wat ik nog bezit, voor een mooi prijsje van de hand kan doen voordat de echte BTC bullrun van start gaat :-)
Edit: Ik kijk dan op Bybit BTCUSD.
Ben benieuwd of we dat gaan zien. Vind de rejection net op 10.8k zodanig hard dat ik de kans dat we verder door gaan stijgen een stuk lager in zie. Prima dat ie even niet verder komt dan die 10.8k, maar dan zo hard omlaag. Dat maakt de kans voor verder omhoog voor mij wel wat kleiner.toilet_paper schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:09:
[...]
Dus ik hoop op nog een extra pumpje -tot zo'n 11200 tot 11300- voordat ie weer naar onder gaat.
Dat vind ik er idd ook niks te florissant uitzien. Heb al een lager level in de kop zitten waarbij ik alsnog short ga als ie die aantikt. Hier dus evenzo twijfels of btc nog weer de bovengrens van het patroon op gaat zoeken.PilatuS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:16:
[...]
Ben benieuwd of we dat gaan zien. Vind de rejection net op 10.8k zodanig hard dat ik de kans dat we verder door gaan stijgen een stuk lager in zie. Prima dat ie even niet verder komt dan die 10.8k, maar dan zo hard omlaag. Dat maakt de kans voor verder omhoog voor mij wel wat kleiner.
De alts zijn ook nog eens zeer zwak vandaag. LTC, Bcash en BNB bijvoorbeeld. Die zijn vandaag nergens gekomen terwijl BTC de run omhoog deed. Geeft ook wel wat zwakte aan voor mij persoonlijk.toilet_paper schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:22:
[...]
Dat vind ik er idd ook niks te florissant uitzien. Heb al een lager level in de kop zitten waarbij ik alsnog short ga als ie die aantikt. Hier dus evenzo twijfels of btc nog weer de bovengrens van het patroon op gaat zoeken.
2019 is tot nu toe het jaar van BTC, geen enkele alt doet echt mee.PilatuS schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:24:
[...]
De alts zijn ook nog eens zeer zwak vandaag. LTC, Bcash en BNB bijvoorbeeld. Die zijn vandaag nergens gekomen terwijl BTC de run omhoog deed. Geeft ook wel wat zwakte aan voor mij persoonlijk.
Moet zeggen dat ik de echte gekte wel een beetje begin te missen, het is al lang geleden voor mij dat ik gekke ritjes maakte op een coin die procenten per minuut bewoog met bizar volume. Ok Wanchain was recent gek aan het gaan maar die heb ik gemist.
Brrr... mijn jongenshartje mist de spanning van weleer.
De BTC dominantie is in 2 jaar tijd nog nooit zo hoog geweest als nu.Tominatie schreef op woensdag 4 september 2019 @ 23:48:
[...]
2019 is tot nu toe het jaar van BTC, geen enkele alt doet echt mee.
Moet zeggen dat ik de echte gekte wel een beetje begin te missen, het is al lang geleden voor mij dat ik gekke ritjes maakte op een coin die procenten per minuut bewoog met bizar volume. Ok Wanchain was recent gek aan het gaan maar die heb ik gemist.
Brrr... mijn jongenshartje mist de spanning van weleer.
Opzich wel grappig. Eerst BTC, toen de alts gigantisch omhoog, maar uiteindelijk toch weer BTC waar het geld zit en de alts die bloeden.
En inderdaad. Die dikke alt pumps mis ik ook zeker
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maar ben nu in 'n klein shortje gestapt vanaf 10605 met strakke SL en hoge leverage
Mooie reden om ff een bierke te vatten nog.
ik ditch steeds meer alts weg. ben er wel klaar mee
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Overigens ik zie 2 soort gelijke scenarios in de BTCUSD charts die op de huidige situatie lijken. Bij beide was de prijs kort erna flink omhoog geschoten...gaan we er weer voor of hopeful thinking?
2013-2013 okt

2013-2016

huidige situatie

Ik ben helemaal niet thuis in TA maar ik zag gelijkenissen dus ik dacht ik pols even bij te meer ervaren mensen
Dat is ook geen TACareclown schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:39:
Ja, beetje spijtig van de alts. Had toch wat hoop maar zit nu te twijfelen om bijna alles in BTC om te zetten...
Overigens ik zie 2 soort gelijke scenarios in de BTCUSD charts die op de huidige situatie lijken. Bij beide was de prijs kort erna flink omhoog geschoten...gaan we er weer voor of hopeful thinking?
2013-2013 okt
[Afbeelding: 2013 tot 2013 okt]
2013-2016
[Afbeelding: 2013 tot 2016]
huidige situatie
[Afbeelding: Huidige situatie]
Ik ben helemaal niet thuis in TA maar ik zag gelijkenissen dus ik dacht ik pols even bij te meer ervaren mensen
Sowieso, resultaten uit het verleden geven geen garanties voor de toekomst.
Helaas vannacht geen retest van de 10.800, dus ook niet erdoorheen gebeukt
Momentum is wel weg nu, zullen wel weer terugvallen.
Het is donderdag hePHPResource schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:51:
[...]
Dat is ook geen TA
Helaas vannacht geen retest van de 10.800, dus ook niet erdoorheen gebeukt![]()
Momentum is wel weg nu, zullen wel weer terugvallen.
oh, ik dacht informatie uit charts halen == TAPHPResource schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:51:
Dat is ook geen TA
Nah, nieuwe lijntjes trekken is TACareclown schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:54:
[...]
oh, ik dacht informatie uit charts halen == TA
Handel je daar ook naar dan? Als in donderdag dan maar alles ff in een stablecoin gooien en later verder zien?HaruHaru schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:52:
[...]
Het is donderdag hevolgens mij dalen we vaak op een donderdag
ik handel bijna nietCareclown schreef op donderdag 5 september 2019 @ 09:57:
[...]
Handel je daar ook naar dan? Als in donderdag dan maar alles ff in een stablecoin gooien en later verder zien?
Je krijgt mogelijk gelijk
WIN nu 2 sats. NPXS 3 sats. Lol wat een bedragen.. als je daar nu 1000 euro in gooit en alt season begint dan $$
Ja, maar wat als WIN gewoon echt doodgaat? of NPXS (deze betwijfel ik) 0 sats WIN..... ik zie/lees amper dingen wat WIN aan het doen isPHPResource schreef op donderdag 5 september 2019 @ 10:57:
[...]
Je krijgt mogelijk gelijk
WIN nu 2 sats. NPXS 3 sats. Lol wat een bedragen.. als je daar nu 1000 euro in gooit en alt season begint dan $$
ik zag wel laatst dat de maker van WIN gewoon op vakantie is gegaan met zijn "nieuwe" geld
[ Voor 17% gewijzigd door HaruHaru op 05-09-2019 11:04 ]
Het is een trc20 token, natuurlijk gaat die dood. Zo niet dan toch.HaruHaru schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:03:
[...]
Ja, maar wat als WIN gewoon echt doodgaat?
Verwijderd
Ik ben van plan om te gaan traden met Bitcoin en heb me de laatste dagen aardig ingelezen over de in's en out's van voornamelijk het daytraden. Er blijft mij echter 1 ding onduidelijk.
Stel dat ik er wil traden met Bitcoins, dus niet met een Altcoin maar op de koers van de Bitcoin. Dan doe ik dit, logischerwijs in Bitcoins (of kleine deeltjes ervan). Stel dat ik vervolgens een stijging van 2% heb bereikt en ik vind het mooi geweest. Waarin laat ik mij dan uitbetalen?! Als mijn valuta de bitcoin blijft ga ik mee met de fluctuatie van de koers, direct uitbetalen in Fiat kost geld, is omslachtig en duurt lang?
Kan iemand mij dit uitleggen?
Alvast bedankt
Misschien mis ik iets maar wat is eigenlijk je vraag? Je koopt met fiat btc en als je een leuke stijging hebt (als) dan koop je met btc fiat, moeilijker dan dat is het niet toch? Ik zou ook niet weten hoe je het anders wil doen?Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:44:
Goedemiddag,
Ik ben van plan om te gaan traden met Bitcoin en heb me de laatste dagen aardig ingelezen over de in's en out's van voornamelijk het daytraden. Er blijft mij echter 1 ding onduidelijk.
Stel dat ik er wil traden met Bitcoins, dus niet met een Altcoin maar op de koers van de Bitcoin. Dan doe ik dit, logischerwijs in Bitcoins (of kleine deeltjes ervan). Stel dat ik vervolgens een stijging van 2% heb bereikt en ik vind het mooi geweest. Waarin laat ik mij dan uitbetalen?! Als mijn valuta de bitcoin blijft ga ik mee met de fluctuatie van de koers, direct uitbetalen in Fiat kost geld, is omslachtig en duurt lang?
Alvast bedankt
Personelijk zou ik of op Bitstamp, Coinbase, Kraken een account aanmaken.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:44:
Goedemiddag,
Alvast bedankt
Daar kan je met BTC/EUR pairs traden, is in mijn inziens het makkelijkste om mee te starten.
Het maakt niet uit of je nu in een alt of EUR laat uitbetalen je hebt altijd kosten, alleen heb je wel wat meer overzicht in EUR want daar doe je het uiteindelijk voor.
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 05-09-2019 15:02 ]
Verwijderd
Ik zag bijvoorbeeld iemand die had een portfolio dat bestond uit Btc 50%, altcoins 25% en 25% fiat. Ik vraag mij dan af, hoe kun je FIAT in je Wallet hebben?Crypts schreef op donderdag 5 september 2019 @ 14:58:
[...]
Misschien mis ik iets maar wat is eigenlijk je vraag? Je koopt met fiat btc en als je een leuke stijging hebt (als) dan koop je met btc fiat, moeilijker dan dat is het niet toch? Ik zou ook niet weten hoe je het anders wil doen?
Als ik dus bijvoorbeeld in dat geval met die 50% ga traden, heb winst gemaakt en wil het laten uitbetalen, laat ik dat dan door een exchange naar mijn bank sturen, om vervolgens 2-3 dagen te wachten op het geld? dan is het effect van daytraden toch weg? of is Btc niet geschikt voor daytraden, dat men alleen met altcoins gaat daytraden om meer BTC te krijgen?
Dit klinkt een beetje als klepel en klok.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:11:
[...]
Ik zag bijvoorbeeld iemand die had een portfolio dat bestond uit Btc 50%, altcoins 25% en 25% fiat. Ik vraag mij dan af, hoe kun je FIAT in je Wallet hebben?
Als ik dus bijvoorbeeld in dat geval met die 50% ga traden, heb winst gemaakt en wil het laten uitbetalen, laat ik dat dan door een exchange naar mijn bank sturen, om vervolgens 2-3 dagen te wachten op het geld? dan is het effect van daytraden toch weg? of is Btc niet geschikt voor daytraden, dat men alleen met altcoins gaat daytraden om meer BTC te krijgen?
Als je begint, stuur je EUR naar de exchange, bijvoorbeeld €100,-. Op dat moment is je portfolio 100% fiat. Dan kun je op een bepaald moment BTC kopen, stel je koopt voor €50,- aan BTC voor de koers van dat moment, dan is je portfolio 50% BTC, 50% fiat. Als dan de koers van BTC omhoog gaat, kun je die weer verkopen voor een hogere prijs, en als het goed is, heb je dan meer dan €100,-.
Of de koers gaat nog lager, en je besluit voor de tweede €50,- ook BTC te kopen. Dan heb je 100% BTC in je portfolio.
Let wel, bij ieder verkoop/koop moment betaal je fees, dus je bent een klein % kwijt. Op kraken is dat maximaal 0.26%. Ook als je geld terug naar je rekening wil krijgen, betaal je fees, maar die zijn bij Kraken maar €0.09, ongeacht het bedrag dat je stuurt.
Uiteraard is dit geschreven als het doel is meer € te krijgen. Je kan er ook voor kiezen om meer BTC te willen verzamelen, dat is maar hoe je je portfolio wilt zien.
[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 05-09-2019 15:19 ]
Op welke exchange zit je? Binance heeft bijvoorbeeld geen BTC/EUR of BTC/USD pair.
Als ik winst wil pakken dan zet ik mijn coins om in een stablecoin (USDT) en als ik weer het gevoel heb dat het gaat stijgen dan gooi ik het weer in BTC.
(of zeg ik nu gekke dingen?
Verwijderd
Bedankt, het is mij volledig duidelijk. Ik wist niet dat zodra ik €100 naar de exchange stuurde, dit gewoon in FIAT bleef staan. ik ging er vanuit dat dit dan direct omgewisseld zou worden voor bitcoin.DaCoTa schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:18:
[...]
Dit klinkt een beetje als klepel en klok.
Als je begint, stuur je EUR naar de exchange, bijvoorbeeld €100,-. Op dat moment is je portfolio 100% fiat. Dan kun je op een bepaald moment BTC kopen, stel je koopt voor €50,- aan BTC voor de koers van dat moment, dan is je portfolio 50% BTC, 50% fiat. Als dan de koers van BTC omhoog gaat, kun je die weer verkopen voor een hogere prijs, en als het goed is, heb je dan meer dan €100,-.
Of de koers gaat nog lager, en je besluit voor de tweede €50,- ook BTC te kopen. Dan heb je 100% BTC in je portfolio.
Let wel, bij ieder verkoop/koop moment betaal je fees, dus je bent een klein % kwijt. Op kraken is dat maximaal 0.26%. Ook als je geld terug naar je rekening wil krijgen, betaal je fees, maar die zijn bij Kraken maar €0.09, ongeacht het bedrag dat je stuurt.
Uiteraard is dit geschreven als het doel is meer € te krijgen. Je kan er ook voor kiezen om meer BTC te willen verzamelen, dat is maar hoe je je portfolio wilt zien.
Zoals je merkt begin in net in de cryptopwereld
Zoals Careclown al zei, sommige exchanges hebben geen fiat pairs, dus dan is alles crypto. Maar dan nog geld hetzelfde, als je iets koopt als het goedkoop is, en verkoopt als het duurder is, heb je winst. En andersom heb je verlies.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:24:
[...]
Bedankt, het is mij volledig duidelijk. Ik wist niet dat zodra ik €100 naar de exchange stuurde, dit gewoon in FIAT bleef staan. ik ging er vanuit dat dit dan direct omgewisseld zou worden voor bitcoin.
Zoals je merkt begin in net in de cryptopwereldbedankt in ieder geval allemaal voor het helpen!
Nog een paar tips: begin klein, maar als je van €10 geen €11 kan maken, ben je blij dat je niet met €1000 begonnen bent. En pas op met margin, daarmee kun je van €10 ook heel snel €0 maken. En met €1000 net zo snel :-)
Verwijderd
Ik zit momenteel nog niet op een exchange, heb al wel voor een klein bedrag BTC gekocht en deze BTC verstuurd naar mijn Exodus wallet. dit vond ik wat saai aangezien dit afwachten is. Dus wou ik mij verdiepen in het traden. Ik hoorde net je op een exchange gewoon de BTC weer om kunt zetten naar Euro zonder dat deze overgemaakt worden naar je bankrekening. Het zou idd ook kunnen wat jij zegt, om een stablecoin te kiezen.Careclown schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:23:
Ik denk dat ik het snap.
Op welke exchange zit je? Binance heeft bijvoorbeeld geen BTC/EUR of BTC/USD pair.
Als ik winst wil pakken dan zet ik mijn coins om in een stablecoin (USDT) en als ik weer het gevoel heb dat het gaat stijgen dan gooi ik het weer in BTC.
(of zeg ik nu gekke dingen?)
Soms noemt men stable coins ook fiat aangezien ze gepegged zijn aan bijv. de dollar. Dat kan dus prima want stable coins zijn ook crypto maar dan met onderpand.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:11:
[...]
Ik zag bijvoorbeeld iemand die had een portfolio dat bestond uit Btc 50%, altcoins 25% en 25% fiat. Ik vraag mij dan af, hoe kun je FIAT in je Wallet hebben?
Verwijderd
Mijn GVT ligt op de bodem en vertoont geen actieve vitale functies.
Mijn NANO heeft een hartstilstand en ligt op het randje van de afgrond te creperen.
Mijn BNB leeft nog, maar wel met kunstmatige attributen zoals een launchpad infuus en lending tabletten.
Mijn andere coins kunnen inmiddels tussen 6 plankjes, 3 meter diep de grond in.
Vooral HTML is een mooie, heb daar ongeveer 150 euro in zitten, was ooit meer dan 500 waard, nu nog 4,66 waard

Ik zoek dus een hulplijn om ze te redden, een ambulance met een John McAfee achtige shill, die ze reanimeert en back on track het leven instuurt. Het liefst gratis natuurlijk want ik ben broke als fuck.
Iemand tips?
Koop die Big Mac nu het nog kan.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:52:
Is er een nummer wat ik kan bellen voor mijn stervende altcoins? Iets zoals 112 maar dan voor crypto.
Mijn NANO heeft een hartstilstand en ligt op het randje van de afgrond te creperen.
Mijn BNB leeft nog, maar wel met kunstmatige attributen zoals een launchpad infuus en lending tabletten.
Vooral HTML is een mooie, heb daar ongeveer 150 euro in zitten, was ooit meer dan 500 waard, nu nog 4,66 waard4. euro. en. 66. cent. Wat kost een big mac deze dagen?
Ik zoek dus een hulplijn om ze te redden, een ambulance met een John McAfee achtige shill, die ze reanimeert en back on track het leven instuurt. Het liefst gratis natuurlijk want ik ben broke als fuck.
Iemand tips?
Wilde altijd al iets over computers weten
Ik heb naast diverse psychische hulplijnen standaard 113 onder de sneltoets zitten.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:52:
Is er een nummer wat ik kan bellen voor mijn stervende altcoins? Iets zoals 112 maar dan voor crypto.
Vooral HTML is een mooie, heb daar ongeveer 150 euro in zitten, was ooit meer dan 500 waard, nu nog 4,66 waard4. euro. en. 66. cent. Wat kost een big mac deze dagen?
Iemand tips?
Je zegt altijd dat je er wat klein geld in heb zitten, de waarheid is, er is alleen nog kleingeld over.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:52:
Iemand tips?
Ik zou voor die euroknallers gaan nu het nog kan..
Verwijderd
Ja achja echt veel heb ik er niet ingegooid. Als het naar 0 gaat mis ik het niet gelukkig.twain4me schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:00:
[...]
Je zegt altijd dat je er wat klein geld in heb zitten, de waarheid is, er is alleen nog kleingeld over.![]()
Ik zou voor die euroknallers gaan nu het nog kan..
Dat houdt het ook leuk.
zo denk ik er ook over en ergens is dat dom en laks... maar anders beheerst het het leven veel te veel, niet kunnen gaan slapen want er zit nog meuk niet in fiat, in de bioscoop elke 5 min koers bekijken .. etc etc etcVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:08:
[...]
Ja achja echt veel heb ik er niet ingegooid. Als het naar 0 gaat mis ik het niet gelukkig.
Dat houdt het ook leuk.

En zoals leven veel altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Misschien kan ik je helpen met NANO, ik heb een koop ordertje neer gezet, met het volume op alle exchanges kan je ze nu dumpen dan eet ik ze waarschijnlijk opVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:52:
Iemand tips?
hou jij nu maar genoeg over voor de knakworsten.... anders eet je helemaal nietsSlux schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:13:
[...]
Misschien kan ik je helpen met NANO, ik heb een koop ordertje neer gezet, met het volume op alle exchanges kan je ze nu dumpen dan eet ik ze waarschijnlijk op
Verwijderd
Sorry dude. Mijn NANO hodl ik tot het eind der tijden.Slux schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:13:
[...]
Misschien kan ik je helpen met NANO, ik heb een koop ordertje neer gezet, met het volume op alle exchanges kan je ze nu dumpen dan eet ik ze waarschijnlijk op
Ook al gaat die naar -30 dollar, dan nog laat ik ze niet los.
Sterker nog: ik amputeer nog liever een pink dan dat ik NANO verkoop.
Wel met verdoving hoor. Dus meer stoer praat een beetje.
Heb je een beetje worstige pinkjes ? kunnen ze door als knakworstjes ?Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:16:
[...]
Sorry dude. Mijn NANO hodl ik tot het eind der tijden.
is bij jou de vrijmibo ook een dag tevroeg begonnen?Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:16:
[...]
Sorry dude. Mijn NANO hodl ik tot het eind der tijden.

Verwijderd
Nee ik ben vrij mager, beetje Hans en Grietje achtig verhaal. Met dat botje waar de heks aan voelt.Slux schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:18:
[...]
Heb je een beetje worstige pinkjes ? kunnen ze door als knakworstjes ?
Ik drink niet. Sinds gisteravond.twain4me schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:19:
[...]
is bij jou de vrijmibo ook een dag tevroeg begonnen?
Ik drink maar 2 keer per jaarVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:27:
[...]
Nee ik ben vrij mager, beetje Hans en Grietje achtig verhaal. Met dat botje waar de heks aan voelt.
[...]
Ik drink niet. Sinds gisteravond.
Wanneer ik jarig ben.
en wanneer ik dat niet ben.
Heb je de memo niet gekregen ? Het altseizoen is al enige tijd in volle gang met hele dikke winsten.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 15:52:
Iemand tips?
Maar alleen door de boel te shorten
Verwijderd
Ik heb laatst nog voor 1200 euro SHORT tokens gekocht, maar helaas is die net zo hard onderuit gegaan als de rest...PilatuS schreef op donderdag 5 september 2019 @ 16:38:
[...]
Heb je de memo niet gekregen ? Het altseizoen is al enige tijd in volle gang met hele dikke winsten.
Maar alleen door de boel te shorten
Ik snap niet hoe jullie daar allemaal geld mee verdienen.
Op netflix the film "the big short" kijkenVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 17:10:
[...]
Ik heb laatst nog voor 1200 euro SHORT tokens gekocht, maar helaas is die net zo hard onderuit gegaan als de rest...
Ik snap niet hoe jullie daar allemaal geld mee verdienen.
Verwijderd
Ik heb inmiddels 60% BTC in mijn PF dus wat er ook gaat gebeuren ik ben er klaar voor.Timwap schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:20:
@Verwijderd BNB/USDT is een bescheiden pumpje (5%) aan 't maken, houd em maar in gaten dan hebben we in ieder geval nog iets
Zul je zien dat de alts nog een keertje -95% doen vanaf dit punt, en daarna Bitcoin naar 100 dollar.
Alles weg.
Van 23 dollar naar 145 dollar was dan ook wel de meest extreme run van vrijwel iedere munt dan ook dit jaar.Drardollan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:31:
Over LTC zullen we het maar niet hebben, de halving is zo’n beetje een feit nu.
Sindsdien inderdaad meer dan gehalveerd.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2019 18:49 ]
Hou op hou op hou op!PilatuS schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:41:
[...]
Van 23 dollar naar 145 dollar was dan ook wel de meest extreme run van vrijwel iedere munt dan ook dit jaar.
Sindsdien inderdaad meer dan gehalveerd.
Ik sta op 40 procent verlies. Fuck me. Eet al weken macaroni.
rijke patserDrardollan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:54:
[...]
Hou op hou op hou op!
Verwijderd
Macaroni is wel luxe ja.
Ik eet al weken aangereden dieren met bladeren en takken die in de buurt groeien.
Zag gister een artikel over een ietsjes grotere minefirma in Rusland, Oost-SiberieVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:48:
Check deze jongeman zijn deftige setup:
[YouTube: Garage Crypto Mining Shed - Bull Market Power-Up]
Ze maken er optimaal gebruik van de lage temp. en de goedkope stroomkosten.
Hele artikel erover hier te vinden: https://www.zerohedge.com...an-town-cheap-electricity
Het blijft leuk, een inside miners kijkje
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 05-09-2019 19:11 ]
Drardollan schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:54:
[...]
Hou op hou op hou op!

Met een topping van pepers smaakt alles lekkerVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:07:
[...]
Macaroni is wel luxe ja.
Ik eet al weken aangereden dieren met bladeren en takken die in de buurt groeien.
Ik merk overigens dat los van wat ByBit ritjes zo af en toe ik het plezier in crypto's wel een beetje aan het verliezen ben. Dat komt niet zozeer door de koers in het algemeen, maar de blockchain hype is voorbij gewaaid, er komen eigenlijk weinig (lees: geen) echt goede nieuwe coins bij en het draait alleen nog om de centen. Dat laatste is niet geheel onbelangrijk, maar achter willekeurige pumps en dumps van shitcoins aanjagen is niet te doen.
Blijft dus als enige reden over om te handelen in Bitcoin zelf, maar met die willekeurige pumps en dumps kan je veel winnen, maar ook erg snel verliezen, margin traden is ook niet echt goed voor je hart. En normaal handelen is alleen leuk als de koers voor langere tijd stijgt, of swing-/daytraden, maar als ik ooit op mijn sterfbed lig wil ik niet concluderen dat ik dat gedurende 3-4 jaar vele uren per dag heb gedaan terwijl ik die tijd beter aan bijv. extra tijd doorbrengen met mijn gezin met jonge kinderen, vrienden of meer sporten had kunnen besteden.
Natuurlijk is het prachtig om weer een bullrun mee te maken, maar verder is de glans er wel een beetje af, vinden jullie niet? Heb zojuist 50% van de pf naar de spaarrekening van de kinderen overgemaakt voor later, daar zal ik nooit spijt van krijgen, ook al is het altijd mooi om in te zetten tijdens een volgende Bitcoin bullrun.
Hoe staan jullie hier in? Besteden jullie er nog evenveel tijd aan als in het begin of wordt dat ook minder?
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 05-09-2019 19:34 ]
nee ook veel minder dan voorheen de glans is er bij mijn ook al af veel sporten en met de Cane Corso erop uit ( scheelt ook weer binnen zitten met de vrouw btw)Taro schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:31:
[...]
Met een topping van pepers smaakt alles lekker
Ik merk overigens dat los van wat ByBit ritjes zo af en toe ik het plezier in crypto's wel een beetje aan het verliezen ben. Dat komt niet zozeer door de koers in het algemeen, maar de blockchain hype is voorbij gewaaid, er komen eigenlijk weinig (lees: geen) echt goede nieuwe coins bij en het draait alleen nog om de centen. Dat laatste is niet geheel onbelangrijk, maar achter willekeurige pumps en dumps van shitcoins aanjagen is niet te doen.
Blijft dus als enige reden over om te handelen in Bitcoin zelf, maar met die willekeurige pumps en dumps kan je veel winnen, maar ook erg snel verliezen, margin traden is ook niet echt goed voor je hart. En normaal handelen is alleen leuk als de koers voor langere tijd stijgt, of swing-/daytraden, maar als ik ooit op mijn sterfbed lig wil ik niet concluderen dat ik dat gedurende 3-4 jaar vele uren per dag heb gedaan terwijl ik die tijd beter aan bijv. extra tijd doorbrengen met mijn gezin met jonge kinderen, vrienden of meer sporten had kunnen besteden.
Natuurlijk is het prachtig om weer een bullrun mee te maken, maar verder is de glans er wel een beetje af, vinden jullie niet?
Hoe staan jullie hier in? Besteden jullie er nog evenveel tijd aan als in het begin of wordt dat ook minder?
Vond het wel een interessant artikel:Geen ‘AltSeason’ totdat Bitcoin $ 20K breekt.
https://newsbit.nl/geen-altseason-totdat-bitcoin-20k-breekt/
Wat me vooral opvalt is de geniale keuze van de Ikea kast/rek om de minertjes in te zetten. Heb er zelf twee in de keuken, zonder miners dan.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:48:
Check deze jongeman zijn deftige setup:
[YouTube: Garage Crypto Mining Shed - Bull Market Power-Up]
Verwijderd
Ik heb er nooit heel veel tijd ingestoken om heel eerlijk te zijn. In het begin af en toe een trade, veel shitcoins kopen, en holden. Wel elke dag de koersen wat checken, das echt een beetje een automatische handeling geworden. En laatste tijd de pumpcoins wat volgen op Binance.Taro schreef op donderdag 5 september 2019 @ 19:31:
[...]
Met een topping van pepers smaakt alles lekker
Natuurlijk is het prachtig om weer een bullrun mee te maken, maar verder is de glans er wel een beetje af, vinden jullie niet? Heb zojuist 50% van de pf naar de spaarrekening van de kinderen overgemaakt voor later, daar zal ik nooit spijt van krijgen, ook al is het altijd mooi om in te zetten tijdens een volgende Bitcoin bullrun.
Ik denk dat 60 procent van mijn crypto tijdsbestek uit hier posten en lezen bestaat

Verder absoluut met je eens dat de glans eraf is. Toen ik met crypto begon was het vooral toekomst gericht, implementatie van de tech en de strijd voor adoptie. Tegenwoordig is het echt een pump en dump circus.
Wat de toekomst gaat brengen zullen we meemaken, persoonlijk heb ik het nooit de moeite waard gevonden om per dag veel te traden omdat ik ook veel met de kleine op pad ben. Dat kun je maar 1 keer goed doen, daar krijg je nooit een 2e kans voor.
Dusja als het je geen voldoening geeft of als je het gevoel hebt dat je te weinig mee krijgt van wat echt belangrijk is, zou ik zeker overwegen om je prioriteiten eens te herschikken.
Er is altijd wel een middenweg te vinden.
Zelfde geldt voor mij. Enige waar ik nog inzit is BTC en HOT.Verwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:05:
[...]
Ik heb er nooit heel veel tijd ingestoken om heel eerlijk te zijn. In het begin af en toe een trade, veel shitcoins kopen, en holden. Wel elke dag de koersen wat checken, das echt een beetje een automatische handeling geworden. En laatste tijd de pumpcoins wat volgen op Binance.
Ik denk dat 60 procent van mijn crypto tijdsbestek uit hier posten en lezen bestaat![]()
Verder absoluut met je eens dat de glans eraf is. Toen ik met crypto begon was het vooral toekomst gericht, implementatie van de tech en de strijd voor adoptie. Tegenwoordig is het echt een pump en dump circus.
Wat de toekomst gaat brengen zullen we meemaken, persoonlijk heb ik het nooit de moeite waard gevonden om per dag veel te traden omdat ik ook veel met de kleine op pad ben. Dat kun je maar 1 keer goed doen, daar krijg je nooit een 2e kans voor.
Dusja als het je geen voldoening geeft of als je het gevoel hebt dat je te weinig mee krijgt van wat echt belangrijk is, zou ik zeker overwegen om je prioriteiten eens te herschikken.
Ik denk dat wij niet de enige zijn waarbij de glans van het crypto gebeuren langzaam verdwijnt. Dit zal één van de redenen zijn dat de dominantie van Bitcoin toeneemt en de altcoins langzaam doodbloeden.
Rond kerst kon ik niet heel veel anders dan op mijn kont zitten. ik heb toen een paar keer heel erg mooi de koers bereden o.a. waves echt perfect de pieken en dalen getimed, ik moet eerlijk zeggen dat dat echt een kick geeft, en waarschijnlijk nog steeds zou doen... helaas neemt het dagelijkse leven zoveel tijd in beslagVerwijderd schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:05:
[...]
Ik heb er nooit heel veel tijd ingestoken om heel eerlijk te zijn. In het begin af en toe een trade, veel shitcoins kopen, en holden. Wel elke dag de koersen wat checken, das echt een beetje een automatische handeling geworden. En laatste tijd de pumpcoins wat volgen op Binance.
Ik denk dat 60 procent van mijn crypto tijdsbestek uit hier posten en lezen bestaat![]()

Voor mij is het nog steeds toekomst gericht ik ben een echte HOT believer
de koers intereseerd me niet en bekijk ik misschien 1 keer per week. ik hoop gewoon dat ze het redden.
het is dat ik een totaal digibeet ben, anders zou ik ze op andere manieren helpen..
Hier lezen en reageren is ook bij mij de hoofdmoot (en is alleen maar echt leuk op het moment dat de koers niet omhoog gaat

Beetje vertrouwen houden heren. Komt goed.
Eerst 90% er af en dan nog eens 70%. Damn....

Of een fatale combinatie daarvan.Crypts schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:37:
Doen we nu echt al een 'vroegâh was alles beter?' Kom op crypto vriendjes, het is nog niet eens officieel herfst? Waar is die passie, dat vuur, die jeugdige overtuiging gebleven dat crypto's de wereld gaan veranderen? Wat is er met jullie gebeurt? Moeders de vrouw die een uitbouw of nieuwe keuken eist voor je er weer een keertje op mag? Maitresse die je geheel tegen elke verwachting in zwanger hebt geprikt? Kinderen die niet op papa en mama lijken, slimmer zijn dan het budget toelaat en willen gaan studeren? Wat gaat er mis?![]()
Beetje vertrouwen houden heren. Komt goed.
Ik zie die spike toch echt op alle exchanges waar ik op trade.PilatuS schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:56:
Lekker vaag inderdaad. 2500 BTC volume ook in die paar seconden. Een of andere bot die gek aan het doen is ? Het lijkt er op dat even meer dan 700 BTC is gekocht met een marketbuy. De andere exchanges laten ook geen spike zien.
Ik zie het ja, zat verkeerd te kijken. Alleen op Bitmex en Bitfinex ging er wat tijd overheen. Op Binance was het binnen een paar seconden klaar. Het hele gebeuren vond plaats in 1 enkele 1 minuut candle.Slux schreef op donderdag 5 september 2019 @ 22:00:
[...]
Ik zie die spike toch echt op alle exchanges waar ik op trade.
Alle hefboom shorters weer rekt vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 05-09-2019 22:10 ]
Daar kan zo nog eens 70% vanaf.PilatuS schreef op donderdag 5 september 2019 @ 21:39:
De huidige staat van de alt markt.
Eerst 90% er af en dan nog eens 70%. Damn....
[Afbeelding]
XRP = trash
Dat kan zeker ja
Misschien voor sommige coins wat kooporders instellen op 0 sats ?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!