[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nu dat ik geen arme sloeber meer ben door de succesvolle lancering van onze spice token (de market cap is momenteel 800 000 euro heb ik toch maar eventjes een mooi pakje laten maken. De kleren maken de man.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1yvBvex.jpg
Een lambo zit er voorlopelijk nog niet in, dan moet ik veel te veel spice op de markt dumpen en daar schiet niemand iets mee op. Wel een nieuwe elektrische fiets gekocht. En wat upgrades voor mijn plantenkas.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1tyohb8.jpg
Ook nog eventjes af en toe een dikke OTC trade doen met een DOGE trader.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gWgOnXg.jpg

Ik heb echt mijn tijd zitten verdoen met het traden van coins al die jaren. Je kunt ze beter zelf verzinnen en dan verkopen, daar word je een stuk sneller rijk van.

Is die Tweakers coin die een zooi traders hier wouden maken nog ooit iets geworden trouwens?

Ook een blogje gemaakt over mijn grote financiële success.

[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 24-08-2019 19:39 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Heb je de fotograaf ook betaald in SPICE ? :P

Desalniettemin, wel cool dat je zo een eigen coin hebt. Dat lijkt mij ook nog eens een leuk project. Iets als Ripple, lekker veel zelf achterover drukken en zo eigenlijk heel gemakkelijk rijk worden. :)

[ Voor 71% gewijzigd door Bobmeister op 24-08-2019 19:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Bobmeister schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:29:
Heb je de fotograaf ook betaald in SPICE ?
Ik heb het nog aangeboden maar mijn moeder zei nog: Ach schat, het is veel goed zo hoor.
Desalniettemin, wel cool dat je zo een eigen coin hebt. Dat lijkt mij ook nog eens een leuk project. Iets als Ripple, lekker veel zelf achterover drukken en zo eigenlijk heel gemakkelijk rijk worden
De coin is helaas niet helemaal van mij alleen. Ik zal moeten delen met de andere mensen achter spice.

[ Voor 38% gewijzigd door Kain_niaK op 24-08-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

mag weg.

[ Voor 190% gewijzigd door Kain_niaK op 24-08-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Kain_niaK schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:25:

Is die Tweakers coin die een zooi traders hier wouden maken nog ooit iets geworden trouwens?
Als je een beetje had meegelezen is dit niet helemaal gegaan zoals de bedoeling was. Bedankt voor je input.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:09:
[...]

Als je een beetje had meegelezen is dit niet helemaal gegaan zoals de bedoeling was. Bedankt voor je input.
Dat weet hij wel, maar hij is gewoon lekker aan het trollen. Zijn posts kan je het beste gewoon negeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Er zijn momenteel 2 heel belangrijke bijeenkomsten aan de gang waarbij ook over crypto's gepraat gaat worden.
De G7 in Biarritz (Frankrijk) en de grote Centrale bankmensen komen bijeen in Jackson Hole (VS).
Ben benieuwd.
Hier alvast een voorzetje van gisteren:
In Unprecedented, Shocking Proposal, BOE's Mark Carney Urges Replacing Dollar With Libra-Like Reserve Currency
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dat ik geen arme sloeber meer ben door de succesvolle lancering van onze spice token (de market cap is momenteel 800 000 euro heb ik toch maar eventjes een mooi pakje laten maken. De kleren maken de man.
[Afbeelding]
Een lambo zit er voorlopelijk nog niet in, dan moet ik veel te veel spice op de markt dumpen en daar schiet niemand iets mee op. Wel een nieuwe elektrische fiets gekocht. En wat upgrades voor mijn plantenkas.
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Ik heb echt mijn tijd zitten verdoen met het traden van coins al die jaren. Je kunt ze beter zelf verzinnen en dan verkopen, daar word je een stuk sneller rijk van.

Kweek je ook pepers in die kas? Als spice holder zou dat wel moeten. Maar klasse dat je zaakjes zo lekker rollen.

Nu nog even een titanium versterkt 24 karaats gouden wandelstok met diamant als handvat voor bij dat pak. Misschien als het altseizoen open gaat?

Goed bezig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:12
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

heb het alweer gezien ga weer lekker buiten zitten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Bartvandelaar schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:09:
[...]

Ik lees heel weinig mee, maar ik zoek het wel even op. Wat zijn de keywords nog weer?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
Kain_niaK schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:10:
[...]

Ik lees heel weinig mee, maar ik zoek het wel even op. Wat zijn de keywords nog weer?
Kain_niaK, BCH en spice meuk ;)
Edit: trouwens als je hier zo weinig meeleest waarom post je jouw meuk hier dan :?

[ Voor 14% gewijzigd door RaptorXS op 24-08-2019 21:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Een aantal alts doen het goed, Bitcoin houdt goed stand op/boven de MA99, ik stel wat stop limit buy orders in boven de huidige koers, want ik sluit een stijging niet uit. Uiteraard hoog genoeg om niet bij een fakeout betrokken te raken, maar laag genoeg om er bij een goede stijging wat aan over te houden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO gaat er ineens vandoor, nieuws?

Edit: Ah, daar is de rode candle.

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 24-08-2019 22:38 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Het is wel gekkenhuis met sommige alts he op Binance de afgelopen dagen. Hier nog mensen die er mooi op hebben kunnen/willen mee liften?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:23
Jongens, koop Spice nu ze nog betaalbaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hektor73
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 15-01-2023
Bartvandelaar schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:08:
Het is wel gekkenhuis met sommige alts he op Binance de afgelopen dagen. Hier nog mensen die er mooi op hebben kunnen/willen mee liften?
Met de vingers aan de knoppen een paar ritjes (o.a. RVN) gemaakt en weer wat meer BTC verzameld. Het is wel opletten, veel zakken naar een pump weer bijna terug naar laatste nivo.

Lowcap traden doe ik nu niet, risico te groot om als bagholder achter te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:08:
Hier bezig geweest met ZIL wat prima ging. Toen NULS gekocht en toch weer fouten gemaakt door wat FOMO en bezig zijn met laag volume coins. Heb eigenlijk de regel alles onder de 1 miljoen volume niet te traden. Net 3 uur zitten wachten tot ik NULS met winst kon verkopen en meer dan 2 uur op verlies gestaan. Dan denk ik hij moet wel weer terug omhoog bouncen en dat deed ie ook wel, maar het heeft uren gekost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

WAN heeft na de dikke paamp een dipje.

Wellicht interessant voor een ritje, mits hij wederom momentum kan vinden en kan bouncen?

Ik hou hem in de gaten vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 06:49:
WAN heeft na de dikke paamp een dipje.

Wellicht interessant voor een ritje, mits hij wederom momentum kan vinden en kan bouncen?

Ik hou hem in de gaten vandaag.
ik denk dat ie nog wel terug zal vallen naar resistance wat nu support (mogelijk) is. +/- 350 waarde

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin hangt nog steeds vlak boven de MA99:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vXX0wUU4F7TdInKa5CRQZkCy/full.png

Ergens heb ik het gevoel dat dit nog best wel positief kan gaan eindigen en we een stijging zullen zien, al had ik dan liever een dip gezien gevolgd door een enorme bounce. Of het wordt net als de 6k regionen, blijft Bitcoin hier hangen en zakt er ineens met veel geweld doorheen, of we liften langzaam verder mee omhoog. De MA99 zal sowieso nog iets door stijgen, maar wel afvlakken, omdat we de laatste xx dagen omlaag zijn gegaan en het natuurlijk een gemiddelde is van de afgelopen 99 dagen en het laatste deel daarvan hoger stond dan de huidige koers.

Ik heb inmiddels weer verschillende munten in de pf zitten, maar wel overal een strakke stop loss op staan.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Taro schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:18:
Bitcoin hangt nog steeds vlak boven de MA99:

Ergens heb ik het gevoel dat dit nog best wel positief kan gaan eindigen en we een stijging zullen zien, al had ik dan liever een dip gezien gevolgd door een enorme bounce. Of het wordt net als de 6k regionen, blijft Bitcoin hier hangen en zakt er ineens met veel geweld doorheen, of we liften langzaam verder mee omhoog. De MA99 zal sowieso nog iets door stijgen, maar wel afvlakken, omdat we de laatste xx dagen omlaag zijn gegaan en het natuurlijk een gemiddelde is van de afgelopen 99 dagen en het laatste deel daarvan hoger stond dan de huidige koers.

Ik heb inmiddels weer verschillende munten in de pf zitten, maar wel overal een strakke stop loss op staan.

;)
The longer it goes side ways the better ;) Maar zoals je zegt, als die er door heen gaat , dan gaat ie ook hard naar beneden.

Ik heb me trendlines zo neergezet. Wat vind je er van? EMA's heb ik even uitgezet.

https://www.tradingview.com/x/6LI5X3c1/

PS: ik overweeg met AION een ritje te maken wanneer die de 90 sats raakt.

[ Voor 3% gewijzigd door HaruHaru op 25-08-2019 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
HaruHaru schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:25:
[...]
Ik heb me trendlines zo neergezet. Wat vind je er van? EMA's heb ik even uitgezet.

https://www.tradingview.com/x/6LI5X3c1/
Ik ben daar zelf geen expert in, laat ik graag aan anderen over, maar voor mijn gevoel moet de bovenste lijn van de triangle steiler naar beneden, omdat je nu alleen aan het begin touchpoints hebt. Dit lijkt niet de 1D te zijn, of wel? Want dan wordt dat waarschijnlijk al makkelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Taro schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 09:33:
[...]

Ik ben daar zelf geen expert in, laat ik graag aan anderen over, maar voor mijn gevoel moet de bovenste lijn van de triangle steiler naar beneden, omdat je nu alleen aan het begin touchpoints hebt. Dit lijkt niet de 1D te zijn, of wel? Want dan wordt dat waarschijnlijk al makkelijker.
Nee klopt is de 4H variant. en ja, je hebt gelijk, moest wat steiler. moest even inzoomen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

The Redman schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 00:29:
Jongens, koop Spice nu ze nog betaalbaar zijn
Of wees gewoon actief op social media en maak leuke content en je krijg spice als bedankje voor je werk.

Spice zal nog wel een lange tijd betaalbaar blijven, onze huidige marketcap is genoeg potentieel kapitaal om verder te blijven werken aan de spicebots op social media. We hebben bots voor twitter en telegram. En facebook, whatsapp en reddit zit er aan te komen.

Het belangrijkste aan spice is dat hij van mens naar mens word uitgedeelt. Want "the spice must flow"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20:27

raq

Hoe bepalen jullie je stoploss op bv BTC op dit moment? Welke indicatoren vind je daarbij belangrijk?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:15
Geestig filmpje over bitcoin: https://9gag.com/gag/aV0QG7y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Bitcoin kan echt NIET kiezen

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 15:18
Inderdaad! Dat kan nog wel ff doorgaan zo. De driehoek is groot..
Het is ook veel te warm om te traden, dus dat komt wel goed uit. Ik zit weer even in FIAT _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q2YAZNtD041d0dUblghOMCWb/full.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door bruutone op 25-08-2019 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bruutone schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 17:05:
Inderdaad! Dat kan nog wel ff doorgaan zo. De driehoek is groot..
Het is ook veel te warm om te traden, dus dat komt wel goed uit. Ik zit weer even in FIAT _/-\o_

[Afbeelding]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bruutone
Hehe, die heb ik zelfs nog op vinyl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

bruutone schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 17:11:
Hehe, die heb ik zelfs nog op vinyl :+
ben je 80? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-09 19:31
Dit kan niet lang goed meer gaan..
Wat een geweld... beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

C6DL schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 17:46:
Dit kan niet lang goed meer gaan..
Wat een geweld... beide kanten op.
Tightening Range, als ik toch moet kiezen dan maar omhoog

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 25-08-2019 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 19:19
Jeetje zeg ga eens snel bitcoin kopen met zn allen!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Richh schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:44:
Jeetje zeg ga eens snel bitcoin kopen met zn allen!
Heb meteen wat Bitcoin (BSV) gekocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
The Redman schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:46:
[...]

Neeeeee dat bedoel ik niet -O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
Ik heb eventjes geen tijd om BTC te kopen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x7Vbpkl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
The Redman schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 18:46:
[...]

Koop dan BCD, dat is echt een pareltje vergeleken met BSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
:?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YhrDs8fGB8LHNZDJOqmfpUaH/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:45

Bever!

3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:14:
[...]

Maak daar maar eens wat van..
Misschien bot ping-pong. Ik denk dat de spread net genoeg is om geld te verdienen, maar het blijft raar om te zien.

Edit: Nog even gekeken. Hij zit nu tussen 796 en 801 te bouncen. Als je er 2k in gooit op 796 en verkoopt op 801 levert je dat 12,50 op. Na fee's blijft er toch wat over.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 25-08-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 19:28:
[...]

Misschien bot ping-pong. Ik denk dat de spread net genoeg is om geld te verdienen, maar het blijft raar om te zien.

Edit: Nog even gekeken. Hij zit nu tussen 796 en 801 te bouncen. Als je er 2k in gooit op 796 en verkoopt op 801 levert je dat 12,50 op. Na fee's blijft er toch wat over.
12,50 x grofweg 20x terwijl je ondertussen wat anders zit te doen is toch mooi gratis geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zondag 25 augustus 2019 @ 21:09:
[...]

12,50 x grofweg 20x terwijl je ondertussen wat anders zit te doen is toch mooi gratis geld :)
De fee's moeten er nog af, dus dat scheel alweer aardig wat. Verder natuurlijk het risico mocht de boel doorzakken terwijl je het nog niet kwijt bent. Leuk voor een bot om 20x te doen, dat wel. Vind het zelf het risico niet waard tegenover de beloning. 1% na fee's is voor mij toch wel het minimale.

Inmiddels loopt dit verhaaltje nu al meer dan 3 uur.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 25-08-2019 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oh crap, vergeten om WAN in de gaten te houden en nu is ie vies hard gebounced.

Goddamn ik had een alert op 365 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die 10k minus een beetje lijkt er echt niet aan te willen gaan. Ondertussen sta ik wel weer mooi in het rood met mijn handelspot, maar de laatste tijd is het vaak maandagochtend rond 6:00-7:00 raak met enorme groene candles. Hopelijk ketst Bitcoin morgenochtend mooi af van die MA99 om de hogere bedragen weer op te zoeken.

En als Bitcoin verder daalt, dan zit ik aan de andere kant nog in fiat met de grote algemene pot, dus beide is prima. Laat Azië maar mooi de richting bepalen vannacht, hopelijk weer omhoog (maar ik vermoed het tegenovergestelde...)

Edit: En alweer opgevangen. Nagenoeg iedereen gaat ervan uit dat de MA99 het niet gaat houden, daarom is er juist een grote kans dat dat wel lukt.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 25-08-2019 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
Belachelijke groene dildo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Kakt weer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een goeie vraag.

Gister morgen hield ik WAN een beetje in de gaten, de prijs was toen bijvoorbeeld 0.0000382 BTC.

Echter deze ochtend is de prijs 0.00004452.

Het lijkt erop dat Binance willekeurig tot de 10 sats in en uitschakeld bij sommige Bitcoin pairs.

Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor BNB, WAVES, NANO, GVT, etc.

Waarom doen ze dit? Om volume te boosten? Prijs te boosten? Is het een (extra kostende) feature bij listings?

Waarom? Iemand een verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:23:
Ik heb een goeie vraag.

Gister morgen hield ik WAN een beetje in de gaten, de prijs was toen bijvoorbeeld 0.0000382 BTC.

Het lijkt erop dat Binance willekeurig tot de 10 sats in en uitschakeld bij sommige Bitcoin pairs.

Waarom doen ze dit? Om volume te boosten? Prijs te boosten? Is het een (extra kostende) feature bij listings?

Orderboek overzichtelijk houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 07:23:
Ik heb een goeie vraag.

Nullen aan de rechterkant van een komma getal hebben geen betekenis dus worden ze niet weergegeven.
0.5 is het zelfde als 0.50 en 0.500 enz.

Dus die waardes hebben eigenlijk allemaal nullen aan de rechterkant tot de max decimalen van de coin/token is bereikt maar worden niet weergegeven.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gondor schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:25:
[...]

Nullen aan de rechterkant van een komma getal hebben geen betekenis dus worden ze niet weergegeven.
0.5 is het zelfde als 0.50 en 0.500 enz.

Dus die waardes hebben eigenlijk allemaal nullen aan de rechterkant tot de max decimalen van de coin/token is bereikt maar worden niet weergegeven.
Maar dan is het toch bizar toevallig dat sommige coins maanden lang met stappen van 10 sats traden?

Edit: als ik bijvoorbeeld een buy wil zetten op NANO voor 0.00008765 sats, kan dat niet eens. Dus er is een soort verplichte 10 sats stap grootte.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:37:
[...]

Maar dan is het toch bizar toevallig dat sommige coins maanden lang met stappen van 10 sats traden?

Edit: als ik bijvoorbeeld een buy wil zetten op NANO voor 0.00008765 sats, kan dat niet eens. Dus er is een soort verplichte 10 sats stap grootte.
bizar vind ik wel een beetje overdreven. om hoeveel gaat het in €, nog geen 0,01 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
wanneer worden we rijk? iemand een idee wanneer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:33:
[...]

bizar vind ik wel een beetje overdreven. om hoeveel gaat het in €, nog geen 0,01 cent
Nee dat is waar, misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Om trading in BTC dichterbij de USDT waarde te houden.

Het maakt me ook niet heel veel uit maar het viel me gewoon op. Ik heb er vaker over nagedacht en dacht misschien is het om het volume of orderboek te doen, maar nu bij WAN viel me op dat het volume erg hoog is (+3000 BTC op 24h) en dat ze toch de stap terugschroeven naar 1 sat.

Mijn brein doet nu pijn en ik wil weten waarom :+

Er moet toch een logische verklaring voor zijn?

Ik heb er een post van gemaakt op reddit en hoop dat er een logische verklaring voor komt zodat ik weer eens kan slapen 1 dezer dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:41:
2050

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:41:
21 juni 2021 om 21:21.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
NANO WILL MAKE ME RICH!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NANO <3

Mijn absolute faforietje zelfs in deze donkere tijden.

Jaapio *; NANO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
ook goed dan kan ik een rondje geven in het ouwe mannen pakhuis tegen die tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

bie100 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:53:
[...]

ook goed dan kan ik een rondje geven in het ouwe mannen pakhuis tegen die tijd
Juist, dan ben ik ong 50 jaar, 53, dus kan ik mooi met pensioen, de hele dag in de kroeg zitten lullen over mensen die nog 20 jaar door moeten werken van mn leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:52:
[...]

NANO <3

Mijn absolute faforietje zelfs in deze donkere tijden.

Jaapio *; NANO
Toch ben ik benieuwd naar dit: Zijn er hier mensen die een cryptocoin(s) hodlen dat gewoon een absolute shame is, ergens hebben opgeslagen in een zeer donkere kamer zonder ramen of ventilatie, zeer low sat, amper marktwaarde en toch hun grote Coin-Of-Shame-But-I-Refuse-To-Sell-Its-My-Guilty-Pleasure-Coin ? 8)

[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 26-08-2019 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Juist, dan ben ik ong 50 jaar, 53, dus kan ik mooi met pensioen, de hele dag in de kroeg zitten lullen over mensen die nog 20 jaar door moeten werken van mn leeftijd.
ow dan ben ik pas 83 als ik het red dan he 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:54:
[...]

Ik dacht dat jij als succesvolle blanke rappert toch al je centjes wel binnen had? Of heeft Dr. Dre je salaris wat omlaag geschroefd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:57:
[...]

Ik dacht dat jij als succesvolle blanke rappert toch al je centjes wel binnen had? Of heeft Dr. Dre je salaris wat omlaag geschroefd?
Strippers en coke :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strippers, coke, en de 10 sats step op binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:19
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 08:37:
[...]

Ow, dat is dan inderdaad iets anders.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruutone
En we zijn weer terug in de de zone... :O

Word langzaamaan wel een beetje simpel van deze grind. Een bot is zo'n slecht idee nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bruutone schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 10:32:
En we zijn weer terug in de de zone... :O

Word langzaamaan wel een beetje simpel van deze grind. Een bot is zo'n slecht idee nog niet...
Een soort friendzone voor gains.

Je maakt niet echt verlies maar ook niet echt winst.

De Bitcoin friendzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Interessant, BNB staking? Cryptocurrency uitlenen aan anderen voor rente/dividend?

Op Twitter wordt gemeld dat de Bitcoin pump van vannacht mogelijk door omstandigheden in China / de handel met de USA komt:
[Twitter: https://twitter.com/quantfiction/status/1165724859948773376]

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 26-08-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 09:48:
[...]

Nee dat is waar, misschien heeft het daar ook wel mee te maken. Om trading in BTC dichterbij de USDT waarde te houden.

Het maakt me ook niet heel veel uit maar het viel me gewoon op. Ik heb er vaker over nagedacht en dacht misschien is het om het volume of orderboek te doen, maar nu bij WAN viel me op dat het volume erg hoog is (+3000 BTC op 24h) en dat ze toch de stap terugschroeven naar 1 sat.

Mijn brein doet nu pijn en ik wil weten waarom :+

Er moet toch een logische verklaring voor zijn?

Ik heb er een post van gemaakt op reddit en hoop dat er een logische verklaring voor komt zodat ik weer eens kan slapen 1 dezer dagen.
Ik heb dit ook gemerkt. Heb je een link naar je reddit post? Ik ben benieuwd of ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:26:
[...]

Ik heb dit ook gemerkt. Heb je een link naar je reddit post? Ik ben benieuwd of ze reageren.
Uiteraard!

https://www.reddit.com/r/...kj12/btc_pairs_step_size/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Thanks! Ik vind het vooral bijzonder dat ze het aantal decimalen hebben aangepast voor een bestaande tradingpair (WAN). Wat hebben ze dan gedaan met de bestaande orders in het orderbook vraag ik mij af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Thanks! Ik vind het vooral bijzonder dat ze het aantal decimalen hebben aangepast voor een bestaande tradingpair (WAN). Wat hebben ze dan gedaan met de bestaande orders in het orderbook vraag ik mij af...
Dit was voor mij ook de doorslag, WAN is vanaf het begin getrade met de 10 sats restrictie, (weet even niet hoe het anders te benoemen) en vandaag uit het niets ineens tradeable op de sat af.

Ik denk dat de bestaande orders er gewoon nog in staan, op de ronde getallen. Maar dan is er dus wel opeens de mogelijkheid om daar 1 sat of meer boven te gaan zitten, wat niet echt eerlijk is in mijn optiek, omdat je zo de rij orders voor de jouwe opeens aanzienlijk kunt vergroten.

Waarom ze dit doen is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:43:
[...]

Dit was voor mij ook de doorslag, WAN is vanaf het begin getrade met de 10 sats restrictie, (weet even niet hoe het anders te benoemen) en vandaag uit het niets ineens tradeable op de sat af.

Ik denk dat de bestaande orders er gewoon nog in staan, op de ronde getallen. Maar dan is er dus wel opeens de mogelijkheid om daar 1 sat of meer boven te gaan zitten, wat niet echt eerlijk is in mijn optiek, omdat je zo de rij orders voor de jouwe opeens aanzienlijk kunt vergroten.

Waarom ze dit doen is me een raadsel.
Ja, maar van wat ik heb gezien hebben ze ook de decimale precisie van de amounts aangepast van 2 naar 0. Dus voorheen kon je een order plaatsen voor 10.11 WAN en nu kan je alleen een order plaatsen voor 10 of 11 WAN. Wat is er dan gebeurd met de orders in het orderbook die een amount van 10.11 WAN hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azer schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:45:
[...]

Ja, maar van wat ik heb gezien hebben ze ook de decimale precisie van de amounts aangepast van 2 naar 0. Dus voorheen kon je een order plaatsen voor 10.11 WAN en nu kan je alleen een order plaatsen voor 10 of 11 WAN. Wat is er dan gebeurd met de orders in het orderbook die een amount van 10.11 WAN hadden?
Ooh zo. Ja dat is ook vreemd zeg... Hoe ze dat oplossen in het orderboek weet ik niet.

Wellicht laten ze de oude orders die deze decimale waarde bevatten gewoon uitvoerbaar.

Het zou bizar zijn als ze die weghalen of ongeldig maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedenk me net: misschien heeft het wel iets te maken met het (voor Binance) voordelig afronden van de fees of het ontlasten van het interne transactie systeem.

Toch opvallend dat er verder geen haan naar kraait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 11:56:
Ik bedenk me net: misschien heeft het wel iets te maken met het (voor Binance) voordelig afronden van de fees of het ontlasten van het interne transactie systeem.

Toch opvallend dat er verder geen haan naar kraait.
Ik merkte het alleen maar omdat mijn zelfgemaakte bot opeens geen orders voor WAN meer kon plaatsen. De API geeft namelijk een error terug als het aantal decimalen niet klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sodeknetter.

De vakantie is afgelopen zeker, heb het hier in tijden niet zo rustig meegemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:02:
De vakantie is afgelopen zeker, heb het hier in tijden niet zo rustig meegemaakt.
Nee hoor, laatste dagje. Lekker buiten aan het doorbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:07:
[...]

Nee hoor, laatste dagje. Lekker buiten aan het doorbrengen :)
Lekker man, gelijk heb je. Ik een dodelijk rustige dag op het werk tot 10 7(8)7

Geniet er nog ff van d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:11:
[...]
Lekker man, gelijk heb je. Ik een dodelijk rustige dag op het werk tot 10 7(8)7
Altijd rustig of eenmalig? Anders kan je ook naar wat anders gaan zoeken he...

Werkze :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 17:20:
[...]

Altijd rustig of eenmalig? Anders kan je ook naar wat anders gaan zoeken he...

Werkze :)
Zo mooi als ik het hier heb vind ik het niet snel weer denk ik. :+

En altijd rennen of stilstaan. Maar die dagen zijn ook wel weer lekker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Verwijderd En als je op rustige dagen hier lekker kunt rondhangen is dat prachtig toch :)

On-topic: https://twitter.com/Bitcoin heeft dus weer de originele of een andere eigenaar en wordt weer positief ontvangen nu Roger Ver de huur van het account om wat voor reden dan ook heeft moeten staken. Niet langer Bitcoin Cash geshill, maar weer Bitcoin zaken.

Al wat ouder, maar daarom niet minder interessant verhaal over Bitcoin, mining, halving, etc. op https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25. Volgens deze berekening zitten we in mei 2020 op 55.000 USD per Bitcoin. Met dat bedrag in het achterhoofd moet je ook niet teveel naar de korte termijn willen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:15
https://www.binance.com/en/support/articles/360032921211

BNB uitlenen voor 15% rendement per jaar, alleen jammer dat je ze niet via een offline key kan uitlenen.

15% klinkt overigens voor mij als: wat is het addertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 08:07
Gebruik gewoon een DeFi platform als je je geld wil uitlenen.
loanscan.io is een handige site om te bekijken welke site de beste rente geeft.
ik zou zelf nooit mijn geld langer dan nodig op een exchange laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:02:
15% klinkt overigens voor mij als: wat is het addertje?
Het blijft crypto. BNB kan in dat jaar verdubbelen of meer, maar kan ook met 50% zakken. Sowieso lijkt 15% heel veel, maar 15% verdienen aan crypto traden is niets in 1 jaar tijd. Ik zie niet hoe je hier als trader iets aan hebt. Als holder van BNB kan het interessant zijn, maar wel met enorm risico wat BNB gaat doen wat die 15% niet echt veel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20:31
symen89 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:14:
Gebruik gewoon een DeFi platform als je je geld wil uitlenen.
loanscan.io is een handige site om te bekijken welke site de beste rente geeft.
ik zou zelf nooit mijn geld langer dan nodig op een exchange laten.
Ik heb alles bij Celsius staan, niet de hoogste rente maar wel betrouwbaar en werkt naar behoren.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Drardollan schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:40:
[...]

Ik heb alles bij Celsius staan, niet de hoogste rente maar wel betrouwbaar en werkt naar behoren.
En ik heb lekker alles in eigen beheer staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 08:07
Drardollan schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 18:40:
[...]

Volgens mij geeft compound hogere rentes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist uit verveling en voor de lol 30 euro Bitcoin gekocht op litebit en naar primedice gestuurd.

Eens kijken of ik miljonair kan worden met het rollen van de dice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:40:
Ik heb zojuist uit verveling en voor de lol 30 euro Bitcoin gekocht op litebit en naar primedice gestuurd.

Moet makkelijk kunnen.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 20:40:

En wat had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben druk bezig. Ik weet dat er rustige diensten aankomen deze week, dus lekker wat vermaak op het werk.

Begonnen met 0.0031 bitcoin. Nu 0.00345.

Waarschijnlijk morgen alles weg. Maar boeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C6DL
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:01:
[...]

Ben druk bezig. Ik weet dat er rustige diensten aankomen deze week, dus lekker wat vermaak op het werk.

Begonnen met 0.0031 bitcoin. Nu 0.00345.

Waarschijnlijk morgen alles weg. Maar boeiend.
Gewoon alles inzetten joh..
yolo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C6DL schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

Gewoon alles inzetten joh..
yolo
Nee man. Al 0.004 nu door een fout geplaatste 0 maar wel een win!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 23:45
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:05:
[...]

Nee man. Al 0.004 nu door een fout geplaatste 0 maar wel een win!
Da's gewoon al 30% winst! _/-\o_

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Boaring, laat de BTC maar fors naar beneden of naar boven uitbreken. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Flink naar beneden dan maar.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doorgegaan tot 0.0068 zelfs, en nu weer 0.0041 en vind ik het wel mooi voor vandaag.

Ik weet al precies hoe het gaat eindigen dit avontuur :+

Alles naar primedice uiteindelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 20:31
symen89 schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 19:56:
[...]

Volgens mij geeft compound hogere rentes
Weet ik.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Pagina: 1 ... 64 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!