[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:30:
[...]

Als als als. Zo makkelijk is traden niet.
En mocht het wel zo zijn. Dan zouden pensioen fondsen het ook wel doen.
Warren buffet trade ook niet. Ja zo kunnen we die discussie wel doorgaan.
Met traden is meer te verdienen dan met holden, feit. En ik zeg ook al dat het niet zo simpel is. Stellen dat met holden meer te verdienen is slaat nergens op.

En wat betreft als, als, als. Je komt met het meest extreme en onwaarschijnlijke voorbeeld ooit. Als je het over als hebt.

Edit:
Ik ken alleen 1 persoon die dagelijks trade op de nasdaq en goede winsten maakt. Maar ALS btc de komende 3 jaar omhoog schiet dan weet ik zeker dat ik hem al over tref. Ieder zijn taktiek en waar hij/zij zich thuisvoelt.
Ga je nou aandelen traden vergelijken met BTC holden ?

[ Voor 30% gewijzigd door PilatuS op 21-07-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Boem! Mooi showtje op Binance met een 1000 stuks Bitcoin buy order direct na de 100 Dollar drop.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
lighting_ schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:30:
[...]

Als als als. Zo makkelijk is traden niet.
En mocht het wel zo zijn. Dan zouden pensioen fondsen het ook wel doen.
Warren buffet trade ook niet. Ja zo kunnen we die discussie wel doorgaan. Ik ken alleen 1 persoon die dagelijks trade op de nasdaq en goede winsten maakt. Maar als btc de komende 3 jaar omhoog schiet dan weet ik zeker dat ik hem al over tref. Ieder zijn taktiek en waar hij/zij zich thuisvoelt.
1 persoon op de nasdaq die goede winsten maakt ? Daar zit je toch echt compleet naast mee.

Jammer dat ik ermee stop want ik had graag de vergelijking met je aangegaan, wie er meer zou verdienen als BTC de komende 3 jaar omhoog schiet, als we allebei met hetzelfde bedrag zouden starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:32:
En wat betreft als, als, als. Je komt met het meest extreme en onwaarschijnlijke voorbeeld ooit. Als je het over als hebt.
Het is makkelijk schieten vanuit een positie die iemand niet zelf ingenomen heeft. Ik zie niet meer dan Mirved 2.0 met een gelijke zuurgraad die zijn gelijk wil halen gewoon omdat het kan.

Feit is dat traders betere resultaten behalen en hodlers het in theorie beter zouden kunnen doen... Als ze niet tussentijds zouden verkopen en dat doen ze wel. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:36:
[...]

Het is makkelijk schieten vanuit een positie die iemand niet zelf ingenomen heeft. Ik zie niet meer dan Mirved 2.0 met een gelijke zuurgraad die zijn gelijk wil halen gewoon omdat het kan.

Feit is dat traders betere resultaten behalen en hodlers het in theorie beter zouden kunnen doen... Als ze niet tussentijds zouden verkopen en dat doen ze wel. :P
Het is de meest extreme dingen verzinnen en erbij halen om gelijk proberen te halen waar het onmogelijk is om gelijk te hebben.

Al maak je maar 1 succesvolle trade in dezelfde tijd ipv alleen holden ben je er al. Laat staan dat je ook maar 1x deels een 80% correctie uitzit. Maar goed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:45:
[...]

Het is de meest extreme dingen verzinnen en erbij halen om gelijk proberen te halen waar het onmogelijk is om gelijk te hebben.

Al maak je maar 1 succesvolle trade in de zelfde tijd ipv alleen holden ben je er al. Laat staan dat je ook maar 1x deels een 80% correctie uitzit. Maar goed :P
Dat zeg ik toch droppie? Het is net Mirved maar dan iets subtieler. Geen idee wat dit soort lui drijft en ik wil het ook niet weten. Wil je iets verdienen dan zal je af en toe met je luie aars van je plek moeten komen, of dat nou daytraden is of je portfolio diversiferen maakt niet uit. Niemand gaat X jaar in winterslaap om er vervolgens uit te komen en hey? Fuck ik ben rijk. 8)7

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:00
PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:32:

Met traden is meer te verdienen dan met holden, feit.
Met traden is ook meer te verliezen dan met holden. Feit.
Voor iedere winnende trader is er een die verliest (meestal meer). Stress, fomo en gebrek aan risk management zijn zaken die n hoop mensen geld kosten.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:58:
[...]
Klopt helemaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:58:
[...]

Voor iedere winnende trader is er een die verliest (meestal meer). Stress, fomo en gebrek aan risk management zijn zaken die n hoop mensen geld kosten.
Tenzij je in 2018 op de ATH instapte op de toen gehypte shitcoins. Feit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Voor zowel holden als traden zijn natuurlijk prima scenarios te verzinnen waarbij het ene meer oplevert dan het andere.

Voor mensen die niet flink veel tijd aan traden willen besteden denk ik dat semi holden nog de beste optie is. Koop ergens na de dikke correctie. Probeer zo hoog mogelijk te verkopen na maanden of jaren en koop na de volgende 80% correctie weer in. Als je dit doet met de EMA strategie zit je al helemaal goed, dat hebben de vorige bullruns en de correcties bewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:09:
Voor zowel holden als traden zijn natuurlijk prima scenarios te verzinnen waarbij het ene meer oplevert dan het andere.

Voor mensen die niet flink veel tijd aan traden willen besteden denk ik dat semi holden nog de beste optie is. Koop ergens na de dikke correctie. Probeer zo hoog mogelijk te verkopen na maanden of jaren en koop na de volgende 80% correctie weer in. Als je dit doet met de EMA strategie zit je al helemaal goed, dat hebben de vorige bullruns en de correcties bewezen.
Precies, buy low, sell high, buy low. etc. zonder je veel in te spannen (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 21 juli 2019 @ 22:09:

Een beetje mijn methode d:)b

De percentages die je noemt haal ik bij langen aan niet maar het laatste jaar toch leuk wat van mijn favo coin bij kunnen sprokkelen. Ook door af en toe mee te liften op andere coins..

Ik ben er echt zo weinig mee bezig dat het saai aan het worden is, en eigenlijk bevalt me dat prima voorlopig.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ali Baba denkt ook dat met traden veel meer te verdienen valt dan met hodlen.
Toch hodlt hij:
- omdat hij niet altijd zin heeft
- omdat hij niet altijd tijd heeft
- omdat hij een bepaald scenario voorziet en er echt long LT naar kijkt
- omdat hij, en dat is de belangrijkste reden, dips en highs niet echt kan zien, en dus risico mijdt...hij zou echt waardeloos in traden zijn, te paniekerig of te hebberig...

Ik ga er maw maar gewoon vanuit dat die megawaarde van vooral BTC er gaat komen en ik kan gaan rentenieren vanaf aug 2022, als ik 40 ben...mooie leeftijd ervoor.
En als ik bedrogen uitkom...dan maar nieuwe schatkamers zoeken, rovers genoeg >:)

Een goede, groene nacht wens ik eenieder!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sommige alts zijn ook echt compleet aan het afsterven lijkt wel.

Neem bijvoorbeeld TFUEL.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bndcMGRDeOoThaCfu41Aqh6N/full.png

Zie die tijden van de orders.... Verder ook een volume van 172k de afgelopen 24 uur. Een muntje dat ik in de gaten hou omdat ie nog niet veel heeft gedaan, mocht ie een run gaan maken, maar man wat slecht dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 16:04
Crypts schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:53:
[...]

Dat zeg ik toch droppie? Het is net Mirved maar dan iets subtieler. Geen idee wat dit soort lui drijft en ik wil het ook niet weten. Wil je iets verdienen dan zal je af en toe met je luie aars van je plek moeten komen, of dat nou daytraden is of je portfolio diversiferen maakt niet uit. Niemand gaat X jaar in winterslaap om er vervolgens uit te komen en hey? Fuck ik ben rijk. 8)7
Wat leuk dat je steeds aan mij denkt helaas is dat niet wederzijds. Je bent een nobody waar ik verder geen aandacht aan besteed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:00
Mirved schreef op maandag 22 juli 2019 @ 06:36:
[...]

Wat leuk dat je steeds aan mij denkt helaas is dat niet wederzijds. Je bent een nobody waar ik verder geen aandacht aan besteed.
Is dit t klimrek op de kleuterschool?
Goed verhaal, hoog niveau en voegt ook lekker veel toe.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:45
PilatuS schreef op maandag 22 juli 2019 @ 01:19:
Sommige alts zijn ook echt compleet aan het afsterven lijkt wel.

Neem bijvoorbeeld TFUEL.

[Afbeelding]

Zie die tijden van de orders.... Verder ook een volume van 172k de afgelopen 24 uur. Een muntje dat ik in de gaten hou omdat ie nog niet veel heeft gedaan, mocht ie een run gaan maken, maar man wat slecht dit.
Niet heel anders dan MATIC en ONE denk ik. Zo enorm gedaald in korte tijd (ik heb ze op -70 gehad, nu -66 ofzo). Leuk die hype in het begin, en daarna in een hoekje getrapt en vergeten.
Vandaag gaat DUSK live, die zal hetzelfde lot weer ondergaan. Een paar weken dikke actie en daarna naar 1 sat en vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:51

Bever!

3

Dusk is een Nederlands project trouwens, best leuk concept

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:24:
Dusk is een Nederlands project trouwens, best leuk concept
Nederlandse projecten zeggen niets.
Kuch Blockport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:23
DeeSung schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:52:
[...]

Nederlandse projecten zeggen niets.
Kuch Blockport.
Exit scam eikels

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Mirved schreef op maandag 22 juli 2019 @ 06:36:
[...]

Topic slotje in 3..2..1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouncy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-09 10:02
Wat zijn goede websites voor bitcoin nieuws?
Ik zoek op google naar bakkt en krijg websites zoals:
NewsBTC,CointTelegraph, Coingape, hacked,chepicap,zecrypto, the daily hodl etc.

Ik heb niet het gevoel dat zij eigen objectieve artikelen schrijven, maar eerder copy-paste moon/HODL artikelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stokstaart
bouncy schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:51:

Ik heb niet het gevoel dat zij eigen objectieve artikelen schrijven, maar eerder copy-paste moon/HODL artikelen.
Ik zou ALLE artikelen over crypto als niet-objectief beschouwen en zien als vermaak. Zeker niet je strategie bepalen op basis van nieuws, want volgens mij is de correlatie daartussen erg laag / non-existent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Coindesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 15:27

cryptopanic.com is een aggregator, hoef je maar 1 site bij te houden. Maarja, met 20 berichten per uur dan is dat niet te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door DaCoTa op 22-07-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
DaCoTa schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:43:
[...]

cryptopanic.com is een aggregator, hoef je maar 1 site bij te houden. Maarja, met 20 berichten per uur dan is dat niet te doen.
Moet je wel de website gebruiken en niet de app. Die is onbruikbaar door de reclame overload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Stokstaart schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:58:
[...]

Moet je wel de website gebruiken en niet de app. Die is onbruikbaar door de reclame overload.
crypto pulse:

https://crypto.redpulse.com/

is onderdeel van red pulse (de PHX /PHB coin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Weerr ff een deposit naar bitmex >:)

[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 22-07-2019 14:15 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
ik probeer via neotracker.io wat coins te versturen. nu krijg ik een melding dat de transfer initiated is, maar er gebeurd verder niks. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Volgens mij is het nog nooit zo rustig geweest hier, iedereen op vakantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
A87 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 13:56:
Weerr ff een deposit naar bitmex >:)
Zo begint een gokverslaving :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:21:
Denk het? Vakantie, crypto moe, compleet rekt gemexxed? Wie zal het zeggen maar rustig is het idd wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

PHPResource schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:26:
[...]

Zo begint een gokverslaving :+
idd, zo begint traden ook.
Geen grote deposit dus. geen 500 euro meer maar laag, 50-100 max.
Traden zonder geld werkt niet. Pak je geen emotioneel gevoel. Veel te easy dan.. Gok verslaving heb ik al gehad toen ik steeds van al mijn geld crypto tokens kocht

[ Voor 43% gewijzigd door A87 op 22-07-2019 16:37 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Volume is ook laag.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
A87 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:34:
[...]

idd, zo begint traden ook.
Geen grote deposit dus. geen 500 euro meer maar laag, 50-100 max.
Traden zonder geld werkt niet. Pak je geen emotioneel gevoel. Veel te easy dan.. Gok verslaving heb ik al gehad toen ik steeds van al mijn geld crypto tokens kocht
Geen heel krat bier, maar slechts 6 flesjes drinken vanavond, max!
Je klinkt wel als een verslaafde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wat betreft nieuwe mensen is daar ook geen sprake meer van terwijl BTC nog steeds boven de 10k staat. In de run omhoog naar 14k een paar nieuwe mensen hier, maar ook niet heel veel.

Trouwens wel grappig om te zien dat iemand op Binance net 850 BTC heeft gekocht op 10.3k. Het vertrouwen vanuit de grote jongens is er in ieder geval wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 22:59
Toch flink down nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

bakkt gebakken lucht ?

Prepare for the next ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:45
Het valt me de laatste tijd vaker op dat het "goede" nieuws juist steeds zorgt voor een koersdaling en sells. Hoe meer adoptie hoe minder vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mis je al die shillcoin believers dan met hun BMW partnership, gigantische terugverdien modellen etc.?
Volgens mij zijn we daar nu wel klaar mee toch, kwaliteit voor kwantiteit.is het crypto devies. ;)
edit: bij de volgende grote bullrun zal het wel weer drukker worden :P

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 22-07-2019 19:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:43:
[...]

Mis je al die shillcoin believers dan met hun BMW partnership, gigantische terugverdien modellen etc.?
Volgens mij zijn we daar nu wel klaar mee toch, kwaliteit voor kwantiteit.is het crypto devies. ;)
Nu je het zegt ja ik mis ze toch wel een beetje, alleen de moon boys mis ik niet, kan natuurlijk ook dat ze met mij klaar zijn en het opgegeven hebben :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:43:
[...]

We zijn toch 1 grote familie? :P :+ }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Toen ik stopte met komen was het allemaal VeChain, dat weet ik nog...

Other news: mijn litecoin buy order is net niet aangetikt. En zoals ik het nu zie klimt ie langzaam aan weer en ga ik te laat thuis zijn om het manueel te doen. Tsk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooonn. Please pretty please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Wiseguy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-12-2023
Taro schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:34:
[...]

"Stel" ja. Maar, om een trade te maken moet je zowel in- als uitstappen, fee's x 2 dus. Daarnaast hoeft de koers niet te stijgen en kan het ook zijn dat je uitstapt met verlies. Dan moet je dus al 4x een fee goedmaken voordat je winst hebt. Als je op Coinbase handelt met bijv 1 Bitcoin, dan moet je al 2x20 Euro goedmaken per trade om quitte te draaien. Heb je voldoende volume per maand dan wordt dat 2x10 Euro of minder en dan wordt het sowieso al eerder winstgevend. Ga je met enorm grote orders werken, dan ontkom je er niet altijd aan om market orders te gebruiken, waarvan de fee nog een stukje hoger is.

Dus ja, het is al snel winstgevend als het koersverloop erg positief is, maar, toch tikken die fee's wel degelijk aan.
Zo bij nadenkend... Wellicht heb je een punt. Ik had ook een fout in mijn berekening, want ik had 0,1% van de winst gedaan en niet van de hele bitcoin. Als je idd een bitcoin van 10000 koopt, betaal je 0,1 fee = 100 dollar. Dan moet die inderdaad behoorlijk gestegen zijn wil je er een beetje winst op maken. Toch benieuwd hoe die daytraders dan toch winst maken..... Waarschijnlijk gewoon mensen die short / long gaan met hudge hefboom. Ik ben sowieso van holden, zodra de Deutsche Bank omvalt, zul je zien dat de cyrpto gaat stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mr_Wiseguy Je laatste berekening klopt niet. Volgens https://pro.coinbase.com/orders/fees heeft een beetje daytrader 0,08% maker fee. Dat is 10.000 Dollar Bitcoin x 0,08% = 8 Dollar x 2 = 16 Dollar voor in- en uitstappen samen.

Met een market order ben je iets meer dan 2x zoveel kwijt. Dat is op zich wel te overzien.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:22
Reddit r/bitcoin
en
Gathering of Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat denken jullie ervan, los van bijv. "hodl!"?

Mijn gevoel zegt dat we een forse candle gaan zien als we net iets onder de MA7 lijn komen. Waarschijnlijk dus rood, maar groen direct daarna sluit ik ook niet uit dmv een enorme bounce.

Ik zit nog steeds in fiat en heb de stop limit buy orders weer wat lager ingesteld omdat Bitcoin verder is gedaald, maar wel voldoende om niet bij een pump en dump van 150-200 Dollar al automatisch in te stappen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZpbC4tHD2MnVaguer9MTWxOF/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Wiseguy
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 18-12-2023
Taro schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:41:
@Mr_Wiseguy Je laatste berekening klopt niet. Volgens https://pro.coinbase.com/orders/fees heeft een beetje daytrader 0,08% maker fee. Dat is 10.000 Dollar Bitcoin x 0,08% = 8 Dollar x 2 = 16 Dollar voor in- en uitstappen samen.

Met een market order ben je iets meer dan 2x zoveel kwijt. Dat is op zich wel te overzien.
Dat is inderdaad nog goed te doen ;).

----------------
Btw: lekkere run-up van 24% op de REN/BTC _/-\o_ Ik denk zelf dat het nog even duurt voordat de bitcoin echt gaat stijgen, dus probeer nog wat los mee te pakken op de alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Mr_Wiseguy schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:24:

Btw: lekkere run-up van 24% op de REN/BTC _/-\o_ Ik denk zelf dat het nog even duurt voordat de bitcoin echt gaat stijgen, dus probeer nog wat los mee te pakken op de alts.
Ben al een aantal weken met REN aan het spelen, heerlijk muntje....
Kwam hem op het spoor via Crypto Screener waar ie al een tijdje uitblinkt in volatiliteit en performance...

Wel risky af en toe, zo snel als je extra muntjes kan pakken zo snel ben je ze ook weer kwijt... maar wel lekkere gains mee gemaakt tot nu toe....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lkLPZtO.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Taro schreef op maandag 22 juli 2019 @ 20:59:

Mijn gevoel zegt dat we een forse candle gaan zien als we net iets onder de MA7 lijn komen. Waarschijnlijk dus rood, maar groen direct daarna sluit ik ook niet uit dmv een enorme bounce.

Ik zit nog steeds in fiat en heb de stop limit buy orders weer wat lager ingesteld omdat Bitcoin verder is gedaald, maar wel voldoende om niet bij een pump en dump van 150-200 Dollar al automatisch in te stappen.
[Afbeelding]
Ik denk dat je gelijk hebt...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appeltjeeitje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 22:59

[Afbeelding]
Als ik naar de grafiek kijk denk ik; terug naar €8000-8200 (doe een stapje naar voren en een stapje terug), daarna trendkanaal maken naar €13000

Het trendkanaal verwacht ik met een breedte van € 1200, lengte ca 6 tot 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:11

[Afbeelding]
Als je de grafiek iets uizoomt zitten we nog steeds in een opwaardse trend, dus zo bullish als ik ben denk ik dat we op >1-2 maanden weer lekker omhooggaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Tot en met augustus zijwaarts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bartske schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:49:
[...]

Als je de grafiek iets uizoomt zitten we nog steeds in een opwaardse trend, dus zo bullish als ik ben denk ik dat we op >1-2 maanden weer lekker omhooggaan
Qua het grote plaatje is er nog weinig aan de hand. Alleen op de daily lijkt de trend voorlopig toch verder omlaag te zijn. Iedere poging omhoog faalt, wat meestal zorgt voor verder omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Lepeltje lepeltje of gaat er ook nog iets gebeuren volgens jou? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:22
Onderweg naar 9.2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zal wel een mega fuck-up maken, maar onderin de dip een flinke hoeveelheid ONT ingeslagen. Hopelijk ben ik er over 30 minuten ook nog blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Death cross op de 4 uur 'confirmed'....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 14:39
ivibes schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:29:
https://www.investopedia.com/terms/d/deathcross.asp weer wat geleerd :)

Iemand die deathcross grafiek voor BTC?

[ Voor 8% gewijzigd door EnderQ op 22-07-2019 22:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
We gaan allemaal dood dus, vaarwel ;) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

EnderQ schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:43:
[...]

Iemand die deathcross grafiek voor BTC?
Chart op 4 uur en de ema op 50 en 200....... voilà...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als toevoeging. De vorige keer dat dit gebeurde in de 2017 aanloop naar de bullrun ging er 21% af.

Hoeft niet te gebeuren, puur wat er toen gebeurde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:51:
[...]

Als toevoeging. De vorige keer dat dit gebeurde in de 2017 aanloop naar de bullrun ging er 21% af.

Hoeft niet te gebeuren, puur wat er toen gebeurde :)
Zo'n 700 mensen hebben destijds ook de ramp met de Titanic overleefd..... dus ik ga met een gerust hart slapen...
:)

[ Voor 0% gewijzigd door iVibes op 22-07-2019 23:03 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En weer uitgestapt. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Man, wat een zooitje vandaag. Vermaak mij er wel mee, maar wat een zooi, pffff...

Eerst hadden we een mooie IH&S, die faalde en maakt een H&S, die breekt omlaag uit en schiet net zo hard weer omhoog. Wil niet eens weten hoeveel mensen vandaag met hefboom rekt zijn gegaan, zowel longs als shorts. Zelf vandaag bezig geweest met BNB scalpen en dat ging prima, maar ook die was enorm choppy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:27
PilatuS schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:46:
Man, wat een zooitje vandaag. Vermaak mij er wel mee, maar wat een zooi, pffff...

Eerst hadden we een mooie IH&S, die faalde en maakt een H&S, die breek omlaag uit en schiet net zo hard weer omhoog. Wil niet eens weten hoeveel mensen vandaag met hefboom rekt zijn gegaan, zowel longs als shorts. Zelf vandaag bezig geweest met BNB scalpen en dat ging prima, maar ook die was enorm choppy.
Inderdaad. Ik zat ook op die H&S patronen te zinspelen. Paar keer ingestapt, uiteraard met gebruik van een stoploss. Maar die geef ik doorgaans vrij veel speling. Ben a.g.v. die falende patronen een paar keer uitgestopt met redelijk wat losses. Ik neig dus steeds meer om die H&S patronen minder aandacht te geven. Het beste werkt imho toch om te wachten op narrowing patterns op grotere timeframes, die hoe dan ook gaan uitbreken. Dat betekent voor mij echter het opbrengen van veel geduld, want ik zit liever wel in een trade dan niet, puur vanwege de spanning.
De laatste mooie was in mijn ogen van 3 tot 8 juli:
http://prntscr.com/oio9z0
Als je het geduld kunt opbrengen om op zulke patronen/uitbraken te wachten, kun je volgens mij erg veel winst maken. Maar dat geduld opbrengen, daar ligt bij mij het grootste probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Op vakantie was ik juist veel actiever hiero :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:02:
[...]

Inderdaad. Ik zat ook op die H&S patronen te zinspelen. Paar keer ingestapt, uiteraard met gebruik van een stoploss. Maar die geef ik doorgaans vrij veel speling. Ben a.g.v. die falende patronen een paar keer uitgestopt met redelijk wat losses. Ik neig dus steeds meer om die H&S patronen minder aandacht te geven. Het beste werkt imho toch om te wachten op narrowing patterns op grotere timeframes, die hoe dan ook gaan uitbreken. Dat betekent voor mij echter het opbrengen van veel geduld, want ik zit liever wel in een trade dan niet, puur vanwege de spanning.
De laatste mooie was in mijn ogen van 3 tot 8 juli:
http://prntscr.com/oio9z0
Als je het geduld kunt opbrengen om op zulke patronen/uitbraken te wachten, kun je volgens mij erg veel winst maken. Maar dat geduld opbrengen, daar ligt bij mij het grootste probleem.
Als je opzoek bent naar swingtrades onder de juiste voorwaardes dan is vandaag helemaal niets. Zelf scalp ik er nogal op los, dus bijna iedere dag is er wel wat te halen door een coin te zoeken met veel beweging en dan die te scalpen voor iedere keer klene percentages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Wiseguy schreef op maandag 22 juli 2019 @ 19:33:
[...]

Zo bij nadenkend... Wellicht heb je een punt. Ik had ook een fout in mijn berekening, want ik had 0,1% van de winst gedaan en niet van de hele bitcoin. Als je idd een bitcoin van 10000 koopt, betaal je 0,1 fee = 100 dollar. Dan moet die inderdaad behoorlijk gestegen zijn wil je er een beetje winst op maken. Toch benieuwd hoe die daytraders dan toch winst maken..... Waarschijnlijk gewoon mensen die short / long gaan met hudge hefboom. Ik ben sowieso van holden, zodra de Deutsche Bank omvalt, zul je zien dat de cyrpto gaat stijgen.
Ik zie de Deutsche Bank niet zo snel omvallen...hoe zwaar de storm ook is waar ze inzitten, ze komen er vast wel weer uit.
Maar desalniettemin zie ik crypto sowieso wel stijgen. Hab Geduld mein Freund (ik ben momenteel toevallig in Germanië:)) oh nee toeval bestaat niet...
Gute grüne Nacht wünsche ich ihr beste Leute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:22:
[...]

Als je opzoek bent naar swingtrades onder de juiste voorwaardes dan is vandaag helemaal niets. Zelf scalp ik er nogal op los, dus bijna iedere dag is er wel wat te halen door een coin te zoeken met veel beweging en dan die te scalpen voor iedere keer klene percentages.
Vandaag was bagger idd, sinds het laatste 'mooie' patroon wat ik zonet postte was het, voor mij althans, niet alleen vandaag maar de laatste 2 weken al niets qua juiste voorwaarden.
Maar aan de hand van die vorige afbeelding, waarin ik ff schoon schip had gemaakt en alle meuk aan lijnen ff had verwijderd, zag ik weer deze: http://prntscr.com/oiojv5
Die ga ik dan wel weer in de gaten houden :) Voorwaarde is dan wel dat de koers tussendoor geen rare dingen gaat doen...
Scalpen doe ik zelf overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:43:
[...]

Vandaag was bagger idd, sinds het laatste 'mooie' patroon wat ik zonet postte was het, voor mij althans, niet alleen vandaag maar de laatste 2 weken al niets qua juiste voorwaarden.
Maar aan de hand van die vorige afbeelding, waarin ik ff schoon schip had gemaakt en alle meuk aan lijnen ff had verwijderd, zag ik weer deze: http://prntscr.com/oiojv5
Die ga ik dan wel weer in de gaten houden :) Voorwaarde is dan wel dat de koers tussendoor geen rare dingen gaat doen...
Scalpen doe ik zelf overigens ook.
Eens zien of die ascending triangle blijft bestaan of dat ie er doorheen zakt. Zou wel erg mooi en bullish zijn als ie blijft bestaan en omhoog uitbreekt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 01:49:
[...]

Eens zien of die ascending triangle blijft bestaan of dat ie er doorheen zakt. Zou wel erg mooi en bullish zijn als ie blijft bestaan en omhoog uitbreekt :)
Past op zich wel weer mooi in die channel die zich nu aan het vormen is:
http://prntscr.com/oiou1z
Maar dat zal wel weer te mooi zijn om waar te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:04:
[...]

Past op zich wel weer mooi in die channel die zich nu aan het vormen is:
http://prntscr.com/oiou1z
Maar dat zal wel weer te mooi zijn om waar te zijn...
Eens zien hoe dit gaat inderdaad :) Eigenlijk zou ik dan liever zien dat die channel omhoog uitbreekt. Dan heb je een mooie ABC correctie en kan de uptrend verder gaan. Een ABCDE vind ik dan toch een stuk minder elegant dan de ABC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:10:
[...]

Eens zien hoe dit gaat inderdaad :) Eigenlijk zou ik dan liever zien dat die channel omhoog uitbreekt. Dan heb je een mooie ABC correctie en kan de uptrend verder gaan. Een ABCDE vind ik dan toch een stuk minder elegant dan de ABC.
Ik uiteraard ook, maar die magenta polylijn had ik enkel geplaatst om de channel aan te duiden. verder geen betekenis qua verwachtingen van mijn kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:12:
[...]

Ik uiteraard ook, maar die magenta polylijn had ik enkel geplaatst om de channel aan te duiden. verder geen betekenis qua verwachtingen van mijn kant.
Snap ik :)

Ik zit ook te kijken naar de CME gaps die nog open zijn. Een run naar 8500-ish zou die fillen en een mooie ABC maken. Het breken van de diagonale lijn van de ascending triangle wordt dan wel interessant om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
Ik heb de laatste avonden de hele testimony van die CEO van Facebook, David Marcus, tegenover de HFSC gekeken. Ben nu bij dat stukje van die dame, Ms Demirors aangekomen, op 5:04 ongeveer. Dat stukje had ik al gezien, maar die verwoordt dat toch knap hoor.
YouTube: Facebook's David Marcus testifies on Libra cryptocurrency – 07/17/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:24:
Ik heb de laatste avonden de hele testimony van die CEO van Facebook, David Marcus, tegenover de HFSC gekeken. Ben nu bij dat stukje van die dame, Ms Demirors aangekomen, op 5:04 ongeveer. Dat stukje had ik al gezien, maar die verwoordt dat toch knap hoor.
YouTube: Facebook's David Marcus testifies on Libra cryptocurrency – 07/17/2019
Iemand die het snapt inderdaad. Is ook gelijk waarom ik niets heb met Libra of andere munten waarbij bedrijven iets te zeggen hebben. Niemand heeft de controle over Bitcoin en al helemaal geen overheid of bedrijf. Iedere munt waarbij overheden of bedrijven wel iets te zeggen hebben en bijvoorbeeld transacties ongedaan kunnen maken zijn geen echte crypto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-09 20:30
Hey Tweakers, een tijd geleden gebruikte ik altijd blockport als platform voor crypto, maar helaas zoals jullie waarschijnlijk wel weten is dat failliet gegaan.
Ik heb zitten zoeken voor alternatieven en kwam op bitvavo uit, kunnen jullie mij die aanraden wat veiligheid betreft? of is er nog een andere die ik over het hoofd zie? het liefst betaalbaar met ideal en niet te uitgebreid, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jkess
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 19:06
Melchuzz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:10:
Hey Tweakers, een tijd geleden gebruikte ik altijd blockport als platform voor crypto, maar helaas zoals jullie waarschijnlijk wel weten is dat failliet gegaan.
Ik heb zitten zoeken voor alternatieven en kwam op bitvavo uit, kunnen jullie mij die aanraden wat veiligheid betreft? of is er nog een andere die ik over het hoofd zie? het liefst betaalbaar met ideal en niet te uitgebreid, thanks! :)
Coinbase accepteerd ook Ideal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
PilatuS schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 02:31:
[...]

Iemand die het snapt inderdaad. Is ook gelijk waarom ik niets heb met Libra of andere munten waarbij bedrijven iets te zeggen hebben. Niemand heeft de controle over Bitcoin en al helemaal geen overheid of bedrijf. Iedere munt waarbij overheden of bedrijven wel iets te zeggen hebben en bijvoorbeeld transacties ongedaan kunnen maken zijn geen echte crypto's.
Ik vraag me al langere tijd en steeds meer af of die 'echte' crypto's wel gaan werken. We zijn nu 10 jaar ongereguleerd en gedecentraliseerd verder maar waar staan we nu? Als niemand de 'leiding' neemt zitten we over nog weer 10 jaar nog steeds op hetzelfde punt. Ik denk dat de mens als individu maar ook als deel van een collectief gewoon niet 'sterk' is genoeg is om hier verantwoordelijk mee om te gaan. Als een grote partij het oppakt zoals FB dan kan het nog wel iets gaan worden maar zonder een 'leider' waar de schaapjes achteraan kunnen lopen gaat het echt nergens naartoe en ontstijgen we de huidige ballenbak nooit. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-09 16:17
Iemand schreef laatst het volgende hier over BL3P: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59442884. Misschien kan je idd een mailtje sturen voor een invite. Ik gebruik BL3P voor iDEAL stortingen, zit al sinds ca. januari 2018 bij hen sinds ik een invite kreeg via Bitonic.nl. Als je op Binance wat wil kopen, koop dan LTC bij BL3P en stuur LTC over, dat is het snelst en goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
Crypts schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:16:
[...]

Ik vraag me al langere tijd en steeds meer af of die 'echte' crypto's wel gaan werken.

Als een grote partij het oppakt zoals FB dan kan het nog wel iets gaan worden maar zonder een 'leider' waar de schaapjes achteraan kunnen lopen gaat het echt nergens naartoe en ontstijgen we de huidige ballenbak nooit. :P
Precies. Een commercieel bedrijf als bijv. FB lijkt mij echter niet de aangewezen partij om de leiding te nemen.
Die zijn namelijk te zwak om in crisistijden het systeem te redden en overeind te houden. Je kunt veel negatiefs over het actuele monetaire systeem zeggen, maar uiteindelijk is het wel op de economische kracht van de landen die geld uitgeven/creeren gebaseerd. En die is groter dan van een enkel bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ok maar wacht even. Je denkt dat de mens niet sterk genoeg is om ongereguleerd te zijn. Maar wat is dan het alternatief? Wat we nu hebben is een overheid die zich ergens mee bemoeit en die overheid bestaat uit diezelfde slappe mensen als waar jij van zei dat ze niet kunnen om gaan met ongereguleerde muntjes. Dus dat werkt ook niet. Daar waren we al achter.
Crypts schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:16:
[...]

Ik vraag me al langere tijd en steeds meer af of die 'echte' crypto's wel gaan werken. We zijn nu 10 jaar ongereguleerd en gedecentraliseerd verder maar waar staan we nu? Als niemand de 'leiding' neemt zitten we over nog weer 10 jaar nog steeds op hetzelfde punt. Ik denk dat de mens als individu maar ook als deel van een collectief gewoon niet 'sterk' is genoeg is om hier verantwoordelijk mee om te gaan. Als een grote partij het oppakt zoals FB dan kan het nog wel iets gaan worden maar zonder een 'leider' waar de schaapjes achteraan kunnen lopen gaat het echt nergens naartoe en ontstijgen we de huidige ballenbak nooit. :P

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melchuzz
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-09 20:30
Sahara schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Iemand schreef laatst het volgende hier over BL3P: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59442884. Misschien kan je idd een mailtje sturen voor een invite. Ik gebruik BL3P voor iDEAL stortingen, zit al sinds ca. januari 2018 bij hen sinds ik een invite kreeg via Bitonic.nl. Als je op Binance wat wil kopen, koop dan LTC bij BL3P en stuur LTC over, dat is het snelst en goedkoopst.
Oh wauw zit er uit al een zeer interessant platform, erg bedankt ga hier zeker een invite voor aanvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
DAMAGE schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:31:
Ok maar wacht even. Je denkt dat de mens niet sterk genoeg is om ongereguleerd te zijn. Maar wat is dan het alternatief? Wat we nu hebben is een overheid die zich ergens mee bemoeit en die overheid bestaat uit diezelfde slappe mensen als waar jij van zei dat ze niet kunnen om gaan met ongereguleerde muntjes. Dus dat werkt ook niet. Daar waren we al achter.
Is dat zo? Klap je laptop eens dicht, stap naar buiten en kijk om je heen. Werkt prima toch? Misschien niet zoals we graag zouden willen of zien maar je kunt niet zeggen dat het niet werkt. Net als vrijwel alles is het een compromis met de nodige nadelen en ik denk wel dat crypto's een paar van die nadelen kunnen oplossen maar met name in praktische zin. Ik stel alleen wel dat dit door een grote partij opgepakt moet worden wil dat een kans van slagen hebben, of dat een overheid, FB of misschien iets anders is laat ik in het midden maar wat heeft 10 jaar crypto voor en door de normale mens gebracht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Nocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Helaas.. de 10k gaat niet houden. Next stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
PHPResource schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:44:
9K - 8.7K ?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Melchuzz schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:34:
[...]

Oh wauw zit er uit al een zeer interessant platform, erg bedankt ga hier zeker een invite voor aanvragen :)
Totaal gebrek aan liquiditeit daar, bij kleine bedragen zal je er niet tegenaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

21 weekly Ema, 100 daily sma en Ema die zou ik in de gaten houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Bever! schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:47:
[...]

21 weekly Ema, 100 daily sma en Ema die zou ik in de gaten houden
Dan zit ik op 8.1K bij 21. klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PHPResource schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:44:
8515 USD om het CME bitcoin futures gap te vullen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Hmm ik hoop dat 'tie nog even blijft hangen. Ben in griekenland en durf niet Binance te benaderen op noch de openbare wifi noch de 4g via de Griekse telecomprovider. You never know right?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
PHPResource schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:55:
Hmm ik hoop dat 'tie nog even blijft hangen. Ben in griekenland en durf niet Binance te benaderen op noch de openbare wifi noch de 4g via de Griekse telecomprovider. You never know right?
Griekenland kan je gewoon je 4G gebruiken, EU regels. 8)

Edit; Shit, ik lees niet goed. Negeer mijn bericht.

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 23-07-2019 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

HaruHaru schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:49:
[...]

Dan zit ik op 8.1K bij 21. klopt dat?
Zit niet bij een pc om te checken maar rond dat getal inderdaad 8200 ish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Bever! schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Zit niet bij een pc om te checken maar rond dat getal inderdaad 8200 ish
Ok cool. van mij mag die :)

PS: Ik hodl ETH al lange tijd. Gaan niet zo veel goede berichten rond. Zijn er hier veel ETH hodlers? ik wil ze misschien 50% omzetten in BTC en 50% naar LTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
PHPResource schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 11:55:
Voor dat soort dingen heb ik teamviewer op een server draaien, ook handig om geo fenced meuk te omzeilen al zal dat in Griekenland niet direct een probleem zijn. Ik zou overigens niet al te bang zijn ervan uitgaande dat je 2FA aan hebt staan? Ik handel gewoon door tijdens vakanties en uitstapjes in het buitenland iig. ;)

Pagina: 1 ... 36 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!