Nu dat ik geen arme sloeber meer ben door de succesvolle lancering van onze spice token (de market cap is momenteel 800 000 euro heb ik toch maar eventjes een mooi pakje laten maken. De kleren maken de man.
Een lambo zit er voorlopelijk nog niet in, dan moet ik veel te veel spice op de markt dumpen en daar schiet niemand iets mee op. Wel een nieuwe elektrische fiets gekocht. En wat upgrades voor mijn plantenkas.
Ook nog eventjes af en toe een dikke OTC trade doen met een DOGE trader.
Ik heb echt mijn tijd zitten verdoen met het traden van coins al die jaren. Je kunt ze beter zelf verzinnen en dan verkopen, daar word je een stuk sneller rijk van.
Is die Tweakers coin die een zooi traders hier wouden maken nog ooit iets geworden trouwens?
Ook een blogje gemaakt over mijn grote financiële success.

Een lambo zit er voorlopelijk nog niet in, dan moet ik veel te veel spice op de markt dumpen en daar schiet niemand iets mee op. Wel een nieuwe elektrische fiets gekocht. En wat upgrades voor mijn plantenkas.

Ook nog eventjes af en toe een dikke OTC trade doen met een DOGE trader.

Ik heb echt mijn tijd zitten verdoen met het traden van coins al die jaren. Je kunt ze beter zelf verzinnen en dan verkopen, daar word je een stuk sneller rijk van.
Is die Tweakers coin die een zooi traders hier wouden maken nog ooit iets geworden trouwens?
Ook een blogje gemaakt over mijn grote financiële success.
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 24-08-2019 19:39 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt