Slux schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:00:
[...]
Omdat er niks op github staat betekend niet dat de ontwikkeling stil staat.
Wat ik al schreef wat moet je nu ontwikkelen, litecoin staat op elke exchange die er maar is, het volume het dubbele als dat van bcash.
Wat je er niet bij verteld is dit.
Het grote volume Bitcoin is 90% Bitcoin --> Tether en weer terug. Soms word elke Tether (market cap van 5B) 4 keer perdag verhandelt naar Bitcoin en weer terug (Tether volume is soms 20B). Omdat litecoin volume voornamelijk Bitcoin <--> Litecoin is word ook die lekker mee gewashtrade. (want je kunt aan de Tether adressen zien dat meer dan 60% van alle Tether in bezig is van Bitfinex, die washtraden als een gek de prijs omhoog en naar omlaag, al lijken ze de laatste maanden op vakantie te zijn)
Bitcoin Cash heeft een stuk hoger volume tussen echte dollars en euros dan die neppe Tether. Ik bedoel, Charlie Lee is nota bene een van de oprichters van OMNI, het token systeem dat eigenlijk alleen maar Tether heeft en verder niets. Dat wisten jullie niet eh ....
het doet wat het moet doen, zorg eerst maar dat mensen het echt gaan gebruiken, maar dat zal nooit gebeuren zelfde met een BTC.
pas dan kan je ook zien wat de knelpuntjes zijn en dan kan je daar op door ontwikkelen, nu is het altijd nog 4 keer zo snel als btc en factor 10 of ik weet niet hoeveel goedkoper.
Dan zou Bitcoin de grootste shitcoin zijn, die is veel duurder en trager dan zowel Litecoin als Bitcoin Cash. Toch is de market cap van Bitcoin momenteel een dikke 80% van de totale market cap van alle crypto. Hoe komt dit dan?
Die CL zegt het ook goed, hij stopt liever geld en tijd in adoptie dan iets te ontwikkelen wat er niet is.
Heb jij überhaupt al eens iets in Nederland gekocht met litecoin? Met Bitcoin Cash kun je bij elke restaurant dat thuis bezorgd voor zijn online bestellingen gebruiken betalen. Dat heeft litecoin toch echt niet, mij dunkt.
Je hebt altijd van die hapsnurkers die een momentje zien en dan maar onzin gaan uitkramen, je moet naar het grotere plaatje kijken, coins gaan nu eenmaal omhoog en omlaag.
Volgende week staat LTC weer boven bcash en een week later bcash weer nou nou ...
Litecoin bestaat al gigantisch lang en Bitcoin Cash nog nauwelijk 2 jaar, toch doet Bitcoin Cash momenteel 50 000 tx per dag en litecoin maar 20 000? Hoe komt dat dan?
1) Bitcoin Cash gebruik is goedkoper EN sneller dan litecoin door 0 conf
2) Bitcoin Cash is veiliger dan litecoin omdat het SHA256 netwerk gewoon veel groter is dan het scrypt netwerk.
3) Bitcoin Cash word doorontwikkeld, litecoin niet.
omdat bcash nu even boven ltc staat is het einde verhaal ? kom op zeg hoe kortzichtig kan je zijn, mensen die zo naar crytpo kijken zullen nooit wat verdienen.
Einde verhaal, dat zeg ik niet. Zeg alleen maar dat als je gelooft dat Bitcoin Cash een shitcoin is, litecoin een grotere shitcoin is.
ga maar eens BTC minen, daar verdien je nog minder aan

LTC is qua rendement nog altijd 1 van de beste coins dit jaar, en daarom zitten we hier om geld te verdienen.
Ja dat verklaard waarom er nu 40% minder hashrate is. Al die litecoin miners dachten bij hunzelf: ik verdien veel te veel geld met het minen van litecoin. Ik voel me schuldig, ik ga BTC minen.

bcash komt van een ATH van 3k ofzow ? moet je zien waar het nu op staat
Buitenkansje toch, een slimme investeerder heeft heus wel door dat BCH het superieure product is. BCH aan 300 is gewoon een buitenkansje. Ik heb er zelfs wat aan onder de 100 kunnen kopen door die aardige CSW meneer en zijn mislukte aanval op BCH.
BCH is de enige SHA256 coin die de dreiging van een 51% attack heeft overleeft. We zullen zien wat er gebeurd wanneer litecoin voor het eerst met een 51% attack bedreigd word. Gaat Charlie Lee dan uit eigen zaak meer hash power leveren?
[
YouTube: https://youtu.be/b8aj2KHZluU?t=2599]
Roger Ver wel, maar die geeft dan ook om Bitcoin Cash vanuit zijn libertijnse gedachte goed (het gaat niet altijd alleen om geld) . Charlie Lee geeft geen zak om litecoin, anders had hij ze niet allemaal gedumpt op 300 aan bag holders zoals Slux. Charlie leeft heeft litecoin gedumpt op dezelfde dollar prijs als waar BCH nu op staat ....